Verwijderd

Olé bedankt vond het al raar dat ik gekickt werd door de server omdat ik een te hoge Ping zou hebben :( .
Ik werk met de modem van Ziggo ( vies :r woord) en daarachter nog eens een Netgaer Router, aangeschaft voor mn ex vriendin die op haar Tabletje ook online wilde gaan dus draadloos, ik zit wel aan het draadje .
Ik heb het maar zo gelaten omdat ik geen zin weer had alles te veranderen. :+
Ik heb het pakket 120mb dl en 10 mb Up

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 23:09 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 11:01
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:07:
Olé bedankt vond het al raar dat ik gekickt werd door de server omdat ik een te hoge Ping zou hebben :( .
Ik werk met de modem van Ziggo ( vies :r woord) en daarachter nog eens een Netgaer Router, aangeschaft voor mn ex vriendin die op haar Tabletje ook online wilde gaan dus draadloos, ik zit wel aan het draadje .
Ik heb het maar zo gelaten omdat ik geen zin weer had alles te veranderen. :+
waarmee heb je je ping gezien dan? of waar tegen heb je gepingt?
wel tegen bf3 server waar je speelde?

Verwijderd

http://pingtest.net/
game ff weg geklikt , die ping gestart en verder game, het resultaat stond nog op de achtergrond.
http://battlelog.battlefi...how/18227612/1/364033930/
op deze server

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
Ik snap er niets meer van. Ik kan nergens op m'n PC een spoor van Punkbuster terug vinden. Er draaien geen processen, en er is (buiten de bestanden in de BF3 folder) geen enkel bestand dat erbij hoort. Ik heb al meerdere keren pbsetup.exe gedraaid, maar ik kan uberhaupt geen installer vinden van PB. Is er geen andere installer voor Punkbuster dan pbsetup? Begin echt m'n geduld te verliezen met deze game.

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:13:
http://pingtest.net/
game ff weg geklikt , die ping gestart en verder game, het resultaat stond nog op de achtergrond.
http://battlelog.battlefi...how/18227612/1/364033930/
op deze server
je kunt je ping zien door
hierop te klikken:
http://battlelog.battlefi...estorm-only-1000-Tickets/

Verwijderd

OOO weer wat bij geleert , ik wist niet dat dat Mijn Ping zou moeten zijn,
dus ga ik ervan uit dat mijn Ping zeer goed is ??

Mijn score is niet hoog omdat ik 2 snippers guns uit aan het proberen ben :o :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 23:21 ]

• Richard P
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:19:
Ja 15 is prima mijns inziens.

Verwijderd

Ik zie in-game weinig mensen met een ping lager dan 20, dus als ze mensen met 15ms gaan kicken moet dat een hele lege server geweest zijn :')

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:19:
eum we gaan nu wel offtopic en in slow chat maar op bovenstaande link zie je ping met daadwerkelijk bf3 server en met ping test pingt hij met de dichtst bijzijnde internet server? dacht ik hoor///

Verwijderd

'
Franse server en veel Duitse doen dat steeds meer als ze zien dat je uit NL komt ...zegt al genoeg. :+

Sorry was ff te snel met verzenden.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 23:25 ]

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:23:
'
Franse server ...zegt al genoeg. :+
Europe - Germany

Verwijderd

vick291 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:43:
[...]

dit probleem heb ik ook, het is mij nog steeds onduidelijk hoe het nu precies komt en het is voor al van toepassing wanneer ik in de verte kijk in operation metro...
Ik heb met de instellingen gespeeld maar het veranderd niet echt. Weet iemand mischien waar het aan kan liggen (cartoon actige graphics)?

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-11 20:14
@Zoltan

Je ping tijden in het spel is wel afhankelijk welke server je connect, je ping word getest in NL, pak je een server in de US kan je ping zomaar +100 ms zijn.
Dus lekker regio aanzetten in de browser op Euro en je zal weinig problemen krijgen met latency of lag

Verwijderd

ja was vergeten die weer in te stellen, gelijk de fransen,russen en polen eruit gegooit, zo heb ik gelijk vooral de russen minder hopelijk last van cheaters en hackers.

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Richard P schreef op wo ensdag 25 januari 2012 @ 23:17:
Ik snap er niets meer van. Ik kan nergens op m'n PC een spoor van Punkbuster terug vinden. Er draaien geen processen, en er is (buiten de bestanden in de BF3 folder) geen enkel bestand dat erbij hoort. Ik heb al meerdere keren pbsetup.exe gedraaid, maar ik kan uberhaupt geen installer vinden van PB. Is er geen andere installer voor Punkbuster dan pbsetup? Begin echt m'n geduld te verliezen met deze game.
In de program files/origin games directory staat een map met installatie files van BF3.
Er moet in deze folder een submap genaamd redist staan en hierin staat een punkbuster installer,
deze installer draaien heeft bij mij de punkbuster issues gefixt welke ik niet kon fixxen met pbsetup.

De exacte paden weet ik niet uit mijn hoofd maar als je het niet kan vinden zal ik het morgen
even opzoeken.
Elbaceever schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:31:
2 filmpjes van NationsCup gisteren. BE vs AUS

Verdienstelijke match van de Belgen. Aussies waren helaas sterker :/

http://www.youtube.com/watch?v=vK6mGt9dJBg
http://www.youtube.com/watch?v=hvElU7gXOjY
Thx, straks is bezien!

