Rub3s schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Gek dat al die features al in Crysis 1 zaten :| . Maar dat spel heeft nooit erg veel liefde gekregen. Ok, de gameplay was niet top..., maar de engine was toch een stuk verder dan frostbite nu is (ook qua graphics).

Naja, helaas zullen we het met de frostbite engine moeten doen ;w
Gameplay was wel top!
Ik heb er 254 hours, 46 minutes and 25 seconds in geïnvesteerd :)
Wel zit de playtime van de Crysis beta er ook in.
Damn die nanosuit was zalige toevoeging :9

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik mis negatieve filters in Battlelog. Als je bij je voorkeuren "Niet Hardcore" zou kunnen aangeven in plaats van "Alleen Normal", zelfde met de maps, zou het naar mijn mening beter werken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
CodeCaster schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:09:
[...]

Ik mis negatieve filters in Battlelog. Als je bij je voorkeuren "Niet Hardcore" zou kunnen aangeven in plaats van "Alleen Normal", zelfde met de maps, zou het naar mijn mening beter werken.
Dat kan ook... je moet dan gewoon 2x op Hardcore drukken. Dan komt er een rood kruisje in.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Weer wat geleerd, bedankt. :P

Dat zat er volgens mij eerst niet in?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

CodeCaster schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:14:
Weer wat geleerd, bedankt. :P

Dat zat er volgens mij eerst niet in?
na de B2K update van de site wel. zit er al een maandje in ofzo

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:59
PP2000 hier, met foregrip, RDS en silencer. Speel altijd hardcore, wapen heeft zo goed als geen recoil, ernstig accuraat. Heerlijk!

M3P 24'

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 21:56
Heb een week terug de game alleen aangeschaft voor de multiplayer (twijfelde tussen MW3 en BF3)
Werkelijk super game speel voornamelijk Metro.
Enig minpunt is het lang 'outgame' wachten totdat je werkelijk in een server bent.
Is er een manier om het te versnellen. (mijn PC is gewoon snel ligt daar niet aan :P )

tikfouten? tjah..m..

erikvandenberg schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:21:
@Tsurany,

Welk Engineer wapen vind jij het beste? Kan je je mening ook onderbouwen? Ik zie dat jij namelijk met allemaal al gespeeld heb! Ik heb namelijk geen zin om alles te unlocken.

Ik wil graag zo hoog mogelijke damage met weinig recoil(wie niet). Welke beveel jij me aan?

Alvast bedankt! :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Rd4byTxugHonkBdT5iiJOK3/full.png

Volgens die stats is de M4A1 erg nice. Kijken trouwens niet alleen naar damage en recoil maar ook zaken zoals reload time, dat is ook belangrijk. De momenten dat jij moet herladen ben je erg kwetsbaar en dan is een snelle reload wel fijn om te hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

fatihbatur schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:19:
Heb een week terug de game alleen aangeschaft voor de multiplayer (twijfelde tussen MW3 en BF3)
Werkelijk super game speel voornamelijk Metro.
Enig minpunt is het lang 'outgame' wachten totdat je werkelijk in een server bent.
Is er een manier om het te versnellen. (mijn PC is gewoon snel ligt daar niet aan :P )
tja zelf moet ik tussen de 30sec en de 1.5 min wachten totdat ik in de server zit

ff snel spect gooien
quadcore 2,8 , ssd en HD 6870

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-11 14:49
als ik eenmaal op een server zit gaat het rap tussen de games door.
om erop te komen is altijd ongeveer 1 minuut wachten.
En dan krijg ik de eerste login vaak een foutmeldin gen de 2e keer lukt het wel.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:21:
[...]

[afbeelding]

Volgens die stats is de M4A1 erg nice. Kijken trouwens niet alleen naar damage en recoil maar ook zaken zoals reload time, dat is ook belangrijk. De momenten dat jij moet herladen ben je erg kwetsbaar en dan is een snelle reload wel fijn om te hebben.

Ik zat zelf ook al naar de M4A1 te kijken, als het puur om de stats gaat.

Ik vroeg me meer jouw persoonlijke mening af? Ik zat nu met de UMP-45 te spelen, had nog geen engineer wapens unlocked en dat ding voelde het best aan voor mij(met wat ik tot beschikking had). Nu snel maar eens even alles unlocken op engineer!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 28-10 21:56
roboreaper schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:22:
[...]

tja zelf moet ik tussen de 30sec en de 1.5 min wachten totdat ik in de server zit

ff snel spect gooien
quadcore 2,8 , ssd en HD 6870
Ja zolang wacht ik ook ongeveer.
Alleen vind ik het rot dat het niet ingame zit ingebouwd.
Had liever iets als BO zodat je ingame servers kunt zien en joinen 8)7
Voor de rest is het topspel, en vooral als je in een team zit die samenwerkt. dus bv. snipers op de achterhoede en mensen die het platform bewaken en weer mensen die rushen :p echt super gewoon kwam dit bij BO weinig tegen,.

[ Voor 0% gewijzigd door forzabesiktas op 26-01-2012 16:27 . Reden: typefout ]

tikfouten? tjah..m..

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:18
erikvandenberg schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Ik zat zelf ook al naar de M4A1 te kijken, als het puur om de stats gaat.

Ik vroeg me meer jouw persoonlijke mening af? Ik zat nu met de UMP-45 te spelen, had nog geen engineer wapens unlocked en dat ding voelde het best aan voor mij(met wat ik tot beschikking had). Nu snel maar eens even alles unlocken op engineer!
Ik gebruik de SCAR voor engineer, sterk accuraat wapen met als enig nadeel, 21 kogels per clip. Misschien ook het overwegen waard als je hem unlocked hebt :>

Mijn YouTube

Hiernet grappige match op Caspian Border:
mn squadleden zaten op die tower bovenaan te snipen.
Onderaan wou ik telkens dat punt capturen maar er bleven maar enemies in spawnen.
Sterven, spawnen bovenaan toren, dan skydiven, op laatste nippertje parachute uit, en kills maken.
Repeat x100

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 26-01-2012 16:32 ]

• Facenoise
kevz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:27:
[...]

