Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha, je hebt ook 33cl, maar 25 zie je idd zeer veel.Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:11:
[...]
Als ze dat bier nou eens in fatsoenlijke flesjes stoppen. Die 0,25cl.... wtf denken ze? Dat dat normaal is? Gekke Belgen!
Nuja, paar meer flesjes moeten opendoen lijkt me toch geen ramp! Staat de tafel snel vol, en kan een mooi beeld scheppen
Nuja, ik moet toegeven, in zo'n halve liter pul passen twee flesjes wel mooiAsgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:22:
Haha, je hebt ook 33cl, maar 25 zie je idd zeer veel.
Nuja, paar meer flesjes moeten opendoen lijkt me toch geen ramp! Staat de tafel snel vol, en kan een mooi beeld scheppen
Niet gezien worden op de map is ideaal, ik vind het überhaupt dom als je op de map gespot wordt terwijl je schiet. Wellicht dat er een soort radar idee kan zijn die aangeeft dat van een bepaalde plek geluid komt, maar nu sta je er wel heel nauwkeurig op. Niemand hoeft je te zien en niemand hoeft je te horen, zodra je schiet kom je op de map te staan als een prachtig rood bolletje.DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:21:
1) Anders gingen we je hacker noemen.![]()
Bij mij is het alleen zo dat ik nooit eens lekker uit de verf kom en echt ga slachten. In de 90 uur die ik gespeeld heb heb ik pas 1 echte slachtings match gehad.
2) Die silencer mag van mij wel een nerf gebruiken. De recoilverhoging kan mij niet zoveel schelen en het gaat mij gewoon om het niet gezien worden op de map. You can't kill what you can't see or hear.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://battlelog.battlefi...how/18055672/1/194033106/
http://battlelog.battlefi...how/18031718/1/194033106/
http://battlelog.battlefi...how/18058863/1/194033106/
Deze valt voor mij ook in de categorie: 'denk er twee seconden over na als DICE developer zijnde en je hebt het probleem gelijk opgelost'. Als ze nou gewoon een stipje weergaven die een X-aantal miliseconden zichtbaar blijft na een schot in plaats van een driehoekje die nog net niet vermeld welke schoenmaat diegene heeft, maar wel richting waarin hij kijkt en enkele seconden na het schot nog steeds keurig welke kant hij oploopt. Dat mag van mij wel uitsluitend nadat een enemy gespot is door een medespeler/MAV oid..Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:25:
[...]
Niet gezien worden op de map is ideaal, ik vind het überhaupt dom als je op de map gespot wordt terwijl je schiet. Wellicht dat er een soort radar idee kan zijn die aangeeft dat van een bepaalde plek geluid komt, maar nu sta je er wel heel nauwkeurig op. Niemand hoeft je te zien en niemand hoeft je te horen, zodra je schiet kom je op de map te staan als een prachtig rood bolletje.
Toegegeven, ik maak uitermate veel gebruik van de mini-map en haal menig kills juist omdat het zo makkelijk mensen zonder silencer te besluipen is, maar heel spannend is het niet ofzo en het moedigt ook niet veel diversiteit aan attachments aan.
ligt er natuurlijk aan hoeveel hij generfd word....want het voordeel van onzichtbaar zijn op de map is toch ook best groot )Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:13:
Wel jammer als silencer generfd gaat worden. Kan ik weer zonder gaan oefenen.
Tsja, als ze de damage of range significant naar beneden halen, bye bye silencer voor mij. Je moet binnen 4/5 schoten mensen neer kunnen blijven vlammen.Mr. Detonator schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:33:
[...]
ligt er natuurlijk aan hoeveel hij generfd word....want het voordeel van onzichtbaar zijn op de map is toch ook best groot )
Als ze de spread/recoil veranderen maakt het uiteindelijk nauwelijks verschil, het is voor bijna elke gun redelijk eenvoudig om de recoil te compenseren met de muis. Maar het is natuurlijk ook afwachten hoe het totaal plaatje van de nerfs uitpakt. De foregrip, heavy barrel, flash supressor en de laser gaan toch allemaal op de schop. Iets zegt me dat de heavy barrel een zeer interessante optie gaat worden in de volgende patch want nu is hij echt compleet nutteloos.
Dat dus, het verschil tussen normal en hardcore is echt enorm. Ik speel ook alleen nog maar hardcore, veel minder vermoeiendbrilsmurfffje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:26:
Hardcore is toch wel echt meer mijn ding, rustig rondsluipen. Zodra je iemand ziet, 2 kogels en hij is dood. Op de normale modus schiet ik vaak 3 keer raak en dan is hij verdwenen achter een muurtje oid. Tegen de tijd dat ik hem dan weer gevonden hebt is hij weer 100%
http://battlelog.battlefi...how/18055672/1/194033106/
http://battlelog.battlefi...how/18031718/1/194033106/
http://battlelog.battlefi...how/18058863/1/194033106/
Wanneer heeft GoT een hardcore infantry server?
Hardcore, of kiddy playground zoals ik het noem, is onder de GoT leden absoluut niet populair. Een minderheid wilde zo'n server in de polls maar daarna speelde er nooit iemand op dus is hij weer verdwenen.kevz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:44:
Dat dus, het verschil tussen normal en hardcore is echt enorm. Ik speel ook alleen nog maar hardcore, veel minder vermoeiend
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Minder vermoeiend zeg je, het tempo ligt op hardcore toch vele malen lager? Geen kill-cam en bijna insta-kills nodigt toch enorm uit tot heel voorzichtig, traag sluipwerk en een hoop campers?kevz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:44:
[...]
Dat dus, het verschil tussen normal en hardcore is echt enorm. Ik speel ook alleen nog maar hardcore, veel minder vermoeiend
Ook hoef je er minder goed voor te kunnen aimen, dat maakt het al met al eerder makkelijker dan meer 'hardcore' lijkt me?
Slim spelen wordt in hardcore beloond
[ Voor 10% gewijzigd door peakaboo op 25-01-2012 00:01 ]
Dat was dus een CoD invloed waar ik niet blij mee ben.Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:25:
[...]
Nuja, ik moet toegeven, in zo'n halve liter pul passen twee flesjes wel mooi
[...]
Niet gezien worden op de map is ideaal, ik vind het überhaupt dom als je op de map gespot wordt terwijl je schiet. Wellicht dat er een soort radar idee kan zijn die aangeeft dat van een bepaalde plek geluid komt, maar nu sta je er wel heel nauwkeurig op. Niemand hoeft je te zien en niemand hoeft je te horen, zodra je schiet kom je op de map te staan als een prachtig rood bolletje.