En morgen vandaag eindelijk even tijd om is goed te gamen, kijk er naar uit *O*

• Richard P
dutch_warrior schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:00:
[...]

In de program files/origin games directory staat een map met installatie files van BF3.
Er moet in deze folder een submap genaamd redist staan en hierin staat een punkbuster installer,
deze installer draaien heeft bij mij de punkbuster issues gefixt welke ik niet kon fixxen met pbsetup.

De exacte paden weet ik niet uit mijn hoofd maar als je het niet kan vinden zal ik het morgen
even opzoeken.
Gevonden, het was bij mij in Battlefield 3\_Installer\punkbuster\redist\pbsvc.exe. Nu even testen, laat morgen wel weten als het nu niet lukt, want dan ga ik nu slapen. Bedankt in ieder geval!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Elbaceever schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:31:
2 filmpjes van NationsCup gisteren. BE vs AUS

Verdienstelijke match van de Belgen. Aussies waren helaas sterker :/

http://www.youtube.com/watch?v=vK6mGt9dJBg
http://www.youtube.com/watch?v=hvElU7gXOjY
Nice, ze even zij-aan-zij bekeken met die van AUS:
http://www.youtube.com/watch?v=kTPFKfEC2sA
http://www.youtube.com/watch?v=7EyNI8BXbvg

2 vensters naast elkaar en synchen op de killfeed, leuk om gevechten tegelijkertijd vanuit verschillende hoeken te bekijken.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:00:
[...]

Sorry, ik heb het gedeeltelijk verkeerd geinterpreteerd maar nog steeds blijf ik erbij dat als mensen rondenlang lopen te wachten op de heli/jet respawn (en er zijn massa's die uitsluitend die 2 voertuigen pakken en verder geen ruk uitvoeren in battlefield), granted dat kan je niet altijd zien, dan verdienen ze gewoon om neergesniped te worden. Vaak weet je naar een minuutje of 10 precies wie het zijn en in dat geval is een kick/ban echt onterecht naar mijn idee.
Je zal er ook nooit een ban voor krijgen, want het staat niet aangegeven als een regel ofzo. Maar, als er een admin online is wordt er zeker wel wat over gezegd. Vaak stoppen de mensen dan, want het slaat gewoon nergens op. Ga vlaggen aanvallen / verdedigen aub. Dat iemand in zijn basis staat te wachten of wat dan ook, moet hij toch zelf weten? Hij heeft er alleen zijn team mee. Het moet niet de hele ronde duren natuurlijk, want het is bij ons ook PTO or GTFO.

Het komt op mappen als Caspian namelijk nauwelijks voor dat je alle 5 de vlaggen hebt EN dat de tegenstander niet van zijn basis afkomt. Bij Heavy Metal in BC2 kwam dit regelmatig voor, maar op deze grote en vooral brede mappen in BF3 valt dit reuze mee. Ik heb het in 200 uur speeltijd 1 keer meegemaakt. En zelfs toen duurde het maar 1 minuut. M.a.w.: richt je op de vlaggen en niet op de uncap om daar easy kills te halen.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
IceStorm schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:04:
Gadver, net 3 potjes op GoT#1 verloren met 380, 350 en 400 tickets. Als je op Caspian tot in RU deployment wordt weggezet dan gaat er iets goed mis :'(
Ik had hier een hele tekst neergezet om hierop te reageren maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet.
Het enige wat ik erover kwijt wil is dat ik me op dat moment zeer sterk af vroeg wat het team aan het doen was en waarom ruim de helft van het team niet probeerde om de base te verlaten.
Een baselock op Caspian gebeurt enkel bij een zeer incompetent team. Er zijn enorm veel methodes om de basis uit te vluchten, dan moet de basis echt hermetisch afgesloten zijn en overal tanks, AA en heli's staan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Fonta
En ik kan je zeggen dat het zeer frustrerend spelen is in zo'n team wat zo ontzettend incompetent is.
Dat potje CB was dan ook het laatste potje wat ik gespeeld heb gisterenavond op de GoT server.

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
CB is niet zo heel moeilijk om uit te komen... genoeg opties om er uit te komen... als ze de base proberen te locken is het des te makkelijker om een ander punt over te nemen

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Fonta
Klopt, ook totaal geen moeite mee gehad om eruit te komen. Als echter meer dan de helft van het team beetje blijft hangen op de base heb je er vervolgens geen ene moer aan natuurlijk.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

even opzoeken.
Dat klopt, ik bleef gisteren ook problemen houden na de aanvankelijk schijnbare oplossing van Cubewood. Vanmorgen werd ik weer gekicked, ook na het handmatig updaten gisterenavond van de clientfiles in de pb-map. Vanmorgen heb ik pbsvc niet alleen opnieuw geinstalleerd (wan dat werkte alsnog niet) maar hem via pbsvc eerst ge-deinstalleerd en toen weer via pbsvc geinstalleerd. En toen kon ik vanmorgen weer een dik anderhalf uur spelen. Hoop dat dat nog steeds zo is als ik vanmiddag terug ben...

