Richard P schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:40:
Wat valt het me enorm tegen dat EA en DICE totaal geen updates geven over grote universele problemen zoals Punkbuster nu. Drie dagen later en nog niet gemaakt, de notice dat ze ermee bezig zijn is ook al verwijderd. Precies de reden dat ik nooit betaalde voor PC games. Ben ik de enige nu nog die problemen heeft?
Nee hoor, ik ook nog...

Iedere keer update ik, start ik opnieuw op, uninstall/reinstall ik PB, dan wekt het weer ff en bij een volgende start van de game is het weer de standaardfoutmelding, of BB-B.exe werkt niet meer, of een hele simpele melding "you were kicked from the game", echt alles is al langs gekomen nu en ik heb echt alles al geprobeerd.
Datgene wat ik al een dag in gedachten heb, is alleen maar versterkt door een post op het battlelog forum van iemand die uit ellende maar BF3 heeft verwijderd, samen met Origin, en alles weer opnieuw heeft geinstalleerd en vervolgens geen problemen meer had. Als ik er vandaag niet uitkom, ga ik dat ook doen. Ben niet van plan te wachten op een update van PB (want god weet wanneer die komt) of wat voor update dan ook.
Ik klaag niet gauw en kan best wel ff wachten, maar in dit geval heb ik de neiging toch hard te roepen "vuile rukkers van PB, je hebt mij in ieder geval enorm veel PretBedorven...