• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 22:14
Er is een update voor PB geweest, hier kan je makkelijk updaten.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

PBsetup draaien en add game bf3, dan update.
Asgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Ik wou eerst de tip geven om Amerikaanse servers ook toe te laten via de filters. Maar dat heb je al gedaan zo te zien :)
Nuja, de game is nog zeer populair hoor.
Toch veel populairder dan de PC-versie van MW3.
Hier kan je de huidige player count zien: http://bf3stats.com/ in linkerbalk. Dit is realtime want elke keer je reload, staat er ander aantal.
Huidige player count van MW3 zie je hier http://store.steampowered.com/stats/ in linkerkolom.
Check allebei die sites uit nieuwsgierigheid soms eens, en telkens ligt de populariteit van bf3 pc hoger dan mw3 pc. Dus game is verre van dood. :)
Ja maar wanneer spelen ze? Overdag zijn er massa's volle servers, maar waar Rin op doelt (denk ik) is dat het 's avonds / 's nachts zo rustig is vergeleken met andere shooters in het verleden. Ook rond een uur of 11 /12 zit het gros van de servers in mijn favorietenlijst verre van vol meer terwijl dat na de launch joinen gekkenwerk was.

Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld wou ik na 't stappen ook nog een klein slaapmutsje pakken op 't slagveld en er waren slechts 2(!) volle servers en dan ook nog uitsluitend TDM. Ik herken dat verhaal van Rin wel helaas.
Kan iemand nog eens uitleggen wat Battlerecorder inhoudt?

Ik heb het zelf nauwelijk gebruikt in BF2 vroeger, maar ik herinner mij dat je een lijst van recordings kon zien in het in-game menu.
Al die recordings staan die dan op je PC zelf, of op servers van EA?
Was er een performance hit bij het recorden, of was dit net het voordeel van Battlerecorder: dat alles werd opgeslagen op server dus jij zelf voelt geen vertraging?
Minaaj schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:01:
Er is een update voor PB geweest, hier kan je makkelijk updaten.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

PBsetup draaien en add game bf3, dan update.
Overbelast. 8)7

BF3 rules. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

immetjes

HIER is BERN-E

Asgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:01:
Kan iemand nog eens uitleggen wat Battlerecorder inhoudt?

Ik heb het zelf nauwelijk gebruikt in BF2 vroeger, maar ik herinner mij dat je een lijst van recordings kon zien in het in-game menu.
Al die recordings staan die dan op je PC zelf, of op servers van EA?
Was er een performance hit bij het recorden, of was dit net het voordeel van Battlerecorder: dat alles werd opgeslagen op server dus jij zelf voelt geen vertraging?
De server moest battlerecorder aan hebben staan en dan kon je na de game je filmpje downloaden dan kan je na de game alles opnieuw bekijken terwijl je niet gebonden was aan enig camera standpunt. Er waren alleen niet zo veel servers die het aan hadden staan, al kon je er wel op filteren. Recordings stonden dus op de server. Geen performance hit (voor jou in irder geval)

[ Voor 7% gewijzigd door immetjes op 24-01-2012 15:07 ]

Je kon het volgens mij downloaden vanaf de servers. Battlerecorder neemt geen beeld op maar registreert de acties van de spelers. Je kan dus een match exact zo opslaan zoals hij gespeeld is en deze vervolgens terug bekijken. Je zit dan niet gebonden aan een standpunt maar kan vanaf elke locatie kijken en alles zien wat er tijdens de match gebeurt is door welke speler dan ook.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Toch aan het updaten van faalbuster.
Kijken of ik een kick krijg voor de FXAA mod. (denk het niet) ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:04:
Je kon het volgens mij downloaden vanaf de servers. Battlerecorder neemt geen beeld op maar registreert de acties van de spelers. Je kan dus een match exact zo opslaan zoals hij gespeeld is en deze vervolgens terug bekijken. Je zit dan niet gebonden aan een standpunt maar kan vanaf elke locatie kijken en alles zien wat er tijdens de match gebeurt is door welke speler dan ook.
Inderdaad, dat is waar ook. Je kon het beeld stilzetten en bv rondvliegen etc. Helemaal vergeten.
Ahja idd, vandaar de vele mooie montages.

Klinkt wel leuk, want zo kan je anderen je gameplay tonen zonder je het moet uploaden naar Youtube.
Zeker voor mij is dat goed: want mijn uploadspeed is zo ontzettend traag dat alle filmpjes van >5 sec. gewoon mislukken bij het uploaden :(
Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:04:
Sorry? Iedereen kan dus precies terughalen hoe ik een ronde gespeeld heb? Lekker is dat, daar gaan de looproutes/beacon locaties en precieze wapenkeuzes.... Oké het gros zal er een volgende keer toch niet goed op in spelen, maar een paar capabele boys kunnen er wel veel voordeel mee doen. Weet niet of ik daar nu zo happy mee ben...
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:08:
Sorry? Iedereen kan dus precies terughalen hoe ik een ronde gespeeld heb? Lekker is dat, daar gaan de looproutes/beacon locaties en precieze wapenkeuzes.... Oké het gros zal er een volgende keer toch niet goed op in spelen, maar een paar capabele boys kunnen er wel veel voordeel mee doen. Weet niet of ik daar nu zo happy mee ben...
Tis een server side instelling dus dan moet je op servers spelen die het uit hebben staan. In BF2 hadden veel servers het gewoon uit staan. Het heeft zo zijn nadelen maar ook flink wat voordelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

[...]

