Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Wat helemaal vreemd is dat de VT30 de laatste tijd steeds erger begint te flikkeren bij heldere beelden. Ook begint hij dan erger te buzzen.

Ik begin bijna te denken dat er ook al problemen in de voeding zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:09:
[...]

maar eigenlijk klopt.daar niks van en volgens.mij hoeven wij.dat echt niet te accepteren. Zoals.de.consuwijzer zegt...jij hebt niks.meer.met panasonic.van doen. Aankoop ontbinden en.je.geld.binnen 1 a 2 weken terugeisen, aldus consuwijzer. Volgens.mij.moeten ze dan.wel hoor.
Het p robleem is, als jij de koop gaat ontbinden, dan kan de winkelier de tv terugeisen :) En die heb jen iet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Adlermann schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:40:
[...]

Het p robleem is, als jij de koop gaat ontbinden, dan kan de winkelier de tv terugeisen :) En die heb jen iet meer.
Wtf! Het begint aardig krom.te worden..en waarom.wees.consuwijzer mij.daar niet op? Echt idioot..ik en.de.winkel.hebben allebei de brief.van panasonic ook waarin.staat dat de tv word gecrediteerd..en dat ik in contact.moest gaan.met de.winkel.over het hoe en.wat. Gestoord als hij van.mij ineens kan eisen.de tv terug te krijgen wanneer we allebei.heel.goed weten dat ik niks heb. En stel.de winkel.blijft beweren dat ze nog.niks.van pana.gehoord hebben...wanneer is er een grens? Op.deze.manie.kan.een.winkel.je.blijven belazeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

devilsnight schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:57:
[...]

Wtf! Het begint aardig krom.te worden..en waarom.wees.consuwijzer mij.daar niet op? Echt idioot..ik en.de.winkel.hebben allebei de brief.van panasonic ook waarin.staat dat de tv word gecrediteerd..en dat ik in contact.moest gaan.met de.winkel.over het hoe en.wat. Gestoord als hij van.mij ineens kan eisen.de tv terug te krijgen wanneer we allebei.heel.goed weten dat ik niks heb. En stel.de winkel.blijft beweren dat ze nog.niks.van pana.gehoord hebben...wanneer is er een grens? Op.deze.manie.kan.een.winkel.je.blijven belazeren.
Hier nog iemand die in hetzelfde schuitje zit ;)

Ook een crediteringsbrief van pana gehad en mee naar de winkel geweest.

Bij deze winkel (bcc) is de gang van zaken als volgt:

4. Gratis een vergelijkbaar nieuw product
Is uw product niet meer te repareren? Dan krijgt u gratis een vergelijkbaar (dat wil zeggen technisch gelijkwaardig) nieuw product, ook al heeft u uw oude product al geruime tijd in gebruik gehad.

Dit alles wordt geregeld via het hoofdkantoor. Zij nemen contact met mij op als ze meer weten.

Ze kunnen mij dus niet een type lager dan de 50st50 aanbieden.
Type eronder heeft maar 2 hdmi aansluitingen en heeft geen mogelijkheid tot opnemen via een externe harde schijf.

Wachten duurt lang, ik ben benieuwd!

Zit nu tv te kijken op een 44cm scherm :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
invincible30 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:05:
[...]

Hier nog iemand die in hetzelfde schuitje zit ;)

Ook een crediteringsbrief van pana gehad en mee naar de winkel geweest.

Bij deze winkel (bcc) is de gang van zaken als volgt:

4. Gratis een vergelijkbaar nieuw product
Is uw product niet meer te repareren? Dan krijgt u gratis een vergelijkbaar (dat wil zeggen technisch gelijkwaardig) nieuw product, ook al heeft u uw oude product al geruime tijd in gebruik gehad.

Dit alles wordt geregeld via het hoofdkantoor. Zij nemen contact met mij op als ze meer weten.

Ze kunnen mij dus niet een type lager dan de 50st50 aanbieden.
Type eronder heeft maar 2 hdmi aansluitingen en heeft geen mogelijkheid tot opnemen via een externe harde schijf.

Wachten duurt lang, ik ben benieuwd!

Zit nu tv te kijken op een 44cm scherm :X ;)
18 inch hiero..kweenie hoeveel dat is in inch ;) . Maar deze winkel kan mij geen toestel aanbiedeb dus zeiden ze dat geld terugde enige oplossing was. Alleen jammer dat ik op pana moet wachten ...klopt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

devilsnight schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:16:
[...]

18 inch hiero..kweenie hoeveel dat is in inch ;) . Maar deze winkel kan mij geen toestel aanbiedeb dus zeiden ze dat geld terugde enige oplossing was. Alleen jammer dat ik op pana moet wachten ...klopt niks van.
Is ook 44cm :P

Gamen gaat echt niet daarop. Zie echt niets...

Ja dat wachten op Pana snap ik ook niet. Ik zal daar ook wel op moeten wachten, erg vervelend.
Nieuwe modellen zijn gelukkig nog niet uit, of slecht verkrijgbaar.

Maar het is wel wat slordig van de winkel waar jij de tv vandaan hebt. Hij belooft iets wat hij (nog) niet nakomt.

Hopelijk is de service bij de bcc iets beter...

Maar het komt vast wel goed hoor, ook bij jou!

Ik wacht zeker eerst de gebruikerservaringen af vd nieuwe panas. En die zijn er nu nog heel weinig, zie alleen wat op avforum en een amerikaanse forumsite.

Qua uniformiteit ziet dit er wel ok uit. Hopelijk blijft dat ook zo na een x aantal uren...

http://www.avforums.com/f...wners-thread-img_0289.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door invincible30 op 04-04-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
invincible30 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:37:
[...]

Is ook 44cm :P

Gamen gaat echt niet daarop. Zie echt niets...

Ja dat wachten op Pana snap ik ook niet. Ik zal daar ook wel op moeten wachten, erg vervelend.
Nieuwe modellen zijn gelukkig nog niet uit, of slecht verkrijgbaar.

Maar het is wel wat slordig van de winkel waar jij de tv vandaan hebt. Hij belooft iets wat hij (nog) niet nakomt.

Hopelijk is de service bij de bcc iets beter...
I
Maar het komt vast wel goed hoor, ook bij jou!

