• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Trek je niet teveel van madmax aan ossi. Ik hem hem een keer meerdere malen uit zijn chopper geschoten met een jet en hij was witheet. Kan niet tegen verlies ofzo...

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:55
Michielodc schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:34:
Gister begon ik met een game en stond al snel 14-4. (Een double kill door javelin op heli te schieten :D) Stond mooi bovenaan, maar toen begon mijn provider weer te laggen... zat in een tank en het kanon schoot alle kanten op. Toen maar gestopt en was ff Sim City 4 gaan spelen xD Vandaag overstap regelen en hopelijk dan geen lag meer...
Heb je toevallig UPC?

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Nope, Caiway.

En dat over boos worden. Ik word soms wel boos, maar dat komt dan als ik bijvoorbeeld een engineer als gunner hebt, die me pas gaat repareren als ik, bijvoorbeeld een tank, ga repareren. Of helemaal niet! Of als er een voertuig uit langs allemaal medespelers rijdt en niemand spot hem en daardoor zie ik hem te laat...

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Cyberwarmacine schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:23:
Trek je niet teveel van madmax aan ossi. Ik hem hem een keer meerdere malen uit zijn chopper geschoten met een jet en hij was witheet. Kan niet tegen verlies ofzo...
Hij was aardig aan het ragen inderdaad :') Het gaat er mij om dat ik bij naam genoemd word en dat ik dat niet vind kunnen. Het zal z'n jeugdig enthousiasme wel zijn :')

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11 06:04
Ossi schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Hij was aardig aan het ragen inderdaad :') Het gaat er mij om dat ik bij naam genoemd word en dat ik dat niet vind kunnen. Het zal z'n jeugdig enthousiasme wel zijn :')
Volgens mij was zn opa in oorlog ook stout >:) kiddin.

PV opbrengst

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 18:50
Dit:
reemprive schreef op maandag 23 januari 2012 @ 06:14:
Gisteravond lig ik met mijn sniperrifle op de grond op B2K naast een flat. Op het gegeven moment kijk ik omhoog omdat ik wat hoor, staat er iemand van de tegenpartij letterlijk op mijn rug om zich heen te kijken. Ik ben 20 seconden blijven kijken of hij echt niet door had dat hij op mijn rug stond maar hij bleef vrolijk naar alles kijken behalve mij. Uiteindelijk maar de loop tegen hem aan gedrukt, wel een episch moment waarbij ik baal dat FRAPS niet aan stond :s
en dit:
Cyberwarmacine schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:23:
soort dingen zijn voorbeelden van waarom BF3 de vetste shooter ooit is.. Dit spel is zo vet grafisch en heeft zoveel diversiteit.. Gisteravond heb ik voor de verandering weer eens rush gespeeld op Metro met mijn L96 sniper rifle.. Man man man, wat is die map vooral in het begin en op het einde toch vet.. Echt veel lol gehad, vooral de graphics in die open stukken op Metro zijn erg cool en verfrissend.. Jammer dat ze die map niet wat meer open gegooid hebben met flank routes door steegjes en gebouwen..

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

wat haat ik vliegtuigen :/
Krijg er helemaal geen kills mee :/ en voor je het weet popt er plots een verlichtingspaal op je scherm en ben je dood

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Fantasma schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:11:
Krijg er helemaal geen kills mee :/ en voor je het weet popt er plots een verlichtingspaal op je scherm en ben je dood
Haha lol, daarom probeer ik het (nog) niet eens.. Kheb ook pas 100 puntjes geloof ik..
Misschien moet ik eens de logitech controller op de pc hangen, en eens proberen.. :-p

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Jovas schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:31:
Dit:

[...]

en dit:

[...]

soort dingen zijn voorbeelden van waarom BF3 de vetste shooter ooit is.. Dit spel is zo vet grafisch en heeft zoveel diversiteit.. Gisteravond heb ik voor de verandering weer eens rush gespeeld op Metro met mijn L96 sniper rifle.. Man man man, wat is die map vooral in het begin en op het einde toch vet.. Echt veel lol gehad, vooral de graphics in die open stukken op Metro zijn erg cool en verfrissend.. Jammer dat ze die map niet wat meer open gegooid hebben met flank routes door steegjes en gebouwen..
De roep om meer flank-routes komt veel vaker voorbij in dit forum en mijn vraag is waarom? In mijn beleving wordt een map er niet persé beter van. In de meeste CQ maps in BF3 zijn de vlaggen behoorlijk geconcentreerd geplaatst en is er giga veel ruimte om 'om' te rijden of te lopen. Je loopt/rijdt/vliegt constant van vlag naar vlag naar vlag omdat er altijd een achter je rug om ingenomen kan worden. Ik ben veel te weinig echte veldslagen die minutenlang duren om één vlag op elkaar te veroveren, logisch, want bij een beetje tegenslag is het altijd super makkelijk om een vlag te verochten achter de rug van de tegenstanders.

