Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Daar ging het niet het om. Waar Brad Pitt op doelt, is dat genoemde Panasonic geen LED-televisie is maar een LCD-televisie met LED-backlight. Dat is misleiding.

Maar goed, dit topic gaat alle series van Panasonic. Dus nu weer lief zijn voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik heb mijn VT30 weer bij e-care aangeboden ter reparatie mbt groene waas. Ben benieuwd met welke 'oplossing' ze nu komen. Het liefst heb ik gewoon m'n geld terug denk ik....Het enige probleem is dat de samsungs ook niet echt een alternatief zijn...meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
DaMarcus schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:35:
Daar ging het niet het om. Waar Brad Pitt op doelt, is dat genoemde Panasonic geen LED-televisie is maar een LCD-televisie met LED-backlight. Dat is misleiding.

Maar goed, dit topic gaat alle series van Panasonic. Dus nu weer lief zijn voor elkaar.
Dat is ook wat ik zei voordat mijn bericht werd geëdit.. En dit topic gaat over alle plasma series van panasonic.. Voor LCD zou een apart topic gemaakt moeten worden als die er nog niet is.. ;)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Adlermann schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:43:
Nou, ik heb mijn VT30 weer bij e-care aangeboden ter reparatie mbt groene waas. Ben benieuwd met welke 'oplossing' ze nu komen. Het liefst heb ik gewoon m'n geld terug denk ik....Het enige probleem is dat de samsungs ook niet echt een alternatief zijn...meh..
Vervelend voor je. Update heeft het dus alleen maar verergerd?

Heb je het toestel al lang in je bezit?

Volgens mij heb je gewoon recht op je geld terug. Het product heeft mankementen.
Zelfs Pana heeft dit toegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De st50 is net geleverd :).

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Mooi! Volgens hdtvtest beter dan de VT30 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opvallend dat de witwaarde een stuk hoger is dan mijn oude g30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:08:
Opvallend dat de witwaarde een stuk hoger is dan mijn oude g30.
Groene vlekken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Vervelend voor je. Update heeft het dus alleen maar verergerd?

Heb je het toestel al lang in je bezit?

Volgens mij heb je gewoon recht op je geld terug. Het product heeft mankementen.
Zelfs Pana heeft dit toegegeven.
IK heb het toestel sinds juli. Ik heb in januari al aangeven dat het stuk was (binnen 6 maanden) maar toen ben ik 2 maanden ernstig ziek geweest (bijna doodgegaan etc). Dus nu pas echt actie ondernomen.

Het is flink erger gewordne ja. e-care heeft nu een escalatie gedaan naar panasonic. Ik wil of een goed toestel of mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Adlermann schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:43:
Samsung geen goed alternatief? Waarom niet dan? Want ik ben juist sterk aan het overwegen om voor Sammy te gaan als ik bij plasma blijf, en die kans blijft nog altijd erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:25:
[...]

Samsung geen goed alternatief? Waarom niet dan? Want ik ben juist sterk aan het overwegen om voor Sammy te gaan als ik bij plasma blijf, en die kans blijft nog altijd erg groot.
Het hangt heel erg af van of de samsungs de brighness pop hebben opgelost en ik me niet teveel erger aan het mindere zwart.
Ik twijffel ook nog heel erg eerlijk gezegd... Maar ja eerst even wachten wat panasonic zegt. E-care heeft panasonic gevraagd wat te doen nu... Maar mijn groene tint is 90 of 80 % van het scherm met 10 tot 20% viltstift groen...Ik keek gister een film en daar had ik groene regenwolken. Ik vind dit te erg eerlijk gezegd. Zo erg was het eerst niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik gedownloade films afspelen op de ST50 via internet, aangezien ik dit nog nooit eerder dit gedaan heb. Gaat dat vrij makkelijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens ontzettend blij met de keuze, en als ik dit lees word mijn keuze ook bevestigd. http://www.avforums.com/r...Plasma-TV_281/Review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Adlermann schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:40:
[...]

Het hangt heel erg af van of de samsungs de brighness pop hebben opgelost en ik me niet teveel erger aan het mindere zwart.
Ik twijffel ook nog heel erg eerlijk gezegd... Maar ja eerst even wachten wat panasonic zegt. E-care heeft panasonic gevraagd wat te doen nu... Maar mijn groene tint is 90 of 80 % van het scherm met 10 tot 20% viltstift groen...Ik keek gister een film en daar had ik groene regenwolken. Ik vind dit te erg eerlijk gezegd. Zo erg was het eerst niet!
Ik had voordat die laatste update erbij kwam, nog niet zo'n last van die strepen en groene shit, maar daarna is het alleen maar erger geworden qua strepen. Het groene is er weer minder op geworden,maar het blijft gewoon idioot.

Wanneer ik mijn geld terug heb, en ik verwacht eigenlijk wel dat dat ergens volgende week is, aangezien maandagochtend de VT30 opgehaald gaat worden, dan ga ik in de winkels eens rustig die Samsungs bekijken. Iemand op de AVforums die ik regelmatig spreek, heeft een PS51D6900 en vind het ding echt geweldig, geen enkele problemen ook. Maar ik ga dat wel rustig uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Ik had voordat die laatste update erbij kwam, nog niet zo'n last van die strepen en groene shit, maar daarna is het alleen maar erger geworden qua strepen. Het groene is er weer minder op geworden,maar het blijft gewoon idioot.

