Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 22-01-2012 02:45 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
[ Voor 70% gewijzigd door Sn0wblind op 22-01-2012 16:07 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 22-01-2012 16:08 ]
Kijk als in die 45 seconden wachttijd alvast de volgende map werd ingeladen. Maar nee.MSoft06 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:22:
hebben jullie ook niet zo'n hekel aan dat scherm na de ronde ? Damn wat zijn 45 seconden ineens erg lang geworden
Alle vragen hebben een antwoord
Non-racist hoor maar ik vroeg me af of dit willekeurig gedaan wordt?
Eigenlijk vind ik dat niet helemaal eerlijk, want de piloot had maar 7-0 en een stuk minder punten terwijl dat hij diegene was die het goed deed.
Helaas hadden we wel verloren
http://battlelog.battlefi...how/17685940/1/192084857/
Medic? Want die zijn altijd zwart.kristan schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:38:
Waarom is mijn BF3 poppetje zwart?
Non-racist hoor maar ik vroeg me af of dit willekeurig gedaan wordt?
Zoals Loonens al zegt, ik Alt-Tab ook altijd. En lees dan een vast lijstje van sites: facebook, tweakers.net homepage, Battlelog feed, etc.MSoft06 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:22:
hebben jullie ook niet zo'n hekel aan dat scherm na de ronde ? Damn wat zijn 45 seconden ineens erg lang geworden
Soms haal ik zelfs wat drank ondertussen
Ik alt tab altijd al als ik dood ben, vind gespawne al telang durenAsgaro schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:15:
[...]
Zoals Loonens al zegt, ik Alt-Tab ook altijd. En lees dan een vast lijstje van sites: facebook, tweakers.net homepage, Battlelog feed, etc.
Soms haal ik zelfs wat drank ondertussen
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
WTF WTF WTF, Ik check juist mijn youtube channel en heb gvd 7466 vieuws op dat filmpje!
nog eventjes en je bent beroemd en willen ze meer en meer en MEERVerwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:18:
offtopic:
WTF WTF WTF, Ik check juist mijn youtube channel en heb gvd 7466 vieuws op dat filmpje!
hahayzx schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Ik alt tab altijd al als ik dood ben, vind gespawne al telang durenen jah dan dwaal ik af en krijg ik soms kick wegens inactive
Verwijderd
Is dat niet iedereen's droom?yzx schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:19:
[...]
nog eventjes en je bent beroemd en willen ze meer en meer en MEER![]()
![]()
Al de chikies hebben?
Ik heb dan ook altijd hoog intelligentie gesprekken op msn
Verwijderd
Wie weet, is sowieo goed voor je CV later... (maar ik denk dat we best terug ontopic gaanyzx schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:25:
[...]
Al de chikies hebben?haha ocharm internet roem kan niet goed doen
![]()
VanilleKoekje
Accuracy
52%
lol hoe kan ik nou de Aim king zijn van een ronde
Verwijderd
Snipen, shotgun, knifen, ...HamburgerHenk schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:01:
Aim King
VanilleKoekje
Accuracy
52%
lol hoe kan ik nou de Aim king zijn van een ronde
Geen idee, gebruik die verder niet, maar ik vermoed dat dat niet veel meer is dan een wrapper om een iexplore process heen, dus feitelijk gewoon je browser inladen in een applicatie zonder alle interface elementen van de browser eromheen.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:53:
Die Battlelog Standalone lijkt me een handig tooltje, alleen vertrouw hem niet zo
Maar als je hem niet vertrouwd, virus-scanner eroverheen en eventueel traffic/packetsniffer/blocker om te kijken waar hij welk verkeer naar toe stuurt (en het blokkeren als het je niet aanstaat
Verwijderd
Er is een (non-official) battlelog-app voor android...glennvho schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:43:
Ging er normaal ook geen battlelog app uitkomen voor iOS en Adnroid?
Tja, dat is altijd hè. Als de piloot het toestel in de lucht houdt, doet hij z'n werk goed, maar daar krijg je geen punten voor.aicaramba schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:30:
Eigenlijk vind ik dat niet helemaal eerlijk, want de piloot had maar 7-0 en een stuk minder punten terwijl dat hij diegene was die het goed deed.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Met de DAO heb ik een accuracy van 90%... kwestie van enkel in metro (rush) gebruiken en enkel schieten als er iemand voor je neus staat..
Scientia potentia est
Is dat niet altijd de trucmartijn--g schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:47:
[...]
en enkel schieten als er iemand voor je neus staat..
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Depends, als iemand wat verder van je neus staat kun je ook schieten ;-)
Maar ja, als iemand voor je neus staat zou ik altijd schieten, de vraag is natuurlijk of je schiet als iemand verder dan je neus van je af staat. Soms doe ik dit namelijk niet. Dan hecht ik meer waarde aan mijn plek die niet bekend is dan dat ik mijn plek weggeef door te schieten op verre afstand....
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Oh boy, hoeveel ik als beginnend pubertje niet die Battlefield 2 intro bekeken heb
Echt jammer dat Dice dit niet meer doet. BF 1942 had een unieke intro (maar nooit gespeeld), BF2 ook, BF2 Special Forces ook, BF 2142 ook.
Sinds BFBC 1 doen ze dit niet meer.
edit:
Hier het origineel:
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 22-01-2012 15:31 ]
ik gebruik die tijd om even wat te drinken, pissen of weet ik et wat ..mhindrik schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Kijk als in die 45 seconden wachttijd alvast de volgende map werd ingeladen. Maar nee.
sommigen van ons willen wel af en toe een pauze (nee ESC drukken in game kan echt niet
Brings back memoriesAsgaro schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:25:
Nostalgie![]()
[video]
Oh boy, hoeveel ik als beginnend pubertje niet die Battlefield 2 intro bekeken heb![]()
Echt jammer dat Dice dit niet meer doet. BF 1942 had een unieke intro (maar nooit gespeeld), BF2 ook, BF2 Special Forces ook, BF 2142 ook.
Sinds BFBC 1 doen ze dit niet meer.
edit:
Hier het origineel:
[video]
2x achter elkaar gekicked van een server omdat ik de admin die in zn heli was aant campen neerhaalde.
Dus jij mag iedereen uit je heli neerknallen, maar als je zelf wordt neergehaald kick je diegene gewoon?
Lekker makkelijk spelletje wordt het zo.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heerlijke ronde met de jets, de rocket pods werken geweldig tegen enemy tanks,19 kills / 12 deaths. 1 ground kill, dus 18 in the air en weer 3 Air warfare ribbons erbij en weer een Anti vehicle medal erbij. Gelukkig nu ook een beetje door hoe de dog fights werken, ja gaat lekker
http://battlelog.battlefi...how/17721301/1/247345849/
Maar, zoals zo vaak hier wel gezegd, alles staat of valt met een goed team. En ik had een team dat goed aan spotten deed, dus na iedere looping het gas eraf, rustig bijsturen en de raketten hun werk laten doen als de tanks weer eens lekker rood oplichtten. Wat een spel!
Iemand nog tips ?
Ik had dit probleem ook en het is verholpen door deze poorten te openen:ihre schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:15:
Kan nog steeds geen co-op spelen.. Werkt niet met vrienden, en public matchmaking crashed ook constant. Heb gelezen dat ik poort 3659 UDP zou moeten forwarden maar geen succes..
Iemand nog tips ?
TCP 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127
UDP 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300
bron: http://552gaming.com/battlefield-3-port-forwarding
Dit is ook iets wat ik erg jammer vind. Ik zit altijd met een maat in de chopper, en dan ben ik altijd piloot. We zijn inmiddels goed op elkaar afgestemd, dus meestal zijn we een vliegende lean-mean-killing machine. Het gevolg is dan wel dat aan het einde van de ronde hij drie keer zoveel punten heeft als ik. Jammer is dat, want je zet je er allebei hard voor in.Eagle Creek schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:45:
[...]
Tja, dat is altijd hè. Als de piloot het toestel in de lucht houdt, doet hij z'n werk goed, maar daar krijg je geen punten voor.
Verder, dat BF2 intro filmpje, heerlijk om dat weer terug te zien! Kippenvel momentje
PS5 PSN: UnrealKazu
Scientia potentia est
[ Voor 15% gewijzigd door rickyy op 22-01-2012 18:32 ]
Met MSI Afterburner ook? Die legt trouwens een hele hoop minder druk op je PC tijdens het opnemenVerwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:44:
Kut m'n PC loopt heel de tijd vast als ik met FRAPS wil opnemen...
