Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
devilsnight schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Ja precies, een D8000 is schitterend maar ik zou dan voor 55 inch willen gaan op zijn minst, 50 is er niet en 46 vind ik gewoon weer net te klein. Ben echt gewend aan 50 een hele tijd nu, en ik zou dan eerder 55 willen dan ineens een stuk kleiner. En dan zit je op 2149, en als zou ik het geld hebben...ik vraag me af of dat het wel waard is, zeker wanneer je een pracht van een plasma hebt, of dat nou Panny of Sammy is...dat maakt niet uit.

Maar dan is er de Toshiba 55WL863G, die volgens HDTVtest,AVforums,Techradar,etc fantastische blacks geeft, een prachtig plaatje en ik heb voorbij zien komen dat ie schijnbaar absoluut de strijd aan kan met de D8000. Dus zou ik voor LCD gaan....dan is die Toshiba een hele grote kansmaker bij mij. Oh en hij is 1438.
De Toshiba is inderdaad een prachtige tv, mijn overbuurman heeft die in 47 inch maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 05-09 00:30
devilsnight schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Ja precies, een D8000 is schitterend maar ik zou dan voor 55 inch willen gaan op zijn minst, 50 is er niet en 46 vind ik gewoon weer net te klein. Ben echt gewend aan 50 een hele tijd nu, en ik zou dan eerder 55 willen dan ineens een stuk kleiner. En dan zit je op 2149, en als zou ik het geld hebben...ik vraag me af of dat het wel waard is, zeker wanneer je een pracht van een plasma hebt, of dat nou Panny of Sammy is...dat maakt niet uit.
Dat meen je niet!!! We hebben het hier toch -weliswaar off-topic- over een LCD D8000?
Okay...hij ziet er qua design prachtig uit maar het beeld is echt slecht. Ik heb 2 vrienden in mijn directe omgeving die beide de D8000 hebben (40 resp 46 inch). Wat ik zie is een washed out gecombineerd met felle kleuren beeld inclusief bewegingsonscherpte en backlightbleeding in films met zwarte balken (>1.85:1).

De D8000 plasma is dan weer een ander verhaal maar daar is een ander topic over.

Terug naar Panasonic plasma. Ik zit de komende weken weer te kijken naar een klein CRT schermpje in afwachting van de komst van de GT50 (42inch) in de hoop dat deze een beetje presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mensen, probeer het wel ontopic over Panasonic Plasma`s te houden. Een korte vergelijking is niets mis mee, maar sommige posts neigen al naar puur aankoopadvies en betreffen hele andere merken. Dan is een apart topic beter en meer toegespitst. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dilemma ik wil een extra 42 St50 kopen alleen zit ik met het volgende. Ik zou de Media Markt in kunnen gaan om de st50 nu voor de adviesprijs mee te nemen van 849 euro of 2 tot 3 weken moeten wachten op een webshop die het voor 765 euro aan mij wilt verkopen. Wat zouden jullie doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:46:
Dilemma ik wil een extra 42 St50 kopen alleen zit ik met het volgende. Ik zou de Media Markt in kunnen gaan om de st50 nu voor de adviesprijs mee te nemen van 849 euro of 2 tot 3 weken moeten wachten op een webshop die het voor 765 euro aan mij wilt verkopen. Wat zouden jullie doen?
pff die 80 euro. Als je iets wilt moet je het kopen en niet maar blijven wachten 'totdat het goedkoper wordt' dan blijf je gewoon bezig. Morgen kun je wel dood zijn! Dus KOPEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

84 euro is een behoorlijk bedrag voor 14 dagen wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:05:
Wachten it is. Simpel toch? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:05:
Waarom vraag je het dan als je het eigenlijk al weet :) IK ben persoonlijk altijd van, als ik iets wil dan wil ik het NU NU NU NU :)

[edit]

grrr panasonic heeft in al z'n wijsheid besloten deze tv (vt 30) eerst om te ruilen. Naja, op e-bay zetten dan maar :)

[ Voor 31% gewijzigd door Adlermann op 29-03-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:53:
[...]

Waarom vraag je het dan als je het eigenlijk al weet :) IK ben persoonlijk altijd van, als ik iets wil dan wil ik het NU NU NU NU :)

[edit]

grrr panasonic heeft in al z'n wijsheid besloten deze tv (vt 30) eerst om te ruilen. Naja, op e-bay zetten dan maar :)
Omdat ik het eigenlijk ook meteen wil aanschaffen, maar deze prijs is gewoon te goed om daarvoor niet te wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb de ruimte nog eens opgemeten en wil toch voor een 65" gaan.
Ik verwacht niet dat de VT50 voor mijn koop nog gaat zakken dus ik twijfel nu tussen de VT30 en de ST50 waar iemand me hier op attendeerde.

Ik heb inmiddels een aantal reviews van de st50 en vt30 gelezen maar kan nog niet echt tot een keuze komen, ST50 komt er erg goed af maar het blijft toch een "budget" model als ik de reviews zo lees, de VT serie is een stuk meer highend maar de VT30 is weer een jaar ouder.

Jammer dat de reviews dat niet voldoende bespreken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:27:
Ik heb de ruimte nog eens opgemeten en wil toch voor een 65" gaan.
Ik verwacht niet dat de VT50 voor mijn koop nog gaat zakken dus ik twijfel nu tussen de VT30 en de ST50 waar iemand me hier op attendeerde.

Ik heb inmiddels een aantal reviews van de st50 en vt30 gelezen maar kan nog niet echt tot een keuze komen, ST50 komt er erg goed af maar het blijft toch een "budget" model als ik de reviews zo lees, de VT serie is een stuk meer highend maar de VT30 is weer een jaar ouder.

Jammer dat de reviews dat niet voldoende bespreken.
Ik zou voor de nieuwe generatie gaan omdat de oude erg veel oroblemen hebben....l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:31:
[...]
Omdat ik het eigenlijk ook meteen wil aanschaffen, maar deze prijs is gewoon te goed om daarvoor niet te wachten.
Dan blijft het dus nog steeds een geval van vragen terwijl je het antwoord al weet..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:26:
[...]