Ben er niet voor niets CoD op afgeknapt na MW2 (slechtste FPS ooit) en BO.
Dus de silencer is standaard voor mij. Dat er minder recoil is is alleen maar mooi meegenomen.
En ik probeer net even te spelen omdat het niet gaat met het schrijven. Nou eerst word ik begroet met een muur van RPG's en javelins terwijl ik gewoon even wat mensen wou afschieten in een tank. Wel gewonnen. Volgende ronde bijna meteen al een baserape situatie.
Ik ga maar weer verder met schrijven. Gaat een stuk beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ah ok, maar daar wist ik niks van af, was onder de indruk dat er alleen maar normal servers draaideTsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:48:
[...]
Hardcore, of kiddy playground zoals ik het noem, is onder de GoT leden absoluut niet populair. Een minderheid wilde zo'n server in de polls maar daarna speelde er nooit iemand op dus is hij weer verdwenen.
Tot nu toe heb ik een aantal favoriete servers en daar hou ik het een beetje bij eigenlijk.
Het voelt eerder andersom aan. Ja snipers kunnen je instakillen, maar je kan dat zelf ook net zo goed. Met hardcore heb je juist de mogelijkheid om een hele kamer te cleanen omdat je een normaal aantal kogels nodig hebA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:50:
[...]
Minder vermoeiend zeg je, het tempo ligt op hardcore toch vele malen lager? Geen kill-cam en bijna insta-kills nodigt toch enorm uit tot heel voorzichtig, traag sluipwerk en een hoop campers?
Ook hoef je er minder goed voor te kunnen aimen, dat maakt het al met al eerder makkelijker dan meer 'hardcore' lijkt me?
Voor m'n gevoel zijn normal servers gewoon te traag, duurt me te lang om iemand de killen en dat haalt de snelheid er toch wel uit voor me
Jaa, lekker 20 man in elk team die 30 minuten lang elkaar proberen neer snipen op elkaars scope glare van onmogelijke afstanden omdat ze door andere klassen toch nauwelijks te traceren zijn of lekker in een RPG/SMAW/M320 lopen van teamgenoten die rucksichtloss lopen te spammen. Bursten is niet meer nodig, volautomatisch doet het ook wel en dat doen de overige 10 man iedereen (yay for friendly fire in dat geval). Spelers die zonder te kijken dwars door je schoten heenlopen of andersom als je een beetje aanvallend bent ingesteld constant wordt aangezien voor vijand.peakaboo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:57:
Normal mode is juist kiddy mode, hardcore all the way. Heb je tenminste die regeneration/auto repair BS niet (zijn engineers en medics ook nog nuttig enzo...) Killcam is gay en friendly fire staat bij hardcore aan. Hardcore speelt naar mijn mening serieuzer.
Nee, dat serieuze zie ik nog niet op publics met hardcore
Tsja, zo kan je het ook zien natuurlijk, gelukkig kan iedereen z'n ei wel kwijt in BF3kevz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:04:
Het voelt eerder andersom aan. Ja snipers kunnen je instakillen, maar je kan dat zelf ook net zo goed. Met hardcore heb je juist de mogelijkheid om een hele kamer te cleanen omdat je een normaal aantal kogels nodig heb
Voor m'n gevoel zijn normal servers gewoon te traag, duurt me te lang om iemand de killen en dat haalt de snelheid er toch wel uit voor me
[ Voor 22% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-01-2012 00:07 ]
Is het niet zo dat, als je van vanachter beschoten wordt, je sowieso een vogel voor de kat bent?
- Je kan dit professioneel vinden, "je moet meer op je hoede zijn".
- Maar langs de andere kant kan je het ook lame bekijken, "iedereen kan zo cheap kills maken want de andere heeft geen tijd om zich te verweren".
Ik zit vooral in de 2de mening
Die bullet damage lijkt teveel op CoD games, en dat is net wat ik niet wil.
Ik wou dat de bullet damage van BFBC2 terugkeerde maarja. Want daar kon je mensen nog pwnen als je ineens van vanachter werd beschoten. En epic dat het was als je nog won
Dan moet je niet met je rug naar de tegenstander staan, zo simpel is het
Trouwens, er zou een grote aankondiging komen binnenkort toch? Ik hoop eerlijk gezegd op een nieuwe infantry map zoals metro (jaja kom maar kom maar)
bazaar/seine zijn ook aardig maar daar zitten toch voertuigen in
[ Voor 56% gewijzigd door kevz op 25-01-2012 00:08 ]
http://battlelog.battlefi...view/2832654624854587384/
Dat ligt grotendeels aan de manier van spelen door de spelers zelf... Ja is lame, maar dan heb je het voornamelijk over de brainless metro matches. Als ik metro speel pak ik altijd de no RPG/SMAW/M320 servers, vind die gun battles gewoon het leukste. Ja, er zullen altijd campy snipers zijn die achter je op wachten, maar zoals ik net al zei... Als je het slim speelt kun je ongezien achter hem komen en prik je een mes in zn bakkesA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:05:
[...]
Jaa, lekker 20 man in elk team die 30 minuten lang elkaar proberen neer snipen op elkaars scope glare van onmogelijke afstanden omdat ze door andere klassen toch nauwelijks te traceren zijn of lekker in een RPG/SMAW/M320 lopen van teamgenoten die rucksichtloss lopen te spammen. Bursten is niet meer nodig, volautomatisch doet het ook wel en dat doen de overige 10 man iedereen (yay for friendly fire in dat geval). Spelers die zonder te kijken dwars door je schoten heenlopen of andersom als je een beetje aanvallend bent ingesteld constant wordt aangezien voor vijand.
Nee, dat serieuze zie ik nog niet op publics met hardcore
Lol als iemand je in de rug schiet moet je dan nog kans hebben? Dan heb je gewoon pech. Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan keihard neervalt. Cheap kills zijn het niet, je heb het gewoon beter aangepakt door die ander in de val te lokken (spelen op beeld en geluid). Tenzij het natuurlijk een camper is die al 5 min op je wacht, oke dat is een ander verhaal.Asgaro schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:05:
Ik heb 0.00% ervaring met hardcore mode, maar mij lijkt de hoge bullet damage niets.
Is het niet zo dat, als je van vanachter beschoten wordt, je sowieso een vogel voor de kat bent?
