Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:09
Adlermann schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:38:
Ik wijs het je met plezier aan. Kijk maar eens naar grijs/wit/ of lichte kleuren naar een kleurtint of contrastverschil op je rechterkant van het scherm.
Graag gedaan :)
Hahaha vaak zat naar gekeken hoor :P Reclames zijn vaak lekker mooi "egaal" wit. Nóg niets gezien :)
[edit]

Er zijn nu ook foto's op avforums van mensen waarbij die groene meuk nu op zwart compleet wit is geworden. Het ziet er nog erger uit dan backlight bleeding :)
Top! Toch maar even doorsparen voor de upgrade naar een "LED" tv dan ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 07:59
tja ik wacht het nog ff af net toch ff gebeld waarom er een keuze is gemaakt voor een nieuw paneel. Antwoord was dat alle panelen last hebben van green blobs de een wat meer dan de ander. En dat zei (niet panasonic) de keuze maken voor een nieuw scherm of een omruiling... schorrie morriee (wat dat betreft was e-care veel netter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wbtje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:45:
tja ik wacht het nog ff af net toch ff gebeld waarom er een keuze is gemaakt voor een nieuw paneel. Antwoord was dat alle panelen last hebben van green blobs de een wat meer dan de ander. En dat zei (niet panasonic) de keuze maken voor een nieuw scherm of een omruiling... schorrie morriee (wat dat betreft was e-care veel netter)
Nou ja, het klopt wel wat ze zeggen. Die groene zut is vrij normaal. Alleen de vraag is nu, tot hoe erg accepteer je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
Cap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:24:
De volgende gaat ook weer groene blobs met rood in het midden hebben. Althans, ik heb dus al meerdere exemplaren zo gezien, waaronder 2 van de mijne.

En die F8500 heeft natuurlijk goede kans dat ie het ook heeft. :P

[...]

Dat wordt je 3e paneel in 3 maanden ofzo geloof ik? Zolang je geen perfecte uniformiteit verwacht heeft het zin om de moeite te nemen om E-care te bellen en het gedoe van het ruilen voor lief te nemen. Echt, perfect gaat het niet worden.
dat idee krijg ik nu ook dus tjaa voor lief nemen maar green blobs kan ik mee leven maar red blobs das anoying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
iemand nog een gt60 kopen? 4 weken oud? inruil van beeldbuis mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 14:50
Oei, als ik dit zo lees, moet ik me zorgen maken of niet, want ik heb net een Panasonic plasma 55" besteld?
Dan toch nog vlug de bestelling stopzetten voor een Samsung Led F8000.............gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:41:
[...]

Hahaha vaak zat naar gekeken hoor :P Reclames zijn vaak lekker mooi "egaal" wit. Nóg niets gezien :)
Bij reclames staat er meestal toch nog wel wat tekst of andere meuk in beeld, dat leidt behoorlijk af. Daarom zie ik het daar ook niet. Pak ik echter een volledig wit of grijs scherm dan zie ik het wel hoor, vlnr groen-rood-groen. Maar bij normale content heb ik inderdaad nog geen problemen, één situatie uitgezonderd: kijk ik in een vrijwel donkere kamer naar een heel donkere scene / zwart scherm dan valt er rechts een vertikale grijsgroene plek waar te nemen (lokaal slechtere zwartwaarde dus) die pakweg een kwart van het scherm in beslag neemt.

Vooralsnog is het niet erg genoeg om me te gaan vermoeien met e-care afspraakjes. Het is ook zo dat het op de plekken waar het zit zich langzaam uitbreidt / van tint verandert, dus ik wacht rustig de ontwikkelingen af. Het kan ook minder erg worden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cap op 16-07-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:22:
[...]

Bij reclames staat er meestal toch nog wel wat tekst of andere meuk in beeld, dat leidt behoorlijk af. Daarom zie ik het daar ook niet. Pak ik echter een volledig wit of grijs scherm dan zie ik het wel hoor, vlnr groen-rood-groen. Maar bij normale content heb ik inderdaad nog geen problemen, één situatie uitgezonderd: kijk ik in een vrijwel donkere kamer naar een heel donkere scene / zwart scherm dan valt er rechts een vertikale grijsgroene plek waar te nemen (lokaal slechtere zwartwaarde dus) die pakweg een kwart van het scherm in beslag neemt. Vooralsnog niet erg genoeg om me te gaan vermoeien met e-care afspraakjes.
Zodra wegen en circuits groen worden ga je ook wel anders piepen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha het stoort met nog niet: die heli-camera van de Tour heeft het sowieso moeilijk, steeds allemaal strepen / onregelmatigheden / kleurverschillen / weerspiegelingen in het beeld, met name aan de zijkanten. Voorlopig is mijn groen-rood-groen-plus-rechts-een-toefje-viesgeel scherm nog beter subtieler dan de Tour uitzending. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klop het af, tot nu toe nog geen green of red blop te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann. Wat vindt je van het uiterlijk van de Samsung f8500? Met name de onderkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:15:
Adlermann. Wat vindt je van het uiterlijk van de Samsung f8500? Met name de onderkant?
Ik vind hem i.i.g. schitterend, véél mooier dan de Panasonics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:15:
De Sam-watte? Nooit van gehoord...