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
l0n3w012ph schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:30:
Hier is trouwens die video die ik bedoelde van 1ron tjunfisk, zo speel ik nu dus ook met tobo en muis en wasd en pijltjestoetsen. FF wennen maar het werkt wel ;)

[video]
Ik speel zelf met de numpad pijltjes trouwens, vind ik net wat comfortabeler. (dus 4,5,6 & 8 )

Als je gaat mierenneuken is het ook nog is dichter bij de muis ;)

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cyberwarmacine schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:13:
[...]

Ik speel zelf met de numpad pijltjes trouwens, vind ik net wat comfortabeler. (dus 4,5,6 & 8 )

Als je gaat mierenneuken is het ook nog is dichter bij de muis ;)
:D Dat is waar! Wat is trouwens je ingame/Origin naam. Wil wel eens tegen je "hondevechten" :)

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
Rugtert.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Gister eindelijk een paar uur zonder lag kunnen spelen. Meteen 1e en 2e MVP bij 64man Conquest. Later op de avond kreeg ik natuurlijk wel weer lag... en door die lag afgelopen week werd ik overal bijna wel gekicked.

Uiteindelijk ging ik spelen op de DRL server. Loonens speelde er ook. Waren wel oneerlijke teams met Conquest, dus ging ik maar beetje lollen. Loonens in de tank en heletijd locken met javelin. Hij achter mij aan in de tank en ik om een rots heen rennen :P. Uiteindelijk ging ik dood. Ik dacht dat ik dood viel, maar iemand van DRL landde met een jet op me. Bad Luck :(

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
Ben er zelf niet vanavond, morgenavond het leeuwendeel ook niet. Zaterdag mischien :)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 23:38
AMD heeft nieuwe drivers gereleased voor zijn videokaarten.
meuk: AMD Catalyst 12.1

Let wel goed op:
Windows 7 operating system
  • Battlefield 3 may crash when run at ultra settings.

[ Voor 10% gewijzigd door mhoogendam op 26-01-2012 09:43 ]

• TheJukeBox
  • Laatst online: 26-10 13:36
Weet iemand of de L96 een fijnere sniper is als de SV98 ?
Minder bullet drop oid?

• Cyberwarmacine
mhoogendam schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:42:

Let wel goed op:

[...]
Gebeurde toch al als ik het probeerde met mijn C2D + HD4870 :'(

Hebben jullie trouwens ook weleens dat je crosshairs verdwijnen als je de laser gebruikt? :/

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberwarmacine op 26-01-2012 09:54 ]

• qrious
Cyberwarmacine schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Gebeurde toch al als ik het probeerde met mijn C2D + HD4870 :'(

Hebben jullie trouwens ook weleens dat je crosshairs verdwijnen als je de laser gebruikt? :/
corsair verdwijnt niet je ziet em alleen niet tegen bepaald licht door de laser ;) + ik speel eigenlijk altijd HC en daar heb je sowiezo geen corsair :)

[ Voor 8% gewijzigd door qrious op 26-01-2012 10:09 ]

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:09:
[...]

crosshair verdwijnt niet je ziet em alleen niet tegen bepaald licht door de laser ;) + ik speel eigenlijk altijd HC en daar heb je sowiezo geen crosshair:)
Corsair is een merk.. ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Wat ik mij gisteren afvroeg, Wat verstaan ze eigelijk onder "statpadden/boosten/..."? Want ik neem aan dat je voor dat gebanned kan worden?

En als ik nu lege server join, en die is 1 player start en er joined toevallig een vriend en we zitte de hele tijd points ver van elkaar te cappen is dat dan ook statpadden/boosten/...? Want ik speel dan gewoon het spel?
Aangezien dat de bedoeling is en aangezien ik al alleen/ met twee kan beginnen?
mhoogendam schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:42:

Let wel goed op:

Windows 7 operating system
•Battlefield 3 may crash when run at ultra settings.
Wat zou daar de reden van zijn?

[ Voor 34% gewijzigd door Fantasma op 26-01-2012 10:23 ]

• Cyberwarmacine
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:09:
[...]

corsair verdwijnt niet je ziet em alleen niet tegen bepaald licht door de laser ;) + ik speel eigenlijk altijd HC en daar heb je sowiezo geen corsair :)
Ohja? Ik heb het zelfs in donkere containers e.d. De crosshair komt weer terug als ik van wapen en weer terug switch.

• Fonta
Ik ben ook geregeld m'n crosshair kwijt. Even switchen van wapen is idd de oplossing.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Cyberwarmacine schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:28:
[...]

Ohja? Ik heb het zelfs in donkere containers e.d. De crosshair komt weer terug als ik van wapen en weer terug switch.
Heb je dan niet gewoon teweinig geheugen/processor op 100%.

Met mijn oude pc had ik ook vage problemen met bf3, onder andere dat bij het aimed sluipen met een sniper rifle, men rifle en scope de andere kant op gingen.

• Cyberwarmacine
Gebeurd volgens mij alleen als ik de laser gebruikt, zou raar zijn dat het dan mijn processor of geheugen is.

Maar de proc draait inderdaad constant 100%. (en 85-95 celsius 8)7 )

Maar font4 heeft er dus ook last van? Wat zijn je specs font4?