Android developer & dürüm-liefhebber
Haha, ja bij mij heeft het ook best lang geduurd voordat ik de Jets door had. Heb nu net de Guided Shell geunlocked. Die is echt nog wel ff wennen qua controls, is niet inverted maar met een hele hoge sensitivity...l0n3w012ph schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:48:
Opgeven = Fail, dus daarom toch maar doorgegaan met Jets en EINDELIJK heb ik het door![]()
Heerlijke ronde met de jets, de rocket pods werken geweldig tegen enemy tanks,19 kills / 12 deaths. 1 ground kill, dus 18 in the air en weer 3 Air warfare ribbons erbij en weer een Anti vehicle medal erbij. Gelukkig nu ook een beetje door hoe de dog fights werken, ja gaat lekker![]()
http://battlelog.battlefi...how/17721301/1/247345849/
Maar, zoals zo vaak hier wel gezegd, alles staat of valt met een goed team. En ik had een team dat goed aan spotten deed, dus na iedere looping het gas eraf, rustig bijsturen en de raketten hun werk laten doen als de tanks weer eens lekker rood oplichtten. Wat een spel!
Verwijderd
Ga die eens proberen...Mavamaarten schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:43:
[...]
Met MSI Afterburner ook? Die legt trouwens een hele hoop minder druk op je PC tijdens het opnemen
---RAWE CEEK!!!---
Mijn keybinding geeft het niet aan
[ Voor 38% gewijzigd door StrongArmLance op 22-01-2012 19:38 ]
Met Q?kristan schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:37:
Sumbuddie tell me how to spot
Ik ga het proberen, laatste keer dat ik het deed werkte het niet... ik zal wel niet goed hebben gezeten...
Daar moet ik nog 6000 punten voor halen maar ben wel benieuwd. Trouwens wat bedoel je met die is niet inverted?ihre schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:45:
[...]
Haha, ja bij mij heeft het ook best lang geduurd voordat ik de Jets door had. Heb nu net de Guided Shell geunlocked. Die is echt nog wel ff wennen qua controls, is niet inverted maar met een hele hoge sensitivity...
Ik ben nu ook echt totaal verslaafd aan die jets. Ik pak eigenlijk alleen nog maar vehicles en dan het liefst jets en choppers. Wat ik wel weet is dat choppers me drie uurtjes kostten om door te krijgen maar die jets hadden (voor mij althans) een leercurve die drie keer zo steil was (nu al > 13 uur maar het was het helemaal waard
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb het mij ook wel eens afgevraagd maar kijk er tegenwoordig eigenlijk niet meer echt naar, frustratie lijkt het enige te zijn waar het goed voor is :-Pl0n3w012ph schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:00:
Trouwens in dat laatste lekkere jet potje is mijn Skill weer van -35 naar +227 gegaan...Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van Skill in je stats? Het zegt mij dus echt helemaal niks...
Op de PC betekent het volgens mij helemaal niks als je zelf je server uitkiest. Misschien wordt er bij quick match naar gekeken om je in een goede server van jouw niveau te zetten (maar gebruiken mensen dat eigenlijk op de pc?). Verder kijkt een balance mod er misschien naar om teams in te delen?l0n3w012ph schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:00:
Trouwens in dat laatste lekkere jet potje is mijn Skill weer van -35 naar +227 gegaan...Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van Skill in je stats? Het zegt mij dus echt helemaal niks...
275 skill btw.
/flex ?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
l0n3w012ph schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:00:
bronSo these are the criterias that determine your skill level:
• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking
M.b.t. de Guided Missle en inverted; normaal vlieg ik inverted met BF3, maar als ik dan naar de Guided Missle switch, is het aimen daarvan opeens niet meer inverted.
Ribbons tellen, 1 ribbon = 5 revives. Precieser kun je het niet zien volgens mij ..Mavamaarten schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:21:
Kan je ergens zien hoeveel revives je had tijdens een game? Ik denk dat ik ongeveer 40 mensen heb gerevived fzo. Had ook een lekkere Quad en triple met nades
En bedankt he!Tsurany schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:16:
En weer zit ik in een team vol retards, hoe krijg ik dat ook voor elkaar...
Valt op dat ik de laatste tijd constant in een verliezend team terecht kom met enorm veel mensen die erg slecht spelen. Niet iedereen speelt dan slecht maar wel veel.
[ Voor 52% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2012 20:25 ]
Gister stond er opeens dat ik 520 uur met recon gespeeld had, vandaag stond er iets van 32 en als ik nu op battlelog kijk staat er 52 (en dat klopt).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dan had ik er 25ihre schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:22:
[...]