- Je kan dit professioneel vinden, "je moet meer op je hoede zijn".
- Maar langs de andere kant kan je het ook lame bekijken, "iedereen kan zo cheap kills maken want de andere heeft geen tijd om zich te verweren".
Ik zit vooral in de 2de mening![]()
Die bullet damage lijkt teveel op CoD games, en dat is net wat ik niet wil.
Ik wou dat de bullet damage van BFBC terugkeerde maarja. Want daar kon je mensen nog pwnen als je ineens van vanachter werd beschoten. En epic dat het was als je nog won
Dit dus, heerlijkpeakaboo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:08:
[...]
Dat ligt grotendeels aan de manier van spelen door de spelers zelf... Ja is lame, maar dan heb je het voornamelijk over de brainless metro matches. Als ik metro speel pak ik altijd de no RPG/SMAW/M320 servers, vind die gun battles gewoon het leukste. Ja, er zullen altijd campy snipers zijn die achter je op wachten, maar zoals ik net al zei... Als je het slim speelt kun je ongezien achter hem komen en prik je een mes in zn bakkesGaaf toch?
Ik kan me zo vermaken met die hardcore metro rush servers waar die no-skill wapens verbannen zijn, is echt wel leuk hoor, daarom wil ik er nog een metro-like map bij
edit: doh, ik zou niet meer spelen vanavond maar nu kriebelt het weer, nog ff een gamepje metro rush
[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 25-01-2012 00:15 ]
Ik zal het nog eens een keer een kans geven maar mijn ervaringen op harcore publics (alle mappen overigens) zijn niet bepaald spannend te noemen. Maar goed, ik heb het geduld dan ook niet om zo lang te sluipen, dat zal vast niet meehelpen. Knifen doe ik ook nauwelijks trouwens, dood=dood en een gun doet het net wat efficienterpeakaboo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:08:
[...]
Dat ligt grotendeels aan de manier van spelen door de spelers zelf... Ja is lame, maar dan heb je het voornamelijk over de brainless metro matches. Als ik metro speel pak ik altijd de no RPG/SMAW/M320 servers, vind die gun battles gewoon het leukste. Ja, er zullen altijd campy snipers zijn die achter je op wachten, maar zoals ik net al zei... Als je het slim speelt kun je ongezien achter hem komen en prik je een mes in zn bakkesGaaf toch?
Ja dat kan, ik zeg ook niet dat elk potje spannend is, maar dat zal op kiddyA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:11:
[...]
Ik zal het nog eens een keer een kans geven maar mijn ervaringen op harcore publics (alle mappen overigens) zijn niet bepaald spannend te noemen. Maar goed, ik heb het geduld dan ook niet om zo lang te sluipen, dat zal vast niet meehelpen. Knifen doe ik ook nauwelijks trouwens, dood=dood en een gun doet het net wat efficienter
Maar juist dat sluipen wat je noemt, dat maakt het dan toch juist spannend ;-) Vooral als je met smoke werkt met een squad, een andere lijn kiest en dan langzaam gebied verovert en over je schouder kijkt of er niet iemand in je rug schiet... Bij hardcore heb ik juist het gevoel dat je veel tactischer kunt/moet spelen en dat dat ook wordt beloond als je het (goed) doet.
Maar ieder z'n ding, just my 50 cent
eens! ik speel de laatste tijd ook steeds meer hardcore (in COD (peakaboo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:15:
[...]
... elk potje spannend is, maar dat zal op kiddymode ook niet het geval zijn. Het hangt echt af wat voor type spelers er in de server spelen.
Maar juist dat sluipen wat je noemt, dat maakt het dan toch juist spannend ;-) Vooral als je met smoke werkt met een squad, een andere lijn kiest en dan langzaam gebied verovert en over je schouder kijkt of er niet iemand in je rug schiet... Bij hardcore heb ik juist het gevoel dat je veel tactischer kunt/moet spelen en dat dat ook wordt beloond als je het (goed) doet.
Geen auto repair
Gean auto health regen
Spotten werkt alleen op minimap
sniper is tenminste 1shot 1kill (dan is het snipen tenminste ook leuk, niet dat ik het veel doe want ik kan er niets van maar af en toe is het wel leuk om te doen
[ Voor 17% gewijzigd door superwashandje op 25-01-2012 00:26 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Horen jullie bij punt : backstreet? bij de appartementen ook miauw (poezen) geluiden?
Ik hoor het altijd, maar veel vrienden van mij die het spelen horen het niet
sniper blijft max 95hp bij niet headshotsuperwashandje schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:25:
[...]
eens! ik speel de laatste tijd ook steeds meer hardcore (in COD () deed ik niet anders):
Geen auto repair
Gean auto health regen
Spotten werkt alleen op minimap
sniper is tenminste 1shot 1kill (dan is het snipen tenminste ook leuk, niet dat ik het veel doe want ik kan er niets van maar af en toe is het wel leuk om te doen)
Friendly fire staat aan, dus het is niet een gespam van granaten bij de Mcom. Tja en die snipers, als je weet waar ze zitten zijn ze ook vrij kansloos, 2 kogels en ze zijn dood. Meestal als je ze supressed rennen ze weg, dan zijn ze helemaal makkelijk te raken.
Ja dit hoor ik, en elke keer weer denk ik dat het mijn kat op de gang is die de kamer in wiltSonyEricsson schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 03:42:
even voor de seine crossing spelers.
Horen jullie bij punt : backstreet? bij de appartementen ook miauw (poezen) geluiden?
Ik hoor het altijd, maar veel vrienden van mij die het spelen horen het niet
Verwijderd
Begrijp ik. Maar na 1 zo'n potje was ik zeker al wel geswitched. Je blijft in hetzelfde team zitten (is jou goed recht natuurlijk) en je loopt 3 x over een team heen met dat verschil in tickets.... En dan nog één keer zie ik, met 318 tickets verschil. Nee, ik zie niet in wat daar 4 x leuk aan is.Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:01:
[...]
Is ook leuk, maar nu weer zo'n potje en ik vind het toch vet: http://battlelog.battlefi...how/18095555/1/186401280/
Soms in je eentje een man of 7 dood maken waardoor jou team de vlag in kan nemen. In deze potjes ben ik voor een groot deel verantwoordelijk voor de winst van het team, dat voelt ook goed.
Wij switchen halverwege een ronde soms ook nog wel als we binnen no time alle vlaggen al hebben. Echt geen bal aan om een tegenstander te overlopen imho.