Alles wordt niet standaard opgeslaan hoor. Je kan zelf kiezen of je iets wilt laten opnemen door Battlerecorder of niet. Dat dacht ik toch?

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

[...]

Ja, dat kon idd. Je kon zo ook leuke animaties maken. Scene afspelen vanaf 1 camerastandpunt dan dezelfde scene afspelen vanaf een ander punt en daarna de boel monteren. Er zijn vast nog wel voorbeelden op Youtube.

Edit: Asgaro - Ik dacht dat als de server battlerecorder aan had staan dat er dan standaard werd opgenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door immetjes op 24-01-2012 15:11 ]

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:06:
Toch aan het updaten van faalbuster.
Kijken of ik een kick krijg voor de FXAA mod. (denk het niet) ;)
Nou geen kick. En ik kan nog steeds voor geen meter vliegen in een jet. (kan niet eens een bocht maken) :F

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik vind wel dat de match dan in delen van 5min moet worden opgedeeld. Als je een epic moment gebeurt, wil je alleen dat terug zien of in een compilatie stoppen. Geen zin om dan een match van 30min te gaan downloaden.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Pff, iemand bekend met een mortar hack ? Ik speelde afgelopen week op een webhallen 06 server, met punkbuster aan, de nieuwe ronde begint en binnen een paar seconden had een speler (iets met gangster genaamd) 64 kills gemaakt met zijn mortar. Als je begon in een heli of plane, werd je ook geraakt door de mortar en was je dood. Niemand kon dus de startbasis verlaten.

Deze speler kreeg het in zijn eentje voor elkaar de hele server onspeelbaar te maken. Met als gevolg dat de server in notime leeg was. helaas ook geen admin op dat moment.

Iemand dit al eerder meegemaakt ?
Asgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:09:
Alles wordt niet standaard opgeslaan hoor. Je kan zelf kiezen of je iets wilt laten opnemen door Battlerecorder of niet. Dat dacht ik toch?
Serverside waarna jij het van de server kan downloaden. Je kan zelf dus niet bepalen of het wel of niet opgeslagen wordt, dat doet de server voor je.

Zulke films zijn dus enkel mogelijk met Battlerecorder.

Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Serverside waarna jij het van de server kan downloaden. Je kan zelf dus niet bepalen of het wel of niet opgeslagen wordt, dat doet de server voor je.
[video]
En een leuk detail: Snoken werkt nu voor Dice. Wel leuk als je via die filmpjes zo carriere kunt maken :)
bones schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:14:
Pff, iemand bekend met een mortar hack ? Ik speelde afgelopen week op een webhallen 06 server, met punkbuster aan, de nieuwe ronde begint en binnen een paar seconden had een speler (iets met gangster genaamd) 64 kills gemaakt met zijn mortar. Als je begon in een heli of plane, werd je ook geraakt door de mortar en was je dood. Niemand kon dus de startbasis verlaten.

Deze speler kreeg het in zijn eentje voor elkaar de hele server onspeelbaar te maken. Met als gevolg dat de server in notime leeg was. helaas ook geen admin op dat moment.

Een keer een mortar hacker die 3 schoten loste per salvo in plaats van een. Dat was Rush op Seine crossing en hij was in het verdedigende team. De match was snel voorbij kan ik je vertellen. :+

• Michielodc
[...]

[video]
Ze gaan een horn bij voertuigen toevoegen, dan mogen ze "MINE" toevoegen bij soldaten. Leuk voor in het begin en leuk om mensen mee te trollen!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:29
Een moderator op het Battlelog-forum is ontheven uit zijn functie nadat bleek dat hij zich schuldig maakte aan hacken binnen Battlefield 3. Dit meldt de fansite Battlefield 3 Blog.

Forum-moderator Battlefield blijkt hacker

De voormalige moderator, MrPropper777, was door ontwikkelaar DICE aangesteld om het forum in goede banen te leiden. Toen de studio erachter kwam dat hij zich zelf niet hield aan de regels, werden zijn privileges als moderator afgenomen en is zijn Battlelog-profiel ontdaan van eerder behaalde prestaties en statistieken. Battlefield 3 Blog stelt overigens dat deze maatregel niet streng genoeg is, omdat hij (en andere hackers en valsspelers die gestraft worden) daarna gewoon weer met de game aan de slag kunnen.

http://battlelog.battlefi...#!/bf3/user/MrPropper777/

ik had toch gelijk dat die hackte de noob
[...]