Ik zou het supervet vinden als het iets meer in de lengte geplaatst zou zijn, dat je wel kan flanken (maar niet té makkelijk) en niet de Metro 64p CQ stijl choke points hebt, maar wel constant confrontaties hebt. Dit is voor mij in elk geval de reden om hoofdzakelijk Rush speel, of CQ in de city-maps. Ook de Back to Karkand maps vond ik echt beter uitgevoerd in BF2 en zelfs

Een BC2 map als Valpasario o.i.d zou ik heeeel goed trekken in CQ denk ik met tanks en helikopters aan beide kanten. Of andere plaatsingen van de vlaggen zolang ik maar constant vijanden voor de loop kan krijgen en niet minutenlang niemand tegen komt :) constant 350+ meter sjouwen van vlag naar vlag in Caspian Border (geen teamgenoot die je oppikt een een jeep) komt me echt de strot uit.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Macchill schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Haha lol, daarom probeer ik het (nog) niet eens.. Kheb ook pas 100 puntjes geloof ik..
Misschien moet ik eens de logitech controller op de pc hangen, en eens proberen.. :-p
heb een joystick ... :D
ik heb 64 punten :D

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Probeer een chopper eens nadat je wel de flares unlocked hebt, heeft een iets mindere leercurve. Na 1-2 uurtjes zou je dat ding wel onder controle moeten hebben!

Jets vind ik zelf ook nog steeds lastig en pak ook liever een chopper totdat iemand mij met zijn jet 5x achter mekaar uit de lucht schiet, dan pak ik ook een jet en ga achter hem aan.

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018

Wat headies poppen in de map Metro! 8)

• Cyberwarmacine
Ahjoh, vliegen is simpel.

Ik heb 889 jet kills en service star 9 :o

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Cyberwarmacine schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:21:
[...]

vliegen wel

maar mensen afmaken/ puntjes verdienen....

yay net 20 puntjes erbij! :/
erikvandenberg schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Probeer een chopper eens nadat je wel de flares unlocked hebt, heeft een iets mindere leercurve. Na 1-2 uurtjes zou je dat ding wel onder controle moeten hebben!
In chopper ben ik al helemaal geen held :D

[ Voor 43% gewijzigd door Fantasma op 23-01-2012 15:18 ]

• Facenoise
[...]

Geef hem dan wat tips ipv je e-penis te showen.

• Michielodc
[...]

Je speelt zeker met keyboard + muis of een controller/joystick? Als ik ga vliegen doe ik het met keyboard alleen. Met de pijltjes ben je een stuk minder precies. Moet nog een keer gaan oefenen met de muis :D

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 13:02
aicaramba schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:30:
Ik zat net bij een goede helicopter piloot als gunner. Ik hoefde alleen maar de spotten, schieten en af en toe een flare. Uiteindelijk was ik MVP met 31-0. Ik had minstens 5 combat efficiency ribbons, een hoop vehicle disables en destroys en 3 unlocks voor attack helicopters. Ik had 5900 combat score en 7300 award score..

Eigenlijk vind ik dat niet helemaal eerlijk, want de piloot had maar 7-0 en een stuk minder punten terwijl dat hij diegene was die het goed deed.

Helaas hadden we wel verloren :(

http://battlelog.battlefi...how/17685940/1/192084857/
Punten halen als pilot is opzich niet zo lastig je moet alleen wel een gunner met tv missile hebben zodat je op een afstandje rustig kan knallen. Heb denkt ik al zo'n 80% van m'n bijna 4000 heli kills als piloot gemaakt.

Hele ronde eigenlijk met de heli als piloot.

http://battlelog.battlefi...how/17729794/1/355061576/

[ Voor 7% gewijzigd door Furfoot op 23-01-2012 14:30 ]

Instagram

• Facenoise
Michielodc schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:26:
[...]

Je speelt zeker met keyboard + muis of een controller/joystick? Als ik ga vliegen doe ik het met keyboard alleen. Met de pijltjes ben je een stuk minder precies. Moet nog een keer gaan oefenen met de muis :D
Dat maakt niet uit, het is maar net wat je gewent bent/mee begonnen. Ik moet er niet aan denken om nu met me heli ineens via een controller/joystick te moeten spelen. Ben het tobo te erg gewent nu.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 00:27
Net lekker potje rush op sharqi.
Eindigde met 20-1.
Gebruikte AEK met Kobra, foregrip en suppressor.
Suppressor is toch wel handig bij rush, kon de enemys de hele tijd besluipen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Cyberwarmacine
Fantasma schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:25:
[...]

vliegen wel

maar mensen afmaken/ puntjes verdienen....

yay net 20 puntjes erbij! :/
Oefenen :9

Ik vlieg zelf ook alleen met keyboard. Alleen bij tanks e.d. gebruik ik voor het precisie werk de muis.

• Facenoise
Furfoot schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Punten halen als pilot is opzich niet zo lastig je moet alleen wel een gunner met tv missile hebben zodat je op een afstandje rustig kan knallen.

Hele ronde eigenlijk met de heli als piloot.

http://battlelog.battlefi...how/17729794/1/355061576/
Wat is je bf naam? Probeer beetje iedereen die chopper speelt uit te nodigen, heb alles unlocked trouwens.