Wanneer ik mijn geld terug heb, en ik verwacht eigenlijk wel dat dat ergens volgende week is, aangezien maandagochtend de VT30 opgehaald gaat worden, dan ga ik in de winkels eens rustig die Samsungs bekijken. Iemand op de AVforums die ik regelmatig spreek, heeft een PS51D6900 en vind het ding echt geweldig, geen enkele problemen ook. Maar ik ga dat wel rustig uitzoeken.
Ja, ik ben zlef ook lid van avforums en ik zag je topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 05-09 00:30
@Devilsnight: je kan helaas nooit 100% vaststellen of de laatste update de oorzaak is van de erger worden strepen. Had misschien ook gebeurt zonder update? (alhoewel het allemaal wel heeeeeel erg toevallig is)

Toch is het jammer dat Panasonic blijkbaar niet in staat is om met firmware het e.e.a te corrigeren. Ik mag ook een nieuwe TV uitzoeken (ik had 42vt30) en op dit ogenblik is de 50vt30 erg interssant qua prijs... maar ja... oud model dus de kans op een firmware patch wordt met de dag kleiner en Panansonic geeft al min-of-meer toe dat ze niets aan groene blobs kunnen doen.... alternatief voor mij wordt de 42gt50.

Wat ik van Samsung qua beeld gezien heb is niet zo overtuigend als Panasonic waarbij ik ook nog eens de vormgeving van Samsung niet zo mooi vind (maar dat is persoonlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Het gras aan de andere kant van de schutting lijkt al snel groener. Ik heb ik 2011 een Samsung 59D6900 plasma gekocht. Dat ding had - wanneer je er recht voor zat - op dik 3 meter een hoge zoemtoon ("buzz") die boven gemiddeld TV geluid uitkwam. Niet te harden voor mij. In overleg met de winkelier het ding omgeruild voor een andere nieuw bestelde 59D6900. Die had het bijna nog erger. E-Care is er bijgeweest en aan het eind van het liedje was het verhaal van zowel E-Care als Samsung dat dit "binnen de specificaties viel". Wat die specificaties dan waren konden beide niet vertellen. In overleg met de winkelier - heel netjes van hen - de Samsung met beperkte bijbetaling vervangen door een Pana 55VT30. Perfecte TV, en volledig stil.

Mijn indruk: Panasonic plasma's zijn net even wat duurder dan de Sammy's en misschien wat minder fancy, maar de quality control van Pana lijkt me wat beter ingeregeld. Toegegeven, een ieder zal zo z'n eigen ervaringen hebben, maar beide fabrikanten produceren in lage lonen landen, het (beperkte) prijspremium van Pana moet toch ergens heen gaan (en dat is niet naar de winst van de TV divisie van Pana..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Het gras aan de andere kant van de schutting lijkt al snel groener. Ik heb ik 2011 een Samsung 59D6900 plasma gekocht. Dat ding had - wanneer je er recht voor zat - op dik 3 meter een hoge zoemtoon ("buzz") die boven gemiddeld TV geluid uitkwam. Niet te harden voor mij. In overleg met de winkelier het ding omgeruild voor een andere nieuw bestelde 59D6900. Die had het bijna nog erger. E-Care is er bijgeweest en aan het eind van het liedje was het verhaal van zowel E-Care als Samsung dat dit "binnen de specificaties viel". Wat die specificaties dan waren konden beide niet vertellen. In overleg met de winkelier - heel netjes van hen - de Samsung met beperkte bijbetaling vervangen door een Pana 55VT30. Perfecte TV, en volledig stil.

Mijn indruk: Panasonic plasma's zijn net even wat duurder dan de Sammy's en misschien wat minder fancy, maar de quality control van Pana lijkt me wat beter ingeregeld. Toegegeven, een ieder zal zo z'n eigen ervaringen hebben, maar beide fabrikanten produceren in lage lonen landen, het (beperkte) prijspremium van Pana moet toch ergens heen gaan (en dat is niet naar de winst van de TV divisie van Pana..).
Damn...de perfecte TV bestaat gewoon echt niet he, dat is niks nieuws...maar damn! Ik denk niet dat ik mij echt zal storen aan het geluid, ik heb tijdens mijn gaming altijd de surround set aanstaan, en dat komt er wel boven uit. En op Avforums hadden ze het een tijdje terug over buzzer geluid van de VT30, zelf nooit wat van gehoord. Ja pas wanneer de surround set uitging , toen kon ik de tv een beetje horen. Hoe dan ook, ik ga eerst flink research doen, winkels bezoeken...en dan uiteindelijk mijn aankoop doen bij een webshop, en wel eentje die niet zo moeilijk gaat doen als mijn huidige dealer. Al is dat geen webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hoop dat iemand mij hier kan helpen, in de winkel kunnen ze mij er ook niet teveel over vertellen.
Ben dus sinds kort opzoek naar een tv, laatst bij een klant iemand gezien met een pana plasma, dit viel erg bij mij in de smaak! Nog nooit eerder plasma gehad dus.Nu ik op me zelf ga wonen wil ik er waarschijnlijk ook 1, maar nu zijn er wel wat dingetjes die ik graag zou willen weten.

3D is geen pre, maar is leuk meegenomen. Wat ik voornamelijk wil is puur genieten van film, en eventueel games.

Heb een budget van rond de 650.
Waar ik tussen twijfel is gt30 of de st30, en stiekem de samsung ps51d550.
Of kan ik beter gaan voor de ouder v modellen van Panasonic?

Kan ik eventueel mijn spyder3 gebruiken om het beeld te calibreren? Op de st30 weet ik dat er minder kleuren opties zijn, is dit een erg gemis?
Waar moet ik eventueel rekening mee houden met de pana panels?

Voor de rest ben ik geen enorme tech guy, maar weet het 1 en ander wel vanaf.
Hoop dat ik niet te offtopic ben gegaan btw.

Wat advies zou ik enorm waarderen!

Edit: over het inspelen heb ik het 1 en al gelezen hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
devilsnight schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 00:56:
[...]

