• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
rickyy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:52:
Jammer dat Rush niet standaard met 40 man is. Is een hele verademing tov. 32. Het is iets meer fast paste, je bent minder afhankelijk van domme ezels en na een potje zijn er altijd leavers waardoor je dan meestal nog wel 32 mensen of meer overhoudt.

Als bij Rush 32 ronde wordt veranderd zijn er soms nog maar 22 over wat tergend is.
Idd. Wij draaien nu weer op 48 man CQ en Rush. Voor Conquest precies goed en voor Rush iets te druk. Maar omdat het zelden is dat de server vol zit op Rush, is het vaak 30 / 35 man bij aanvang. Dit blijft vaak ongeveer gelijk tijdens een potje.
Zucht/ Rage de heletijd wanneer het potje bijna afgelopen is een timeout :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

Nou het was onvermijdelijk, heb het lang uitgesteld maar toch een hardwareupdate voor BF3. :+
Oke het is alleen maar 8GB RAM i.p.v 4GB maar toch een update voor BF3. (stomme wachttijden, soms zijn er al meerdere vlaggen gecapt in CQ voordat ik ook in het spel zit)

En ik weet van het bestaan van SSD's ja voordat iemand er over begint. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:47:
Nou het was onvermijdelijk, heb het lang uitgesteld maar toch een hardwareupdate voor BF3. :+
Oke het is alleen maar 8GB RAM i.p.v 4GB maar toch een update voor BF3. (stomme wachttijden, soms zijn er al meerdere vlaggen gecapt in CQ voordat ik ook in het spel zit)

ik moet nu ook even de knoop doorhakken en me pc vervangen, want ik heb nu zoveel problemen met dat ding ik heb gemerkt dat mijn voeding mijn hardware goed heeft aangetast.
laadtijden zijn langer geworden in alle games, grafisch iets minder FPS sommige games schelen gewoon 15 FPS en als ik benchmark kom ik overal ook dik onder de normale score uit.

Pykow schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:52:
[...]

ik moet nu ook even de knoop doorhakken en me pc vervangen, want ik heb nu zoveel problemen met dat ding ik heb gemerkt dat mijn voeding mijn hardware goed heeft aangetast.
laadtijden zijn langer geworden in alle games, grafisch iets minder FPS sommige games schelen gewoon 15 FPS en als ik benchmark kom ik overal ook dik onder de normale score uit.
Wat heb je dan voor PC en wat had je dan voor een voeding? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:47:

Ik ben benieuwd of het ook veel gaat helpen! Zo ja, is het voor mij mss ook een optie :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
4GB is inderdaad te weinig voor BF3. Ik merk zelfs dat mijn 6GB krap begint te worden. Tijdens een goed potje Caspian Border loopt het totale gebruik op tot 5.6GB.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:59:
[...]
Ik ben benieuwd of het ook veel gaat helpen! Zo ja, is het voor mij mss ook een optie :P
Ik laat het wel weten. ;)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[...]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:01:
4GB is inderdaad te weinig voor BF3. Ik merk zelfs dat mijn 6GB krap begint te worden. Tijdens een goed potje Caspian Border loopt het totale gebruik op tot 5.6GB.
Vreemd allemaal.
Bij mij is BF3 nog nooit boven de 1.4GB uitgekomen en dat op Ultra settings :S

• rickyy
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:09:
[...]

Vreemd allemaal.
Battlefield 3 alleen dan neem ik aan. Ik zit zo rond de 3800 als ik game via mijn G15 en meestal start ik BF3 als ik al 1500 gebruik. Is ongeveer 2300.

Alles ultra en textures medium.

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Vreemd allemaal.
Ik heb het over totaal RAM gebruik. Dus hoeveel RAM en totaal gebruikt wordt tijdens gamen. Dit is dus met Windows en alle andere programma's erbij.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:01
Net mijn eerste twee rondjes gespeeld. Moet zeggen, er hangt een lekker sfeertje in het spel. Echt een oorlog gevoel en niet het unreal tournament gevoel wat ik bij CoD soms heb.

Echter, crashed m'n game nu wel eens als ik een tijdje aan het spelen ben. M'n pc wordt niet te warm, dus ik vermoed een geheugen issue. Graphics heb ik nog op 'auto' staan.

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
pdebie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:02:
zojuist BF3 gekocht via Origin. Nu aan het downloaden. Ik ben benieuwd

--edit--
pfffffffffff download van 1Mb/s.
is dat origin altijd zo traag?
Dat is wel langzaam inderdaad, er vanuit gaande dat je een snellere verbinding hebt natuurlijk. Bij mij ging het met 12MB/s, dus ging vrij rap. Wel jammer dat het zo langzaam gaat, op dat tempo speel je vanavond niet meer natuurlijk.
[...]

Vreemd allemaal.
Zeker VRAM? Dat is namelijk 1.4 GB voor ultra.

