Het is idd dat er in de US veel meer 335i's rijden en meer kilometers maken. Hier is het vaak een garagequeen.
Maar de wastegate van de n54 is een door bmw erkende fout, dus als een monteur die niet kent, dan schort het 'm aan kennis op dat punt. De brandstofpomp is een wat ander verhaal wat behoorlijk gevoelig ligt voor bmw

Maar amerikanen hebben wel vaak de neiging om mekaar na te praten, dus als 1 het probleem heeft (of denkt te hebben) hebben ze het gelijk allemaal. Neemt niet weg dat er wel een aanleiding kan bestaan.
Aan de andere kant, hoe vaak kom je wel niet bij de garage en dat ze zeggen "nog nooit gezien" en dat terwijl de forums er van vol staan.
Dat is vaak de standaard reactie. Ik heb het wel eens gehad met een onderdeel wat ik ophaalde, waarvoor ze vroegen of ik daar die ochtend al voor gebeld had. Ik zei nee, en waarop uiteraard natuurlijk het antwoord was dat dat zo'n enorm toeval was omdat het echt nooit voorkwam. Toen herinnerde ik ze maar ff dat ze diezelfde reparatie al 4 jaar eerder aan mijn auto hadden gedaan en dat ik het nu maar zelf deed.
Door de mand gevallen noemen we dat
Standaard dealerpraatjes om het plebs te misleiden.
[
Voor 7% gewijzigd door
mr_petit op 30-01-2015 14:14
]