Ik wacht zeker eerst de gebruikerservaringen af vd nieuwe panas. En die zijn er nu nog heel weinig, zie alleen wat op avforum en een amerikaanse forumsite.

Qua uniformiteit ziet dit er wel ok uit. Hopelijk blijft dat ook zo na een x aantal uren...

http://www.avforums.com/f...wners-thread-img_0289.jpg
het was een hele.slimme manier.om.iets te beloven.van.de.winkel.want het was niet echt een belofte. Hij zei...je kunt je geld.deze week of anders begin.volgende.week verwachte., het is dan april.en pana wil.er.zo snel.mogelijk.van af zijn. Vandaag echter toen hij hetzelfde.zei.over.volgende.week.dinsdag mijn.geld.overmaken.vroeg ik.of het.een belofte was dit keer, aangezien.ik ook niks.mee.met.pana.vandoen .
heb. Hij zei dat het een belofte was....maar ja...wat zegt dat tegenwoordig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
GT50 review komt zo online op avforums.com

Op youtube kun je al een korte review vinden van avforums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:05:
[...]

het was een hele.slimme manier.om.iets te beloven.van.de.winkel.want het was niet echt een belofte. Hij zei...je kunt je geld.deze week of anders begin.volgende.week verwachte., het is dan april.en pana wil.er.zo snel.mogelijk.van af zijn. Vandaag echter toen hij hetzelfde.zei.over.volgende.week.dinsdag mijn.geld.overmaken.vroeg ik.of het.een belofte was dit keer, aangezien.ik ook niks.mee.met.pana.vandoen .
heb. Hij zei dat het een belofte was....maar ja...wat zegt dat tegenwoordig nog.
Enige reden dat ie steeds vertraagt is dat ie het zelf niet voor wilt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Weet iemand misschien of een xbox 360 via analoge component aangesloten kan worden op de nieuwe 2012 (wellicht ook al bij sommige 2011 modellen) plasmas?

Ik zie dat deze tvs gebruik maken van een RCA phono type w/Kabeladapter x 1 (onderzijde)

Hier kan je dus niet de gewone 3 kleurenstekkertjes in steken, maar dit werkt via een aparte kabeladapter.
Ik kan hier echt helemaal niets over op internet vinden?!

Alvast bedankt!

Ziet er zo uit:

http://imageshack.us/phot...907f4rearconnections.jpg/

Ik heb het al gezien. Gaat niet lukken. De ingang vd component op de tv gaat groen plugje in.
De andere kant vd kabel bestaat uit de 3 kleuren voor beeld en rood, wit voor geluid.
Dit kan niet in de aansluiting van mijn xbox 360. Die heeft zijn eigen kabel nodig! Met een andere aansluiting.
Wat vervelend! |:(

[ Voor 23% gewijzigd door invincible30 op 04-04-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
D-TECH schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:11:
GT50 review komt zo online op avforums.com

Op youtube kun je al een korte review vinden van avforums.
Dat ga ik zeker in de gaten houden. Los van alle horrorverhalen hier ga ik deze week mijzelf lekker op een 50 inch ST of GT50 trakteren. Als het verschil in beeldkwaliteit niet heel groot is dus de ST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
toolkist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:52:
[...]

Enige reden dat ie steeds vertraagt is dat ie het zelf niet voor wilt schieten.
Ja dat is het ook, maar eigenlijk heeft ie dat recht niet als ik de.consuwijzer mag geloven. En daarom.snap ik niet wat addlerman zei over dat de.winkel de tv kan terugeisen van.mij, wanneer hij dondersgoed weet dat de vt30 bij panasonic terug is. Ik baal gewoon van deze onzekerheid...heeft allemaal.al.lang genoeg geduurt en ben r echt heel.erg klaar mee. Maar ik bel volgende week.dinsdag sowieso. En.zoals iemand.jier ook.al zei..gamen op.een.18 inch is 3x niks. Ik.merk.gewoon dat mijn enthausiasme.voor.gaming gedaald is laatste tijd. Nouja..we zien.het allemaal.wel.weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
http://www.avforums.com/r...Plasma-TV_287/Review.html Panasonic-GT50-TX-P50GT50B review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:42
Balen dat die GT50 maar tot 50 inch gaat, want dat is me toch iets te klein :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Duidelijke review, Gt50 komt er goed vanaf.

@Hierboven. Ja dat heb ik dus ook, de GT50 is er helaas niet in 65" dus vandaar dat ik voor een ST50 of VT50 zal gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:42
Ik dus ook, al ga ik waarschijnlijk voor de ST, de VT is me iets te prijzig (op dit moment). Of ik moet 10 inch kleiner nemen, maar daar kan ik nogal eens spijt van krijgen, 42" wende ook erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Nu online
Ik ga ook voor de ST. Ik koop dan liever weer eerder een nieuwe dan dat ik nu investeer in een hele dure en daar langer mee doe. De tijd dat je 8 a 10 jaar kon doen met een televisie ligt toch ver achter ons.

Zeker als je nagaat dat de ST50 kwa beeld de VT30 (bijna)heeft geevenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 05-09 00:30
tja..... ik heb mijn vrouw met veel moeite voor 90% overtuigd dat we naar 50 inch moeten gaan (komend van 42).
Dus 'stretchen' naar groter is slapen op de bank :-)
50VT50 is me te duur.... 50GT50 of 50UT50.... ik heb nog een paar weken dus ik volg zeer nauw persoonlijk ervaringen van de early majority (avforums)

Daarnaast valt/staat het ook een beetje bij 'uiterlijk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
rows schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:43:
Ik ga ook voor de ST. Ik koop dan liever weer eerder een nieuwe dan dat ik nu investeer in een hele dure en daar langer mee doe. De tijd dat je 8 a 10 jaar kon doen met een televisie ligt toch ver achter ons.

Zeker als je nagaat dat de ST50 kwa beeld de VT30 (bijna)heeft geevenaard.
wat is volgens jou dan wel een normaal termijn voor een nieuwe tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rows schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:43:
/me heeft al 7 jaar een Panasonic plasma en die gaat nog zeker 7 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Nu online
tsja uitzonderingen daar gelaten, maar dat zou ik zelf toch echt niet willen met alle nieuwe functionaliteiten die beschikbaar komen.

@Matty; ik schrijf een TV zelf af in 5/6 jr, maar dit is geen hard gegeven natuurlijk. Je krijgt nu ook weer 4k- en OLED TV's en wie weet wat de toekomst allemaal nog gaat brengen. dat blijft doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Nu online
Hangt wel af wat je voor de oude terug krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook gebeld door e-care. Ik krijg een creditatie. Ik ben gelijk naar mijn retailer gegaan, die vond het ook wel wat vreemd. Maar hij gelooft me. Hij belt zelf ook even e-care en bij een bevestiging gaan we het nu al regelen. HIj heeft een vt50 besteld en die wordt met gesloten portemonnee omgeruild voor m'n vt30.

Netjes zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Adlermann schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:49:
Ik ben ook gebeld door e-care. Ik krijg een creditatie. Ik ben gelijk naar mijn retailer gegaan, die vond het ook wel wat vreemd. Maar hij gelooft me. Hij belt zelf ook even e-care en bij een bevestiging gaan we het nu al regelen. HIj heeft een vt50 besteld en die wordt met gesloten portemonnee omgeruild voor m'n vt30.

Netjes zo.
Met wat voor problemen ging je naar e-care?
En een creditatie is toch je aankoopbedrag terug?
Of wordt het door panasonic omgeruild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:50:
[...]

Met wat voor problemen ging je naar e-care?
En een creditatie is toch je aankoopbedrag terug?
Of wordt het door panasonic omgeruild?
Ik had een groene tint. Bij creditatie krijgt de retailer z'n geld terug (ja vreemd) en e-care komt dan de tv ophalen. Je krijgt dan een brief dat je dan je geld kunt terugkrijgen bij de retailer. Dus ik ben er gelijk heen gegaan en het verhaal uitgelegd. Ze gingen zelf het verhaal bevestigen bij e-care telefonisch. Als dat in orde was (ja doh) dan hoefde ik niet op een brief oid te wachten en ook niet totdat e-care de tv kwam ophalen. Ze krijgen begin volgende week de vt50 en die kwamen ze dan meteen ff brengen. Ze geloven het wel dat ze hun geld dan krijgen.

Ik moet zeggen dat ik dit een fijne winkel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven.

En over welke winkel hebben we het dan? Klinkt als fijne service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Adlermann schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:54:
[...]

Ik had een groene tint. Bij creditatie krijgt de retailer z'n geld terug (ja vreemd) en e-care komt dan de tv ophalen. Je krijgt dan een brief dat je dan je geld kunt terugkrijgen bij de retailer. Dus ik ben er gelijk heen gegaan en het verhaal uitgelegd. Ze gingen zelf het verhaal bevestigen bij e-care telefonisch. Als dat in orde was (ja doh) dan hoefde ik niet op een brief oid te wachten en ook niet totdat e-care de tv kwam ophalen. Ze krijgen begin volgende week de vt50 en die kwamen ze dan meteen ff brengen. Ze geloven het wel dat ze hun geld dan krijgen.

Ik moet zeggen dat ik dit een fijne winkel vind.
Ooh mooi man! :)
Veel plezier met je VT50, en laat ons vooral weten of deze wel of geen problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ben ik ook erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard zal ik meteen laten weten hoe het ervoor staat. Maar op avforums komen de eerste berichten al naar voren dat er toch weer een groene blob issue is voor de 2012 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thnx. Ze geloven niet in 65" zie ik.

Ff door kijken naar een goeie shop. Kan hem zelf halen dus gun het een goeie retailer meer dan een grote webshop aangezien ze aan het begin toch boor advies verkoop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De retailer waar ik langs ben geweest gaf meteen bij het aangeven van de adviesprijs al aan 'dat er wel wat met de prijs te doen was', daar had ik toen nog niet eens om gevraagd ;)
Wel jammer dat ie de ST50 pas eind deze maand krijgt, daardoor begin ik nu weer te twijfelen of ik niet voor de GT50 moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-05-2018
Ik denk dat ik binnenkort een Plasma scherm gaat kopen uit de nieuwste lijn van Panasonic. Bij het kopen van een nieuwe TV let ik altijd op de input lag, ik ben een serieuze old school gamer (born in the 80's 8)) dus dit is het belangrijkste om rekening mee te houden. Volgens AVForum heeft de GT50 30ms input lag (die valt sowieso af), de VT50 24ms en de ST50 slechts 16ms ten opzichte van een CRT.
There's always a danger that added processing can result in a higher input lag but just like last year, the P50ST50 had a measured input lag of only 16ms in Game mode, which is excellent. In fact, the P50ST50 has one of the lowest latencies of any TV we have measured and last year the higher end models had greater input lags, so it could be an ideal choice for hard core gamers.
De VT50 ziet er het mooiste uit met het one sheet of glass design en zal waarschijnlijk ook de diepste black levels hebben en het minste crosstalk bij 3D beelden. De ST50 evenaart of is bijna gelijk aan de high end VT30 van vorig jaar en kost bijna de helft minder dan VT50 (!) Maar of het filter van de ST50 TV ook zo goed is dat je bij daglicht of met de lichten aan niet naar een "dof" plaatje zit te kijken...?

Veel plasmas die ik heb gezien (ook de beruchte Kuro PDP-LX5090 van Pioneer) vind ik er niet bepaald mooi uitzien onder deze omstandigheden, en om nou altijd de hele kamer te moeten verduisteren om het beste plaatje te krijgen zie ik niet zo zitten.

Als ik de reviews er zo op naleest biedt de ST50 wel erg veel "bang for your buck". Ik wil deze TV's graag bezichtigen maar geen enkele winkel in Twente heeft deze nieuwe lijn op voorraad, zelfs de Media Markt nog niet.

[ Voor 13% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 05-04-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:37:
Uiteraard zal ik meteen laten weten hoe het ervoor staat. Maar op avforums komen de eerste berichten al naar voren dat er toch weer een groene blob issue is voor de 2012 modellen.
:( Ik lees het net ja! Dit belooft niet veel goeds voor de 2012 modellen.

Ik wacht het lekker rustig af. Wellicht dan toch maar een Samsung plasma.

Ik hoop echt voor je dat jouw exemplaar green blob vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:52:
[...]

Ik hoop echt voor je dat jouw exemplaar green blob vrij is.
Dan bestel ik bij de volgende creditatie een samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:02:
[...]