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het gerucht gaat rond dat er een DLC komt met maps die zich enkel afspelen in de USA. Let op ! Gerucht.
http://mp1st.com/2012/01/...-map-pack/?utm_source=rss
Ruffzz schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:48:
Het gerucht gaat rond dat er een DLC komt met maps die zich enkel afspelen in de USA. Let op ! Gerucht.
http://mp1st.com/2012/01/...-map-pack/?utm_source=rss
DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:03:
[video]

Een beetje geruchtenmolen voor DLC.
Ik wil dino mode. :+
Stond al op de vorige pagina. ;)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:01
pdebie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:33:
Echter, crashed m'n game nu wel eens als ik een tijdje aan het spelen ben. M'n pc wordt niet te warm, dus ik vermoed een geheugen issue. Graphics heb ik nog op 'auto' staan.
Krijg een DirectX error zie ik. Heb wel de laatste versie hiervan. Er zijn ook geen updates beschikbaar voor m'n videokaart (GTX260 OC)

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

[...]
laden tussen maps duurt +/- 15 seconden bij mij op een 'oude' INTEL SSDSA2M080G2GC. Voorheen op mijn gewone HD +/- 30-40 seconden.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Zijn er nog mensen die zich de discussie omtrent KittenLefty herinnert?
Hij had hier een filmpje gepost op GoT omdat mensen hem er van beschuldigden dat hij hacker was.
Ik had hem in mn friendlist staan maar zag dat hij daaruit verdwenen was, ook zijn profiel was niet meer beschikbaar op battlelog.
Ben gewoon nieuwschierig of hij dan toch gehackt heeft en daarom gebanned is, of dat hij gequit is ofzo.

Kittenlefty als je nog op GoT zit, ben je gequit of ben je gebanned??

~edit: heb net op z'n naam gefilterd en het blijkt dus dat hij waarschijnlijk wel hackt en zijn naam verandert heeft.
Had ik ff gemist die post, dus NVM. |:(

[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-01-2012 23:22 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

Badtothebone schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:04:

laden tussen maps duurt +/- 15 seconden bij mij op een 'oude' INTEL SSDSA2M080G2GC. Voorheen op mijn gewone HD +/- 30-40 seconden.
Ik had het over de hoeveelheid RAM ;) SSD is op zich wel leuk, maar m'n E8400 zou toch eigenlijk een upgrade moeten krijgen. Als RAM nog wat uitmaakt geeft het wat extra push om te upgraden en dan ga ik ook eindelijk aan de DDR3!

Battlereport
Ik weet dat jullie niet van show offs houden, maar ik denk ook niet dat m'n stats erg show off-waardig zijn :+ Wat is wel een beetje jammer vind is hoe triest de rest van m'n team eigenlijk was; ik heb ruim 2x het aantal punten van onze nr. 2. Er was goed te zien hoe iedereen zich focusde op de frontlinie, terwijl we achter stonden qua vlaggen. Of we stonden voor, maar er werd sneaky een vlag gecapt en iedereen ging vrolijk verder op het front, waardoor we ons voordeel snel kwijt waren natuurlijk.
Dat Wake vrij lineair is betekend niet dat je het ook zo moet spelen; met een heli of een jet naar een vlag ver achter het front en je hebt de patstelling snel doorbroken.

Speel sinds gisteren met de G36C, wat een heerlijk wapen is dat toch!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:52:
[...]
m'n E8400 zou toch eigenlijk een upgrade moeten krijgen.
Ik heb de e8500, overklokken naar 4,2 ghz doet wonderen voor bf3. (nog steeds constant 100% maar veeeeeel minder fps drops).
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:52:
Battlereport
Ik weet dat jullie niet van show offs houden, maar ik denk ook niet dat m'n stats erg show off-waardig zijn :+ Wat is wel een beetje jammer vind is hoe triest de rest van m'n team eigenlijk was;
Dat ken ik :9
http://battlelog.battlefi...how/18625886/1/308753472/

Maargoed, allemaal lage rang. Ik ben maar geleaved na dat potje.

[ Voor 48% gewijzigd door Cyberwarmacine op 29-01-2012 00:25 ]

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:40:
[...]

Zeker VRAM? Dat is namelijk 1.4 GB voor ultra.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1347098/bf3.jpg

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
Jongens, ik wil graag de Ace Squad Dog Tag unlocken.

ACE SQUAD DOG TAG - Obtain Ace Squad Ribbon 10 Times

Ik heb de ribbon al 25x, maar heb nog geen dog tag, weet iemand hoe dit kan?

• rickyy
IngamerX schreef op zondag 29 januari 2012 @ 02:56:

ACE SQUAD DOG TAG - Obtain Ace Squad Ribbon 10 Times

Ik heb de ribbon al 25x, maar heb nog geen dog tag, weet iemand hoe dit kan?
Moet je dan niet iemand knifen die die dogtag ook heeft oid?

Geen idee hoe het in zijn werk gaat.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
De dog tag waar je het over hebt is de linker dogtag. De rechter unlock je pas bij 50 ribbons.
DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:56:
[...]

Wat heb je dan voor PC en wat had je dan voor een voeding? ;)
deze heb ik ;)
productreview: Acer Aspire M7811 (PT.SDHE2.030) review door Pykow
maar dan met een GTX460 1GB 850mhz vorig jaar erin gezet.
maar mijn voeding had er sinds dag 1 al moeite mee en langzamerhand is mijn pc zo vaak uitgevallen dat hij dus mijn overige hardware heeft aangetast.

dus moet nu opzoek naar een nieuw pc prijs van 1000 tot 1300
6GB ram minimaal, SSD voor windows, GTX560 minimaal erin en in elkaar gezet ;) ben geen techneut.
maar goed daar is dit topic niet voor bedoelt maar meer het bf3 probleem topic of hardware topic.

• DutchElite
  • Laatst online: 14-11 15:06
Hallo ik heb een vraagje.

Maakt het veel verschil uit of je dual of single channel geheugen hebt. ik heb nu namelijk 4Gb single channel geheugen. zou het veel prestatie winst opleveren als ik dual channel geheugen zou hebben of zelf 8Gb dual channel?