Dan blijft het dus nog steeds een geval van vragen terwijl je het antwoord al weet..
Dat was dan ook de vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:27:
[...]

Dat was dan ook de vraag niet.
Dan zul je toch wat duidelijker moeten zijn in je bedoeling. Advies vragen, terwijl je zelf van mening bent dat de prijs al "te goed" is, zorgt voor dit soort reacties.

Daarnaast hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies voor dit soort dingen. Daar mag je in verder. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 29-03-2012 21:32 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer benieuwd of de winkels de advies prijzen van de VT50 overnemen of er boven of onder gaan zitten. Tevens ben ik erg benieuwd naar de reviews van de Samsung en LG plasma's en hoop dat die binnenkort verschijnen. Want ik ga mijzelf dit jaar eens goed verwennen met een 50 inch plasma. Nu zit ik nog ja ja... naar mijn nostalgie Philips matchline CRT breedbeeld te kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Op het moment staan al de nieuwe 50 modellen nog op Advies verkoop dacht ik. Althans hier in de Pricewatch en op Kieskeurig.

Dit zal wel veranderen zodra de modellen ook echt (makkelijk) leverbaar zijn.

Edit: De VT30 serie (42"/50"/65" bekeken) is na de eerste prijs vermelding een paar weken in de aanbieding geweest zo lijkt het in de pricewatch, misschien doen ze dat nu weer.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 29-03-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:34:

Nu zit ik nog ja ja... naar mijn nostalgie Philips matchline CRT breedbeeld te kijken :p
Join the club. Ik heb de 32inch hd prepared versie en daar is niks mis mee. Jammer dat ze het toen niet in 50inch hadden :+
Ben zelf ookvan plan de VT50 te halen aan het einde van het jaar. Ik heb geen goede ervaring met de VT30 ivm de groene smeurie.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbieding werd zelfs nog beter, ophaalprijs is 740 euro voor de 42st50 op 11-15 april. Meteen maar betaald :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:22:
Ook al green spots op de nieuwe serie.....
Mooi, nog een jaartje Kuro it is. Scheelt me weer 3000 Euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:23:
[...]

Mooi, nog een jaartje Kuro it is. Scheelt me weer 3000 Euro :P
Nou ja sommige kuro's krijgen na een tijdje een rode tint op het zwart volgens een aantal gebruikers op avforums :)

Ik denk dat je overal pech kunt hebben..en dat je maar blij moet zijn zodra je een tv zonder duidelijke gebreken krijgt.... Of het nu een Kuro is of een Panasonic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Toch minder erg / overtuigend dan vorig jaar.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Help!!!! schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:57:
Toch minder erg / overtuigend dan vorig jaar.
Software update er overheen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
Begrijp ik dat de 42ST50 al bij de Mediamarkt staat? Wil hem even bekijken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx. Ga ik vanavond ff op mijn gemakkie doorlezen.

(Ben ook benieuwd of de ST50 kan opnemen naar HDD als je kijkt via een DVB-C module, Dat kan de VT30 wel maar de ST50 Ziggo informatie is nog niet bijgewerkt op de website van Panasonic.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Ik heb sinds een paar weken de 42st30 en ook die is niet geheel probleemloos. Last van vertical banding. Een streep ca 10 centimeter van de linker kant die vooral opvalt bij voetbal kijken.

Ik heb nog geen contact opgenomen met de Mediamarkt (waar ik de tv gekocht heb voor 499) over dit probleem. Wat is jullie mening. Zou ik nu direct contact op moeten nemen, of zou de kans groot zijn dat als ik nog een paar weekjes wacht dat de tv dan omgeruild zal worden door een 42st50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:27
Wil mijn "oude" 42PZ800 gaan vervangen voor een 46GT30, maar wat schetst mijn verbazing de 50GT30 modellen zijn goedkoper???

Nog even wachten met aanschaf tot dat de nieuwe 50 serie goed leverbaar is en de 30 serie nog verder in prijs zakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Mijn 50G30 wordt gecrediteerd door Panasonic.
Deze had een dode pixel en last van een groene waas.

E-care komt de tv ophalen en overhandigt mij dan een brief waarmee ik naar de handelaar toe kan (bcc), om een andere tv uit te zoeken.

Nu vraag ik mij dus af of het volledige bedrag wordt gecrediteerd.
In maart 2011 een 50G20 gekocht. Februari 2012 is deze omgeruild (inbrandverchijnselen) voor een 50G30.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Wel beter dat ik niet een andere G30 krijg. Kans is erg groot dat deze ook weer groene vlek/waas heeft.
Panasonic zal dit zelf ook wel doorhebben. Kost hun alleen maar meer geld als ik weer ga "klagen" ;)

Zat zelf te denken aan een 50st50. Maar nu lees ik weer dat deze ook uniformiteitsproblemen heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Heb mijn geld nog niet ontvangen, dan hopelijk begin volgende week, zoals beloofd. Begin er echt een beetje klaar mee te raken nu, wil gewoon mijn geld waar ik recht op heb zodat ik voor een andere tv kan gaan kijken. Een vriend zei dat het belachelijk is dat ik moet wachten tot de winkel gecrediteerd wordt en dat ze dan pas het geld naar mij overmaken, alsof dat nu sowieso gewoon niet kan. Maar zoals ik al zei....misschien is dat zoals het hoort. Iemand daar een idee van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:13:
Heb mijn geld nog niet ontvangen, dan hopelijk begin volgende week, zoals beloofd. Begin er echt een beetje klaar mee te raken nu, wil gewoon mijn geld waar ik recht op heb zodat ik voor een andere tv kan gaan kijken. Een vriend zei dat het belachelijk is dat ik moet wachten tot de winkel gecrediteerd wordt en dat ze dan pas het geld naar mij overmaken, alsof dat nu sowieso gewoon niet kan. Maar zoals ik al zei....misschien is dat zoals het hoort. Iemand daar een idee van hier?
Jij hebt met garantie in principe niets met panasonic te maken. Maar als je je geld terugwilt op de officiele manier dan duurt dat wel langer hoor. Dan moet je eerst de winkelier de kans geven om het te repareren (hij escaleert dit naar panasonic) prima. Repareren lukt niet, dan moet je hem in gebreke stellen, en via een brief de koop ontbinden. En da moet jij de tv teruggeven aan de winkelier :). Oh wacht dat kan niet meer.....

