Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Nee, de groene blobs of vlekken zitten op een bepaald punt over je scherm en dit zie je duidelijk(er) op een grijs of licht achtergrond.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:18:
Ik heb op huidskleur heel vaak een groene tint, is dat de green blob?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 21:23 ]
Laat je, als je het weet, ook even weten of de ST50 er ook komt in 42" uitvoering, of pas begint bij 50"?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:21:
Hopelijk wel. Wil namelijk de st50 halen. Weet je ook welke winkel ze gaat verkopen?
Bijna de gehele rechterkant vh scherm is groenig.
Dit stoort best wel en is vooral zichtbaar bij witte beelden. Veel reclames op tv hebben een witte achtergrond en dan is het meteen zichtbaar.
Ook met browsen is het behoorlijk irritant.
Blauwe luchten zijn aan 1 kant vh scherm blauw en aan de andere kant vh scherm groenig.
Ik heb de VSUS op high gezet, maar dit helpt niets.
Wat nu te doen? Heb al gelezen dat de update die een monteur uitvoert niets helpt?
Veel mensen zal die green tint geeneens opvallen, maar het hoort gewoon niet!
Vorige plasma had een mooi uniform en wit scherm, maar wel weer last van floating blacks.
Ik wacht nog een maandje tot de nieuwe modellen er zijn en neem dan contact op met panasonic.
Ik heb ook al een dode pixel.
Zag op hun website dat ze een 0 dode pixel omruilgarantie hebben, maar wel dan alleen bij geselecteerde verkooppunten??
Dit is Amerikaanse info. Daar moeten wij Europeanen niet naar kijken.yannickie111 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:42:
[...]
Dat nieuwsartikel had ik nog niet gezien, dankje!
En in de TS staat dat omdat het zo ook in de officiele plaatjes van Panasonic staat:
[afbeelding]
Al deze plaatjes staan nu ook in de TS BTW
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb je daar de link van? Ik kan het niet vinden.invincible30 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:25:
Zag op hun website dat ze een 0 dode pixel omruilgarantie hebben, maar wel dan alleen bij geselecteerde verkooppunten??
Dode pixel: Is altijd zwart
Heldere pixel: Is altijd wit
Vaste pixel: Deze kunnen de kleuren blauw, groen en rood hebben
[ Voor 28% gewijzigd door Mandrake466 op 15-03-2012 07:52 . Reden: grama ]
Waarom zouden bijv. de groene en rode subpixel niet vast kunnen zitten?Mandrake466 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:43:
Nickname does not reflect reality
Die kunnen dat wel. Zegt hij net.Brad Pitt schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:16:
[...]
Waarom zouden bijv. de groene en rode subpixel niet vast kunnen zitten?
Goede morgen
Sig
Er staat: een heldere pixel is altijd wit, DUS alle subpixels vast. Een vaste pixel kan rood, groen of blauw zijn, DUS is slecht één van de subpixels stuck. Waarom kunnen er niet twee stuck zijn, zodat je paars krijgt bijv.?treative schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:19:
Die kunnen dat wel. Zegt hij net.
Goed lezen dan wel eerst de materie een beetje snappen please.Goede morgen
Rossi46 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:57:
[...]
Dit is Amerikaanse info. Daar moeten wij Europeanen niet naar kijken.

Ja ok, paars en oranje kan ook. Dan moeten ze wel toevallig tegelijk vast zitten, dit komt natuurlijk minder vaak voor. Verder heb ik zelf alleen rode pixels vast gezien. (5 verschillende tv's) Kan toeval zijn.Brad Pitt schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:26:
[...]
Er staat: een heldere pixel is altijd wit, DUS alle subpixels vast. Een vaste pixel kan rood, groen of blauw zijn, DUS is slecht één van de subpixels stuck. Waarom kunnen er niet twee stuck zijn, zodat je paars krijgt bijv.?
[...]
Goed lezen dan wel eerst de materie een beetje snappen please.
Sig
Zal wel niet kloppen dan wat er in Wikipedia staatBrad Pitt schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:26:
[...]
Er staat: een heldere pixel is altijd wit, DUS alle subpixels vast. Een vaste pixel kan rood, groen of blauw zijn, DUS is slecht één van de subpixels stuck. Waarom kunnen er niet twee stuck zijn, zodat je paars krijgt bijv.?
[...]
Goed lezen dan wel eerst de materie een beetje snappen please.
Het is onvolledig. Maar je kunt altijd zelf informatie aanvullen natuurlijk.Mandrake466 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:55:
[...]
Zal wel niet kloppen dan wat er in Wikipedia staat
Sig
Nog steeds een groenig waas.
Wat me ook is opgevallen, is dat bij bewegend beeld ik een soort van rare artifacts soms zie.
Bijvoorbeeld camera die langs een muur beweegd dan zie ik de muur als het waren bewegen.
Dit heb ik op verschillende standen geprobeerd, 24hz 50hz en 60hz met IFFC aan en uit, maar het blijft.
Ook bij gezichten zie je soms gewoon vervorming, dit fenomeen heb ik nog nooit bij mijn vorige plasma gehad, ja het beeld was iets minder vloeiend maar op een heel ander manier.
Een soort van uniformiteits probleem, hebben meer mensen hier last van of hoort dit gewoon en ben ik te veel aan het mierenneuken
Sjaak dit kan toch niet normaal zijn? Heb je dit ook als de VSUS op de normale stand staat?sjaak88 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:02:
Ik heb de VSUS ook maar eens op high gezet, maar jammerlijk verbeterd het zo goed als niks.
Wat me ook is opgevallen, is dat bij bewegend beeld ik een soort van rare artifacts soms zie.
Bijvoorbeeld camera die langs een muur beweegd dan zie ik de muur als het waren bewegen.
Dit heb ik op verschillende standen geprobeerd, 24hz 50hz en 60hz met IFFC aan en uit, maar het blijft.
Ook bij gezichten zie je soms gewoon vervorming, dit fenomeen heb ik nog nooit bij mijn vorige plasma gehad, ja het beeld was iets minder vloeiend maar op een heel ander manier.
Een soort van uniformiteits probleem, hebben meer mensen hier last van of hoort dit gewoon en ben ik te veel aan het mierenneuken
Hoe kom je trouwens bij de VSUS in je menu?
Voor het aanpassen van de VSUS moet je de service menu in; houd de volumeknop op de tv zelf ingedrukt (volgens mij naar beneden) en druk dan 3x op 0 op je afstandsbediening.Mandrake466 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:
[...]
Sjaak dit kan toch niet normaal zijn? Heb je dit ook als de VSUS op de normale stand staat?
Hoe kom je trouwens bij de VSUS in je menu?
Dan kan je dmv 1 en 2 op je afstandsbediening bladeren door de menu's.
Kom je bij VSUS aan dan staat deze op Low, je moet dan dacht ik op OK drukken en dan krijg je een mooie grijze scherm.