Vaak bu'j te bang!
Hardcore is imho niks omdat je veel te snel dood bent. Shotguns en sniper heaven noem ik het ook wel. Dan heb je altijd malloten die met granaten blijven gooien, terwijl er friendlies rondlopen. Plus ze lopen in jou line-of-fire. Krijg jij weer een TK aan je broek. Zeker tegen RPG/M320's is het te triest voor woorden. Ongelofelijke splash-radius-tom-562 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:59:
Hardcore is 10x vetter, en het niveau ligt een stuk hoger. Ja, je hebt er af en toe een server bij zitten waar een groot deel loopt te snipen, al dan niet "close combat" (dus met 4x scope erop), maar het merendeel speelt normaal.
Daarnaast heb je mensen die op de choppers en tanks wachten. Even wat C4 neerleggen, opblazen en het voertuig pakken. Te triest.
En je hebt geen kans om iets terug te doen als je beschoten wordt. Je scherm wordt heel irritant blurry en dan ben je z.g.a.dood.
[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-01-2012 09:44 ]
Dat je het 10x vetter vindt geef ik je van harte. Maar dat het niveau een stuk hoger ligt? Als oud-competitieve shooter speler durf ik dat wel te betwijfelen, het lijkt me dat het in clan-tegen-clan spelen te makkelijk wordt. Maar ik ben nu wel benieuwd naar die HC servers van jullie waar iedereen kennelijk wel normaal speelt en het niveau zo hoog is.-tom-562 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:59:
Hardcore is 10x vetter, en het niveau ligt een stuk hoger. Ja, je hebt er af en toe een server bij zitten waar een groot deel loopt te snipen, al dan niet "close combat" (dus met 4x scope erop), maar het merendeel speelt normaal.
Welke servers kan je dan aanraden?
[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-01-2012 09:21 ]
nodigd het uit to campen? maybe... maar de maps zijn zo groot dat campers niet echt succesvol zijn. op snipers na... nu vind ik snipen persoonlijk niet onder campen vallen
geen health regenaration is juist leuk omdat dan medics een toegevoegde waarde hebben.
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Hardcore is ook niet mijn ding. als ik geraakt wordt, wil ik nog de kans krijgen om hem terug te pakken en niet binnen 2 schoten dood.Michielodc schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:17:
Het niveau bij hardcore ligt juist lager... Mensen zitten alleen maar in hoekjes te campen, omdat ze weten dat ze dood gaan als ze rond gaan rennen... Ik ben geen fan van hardcore omdat er op een hele andere manier wordt gespeeld. Ik ren liever snel rond, dan dat ik camp.
alle hardcore servers die ik ooit heb gezien, zijn zonder voertuigen, dus echt hardcore kan ik het dan ook niet meer noemen. want als je normal speelt en er staat een tank voor je, ben je ook zo dood.
Daarnaast ben ik het met hierboven eens. bij hardcore heb je altijd mensen die te bang zijn om dood te gaan. waardoor je een hele slome game krijgt. bij normal mode wil je ook niet graag dood, want dan moet je soms een pokke eind lopen voordat je weer iemand tegen komt (zoals op wake island het geval)
en normal lijkt regelmatig ook op hardcore
daarna heb ik een bloedhekel aan snipers, want ze liggen alleen maar te campen van een afstandje en voelen zich pro als ze veel kills maken. meeste snipers hebben geen skill en kunnen alleen maar liggen en schieten en zijn erg nutteloos in het team. ze cappen geen punt, ze geven geen ammo, kunnen niet rivive, zijn nuteloos tegen tanks (ja soflam, maar dat is gewoon een item en klaar)
Angelo NL / Global Cargo VTC
ben het niet eens met je statement over snipers... persoonlijk vind ik dat snipers die stil liggen NIET campen, een sniper is bedoeld om lange afstanden te schieten en niet gezien te worden. Dat is het doel!Pykow schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:26:
[...]
Hardcore is ook niet mijn ding. als ik geraakt wordt, wil ik nog de kans krijgen om hem terug te pakken en niet binnen 2 schoten dood.
alle hardcore servers die ik ooit heb gezien, zijn zonder voertuigen, dus echt hardcore kan ik het dan ook niet meer noemen. want als je normal speelt en er staat een tank voor je, ben je ook zo dood.
Daarnaast ben ik het met hierboven eens. bij hardcore heb je altijd mensen die te bang zijn om dood te gaan. waardoor je een hele slome game krijgt. bij normal mode wil je ook niet graag dood, want dan moet je soms een pokke eind lopen voordat je weer iemand tegen komt (zoals op wake island het geval)
en normal lijkt regelmatig ook op hardcorede AS VAL is ook een 2 hit kill wapen.
daarna heb ik een bloedhekel aan snipers, want ze liggen alleen maar te campen van een afstandje en voelen zich pro als ze veel kills maken. meeste snipers hebben geen skill en kunnen alleen maar liggen en schieten en zijn erg nutteloos in het team. ze cappen geen punt, ze geven geen ammo, kunnen niet rivive, zijn nuteloos tegen tanks (ja soflam, maar dat is gewoon een item en klaar)
true... ze reviven niet heb je ook niet nodig als je geen HC speelt
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
http://steamcommunity.com/id/nijn
En het 3e type is natuurlijk de Rambo sniper. Gisterenavond nog: stuk of 5 close combat kills met mijn sniper rifle en daarna de MCOM opgeblazen. Werkt prima!Faberge schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:02:
Inderdaad. Er zijn naar mijn mening twee soorten snipers. De snipers die alleen maar lame ergens gaan liggen om zo een goeie k/d ratio te krijgen en snipers die hun squad/team supporten. Ik speel veel sniper en probeer altijd mijn tea zo veel mogelijk te helpen door bijvoorbeeld met de MAV tegenstanders te spotten en probeer altijd cover te geven wanneer een punt moeten overnemen.
Zoals ik hierboven zeg kan je best meekomen met sniper op close range, je moet echter wel je gevechten goed kiezen. 2 op 1 ga je niet winnen. Het mooie is dat die snipers ook zonder aim down sights best nauwkeurig zijn op close range.Tsurany schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:05:
Precies, cover geven. Wachten tot je teammates daadwerkelijk iets nuttigs gaan doen en dan van een afstandje proberen mee te schieten. Niet zelf aanvallen, niet zelf wat punten proberen in te nemen. Zulke snipers heb je niks aan, dat willen ze enkel niet zelf erkennen.