• Fonta
Ik denk niet dat de specs er toe doen. Dat de crosshair soms weg is, is volgens mij gewoon een bug van bf3.
Ben het al vaker tegen gekomen en een simpele google zoekopdracht laat ook wel zien dat het veelvuldig voorkomt.
http://www.google.nl/#scl...field+3+crosshair+missing

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

TheJukeBox schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:52:
Weet iemand of de L96 een fijnere sniper is als de SV98 ?
Minder bullet drop oid?
Persoonlijk vind ik van wel. Er zijn echter maar een paar minieme verschillen:
  • De kogel vliegt sneller uit de L96 (540m/s tegenover 520m/s voor de SV98), waardoor je dus minder bulletdrop hebt en je sneller iemand kan killen.
  • De L96 doet marginaal meer damage tussen de 20 en 60 meter afstand. Voor 20 en na 60 meter zijn de twee wapens gelijk.
  • De L96 kan theoretisch ook 100 meter verder schieten (niet dat je kills gaat maken op 2700 meter zonder dat het afgesproken is).
  • De L96 herlaadt kogels sneller(1.1 seconde tussen schoten tegenover 1.25 seconde voor de SV98). Het vervangen van het magazijn gaat iets sneller op de SV98.
Daarnaast zijn er geen verschillen. Recoil, spread, muzzleclimb, unlocks etc. zijn allemaal hetzelfde tussen de twee.

Flickr | Instagram

Theoretisch is de M16A3 beter dan de M416, alleen die klote bug dat je als RU dan de AK variant krijgt terwijl je ook daar de M16A3 hebt is zo vervelend... DICE doe eens fixen!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Fonta
Net zoals de M27 IAR bij support.

• Richard P
[...]

even opzoeken.
Punkbuster opnieuw geinstalleerd, dat was precies zoals je zei. Bedankt daarvoor. Echter, ik heb PnkBstrK.sys read only gemaakt zoals de tip was, en het ging het eerste potje goed. Bij het wisselen van de map werd ik toch weer gekickt vanwege punkbuster... De banner met de notice is van de site af. Hebben ze het opgegeven?

EDIT: Het probleem is nu iets anders, zoals veel anderen ook melden:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DutchDixieRebel' (for 0 minutes) ... Losing Key Packets 9003

[ Voor 12% gewijzigd door Richard P op 26-01-2012 11:33 ]

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fonta schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:46:
Ik denk niet dat de specs er toe doen. Dat de crosshair soms weg is, is volgens mij gewoon een bug van bf3.
Ben het al vaker tegen gekomen en een simpele google zoekopdracht laat ook wel zien dat het veelvuldig voorkomt.
http://www.google.nl/#scl...field+3+crosshair+missing
Op wat is die bug dan gebaseerd?

Ik heb nu echt werkelijk nooit meer last dat men scope opeens weg is o.i.d., en ik denk dat veel andere mensen er ook geen last van hebben. Met men oude pc met 4gb geheugen was dit nogal eens (met 2gb was het helemaal feest). Videokaart is hetzelfde gebleven.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 23:38
Cyberwarmacine schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:33:
Gebeurd volgens mij alleen als ik de laser gebruikt, zou raar zijn dat het dan mijn processor of geheugen is.

Maar de proc draait inderdaad constant 100%. (en 85-95 celsius 8)7 )

Maar font4 heeft er dus ook last van? Wat zijn je specs font4?
Ik heb enkel dat de crosshair af en toe verdwijnt bij de M320. De oplossing was om niet met dit ding te spelen ;)
Kan me niet voorstellen dat het aan de specs zal liggen.
(I7 2600k & 16GB RAM)

Edit:
Zie net de Google search van Fonta, ziet eruit als BF3 bug.

[ Voor 6% gewijzigd door mhoogendam op 26-01-2012 11:42 ]

Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:55:
Theoretisch is de M16A3 beter dan de M416, alleen die klote bug dat je als RU dan de AK variant krijgt terwijl je ook daar de M16A3 hebt is zo vervelend... DICE doe eens fixen!
Voor de engineer is het nog vervelender, daar kan je als RU (als je halverwege een ronde komt) wel de M4A1 selecteren (als je het niet vergeet) maar zelfs dan spawn je de eerste keer nog regelmatig met de AKS-74u ipv M4A1. Loeiend vervelende bug, net als die camo, hoe moeilijk kan het zijn om dat normaal te sjeffen....

• Fonta
Rub3s schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:34:
[...]

Op wat is die bug dan gebaseerd?

Ik heb nu echt werkelijk nooit meer last dat men scope opeens weg is o.i.d., en ik denk dat veel andere mensen er ook geen last van hebben. Met men oude pc met 4gb geheugen was dit nogal eens (met 2gb was het helemaal feest). Videokaart is hetzelfde gebleven.
Gebaseerd op alle andere gevallen die te vinden zijn op internet.

Ik ben nog nooit m'n scope kwijt geweest. Slechts de crosshair.

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Voor de engineer is het nog vervelender, daar kan je als RU (als je halverwege een ronde komt) wel de M4A1 selecteren (als je het niet vergeet) maar zelfs dan spawn je de eerste keer nog regelmatig met de AKS-74u ipv M4A1. Loeiend vervelende bug, net als die camo, hoe moeilijk kan het zijn om dat normaal te sjeffen....
Dit!