Dan op 5 en je krijgt je menu weer te zien en dan kan je met je volume knop het naar High veranderen.
Dan moet je het eerst uittesten en daarna als je weer op 5 drukt kan je OK drukken om het op te slaan.
Het is even puzzelen maar zoals ik al zei deed het helaas voor mij niks =(
Maar ik wacht express even tot de ST50 serie er is want ieder x30 serie heeft helaas wel iets lijkt het wel.
Dan maar even kijken wat panasonic voor oplossing biedt.
http://panasonic.nl/html/...arantie/130327/index.htmlMandrake466 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:43:
[...]
Heb je daar de link van? Ik kan het niet vinden.
Verwijderd
[...]
Ik heb sinds een kleine 2 weken ook een P50GT30 met de beruchte groene vlek, vandaag is e-care geweest en die zag het ook en zei dat het toestel omgeruild moest worden. Maar na een telefoontje met zijn baas, moest hij de software updaten en mocht het toestel niet omgeruild worden. ALLE toestellen hadden er namelijk last van.... Hij was het wel met me eens dat een toestel van 1000 euro het gewoon perfect moest doen. PANASONIC verkoopt dus ondeuglijke apparaten en vindt dat normaal.
Ik heb mijn leverancier gebeld met de mededeling dat ik me beroep op mijn recht afstand te doen van mijn koop binnen de twee weken. Daar was hij niet erg blijj mee en gaat nu zelf contact zoeken met Panasonic. Wordt dus vervolgd, maar mocht ik voor 18 uur niet horen dan bel ik weer op en dan gaat hij echt terug en kan ik op zoek naar een andere televisie
grrrr echt jammer, want voor de rest is het een fantastische televisie, maar je gaat je echt storen aan die groene vlek die ongeveer 1/3 in het midden van mijn scherm beslaat.
Je zegt zelf dat ieder x30 scherm er last van heeft dan is de keuze toch heel simpel, of je leeft er even mee, (zo erg is het nou ook weer niet hoor) of je neemt je geld terug aan gaat voor een ander merk toestel.
Verwijderd
Nou het is erger dan je denkt, ik stoor me iig aan. De keuze is idd heel erg simpel, maar het is toch te arrogant van Panasonic dat ze willens en wetens ondeuglijke toestellen verkopen van meer dan 1000 euro?sjaak88 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:54:
Nuttigste wat je kan doen is dan toch wachten op de x50 serie?
Je zegt zelf dat ieder x30 scherm er last van heeft dan is de keuze toch heel simpel, of je leeft er even mee, (zo erg is het nou ook weer niet hoor) of je neemt je geld terug aan gaat voor een ander merk toestel.
Geld terug, wat bijsparen en de nieuwe serie nemen. Ik zie er ook van af om nu een andere VT30 te bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Nou het is erger dan je denkt, ik stoor me iig aan. De keuze is idd heel erg simpel, maar het is toch te arrogant van Panasonic dat ze willens en wetens ondeuglijke toestellen verkopen van meer dan 1000 euro?
Ik heb geen haast dus zal wel eind dit jaar worden als de prijzen wat zijn gezakt.
Helemaal mee eens dat Panasonic arrogant is en de boel loopt te belazeren!
[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 15-03-2012 14:20 ]
Edit: Ik heb de witbalans aangepast. Het balkje voor de groene versterkingsfactor heb ik gezet op -20.Mandrake466 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:19:
[...]
Geld terug, wat bijsparen en de nieuwe serie nemen. Ik zie er ook van af om nu een andere VT30 te bestellen.
Ik heb geen haast dus zal wel eind dit jaar worden als de prijzen wat zijn gezakt.
Helemaal mee eens dat Panasonic arrogant is en de boel loopt te belazeren!
De vlek is nu een stuk minder zichtbaar.
Hoe zit het dan met mensen die het toestel al langer dan 2 weken hebben?
Die krijgen zowieso hun geld niet terug?
Dit is echt erg hoor. Dus Panasonic zegt zelf ook dat alle toestellen deze "feature" hebben!?
Ik ga het maar op de dode pixel gooien.
Iemand nog naar mijn link gekeken wat betreft de pixelgarantie?
Dit is hoe mijn toestel er nu uitziet:

[ Voor 8% gewijzigd door invincible30 op 15-03-2012 18:34 ]
Verwijderd
Nu ben ik hier een tijd niet meer geweest en heb net ook de panasonic site gechecked, de nieuwe fw is nog steeds niet officieel te downloaden? Ik meen hier een tijd geleden te hebben gelezen dat de nieuwe fw de bug zal oplossen. Op de startpagina zie ik nog wel de onofficiele dl, maar is het nog steeds zo dat ik na een melding bij panasonic dat ze iemand langsturen om de boel te updaten?
Yup, gewoon even bellen.330d schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:02:
Sinds ik de VT30 met de groepsaankoop van vorigjaar mei/juni heb meegedaan beviel de tv me prima. De bekende bugs kwam ik nauwlijks tegen totdat ik gister een film ging kijken waar opeens de witte beelden witter werden en de donkere beelden donkerder, dus de bekende fluating brightness.
Nu ben ik hier een tijd niet meer geweest en heb net ook de panasonic site gechecked, de nieuwe fw is nog steeds niet officieel te downloaden? Ik meen hier een tijd geleden te hebben gelezen dat de nieuwe fw de bug zal oplossen. Op de startpagina zie ik nog wel de onofficiele dl, maar is het nog steeds zo dat ik na een melding bij panasonic dat ze iemand langsturen om de boel te updaten?
Of ze zeggen hoe je de FW update of ze sturen een monteur langs.
Dat fluctuating brightness is al een langere tijd opgelost dat volgens mij alleen de eerste paar batches betreft. Die van jou dus ook
Whole lot of stars ***
In de TS staat ook niet dat dat de laatste FW is he. Als ik al mijn TS'en elke dag van alle nieuwtjes moet voorzien kan ik niet normaal meer levenRudios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:
De laatste FW is toch 1.802? In de startpost is de 1.52. Of heb ik hier wat gemist?
Ik snap niet waarom ze het niet via de site of via de plasma zelf de fw laat downloaden. Speciaal iemand hiervoor langssturen, hebben ze geld teveel ofzo?sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:58:
[...]
Yup, gewoon even bellen.
Of ze zeggen hoe je de FW update of ze sturen een monteur langs.
Dat fluctuating brightness is al een langere tijd opgelost dat volgens mij alleen de eerste paar batches betreft. Die van jou dus ook
Firmware kan je zelf downloaden. Panel software niet.330d schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:03:
[...]
Ik snap niet waarom ze het niet via de site of via de plasma zelf de fw laat downloaden. Speciaal iemand hiervoor langssturen, hebben ze geld teveel ofzo?