EDIT: zie ook dat je meeste pilot speelt, ik heb namelijk wel eens zin in een paar potjes gunner(normaal ben ik piloot of beide bij gebrek aan gunner).

[ Voor 13% gewijzigd door Facenoise op 23-01-2012 14:32 ]

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 13:02
erikvandenberg schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:30:
[...]

Wat is je bf naam? Probeer beetje iedereen die chopper speelt uit te nodigen, heb alles unlocked trouwens.
Furfoots.

Instagram

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

[...]

En ik dacht dat mijn 135 kills veel waren. :o

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
zoekt er nog iemand een persoon voor clan matches?

YouTube: Battlefield 3 Shooting with SV-98.
Misschien een idee om alle missers eruit te halen? Want zo is het niet echt overtuigend ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:50:
[...]

Misschien een idee om alle missers eruit te halen? Want zo is het niet echt overtuigend ;)
What you see is what you get? :P

• Cyberwarmacine
Ik krijg een kat? Dankjewel! :o

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 13:44
Nog een video voor de 'Only in Battlefield 3' contest, gemaakt door een maat van me:

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Verwijderd

Met een compilatie kan zelfs ik een goede sniper lijken. Het kost me dan wel weken om een fatsoenlijk aantal kills te krijgen, ik ben echt de slechtste sniper ooit, maar dan lijkt het net of ik alleen maar überkills maak 8) Een ongemonteerd stukje gameplay waarin je goed speelt is IMO nuttiger.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Michielodc
Welke attachments gebruik je altijd?

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

Laat hem joh, niet overal even overtuigend maar best een leuke video. Beter dan snipers die aan de zijkant van de map liggen en geen kogel op zijn plek kunnen krijgen.

Dat van die jets, ik heb daar ook moeite mee. Misschien ben ik niet geduldig genoeg, ik vind het vliegen met een heli een stuk makkelijker dan jets. Bovendien wordt het steeds lastiger omdat er mensen zijn die al heel wat uurtjes in die jets hebben gestoken waardoor je het als amateur erg lastig krijgt in de lucht.

• Cyberwarmacine
Waardoor ga jij het meest dood dan?

• MueR

MueR

is niet lief

Michielodc schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:10:
Welke attachments gebruik je altijd?
8x scope, straight pull bolt

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

MueR schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:15:
[...]

8x scope, straight pull bolt
Hoe heb jij die M98B zo snel unlocked? Ik heb best veel Recon gespeeld en zit nog steeds op de SV98. Hier mijn profiel: http://battlelog.battlefi...Djmaddox/stats/195395618/

• Michielodc
Djmaddox schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Hoe heb jij die M98B zo snel unlocked? Ik heb best veel Recon gespeeld en zit nog steeds op de SV98. Hier mijn profiel: http://battlelog.battlefi...Djmaddox/stats/195395618/
Ik heb nu de M98B, terwijl ik maar 300 - 350 kill had gemaakt met snipers. Als je met een PDW gaat rondrennen, haal je best snel punten.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 12:48
zh1nt0 Daniel Matros
New stuff happening. Good day today :). Fans well be in for a treat later on.
2 hours ago Favorite Retweet Reply

Nou, ben benieuwd... een treat is een kadootje hoop ik dan maar. :-)

• AdmiralSnipe
[...]

Ja en dan wordt het zo'n filmpje waar er al duizenden van op Youtube staan.
Ik kan ook wel een compilatie van de bruutste kills ooit maken (ook al gaat dat niet lukken want op dat soort momenten heb ik Fraps nooit aan staan).
Zie ook wel filmpjes met als titel "best gameplay ever", iets in die trant.
En als je ze dan op battlelog opzoekt blijken ze een k/d van 0.8, SPM van 200 en skill van 80 te hebben. 8)7

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:36
Zerosum schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:20:
zh1nt0 Daniel Matros
New stuff happening. Good day today :). Fans well be in for a treat later on.
2 hours ago Favorite Retweet Reply

Nou, ben benieuwd... een treat is een kadootje hoop ik dan maar. :-)
Of een verkapte DLC die we weer kunnen kopen Jeuj -O-
Enigste manier hoe ze mij blij maken is door een dikke vette patch

Verwijderd

Michielodc schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Ik heb nu de M98B, terwijl ik maar 300 - 350 kill had gemaakt met snipers. Als je met een PDW gaat rondrennen, haal je best snel punten.
als ik jou was zou ik de m39 unlocken in co-op mode en daarmee lekker gaan snipen tot je de m98b unlocked hebt. of de l96 unlocken die lijkt op de m98b :)

als we toch bezig zijn met e-penis showen :P (http://battlelog.battlefi...itSecond/stats/368447783/)

• Justin2000
74 uur gespeeld en 3 classes goed uitgeprobeerd nu aan de slag met assault.
Mijn K/D ratio schiet omhoog sinds ik veel tdm ben gaan doen >:D
http://bf3stats.com/stats_pc/Justin2k5/history#spm,kdr,wlr

http://battlelog.battlefi...ustin2k5/stats/187619174/

PV opbrengst

• MueR

MueR

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:25:
als ik jou was zou ik de m39 unlocken in co-op mode en daarmee lekker gaan snipen tot je de m98b unlocked hebt. of de l96 unlocken die lijkt op de m98b :)
Mwah, de L96 is eerder een Europese versie van de M40A5. De M98B is echt een compleet andere categorie qua bullet drop en speelstijl imho.