Damn...de perfecte TV bestaat gewoon echt niet he, dat is niks nieuws...maar damn! Ik denk niet dat ik mij echt zal storen aan het geluid, ik heb tijdens mijn gaming altijd de surround set aanstaan, en dat komt er wel boven uit. En op Avforums hadden ze het een tijdje terug over buzzer geluid van de VT30, zelf nooit wat van gehoord. Ja pas wanneer de surround set uitging , toen kon ik de tv een beetje horen. Hoe dan ook, ik ga eerst flink research doen, winkels bezoeken...en dan uiteindelijk mijn aankoop doen bij een webshop, en wel eentje die niet zo moeilijk gaat doen als mijn huidige dealer. Al is dat geen webshop.
het verbaast me eigenlijk dat je juist bij een webshop wil kopen, ik zou naar een normale zaak gaan en verhaal voorleggen. Misschien kan je de tv een week proefkijken thuis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Bever! schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:25:
[...]

het verbaast me eigenlijk dat je juist bij een webshop wil kopen, ik zou naar een normale zaak gaan en verhaal voorleggen. Misschien kan je de tv een week proefkijken thuis??
ik ga geen reclame maken maar er schijnt/blijkt een webshop te zijn die adverteert met 14 dagen op proef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Zo zag het er dus uit.

Afbeeldingslocatie: http://i27.photobucket.com/albums/c194/mandrake2005/Green-1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 24-03-2012 11:47 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Uhm ja, wat moet ik zien. Is nogal een baggerfoto die je hier post. ;)
Ook niet handig om er gewoon beeldmateriaal voor te gebruik aangezien het dan ook in de bron kan zitten.
Een egaal computer gegenereerd (grijs) vlak en een link naar een afbeelding op ware grootte werkt dan toch beter om aan te tonen wat er mis is.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Als je VIERA Connect gebruikt,
zit daar o.a ook de buienradar, rtl gemist, uitzending gemist op?
Op philips wel, lijkt dat de apps van panasonic meer engels gericht zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
sjaool schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:01:
Uhm ja, wat moet ik zien. Is nogal een baggerfoto die je hier post. ;)
Ook niet handig om er gewoon beeldmateriaal voor te gebruik aangezien het dan ook in de bron kan zitten.
Een egaal computer gegenereerd (grijs) vlak en een link naar een afbeelding op ware grootte werkt dan toch beter om aan te tonen wat er mis is.
Ja, sorry voor de bagger kwaliteit maar het zit zeker niet in de bron aangezien je op mijn andere tv je niks groens ziet. :9
Adlermann schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Ja, ik zie het meteen :) Ik heb hetzelfde. Alleen bij mij is het groen nu viltstift groen.
Dat is ook de reden dat ik het de volgende dag retour heb gedaan, voordat het in de Hulk verandert! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mandrake466 op 24-03-2012 13:44 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
luifel schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:38:
Als je VIERA Connect gebruikt,
zit daar o.a ook de buienradar, rtl gemist, uitzending gemist op?
Op philips wel, lijkt dat de apps van panasonic meer engels gericht zijn,
Alle drie niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mandrake466 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:05:
[...]

Ja, sorry voor de bagger kwaliteit maar het zit zeker niet in de bron aangezien je op mijn andere tv je niks groens ziet. :9

[...]

Dat is ook de reden dat ik het de volgende dag retour heb gedaan, voordat het in de Hulk verandert! :)
Ik mreeg pas na 1000 kijkuren dat:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Bever! schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:25:
[...]

Daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik betwijfel dat winkels dat zouden doen. Ik was eigenlijk van plan om een lijstje te maken van wat tv's, en dan een paar winkels afgaan, vragen of ik mijn console kan uitproberen erop aangezien dat het belangrijkste voor mij is. En pas daarna uiteindelijk bij een webshop kopen, de prijsverschillen zijn echt gestoord vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:43:
[...]

Daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik betwijfel dat winkels dat zouden doen. Ik was eigenlijk van plan om een lijstje te maken van wat tv's, en dan een paar winkels afgaan, vragen of ik mijn console kan uitproberen erop aangezien dat het belangrijkste voor mij is. En pas daarna uiteindelijk bij een webshop kopen, de prijsverschillen zijn echt gestoord vaak.
Dat kan vaak wel, alleen niet bij een MediaMarkt. Bij de wat betere winkel kan dat vaak wel. Daar hebben ze wel aparte kamers met tv's die je kunt uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Adlermann schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:46:
[...]

Dat kan vaak wel, alleen niet bij een MediaMarkt. Bij de wat betere winkel kan dat vaak wel. Daar hebben ze wel aparte kamers met tv's die je kunt uitproberen.
Klopt, een tijdje terug liet De Harense smid bijvoorbeeld weten dit geen probleem te vinden. Maar ik wacht sowieso eerst tot de VT30 hier weg is, en dan op mijn geld wachten en dan erop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
D-TECH schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:23:
[...]

Alle drie niet helaas...
bij smart viera heb je bij de betere series een dualcore processor en volledige flash ondersteunende browser. (enige die het ondersteunt btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:09:
[...]

Klopt, een tijdje terug liet De Harense smid bijvoorbeeld weten dit geen probleem te vinden. Maar ik wacht sowieso eerst tot de VT30 hier weg is, en dan op mijn geld wachten en dan erop uit.
Ach micht ik mijn geld niet terugkrijgen dan wordt de vt30 mijn slaapkamertv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
ik laat de radio spelen op de tv, waarvan ik dan het beeld uit kan schakelen, maar
kan je ook een screensaver zoals open haard afspelen, zonder dat je een dvd recorder hebt..
dus via een usb stick of viera connect ( binnenkort eigenaar van ST50 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Ik heb de ST30 nu een weekje staan. Eerst een aantal dagen de burn in sheets laten draaien, aangezien ik er toch nog niet woonde. Nu langzaam met wat verlaagd contrast begonnen met TV kijken. Het beeld is erg mooi, maar wat mij wel opvalt is dat bij egale lichte (wit) kleur aan de linker kant van het scherm een lichte rode tint te zien is en ik volgens mij ook een beetje last heb van vertical banding. Zou dit na verloop van tijd nog weg gaan?