Ah, daar had ik niet aangedacht nee. Dus de panel software wordt ook meteen geupdate?Adlermann schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:10:
[...]
Firmware kan je zelf downloaden. Panel software niet.
Ja precies, als ze met een sd-kaartje langskomen dan is dat panel-update. Dat is ook heel anders dan de firmware. Je ziet alleen maar de standby led knipperen tijdens de update, geen instructies e.d. niets. Kan me best voorstellen dat ze zoiets niet vrijgeven330d schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 08:35:
[...]
Ah, daar had ik niet aangedacht nee. Dus de panel software wordt ook meteen geupdate?
http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/eu.html
Vanmorgen de burn in slides op een usb stick gezet en een diavoorstelling gestart op de TV. Instellingen aangepast zodat de dia voorstelling herhaald wordt. Na +/- 10 minuten gecontroleerd of de slides nog steeds getoond werden, wat het geval was. Daarna ben ik weg gegaan en aan het eind van de middag weer thuis gekomen. Echter stond toen de TV in stand-by, dit gaf de tv ook aan bij opnieuw aanzetten.
Is dit normaal of is er wellicht iets fout gegaan? Moet ik nog iets instellen?
tv heeft ook een optie "na xx tijd geen input->standby"Spurlie schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:51:
Gisteren de ST30 ontvangen. Beeld is prachtig en tot nu toe nog geen groene vlek kunnen ontdekken.
Vanmorgen de burn in slides op een usb stick gezet en een diavoorstelling gestart op de TV. Instellingen aangepast zodat de dia voorstelling herhaald wordt. Na +/- 10 minuten gecontroleerd of de slides nog steeds getoond werden, wat het geval was. Daarna ben ik weg gegaan en aan het eind van de middag weer thuis gekomen. Echter stond toen de TV in stand-by, dit gaf de tv ook aan bij opnieuw aanzetten.
Is dit normaal of is er wellicht iets fout gegaan? Moet ik nog iets instellen?
ora et labora
Hm... nu is de vraag heb ik ook een panelfw update nodig?LaFleche schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:44:
ik weet niet of je dit al hebt gevonden maar hier kan je laatste firmware halen.
http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/eu.html
Indien niet dan via de link ophalen, usb stickje etc. etc.
Ik zit met een geweldig dillema. Ik mag een nieuwe TV uitzoeken (creditnota 42vt30 agv burn-in/ernstige linebleed en ik zag ook groene tint op grijze slides)
Ik heb nu 'money in my pocket to burn'
Ik twijfel zo aan een 50vt30 maar ben bang voor groene blobs/green tint (waar volgens avforums alle 2011 modellen in meer of minder mate last van schijnen te hebben). Wachten op de 42gt50 is een optie maar dan zit ik wel een maand zonder tv (aaargh!) en niemand weet nog of de 50-series geen groene blobs meer hebben.
Ik sta open voor alternatieven
Jeetje, tijd geleden keek ik nog regelmatig, zo ong toen de fw update uitkwam in Spanje of weet ik veel waar. Ik kreeg telkens niets op de NL site EN via de TV update zelf. En nu probeer ik weer en idd, 1.8x beschikbaarLaFleche schreef op zondag 18 maart 2012 @ 10:53:
voor Fluctuating Blacks is de 'normale' update al voldoende. Als je je set aan het internet hebt hangen dan Vierra opstarten en dat wordt je vanzelf geprompt voor een update.
Indien niet dan via de link ophalen, usb stickje etc. etc.
Ben nu gelijk aan het updaten
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde, stilstaande gezichten zijn prima maar zodra ze gaan bewegen komt er een soort roze gloed overheen.sjaak88 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:02:
Ik heb de VSUS ook maar eens op high gezet, maar jammerlijk verbeterd het zo goed als niks.
Waar ik me ook aan stoor is dat bij ondertitels met een bewegende achtergrond de ondertitels gaan storen , dwz het lijkt wel of de randen van de subs met het beeld mee gaan bewegen.
(mijn 6 jaar oude 42pv60 had al deze fouten nooit)
Al met al niet erg tevreden met mijn vt30 van 2000 euro (pfff als ik het typ vind ik het weer erg veel geld) en dan zie ik soms ook nog dat rode ned1 logo is ingebrand.
De 'gestoorde' ondertiteling kan je wegkrijgen door je beeldverbeteraars (P-NR, Intelligent frame creation etc) van maximum naar medium of zelfs uit te zetten. Ik zat te kijken naar The 5th Element en in de introductie schieten er sterren door het beeld en de titel van de film. Dit was compleet verstoord. Na het uitzetten van die enhancements was het helemaal goed.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:41:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, stilstaande gezichten zijn prima maar zodra ze gaan bewegen komt er een soort roze gloed overheen.
Waar ik me ook aan stoor is dat bij ondertitels met een bewegende achtergrond de ondertitels gaan storen , dwz het lijkt wel of de randen van de subs met het beeld mee gaan bewegen.
(mijn 6 jaar oude 42pv60 had al deze fouten nooit)
Al met al niet erg tevreden met mijn vt30 van 2000 euro (pfff als ik het typ vind ik het weer erg veel geld) en dan zie ik soms ook nog dat rode ned1 logo is ingebrand.
Helaas helpt dit niet tegen het ingebrande Ned1 logo.
Het is niet direct inbranden maar deze letters zijn enorm fel en bij andere redelijke felle beelden kan je zien dat de pixels die deze letters hebben moeten tonen "op" zijn. ze kunnen niet meer zo fel worden als de pixels eromheen. Wat dus resulteerd in een donkere waas. Ik baal hier enorm van want er is toch op meerdere fora etc verteld dat inbranden eigenlijk geen issue meer is bij de nieuwste schermen. Bij LCD was dit nooit gebeurd. Had ik dit geweten dan had ik denk ik toch weer vor een nieuwe versie Sony LCD gegaan want daar kunnen de pixels niet op gaan. en zijn dit soort problemen non existent.
Zou zoiets onder garantie vallen?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
http://www.hdtvtest.co.uk...-p42st50-201203191731.htm
Zelfs met gewoon tv kijken valt het nu op.
Ben benieuwd wat een eventuele update uitricht.
Als ik de verhalen mag geloven zal het niet veel helpen?
Iemand hier die positief is over de update op zijn scherm?
Mocht het niet helpen dan gaat deze tv retour en wil ik mijn geld terug.
Maarja, wat dan? 2012 lijn wellicht....
Dit beloofd wat, ik ga lekker wachten op de nieuwe serie. Ik twijfelde eerst nog wat of ik nu de VT30 voor weinig wilde kopen of toch wachten op de VT/GT50. Nu ik dit gelezen heb ben ik blij dat ik nog even gewacht hebbird-of-prey schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:55:
hdtvtest heeft de 42ST50 getest. Ik heb nog niets gelezen.. eerst delen dan lezen
http://www.hdtvtest.co.uk...-p42st50-201203191731.htm
Ach, software-update en weg toch?Adlermann schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:55:
ook een groene tint in de nieuwe serie dus.....
