Ik ben gisteren compleet doorgedraaid
Ik zit op dit moment in Frankrijk, gezellige vakantie met de vriendin, bij B&B van Belgen.
Waren op uitstap gegaan (vriendin en ik). Al de hele vakantie wat bekijks gehad met de wagen, je ziet ze hier niet zo vaak, wel leuk. Bergjes op en af rijden gaat vlot met de 116d (mag natuurlijk altijd meer, je merkt dat hij wat moet werken, maar ik kan 'm de benen eens laten strekken).
Hadden we net gepick-nick'ed met een broodje, gezellig in het zonnetje bij een parkje/speeltuintje en was ik daar op een muurtje gaan zitten. Vertrekken we terug, 1,5 uurtje rijden tot aan zee, wil ik me daar even herzetten op mijn stoel en lijkt het net alsof ik met mijn broek vastgehaakt zit aan mijn zetel... "Vreemd", denk ik bij mezelf, "want ik heb geen jeansbroek met metalen knopjes/buttons aan". Voel ik onder mijn achterwerk en voel ik een ongelooflijk dikke kauwgom die mijn bekleding met mijn broek verbindt...
Ik heb een deel er vanaf kunnen krijgen, maar na 1,5h zat het merendeel al echt goed in de bekleding gedrukt en laat het nu een ONGELOOFLIJK gore, vieze, bruin-witte plek ter grootte van 3 2EUR muntstukken na... Ik kan het nu niet laten verwijderen, had al even gedacht om een busje perslucht te kopen en dat om te keren om zo heel lokaal die kauwgum te bevriezen en er zo vanaf te halen, maar ik durf niet...
Nu dus wachten tot we terug in België zijn, rijden met een 4 dubbel gevouwde strandhanddoek onder mijn kont (wat echt slecht zit op de een of andere manier) en dan maar hopen dat ze het daar er uit krijgen...
Anders wordt het zowieso een nieuwe zetel, hoe dat financieel dan gaat met leasing weet ik niet (nieuwe zit voor billen kost naar het schijnt iets van 400 tot 600 EUR), ik hoop dat het gewoon mijn franchise wordt, want zo wil ik gewoon ECHT niet in mijn wagen zitten, dan is ie te fel "damaged goods"...
Al met al baal ik hier dus als een stekker van en heeft dit fameus een domper op de vakantievreugde gezet...