Ik merk nu al dat ik soms 3.8Gb geheugen in gebruik heb. Ook kan ik niet echt hoger dan medium spelen met Crossfire 6870 en AMD Phenom II X4 965 (3.4GHz) want dan krijg ik soms frame drops.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

IngamerX schreef op zondag 29 januari 2012 @ 02:56:
Die heb je gewoon (er even vanuit gaan dat je dit bent ;))?

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 21:09
DutchElite schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:36:

Maakt het veel verschil uit of je dual of single channel geheugen hebt. ik heb nu namelijk 4Gb single channel geheugen. zou het veel prestatie winst opleveren als ik dual channel geheugen zou hebben of zelf 8Gb dual channel?

Ik merk nu al dat ik soms 3.8Gb geheugen in gebruik heb. Ook kan ik niet echt hoger dan medium spelen met Crossfire 6870 en AMD Phenom II X4 965 (3.4GHz) want dan krijg ik soms frame drops.
4GB is sowieso weinig. En dan ook nog eens single channel. Dit kan zeker een van de oorzaken zijn van jou framedrops. Zet er dan 8gb dual channel(liefste nog PC3-12800/DDR3-1600 of hoger) in en je merkt een wereld van verschil

- Mijn PC -

4GB is inderdaad weinig voor BF3.
als mijn pc reboot heb ik soms ook maar 4GB van de 6GB beschikbaar ( lang leve faalende moederboard)
maar dan merk je gelijk dat de game niet lekker draait.
zelfs met een goede i7 processor en een goede videokaart, merk je gewoon dat de interne geheugen zeer belangrijk is bij BF3

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik draai handel op high met 4GB geheugen en eigenlijk nog nooit problemen gehad, zal eens kijken naar mijn geheugengebruik, maar het zal ook helpen dat ik die PC nagenoeg enkel voor gamen gebruik, en er dus verder nagenoeg niks aan zut op de achtergrond draait.

Enige waar ik laatste tijd last van heb is dat het spel soms crasht, en verrassend vaak als ik met een tank een andere tank ram. (Wat gelukkig verder niet veel gebeurd).

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

nou net ook op een leuke server wordt ik gekicked omdat ik 20-1 stond kut duitsers

http://battlelog.battlefi...how/18766890/1/176614903/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:42
furby-killer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:59:
Ik draai handel op high met 4GB geheugen en eigenlijk nog nooit problemen gehad, zal eens kijken naar mijn geheugengebruik, maar het zal ook helpen dat ik die PC nagenoeg enkel voor gamen gebruik, en er dus verder nagenoeg niks aan zut op de achtergrond draait.

Enige waar ik laatste tijd last van heb is dat het spel soms crasht, en verrassend vaak als ik met een tank een andere tank ram. (Wat gelukkig verder niet veel gebeurd).
Ik ben onlangs van 4 naar 8 gig gegaan, en ik merk het vooral bij het wegtabben uit de game, dat kan nu opeens. Anders moest hij allemaal dingen uit zn geheugen gaan gooien op het moment dat je BF draaide en dan werd hij ontiegelijk langzaam als je het spel afsloot, maar dat heb ik nu niet meer, loopt weer als een zonnetje :)

• Richard P

Ik snap eigenlijk niet dat je zegt dat je single channel geheugen hebt. Je hebt maar een enkele stick RAM in je moederbord? Lijkt me heel vreemd gezien je systeem best ok is.
Elbaceever schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:07:
Thx Asgaro

Had zelf ook al zitten prutsen in de settings omdat die sharpen idd te hoog staat!

Like a boss ! :D
Haha, nice parodie :D
PilatuS schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:22:
[...]

Ik heb het over totaal RAM gebruik. Dus hoeveel RAM en totaal gebruikt wordt tijdens gamen. Dit is dus met Windows en alle andere programma's erbij.
Hmm, ik heb zoals DostyaVlasova ook maar 4 GB, en heb ook niet echt geheugen tekort. Bij het opstarten zit ik aan 1.4 GB denk ik. En als ik BF3 langdurig speel, blijft het totaal gebruikt geheugen altijd op 3.8 GB hangen ongeveer.
Laten jullie dan alle apps aanstaan die jullie doorheen de dag gebruiken of? >:)

edit:
Bartske schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:41:
[...]

Ik ben onlangs van 4 naar 8 gig gegaan, en ik merk het vooral bij het wegtabben uit de game, dat kan nu opeens. Anders moest hij allemaal dingen uit zn geheugen gaan gooien op het moment dat je BF draaide en dan werd hij ontiegelijk langzaam als je het spel afsloot, maar dat heb ik nu niet meer, loopt weer als een zonnetje :)
Ahja, daar heb ik wel last van met m'n 4 GB. Moet 5 sec wachten bij het alt-tabben voordat m'n systeem terug responsief is. Maar daar geef ik niet om.

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 29-01-2012 12:14 ]

Pykow schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:25:
[...]

4GB is inderdaad weinig voor BF3.
als mijn pc reboot heb ik soms ook maar 4GB van de 6GB beschikbaar ( lang leve faalende moederboard)
maar dan merk je gelijk dat de game niet lekker draait.
zelfs met een goede i7 processor en een goede videokaart, merk je gewoon dat de interne geheugen zeer belangrijk is bij BF3
Je kan er natuurlijk altijd meer hardware bij prikken, maar ik zou ook even goed naar je windows kijken, het klinkt alsof daar veel winst te halen is. Hoeveel programma's starten er automatisch op na een reboot en hoeveel onnodige services draaien op de achtergrond? Is je schijf goed gedefragmenteerd (als je geen SSD hebt), je registry op orde en andere overbodige windows poespas uit?