Daarom ga ik ook niet akkoord met de tv teruggeven via e-care. Alles regel ik straks met de winkelier. Of ik betrek ze er in het begin er meer bij (ze hebben ook e-care voor me ingeschakeld). Nooit garantie regelen buiten de winkelier om is wel een belangrijke les nu voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Adlermann schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Jij hebt met garantie in principe niets met panasonic te maken. Maar als je je geld terugwilt op de officiele manier dan duurt dat wel langer hoor. Dan moet je eerst de winkelier de kans geven om het te repareren (hij escaleert dit naar panasonic) prima. Repareren lukt niet, dan moet je hem in gebreke stellen, en via een brief de koop ontbinden. En da moet jij de tv teruggeven aan de winkelier :). Oh wacht dat kan niet meer.....

Daarom ga ik ook niet akkoord met de tv teruggeven via e-care. Alles regel ik straks met de winkelier. Of ik betrek ze er in het begin er meer bij (ze hebben ook e-care voor me ingeschakeld). Nooit garantie regelen buiten de winkelier om is wel een belangrijke les nu voor je :)
Maar ik heb eigenlijk niks buiten de winkelier om geregeld, hij wist echt overal van af. Elke keer als E-care was langsgeweest heb ik ze de winkel geinformeerd erover. En ik had de winkel in gebreke kunnen stellen,maar toen kwam Panasonic/E-care ineens ermee dat ik mijn geld wel kon terugkrijgen. En dat leek me de allerbeste oplossing. Hij heeft me vorige week aan de telefoon laten weten dat ik het geld deze week en anders begin volgende week echt wel op mijn rekening zou hebben...want Panasonic zou hier echt niet te lang over doen en willen er zo snel mogelijk van af zijn, aldus de winkelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Dit lijkt mij echt grote onzin.
Jij vindt het dus prettiger om zelf de tv terug te brengen en je geld terug te vragen?
De manier waarop devilsnight en ik het proces aangaan lijkt mij de normale gang van zaken.
Het is alleen vervelend dat het wat langer duurt voordat devilsnight zijn geld terugkrijgt.
Krijgen zal ie het heus wel!

@devilsnight:

Heb jij ook een brief van e-care gekregen die je bij de winkelier moest inleveren/overhandigen voor creditering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:37:
[...]

Dit lijkt mij echt grote onzin.
Jij vindt het dus prettiger om zelf de tv terug te brengen en je geld terug te vragen?
De manier waarop devilsnight en ik het proces aangaan lijkt mij de normale gang van zaken.
Het is alleen vervelend dat het wat langer duurt voordat devilsnight zijn geld terugkrijgt.
Krijgen zal ie het heus wel!

@devilsnight:

Heb jij ook een brief van e-care gekregen die je bij de winkelier moest inleveren/overhandigen voor creditering?
De normale gang van zaken in Nederland is garantie claimen bij de winkelier. Die is wetteljk verplicht dat te regelen, niet de fabrikant. Je kan het prima via e-care doen, maar dan moet je het door de winkelier laten opstarten. OOk bij het refunden van de tv, eerst toestemming vragen van de winkelier... Nogmaals, de winkelier moet de garantie leveren, panasonic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:40:
[...]

De normale gang van zaken in Nederland is garantie claimen bij de winkelier. Die is wetteljk verplicht dat te regelen, niet de fabrikant. Je kan het prima via e-care doen, maar dan moet je het door de winkelier laten opstarten. OOk bij het refunden van de tv, eerst toestemming vragen van de winkelier... Nogmaals, de winkelier moet de garantie leveren, panasonic niet.
Panasonic heeft de tv gecrediteerd. Ik neem aan dat de winkelier hiervan op de hoogte is gesteld.
Ik bedoel, dat zou lekker zijn. Pana neemt de tv terug, ik zit zonder tv en krijg mijn geld niet terug van de winkelier.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
invincible30 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:45:
[...]

Panasonic heeft de tv gecrediteerd. Ik neem aan dat de winkelier hiervan op de hoogte is gesteld.
Ik bedoel, dat zou lekker zijn. Pana neemt de tv terug, ik zit zonder tv en krijg mijn geld niet terug van de winkelier.... 8)7
Dat zou te gestoord voor woorden wezen, en dat kan en mag ook echt niet gebeuren. En daar ga ik ook niet over nadenken, dat zijn veel te negatieve gedachtes en dit gaat ook echt niet gebeuren. Het kwam mij extreem goed uit dat E-care de VT30 zelf ophaalden en dat het zo geregeld ging worden. Ik had een boedelbak moeten huren en mijn broer moeten vragen samen met mij naar Drachten te rijden om de VT30 terug te brengen, allemaal extra en onnodige kosten.

De brief die ik in een envelop kreeg :

http://imageshack.us/photo/my-images/713/20120330194622.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

devilsnight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:11:
[...]

Dat zou te gestoord voor woorden wezen, en dat kan en mag ook echt niet gebeuren. En daar ga ik ook niet over nadenken, dat zijn veel te negatieve gedachtes en dit gaat ook echt niet gebeuren. Het kwam mij extreem goed uit dat E-care de VT30 zelf ophaalden en dat het zo geregeld ging worden. Ik had een boedelbak moeten huren en mijn broer moeten vragen samen met mij naar Drachten te rijden om de VT30 terug te brengen, allemaal extra en onnodige kosten.

De brief die ik in een envelop kreeg :

http://imageshack.us/photo/my-images/713/20120330194622.jpg
Bedankt voor de link naar die brief.

Helaas weet ik nog niet of ik voor het volledig betaalde bedrag wordt gecrediteerd.
Hoe lang had jij die vt30 in je bezit?
Kreeg je vd winkelier te horen welk bedrag je terugkreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
invincible30 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Bedankt voor de link naar die brief.

Helaas weet ik nog niet of ik voor het volledig betaalde bedrag wordt gecrediteerd.
Hoe lang had jij die vt30 in je bezit?
Kreeg je vd winkelier te horen welk bedrag je terugkreeg?
Ik heb de VT30 op 27 juli 2011 gekocht, en vorige week stelde ik de winkel en E-care op de hoogte van dit alles en kreeg ik ook dus te horen dat de boel niet te repareren was. Dus absoluut nog geen jaar in bezit gehad. De winkelier zei tegen me dat ik bedrag wat ik vorig jaar betaalde gewoon op mijn rekening terug kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

devilsnight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:28:
[...]

Ik heb de VT30 op 27 juli 2011 gekocht, en vorige week stelde ik de winkel en E-care op de hoogte van dit alles en kreeg ik ook dus te horen dat de boel niet te repareren was. Dus absoluut nog geen jaar in bezit gehad. De winkelier zei tegen me dat ik bedrag wat ik vorig jaar betaalde gewoon op mijn rekening terug kan verwachten.
Dat is wel beter.
Ik had mijn G20 11 maanden in bezit. Was 4 weken terug omgeruild voor een G30.
Wat een ramp die G30. Is gewoon niet naar te kijken meer. Ene kant roze, andere kant groen.

Maarja wat voor tv dan? Voor 1000 euro wordt het toch weer plasma. Wil zeker niet kleiner da 50 inch.

Jij bent er ook nog niet uit zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
invincible30 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:47:
[...]

Dat is wel beter.
Ik had mijn G20 11 maanden in bezit. Was 4 weken terug omgeruild voor een G30.
Wat een ramp die G30. Is gewoon niet naar te kijken meer. Ene kant roze, andere kant groen.

Maarja wat voor tv dan? Voor 1000 euro wordt het toch weer plasma. Wil zeker niet kleiner da 50 inch.

Jij bent er ook nog niet uit zeker?
Ik neig steeds meer naar LCD te gaan, maar als we het daarover gaan hebben kun je beter even een PM sturen, want het moet hier niet teveel over LCD's gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

devilsnight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:54:
[...]

Ik neig steeds meer naar LCD te gaan, maar als we het daarover gaan hebben kun je beter even een PM sturen, want het moet hier niet teveel over LCD's gaan :D
Ja daar heb je gelijk in. Als ik meer off-topic vragen zal ik dat zeker doen.

back, on-topic! :)

Heeft de st50 analoog audio-out? Kan het nergens terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een beetje aan het switchen geweest met tv-aanbieders. Keek in eerste instantie via de CI+ en Canaldigitaal, en had digitale tv van UPC als fall-back, welke aangesloten was via de mediabox. Daarna precies andersom, UPC via de mediabox als hoofdprovider en Canaldigitaal als fallback.

Nu heb ik het hele UPC-gebeuren de deur uitgedaan en heb alleen nog I-net, en bellen van ze. Voor satelliet-ontvangst heb ik een decoder aangekocht en deze aangesloten via een AV-receiver [Onkyo 609] op de tv. Tot zover geen probleem. Wat ik nu wil is van UPC, het standaard tv/radio-pakket als fall-back via de tv laten lopen.

Nu heb ik de coax vanuit de AOP rechtstreeks op mijn tv aangesloten, en als ik op de AB op 'tv' druk, krijg ik steeds het DVB-s menu te zien. Deze moet ik dus veranderd zien te krijgen naar DVB-c om de standaard tv-kanalen van UPC te zien te krijgen. Op zich zou het makkelijk zijn door de tv een fabrieksreset te geven. Echter ik heb mijn VT30 laten isf-calibreren, en via een volledige fabrieksreset ben ik dus deze instelligen kwijt.

De vraag is dus of iemand weet hoe ik dat DVB-s kan verwijderen en door de setup op DVB-c te krijgen zonder dat de beeld-instellingen [ISF-calibratie] verloren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:14:
Ben een beetje aan het switchen geweest met tv-aanbieders. Keek in eerste instantie via de CI+ en Canaldigitaal, en had digitale tv van UPC als fall-back, welke aangesloten was via de mediabox. Daarna precies andersom, UPC via de mediabox als hoofdprovider en Canaldigitaal als fallback.

Nu heb ik het hele UPC-gebeuren de deur uitgedaan en heb alleen nog I-net, en bellen van ze. Voor satelliet-ontvangst heb ik een decoder aangekocht en deze aangesloten via een AV-receiver [Onkyo 609] op de tv. Tot zover geen probleem. Wat ik nu wil is van UPC, het standaard tv/radio-pakket als fall-back via de tv laten lopen.

Nu heb ik de coax vanuit de AOP rechtstreeks op mijn tv aangesloten, en als ik op de AB op 'tv' druk, krijg ik steeds het DVB-s menu te zien. Deze moet ik dus veranderd zien te krijgen naar DVB-c om de standaard tv-kanalen van UPC te zien te krijgen. Op zich zou het makkelijk zijn door de tv een fabrieksreset te geven. Echter ik heb mijn VT30 laten isf-calibreren, en via een volledige fabrieksreset ben ik dus deze instelligen kwijt.

De vraag is dus of iemand weet hoe ik dat DVB-s kan verwijderen en door de setup op DVB-c te krijgen zonder dat de beeld-instellingen [ISF-calibratie] verloren gaan.
Je kan ook de instellingen opslaan op een sdkaart, resetten en dan weer terugzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Je kan ook de instellingen opslaan op een sdkaart, resetten en dan weer terugzetten :)
Die optie ben ik nog niet tegen gekomen. Doe eens wijzen in de goede richting. Dat zou namelijk ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenjw
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:34
Beste Tweakers,

op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe tv, en de Panasonic TX-P50VT30 lijkt mij een zeer mooie keuze. Ik heb tot nu toe alleen nog maar ervaring met LCD/LED, maar deze plasma lijkt mij toch een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding te hebben. Mijn vraag is, of plasma nog steeds het probleem heeft met inbranden, zoals het in de begindagen had? Dus niet als ik straks 12 uur lang op Nederland 1 of Eredivisie Live kijk, dat voortaan hun logo op de andere zenders ook mooi in beeld blijft staan.

