Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 23:26:
Even over retentie. Heb de laatste paar dagen bijna alles gevolgd van de Tour. Ding stond zowat de hele dag op Ned1. En dan zie je dat wel. ... Van de week maar even een nachtje de schuifbalk draaien......
Gaat trouwens over de 50GT60
I feel your pain, Heppieboeddah!
Ook ik sukkelde achter mijn 50GT60 de Tour kijkend "even" weg ... en ja hoor ... 's avonds bij het schuifbalken stond ie daar, de "1" van Nederland 1.
Met beperkt schuifbalken (af en toe en uurtje), krijg ik hem niet echt helemaal weg. Zou dat dus ook wel langer willen doen, maar ...
[[b]i][
quote]freaky35 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:13:[/b]
ik zou het niet te veel gebruiken, zekers niet als het niet nodig is, je scherm.
Je scherm slijt harder, ik heb zelfs bij een Pioneer het panel vernield met die schuifbalk functie
Laat het scherm gewoon aanstaan een tijd lang op een kanaal zonder logo en je scherm veroudert mooi en retentie zou minder moeten worden. Ben je ook lekker snel bij die 400 uur......[/i]
Ik heb het commentaar op deze post eigenlijk een beetje gemist. Kunnen de experten zich achter deze uitspraak scharen? Ik "schuifbalkte" eerst elke dag zo'n uurtje (in de kleine uurtjes), maar heb dat inmiddels teruggenomen tot ca. kwartiertje. Wat is zin en wat is onzin in deze?
Ook na een 6 weken in bezit van de 50GT60 verander ik tijdens het kijken naar "logo-zenders" nog steeds om het half uur van aspectformaat: van auto naar "juist" of "zoom" en weer terug. Doe dat puur op gevoel en niet zozeer op advies. En ook hier de vraag: wat is zin en wat is onzin in deze?