Hoeveel keer ik al met een AK in m'n handen stond.. Of missen tussen de M16 A3 en A4. Daar sta je dan te shieten en komt er 1 burst uit je wapen... Waarom hebben ze er deze überhaupt ingestoken? Zijn volledig hetzelfde. Kan mij niet voorstellen dat er iemand met de A4 speelt? 8)7

iRacing Profiel - Race Rig

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-11 12:27

Stronkie

Where wind is Trouble

Misschien een rare vraag.. Maar twee dagen geleden was er een ophef over een zogenaamde Hot Item, wat DICE ons wou geven.. Nou mijn vraag is d us.. Wat hebben we gehad..

Enige wat ik zou kunnen bedenken is de mogelijkheid om straks te kunnen battlerecorden

• Richard P
Stronkie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:59:
Misschien een rare vraag.. Maar twee dagen geleden was er een ophef over een zogenaamde Hot Item, wat DICE ons wou geven.. Nou mijn vraag is d us.. Wat hebben we gehad..

Enige wat ik zou kunnen bedenken is de mogelijkheid om straks te kunnen battlerecorden
Al drie dagen niet kunnen spelen vanwege Punkbuster, mooi kado toch? Laten ze dat eerst eens maken, dan zien we daarna wel verder.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

Volgens de geruchten gaat het om battlerecorder en een spectate-modus, om BF3 aantrekkelijk te maken voor de E-sports crowd.

Dit zou dan meegeleverd worden met een patch, welke ook een een aardige bak changes schijnt te bevatten. Asgaro heeft daar in dit topic een tijdje terug een post over gemaakt, zoek en gij zult vinden ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• MueR
  • Laatst online: 12:50

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Stronkie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:59:
Ik wil m'n beep-beep op de jeep-jeep. Jihad-jeep is niet leuk zonder de fijne beep-beep of impending doom.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Cyberwarmacine

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

MueR schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:39:
[...]

Ik wil m'n beep-beep op de jeep-jeep. Jihad-jeep is niet leuk zonder de fijne beep-beep of impending doom.
Ik ruik hier al de vakantiehit van 2012 in MueR :).. DeelHoofd :)... Maar goed jij speeld dus ook nog steeds games... Ik heb sinds gisteren ook een eigen BF3 server gehuurd.. met een " jajaja" 12 mans ts :)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Michielodc schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:22:
Gister eindelijk een paar uur zonder lag kunnen spelen. Meteen 1e en 2e MVP bij 64man Conquest. Later op de avond kreeg ik natuurlijk wel weer lag... en door die lag afgelopen week werd ik overal bijna wel gekicked.

Uiteindelijk ging ik spelen op de DRL server. Loonens speelde er ook. Waren wel oneerlijke teams met Conquest, dus ging ik maar beetje lollen. Loonens in de tank en heletijd locken met javelin. Hij achter mij aan in de tank en ik om een rots heen rennen :P. Uiteindelijk ging ik dood. Ik dacht dat ik dood viel, maar iemand van DRL landde met een jet op me. Bad Luck :(
Ik zag je gisteren inderdaad :). Ik had geen slotje op de squad, maar toch kon je niet joinen las ik. Raar. Daarna vroeg ik nog of je in onze squad kwam, maar die heb je niet gezien denk ik.

De teams waren vrij aardig in balans op Caspian. De vlaggen bleven gelijk tot de 300 tickets ofzo. Toen ging jullie team echt bizar slecht spelen, of er gingen net wat goede spelers weg. Tja, halverwege een ronde kan je niet gaan balancen door mensen te switchen.

Ik kreeg je bij die rots idd niet te pakken. Iemand van DRL kon zijn vliegtuig tijdens een dog fight niet meer houden en knalde recht op je kop 8)7. Ik snap niet dat je hem niet terugkopte! :F _/-\o_

Dit zijn toch wel de echte BF-momenten imho. Zeker op een unranked server kan je altijd aardige stunts uithalen en lekker wat trollen met een groep mensen _/-\o_ _/-\o_
Mijn nieuwe troll actie is teammates killen met de M320 smoke launcher, dan de shockpaddles pakken en reviven en direct daarna knifen. Zijn ze weer dood en kunnen ze niet nog een keer gerevived worden. Trololololo!

• Cyberwarmacine
Op hardcore servers? Of weet jij normal servers met FF aan?
Tijdens de rust momenten in wars doe ik dat, erg leuk :D Tot je gekicked wordt wegens teveel teamkills. Stupide server admins die dat dan aan hebben staan :')

• Cyberwarmacine
Ahh. Ik wil graag een aantal normal servers met Friendly fire aan... :/
Normal servers met friendly fire aan bestaan niet. Zodra je friendly fire aan zet op een normal server wordt het direct een custom server. Dat trekt amper spelers en is amper te vinden, dus je zal ze ook amper zien.

• MueR
  • Laatst online: 12:50

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Helaas wel. Vrij stupide gedaan overigens..

Anyway.. gisteren nog een beetje van dittem gedaan (filmpje van een teammate):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ltN2_4w4rbg]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Cyberwarmacine
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:21:
Normal servers met friendly fire aan bestaan niet. Zodra je friendly fire aan zet op een normal server wordt het direct een custom server. Dat trekt amper spelers en is amper te vinden, dus je zal ze ook amper zien.
En dat is klote :-(

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 16:27

r_kluft

Hmmmmmm

MueR schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:23:
Helaas wel. Vrij stupide gedaan overigens..

