~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hijs goed!!bazs2000 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:24:
[...]
Nee, B2K heeft een dubbele betekenis.
Aan de éne kant gaat het verhaal van de maprotatie op, aan de andere kant is B2K een afkorting.
Het moet namelijk een teken zijn dat ik (bazs2000 = B2K) daar heers. Op de andere servers niet, daar is het te moeilijk.
Verwijderd
Er kloppen al een aantal dingen niet naar mijn mening...Dankzei cheaters worden er minder PC titels gemaakt omdat ontwikkelaars geen vertrouwen hebben.
ontwikkelaars laten de PC markt dus links liggen,waardoor ook hun omzet zal dalen en het gaat al niet zo lekker in de game branch.
1. De piraterij is de oorzaak dat er minder pc titels worden gemaakt en niet cheaters.
2. Gaat niet lekker in de game indrustrie? Je hoort niks anders op het nieuws als er een nieuwe game uit is dat er weer een record omzet is gevestigd. voorbeelden: CoD/Battlefield/Skyrim
"dus waar SOPA sites wilt blokkeren als ze iets illegaals doen, mogen ze van mij spelers blokeren om online games te gaan spelen." Hier heb je wel gelijk in maar daarvoor moet je niet bij SOPA aan de deur kloppen. Wikipedia: Stop Online Piracy Act
Trouwens zie net dat de website uit de lucht is. http://www.sopa.org.uk/
Anonymous zeker weer bezig!
Lucky!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:49:
LoL, schiet met tank op Kharg Island op een base die iets van 500M verderop ligt kill ik ook nog iemand!
Lucky!
ja diegene zal wel balen ja
Worden er voor alle wapens de langste afstand van een kill bijgehouden ?
Volgens mij niet.evil kim schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:56:
[...]
Worden er voor alle wapens de langste afstand van een kill bijgehouden ?
Alleen bij headshots maar dat werkt niet met vehicles en je kan ook niet zien met welk wapen je de langste headshot gemaakt hebt.
Wat voor graka heb je dan? Ik heb een gtx 460, ik ben bang dat de injector behoorlijk wat van m'n performance afsnoept. Op dit moment speel ik met alle settings op medium (min 40 fps, max 70 fps). Ik had wel ook iets gelezen dat het de kleuren in de game ook aanpast? En dat alleen daarom het al waard is om die injector te gebruiken?Asgaro schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:31:
Voor mensen die ook FXAA injector hebben, maar via de BREAK/PAUZE toets het niet instant kunnen disablen:
schakel Origin overlay uit in de Origin options
Damn, en nu zie ik goed hoe groot het visueel verschil is
Ook mooi om te zien dat de performance er bijna niet door daalt.
Heb wel hiernet wat met de parameters gespeeld en de sharpening wat verminderd. Het voelde voor mij anders te vermoeiend aan als alles zo extreem-scherp was.
Air Radar is onmisbaar nowadays. De meesten kunnen nu wel met een jet vliegen, en zonder Air Radar ben je dan echt de sjaak.Cyberwarmacine schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Waarom belt speed?
Ik gebruik Air radar, ECM en Rocket pods..
De gun is standaard al sterk genoeg om andere air targets simpel uit te schakelen (als je kan richten) en de reload tijd vind ik persoonlijk ook niet lang ofzo...
Maar waarom ECM? Flares doen hetzelfde + als er al een missile op je af is gevuurd, dan schudt je die af met flares. Met ECM online komen de missiles, eenmaal afgevuurd, evengoed op je af. ECM is a no go for meh.
Oh en voor degenen die dit proggie nog niet tegen zijn gekomen: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/
Dikke aanrader. Er zijn een aantal hidden settings. Ik ben echt blij, want ik speel vaak met jets en wordt door onmogelijk manouvres altijd weer neergehaald. Ik dacht eerst dat dat soort gasten hackers waren, maar dat zijn waarschijnlijk mensen die die settings editor hebben. Er is namelijk een hidden optie: heavy break. Standaard S ingedrukt houden is light break, in die editor kan je Heavy Break binden. Nog scherpere bochten ! Wut! Het schijnt vooral met de F35 een dikke positieve invloed te hebben, niet langer een sitting duck als je naar hover mode gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door IngamerX op 27-01-2012 16:08 ]
De injector is niks anders dan een zipje dat je uit pakt in je BF3 folder. Mocht het niet bevallen of niet goed werken (lagere performance) kan je de bestanden weer verwijderen en presto, alles is weer normaal!IngamerX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:05:
Wat voor graka heb je dan? Ik heb een gtx 460, ik ben bang dat de injector behoorlijk wat van m'n performance afsnoept. Op dit moment speel ik met alle settings op medium (min 40 fps, max 70 fps). Ik had wel ook iets gelezen dat het de kleuren in de game ook aanpast? En dat alleen daarom het al waard is om die injector te gebruiken?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar je moet wel de orgin overlay uitschakelen of heb ik dat verkeerd gelezenTsurany schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:10:
[...]
