Verwijderd

Haha ja die AH-6 was epic in DC mod! Ook de A-10 Thunderbolt met clusterbommen in El-Alamein was zo vet!

Ging dan vaak met me broer tegen bots omdat hij online echt slecht was. Dan zat hij vaak in een tank "bots te ownen" tot dat ik kwam met een A-10 strike van 2 km hoog.

Flashback naar het angstige gezicht van me broeder die wist dat hij zou sneuvelen door de gillende motoren van de A-10 Hij ;w Ik :w

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
Quantor schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:43:
Desert Combat en dan map Berlin (of hoe heette die kleine stedenmap) met de kleine helicopter door de straten vliegen, dat staat me nog steeds bij :) Dat ding was tenminste een beetje agiel wat je van een kleine heli kan verwachten, die van BF3 lijken wel chinooks qua beweegbaarheid..

Euh: ikke >:)
Ik kan goed vliegen en heb medium gunner skills ( heb nog geen TV missile).

Game-nick: Kadavertje

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Het vliegen bij 1942 was ook wel best makkelijk :D Heb het alleen niet veel gespeeld. Ik had BF1942 + Road to Rome en het demo van Secret Weapons. Bij het demo had je een map met een straaljager. De straaljager was OP en knalde alles kapot :D Nu kan je best makkelijk kapot door locks en soflam etc.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
FF een hele kleine frustratie: Ik wil reserved slots in de volgende patch!!!!
Wou ik gisteren een potje knallen op #1 van GoTbf3... staan er 8!!! reeds voor mij in de queue!

Verwijderd

Ik krijg het idee dat PB niet voor PunkBuster staat, maar voor Pret Bederver..

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Michielodc schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:07:
Het vliegen bij 1942 was ook wel best makkelijk :D Heb het alleen niet veel gespeeld. Ik had BF1942 + Road to Rome en het demo van Secret Weapons. Bij het demo had je een map met een straaljager. De straaljager was OP en knalde alles kapot :D Nu kan je best makkelijk kapot door locks en soflam etc.
Is er een patch gekomen waarin de laser van de soflam door je vliegtuig heen snijdt dan?

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:09:
[...]

Is er een patch gekomen waarin de laser van de soflam door je vliegtuig heen snijd dan?
flauw maar ik moest lachen 8)7

+1 kudoooo

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
[...]

Is er een patch gekomen waarin de laser van de soflam door je vliegtuig heen snijd dan?
Haha, miss kan een hacker dat :P

Ps: snijdT :+

• Cyberwarmacine
Ik weet niet waar je het over hebt O-)

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Jezus, wil ik net me heli landen om hem te repareren, wordt ik geteamkilled en jat die gast me Viper ..

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zag gisteren een berichtje voorbij komen: "guy in chopper: please die" Ben ik maar even bij de spawnplek gaan kijken, stonden daar 2 gastjes te wachten, die stonden er blijkbaar al een tijdje.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Richard P schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:01:
[...]

Ja dacht ik al ;) Want je had het probleem in de eerste plaats al niet gehad. PB updaten was namelijk geen oplossing. Ik vraag me af wat precies de omvang is, hoeveel mensen precies last hebben van dit probleem.
Ik in ieder geval ook nog steeds, dus deel die smart maar met mij... Had gehoopt vanmorgen vroeg geen blauwe banner meer aan te treffen maar die is er nog steeds en ik kan alleen maar op servers zonder PB spelen (tegen mijn principe, maar ik doe het wel omdat ik anders niks kan).

Ik heb niks veranderd, speel met de basic instellingen, aleen PB de normale update gegeven en toen was het mis. PB gedeinstalleerd, restart, PB weer met PB Setup installeren, update draaien, geen probleem. Met de tool in de PB map in BF3 nog een check gedaan: check completed without errors en toch: BAM meteen eruit.

Zag gisteren toch heel veel mensen in PB enabled servers spelen dus zeker niet iedereen heeft er last van maar het waren er wel minder. Toen ik de lijst refreshte van de niet PB servers was er bijna geen plek meer te vinden... Dat dan maar weer doen vanavond.

Iemand enig idee wanneer er weer een PB update komt?

Steam || Diablo 3

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:27

r_kluft

Hmmmmmm

ihre schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:28:
Jezus, wil ik net me heli landen om hem te repareren, wordt ik geteamkilled en jat die gast me Viper ..
In zijn squad gaan. Bij hem spawnen en wachten tot hij land. Dan C4 erop en lachen terwijl hij wegvliegt. >:)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
l0n3w012ph schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Ik in ieder geval ook nog steeds, dus deel die smart maar met mij... Had gehoopt vanmorgen vroeg geen blauwe banner meer aan te treffen maar die is er nog steeds en ik kan alleen maar op servers zonder PB spelen (tegen mijn principe, maar ik doe het wel omdat ik anders niks kan).

Ik heb niks veranderd, speel met de basic instellingen, aleen PB de normale update gegeven en toen was het mis. PB gedeinstalleerd, restart, PB weer met PB Setup installeren, update draaien, geen probleem. Met de tool in de PB map in BF3 nog een check gedaan: check completed without errors en toch: BAM meteen eruit.

Zag gisteren toch heel veel mensen in PB enabled servers spelen dus zeker niet iedereen heeft er last van maar het waren er wel minder. Toen ik de lijst refreshte van de niet PB servers was er bijna geen plek meer te vinden... Dat dan maar weer doen vanavond.

Iemand enig idee wanneer er weer een PB update komt?
Ik heb/had die melding ook maar ik kon wel gewoon in PB enabled servers spelen.
disturbedmind schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:46:
[...]

Ik heb/had die melding ook maar ik kon wel gewoon in PB enabled servers spelen.
Dat is toch gewoon een algemene melding net zoals ze altijd doen met Origin waneer een grote groep klaagt over slechte toegang? Al mijn BF3 vrienden hadden die banner staan gister, maar konden gewoon zonder problemen spelen op PB servers.

Zou de fout wellicht aan de serverkant kunnen zitten en niet aan de client side? Wellicht dat het op sommige servers wel goed en andere niet. Op een van mijn favo servers: THVC Metro Rush 24/7 deed hij het in elk geval zonder probleem en ik kan vanavond wel wat tweakers gebruiken vóór de loop of in het team :)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Is er een patch gekomen waarin de laser van de soflam door je vliegtuig heen snijdt dan?
Sowieso als er geen AA vehicles zijn (die er op meeste maps niet zijn, of veel te weinig, zoals die karkand conquest map met hoefijzervormig eiland, dat ene AA vehicle is echt niet genoeg) is enige van de grond waar een jet zich nog een klein beetje zorgen over moet maken een soflam + javalin, en zelfs die kan je op veel maps probleemloos ontwijken.

We hadden laatst een paar SOFLAMS en engineers, waarmee we helis and IFVs zo neer hadden (was map waarbij je van vliegdekschip op rush land moest aanvallen), maar de A10 hebben we nooit geraakt ondanks genoeg pogingen, uiteindelijk door eigen jet neergeschoten. Was steeds hetzelfde verhaal, A10 komt aan om te strafen, SOFLAM krijgt lock, we gaan javalin locken, duurt even. Dan hebben javs een lock, en vuren we, A10 gaat er met afterburner vandoor, javalin erachteraan. En dan duikt hij achter een heuvel, SOFLAM verliest lock, javalins gaan alle kanten op.
klopt... in normal/kiddy-core/hoe het eerder ook allemaal genoemd is staat FF bijna nooit aan(helaas)

als je HC speelt staat het bijna altijd aan... maar ok dan is het granaatjes en rockets van de trap af schieten... sommige mensen spele HC omdat het 'makkelijker' killen is en geven geen fuck als ze een teamkill maken... slechts een enkeling zegt iets van srry

of ze gaan express voor je voertuig lopen waardoor jij de TK krijgt stelletje [ vul zelf maar wat creatiefs in
Als BF3 één ding van COD gaat jatten zou ik wel willen dat het bouncing friendly fire is. Redelijk goede oplossing dat je niet random RPGs kan vuren en mortaren, maar je ook niet als eikel kan gedragen.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik zal het proberen awesom. Als ik erin ben, zal Ik zo blij zijn dat ik spontaan voor je loop ga staan voor een extra kill voor je ;)

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
furby-killer schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:55:
[...]

Sowieso als er geen AA vehicles zijn (die er op meeste maps niet zijn, of veel te weinig, zoals die karkand conquest map met hoefijzervormig eiland, dat ene AA vehicle is echt niet genoeg) is enige van de grond waar een jet zich nog een klein beetje zorgen over moet maken een soflam + javalin, en zelfs die kan je op veel maps probleemloos ontwijken.

We hadden laatst een paar SOFLAMS en engineers, waarmee we helis and IFVs zo neer hadden (was map waarbij je van vliegdekschip op rush land moest aanvallen), maar de A10 hebben we nooit geraakt ondanks genoeg pogingen, uiteindelijk door eigen jet neergeschoten. Was steeds hetzelfde verhaal, A10 komt aan om te strafen, SOFLAM krijgt lock, we gaan javalin locken, duurt even. Dan hebben javs een lock, en vuren we, A10 gaat er met afterburner vandoor, javalin erachteraan. En dan duikt hij achter een heuvel, SOFLAM verliest lock, javalins gaan alle kanten op.
Ga je me nu uitleggen hoe SOFLAM + javelin werkt nadat ik een grap maak? :o

Ik zat laatst ook in een A10 en had toch een aantal keer verwacht dood te zijn door javelins (zag op een moment zelfs de rook van de raket in mijn beeld) maar er gebeurde niks.. Volgens mij zit er ergens een bugje in ofzo...

A-10/SU-25 heeft overigens geen afterburner...
l0n3w012ph schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:55:
Ik zal het proberen awesom. Als ik erin ben, zal Ik zo blij zijn dat ik spontaan voor je loop ga staan voor een extra kill voor je ;)
Top! helaas duurt zo'n werkdag nogal he....
Maar het lijtk me de enige logische verklaring voor de PB-kicks dat de server niet de goede update draait. Mijn broertje werd ook regelmatig gekicked door PB op andere servers tot hij op die server kwam, toen nergens meer last van. Geen andere PB servers meer geprobeerd trouwens want veel tijd had ik niet gister.

Of wellicht toch gewoon toeval, we zullen zien!

Verwijderd

Is die minimap alleen Te klein of Te groot te zien of zit er een andere mogelijkheden bij??
ik zou die minimap de helft van de Grote willen hebben want zo is hij weer Te groot.
Op die Te kleine map is toch niet fasoenlijks iets eruit te halen?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Top! helaas duurt zo'n werkdag nogal he....
Maar het lijtk me de enige logische verklaring voor de PB-kicks dat de server niet de goede update draait. Mijn broertje werd ook regelmatig gekicked door PB op andere servers tot hij op die server kwam, toen nergens meer last van. Geen andere PB servers meer geprobeerd trouwens want veel tijd had ik niet gister.

Of wellicht toch gewoon toeval, we zullen zien!
Ja nogal, in de trein op weg naar huis van presentaties faillissementsfraude. Nou... als het vanavond nog niet werkt, verklaar ik PB failliet :)

Steam || Diablo 3

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Faberge schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:12:
Ik kan 0 vliegen in jets. Heb al redelijk wat tips opgezocht en uitgeprobeerd maar het wil maar niet lukken. Hoe kan ik nou het best leren om te vliegen. Ik probeer te vliegen met de muis en toetsenbord maar ik ga altijd te snel om iets te kunnen zien ook al druk ik keihard S in.

Iemand die mij wat nuttige tips kan geven hoe ik vliegen kan leren?
Oefenen, oefenen, oefenen... dat lijkt een dooddoener maar is wel zo en ZEKER in jets. De leercurve is veel stijler dan in heli's (mij kostte het 13 uur om redelijk te vliegen in jets maar nu gaat het erg goed). Misschien dat deze tips je helpen:

Vlieg met de WASD en pijltjes toetsen tot je iets ziet (kom ik zo op) schakel dan over naar WASD en de muis voor beter en preciezer aimen. Begin NIET met dogfights, dat verlies je geheid zonder flares maar probeer, als je er toch in komt met je boordkanon hem te raken. Zit hij achter je: maak de gekste turns met de WASD en pijltjes toetsen en REM (druk op S). Als je geluk hebt schiet hij langs je heen en zit jij achter hem Probeer in het begin tanks in ieder geval te disablen. Alles staat of valt met een goed team dat spot. Spotten ze niet, dan doe je dat zelf. Bind de Q knop aan een van je muisknoppen en druk gewoon in de buurt van vlaggen op die knop, vaak licht er opeens een tank rood op. Als je je rocket pods dan hebt, wordt het leuk :) Rockets erop, boordkanon erachteraan: vehicle destroyed en enemy kiled :P

Gebruik, als je spot, de 3rd person view (bind daarvoor ook een knop op je muis). Zie je dan een tank of ander vehicle, dan schakel je over op first person view en ga je aimen en doe je de rest (vuren etc). Tot je vlak bij de grond bent, dan trek je op en dan pas gebruik je de afterburner.

Maak 8-jes (maar dan platte 8-jes als het ware, of nog beter gezegd als een soort oneindig-teken) en vlieg zo over de map heen. Trek dus na de aanval op met afterburner tot de rand van de map in 45 graden en laat halverwege de afterburner los, schakel over op 1st person view en kijk in de cockpit naar de meter links bovenin die de snelheid weergeeft, zit je rond de 320 km/h, schakel je over op 3rd person view en maak je de looping en DIRECT daarna RAM je op de S en die hou je vast! Ga dan al spotten, zie je niks, dan maak je dat platte 8-je weer af, vlieg weer 45 graden naar de andere kant van de map en zorg dat je HOOGTE krijgt! De grootste fout die je in jets kunt maken is om te weinig hoogte te hebben, dan kun je niks en ben je inderdaad zo voorbij alle doelen.

Maar nogmaals: dit moet je tot in den treure oefenen, maar als het lukt geeft niks je in BF en grotere kick dan vliegen en vehicles uitschakelen, of het nu met de heli of met de jet is.

Succes!

Steam || Diablo 3

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:39
iemand laatste patchnotes, zit op het werk

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Sn3gG3l schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:31:
iemand laatste patchnotes, zit op het werk
Join the club :)

Asgaro heeft het allemaal in zijn sig staan geloof ik, dat is de kortste klap!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Gebruikt hier trouwens iemand een FXAA of SMAA injector? Ervaring ermee?
Er zijn nog een officiele patchnotes, enkel diverse zaken die verwacht worden door mensen die niet bij DICE werken en een aantal zaken waarvan ze zeggen er iets aan te zullen doen.

@ Asskicker: ga eens zoeken luilak.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Asskicker schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:34:
Gebruikt hier trouwens iemand een FXAA of SMAA injector? Ervaring ermee?
Ja, gebruik het nu ongeveer een week. Evenals een tiental anderen hier. Ik heb het over de FXAA injector Performance versie.

• Cyberwarmacine
l0n3w012ph schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Oefenen, oefenen, oefenen... dat lijkt een dooddoener maar is wel zo en ZEKER in jets. De leercurve is veel stijler dan in heli's (mij kostte het 13 uur om redelijk te vliegen in jets maar nu gaat het erg goed). Misschien dat deze tips je helpen:

Vlieg met de WASD en pijltjes toetsen tot je iets ziet (kom ik zo op) schakel dan over naar WASD en de muis voor beter en preciezer aimen. Begin NIET met dogfights, dat verlies je geheid zonder flares maar probeer, als je er toch in komt met je boordkanon hem te raken. Zit hij achter je: maak de gekste turns met de WASD en pijltjes toetsen en REM (druk op S). Als je geluk hebt schiet hij langs je heen en zit jij achter hem Probeer in het begin tanks in ieder geval te disablen. Alles staat of valt met een goed team dat spot. Spotten ze niet, dan doe je dat zelf. Bind de Q knop aan een van je muisknoppen en druk gewoon in de buurt van vlaggen op die knop, vaak licht er opeens een tank rood op. Als je je rocket pods dan hebt, wordt het leuk :) Rockets erop, boordkanon erachteraan: vehicle destroyed en enemy kiled :P

Gebruik, als je spot, de 3rd person view (bind daarvoor ook een knop op je muis). Zie je dan een tank of ander vehicle, dan schakel je over op first person view en ga je aimen en doe je de rest (vuren etc). Tot je vlak bij de grond bent, dan trek je op en dan pas gebruik je de afterburner.

Maak 8-jes (maar dan platte 8-jes als het ware, of nog beter gezegd als een soort oneindig-teken) en vlieg zo over de map heen. Trek dus na de aanval op met afterburner tot de rand van de map in 45 graden en laat halverwege de afterburner los, schakel over op 1st person view en kijk in de cockpit naar de meter links bovenin die de snelheid weergeeft, zit je rond de 320 km/h, schakel je over op 3rd person view en maak je de looping en DIRECT daarna RAM je op de S en die hou je vast! Ga dan al spotten, zie je niks, dan maak je dat platte 8-je weer af, vlieg weer 45 graden naar de andere kant van de map en zorg dat je HOOGTE krijgt! De grootste fout die je in jets kunt maken is om te weinig hoogte te hebben, dan kun je niks en ben je inderdaad zo voorbij alle doelen.

Maar nogmaals: dit moet je tot in den treure oefenen, maar als het lukt geeft niks je in BF en grotere kick dan vliegen en vehicles uitschakelen, of het nu met de heli of met de jet is.

Succes!
Vergeet vooral niet alle disable/destroy vehicle ribbons. Ik heb echt de helft (als het niet meer is) van die ribbons in jets gehaald _/-\o_ .

Dat van die achtjes vind ik trouwens een beetje onzin. Kijk gewoon waar de rest van je team staat en de vlaggen/wegen daaromheen om voertuigen te spotten.

Muis trouwens alleen gebruiken bij het beschieten van gronddoellen/heli's of rechtvliegende jets. In dogfights legt je muis zo van je bureau af...

Als je in een dogfight zit de snelheid rond de 300 houden, dat is het punt waarop je het snelst stuurt. Dit voel je uiteindelijk vanzelf aan.

• Faberge
  • Laatst online: 13-11 16:54
Erg handige tips! Ga deze vanavond gelijk uitproberen.

http://steamcommunity.com/id/nijn

• Asskicker
Tsurany schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:35:
@ Asskicker: ga eens zoeken luilak.
:o

Er zijn vrij veel verschillende versies en ik heb geen zin om 274 pagina's door te zoeken. :)

• Preau
  • Niet online
Asskicker schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:41:
[...]

Er zijn vrij veel verschillende versies en ik heb geen zin om 274 pagina's door te zoeken. :)
Daarvoor is de zoekfunctie bovenaan je scherm.

• Cyberwarmacine
Er is een hele mooie zoekfunctie op deze site..
[...]

Ik gok z'n 10 a 20 pagina's terug. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7
Nu nog maar 4 :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Asskicker
Oh, excuses, ik kruip terug onder mijn rots :+

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Asskicker schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:44:
Oh, excuses, ik kruip terug onder mijn rots :+
Vragen zonder zoeken is vragen om moeilijkheden op tweakers :+ logisch ook eigenlijk..

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cyberwarmacine schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:38:
[...]

Vergeet vooral niet alle disable/destroy vehicle ribbons. Ik heb echt de helft (als het niet meer is) van die ribbons in jets gehaald _/-\o_ .

Dat van die achtjes vind ik trouwens een beetje onzin. Kijk gewoon waar de rest van je team staat en de vlaggen/wegen daaromheen om voertuigen te spotten.

Muis trouwens alleen gebruiken bij het beschieten van gronddoellen/heli's of rechtvliegende jets. In dogfights legt je muis zo van je bureau af...

Als je in een dogfight zit de snelheid rond de 300 houden, dat is het punt waarop je het snelst stuurt. Dit voel je uiteindelijk vanzelf aan.
Dat van die dogfights op 300 km/h houden wist ik weer nog niet, tnx. Zal ik aan denken. Dogfights probeer ik zo veel mogelijk te vermijden, ik moet namelijk nog leren me aan te wennen dan weer met de spatiebalk te schieten. Die 8-jes gebruik ik juist om zoveel mogelijk gronddoelen uit te schakelen, dan heb ik ruimschoots (!) de tijd te spotten, te aimen en te vuren, maar ja ieder heeft een andere stijl. Ik heb gewoon die over genomen van 1ron Tjunfisk, 's-werelds nummer 1 piloot in BF3 (heb de link niet meer maar er is ergens een filmpje waarin in de beelden van de video OOK zijn handen te zien zijn dus je kunt perfect van hem leren op die manier) en dat werkt vor mij nu echt perfect (WASD, pijltjes - doel in zicht - WASD en muis). Heb mijn muis zowel in heli's als jets op hoogste dpi staan (5600, Razer Mamba) en dus vlieg ik niet meteen van mijn muismat af.

@Faberge: you're welcome :)

Steam || Diablo 3

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:12

Metro2002

Memento mori

Nog een aardige tutorial voor het vliegen met jets:

• Cyberwarmacine
l0n3w012ph schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:48:
[...]

Dat van die dogfights op 300 km/h houden wist ik weer nog niet, tnx. Zal ik aan denken. Dogfights probeer ik zo veel mogelijk te vermijden, ik moet namelijk nog leren me aan te wennen dan weer met de spatiebalk te schieten. Die 8-jes gebruik ik juist om zoveel mogelijk gronddoelen uit te schakelen, dan heb ik ruimschoots (!) de tijd te spotten, te aimen en te vuren, maar ja ieder heeft een andere stijl. Ik heb gewoon die over genomen van 1ron Tjunfisk, 's-werelds nummer 1 piloot in BF3 (heb de link niet meer maar er is ergens een filmpje waarin in de beelden van de video OOK zijn handen te zien zijn dus je kunt perfect van hem leren op die manier) en dat werkt vor mij nu echt perfect (WASD, pijltjes - doel in zicht - WASD en muis). Heb mijn muis zowel in heli's als jets op hoogste dpi staan (5600, Razer Mamba) en dus vlieg ik niet meteen van mijn muismat af.

@Faberge: you're welcome :)
Neem aan dat je de DPI dan aanpast als je "eruit springt"?

Met de nummer 1 piloot ga ik niet bekvechten, zie het nut van het ver aankomen ook wel.

Op de snelheid van 300 zie je de jet een veel scherpere bocht maken, probeer het gewoon eens. :)

Heb zelf inmiddels bijna service star 10 :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Dit spel kan heel leuk zijn met goed teamwork maar soms word ik echt schijtziek.
Zit ik op wake island in een team die gewoon niks doet (squads, nee nooit van gehoord).
Vervolgens pak ik de heli (niemand joined als gunner) en wil wegvliegen, knalt een jet me uit te lucht die de hele tijd rondjes cirkelt om onze base... *xzucht*

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• GeeEs
  • Laatst online: 16:45
Nu zat ik eens bij mijn medals te kijken naar mijn US Marines & Russian Army Service medals.. (100 uur nodig per medaile zegmaar) In mijn stats staat dat ik in beide teams nu rond de 85 uur heb gespeeld.. Opgeteld is dat dan dus zo'n 170 uur...

Mijn total playing time zegt dat ik over de 200 uur gespeeld heb... Hoe zit dat?
Is die 30 uur bijvoorbeeld spawntijd? laadtijd? Hoe moet ik dat zien?

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:12

Metro2002

Memento mori

Ja hoor weer zo'n kansloos kutfiguur die het nodig vindt om te cheaten. Je mag zelf raden wie het is.... (hint: kijk naar de hoeveelheid kills)

:r ik kots echt op dat soort figuren. Spawnkills vanaf de andere kant van de map en baseraping tot en met.

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/kansloos.png

[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 25-01-2012 18:17 ]

Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:16:
Ja hoor weer zo'n kansloos kutfiguur die het nodig vindt om te cheaten. Je mag zelf raden wie het is.... (hint: kijk naar de hoeveelheid kills)

:r ik kots echt op dat soort figuren. Spawnkills vanaf de andere kant van de map en baseraping tot en met.

[afbeelding]
Metro2005, jij cheater. :P (just kidding)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Wat ik niet snap is waarom mensen blijven spawnen en wachten tot die mensen bijna 160 kills hebben. Iedereen is minstens 5 keer doodgeschoten en toch blijven ze spawnen? Ik zou na de eerste keer al vertrekken.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:57

StrongArmLance

Endless flow

De spelfout is weggehaald in de banners btw,

Mijn grootste irritatie is een kutteam, als mensen slecht zijn? No Problem, als ze het spel niet snappen? Fuck off

Verwijderd

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Please choose a server in your own country!

Er wordt zelfs gediscrimineerd in battlefield lol

(het gaat om deze server)
Nou nou discriminatie... ze willen gewoon met enkel Spanjaarden spelen, moet toch kunnen?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:45:
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Please choose a server in your own country!

Er wordt zelfs gediscrimineerd in battlefield lol

(het gaat om deze server)
Kan best dat deze admin extreem haatdragend is tegenover mensen uit andere landen :o maar meestal wordt dit gedaan om de ping van spelers zo laag mogelijk te houden.
Heb dit zelf ook een aantal keer meegemaakt.

Edit: heb ook net de sensitivity van vehicles verhoogt.
Aan die slider heb ik nooit echt zitten klooien maar nu ik m wat hoger heb gezet merk ik toch dat de helicopters beter besturen (jets heb ik daarna nog niet geprobeerd).
Wat ik wel ergerlijk vind is dat die Havoc stuurt als een verzakte haldooie koei. }:O

[ Voor 19% gewijzigd door AdmiralSnipe op 25-01-2012 18:50 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:48:
[...]

Kan best dat deze admin extreem haatdragend is tegenover mensen uit andere landen :o maar meestal wordt dit gedaan om de ping van spelers zo laag mogelijk te houden.
Heb dit zelf ook een aantal keer meegemaakt.
M'n ping was tussen de 40 en 60, vind ik wel meevallen.
Vergeleken met pings van 20-30 is dat wel het dubbele.

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:17:
[video]Ik moet altijd hieraan denken bij HC :') Geen idee of het ook echt werkt, ik speel altijd op normal.
LOL _O- _O- Wat een ontiechelijke noobs daar dan dat ie zo z'n gang kan gaan. Normaal gesproken haal je misschien 1 of 2 kills met geluk met zo'n rambo actie en dan wordt je vol geowned. ;w
Michielodc schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:17:
Het niveau bij hardcore ligt juist lager... Mensen zitten alleen maar in hoekjes te campen, omdat ze weten dat ze dood gaan als ze rond gaan rennen... Ik ben geen fan van hardcore omdat er op een hele andere manier wordt gespeeld. Ik ren liever snel rond, dan dat ik camp.
Met alle respect, maar dan hoor je eigenlijk niet thuis in BF... Meer richting COD :)
Pykow schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:26:
[...]

Hardcore is ook niet mijn ding. als ik geraakt wordt, wil ik nog de kans krijgen om hem terug te pakken en niet binnen 2 schoten dood.
alle hardcore servers die ik ooit heb gezien, zijn zonder voertuigen, dus echt hardcore kan ik het dan ook niet meer noemen. want als je normal speelt en er staat een tank voor je, ben je ook zo dood.

Daarnaast ben ik het met hierboven eens. bij hardcore heb je altijd mensen die te bang zijn om dood te gaan. waardoor je een hele slome game krijgt. bij normal mode wil je ook niet graag dood, want dan moet je soms een pokke eind lopen voordat je weer iemand tegen komt (zoals op wake island het geval)

en normal lijkt regelmatig ook op hardcore ;) de AS VAL is ook een 2 hit kill wapen.

daarna heb ik een bloedhekel aan snipers, want ze liggen alleen maar te campen van een afstandje en voelen zich pro als ze veel kills maken. meeste snipers hebben geen skill en kunnen alleen maar liggen en schieten en zijn erg nutteloos in het team. ze cappen geen punt, ze geven geen ammo, kunnen niet rivive, zijn nuteloos tegen tanks (ja soflam, maar dat is gewoon een item en klaar)
Ja lekker eerlijk, die gast wat jou dan eerst op jou schiet is waarschijnlijk sneller/slimmer geweest en heeft een voordeel tov jou en dan moet jij nog kans hebben om terug te schieten? :N Dan is al zijn (voor)werk voor niets geweest. Als jij hem niet ziet en hij jou wel heb je gewoon pech > af.

Dan heb jij weinig hardcore servers gezien, de meeste zijn gewoon met voertuigen of je hebt alleen metro gespeeld :+

Dat er meer gecamped wordt in hardcore kan, ik snap het wel. Pussies zullen zich gaan verschuilen. Leuk? Nee. Easy kills? Yep, want na 1x dood verplaatsen ze zich vaak niet en dan is het kassa.
Terrz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:27:
Wat is metro een puntenhoermap zeg, ik speel normaal nooit metro en heb op andere maps meestal (met ribbons meegerekend) een score ergens tussen de 7000 en de 15000. Maar ik had gister avond na één potje support hoeren meer dan 47.000 punten :+

Constant kratjes neergooien op choke-punten, nades & c4 spammen en vervolgens als een rambo met de type-88 al schietend de trappen aflopen :P
Klopt het is niet echt een top map qua tactics en qua omgeving, maar het is wel een handige map (vanwege close combat) om (verschillende) wapens te testen en steeds bij stellen, zo kom je er snel achter wat lekker speelt omdat er veel inf on inf actie plaatsvindt.
StealthyPeanut schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:50:
Het echte BF is juist geen HC. Kijk maar naar BF1942 en BF2. Dit zijn toch echt de roots van BF en deze spellen hadden niet eens een HC mode. Je had juist wat meer kogels nodig voor een kill, om zo ervoor te zorgen dat je geen instant kills krijgt. Iets wat heel erg irritant is. Als je beschoten wordt, ben je in HC meteen de lul. In Normal kan je nog snel dekking zoeken en proberen te counteren.

Als je veel BF speelt, weet je na een tijdje precies hoe je de tegenstander moet neerleggen. In het begin lijkt het of dat het heel moeilijk is, maar na loop van tijd krijg je het door. Geen enkele tegenstander heeft bij mij een kans als ik hem eerst zie. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Als je beschoten wordt omdat je ergens in een open gebied rent, is dat het risico dat je neemt. Anders moet je veiligere routes kiezen.
GeeEs schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:09:
Nu zat ik eens bij mijn medals te kijken naar mijn US Marines & Russian Army Service medals.. (100 uur nodig per medaile zegmaar) In mijn stats staat dat ik in beide teams nu rond de 85 uur heb gespeeld.. Opgeteld is dat dan dus zo'n 170 uur...

Mijn total playing time zegt dat ik over de 200 uur gespeeld heb... Hoe zit dat?
Is die 30 uur bijvoorbeeld spawntijd? laadtijd? Hoe moet ik dat zien?
co-op en singleplayer erbij opgeteld misschien ?

in ieder geval co-op wordt mee geteld als gespeelde uren, maar doet niks met medals.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:16
Tsurany schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:50:
Vergeleken met pings van 20-30 is dat wel het dubbele.
idd, al zie ik vaak genoeg mensen rondlopen met een ping van 200+ |:(

Heb je al plugins die kicken op scorebord ping?

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 25-01-2012 18:56 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

haarbal schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:55:
idd, al zie ik vaak genoeg mensen rondlopen met een ping van 200+ |:(

Heb je al plugins die kicken op scorebord ping?
Scoreboard ping is niet achterhaalbaar, de server moet dan zelf gaan pingen naar het IP adres van de speler. Heeft de speler een goede router zal er überhaupt geen response komen dus heb je daar niks aan en daarnaast is het de vraag hoe betrouwbaar zo'n moment opname is. Dan moet je constant spelers zitten pingen om betrouwbaarheid te testen, dan kan je wellicht een paar high-ping spelers filteren. In de praktijk pak je dan dus de mensen die en een hoge ping hebben en een slechte router.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cyberwarmacine schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:58:
[...]

Neem aan dat je de DPI dan aanpast als je "eruit springt"?

Met de nummer 1 piloot ga ik niet bekvechten, zie het nut van het ver aankomen ook wel.

Op de snelheid van 300 zie je de jet een veel scherpere bocht maken, probeer het gewoon eens. :)

Heb zelf inmiddels bijna service star 10 :)
Man, Cyberwarmachine... Vlieg jij soms nog in je slaap of zo? :9 Service star 10, ik moet nog service star 1 halen, maar met de heli's al een stuk verder, halverwege service star 3 :)

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
l0n3w012ph schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:01:
[...]

Man, Cyberwarmachine... Vlieg jij soms nog in je slaap of zo? :9 Service star 10, ik moet nog service star 1 halen, maar met de heli's al een stuk verder, halverwege service star 3 :)
Nee, gewoon 30 uur van de 145 in een jet doorbrengen ;)

Verwijderd

Voor mensen met kicked by punkbuster problemen:

Ga naar C:\Windows\System32\drivers en zoek naar een bestand genaamd PnkBstrK.sys
Indien deze niet weergeven wordt, ga naar www.evenbalance.com en download pbsetup en update je game.

Kopieer PnkBstrK.sys en ga dan naar: C:\Users\WINDOWSGEBRUIKSNAAMS\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb
(Als je geen Punkbuster folder ziet staan zorg ervoor dat je als administrator bent ingelogged.
Plak daarin het PnkBstrK.sys bestand en doe daarna rechtermuisknop erop > Eigenschappen/properties en onderaan bij attributes vink "Read Only" aan. Daarna toepassen en ok, en dan zou je daarna geen kicked by punkbuster meer moeten krijgen.

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 21:31
Wat gebeurt er met je punten en unlocks als de server wordt geswitched?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

peakaboo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:52:
Met alle respect, maar dan hoor je eigenlijk niet thuis in BF... Meer richting COD :)
Kijk, dat vind ik dus vreselijk, mensen die zeggen dat je cod moet gaan spelen.
Ik speel het liefste als rambo / vlagcapper. Ik rush zo snel mogelijk van vlag tot vlag, en kill iedereen die ik tegenkom (voor zover ik zelf niet gekilld wordt). Elke teammate die ik tegenkom met lage health krijgt een healthpack, iedereen die in mijn buurt is die dood is wordt gerevived (als er geen enemies meer in de buurt zijn).

Omdat ik graag rush en campers haat, moet ik daarom cod gaan spelen? NEE.
Ik vond cod 4 een leuke game, MW2 een pak minder en MW3 nog vele vele minder. De codspelers die ik ken (een paar van men vrienden) zijn mensen die wat hersenloos schieten, objectives spelen is vaak te moelijk / onbelangrijk voor hen. Dat is net hetgene wat ik stom vind aan cod, niemand speelt voor de objectives.

That's why I love BF3 and I hate cod.

Android developer & dürüm-liefhebber

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:22:

Ga naar C:\Windows\System32\drivers en zoek naar een bestand genaamd PnkBstrK.sys
Indien deze niet weergeven wordt, ga naar www.evenbalance.com en download pbsetup en update je game.

Kopieer PnkBstrK.sys en ga dan naar: C:\Users\WINDOWSGEBRUIKSNAAMS\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb
(Als je geen Punkbuster folder ziet staan zorg ervoor dat je als administrator bent ingelogged.
Plak daarin het PnkBstrK.sys bestand en doe daarna rechtermuisknop erop > Eigenschappen/properties en onderaan bij attributes vink "Read Only" aan. Daarna toepassen en ok, en dan zou je daarna geen kicked by punkbuster meer moeten krijgen.
Dat ga ik zo meteen proberen en als dat lukt Cubewood, ben jij de held van de dag! _/-\o_

Steam || Diablo 3

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hier is trouwens die video die ik bedoelde van 1ron tjunfisk, zo speel ik nu dus ook met tobo en muis en wasd en pijltjestoetsen. FF wennen maar het werkt wel ;)

Steam || Diablo 3

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cubewood, ik ben je echt eeuwig dankbaar man! Daar zijn dit soort forums voor, om elkaar te helpen, want... HET WERKT!!!! Je bent de held van de dag _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Steam || Diablo 3

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 14:30

mydoom

omnomnom

een maat heeft het geprobeerd maar zonder succes helaas...

• peakaboo
  • Niet online
Zijn er hier mensen die BF3 met DTS geluid spelen? Ik heb een Z-5500 surround set, welke DTS ondersteund, maar ik heb (nog) geen geluidskaart die het geluid kan omzetten naar DTS aangezien BF3 dit zelf niet heeft. Ben erg benieuwd hoe het spel met DTS klinkt.

[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 25-01-2012 20:30 ]

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
2 filmpjes van NationsCup gisteren. BE vs AUS

Verdienstelijke match van de Belgen. Aussies waren helaas sterker :/

http://www.youtube.com/watch?v=vK6mGt9dJBg
http://www.youtube.com/watch?v=hvElU7gXOjY

iRacing Profiel - Race Rig

Verwijderd

Als goed is , wat ik ooit vroeger gehad heb er een aps die je eigen ping kan laten zien, iemand die weet hoe die ook al weer heet??
Kreeg gisteren een kick van de server omdat mijn ping te hoog zou zijn.
Ik zou wel eens willen weten als ik aan het game ben hoe hoog die zou zijn op dat moment.

Verwijderd

Elbaceever schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:31:
2 filmpjes van NationsCup gisteren. BE vs AUS

Verdienstelijke match van de Belgen. Aussies waren helaas sterker :/

http://www.youtube.com/watch?v=vK6mGt9dJBg
http://www.youtube.com/watch?v=hvElU7gXOjY
Haha, zo nice om dat eens te bekijken, echt teamwork dat. Wel jammer dat we zijn verloren ja :/
Maar als je het van de Australische kant bekijkt zijn ze wel merkelijk beter (hun footage).
Wel grappig dat ze namen hebben voor bepaalde spawnpoints :P

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 08:30
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:55:
Als goed is , wat ik ooit vroeger gehad heb er een aps die je eigen ping kan laten zien, iemand die weet hoe die ook al weer heet??
Ik zou wel eens willen weten als ik aan het game ben hoe hoog die zou zijn op dat moment.
http://pingtest.net/ dacht ik

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gadver, net 3 potjes op GoT#1 verloren met 380, 350 en 400 tickets. Als je op Caspian tot in RU deployment wordt weggezet dan gaat er iets goed mis :'(
peakaboo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:29:
Zijn er hier mensen die BF3 met DTS geluid spelen? Ik heb een Z-5500 surround set, welke DTS ondersteund, maar ik heb (nog) geen geluidskaart die het geluid kan omzetten naar DTS aangezien BF3 dit zelf niet heeft. Ben erg benieuwd hoe het spel met DTS klinkt.
Hetzelfde? Het is niet zo dat, omdat het DTS klinkt, de kwaliteit opeens beter is. Je houd dezelfde geluidskwaliteit. Digitaal vs analoog zal ook amper verschip opleveren aangezien die Z-5500 geen high-end DAC heeft.

• peakaboo
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:08:
[...]

Hetzelfde? Het is niet zo dat, omdat het DTS klinkt, de kwaliteit opeens beter is. Je houd dezelfde geluidskwaliteit. Digitaal vs analoog zal ook amper verschip opleveren aangezien die Z-5500 geen high-end DAC heeft.
Geen idee, daarom stel ik de vraag juist he ;). Als er mensen zijn die BF3 + DTS op de PC hebben ben ik benieuwd naar hoe jullie dit ervaren. Hoe is het bass geluid geluid bijvoorbeeld, krachtiger?

