• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:00:
Haha, ik heb de glitch op metro eens uitgeprobeerd :) trolololol
Gaat even googlen.

Over welke heb je het? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 23-01-2012 21:06 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Fantasma schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:50:
Yay voor leuke potjes op GOT! :D
Alles is echt fijner als je een leuke squad hebt die wat mee aanvalt :D
Battle Report

Ook fijn dat ik iemand Lvl 40 mocht maken :D (agoNITE)!
Mijn super awesome sniper score :P.. Misschien toch maar gewoon engineer gebruiken volgende keer :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

Fantasma schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:04:
[...]

Gaat even googlen.

Over welke heb je het? :D
Ik maak er een filmpje van, ffe geduld.. :)
De op-het-dak glitch :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 21:17 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Doe maar niet. Er zijn al genoeg kloothommels die daarmee aan het irriteren zijn op ranked servers

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Betrappen wij mensen die zoiets doen op een van de GoTBF3.nl servers krijgen ze een permanente ban die nooit verwijderd zal worden ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:29:
Betrappen wij mensen die zoiets doen op een van de GoTBF3.nl servers krijgen ze een permanente ban die nooit verwijderd zal worden ;)
Daarom doe ik het niet op een GOT server ^^
Trouwens, je kan helemaal niet killen daarboven...
Met C4 dus wel. Plaats als recon een spawnbeacon en spawn als support en klaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:31:
Met C4 dus wel. Plaats als recon een spawnbeacon en spawn als support en klaar.
Geprobeert, maar (nog) niet gelukt :9

Verwijderd

Daar zak je broek ook af zeg, zit 2 x mooie kills te maken zodat mijn team lekker door kan gaan...........word ik in het ander team gezet F*cking hell :( en dus in het verliezende team wat verder totaal niets van bakt :(

O ja en ik was NIET eens bij de laatste 5 die in de game was binnen gekomen¿¿¿¿¿

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 22:17 ]

Heel herkenbaar Zoltan, sowieso is dat autobalance systeem zo vaag als het maar zijn kan.

Het schijnt gebaseerd te zijn skill als ik het goed heb, ik weet niet hoe het bij jullie tweakers zit, maar bij mij varieert die skill behoorlijk van potje tot potje en dag tot dag. Je krijgt snel een hoog skill level als je spelers afmaakt met een hoge skill maar tegelijkertijd verlies je ook heel veel als je verliest van mensen met lage niveau's.

Zovaak meegemaakt als het skill level ergens tussen de 500 en 600 zat dat ik vaak als eerste werd geswitched naar het andere team als er echt domination was, om vervolgens door mijn oude team wat veel sterker was relatief vaak gedood worden. Vervolgens daalt het skill level na dat potje weer in de 350 - 450 range en wordt ik dagenlang niet door de autobalance geswitched, net zolang tot het weer stijgt.

Komt allemaal iets te willekeurig over op mij, het zal ongetwijfeld het beste van de kwaden zijn, maar die autobalance zou veel beter 3 of 4 man tegelijk kunnen switchen in plaats van 1 persoon om de teams gelijk te treffen. Helemaal als je 10 tickets voor het einde geswitched wordt, oee dat kan jeuken, je bent zelf deels verantwoordelijk geweest voor het verlies van de vijandige tickets en dan mag je zelf nog even die laatste deaths meepakken en een round lost. Los van de stats is het gewoon raar dat het systeem niet eerder ingrijpt als jer ook daadwerkelijk nog wat aan kan doen.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zit ik ff Squad Rush te spelen om m'n 10 mcoms arm te halen...is er helemaal geen squad en kan ik deze ook niet maken. Wat mis ik :?

Verwijderd

Cartman! schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:27:
Zit ik ff Squad Rush te spelen om m'n 10 mcoms arm te halen...is er helemaal geen squad en kan ik deze ook niet maken. Wat mis ik :?
Inderdaad, ik vind het ook nogal eigenaardig dat je in squad rush / deathmatch niet verplicht bent om in een squad te zitten ... 8)7

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
aicaramba schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Mijn super awesome sniper score :P.. Misschien toch maar gewoon engineer gebruiken volgende keer :P
Mijn super awesome jet score 8)7

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
Fantasma schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:50:
Yay voor leuke potjes op GOT! :D
Alles is echt fijner als je een leuke squad hebt die wat mee aanvalt :D
Battle Report

Ook fijn dat ik iemand Lvl 40 mocht maken :D (agoNITE)!
Haha, nog bedankt he! Had niet echt m'n avond ofzo, zeker niet op canals na die cheater. Was er helemaal uit :p

Verwijderd

Het feit dat het max 4vs4 is en al je teamgenoten automatisch in je squad zitten.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:35:
[...]

Inderdaad, ik vind het ook nogal eigenaardig dat je in squad rush / deathmatch niet verplicht bent om in een squad te zitten ... 8)7
Ja, had ik laatst ook. Een 64 player server waar je Squad Deathmatch kon spelen. Ik zat ook even te kijken, maar het kon wel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

kuch kuch een lege map kuch kuch

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:00:
Het feit dat het max 4vs4 is en al je teamgenoten automatisch in je squad zitten.
Waarom kan ik dan niet op ze spawnen? :)
Rub3s schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:10:
kuch kuch een lege map kuch kuch
Het was 4vs4...

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Weet hier iemand al iets over wat er vandaag nou eigenlijk aan zou gekondigd worden? Op twitter was te lezen dat er vandaag een leuke verrassing zou aangekondigd worden voor de bf3 community.
R18 is uit maar dat zijn enkel bugfixes voor zover ik gelezen heb.

Changelog
- Fixed the most common server crash. The story behind this one is fairly convoluted.

When a player begins the process of joining a server, the server will begin buffering some kinds of information in anticipation of the player completing the loading & joining phase. However, players sometimes get stuck in the loading screen. This makes the server buffer more and more info for that player. A side effect of this is a temporary resource leak in the game server. The leak is immediately restored if the server changes map, or the player completes loading, or the player shuts down the game client. However if a player manages to remain stuck for 30+ minutes in loading on a server with lots of activity and the server doesn’t end the round, then the server could run out of the particular resource – it would then crash.
The new server version will forcibly disconnect clients which are threatening to exhaust that particular resource. With this change in place, we do not know of anything that would make high-ticket servers less stable than normal-ticket servers.