Na een reboot zit ik nog onder 1 gb, zelfs met skype, winamp, firefox draaiend krijg ik met BF3 nog geen 4GB vol. Op wat voor settings speel je dan dat het niet goed zou draaien? Plus wat vind jij niet soepel? Op een oud beestje Q9550 OC en een 6870 draait het hier extreem soepel met settings op high met 60 fps plus. Goed, ik speel op minimale instellingen voor nog snellere en betere zichtbaarheid maar het kan wel!

Tenslotte, gebruik je je geheugen in dual of triple geheugen bankjes? 6GB in dual is sowieso al een kleine fail omdat je dan niet optimaal gebruik maakt van de mogeijkheden die dual channel biedt, dan kan je inderdaad wel een sprongetje zien in performance als je het geheugen gelijk trekt.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Voordat de hardwarediscussie uit de hand loopt, kunnen jullie niet beter hier verder: Het BF3 hardware topic ? :)
Bee.nl schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:15:
Voordat de hardwarediscussie uit de hand loopt, kunnen jullie niet beter hier verder: Het BF3 hardware topic ? :)
Gelijk heb je, excuses :)
pdebie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Krijg een DirectX error zie ik. Heb wel de laatste versie hiervan. Er zijn ook geen updates beschikbaar voor m'n videokaart (GTX260 OC)
Ik zou toch nog eens http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=35 opnieuw installeren.
Je moet dus niet je oude DirectX files ofzo verwijderen. Dit programma update gewoon dat wat nodig is en laat de rest staan.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:12:
[...]

Je kan er natuurlijk altijd meer hardware bij prikken, maar ik zou ook even goed naar je windows kijken, het klinkt alsof daar veel winst te halen is. Hoeveel programma's starten er automatisch op na een reboot en hoeveel onnodige services draaien op de achtergrond? Is je schijf goed gedefragmenteerd (als je geen SSD hebt), je registry op orde en andere overbodige windows poespas uit?

Na een reboot zit ik nog onder 1 gb, zelfs met skype, winamp, firefox draaiend krijg ik met BF3 nog geen 4GB vol. Op wat voor settings speel je dan dat het niet goed zou draaien? Plus wat vind jij niet soepel? Op een oud beestje Q9550 OC en een 6870 draait het hier extreem soepel met settings op high met 60 fps plus. Goed, ik speel op minimale instellingen voor nog snellere en betere zichtbaarheid maar het kan wel!

Tenslotte, gebruik je je geheugen in dual of triple geheugen bankjes? 6GB in dual is sowieso al een kleine fail omdat je dan niet optimaal gebruik maakt van de mogeijkheden die dual channel biedt, dan kan je inderdaad wel een sprongetje zien in performance als je het geheugen gelijk trekt.
Ik heb dezelfde hardware, Q9550 en 6870 en zelfs Vista 32bits :X dus mijn 4 GB kan niet eens volledig aangesproken worden en ik draai het ook zo soepel als wat op 1680x1050 met medium instellingen, ook Alt-tabben duurt bij mij geen 5 sec... Maar ook voor mij geldt dat ik dat systeem alleen maar voor gamen gebruik en dus niks anders op de achtergrond draai (maar die tip over defragmenteren ga ik nog wel ff doen, mss scheelt dat wel weer wat en wordt het nog beter)

Steam || Diablo 3

• PilatuS
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:09:
[...]

Hmm, ik heb zoals DostyaVlasova ook maar 4 GB, en heb ook niet echt geheugen tekort. Bij het opstarten zit ik aan 1.4 GB denk ik. En als ik BF3 langdurig speel, blijft het totaal gebruikt geheugen altijd op 3.8 GB hangen ongeveer.
Laten jullie dan alle apps aanstaan die jullie doorheen de dag gebruiken of? >:)
Ik ga geen andere programma's afsluiten als ik ga spelen. Als ik dat zou moeten doen prop ik er wel meer RAM in. Moet er niet aan denken iedere keer alles af te sluiten en weer aan te zetten als ik klaar ben met spelen.

In Windows gebruik ik meestal rond de 2GB RAM. Tijdens gamen loopt dit dus op naar 5.6GB totaal. Videoram zit rond de 1.7GB totaal tijdens spelen.

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:09:

Mijn systeem gebruikt 4GB.
Zelf heb ik in totaal 16GB ram
Slaat zichzelf voor de kop vanwege een post over RAM. :F

Echt hoor, het was een post en nu gaat het alleen nog maar over hardware waar een apart topic voor is. :/

• AdmiralSnipe
Waarom zijn er servers die gaan teambalancen wanneer er nog ong.60 kills gemaakt moeten worden.
Zit ik in een team met iets van 250 kills left en enemy met 60 left word ik op het laatste moment in het verliezende team gedumpt.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-11 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

Bij mij bleef het ook op 3,8 van de 4gb hangen, nu ik 8 heb draait het desondanks een stuk beter, hogere framerate en geen drops meer.

Ben ik overigens de enige die het effect van suppression op accuracy overdone vindt? Sta je met een bolt action sniperrifle tegenover iemand, 2 keer schieten met de crosshair exact op het hoofd van de tegenstander maar door die suppression geen hits. Irritant, net als hitboxes van mensen die zich verschuilen tussen stenen of ingestorte gebouwen.

[ Voor 56% gewijzigd door codex op 29-01-2012 14:48 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
reemprive schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:44:
net als hitboxes van mensen die zich verschuilen tussen stenen of ingestorte gebouwen.
heb wel eens iemand proberen te schieten over die rommel, tussen 2 brokstukken door... gewoon niks. terwijl het toch RUIM boven de rommel zou moeten zitten.
ze stonden stil, het was dicht bij (overkant van de straat). die hadden gewoon geraakt moeten zijn. 2 clips en niks.
bij de laatste clip zag ik mijn kogels impact-en op een onzichtbare hitbox. heel irritant...

owja, daarna zagen ze me en konden mij wel raken... grrrr

[ Voor 6% gewijzigd door Countess op 29-01-2012 14:57 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• codex

codex

Inderdaad, wel kunnen schieten maar niet geraakt kunnen worden. Ik zal eens een kleine compilatie maken.

• StealthyPeanut
AdmiralSnipe schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:43:
Waarom zijn er servers die gaan teambalancen wanneer er nog ong.60 kills gemaakt moeten worden.
Zit ik in een team met iets van 250 kills left en enemy met 60 left word ik op het laatste moment in het verliezende team gedumpt.
Ze moeten sowieso eens een goede balancer maken.

Nu zit op onze server 8 man met skill in 1 team. Deze 2 worden geswitched , maar dat is juist het hele probleem. 4 ervan moeten wel en 4 niet. Maar dat snapt die plugin weer niet. Hij gooit ze allemaal over. Tja, kansloos :F

Als EA nou zelf eens een fatsoenlijke balancer ontwerpt |:(

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-01-2012 15:16 ]

furby-killer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:59:

op mijn pc staat alleen maar Chrome, Java, MSN, nvidia drivers, Logitech G drivers en heel wat games die ik bijna niet meer speel, maar met 4GB merk ik dat ik maar 40 FPS haal max (high/mid settings) en met 6 GB 40 tot 60 FPS (locked op 60)

vandaag even gekeken naar mijn verbinding, waarom ik zo vaak lag etc.
1 meter naar links (naar de overloop in ons huis) heb ik 10 mbps verbinding (maximaal wat hier te halen valt door kpn :( ) en 1 meter naar rechts met dezelfde laptop getest heb ik 1.0 tot 1.5 mbps. mijn pc heeft regelmatig het zelfde probleem.
daarna mijn laptop op de grond onder mijn pc gezet. 7 tot 8 mbps en boven, waarom mijn usb adapter zit. 0.6 tot 1.2 mbps.
nu heb ik een USB verlengkabel er tussen gezet en gewoon naar beneden laten vallen en nu is mijn internet 6 tot 10 mbps.

moet nog testen of ik nu minder lag heb bij BF3 ping onder de 60, dan kan ik weer een tijdje vooruit en doorsparen en wachten tot dat sommige hardware goedkoper wordt voordat ik een nieuwe pc ga bestellen.

• AdmiralSnipe
StealthyPeanut schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:14:
[...]

Ze moeten sowieso eens een goede balancer maken.

Nu zit op onze server 8 man met skills in 1 team. Deze worden niet geswitched en dan switch ik maar. Tja, weer 3 losses erbij :F.

Als EA nou zelf eens een fatsoenlijke balancer ontwerpt |:(
Ja ik zat net bij je op Noshar Canals, we hadden alle bases in handen en volgens mij was er bij jullie niet een iemand die ook maar de moeite nam om een SOFLAM op te zetten.
Heb gewoon de hele ronde in een Viper rond kunnen vliegen. 8)7

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Heb voor mijn assignment voor de QBZ-95B een tank vernietigd met mijn repair torch. Ik zat in een tank en had 20% over een een engi stond tegen me aan met een repair torch om mij te vernietigen. Ik spring eruit, springt hij eirn xD dus ik dan maar met mijn torch hem gekilld :p

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:36:
1-5 free slots al eens geprobeerd? ;)
Dat is 1 tot 5 free, niet vol... niet wat ik vroeg dus.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:37:
Dit kan je toch gewoon oplossen door niet te filteren op players? Gewoon servers refreshen, selecteren op spelers en dan staan de volle servers gewoon boven lijkt me :)
Ik wil sorteren op ping zoals gewoonlijk, anders krijg ik er allemaal 200+ bagger bij, ook niet wat ik wil dus.
Haha net op de DRL server in een tank zo enorm veel mijnen vernietigd, dat levert echt veel punten op :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Michielodc
Pffff wat is BF toch flut met MVP ribbons. Ik eindig eerste, maar 5sec voor einde stond ik nog tweede. Word ik dus in de laatste 5sec 1e, maar krijg ik MVP 2 ofc. Al best vaak gehad....

Verwijderd

Werd de andere persoon niet gewoon nog net in de laatste seconde MVP1? Een battlereportje zou duidelijker zijn.
Tsurany schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:45:
Haha net op de DRL server in een tank zo enorm veel mijnen vernietigd, dat levert echt veel punten op :D
Daarom gooi ik dus altijd een granaat naar een hoop mijnen. ;)

DanielWW2 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:55:
[...]