Dan bestel ik bij de volgende creditatie een samsung :)
Precies! Zal vast wel goed komen met je nieuwe pana.

Toch schrik je even van die foto op avforum :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:37:
Waar staat dat bericht? .. probeer het te vinden maar lukt mij niet. thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Er zal altijd wel een maandagochtend exemplaar te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
invincible30 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:52:
[...]

Bij het horen van Plasma denk ik persoonlijk gelijk aan Panasonic of Pioneer.
Waar moet je die nieuwe E8000 2012 Plasma van Samsung mee vergelijken? Met een ST50, GT50 of VT50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden.. één persoon met een niet uniform scherm wat op een green blob lijkt of is.. ik heb er geen ervaring mee gelukkig. (trotse CRT eigenaar). Gelukkig zijn er ook positieve berichten van anderen..

De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een overdreven gedoe welgeteld een persoon Adlermann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:02

MazeWing

The plot thickens...

Zo begon het bij de xx30 serie ook. Eerst 1 persoon, toen nog 1, toen weer 1, etc.

Het zal me niets verbazen als er nog steeds groene blobs zijn, echter dat deze minder goed zichtbaar zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:31:
Zo begon het bij de xx30 serie ook. Eerst 1 persoon, toen nog 1, toen weer 1, etc.

Het zal me niets verbazen als er nog steeds groene blobs zijn, echter dat deze minder goed zichtbaar zijn.
Eigenlijk zou ik met een blob tevreden zijn aangezien het nu 90% van mijn scherm is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik vind het zeker geen overdreven gedoe.

Ik bedoel, de tvs zijn nog maar mondjesmaat verkrijgbaar. En toch al weer een aantal van deze gevallen.

En nog belangrijker, hoe zit het met de uniformiteit na een paar honderd uur?
Bij veel 2011 modellen werd de green blob pas na een x aantal uur zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel dacht je er dat er geproduceerd wordt? Overtrokken. Waar ik overigens wel van baal is de traagheid van Panasonic, waarom moet het zo lang duren voordat de ST50 eens goed geleverd wordt en op voorraad is?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe moet ik dat groene blob probleem precies inschatten? Is dat een beetje zoals de Bleeding van de iPad 2, "Het is er absoluut als je de brightness op 100% zet maar bij normaal gebruik merk ik er helemaal niet van" zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

De xx30 serie had er behoorlijk last van. Het was geluk hebben als je er geen last van had. Ik had een VT30 die er geen last van had. HAD inderdaad, aangezien ik deze zondag verkocht heb en een 55 inch led ga bestellen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:11:
Hoe moet ik dat groene blob probleem precies inschatten? Is dat een beetje zoals de Bleeding van de iPad 2, "Het is er absoluut als je de brightness op 100% zet maar bij normaal gebruik merk ik er helemaal niet van" zeg maar.
Nee het is gewoon een laag die bovenop wit en grijs ligt met een groene tint. Bij andere lichte kleuren is het een oneven brightness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
MazeWing schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:26:
De xx30 serie had er behoorlijk last van. Het was geluk hebben als je er geen last van had. Ik had een VT30 die er geen last van had. HAD inderdaad, aangezien ik deze zondag verkocht heb en een 55 inch led ga bestellen.
Welke? Ik zit zelf nu ook te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:57
ik vind de nieuwe pana led lijn echt meesterlijk btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

MazeWing schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:26:
Bij jou kwamen de problemen dus ook pas na een x aantal uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:35:
ik vind de nieuwe pana led lijn echt meesterlijk btw
Ja, qua design is het i.i.g. waanzinnig mooi, misschien wel mooier dan Samsung. Waarom lukt dat niet met het plasma design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:56:
Hoeveel dacht je er dat er geproduceerd wordt? Overtrokken. Waar ik overigens wel van baal is de traagheid van Panasonic, waarom moet het zo lang duren voordat de ST50 eens goed geleverd wordt en op voorraad is?
Ik dacht dat jij er al 1 had? Heb je er ook een pm over gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er inderdaad een maar had een tweede besteld online die 110 euro onder de adviesprijs lag. Deze wordt echter pas tussen 11 en 20 april geleverd. Wil je hem echter voor 849 kopen dan kun je het bij wijze van spreken morgen al ophalen bij de Mediamarkt.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Dan ben je denk ik echt 1 van de eerste. Wachten duurt lang, ben ik met je eens ;)

Is dit scherm helderder dan de 30 serie die je had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

D-TECH schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:31:
[...]

Welke? Ik zit zelf nu ook te twijfelen.
Toshiba 55WL863
In alle reviews komt ie er goed uit en bleeding/clouding is minimaal vanwege de 32 dimming zones. Ook al is het edge-lit, schijnt het behoorlijk goed te werken.

En ik heb nooit problemen met mijn VT30 gehad, enkel af en toe false contouring (voornamelijk bij 50hz) dit was op te lossen door het op 60hz af te spelen of gebruik te maken van de cinema stand.
De grootste reden waarom ik 'm weg heb gedaan is vanwege het feit dat ik psychologisch niet rustig kon kijken naar het scherm. Ik bleef in mijn achterhoofd houden dat het zou inbranden en begon met behoorlijk te storen aan de korte image retention. Dit ging dan wel weer weg na een aantal minuten en het was niet echt hinderlijk bij normaal kijken, maar toch. Ook het feit dat ik bang was om mn vriendin tv te laten kijken ivm inbrandingsgevaar (zeker na de rampverhalen met zenderlogo's zoals rtl4, etc.) en ik daarom ingezoomd keek.

Al bij al dus iets waardoor het kijkgenot drastisch achteruit ging. Ook het feit dat een iets groter scherm toch ook wel weer leuk zou zijn, besloten de boel te verkopen. Dit was dan tevens mijn laatste plasma scherm ooit. De techniek heeft meer nadelen dan voordelen t.o.v. een goede lcd. Zeker zodra er straks goedkopre full-led tv's zijn en zelfs oled, zal de plasma een behoorlijk snelle dood sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
MazeWing schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:59:
[...]

Toshiba 55WL863
In alle reviews komt ie er goed uit en bleeding/clouding is minimaal vanwege de 32 dimming zones. Ook al is het edge-lit, schijnt het behoorlijk goed te werken.