En nu terug on topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die voet van de Samsung dus niks, maar verder is ie prima als je hem aan de muur hangt. Alleen jammer dat het geen one sheet of glass is. :)

@Adlermann als het zo erg is, lukt het je dan nog steeds niet om er fotootjes van te schieten? Dat zal e-care tenslotte ook moeten doen als ze bij Panasonic aankloppen voor een omruilverzoek.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:06:
Ik klop het af, tot nu toe nog geen green of red blop te zien.
Houden zo. Vooral niet beter gaan kijken en met volledig witte/grijze schermen aan de slag gaan. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Cap op 16-07-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:19:
Ik vind die voet van de Samsung dus niks, maar verder is ie prima als je hem aan de muur hangt. Alleen jammer dat het geen one sheet of glass is. :)

@Adlermann als het zo erg is, lukt het je dan nog steeds niet om er fotootjes van te schieten? Dat zal e-care tenslotte ook moeten doen als ze bij Panasonic aankloppen voor een omruilverzoek.
Met een betere camera zal bet ook wel zeker lukken. Mijn iohone 5 pakt vooral de scanlines op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Die voet is inderdaad afschuwelijk, maar dat terzijde...

E-care vroeg of ik zelf een foto kon maken zodat er geen monteur langs hoefde te komen. Dus zo gezegd zo gedaan en ben ik nu in afwachting van wat Panasonic er van vindt. Moet zeggen dat de manier hoe E-care het tot dusver afhandelt ik zeer te spreken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanduTje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:25:
Die voet is inderdaad afschuwelijk, maar dat terzijde...

E-care vroeg of ik zelf een foto kon maken zodat er geen monteur langs hoefde te komen. Dus zo gezegd zo gedaan en ben ik nu in afwachting van wat Panasonic er van vindt. Moet zeggen dat de manier hoe E-care het tot dusver afhandelt ik zeer tevreden ben.
Doet ecare nig de reparaties dan? Het is nu toch ce repair geowrden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
In de e-mail handtekening staat wel gewoon E-Care Repair Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:40:
Euh nu snap ik het niet meer, als a = b wat is dan je vraag? :)
Ik had een ? Moeten gebruiken:). Op een ipad typen is niet mijn sterkste punt :)
SanduTje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:28:
Ce repair is dus ecare??

Zo even een vraagteken erachter grzet :)

[ Voor 43% gewijzigd door Adlermann op 16-07-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit: aha het vraagteken ontbrak. :)

Maar nu voor mijn begrip: voor zover ik weet bestaat e-care gewoon nog, heeft ce-repair het daar in de oostelijke regio overgenomen?

[ Voor 58% gewijzigd door Cap op 16-07-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Idd :)

Maakt mij niet uit hoe ze heten als ik maar fatsoenlijk geholpen wordt en tot dusver is dat zo.

[ Voor 89% gewijzigd door SanduTje op 16-07-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:40:

Edit: aha het vraagteken ontbrak. :)

Maar nu voor mijn begrip: voor zover ik weet bestaat e-care gewoon nog, heeft ce-repair het daar in de oostelijke regio overgenomen?
In dit topic zeimiemand laatst dat per 1 juli ce repair het ging doen. De website vana panasonic verwijst nu naar ce repair voor garantie ook :).

Dus nu sandutje zei, maar in de handtekening staat nog wel e-care, toen was ik ff verward :)

[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 16-07-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha! Dan wordt het helemaal interessant mocht ik mijn VT50 voor reparatie aanbieden. :)

VT50 gekocht bij de Block, die zijn failliet en melden: "Met E-Care is het navolgende afgesproken:
E-Care gaat zorgdragen voor het terugsturen van al dan niet gerepareerde producten naar klanten van Block die voor service zijn aangeboden bij Block."

In de Self Service Module van e-care ontbreekt nu inderdaad het merk Panasonic.

Ik kan in dat geval maar beter direct contact opnemen met Panasonic denk ik. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Cap op 16-07-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
SanduTje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:28:
e-care handelt alleen lopende zaken af. di voor 1 juli zijn aangenomen vanaf 1 juli is het ce repair en die zijn niet zo makkelijk als e-care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
wbtje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:12:
[...]

e-care handelt alleen lopende zaken af. di voor 1 juli zijn aangenomen vanaf 1 juli is het ce repair en die zijn niet zo makkelijk als e-care
Dat weet je uit ervaring, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
Dat weet ik om dat ze afgelopen vrijdag hier waren en me vandaag hebben gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:58

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Vraagje : het HDMI-RGB bereik moet dat eigenlijk op "normaal" of op "automatisch" staan?
Of maakt het eigenlijk niet zo veel uit? Het beeld wordt alleen wat lichter/fletser op automatisch ivgl met normaal (zo op het eerste zicht)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

daffie82 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:08:
Vraagje : het HDMI-RGB bereik moet dat eigenlijk op "normaal" of op "automatisch" staan?
Of maakt het eigenlijk niet zo veel uit? Het beeld wordt alleen wat lichter/fletser op automatisch ivgl met normaal (zo op het eerste zicht)
Dat ligt aan je bron. Als je niet weet of je bron een hoog RGB bereik heeft (0-255), dan zou ik hem op automatisch zetten.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Killer schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:42:
[...]