Anyway.. gisteren nog een beetje van dittem gedaan (filmpje van een teammate):
[video]
Erg leuk om te doen ja.
Alleen even oppassen dat je ze niet meer op de voorkant plaatst maar achterin. Heb nu al een paar keer gehad dat 1 shell van een heligunner een hele mooie vuurbal van mij maakt.

• Cyberwarmacine
Je moet ze op de onderkant plakken.

• qrious
dan ga je HC spelen ;) probleem opgelost :)

• Cyberwarmacine
Hardcore vind ik dan weer minder leuk...

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Dat filmpje is epic.. Zo heb ik ook wel es enkele tanks weten kapot te maken. Maarja.. More luck dan wijsheid:)

• Richard P
Wat valt het me enorm tegen dat EA en DICE totaal geen updates geven over grote universele problemen zoals Punkbuster nu. Drie dagen later en nog niet gemaakt, de notice dat ze ermee bezig zijn is ook al verwijderd. Precies de reden dat ik nooit betaalde voor PC games. Ben ik de enige nu nog die problemen heeft?

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 16:27

r_kluft

Hmmmmmm

Ik heb af en toe m'n momentjes.
Meest stoere is het opblazen van een opstijgende jet. Recht erop af via de runway en moment dat die er vlak boven vloog KLICK.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Richard P schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:40:
Wat valt het me enorm tegen dat EA en DICE totaal geen updates geven over grote universele problemen zoals Punkbuster nu. Drie dagen later en nog niet gemaakt, de notice dat ze ermee bezig zijn is ook al verwijderd. Precies de reden dat ik nooit betaalde voor PC games. Ben ik de enige nu nog die problemen heeft?
Heb er persoonlijk geen last van gehad.
Laatste paar dagen wel plots dat game gewoon "opstart" maar dat die gewoon vast zit, moet ik alles weer sluiten en opnieuw proberen.

Voor de rest nog niet echt problemen gehad, nooit kick van server, nooit crashes.

Zal m'n vraagje nog maar eens stellen:
Wat verstaan ze eigelijk onder "statpadden/boosten/..."? Want ik neem aan dat je voor dat gebanned kan worden?

En als ik nu lege server join, en die is 1 player start en er joined toevallig een vriend en we zitte de hele tijd points ver van elkaar te cappen is dat dan ook statpadden/boosten/...? Want ik speel dan gewoon het spel?

• Richard P
Fantasma schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Laatste paar dagen wel plots dat game gewoon "opstart" maar dat die gewoon vast zit, moet ik alles weer sluiten en opnieuw proberen.

Voor de rest nog niet echt problemen gehad, nooit kick van server, nooit crashes.

Wat verstaan ze eigelijk onder "statpadden/boosten/..."? Want ik neem aan dat je voor dat gebanned kan worden?

Tja, je kan natuurlijk gigantisch veel punten halen door af te spreken elkaar niet te killen en gewoon heen en weer te lopen tussen bijv E en D. De server is leeg verder, kan jij het helpen? Maar het zal vast niet mogen, aangezien je zo echt tig duizend punten kan halen zonder skill en moeite. Maar ja, rank vertegenwoordigt toch niet echt skill.

Dat kan je stadpadden noemen maar is niet het echte stadpadden waar ze voor zullen straffen. Denk eerder aan met twee man om een MCOM heen staan en dan beiden de arm/disarm knop ingedrukt houden. Dan kan je gewoon weglopen (iets zwaars op die knop leggen) terwijl de punten zich op blijven stapelen.

• Michielodc
[...]

Het is misbruik maken van iets in het spel waardoor je veel meer xp en dergelijk krijgt dan hoort. Dit doe je dan wel met andere. Bijvoorbeeld wat dat repairrobotje van engineers gaan repairen(was eerst een bug).

1P start server joinen en gaan spelen is denk ik niet zo erg. Anders had DICE daar wel iets aan gedaan.
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:16:
Mijn nieuwe troll actie is teammates killen met de M320 smoke launcher, dan de shockpaddles pakken en reviven en direct daarna knifen. Zijn ze weer dood en kunnen ze niet nog een keer gerevived worden. Trololololo!

Blijft even uit de buurt van Tsurany.
:+
Slechte ervaringen met kill/revive/kill.

In CoD 3 kon je dan ook doen met de medic class. Je schoot iemand dood met een shotgun en revive, dood/revive. Mensen maakte er een sport van om -999 te staan aangezien een teamkill 2 punten kosten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Michielodc
DanielWW2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:57:
[...]

In CoD 3 kon je dan ook doen met de medic class. Je schoot iemand dood met een shotgun en revive, dood/revive. Mensen maakte er een sport van om -999 te staan aangezien een teamkill 2 punten kosten.
Bij CS altijd je team flashen xD Er waren ook mensen die dan van die pr0n plaatjes op de muur hadden gezet. Gingen ze zelf om het hoekje zitten en soms bleven er dan mensen staan kijken, dan snel schieten :p
Michielodc schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Bij CS altijd je team flashen xD Er waren ook mensen die dan van die pr0n plaatjes op de muur hadden gezet. Gingen ze zelf om het hoekje zitten en soms bleven er dan mensen staan kijken, dan snel schieten :p
Ah, smokegrenades gooien naar campers. Dat spul was geweldig in CoD 3. (nog steeds de beste CoD, tenminste op console)
En die plaatjes waren zeker custom maps? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Michielodc
DanielWW2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:07:
[...]

