Het grote BMW-topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 134 Laatste
Acties:
  • 863.636 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Femme schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:24:
Was het mijn zes? Die heb ik zaterdag wel uitgeleend in ruil voor een auto met trekhaak.
Ik heb een mooie 5-serie met V8 én trekhaak, als je die nou even koopt heb je dat omruilgedoe ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Ook even in het BMW topic showen, ben er natuurlijk helemaal blij mee!
Na heel wat BMW's (o.a. nieuwe M5, 1M, 640i) gereden te hebben tijdens autotests filmen is mijn BMW hart toch wel heel snel gegroeid en na een tijdje zoeken deze auto gekocht.
Een 130i uit sept. 2006, 83.000km op de teller, volledig M uitgevoerd en qua opties zit ook eigenlijk alles er op.
Enige wat ik in de toekomst nog wel wil is een sperdifferentieel monteren, maar dat komt later nog wel.

Foto's klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/BMW130i/1_575.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/BMW130i/2_575.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/BMW130i/3_575.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/BMW130i/4_575.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/BMW130i/5_575.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Impry op 08-06-2012 00:27 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Fotoshoots zoals vanouds, maar nu met een gavere auto erin. Ik zie vooruitgang! ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Gisteren even een tochtje van 380km heen, 380km terug en dan nog naar huis om het volgende op te halen:
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5780.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5778.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5777.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5776.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5784.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5785.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5781.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20325i%202005/Import/IMG_5782.jpg

Dus, auto staat bij mijn ouders in de garage en als het geld van de verzekering er is, dan gaat hij naar de RDW. Al wel bevestigd gekregen dat ze aansprakelijkheid erkennen en het bod van de expert ook gehad, maar de schadehersteller moet nog een rapportje opstellen om het ook zover te krijgen. Kan met een paar dagen al helemaal rond zijn.

Reed echt heel lekker. Wel veel minder oempf dan de Alfa, maar dat is ook niet meer dan logisch. Auto is zwaarder en de Alfa heeft veel meer vermogen.
Wat zijn de stoelen trouwens super relaxed! Enorme vooruitgang ten opzichte van de E46!

To be continued. En als jullie het niet erg vinden, ga ik even verder slapen op mijn werk. :+

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:57
Gewoon even nieuwsgierig, maar hoeveel voordeliger denk je uit te komen na het optellen van alle kosten e.d. in vergelijking met een gelijkwaardige auto in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Jolly_Jumper schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:01:
Gewoon even nieuwsgierig, maar hoeveel voordeliger denk je uit te komen na het optellen van alle kosten e.d. in vergelijking met een gelijkwaardige auto in Nederland?
Denk dat het sowieso 3000 euro scheelt.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

En vaak nog wel meer, die 3000 euro is vaak met een vergelijkbare auto qua leeftijd en km's in Nederland, maar in Duitsland zitten ze vaak net even wat dikker in de opties. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
Iemand die mij hier het verschil kan vertellen tussen de Bilstein B4 met M techniek demper en de Zonder m techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
M techniek is (in europa) wat harder. Dus gewoon wat stijvere dempers. Minder comfort en meer sporty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier ook maar even ons nieuwe speeltje voor op de ring tonen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qdmp2RWPdSG9y9a2qGWMJxUC/thumb.jpg

Gloednieuw, 3km op de klok, komt in de garage bij de ring te staan, naadst de CSL

spoiler:
Met ons bedoel ik mijn zwager :+ ik mag slechts rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
balen man, een auto van 100k (of meer) om zomaar over de ring te blaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Reloader schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:32:
Iemand die mij hier het verschil kan vertellen tussen de Bilstein B4 met M techniek demper en de Zonder m techniek?
M-techniek is iets stugger (maar minder dan B6) en ingesteld op een iets lagere rijhoogte.

Je kan de B4 met M-techniek ook alleen gebruiken als je al een M-onderstel hebt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
ik heb eibach pro veren besteld, dus dan kan het ook?

ik zag ook dat de achterdempers gelijk zijn (zelfde artikelnummer) dus het gaat alleen om de voorpoten.

[ Voor 56% gewijzigd door Reloader op 11-06-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 20:53
PWM schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:03:
Hier ook maar even ons nieuwe speeltje voor op de ring tonen:

[afbeelding]

Gloednieuw, 3km op de klok, komt in de garage bij de ring te staan, naadst de CSL

spoiler:
Met ons bedoel ik mijn zwager :+ ik mag slechts rijden
Leuk, zo'n zwager :D

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb sinds vandaag een e39 530 touring als leen auto. Ding is nog verbazingwekkend snel haha. En comfortabel wanneer je verlaagde 19" wielen bent gewend.