Dat ligt aan je bron. Als je niet weet of je bron een hoog RGB bereik heeft (0-255), dan zou ik hem op automatisch zetten.
Hmmm, volgens de pre-calibration settings van bumtious moest dit allemaal op ''Normaal'' gezet worden... Alhoewel ik denk dat men Marantz BD speler (UD7006) wel een hoog RGB bereik zal hebben :?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:33:
[...]

Hmmm, volgens de pre-calibration settings van bumtious moest dit allemaal op ''Normaal'' gezet worden... Alhoewel ik denk dat men Marantz BD speler (UD7006) wel een hoog RGB bereik zal hebben :?
allemaal op normaal zetten. Content is namelijk ook opgenomen (tv en films) in de 'beperkte' range.

Bij videogames zou je het misschien op hoog kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Adlermann schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:37:
[...]

allemaal op normaal zetten. Content is namelijk ook opgenomen (tv en films) in de 'beperkte' range.

Bij videogames zou je het misschien op hoog kunnen zetten.
Is dat zo ja? Dus voor de beste beeldkwaliteit pak je altijd normal?

Hoe kunnen jullie dat trouwens aanzetten op je pana? Op mijn 55VT50 / THX Cinema stand kan ik dit niet aanpassen.

Moet ik de Prof 1 modus nemen en dan ISF aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Cap schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:08:
Instellingen > Link instellingen > HDMI-bestandstype > Uit (de standaardinstelling)
Ik had het over het HDMI-RGB bereik... Het HDMI-bestandstype is weer iets anders en moet idd op UIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
daffie82 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:28:
[...]

Ik had het over het HDMI-RGB bereik... Het HDMI-bestandstype is weer iets anders en moet idd op UIT.
En waar vind ik het HDMI-RGB bereik? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
StealthyPeanut schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:34:
Dát vraagt hij nu juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:34:
[...]

DVI-input instelling bij beeld volgens de handleiding. Ik heb dat nog nooit gezien :)

Maar HDMI-bestandstype kan het zelfde doen:

Past de beeldinstellingen automatisch aan naargelang de HDMI-inhoud via de HDMI-kabel [Uit] / [Auto]
● Deze functie is beschikbaar als de aangesloten apparatuur HDMI-inhoud
ondersteunt.
● Als deze functie actief is, wordt de informatie over het inhoudstype enkele
seconden weergegeven

[ Voor 41% gewijzigd door Adlermann op 17-07-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Adlermann schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:37:
[...]

DVI-input instelling bij beeld volgens de handleiding. Ik heb dat nog nooit gezien :)

Maar HDMI-bestandstype kan het zelfde doen:

Past de beeldinstellingen automatisch aan naargelang de HDMI-inhoud via de HDMI-kabel [Uit] / [Auto]
● Deze functie is beschikbaar als de aangesloten apparatuur HDMI-inhoud
ondersteunt.
● Als deze functie actief is, wordt de informatie over het inhoudstype enkele
seconden weergegeven
Staat bij mij gewoon bij Optie instellingen ofzo - ''hdmi-inhoud'' en ''hdmi-rgb'' bereik staat onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:04:
[...]

Staat bij mij gewoon bij Optie instellingen ofzo - ''hdmi-inhoud'' en ''hdmi-rgb'' bereik staat onder elkaar.
Jij hebt een 60 serie toch? De 50 serie heeft minder instellingen en op andere plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Adlermann schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:09:
[...]

Jij hebt een 60 serie toch? De 50 serie heeft minder instellingen en op andere plekken.
GT60 idd. Ah ok, dat wist ik niet.

Die plaats van instellingen is dus enkel voor de 60 serie ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen heb nu mijn gt60 110 uur in gebruik , kan zeggen uit ervaring en nu weer Inspelen heeft heen zin , gewoon vanaf het begin prof mode en contrast op 40 en lekker tv kijken !!! Nergens last van en retentie komt toch wel , en dat zie je echt niet op 2,5 meter ,1 keer in de week balkje half uur aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Waar blijven de foto's van trotse 60-serie eigenaren?

Er zijn vast wel mensen die hun ST/GT/VT of misschien wel ZT willen tonen aan de buitenwereld :)

edit

link naar een site voor image hosting

[ Voor 21% gewijzigd door SanduTje op 18-07-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand ergens een lijstje met dealerinformatie voor de zt60. Ze beginnen in de UK al aardig in prijs te dalen. eur 3500 wil ik er wel voor uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Waarom ruil je de VT50 niet in voor een VT60 (gezien je problemen maak je daar een goede kans op) en steek je die 3500+ euro niet in de zak?

Het is zeker een geweldig toestel met het beste beeld wat je als consument momenteel kunt kopen en wanneer ik geld genoeg had zou er bij mij al lang een aan de muur hangen, maar dat is helaas niet het geval en dan ga je toch al snel naar de verhoudingen prijs/kwaliteit kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem bij Hifi Klubben zien hangen maar was t.o.v. de daar ook hangende VT50 niet onder de indruk wat betreft uiterlijk (is vrijwel identiek) en beeld. Dat laatste zegt weinig want ze waren uiteraard niet optimaal opgesteld en ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanduTje schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:23:
Waarom ruil je de VT50 niet in voor een VT60 (gezien je problemen maak je daar een goede kans op) en steek je die 3500+ euro niet in de zak?