Ik gebruik de SCAR voor engineer, sterk accuraat wapen met als enig nadeel, 21 kogels per clip. Misschien ook het overwegen waard als je hem unlocked hebt :>
De scar-h heb ik, ik vond de recoil alleen echt veel te hoog. Ik heb liever minder recoil en minder damage dan veel recoil en veel damage. Dit vanwege het beter is om alles raak te schieten en 2 kogels meer nodig te hebben dan alleen de eerste 2 kogels raak te schieten en derest over zijn hoofd vliegt vanwege de recoil.

Maar na de laatste 4 reply's gelezen te hebben hebben jullie allemaal een andere mening :+ Denk dat ik dan toch zelf alles moet gaan uitproberen... Helaas heb ik zo weinig tijd dat het aardig lang duurd voordat ik alle attachments unlocked heb op al die wapens.

Mijn eigenlijke vraag en beter geformuleerd is, met attachment foregrip en silencer welk wapen is dan degene met de minste recoil en vervolgens meeste damage. Ik kan de stats van de wapens zien alleen heb ik geen idee hoeveel recoil op welk wapen er verdwijnt door de attachments, voor de engineer dus.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

roboreaper schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:03:
[...]
lol ga ergens anders de troll uithangen
Leuke manier om iemand aan de kant te zetten zonder eerst te controleren wat er nou eigenlijk staat.....

Ik zeg niet dat crysis > battlefield 3 is. Ik zeg alleen crysis engine > battlefield engine.

• kevz
Rub3s schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Leuke manier om iemand aan de kant te zetten zonder eerst te controleren wat er nou eigenlijk staat.....

Ik zeg niet dat crysis > battlefield 3 is. Ik zeg alleen crysis engine > battlefield engine.
Tsja, meningen. Zelf zie ik het verschil niet eens zo veel, bijde engines stikken van de bugs :X

Mijn YouTube

Zelf gebruik ik de M4A1 of de G36C als ik echt wil presteren. De Scar-H is gewoon nutteloos, te weinig damage om de rest van de stats te compenseren.

Attachments hebben hetzelfde effect per wapen, dat maakt dus niet uit. Ik zeg M4A1 of G36C, de rest is gewoon net niet zeg maar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:39
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:36:
Zelf gebruik ik de M4A1 of de G36C als ik echt wil presteren. De Scar-H is gewoon nutteloos, te weinig damage om de rest van de stats te compenseren.

Attachments hebben hetzelfde effect per wapen, dat maakt dus niet uit. Ik zeg M4A1 of G36C, de rest is gewoon net niet zeg maar.
wat maakt die G36C zo relaxed dan? zo te zien is ie op elk punt inferieur aan de M4A1.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:10
Heb met de SG553 pak em beet 1000 kills gemaakt, vind ik een erg goed wapen. G36 voelt wat krachtiger aan welliswaar, de M4 vind ik fullauto weer wat minder. Blijft gelukkig toch ook een kwestie van smaak, ik hoop alleen dat DICE niet alles gelijk nerfed, liefst zouden er echt verschillende wapens zijn, waar je bijvoorbeeld moet mee leren omgaan.

edt: G36 lijkt voor mij ook op de langere afstand echt wat sterker, hoewel het tabelletje anders doet vermoeden.

[ Voor 14% gewijzigd door Zerosum op 26-01-2012 16:42 ]

haarbal schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:40:
wat maakt die G36C zo relaxed dan? zo te zien is ie op elk punt inferieur aan de M4A1.
True, maar voor de engineer op de M4A1 na wel het beste wapen denk ik.
Zerosum schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:41:
Blijft gelukkig toch ook een kwestie van smaak
Nou... volgens mij is het toch echt een kwestie van statistieken.

• Zerosum
Ben ik niet mee eens Tsurany, de geluiden bijvoorbeeld spelen voor mij ook een rol, net als hoeveel van het wapen in beeld is als je hem gebruikt. En aangezien de spread van elk wapen anders is, draagt dat denk ik ook bij over hoe je een wapen ervaart. Het zal wel psychish zijn :-)
Zerosum schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:49:
Ben ik niet mee eens Tsurany, de geluiden bijvoorbeeld spelen voor mij ook een rol
In de effectiviteit van het wapen? Hoogstens hoe snel de vijand jou hoort.
, net als hoeveel van het wapen in beeld is als je hem gebruikt.
Dat kan nog wel een punt zijn, maar daar zou ik me het minst zorgen om maken, zorg dat je gewoon een goede sight uit kiest.
En aangezien de spread van elk wapen anders is, draagt dat denk ik ook bij over hoe je een wapen ervaart. Het zal wel psychish zijn :-)
Spread is echter ook een vaststaand gegeven wat je ook kan analyseren en wat zelfs al geanalyseerd is per wapen.

ik heb mijn support class nu bijna uitgespeelt en ga nu beginnen aan Recon class, alleen ben ik zeer slecht in snipen in deze game. Iemand tips of wat is de beste wapen die ik kan gebruiken als ik niet wil gaan snipe als recon ;)
mp7 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:39
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:45:
True, maar voor de engineer op de M4A1 na wel het beste wapen denk ik.
Heb hem een paar keer opgepakt, leek wel goed, maar goed, als ik naar de stats kijk pak ik gewoon de M4A1 met een foregrip, holo en een giant laser.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:56:
ik heb mijn support class nu bijna uitgespeelt en ga nu beginnen aan Recon class, alleen ben ik zeer slecht in snipen in deze game. Iemand tips of wat is de beste wapen die ik kan gebruiken als ik niet wil gaan snipe als recon ;)
mp7 ?
pdw-r of shotgun od as-val

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
mp7 ?
Alle PDW-wapens :).