Like a baws.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
nog verbazingwekkend snel?

zo gek is dat niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Reloader schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:41:
ik heb eibach pro veren besteld, dus dan kan het ook?

ik zag ook dat de achterdempers gelijk zijn (zelfde artikelnummer) dus het gaat alleen om de voorpoten.
Denk dat het voor dan vooral met camber te maken heeft.

Maar je gaat Eibach Pro veren monteren, dus verlagen? Wellicht is het dan verstandiger B6-dempers te monteren, ipv B4 die eigenlijk voor auto's zonder verlaging bedoeld zijn.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

418O2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:12:
nog verbazingwekkend snel?

zo gek is dat niet toch?
Nou, ik had niet gedacht dat een 5serie station van 1600kg nog zo snel zou optrekken.
Verbruik is er ook na overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Kecin schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:50:
Ik heb sinds vandaag een e39 530 touring als leen auto. Ding is nog verbazingwekkend snel haha. En comfortabel wanneer je verlaagde 19" wielen bent gewend.

Like a baws.
Benzine of diesel? Is toch een 3 liter dus verwacht je wel wat power hé, maar de 530i is toch wel een stukje sneller dan de 530d alleen op een andere manier.

[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 11-06-2012 17:24 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

YoshiBignose schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:23:
[...]

Benzine of diesel? Is toch een 3 liter dus verwacht je wel wat power hé, maar de 530i is toch wel een stukje sneller dan de 530d alleen op een andere manier.
Benzine :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
deepbass909 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Denk dat het voor dan vooral met camber te maken heeft.

Maar je gaat Eibach Pro veren monteren, dus verlagen? Wellicht is het dan verstandiger B6-dempers te monteren, ipv B4 die eigenlijk voor auto's zonder verlaging bedoeld zijn.
b4 mag gebruikt worden tot 40mm schijnbaar, ga ze voorlopig alleen achter gebruiken en dat is een verlaging van max 10mm dus daar moeten ze toch echt tegen kunnen :)

daarbij lees ik op verschillende forums dat b4 +eibach een goede combi is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Bilstein is sowieso een goede keuze. Ik had ze op de Compact voor zitten en dat stuurde prima (alleen achter was wat slap, maar die moesten eigenlijk ook nog).

Naar het schijnt is Bilstein + Eibach ongeveer de beste combi als je wilt verlagen (maar ook ongeveer de meeste kostbare).

Eigenlijk wil ik onder mijn cabrio ook nog Bilstein B4's leggen, helemaal omdat achter in ieder geval een keer Monroe's zijn gemonteerd (net iets beter dan vage Chinese meuk en zeker niet fabrieksstandaard (is namelijk BOGE)) en ik hem achter erg slap vind voelen. Maar financieel zijn er even andere prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

deepbass909 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:11:
[...]

M-techniek is iets stugger (maar minder dan B6) en ingesteld op een iets lagere rijhoogte.

Je kan de B4 met M-techniek ook alleen gebruiken als je al een M-onderstel hebt.
M pakket was toch 15mm lager en B6 was 30mm lager als stock toch?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Precieze verlaging moet je mij niet vragen, dat weet ik zo niet. Het enige wat ik zo weet is dat BMW 3 onderstellen kent, het standaard onderstel, het M-onderstel (sportonderstel) en ///M-onderstel. Die laatste 2 worden vaak door elkaar gehaald, maar het ///M is exclusief voor de ///M* modellen en zijn veel extremer met bijv. aangepast camber, spoorbreedte, etc. Maar ook het M-onderstel kan daar weer elementen van hebben (om het makkelijk te houden...)

In ieder geval, als je een auto zonder M-onderstel hebt, en je hebt de keuze tussen standaard en M-uitvoering voor een schokdemper, dan moet je voor de eerste gaan om problemen te voorkomen. Tenzij je natuurlijk een volledige conversie uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Geen geld, maar komen daar niet behoorlijk wat kosten bij kijken?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ze mogen geen BTW rekenen voor 2e hands goederen of bedoelde je de te verwachte onderhoudskosten :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ligt eraan, in dit geval alleen de kosten voor op naam zetten, dus €31. Soms moet de auto eerst nog ingevoerd worden, en komt er o.a. nog rest-BPM bij.

Ik spiek er wel vaker, meestal gaan auto's voor een schijntje van de marktwaarde weg. Maar vergeet niet, deze veiling is echt as-is. Proefrijden e.d. is er niet bij, dus verborgen gebreken zullen ook echt pas na aankoop aan het licht kunnen komen en de koop kan dan niet meer ontbonden worden. In het geval van die M5 kan dat dus behoorlijk kostbaar zijn.

Ik heb weleens getwijfeld of het niet een leuk handeltje zou kunnen opleveren om maandelijks daar wat auto's te scoren, en die tegen marktwaarde te verkopen. Maar ik zal echt niet de enige zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door deepbass909 op 12-06-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Tja, ik zie daar een 166 voor 500 euro staan. Die is al 1000 waard aan onderdelen.