Verwijderd
Constant kratjes neergooien op choke-punten, nades & c4 spammen en vervolgens als een rambo met de type-88 al schietend de trappen aflopen
Het vijandige team kan me normaal gesproken niet genoeg snipers bevatten: gratis kills en overwinning. Dankzij de scope glare pak je die zonder problemen mee met een assaultrifle/carbine/lmg en zelfs pdw. Maar gruwelijk wat jeukt het als er meer dan 5 man in mijn team snipen. Dan kan je net zo goed 16 vs 10 spelen, dan ben je even kansrijk.....
Overpowered niet, zolang je beweegt zijn snipers niet een heel grote bedreiging. Die twee keer die je per ronde neergesniped wordt zijn wel te overzien, ik loop vaker op claymores (helaas)....Rub3s schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:30:
Ik snap sowieso niet waarom ze snipers een scope glare gegeven hebben. Zou het overpowered zijn als sniper rifles geen scope glare hadden? Ik denk het niet....
Maar zonder scope glare komen volgens mij veel te veel snipers helemaal niet meer de eigen spawn/bosjes uit en ligt elke berg vol met die malloten. Zal het tempo van het spel niet te goede komen en veel spannender wordt het al helemaal niet, eerder nog veel makkelijker (zie eerdere post).
Deze speler bijvoorbeeld heeft ook dogtags als "ace of spades" en "Yarrr".
Even googlen leert mij dat het iets met pre-orderen te maken heeft? Al heb ik de limited edition destijds ook pre-orderd maar heb ik niet die dog-tags.
Zoek een lege server op. Zoek op afstand een puntje waar je wilt mikken. Ga schieten en kijk waar de bullet terecht komt. Je blijft dus door je scope kijken als je geschoten hebt. Dan kun je 'm volgen. Daarnaast gebruik ik altijd de rifle scope (8x) en niet die balistic, die gaat echt way to far. Wat ik ook persoonlijk fijn vind zijn de bolt-action sniper rifles. De semi automatic rifles hebben soms 2x een headshot nodig waar de bolt-action er maar één nodig hebben. Er is overigens ook verschil in bulletdrop per sniper. Het is dus even oefenen. De beste snipers (IMO) zijn de M98B, M40A5 en L96. SV98 is ook relaxt overigens, maar minder dan de eerste drie vind ik zelf.Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:40:
Over het snipen: ik krijg het in BF3 maar niet onder de knie terwijl ik in bv COD en UT heer en meester was met snipen. Wat zijn nou tips om goede kills te maken met snipen? Ik heb al geprobeerd om rekening te houden met bullet drop maar van enige afstand lijk ik echt niks meer te raken wat ik ook doe. Tips welkom!
Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Mu.siQ op 25-01-2012 10:43 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
snipen is ook moeilijker dan in CoD bulletdrop is iets waar je aan moet wennen, ik zou gewoon een keer in een lege server gaan, en van afstand op een bord schieten ofzo... puur om aan de bulletdrop te wennen.Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:40:
Over het snipen: ik krijg het in BF3 maar niet onder de knie terwijl ik in bv COD en UT heer en meester was met snipen. Wat zijn nou tips om goede kills te maken met snipen? Ik heb al geprobeerd om rekening te houden met bullet drop maar van enige afstand lijk ik echt niks meer te raken wat ik ook doe. Tips welkom!
verder zou ik om te starten en om te wennen geen bolt sniper gebruiken.
liggen met een bipod maakt het ook wel makkelijker om dat je niet hoeft 'in te ademen'
verder snipen in HC is fijner, mensen zijn sneller dood, wat als sniper realistischer en fijner voelt
[ Voor 6% gewijzigd door qrious op 25-01-2012 10:45 ]
Verwijderd
Die waren maar beschikbaar in bepaalde landen, ze zijn al te koop op de PSN dus binnenkort kan je ze waarschijnlijk kopen voor PC/Xbox .Terrz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:42:
Niet dat het mij erg veel uitmaakt, maar hoe krijg je bijvoorbeeld die dinosaurus dogtag?
Deze speler bijvoorbeeld heeft ook dogtags als "ace of spades" en "Yarrr".
Even googlen leert mij dat het iets met pre-orderen te maken heeft? Al heb ik de limited edition destijds ook pre-orderd maar heb ik niet die dog-tags.
Zelf was ik vroeger van plan om ze te kopen op G2P maar aangezien m'n interesse voor deze game ooit wel weg gaat , ga ik er geen geld in steken... (En ook niet aangezien er nog zoveel "bugs" inzitten.)
[ Voor 15% gewijzigd door Fantasma op 25-01-2012 11:15 ]
Ik als engineer
mijn maat als sniper.
Heerlijk samen spel gehad.
Begin van de ronde als aanvallende partij gaan hij rechts op de berg liggen zodat je ook nog F en G kan zien. Ik onderlangs richting F gegaan hij mij steeds aanwijzing geven hoe ik moest lopen en waar de vijand zich bevind.
Voelde aan als die co-op game waar je moest sniperen alleen was ik 1 van die assault gasten.
Veel epische momenten gehad waar ik moest herladen en op dat moment een vijand de hoek om kom en mij maatje hem een headshot gaf. Binnen no-time F verovert.
Overigens speel ik ook af en toe recon en loop meestal vooraan. Bij campen ga ik me zo vervelen
Kopen? Laat dan maarFantasma schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:04:
[...]
Die waren maar beschikbaar in bepaalde landen, ze zijn al te koop op de PSN dus binnenkort kan je ze waarschijnlijk kopen voor PC/Xbox .
Zelf was ik vroeger van plan om ze te kopen op G2P maar aangezien m'n interesse voor deze game ooit wel weg gaat , ga ik er geen geld in steken... (En ook niet aangezien er nog zoveel "bugs" inzitten.)
Nee, die kan je niet zelf gebruiken.Terrz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Kopen? Laat dan maar. Krijg je die tags ook als je iemand knifed die zo'n tag heeft(zodat je deze zelf kan gebruiken)?
Ik speel het op de Xbox. Ik speel altijd op Dice servers. Ja, HC mode lijkt me nogal n00b als je op een 64 player metro only server zit, maarja, dat heb je op de xbox nietA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:15:
[...]
Dat je het 10x vetter vindt geef ik je van harte. Maar dat het niveau een stuk hoger ligt? Als oud-competitieve shooter speler durf ik dat wel te betwijfelen, het lijkt me dat het in clan-tegen-clan spelen te makkelijk wordt. Maar ik ben nu wel benieuwd naar die HC servers van jullie waar iedereen kennelijk wel normaal speelt en het niveau zo hoog is.
Welke servers kan je dan aanraden?
Vaak bu'j te bang!
speel zelf nooit op dice servers... altijd lekker met 64 spelers-tom-562 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Ik speel het op de Xbox. Ik speel altijd op Dice servers. Ja, HC mode lijkt me nogal n00b als je op een 64 player metro only server zit, maarja, dat heb je op de xbox nietMax. 32 spelers altijd. Mss dat daar het verschil ligt. Je speelt veel tactischer. Mss is het wat slomer, maar wel realistischer.
HC is moeilijker(niet geraakt worden) en idd slomer, maar wel realistischer. Alleen HC conquest Large op Metro is noobisch... als je zelf A en B hebt is het een granade, laucher, rpg rape die roltrap af
Aha op die fiets, tsja dat valt natuurlijk totaal niet met elkaar te vergelijken. Het tempo op een console is sowieso al traag dat dat extra stapje naar HC er ook voor mij ook nog wel bij zou kunnen, op de pc is het verschil echt gigantisch tussen normal en HC op alle servers die ik geprobeerd heb.-tom-562 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Ik speel het op de Xbox. Ik speel altijd op Dice servers. Ja, HC mode lijkt me nogal n00b als je op een 64 player metro only server zit, maarja, dat heb je op de xbox nietMax. 32 spelers altijd. Mss dat daar het verschil ligt. Je speelt veel tactischer. Mss is het wat slomer, maar wel realistischer.
Man ik mis opeens Valpasario..........
Vaak bu'j te bang!
In hardcore wordt bijna nooit gedisarmed omdat je veel beter de Mcom kan verdedigen. Zodra je door een set Mcoms heen bent en je rushed verder dan blijven al die snipers nog in de heuvels liggen en heb je daar geen last meer van. De key tot succes is het tempo hoog houden, de snipers zijn dan allemaal nog bezig met over de heuvels springen enzo. Als er veel snipers liggen dan pak je een mortair en schiet je op alle rode pijltjes, bij ieder shot verschijnt de sniper even op de kaart.
Zullen we het maar niet over realisme hebben als het het doel van het spel is om vlaggen veroveren of met de hand C4 te plakken op mcoms gesitueerd in het jaar 2012? Of mensen die keurig aangegeven worden op je kaart? Of met weapon balancing? Of... of... of...brilsmurfffje schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:07:
Het grote verschil tussen hardcore en normal mode is dat het verloop van het spel veel realistiser is. Mensen rennen niet als een kip zonder kop rond, mensen sluipen en kruipen. Ben je bij een Mcom dan kan je die in je eentje armen en defenden zonder dat ze weten waar je bent. In normal mode arm je een mcom en je schiet iemand dood, vervolgens kan hij een paar seconden mee kijken en weet dus direct waar jij bent, hij ziet je ook claymores neerleggen etc. Hij spawned weer binen 10 seconden en rent als een kip zonder kop naar jou toe, dan gooit hij random wat grenades en dood ben je. Mcom disarmed.
In hardcore wordt bijna nooit gedisarmed omdat je veel beter de Mcom kan verdedigen. Zodra je door een set Mcoms heen bent en je rushed verder dan blijven al die snipers nog in de heuvels liggen en heb je daar geen last meer van. De key tot succes is het tempo hoog houden, de snipers zijn dan allemaal nog bezig met over de heuvels springen enzo. Als er veel snipers liggen dan pak je een mortair en schiet je op alle rode pijltjes, bij ieder shot verschijnt de sniper even op de kaart.
Maar je doet echt wat verkeerd hoor als jij je elke keer door diegene neer laat schieten die je even daarvoor bij de mcom weggerost hebt. Je kan die killcam juist ook in je voordeel gebruiken door expres een aantal seconden afleidingsmanouvres uit te voeren. Bovendien is er nog de time-to-deploy timer, moet hij doorgaans nog enkele meters afgeleggend. Kortom nog nooit prolemen mee gehad met die kill cam, mits je tenminste niet op dezelfde plek blijft zitten en daar is die kill cam nu net voor; campen ontmoedigen.
Maar je geeft zelf ook al aan dat mcoms armen en opblazen veel makkelijker gaat in HC modus. Ieder zijn voorkeur en beide modi hebben zo hun merites maar de stelling dat hardcore 'het echte' BF is, kan ik me totaal niet in vinden.
Als je veel BF speelt, weet je na een tijdje precies hoe je de tegenstander moet neerleggen. In het begin lijkt het of dat het heel moeilijk is, maar na loop van tijd krijg je het door. Geen enkele tegenstander heeft bij mij een kans als ik hem eerst zie. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Die plugin om het aantal slots aan te passen is trouwens echt geniaal. Onze server is sinds vrijdagavond goed vol. Nu zelfs al vanaf 09:00, terwijl het een doordeweekse werkdag is
wat ik niet snap,is dat zoveel mensen problemen hebben.Ik heb gister pb een update gegeven en gaan spelen....geen enkel probleem gehad...Richard P schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:08:
En nog steeds bezig met de Punkbuster issue. Ongelooflijk dat dit soort problemen nog kunnen voorkomen.
en @ hierboven ergens, ik gebruik de killcam inderdaad ook vaak om wat schijnbewegingen te maken
[ Voor 12% gewijzigd door mrsar op 25-01-2012 12:54 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Werd je ook gekickt voordat je PB had geupdate? Ik heb ook alle updates gedaan etc. Alles wat aangeraden was. Ik snap ook niet dat het nog steeds niet werkt. Ik heb al een aantal servers geprobeerd die zonder PB werken, maar die lijken nogal instabiel, want ik heb geen potje af kunnen maken zonder disconnect. Vrij kansloos dat zowel de cheaters als het middel tegen cheaters voor problemen zorgen in een game.mrsar schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:53:
[...]
wat ik niet snap,is dat zoveel mensen problemen hebben.Ik heb gister pb een update gegeven en gaan spelen....geen enkel probleem gehad...
en @ hierboven ergens, ik gebruik de killcam inderdaad ook vaak om wat schijnbewegingen te maken
Ik had natuurlijk hier heel sneaky al meegelezenRichard P schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:57:
[...]
