SanduTje schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:13:
Dat ziet er goed uit, mooie set. Ook prima blu-ray trouwens om je plasma mee te showen
In eerste instantie vond ik het design wat minder maar zo tegen de muur zonder die lelijke voet is het toch zeker wel weer een mooie toestel.
Had je hiervoor de VT50?
Nee een V20. Die ging kapot en ik kon voor een kleine bijbetaling deze omruilen voor de VT60. En die Blu-Ray is heel fijn idd. Schitterend beeld voor een prikkie. Veel beter dan mijn vorige Philips.
Om eerlijk te zijn vallen ze nauwelijks op. Ik ben er overigens wel blij mee, want het geluid is vele malen beter dan dat van de V20. Ik kan nu zonder problemen gewoon ff tv kijken (Journaal, SitCom e.d.) zonder dat de het geluid over de echte luidsprekers moet. Gewoon omdat het prima te beluisteren is en niet blikkerig en dun klinkt. Voor films of stevige muziek zijn ze niet geschikt, maar daarvoor heb ik andere middelen.
SanduTje schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:31:
Inderdaad, 's-avonds zie je ze toch niet meer
Wel apart dat men daarvoor gekozen heeft aangezien een verbeterd geluid voor de meesten totaal niet van belang is. Ik ben benieuwd hoe het volgende/laatste model er weer uit gaat zien, hopelijk meer in de lijn van de ZT.
Bij mij was het dus wel degelijk van belang. Niet iedereen zit erop te wachten om maar continue zijn geluid de kamer in gebulderd te krijgen. Nu kun je casual tv kijken zonder een hele surround set te hoeven aanslingeren en de buren lastig te vallen met het bulderende intro geluid van het journaal
Ik vind het echt een verademing. Gewoon simpel zappend tv kijken op de bank en de optie hebben te bulderen bij films als ik dat wil. Bij mijn V20 stond de surround set altijd aan..
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:55:
Ziet er netjes uit. Echter twee opmerkingen. Had ie niet groter gekund? Vindt m een beetje mager zo tegen die muur. Enne, voor het esthetische...kan je die av-set niet in de kast plaatsen, of zet de linker componenten zo neer dat ze meer 'uitgelijnd' zijn met de tv....

Ja hoor, had groter gekund, maar niet groter gewild. Bigger is not always better
De componenten kunnen niet in de kast (die staat vol met Blu-Ray, DAC, mediaspeler). En ja, ze kunnen in het midden, maar de kleine gebruikt ze dan als leun en speeltoestellen en door ze wat naar rechts te plaatsen heeft hij aan de linkerkant wat 'speelruimte'. Naast de set stond eerder nog een platenspeler en het geheel stond iets meer naar het midden. Maar ja, de platenspeleer is uit veiligheidsredenen maar even verhuist naar een plek waar kinderhandjes niet bij kunnen.
[
Voor 20% gewijzigd door
Killer op 22-07-2013 13:26
]