Ik baal er soms gewoon van dat ik totaal geen plek nog heb om zoiets te stallen :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Als deze M5 een "Red Cog Of Death" op het instrumentenpaneel toont, dan kun je er een paar duizend euro bij optellen (kan een SMG fout zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

deepbass909 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:26:
Ligt eraan, in dit geval alleen de kosten voor op naam zetten, dus €31. Soms moet de auto eerst nog ingevoerd worden, en komt er o.a. nog rest-BPM bij.

Ik spiek er wel vaker, meestal gaan auto's voor een schijntje van de marktwaarde weg. Maar vergeet niet, deze veiling is echt as-is. Proefrijden e.d. is er niet bij, dus verborgen gebreken zullen ook echt pas na aankoop aan het licht kunnen komen en de koop kan dan niet meer ontbonden worden. In het geval van die M5 kan dat dus behoorlijk kostbaar zijn.

Ik heb weleens getwijfeld of het niet een leuk handeltje zou kunnen opleveren om maandelijks daar wat auto's te scoren, en die tegen marktwaarde te verkopen. Maar ik zal echt niet de enige zijn.
Bij het bedrag wat je bied komt ook nog zoveel procent opgeld ofzo... Volgens mij is het iig weinig interessant om bij Domeinen te kopen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Laat het uiteindelijk 35K kosten, dan heb je wel een M5 V10 met 65000 op de teller 8)7

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
Mercedes CL55 AMG met teruggedraaide teller en drugsdealer velgen voor slechts €7889. Dat kan potentieel heel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
offtopic:
Die Mercedes kost mij 140 euro WA+ per maand _O-

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
tdw schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:34:
[...]

Bij het bedrag wat je bied komt ook nog zoveel procent opgeld ofzo... Volgens mij is het iig weinig interessant om bij Domeinen te kopen.
Het is vooral voor de handel leuk. Zie ook de enorme aantal Peugeot 307 Break modellen van de marechaussee uit de verkoop van juni. Stel dat je er daar 15 van koopt voor gemiddeld €1000, eentje voor onderdelen gebruikt, er nog eens €1000 per auto in stopt om het om te bouwen naar civiel (kenteken, striping) en ze vervolgens voor €3500 in de verkoop zet. Met een beetje werk €18.000 tot €20.000 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
15% opgeld inderdaad. Maar het is een gok, en even 23k neer leggen voor een gok is me wat teveel. Bovendien vraag ik me af of deze geregistreerd komen te staan en je eventueel tegenwerken bij een verkoop.

Maar ik weet zeker dat er wel koopjes tussen staan. Zo staan er ook mooie 6 series tussen bij de vorige veilingen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:03:
Bovendien vraag ik me af of deze geregistreerd komen te staan en je eventueel tegenwerken bij een verkoop.
Er is naar ik weet geen registratie, maar de auto's blijven wel enige tijd op de website van domeinen staan.

Zo is het niet zo handig om de teller van een bij domeinen aangeschafte auto terug te draaien, zoals hier iemand probeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Het grootste probleem is de onbekende historie. Ex-overheidsauto's zijn afgeragd, zonder meer. Auto's van inbeslagnames zijn een risico. Meestal waren ze van iemand die of geen geld had voor onderhoud (belastingschuld, openstaande boetes) of uit het criminele circuit die het allemaal niet interesseerde...

M'n pa heeft ooit weleens een Ferrari zien staan waarvan het interieur onder verf zat :X

Maar als je de ruimte hebt om een auto op te lappen, onderhoud te kunnen plegen, etc. kan je er volgens mij wel leuke deals vandaan halen. Die 15% opcenten zijn niet echt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet je er sowieso niet op blind staren. Er zijn letterlijk tientallen auto handelaren die de veilingen in de gaten houden. Als auto's ver onder marktwaarde worden verkocht, is daar een reden voor. Er zijn kijkdagen, en blijkbaar vonden de handelaren de auto niet interessant. Als zij dat al niet vinden, kan jij je er zeker niet mee bemoeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:55

mr_petit

opperprutser

Sowieso is een foto niet zoveel zeggend.
Ik ken iemand (een klant) die regelmatig auto's motoren etc op domeinen koopt, als hobby. (elke 2 maanden wel iets)
Laatst had hij een z4 2.2i uit 2005 met nog geen 40k op de teller voor 11000,- oid. Niet heel veel lijkt het, maar achteraf wel last van sticky steering (reparatie=2000 euro).
Maar hij vertelde dat hij ook wel eens een mooie speedboot had gekocht en na 2 maanden doorverkocht met meer dan 10k winst.
En puur als hobby dus, wat kan als je een eigen bedrijf hebt (en corresponderend inkomen)
Je moet daar dus sowieso geen M5 scoren als je 23k veel geld vindt. Dan vindt je het onderhoud en de aankomende reparaties namelijk onbetaalbaar.