Daarom gooi ik dus altijd een granaat naar een hoop mijnen. ;)
Jups, maar er lagen er nu wel 20 ofzo daar, dat was echt nice :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
AdmiralSnipe schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Ja ik zat net bij je op Noshar Canals, we hadden alle bases in handen en volgens mij was er bij jullie niet een iemand die ook maar de moeite nam om een SOFLAM op te zetten.
En dan doe je er wat aan, krijg je gezeik met de gasten die je switched _O-.

/care
Tsurany schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:59:
[...]

Jups, maar er lagen er nu wel 20 ofzo daar, dat was echt nice :D
Welke compleet gestoorde gek gooit nou 20 mijnen bij elkaar op een hoop? :P

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Welke fxaa kan ik het beste gebruiken ?
Ik wil namelijk geen aa erbij.
als het maar geen performence loss geeft dan ben ik blij
als het er bijv zo uitziet
http://www.hdgamingvideos...-hd-screenshots-with.html

Suh dude

DanielWW2 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:03:
[...]

Welke compleet gestoorde gek gooit nou 20 mijnen bij elkaar op een hoop? :P
Niet bij elkaar maar verspreid in de eerste base in Caspian op rush :D

Trouwens, net op DRL server: http://battlelog.battlefi...how/18814081/1/186401280/
Server bevalt mij wel :+

• StealthyPeanut
Michielodc schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:51:
Pffff wat is BF toch flut met MVP ribbons. Ik eindig eerste, maar 5sec voor einde stond ik nog tweede. Word ik dus in de laatste 5sec 1e, maar krijg ik MVP 2 ofc. Al best vaak gehad....
Nog nooit gehad. Ook al haal ik het met de laatste kill.
Tsurany schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:19:
[...]

Trouwens, net op DRL server: http://battlelog.battlefi...how/18814081/1/186401280/
Iemand zit echt te veel in de tank. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-01-2012 16:45 ]

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:19:
[...]

AA rules :9

Net een bagger rondje gehad. Team snapt er echt veel te weinig van om te kunnen winnen.
DanielWW2 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:37:
Iemand zit echt te veel in de tank. ;)
Tank 13 kills ofzo, daarna veel met de AA. Op het eind nog 8 infantry kills.

Tsurany schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Tank 13 kills ofzo, daarna veel met de AA. Op het eind nog 8 infantry kills.
Stom tentamen morgen. (wil spelen, wil noobs afschieten met de AA) :P

• Michielodc
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:52:
Werd de andere persoon niet gewoon nog net in de laatste seconde MVP1? Een battlereportje zou duidelijker zijn.
Bij de battlereport staat dat ik dus net een kill te weinig heb. Terwijl bij de score na potje, dus ingame, stond dat ik wel 12 kills ipv 11 had... En daar stond het dat k 1e was en bij de battlereport 2e..

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Ah nog 18 kills maken zonder dood te gaan en dan heb ik eindelijk een K/D ratio van 1.0+ :). Jammer dat je niet de progressie van je K/D ratio kan zien, een week of twee geleden zat ik nog onder de 0.8, ik begin het spelletje nu echt goed te begrijpen en vooral qua map kennis en loop routes gaat het een stuk beter, ook heb ik nu eindelijk de 3.4x scope op 1 van mijn wapens en dat is toch net weer wat fijner als de 4x scope.

Ook qua teamplay komt het nu allemaal wel bij elkaar met alle leuke ribbons tot gevolg :).

Edit:

Wat vinden jullie trouwens het verschil tussen de M4A1 en de A-91 voor de engineer? Zelfde soort kogels, range en ROF ik ben er nog niet uit, hier kan ik ook geen verschil vinden: https://docs.google.com/s...tasc=true&rowsperpage=250

[ Voor 26% gewijzigd door roy-t op 29-01-2012 17:29 ]

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Fijn joh, servers die checken of je ping niet te hoog is. Krijg ik een waarschuwing dat m'n ping hoger dan 80 is, terwijl die 20 was.
Wordt je daarna lekker gekickt...

• haarbal
  • Laatst online: 10:39
@roy-t

de an91 beweegt meer opzij tijdens het schieten, de m4 wat meer omhoog en veel minder opzij.

als je niet zo'n held met mikken bent is de an91 een mooi spray wapen voor rennende gasten, gaat niet echt omhoog en door de recoil naar links en rechts krijg je een flinke cone of fire.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• IngamerX
  • Laatst online: 14-11 14:05
Cyberwarmacine schreef op zondag 29 januari 2012 @ 07:41:
De dog tag waar je het over hebt is de linker dogtag. De rechter unlock je pas bij 50 ribbons.
Die bedoel ik idd, thanks :)
IceStorm schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:39:
[...]

Die heb je gewoon (er even vanuit gaan dat je dit bent ;))?
Ja idd, ik bedoelde de rechter dog tag :P Die krijg dus pas bij 50 ribbons.
AdmiralSnipe schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:17:
[...]

De balancer werkt volgens mij a.d.h.v. de laatste joiner (dus balance qua aantal spelers) en let niet op de skill level van een speler. Als je je profiel checked kun je ook zien wat je skill is. Helemaal onder aan bij "More Statistics". Mijn skill is 414. Wellicht dat de skill level een betere maatstaaf is.

Maar dat is allemaal relatief, zo heb ik in het begin heel veel tijd gestoken in jets, weinig punten gescored en vaak doodgegaan en is mijn vader zijn soldaat op de xbox360 gekoppeld aan mijn PC account omdat ik destijds de demo om mijn pa zijn live account heb gespeeld. Mijn pa is serieus slecht en trekt ook dik mijn stats omlaag. Dus skill level kan wat verraderlijk zijn.