Ik heb momenteel een goedkoop setje boxen aangesloten op de TV (want het standaard geluid is slecht). Deze moet ik aansluiten op de koptelefoon aansluiting van de TV. Echter kan ik dan niet het volume aansturen met de volume toetsen op de afstandsbediening. Weet iemand of hier een instelling voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Niemand die kan zeggen hoe ik het volumes van de hoofdtelefoon aansluiting kan aansturen met de volume toetsen op de afstandsbediening?

Ik weet dat je dit volume via het geluid instellingen menu kan aanpassen, maar dat vind ik erg omslachtig tijdens normaal tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Vanochtend kwam E-care langs en heeft de VT30 meegenomen, ik heb deze brief gekregen, en volgens mij komt het erop neer dat de winkel gewoon hun geld ook terugkrijgt.

- Geachte Relatie,

Onlangs heeft onze buitendienst een bezoek gebracht bij u thuis in verband met een storing aan uw Panasonic televisie.

Panasonic heeft besloten dat het apparaat aan de handelaar gecrediteerd wordt. Uw handelaar is hierover ook geinformeerd. etc...etc...

Hopelijk krijg ik het geld deze week op mijn rekening, dan kan ik echt verder gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
devilsnight schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:41:
Vanochtend kwam E-care langs en heeft de VT30 meegenomen, ik heb deze brief gekregen, en volgens mij komt het erop neer dat de winkel gewoon hun geld ook terugkrijgt.

- Geachte Relatie,

Onlangs heeft onze buitendienst een bezoek gebracht bij u thuis in verband met een storing aan uw Panasonic televisie.

Panasonic heeft besloten dat het apparaat aan de handelaar gecrediteerd wordt. Uw handelaar is hierover ook geinformeerd. etc...etc...

Hopelijk krijg ik het geld deze week op mijn rekening, dan kan ik echt verder gaan kijken.
Heb je al iets op het oog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-03 14:25
Spurlie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:30:
Niemand die kan zeggen hoe ik het volumes van de hoofdtelefoon aansluiting kan aansturen met de volume toetsen op de afstandsbediening?

Ik weet dat je dit volume via het geluid instellingen menu kan aanpassen, maar dat vind ik erg omslachtig tijdens normaal tv kijken.
Heb geen ST30 maar lijkt me dat ALS het mogelijk is het vast wel vermeld zal zijn in de handleiding.
En anders kan je altijd op het avforums je vraag stellen, daar lopen een paar pana-fanboys rond :P

avforums.com plasma

of een belletje naar panasonic zelf !!

Panasonic Info-Centre maandag t/m vrijdag van
10.00 t/m 16.00 uur 073-6402802
Home Service VIERA tv's maandag t/m vrijdag van
8.30 t/m 17.00 uur 073-6402803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Wat denken jullie van het prijsverloop van de ST50? Ik heb al even gekeken naar de ST30 in de pricewatch. Die TV werd flink duurder in de markt gezet en was na drie á vier maanden zo'n 13 procent goedkoper. (van €1500,- begin april naar zo'n 1300 begin juli) Deze cijfers leid ik af aan de grafiek, dus het is niet nauwkeurig.

Is dit typerend voor Panasonic modellen? De ST50 is bij de introductie een stuk goedkoper, dit zou dus betekenen dat het verschil in prijs wat kleiner zou zijn. Dat zou inhouden dat de ST50 na 3 á 4 maanden nog zo'n € 1000,- kost.

Denken jullie dat dat een redelijke aanname is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
EK deze zomer, dus er gaan zo in mei/juni zeker wel extra aanbiedingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
LaFleche schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:13:
[...]

Heb je al iets op het oog???
Nou ik ben een beetje aan het kijken naar een Samsung D6900 of de D8000, het probleem is helaas dat bij elke winkel toe nu toe (heb alleen Saturn nog niet gecheckt) dus Mediamarkt, Harense Smid,Scheer & Foppen,Expert, ik allerlei tv's zie, behalve de D6900. De mediamarkt heeft dan de D8000, maar die staat niet in de hoek waar de tv's staan die 'uitgeprobeerd' morgen worden in de winkel, dus in mijn geval..een console erop aan sluiten.

Echt jammer, ik had graag beide tv's uitgetest, vooral om te kijken hoe de black levels zijn van beide tv's, de D8000 heeft zo'n realblack filter ofzo, en die heeft de 6900 weer niet.

Tegelijkertijd zit ik ook met LCD in mijn kop, ik ga morgen of later deze week met mijn console langs HS, en dan ga ik eens kijken hoe LCD mij nou bevalt. Maar ben op zich lekker bezig met orienteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:51
Hoppa, AV forums heeft de VT50 getest en die wordt even compleet de hemel ingeprezen: Reference Status!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
devilsnight schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:05:
[...]

Nou ik ben een beetje aan het kijken naar een Samsung D6900 of de D8000, het probleem is helaas dat bij elke winkel toe nu toe (heb alleen Saturn nog niet gecheckt) dus Mediamarkt, Harense Smid,Scheer & Foppen,Expert, ik allerlei tv's zie, behalve de D6900. De mediamarkt heeft dan de D8000, maar die staat niet in de hoek waar de tv's staan die 'uitgeprobeerd' morgen worden in de winkel, dus in mijn geval..een console erop aan sluiten.