Sterker nog, de update heeft het hier erger gemaakt. Ipv een subtiele groene tint over het gehele scherm (het leek hier eerst een andere grijstint) is het nu daadwerkelijk viltstift groen:)Brad Pitt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:21:
[...]
Ach, software-update en weg toch?Onbegrijpelijk dat ze dat met droge ogen durven beweren, maar ja.
Yep..Adlermann schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:55:
ook een groene tint in de nieuwe serie dus.....
As it turned out, some of the units received by end users had a much more severe case of this problem (some of the pictures posted online were some way away from “subtle”), with the effect eventually being dubbed “green splats” by disgruntled owners. One of our review rooms has a store-bought 2011 Panasonic display which exhibits the issue, which we’ve been keeping an eye on.
So, how does the 2012 ST50 fare? The same pattern which instantly revealed the “green splats” on the 2011 model (the APL clipping pattern on the AVSHD test disc) does reveal a very slight yellow-green tint in the centre of the panel, but it’s incredibly subtle – we wouldn’t have noticed it if we hadn’t been on the lookout for uniformity issues, and we didn’t find it during actual viewing – although it stands to reason that if it appears with test patterns, the possibility does exist of it being visible.
Tuurlijk is het 'incredibly subtle'. Dit was bij de preview van de VT30 ook zo maar het bleek toch erger te zijn.
Vorige week is E-care langs geweest, de monteur gaf ook gewoon toe dat er niks aan te doen is. Panasonic geeft het ook toe, het valt niet te repareren. Dus de monteur zei dat hij het bij Panasonic ging voorleggen dat ik gewoon mijn geld kon terugkrijgen bij de winkel, en dat E-care de VT30 kwam halen.
Werd ik net gebeld door E-care, helaas zal ik mijn geld niet terugkrijgen en zal ik een soort bon krijgen waarmee ik naar de winkel kan om een andere tv uit te zoeken. Hier ben ik absoluut niet blij mee, en ik zal uitleggen waarom...
Vorig jaar kocht ik daar een VT30 voor 1650(was normaal 2000 daar) , dit hoorde bij een deal. Als ervoor gezorgd kon worden dat er twee VT30's werden gekocht daar, kregen we ze voor 1625 mee. (25 bezorgkosten)
Als ik naar die winkel ga en kan voor 1625 iets besteden, komt het op dit neer:
TXP50VT30 (1599 euro)
TXP42VT30 (1699 euro) (no way dat ik voor kleiner ga....)
TXP50GT30 (1599 euro)
TXP50ST30 (1499 euro)
Knap waardeloos, flink oudere modellen vergeleken met de VT30. De ST30 is fucking 799 bij Plasma Discounter....idioot veel bij de winkel waar ik moet zijn. Kortom..als ik de GT30 zou willen, die gewoon lager dan VT30 is...moet ik bijbetalen...oh my.
Wat moet ik doen, afblazen en de VT30 accepteren zoals hij is? Dit is de winkel trouwens
http://hofma.audiovideospecialist.nl//producten/plasma-tv
Ik ben van plan de winkel morgen sowieso te bellen, vragen of ik ook gewoon mijn geld kan terugkrijgen, en vertel ook gewoon het simpele feit dat ik sowieso moet gaan 'downgraden' en ook nog extra betalen...en dat is van de gekken.
[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 20-03-2012 20:35 ]
Kan je niet wachten op de 2012 modellen? Of een ander merk plasma nemen?devilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:32:
Ok, ik heb een aardige update met mijn TXP50VT30.
Vorige week is E-care langs geweest, de monteur gaf ook gewoon toe dat er niks aan te doen is. Panasonic geeft het ook toe, het valt niet te repareren. Dus de monteur zei dat hij het bij Panasonic ging voorleggen dat ik gewoon mijn geld kon terugkrijgen bij de winkel, en dat E-care de VT30 kwam halen.
Werd ik net gebeld door E-care, helaas zal ik mijn geld niet terugkrijgen en zal ik een soort bon krijgen waarmee ik naar de winkel kan om een andere tv uit te zoeken. Hier ben ik absoluut niet blij mee, en ik zal uitleggen waarom...
Vorig jaar kocht ik daar een VT30 voor 1650(was normaal 2000 daar) , dit hoorde bij een deal. Als ervoor gezorgd kon worden dat er twee VT30's werden gekocht daar, kregen we ze voor 1625 mee. (25 bezorgkosten)
Als ik naar die winkel ga en kan voor 1625 iets besteden, komt het op dit neer:
TXP50VT30 (1599 euro)
TXP42VT30 (1699 euro) (no way dat ik voor kleiner ga....)
TXP50GT30 (1599 euro)
TXP50ST30 (1499 euro)
Knap waardeloos, flink oudere modellen vergeleken met de VT30. De ST30 is fucking 799 bij Plasma Discounter....idioot veel bij de winkel waar ik moet zijn. Kortom..als ik de GT30 zou willen, die gewoon lager dan VT30 is...moet ik bijbetalen...oh my.
Wat moet ik doen, afblazen en de VT30 accepteren zoals hij is? Dit is de winkel trouwens
http://hofma.audiovideospecialist.nl//producten/plasma-tv
Ik ben van plan de winkel morgen sowieso te bellen, vragen of ik ook gewoon mijn geld kan terugkrijgen, en vertel ook gewoon het simpele feit dat ik sowieso moet gaan 'downgraden' en ook nog extra betalen...en dat is van de gekken.
Ik vind het eigenlijk best netjes opgelost zo. Het is alleen jouw "pech" dat deze winkel van die belachelijk hoge prijzen hanteert

Ik kan wel op 2012 modellen wachten, maar hoe duur denk je dat die daar gaan worden?invincible30 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Kan je niet wachten op de 2012 modellen? Of een ander merk plasma nemen?
Ik vind het eigenlijk best netjes opgelost zo. Het is alleen jouw "pech" dat deze winkel van die belachelijk hoge prijzen hanteert
Misschien valt er wat te regelen met de winkel, ik bel ze gewoon op en vraag wat ze zouden kunnen betekenen voor me. Want voor een downgrade ga ik natuurlijk niet extra neerleggen. Misschien dat ze die GT30 goedkoper zouden kunnen maken, ik heb geen idee. Of ik moet LED gaan, maar ook dat is allemaal super overpriced, en volgens mij moet ik echt sowieso niet voor LED gaan.
Ander merk plasma zou ik JUIST graag willen, Samsung bijvoorbeeld..maar in hun webstore hebben ze die niet staan. Ze hebben daar echt alleen maar Panasonic plasma, misschien dat een Samsung te bestellen is, maar dat hoor ik morgen dan wel.