Het is zeker een geweldig toestel met het beste beeld wat je als consument momenteel kunt kopen en wanneer ik geld genoeg had zou er bij mij al lang een aan de muur hangen, maar dat is helaas niet het geval en dan ga je toch al snel naar de verhoudingen prijs/kwaliteit kijken :)
Ik heb een beetje de (valse) hoop dat de zt wat betere uniformiteit heeft :) Van dat toestel kan je het gewoon wel eisen vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
SanduTje schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:23:

Wat ik can CE repair heb begrepen is dat op dit moment de prijzen van de panelen/schermen aanzienlijk laag liggen en dat ze eerder zullen kiezen voor het vervangen van een paneel dan een omruiling. (nou weet ik niet of dit ook dit ook geld voor de 50 serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Adlermann schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:17:
[...]

Ik heb een beetje de (valse) hoop dat de zt wat betere uniformiteit heeft :) Van dat toestel kan je het gewoon wel eisen vind ik :)
In dat geval kun je beter de gebruikerservaringen in de gaten houden om te zien of het scherm zich inderdaad goed weet te houden na minimaal 400-500 uur zodat je je geld uitgeeft aan iets meer dan alleen (valse) hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer

Killer

Hatseflats!

SanduTje schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:07:

Er zijn vast wel mensen die hun ST/GT/VT of misschien wel ZT willen tonen aan de buitenwereld :)

edit

Ik zal vanavond ff een kiekje schieten en hier posten voor je gemoedsrust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basshead91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08-2024
Adlermann schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:17:
[...]

Ik meen eens gelezen te hebben van avjunkie dat er in de ZT een andere soort MgO is gebruikt, dus wie weet? Iemand die meer van de fora doorleest die daar meer van weet?

Of zou dat meer slaan op het retentie/inbrand verhaal, heb er verder niet heel veel verstand van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 22:29
Adlermann schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:02:
Weet iemand ergens een lijstje met dealerinformatie voor de zt60. Ze beginnen in de UK al aardig in prijs te dalen. eur 3500 wil ik er wel voor uitgeven.
De expert waar ik de vt60 weg heb (leeuwarden) kon de zt60 bestellen. Met de 16% korting kwam ie dan op 3780.

Misschien kun je tegen bijbetaling bij panasonic die zt60 regelen.

Is mij ook eens gelukt bij samsung, alleen heb ik de deal toe. Afgeketst

Maar volgens mij zit er geen enkel technisch verschil tussen het panel van de vt en de zt, behalve dat de ruimte tussen glasplaat en panel er niet is.

Vond ik de voor mij 670 meerprijs en 5 inch minder niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:46:
[...]

De expert waar ik de vt60 weg heb (leeuwarden) kon de zt60 bestellen. Met de 16% korting kwam ie dan op 3780.

Misschien kun je tegen bijbetaling bij panasonic die zt60 regelen.

Is mij ook eens gelukt bij samsung, alleen heb ik de deal toe. Afgeketst

Maar volgens mij zit er geen enkel technisch verschil tussen het panel van de vt en de zt, behalve dat de ruimte tussen glasplaat en panel er niet is.

Vond ik de voor mij 670 meerprijs en 5 inch minder niet waard.
Een ander filter zit er ook op.

Maar hij doet ook iets anders aansturen (maar dat is software matig). Iets minder lichtopbrengst, maar strakkere gamma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Adlermann schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:50:
[...]

Een ander filter zit er ook op.

Maar hij doet ook iets anders aansturen (maar dat is software matig). Iets minder lichtopbrengst, maar strakkere gamma.
Bel gewoon panasonic en als je ze voorstellen om te ruilen stel dan zelf de zt60 voor met een bijbetaling. Of moet je eerst via je leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:55:
[...]

Bel gewoon panasonic en als je ze voorstellen om te ruilen stel dan zelf de zt60 voor met een bijbetaling. Of moet je eerst via je leverancier?
Ik moet eerst kijken of ik garantie kan claimen :)

Mijn leverancier is failliet, dus die doet niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
Adlermann schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Ik moet eerst kijken of ik garantie kan claimen :)

Mijn leverancier is failliet, dus die doet niet meer mee.
snap niet wat je leverancier ermee te maken heeft? ce repair is toch de gene die de garantie doet en het opneemt met panasonic. Teminste bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wbtje schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:42:
[...]

snap niet wat je leverancier ermee te maken heeft? ce repair is toch de gene die de garantie doet en het opneemt met panasonic. Teminste bij mij wel
je garantie loopt normaal gesproken altijd via de leverancier. De wettelijke garantie isnzoveel beter dan die twee jaar van panasonic. Mijn vorige garantieverzoeken zijn ook via mijn keverancier gegaan. Die daarvoornwelmecare velde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Heb je al contact gehad met Hobo wat betreft de garantie? Ik kan me niet voorstellen dat ze daar een probleem van maken en je ook best aan een ZT willen helpen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door SanduTje op 19-07-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben, in regio arnhem-doetinchem op zoek naar een kalibrateur voor een 50VT50. Iemand een goede suggestie?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35

B2

wa' seggie?

SanduTje schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:07:

edit

Vanmiddag wordt de test ZT60 gebracht, zal ik wel wat foto's maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Vervelend voor je... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:40
Gisteren bleef onze P42ST50 zo goed als zwart bij aanzetten... Slechts heel vaag was het Viera logo te zien.
Na een paar minuten knipperen werd het beeld beter en na een uurtje kijken was het geknipper helemaal weg.
Gelukkig heb ik er foto's en een video van gemaakt.