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Die M5 is misschien compleet afgeragd met slecht onderhoud erbij. Of misschien schade aan de versnellingsbak oid door te veel met launch control aan te zetten of dergelijke meer.

Ik denk wel dat je mooiere middenklassers kan scoren dan echte monsters zoals de M5. Dat is namelijk toch wel gevoelig als er niet goed naar gekeken is terwijl dit minder merkbaar is bij een normale wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

misterdoom schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:24:
Die M5 is misschien compleet afgeragd met slecht onderhoud erbij. Of misschien schade aan de versnellingsbak oid door te veel met launch control aan te zetten of dergelijke meer.

Ik denk wel dat je mooiere middenklassers kan scoren dan echte monsters zoals de M5. Dat is namelijk toch wel gevoelig als er niet goed naar gekeken is terwijl dit minder merkbaar is bij een normale wagen.
Het meest bang zou ik zijn dat je een keer in Amsterdam of Rotterdam rond rijdt en één of andere zware jongen jou in zijn ex-auto ziet rijden. :X Of zorgen ze wel voor een ander kenteken in die gevallen?

[ Voor 4% gewijzigd door zimbab op 13-06-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Geen ander kenteken als alleen kosten voor op naam zetten worden gerekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Te Koop: E46 318i Sedan

[ Voor 77% gewijzigd door TommyGun op 14-06-2012 22:27 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nieuw speelgoed:

BMW 120d 163pk (fiscaal, Belgie...)
Sportautomaat
Verwarmde zetels
Sport line
BMW 120d
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G1vLwLm4wtkYM4Nc5ZGjUWAP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DXMkrivnbTl8D201qIFb50Ds/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2hwtIovscUYxOhIAJZngsPTq/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QKUsbOBlG1I2GsOs4G8gqPEa/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YhixiY5KrcGK8MZFzeGxZ617/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AdVYHYge0rLUTYtordTF04wQ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/76M3YZFOSoW4ex0Kfuw90zSs/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RMudeeKt1BB4MmxefR0gxCpD/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Kgjc8DFBBNuRB66tmDO8cbnu/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2fiNqXjpYjEH7VWuL9t5WwaH/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/chRZ2Yux68uVm5WQivprst6n/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PIrEvL3J8idi5GKDdxxCxSzB/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QvAXcdbteNSlxb89pMtTN0sQ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ow2EWnXW7tHujVHsfRSSrM6B/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ARQ7bf4KC19l8dAMPVu4eKk5/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ze6SKIYcmvvDuEWYIpBfqmdH/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6wtPhly73LQ1z4IwFAZ7Incw/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H38QMIMakjeFkTut18T3h1qn/thumb.jpg

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
misterdoom schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:24:
of juist ontzettend goed onderhouden omdat de ex eigenaar een autoliefhebber was en omdat ie geld had het makkelijk kon betalen?
criminelen zijn ook mensen met ditto hobby's ;)
oftewel: je kunt er geen zinnig woord over zeggen, met wat geluk liggen de onderhoudsboekjes in de auto en kun je het op die manier nakijken, of is er een dealersticker te vinden.

ik heb de neiging om aan te nemen dat die auto ergens lange tijd gestald heeft gestaan, gezien de hoeveelheid stof in het interieur. (met raam open in een hal bijv)
de buitenkant zullen ze vast gewassen hebben voordat ie op de foto ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:36
Leasing?

Interieur is een enorme vooruitgang tov de vorige 1; alleen vind ik dat zwart met rode streep niet zo mooi.

Voor de rest schoon machien :P

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Aries.Mu schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Leasing?

Interieur is een enorme vooruitgang tov de vorige 1; alleen vind ik dat zwart met rode streep niet zo mooi.

Voor de rest schoon machien :P
Yes leasing, mag ik hier dan nog wel posten? :P

Die rode streep heb ik voor gekozen, vond dat wel leuk :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
volgens mij least het leeuwendeel hier ;)

leuke auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
* Tomfish Heeft ook een nieuwe voiture gekocht

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/f0ojrr.jpg

Specs:
- BMW '74 2002
- BMW E30 316 motor opgeboort naar 2L met nieuwe zuigers, nokkenas en kleppen (25.000 KM)
- Originele 02 5-bak sport (dog-leg, 1 zit onder de R)
- 7J ET 24 MIM Velgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Stoere bak zeg zo'n oud beessie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
KillaZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:34:
Laat het uiteindelijk 35K kosten, dan heb je wel een M5 V10 met 65000 op de teller 8)7
kun je beter deze kopen :+
voordeel: nieuwer model, slechts 1450 km gelopen.
nadeel: je bent wel een paar zaterdagen onder de pannen O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/0_Divers/BMW_M5_F10_schade/BMW-M5-F10-crash-occasion-06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Goed dat ie een reservewiel bij had.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Aan je reservewiel zit meestal niet je halve achterwielophanging...