Bedankt alvast voor een antwoord!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

korenjw schreef op zondag 01 april 2012 @ 01:16:
Lees deze thread maar eens goed door en je hebt je antwoord. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
pffff de nieuwe modellen zijn al uit waarom nog oude brol kopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basshead91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08-2024
Die foto is gemaakt met een iPhone 4, het schijnt dat die groene vlekken op witte vlakken vastleggen... Hij heeft nog een foto gemaakt met een degelijke camera:

http://www.avsforum.com/a...p?p=21840563#post21840563

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basshead91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 06:36:
[...]

Die foto is gemaakt met een iPhone 4, het schijnt dat die groene vlekken op witte vlakken vastleggen... Hij heeft nog een foto gemaakt met een degelijke camera:

http://www.avsforum.com/a...p?p=21840563#post21840563
Ja die heeft het ook (wel minder.)
HIj legt zelf ook uit dat de iphone het te erg maakt en de normale het minder erg. Als je in photoshop de verzadging omhoog zet zie je duidelijk dat er groene vlekken in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
korenjw schreef op zondag 01 april 2012 @ 01:16:
Beste Tweakers,

op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe tv, en de Panasonic TX-P50VT30 lijkt mij een zeer mooie keuze. Ik heb tot nu toe alleen nog maar ervaring met LCD/LED, maar deze plasma lijkt mij toch een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding te hebben. Mijn vraag is, of plasma nog steeds het probleem heeft met inbranden, zoals het in de begindagen had? Dus niet als ik straks 12 uur lang op Nederland 1 of Eredivisie Live kijk, dat voortaan hun logo op de andere zenders ook mooi in beeld blijft staan.

Bij misbruik blijf je last houden van inbranden. Ik kan je garanderen: een hele dag eredivisie live kijken en je hebt behoorlijke retentie. Doe dit een aantal weken en je hebt dan echt wel wat ingebrand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Adlermann schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:56:
[...]

Ja die heeft het ook (wel minder.)
Als je in photoshop de verzadging omhoog zet zie je duidelijk dat er groene vlekken in zitten.
En dan nog is het geen garantie dat het in je paneel zit.
Het is nogal wat als je kunstgrepen moet uitvoeren om aan te tonen dat er een probleem in een paneel zou zitten.

Mensen vergeten gewoon te genieten van het mooie beeld dat hun televisie geeft maar gaan zoeken naar tekortkomingen. Dit "probleem" kom je vaak tegen bij video/audiofielen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sjaool schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:05:
Mensen vergeten gewoon te genieten van het mooie beeld dat hun televisie geeft maar gaan zoeken naar tekortkomingen. Dit "probleem" kom je vaak tegen bij video/audiofielen. ;)
Beter is inderdaad om gewoon te kijken op sites als Kieskeurig waar elk product 5 sterren voor elk onderdeel krijgt (incl. degelijkheid, na 3 uur het ding te hebben gehad) en het beeld en geluid altijd perfect zijn. Da's waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
[...]

Het is nogal wat als je kunstgrepen moet uitvoeren om aan te tonen dat er een probleem in een paneel zou zitten.

Zonder Photoshop zie ik het ook hoor. Dit vind ik dan wel meevallen maar wie zegt dat het niet erger wordt?
Het is gewoon triest dat de 2012 modellen er ook last van hebben.

Ik betaal een bepaald bedrag voor een topmodel dan wil ik geen groene vlekken zien. Als Panasonic niets heeft geleerd van de 2011 modellen dan zijn ze dom bezig.

En ik ben echt geen video of audiofiel :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb een vt30 en ik heb echt geen photoshop nodig om het duidelijk te maken.... Ik heb GROENE sneeuw, een mooie mistachtergrond ziet eruit alsof het chemisch is. Groene wolken,etc. Op andere lichte kleuren heb ik contrastverschillen door die groene waas. Je ziet het dan niet als groen, maar als een donkere vlek over het beeld.
Nee, dat is echt niet zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Adlermann schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:13:
[...]

Ik heb een vt30 en ik heb echt geen photoshop nodig om het duidelijk te maken.... Ik heb GROENE sneeuw, een mooie mistachtergrond ziet eruit alsof het chemisch is. Groene wolken,etc. Op andere lichte kleuren heb ik contrastverschillen door die groene waas. Je ziet het dan niet als groen, maar als een donkere vlek over het beeld.
Nee, dat is echt niet zoals het hoort.
Juist het HOORT niet. Men kan dan wel gaan roepen 'Ooh ik heb ook zichtbaar groene vlekken maar ik kan er mee leven'. Fijn voor jou maar de groene vlek HOORT daar niet.

Waarom accepteren als je er een zonder groen vlek kan krijgen? Beter een 'zonder' dan een 'met' ook al kunnen beide na zoveel branduren (meer) groene vlekken vertonen. *knock knock* :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik goede fotos zien van de nieuwe plasmas? Op de site van Panasonic zie ik niet hoe dik de omlijsting is, alles is zwart :-)

Dus fotos waar je duidelijk kunt zien hoe dik de omlijsting is, liefst dus van in een winkel/beurs/thuis etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eigenlijk niet waarom er een webbrowser in de plasma schermen van Panasonic zit? Is dat niet riskant voor je beeldscherm? Ik ben trouwens super tevreden met de ST50, nog nooit dergelijke beeldkwaliteit gezien. Indrukwekkend gewoon, zelfs op de normale zenders.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:43:
Waar kan ik goede fotos zien van de nieuwe plasmas? Op de site van Panasonic zie ik niet hoe dik de omlijsting is, alles is zwart :-)

Dus fotos waar je duidelijk kunt zien hoe dik de omlijsting is, liefst dus van in een winkel/beurs/thuis etc.
Kijk even op youtube voor wat filmpjes
YouTube: panasonic plasma 2012.

en ook kun je een google afbeeldingen search doen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand overigens een link kunnen geven hoe je als noob kunt streamen vanaf je laptop naar je tv toe? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:51:
Zou iemand overigens een link kunnen geven hoe je als noob kunt streamen vanaf je laptop naar je tv toe? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.
Installeer twonkey op je laptop. Dan kan je met de mediaspeler in je tv je laptop benaderen.....zo moeilijkmis dat ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:52:
[...]