Is dit een bekend fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Nou, vandaag gebeld door E-Care/CE Repair en m'n VT50 wordt over 2 weken omgeruild met een VT60.

Welke van de 2 bedrijven het momenteel ook mogen zijn, de afhandeling is echt ongelofelijk snel en netjes gedaan en er is zelfs geen monteur aan te pas gekomen.

Nu ben ik erg benieuwd hoe de VT60 zich zal houden en wat de verschillen zijn (maar die zullen wel minimaal zijn waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

B2 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:20:
[...]

Vanmiddag wordt de test ZT60 gebracht, zal ik wel wat foto's maken :)
Even snel twee foto's...

Uitpakken :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EZGum0Qj7RrmMCboug7rLYkn/medium.jpg

En eerste filmpje :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oDfyjL79UlTd3SmSXGEJfnxK/medium.jpg

Supermooi, maar oh wat is die ventilator irritant hoorbaar... kan daar iets aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Nice, dat is inderdaad een mooie tv!

Las op een forum al dat bij sommige modellen de fans erg hoorbaar waren. Dat zo iets simpels mogelijk is op een 4k toestel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

SanduTje schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:29:
Nice, dat is inderdaad een mooie tv!

Las op een forum al dat bij sommige modellen de fans erg hoorbaar waren. Dat zo iets simpels mogelijk is op een 4k toestel :/
Tja, mijn uitgebreide review moet natuurlijk nog komen in de komende twee weken, maar dit had ik zeker ook niet verwacht. Echt een zware tegenvaller. Mijn vrouw zei gelijk al "alleen daarom al zou ik hem niet hoeven". Blij dat mijn 42GT50 dit niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Uniformiteitsproblemen worden in normale content al snel een stuk minder zichtbaar maar continu hoorbare fans is wel een stuk irritanter. Voor mij (last van Tinnitus) zou dat in ieder geval al een no-go zijn aangezien ik me daar voortdurend aan zou storen.

Maar ben benieuwd naar je ervaringen. Volgens mij is het verder een best wel indrukwekkend scherm 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Arrogantie van de Panasonic engineers? Ze gebruiken nu al jaaaren dezelfde ventilatoren terwijl ze weten dat die veel lawaai maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

B2 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:19:
Even snel twee foto's...

Uitpakken :
[afbeelding]

En eerste filmpje :
[afbeelding]

Supermooi, maar oh wat is die ventilator irritant hoorbaar... kan daar iets aan gedaan worden?
Die dSLR die daar staat... doe die eens gebruiken en niet je telefoon :+ Beetje jammer :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer

Killer

Hatseflats!

[...]
Yep, vrij eenvoudig zelf door de uitstroomopening te voorzien van duckts (oftwel de luchtstroom weg voeren naar boven en opzij), dan hoor je ze veel mind
D-TECH schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:53:
Arrogantie van de Panasonic engineers? Ze gebruiken nu al jaaaren dezelfde ventilatoren terwijl ze weten dat die veel lawaai maken...
er
Onzin, de ventilatoren zelf zijn nagenoeg onhoorbaar. Het is het ruisen van de lucht door de uitstroomopeningen en de weerkaatsing van geluid tegen de muur. Als je de achterwand verwijderd van de tv, dan zijn de fans gewoon onhoorbaar.

Is natuurlijk wel iets wat slordig is van Panny. Met wat meer aandacht hadden ze de toestellen best stil kunnen maken met de bestaande fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afplakken met stukjes filter van een afzuigkap lijkt me ook het proberen waard, weinig moeite en zal zeker veel schelen in de ruis. Bij mijn badkamer en wc ventilatoren scheelt het in ieder geval erg veel!

Bij mijn 50VT50 tegen een gestuukte muur zou ik de fans toch willen omschrijven als niet storend / onhoorbaar op kijkafstand (3.5 m).

[ Voor 24% gewijzigd door Cap op 21-07-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
[...]

Even snel twee foto's...

Uitpakken :
[afbeelding]

En eerste filmpje :
[afbeelding]

http://www.avforums.com/f...ic-vt65-fan-noise-10.html

Ik ga hiermee aan de slag, zogenaamde top gun vents. In bovenstaand topic staat een template voor het maken ervan.

Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/plasma-tvs/1775475-panasonic-vt65-fan-noise-10.html

[ Voor 6% gewijzigd door MaxHardcore op 20-07-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
De oorzaak zit trouwens in de roostertjes van de achterkant. Als je 2 vierkantjes zou uitknippen hoor je niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Cap schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 01:48:
Afplakken met stukjes filter van een afzuigkap lijkt me ook het proberen waard, weinig moeite en zal zeker veel schelen met in de ruis. Bij mijn badkamer en wc ventilatoren scheelt het in ieder geval erg veel!

Bij mijn 50VT50 tegen een gestuukte muur zou ik de fans toch willen omschrijven als niet storend / onhoorbaar op kijkafstand (3.5 m).
Ik heb de 55vt60 thuis gehad en nu de 65. In beide gevallen hoorbare fans bij stille scenes op kijkafstand 3 meter.

Als je het nu niet hoort, ga vooral niet zoeken en geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:20:
[...]