[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 20-03-2012 21:11 ]
Ik zou zelf niet gaan voor opnieuw een 2011 pana model. Deze hebben allemaal in meer of mindere mate last van de green blob.devilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:10:
[...]
Ik kan wel op 2012 modellen wachten, maar hoe duur denk je dat die daar gaan worden?Ik wil opzich best 50 euro of maximaal 100 extra betalen nog, maar dan moet het potverdrie wel een beter model zijn, sowieso geen downgrade. Maar gloednieuwe modellen zullen echt onbetaalbaar zijn voor mij.
Misschien valt er wat te regelen met de winkel, ik bel ze gewoon op en vraag wat ze zouden kunnen betekenen voor me. Want voor een downgrade ga ik natuurlijk niet extra neerleggen. Misschien dat ze die GT30 goedkoper zouden kunnen maken, ik heb geen idee. Of ik moet LED gaan, maar ook dat is allemaal super overpriced, en volgens mij moet ik echt sowieso niet voor LED gaan.
Ander merk plasma zou ik JUIST graag willen, Samsung bijvoorbeeld..maar in hun webstore hebben ze die niet staan. Ze hebben daar echt alleen maar Panasonic plasma, misschien dat een Samsung te bestellen is, maar dat hoor ik morgen dan wel.
Heb jij de update laten uitvoeren?
Deze wordt morgen bij mij uitgevoerd, maar ik verwacht er niets van.
Mocht dit ook zo zijn, dan wil ik ook mijn geld terug of een tegoedbon (qua prijzen gelukkig wel vd bcc
Samsung zou ik ook voor gaan.
Ben bang dat de 2012 panas ook weer uniformiteitsproblemen hebben.
Succes met je keuze!
Ja ik heb alle updates gehad, en E-care geeft samen met Panasonic nu gewoon ook toe dat het niet te repareren valt. En ik denk dat de winkel dit ook door heeft, want grappig genoeg is de 42 inch duurder dan de 50 inch van de VT30, ik denk om het probleem.invincible30 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:18:
[...]
Ik zou zelf niet gaan voor opnieuw een 2011 pana model. Deze hebben allemaal in meer of mindere mate last van de green blob.
Heb jij de update laten uitvoeren?
Deze wordt morgen bij mij uitgevoerd, maar ik verwacht er niets van.
Mocht dit ook zo zijn, dan wil ik ook mijn geld terug of een tegoedbon (qua prijzen gelukkig wel vd bcc)
Samsung zou ik ook voor gaan.
Ben bang dat de 2012 panas ook weer uniformiteitsproblemen hebben.
Succes met je keuze!
Het liefst kies ik ook niet voor Panasonic maar een ander merk, maar als zij niet aan een Samsung plasma kunnen komen (eentje die gewoon vergelijkbaar is met de VT30) gaat het lastig worden. Andere optie blijft er natuurlijk ook..als ik niet echt een leuke deal kan sluiten, dan blaas ik de boel af bij E-care. Ik zou wel gek zijn als ik dat niet deed. Dan maar leven met die lijnen en groene tinten soms.
Verwijderd
Dit geeft mij weinig hoop voor morgendevilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:25:
[...]
Ja ik heb alle updates gehad, en E-care geeft samen met Panasonic nu gewoon ook toe dat het niet te repareren valt. En ik denk dat de winkel dit ook door heeft, want grappig genoeg is de 42 inch duurder dan de 50 inch van de VT30, ik denk om het probleem.
Het liefst kies ik ook niet voor Panasonic maar een ander merk, maar als zij niet aan een Samsung plasma kunnen komen (eentje die gewoon vergelijkbaar is met de VT30) gaat het lastig worden. Andere optie blijft er natuurlijk ook..als ik niet echt een leuke deal kan sluiten, dan blaas ik de boel af bij E-care. Ik zou wel gek zijn als ik dat niet deed. Dan maar leven met die lijnen en groene tinten soms.
Ik baal er net als jij ook ontzettend van. Het is voor de rest een schitterende tv. (ik heb dan de 50g30)
Maar ook met normaal tv kijken zie ik de groene waas nu. Grijze lucht is rozig aan de linker kant en groenig aan de rechterkant.
Zie jij het ook met normaal tv kijken? Heb je last van vertical banding ook?
Ik heb geen normale tv ontvangstinvincible30 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:40:
[...]
Dit geeft mij weinig hoop voor morgen![]()
Ik baal er net als jij ook ontzettend van. Het is voor de rest een schitterende tv. (ik heb dan de 50g30)
Maar ook met normaal tv kijken zie ik de groene waas nu. Grijze lucht is rozig aan de linker kant en groenig aan de rechterkant.
Zie jij het ook met normaal tv kijken? Heb je last van vertical banding ook?
Verwijderd
ook bij mij hebben ze de (panel)update uitgevoerd en het is slechter ipv beter geworden. Dat de 42 inch duurder is dan de 50 inch kan ook aan de voorraden liggen die deze maand nog weg moeten. Ook de leveranciers houden de prijsvergelijkingsites in de gaten en proberen de goedkoopste te zijn.devilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:25:
[...]
Ja ik heb alle updates gehad, en E-care geeft samen met Panasonic nu gewoon ook toe dat het niet te repareren valt. En ik denk dat de winkel dit ook door heeft, want grappig genoeg is de 42 inch duurder dan de 50 inch van de VT30, ik denk om het probleem.
Ik zou echt niet kunnen leven met de groene vlek op mijn scherm, hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik me er aan erger. Ik zou net zo lang doorgaan totdat zij met een bevredigende oplossing komen. Het is immers een investering die je niet dagelijks doet en het gaat tenslotte om jouw zuur verdiende centen.
Ik hoop voor je dat het volgende exemplaar beter is. En wat je zegt, je kan altijd nog voor de nieuwe serie gaan. Het vreemde is wel, dat mijn tv de eerste week bijna geen groene vlek had. Deze verscheen pas laterVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:39:
even weer een update: Mijn leverancier heeft contact opgenomen en nu kan de TV wel worden omgeruild voor een andere. Het voordeel van een kleine leverancier die wel actief Panasonic benaderd en zorgt voor een oplossing! Wordt volgende week weer vervolgd. Mocht een volgende TV weer hetzelfde fenomeen hebben zal ik voor de nieuwe serie gaan en hopen dat deze geen last hebben van enige problemen!
Ik kan ook niet met die groene vlek leven hoor. Te irritant!