Echt jammer, ik had graag beide tv's uitgetest, vooral om te kijken hoe de black levels zijn van beide tv's, de D8000 heeft zo'n realblack filter ofzo, en die heeft de 6900 weer niet.

Tegelijkertijd zit ik ook met LCD in mijn kop, ik ga morgen of later deze week met mijn console langs HS, en dan ga ik eens kijken hoe LCD mij nou bevalt. Maar ben op zich lekker bezig met orienteren :D
off-topic: Pas wel op met Samsung plasma want daar zijn best wel issues mee zoals brightness popping. Ik heb het zaterdag gezien bij een kennis maar dat is echt super irritant. In een film met donkere scenes schiet het contrast (oid) contstant omhoog en omlaag.

Wachten op de E series?

on-topic : weet iemand al een site met een test van een gt50? (mijn 1e keus als vervanger van de 42vt30.. tenzij...:-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
dolfg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:00:
Hoppa, AV forums heeft de VT50 getest en die wordt even compleet de hemel ingeprezen: Reference Status!
Waar ik helaas niets over lees is de mate van linebleed met deze plasma serie
De 'waarschuwings' groene achtergrond met witte letters die je voorafgaand aan trailers krijgt is een lakmoes test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
dolfg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:00:
En nog steeds moet ik IFC op Max zetten bij 50hz materiaal... :(

En nog STEEDS ventilatoren! Godver.... De ST50 heeft deze toch niet ;w

[ Voor 11% gewijzigd door D-TECH op 27-03-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Link naar VT50 review:

http://www.avforums.com/r...TV-Review_282/Review.html

Moet zeggen dat ik de inleidende paragraaf wel netjes vind en goede verklaring waarom het lastig is om Kuro te evenaren of verbeteren...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ST50 nu een paar dagen in bezit. Wat een scherpte nog nooit eerder gezien.
Zou iemand mij overigens kunnen uitleggen hoe je films kunt streamen naar je tv, moet je hiervoor een programma gebruiken?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Hoe ben je eraan gekomen? Ze zijn toch nog niet officieel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaFleche schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:53:
[...]

off-topic: Pas wel op met Samsung plasma want daar zijn best wel issues mee zoals brightness popping. Ik heb het zaterdag gezien bij een kennis maar dat is echt super irritant. In een film met donkere scenes schiet het contrast (oid) contstant omhoog en omlaag.
eventjes off-topic. Die brightness pops kan je probleemloos fixen. Ik heb de informatie gepost in het Samsung topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:03:
De ST50 nu een paar dagen in bezit. Wat een scherpte nog nooit eerder gezien.
Zou iemand mij overigens kunnen uitleggen hoe je films kunt streamen naar je tv, moet je hiervoor een programma gebruiken?
Even uitgaande van hoe wij het nu doen met de GT30, via Viera Connect. Je hebt wel de Wireless adapater nodig van panasonic. Je netwerk (en in ons geval daarna de NAS) werd meteen gezien nadat ik het wachtwoord had ingetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:47:
Hoe ben je eraan gekomen? Ze zijn toch nog niet officieel uit?
Jawel, zijn ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweety1 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:16:
[...]

Even uitgaande van hoe wij het nu doen met de GT30, via Viera Connect. Je hebt wel de Wireless adapater nodig van panasonic. Je netwerk (en in ons geval daarna de NAS) werd meteen gezien nadat ik het wachtwoord had ingetikt.
De ST50 heeft een ingebouwde wifi, maar wat ik eigenlijk bedoel is, hoe kun je met je tv de films die op je laptop staan afspelen, moet je die ergens plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:50:
[...]

De ST50 heeft een ingebouwde wifi, maar wat ik eigenlijk bedoel is, hoe kun je met je tv de films die op je laptop staan afspelen, moet je die ergens plaatsen?
Even ongeacht of jij ingebouwde wifi hebt en ik een adapter is het benaderen hoogstwaarschijnlijk hetzelfde. Als je de films op je laptop beschikbaar maakt in je netwerk (middels delen vermoed ik al heb ik daar geen ervaring mee) dan moet je TV er ook bij kunnen. Met windows 7 kan je vrij makkelijk documenten delen binnen je netwerk. Een andere optie zou een NAS zijn of een externe harde schijf die je aan de router koppelt. Dat laatste heeft mijn zwager gedaan. Via de tv kan hij de harde schijf benaderen en streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Allemaal heel leuk die VT50 maar was het niet ook AVforums die zelf toegaf dat er nog steeds een groene vlek te vinden was op de schermen tijdens een evenement? Nah...nadat ik gehoord heb van meerdere mensen dat niet alleen de 50 inch versie van de VT30 met die problemen kampt maar ook de series ervoor, en dus ook de VT50 volgens dat artikel toen...begint mijn vertrouwen een beetje te verdwijnen. Ik wil sowieso binnen één maximaal twee maanden een big screen hier hebben weer. En een VT50 zou voor het geld sowieso nooit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
devilsnight schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:28:
Allemaal heel leuk die VT50 maar was het niet ook AVforums die zelf toegaf dat er nog steeds een groene vlek te vinden was op de schermen tijdens een evenement? Nah...nadat ik gehoord heb van meerdere mensen dat niet alleen de 50 inch versie van de VT30 met die problemen kampt maar ook de series ervoor, en dus ook de VT50 volgens dat artikel toen...begint mijn vertrouwen een beetje te verdwijnen. Ik wil sowieso binnen één maximaal twee maanden een big screen hier hebben weer. En een VT50 zou voor het geld sowieso nooit kunnen.
Er komen ook nieuwe Samsung plasma's, misschien daarop wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shigster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07-2020
Ondertussen is er op What Hi-Fi ook een beperkte review verschenen van de GT50.

http://www.whathifi.com/review/panasonic-tx-p50gt50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Volgens mij is de GT50 feller dan de VT50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
D-TECH schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Er komen ook nieuwe Samsung plasma's, misschien daarop wachten?
Maar wanneer die uitkomen zullen ze nog niet te betalen zijn voor mij, ik heb 1650 uitgegeven aan de VT30 toen. Er zou nu opzich nog best een 100je bij kunnen maar dat is echt de grens. Denk niet dat ik dat ga halen met de nieuwe Sammys.