Ik heb de 55vt60 thuis gehad en nu de 65. In beide gevallen hoorbare fans bij stille scenes op kijkafstand 3 meter.

Als je het nu niet hoort, ga vooral niet zoeken en geniet :)
Ik hoor ze ook wel iets soms. Maar meestal heb ik toch de avr aanstaan op 100db ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Adlermann schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:29:
[...]

Ik hoor ze ook wel iets soms. Maar meestal heb ik toch de avr aanstaan op 100db ofzo :)
Het stoort mij ook niet, maar als die vents voor een groot deel helpen dan ben ik er wel voor.

Met de ps3 aan hoor je ze sowieso niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:41:
[...]

Het stoort mij ook niet, maar als die vents voor een groot deel helpen dan ben ik er wel voor.

Met de ps3 aan hoor je ze sowieso niet meer ;)
Ik ben naar zovele heavy metal concerten geweest dat de fans eigenlijk wel relaxed zijn als ik ze hoor Dan overstemt het de tinnitus tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

SanduTje schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:50:
Nou, vandaag gebeld door E-Care/CE Repair en m'n VT50 wordt over 2 weken omgeruild met een VT60.

Welke van de 2 bedrijven het momenteel ook mogen zijn, de afhandeling is echt ongelofelijk snel en netjes gedaan en er is zelfs geen monteur aan te pas gekomen.

Nu ben ik erg benieuwd hoe de VT60 zich zal houden en wat de verschillen zijn (maar die zullen wel minimaal zijn waarschijnlijk).
Nice !
Wat was er niet meer goed aan je vorige TV?
Ook sterk dat ze gewoon omruilen terwijl er geen monteur even komt checken of hij het probleem ook ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Een ingebrand rtl4 logo en green blobs.

Vond het wel apart dat het toesturen van een foto, die net zo goed gefotoshopt had kunnen zijn, genoeg is om zonder problemen je tv te laten omwisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
SanduTje schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 16:57:
Een ingebrand rtl4 logo en green blobs.

Vond het wel apart dat het toesturen van een foto, die net zo goed gefotoshopt had kunnen zijn, genoeg is om zonder problemen je tv te laten omwisselen...
Heb je dat gewoon via de website van Panasonic geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Nee via m'n dealer (hobo hifi) die vervolgens E-care inschakeld. De rest gaat vervolgens ook volledig via E-care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 17:40
Is er nog een wezelijk verschil tussen de ST60 en GT60? Mijn oude panel is zomaar gebarsten dus het is tijd voor een nieuwe(Service panasonic laat nog te wezen over maar goed hopelijk kunnen ze er wat mee). Nu heeft de GT60 THX, wat hoge Hz echter ~300 euro duurder. Zijn er issues bekend van de ST60 / GT60 om een betere overweging te kunnen maken welke te kiezen?

[ Voor 15% gewijzigd door freedzed6 op 20-07-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freedzed6 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 23:15:
Is er nog een wezelijk verschil tussen de ST60 en GT60? Mijn oude panel is zomaar gebarsten dus het is tijd voor een nieuwe(Service panasonic laat nog te wezen over maar goed hopelijk kunnen ze er wat mee). Nu heeft de GT60 THX, wat hoge Hz echter ~300 euro duurder. Zijn er issues bekend van de ST60 / GT60 om een betere overweging te kunnen maken welke te kiezen?
Ik kan je verwijzen naar de discussies die hier al zijn gevoerd, je kan er vrij eenvoudig op zoeken.

het grootste verschil

de st60 heeft een zeer hoge processing lag.
gt60 heeft een beter filter voor overdag tv kijken.

Volgen mij was dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
ik zou gewoon lekker voor de st60 gaan tenzij je in een hele lichte kamer zit dan een gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Adlermann schreef op zondag 21 juli 2013 @ 00:18:
[...]

Ik kan je verwijzen naar de discussies die hier al zijn gevoerd, je kan er vrij eenvoudig op zoeken.

het grootste verschil

de st60 heeft een zeer hoge processing lag.
gt60 heeft een beter filter voor overdag tv kijken.

Volgen mij was dat het wel.
Op AVforum is een inputlag onderwerp van de ST60 aangemaakt: http://www.avsforum.com/t...ial-st60-input-lag-thread

Hier plaatsen ze enkele kanttekeningen, ja er is lag aanwezig (50-80ms), maar als je een online gamer bent heb je veel meer factoren met een grotere invloed op de inputlag (internet verbinding, draadloze controller etc).

Uit http://www.hdtvtest.co.uk...2779.htm?page=Performance
''If you won’t be interacting with the TV at high speed during intensive competitive fast-paced video game use – that is, if you’re using it for the admittedly more typical television and movie use – then we can’t recommend it enough (if you’re gaming on it, it’s far from a “no go”, but if you’re as sensitive to input lag as we are, you’ll be better served by slightly speedier displays).''

Ben zelf ook aan het overwegen om de ST60 aan te schaffen. Denk dat het een 'probleem' is dat wel een beetje uit proporties wordt getrokken. Ben het alleen wel volledig eens met een AVforumlid: ''We have an amazing TV PQ wise here that is 2x as laggy as every other 2012 and 2013 Panny display. This alone should be a problem''.

Veel mensen wijzen naar de single core processor van de ST60 icm de bloat ware als de oorzaak van het de lag. Wellicht dat een software update vanuit Panasonic nog verbetering kan brengen.