Installeer twonkey op je laptop. Dan kan je met de mediaspeler in je tv je laptop benaderen.....zo moeilijkmis dat ook weer niet.
Kun je daarmee alle files afspelen inclusief ondertiteling (zoals vlc mediaplayer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb besloten tot woensdag te wachten en dan bel ik de winkel weer op, het zou of vorige week zijn of begin volgende week en dat is maandag en dinsdag. Woensdag is eigenlijk het midden van de week alweer. Ik begrijp de logica niet helemaal dat ik persé moet wachten tot hij gecrediteerd wordt door Panasonic en ik dan pas mijn geld terug krijg. Het heeft allemaal lang genoeg geduurd. Ik bel sowieso morgen de consuwijzer wel even op, eens kijken of dit wel de normale gang van zaken is. Ook dat ik alleen maar dat ene papiertje van Panasonic heb zit me niet lekker, hoeft echt niet gelijk te betekenen dat de winkel me gewoon volledig gaat naaien nu, toch zit het me allemaal niet lekker. Één ding is zeker, wijze les voor de volgende keer, hoe leuk een deal ook is , niet meer doen en zeker niet bij zo'n zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:54:
[...]

Kun je daarmee alle files afspelen inclusief ondertiteling (zoals vlc mediaplayer)?
Je tv is dlna compliant, ddus moet je iets van een dlna server(twonky dus) op je laptop installeren. Het meeste moet werken..probeer eerst zelf maar eens.. Je hebt nu genieg informatie om het zelf verder uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:57
Wat mij niet duidelijk is geworden is of die ' green blob ' op elk toestel zit van de GT/VT30 serie.

Ik zit te twijfelen om de GT30 te halen, de prijs is nu erg interessant, maar als ik gegarandeerd met dat probleem ga zitten is elke cent mij te veel en kies ik voor de ST50.

Mijn vraag dus, ben je altijd de sjaak met de GT30 op dit vlak of kan ik 'm gerust bestellen?
Ongelooflijk trouwens dat het bedrijf dat ' de beste plasma's ' maakt dit probleem heeft, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
alex4allofyou schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:06:
Wat mij niet duidelijk is geworden is of die ' green blob ' op elk toestel zit van de GT/VT30 serie.

Ik zit te twijfelen om de GT30 te halen, de prijs is nu erg interessant, maar als ik gegarandeerd met dat probleem ga zitten is elke cent mij te veel en kies ik voor de ST50.

Mijn vraag dus, ben je altijd de sjaak met de GT30 op dit vlak of kan ik 'm gerust bestellen?
Ongelooflijk trouwens dat het bedrijf dat ' de beste plasma's ' maakt dit probleem heeft, zucht.
Mijn VT30 heeft 0.0 groene blob. :)

Wel weer andere problemen maar ja.... :z

[ Voor 3% gewijzigd door D-TECH op 01-04-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:21:
[...]

Heb je hiervoor eea moeten veranderen in het menu van je tv?

Ik heb wel de neiging om weer de VT30 te bestellen maar ik heb 'zo'n gevoel dat ALLE modellen van 2011 de groene zweem hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Mandrake466 op 01-04-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:21:
[...]

due foto die je laatst poste heeft zeer lichte groene blob... Ik zie het net met het blote oog maar met photoshop haal je het echt meteen naar voren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:43:

Here you go. http://www.youtube.com/watch?v=zb3wyjB29xU&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Brad Pitt schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:09:
[...]

Beter is inderdaad om gewoon te kijken op sites als Kieskeurig waar elk product 5 sterren voor elk onderdeel krijgt (incl. degelijkheid, na 3 uur het ding te hebben gehad) en het beeld en geluid altijd perfect zijn. Da's waar.
Zo'n reactie had ik van jou wel verwacht. ;)

Maar je begrijpt wel hoe ik het bedoel. :)

Voor de rest, ik zeg niet dat de problemen er niet zijn. Maar als je kunstgrepen moet uitvoeren om een probleem aan te tonen, die bij normaal gebruik niet opvallen/aanwezig zijn, dan ben je verkeerd bezig. Je bent dan meer bezig met het zoeken naar problemen dan dat je geniet van je spullen.
Neemt niet weg dat ik ook niet blij zou zijn met een beeldscherm met groene vlekken of wat voor andere beeldafwijkingen of storingen dan ook.

[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 01-04-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sjaool schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:58:
Yes yes, uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:57
Ik heb het idee dat de ST50 momenteel nog niet echt voorradig is, ook niet alle shops hebben ze al. Dit vertaald zich uiteraard ook in de prijs.

Enig idee, met referentie aan vorig jaar wellicht, wanneer deze overgang van oude naar nieuwe modellen echt plaats vindt? Adviesprijzen van de fabrikant zijn meestal early adopter prijzen en prijzen die retail eerder hanteert. Daar heb ik natuurlijk geen ' zin an '. O-)

Hoe lang wachten voordat vraag en aanbod in balans zijn, iemand een idee? Nog voor het EK? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:58:
[...]

Zo'n reactie had ik van jou wel verwacht. ;)

Voor de rest, ik zeg niet dat de problemen er niet zijn. Maar als je kunstgrepen moet uitvoeren om een probleem aan te tonen, die bij normaal gebruik niet opvallen/aanwezig zijn, dan ben je verkeerd bezig. Je bent dan meer bezig met het zoeken naar problemen dan dat je geniet van je spullen.
Neemt niet weg dat ik ook niet blij zou zijn met een beeldscherm met groene vlekken of wat voor andere beeldafwijkingen of storingen dan ook.
Het probleem is dat het op fotos gewoon niet goed overkomt, het is of te erg of te zwak. Ik kan hier met het blote oog het prima zien en ook in normale content. Maar als ik een foto maak zie je het nauwelijks.. Door het gebruik van kleurverzadiging is het gewoon op de foto duidelijker te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Adlermann schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:38:
[...]

due foto die je laatst poste heeft zeer lichte groene blob... Ik zie het net met het blote oog maar met photoshop haal je het echt meteen naar voren :)
Ja? Ik zie niks. Voor mij is dit perfecte uniformiteit.