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

shameete schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:58:
[...]

of juist ontzettend goed onderhouden omdat de ex eigenaar een autoliefhebber was en omdat ie geld had het makkelijk kon betalen?
criminelen zijn ook mensen met ditto hobby's ;)
oftewel: je kunt er geen zinnig woord over zeggen, met wat geluk liggen de onderhoudsboekjes in de auto en kun je het op die manier nakijken, of is er een dealersticker te vinden.

ik heb de neiging om aan te nemen dat die auto ergens lange tijd gestald heeft gestaan, gezien de hoeveelheid stof in het interieur. (met raam open in een hal bijv)
de buitenkant zullen ze vast gewassen hebben voordat ie op de foto ging.
Ik heb ook al eens foto's gezien van auto's compleet onder het stof en vuil, volgens mij doet de domeinen maar heel weinig aan de auto's voor ze de veiling in gaan.
Tomfish schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:29:
* Tomfish Heeft ook een nieuwe voiture gekocht

[afbeelding]

Specs:
- BMW '74 2002
- BMW E30 316 motor opgeboort naar 2L met nieuwe zuigers, nokkenas en kleppen (25.000 KM)
- Originele 02 5-bak sport (dog-leg, 1 zit onder de R)
- 7J ET 24 MIM Velgen
Oeh, leuk speelgoed, maar kijk maar uit dat hij niet te dicht in de buurt van 4x2 komt... Straks is hij spontaan, via oranje, mat zwart, met een grote 6-cilinder voorin, gestript interieur en zijn de dakranden magisch verdwenen. :+ (ik vergeet vast nog een groot deel van de mods van hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Die M5 zou ik toch niet voor 31k kopen hoor. Denk dat je veel last hebt van rijgeluid én wind :')

Maar serious: Gaat er echt iemand deze auto voor 31K kopen? Waar er nog eens poeder/blusschuim is over gespoten over de motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Nu online
Over 3 maanden te vinden bij Jetcars voor slechts 40k

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 21:05

4x2

lộn xộn quá

deepbass909 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:22:
Oeh, leuk speelgoed, maar kijk maar uit dat hij niet te dicht in de buurt van 4x2 komt... Straks is hij spontaan, via oranje, mat zwart, met een grote 6-cilinder voorin, gestript interieur en zijn de dakranden magisch verdwenen. :+ (ik vergeet vast nog een groot deel van de mods van hem).
Momenteel ligt dr een kleine 4-cilinder in het midden ;)
Maar dat hok gaat af en toe heel langzaam vooruit, meestal sloop ik dr alleen maar meer vanaf.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord

€1850 voor betaald voor een 525tds ... vond ik een mooie prijs, om dan te horen dat hij er €15000 aan onderdelen had aan vervangen :X

Zo zie je maar dat, als je een oude wagen koopt, je toch wel redelijk wat mag vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 21:05

4x2

lộn xộn quá

Dan heb je in de eerste plaats een barrel gekocht of ben je een gigantische zeikerd die alles in nieuwstaat wil hebben, zo'n apparaat kun je prima redelijk goedkoop rijden (buiten de vaste lasten)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
4x2 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:53:
Dan heb je in de eerste plaats een barrel gekocht of ben je een gigantische zeikerd die alles in nieuwstaat wil hebben, zo'n apparaat kun je prima redelijk goedkoop rijden (buiten de vaste lasten)
Ik zou het eerder onder een verkeerde koop plaatsen. Als er een beetje naar gekeken is moet met 384k km er toch nog niet voor €15k aan vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
deepbass909 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:22:
Voorlopig even laten voor wat het is, kan me er tot nu toe stierlijk mee vermaken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 13:33
misterdoom schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:29:
[video]

€1850 voor betaald voor een 525tds ... vond ik een mooie prijs, om dan te horen dat hij er €15000 aan onderdelen had aan vervangen :X

Zo zie je maar dat, als je een oude wagen koopt, je toch wel redelijk wat mag vervangen.
Alpina velgen op je BMW :N

Over velgen gesproken, ik wil graag de 216's op mijn Einzer:

Afbeeldingslocatie: http://www.carenthusiast.co.uk/bmw/bmw_1series2007_087.jpg

[ Voor 102% gewijzigd door JottemJ op 18-06-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

misterdoom schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:20:
[...]

Ik zou het eerder onder een verkeerde koop plaatsen. Als er een beetje naar gekeken is moet met 384k km er toch nog niet voor €15k aan vervangen worden.
Gezien de km-stand is het wat erg veel. Maar goed, nieuwe schokdempers, ongetwijfeld nieuwe remmen, nieuwe banden, onderplaat en zo zag ik nog wel meer erg nieuwe onderdelen.
Het zal me niks verbazen als er ook een nieuwe turbo in zit.