[video]
Are those subtitles? :D
Moet er elke keer om lachen.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
bones schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:14:

Nog niet een mortar hack meegemaakt. Wel een keer gezien dat iedereen met t-ugs gedood werd :) haha

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:29
Maar waar vinden die noobs al die hacks? gister ook weer 1tje meegemaakt.

http://battlelog.battlefi...how/17976448/1/226656697/

kan iedereen even een reportje doen van deze noob? Als je glitch staat daar ook iets voor?

[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 24-01-2012 15:40 ]

goosche schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:37:
Maar waar vinden die noobs al die hacks? gister ook weer 1tje meegemaakt.
Op internet? Sluit gewoon een abonnementje af en voila, elke keer de nieuwste hacks.

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-11 21:10
erg slim zijn ze daar ook niet, ik zie in verschillende screenshots prima hun gamernicks ...

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
MSoft06 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:43:
erg slim zijn ze daar ook niet, ik zie in verschillende screenshots prima hun gamernicks ...
Over het algemeen is de doelgroep voor hacks niet het type persoon dat zijn hersens wenst te gebruiken ;) Liever een 'press to win'-knop dan zelf nadenken ;) Wel jammer/triest dat het tegenwoordig zelfs in abbonement vorm wordt aangeboden.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Michielodc
Ik denk niet dat, dat hun normale account is. Die mensen verdienen er genoeg aan en hebben waarschijnlijk meerdere accounts. Een voor normaal spelen en een of meerdere voor cheaten.
Alsof het hun wat kan schelen dat ze gebanned worden. Ze verdienen genoeg om BF3 gewoon opnieuw te kopen als ze gebanned worden. Als DICE een patch uitbrengt voor de hacks en dan komen ze gewoon met nieuwe hacks en verdienen weer een bak met geld.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:41

StrongArmLance

Endless flow

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Are those subtitles? :D
Moet er elke keer om lachen.
Haha ja, I cant understand you where are your subtitles?
Alleen vrij irritant dat ze het verschil niet weten tussen your en you're

Mierenneukende maar ik kan me er echt aan ergeren ;p

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 24-01-2012 15:56 ]

• MSoft06
En het IP adres is geen manier om eventueel andere accounts te weren? Het blijft slechts een poets middel en je zal het nooit kunnen stoppen maar je kan het in ieder geval bespeelbaar maken door bepaalde users te weren

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
MSoft06 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:56:
En het IP adres is geen manier om eventueel andere accounts te weren? Het blijft slechts een poets middel en je zal het nooit kunnen stoppen maar je kan het in ieder geval bespeelbaar maken door bepaalde users te weren
Denk dat je dan vele studenten tegen de borst zou kunnen stoten
IP adres is nooit goed in een wereld met dynamische IP adressen.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

In battlefield 2 heb ik toch regelmatig wat ''rare'' momenten terug kunnen kijken met battlerecorder. Zo kwam ik er o.a. achter dat claymores ook door kisten/kratten heen konden killen. Ook erg handige tool om wat te leren van andermans speelstijl. Maar bovenal gewoon het makkelijkste/beste bewijs van cheaten.

Dat iemand jouw tactische moves kan zien is niet zo'n ramp, de meeste mensen gaan echt niet urenlang alle spelers na kijken op video om vooral maar de ultieme tactiek te ontdekken, want ingame die ene goeie teammate eens te volgen werkt beter imho.

Ohja, en natuurlijk die ongelofelijke grappige momenten die je dan tegenkomt en die vanuit alle posities te kunnen bekijken is ook goud waard.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Gisteren de SCAR-H unlocked, speelt wel fijn zou er graag een 4x scope op hebben.
Begin stil aan toch ook wel fijnere wapens te hebben *O*

• Wesses
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 14:09
Iemand problemen met BF3?

Er lijkt flink wat aan de hand te zijn bij ea/dice!

hier het volgende bericht wat gegeven wordt:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'username' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 10:07
en wat heeft punkbuster met ea te maken?

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:21
Wesses schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:41:
Iemand problemen met BF3?

Er lijkt flink wat aan de hand te zijn bij ea/dice!

hier het volgende bericht wat gegeven wordt:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'username' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
Ja dit is de hele dag al aan de gang. Ze zijn ermee bezig om het op te lossen, maar kan nog wel even duren.

@Blueice: Het is hun game en zij zijn verantwoordelijk voor de support en het feit dat de game werkt.

• Wesses
blueice85 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:43:
en wat heeft punkbuster met ea te maken?
oke.. punkbuster is flink aan het klooten!.. het punt is.. hebben meer mensen uit Nederland hier last van?

• MSoft06
Wesses schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:54:
[...]

oke.. punkbuster is flink aan het klooten!.. het punt is.. hebben meer mensen uit Nederland hier last van?
Serieus, er staat een blauwe banner bovenaan op battlelog, dat ze problemen hebben en dat ze eraan werken ...
Zal wel een PB probleem zijn dat ze proberen op te lossen met serverupdate R18 wat zal faalen aangezien R19 morgen al komt. :Y)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 22:14
Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:01:
IP adres is nooit goed in een wereld met dynamische IP adressen.
Inderdaad, beste is HWID maar die is ook weer te omzeilen.. maar toch een stuk moeilijker dan VPN oid.

• Wesses
MSoft06 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Serieus, er staat een blauwe banner bovenaan op battlelog, dat ze problemen hebben en dat ze eraan werken ...
ah super! nog niet gezien! thnx :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Wesses schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:10:
[...]

ah super! nog niet gezien! thnx :)
Wanneer wordt die spelfout opgelost?
Beeing?

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:21
kristan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:40:
[...]

Wanneer wordt die spelfout opgelost?
Beeing?
Misschien zitten er bijen in de servers? Ik heb liever dat ze hun aandacht richten op het Punkbuster probleem, de spelling neem ik op de koop toe.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Hoor ik daar battlerecorder? :9~
Full performance gamen + recorden :*)

Buffalo77 | Pokemon Unite

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Richard P schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:41:
[...]

Misschien zitten er bijen in de servers? Ik heb liever dat ze hun aandacht richten op het Punkbuster probleem, de spelling neem ik op de koop toe.
Hehe :Y)

//

Aah kom ik net een room in, nog niet eens gespawnd en BAM your team lost. Ik vind dat dat niet meeteld?

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 24-01-2012 17:44 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:16
ronalddus schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:41:
Hoor ik daar battlerecorder? :9~
Full performance gamen + recorden :*)
zo enorm is die hit toch niet? Behalve als je leipe kwaliteit wil, maar goed, youtube maakt er toch weer pulp van.

Die battlerecorder is bestanden van de server toch? Dan vraag ik me af of je vanuit first person nog normale beelden krijgt, niet elke movement wordt gelijk naar de server gegooid.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

haarbal schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:47:
[...]

zo enorm is die hit toch niet? Behalve als je leipe kwaliteit wil, maar goed, youtube maakt er toch weer pulp van.

Die battlerecorder is bestanden van de server toch? Dan vraag ik me af of je vanuit first person nog normale beelden krijgt, niet elke movement wordt gelijk naar de server gegooid.
Bij Black Ops had je ook een battlerecorder.
Ten eerste hoef je niet fraps te laten lopen terwijl je aan het spelen bent. Ik krijg vaak drops en de 'montageclips' die je wilt lukken dan helemaal niet.
Ook kon je de snelheid op 0,2 zetten, dus 5x langzamer, terwijl je nog steeds met 60FPS kon filmen. Meestal deed ik 0,2 en locken op 30FPS, zodat je de beste kwaliteit had met 150FPS. (met software versnelde je de beelden met 5x + je FPS)

Ik vond dat best belangrijk als ik een montage maakte bijvoorbeeld.

Geen idee of dit een zelfde soort recorder wordt hoor. We zien het wel, maar ik ben erg benieuwd _/-\o_

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Oh leuk, onschuldige spelers worden nu gebanned door hackers.. |:(
Leesvoer:
http://kotaku.com/5878798...ocent-battlefield-3-users
http://www.reddit.com/r/b...m_to_be_banning_innocent/

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik hoop dat de volgende patch die in februari verwacht wordt (het word echt tijd dat die patch eraan komt!) ervoor zal zorgen dat de hitboxes server-side geregeld worden. Ik ben er bijna zeker van dat er in de toekomst geen enkele patch zal zijn waarin DICE dit probleem zal verhelpen. Maar ik blijf gewoon hopen.

Ook het feit dat ik gisteren 30 minuten gespeeld en en wel 13 keer meteen dood viel tijdens het spawnen. Je scherm is heel even zwart alvorens je helemaal gespawned bent. Vervolgens zie je dat je net naast een volledige squad (4 man) van de enemy gespawned bent. Tegen dat je het goed en wel beseft ben je al dood. Is het dan zo moeilijk een simpele regel in de Battlefield 3 code in te voegen? Gewoon een check om een safe spawn locatie te selecteren. En als er geen enkele gevonden is, pas dan een unsafe. Maar ik kan me niet voorstellen dat er nooit een safe spawn is.

Nog een domme fout (en waaraan je kan zien dat Battlefield 3 zomaar even snel in elkaar gegooid is en niet echt oog voor detail heeft gekregen) is te zien bij de RPG 7. Als je een kogel afvuurt en van wapen switched en dan terug naar de RPG 7 dan neem je de RPG 7 met een geladen kogel. Als de switch event klaar is gaat de kogel plots weg en moet je alsnog herladen. Heel logisch natuurlijk. Maar ook een heel domme fout. Ook dit kan al in enkele regels gedaan worden lijkt me.

Gericht aan DICE:
Copy and paste this in the weapon switch function.

if((player->weapOutfitting->weapName == 'RPG7') && (player->weapOutfitting->weapBullets == 0))
{
// Paste here some code to load the RPG 7 without any bullet inside.
}

Zo, ik hoop dat ik hiermee DICE wat geholpen heb en dat dit ook meteen in de volgende patch kan?