- Long banlists will not crash the server.
The banlist supports up to 10.000 entries now.
The banList.list command has been modified to return at most 100 entries at a time (similar to how BC2 PC’s banList.list command works).
Any administrative tools will need to be updated to be able to see more than the first 100 entries.

- Corrections to the banlist documentation.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

agoNITE schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:50:
[...]

Haha, nog bedankt he! Had niet echt m'n avond ofzo, zeker niet op canals na die cheater. Was er helemaal uit :p
alez, je had los gewonnen :o

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Dit werd er gezet op twitter: @zh1nt0 Daniel Matros
New stuff happening. Good day today :). Fans well be in for a treat later on.

Neem aan dat het geen stille serve patch is waar 99% niet eens merkt dat er een nieuwe versie wordt gedraaid. Nou maar dan hopen dat het wat leuk is, zoals dlc :D.
Net trouwens effe paar lekkere potjes gehad.

Begon op Seine Crossing als defender: http://battlelog.battlefi...how/17959463/1/186401280/
Ik zat constant bij de eerste MCOM in dat trappengat onderaan waardoor niemand er doorheen kwam, daar kunnen blijven zitten tot het einde van de ronde.

Daarna Seine Crossing als attacker: http://battlelog.battlefi...how/17960958/1/186401280/
Flink lopen pushen als attacker, een MCOM gearmed en daarna constant MCOM's defenden en mensen reviven zodat we niet onder de voet gelopen werden na een arm.

Toen Grand Bazaar als defender: http://battlelog.battlefi...how/17963116/1/186401280/
Na het verliezen van de eerste twee MCOM's de vijand compleet teruggedreven tot redelijk dicht bij hun spawn, ze kwamen niet verder door een mooi defensive netwerk. Ook een mooie backrape actie gehad waarbij ik, nadat ze de eerste MCOM hadden gesloopt, ik via een stukje van hun basis ze in de rug aan viel en 6 man dood schoot terwijl ze me niet zagen komen.

Allemaal met de M416 wat ik een erg solide wapen vind. Gebruik de foregrip en laser en dan de holosight als scope. Mijn standaard defending setup, als attacker soms silencer ipv laser maar dat enkel als de tegenstanders goed zijn. Zijn ze niet goed kijken ze toch niet op de map en zien ze me toch niet lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 23-01-2012 23:41 ]

bloodlynx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:22:

Neem aan dat het geen stille serve patch is waar 99% niet eens merkt dat er een nieuwe versie wordt gedraaid. Nou maar dan hopen dat het wat leuk is, zoals dlc :D.
Los van het feit dat je de 6e of 7e bent vandaag die dat post, vraag ik me ook af wat die 'treat' dan wel niet kan zijn. De R18 server update lijkt me sterk, waarschijnlijk een paar flinke nerfs of een aankondiging van wat al dan niet nog komen moet. Maar goed, we kennen DICE, donders goed in aankondigen maar deliveren is altijd maar twijfelachtig...

• MueR

MueR

is niet lief

R18 heeft een hoop problemen. Bij veel mensen zorgt hij voor server crashes of zelfs totaal niet starten.

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:34:

Begon op Seine Crossing als defender: http://battlelog.battlefi...how/17959463/1/186401280/
Ik zat constant bij de eerste MCOM in dat trappengat onderaan waardoor niemand er doorheen kwam, daar kunnen blijven zitten tot het einde van de ronde.

Daarna Seine Crossing als attacker: http://battlelog.battlefi...how/17960958/1/186401280/
Flink lopen pushen als attacker, een MCOM gearmed en daarna constant MCOM's defenden en mensen reviven zodat we niet onder de voet gelopen werden na een arm.

Toen Grand Bazaar als defender: http://battlelog.battlefi...how/17963116/1/186401280/
Na het verliezen van de eerste twee MCOM's de vijand compleet teruggedreven tot redelijk dicht bij hun spawn, ze kwamen niet verder door een mooi defensive netwerk. Ook een mooie backrape actie gehad waarbij ik, nadat ze de eerste MCOM hadden gesloopt, ik via een stukje van hun basis ze in de rug aan viel en 6 man dood schoot terwijl ze me niet zagen komen.

Allemaal met de M416 wat ik een erg solide wapen vind. Gebruik de foregrip en laser en dan de holosight als scope. Mijn standaard defending setup, als attacker soms silencer ipv laser maar dat enkel als de tegenstanders goed zijn. Zijn ze niet goed kijken ze toch niet op de map en zien ze me toch niet lopen.
Vanwaar de laser want die lijkt me nou echt nutteloos?
Ik heb nooit wat gezien in een laser en ik heb dan ook liever een silencer. Gewoon stealthy mensen kunnen neermaaien zonder dat ze een idee hebben van waar ik schiet. Het is zo vermakelijk om iemand net niet neer te schieten en dat ze je panisch ziet rondrennen of kijken waar ik zit waarna er een mooie kogel in hun hoofd beland. :+

Verder is de M416 gewoon een geweldige all rounder maar ik ben hem even zat. Dus de M16A3 krijgt even voorrang. Op een bepaalde manier moet ik ook gewoon afwisselen van wapen om de zoveel tijd omdat ik anders gewoon slecht word met een wapen. Raar maar zo gebruik ik wel veel wapens na verloop van tijd.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

De laser zorgt nog steeds voor flinke verwarring bij veel spelers, een laser in hun gezicht en ze kunnen toch een stuk slechter zien waar het vuur vandaan komt en daar op reageren. Dan proberen ze eerder dekking te zoeken of ze doen er eventjes over voordat ze merken waar vandaan je schiet.
Silencer is handig maar als mensen toch niet opletten heb je geen silencer nodig, dan kijken ze toch niet op de map of er spelers in de buurt zijn en letten ze ook niet op zulke geluiden.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:16
laser=rennen, tenminste bij mij, als je de laser in je face hebt en je bent nog niet aan het vuren kan je het gevecht toch al niet meer winnen. Kan je beter even de cover in tot je health weer vol is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Yes, gisteren een 5e MVP medal binnengehaald :D

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ligt het aan mij of zijn er weingi speler later op de avonden op servers aanwezig, zie voornamelijk allemaal half lege servers na 12en. Al was het vandaag wel wat drukker op de tweaker servers. Als ik mijn server list zie lijkt het net alsof het spel niet populair is.

