Maar die kan je met NCSExpert toch toevoegen? Ik heb cruise control geretrofit: $540 en die dus toegevoegd in de lijst van de CAS.deepbass909 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:06:
[...]
Ik neem aan dat jouw klep elektrisch al kan sluiten? Vaak kunnen ze namelijk alleen ontgrendelen en zullen ze ook met hercoderen nooit sluiten.
[...]
De andere functies, ik weet niet of die in de software voorzien zijn. Coderen is in feite niets meer dan het schrijven van een config-file. Functionaliteiten die sowieso niet bestaan in de software, ga je met coderen er ook niet bij krijgen. Je kan ze alleen aan of uit zetten of vooraf bepaalde parameters instellen.
Ik zal bijv. nooit m'n portieren op slot kunnen laten springen als ik ga rijden, ondanks dat alle hardware wel aanwezig is (inc. een knop in de middenconsole). Die functie is nooit ingebouwd in de comfort-module van een E36 en kan ik dus ook niet activeren.
Of is dat niet wat je bedoelt? (Het is alweer een tijdje geleden voor mij) Maar toen heb ik ook de parking ventilatie toegevoegd, regensensor gevoeligheid kan ik aanpassen via het dashboard en nog wat van die dingen.