De injector is niks anders dan een zipje dat je uit pakt in je BF3 folder. Mocht het niet bevallen of niet goed werken (lagere performance) kan je de bestanden weer verwijderen en presto, alles is weer normaal!
de home/pause knop werkt niet lekker als je origin overlay aan hebt staan.evil kim schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:11:
[...]
Maar je moet wel de orgin overlay uitschakelen of heb ik dat verkeerd gelezen
maar anders zal die gewoon moeten werken volgens mij.
BTW wie gebruikt er nou trouwens origin overlay ?
heb op steam al mijn friends staan, dus ga niet alles dubbel bijhouden/onderhouden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Een ATI 6950 1Gb. Is dus nog recent, maar mijn CPU is wel al oud: één van de eerste quadcores, de intel Q6600.IngamerX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:05:
[...]
Wat voor graka heb je dan? Ik heb een gtx 460, ik ben bang dat de injector behoorlijk wat van m'n performance afsnoept. Op dit moment speel ik met alle settings op medium (min 40 fps, max 70 fps). Ik had wel ook iets gelezen dat het de kleuren in de game ook aanpast? En dat alleen daarom het al waard is om die injector te gebruiken?
Ik speel alles op medium, en dan gebruik ik deze FXAA injector om de kleuren op te fleuren. Dus merk echt niets van performance verlies omdat het niet echt "zware zaken" uitvoert
edit: ik gebruik wel v1.25 performance edition. http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 27-01-2012 16:19 ]
Alleen als je wilt dat je met de PauseBreak toets kan wisselen tussen wel of geen FXAA injector. Met de PauseBreak kan je hem namelijk uitschakelen en inschakelen terwijl je ingame zit. Ik lees nu pas over de fix en heb hem al die tijd gebruikt zonder de kunnen schakelen, werkt prima.evil kim schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:11:
Maar je moet wel de orgin overlay uitschakelen of heb ik dat verkeerd gelezen
Zou wel adviseren tijdens het testen de overlay uit te zetten, kan je eenvoudig zien of het voor jou toegevoegde waarde heeft.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb hem gisteren geïnstalleerd, kleuren zijn wat meer "vivid" maar kwa performance niets gemerktTsurany schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:15:
[...]
Alleen als je wilt dat je met de PauseBreak toets kan wisselen tussen wel of geen FXAA injector. Met de PauseBreak kan je hem namelijk uitschakelen en inschakelen terwijl je ingame zit. Ik lees nu pas over de fix en heb hem al die tijd gebruikt zonder de kunnen schakelen, werkt prima.
Zou wel adviseren tijdens het testen de overlay uit te zetten, kan je eenvoudig zien of het voor jou toegevoegde waarde heeft.
De eerste keer moet je op Caspian border spelen. Je bent meteen verkocht.IngamerX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:18:
Nou dan ga ik die zo ook nog eventjes erin gooien. Als het zo'n wereldverbeteraar is dan kan ik da natuurlijk nie ongemoeid laten. Ben zo lekker bezig met al die geniale mods.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of pak Operation Firestorm, scheelt ook echt. Lekker direct de lucht in met een helikopter en dan even rond kijken en af en toe uit en aan zetten. Dan merk je direct dat het een verbetering is.DanielWW2 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:21:
De eerste keer moet je op Caspian border spelen. Je bent meteen verkocht.
volgens mij was er pas geleden nog een bericht vrijgegeven dat een ontwikkelaar 200 miljoen verlies had verleden met hun games. Dus niet al te best.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:33:
[...]
Er kloppen al een aantal dingen niet naar mijn mening...
1. De piraterij is de oorzaak dat er minder pc titels worden gemaakt en niet cheaters.
2. Gaat niet lekker in de game indrustrie? Je hoort niks anders op het nieuws als er een nieuwe game uit is dat er weer een record omzet is gevestigd. voorbeelden: CoD/Battlefield/Skyrim
"dus waar SOPA sites wilt blokkeren als ze iets illegaals doen, mogen ze van mij spelers blokeren om online games te gaan spelen." Hier heb je wel gelijk in maar daarvoor moet je niet bij SOPA aan de deur kloppen. Wikipedia: Stop Online Piracy Act
Trouwens zie net dat de website uit de lucht is. http://www.sopa.org.uk/
Anonymous zeker weer bezig!
kijk dat mensen illegaal downloaden maakt mij niks uit, maar cheaters in games wel
ik zal vanavond eens even kijke wat mijn performance zijn met een GTX460 kaartje (hopelijk werkt mijn PING MEE)Asgaro schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:15:
[...]
Een ATI 6950 1Gb. Is dus nog recent, maar mijn CPU is wel al oud: één van de eerste quadcores, de intel Q6600.
Ik speel alles op medium, en dan gebruik ik deze FXAA injector om de kleuren op te fleuren. Dus merk echt niets van performance verlies omdat het niet echt "zware zaken" uitvoert
Ik weet 90% van de raketten die mij locken te ontwijken door er op lage hoogte op af te vliegen i.p.v. ervandaan. Dus flares vind ik niet echt nodig. ECM gebruik ik als counter voor SOFLAM of om me wat extra tijd te geven tegen een vijandelijk AA voertuig. ECM herlaad veeeeel sneller dan flares en is daardoor voor mij bruikbaarder dan flares.IngamerX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:05:
[...]
Air Radar is onmisbaar nowadays. De meesten kunnen nu wel met een jet vliegen, en zonder Air Radar ben je dan echt de sjaak.
Maar waarom ECM? Flares doen hetzelfde + als er al een missile op je af is gevuurd, dan schudt je die af met flares. Met ECM online komen de missiles, eenmaal afgevuurd, evengoed op je af. ECM is a no go for meh.
maar telt kills niet mee voor assignment?
Stap 1: Battlelog openenleosand schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:35:
mmm ik dacht dat de asval een asault riffles was?
maar telt kills niet mee voor assignment?
Stap 2: Op stats drukken rechtsboven
Stap 3: Op weapons drukken
Stap 4: Rechts kijken welke wapens assault rifles zijn.
Tsurany schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:38:
[...]
Stap 1: Battlelog openen
Stap 2: Op stats drukken rechtsboven
Stap 3: Op weapons drukken
Stap 4: Rechts kijken welke wapens assault rifles zijn.
naja ik had beschrijving gelezen:
The AS VAL is an integrally suppressed Soviet designed Assault Rifle developed for use in the Spetsnaz. Chambered for a special high performance armor piercing 9x39mm round, the AS VAL includes mounts for using optical, red dot or even night vision scopes. The VAL is designed to be fired only with the suppressor attached, and therefore prevents the rifle from mounting underslung attachments.
Nog maar 20/64
Verwijderd
Incoming...Asgaro schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:49:
Komaan jongens, help http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/ eens in gang te trekken!
Nog maar 20/64
De MAV vind ik leuker om kills mee te halen, alhoewel de EOD wel grappig isevil kim schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:56:
Vanavond eens met de eod bot spelen, gisteren tijdens het laatste rondje vrijgespeeld
Dan zal ik hem voor die assignment gebruiken terwijl ik veilig in cover ligVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:58:
[...]
Incoming...
[...]
De MAV vind ik leuker om kills mee te halen, alhoewel de EOD wel grappig isMaar behalve M-COMs remote te armen is die niet echt nuttig...
Bedankt unfor !
[ Voor 25% gewijzigd door IngamerX op 27-01-2012 17:07 ]
Belt speed idd omdat ik in dogfights nog niet alles raak schietCyberwarmacine schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Waarom belt speed?
Ik gebruik Air radar, ECM en Rocket pods..
De gun is standaard al sterk genoeg om andere air targets simpel uit te schakelen (als je kan richten) en de reload tijd vind ik persoonlijk ook niet lang ofzo...
Net trouwens eindelijk ook mijn eerste service star gehaald voor de jets. Jeuj!
(Alles natuurlijk op een niet PB server, ook versie 0002288 clientside heeft nog geen verbetering gebracht helaas, nu krijg ik die lange foutmelding niet meer maar word ik gewoon gekicked from the game, en dat is omdat punkbusterB.exe niet werkt. Die heb ik al via taakbeheer en processen geprobeerd te starten maar dat kan niet, krijg althans de melding dat ik dat niet mag...)
59/64 as we speakAsgaro schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:49:
Komaan jongens, help http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/ eens in gang te trekken!
Nog maar 20/64
Gratz
Je viel zonet trouwens toch wel een paar keer erg makkelijk neer door me kogeltjes
[ Voor 28% gewijzigd door Fonta op 27-01-2012 17:51 ]
Deze ook geïnstalleerd, merk geen verschil qua performance maar de kleuren zijn wel een stuk rijker zo! Nu even in de B2K maps proberen, volgens mij zien die woestijnen er zo een stuk mooier uit.IngamerX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:07:
Ah ik heb de injector gevonden die alleen color correction toepast: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37460492
Bedankt unfor !
In Caspian Border tussen Forest en Hill Top (volgens mij heten die spawn points zo) ziet het er wel gaaf uit als je vanaf Forest komt, in het water staat en dan zie je die mist met de zon in je beeld enzo... erg mooi!
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Verwijderd
[...]
Alleen als je wilt dat je met de PauseBreak toets kan wisselen tussen wel of geen FXAA injector. Met de PauseBreak kan je hem namelijk uitschakelen en inschakelen terwijl je ingame zit. Ik lees nu pas over de fix en heb hem al die tijd gebruikt zonder de kunnen schakelen, werkt prima.
Als ik die FXAA injector wil plaatsen moet ik die gewoon in de BF 3 map zetten of in een van die mappen weer daarin ??
Ik kan als ik de game geopent heb overlay niet vinden, als ik begrijp moet die toch bij video settings zijn toch ??
Je moet alle bestanden droppen in de hoofdinstallatiemap van BF3.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:29:
Tsurany schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:15:
[...]
Als ik die FXAA injector moet ik die gewoon in de BF 3 map zetten of in een van die mappen weer daarin ??
Ik kan als ik de game geopent heb overlay niet vinden, als ik begrijp moet die toch bij video settings zijn toch ??
Bij mij was dit: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3
Vervolgens gewoon game opstarten en de FXAA zou z'n werk moeten doen
Je kan hem daarna uitzetten via de break toets, als je zo goed de verschillen wilt zien.
Er circuleren verschillende versies van een FXAA injector rond op internet.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:37:
oké bedankt , even zeker te zijn we hebben dan wel over BF3 FXAA DX1011v5 Modified ???
De meesten hebben hem van hier denk ik: http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
Versie v1.25 performance edition lijkt me het beste.
Verwijderd
Ik heb die fxaa injector danoc1 v1.25 performance gedownload nu en ga die even uit proberen.
Bij mij ook al en jij ook wel eens.Fonta schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:51:
[...]
59/64 as we speak
[...]
Gratz
Je viel zonet trouwens toch wel een paar keer erg makkelijk neer door me kogeltjes
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Check net je sig -> de februari update, ziet er goed uit. Meer punten met soflam, ingame VOIP (mis ik absoluut, gebruikte ik destijds vaak met bf3).Asgaro schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:38:
[...]
Er circuleren verschillende versies van een FXAA injector rond op internet.
De meesten hebben hem van hier denk ik: http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
Versie v1.25 performance edition lijkt me het beste.
Echt, BF3 is eerlijk waar één van de beste games die ik in jaren heb gespeeld, en ook één van de best ondersteunde games. Ondergewaardeerd als de pest door al die console wh*res.
Totdat je de PB problemen krijgt... dan wil ik je reactie over de ondersteuning nog wel een keer horen...IngamerX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:09:
[...]
Echt, BF3 is eerlijk waar één van de beste games die ik in jaren heb gespeeld, en ook één van de best ondersteunde games.
Voor de rest snap ik je wel hoor, het is een geweldig spel.
BTW iemand enige idee waarom ik steeds geen co-op score krijg als ik een landje uit speel ?
Verwijderd
Ik heb die nu erin zitten maar als ik op pauze druk zie ik geen verandering ??
Ligt het aan mijn bord??
Get to tha choppa.
Oh toch niet.
He toch wel.
Verwijderd
een squad death match
ik speelde als recon, en omdat de admin mij waarschijnlijk te lang op 1 plek vond liggen werd ik direct gekicked omdat ik zat te campen
nu is campen erg suggestief. ik vond uiteraard zelf van niet.
tja recon en je MAV gebruiken en dan niet binnen 3 minuten een kill maken, dan ben je al snel in de ogen van een geirriteerde admin een camper.
ik join weer opnieuw en vraag er naar. en kreeg direct een serverban aan de broek.
tja ach. niet dat het erg veel uitmaakt maar dit is wel een mooi voorbeeld van een slechte en niet gastvrije admin.
---RAWE CEEK!!!---
Altijd fijn als je dan nog wel een ban krijgt. Weet je tenminste dat je nooit meer per ongeluk die server joint.murky123 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:51:
zojuist op een server terecht gekomen van clan : Dutch Cowboys
een squad death match
ik speelde als recon, en omdat de admin mij waarschijnlijk te lang op 1 plek vond liggen werd ik direct gekicked omdat ik zat te campen
nu is campen erg suggestief. ik vond uiteraard zelf van niet.
tja recon en je MAV gebruiken en dan niet binnen 3 minuten een kill maken, dan ben je al snel in de ogen van een geirriteerde admin een camper.
ik join weer opnieuw en vraag er naar. en kreeg direct een serverban aan de broek.
tja ach. niet dat het erg veel uitmaakt maar dit is wel een mooi voorbeeld van een slechte en niet gastvrije admin.
Verwijderd
Edit: blijkbaar staat ie al standaard aan
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 21:50 ]
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
De tekst in het menu wordt onscherp bij mij en er hangt een blauwe waas over t hele scherm als ik speel, heel anders dan dat ik op screenshots zie...NoFearCreations schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:58:
Jah staat standaard aan, ziet er leuk uit, vind alleen de menu's nu een beetje te fel.
---RAWE CEEK!!!---
Dan heb jij waarschijnlijk de gewone FXAA injector gebruikt; één van de nadelen (vind ik persoonlijk) van FXAA is juist de verhoogde 'blur', voornamelijk bij tekst.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:59:
[...]
De tekst in het menu wordt onscherp bij mij en er hangt een blauwe waas over t hele scherm als ik speel, heel anders dan dat ik op screenshots zie...
Je hebt waarschijnlijk(?) screenshots gezien van de FXAA injector met alleen kleurcorrectie. Dat is de variant die ik zelf ook gebruik omdat ik echt scheel word van wazige/niet scherpe lettercontouren. Ik heb ook de colourblind modus aanstaan voor extra scherpe iconen en teksten
"BF3 FXAA DX1011v5 Modified.zip" (FXAA injector zonder AA / enkel kleurcorrectie)
en als je nog vragen oid hebt over FXAA, de verschillende varianten en alle instellingen die je zelf nog kunt aanpassen adviseer ik je om naar de volgende thread te gaan; als het met FXAA te maken heeft, dan is het daar behandeld (>700 posts)
forums.ea.co.uk
Verwijderd
OP aanraden van verschillende mensen hier heb ik die fxaa injector danoc1 v1.25 performance geinstaleerd , 1 woord SUPER enne ik heb ook inderdaad colourblind aan staan al van het begin al, mijn kleuren zijn Nu echt wel fijn om zo 10 tal uren te game.schelling schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:17:
[...]
Dan heb jij waarschijnlijk de gewone FXAA injector gebruikt; één van de nadelen (vind ik persoonlijk) van FXAA is juist de verhoogde 'blur', voornamelijk bij tekst.
Je hebt waarschijnlijk(?) screenshots gezien van de FXAA injector met alleen kleurcorrectie. Dat is de variant die ik zelf ook gebruik omdat ik echt scheel word van wazige/niet scherpe lettercontouren. Ik heb ook de colourblind modus aanstaan voor extra scherpe iconen en teksten
[url="BF3 FXAA DX1011v5 Modified.zip"]FXAA injector zonder AA / enkel kleurcorrectie[/url]
en als je nog vragen oid hebt over FXAA, de verschillende varianten en alle instellingen die je zelf nog kunt aanpassen adviseer ik je om naar de volgende thread te gaan; als het met FXAA te maken heeft is het daar behandeld (>700 posts)
forums.ea.co.uk
Verwijderd
Edit: Woooow!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 22:36 ]
Hoe zet je dat colorblind aan ?Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:31:
[...]
OP aanraden van verschillende mensen hier heb ik die fxaa injector danoc1 v1.25 performance geinstaleerd , 1 woord SUPER enne ik heb ook inderdaad colourblind aan staan al van het begin al, mijn kleuren zijn Nu echt wel fijn om zo 10 tal uren te game.
Verwijderd
Als dat aan staat kan je soms door de muur zien dat daar de vijand zit hahaha
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 22:40 ]
WTB wat sommige al zeiden: een negatie filter.
PS5 PSN: UnrealKazu
Kazu schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:42:
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
De voorgezette voorkeuren kan je inderdaad zowel erin als eruit gefilterd hebben. Maar als je wilt filteren op iets wat niet in de servernaam voor moet komen, dan kan dat niet. Of heb ik iets gruwelijk over 't hoofd gezien?ThunderNet schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:43:
[...]
en toen heb je vast ook gelezen hoe je dat instelt?
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Weet er iemand hoe je die FXAA injector minder "scherp" maakt (of meer vaag)? De kleuren zijn leuker, maar helaas is de chat in blokvorm en andere dingen iets te scherp.
Er zit in file tussen die je kan bewerken, zit even niet achter de PC dus geen naam. Openen met kladblok, ik heb de verzadiging wat lager gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:48:
offtopic:
Weet er iemand hoe je die FXAA injector minder "scherp" maakt (of meer vaag)? De kleuren zijn leuker, maar helaas is de chat in blokvorm en andere dingen iets te scherp.
Dan moet je wat veranderen in de file injFX_Settings.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:48:
offtopic:
Open het met kladblok, of beter: download Notepad++ en bewerk het daarmee.
Ik vond alles ook wat te scherp en heb volgende zaken aangepast:
- Zet 2 streepjes ( // ) voor #define USE_POST_SHARPEN. Zo schakel je die functie uit. Twee streepjes zorgen ervoor in de C++ taal (waar de meeste games en mods in gemaakt worden) dat de tekst dat erachter komt niet geïnterpreteerd wordt. Dus zo schakel je die functie uit.
- Dan bij de hoofding PRE_SHARPEN, iets daaronder: bool highQualitySharpen = 0; zetten (origineel is 1)
Nu is alles wat minder scherp. Maar heb je toch nog de mooie kleuren.
http://battlelog.battlefi...how/18535709/1/378264087/
En o ja, de AN-94 is echt heerlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Richard P op 28-01-2012 01:41 ]
Gefelicteerd met een fijne score, maar weet wel dat wij er weinig uit af kunnen leiden, net als met alle andere battlelogs die gepost worden. Het hele ranking en battlelog systeem lijkt op het eerste gezicht fantastisch maar van mij had het er niet in gehoeven. Het zegt allemaal zo bitter, bitter weinig.Richard P schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:41:
Net een heerlijk potje TDM gespeeld. Ging de hele avond al klote, maar na een paar wijntjes begin ik pas op gang te komen. Denk dat ik normaal te nerveus speel, en dan wat tot rust kom. Alsof je alles in slow motion op je af ziet komen en veel meer overzicht hebt. Klinkt gek, maar zie het resultaat:
http://battlelog.battlefi...how/18535709/1/378264087/
En o ja, de AN-94 is echt heerlijk.
Allereerst zijn alle top stats verziekt door cheaters/stat padders, daarbij zijn de verschillen in score waarderingen tussen verschillende game modi dusdanig groot dat je niets af kan leiden van SPM/KPM/Win-Loose/Flag caps/Mxom caps etc. etc. Het nodigt uit tot stats-whoring en dat komt de game niet ten goede. Ook de assignments, dwingt mensen om bv te rpg-en om een bepaald wapen te hebben in plaats van de objectives te halen.