UMP45
PDWR
P90
PP2000
MP7
PP19
AS VAL
Hangt van de situatie af, de P90 vind ik zelf wel erg leuk als er flink gesprayed moet worden.

• Zerosum
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:51:
[...]

Nee, niet de effectiviteit, de rol die geluid speelt bij de speelervaring zelf. Ik vind bijvoorbeeld ook silencers helemaal niks, voor mijn gevoel schiet het ook minder lekker dan zonder, maar dat zal ook een kwestie van smaak zijn.

Verwijderd

Heeft er iemand een linkje naar de GoT private server voor het BF3 filmpje?
[...]

Voor mij het gevoel. Mijn beste twee wapens zijn de M4A1 en de G36C maar met de G36C voel ik me koning en met de M4A1 even wat minder terwijl die wel beter is. Stats zeggen niet zoveel als je het wapen niet prettig vind. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:30:
Heeft er iemand een linkje naar de GoT private server voor het BF3 filmpje?
Even zoeken in de browser :o

http://battlelog.battlefi.../GoTBF3-nl-0-16p-Private/

Ik ben met de M4A1 het beste in combat als Engi. De G36C vond ik minder fijn spelen. De Scar-H ging wel, maar ook niet echt overtuigend.

[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-01-2012 17:58 ]

Verwijderd

Ik vind de Scar-H juist een van de beter wapens. Heb met de Scar de hoogste accuracy.Heeft ook te maken met hoe je speelt en schiet natuurlijk. Maar m4a1 en g36c zijn ook prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 18:12 ]

M27 voor de support is ideaal !!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stelletje pussies met jullie assault rifles ;) :D

De M249 die is pas fijn om mee te maaien. Foregrip en extended magazine en dan op een hardcore server
squad na squad neermaaien! :)
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:51:
Qua stats en effectiviteit niet, maar gevoelsmatig wel. Ik denk dat hoe een wapen klinkt onbewust wel een verschil maakt hoe een wapen aanvoelt en dus hoe je ermee speelt.

[ Voor 49% gewijzigd door Meelobee op 26-01-2012 19:04 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Meelobee schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:02:
Stelletje pussies met jullie assault rifles ;) :D

De M249 die is pas fijn om mee te maaien. Foregrip en extended magazine en dan op een hardcore server squad na squad neermaaien! :)
De Pecheneg is pas voor echte mannen! }:O

1: In metro map gaan.
2: Campen.
3: Richt op een plek waar je tegenstanders verwacht.
3: Druk 1 seconde lang op de linker muisknop.
4: Laat 0.5 seconde de linkermuisknop los.
5: Herhaal stap 3 en 4 totdat je het beu bent of als je geen ammo meer hebt.
6: ???
7: Profit!!!!

Verwijderd

Voor mensen die nog steeds problemen hebben met punkbuster, probeer dit even(Geen zin om te vertalen dus moet het doen met engelse versie :P):

(1) Go to: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\pb\htm
(2) Delete the files located in this folder.
(3) Download and update PBsetup: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php [evenbalance.com]
(4) Go to C:\Windows\System32\drivers and copy the following file: PnkBstrK.sys (If not there ignore step, or if still get kicked download from: http://www.zshare.net/download/98915642f180d615/ [zshare.net] )
(5) Go to C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb (AppData is a hidden folder so hidden folders need to be shown. Also make sure the customer goes to his windows username folder, or else the Administrator folder.) Paste the PnkBstrK.sys file in this folder and overwrite. Right mouse click on this file > properties and at attributes switch "Read-only" on and press apply.

Probeer het spel te spelen, en indien je nog problemen hebt probeer dan het volgende:

(1) Go to: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\pb and delete everything in this folder.
(2) Then go to C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local and delete the punkbuster folder completely.
(3) Go to evenbalance and download PBsetup, add Battlefield and let it update.
(4) In C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb locate file PnkBstrB.exe, right click on it, properties, and go to the tab "compatibility" change privilege level to "Run as administrator" then press apply.
(5) In the same folder locate PnkBstrK.sys and go to properties and turn on "Read-Only"

Zorg er ook voor dat PnkBstrB.exe en PnkBstrA.exe worden toegestaan in je firewall/virusscanner. Als je die bestanden niet kan vinden, download ze hier: http://www.zshare.net/download/98919627cf19e4d5/ en plaatst ze daarna in: C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb

Let ook op dat dit op een administrator account word gedaan.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:07
wtf krijg gewoon ff een update erdoorheen geramd tijdens het spelen?

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 14:48
Is het mogelijk om je emailadres te wijzigen van je EA Origin account?

/edit: Gevonden en opgelost :D

[ Voor 22% gewijzigd door .joepiedepoepie op 26-01-2012 20:23 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Sinds kort ook een server met onze clan, neem gerust is een kijkje!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.78:20677/b_560_95_1.png

1000 tickets metro only, conquest! Geheid knalfestijn dus ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Donnie op 26-01-2012 19:28 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Rub3s schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:08:
[...]

De Pecheneg is pas voor echte mannen! }:O
Heb die Pechsjembek nog nooit echt gebruikt, maar als ik bored ben zal ik dat een keer uitproberen in metro... :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• StealthyPeanut
Donnie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:
Sinds kort ook een server met onze clan, neem gerust is een kijkje!

[afbeelding]

1000 tickets metro only, conquest! Geheid knalfestijn dus ;)
Normaal gesproken zijn de Metro Only servers 64/64, maar die van jullie heeft de laatste tijd weinig spelers getrokken zie ik.

Ik denk dat er momenteel weer TE veel Metro-Only servers zijn.
StealthyPeanut schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:40:
[...]