[ Voor 20% gewijzigd door mjkmobI op 21-07-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reutulus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 21:25
kan iemand mij vertellen waar ik de nieuwe reeks IN HEMELSNAAM kan vinden in België? geen enkele groothandel heeft nog panasonic plasma's staan...
waarschijnlijk omdat led tv's toch zoooveel beter zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mjkmobI schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:10:
[...]

Op AVforum is een inputlag onderwerp van de ST60 aangemaakt: http://www.avsforum.com/t...ial-st60-input-lag-thread

Hier plaatsen ze enkele kanttekeningen, ja er is lag aanwezig (50-80ms), maar als je een online gamer bent heb je veel meer factoren met een grotere invloed op de inputlag (internet verbinding, draadloze controller etc).
Ja, maar die zaken komen ERBIJ he. het is namelijk processing lag wat dat ding heeft: het beeld loopt 50-80ms achter. Het is niet zo als je een hogere ping hebt dat het dan de processing lag overschaduwt. Dan heb je en het trager reageren van je mannetje die je bestuurt en dat het daarna nog eens 80 ms duurt voordat je dat gaat zien. / 80 ms later dat je op dingen kunt reageren, omdat wat je ziet 80 ms geleden was. De keten wordt wel een stuk vervelender erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 21:12
Ik ben na heel veel lezen op AVforum en HDTVtest.co.uk nu aan het twijfelen welke nieuwe tv ik ga kopen. Het word natuurlijk een Panasonic Plasma. Ik heb al jaren een panasonic plasma met een geweldige lage resolutie van 1024x768 waarvan het beeld velen malen mooier is dan bij sommige nieuwe LED/LCD. Ja, ik ben een fan van plasma.

Ik wist eerst zeker dat ik de P50GT60 zou kopen maar aangezien mijn wederhelft nu heeft besloten dat we net zo goed een zo groot mogelijke tv kunnen kopen als we toch een nieuwe nemen wil ik misschien wel voor een 65 inch model gaan maar dan de ST60 of misschien de VT50. De VT60 word me te duur.

Mooi dat ik lees over de input lag die blijkbaar wel meevalt als je gewoon normaal gamed en niet fanatiek online FPS gaat spelen. Enige wat ik online speel is FIFA dus daar zal de input lag wel mee vallen schat ik zo. En ik heb er met mijn oude tv ook geen last van (Weet niet wat voor input lag deze heeft).

Helaas lees ik over de 50 serie dat er veel problemen mee zijn geweest dus weet ik niet meer wat ik moet doen. Mochten jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Trouwens jammer dat de GT niet in 55 of 65 inch gemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik sta op het punt een P50GT60 aan te schaffen. Alleen twijfel of dit wel het juiste moment is om een tv te kopen, aangezien 4k steeds meer in opkomst is en steeds betaalbaarder gaan worden (ook al is er nog niet echt content voor). Wat vinden jullie? Gewoon kopen (en over drie o.i.d. een 4K) of toch even wachten tot 4K echt doorbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bozznl schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:26:
Ik sta op het punt een P50GT60 aan te schaffen. Alleen twijfel of dit wel het juiste moment is om een tv te kopen, aangezien 4k steeds meer in opkomst is en steeds betaalbaarder gaan worden (ook al is er nog niet echt content voor). Wat vinden jullie? Gewoon kopen (en over drie o.i.d. een 4K) of toch even wachten tot 4K echt doorbreekt.
4k gaat nog wel jaren duren vorodat het echt ingeburgerd is, of uberhaupt fatsoenlijk aanbod. Ik zou lever geld steken in een hele goede 1080p tv dan een brakke 4k tv atm.

Er is nog niet eens een delivery standaard! En sony brengt zijn 4k streaming nog niet in de EU uit. Dat gaat nog wel jaren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Bozznl schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:26:
Ik zou het wel weten, bestellen en de komende jaren genieten van de GT60. Voordat de 4K tv's op de markt verschijnen met een vergelijkbaar prijsniveau, zijn we wel even verder. Komt nog bij dat de plasma techniek inmiddels aan het einde van zijn levensfase is beland tov de nieuwe 4K techniek (hogere kans op kinderziektes).

Meer over 4K http://www.avsforum.com/t/1393347/sony-4k-and-the-rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
jmbosch82 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 16:27:
Ik ben na heel veel lezen op AVforum en HDTVtest.co.uk nu aan het twijfelen welke nieuwe tv ik ga kopen. Het word natuurlijk een Panasonic Plasma. Ik heb al jaren een panasonic plasma met een geweldige lage resolutie van 1024x768 waarvan het beeld velen malen mooier is dan bij sommige nieuwe LED/LCD. Ja, ik ben een fan van plasma.

Ik wist eerst zeker dat ik de P50GT60 zou kopen maar aangezien mijn wederhelft nu heeft besloten dat we net zo goed een zo groot mogelijke tv kunnen kopen als we toch een nieuwe nemen wil ik misschien wel voor een 65 inch model gaan maar dan de ST60 of misschien de VT50. De VT60 word me te duur.

Mooi dat ik lees over de input lag die blijkbaar wel meevalt als je gewoon normaal gamed en niet fanatiek online FPS gaat spelen. Enige wat ik online speel is FIFA dus daar zal de input lag wel mee vallen schat ik zo. En ik heb er met mijn oude tv ook geen last van (Weet niet wat voor input lag deze heeft).

