€300 kom ik anders ook aan, zoveel is het nou ook weer niet.418O2 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:00:
300 euro boodschappen als je alleen bent? Lijkt me wat veel.
En voor 700 euro heb ik een bovenmodaal huisje gekocht (630/120m2 grond,woonopp)
De e34 is uiteraard van mezelf. Kan bij lange na niet uit om hem te rijden maarja, áls ik rij wil ik goed rijden. Denk dat ik nog geen 10k per jaar rij. Enige wanneer hij gebruikt wordt is als ik vanuit Groningen op vistrip ga (Rotterdam, Amsterdam, Frankrijk)
En 700 bruto of netto? Ik heb een huisje in Gouda en betaal bruto aan hypotheek al 800... En dat voor een maisonnette van 70m2

Maar goed, daarom rij ik ook in een oud brikje van 15

Onlangs nog wel een leuk klusje eraan gehad... Een lekke oliepakking en leiding vervangen:

En vlak daarvoor nog de katalysator (was van binnen gebroken), maar nu rijdt hij weer voortreffelijk met verbuikscijfers waar ik weer een beetje blij van wordt (1:11 ongeveer, tegen krap 1:10 een half jaar geleden).
Inmiddels is het groot onderhoud als het goed is wel voorbij, er zitten nieuwe remschijven achter, nieuwe schokdempers rondom onder (Bilstein B4's), nieuwe veren achter, andere uitlaat, olielek gefixt. Nu nog een keer onder de verzekering de voorruit laten vervangen (zit vol steenslag) en dan sparen voor een nieuwe softtop en full body respray.
Ow, en als ik ergens tegen een leuk setje 16" of 17" velgen met goede banden aanloop, grotere velgen eronder.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier