Faberge schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:12:
Ik kan 0 vliegen in jets. Heb al redelijk wat tips opgezocht en uitgeprobeerd maar het wil maar niet lukken. Hoe kan ik nou het best leren om te vliegen. Ik probeer te vliegen met de muis en toetsenbord maar ik ga altijd te snel om iets te kunnen zien ook al druk ik keihard S in.
Iemand die mij wat nuttige tips kan geven hoe ik vliegen kan leren?
Oefenen, oefenen, oefenen... dat lijkt een dooddoener maar is wel zo en ZEKER in jets. De leercurve is veel stijler dan in heli's (mij kostte het 13 uur om redelijk te vliegen in jets maar nu gaat het erg goed). Misschien dat deze tips je helpen:
Vlieg met de WASD en pijltjes toetsen tot je iets ziet (kom ik zo op) schakel dan over naar WASD en de muis voor beter en preciezer aimen. Begin NIET met dogfights, dat verlies je geheid zonder flares maar probeer, als je er toch in komt met je boordkanon hem te raken. Zit hij achter je: maak de gekste turns met de WASD en pijltjes toetsen en REM (druk op S). Als je geluk hebt schiet hij langs je heen en zit jij achter hem Probeer in het begin tanks in ieder geval te disablen. Alles staat of valt met een goed team dat spot. Spotten ze niet, dan doe je dat zelf. Bind de Q knop aan een van je muisknoppen en druk gewoon in de buurt van vlaggen op die knop, vaak licht er opeens een tank rood op. Als je je rocket pods dan hebt, wordt het leuk

Rockets erop, boordkanon erachteraan: vehicle destroyed en enemy kiled
Gebruik, als je spot, de 3rd person view (bind daarvoor ook een knop op je muis). Zie je dan een tank of ander vehicle, dan schakel je over op first person view en ga je aimen en doe je de rest (vuren etc). Tot je vlak bij de grond bent, dan trek je op en dan pas gebruik je de afterburner.
Maak 8-jes (maar dan platte 8-jes als het ware, of nog beter gezegd als een soort oneindig-teken) en vlieg zo over de map heen. Trek dus na de aanval op met afterburner tot de rand van de map in 45 graden en laat halverwege de afterburner los, schakel over op 1st person view en kijk in de cockpit naar de meter links bovenin die de snelheid weergeeft, zit je rond de 320 km/h, schakel je over op 3rd person view en maak je de looping en DIRECT daarna RAM je op de S en die hou je vast! Ga dan al spotten, zie je niks, dan maak je dat platte 8-je weer af, vlieg weer 45 graden naar de andere kant van de map en zorg dat je HOOGTE krijgt! De grootste fout die je in jets kunt maken is om te weinig hoogte te hebben, dan kun je niks en ben je inderdaad zo voorbij alle doelen.
Maar nogmaals: dit moet je tot in den treure oefenen, maar als het lukt geeft niks je in BF en grotere kick dan vliegen en vehicles uitschakelen, of het nu met de heli of met de jet is.
Succes!