En ik heb nooit problemen met mijn VT30 gehad, enkel af en toe false contouring (voornamelijk bij 50hz) dit was op te lossen door het op 60hz af te spelen of gebruik te maken van de cinema stand.
De grootste reden waarom ik 'm weg heb gedaan is vanwege het feit dat ik psychologisch niet rustig kon kijken naar het scherm. Ik bleef in mijn achterhoofd houden dat het zou inbranden en begon met behoorlijk te storen aan de korte image retention. Dit ging dan wel weer weg na een aantal minuten en het was niet echt hinderlijk bij normaal kijken, maar toch. Ook het feit dat ik bang was om mn vriendin tv te laten kijken ivm inbrandingsgevaar (zeker na de rampverhalen met zenderlogo's zoals rtl4, etc.) en ik daarom ingezoomd keek.

Al bij al dus iets waardoor het kijkgenot drastisch achteruit ging. Ook het feit dat een iets groter scherm toch ook wel weer leuk zou zijn, besloten de boel te verkopen. Dit was dan tevens mijn laatste plasma scherm ooit. De techniek heeft meer nadelen dan voordelen t.o.v. een goede lcd. Zeker zodra er straks goedkopre full-led tv's zijn en zelfs oled, zal de plasma een behoorlijk snelle dood sterven.
Toevallig! Wilde zelf ook gaan voor deze Toshiba (46 inch), maar ze waren helaas toen nog niet leverbaar en mijn tv was kapot, daarom voor de VT30 gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Het is absoluut geen overdreven gedoe over de nieuwe Panas. Er is dus nu 1 persoon op avforums met het probleem? Tijdens een bepaaald event waar avforums was geweest, waren ze het ook tegengekomen,ik veryrour het echt niet. Wanneer ik eindelijk mijn geld eens terug heb..ga ik hoogstwaarschijnlijk voor die toshiba.

En Adlermann, dat klinkt.als.een hele toffe winkel, ik wou dat die van mij zo waren...maar helaas kan ik maar 1 ding zeggen...klotewinkel.

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 06-04-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Mischien is er maar eentje die nu klaagt over de groene shit maar geloof mij maar er zullen er meer volgen!

Mijn voorkeur gaat uit naar plasma van Panasonic maar zo'n blunder in de produktie kan toch gewoon niet!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Mandrake466 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:05:
Mischien is er maar eentje die nu klaagt over de groene shit maar geloof mij maar er zullen er meer volgen!

Mijn voorkeur gaat uit naar plasma van Panasonic maar zo'n blunder in de produktie kan toch gewoon niet!
Er gaan er absoluut meer volgen, panasonic geeft zelf ook
toe dat ze het niet kunnen repareren en niet weten waardoor het komt. Hoe de hel komt die 50 serie uberhaupt door controles heen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreselijk irritant wanneer mensen zich voordoen om namens een bedrijf te kunnen spreken zonder enige vorm van bronvermeldingen. Het is simpel. Koop het niet als je het niet wilt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:13:
Vreselijk irritant wanneer mensen zich voordoen om namens een bedrijf te kunnen spreken zonder enige vorm van bronvermeldingen. Het is simpel. Koop het niet als je het niet wilt.
Was dat naar mij? Want e-care was het die precies dat tegen mij zei...panasonic krijgt veel.vt30s terug en ze weten niet waar het probleem door komt en ook niet hoe het gerepareerd kan.worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

devilsnight schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:59:
Het is absoluut geen overdreven gedoe over de nieuwe Panas. Er is dus nu 1 persoon op avforums met het probleem? Tijdens een bepaaald event waar avforums was geweest, waren ze het ook tegengekomen,ik veryrour het echt niet. Wanneer ik eindelijk mijn geld eens terug heb..ga ik hoogstwaarschijnlijk voor die toshiba.

En Adlermann, dat klinkt.als.een hele toffe winkel, ik wou dat die van mij zo waren...maar helaas kan ik maar 1 ding zeggen...klotewinkel.
Ben jij toevallig Moonwalker2006 op het AVforums.com forum? Ik zag die persoon namelijk twijfelen tussen de toshiba en de sharp 60le635. Ik zat ook met dezelfde keuze en ben toch voor de Toshiba gegaan, ondanks dat ik deze pas 1 keer ooit 5 sec. in het echt gezien heb (bij de Saturn in Keulen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
MazeWing schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:26:
[...]

Ben jij toevallig Moonwalker2006 op het AVforums.com forum? Ik zag die persoon namelijk twijfelen tussen de toshiba en de sharp 60le635. Ik zat ook met dezelfde keuze en ben toch voor de Toshiba gegaan, ondanks dat ik deze pas 1 keer ooit 5 sec. in het echt gezien heb (bij de Saturn in Keulen).
Thats me :)

Ja ik twijfelde tussen de sharp.en toshiba puur omdat de sharp.60 inch is en.de toshiba 55..maar eigenlijk.is.dat zo'n klein.verschil....dat ik gewoon voor de toshi moet gaan, aangezien deze een zeer lage input.lag heeft en de sharp.een behoorlijk hoge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Net contact gehad met de bcc.

Ik ben niet blij. Ze wilden mij een lg plasma aanbieden. Het bedrag van mijn ingeleverde toestel werd op 675 euro getaxeerd. Ik heb er nog geen jaar terug 975 euro voor betaald!

Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord. Hij kon hier voor de rest ook niets mee werd mij verteld.
Na een stilte van 5 minuten van zijn kant werd de restwaarde nog verhoogd naar 800 euro.

Ik sta hier machteloos tegenover. Wat kan ik hier nog meer mee?

Ik weet ook wel dat bcc in principe in hun recht staan. Maar dit vind ik echt heel oncoulant.
Heb de 50st50 toch maar besteld. Wat moet ik anders?
Een type lager wil ik niet.

pfff, ik ben er helemaal klaar mee. Met een tv kopen en met de bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

invincible30 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:47:
Net contact gehad met de bcc.

Ik ben niet blij. Ze wilden mij een lg plasma aanbieden. Het bedrag van mijn ingeleverde toestel werd op 675 euro getaxeerd. Ik heb er nog geen jaar terug 975 euro voor betaald!

Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord. Hij kon hier voor de rest ook niets mee werd mij verteld.
Na een stilte van 5 minuten van zijn kant werd de restwaarde nog verhoogd naar 800 euro.

Ik sta hier machteloos tegenover. Wat kan ik hier nog meer mee?

Ik weet ook wel dat bcc in principe in hun recht staan. Maar dit vind ik echt heel oncoulant.
Heb de 50st50 toch maar besteld. Wat moet ik anders?
Een type lager wil ik niet.

pfff, ik ben er helemaal klaar mee. Met een tv kopen en met de bcc.
Als ik jou was zou ik een goed opgestelde en welgeformuleerde klachtenbrief sturen aan BCC en in brengen dat je buiten jouw eigen schuld om en ondanks je toch voor een A-mek hebt gekozen, een product hebt gekregen dat in korte tijd defect raakte. En je nu genoodzaakt bent meer geld te investeren omdat het niet anders opgelost kan worden. Dat je dit onacceptabel vind en daarbij vraag je BCC om extra korting te geven op het nieuwe product, en onderstreep je nogmaals de verantwoordelijkheden van de winkelier in deze.
Vertel kun je nog dingen schrijven dat je ook graag in de toekomst nog een terugkerende klant van BCC wilt blijven etc. Schrijf welgeformuleerd, alle aandachtspunten duidelijk uitgelicht maar maak je verhaal niet langer dan noodzakelijk zodat wat je wilt bereiken eruit springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Bij mij is zojuist de 3 weken oude ST30 opgehaald door het bedrijf Technorep. Is dit de regulieren firma voor garantie afhandelingen?

Ik heb last van lichte vertical banding. Iets wat bij normaal tv/film kijken niet echt opvalt. Maar bij het kijken van voetbal is het duidelijk te zien en echt heel irritant...
De monteur vond het wel meevallen en kwam met een zwam verhaal dat andere tv's ook vaak iets hebben. Hij noemde als voorbeeld dat LCD TV's bijvoorbeeld last van lichtere plekken kunnen hebben. Onzin natuurlijk. Ik heb een nieuwe TV gekocht en geen gebruikte tv met gebreken...

Hij heeft de TV meegenomen, ben benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Bcc zijn lekkere oplichters dan, ze krijgen hun volledige inkoopwaarde gecrediteerd tijdens fabriekgarantie.
Eisen dat je directe opvolger krijgt, st30 --> st50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Bever! schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:05:
Bcc zijn lekkere oplichters dan, ze krijgen hun volledige inkoopwaarde gecrediteerd tijdens fabriekgarantie.
Eisen dat je directe opvolger krijgt, st30 --> st50
De ST50 is een geweldige TV en veel beter dan de ST30 dus opzich een goede deal. BCC is inderdaad een ballen tent.

Ik heb zelf de TX-P42ST50E en het is een zeer grote upgrade vanaf de TX-P42GT30E. Veel betere zwartwaarden (0,008cd/m2 vs 0,019cd/m2), veel feller beeld (126cd/m2 vs 78cd/m2), veel minder crosstalk, geen edge enhancement bij SD beelden, minder inputlag (16ms vs 25ms), minder 50Hz problemen (met IFC op min), mooier design, zuiniger en het betere resultaten met kalibratie (betere gamma tracking, vlakkere witbalans en accuratere kleuren). Dit zijn mijn eigen ervaringen en metingen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb jij het gehaald? Panasonic geeft namelijk aan dat de nieuwe ST50 pas rond 25-30 april beschikbaar wordt. Alleen de Mediamarkt had een beperkte voorraad gekregen zeiden ze (wat ook klopt). Want ik had hem daar gehaald.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MazeWing schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:59:
[...]

Al bij al dus iets waardoor het kijkgenot drastisch achteruit ging.
Ja zo kan je wel bezig blijven, moet wel een gebruiksvoorwerp blijven natuurlijk.

Of fiets je ook niet op een fiets omdat de ketting wel eens tegen het frame zou kunnen slaan en daar dan krasjes op ontstaan?

Ik ben daar nou niet echt bang voor, ik ken gebruikers die een paar jaar oude plasma hebben hangen, er nooit naar omkijken en helemaal geen inbranding hebben. Met die bedroevende tv in Nederland kijkt toch niemand meer uren achter elkaar naar de zelfde zender?

Met lcd's heb je weer ander gezeur, dode/luie pixels, bleeding, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Spurlie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:00:
Bij mij is zojuist de 3 weken oude ST30 opgehaald door het bedrijf Technorep. Is dit de regulieren firma voor garantie afhandelingen?

Ik heb last van lichte vertical banding. Iets wat bij normaal tv/film kijken niet echt opvalt. Maar bij het kijken van voetbal is het duidelijk te zien en echt heel irritant...
De monteur vond het wel meevallen en kwam met een zwam verhaal dat andere tv's ook vaak iets hebben. Hij noemde als voorbeeld dat LCD TV's bijvoorbeeld last van lichtere plekken kunnen hebben. Onzin natuurlijk. Ik heb een nieuwe TV gekocht en geen gebruikte tv met gebreken...

Hij heeft de TV meegenomen, ben benieuwd wat ze gaan doen.
Dus ook al vertical banding? Precies wat ik ook had met de vt30, en dan ook de groene vlekken..zucht. Ik ga dus gewoon echt niet voor een Pana als ik bij plasma zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Donstil schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:52:
[...]

Ja zo kan je wel bezig blijven, moet wel een gebruiksvoorwerp blijven natuurlijk.

Of fiets je ook niet op een fiets omdat de ketting wel eens tegen het frame zou kunnen slaan en daar dan krasjes op ontstaan?

Ik ben daar nou niet echt bang voor, ik ken gebruikers die een paar jaar oude plasma hebben hangen, er nooit naar omkijken en helemaal geen inbranding hebben. Met die bedroevende tv in Nederland kijkt toch niemand meer uren achter elkaar naar de zelfde zender?