Ergens zou ik mijn cabrio er ook wel voor aan willen melden. En dan nog wel in de huidige staat, wetende dat bepaalde zaken zeker nog aangepakt gaan worden (kap, remmen, lak).
JottemJ schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:54:
[...]

Alpina velgen op je BMW :N

[...]
Waar wil je Alpina's anders onder zetten? Een Opel?
Alpina's, zeker deze, zijn juist de meest gewilde velgen voor BMW uit de E36 of E39 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Alpina is toch gewoon een bmw tuner?
Wat maakt het dan uit of alpina die velgen onder een bmw schroeft of dat je dat zelf doet? Dat staat toch hetzelfde?

Ik vind het altijd erg gave velgen. Ook die nieuwe zoals die onder de b7 (geloof ik) zitten. Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 13:33
Naar mijn mening horen Alpina velgen enkel onder een Alpina-model. Niet dat ik ze niet mooi vindt, maar beetje hetzelfde als m5 velgen onder je 520i leggen.

Het kan, maar het is nogal wannabe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat vind ik dus echt niet maar zulke discussie lijden nooit ergens toe. dus lets agree to disagree.

Hij had voor 5000 euro ook een auto kunnen kopen die ook goed was. ben wel benieuwd waar die 15k vandaan komt...

Als hij het setje velgen met banden meerekent en dat allemaal amerk is, dan zit je alleen daarvoor al over de 2 tot 2.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Alpina verkoopt die velgen los. Als Alpina niet gewild had dat hun velgen onder 520i's gelegd zouden worden, zouden ze de velgen niet verkopen. Spoilers kun je ook los krijgen, onderdelen die alleen op een Alpina passen zoals de nep-diffuser alleen als je een chassisnummer kunt overleggen.

Het wordt wannabe als je Alpina- of M5-emblemen op een auto plakt of replica's onder een auto legt. Deze meneer heeft er netjes originele softline Alpina-velgen op de kop getikt.

Dat hij 15K heeft laten zinken in een E39 van 1750 euro verbaast me overigens niets. Die auto zal niet in beste staat zijn geweest gezien de vraagprijs. 15K tik je zo weg aan achterstallig onderhoud en verfraaiingen zoals die velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Keer een kapotte turbo, kapotte koppeling. Alles laten doen door de dealer. Nieuwe velgen, banden, remmen, lakschade? Het zal ook wel met de persoon in kwestie te maken hebben denk ik. Als hij helemaal in nieuwstaat moet zijn na die tijd, had hij beter een goede basis kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Ik zat te kijken naar de BMW 116d ede als opvolger van mijn A3 SB, maar klopt het dat er geen trekhaak goedkeuring is voor dit model?

Dat zou wel een dealbreaker zijn....

Hmm, ik zie nu ook dat het bij de 320d ede niet mogelijk is. Wat zou de reden zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door ST10©DE op 19-06-2012 12:27 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Bij een efficient dynamic versie mag je blijkbaar geen trekhaak hebben. Ik heb ook al gelezen dat zelfs een dakkoffer niet mogelijk zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
komt door de versnellingsbak. Die ECO hokken hebben vaak hele lange versnellingen waardoor iets trekken een slecht idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
JottemJ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:12:
Naar mijn mening horen Alpina velgen enkel onder een Alpina-model. Niet dat ik ze niet mooi vindt, maar beetje hetzelfde als m5 velgen onder je 520i leggen.

Het kan, maar het is nogal wannabe.
Ik heb 19" Alpina's onder m'n 545i...vind ik niet echt wannabe - niet dat het mijn keuze was want toen ik hem kocht zaten ze er al onder :P
Onder m'n 645i heb ik M6 velgen laten zetten omdat ik die veel mooier vond dan de destijds populaire ellipsoïde-wielen. Kan je ook wannabe noemen, maar gezien het feit dat ik verder nergens M-badges ben gaan plakken vond ik nog best wel meevallen.

Edit: voor de duidelijkheid; die 6 is verleden tijd, die heb ik inmiddels al bijna 4 jaar niet meer - helaas :P

[ Voor 7% gewijzigd door Daniel op 19-06-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik had onder de Compact ook (imitatie) M-velgen (style 24). Niet omdat het M-velgen waren, maar gewoon omdat ik het één van de mooiste velgen vind die onder een E36 geleverd is.
Het is dat ik het niet mooi vind staan bij de conservatie styling van m'n cabrio (helemaal standaard, waar de 15" versie van style 32 beter onder staat), anders hadden ze daar ook weer onder gezeten.