Ah, smokegrenades gooien naar campers. Dat spul was geweldig in CoD 3. (nog steeds de beste CoD, tenminste op console)
En die plaatjes waren zeker custom maps? ;)
Bij Counter Strike kan je custom sprays instellen. Ik heb daar als gamenaam Piet Piraat(was bij battlelog al bezet, Pieter Post ook :() dus ik heb daar een spray van het Piet Piraat logo.
DanielWW2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:57:

Daarom doe ik een snelle knife kill zodat ze de kans niet krijgen op te staan en meteen dood zijn.

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
[...]

Heerlijk was dat idd, vooral de bewegende sprays die je bij source kon gebruiken. Afleiding gegarandeerd :P

Jammer dat ze dit soort gimmicks niet naar andere games zoals BF3 brengen.
PetersNL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Heerlijk was dat idd, vooral de bewegende sprays die je bij source kon gebruiken. Afleiding gegarandeerd :P

Jammer dat ze dit soort gimmicks niet naar andere games zoals BF3 brengen.
Nee dankje, dat gedoe hoeft echt niet naar Battlefield te komen. Laat dat maar bij de minder serieuze spellen zoals CS en TF2.

[...]

Haha, heb ooit zo is een filmpje gezien van dezelfde taktiek, maar dan in Team Fortress 2. Is echt hilarisch >:)

• PetersNL
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:14:
[...]

Nee dankje, dat gedoe hoeft echt niet naar Battlefield te komen. Laat dat maar bij de minder serieuze spellen zoals CS en TF2.
Ach, niet zo zuur. Maak er dan gelijk een serverside optie bij om dit soort dingen al dan niet toe te staan, probleem opgelost ;)

En CS minder serieus? Denk niet dat je dat soort comments in de glory days van Counter-Strike had moeten maken in de buurt van fanboys :>

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:18
PetersNL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:23:
[...]

Ach, niet zo zuur. Maak er dan gelijk een serverside optie bij om dit soort dingen al dan niet toe te staan, probleem opgelost ;)

En CS minder serieus? Denk niet dat je dat soort comments in de glory days van Counter-Strike had moeten maken in de buurt van fanboys :>
CS is voor de mensen die Quake3 niet aan konden :')

BF3 is voor mij gewoon leuk casual overgens, maar ik vind ook niet dat die troep (sprays/petjes) naar bf3 moeten komen, kom op zeg :P

Mijn YouTube

• PetersNL
kevz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:32:
[...]

CS is voor de mensen die Quake3 niet aan konden :')

BF3 is voor mij gewoon leuk casual overgens, maar ik vind ook niet dat die troep (sprays/petjes) naar bf3 moeten komen, kom op zeg :P
Ieder z'n ding, <trollmode> bunnyhoppen en instantgib deed je idd in de wat minder serieuze spellen :9 </trollmode>

Maar eerlijk is eerlijk, met dogtags en specact kits heb je dit soort "troep" natuurlijk al in BF3. En ben bang dat dit echt niet minder gaat worden.

• Petertje750
  • Laatst online: 14-11 20:14
Tis jammer dat in Metro conquest large 64 man de lijken en de hulsen blijven liggen.
Zouden leuke bergen worden :)
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Daarom doe ik een snelle knife kill zodat ze de kans niet krijgen op te staan en meteen dood zijn.
You jerk. :P
Loopt nog verder weg.

Stay off my sandwich dammit. :+

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Richard P schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:40:
Nee hoor, ik ook nog... ;( Iedere keer update ik, start ik opnieuw op, uninstall/reinstall ik PB, dan wekt het weer ff en bij een volgende start van de game is het weer de standaardfoutmelding, of BB-B.exe werkt niet meer, of een hele simpele melding "you were kicked from the game", echt alles is al langs gekomen nu en ik heb echt alles al geprobeerd.

Datgene wat ik al een dag in gedachten heb, is alleen maar versterkt door een post op het battlelog forum van iemand die uit ellende maar BF3 heeft verwijderd, samen met Origin, en alles weer opnieuw heeft geinstalleerd en vervolgens geen problemen meer had. Als ik er vandaag niet uitkom, ga ik dat ook doen. Ben niet van plan te wachten op een update van PB (want god weet wanneer die komt) of wat voor update dan ook.

Ik klaag niet gauw en kan best wel ff wachten, maar in dit geval heb ik de neiging toch hard te roepen "vuile rukkers van PB, je hebt mij in ieder geval enorm veel PretBedorven...

Steam || Diablo 3

• Richard P
l0n3w012ph schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Nee hoor, ik ook nog... ;( Iedere keer update ik, start ik opnieuw op, uninstall/reinstall ik PB, dan wekt het weer ff en bij een volgende start van de game is het weer de standaardfoutmelding, of BB-B.exe werkt niet meer, of een hele simpele melding "you were kicked from the game", echt alles is al langs gekomen nu en ik heb echt alles al geprobeerd.

Datgene wat ik al een dag in gedachten heb, is alleen maar versterkt door een post op het battlelog forum van iemand die uit ellende maar BF3 heeft verwijderd, samen met Origin, en alles weer opnieuw heeft geinstalleerd en vervolgens geen problemen meer had. Als ik er vandaag niet uitkom, ga ik dat ook doen. Ben niet van plan te wachten op een update van PB (want god weet wanneer die komt) of wat voor update dan ook.