Hoe lang mag een winkel er trouwens ongeveer over doen om het geld terug te storten naar de klant zijn/haar rekening? Ik was sowieso wel van plan om te wachten tot vrijdag, is er dan niks veranderd, dan bel ik wel. Want echt serieus, deze winkel heeft of nooit gehoord van even terug reageren op een email of ze negeren het gewoon. Ben echt wel blij wanneer ik van die zaak af ben hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 27-03-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de Samsung e6500 kunnen halen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:03:
Je zou de Samsung e6500 kunnen halen.
Ik zal eens gaan kijken.

Ik heb het met vrienden erover gehad en ze vertellen mij dat ik er echt niet van hoef uit te gaan dat ik mijn volledige bedrag terug krijg, maar alleen het bedrag wat die tv nou nog waard is. Dat is niet te hopen zeg Ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Maar het komt erop neer zegt één van mijn vrienden dat er sowieso een tijdje overheen gaat, Panasonic dan de boel crediteerd aan de winkel en dat de winkel mij dan het geld terugstort, alleen niet het volledige bedrag.

Als dit straks echt zo blijkt te zijn dan ga ik stappen ondernemen. Ik was na aankoop van de VT30 ongeveer een kleine maand later al bezig met de winkel en E-care, dus ze wisten er toen al van. Niet mijn schuld dat Panasonic pas in fucking 2012 dan toegeeft dat er niks aan te doen is...en dan eindelijk die optie er is.

[ Voor 43% gewijzigd door devilsnight op 27-03-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb al eerder hier een vraagje gesteld maar nu de prijzen bekend zijn wil ik toch jullie hulp nog even inroepen.

Ik krijg over een maandje de sleutel van een nieuwe woning en wil daar een mooie audio/tv hoek maken.
De ruimte is dusdanig dat ik er wel een 65" kwijt kan.

Het budget voor de tv is ongeveer 3000,- en daarom valt de nieuwe 65" VT50 helaas af.

Daarom zit ik te wijfelen tussen 2 modellen, voor het 2012 55" VT50 model gaan of voor het 2011 model 65" vt30 gaan. Ik kijk erg veel films en serie's en kan een 65" makkelijk kwijt, maar ik zit een beetje met het groene scherm probleem en de beeld kwaliteit. Is die 10" verlies een 2012 model waard?

Iemand hier met meer verstand van de materie?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Het schijnt dat de VT50 een stuk beter wordt dan de VT30. Ik zou dan dus voor de VT50 gaan. Je kunt dan 2 dingen doen:
- doorsparen en voor de 65VT50 gaan
- 65GT50 kopen

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Waarom niet de ST50? Zoveel verschil zit er niet tussen de modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SaN schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:06:
Waarom niet de ST50? Zoveel verschil zit er niet tussen de modellen.
ST modellen zijn wel een paar stappen onder het VT model toch?
MazeWing schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:05:
Het schijnt dat de VT50 een stuk beter wordt dan de VT30. Ik zou dan dus voor de VT50 gaan. Je kunt dan 2 dingen doen:
- doorsparen en voor de 65VT50 gaan
- 65GT50 kopen
65" GT50 komt (verlopig) niet naar Europa dacht ik? Anders was dat een mooie tweede geweest.
De GT modellen doen amper onder voor de VT modellen als ik het zo lees online.

Door sparen ga ik even niet doen, kompleet huis vanaf 0 inrichten is al duur genoeg, we hebben een streep getrokken bij 3000,- omdat daar toen een 65"VT30 voor te krijgen was.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 27-03-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Donstil schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:11:
[...]
ST modellen zijn wel een paar stappen onder het VT model toch?
[...]
Valt echt reuze mee kijk maar eens naar de specs en naar de reviews van de ST. Het uiterlijk van de TV's is het grootste verschil. De VT is wel erg mooi met die glasplaat ervoor.

Daarentegen heeft de ST zelfs nog een aantal voordelen tov de VT. Er zitten geen fans in en de input lag is een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SaN schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:04:
[...]

Valt echt reuze mee kijk maar eens naar de specs en naar de reviews van de ST. Het uiterlijk van de TV's is het grootste verschil. De VT is wel erg mooi met die glasplaat ervoor.

Daarentegen heeft de ST zelfs nog een aantal voordelen tov de VT. Er zitten geen fans in en de input lag is een stuk minder.
Ik heb net wat reviews gelezen. St50 komt er overal erg goed vanaf.
Design van de andere maakt me niet zo heel veel uit.

Vraag is dus iets aangepast, zo kom ik geen steek verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar de 65" ST50 wordt nergens vergeleken met de 65" VT30. Opzich niet vreemd natuurlijk maar de beide toestellen zitten op dit moment wel in de zelfde prijs klasse.

Het liefst heb ik wel een 65" Panel en daarom ben ik benieuwd of het top model van 2011 beter is dan het instap model uit 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Net een review van WT50 (LED) gelezen.

Wat een TOP tv! Zwartwaarde's BETER dan de VT50, super-accurate kleuren! Fel genoeg voor overdag en GEEN ventilatoren.