Wat ik persoonlijk wel fout vind, zijn imitatie M3, M5 of M6-velgen van latere generaties onder je E36 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:29:
komt door de versnellingsbak. Die ECO hokken hebben vaak hele lange versnellingen waardoor iets trekken een slecht idee is.
ik heb ook een eco hok met dito lange versnellingen, een trekhaak af fabriek bestellen is geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Nu online
Daniel schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Ik heb 19" Alpina's onder m'n 545i...vind ik niet echt wannabe - niet dat het mijn keuze was want toen ik hem kocht zaten ze er al onder :P
Onder m'n 645i heb ik M6 velgen laten zetten omdat ik die veel mooier vond dan de destijds populaire ellipsoïde-wielen. Kan je ook wannabe noemen, maar gezien het feit dat ik verder nergens M-badges ben gaan plakken vond ik nog best wel meevallen.
Heb jij ook al een 6?? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
shameete schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:19:
[...]

ik heb ook een eco hok met dito lange versnellingen, een trekhaak af fabriek bestellen is geen enkel probleem :)
we hebben het hier over BMW he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Oeh, BPM betaald! Nu nog wachten op de papiertjes en dan kan ik blij ronden rijden in de E91! 8) :9~

Mazda 6 van het werk is echt een rot auto. Overzicht is niet aanwezig. Ding heeft geen koppel en vooral geen freude am fahren...

Kan niet meer wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
edit: blijkbaar heb ik ongelijk, excusie :$
Volgens een dealer kan het wel (alleen niet af fabriek) terwijl een andere dealer schermt met onderstaande uitleg van BMW NL:

De BMW 320d EfficientDynamics Edition is niet leverbaar met trekhaak. Hieronder vindt u de rationale voor deze beperking.
- De auto is technisch niet geschikt. Door de langere achterasoverbrenging worden de aandrijving, versnellingsbak, koppeling en dubbelvliegwiel extra zwaar belast, waardoor er schade kan ontstaan. Ook zal er bij een aangekoppelde caravan op een helling (12 %) vanuit stilstand niet wegkomen en zal de koppeling verbranden. U zult begrijpen dat deze schade niet voor garantie in aanmerking komt.
- Omdat dit model niet geschikt is voor een aanhanger, heeft BMW AG in de ETG (Europese Typegoedkeuring) geen aanhangergewicht vermeld. Dit betekend juridisch gezien dat je geen aanhanger mag trekken. De klant zal dan ook bij een politiecontrole een bekeuring krijgen. Ook kan het bedrijf die de trekhaak heeft gemonteerd, door de klant aansprakelijk gesteld worden bij schade.
- Bij montage van een trekhaak moet ook de aanhangerverlichting goed werken. Bij BMW moet na montage, door de dealer, het aanhangwagen moduul (elektrische unit die aanhangerverlichting schakelt) gecodeerd worden. Voor deze modellen stelt BMW AG geen codeergegevens beschikbaar (code is voertuigspecifiek).
-Dit betekent dus ook dat geen trekhaak mag gemonteerd worden voor een fietsendrager. Een dealer kan niet waarborgen dat de trekhaak nooit voor een aanhanger wordt gebruikt en de fietsdragerverlichting zal niet werken.

[ Voor 89% gewijzigd door Shanquish op 19-06-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Haha, dat viel mij ook al op: "Huh? Ook een 6???"

In de gallerij van Daniel staan een paar pics van zijn 6.... :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afgelopen zaterdag mijn vervanger voor m'n E34 518 opgehaald. Het is een E39 530i touring geworden, zag er wat mij betreft nog erg goed uit.

Alleen had ik het geluk dat een uur voordat ik de auto op ging halen, een vrouw even mijn zijdeuren schampte en een stuk van het achterste gedeelte van mijn auto. Kon wel janken!

Maar dat regelt de garage verder over enkele weken, zo kan ik wat overige mankementen opschrijven en maakt hij dat ook meteen.

Tot zover ben ik wel een zeer tevreden E39 rijder, wat een fijne auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
E39's zijn echt super inderdaad.

Dit weekend Groningen > Nijmegen > Den Haag > Groningen gereden (over 3 ritten verdeeld). De e34 was echt heerlijk. Zowel om te rijden, als erbij in te zitten (vriendinlief moet van mij ook rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
E34 ben ik ook altijd tevreden over geweest, alleen was hij wel echt op aan het raken. Ook was de 518 wel iets te langzaam, maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
i know, heb ook een e34 518i gehad (lpg nota bene)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

E39 530i kan ik beamen, man wat een fijne auto is dat zeg. Vandaag weer mijn eigen terug...
Maar qua touren geweldig, brandstof daarintegen is niet te doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
KillaZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Haha, dat viel mij ook al op: "Huh? Ook een 6???"