Normaal gesproken zijn de Metro Only servers 64/64, maar die van jullie heeft de laatste tijd weinig spelers getrokken zie ik.

Ik denk dat er momenteel weer TE veel Metro-Only servers zijn.
Ik denk dat een in de wereld er al een er al teveel is. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
[...]

Tsjah wat zijn stats nou, als een wapen je gewoon beter ligt. Mij ligt de g36c gewoon VEEL beter:
G36C kpm: 0.75
M4A1 kpm: 0.58
AKS-74U kpm: 0.58

Dus de AK en M4A1 liggen me beide een stuk minder dan de G36C. Is in de stats misschien niet helemaal uit te leggen, maar hij schiet fijner, volgens mij is 1e kogel uit de G36C ook accurater dan de M4A1, weet t niet zeker meer alleen.

• kevz
mp7 ?
SKS met PKA-A 3.4x scope en silencer :P

Ja het is geen auto rifle maar ook niet traag ^^

Mijn YouTube

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 08:34
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:14:
Voor mensen die nog steeds problemen hebben met punkbuster, probeer dit even(Geen zin om te vertalen dus moet het doen met engelse versie :P):

(3) Download and update PBsetup: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php [evenbalance.com]
(4) Go to C:\Windows\System32\drivers and copy the following file: PnkBstrK.sys (If not there ignore step, or if still get kicked download from: http://www.zshare.net/download/98915642f180d615/ [zshare.net] )
(5) Go to C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb (AppData is a hidden folder so hidden folders need to be shown. Also make sure the customer goes to his windows username folder, or else the Administrator folder.) Paste the PnkBstrK.sys file in this folder and overwrite. Right mouse click on this file > properties and at attributes switch "Read-only" on and press apply.

Probeer het spel te spelen, en indien je nog problemen hebt probeer dan het volgende:

(1) Go to: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\pb and delete everything in this folder.
(2) Then go to C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local and delete the punkbuster folder completely.
(4) In C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb locate file PnkBstrB.exe, right click on it, properties, and go to the tab "compatibility" change privilege level to "Run as administrator" then press apply.
(5) In the same folder locate PnkBstrK.sys and go to properties and turn on "Read-Only"

Zorg er ook voor dat PnkBstrB.exe en PnkBstrA.exe worden toegestaan in je firewall/virusscanner. Als je die bestanden niet kan vinden, download ze hier: http://www.zshare.net/download/98919627cf19e4d5/ en plaatst ze daarna in: C:\Users\WINDOWSUSERNAME\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb

Ben benieuwd. Afgelopen half uur al 4 keer eruit geflikkerd. :(

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:14:

Volgens mij heb ik die allemaal al geprobeerd, maar ik ga het straks toch nog eens stap voor stap proberen. In ieder geval weer bedankt Cubewood voor de tijd die je erin steekt. om te helpen _/-\o_

Ik las trouwens dat het probleem zich alleen schijnt voor te doen bij mensen met een 32 bits OS en die heb ik...

Sh1nto (DICE community manager) schrijft trouwens op Twitter vandaag: "What PB error message are you getting?" met een link naar het Battlelog forum. Dat schrijft hij na drie dagen ellende...!!! TERECHT dat hij een ongezouten lading kritiek over zich heen krijgt waar soms de honden geen brood van lusten O-) Wat een L*L!

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Geen probleem, hoop dat het helpt. Wat ook schijnt te werken is, nadat je een game bent gejoined, even te alt tabben, en dan "Read-Only" weer uitvinken. Beetje vervelend als je dat elke keer moet doen alleen....

Lijkt er inderdaad op dat dit alleen voorkomt bij mensen met een 32bit windows. Heb zelf 64bit en ook nergens problemen mee dus het is een beetje moeilijk troubleshooten zo :P

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 13:49

thommich

Belg

Zijn er mensen die ook sinds de laatste week ofzo enorm last hebben van lag en rubberbanding? Het spel is zo goed als onspeelbaar nu voor mij... Voorheen werkte het perfect.

Ingame en in de server browser is mijn ping tussen de 10 en 20, dus dat kan het niet zijn. Af en toe wordt ik gekicked uit de game (zonder reden). Laatste keer kreeg ik wel een foutcode: "Too high packet loss" Code 9003. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die packet loss niet meer heb?

Verwijderd

Ik had gisteren idd erg last van rubberbanding (erg goed merkbaar in de cockpitview van jets; heel je scherm trilt als een bezetene). Vandaag viel het allemaal reuze mee, niet merkbaar eig. Je network smoothing omhoog gooien zou moeten helpen, maar dat werkte bij mij iig niet.
Waar ik vandaag wel veel last van had was insta-kills. Ik loop een hoekje om en ben gelijk dood door een machinegeweer. Niks mis met m'n ping en network smoothing staat weer helemaal naar links. Ook is er een rare bug waarin er opeens een guided missle achter m'n jet aan zit. Nooit een lock geluidje gehoord of wat dan ook. Meestal heb ik nog tijd voor flares, een enkele keer word ik gelijk geraakt.

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 08:34
l0n3w012ph schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:57:
[...]
Ik las trouwens dat het probleem zich alleen schijnt voor te doen bij mensen met een 32 bits OS en die heb ik...
Nope. Ik heb hier 64bits. Heeft voor mij iig wel geholpen. Gewoon handmatig PB laten updaten.
thommich schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:08:
Zijn er mensen die ook sinds de laatste week ofzo enorm last hebben van lag en rubberbanding? Het spel is zo goed als onspeelbaar nu voor mij... Voorheen werkte het perfect.