Verwijderd

QBU-88 was mjn eerste snippergun die ik goed vond omdat ik niet elke keer dat ik schoot moest herladen, toen ik die M39 EMR kon gebruiken was ik meteen verkocht , dit wapen is super sterk ook en niet herladen na elk schot en zal mijn favoriet blijven,omdat ik zag en merkte dat die M98B met straight pull bolt zeker ook een goed wapen is ben ik afgelopen dagen ermee aan de gang gegaan juist om die straight pull bolt te krijgen en zo eens uit te proberen, die L96 heb ik mijn twijfels over maar zal die ook eens zo ver willen krijgen Met straight pull bolt misschien dat die de M98B met straight pull bolt al over treffen maar ja die M98B heeft wel die Magnum kogels en die zijn toch zeer krachtiger dan de andere kogels toch ??
Maar toch zal die M39 EMR mijn favoriet blijven, wat een super wapen.

Die site BF3 Stats blijft maar NIET te update bij mij bij Upcoming unlocks :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 16:00 ]

De M39 is op afstand gewoon waardeloos, dan heb je meerdere schoten nodig. Een bolt action rifle zal voor snipe werk werk noodzakelijk zijn om one shot kills te halen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pixeljunk_NL
Michielodc schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:41:
[...]

Nope, Caiway.

En dat over boos worden. Ik word soms wel boos, maar dat komt dan als ik bijvoorbeeld een engineer als gunner hebt, die me pas gaat repareren als ik, bijvoorbeeld een tank, ga repareren. Of helemaal niet! Of als er een voertuig uit langs allemaal medespelers rijdt en niemand spot hem en daardoor zie ik hem te laat...
Beetje offtopic, maar ik herken het probleem, dacht ook eerst dat het aan mijn router lag, deze er tussen uitgehaald, direct op de modem van cisco aangesloten, nog steeds ping van 200, 30, 19, 11, 137 etc. Had mijn modem een harde reset gegeven (pinnetje indrukken paar sec.) toen werkte het weer. Ik vertel je dit omdat ik net zoals de rest hier aardig handig dacht te zijn, maar dat dit mijn probleem zou oplossen had ik natuurlijk moeten weten maar toch over het hoofd gezien. Heb je ook als je rent het beeld dan van voor naar achter verschuift? Zal het nu weer ontopic houden.

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:04:
De M39 is op afstand gewoon waardeloos, dan heb je meerdere schoten nodig. Een bolt action rifle zal voor snipe werk werk noodzakelijk zijn om one shot kills te halen.
Maar ja , je zal wel gelijk hebben maar ik ben ook zelf waardeloos op langere afstand , ik heb gewoon Niet die rust of ben gewoon te langzaam om met 1 shot iemand te doden, ik zal wel nu ik die M98B met straight pull bolt zeker van af nu gaan proberen beter ermee te werken.

• timtim78
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10-2023
Als ik zo die filmpjes zie lijkt het zo makkelijk. Die mannen komen altijd precies naar jullie toe gerend.

Ik ben precies die idioot die altijd recht naar de vijand loopt ;-). Waar kan ik de tweakersnet server vinden?

• Pixeljunk_NL
timtim78 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:11:
Als ik zo die filmpjes zie lijkt het zo makkelijk. Die mannen komen altijd precies naar jullie toe gerend.

Ik ben precies die idioot die altijd recht naar de vijand loopt ;-). Waar kan ik de tweakersnet server vinden?
Zoek op GOTBF3.nl

• timtim78
  • Laatst online: 23-10-2023

• Justin2000
Snipen is kwestie van oefenen, die 500 M + headshots op grote maps geven wel kick.
Ik moet mn record van 666m meter nog steeds verbeteren, deze week al weer paar keer rond 650 m gehad.

M98 is nu mijn favoriet, daarvoor was het de M40A5 en uiteraard de SV98, het is maar waar je veel mee speelt.
De M98B heeft extreem weinig bulletdrop en doet veel meer dmg.

PV opbrengst

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Ben je goed in Battlefield 3? Spray je graag met je M249? Ken je alle moves?

Meld je dan bij mij aan als acteur in GoTBF3 'The Movie'!

Ik loop al een tijdje rond met het idee om een 'anders dan anders' Battflefield 3 filmpje te maken en ben daarom op zoek naar acteurs. Acteurs die een rol in de film (in game recording!) kunnen spelen en wiens stem (kun je goed Engels?) ik ook mag gebruiken. Ik ben in het bijzonder op zoek naar iemand die goed is met één van de transport heli's! Yep... er komt een scene in waarin mensen uit de chopper springen.. 3 feet above the ground!