Afbeeldingslocatie: http://www.d-techsoftware.nl/vsus.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door D-TECH op 01-04-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viera internet slaat dus echt nergens op, allemaal apps die je als consument niet kunt gebruiken. Echt balen, er is zelfs geen uitzendinggemist of nu.nl erop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:03:
[...]

Ja? Ik zie niks. Voor mij is dit perfecte uniformiteit.

[afbeelding]
In het midden is het lichter dan aan de randen. Er zit een wolk omheen. Is het exact hetzelfde met het blote oog? Als ik een foto neem zie ik nauwelijks, maar met het blote oog zie ik het goed. Beide e-care monteurs ook trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Adlermann schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:09:
[...]

In het midden is het lichter dan aan de randen. Er zit een wolk omheen. Is het exact hetzelfde met het blote oog? Als ik een foto neem zie ik nauwelijks, maar met het blote oog zie ik het goed. Beide e-care monteurs ook trouwens :)
Dat klopt, maar dat is alleen zichtbaar bij een volledig wit/grijs scherm. Niet duidelijk genoeg volgens mij om de tv om te ruilen :-(

Deze logo's wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.d-techsoftware.nl/FOTOVT30.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door D-TECH op 01-04-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:13:
[...]

Dat klopt, maar dat is alleen zichtbaar bij een volledig wit/grijs scherm. Niet duidelijk genoeg volgens mij om de tv om te ruilen :-(

Deze logo's wel:

[afbeelding]
Bij mij is het ook zichtbaar in andere kleuren en dat is vervelend. Het komt ook voor in grijze luchten, sneeuw (bv bij het skieen) of schaatsen op groen ijs :)

Maar dat groene ziet de e-care monteur ook wel. Dat is al meer dan genoeg voor een software update en als dat niet helpt refund/nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
alex4allofyou schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:20:
Ik heb het idee dat de ST50 momenteel nog niet echt voorradig is, ook niet alle shops hebben ze al. Dit vertaald zich uiteraard ook in de prijs.

Enig idee, met referentie aan vorig jaar wellicht, wanneer deze overgang van oude naar nieuwe modellen echt plaats vindt? Adviesprijzen van de fabrikant zijn meestal early adopter prijzen en prijzen die retail eerder hanteert. Daar heb ik natuurlijk geen ' zin an '. O-)

Hoe lang wachten voordat vraag en aanbod in balans zijn, iemand een idee? Nog voor het EK? ;)
Bij de zaken waar ik navraag gedaan heb verwachten ze de 50 inch ST50 vanaf half-eind april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
Bij de media markt naast de arena hadden ze al de st50 en gt50 binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bever! schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:03:
Ik den kd at ik de gt 50 dit jaar moet hebben :)
Dan kan de vt30 worst case naar de slaapkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:03:
42 of 50 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-03 14:25
MediaMarkt zoetermeer heeft de nieuwe 50 serie ook nog niet binnen, begin/mid april volgens de medewerker.
Dus nog even wachten.....om te bezichtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:45
Is het verschil tussen de GT50 en ST50 net zo groot als bij de 30 serie? De GT30 vind ik er prima uitzien, maar de bezel van de ST30 vind ik heel goedkoop ogen. Weet iemand of dat dit jaar beter is bij de ST50? Op internetplaatjes is dat altijd lastig te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
vond de st50 er al netjes uitzien, imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:45
ah goed om te horen, dan is dat een interessante optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Mij nog niet helemaal duidelijk.
Sommige van de nieuwe 50 serie schijnen geen ventilatoren te hebben (1 van mijn irritaties van de 30 series :-) )

Is het nu al duidelijk welk model/inch size wel en welke geen ventilatoren aan boord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:31:
Mij nog niet helemaal duidelijk.
Sommige van de nieuwe 50 serie schijnen geen ventilatoren te hebben (1 van mijn irritaties van de 30 series :-) )

Is het nu al duidelijk welk model/inch size wel en welke geen ventilatoren aan boord hebben?
Alleen vt50 heeft ventilatoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Adlermann schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:50:
[...]

Alleen vt50 heeft ventilatoren..
Argh!!! :(

Waarom moet het TOPMODEL nu weer ventilatoren hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:57:
[...]

Argh!!! :(

Waarom moet het TOPMODEL nu weer ventilatoren hebben... :(
Omdat daar waarschijnlijk meer electronica bevat en daardoor koeling vereist..
Boeit ij niet zoveel. Ik hoor de fans van de vt30 nauwelijks. Mijn mac mini maakt meer lawaai :) Tijdens film kijken hoor ik niets van de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Adlermann schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:59:
[...]

Omdat daar waarschijnlijk meer electronica bevat en daardoor koeling vereist..
Boeit ij niet zoveel. Ik hoor de fans van de vt30 nauwelijks. Mijn mac mini maakt meer lawaai :) Tijdens film kijken hoor ik niets van de fans.
Bij mijn VT30 dus wel, het lijkt net alsof de Xbox 360 heel de tijd aan staat, zoveel lawaai :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:01:
[...]

Bij mijn VT30 dus wel, het lijkt net alsof de Xbox 360 heel de tijd aan staat, zoveel lawaai :(
Misschien kan ik je wat gerust stellen... onderstaand een quote uit een review. Bron http://www.avforums.com/reviews/Panasonic-VT50-TX-P50VT50B-P55VT50B-P65VT50B-50-Inch-Flagship-3D-Plasma-TV-Review_282/Review.html

The backplate houses 2 visible fans, we did poke our eyes in to the chassis to see if there were any more hidden away but it appears not. We know some won’t be happy with the news of fans but they are very quiet in the way a good HTPC fan should be. There was just the faintest whoosh detectable with our head craned behind the back of the chassis but we honestly couldn’t hear a thing from a couple of foot sat in front, even with the volume slider down very low. Room acoustics will play a part here and some will hear them more than others but, as far as we – and our viewing environment - is concerned, it’s a non-issue. Likewise there will be owners that may be able to hear the trademark plasma power supply buzz but with the sample provided it was no more audible than the fans from a couple of feet away.