Straks wordt alles om me heen nog groen, of ga ik er nachtmerries van krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door invincible30 op 20-03-2012 21:48 ]
Dat is absoluut zo, het is ook een ergernis. Maar het is bij de ene game meer zichtbaar dan bij de ander. Stel de winkel werkt totaal niet mee, wil niet een deal sluiten, en ik moet dan eigenlijk 'downgraden' ...zou jij dat doen? En de andere twee mogelijkheden zijn dan....of voor LED gaan, maar dat zijn volgens mij ook aardig verouderde modellen...Philips 55 PFL 7606 bijvoorbeeld. en die is dan 1699. En...dat is ook gewoon downgraden natuurlijk. Of dus alles afblazen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:46:
[...]
ook bij mij hebben ze de (panel)update uitgevoerd en het is slechter ipv beter geworden. Dat de 42 inch duurder is dan de 50 inch kan ook aan de voorraden liggen die deze maand nog weg moeten. Ook de leveranciers houden de prijsvergelijkingsites in de gaten en proberen de goedkoopste te zijn.
Ik zou echt niet kunnen leven met de groene vlek op mijn scherm, hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik me er aan erger. Ik zou net zo lang doorgaan totdat zij met een bevredigende oplossing komen. Het is immers een investering die je niet dagelijks doet en het gaat tenslotte om jouw zuur verdiende centen.
Verwijderd
Gelukkig werkt mijn winkel nog prima mee! En downgraden is nooit een optie, zij moeten minimaal een gelijkwaardig of beter product bieden. Er bestaat in Nederland nog zoiets als consumentenrecht, ik hoop me daar niet op te hoeven beroepen, maar zal niet schromen om het wel te doen. Ik betaal 1000 euro voor iets en dan mag ik verwachten dat het uit de doos 100 % functioneert. (al wordt hij nu al aangeboden voor 899 eurodevilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:51:
[...]
Dat is absoluut zo, het is ook een ergernis. Maar het is bij de ene game meer zichtbaar dan bij de ander. Stel de winkel werkt totaal niet mee, wil niet een deal sluiten, en ik moet dan eigenlijk 'downgraden' ...zou jij dat doen? En de andere twee mogelijkheden zijn dan....of voor LED gaan, maar dat zijn volgens mij ook aardig verouderde modellen...Philips 55 PFL 7606 bijvoorbeeld. en die is dan 1699. En...dat is ook gewoon downgraden natuurlijk. Of dus alles afblazen.

Heb je helemaal gelijk in, en ik bel de winkel morgen ook op. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, want toen ik een tijdje geleden vroeg of het mogelijk was dat ik mijn geld terug kreeg, werd de eis gesteld dat ik de tv terug in hun shop kon bezorgen, en eruitziend alsof ie nooit geopend was. Gewoon een rare eis, wanneer een defecte tv toch gelijk naar Panasonic teruggaat. Maar we gaan het zien. Ik houd jullie op de hoogte.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:59:
[...]
Gelukkig werkt mijn winkel nog prima mee! En downgraden is nooit een optie, zij moeten minimaal een gelijkwaardig of beter product bieden. Er bestaat in Nederland nog zoiets als consumentenrecht, ik hoop me daar niet op te hoeven beroepen, maar zal niet schromen om het wel te doen. Ik betaal 1000 euro voor iets en dan mag ik verwachten dat het uit de doos 100 % functioneert. (al wordt hij nu al aangeboden voor 899 euro)
Verwijderd
gelukkig zitten bij mij al het beschermingsplastic om de omlijsting er nog op. Heb dus geen idee hoe de TV eruit ziet als dat spul eraf ik. Ik denk zelfs minder mooi. Het beschermingsfolie geeft nl een mooie matte afwerking haha. En ik heb de doos nog met alles er op en er aan, dus laat maar maar komen! Maar idd als je TV niet goed is dan heeft het te maken met je garantie en niet op een beroep om afstand te doen van je aankoop binnen 14 dagen van een online-aankoop. Dat zijn 2 verschillende zaken.devilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:04:
[...]
Heb je helemaal gelijk in, en ik bel de winkel morgen ook op. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, want toen ik een tijdje geleden vroeg of het mogelijk was dat ik mijn geld terug kreeg, werd de eis gesteld dat ik de tv terug in hun shop kon bezorgen, en eruitziend alsof ie nooit geopend was. Gewoon een rare eis, wanneer een defecte tv toch gelijk naar Panasonic teruggaat. Maar we gaan het zien. Ik houd jullie op de hoogte.
Dacht pas in mei?Welke winkel?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:56:
St50 in 42 inch besteld voor €839 euro. Krijg het volgende week geleverd.
Even gekeken op kieskeurig.nl, er blijken 3 (web)winkels de 50 inch versie aan te bieden van de ST50.invincible30 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:42:
Dacht pas in mei?Welke winkel?
Levertijd is bij 2 winkels 5 dagen, maar toch het begint op gang te komen.
Kieskeurig P50ST50
Wel heel relaxed trouwens dat er ook 65" versies van de GT en ST serie te koop zijn nu. Zelfs met de hoge introprijzen is de ST50 65" voor 2399 op te halen. De ST serie mist toch alleen THX en design tov de VT of vergis ik me daarin?
Je kan dit mooi gebruiken om je koop bij de winkel te ontbnden. Credit hoef je niet te accepteren. Panasonic geeft toe dat de tv stuk is en dat er niet gerepareerd kan worden. Nu is het tijd om je wettelijke garantie te claimen bij de retailer. Of een vervangend product OF geld terug. Nu sta je sterk.devilsnight schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:04:
[...]
Heb je helemaal gelijk in, en ik bel de winkel morgen ook op. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, want toen ik een tijdje geleden vroeg of het mogelijk was dat ik mijn geld terug kreeg, werd de eis gesteld dat ik de tv terug in hun shop kon bezorgen, en eruitziend alsof ie nooit geopend was. Gewoon een rare eis, wanneer een defecte tv toch gelijk naar Panasonic teruggaat. Maar we gaan het zien. Ik houd jullie op de hoogte.
Inderdaad! Desnoods schakel je de rechtsbijstand in. Wat een arrogante houding van Panasonic.Adlermann schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:44:
[...]
Je kan dit mooi gebruiken om je koop bij de winkel te ontbnden. Credit hoef je niet te accepteren. Panasonic geeft toe dat de tv stuk is en dat er niet gerepareerd kan worden. Nu is het tijd om je wettelijke garantie te claimen bij de retailer. Of een vervangend product OF geld terug. Nu sta je sterk.
Panasonic? Van de dealer bedoel je neem ik aan.Mandrake466 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Inderdaad! Desnoods schakel je de rechtsbijstand in. Wat een arrogante houding van Panasonic.
Panasonic wil de tv niet vervangen of geld terug geven.toolkist schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Panasonic? Van de dealer bedoel je neem ik aan.
Edit: de dealer is ook wel gaar vind ik als hij zo moelijk doet over de doos. Hij zet het natuurlijk weer gelijk te koop.
[ Voor 24% gewijzigd door Mandrake466 op 21-03-2012 13:06 ]
Net gebeld en ik ben HAPPPYY!!!!!Mandrake466 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Inderdaad! Desnoods schakel je de rechtsbijstand in. Wat een arrogante houding van Panasonic.