En ook heb je nog te maken met mensen die samenwerken via bijvoorbeeld Teamspeak. Daar doe je helemaal niets tegen. Het is nogal lullig om zo'n squad uit elkaar te trekken.

Het zou mij gewoon heel cool lijken als er een filter in de game wordt verwerkt dat als er strax ingame VOIP is, je alleen die server kan joinen als je mic actief is. Dat iedereen in die game een microfoon aan moet hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door IngamerX op 29-01-2012 17:43 ]

roy-t schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:24:
Ah nog 18 kills maken zonder dood te gaan en dan heb ik eindelijk een K/D ratio van 1.0+ :). Jammer dat je niet de progressie van je K/D ratio kan zien,
www.bf3stats.com :)
Wat vinden jullie trouwens het verschil tussen de M4A1 en de A-91 voor de engineer? Zelfde soort kogels, range en ROF ik ben er nog niet uit, hier kan ik ook geen verschil vinden: https://docs.google.com/s...tasc=true&rowsperpage=250
M4A1 is beter :) Zie ook overzicht in TS.

Tsurany schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:52:
[...]

www.bf3stats.com :)

[...]

M4A1 is beter :) Zie ook overzicht in TS.
Trouwens, volgens mij staan de B2K voertuigen nog niet in de TS.
Word die nog langer. :+

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

FXAA mod is mooi zeg :D
Ook net voor het eerst achter gekomen dat je jets kan landen. Nooit geweten...
Net even jet volgeplakt met C4, en dan op de enemy landingsbaan geland. Fun verzekerd :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

vandaag rare teamkills gehad....
Was met Heli naar een vlag gevlogen en uitgestapt, begon er iemand anders te vliegen gaan die dood ofzo en heb ik teamkill :/.

Daarvoor had ik er nog een gedaan maar daar heb ik geen flauw idee van hoe ik die zou kunnen hebben gemaakt + weet omstandigheden ook niet meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Fantasma op 29-01-2012 20:03 ]

• Michielodc
Fantasma schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:39:
vandaag rare teamkills gehad....
Was met Heli naar een vlag gevlogen en uitgestapt, begon er iemand anders te vliegen gaan die dood ofzo en heb ik teamkill :/.
Ik ging vandaag ook dood omdat een teammate het gebouw kapot schoot waar ik op stond. Normaal doe ik dat juist bij teammates :P omdat er dan meer tegenstanders in zitten.

Vandaag ook bij Rush, zit in eindelijk in het winnende team en zijn we bij de laatste MCOMs. Ik zit in een squad en sta tweede. Ben in inees heel raar dood en staat er blabla has ended your 7kill streak. Was het dus de admin voor een autobalance -,-.

Verwijderd

Ik had gisteren nog een leuke suicide: reed vrolijk achteruit in m'n tankje, zag ik dat er iemand achter me op kwam duiken (proximity sensor), dus ik vol in z'n achteruit. Rij mss 3 meter en ontploft m'n tank; "suicide". Als die gast mines had gelegd was het geen suicide geweest lijkt me en er zat ook geen C4 van mij op.

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 11:43
M'n broertje killde vanmiddag iemand met een headie met z'n sniper, stond er dat ie hem gekilled had met een nade 8)7

• codex

codex

IngamerX schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:41:
Wellicht dat de skill level een betere maatstaaf is.
Nee, een goede speler met een lagere rank heeft een hogere skill dan een betere speler met een hogere rank. Hoeft uiteraard niet altijd, maar skill wordt bepaald op basis van de level van de tegenstanders die je "ownt". Als jij level 90 bent dan wordt het knap lastig om een hoge skill te halen vergeleken bij iemand die heel afentoe BF3 speelt.

Verwijderd

Haha, k heb BC2 opnieuw eens gespeeld, mooie herinneringen :)

• Richard P
"You were disconnected from EA online". Ligt het weer aan mij of is het weer eens onmogelijk om online te komen? Het zal eens meezitten.

Waarom kan je trouwens niet joinen als de server van map aan het wisselen is? Komt me meerdere keren per dag voor dat ik een server join, maar wat na 3 minuten nog niet is gelukt omdat de server ineens van map verandert. Kan ik weer opnieuw in de queue. Sommige dingen zijn zo ergerlijk aan dit spel. Nu stop ik met zeuren.

[ Voor 54% gewijzigd door Richard P op 30-01-2012 00:21 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De meest kloterige "bug" vind ik toch wel dat als je spawnt en je spawnt jezelf in een jet omdat er nog maar een is en je geeft gas en dan... pats, spawnt net de tweede jet voor je neus terwijl jij dus in de achterste zat. Gevolg: je knalt er tegenaan: Suicide... Godverdegodver... :X En dit is me dus op Kharg Island al drie keer voorgekomen... |:(

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Dat is idd erg vervelend. Zelf ook een aantal keer gehad. Hoe moeilijk is het om een check uit te voeren of er iemand aan het opstijgen is? Zo ja, vertraag het spawnen van de andere jet met 5 seconden en iedereen is blij.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:38:
Haha, k heb BC2 opnieuw eens gespeeld, mooie herinneringen :)
Heb ik laaatst ook even gedaan, moet zeggen BC2 speelt nog steeds erg lekker en ik vind het er soms nog beter uitzien dan BF3 (kan ook aan mn instellingen liggen). :9

• AdmiralSnipe
Schiet net met tank een Little Bird aan flardendie ong. 300 meter verderop vloog op Kharg Island.
Geeft wel een kick op van lange afstand een heli neer te halen! >:)

• Faberge
  • Laatst online: 13-11 16:54
Nou gister met pijn en moeite de Defend M-COMM ribben gehaald. Heb ze nu allemaal. Had wel gehoopt op wat extra XP hiervoor, maar helaas.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Gisteren wat MAV kills gemaakt ;) blijft leuk om te doen.
ik erger me alleen aan die commit suicide als je gewoon loopt en opeens staat er BAD LUCK terwijl je niks doet.
of dat je soms niet over kleine rotsen kan springen,maar wel super stijl tegen een berg aan kan lopen.