Werd je ook gekickt voordat je PB had geupdate? Ik heb ook alle updates gedaan etc. Alles wat aangeraden was. Ik snap ook niet dat het nog steeds niet werkt. Ik heb al een aantal servers geprobeerd die zonder PB werken, maar die lijken nogal instabiel, want ik heb geen potje af kunnen maken zonder disconnect. Vrij kansloos dat zowel de cheaters als het middel tegen cheaters voor problemen zorgen in een game.
Heb op zowel een vaste server gespeelt als een willekeurige
ps. geupdate via die tool van pb dus
Ja dacht ik almrsar schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:58:
[...]
Ik had natuurlijk hier heel sneaky al meegelezendus toen ik thuis kwam heb ik meteen de update gedraait.
Heb op zowel een vaste server gespeelt als een willekeurige
ps. geupdate via die tool van pb dus
Juist, Ik vraag me daarom ook af wat nou de combinatie is van factoren die ervoor zorgt.....want het is niet 100% pb,want dan had ik het ook moeten hebbenRichard P schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:01:
[...]
Ja dacht ik alWant je had het probleem in de eerste plaats al niet gehad. PB updaten was namelijk geen oplossing. Ik vraag me af wat precies de omvang is, hoeveel mensen precies last hebben van dit probleem.
Absoluut, wat me eigenlijk nog pissiger maakt, want waarom ik wel en anderen niet. Anders was het meer gedeelde smart enzo. Ach, zo krijg ik nog eens wat werk gedaan.mrsar schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:03:
[...]
Juist, Ik vraag me daarom ook af wat nou de combinatie is van factoren die ervoor zorgt.....want het is niet 100% pb,want dan had ik het ook moeten hebben
Tips pleaseStealthyPeanut schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:50:
Als je veel BF speelt, weet je na een tijdje precies hoe je de tegenstander moet neerleggen. In het begin lijkt het of dat het heel moeilijk is, maar na loop van tijd krijg je het door. Geen enkele tegenstander heeft bij mij een kans als ik hem eerst zie. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
[sarcasme]Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Tips pleaseBovendien leg ik denk ik toch echt wel het loodje als er 1 of 2 keer op me geschoten wordt in het echt hoor
Dan denk ik ook niet na 4 kogels van goh laat ik eens achter een muurtje gaan zitten en terugschieten. Dan gil ik waarschijnlijk: "tell my wife i love her "
Moest het een realistisch spel zijn dan zouden we soldaatjes kunnen roosteren en op lijken plassen.
Oo wacht, dat kan in postal
[/sarcasme]
roosteren
plassen
[ Voor 24% gewijzigd door evil kim op 25-01-2012 13:39 ]
ben ik de enige of begrijpen er meer mensen helemaal niks van deze zin?evil kim schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:25:
[...]
Moest het realistisch zijn zouden we kunnen soldaatjes roosteren en op lijken plassen.
Oo wacht, dat kan in postal
roosterenjorg5 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:30:
[...]
ben ik de enige of begrijpen er meer mensen helemaal niks van deze zin?
plassen
[ Voor 4% gewijzigd door evil kim op 25-01-2012 13:34 ]
Gedeeltelijk mee eens. Het klopt dat het echte BF geen HC is. Voor mij is het grootste verschil tussen HC en Normal niet de health, maar het gebrek aan een HUD. Wat dat betreft reken ik Battlefield Vietnam ook tot de roots, en daar ging je duidelijk sneller dood dan in de overige twee. Dit kwam deels doordat de wapens een stuk accurater waren, maar ook omdat ze krachtiger waren. Op een schaal van 100 deden de M16 en de AK in Vietnam ongeveer 40 damage per bullet, dus iets meer dan 2 bullets nodig voor een kill. Ik vond zelf de wapens in Vietnam een stuk beter uitgewerkt dan in 1942 en BF2. In BF2 kostte het juist te veel bullets (meestal 5) en in 1942 schoten ze niet allemaal even fijn. De STG en de BAR hadden te veel recoil en de Thompson en de Mp40 waren soms nogal zwakjes.StealthyPeanut schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:50:
Het echte BF is juist geen HC. Kijk maar naar BF1942 en BF2. Dit zijn toch echt de roots van BF en deze spellen hadden niet eens een HC mode. Je had juist wat meer kogels nodig voor een kill, om zo ervoor te zorgen dat je geen instant kills krijgt. Iets wat heel erg irritant is.
Ik zou zo HC spelen (waarschijnlijk exclusief HC spelen) als er een HUD bij zat. Dit heeft altijd in BF gezeten en ik snap niet wat dit met 'Hardcore' te maken heeft. Ik wil kunnen zien hoeveel health en ammo ik heb, ik kan het toch niet ruiken! Het zelfde geldt voor een normale crosshair in HC. Daar bovenop komt natuurlijk nog de commo-rose en de minimap, maar dat kan ik HC niet verwijten...
jorg5 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:30:
[...]
ben ik de enige of begrijpen er meer mensen helemaal niks van deze zin?
Ik heb de zin aangepast en wat leesbaar gemaakt, ook 2 linkjes gepost die meer verklaren.
Als ook duidelijk gemaakt dat het sarcastisch bedoeld is voor ik moraal ridders tegen de borst stoot
[ Voor 10% gewijzigd door evil kim op 25-01-2012 13:41 ]
Verwijderd
Oorlog in het echt niet leuk is en dus niet kan vergelijken met battlefield in de zin van "realistisch"
Iemand die mij wat nuttige tips kan geven hoe ik vliegen kan leren?
Je kan natuurlijk altijd een sim gaan spelen waarin het realisme hoger ligt, maar de meeste mensen zouden vrij snel afhaken dan. We mogen ook niet vergeten dat EA/Dice zoveel mogelijk winst wilt en dan is een zo groot mogelijke doelgroep houden belangrijk.
Wat ik wel jammer vind is dat er op de normale mode weinig met friendly fire aan gespeeld worden. Want nu is het in bv metro gewoon granaatjes gooien en sprayen als support en maar punten harken.
Probeer het eens met WASD & pijltjes. Werkt bij mij veeeeeel beter.Faberge schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:12:
Ik kan 0 vliegen in jets. Heb al redelijk wat tips opgezocht en uitgeprobeerd maar het wil maar niet lukken. Hoe kan ik nou het best leren om te vliegen. Ik probeer te vliegen met de muis en toetsenbord maar ik ga altijd te snel om iets te kunnen zien ook al druk ik keihard S in.
Heli's zijn een stuk makkelijker te besturen vind, kun je daar wel mee overweg?