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik vind sowieso de spelervaring nog erg frustrerend.
Spel loop nog steeds regelmatig (10-30 min spelen) vast waarna ik naar de desktop knal.
Niets zo frustrerend als net lekker bezig zijn en dan....

Nu kan ik dus totaal niet fatsoenlijk spelen want ik word voortdurend gekickt door het punkbuster euvel dat nu speelt.

Het is gewoon erg jammer.
Stond een paar pagina's geleden ook al. Ik denk dat Artificial Aiming een FBI of andere politie-instantie kan verwachten met een vette aanklacht voor onder andere hacken. :D _/-\o_ :9~ O+ }) _O- *O* d:)b :w :Y) (ja heel veel smilies zijn hier van toepassing op)

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:58:
[...]

Stond een paar pagina's geleden ook al. Ik denk dat Artificial Aiming een FBI of andere politie-instantie kan verwachten met een vette aanklacht voor onder andere hacken. :D _/-\o_ :9~ O+ }) _O- *O* d:)b :w :Y) (ja heel veel smilies zijn hier van toepassing op)
zijn toch al een tijdje bezig...dus zal zo'n vaart niet lopen denk ik (

http://www.artificialaimi...unkbuster-season-3-a.html
Mr. Detonator schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Ze zeggen zelf dat ze het nu echt doen. .net is volgens mij Amerikaans (of het word in ieder geval als Amerikaans geclaimd) en met EA die echt wel druk gaat uitoefenen is het een kwestie van tijd voordat de FBI ingrijpt. >:)

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
Mr. Detonator schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:09:
[...]

kijk, dat is nu een website waarvan ik het niet zo erg zou vinden als de makers werden opgepakt en de servers uit de lucht gehaald.

:(

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Zijn er eigenlijk veel mensen die spelen met een Joystick?

Ik zit te denken om misschien een Saitek Cyborg X Stick aan te schaffen om mezelf beetje knap in een chopper etc te kunnen bewegen :)

Heeft iemand nog tips?

Verwijderd

Ramasha schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:58:

Ik zit te denken om misschien een Saitek Cyborg X Stick aan te schaffen om mezelf beetje knap in een chopper etc te kunnen bewegen :)

Heeft iemand nog tips?
Ik doe het met m'n keyboard en ik vind het zo al lekker genoeg gaan ^^

Verwijderd

Nog meer mensen die op dit moment niet online kunnen spelen? Bij het joinen van een server popt Origin op met de melding dat verificatie is mislukt terwijl wél het goede wachtwoord wordt opgegeven.

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 22:24
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:30:
Nog meer mensen die op dit moment niet online kunnen spelen? Bij het joinen van een server popt Origin op met de melding dat verificatie is mislukt terwijl wél het goede wachtwoord wordt opgegeven.
hier ook

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dat heb ik niet met Origin, wel de PB fout van dit moment. Alles ge-update naar de laatste versie 00287. Ik zie die blauwe banner ook wel staan dat ze ermee bezig zijn, maar waarom zie ik dan wel dat er in sommige servers gewoon druk gespeeld wordt?

Steam || Diablo 3

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Heeft iemand nog tips?
Ik speel net als Rienspy ook gewoon met tobo en muis. is even wennen maar daarna wil je misschien niet eens anders meer want het mikken is gewoon veel preciezer dan met een joystick en ik kan het weten want ik heb het echt wel geprobeerd met een joystick (Logitech Extreme 3D Pro) maar die staat nu werkeloos toe te kijken hoe mijn rechterhand aan het muizen is :)

edit: alhoewel mijn rechterhand nu met die PB error helemaal niets doet... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 24-01-2012 20:47 ]

Steam || Diablo 3

Geen joystick voor mij. Ik kan al nauwelijks vliegen maar met een joystick was het nog veel erger.

Voor een ieder die Origin niet opgestart krijgt als ie vraagt om je wachtwoord: Inloggen via battlelog, een server joinen en dan start Origin (meestal) wel zonder problemen op. Dit heeft tot nu toe elke keer als origin moeilijk deed gewerkt na 1 of 2 pogingen!

Die blauwe balk met de PB notice staat er volgens mij standaard, geen enkele keer gekicked en toch heb ik die balk.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 22:33

Heeft iemand nog tips?
Heb een joystick (gebruik ik bij het spelen van IL-2 Sturmovik), maar in BF3 ben je beter af met tobo.
Muis gebruik ik als ik precies wil schieten, de rest tobo.
Heb het idee dat je met een joystick geen voordeel hebt, het bestuurt minder makkelijk.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nee, die staat er echt niet standaard... Die staat er nu en dan heb jij geluk AWESOM0. Ik kan niet joinen want ik krijg meteen de PB error en ik kan je niet zeggen hoezeer ik hiervan baal! :( :( :(

[ Voor 48% gewijzigd door l0n3w012ph op 24-01-2012 20:59 ]

Steam || Diablo 3

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 12:48
Net meest spannende en beste pot ooit gehad op de NL Dutch Extreme Gaming server. 600 tickets op Karkand en we wonnen nipt met 2 tickets. Het ging de hele tijd om en om en iedereen was helemaal hyper als ik de chat mag geloven. Dit is echt waar BF voor bedoeld is, superspannend en veel teamwerk.