Soms valt alles net goed of de tegenstand is waardeloos en haal je een goede score maar het zegt echt geen fluit over hoe 'goed' iemand is. Per map, per wapen, per ronde, per server zijn er zulke grote verschillen dat je uit de stats niet kan afleiden welke spelers goed of slecht zijn. Dat ervaar je toch alleen maar door veel te spelen en op een gegeven moment wordt voor jezelf wel duidelijk wie het spelletje wel of niet begrepen hebben. Zoals met alle andere shooters het geval is/was tot nu toe.
ps. dit was geen rant tegen jou Richard P, maar puur tegen het hele stats gebeuren/gepronk wat non-stop doorgaat hier op tweakers. Iedereen kan het treffen, iedereen kan pech hebben en iedereen heeft voorkeuren voor spelmodi en maps, vergelijkingen zijn imho niet te trekken.
Together with the 3rd party service providers we have taken steps to remove the faulty bans, and improve the protection against future fake bans.
We have determined that the root cause resulting in the server bans is not directly related to Battlefield 3, but rather related to select 3rd party services which server owners can use in conjunction with PunkBuster to protect their servers.
If you are able to log in to Battlelog, your account has not been banned by EA or DICE so there is no need to contact Customer Support.
This issue did not affect Xbox 360 or PlayStation 3 players of Battlefield 3.
UPDATE: As seen in the comments, we are receiving reports that this issue is still affecting some players. We are continuing to investigate what may be causing this issue with some servers.
If you are still experiencing problems please try joining other PunkBuster enabled servers - only a subset of servers are affected.
Dit laatste klopt sinds de update naar wc002288 inderdaad. Op sommige servers kan ik gelukkig weer spelen
Verwijderd
Met Knotepad gaat dit ook, maar alvast héél erg bedankt!Asgaro schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 00:42:
[...]
Dan moet je wat veranderen in de file injFX_Settings.
Open het met kladblok, of beter: download Notepad++ en bewerk het daarmee.
Ik vond alles ook wat te scherp en heb volgende zaken aangepast:
- Zet 2 streepjes ( // ) voor #define USE_POST_SHARPEN. Zo schakel je die functie uit. Twee streepjes zorgen ervoor in de C++ taal (waar de meeste games en mods in gemaakt worden) dat de tekst dat erachter komt niet geïnterpreteerd wordt. Dus zo schakel je die functie uit.
- Dan bij de hoofding PRE_SHARPEN, iets daaronder: bool highQualitySharpen = 0; zetten (origineel is 1)
Nu is alles wat minder scherp. Maar heb je toch nog de mooie kleuren.
Heil, Grammar Nazi!
Had zelf ook al zitten prutsen in de settings omdat die sharpen idd te hoog staat!
Like a boss !
Ik durfde het gisteren niet te zeggen uit angst dat ik het zou jinxen, maar ik kan inderdaad in ieder geval weer op m'n vaste servers spelen. Heeft wel geduurd zeg..l0n3w012ph schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:28:
Bericht van EA/DICE over PB:
Together with the 3rd party service providers we have taken steps to remove the faulty bans, and improve the protection against future fake bans.
We have determined that the root cause resulting in the server bans is not directly related to Battlefield 3, but rather related to select 3rd party services which server owners can use in conjunction with PunkBuster to protect their servers.
If you are able to log in to Battlelog, your account has not been banned by EA or DICE so there is no need to contact Customer Support.
This issue did not affect Xbox 360 or PlayStation 3 players of Battlefield 3.
UPDATE: As seen in the comments, we are receiving reports that this issue is still affecting some players. We are continuing to investigate what may be causing this issue with some servers.
If you are still experiencing problems please try joining other PunkBuster enabled servers - only a subset of servers are affected.
Dit laatste klopt sinds de update naar wc002288 inderdaad. Op sommige servers kan ik gelukkig weer spelen
@ A.W.E.S.O.M.-0: Ben het wel met je eens, ik heb ook maps die me goed liggen en maps waar ik echt vreselijk op ben. Toevallig was juist het feit dat ik in TDM zuig op Damavand Peak, maar het dit keer eens goed ging. De battlereport die ik linkte spreekt ook niet voor hoe ik normaal speel: namelijk veel slechter
Verwijderd
AMSTERDAM - De politie krijgt mogelijk de beschikking over een extreem verblindende handlamp met ingebouwde pepperspray. Minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) en de commissie die gaat over de bewapening van de politie buigen zich over de invoering.
welke class ?Webjunkie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:16:
nederlandse politie unlocks tacticle light
[...]
Recons natuurlijk. Ze zitten altijd op een afstand maar komen doen ze niet.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
rickyy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:08:
[...]
Heb je degene zonder FXAA? Ik merk zelf geen FPS verschil zonder de correction die ik gebruik.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:11:
Ik ga die color correction toch maar verwijderen, kleuren zijn misschien mooier, maar het scheelt 5 fps...
Met de Squad Sprint als perk, helaas nooit voor de aanval maar altijd voor de snelle omtrekkende vluchtbeweingen.rickyy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:08:
[...]
Een beetje geruchtenmolen voor DLC.
Ik wil dino mode.
Verwijderd
Ik moest het gewoon even posten
als je bijvoorbeeld kijkt naar 1:40
Dan heb je echt iets van wow.
Zulke momenten heb je gewoon niet zonder slowmotion
Suh dude
Ik blijf het knifen luguber vinden in BF3. Het is gewoon net te echt voor mij.pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:35:
[video]
Ik moest het gewoon even posten
als je bijvoorbeeld kijkt naar 1:40
Dan heb je echt iets van wow.
Zulke momenten heb je gewoon niet zonder slowmotion
Klopt... ik weet niet of ik de enige ben maar toen ik voor de eerste keer geknifed werd in BF3 schrok ik echt...DanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:41:
[...]
Ik blijf het knifen luguber vinden in BF3. Het is gewoon net te echt voor mij.
--edit--
pfffffffffff download van 1Mb/s.
is dat origin altijd zo traag?
[ Voor 35% gewijzigd door PdeBie op 28-01-2012 18:34 ]
Dan heeft natuurlijk iedereen zo z,n meningDanielWW2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:41:
[...]
Ik blijf het knifen luguber vinden in BF3. Het is gewoon net te echt voor mij.
ik geniet van de het realisme en dat je z,n ogen weg ziet trekken.
En zn handen die de keel vastgrijpen...
Suh dude
Je kan ook zoeken op MAP ROTATION. Dan filter je in ieder geval de servers met 1 map er al uit.Kazu schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:42:
Valt me de laatste weken op dat er steeds meer 24/7 servers komen in de Conquest Large 32 lijst. Als ik nu op zoek wil naar een afwisselend potje moet ik nog wel eens moeite doen om een fatsoenlijke server te vinden.
Verder zou het zoeken op tekst en uitfilteren en mooie optie zijn inderdaad
Verder hoop ik wel op nieuwe maps die wat meer infantry based zijn, de grotere maps speel ik nauwelijks omdat ik niet zo van de voertuigen ben.
Maar die inf. mappen heb je al best wat toch?
Seine, Bazaar, Damavand, Tehran, Metro, Strike, Sharqi.
1-5 free slots al eens geprobeerd?Cartman! schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:11:
Ik mis een filter dat een server vol is...ik vind het prettig te spelen op een server die helemaal vol is want daar is meestal al een bepaalde balans. Nu moet ik niks kiezen en dan heb ik ook vaak lege servers ertussen, bij BC2 was hier wel een optie voor
Verder hoop ik wel op nieuwe maps die wat meer infantry based zijn, de grotere maps speel ik nauwelijks omdat ik niet zo van de voertuigen ben.
Dit kan je toch gewoon oplossen door niet te filteren op players? Gewoon servers refreshen, selecteren op spelers en dan staan de volle servers gewoon boven lijkt meCartman! schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:11:
Ik mis een filter dat een server vol is...ik vind het prettig te spelen op een server die helemaal vol is want daar is meestal al een bepaalde balans. Nu moet ik niks kiezen en dan heb ik ook vaak lege servers ertussen, bij BC2 was hier wel een optie voor
Overigens klinkt zo'n American Map pack echt GENIAAL! Oe, ik hoop dat die geruchten waar zijn, hoe vet is het om in een Apache rond de torens van Manhattan te vliegen en tank battles op Broadway of Time Square uit te vechten! Of The Golden Gate bridge vol met auto's/vrachtwagens die gestrand zijn en dat je met je team het andere einde van de brug moet zien te bereiken. Of Rush in Washington DC waarin je eerst een gedeelte van het Pentagon moet veroveren, daarna het capitool om vervolgens om de allerlaatste MCOMS in het witte huis moet vechten in belachelijke close quarters battles. Laat maar komen!
Als bij Rush 32 ronde wordt veranderd zijn er soms nog maar 22 over wat tergend is.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.