Ingame en in de server browser is mijn ping tussen de 10 en 20, dus dat kan het niet zijn. Af en toe wordt ik gekicked uit de game (zonder reden). Laatste keer kreeg ik wel een foutcode: "Too high packet loss" Code 9003. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die packet loss niet meer heb?
Je kan even proberen te spelen met de interpolation setting slider in de algemene game opties. Klinkt alsof hij teveel naar links staat, verder zijn achtergrond updates, torrents, programma's die veel naar informatie pollen of virusscans ook killing voor je packet-loss. Heb je ook al in je taakbeheer gekeken wat allemaal draait op de achtergrond?

Edit: Btw, als je gebruik maakt van een wireless router dan zijn er nog meer opties. Buren die op dezelfde frequentie wireless routers gebruiken kunnen ook wel eens storingen veroorzaken, ga ook na wie er allemaal nog meer op je router kunnen zitten en veel uploaden. In alle gevallen is wired lan sowieso the way to go als het gaat om online gaming :)

[ Voor 16% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-01-2012 22:30 ]

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
l0n3w012ph schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:57:
[...]

Volgens mij heb ik die allemaal al geprobeerd, maar ik ga het straks toch nog eens stap voor stap proberen. In ieder geval weer bedankt Cubewood voor de tijd die je erin steekt. om te helpen _/-\o_

Sh1nto (DICE community manager) schrijft trouwens op Twitter vandaag: "What PB error message are you getting?" met een link naar het Battlelog forum. Dat schrijft hij na drie dagen ellende...!!! TERECHT dat hij een ongezouten lading kritiek over zich heen krijgt waar soms de honden geen brood van lusten O-) Wat een L*L!
Het lef he van die gozer om na drie dagen eens te besluiten om te vragen wat voor errors we krijgen. Je zou je toch kapot schamen?

Overigens zijn er ook mensen met 64 bit die het probleem hebben, dus daar zit het ook niet in. Ik heb het een beetje gehad. Kan niet op m'n vaste servers, en het frustreert me nog het meeste dat er zo langzaam door EA en DICE wordt gereageerd. Toen ik nog WoW speelde was het ook wel eens onverwachts dat het niet werkte, maar als het een dag duurde werd dat ten minste gecompenseerd met een gratis dag speeltijd.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:47
Over de PB error gesproken, kon het zelf niet beter zeggen in de eerste post :)

http://battlelog.battlefi...view/2832654347853456522/
Petertje750 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:12:
Over de PB error gesproken, kon het zelf niet beter zeggen in de eerste post :)

http://battlelog.battlefi...view/2832654347853456522/
Het spellensniveau is wel heel erg laag daar. :/
Als je EA/DICE verrot wil schelden doe het dan in correct Engels zodat het leesbaar is. :P

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

When the Germans bombed Pearl Harbour...
:P

@ DanielWW2:
Welk niveau? :o

[ Voor 22% gewijzigd door MadMan op 26-01-2012 23:22 ]

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Petertje750
Vond de toonzetting erg vermakelijk, heb er hard om gelachen.
Blijf niet snappen waarom zo'n grote bedrijf als EA punkbuster in de hand neemt, zou zeggen in de IT lessons learned met Americas Army en punkbuster, was ook een drama toen ik dat vroeger speelde.

Spel vind ik cool, respect voor DICE maar EA.....

[ Voor 3% gewijzigd door Petertje750 op 26-01-2012 23:23 ]

MadMan schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:21:
[...]

@ DanielWW2:
8)7 8)7 8)7

En die gast is dan nog Amerikaans. Hij weet niet wie zijn eigen land heeft aangevallen wtf!

En zelfs al zag hij dit nooit op school, dan heb je toch de film Pearl Harbor gezien zeker en kan je het direct weten!

• Richard P
Asgaro schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:26:
[...]

8)7 8)7 8)7

En die gast is dan nog Amerikaans. Hij weet niet wie zijn eigen land heeft aangevallen wtf!

En zelfs al zag hij dit nooit op school, dan heb je toch de film Pearl Harbor gezien zeker en kan je het direct weten!
Dat heet sarcasme...

Maar nu word ik zelfs van de GoT server gekickt.Tot nu toe had ik daar geen problemen, maar blijkbaar begint het daar nu ook te eikelen.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:10
Echt ziek mooie filmpjes zitten er tussen zeg:
http://www.battlefield.co...d3/1/only-in-battlefield3

Y U NO BATTLERECORDER?!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

vinom schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:58:

Y U NO BATTLERECORDER?!
Dat eerste filmpje is wel ziek en idd:

Y U NO BATTLERECORDER?! :9~

Buffalo77 | Pokemon Unite

MadMan schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:21:
[...]

@ DanielWW2:
LASTERING. :( (studeer geschiedenis)

Richard P schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:56:
[...]

Dat heet sarcasme...

Maar nu word ik zelfs van de GoT server gekickt.Tot nu toe had ik daar geen problemen, maar blijkbaar begint het daar nu ook te eikelen.
Heb je al eens geprobeerd om met CCleaner je registry eens onder de loep te nemen?

• Richard P
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:48:
[...]

Heb je al eens geprobeerd om met CCleaner je registry eens onder de loep te nemen?
Nee, niet geprobeerd. Maar ga ook niets meer doen, want hoe meer ik probeer te fixen, des te meer er straks allemaal teruggedraaid moet gaan worden. Er zijn geen fixes op het moment. DICE mag het oplossen, het is hun game en dus hun verantwoordelijkheid. Ik heb letterlijk alles geprobeerd dat al drie dagen op de forums rondzwerft. Dank je voor de tip, maar het ligt niet aan mijn PC.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Toch ga ik dat nog wel eens proberen Awesome0. Heb vandaag eerst ff geen tijd maar elke tip (en deze had ik nog niet aan gedacht) is welkom.