Duurde 46 minuten, heb wel 30 vlaggen gecapped. 85-29... man, mooiste 3 kwartier BF3 sinds de release!

Heerlijk om weer eens zo'n pot te hebben :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Zerosum op 24-01-2012 21:25 ]

Verwijderd

Ik wilde net een GoT server joinen, op het moment dat ik de server binnen kwam kreeg ik een stopfout (bluescreen) Na mijn PC opnieuw gestart te hebben kreeg ik in Battlelog de melding dat ik gekicked was door Punkbuster bla bla bla. Ik weet niet of dit verband houdt? Dat PB op één of andere manier de BSD veroorzaakte?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik had net een pot op kharq...
750 (?) tickets ofzo, wij hadden er nog 700 over bij winst ---.---

Ik heb trouwens 0,0 problemen met PB of het joinen

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 24-01-2012 21:21 ]

l0n3w012ph schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:59:
Nee, die staat er echt niet standaard... Die staat er nu en dan heb jij geluk AWESOM0. Ik kan niet joinen want ik krijg meteen de PB error en ik kan je niet zeggen hoezeer ik hiervan baal! :( :( :(
oe das lelijk, want ik ben nu gewoon aan t spelen, heel apart

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:23:
[...]

oe das lelijk, want ik ben nu gewoon aan t spelen, heel apart
Inderdaad, PB filter maar uitgezet en nu op niet PB enabled servers aan het spelen...

Steam || Diablo 3

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
Qlii256 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:39:
(...) en waaraan je kan zien dat Battlefield 3 zomaar even snel in elkaar gegooid is en niet echt oog voor detail heeft gekregen (...)
Hier wil ik even op reageren. Wist je dat de kleur van de hulzen die je wapen uitstoot verschilt per kant? Dit is een van de kleinste details in BF3 die eigenlijk niemand opvalt, maar wel gewoon in de game zit. Zo kan ik nog wel meer details opnoemen die je in eerste instantie niet opvallen, maar er wel voor zorgen dat je een 'diepere' ervaring krijgt als je in het heetst van de strijd zit.

Toegegeven, de animatie fout van de RPG is mij ook meerdere malen opgevallen, en ik vind 't ook stom dat ze wel aandacht besteden aan andere details en dit dan laten liggen. Maar om nou te zeggen dat BF3 gerushed is en alle aandacht voor detail weggelaten is, dat doet de game echt te kort.

PS5 PSN: UnrealKazu

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 22:24
ik heb net punkbuster update gedownload van http://www.evenbalance.com/ maar avira heeft het nu over malware. anderen dat ook?
pnkbstrk.sys detection TR/Crypt.ZPACK.GEN

Verwijderd

Avira zegt oo, dat pnkbstrk.sys een virus is hier...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:52:
Avira zegt oo, dat pnkbstrk.sys een virus is hier...
Toch maar weer terug gaan naar ariva van MS security essentials. :+

• Michielodc
Ik had 1,5uur geleden geen last van punkbuster. Kon gewoon joinen, mijn provider deed alleen weer kut xD. Binnenkort maar oefenen in unranked server met vliegen. Heb ik nog iets te doen totdat ik ben overgestapt :D
Nou moet ik eigenlijk online gaan en je proberen af te troeven maar ik moet weer schrijven voor de uni. :'(
Waarom is Geschiedenis nou zo schriftelijk ingesteld zeg? :+

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

vanavond eerste keer m'n andere monitor in gebruik, ik bak er niets van....

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:18:
[...]

Nou moet ik eigenlijk online gaan en je proberen af te troeven maar ik moet weer schrijven voor de uni. :'(
Ruilen? Mag jij mijn wachtrijtheorie tentamen van vrijdag maken :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Kazu schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:25:
[...]

Ruilen? Mag jij mijn wachtrijtheorie tentamen van vrijdag maken :+
Aankomende maandag een tentamen over z'n 600 pagina middeleeuwen en Vroeg Moderne tijd.
Moet nog beginnen en ik ga het halen. *O* (8 of hoger anders ben ik pissed) :P
Fantasma schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:24:
vanavond eerste keer m'n andere monitor in gebruik, ik bak er niets van....
Gewoon even wennen doorbijten en misschien even spelen met de kleurinstellingen. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-01-2012 22:27 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:25:
[...]