Ik klaag niet gauw en kan best wel ff wachten, maar in dit geval heb ik de neiging toch hard te roepen "vuile rukkers van PB, je hebt mij in ieder geval enorm veel PretBedorven...
Jep, bij mij ook nu alleen nog maar 'you were kicked from the game'. Om moedeloos van te worden. Ik heb echt iedere fix al geprobeerd, en het is zo triest dat het uit de community moet komen ipv van EA en DICE. Geen woord erover, wat een enorme schande.

• Macchill
Het is dat ik nog wat speeches moet inspreken (iets met een bf3 film ofzo..), maar ik durf vanavond niet eens de game meer op te starten... :-s

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
@Tsurany,

Welk Engineer wapen vind jij het beste? Kan je je mening ook onderbouwen? Ik zie dat jij namelijk met allemaal al gespeeld heb! Ik heb namelijk geen zin om alles te unlocken.

Ik wil graag zo hoog mogelijke damage met weinig recoil(wie niet). Welke beveel jij me aan?

Alvast bedankt! :)
PetersNL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:39:
[...]

Ieder z'n ding, <trollmode> bunnyhoppen en instantgib deed je idd in de wat minder serieuze spellen :9 </trollmode>

Maar eerlijk is eerlijk, met dogtags en specact kits heb je dit soort "troep" natuurlijk al in BF3. En ben bang dat dit echt niet minder gaat worden.
Ik hoop op meer nacht maps zoals highway.
maak alle huidige maps ook in nacht mode en je krijgt andere gameplay ;)
en heli's in het donker heb je helemaal niet op dit moment en dat zou een leuke toevoeging zijn.
een heli kan heel lastig zien waar een speler is en is dus afhankelijk van de spots op de grond om te kunnen killen. meer teamwork.

Bunnyhop is trouwens leuk voor de wat minder serieuze games, zoals CS,Quake, TF2 en niet te vergeten Call of duty :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Macchill
Pykow schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:25:
[...]

Ik hoop op meer nacht maps zoals highway.
maak alle huidige maps ook in nacht mode en je krijgt andere gameplay ;)
en heli's in het donker heb je helemaal niet op dit moment en dat zou een leuke toevoeging zijn.
een heli kan heel lastig zien waar een speler is en is dus afhankelijk van de spots op de grond om te kunnen killen. meer teamwork.
Dat is op zich al een leuke toevoeging idd, nachtmodussen van de mappen.
En dan helemaal als je een stortregen erbij kan bedenken, krijg je een beetje hetzelfde effect..
Lijkt me wel cool. :)

Verwijderd

Richard P schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Jep, bij mij ook nu alleen nog maar 'you were kicked from the game'. Om moedeloos van te worden. Ik heb echt iedere fix al geprobeerd, en het is zo triest dat het uit de community moet komen ipv van EA en DICE. Geen woord erover, wat een enorme schande.
Hehe, ik ben het nu aan het proberen maar Orgin heb ik laten staan. Het gaat denk ik om belangrijke PB files in users/local/appdata/bf3/pb en de files in windows system32. Daarna CCcleaner draaien om de reg files weg te halen. Ik ben benieuwd of het werkt, Anders installeer ik eventueel W764, het schijnt dat het euvel zich vooral voordoet bij 32 bits windows.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Macchill schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Dat is op zich al een leuke toevoeging idd, nachtmodussen van de mappen.
En dan helemaal als je een stortregen erbij kan bedenken, krijg je een beetje hetzelfde effect..
Lijkt me wel cool. :)
Gek dat al die features al in Crysis 1 zaten :| . Maar dat spel heeft nooit erg veel liefde gekregen. Ok, de gameplay was niet top..., maar de engine was toch een stuk verder dan frostbite nu is (ook qua graphics).

Naja, helaas zullen we het met de frostbite engine moeten doen ;w

• -tom-562
  • Laatst online: 10:52

-tom-562

Oliesjeik

erikvandenberg schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:21:
@Tsurany,

Welk Engineer wapen vind jij het beste? Kan je je mening ook onderbouwen? Ik zie dat jij namelijk met allemaal al gespeeld heb! Ik heb namelijk geen zin om alles te unlocken.

Ik wil graag zo hoog mogelijke damage met weinig recoil(wie niet). Welke beveel jij me aan?

Ik ben helemaal fan van de A-91. Hoge firing rate, weinig recoil.

Vaak bu'j te bang!

• Cyberwarmacine
erikvandenberg schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:21:
@Tsurany,

De MP7 is een fijn wapen. Zeer accuraat, Hoge RoF, 40 kogels..

Niet specifiek voor de engineer maar gebruik hem tegenwoordig wel vaak als engineer zijnde.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Rub3s schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Gek dat al die features al in Crysis 1 zaten :| . Maar dat spel heeft nooit erg veel liefde gekregen. Ok, de gameplay was niet top..., maar de engine was toch een stuk verder dan frostbite nu is (ook qua graphics).

Naja, helaas zullen we het met de frostbite engine moeten doen ;w
lol ga ergens anders de troll uithangen
Pagina: 1 ... 70 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.