Het enge is dat een herinstallatie van PB en BF3 en Origin bij sommigen ook niet meer werkt lees ik en wat NOG veel enger is dat sommigen al schrijven het probleem te hebben op servers zonder PB. En wat gebeurde er bij mij gisteren (want ik heb alles dus ook maar niet gedeinstalleerd en weer geinstalleerd als dat toch niet helpt)? Precies, ik werd al van een niet-PB-server gekicked met dezelfde mededeling als op PB servers. Hoe is dat nou in godsnaam mogelijk??? Daarna trouwens op een andere niet PB server gespeeld en dat ging goed. Cheaters ook nog niet tegengekomen trouwens, dus gelukkig een lekkere pot gespeeld en de een na laatste unlock voor de jet gehaald :)

http://battlelog.battlefi...how/18339512/1/247345849/

Dus Cyberwarmachine, bijna de eerste service star voor de jets binnen (nog 2300 punten = 1 ronde) :9

[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 27-01-2012 08:56 ]

Steam || Diablo 3

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Ik heb al 3 dagen niet kunnen spelen vanwege een kapotte videokaart, maar als ik de berichten van de afgelopen dagen zie, mis ik niets.. Nu maar hopen dat het wordt gefixed.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

aicaramba schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:20:
Ik heb al 3 dagen niet kunnen spelen vanwege een kapotte videokaart, maar als ik de berichten van de afgelopen dagen zie, mis ik niets.. Nu maar hopen dat het wordt gefixed.
mijn oude overkopen >:) ? HD 4870 vapor.

OT: tja ik heb de hele week nog nergens last van gehad. speel 90% van de tijd op GoT servers

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
l0n3w012ph schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:51:
Dus Cyberwarmachine, bijna de eerste service star voor de jets binnen (nog 2300 punten = 1 ronde) :9
Zet hem op! d:)b

Welke upgrades gebruik je eigenlijk?

• roy-t
  • Laatst online: 17-10 16:43
Ik zat even in het verkeerde topic, maar:

Damn gister een potje op de GOT server en 4x verloren met een gigantisch verschil. Tsurany zat in het andere team met een squad dat telkens alle vlaggen pakte (heel gemeen) probeerde ze te counteren maar met een half functioneel squad wilde dit toch niet zo lekker.

Wat wel lekker was is dat we op een gegeven moment een super actief anti-tank squad hadden, iemand riep maar via de chat tank @ ... en we rushden er met 4 engis naar toe :)

~ Mijn prog blog!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 08:30
kevz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:52:
[...]

SKS met PKA-A 3.4x scope en silencer :P

Ja het is geen auto rifle maar ook niet traag ^^
SKS met foregrip, silencer en zonder scope op grand bazaar ;)

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Gisteren ook nog eens op een GoT server gespeeld, was blij om op een server met wat meer samen spel te spelen, want de vorige servers waar k opzat was het teamverband ver te zoeken, langs mijn team dan toch.

Als de andere partij ook maar wat doet maakt dat eigenlijk niet uit, dan speel je een TD capture the flag. Maar als 1 kant samenwerkt is 't afzien. (snap nu eindelijk waarom mensen hierom zo kunnen zeuren)

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:40
Asgaro schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:26:
[...]

8)7 8)7 8)7

[/quote]
Richard P schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:56:
[...]

Dat heet sarcasme...

Ik heb het even opgezocht, deze quote gebruikte Jeroen Soer (r.i.p.) ook altijd op kixradio, ik begreep het nooit.

http://www.whysanity.net/monos/ahouse.html

Blijkbaar gebruikt in een film.

YouTube: Animal House: Germans Bombed Pearl Harbor

[ Voor 59% gewijzigd door ErikG2 op 27-01-2012 11:08 ]

• boatfreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 16:11
Zal ik Karkand er toch maar bij gaan halen?

wie weet het goedkoopste adresje :+

• evil kim
boatfreak schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:17:

Goedkoopst was de bundel.
Achteraf zou 'k het gewoon via internet doen, kan je gelijk spelen

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 23:38

http://www.budgetgaming.n...ck+to+karkand+dlc_PC.html

Gewoon origin doen. Is misschien een euro duurder dan de goedkoopste retailversie die je kan krijgen maar dan kan je meteen spelen. ;)

Verwijderd

evil kim schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:05:
Gisteren ook nog eens op een GoT server gespeeld, was blij om op een server met wat meer samen spel te spelen, want de vorige servers waar k opzat was het teamverband ver te zoeken, langs mijn team dan toch.
Ik heb op een GoT server nog nooit iets van teamwork gezien, tenzij je een GoT tag voor je naam hebt maar verder was het een beetje ieder voor zich. Weet niet of er inmiddels GoT servers zijn waar ze het spelletje wél snappen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:35:
Ik heb op een GoT server nog nooit iets van teamwork gezien, tenzij je een GoT tag voor je naam hebt maar verder was het een beetje ieder voor zich. Weet niet of er inmiddels GoT servers zijn waar ze het spelletje wél snappen?
Lekker kort door de bocht.... Het zijn public servers dus teamwork wisselt nogal maar er wordt vaak genoeg echt heel prima samen gewerkt. En ook echt niet alleen als er 'GoT' voor je naam staat.
Gisteren nog prima samengespeeld met een aantal man op Damavand (kapiteinkak, hartelijk dank voor de briljante tankrun!). En soms heb je pech en is het idd belabberd.

• Facenoise
[...]

Het scheelt als je ook in de TS komt dan. Zonder communicatie is het lastig teamwork te hebben want niemand weet zijn ''echte'' verwachte taak.

De keren dat ik op de GOT servers kom join ik meestal TS en kan je samenwerken tenzij ze het over onzin onderwerpen hebben dan kan je maar beter leaven of een andere kanaal joinen :+

• evil kim
[...]