Met lcd's heb je weer ander gezeur, dode/luie pixels, bleeding, enz.
Ik had voor de VT30 ook een plasma, zijnde de Samsung C7700. Deze is na een jaar uiteindelijk gecredititeerd vanwege ernstig IR.
Ik wilde toen nooit meer plasma, echter ben ik na het lezen van zowat elke review van een tv, toch gegaan voor de VT30. Deze beviel me redelijk, op de punten die ik eerder noemde na. En ik wil gewoon een goede tv en geen rekening hoeven te houden met of er langere tijd beelden blijven staan. Daarbij vond ik de reviews van de VT30 iets te overdreven en vind ik een goed LCD beeld toch mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:40:
Waar heb jij het gehaald? Panasonic geeft namelijk aan dat de nieuwe ST50 pas rond 25-30 april beschikbaar wordt. Alleen de Mediamarkt had een beperkte voorraad gekregen zeiden ze (wat ook klopt). Want ik had hem daar gehaald.
Mediamarkt Arena. Zij hebben de 42" en 55" ST50E staan en de 42" GT50E. Behalve het eerste uurtje heb ik helemaal geen IR kunnen ontdekken. Ik draai met het contrast op 46 van van de 60 (76,67% contrast). Echt ongelovelijk dit. Zo IR bestendig was mijn Pioneer Kuro KRP-500A nog niet eens. Ook bijna geen dithering waardoor ik zonder problemen de TV als monitor kan gebruiken van max 80-160cm afstand. Het beeld is geheel stabiel. Het lijkt bijna een LCD TV met alle voordelen van een Plasma TV.

[ Voor 8% gewijzigd door Buck Naked op 06-04-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
MazeWing schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:02:
[...]

Ik had voor de VT30 ook een plasma, zijnde de Samsung C7700. Deze is na een jaar uiteindelijk gecredititeerd vanwege ernstig IR.
Ik wilde toen nooit meer plasma, echter ben ik na het lezen van zowat elke review van een tv, toch gegaan voor de VT30. Deze beviel me redelijk, op de punten die ik eerder noemde na. En ik wil gewoon een goede tv en geen rekening hoeven te houden met of er langere tijd beelden blijven staan. Daarbij vond ik de reviews van de VT30 iets te overdreven en vind ik een goed LCD beeld toch mooier!
Ja en dit heb ik dus ook. Ik heb iets.van 2,5 a 3 jaar.een.samsung.plasma.gehad en afgezien.van IR nergens.echt last van gehad. Maar dat IR bleek een groot probleem..ik.game erg graag en bij nog.erg.veel.games heb je.flinke HUDS en die icoontjes gaan na een tijdje.in je scherm.zitten, na.een tijdje zat de hele.minimap in het scherm. Ook bij de.vt30.bleef het.een probleem. Net als.wat jij zegt...niet de hele tijd rekening ermee moeten houden. Het is bij mij echt een irritatie geworden,absoluut een reden om na te denken over een switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Weet iemand hoe fel de VT50 kan? In de review van avforums zeggen ze dit niet, bij de ST en GT wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
D-TECH schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:26:
Weet iemand hoe fel de VT50 kan? In de review van avforums zeggen ze dit niet, bij de ST en GT wel...
Volgens mij ligt dat sowieso aan de beeldmodus Professional 1&2 waren bij de GT/VT30 veel minder fel (max 100cd/m2). Ik heb geen idee of de GT/VT50 hier ook last van hebben. De VT50 zal in THX sowieso net zo fel moeten zijn als de ST50 en ik haal 126cd/m2. Dan staat het contrast nog niet eens op max maarja ik wil geen clipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 05-09 00:30
devilsnight schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:20:
[...]

Ja en dit heb ik dus ook. Ik heb iets.van 2,5 a 3 jaar.een.samsung.plasma.gehad en afgezien.van IR nergens.echt last van gehad. Maar dat IR bleek een groot probleem..ik.game erg graag en bij nog.erg.veel.games heb je.flinke HUDS en die icoontjes gaan na een tijdje.in je scherm.zitten, na.een tijdje zat de hele.minimap in het scherm. Ook bij de.vt30.bleef het.een probleem. Net als.wat jij zegt...niet de hele tijd rekening ermee moeten houden. Het is bij mij echt een irritatie geworden,absoluut een reden om na te denken over een switch.
Ik zit met hetzelfde dillema. Tot nu toe valt mijn oog iedere keer weer op plasma. Weinig/Geen motionblur, gebalanceerde kleuren etc etc. Bij de MM in Den Haag staat een Samsung plasma naast een LCD en dan weet je het meteen....plasma!!!

Maar het gedoe met plasma (niet te lang dit, niet te lang dat, pas op voor dit en dat, inspelen, IR, inbranden etc etc) geeft mij ook niet de rust die ik wil als ik tv kijk. Zelfs als mijn vrouw het UPC menu opvraagt met dat vette logo links bovenin en te lang aan het bladeren is dan word ik al nerveus.

en nu de grote hamvraag... welke LCD geeft een met plasma vergelijkbaar beeld (46-51 inch tussen 1200 en 1500 euro) Je mag me PM-en aangezien het off-topic wordt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:37:
[...]

Ik zit met hetzelfde dillema. Tot nu toe valt mijn oog iedere keer weer op plasma. Weinig/Geen motionblur, gebalanceerde kleuren etc etc. Bij de MM in Den Haag staat een Samsung plasma naast een LCD en dan weet je het meteen....plasma!!!

Maar het gedoe met plasma (niet te lang dit, niet te lang dat, pas op voor dit en dat, inspelen, IR, inbranden etc etc) geeft mij ook niet de rust die ik wil als ik tv kijk. Zelfs als mijn vrouw het UPC menu opvraagt met dat vette logo links bovenin en te lang aan het bladeren is dan word ik al nerveus.

en nu de grote hamvraag... welke LCD geeft een met plasma vergelijkbaar beeld (46-51 inch tussen 1200 en 1500 euro) Je mag me PM-en aangezien het off-topic wordt :-)
Je moet je echt niet te druk maken over dat IR. Ik kijk op zondag van vroeg tot laat EL. En vrijwel nergens last van. Ja als ik een groene slide opzet dan zie je wat plekjes. Maar ik heb nog nooit in een film, serie of whatever IR gezien. Zolang het niet zichtbaar is in real content is het ook geen issue wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
D-TECH schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:26:
stuk feller dan mn vt30 iig, leek wel lcd zo helder stond hij bij panasonic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb me vanavond een beetje in gelezen over inbranden en dergelijke.
Ik hoeverre is dat nou echt nog aan de orde? Ik kijk nooit dingen lang achter elkaar (hele dagen sport bv.) ook wordt er nooit erg lang achter elkaar gegamed.