Gewoon even wennen en misschien even spelen met de kleurinstellingen. ;)
vooral 2de, Schaduw was echt veel te donker :D

misschien lukt het gewoon niet omdat dit helemaal anders zit ;)
hoeveel keer ik er vandaag heb naast geschoten weet ik niet, maar normaal zouden het easy kills moeten zijn geweest ;D
Fantasma schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:28:
[...]

vooral 2de, Schaduw was echt veel te donker :D

misschien lukt het gewoon niet omdat dit helemaal anders zit ;)
hoeveel keer ik er vandaag heb naast geschoten weet ik niet, maar normaal zouden het easy kills moeten zijn geweest ;D
Sensitivity opnieuw instellen.
Ik gok dat je een andere reso hebt. ;)

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:28:
[...]

Sensitivity opnieuw instellen.
Ik gok dat je een andere reso hebt. ;)
Resolutie is normaal nog steeds dezelfde.
Moet alleen nog vragen of hij wel hier mocht staan... O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 24-01-2012 22:36 . Reden: Beter? ;) ]

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
Straks nationscup Belgie - Australië
Ben eens benieuwd.. Hup Holland Belgie Hup!

iRacing Profiel - Race Rig

Fantasma schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:31:
[...]

Heb normaal zelfde resolutie :D
Moet stiekem ook nog vragen of hij hier wel mocht staan O-)
Ohhhhh. :P
(wacht totdat Asgaru grammEr nazi gaat spelen) O-)
(ja, ik heb er geen zin meer in vandaag) :P

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Elbaceever schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:33:
Straks nog? Ergens livestream van?

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:12

Metro2002

Memento mori

Wow ik had net een server waar de admin echt niet goed bezig was. Je mocht een aantal zaken niet:

- baserapen
- campen
- M320 / Smaw etc gebruiken

De map was métro. Ten eerste stond blijkbaar autobalance niet aan want de tegenstander had 4 personen meer en ten tweede waren ze aan het baserapen én campen bij het leven want je kon niet respawnen of je werd alweer direct neergemaaid. Bovendien betwijfelde ik of er geen cheats gebruikt werden want een aantal keer schoot ik een tegenstander een fors aantal maal en ging gewoon géén leven af. En dat op point blanc range zeg maar, zelfs IK schiet dan raak :+

Maar o weer als je zelf een overtreding begin, gebruik maar geen M320 of smaw want dan werd je er direct afgetrapt.

Baggerserver, ben snel na het potje weggegaan. Is het nou zo moeilijk om gewoon de regels te volgen :( dat maakt het spel er soms niet leuker op. Gelukkig zijn de meeste potjes wel erg leuk en is métro gewoon een gave map om te spelen maar dan moet het wél eerlijk gebeuren.
DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:18:
Dunno, ga wat studeren zoals sport ofzo, dat is gewoon jonge meisjes kijken en tegen een bal trappen :D

Nog een leuk potje trouwens: http://battlelog.battlefi...how/18092094/1/186401280/

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
Fantasma schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:33:
[...]

Straks nog? Ergens livestream van?
Om 23.00 ( en 8uur 's ochtends voor de aussies) Waarschijnlijk gruwelijk veel lag, we zullen zien.
Gaat achteraf worden geupload naar YT. Dus geen livestream volgens mij

http://www.team-belgium.e...p=index_comment&news_id=6

Wanneer speelt NL de eerste keer? (gaan ws pak verder geraken dan de Belgen maar kom ;w )

iRacing Profiel - Race Rig

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:36:
[...]

Dunno, ga wat studeren zoals sport ofzo, dat is gewoon jonge meisjes kijken en tegen een bal trappen :D

Nog een leuk potje trouwens: http://battlelog.battlefi...how/18092094/1/186401280/
Leuk? Wel voor je score ja. Maar als ik een pot win met 250 / 315 of 415 tickets verschil, vind ik dat nou niet echt een leuk potje. Maar dat zal persoonlijk zijn denk ik :)

Als ik met 3 tickets verschil verlies of 3 tickets win, dan vind ik het een leuk potje _/-\o_. Anders is het voor me gevoel alleen maar kills halen en de tegenstander overlopen. Kinderspel.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-01-2012 22:41 ]

• Michielodc
[...]

Zeer netjes. Welke attachments gebruik je? Heb het vast al is eerder zien staan, maar ik gok grip + kobra + silencer/laser?
[...]

stiekem is het wel heel erg interessant en leuk. En ik kan er ook nog premier mee worden. O-)
En nu doe je het er echt om. :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-01-2012 22:40 ]

Michielodc schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:39:
[...]