Verwijderd

WTF zit ik vannacht mijn best te doen om met de snippergun onder de knie krijgen en EINDELIJK maak ik mooie kills ook in 1 x *O* zie ik dat niet terug in mijn log. :?
Ik weet 100 % zeker dat ik stuk verder gekillt heb dan de oude score van 279m. :Y
Waar zie ik die uberhoubt dan??
Op die statssite schiet niet op die doet ook maar de helft update. :?

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:18:
...
- Fixed the most common server crash. The story behind this one is fairly convoluted.

When a player begins the process of joining a server, the server will begin buffering some kinds of information in anticipation of the player completing the loading & joining phase. However, players sometimes get stuck in the loading screen. This makes the server buffer more and more info for that player. A side effect of this is a temporary resource leak in the game server. The leak is immediately restored if the server changes map, or the player completes loading, or the player shuts down the game client. However if a player manages to remain stuck for 30+ minutes in loading on a server with lots of activity and the server doesn’t end the round, then the server could run out of the particular resource – it would then crash.
The new server version will forcibly disconnect clients which are threatening to exhaust that particular resource. With this change in place, we do not know of anything that would make high-ticket servers less stable than normal-ticket servers.
...
Coder in mij vindt niet dat ze dit "Fixed" mogen noemen. Client blijft hangen in laadscherm, dan is de fix dat dat niet meer gebeurd, niet dat clients die blijven hangen gekicked worden.. Ok, het voorkomt crashes, maar geef dan aan dat je ook nog de clientside problemen onderzoekt.
[/rant]

Overigens kom ik dit in een andere vorm wel eens tegen: dan blijft Battlelog schijnbaar eeuwig op "Loading Level" staan. Als ik dan naar BF3 ga, kom ik altijd "toevallig" net op dat moment de server binnen (zwart scherm -> spawn interface). Of dat nu na 1 minuut of een half uur is. (tjah, soms sta je in de queue en ben je ff afgeleid)

Meer mensen "last" van?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
bloodlynx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:22:

En dit lees ik net op Twitter:
zh1nt0 New stuff happening as in "new stuff happening in the studio today that will be announced later on".

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:34:

Hey Tsurany, eindelijk dus eens een paar potjes zonder "retards"? ;)

Steam || Diablo 3

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 04:41:
WTF zit ik vannacht mijn best te doen om met de snippergun onder de knie krijgen en EINDELIJK maak ik mooie kills ook in 1 x *O* zie ik dat niet terug in mijn log. :?
Ik weet 100 % zeker dat ik stuk verder gekillt heb dan de oude score van 279m. :Y
Waar zie ik die uberhoubt dan??
Op die statssite schiet niet op die doet ook maar de helft update. :?
Volgens mij kun je alleen je longest headshot zien niet je longest kill.
Knijnemans schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 06:22:
[...]

Coder in mij vindt niet dat ze dit "Fixed" mogen noemen. Client blijft hangen in laadscherm, dan is de fix dat dat niet meer gebeurd, niet dat clients die blijven hangen gekicked worden.. Ok, het voorkomt crashes, maar geef dan aan dat je ook nog de clientside problemen onderzoekt.
[/rant]
Het is een patch voor de server dus in zoverre is het wel een fix :).

~ Mijn prog blog!

Sn0wblind schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 03:25:
Ligt het aan mij of zijn er weingi speler later op de avonden op servers aanwezig, zie voornamelijk allemaal half lege servers na 12en. Al was het vandaag wel wat drukker op de tweaker servers. Als ik mijn server list zie lijkt het net alsof het spel niet populair is.
Ja, heb ik ook last van na middernacht.
Je moet praktisch na elke ronde van server wisselen want er is telkens een groot deel dat gaat slapen, en anders zit je op een halfvolle server te spelen.
Dus na elke ronde: game afsluiten en terug serverlist nemen en sorteren op aantal players.
Uiteindelijk vind je altijd wel nog een volle server.
En zo spring je van volle server naar volle server na elke match :)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
De tijd dat er iemand riep op TS "Wat is dat toch voor herrie buiten?" met als reactie "Dat zijn de vogeltjes die wakker worden" is een tijd geleden.
Helaas gaat dit niet meer zo makkelijk met een dag werken in het vooruitzicht.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Je roept maar als je een server nodig hebt om op te filmen he!

[...]

Denk dat ik gemiddeld rank 50 ben met uitschieters naar rank 1 en rank 70.
Gemiddeld? Heb je meerdere poppetjes? Of snap ik iets niet?
madmaxnl schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:48:
[...]
Het hoeft voor mij niet pro, maar een AA auto bezet houden terwijl die hard nodig is, is zwaar irritant.
[...]
Cheaters, teamkillers en bug abusers zijn zeker allemaal geen probleem voor jou.

"Deal with it en..." is z'n typisch uitspraak... Kun je gebruiken om elke discussie af te wimpelen.
Ja dat is het nadeel van het unlocksysteem, zolang ik maar net raketjes heb unlocked ben ik een sitting duck in het spel. Zodra ik het veld in ging was ik binnen een minuut dood...
Preau schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:07:
[...]
Want cheaters, teamkillers en bug abusers zijn hetzelfde als iemand die de AA niet op de manier gebruikt die jij wil.
d:)b

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
hmm, 03:25, over 2 uur 35 minuten gaat voor veel mensen ook gewoon de wekker.. ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

immetjes

HIER is BERN-E

peakaboo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:38:
Weet niet of iemand hier nog terug op is gekomen?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DarkSnipz_/

Had deze dude zelf ook een keer gereport na hem te zien hardcore stadpadden + hacks. Zn profiel is nu echt wiped _O- sukkels
Ken hem niet, maar deze wel: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Petri75/ .Ook geraporteerd, kan alleen niet goed opmaken of z'n account weg is. (Is het een cheater, google maar eens op z'n naam..)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:47

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 01:41:
De laser zorgt nog steeds voor flinke verwarring bij veel spelers, een laser in hun gezicht en ze kunnen toch een stuk slechter zien waar het vuur vandaan komt en daar op reageren. Dan proberen ze eerder dekking te zoeken of ze doen er eventjes over voordat ze merken waar vandaan je schiet.
Silencer is handig maar als mensen toch niet opletten heb je geen silencer nodig, dan kijken ze toch niet op de map of er spelers in de buurt zijn en letten ze ook niet op zulke geluiden.
Ik speel nagenoeg met alle wapens met de combi foregrip + laser en dan een red dot sight of zo'n kleinere zoomscope (ACOG of die Russische). Vooral op de carbines zoals de M4A1 en de A91 speelt dat zo lekker. Heel accuraat uit de heup schieten. Ik zoom bijna nooit in. Of het moet op wat verdere afstand zijn (vandaar de scope)

Vaak bu'j te bang!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
DirtySanchez schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:21:
[...]