En natuurlijk geen groene vlekken, ingebrande logo's en de 50Hz bug!

Ik weet wel waarvoor ik mijn VT30 ga inruilen :)

[ Voor 14% gewijzigd door D-TECH op 28-03-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
waar stond die review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
D-TECH schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:34:
Zwartwaarde's BETER dan de VT50
Dat is bij elke local dimming LED zo als er geen content wordt weergegeven. Plasma is nu eenmaal niet "zwart".

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:40:
[...]

Dat is bij elke local dimming LED zo als er geen content wordt weergegeven. Plasma is nu eenmaal niet "zwart".
Lees de review maar: ze hadden een grijze balk onderin gezet, en de zwarte balk bovenin gemeten ;)

http://hdguru.com/panason...d-hdtv-first-review/7619/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D-TECH schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:41:
Lees de review maar: ze hadden een grijze balk onderin gezet, en de zwarte balk bovenin gemeten ;)
Is natuurlijk niet echt een review. Ze zijn drie uur bij Panasonic zelf geweest. Niet om daarmee de resultaten onderuit te halen, maar dit zegt (mij) vooralsnog weinig over de kwaliteit van de daadwerkelijke winkelmodellen tijdens een "echte" review. Ziet er verder wel vet uit, op de vreselijke voet na, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:48:
[...]

Is natuurlijk niet echt een review. Ze zijn drie uur bij Panasonic zelf geweest. Niet om daarmee de resultaten onderuit te halen, maar dit zegt (mij) vooralsnog weinig over de kwaliteit van de daadwerkelijke winkelmodellen tijdens een "echte" review. Ziet er verder wel vet uit, op de vreselijke voet na, dat wel.
tja...... sorry hoor maar de 42 inch is 1999 tot 2379 euro en 55 inch begint bij 3000 euro.

Vind ik persoonlijk boven budget..... en ik heb -ondanks mijn groeiende afkeer van Plasma en zijn onhebbelijkheden- nog geen enkele LCD gezien waarvan ik dacht 'wow' .... alhowel de SONY HX920 er ook mooi uitziet maar dat is er ook een van min. 2500 euro (46 inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LaFleche schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:00:
tja...... sorry hoor maar de 42 inch is 1999 tot 2379 euro en 55 inch begint bij 3000 euro.
Kwaliteit kost nu eenmaal geld... Ben blij dat er nog überhaupt een paar high-end modellen te koop zijn. Vind het allemaal maar een enrome goedkope weggooi maatschappij geworden waar het steeds moeilijker wordt van welk product dan ook iets écht goeds te vinden. Al die neppe Fisher Price remotes bijv., bah. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:41:
[...]

http://hdguru.com/panason...d-hdtv-first-review/7619/
Wordt nergens een vergelijking met de vt50 gemaakt. Klopt dus vrij weinig van.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Adlermann schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Hij heeft idd een geweldige motion resolutiom van 330 lijnen vertikaal. Ik pas nu dus al.
1080 op de minimale stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je hoeft "ons" hier niet te overtuigen hoor, als ik even zo vrij mag zijn om voor wat meer mensen te spreken. Gewoon bestellen dat ding, neerzetten en in het LCD-forum naar hartelust bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Dat snap ik, plasma heeft nog altijd mijn voorkeur, het is alleen jammer dat je er dan geen van Panasonic kan kopen. Op dit moment moet ik IFC op Max zetten, anders krijg ik posterization, wat ik erg jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D-TECH schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:58:
Dat snap ik, plasma heeft nog altijd mijn voorkeur, het is alleen jammer dat je er dan geen van Panasonic kan kopen. Op dit moment moet ik IFC op Max zetten, anders krijg ik posterization, wat ik erg jammer vind.
Nu is geen enkele tv uiteraard perfect maar vind ook wel dat de laatste serie(s) plasma's van Panasonic (te)veel steekjes laten vallen. Zit al tijden te wachten op een waardige en grotere opvolger van m'n 50 inch Kuro maar het is niet makkelijk. Ben elke keer weer dolblij om thuis te zijn en te kijken naar het oude beestje als ik ergens ben gaan oriënteren naar wat anders. Echt bizar. Met vrijwel alle andere producten is vooruitgang veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Heb net de winkel even gebeld waar ik vorig jaar mijn VT30 kocht. Ik vroeg gewoon wat nou precies de stand van zaken was, hij zei precies wat erin de brief stond. Zij krijgen van Panasonic gewoon het bedrag gecrediteerd wat zij betaald hebben voor de VT30 en ik krijg gewoon het bedrag waarvoor ik hem kocht terug, 1650 dus. Hij vond dat niet meer dan logisch, nou daar ben ik hardstikke blij mee dan. Ik kon het deze week en anders begin volgende week op mijn rekening verwachten. Want hij zei dat het dan al april is, en Panasonic wil dat uit de weg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Nu is geen enkele tv uiteraard perfect maar vind ook wel dat de laatste serie(s) plasma's van Panasonic (te)veel steekjes laten vallen. Zit al tijden te wachten op een waardige en grotere opvolger van m'n 50 inch Kuro maar het is niet makkelijk. Ben elke keer weer dolblij om thuis te zijn en te kijken naar het oude beestje als ik ergens ben gaan oriënteren naar wat anders. Echt bizar. Met vrijwel alle andere producten is vooruitgang veel sneller.
Ik denk dat er voorlopig geen gelijkwaardige tv laat staan een opvolger voor de Kuro komt. Als er ook maar iets in de buurt van de Kuro komt ben ik al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Heeft iemand geprobeerd om een bt headset te gebruiken met de vt30? Ik moet zo af en toe headphone gebruiken. Maar een beetje bt headset kost een vermogen, behalve de sets voor mobieltjes. Ik heb liever zon adapter waar je vrij bent om elk headphone aan te kunnen sluiten.

edit:de tv heeft dus geen bt??? Hmm dus ik moet een bt adapter hebben..