Zeer netjes. Welke attachments gebruik je? Heb het vast al is eerder zien staan, maar ik gok grip + kobra + silencer/laser?
M416 met foregrip en holosight. Holosight is niet de beste maar wel de mooiste, telt voor mij ook mee. Geen silencer of laser. Silencer gaat generfd worden dus wil niet afhankelijk zijn, laser valt te veel op voor sommige truukjes.
StealthyPeanut schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:39:
Leuk? Wel voor je score ja. Maar als ik een pot win met 250 / 315 of 415 tickets verschil, vind ik dat nou niet echt een leuk potje. Maar dat zal persoonlijk zijn denk ik :)
Ik vind beiden leuk, hier kan ik ook van genieten.
Als ik met 3 tickets verschil verlies of 3 tickets win, dan vind ik het een leuk potje _/-\o_. Anders is het voor me gevoel alleen maar kills halen en de tegenstander overlopen. Kinderspel.
Is ook leuk, maar nu weer zo'n potje en ik vind het toch vet: http://battlelog.battlefi...how/18095555/1/186401280/
Soms in je eentje een man of 7 dood maken waardoor jou team de vlag in kan nemen. In deze potjes ben ik voor een groot deel verantwoordelijk voor de winst van het team, dat voelt ook goed.

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:25:
[...]

Aankomende maandag een tentamen over z'n 600 pagina middeleeuwen en Vroeg Moderne tijd.
Moet nog beginnen en ik ga het halen. *O* (8 of hoger anders ben ik pissed) :P

[...]

Gewoon even wennen doorbijten en misschien even spelen met de kleurinstellingen. ;)
Lolwut?
In het middelbaar had ik al moeite met 50 pagina's geschiedenis!
Geschiedenis, godsdienst en aardrijkskunde: de 3 vakken die ik het meest haatte :|
Elbaceever schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:33:
Awesome, weet iemand of die matches worden gestreamd? Of later te bekijken zijn? Ok, zie de link!
Heb op clanbase wel de pronostieken gezien... slechts 33% verwachte kans dat Belgie wint, but anyway...
Belgie, m'n klein schattig landje, doe aub je best! In ruil... zal ik onze economie spijzen door veel Belgisch wereldbier te drinken!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/400092_253019948103687_194629503942732_611271_1634368901_n.jpg
DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:33:
[...]

Ohhhhh. :P
(wacht totdat Asgaru grammEr nazi gaat spelen) O-)
(ja, ik heb er geen zin meer in vandaag) :P
Ahum, het is AsgarO :> :P

edit: maar wtf, tegen Australie... zoals ze op hun site al aangeven: lag maybe??!!
Asgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:06:
[...]

Lolwut?
In het middelbaar had ik al moeite met 50 pagina's geschiedenis!
Geschiedenis, godsdienst en aardrijkskunde: de 3 vakken die ik het meest haatte :|

Ahum, het is AsgarO :> :P
1) 50 pagina's zijn meestal de samenvattingen. :+ (eitje voor mij)
2) Yes, tweede spellingsfout. :>

Asgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:06:
Belgisch wereldbier te drinken!
Als ze dat bier nou eens in fatsoenlijke flesjes stoppen. Die 0,25cl.... wtf denken ze? Dat dat normaal is? Gekke Belgen!

Stats van de laatste potjes:
SPM 932.808
Kills 205
Deaths 44
KDr 4.659
Van die 205 kills zijn er 10 ofzo met de tank, de rest met M416 (Holosight, Foregrip) en de G18.
Ben gestopt met de M320, volgens ESL toch niet toegestaan dus dan maar niet gebruiken, krijg je toch weer iedereen die loopt te huilen dat het noob is.

Vind ik toch ook leuk. Spannend is op public gewoon lastig te vinden. Ik had zin in een paar potjes Strike at Karkand dus zo'n server gezocht in Conquest 64 en daar flink wat lopen spelen. Tja, dan whoopen we het andere team. Dan ga ik niet een andere server zoeken omdat de matches niet heel spannend zijn, kost mij teveel tijd en voor je het weet ben je 10 servers verder.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 24-01-2012 23:13 ]

Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:11:
[...]

Als ze dat bier nou eens in fatsoenlijke flesjes stoppen. Die 0,25cl.... wtf denken ze? Dat dat normaal is? Gekke Belgen!

Stats van de laatste potjes:
SPM 932.808
Kills 205
Deaths 44
KDr 4.659
Van die 205 kills zijn er 10 ofzo met de tank, de rest met M416 (Holosight, Foregrip) en de G18.

Vind ik toch ook leuk. Spannend is op public gewoon lastig te vinden. Ik had zin in een paar potjes Strike at Karkand dus zo'n server gezocht in Conquest 64 en daar flink wat lopen spelen. Tja, dan whoopen we het andere team. Dan ga ik niet een andere server zoeken omdat de matches niet heel spannend zijn, kost mij teveel tijd en voor je het weet ben je 10 servers verder.
Jaloers. :o

Verwijderd

Wel jammer als silencer generfd gaat worden. Kan ik weer zonder gaan oefenen.
Ach, tis niet alsof dit dagelijkse kost is voor mij hoor, normaal gaat het een stuk slechter :9
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:13:
Wel jammer als silencer generfd gaat worden. Kan ik weer zonder gaan oefenen.
Nu alvast weg doen, kan je er aan wennen. Zo pro is de silencer nu ook weer niet. In clanwars kan het noodzakelijk zijn maar daar buiten heb je echt geen silencer nodig om te winnen.

Pagina: 1 ... 67 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.