Zal een beetje nuanceren, de squad waar ik in zat bleef toch redelijk goed bij elkaar. Als we als er een vlag aan gevallen werd was dat met voldoende mensen, niet zoals je vaak ziet, 2 man die proberen te veroveren en dan de rest die of wel sniper speelt of staat te wachten op een voertuig.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mee eens, net zo iets als L4D spelen met non-mic personen. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat BF3 geen eigen, goed werkende PTT team VOIP heeft. Als het, anders dan TS, geen continue channel is, is de kans op andere willekeurige gesprekken ook een stuk kleiner.

Niet dat die erg zijn, maar het moment dat je met meer dan 4 personen deelneemt wordt het toch al teveel voor iets dergelijks.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
erikvandenberg schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:41:
[...]
De keren dat ik op de GOT servers kom join ik meestal TS en kan je samenwerken tenzij ze het over onzin onderwerpen hebben dan kan je maar beter leaven of een andere kanaal joinen :+
Onzin onderwerpen op de GoT TS server? Wie? Wat? Wanneer?
Ik geloof er geen snars van! Dat gebeurd nooooit! hahaha :+

Verwijderd

djunicron schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:45:
Mee eens, net zo iets als L4D spelen met non-mic personen. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat BF3 geen eigen, goed werkende PTT team VOIP heeft. Als het, anders dan TS, geen continue channel is, is de kans op andere willekeurige gesprekken ook een stuk kleiner.
Mee eens. Speel steeds chopper pilot/gunner met ne maat, als we niet op TS zitten, zijn onze resultaten minder goed. Meestal zitten we in een squad met 4 (uiteraard): wij in de chopper, 2 anderen op de grond. Zéér sterke combinatie, mede dankzij TS.
Voor mensen die ook FXAA injector hebben, maar via de BREAK/PAUZE toets het niet instant kunnen disablen:
schakel Origin overlay uit in de Origin options :)

Damn, en nu zie ik goed hoe groot het visueel verschil is :)
Ook mooi om te zien dat de performance er bijna niet door daalt.

Heb wel hiernet wat met de parameters gespeeld en de sharpening wat verminderd. Het voelde voor mij anders te vermoeiend aan als alles zo extreem-scherp was.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 27-01-2012 13:32 ]

• spookz0r
  • Laatst online: 14-11 17:53
Hmmz mijn game is stuk na de server update van afgelopen weeek. Wordt steeds gekicked door punkbuster. Punkbuster opnieuw geinstalleerd zou volgens EA moeten helpen maar helaas. Punkbuster versie die ik draai is nieuwer dan degene op de servers... Kreeg ik als tip op Punkbuster disabled servers spelen... Zitten vol met hackers.

Battefield 3 begint meer en meer een teleurstelling te worden.

• Facenoise
Asgaro schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:31:
Voor mensen die ook FXAA injector hebben, maar via de BREAK/PAUZE toets het niet instant kunnen disablen:
schakel Origin overlay uit in de Origin options :)

Damn, en nu zie ik goed hoe groot het visueel verschil is :)
Ook mooi om te zien dat de performance er bijna niet door daalt.

Heb wel hiernet wat met de parameters gespeeld en de sharpening wat verminderd. Het voelde voor mij anders te vermoeiend aan als alles zo extreem-scherp was.
Thanks! Ik kon het dus niet maar had geen moeite genomen nog om het te onderzoeken. Hoeft nu dus ook niet meer. :+

• GeeEs
  • Laatst online: 12:10
vinom schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:58:

Y U NO BATTLERECORDER?!
_/-\o_ zekerweten heel vet gedaan! Vooral de eerste met die vliegtuigen.. respect!

• Michielodc
Heeft iedereen die problemen heeft met punkbuster daar eerst mee zitten prutsen ofzo? Ik vind het nogal raar dat een deel dat maar krijgt...

• Petertje750
Op 64 bit is het probleem een stuk minder, heb zelf ook win7 64 en nagenoeg geen problemen met PB

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 16:56
Ik heb de problemen uit het niets gekregen. Heb niets verandert oid.
Kon gister na 2 dagen geen server te kunnen joinen wel een paar werkende servers vinden (waaronder GoT#1).
Maar er zijn nog genoeg servers waar ik niet op kom (ook servers waar ik maandag nog op gespeeld heb).
Ik heb (nog) niets geprobeerd om het weer helemaal werkend te krijgen. Ik hoop nog steeds op een fix van EA/Punkbuster of iemand anders.
ik heb geen enkel probleem gehad met BF3 en speel op een Windows 7 64-bit versie die bijna dood is.
Voltage probleem waardoor me pc niet opstart , bluescreens krijg.
en de laatste tijd heb ik om de dag zo slechte connectie dat ik de neiging heb, om mijn muis door het beeldscherm te gooien.

ping gaat van 30 naar 280 om de 3 seconde (draadloos)
mijn laptop die 20 cm van mijn pc staat heeft altijd een ping van 30.
kunnen 3 dingen zijn. Router half dood, usb adapter op zijn eind, Geen genoeg voltage naar mijn usb poorten.

Hoe kan BF3 na zo korte tijd dezelfde status hebben als CS ? cheaters en hackers.
in plaatst van dat SOPA gebeuren en het illegaal downloaden kunnen ze beter een wet voor schrijven voor mensen die zich misdragen op het internet.
Misdragen een in EA game moet er voor zorgen dat je minimaal een half jaar ban krijgt op alle EA titels.
ik denk daarom dat dat de kracht is van de Valve Anti cheat. (VAC). als je in CSS cheat krijg je op alle Valve titels een ban waardoor mensen minder zullen gaan cheaten.
vooral EA kan dit gebruiken, want EA heeft grote titels. Fifa, NFS,BF,Crysis,MoH

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:20:
[...]