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:57:
[...]
Haha, zo nice om dat eens te bekijken, echt teamwork dat. Wel jammer dat we zijn verloren ja :/
Maar als je het van de Australische kant bekijkt zijn ze wel merkelijk beter (hun footage).
Wel grappig dat ze namen hebben voor bepaalde spawnpoints :P
Wel grappig die namen :D Big spawn, kitchen, small spawn.
Straks die van de aussies eens bekijken :D

(Ga filmpjes straks eens syncen om te kijken wie wat doet enzo :D )

[ Voor 34% gewijzigd door Fantasma op 25-01-2012 22:00 ]

peakaboo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:19:
Geen idee, daarom stel ik de vraag juist he ;). Als er mensen zijn die BF3 + DTS op de PC hebben ben ik benieuwd naar hoe jullie dit ervaren. Hoe is het bass geluid geluid bijvoorbeeld, krachtiger?
Zet je bass hoger en hij is krachtiger. DTS is geen methode om mooier geluid te krijgen. Als jij meer bass wilt moet je je subwoofer sterker instellen.

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:55:
http://www.pingplotter.com/

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 23:13
2 keer gekicked door kleuteradmins voor spawnkilling. :o

Ze zaten lekker met zn allen rondjes te rennen op de helibasis (caspian)
dus ik snipe ze van 950m
een double kill ...toevallig zat de admin daar ook bij.

Ze zeggen dat het een spawnkill is... :') . Ik zeg tegen hun..je loopt rondjes te rennen en bent al een minuut geleden gespawned ...hoe kan het nou een spawnkill zijn :|

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:23

flessuh

Set sail for fail!

SonyEricsson schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:52:

dus ik snipe ze van 950m

Ze zeggen dat het een spawnkill is... :') . Ik zeg tegen hun..je loopt rondjes te rennen en bent al een minuut geleden gespawned ...hoe kan het nou een spawnkill zijn :|
je schiet ze in hun spawn-area? meer baserape dan, maar ja... ;)

https://www.dutchsolarboat.com

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 23:13
flessuh schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:57:
[...]

je schiet ze in hun spawn-area? meer baserape dan, maar ja... ;)
ja baserape......tot zover dat kan van 900m afstand met een singleshot sniper rifle :X

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
SonyEricsson schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:00:
[...]

ja baserape......tot zover dat kan van 900m afstand met een singleshot sniper rifle :X
op onze server had je 3 keer warning gekregen daarna kick... bleef je doorgaan 1 warning en daarna ban :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

Dat ken ik wel, snipers die vanuit hun base gaan snipen, vervolgens snipe je van lange afstand terug en wordt men boos omdat je zogenaamd baseraped.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Deze man haalt 47-5 met een tank en legt erbij uit hoe alles werkt. Zeer handig. Hij maait het hele team neer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik was iets te vroeg met blij zijn maar het lijkt er op dat ik het nu zelf heb kunnen oplossen, dan de oplossing van Cubewood kreeg ik weer de melding dat PunkBuster.B.exe niet draaide.

PB weer ge-update (maar hij blijft maar zeggen dat die up to date was)en toen dacht ik: dan moet het toch aan de clientside update liggen (misschien is de download niet goed gegaan) dus de file wc002287 uit de map: OriginGames/Battlefield3/pb/htm verwijderd en toen nog een keer weer een update gedaan. Toen wilde hij wel updaten naar de versie 002287 en toen ging ik spelen en kon ik weer een hele map van 45 min spelen zonder kick :)

Steam || Diablo 3

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
SonyEricsson schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:52:

dus ik snipe ze van 950m

Spawnkilling is het niet, maar baserapen wel. Uncap = Uncap. Zeker als er nog vlaggen zijn die te veroveren zijn. Bij ons zou je een waarschuwing kill krijgen. Daarna een kick.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 11:01
grumble wat een raar bedrijf die EA...
je stuurt ze een berichtje over je veteran status dat je die wil hebben vanuit oud account en die overgezet wil hebben krijg je 2 maanden later een berichtje dat het antwoord misschien wel op hun faq staat. en dan ineens 3 weken later een berichtje..... melding gesloten :S

maar geen veteran,,,, naja

Verwijderd

hey,

Ik heb bf3 ook aangeschaft en ff paar minuten gespeeld op de got server.
Ik merk op "de grapichs er cartoon actig uitzien(bij mij teminste) zou dat aan de instellingen kunnen liggen? of eerder het scherm (geen full hd).
Maar verder ben ik tevreden vette game !:D

greetz

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:42:
hey,

Ik heb bf3 ook aangeschaft en ff paar minuten gespeeld op de got server.
Ik merk op "de grapichs er cartoon actig uitzien(bij mij teminste) zou dat aan de instellingen kunnen liggen? of eerder het scherm (geen full hd).
Maar verder ben ik tevreden vette game !:D

greetz
dit probleem heb ik ook, het is mij nog steeds onduidelijk hoe het nu precies komt en het is voor al van toepassing wanneer ik in de verte kijk in operation metro...

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

leosand schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:38:
je stuurt ze een berichtje over je veteran status dat je die wil hebben vanuit oud account en die overgezet wil hebben krijg je 2 maanden later een berichtje dat het antwoord misschien wel op hun faq staat. en dan ineens 3 weken later een berichtje..... melding gesloten :S

Ik heb van live support te horen gekregen dat je 2 accounts niet kan mergen....
(wou m'n BF2 op m'n main account krijgen omdat ik vroeger een ander e-mail adres had)

• Seaborz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11 20:57
leosand schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:38:

Ik had precies hetzelfde vandaag. Ik heb nog steeds BF3 Beta in origin staan en wil die weg hebben. Tijd geleden een call aangemaakt, en nu is hij ineens gesloten!?

Ik kan nu trouwens niet syncen met de cloudopslag. Meer mensen die hier last van hebben?
StealthyPeanut schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:22:
[...]

Spawnkilling is het niet, maar baserapen wel. Uncap = Uncap. Zeker als er nog vlaggen zijn die te veroveren zijn. Bij ons zou je een waarschuwing kill krijgen. Daarna een kick.
Grapje zeker?

Als mensen zo laf zijn om vanuit de eigen spawn te snipen dan gaan ze zonder pardon voor de bijl! Ze moeten eerst zelf maar eens vlaggen gaan cappen in plaats van te schuilen. Geldt ook voor die mensen die rondenlang blijven knokken om een helikopter, waardeloze spelers!

Als ik wordt beschoten vanuit de vijandelijke spawn en ik kan terugschieten gaan ze wederom voor de bijl.

Als ik toevallig langsloop en ik zie iemand net over de grens lopen die ik kan neer kan sabelen dan zijn ze ook voor bassie.

Spawnrape wordt het pas als je (met name als je team op verliezen staat) de hele tijd loopt te campen bij de vijandelijke spawn en dan nog uitsluitend in conquest. In rush moeten ze maar aanvallen hoor, helaas zie je maar al te vaak dat ze dan massaal gaan snipen vanuit eigen base en dan verdien je ook HARD om gebaseraped te worden. Helemaal omdat er zoveel counters zijn, met MAV, smoke en gewoon als team aanvallen kom je bijna altijd wel uit je spawn en dan zijn de 'spawnrapers' eenvoudig van achter 1 voor 1 neer te sabelen.