Het kan goed zijn dat de fans van jou fans stof hebben gehapt en toe zijn aan een schoonmaakt beurt. Althans dat hoop ik voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Dat zei dezelfde reviewer bij de VT30 ook, dat stelt mij dus totaal niet gerust.

De fans gingen pas lawaai maken na 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:20:
Dat zei dezelfde reviewer bij de VT30 ook, dat stelt mij dus totaal niet gerust.

Lijkt mij een gevalletje kapotte lagers o.i.d. daar kan de reviewer weinig aan doen. Heeft de garantie je niet geholpen? Wel irritant trouwens zo'n type geluid inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 18:07
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:49:
[...]

Lijkt mij een gevalletje kapotte lagers o.i.d. daar kan de reviewer weinig aan doen. Heeft de garantie je niet geholpen? Wel irritant trouwens zo'n type geluid inderdaad.
Mijn 50G10 heb ik weg gedaan vanwege noisy fans. Werd er behoorlijk gek van. Zijn zelfs nog vervangen door Panasonic maar heeft niet genoeg geholpen. Als je de tv uitzette was het net of je een ouwe pc uitzette, wat een rust.
Voor mij geen Pana met fans iig. Ben superblij dat de ST en GT dit jaar fanloos zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
D-TECH schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:20:

In ieder geval dus geen ventilatoren... +1
Nu maar hopen dat de GT50's (42 of 50 inch) net zo goed gaat schijnen (met de nadruk op schijnen) te zijn als de vt50 (= een beetje een moeilijk zin ... maar je begrijpt wel wat ik bedoel :-))

De reviews van de vt30 waren immers ook zo lovend... pas later kwam het gezeur van de ventilatoren,en de schermissues (banding, uniformiteit en green blob),

Ik zit met het vertrek van mijn vt30 wel heeeel erg te wachten totdat ze een beetje loskomen. Een crt van 60cm is toch ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Afgelopen maandag op de rekening gecheckt...geen geld teruggestort. Dinsdag..same story. Dus besloten om de consuwijzer eens te bellen of dit de normale gang van zaken is(dat ik.moet wachten tot panasonic de winkel.crediteerd en dan pas mijn geld krijg.) dit was absoluut niet zoals het hoorde zei de consuwijzer. Ik heb de deal gesloten met de winkel en met pana heb ik niks te maken. Vandaag de winkel (hofma) gebeld en gevraagd hoe het er nu voor staat, en zoals verwacht begon hij gelijk over pana die nog niks had gecrediteerd. Waarop ik meteen vertelde over consuwijzer en dat ik hier niet op zou moeten hoeven te wachten. Hij zei toen.dat het.maar even geregeld moet worden dan.

Hij heeft mij nu een belofte gedaan dat ie volgende week.dinsdag het geld zal overmaken, het was gvd vorige week nog.dat ie.zei 'je kunt je geld deze week.of.begin.volgende week verwachten' en nu zegt ie weer dit. Hij had.natuurlijk.niet.verwact dat ik.de.conuwijzer ging.spreken erover. Maar dat ik het goed.fucking.zat ben.is.zeker...ik bel.dan ook.dinsdag.naar hofma om.iets van 16:00 en vraag of.het geregeld.is. Zo niet..dan doe ik.wat hier een tijd.geleden werd.aangeraden.en gisterende consuwijzer ook; aankoop ontbinden dmv.brief en.daarin.zeggendat ik mijm.geld.binnem een week...hooguit twee weken.terug wil. Ik heb het recht aan mijn.zijde zei.consuwijzer.

Sorry voor al.die puntjes in het bericht. Mijn laptop is stuk.gegaan laatst en nu typ ik.dit.allemaal op mijn samsung mobiel en.om.een.of andere reden krijg.ik.erg vaak.die puntjes.in mijn zinnen.
Ook hadden ze geen.flauw idee.om.wat voor geldbedrag het gin, nou ik.wel. Maar wat een soepzootje zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 04-04-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
devilsnight schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:08:
Afgelopen maandag op de rekening gecheckt...geen geld teruggestort. Dinsdag..same story. Dus besloten om de consuwijzer eens te bellen of dit de normale gang van zaken is(dat ik.moet wachten tot panasonic de winkel.crediteerd en dan pas mijn geld krijg.) dit was absoluut niet zoals het hoorde zei de consuwijzer. Ik heb de deal gesloten met de winkel en met pana heb ik niks te maken.
Tja.... je moet geduld hebben. Ik zit in hetzelfde schuitje.

Mijn leverancier wacht dus ook totdat panasonic zijn werk doet.
Ik begreep dat ze (Panosonic) deze week met een jaarafsluiting bezig waren dus dat een creditnota deze week op z'n vroegst vrijdag te verwachten kon zijn... maar ik hou mijn adem niet in.

In de tussentijd zijn de nieuwe modellen toch nog niet volop leverbaar en wacht ik de reviews van de Samsung plasmas en Panasonic GT50 af
Dat het een plasma wordt is wel zeker (ik heb een poging gedaan om LCD/LED mooi te vinden maar dat is het gewoonweg niet)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
LaFleche schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:27:
[...]

Tja.... je moet geduld hebben. Ik zit in hetzelfde schuitje.

Mijn leverancier wacht dus ook totdat panasonic zijn werk doet.
Ik begreep dat ze (Panosonic) deze week met een jaarafsluiting bezig waren dus dat een creditnota deze week op z'n vroegst vrijdag te verwachten kon zijn... maar ik hou mijn adem niet in.

In de tussentijd zijn de nieuwe modellen toch nog niet volop leverbaar en wacht ik de reviews van de Samsung plasmas en Panasonic GT50 af
Dat het een plasma wordt is wel zeker (ik heb een poging gedaan om LCD/LED mooi te vinden maar dat is het gewoonweg niet)....
maar eigenlijk klopt.daar niks van en volgens.mij hoeven wij.dat echt niet te accepteren. Zoals.de.consuwijzer zegt...jij hebt niks.meer.met panasonic.van doen. Aankoop ontbinden en.je.geld.binnen 1 a 2 weken terugeisen, aldus consuwijzer. Volgens.mij.moeten ze dan.wel hoor.
Pagina: 1 ... 10 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.