Eh... HELP!!! ...Ben al aan het mailen met F0nt4 etc. Jullie hulp is meer dan nodig. Stuur je me ook een DM met mailadres? We zijn al met meer dan 10 man.... nice!! Rest doen we dan via TeamSpeak.

Leuk om te lezen dat mensen denken dat het om Black Hawk Down gaat... niet dus.... :)

Ken je klassiekers, het gaat om een van de beste scene's uit een van de beste films allertijden... de rest verklap ik later wel, anders lopen de verwachtingen al te hoog op.
Als je naar de klassiekers gaat en je neemt een transport helicopter dan vermoed "k dat je Apocalypse now zal na spelen

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:35:
[...]

Nog een keer dan: Apocalypse Now?? >:)
Had beter verder gelezen :)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

roy-t schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:21:
[...]
Het is een patch voor de server dus in zoverre is het wel een fix :).
Een fix zou zijn als ze de server ervan weerhielden om de genoemde informatie te blijven bufferen als een player vast zit in de loadfase. De player kicken is gewoon een lazy hack imho.

Maar goed, we gaan er maar vanuit dat dit een korte termijn oplossing is en dat ze op lange termijn een robuuste afhandeling hiervan gaan implementeren. Vind nog steeds dat ze het niet "Fixed" mogen noemen, maar het zal de gemiddelde server admin waarschijnlijk een worst wezen. Mij vanuit spelersoptiek ook overigens, zolang ze de tijd die ze nu over hebben dan maar gebruiken voor client patches/meer maps/betere ui/etc. :)

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
immetjes schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:12:
[...]

Ken hem niet, maar deze wel: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Petri75/ .Ook geraporteerd, kan alleen niet goed opmaken of z'n account weg is. (Is het een cheater, google maar eens op z'n naam..)
Aah Petri75, is die weer terug. Heb heel veel problemen gehad met hem in BF2 en zijn vriendjes, allemaal stuk voor stuk verbannen door PBBans. Zoek maar eens bij PBBans op zijn naam krijg je een hele waslijst.

Het valt me wel op dat EA nu heel erg aan het bannen en resetten van accounts mee bezig zijn. Zal over een jaar wel anders zijn dan is het van"een cheater, ja helaas doen we niks aan"

Het word tijd dat EA zijn eigen admins er weer opuit gaat sturen.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:21

ronalddus

Buffalo77

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 01:28:
[...]

Vanwaar de laser want die lijkt me nou echt nutteloos?
Ik heb nooit wat gezien in een laser en ik heb dan ook liever een silencer. Gewoon stealthy mensen kunnen neermaaien zonder dat ze een idee hebben van waar ik schiet. Het is zo vermakelijk om iemand net niet neer te schieten en dat ze je panisch ziet rondrennen of kijken waar ik zit waarna er een mooie kogel in hun hoofd beland. :+

Verder is de M416 gewoon een geweldige all rounder maar ik ben hem even zat. Dus de M16A3 krijgt even voorrang. Op een bepaalde manier moet ik ook gewoon afwisselen van wapen om de zoveel tijd omdat ik anders gewoon slecht word met een wapen. Raar maar zo gebruik ik wel veel wapens na verloop van tijd.
De laser zorgt ervoor dat de hipfire accurater wordt, dus kan je erg nuttig zijn als je op 3-5 meter iemand tegenkomt en geen tijd heb om te richten. Zelf gebruik ik ook regelmatig de laser attachment

Buffalo77 | Pokemon Unite

-tom-562 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Ik speel nagenoeg met alle wapens met de combi foregrip + laser en dan een red dot sight of zo'n kleinere zoomscope (ACOG of die Russische). Vooral op de carbines zoals de M4A1 en de A91 speelt dat zo lekker. Heel accuraat uit de heup schieten. Ik zoom bijna nooit in. Of het moet op wat verdere afstand zijn (vandaar de scope)
Zal ik toch maar eens gaan doen als ik jou was, schieten door de ironsight/rds/zoom is nog behoorlijk veel accurater dan uit de heup met de laser, kan toch nog aardig wat kills schelen als je niet tegen elkaar aan staat. Maar rennend is de laser inderdaad goddelijk!

Verwijderd

Net met de L96 sniper met 1 kogel 2 tegenstanders gekilled. Was dus echt een prima headshot bij de eerste. Ook niet zo ver weg.

• MueR

MueR

is niet lief

Mag je nu voor de triple kill :P

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:07:
Net met de L96 sniper met 1 kogel 2 tegenstanders gekilled. Was dus echt een prima headshot bij de eerste. Ook niet zo ver weg.
Zo had ik eens een triplekill met de G36C. Alledrie ook headshots _/-\o_

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Is nog er een manier om die m1911-pistolen te krijgen? Of heb je gewoon pech als je geen 'veteraan' (lees: meer geld aan EA gegeven hebt) bent?

• MueR

MueR

is niet lief

Dan heb je gewoon pech.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Rub3s schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:12:
Is nog er een manier om die m1911-pistolen te krijgen? Of heb je gewoon pech als je geen 'veteraan' (lees: meer geld aan EA gegeven hebt) bent?
Kreeg je die ook niet als je registreerde bij de EA Gunclub?
http://gunclub.ea.com/

Edit:
http://gunclub.ea.com/us/...attlefield3-weapon-unlock
Joining the Gun Club is free. Sign up now and unlock the M1911 Pistol in Battlefield 3 multi-player.