In de gallerij van Daniel staan een paar pics van zijn 6.... :)
Ja, die zijn alleen wel oud. Die 6 heb ik dus niet meer - toen ik in 2008 zakelijk een A5 ging rijden vond ik twee coupé's voor de deur wat onhandig dus heb ik hem ingeruild voor een 545i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:23:
Bij een efficient dynamic versie mag je blijkbaar geen trekhaak hebben. Ik heb ook al gelezen dat zelfs een dakkoffer niet mogelijk zou zijn?
vorige week ECO (8 trap automaat) + trekhaak besteld (en ook dakrails al is daarmee niet gezegd dat ik persé een dakkoffer moet monteren natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Er zit een aftermarket startonderbreker in mijn e36 323i. Gisteren na de fitnes wil ik wegrijden. Batterijtje van de afstandsbediening leeg... Allemachtig je verzint het toch ook niet om zo'n crappy setje in zo'n auto te knooien. (vorige eigenaar bedoel ik dan uiteraard)

Heb je geen elektrische auto en toch sta je stil omdat de batterij leeg is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
zo'n batterij is toch niet van het 1 op andere moment leeg?
meestal heb je eerst een tijdje een verminderde ontvangst e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Piekartz87 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:
Er zit een aftermarket startonderbreker in mijn e36 323i. Gisteren na de fitnes wil ik wegrijden. Batterijtje van de afstandsbediening leeg... Allemachtig je verzint het toch ook niet om zo'n crappy setje in zo'n auto te knooien. (vorige eigenaar bedoel ik dan uiteraard)

Heb je geen elektrische auto en toch sta je stil omdat de batterij leeg is :')
Haal je het hele aftermarket gebeuren er toch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:19:
[...]

vorige week ECO (8 trap automaat) + trekhaak besteld (en ook dakrails al is daarmee niet gezegd dat ik persé een dakkoffer moet monteren natuurlijk)
Welk model is ECO? Ik ken alleen de EDE versies.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
shameete schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:28:
zo'n batterij is toch niet van het 1 op andere moment leeg?
meestal heb je eerst een tijdje een verminderde ontvangst e.d.
2 weken terug moest ik een paar keer drukken om het voor elkaar te krijgen, voor de rest is het gewoon van het ene op het andere moment. Wellicht was er een verminderde ontvangst maar hij deed het nog wel.

Als ik tijd heb dan haal ik hem er een keer uit inderdaad. Startonderbreking, kan allemaal problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Piekartz87 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:54:
[...]

2 weken terug moest ik een paar keer drukken om het voor elkaar te krijgen, voor de rest is het gewoon van het ene op het andere moment. Wellicht was er een verminderde ontvangst maar hij deed het nog wel.

Als ik tijd heb dan haal ik hem er een keer uit inderdaad. Startonderbreking, kan allemaal problemen geven.
Hoe oud is je E36? Grote kans dat hij namelijk af-fabriek al een prima startonderbreker (EWS-II) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 09:42

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

In mijn E36 zit er ook zo'n kastje erbij. Is direct het eerste wat ik verwijderd heb. Wil zo weinig mogelijk gebruik maken van de startonderbreker. Alleen maar vervelend voor de gebruiker.

offtopic:
Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar een E24 donor auto. DM staat open.

[ Voor 32% gewijzigd door Pjottski op 30-06-2012 12:23 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik weet niet precies wanneer BMW de EWS-II is gaan toepassen, maar het is ergens eind 1994, begin 1995 geweest. Mijn Compact, uit maart 1995 had het al in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Voor een 1 of 3 met ED is er geen trekhaak optie beschikbaar.
Voor een 5 en hoger wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. Mekes schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Welk model is ECO? Ik ken alleen de EDE versies.
Geen idee wat EDE is. Gaat om een X3 20d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:59:
[...]

Geen idee wat EDE is. Gaat om een X3 20d.
Dus je weet niet waar men over bezig is maar je vind het dan toch nodig om iemand tegen te spreken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
deepbass909 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Hoe oud is je E36? Grote kans dat hij namelijk af-fabriek al een prima startonderbreker (EWS-II) heeft.
96, het is wel netjes verwerkt in de auto, alleen de afstandsbediening ziet er niet bmw oem uit, en zeker niet van bmw kwaliteit. Zit ook een alarmsysteem in waarvan het geluid niet meer is aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:21:
[...]
Dus je weet niet waar men over bezig is maar je vind het dan toch nodig om iemand tegen te spreken? ;)
Ik weet niet wat EDE is wat later in de discussie opdook. ECO weet ik wel (of beter denk ik te weten)*.

Overigens spreek ik nergens tegen, ik deel alleen mijn ervaring. Weet ik veel of die automaat geschikt is voor het trekken van iets. Ik weet wel dat ik een X3 heb kunnen bestellen met trekhaak en automaat waarop die ECO standaard is.

*ondertussen begin ik te vermoeden dat die ECO niet dezelfde ECO is die op mijn bestelbon staat.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 10:40 . Reden: typo ]

Pagina: 1 ... 20 ... 134 Laatste

Dit topic is gesloten.