Zet hem op! d:)b

Welke upgrades gebruik je eigenlijk?
Ik gebruik altijd Belt speed, flares en rocket pods. Vooral met die laatste is het heerlijk tanks uitschakelen. Ga zo nog maar even weer proberen want ik zag wel dat PB een nieuwe versie 00288 heeft uitgebracht sinds gisteren / vandaag.
Misschien dat dat de problemen oplost en anders loop ik daarnaast vanmiddag ook nog eens alles van Cubewood langs om het te proberen en mocht dat ook nog niet werken speel ik tot de oplossing er eindelijk is op niet-PB servers.

Steam || Diablo 3

• Michielodc
Pykow schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:30:
ik heb geen enkel probleem gehad met BF3 en speel op een Windows 7 64-bit versie die bijna dood is.
Voltage probleem waardoor me pc niet opstart , bluescreens krijg.
en de laatste tijd heb ik om de dag zo slechte connectie dat ik de neiging heb, om mijn muis door het beeldscherm te gooien.

ping gaat van 30 naar 280 om de 3 seconde (draadloos)
mijn laptop die 20 cm van mijn pc staat heeft altijd een ping van 30.
kunnen 3 dingen zijn. Router half dood, usb adapter op zijn eind, Geen genoeg voltage naar mijn usb poorten.

Hoe kan BF3 na zo korte tijd dezelfde status hebben als CS ? cheaters en hackers.
in plaatst van dat SOPA gebeuren en het illegaal downloaden kunnen ze beter een wet voor schrijven voor mensen die zich misdragen op het internet.
Misdragen een in EA game moet er voor zorgen dat je minimaal een half jaar ban krijgt op alle EA titels.
ik denk daarom dat dat de kracht is van de Valve Anti cheat. (VAC). als je in CSS cheat krijg je op alle Valve titels een ban waardoor mensen minder zullen gaan cheaten.
vooral EA kan dit gebruiken, want EA heeft grote titels. Fifa, NFS,BF,Crysis,MoH
Ik weet niet welke servers jij joint bij CS, maar ik heb CS veel gespeeld.(Speel het soms nog heel even :D) Maar ik kom 1x in de 100uur een cheater tegen.

Daarnaast ligt het denk ik niet aan je router, want je laptop heeft altijd een goede ping. Probeer eerst je pc te fixen want die is half dood. Als het dan nog niet werkt, moet je verder gaan zoeken.

• Petertje750
Question, in de browser zie je bij caspian border rush games die b2k er achter hebben staan en sommige niet, wat is het verschil???

Verwijderd

[b][e
Link met SOPA en EA? Sorry die snap ik even niet 8)7

• Michielodc
Petertje750 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:36:
Question, in de browser zie je bij caspian border rush games die b2k er achter hebben staan en sommige niet, wat is het verschil???
De servers waar B2K bij staat, heeft B2K maps in de map rotation zitten. De servers die geen B2K heeft, draaien dus alleen maps die standaard bij BF3 zitten.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Michielodc schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:41:
Heeft iedereen die problemen heeft met punkbuster daar eerst mee zitten prutsen ofzo? Ik vind het nogal raar dat een deel dat maar krijgt...
Ik kan je verzekeren Michiel: daar hoef je helemaal niets voor te doen, je krijgt het gratis en voor niets 8) en vervolgens kun je je vier dagen lang al ergeren. En ik ga al helemaal niets veranderen aan PB of BF3 of welke files dan ook. In het verleden was het met COD4 ook wel eens ff wat problematisch met PB maar dan was het inderdaad ff handmatig updaten of zo en werkte alles weer.

Dus nogmaals: je hoeft er niets voor te doen, het is voor zover ik nu lees ook al bij 64 bits OS een probleem, en je kunt het zo opeens krijgen lees ik net een paar posts naar boven, ook als je twee dagen geleden (toen het al twee dagen speelde) nog normaal kon spelen.

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
l0n3w012ph schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Ik gebruik altijd Belt speed, flares en rocket pods. Vooral met die laatste is het heerlijk tanks uitschakelen. Ga zo nog maar even weer proberen want ik zag wel dat PB een nieuwe versie 00288 heeft uitgebracht sinds gisteren / vandaag.
Misschien dat dat de problemen oplost en anders loop ik daarnaast vanmiddag ook nog eens alles van Cubewood langs om het te proberen en mocht dat ook nog niet werken speel ik tot de oplossing er eindelijk is op niet-PB servers.
Waarom belt speed?

Ik gebruik Air radar, ECM en Rocket pods..

De gun is standaard al sterk genoeg om andere air targets simpel uit te schakelen (als je kan richten :9 ) en de reload tijd vind ik persoonlijk ook niet lang ofzo...
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:36:
[...]

Link met SOPA en EA? Sorry die snap ik even niet 8)7
met SOPA willen ze er voor zorgen dat site geblokeerd worden als ze illegale activiteiten verrichten.
cheaten in een game is eigenlijk ook een illigale activiteit.
Vandaar mijn opmerking dat ze beter wat kunnen doen tegen cheaters die online het spelbederven.

Dankzei cheaters worden er minder PC titels gemaakt omdat ontwikkelaars geen vertrouwen hebben.
ontwikkelaars laten de PC markt dus links liggen,waardoor ook hun omzet zal dalen en het gaat al niet zo lekker in de game branch.

dus waar SOPA sites wilt blokkeren als ze iets illegaals doen, mogen ze van mij spelers blokeren om online games te gaan spelen.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Michielodc schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:38:
De servers waar B2K bij staat, heeft B2K maps in de map rotation zitten. De servers die geen B2K heeft, draaien dus alleen maps die standaard bij BF3 zitten.
Nee, B2K heeft een dubbele betekenis.

Aan de éne kant gaat het verhaal van de maprotatie op, aan de andere kant is B2K een afkorting.

Het moet namelijk een teken zijn dat ik (bazs2000 = B2K) daar heers. Op de andere servers niet, daar is het te moeilijk. 8)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1 ... 71 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.