[ Voor 21% gewijzigd door mhoogendam op 24-01-2012 11:15 ]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Juist, gunclub joinen zo heb ik vorige week ook de M1911 gekregen en gelijk alle 3 uitvoeringen.
Die was inderdaad te verkrijgen via gunclub maar bespaar je de moeite, waardeloze gun vergelijken met de andere handwapens. Heb er zelf ook veel te lang mee gespeeld omdat hij in BC2 zo lekker was, maar in BF3 is de DPS gewoon te laag.

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:16:
[...]

Die was inderdaad te verkrijgen via gunclub maar bespaar je de moeite, waardeloze gun vergelijken met de andere handwapens. Heb er zelf ook veel te lang mee gespeeld omdat hij in BC2 zo lekker was, maar in BF3 is de DPS gewoon te laag.
Hij is nog wel redelijk accurate op een lange afstand. Krijg er vaak genoeg een headshot mee op een grote afstand.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Cyberwarmacine
Voor hoge dps moet je de M93R nemen.

Rate of fire van 1100 _/-\o_

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
Quantor schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:14:
Juist, gunclub joinen zo heb ik vorige week ook de M1911 gekregen en gelijk alle 3 uitvoeringen.
Gunclub gejoined, niet dat ik dat pistool zal gebruiken maar gewoon voor het hebben :p.

Staat ie nou ook op battlelog unlocked dan?
jopitan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:19:
[...]

Hij is nog wel redelijk accurate op een lange afstand. Krijg er vaak genoeg een headshot mee op een grote afstand.
Fair enough, maar op afstand gebruik ik nagenoeg nooit een handgun, jij wel? Close quarters wanneer de primary door de kogels heen is, komt het vaakste voor, of op afstand nog voor die hit die je nog nodig hebt. Maar die lukt ook wel met de G18C of de M93R.

Als je die burst fire van de M93R een beetje goed timed dan schiet hij volautomatisch (is een bug denk ik vergelijkbaar met de M4) in één ruk een muur van kogels die kant op. Succes verzekerd :)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Uthog schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Aah Petri75, is die weer terug. Heb heel veel problemen gehad met hem in BF2 en zijn vriendjes, allemaal stuk voor stuk verbannen door PBBans. Zoek maar eens bij PBBans op zijn naam krijg je een hele waslijst.

Het valt me wel op dat EA nu heel erg aan het bannen en resetten van accounts mee bezig zijn. Zal over een jaar wel anders zijn dan is het van"een cheater, ja helaas doen we niks aan"

Het word tijd dat EA zijn eigen admins er weer opuit gaat sturen.
Er worden niet alleen cheaters geband, maar nu ook onschuldige spelers. ArtificialAiming.net loopt de boel weer te verzieken door (random) spelers een fake ban te geven via de GGC-Stream. Blijkbaar is de streamtool gehacked en kunnen ze nu elke willekeurige speler een masterban geven bij PB.
ArtificialAiming are attacking the anti-cheat system GGC Stream (auto kicks players using aimbots reported to their stream or Punkbuster e.g. "Player PLAYER1 was kicked for using gamehack AIMBOT#53724") to put in fake bans of legit users. That is, they've hacked the database and put in a random selection of users, as well as ones they've targeted, so that they can't play on servers with the anti-hack measures of GGC Stream - the largest BF server base in the world as of right now.
Thread op Battlelog
Terrz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:23:
[...]

Gunclub gejoined, niet dat ik dat pistool zal gebruiken maar gewoon voor het hebben :p.

Wat houd je tegen om zelf even op Battlelog te kijken? ;)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Terrz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:23:
[...]

Bij mij wel, was wel even zoeken op die gunclub site, je kunt je awards opvragen (ofzo) en dan zie je dat je die m1911 hebt gekregen.

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
Bee.nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Wat houdT je tegen om zelf even op Battlelog te kijken? ;)
:+

Btw, laatst had ik nog iets best irritants. Het was wel mijn eigen fout. Ik gebruik nu best veel de G18, omdat het makkelijk killt. Had ik bij een class alleen een ander pistool. Ik switch dus naar mijn pistool en ik houd de muisklik in.... schiet die maar 1 keer. 8)7

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:58
offtopic:
Als je iemand verbeterd, doe het dan alleen als je zeker weet dat je 't goed hebt, dat voorkomt dit soort beschamende momenten :+ je + werkwoord is stam + t, werkwoord gevolgd door je is stam ;)

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Thx! Die wapens zijn bij mij nu ook geunlocked :)
Bee.nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Er worden niet alleen cheaters geband, maar nu ook onschuldige spelers. ArtificialAiming.net loopt de boel weer te verzieken door (random) spelers een fake ban te geven via de GGC-Stream. Blijkbaar is de streamtool gehacked en kunnen ze nu elke willekeurige speler een masterban geven bij PB.

[...]

Thread op Battlelog
Wtf, das ziek.

En langs de andere kant ook treurig dat er geen concurrentie is voor Punkbuster. Steam's VAC is ook maar bucht.

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:21
Iedere keer als ik nu een game join, word ik binnen een minuut gekicked, of ik kom er zelfs niet op. De reden is of Punkbuster of gewoon 'kicked from the game'. Ben ik nu ook gebanned door die site? Betaal je eens voor een game, krijg je dit.
Dat kan maar hoeft absoluut niet. Ga eens op een GoTBF3.nl #1 server spelen (http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/) en vertel even hoe laat dat was en met welke nickname. Dan kan ik kijken of ik wat kan achterhalen qua info.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 10:48
Richard P schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:18:
Iedere keer als ik nu een game join, word ik binnen een minuut gekicked, of ik kom er zelfs niet op. De reden is of Punkbuster of gewoon 'kicked from the game'. Ben ik nu ook gebanned door die site? Betaal je eens voor een game, krijg je dit.
Heb je een VPN verbinding of iets dergelijks open staan? Dit heb ik namelijk ook al eens gehad ;)

• Richard P
Andyk125 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Heb je een VPN verbinding of iets dergelijks open staan? Dit heb ik namelijk ook al eens gehad ;)
Nope, geen VPN of proxy's etc.