PTFO works both ways!

[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-01-2012 22:51 ]

• leosand
Fantasma schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:45:
[...]

Ik heb van live support te horen gekregen dat je 2 accounts niet kan mergen....
(wou m'n BF2 op m'n main account krijgen omdat ik vroeger een ander e-mail adres had)
ah ok thanks kijk dat is een antwoord waar ik iets aan heb.
heb inderdaad ander email adres en andere naam in game.

of zou het kunnen dat ik met nieuwe inlog moet inloggen op bf2 ff spelen en dan veteran?

[ Voor 10% gewijzigd door leosand op 25-01-2012 22:50 ]

• Richard P
  • Laatst online: 14-11 14:21

Ik heb hier meerdere problemen mee. Ten eerste staat PnkBstrK.sys zelfs na het updaten nog niet in deze folder. Wel heb ik PnkBstrB.ex0 en PnkBstrB.xtr. Daarnaast heb ik geen AppData folder op de betreffende plek. Ik heb administratorrechten, maar zie geen AppData folder. Gezien ik geen eens een PnkBstrK.sys krijg is het tweede probleem niet relevant. Is dit de hele reden dat ik problemen heb met servers in de eerste plaats?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:47:
[...]

Grapje zeker?

Als mensen zo laf zijn om vanuit de eigen spawn te snipen dan gaan ze zonder pardon voor de bijl! Ze moeten eerst zelf maar eens vlaggen gaan cappen in plaats.

Als ik wordt beschoten vanuit de vijandelijke spawn en ik kan terugschieten gaan ze wederom voor de bijl.

Als ik toevallig langsloop en ik zie iemand net over de grens lopen die ik kan neer kan sabelen dan zijn ze ook voor bassie.

Spawnrape wordt het pas als je (met name als je team op verliezen staat) de hele tijd loopt te campen bij de vijandelijke spawn en dan nog uitsluitend in conquest. In rush moeten ze maar aanvallen hoor, helaas zie je maar al te vaak dat ze dan massaal gaan snipen vanuit eigen base en dan verdien je ook HARD om gebaseraped te worden. Helemaal omdat er zoveel counters zijn, met MAV, smoke en gewoon als team aanvallen kom je bijna altijd wel uit je spawn en dan zijn de 'spawnrapers' eenvoudig van achter 1 voor 1 neer te sabelen.

PTFO works both ways!
Je snapt niet wat ik bedoel.

Als ik op mijn helispawn loop te wachten op de heli en ik krijg een headshot? Damn right dat dat baserapen is. Die gasten beschoten SonyEricson NIET. Dat kan ik in ieder geval niet uit zijn verhaal op maken.

Als zij dit wel doen? Tja, dan gewoon terugschieten uiteraard! No questions asked. Met Rush hetzelfde verhaal. Zodra zij schieten of aanvallen is het geen probleem.

Maar als er iemand in de spawn (UNCAP MET CONQUEST) staat te wachten op een vehicle-spawn en ze worden met een 1k headshot neergeschoten...Tja, een warning en daarna zonder pardon een kick. Oprotten met dat laffe spel.

-------------

Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt:
http://battlelog.battlefi...how/18226182/1/174263452/

De laatste 13 spelers (mij niet meegerekend omdat ik uiteindelijk hoger was geeindigd) hebben 8 kills in de complete ronde gehaald. Wait wut? 8)7 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-01-2012 22:57 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

leosand schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:49:
[...]

ah ok thanks kijk dat is een antwoord waar ik iets aan heb.
heb inderdaad ander email adres en andere naam in game.

of zou het kunnen dat ik met nieuwe inlog moet inloggen op bf2 ff spelen en dan veteran?
Echt jammer, heb hem wel van m'n oud e-mail adres dat niet meer bestond naar een nieuwer e-mail adres gekregen, maar daar kom ik bijna nooit op .

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Seaborz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:45:
[...]

Ik had precies hetzelfde vandaag. Ik heb nog steeds BF3 Beta in origin staan en wil die weg hebben. Tijd geleden een call aangemaakt, en nu is hij ineens gesloten!?

Ik kan nu trouwens niet syncen met de cloudopslag. Meer mensen die hier last van hebben?
Dat heb ik ook, even gezocht en gevonden:

For remove BF3 Beta from origin edit C:\ProgramData\Origin\InstalledGames.xml and change hidden from 0 to 1 in gameid 71171. Restart Origin

Nog niet zelf getest!
StealthyPeanut schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:54:
[...]

Je snapt niet wat ik bedoel.

Als ik op mijn helispawn loop te wachten op de heli en ik krijg een headshot? Damn right dat dat baserapen is. Die gasten beschoten SonyEricson NIET. Dat kan ik in ieder geval niet uit zijn verhaal op maken.

Als zij dit wel doen? Tja, dan gewoon terugschieten uiteraard! No questions asked. Met Rush hetzelfde verhaal. Zodra zij schieten of aanvallen is het geen probleem.

Maar als er iemand in de spawn (UNCAP MET CONQUEST) staat te wachten op een vehicle-spawn en ze worden met een 1k headshot neergeschoten...Tja, een warning en daarna zonder pardon een kick. Oprotten met dat laffe spel.
Sorry, ik heb het gedeeltelijk verkeerd geinterpreteerd maar nog steeds blijf ik erbij dat als mensen rondenlang lopen te wachten op de heli/jet respawn (en er zijn massa's die uitsluitend die 2 voertuigen pakken en verder geen ruk uitvoeren in battlefield), granted dat kan je niet altijd zien, dan verdienen ze gewoon om neergesniped te worden. Vaak weet je naar een minuutje of 10 precies wie het zijn en in dat geval is een kick/ban echt onterecht naar mijn idee.

Verwijderd

Ik heb een Ping van 15 tijdens het game ,ik ga ervan uit dat dat goed is ???

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:01:
Zeker wel!

Damn technologie van tegenwoordig!
(Zie hieronder :D )

[ Voor 13% gewijzigd door Fantasma op 25-01-2012 23:08 ]

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:01:
Nee, gebruik je nog ISDN ofzo? Ik zou even contact opnemen met je internetleverancier als ik jou was :+

• leosand
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Nee, gebruik je nog ISDN ofzo? Ik zou even contact opnemen met je internetleverancier als ik jou was :+
33k6 modem bedoel je? 15..... nee das niet best
In een 4on4 clanwar met squad rush een paar M320 smoke kills maken, epic!!! Zeker op 50 meter afstand een headshot met smoke :D

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik was gisteren zwaar aan het torrenten en usenetten, en ik had alsnog een ping van 3500+! Hoger is beter toch?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1 ... 69 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.