Man dit had ik niet verwacht en wat een verschil met vorige keer toen ze zo moeilijk deden. Ik belde op, legde even kort uit wie ik was. En toen vertelde ik over wat E-care mij verteld had over dat het niet te repareren valt.Toen al vrij gauw zei hij dat de beste oplossing gewoon geld terug was, want ze konden natuurlijk niet een VT50 gaan aanbieden aan mij en iets vergelijkbaars hadden ze niet. Krediet vonden ze onzin, gewoon geld terug.
Wat ik een beetje jammer vond was dat de verkoper wel zei...'Jij bent niet tevreden met de tv, en wil eigenlijk gewoon deze niet hebben, je bent daarin dan gelijk de enige van de hele mensheid want ik hoor niemand over de VT30 en heb net mijn laatste nog verkocht.' beetje jammer, want dat is echt gelul. De AVforums staan vol met klachten over de vlekken en lijnen/strepen en Panasonic geeft het notabene zelf toe. Maar ach, boeit het? Totaal niet!
Zij hadden zelf nog niks vernomen van E-care of Panasonic, maar zodra dat het geval was, zal het volledige bedrag worden overgemaakt naar mijn rekening. Wat ik wel HEEL HEEL kwalijk vond....nog erger eigenlijk dan dat hij me (min of meer) een leugenaar noemde...hij wist niet of E-care de tv terug naar de winkel zou brengen, maar was dat wel het geval, kon ie gewoon weer verkocht worden

Maar ik ben er straks mooi van af en dan ga ik het rustig aan doen. Opzich heb ik het met de aankoop van de VT30 rustig aan gedaan, het was geen haastklus en geen impulsaankoop. Maar het was WEL een blinde aankoop, nergens had ik de tv uitgeprobeerd in een winkel. Dat ga ik nu dus wel doen, ik ga langs winkels met mijn console en vraag of ik het mag uittesten. Één winkel liet toentertjid al weten dit geen enkel probleem te vinden, dus dat is top. En ik ga er ook echt over nadenken of ik bij plasma wil blijven of toch naar LED toe gaan.
Misschien moet ik E-care wel even bellen, zeker ervan zijn dat ze de winkel wel op de hoogte hiervan stellen. Want als zij dat niet doen kunnen er problemen komen. Dan komen zij de plasma deze of volgende week halen, geven mij die krediet bon en klaar. Maar de winkel verwacht of de tv terug te krijgen of gewoon geld van E-care/Panasonic.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 21-03-2012 14:12 ]
Waarom ruilen ze het niet in voor hetzelfde model zonder bij te betalen? Of wil jij dat niet? Risico is natuurlijk heel groot dat de nieuwe ook wat mankeert.devilsnight schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Net gebeld en ik ben HAPPPYY!!!!!
Man dit had ik niet verwacht en wat een verschil met vorige keer toen ze zo moeilijk deden. Ik belde op, legde even kort uit wie ik was. En toen vertelde ik over wat E-care mij verteld had over dat het niet te repareren valt.Toen al vrij gauw zei hij dat de beste oplossing gewoon geld terug was, want ze konden natuurlijk niet een VT50 gaan aanbieden aan mij en iets vergelijkbaars hadden ze niet. Krediet vonden ze onzin, gewoon geld terug.
Wat ik een beetje jammer vond was dat de verkoper wel zei...'Jij bent niet tevreden met de tv, en wil eigenlijk gewoon deze niet hebben, je bent daarin dan gelijk de enige van de hele mensheid want ik hoor niemand over de VT30 en heb net mijn laatste nog verkocht.' beetje jammer, want dat is echt gelul. De AVforums staan vol met klachten over de vlekken en lijnen/strepen en Panasonic geeft het notabene zelf toe. Maar ach, boeit het? Totaal niet!
Zij hadden zelf nog niks vernomen van E-care of Panasonic, maar zodra dat het geval was, zal het volledige bedrag worden overgemaakt naar mijn rekening. Wat ik wel HEEL HEEL kwalijk vond....nog erger eigenlijk dan dat hij me (min of meer) een leugenaar noemde...hij wist niet of E-care de tv terug naar de winkel zou brengen, maar was dat wel het geval, kon ie gewoon weer verkocht worden
Maar ik ben er straks mooi van af en dan ga ik het rustig aan doen. Opzich heb ik het met de aankoop van de VT30 rustig aan gedaan, het was geen haastklus en geen impulsaankoop. Maar het was WEL een blinde aankoop, nergens had ik de tv uitgeprobeerd in een winkel. Dat ga ik nu dus wel doen, ik ga langs winkels met mijn console en vraag of ik het mag uittesten. Één winkel liet toentertjid al weten dit geen enkel probleem te vinden, dus dat is top. En ik ga er ook echt over nadenken of ik bij plasma wil blijven of toch naar LED toe gaan.
Misschien moet ik E-care wel even bellen, zeker ervan zijn dat ze de winkel wel op de hoogte hiervan stellen. Want als zij dat niet doen kunnen er problemen komen. Dan komen zij de plasma deze of volgende week halen, geven mij die krediet bon en klaar. Maar de winkel verwacht of de tv terug te krijgen of gewoon geld van E-care/Panasonic.
Zeker weten dat ze het weer gaan verkopen. Welke winkel is dat?
Goed man!devilsnight schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Net gebeld en ik ben HAPPPYY!!!!!

Kan je nu lekker rustig een nieuwe tv uitzoeken. Zou als ik jou was de bevindingen van de nieuwe modelen van samsung en pana etc, op verschillende fora in de gaten houden.
Deze zijn veel eerlijker dan reviews van 'vakbladen" etc.
E-care net langsgeweest.
Hij heeft fotos vd dode pixel gemaakt. Deze bevindt zich in de A-zone vh scherm. Gunstig voor mij dus
Het had nu geen nut om de tv te updaten zij hij.
Hij vertelde er wel bij dat een update het probleem zou oplossen
Afwachten wat pana nu beslist, nieuw panel erin, of een nieuwe tv.
E-care kan helaas deze week niet meer langskomen, dus dat wordt volgende week. Probleem is alleen wel dat ze nooit kunnen zeggen hoe laat ze komen, tot nu toe zijn ze elke keer in de ochtend geweest. Het probleem is alleen dat ik vanaf maandag voor een heel tijdje elke ochtend van de week van 10 tot 12:30 niet thuis kan zijn, en ik kan dit echt niet gaan afzeggen, zeker niet op de eerste dag. Dus ik zal mijn broer vragen, het is wel heel belangrijk, want ongetwijfeld moet er iets getekend worden, een bewijsje, want ze nemen notabene wel een plasma weg terug. Maar dan moet hij dat maar tekenen, dat is niet anders.
Als het geen haast heeft dan kan je tegen het einde van de jaar de 50" wel halen voor onder de 1600 balle.