@ Tsurany: Net gejoined, en nog voordat de client startte kreeg ik dit:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'richardplug' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 10:48
Richard P schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:25:
[...]

Nope, geen VPN of proxy's etc.

@ Tsurany: Net gejoined, en nog voordat de client startte kreeg ik dit:

[...]
Al eens handmatig PB geupdate?

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Klinkt alsof punkbuster kapot is.
Even punkbuster er opnieuw opzetten,

• Richard P
Raar dat het zomaar kapot gaat.. Ik had laatst hetzelfde met BF Play4Free. Zal het nu even installeren en dan laat ik het weten.
Log volgens PunkBuster:

[01.24.2012 12:21:34] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "richardplug" (seq 12281886)
[01.24.2012 12:21:34] Player GUID Computed PBguid(-) (slot #1) x.x.x.x:3659 richardplug
[01.24.2012 12:21:46] RESTRICTION: richardplug (slot #1) [PBguid(-) x.x.x.x:3659] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
[01.24.2012 12:21:49] RESTRICTION: richardplug (slot #1) [PBguid(-) x.x.x.x:3659] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
[01.24.2012 12:21:50] Kick Command Issued (RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab) for (slot#1) x.x.x.x:3659 PBguid richardplug
[01.24.2012 12:21:50] Lost Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 PBguid(-) richardplug
[01.24.2012 12:22:23] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "richardplug" (seq 6368300)
[01.24.2012 12:22:23] Player GUID Computed PBguid(-) (slot #1) x.x.x.x:3659 richardplug
[01.24.2012 12:22:54] RESTRICTION: richardplug (slot #1) [PBguid(-) x.x.x.x:3659] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
[01.24.2012 12:22:56] RESTRICTION: richardplug (slot #1) [PBguid(-) x.x.x.x:3659] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
[01.24.2012 12:22:57] Kick Command Issued (RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab) for (slot#1) x.x.x.x:3659 PBguid richardplug
[01.24.2012 12:22:57] Lost Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 PBguid(-) richardplug

• Michielodc
JanW schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:57:
[...]

offtopic:
Als je iemand verbeterd, doe het dan alleen als je zeker weet dat je 't goed hebt, dat voorkomt dit soort beschamende momenten :+ je + werkwoord is stam + t, werkwoord gevolgd door je is stam ;)
Heel off topic, maar ik heb het goed... naar je moet je niet kijken. Dit is namelijk een instinker. Als je de 'je' niet door 'jij' kan vervangen, dan komt er toch een t. Google het maar ;)

• Richard P
Tsurany schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:30:
Log volgens PunkBuster:

[01.24.2012 12:21:34] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "richardplug" (seq 12281886)
[01.24.2012 12:21:34] Player GUID Computed PBguid(-) (slot #1) x.x.x.x:3659 richardplug
[01.24.2012 12:21:46] RESTRICTION: richardplug (slot #1) [PBguid(-) x.x.x.x:3659] Service Communication
Etc
Dat lijkt te kloppen met wat mijn log liet zien. Maar nu heb ik PB opnieuw geinstalleerd, en krijg ik dit als ik probeer te joinen:
Game disconnected: could not join server.

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Een andere optie (dan de eerder genoemde Gunclub) is BF Play4Free. Gewoon installeren en een keer inloggen.

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

BF P4F heb ik al langer en toch had ik die 1911's niet. Ik vond het al jammer omdat ik bijna alles vrijgespeeld heb en die drie dan niet zou kunnen krijgen.
Gunclub joinen did the trick.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Richard P
Na updaten van PB nog steeds problemen. Het is aannemelijk dat het niet aan mij ligt, aangezien de EA forums ook vol staan met topics over mensen die gekickt worden door PB en dit blijven hebben. Heb je een keer een dagje vrij, doet de game het weer niet. Poosje terug had Play4Free dit ook, EA is gewoon vreselijk.

• Wizz15
  • Laatst online: 26-10-2022
Richard P schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:22:
Na updaten van PB nog steeds problemen. Het is aannemelijk dat het niet aan mij ligt, aangezien de EA forums ook vol staan met topics over mensen die gekickt worden door PB en dit blijven hebben. Heb je een keer een dagje vrij, doet de game het weer niet. Poosje terug had Play4Free dit ook, EA is gewoon vreselijk.
Weet niet of dit de reden kan zijn, maar kwam net uit in een topic over PB op de EAUK forums. Blijkbaar is er een groep 'aimbotters' (wie kent ze niet) die de GGC-ban stream kan aanpassen, en daar nu onschuldige spelers op zet om PB terug te pakken.

De tweede post laat precies jouw foutmelding zien (van voor de herinstallatie van PB).

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Richard P
Wizz15 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Weet niet of dit de reden kan zijn, maar kwam net uit in een topic over PB op de EAUK forums. Blijkbaar is er een groep 'hackers' die de GGC-ban stream kan aanpassen, en daar nu onschuldige spelers op zet om PB terug te pakken.

De tweede post laat precies jouw foutmelding zien (van voor de herinstallatie van PB).
Ja dat is inderdaad waar ik bang voor ben. Ik dacht eerst dat het alleen aan mijn PB versie lag, maar nadat ik net op alle forums las dat mensen ook problemen hebben, vrees ik dat EA zich weer heeft laten naaien. Hopelijk kan er onderscheid gemaakt worden tussen mensen die onterecht zijn geband en de echte cheaters.

• KennyR
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 10:23
Misschien handig voor de spelers die het wat minder doen op BF en wat tips willen:

YouTube: Kanaal van rivaLxfactor

Deze gast legt je alles stap voor stap uit =), mijn user: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/-MR-Orgas_mo/

[ Voor 13% gewijzigd door KennyR op 24-01-2012 13:45 ]

Wizz15 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Weet niet of dit de reden kan zijn, maar kwam net uit in een topic over PB op de EAUK forums. Blijkbaar is er een groep 'aimbotters' (wie kent ze niet) die de GGC-ban stream kan aanpassen, en daar nu onschuldige spelers op zet om PB terug te pakken.