[ Voor 12% gewijzigd door 330d op 28-03-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Heb een paar pagina's terug gelezen maar krijg daar nog niet het antwoord uit dat ik zoek.

Als nieuw tv gezocht:
  • Panasonic Plasma
  • 3D (liefste full HD)
  • Prijs tot +/- 550 euro
  • Niet groter dan 43" (liever kleiner).
Bestaat er verder iets als passief 3D + Plasma? De pricewatch geeft iig aan van niet, maar mijn voorkeur zou daar wel naar uitgaan. Niet dat dit een probleem is maar een film avondje wordt er gewoon een stuk makkelijker van. Wat is tegenwoordig een gangbare prijs voor een set van 4 brillen bijvoorbeeld? De pricewatch heeft er nogal wat en het is niet zo to the point als een gemiddeld computer onderdeel heb ik het idee.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dmvdberg schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:09:
Heb een paar pagina's terug gelezen maar krijg daar nog niet het antwoord uit dat ik zoek.

Als nieuw tv gezocht:
  • Panasonic Plasma
  • 3D (liefste full HD)
  • Prijs tot +/- 550 euro
  • Niet groter dan 43" (liever kleiner).
Bestaat er verder iets als passief 3D + Plasma? De pricewatch geeft iig aan van niet, maar mijn voorkeur zou daar wel naar uitgaan. Niet dat dit een probleem is maar een film avondje wordt er gewoon een stuk makkelijker van. Wat is tegenwoordig een gangbare prijs voor een set van 4 brillen bijvoorbeeld? De pricewatch heeft er nogal wat en het is niet zo to the point als een gemiddeld computer onderdeel heb ik het idee.
42" ST30 is ongeveer zo duur.
Naar mijn weten zijn alle plasma 3d schermen actief van panasonic. Voor 550 euro heb je verder weinig keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
42xt50 is wel wat voor je dan, of evt in full hd de ut50.. beiden actief 3d meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Actief 3D wordt wel dure zaak :( er staan film marathon's gepland.
Thanks voor de input!
Tv's staan op het lijstje van eliminatie ^^

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn al de brillen voor de nieuwe 50modellen gelijk? Ik zag zo 123 prijzen voorbij komen van 99,- ps.

Dat moet op eBay toch goedkoper kunnen lijkt me, grijze import ofz.

Edit: Lukt dus makkelijk.
$250,- voor 4, $150,- per 2 of $80,- per stuk.
Orginele Panasonic brillen bij een PowerSeller.

Tot nu toe wel allemaal Medium en dat pas ik helaas niet.
Niet in Nederland kopen is dus verstandig.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 28-03-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

heb deze gister opgehaald, en perfect beeld, Panasonic TXL42ET5E en pasief 3D.
oja sorry Brad Pitt is een lcd/led

[ Voor 18% gewijzigd door agaam op 28-03-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Je bedoelt vooral que die foutjes zoals de groene vlekken en vertical banding? Ik heb het op dit moment ook niet echt op Panasonic en kijk dan ook echt naar andere merken, zoals Samsung. Ook ben ik sterk aan het overwegen om voor LCD te gaan dit keer, ben deze week verschillende winkels afgeweest en ik zag op een D8000 van Samsung een Blu Ray draaien en ik wist niet wat ik zag, dit had ik eerlijk waar niet op mijn VT30 gezien. Kan het aan de Blu Ray liggen? Mogelijk...alleen had ik toen naar mijn mening wel een prima film draaien om te testen. (The Dark Knight)

Ik ga morgen of vrijdag langs de shops als het lukt qua tijd en dan ga ik mijn console uittesten op een paar LCD's. Waaronder de Philips PFL 7606 en de Sharp LC60LE636E, en als het mogelijk is ook de D8000. Als het mij goed bevalt, dan is het nog wel eens goed mogelijk dat ik die switch maak. Ik was gisteren bij Saturn en zag daar een Samsung D7000 LCD, en wat mij opviel was dat de zwartwaarde helemaal niet zo slecht waren, sterker nog...ik was er verdomd onder de indruk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Samsung D8000 is ook een hele mooie tv. Twijfel soms ook tussen die of een Panasonic.
Jammer alleen dat de grote maten Lcd (60"+) zo onwijs duur zijn. In die prijsklasse is een Plasma toch iets interessanter.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 28-03-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Donstil schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:51:
De Samsung D8000 is ook een hele mooie tv. Twijfel soms ook tussen die of een Panasonic.
Jammer alleen dat de grote maten Lcd (60"+) zo onwijs duur zijn. In die prijsklasse is een Plasma toch iets interessanter.
Ja precies, een D8000 is schitterend maar ik zou dan voor 55 inch willen gaan op zijn minst, 50 is er niet en 46 vind ik gewoon weer net te klein. Ben echt gewend aan 50 een hele tijd nu, en ik zou dan eerder 55 willen dan ineens een stuk kleiner. En dan zit je op 2149, en als zou ik het geld hebben...ik vraag me af of dat het wel waard is, zeker wanneer je een pracht van een plasma hebt, of dat nou Panny of Sammy is...dat maakt niet uit.

Maar dan is er de Toshiba 55WL863G, die volgens HDTVtest,AVforums,Techradar,etc fantastische blacks geeft, een prachtig plaatje en ik heb voorbij zien komen dat ie schijnbaar absoluut de strijd aan kan met de D8000. Dus zou ik voor LCD gaan....dan is die Toshiba een hele grote kansmaker bij mij. Oh en hij is 1438.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 09:01 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.