Helaas lees ik over de 50 serie dat er veel problemen mee zijn geweest dus weet ik niet meer wat ik moet doen. Mochten jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Trouwens jammer dat de GT niet in 55 of 65 inch gemaakt word.
Probeer ergens voor een mooie prijs een 65VT50 op de kop te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 21:12
SanduTje schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:02:
[...]

Probeer ergens voor een mooie prijs een 65VT50 op de kop te tikken.
Ook misschien wel een goed idee. Ik denk dat ik dan voor een 55VT50 ga. Heb net de 65 nog even nagemeten en dat word zelfs mij te groot voor deze kamer. 50 inch vind ik weer net te klein om de overstap van een 42 inch te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

mjkmobI schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:52:
[...]

Ik zou het wel weten, bestellen en de komende jaren genieten van de GT60. Voordat de 4K tv's op de markt verschijnen met een vergelijkbaar prijsniveau, zijn we wel even verder. Komt nog bij dat de plasma techniek inmiddels aan het einde van zijn levensfase is beland tov de nieuwe 4K techniek (hogere kans op kinderziektes).

Meer over 4K http://www.avsforum.com/t/1393347/sony-4k-and-the-rest
Thanks voor jullie advies, het gaat de GT60 worden. 8) Ik haal er ook gelijk een Interactieve CI+ Module bij denk ik, dit i.c.m. de opname functionaliteit van de tv. Alleen heeft dat volgens mij als nadeel dat ik niet kan switchen naar een ander programma als ik opneem (niet dat ik heel veel opneem). Wat dat betreft twijfel ik nog of ik i.p.v. de CI+ module de interactieve hd recorder van cisco alsnog ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 17:40
Bozznl schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:40:
[...]

Thanks voor jullie advies, het gaat de GT60 worden. 8) Ik haal er ook gelijk een Interactieve CI+ Module bij denk ik, dit i.c.m. de opname functionaliteit van de tv. Alleen heeft dat volgens mij als nadeel dat ik niet kan switchen naar een ander programma als ik opneem (niet dat ik heel veel opneem). Wat dat betreft twijfel ik nog of ik i.p.v. de CI+ module de interactieve hd recorder van cisco alsnog ga gebruiken.
Ik heb de Samsung SMT-C7140A decoder. Ik heb dat toch gedaan omdat ik dan 2 programma's kan opnemen (je moet dan wel een van de 2 blijven kijken) of dus 1 opnemen en lekker rond switchem Kwaliteit van het beeld is ook beter dan met een module/kaart. Geen idee waarom maar blijkbaar heeft de panasonic in de TV zelf een "mindere" decoder zitten :?. Dit was overigens een 42V20E TV die dus net overleden is(interne glas was gebarsten). De Humax decoders blijken overigens nog beter te zijn kwa bediening en kwaliteit maar goed die vond ik wat te prijzig (via veiling sites is die wel voor minder te krijgen ) en ben nog steeds erg tevreden met mijn samsung decoder. Zeker handiger in gebruik i.v.m. een kaart die ik heb voor een nog te kopen slaapkamer TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freedzed6 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 22:22:
[...]

Ik heb de Samsung SMT-C7140A decoder. Ik heb dat toch gedaan omdat ik dan 2 programma's kan opnemen (je moet dan wel een van de 2 blijven kijken) of dus 1 opnemen en lekker rond switchem Kwaliteit van het beeld is ook beter dan met een module/kaart. Geen idee waarom maar blijkbaar heeft de panasonic in de TV zelf een "mindere" decoder zitten :?. Dit was overigens een 42V20E TV die dus net overleden is(interne glas was gebarsten). De Humax decoders blijken overigens nog beter te zijn kwa bediening en kwaliteit maar goed die vond ik wat te prijzig (via veiling sites is die wel voor minder te krijgen ) en ben nog steeds erg tevreden met mijn samsung decoder. Zeker handiger in gebruik i.v.m. een kaart die ik heb voor een nog te kopen slaapkamer TV.
Op de nieuwere tv's is er niets mis met de decoder. Ik had ook een extern kastje, maar die heb ik weggedaan. TV tuner schaalt ook beter mbt input materiaal (1080i wordt rechtsreeks weergegee nen 720p ook). Dus geen scaling naar 1080p zoals een extern ksatje doet (en dus kwaliteitsverlies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over retentie. Heb de laatste paar dagen bijna alles gevolgd van de Tour. Ding stond zowat de hele dag op Ned1. En dan zie je dat wel.

Wat mij opviel is dat juist het witte van de N, en de S zichtbaar waren, en de rode O stukken minder. Bijna niet zelfs. Dat geldt ook voor de 1 in het logo aan de rechterkant.

Je zou juist andersom verwachten?! Iemand die mij dat kan uitleggen..

Van de week maar even een nachtje de schuifbalk draaien......

Gaat trouwens over de 50GT60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Voor wit is het maximale aan lichtopbrengst nodig dus daarom geven witte logo's meer retentie dan andere.

Zolang je deze met schuifbalken weg kunt krijgen is er niets aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Zijn die schuifbalken een optie die op de tv zelf zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Ja, zit in het menu onder geavanceerd.
Pagina: 1 ... 104 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.