Sjonge jonge, tenenkrommend als dat waar is maar het zou me ergens ook niet meer verbazen. Het wordt hoog tijd dat het speelbaar houden van grote blockbusters zoals BF3 net zoveel prioriteit krijgt als de marketing heeft. EA en DICE wekken in elk geval niet de indruk dat ze a) capabel genoeg en b) genoeg capaciteit inzetten om structureel iets te doen aan bugs, cheats en exploits.

• Richard P
Lees net dat het gewoon een fout is bij het updaten van Punkbuster door henzelf. http://battlelog.battlefi...view/2832654624853170557/

• Wizz15
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:46:
[...]

Sjonge jonge, tenenkrommend als dat waar is maar het zou me ergens ook niet meer verbazen. Het wordt hoog tijd dat het speelbaar houden van grote blockbusters zoals BF3 net zoveel prioriteit krijgt als de marketing heeft. EA en DICE wekken in elk geval niet de indruk dat ze a) capabel genoeg en b) genoeg capaciteit inzetten om structureel iets te doen aan bugs, cheats en exploits.
Het feit dat ze de officiele forums al een tijdje mijden (EAUK is nu Mordor, aldus zh1nt0) zegt voor mij al genoeg. Ik ben al een hele poos 'uitgekeken' op BF3 (zeg ik met pijn in mijn hart), terwijl ik met de vorige titels honderden uren zoet was. Sterker nog, ik ben weer terug naar oudere titels :) Ik zie nog steeds de potentie in de game, maar het lijkt erop dat Dice en EA dat niet zien. Zeker niet als ze met statements komen als 'nailed it' en vragen om feedback terwijl hun eigen forums vol staan met feedback en dat gewoon wordt genegeerd. Het hele cheaters verhaal hoort daar ook bij.

Voor mij is BF3 het 'net niet' in eigenlijk alles. Op sommige punten is het zelfs achteruitgang. Ik sta nergens meer van te kijken eigenlijk ;) Ik ben geen geboren pessimist, ik was tot de release van BF3 een groot fan van Dice en hun hele oeuvre :) Heb die titels ook altijd verdedigd, maar bij deze titel hoeft dat van mij niet echt meer.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55

Stewie!

Keen must die!

Wizz15: het kan ook stilte voor de storm zijn. Ze hebben al een grote patch aangekondigd met veel wijzigingen. Er komt wat moois aan ;)

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

AdmiralSnipe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:35:
[...]

Nog een keer dan: Apocalypse Now?? >:)
Wat een speculaties allemaal.... ;) Helaas,... het is niet de beroemde scene (met dito muziek van Wagner!!!!) uit Apocalypse Now. Julile brengen me wel op een idee trouwens. _/-\o_

Wil je weten welke het wel gaat worden? Kom erbij...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Helemaal mee eens, maar dat is EA en DICE, dat zijn ze al jaren en dat zal altijd zo blijven. Ze spelen mooi weer en ontkennen alle problemen die er zijn en die overal gerapporteerd worden. Stel laffe ontwikkelaars die geen enkele verantwoordelijkheid nemen. Enkel manieren verzinnen om nog meer geld te verdienen.

• Richard P
Stewie! kon het wel eens juist hebben. Check deze Twitter maar: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/161412270482661376

Echter, hij zegt ook dat de Punkbuster issue bekeken wordt momenteel. Dat zou juist weer suggereren dat er geen verband is tussen de twee.

• evil kim
DirtySanchez schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:05:
[...]

Wat een speculaties allemaal.... ;) Helaas,... het is niet de beroemde scene (met dito muziek van Wagner!!!!) uit Apocalypse Now. Julile brengen me wel op een idee trouwens. _/-\o_

Wil je weten welke het wel gaat worden? Kom erbij...
Echt machtige scene een ingame eerbetoon waardig ;)

• Wizz15
Stewie! schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:03:
Wizz15: het kan ook stilte voor de storm zijn. Ze hebben al een grote patch aangekondigd met veel wijzigingen. Er komt wat moois aan ;)
Dan zullen ze hun zeilen behoorlijk bij moeten stellen, want er zijn genoeg features waar mensen om hebben gevraagd (of die Dice zelf heeft aangekondigd) die er gewoon nog niet in zitten of zijn geschrapt. Begrijp me niet verkeerd, ik wil heel graag dat deze game naar een BF niveau wordt getrokken. Ik zit nu alleen op het punt dat het me niet veel meer kan schelen, en aankondigingen van DICE me niet meteen in een hype-modus doen belanden :) Het blinde vertrouwen is al een tijdje verdwenen helaas.

Eerst zien, dan geloven ;)

Disclaimer: Ik wil niet beweren dat het een slechte game/shooter is. Ik persoonlijk vind alleen de kwaliteit en diepgang minder dan in andere BF games.

• evil kim
Ben het met je eens, ze moeten de community toch een beetje tevreden houden, hoe kunnen ze anders in de toekomst nog map/weapon/vehicle/.. packs slijten aan veel te hoge prijzen ? :+

• Michielodc
Zelf vond ik BF1942 super vet, maar BF2 vond ik niet zo leuk. BF3 vind ik geweldig. De wapens schieten meer zoals ze bij CoD doen. Dat idee heb ik iig en dat vind ik fijn. Het mooiste zal zijn als de nieuwe BF ook gemod kan worden, zoals bij CS. Daarnaast is het rank systeem het beste wat er nu is. CoD met prestiges vind ik niks om steeds weer opnieuw te beginnen. Ze maken de spellen meer "mainstream". Bij BF2 moest je veel te veel tijd stoppen voor een paar unlocks... maar dat is mijn mening ;)

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:16:
[...]

DeS staat bekend om zijn slechte server onderhoud, omdat ze eigenlijk maar een actieve admin hebben en te veel bezig is met Counter-strike ipv zijn andere servers.
De GoT Team fortress 2 server wordt gehost door DeS, maar na 3 maanden had CapTVK eindelijk server rechten en kon hij er voor zorgen dat de server goed bleef draaien.
Dat is wel erg kort door de bocht Pykow :) DeS heeft gratis een TF2 ter beschikking gesteld voor GoT in het verleden, zelf hebben we hier geen leden/admins voor die dit spel spelen. Om nou vervolgens heel DeS te bekritiseren vanwege een gratis server is wel erg jammer :)

Onze CSS community is zeer actief en we hebben 12 servers welke altijd keurig draaien en door in totaal 14 admins worden onderhouden/bewaakt.

