Sowiso hou ik niet van cash afrekenen, ik heb het gewoon via mijn ipad overgemaakt waar de verkoper bij was. Kopie paspoort en uitprintje van de bank met mijn adres meegegeven. Ik zag het niet zitten om met een hele tas vol geld zon stuk te moeten rijden, en die jongen had geen garantie van de echtheid van het geld. Heb nog 2000 van de prijs gekregen dus had ik dat weer mee naar huis gemoeten..Het Fantoom schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:18:
[...]
Werk je bij fulltime bij BMW? In je topic las ik dat je nog een hbo-opleiding volgt.
Hoe gaat het afrekenen van 25K in Duitsland in zijn werk? Ben ook wel geïnteresseerd in Duitse import maar zie op tegen de financiering want vooraf geld overmaken naar een buitenlandse handelaar vertrouw ik niet zo. En +20K euro neem je ook niet even mee in je portemonnee.
Hij had wel van tevoren zn bank gebeld of ik het geld niet kon laten terstorten oid.
Ik werk 20 uur per week bij bmw en doe een dag school. Nu komt het er in de praktijk wel op neer dat ik zon 40 uur per week aanwezig ben daar, maar dat is gewoon om mn mind clear te hebben en gewoon go te gaan.
Mag alles van verkoop tot hicker tot auto's wassen, mn baas vind alles goed
Auto heb ik trouwens betaald van de verkoop van mijn paard , spaargeld en 15 k via schenking van mn vader, die is wss terminaal en die wil niet dat de overheid zo lekker in zn geld mag graaien voordat her naar mij gaat.
Auto is goedgekeurd door mn vader, hij vond het een prachtig ding en praat er nog steeds over