Om je een hint te geven: ik ben van plan een beroemde scene uit een beroemde film na te spelen in Battlefield 3, waarbij we wat 'leuke' momenten inbouwen. Het geheel moet als filmpje op YouTube verschijnen. Het draaiboek is bijna klaar!

Ik heb een man of 16 nodig.... 3 hoofdrolspelers en wat figuranten. Ik hoop op/verwacht de medewerking van de wat actievere (TeamSpeak) GoTBF3 clanleden!!!

Stuur me een DM of een mail naar GoTBF3_themovie@hotmail.nl

ReAlex69

(sorry voor de dubbele post....)

YouTube: GoT BF3 The Movie

• Justin2000
Count me in :)

PV opbrengst

• AdmiralSnipe
Ik wil best meedoen (waarschijnlijk als figurant want heb geen headset met mic).
En wat moet er met die transport heli gebeuren, want dat zou ik opzich wel willen doen.
Heli's zijn fun ;D

Verwijderd

ik zou ook wel mee willen doen, heb headset + mic, maar mijn engels is (nog niet) al te best (scholier) en bij mij faalt teamspeak ofzo?

• Pixeljunk_NL
AdmiralSnipe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:22:
Ik wil best meedoen (waarschijnlijk als figurant want heb geen headset met mic).
En wat moet er met die transport heli gebeuren, want dat zou ik opzich wel willen doen.
Heli's zijn fun ;D
Koop bij blokker, 5 euries heb je er al eentje...

• Michielodc
Pixeljunk_NL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:08:
[...]

Beetje offtopic, maar ik herken het probleem, dacht ook eerst dat het aan mijn router lag, deze er tussen uitgehaald, direct op de modem van cisco aangesloten, nog steeds ping van 200, 30, 19, 11, 137 etc. Had mijn modem een harde reset gegeven (pinnetje indrukken paar sec.) toen werkte het weer. Ik vertel je dit omdat ik net zoals de rest hier aardig handig dacht te zijn, maar dat dit mijn probleem zou oplossen had ik natuurlijk moeten weten maar toch over het hoofd gezien. Heb je ook als je rent het beeld dan van voor naar achter verschuift? Zal het nu weer ontopic houden.
Idd beetje offtopic, maar ik heb niet altijd lag. Soms speel ik gewoon lekker met een normale ping. Maar als het gebeurd begint met het lopen te haperen enzo en dat gebeurd gewoon elke dag...

Ontopic:

Bij hardcore heeft iedereen 60% hp. Dan heb je toch altijd 1 shot 1 kill met de M98B? Want die doet 70% dmg ofzo. Daarnaast is killen met een bolt action rifle veel leuker dan een die semi automatisch is.

• AdmiralSnipe
Pixeljunk_NL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Koop bij blokker, 5 euries heb je er al eentje...
Hmm ja, moet maar es ff kijken.

• peakaboo
  • Niet online
Lekker muziekje, mooi gedaan en goede kwaliteit ook _/-\o_

AdmiralSnipe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Kan je deze aanraden, kost geen drol en werkt perfect. Helder te verstaan en je kan hem aan je headphones clippen als je wilt. Draad is lang. Voordeel ervan is ook mocht je het juist irritant vinden die draden, zoals ik vanwege een wireless headphone, verstop je dit ding onder je monitor bijv.

pricewatch: Zalman ZM-MIC 1.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1288964303.jpeg

[ Voor 91% gewijzigd door peakaboo op 23-01-2012 16:27 ]

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:24:
[...]

headsets schelen echt, je hoeft bijna niet te proberen met een groep via skype te praten zonder mic want dan hoor je mekaar echos enzoxd
gister trouwens nog met jou gespeeld. je was best goed, totdat ik perongeluk van team swichte, toen was je irritant-,-

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
DirtySanchez schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:17:

Ik loop al een tijdje rond met het idee om een 'anders dan anders' Battflefield 3 filmpje te maken en ben daarom op zoek naar acteurs. Acteurs die een rol in de film (in game recording!) kunnen spelen en wiens stem (kun je goed Engels?) ik ook mag gebruiken. Ik ben in het bijzonder op zoek naar iemand die goed is met één van de transport heli's! Yep... er komt een scene in waarin mensen uit de chopper springen.. 3 feet above the ground!

Om je een hint te geven: ik ben van plan een beroemde scene uit een beroemde film na te spelen in Battlefield 3, waarbij we wat 'leuke' momenten inbouwen. Het geheel moet als filmpje op YouTube verschijnen. Het draaiboek is bijna klaar!

Ik heb een man of 16 nodig.... 3 hoofdrolspelers en wat figuranten. Ik hoop op/verwacht de medewerking van de wat actievere (TeamSpeak) GoTBF3 clanleden!!!