Het heeft geen haast in de zin van..dat het persé deze maand moet, maar ergens volgende maand wil ik wel een mooi scherm hier hebben weer hoor. Ik ben een fervent gamerMandrake466 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:16:
@ devilsnight
Als het geen haast heeft dan kan je tegen het einde van de jaar de 50" wel halen voor onder de 1600 balle.
Dat zal dan een nieuw panel worden. Ik had daar laatst met de reparateur een gesprek over. Het vervangen van het panel (incl. personeel- en reparatiekosten) is goedkoper dan een nieuwe TV aanlevereninvincible30 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:50:
[...]
Goed man!![]()
Kan je nu lekker rustig een nieuwe tv uitzoeken. Zou als ik jou was de bevindingen van de nieuwe modelen van samsung en pana etc, op verschillende fora in de gaten houden.
Deze zijn veel eerlijker dan reviews van 'vakbladen" etc.
E-care net langsgeweest.
Hij heeft fotos vd dode pixel gemaakt. Deze bevindt zich in de A-zone vh scherm. Gunstig voor mij dus![]()
Het had nu geen nut om de tv te updaten zij hij.
Hij vertelde er wel bij dat een update het probleem zou oplossen![]()
Afwachten wat pana nu beslist, nieuw panel erin, of een nieuwe tv.
Toen ik nog een G10 had deden ze niet aan repareren. Toen kreeg ik gewoon een aantal maal een nieuwe tv....DaMarcus schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Dat zal dan een nieuw panel worden. Ik had daar laatst met de reparateur een gesprek over. Het vervangen van het panel (incl. personeel- en reparatiekosten) is goedkoper dan een nieuwe TV aanleveren
Mijn ingebrande G20 werd ook niet gerepareerd. Kreeg toen een G30 toestel.Adlermann schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:38:
[...]
Toen ik nog een G10 had deden ze niet aan repareren. Toen kreeg ik gewoon een aantal maal een nieuwe tv....
Ik zie het wel. Als het maar opgelost wordt. Maar ik ben bang dat een andere G30 ook de groene vlek heeft.
Zou liever de ST50 krijgen als vervanging. Dezelfde prijsklasse is dat.
Ik reageer hier maar even op, want dit is gewoon kolder. Een vergelijkbaar toestel is een toestel dat in dezelfde prijsklasse ligt, volgens OFFICIËLE adviesprijs, of jij hem nou 1000 euro goekoper gekocht hebt of niet. Ze zouden dus in dit geval een VT50 aan MOETEN bieden als jij dat wilt (E-Care/Panasonic). De VT30 is een topmodel uit de serie van Panasonic, dat is dit jaar de VT50, simpel. Natuurlijk gaan ze daar heel moeilijk over doen, maar jij staat wel volledig in je recht om dat te eisen.devilsnight schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:52:
[...]
want ze konden natuurlijk niet een VT50 gaan aanbieden aan mij en iets vergelijkbaars hadden ze niet.
Nee, ze moeten een vergelijkbaar toestel aanbieden met wat je had..dus als het budgetmodel nu opeens alles kan wat de vt30 kon, dan mogen ze die aanbieden (de winkelier dan).MitchR schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Ik reageer hier maar even op, want dit is gewoon kolder. Een vergelijkbaar toestel is een toestel dat in dezelfde prijsklasse ligt, volgens OFFICIËLE adviesprijs, of jij hem nou 1000 euro goekoper gekocht hebt of niet. Ze zouden dus in dit geval een VT50 aan MOETEN bieden als jij dat wilt (E-Care/Panasonic). De VT30 is een topmodel uit de serie van Panasonic, dat is dit jaar de VT50, simpel. Natuurlijk gaan ze daar heel moeilijk over doen, maar jij staat wel volledig in je recht om dat te eisen.
Nope, maar goed als jij dat voor lief wilt nemen dan moet je dat vooral doen. Een ST50 bijvoorbeeld is NIET vergelijkbaar met een VT30, daar zit qua materiaalgebruik alleen al een wereld van verschil in. Het gaat niet alleen om opties, het gaat om de bouwkwaliteit, adviesprijs enz. Mensen laten zich gewoon veel te snel omlullen.Adlermann schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:56:
[...]
Nee, ze moeten een vergelijkbaar toestel aanbieden met wat je had..dus als het budgetmodel nu opeens alles kan wat de vt30 kon, dan mogen ze die aanbieden (de winkelier dan).
Je haalt nu dus aan dat ze verschillend zijn...Als ze bijvoorbeeld letterlijk de vt30 van dit jaar hadden gebrand naar een budgetmodel dan mogen ze dat wettelijk gewoon aanbieden. Je hebt geen poot op te staan dan. Ik heb het nu dus niet over de situatie mbt st50 en de vt30. IK haal alleen aan dat jouw statement niet klopt. Het gaat om een gelijkwaardig product, NIET OM HET TOPMODEL VAN DIT JAAR EN DAT JAAR.MitchR schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:39:
[...]
Nope, maar goed als jij dat voor lief wilt nemen dan moet je dat vooral doen. Een ST50 bijvoorbeeld is NIET vergelijkbaar met een VT30, daar zit qua materiaalgebruik alleen al een wereld van verschil in. Het gaat niet alleen om opties, het gaat om de bouwkwaliteit, adviesprijs enz. Mensen laten zich gewoon veel te snel omlullen.
[ Voor 12% gewijzigd door Adlermann op 21-03-2012 18:12 ]
aangezien er nu al behoorlijk wat van op de markt is, b.v deze.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De Panasonic TXL42ET5E is een LED televisie die het tv kijken een stuk prettiger maakt. Deze LED tv is 42 inch, 107 centimeter in diagonaal en heeft een Full HD resolutie. Dat betekent dat jouw favoriete films en series extra scherp worden weergegeven. Deze televisie heeft namelijk ook 150 Hz backlight scanning, dat een hogere bewegingsresolutie verzorgt.
Design was top maar echt beoordelen is natuurlijk lastig in showroom
[ Voor 28% gewijzigd door Bever! op 21-03-2012 22:00 ]
En hier stopte ik maar weer met lezen. Onzinnige misleidende marketing bullcrap.agaam schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:25:
De Panasonic TXL42ET5E is een LED televisie
[ Voor 107% gewijzigd door teacher op 21-03-2012 23:53 ]
[ Voor 97% gewijzigd door teacher op 21-03-2012 23:56 ]
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
juist! dit topic gaat over plasma dus alle panasonic's met lcd horen hier niet thuisBrad Pitt schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:02:
[...]
En hier stopte ik maar weer met lezen. Onzinnige misleidende marketing bullcrap.
ora et labora
.......mrc4nl schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:59:
[...]
juist! dit topic gaat over plasma dus alle panasonic's met lcd horen hier niet thuis
[ Voor 6% gewijzigd door agaam op 22-03-2012 09:26 ]
Dit topic is gesloten.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.