Ribbons tellen, 1 ribbon = 5 revives. Precieser kun je het niet zien volgens mij ..
EDIT: Ligt de GoT #1 server eruit fzo? Daarstraks werd ik gedisconnect omdat een of andere game dinges removed was, nu is hij gewoon verdwenen
[ Voor 25% gewijzigd door Mavamaarten op 22-01-2012 20:28 ]
Valt wel mee toch? Van je laatste 16 potjes heb je een w/r van 9:7. Das marginaal slechter dan je overall score van 1.34.Tsurany schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:24:
Valt op dat ik de laatste tijd constant in een verliezend team terecht kom met enorm veel mensen die erg slecht spelen. Niet iedereen speelt dan slecht maar wel veel.
Verder mee eens maar Grand Bazaar is maar zelden echt 'leuk' om te spelen (als in, spannend).
Via http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPCMavamaarten schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:21:
Kan je ergens zien hoeveel revives je had tijdens een game? Ik denk dat ik ongeveer 40 mensen heb gerevived fzo. Had ook een lekkere Quad en triple met nades
Ok, dat is het dus. Tnx!ihre schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:17:
[...]
[...]
bron
M.b.t. de Guided Missle en inverted; normaal vlieg ik inverted met BF3, maar als ik dan naar de Guided Missle switch, is het aimen daarvan opeens niet meer inverted.
Hahaha Tsurany, je frustratie die je altijd hier ventileert, maakt mij altijd wel aan het lachen. Ga vooral zo doorTsurany schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:16:
Ja maar zit nu weer in een team waarin maar twee man meer dan 10 kills hebben terwijl de vijand echt mensen heeft die al richting de 30 kills zitten. Dat zegt toch aardig wat over kwaliteit van de spelers.IceStorm schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:32:
[...]
Valt wel mee toch? Van je laatste 16 potjes heb je een w/r van 9:7. Das marginaal slechter dan je overall score van 1.34.
Verder mee eens maar Grand Bazaar is maar zelden echt 'leuk' om te spelen (als in, spannend).
Verwijderd
Ik vindt het echt vreselijk jammer dat SOFLAM bij de recon class hoort. Ik ben level 1 recon, ik heb 3 sniper kills in totaal. Snipen is echt niet mijn speelstijl, assault en engineer wel... Zo jammer dat de SOFLAM daar nergens bijstaat ;_;Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:41:
Die soflam/javelin blijft zo mooiNet als sniper soflam potje handmatig zitten sturen. Niet veel punten maar die choppers uit de lucht zien vallen blijft leuk.
Je kunt ook een machinegun/shotgun nemen met recon en dan assault recon gaan, 1 van mijn lievelings classes van de game.Mavamaarten schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:46:
[...]
Ik vindt het echt vreselijk jammer dat SOFLAM bij de recon class hoort. Ik ben level 1 recon, ik heb 3 sniper kills in totaal. Snipen is echt niet mijn speelstijl, assault en engineer wel... Zo jammer dat de SOFLAM daar nergens bijstaat ;_;
Is het toevallig precies op het moment dat je het join menu moet zien? De map is zeg maar geladen, maar je blijft die blauwe vierkantjes zien rechtsonderin?rickyy schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:42:
Dat vastlopen bij ''loading...'' begint nu wel heel irritant te worden... Lijkt wel of het niet gefixt kan worden ofzo.
Dan heeft de server het aantal spelers aangepast, zonder een mapchange. Dit gaat nog niet altijd goed!
Verwijderd
Komt denk ik omdat ik was weggegaan. Mijn motiverende ninja kunsten (ja dat was ik) ontbreken nu, daardoor werd iedereen depressief, pleegde zelfmoord en had dus geen tijd meer om kills te maken...Tsurany schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Ja maar zit nu weer in een team waarin maar twee man meer dan 10 kills hebben terwijl de vijand echt mensen heeft die al richting de 30 kills zitten. Dat zegt toch aardig wat over kwaliteit van de spelers.
Sorry
Verwijderd
aha, dat had ik toenstraks dus, tot 2 keer toeStealthyPeanut schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:54:
[...]
Is het toevallig precies op het moment dat je het join menu moet zien? De map is zeg maar geladen, maar je blijft die blauwe vierkantjes zien rechtsonderin?
Dan heeft de server het aantal spelers aangepast, zonder een mapchange. Dit gaat nog niet altijd goed!