Terugkomend op BF3, deze hosten wij zelf niet (dit kan niet) en besteden we uit aan Clanhost + I3d.
Wij kunnen dus weinig doen aan eventuele updates of crashes :(.

Overigens lopen onze BF3 servers erg goed, zijn dagelijks vol en het aantal bf3 neemt ook toe (inclusief GoTers :)). We zijn vandaag aan het testen met 64 slots ipv 50 omdat we voorheen beperkte uptime hadden met 64. Hopen dat de huidige server patches inmiddels extra stabiliteit bieden..

[ Voor 12% gewijzigd door Workaholic op 24-01-2012 14:26 ]

Mijn V&A

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Asgaro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:39:
[...]

Ja, heb ik ook last van na middernacht.
Je moet praktisch na elke ronde van server wisselen want er is telkens een groot deel dat gaat slapen, en anders zit je op een halfvolle server te spelen.
Dus na elke ronde: game afsluiten en terug serverlist nemen en sorteren op aantal players.
Uiteindelijk vind je altijd wel nog een volle server.
En zo spring je van volle server naar volle server na elke match :)
Maar er zouden toch wel een stuk meer onlinge moeten zijn?
mhoogendam schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:51:
[...]

De tijd dat er iemand riep op TS "Wat is dat toch voor herrie buiten?" met als reactie "Dat zijn de vogeltjes die wakker worden" is een tijd geleden.
Helaas gaat dit niet meer zo makkelijk met een dag werken in het vooruitzicht.
Macchill schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:57:
[...]

hmm, 03:25, over 2 uur 35 minuten gaat voor veel mensen ook gewoon de wekker.. ;)
Helaas is het op de amerikaanse regio servers net zo stil. Vandaar dat ik eht me afvroeg, zie mischien maar 200 mensen spelen op servers max.

Heb daarnaast het geluk van thuis en onregelmatige werk tijden :). Moet savonds regelmatig server en website onderhoud doen. Dus daarna ga ik even gamenom vervolgens rond 10 a 11 uur sochtends op te staan als ik geen studie heb die dag :)
KennyR schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:45:
Misschien handig voor de spelers die het wat minder doen op BF en wat tips willen:

YouTube: Kanaal van rivaLxfactor

Deze gast legt je alles stap voor stap uit =), mijn user: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/-MR-Orgas_mo/
Heel goede tip deze video's! Ik heb een tweetal even snel doorgekeken en deze kerel weet wat hij doet. Ben zelf nog niets nieuws tegengekomen maar hij legt duidelijk uit hoe de engine werkt en hoe je dat in je voordeel kan gebruiken, ook kan je al een paar slimme loopbewegingen opmaken uit zijn video's. Bovendien geeft hij hele goede argumentatie waarom hij de attachments gebruikt en ik kan alleen maar zeggen: 100% met hem eens!

Vooral de video's over hoe je de muis in moet stellen is een absolute aanrader, als ik zie hoe de meeste spelers bewegen/aimen.... Daar begint het spelen van shooters mee, anders ben je gewoon in het nadeel, het kan met andere instellingen nog steeds goed werken natuurlijk maar je maakt het jezelf wel moeilijker.

Aanrader!
Michielodc schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:42:
[...]

Heel off topic, maar ik heb het goed... naar je moet je niet kijken. Dit is namelijk een instinker. Als je de 'je' niet door 'jij' kan vervangen, dan komt er toch een t. Google het maar ;)
Je hebt gelijk. Ik wou al bijna JanW gelijk geven, tot ik wat verder nadacht:
"Wat" is hier het onderwerp, en niet "je". Als "je" onderwerp was, zou er sprake zijn van inversie, en zou het dus wel "houd" zijn.
Ja, zie mijn sig.
Maar kan je iets vertellen over het gerucht van een Battlerecorder? :)

Ik ben er 100% zeker van dat er een Battlerecorder komt, daar zijn al genoeg hints over gegeven. De vraag is alleen of het met de patch van volgende maand zal zijn, of later pas.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
Als ze Battlerecorder introduceren geeft dat toch enorme goede publiciteit voor de game, althans dat zou ik denken. Ik kan er iedergeval niet op wachten, ik heb genoeg ''Only in Battlefield'' momenten gehad en ik zou graag een montage maken.
Sn0wblind schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Maar er zouden toch wel een stuk meer onlinge moeten zijn?

[...]

[...]

Helaas is het op de amerikaanse regio servers net zo stil. Vandaar dat ik eht me afvroeg, zie mischien maar 200 mensen spelen op servers max.

Heb daarnaast het geluk van thuis en onregelmatige werk tijden :). Moet savonds regelmatig server en website onderhoud doen. Dus daarna ga ik even gamenom vervolgens rond 10 a 11 uur sochtends op te staan als ik geen studie heb die dag :)
Ik wou eerst de tip geven om Amerikaanse servers ook toe te laten via de filters. Maar dat heb je al gedaan zo te zien :)
Nuja, de game is nog zeer populair hoor.
Toch veel populairder dan de PC-versie van MW3.
Hier kan je de huidige player count zien: http://bf3stats.com/ in linkerbalk. Dit is realtime want elke keer je reload, staat er ander aantal.
Huidige player count van MW3 zie je hier http://store.steampowered.com/stats/ in linkerkolom.
Check allebei die sites uit nieuwsgierigheid soms eens, en telkens ligt de populariteit van bf3 pc hoger dan mw3 pc. Dus game is verre van dood. :)

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

immetjes

HIER is BERN-E

vinom schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:52:
Als ze Battlerecorder introduceren geeft dat toch enorme goede publiciteit voor de game, althans dat zou ik denken. Ik kan er iedergeval niet op wachten, ik heb genoeg ''Only in Battlefield'' momenten gehad en ik zou graag een montage maken.
Volgens GGC komt battlerecorder eraan:

http://www.ggc-stream.com...tions+in+the+next+patches

Je kunt toch ook FRAPS mee laten draaien? 3min = 4GB op 30fps 1680x1050 + sound + mic. Ik heb een E8400 en GTX260 en het is best wel te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door immetjes op 24-01-2012 15:01 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.