ReAlex69

Count me in! (BF3: Macchill)
Engels gaat me ook wel goed af, geef maar een tekst, en ik lul het wel in! :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:26:
[...]

gister trouwens nog met jou gespeeld. je was best goed, totdat ik perongeluk van team swichte, toen was je irritant-,-
haha hier moest ik toch even om lachen :P

[ Voor 19% gewijzigd door mrsar op 23-01-2012 16:29 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Achmed1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06-2021
Een vraagje welke rank zitten jullie gemiddeld.

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
als jullie mensen te kort komen kan ik best wel helpen :)

ben een NL'er in Engeland en ja mijn engels is bijna net zo goed als een engelsman

BF3 user id... NTHW-Dutchie

• Cyberwarmacine
Achmed1 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:29:
54 met 137 uur inmiddels.

• Achmed1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06-2021
Wat is je naam at BF3

[ Voor 75% gewijzigd door Achmed1 op 23-01-2012 16:33 ]

• AdmiralSnipe
peakaboo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:25:
Lekker muziekje, mooi gedaan en goede kwaliteit ook _/-\o_

[video]

[...]

Kan je deze aanraden, kost geen drol en werkt perfect. Helder te verstaan en je kan hem aan je headphones clippen als je wilt. Draad is lang. Voordeel ervan is ook mocht je het juist irritant vinden die draden, zoals ik vanwege een wireless headphone, verstop je dit ding onder je monitor bijv.

pricewatch: Zalman ZM-MIC 1.

[afbeelding]
Thnx, kost idd niet zoveel en je kan zo'n ding natuurlijk ook aan je T-shirt clippen.

Oh en die cover was gister ook al door iemand gepost geloof ik.

• Cyberwarmacine
Voeg me maar toe op battlelog, ign = Rugtert

• AdmiralSnipe
Cyberwarmacine schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:33:
Voeg me maar toe op battlelog, ign = Rugtert
Heb ook aantal keer met je gespeeld, heb je nu net toegevoegd :+
See u @ the battlefield!

• peakaboo
  • Niet online
Weet niet of iemand hier nog terug op is gekomen?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DarkSnipz_/

Had deze dude zelf ook een keer gereport na hem te zien hardcore stadpadden + hacks. Zn profiel is nu echt wiped _O- sukkels
peakaboo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:38:
Weet niet of iemand hier nog terug op is gekomen?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DarkSnipz_/

Had deze dude zelf ook een keer gereport na hem te zien hardcore stadpadden + hacks. Zn profiel is nu echt wiped _O- sukkels
Fransen. :P
En die is misschien wel gebanned aangezien die al een maand offline is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
Wist niet dat je bij clantag gewoon wat in kunt vullen.
Dacht dat je daarvoor een clan moest joinen...
Naja ik zet er wel GoT neer, of is dat alleen toegestaan als je lid bent van de clan?? :?

• peakaboo
  • Niet online
DanielWW2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:40:
[...]

Fransen. :P
En die is misschien wel gebanned aangezien die al een maand offline is.
Ook ja :+ Kan goed dat ie gebanned is, lekker voor hem. Heb verder niet meer gekeken sinds dat ik de report had gedaan maar vond het wel mooi om te zien dat het dus wel nut kan hebben. Afgelopen tijd wat vaker cheaters tegen gekomen, lijkt nu weer een beetje te zijn gezakt.

• DirtySanchez

DirtySanchez

londonertje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:30:
als jullie mensen te kort komen kan ik best wel helpen :)

ben een NL'er in Engeland en ja mijn engels is bijna net zo goed als een engelsman

BF3 user id... NTHW-Dutchie
Great!! Stuur effe een DM met je mailadres. Leuk om te zien dat er aardig wat mensen mee willen doen...

peakaboo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:41:
[...]

Ook ja :+ Kan goed dat ie gebanned is, lekker voor hem. Heb verder niet meer gekeken sinds dat ik de report had gedaan maar vond het wel mooi om te zien dat het dus wel nut kan hebben. Afgelopen tijd wat vaker cheaters tegen gekomen, lijkt nu weer een beetje te zijn gezakt.
Als we battlelog mogen geloven dan is DICE bezig met een serieuze banterreur op de PC. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Michielodc
DanielWW2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:44:
[...]

Als we battlelog mogen geloven dan is DICE bezig met een serieuze banterreur op de PC. :+
"De MCOM aan het defusen." 8)7

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-10 20:22
Iemand enig idee of je naar servers kan filtreren waar ze NIET aan de respawntime zitten van vehicles? Super irritant als je een chopper neerhaalt om 5sec later weer erdoor aangevallen te worden. Beetje nutteloos allemaal, heb het gevoel dat 8 van de 10 servers dit doen.

