Ik denk dat ik binnenkort een Plasma scherm gaat kopen uit de nieuwste lijn van Panasonic. Bij het kopen van een nieuwe TV let ik altijd op de input lag, ik ben een serieuze old school gamer (born in the 80's

) dus dit is het belangrijkste om rekening mee te houden. Volgens AVForum heeft de GT50 30ms input lag (die valt sowieso af), de VT50 24ms en de ST50 slechts 16ms ten opzichte van een CRT.
There's always a danger that added processing can result in a higher input lag but just like last year, the P50ST50 had a measured input lag of only 16ms in Game mode, which is excellent. In fact, the P50ST50 has one of the lowest latencies of any TV we have measured and last year the higher end models had greater input lags, so it could be an ideal choice for hard core gamers.
De VT50 ziet er het mooiste uit met het one sheet of glass design en zal waarschijnlijk ook de diepste black levels hebben en het minste crosstalk bij 3D beelden. De ST50 evenaart of is bijna gelijk aan de high end VT30 van vorig jaar en kost bijna de helft minder dan VT50 (!) Maar of het filter van de ST50 TV ook zo goed is dat je bij daglicht of met de lichten aan niet naar een "dof" plaatje zit te kijken...?
Veel plasmas die ik heb gezien (ook de beruchte Kuro PDP-LX5090 van Pioneer) vind ik er niet bepaald mooi uitzien onder deze omstandigheden, en om nou altijd de hele kamer te moeten verduisteren om het beste plaatje te krijgen zie ik niet zo zitten.
Als ik de reviews er zo op naleest biedt de ST50 wel erg veel "bang for your buck". Ik wil deze TV's graag bezichtigen maar geen enkele winkel in Twente heeft deze nieuwe lijn op voorraad, zelfs de Media Markt nog niet.
[
Voor 13% gewijzigd door
GANGSTERKILLER op 05-04-2012 17:38
]