Moet ik me dan zorgen maken over inbranden? Online lees je heel diverse ervaringen, mensen die het al hebben na een paar uur tv en sommige hebben het na Jaren nog steeds niet.

Ook vraag ik me af of de panelen nog geconfigureerd moeten worden? Ook daar lees je veel verschillende verhalen over speciale dvd's die mensen draaien als de tv niet gebruikt word, of mensen die de tv op 50% brightness instellen de eerste 100uur.

Wat is daar nou van waar? Moet wel leuk blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Donstil schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:32:
Hier is een topic waar er aardig wat over wordt geschreven. Misschien eens doorlezen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:34:
[...]

Hier is een topic waar er aardig wat over wordt geschreven. Misschien eens doorlezen :)
Haha ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nou nog niet eens gedaan heb, lees de laatste x aantal pagina's wel mee maar heb niet alles terug gelezen.

Heb wel wat Engelse fora uitgeplozen en natuurlijk de bekende review sites enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08

mrc4nl

Procrastinatie expert

Donstil schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:32:
Ik heb me vanavond een beetje in gelezen over inbranden en dergelijke.
Ik hoeverre is dat nou echt nog aan de orde? Ik kijk nooit dingen lang achter elkaar (hele dagen sport bv.) ook wordt er nooit erg lang achter elkaar gegamed.

Moet ik me dan zorgen maken over inbranden? Online lees je heel diverse ervaringen, mensen die het al hebben na een paar uur tv en sommige hebben het na Jaren nog steeds niet.

let wel op de topicwaarschuwing ;)

als ik zelf het topic doorlees, verschilt de hoeveelheid per model.
ik zelf vind het hele inspelen gedoe onzin, zeker met zo'n dvd
wil je ze goed inspelen zet dan helderheid op max en laat voor 4 uur een volledig helder beeld weergeven. dan zijn alle pixels evenveel ingebrand. 8)

de g30 bij ons thuis is nooit ingespeeld en ik kan nergens een vorm van inbranden en retentie zien.
het is een gebruiksartikel. je latop lcd ga je toch ook niet dimmen omdat het misschien beter is voor de levensduur?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven.

Ja die mening deel ik ook idd, Blijft wen geruiksvoorwerp.
Ben wel benieuwd naar de meningen van de gebruikers hier.

Heb oog kleppen op voor die Mod waarschuwingen maar deze was eens wel duidelijk en (mogelijk) terecht.
Ik ga het hele topic morgen maar eens even door lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mandrake466 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:05:

De tweede klaagt al op avforums. Alhoewel het blijkbaar wel minder erg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Iemand nog reviews gelezen van de wt50?? Naast hdguru dan, ding kwam er beter uit dan meeste plasmas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Bever! schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:25:
Iemand nog reviews gelezen van de wt50?? Naast hdguru dan, ding kwam er beter uit dan meeste plasmas?
Ik zit er ook op te wachten, ben wel klaar met deze plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Is er ook maar 1 review geweest van de vt30 die gewoon eerlijk was over die groene shit en vertical banding? Volgens mij niet en dat is erg kwalijk, wederom met de 2012 serie lijken ze er niks over te zeggen. Ik had de vt30 net een paar dagen vorig jaar en toen zag ik die banding gelijk tijdens gaming. Ze kunnen mij niet wijsmaken dat die reviewers het niet zijn tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:20:
Is er ook maar 1 review geweest van de vt30 die gewoon eerlijk was over die groene shit en vertical banding? Volgens mij niet en dat is erg kwalijk, wederom met de 2012 serie lijken ze er niks over te zeggen. Ik had de vt30 net een paar dagen vorig jaar en toen zag ik die banding gelijk tijdens gaming. Ze kunnen mij niet wijsmaken dat die reviewers het niet zijn tegengekomen.
Ik denk dat er geen opzet bij zat. Die groene shit kreeg ik pas na 1000 uur ofzo en van banding heb ik helemaal geen last. In de huidige reviews kijken ze duidelijk naar die groene shit. Iig avforums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Bij plasma discounter kan je de tv 14 dagen proberen adverteren ze?Misschien een idee voor je devilsknight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Bever! schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:28:
Bij plasma discounter kan je de tv 14 dagen proberen adverteren ze?Misschien een idee voor je devilsknight?
Maar zit daar dan.niet.goed.geld.terug.garantie of.moet.je dan.wel.een tv daar uitkiezen weer? Als ik.bij.plasma.blijf.dan zal.het.een Sammy gaan.worden en dat zou dan de e6500.worden, de.anderen.liggen ver buiten budget. Als.ik.voor.lcd ga, dan kan ik niks bij die.winkel.beginnwn.want de lcds die.ik.zoek hebben.zij.niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Online bestelde producten heb je toch sowieso 14 dagen op zicht?
Dat is toch geregeld in de "koop op afstand" wetgeving?

Vandaag bij MediaMarkt Alexandrium geweest en bij de BCC in Barendrecht.
Helaas nog geen St/gt/vt 50 te vinden in de winkels.

De 65" modellen komen volgens de MediaMarkt meneer pas eind Juni beschikbaar.
Hopen dat ze online wel wat meer vaart gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:33:
Online bestelde producten heb je toch sowieso 14 dagen op zicht?
Dat is toch geregeld in de "koop op afstand" wetgeving?
Je hebt een zichttermijn ja. Je mag de producten even proberen en goed bestuderne. Niet twee weken lang non stop gebruiken. Als de winkelier de producten daarna niet meer als nieuw kan verkopen dan mag daar weer een vergoeding tegenover staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Ja stond letterlijk in debanner weet er verder niks van, nooit iets gekocht bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Adlermann schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:34:
[...]

Je hebt een zichttermijn ja. Je mag de producten even proberen en goed bestuderne. Niet twee weken lang non stop gebruiken. Als de winkelier de producten daarna niet meer als nieuw kan verkopen dan mag daar weer een vergoeding tegenover staan!
Oke duidelijk, niet meer dan logisch trouwens. Niet alleen de consument moet beschermd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Shit dubbelpost.

[ Voor 96% gewijzigd door devilsnight op 08-04-2012 12:21 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.