Verwijderd

TetPr87 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:51:
Iemand enig idee of je naar servers kan filtreren waar ze NIET aan de respawntime zitten van vehicles? Super irritant als je een chopper neerhaalt om 5sec later weer erdoor aangevallen te worden. Beetje nutteloos allemaal, heb het gevoel dat 8 van de 10 servers dit doen.
Maakt niet zoveel uit aangezien tanks ook zo snel spawnen, zijn alleen maar free kills. Het enige irritante aan bf3 is dat letterlijk 95% van de spelers gewoon eigenlijk te slecht is :/ .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 16:58 ]

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Maakt niet zoveel uit aangezien tanks ook zo snel spawnen, zijn alleen maar free kills. Het enige irritante aan bf3 is dat letterlijk 95% van de spelers gewoon eigenlijk te slecht is :/ .
Of is 5% dan te goed? :+

• AdmiralSnipe

Ik ben in het bijzonder op zoek naar iemand die goed is met één van de transport heli's! Yep... er komt een scene in waarin mensen uit de chopper springen.. 3 feet above the ground!

ReAlex69
Laat me raden: Black Hawk Down?? 8)7

DirtySanchez schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:43:
Great!! Stuur effe een DM met je mailadres. Leuk om te zien dat er aardig wat mensen mee willen doen...
Je roept maar als je een server nodig hebt om op te filmen he!
Achmed1 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:29:
Denk dat ik gemiddeld rank 50 ben met uitschieters naar rank 1 en rank 70.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 23-01-2012 17:03 ]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
2 minuten wachten op een chopper respawn is anders ook niet leuk.
En met een goede gunner zijn tanks voor een chopper geen partij, 1 (TV) missile erop en afmaken met een lading rockets, helaas hebben er vele (95%?) nog geen idee hoe ze missiles kunnen selecteren.

• DirtySanchez

DirtySanchez

Tsurany schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Je roept maar als je een server nodig hebt om op te filmen he!

[...]
Eh... HELP!!! ...Ben al aan het mailen met F0nt4 etc. Jullie hulp is meer dan nodig. Stuur je me ook een DM met mailadres? We zijn al met meer dan 10 man.... nice!! Rest doen we dan via TeamSpeak.

Leuk om te lezen dat mensen denken dat het om Black Hawk Down gaat... niet dus.... :)

Ken je klassiekers, het gaat om een van de beste scene's uit een van de beste films allertijden... de rest verklap ik later wel, anders lopen de verwachtingen al te hoog op.

Verwijderd

Quantor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:04:
2 minuten wachten op een chopper respawn is anders ook niet leuk.
En met een goede gunner zijn tanks voor een chopper geen partij, 1 (TV) missile erop en afmaken met een lading rockets, helaas hebben er vele (95%?) nog geen idee hoe ze missiles kunnen selecteren.
Jets zijn verreweg het meest gevaarlijk voor tanks imo. Ik maak mij nooit zorgen tegen choppers.

• AdmiralSnipe
DirtySanchez schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:21:
[...]

Ken je klassiekers, het gaat om een van de beste scene's uit een van de beste films allertijden... de rest verklap ik later wel, anders lopen de verwachtingen al te hoog op.
Nog een keer dan: Apocalypse Now?? >:)

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10 20:15
Daniel Matros, Community Manager for Battlefield 3, has teased that some new stuff will be revealed later today.

“New stuff happening. Good day today . Fans well be in for a treat later on,” he posted on Twitter.

Ik hoop op nieuwe content
FRANSAD schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:38:
Daniel Matros, Community Manager for Battlefield 3, has teased that some new stuff will be revealed later today.

“New stuff happening. Good day today . Fans well be in for a treat later on,” he posted on Twitter.

Leopard 2A6 please. :P
Ik wil een OP tank die gehakt maakt van T90's of M1A2 Abrams tanks. :+

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:21

ronalddus

Buffalo77

ReAlex69

Ik wil je best helpen, zelf heb ik ook enige ervaring met het filmen ingame en het bewerken van de filmpjes.
Een tijdje terug heb ik dit gedaan op een andere FPS genaamd Warrock.

Hier episode 6 als voorbeeld van de serie die ik toen gemaakt heb mbv veel andere mensen

YouTube: At the Derbaran's 6

Of je het grappig vind (want het is als comedy bedoelt :P ) is natuurlijk persoonlijk en humor van mij van 1,5 jaar geleden

[ Voor 3% gewijzigd door ronalddus op 23-01-2012 17:49 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

• AdmiralSnipe
ronalddus schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:47:
[...]

Ik wil je best helpen, zelf heb ik ook enige ervaring met het filmen ingame en het bewerken van de filmpjes.
Een tijdje terug heb ik dit gedaan op een andere FPS genaamd Warrock.
Offtopic: Warrock roept herinneringen bij me op.
Heb dat spel vroegah vaak gespeeld! :P

FRANSAD schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:38:

"Later on" kan veel betekenen als je Dice al lang kent...
Ik durf te wedden dat we vandaag niets te zien krijgen.

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ossi schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:08:
Anders ben je ff sneu bezig ofzo...
Als je per se als een pro wilt spelen ga je maar lekker met je clan tegen een andere clan spelen en niet op public servers.
Het hoeft voor mij niet pro, maar een AA auto bezet houden terwijl die hard nodig is, is zwaar irritant.
MSoft06 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:22:
te grappig hoe sommige mensen over de zeik kunnen gaan, deal with it en verlaat anders de server en ga ergens anders flink los.
Het is een public server en je kan dus inderdaad allerlei speelwijzen zien van users.
Cheaters, teamkillers en bug abusers zijn zeker allemaal geen probleem voor jou.