BC2 heb ik nooit echt gespeeld, al die sneeuwmaps zorgde dat ik er mee kapte, ik werd steeds verblind.
daarnaast speelde iedereen met RPG's en niks anders, waardoor de fun er snel afwas.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
reemprive schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:23:
[...]

Nee, een goede speler met een lagere rank heeft een hogere skill dan een betere speler met een hogere rank. Hoeft uiteraard niet altijd, maar skill wordt bepaald op basis van de level van de tegenstanders die je "ownt". Als jij level 90 bent dan wordt het knap lastig om een hoge skill te halen vergeleken bij iemand die heel afentoe BF3 speelt.
Skill level word bepaald door het skill level van de gene die jij neer schiet of door neer geschoten word.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:24
unfor schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Skill level word bepaald door het skill level van de gene die jij neer schiet of door neer geschoten word.
Ik loop eigenlijk met alles achter op m'n vrienden (k/d, points per minute, rank) alleen m'n skill van 710 punten is bijna het dubbele van m'n vrienden lijst.

Dus m'n vrienden zijn gewoon noob killers? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Furfoot op 30-01-2012 10:38 ]

Instagram

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik ben gisteren voor het eerst tegen de auto balancer aangelopen en ik ben niet zo positief. Deze keek alleen maar naar de laatste joiner. En het feit dat ik a) bovenstaand in mijn team en b) netjes in een squad zat deed niks af aan het feit dat ik laatste joiner gewoon naar het andere team werd gesmeten. Het verschil met de nr. 2 van het team was ruim 700 punten (ik had snel 2 MCOM's kunnen armen).

Toch een beetje jammer als je bedenkt dat het halve team uit lone wolf snipers bestond die geen zak aan het uitvoeren waren.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Furfoot schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:37:
[...]

Ik loop eigenlijk met alles achter op m'n vrienden (k/d, points per minute, rank) alleen m'n skill van 710 punten is bijna het dubbele van m'n vrienden lijst.

Dus m'n vrienden zijn gewoon noob killers? :)
Ja.

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Ben toch wel een beetje teleurgesteld in deze game vooral in back to karkand
en de gameplay van deze game..

• jeffreypieksma
Toch maar weer eens BF bad company erbij halen...

• agoNITE
  • Laatst online: 13-11 18:39
jeffreypieksma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:50:
Toch maar weer eens BF bad company erbij halen...
En dit kon niet ge-edit worden in je bovenste post?
Misschien handig om aan te geven waarom je precies teleurgesteld bent, komt nu meer over als 'zie mij klagen' :z

• jeffreypieksma
Vooral de gameplay, bijvoorbeeld je squad mensen gebruiken het alleen op te spawnen ik zie zelden dat me squad wil teamen en vlaggen wil plakken etc. Wat ook mooi zou zijn als je bij het laadschem al kan selecteren als je een squad wilt joinen, en misschien ook welke squad. En zo zijn er nog genoeg dingen waar ik ontevreden mee ben:)
agoNITE schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:53:
[...]

En dit kon niet ge-edit worden in je bovenste post?
Misschien handig om aan te geven waarom je precies teleurgesteld bent, komt nu meer over als 'zie mij klagen' :z

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
@ De mensen die mij de M4A1 als engineer aanbevolen,

Thanks, is echt een heel fijn wapen! Stukken beter als me vorige die ik gebruikte namelijk de UMP-45, waarom ik deze gebruikte snap ik zelf ook nog steeds niet. Lukt me in ieder geval beter om CQC te winnen nu! :)

• Richard P
erikvandenberg schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:28:

Thanks, is echt een heel fijn wapen! Stukken beter als me vorige die ik gebruikte namelijk de UMP-45, waarom ik deze gebruikte snap ik zelf ook nog steeds niet. Lukt me in ieder geval beter om CQC te winnen nu! :)
Ik heb ook een tijdje met de UMP-45 gespeeld, maar (zoals je kan verwachten door de pistool munitie) damage voorbij een paar meter was om te huilen. En zelfs dichtbij heb je teveel nodig.

• agoNITE
  • Laatst online: 13-11 18:39
jeffreypieksma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:04:
Vooral de gameplay, bijvoorbeeld je squad mensen gebruiken het alleen op te spawnen ik zie zelden dat me squad wil teamen en vlaggen wil plakken etc. Wat ook mooi zou zijn als je bij het laadschem al kan selecteren als je een squad wilt joinen, en misschien ook welke squad. En zo zijn er nog genoeg dingen waar ik ontevreden mee ben:)

[...]
Ik heb nou niet direct het gevoel dat de teamplay zoveel anders is dan in Bad Company 2.
erikvandenberg schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:28:

Sowieso beste engineer wapen. A-91 is leuk maar mensen met wat meer ervaring zullen de trage reloadtime niet waarderen denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 30-01-2012 11:33 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.