Idd, voor helis staan ook leuke how to movies op youtube:Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:15:
Jets lukt me ook nauwelijks, die dingen vliegen in 2 seconden de complete map over en bovendien oneerlijk als je nog geen vliegervaring hebt dat je ook geen afweer hebt dmv flares oid. Zo wordt je in 2 tellen weer uit de lucht geknald en kun je bijna geen ervaring opdoen.
http://youtu.be/zNptg_JORdQ
Jets, kan ik helaas ook weinig info over geven. weinig nuttigs gevonden tot zover
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Verwijderd
Als je geen flares hebt en er komt een raket op je af moet je gewoon omdraaien en laag bij de grond gaan vliegen. Als je genoeg tijd had zal de raket over je heen vliegen en vervolgens in de grond slaan.Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:15:
Jets lukt me ook nauwelijks, die dingen vliegen in 2 seconden de complete map over en bovendien oneerlijk als je nog geen vliegervaring hebt dat je ook geen afweer hebt dmv flares oid. Zo wordt je in 2 tellen weer uit de lucht geknald en kun je bijna geen ervaring opdoen.
Als ik hoog zit doe ik dit via een halve looping en laag bij de grond gewoon sturen...
Succes!
Vliegen in heli's lukt me best wel goed eigenlijk. Kan wel behendig locks ontlopen en laag vliegen. Maar zoals je zegt, met een jet heb je in 2 seconden de hele map gezien.Metro2002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:15:
klopt... in normal/kiddy-core/hoe het eerder ook allemaal genoemd isevil kim schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:14:
Inderdaad, er moeten toegevingen gedaan worden op gebied van realisme anders zal het gewoon niet zo fijn spelen online.
Je kan natuurlijk altijd een sim gaan spelen waarin het realisme hoger ligt, maar de meeste mensen zouden vrij snel afhaken dan. We mogen ook niet vergeten dat EA/Dice zoveel mogelijk winst wilt en dan is een zo groot mogelijke doelgroep houden belangrijk.
Wat ik wel jammer vind is dat er op de normale mode weinig met friendly fire aan gespeeld worden. Want nu is het in bv metro gewoon granaatjes gooien en sprayen als support en maar punten harken.
als je HC speelt staat het bijna altijd aan... maar ok dan is het granaatjes en rockets van de trap af schieten... sommige mensen spele HC omdat het 'makkelijker' killen is en geven geen fuck als ze een teamkill maken...
of ze gaan express voor je voertuig lopen waardoor jij de TK krijgt stelletje [ vul zelf maar wat creatiefs in
Verwijderd
Dat is ook weer waar. Maar in de game industrie zullen ze altijd naar de funfactor kijkenjorg5 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:10:
daar kan ik me ook wel in vindenoorlog is natuurlijk niet leuk, maar een bepaalde mate van realisme in BG is ook wel leuk
, ik bedoel, ze maken wapens zo echt mogelijk, er worden echte leger eenheden gebruikt, de damage die een mens kan hebben hoort daar dan ook bij vind ik.
De damage die een mens kan hebben? also funfactor. Wat denk je dat er gebeurt als ik in het echt een RPG op je zou schieten? Zelfs al zouden ze dan al je lichaamsdelen terugvinden denk ik niet dat shockpaddles nog iets uithalen!
Het basic vliegen in heli's is niet lastig, moet zelf alleen nog oefenen om het echt goed te kunnen. Met jets precies hetzelfde. Iemand achtervolgen vind ik soms nog lastig. Begin met WASD + pijltjes. Als je dat dan beetje kan, kan je denk ik beter overstappen naar toetsenbord + muis. Muis is iets preciezer.Faberge schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:12:
Ik kan 0 vliegen in jets. Heb al redelijk wat tips opgezocht en uitgeprobeerd maar het wil maar niet lukken. Hoe kan ik nou het best leren om te vliegen. Ik probeer te vliegen met de muis en toetsenbord maar ik ga altijd te snel om iets te kunnen zien ook al druk ik keihard S in.
Ga anders oefenen in unranked servers. Er zijn genoeg servers die dienen als vliegscholen
[ Voor 36% gewijzigd door Michielodc op 25-01-2012 14:23 ]
moest wel lachen om t tweede gedeelte... je hebt wel gelijkVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:21:
[...]
Dat is ook weer waar. Maar in de game industrie zullen ze altijd naar de funfactor kijken. En realistisch uitziende wapens behoort ook tot een funfactor net als de leger eenheden. Battlefield is niks anders dan lekker ouderwets soldaatje spelen
.
De damage die een mens kan hebben? also funfactor. Wat denk je dat er gebeurt als ik in het echt een RPG op je zou schieten? Zelfs al zouden ze dan al je lichaamsdelen terugvinden denk ik niet dat shockpaddles nog iets uithalen!
[afbeelding]
ieder zijn stylo toch
Toetsenbord + muis is beter, je kunt veel beter draaien, richten en rollen. Ook kun je zo in heli's beter in cirkels om een doel "strafen".Michielodc schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:22:
Heb basic vliegen in heli's is niet lastig, moet zelf alleen nog oefenen om het echt goed te kunnen. Met jets precies hetzelfde. Iemand achtervolgen vind ik soms nog lastig. Begin met WASD + pijltjes. Als je dat dan beetje kan, kan je denk ik beter overstappen naar toetsenbord + muis. Muis is iets preciezer.
Ga anders oefenen in unranked servers. Er zijn genoeg servers die dienen als vliegscholen
Zie mijn vorige post...jorg5 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:31:
ik blijf wel met beide benen op de grondstort altijd neer of word binnen no-time kapot geschoten omdat ik geen flares heb
Verwijderd
Degene die ik weet heb ik al een invite gestuurd, als je er graag bij wilt reply hier of stuur me een PM.
Euh: ikke
SameVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:35:
Ik heb "vroegah" leren vliegen in battlefield 1942 normal en ook in de Desert combat mod. Dat waren pas tijden!
Coral Sea in bf1942 was geniaal! 2 vliegdekschepen tegenover elkaar, en daartussen wat waardeloze eilandjes. Daar had je ook gewoon langzaam vliegende bommenwerpers, heerlijk om bommen te gooien op mannetjes.
Ik heb het vliegen ook in bf3 geprobeerd, maar tot nu toe vond ik het niks. Vliegtuigen vliegen veel te snel voor mij (wat deels ook wel begrijpelijk is)
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.