"Deal with it en..." is z'n typisch uitspraak... Kun je gebruiken om elke discussie af te wimpelen.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
madmaxnl schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:48:
Cheaters, teamkillers en bug abusers zijn zeker allemaal geen probleem voor jou.
Want cheaters, teamkillers en bug abusers zijn hetzelfde als iemand die de AA niet op de manier gebruikt die jij wil.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Ik heb sinds gisteren een bolt action sniper rifle unlocked (sv98?) en ben daar nu wat mee bezig geweest.
Maar ik voel me zo ontzettend nutteloos als sniper. Ik spot wat, zie heel weinig tegenstanders en kan niet goed genoeg schieten om de tegenstanders die ik zie met enige regelmaat te killen.. Zelfs al zou ik wel goed kunnen schieten heb ik het idee dat ik met mijn speelstijl veel te weinig tegenstanders tegen kom om het interessant te houden..

Sowieso ben ik niet de meest geduldige speler, maar 1 a 2 kills/deaths per rondje vind ik niet echt leuk.. Heeft er iemand tips om te zorgen dat het niet zo saai is als recon zijnde?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

pak een shotgun geheid veel actie, en zoek anders plekken op waar altijd veel tegenstanders zijn (vlaggen!) en ga op een aftstandje alles in de gaten houden. volg je team, verplaatst veel. ga vooral niet aan de rand van de map zitten. als je meedoet met je team, kan je ook handig zijn met spawn beacons en motion sensors

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

Justin2000 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:16:
Snipen is kwestie van oefenen, die 500 M + headshots op grote maps geven wel kick.
Ik moet mn record van 666m meter nog steeds verbeteren, deze week al weer paar keer rond 650 m gehad.

M98 is nu mijn favoriet, daarvoor was het de M40A5 en uiteraard de SV98, het is maar waar je veel mee speelt.
De M98B heeft extreem weinig bulletdrop en doet veel meer dmg.
Speel jij alleen op de XBOX? Op de PC kan je wel richting de 2 km, al zijn dat soort kills qua teamwaarde absoluut waardeloos. Je krijgt er wel veel punten voor.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
aicaramba schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:10:
Ik heb sinds gisteren een bolt action sniper rifle unlocked (sv98?) en ben daar nu wat mee bezig geweest.
Maar ik voel me zo ontzettend nutteloos als sniper. Ik spot wat, zie heel weinig tegenstanders en kan niet goed genoeg schieten om de tegenstanders die ik zie met enige regelmaat te killen.. Zelfs al zou ik wel goed kunnen schieten heb ik het idee dat ik met mijn speelstijl veel te weinig tegenstanders tegen kom om het interessant te houden..

Sowieso ben ik niet de meest geduldige speler, maar 1 a 2 kills/deaths per rondje vind ik niet echt leuk.. Heeft er iemand tips om te zorgen dat het niet zo saai is als recon zijnde?
Close combat recon, 4x of 3,4x scope erop en headshots maken.
Het is moeilijker dan snipen op afstand omdat jij ook beschoten word, maar geeft een goed gevoel :)
Ik ben ook niet van het afwachtende.

Verwijderd

aicaramba schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:10:

Gewoon rondlopen en op hoofdjes mikken. Het is zinloos om >200m schoten te gaan doen als sniper. Ik speel als sniper maar iets anders dan als een andere class. Meeste combat vind plaats op 30-60m als recon voor mij, terwijl het bij ander classes iets als 0-40 is. Ik gebruik gewoon een 8x scope.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 19:32 ]

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:28

Cheezus

Luiaard

Ergens campen schiet idd niet op als recon, ik zet nu meestal een t-ugs bij een druk punt neer en ga gebruik de M39 met supressor & ACOG om een beetje te kunnen sprayen met close/medium combat :P

Net ook wel een leuk potje gehad: http://battlelog.battlefi...how/17919231/1/364526224/
m'n nick = Ch33z5s

Zat eerst B te attacken waar ik veel kills haalde, later met Anduril2K in een tank gezeten als CITV & reparateur waardoor hij met z'n guided missile leuk AA kon spelen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Cheezus op 23-01-2012 20:30 ]

Verwijderd

paar vette potjes vandaag gehad met daniel, jammer van cheater een keer, maar die was zo weer weg en t was zo weer goed, laatste ronde net op het nippertje verloren, t ging niet echt lekker maar wel fun gehad. nu tijd om te stoppen en even met mijn familie..

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Yay voor leuke potjes op GOT! :D
Alles is echt fijner als je een leuke squad hebt die wat mee aanvalt :D
Battle Report

Ook fijn dat ik iemand Lvl 40 mocht maken :D (agoNITE)!

[ Voor 48% gewijzigd door Fantasma op 23-01-2012 20:55 ]

Verwijderd

Haha, ik heb de glitch op metro eens uitgeprobeerd :) trolololol
Pagina: 1 ... 65 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.