Heavy barrel vermindert volgens mij je bullet spread maar verhoogt de verticale recoil.stijnos1991 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:58:
Heavy barrel vermindert je accuracy toch juist in aimed mode?
(correct me if I'm wrong).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Pak wel de laatste beta van afterburner, anders heb je geen geluid.
Ook is de RTV1 codec van afterburner wel een aardige, ik kan er op mijn systeem fullhd 60 fps mee opnemen, dat hoef ik met mjpg niet te proberen. Uncompressed trekt m'n harde schijf uiteraard niet.
Mechwarrior Online: Flapdrol
---RAWE CEEK!!!---
AA? Je bedoelt die éénpersoons taxi met wat guns er op?NoFearCreations schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:43:
Grootste ergernis: Mensen die in een AA zitten, zonder iets uit de lucht te halen.
Er is ook een vliegende tweepersoons versie, die is nog leuker, daar kun je als je op je bestemming bent vlak boven de grond uitstappen en zien dat je passagier neerstort.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Join dan ook geen noob server of een metro only server.Tsurany schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:16:
Je vraagt er gewoon om...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Best irritant en ik hoop dat dit nog gemaakt wordt. Het kan nu wel met de juiste plugins.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:44:
[...]
aha, dat had ik toenstraks dus, tot 2 keer toe
Vanmorgen begon ik leeg op 8p metro rush en eindigde bij de laatste mcom's vol met 40p, in 1 ronde. Ideaal!
[ Voor 6% gewijzigd door Sjoohnnie op 23-01-2012 00:50 ]
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
schrok me dood aan het einde van het filmpjeSjoohnnie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:50:
Net ook maar even mijn video geupload/verstuurd voor de 'Only in Battlefield 3' contest,
[video]
voor de rest aardig filmpje, mooi alle aspecten achter elkaar
Helirape...Sjoohnnie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:50:
Net ook maar even mijn video geupload/verstuurd voor de 'Only in Battlefield 3' contest,
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 98% gewijzigd door codex op 23-01-2012 06:21 ]
En het gekke is, het staat ook niet in de persoonlijke feed.
Ben trouwens begonnen met de MP7 te unlocken, op zich best een aardig wapen, alleen mist hij wat punch. Maar het is wel een rap proppenschietertje met extended mags 41 kogels.
[ Voor 41% gewijzigd door Zerosum op 23-01-2012 07:09 ]
http://battlelog.battlefi...f/5-KILL-TO-WIN-SQUAD-DM/Michielodc schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:49:
Ik moet nog 5 x SQDM winnen voor assignment. Er is een paar keer een server gepost waar je maar 1 kill nodig hebt om te winnen. Weet iemand nog welke dat is? Kan die namelijk niet vinden.
server met meer tickets?daarbij lijkt de feed het niet goed te doen (al sinds het begin)Zerosum schreef op maandag 23 januari 2012 @ 07:06:
Die battlefeed lijkt het steeds vaker niet te doen. Gisteren een zooitje medals, unlocks en wat al niet meer bij elkaar gespeeld, helemaal niks in de feed. Ook niet van friends.
En het gekke is, het staat ook niet in de persoonlijke feed.
Ben trouwens begonnen met de MP7 te unlocken, op zich best een aardig wapen, alleen mist hij wat punch. Maar het is wel een rap proppenschietertje met extended mags 41 kogels.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
DeS staat bekend om zijn slechte server onderhoud, omdat ze eigenlijk maar een actieve admin hebben en te veel bezig is met Counter-strike ipv zijn andere servers.Zerosum schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:12:
Ah ok, tis de dutch e-sports server, die doet het vaker wel dan niet volgens mij met updaten. Maar die heeft inderdaad 2x zoveel tickets geloof ik.
De GoT Team fortress 2 server wordt gehost door DeS, maar na 3 maanden had CapTVK eindelijk server rechten en kon hij er voor zorgen dat de server goed bleef draaien.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik denkt dat hij met inverted controls vliegt (net als ik trouwens) en als je dan schakelt naar de guided missile werkt die omgekeerd, op de een of andere manier word die niet aangepast in de controls.l0n3w012ph schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:52:
[...]
Daar moet ik nog 6000 punten voor halen maar ben wel benieuwd. Trouwens wat bedoel je met die is niet inverted?
Als je non-inverted vliegt is er dus niks aan de hand, maar als je inverted vliegt moet je even wennen aan de controls van de guided missiles.
dat je provider lagt geloof ik niet. is je router niet aan het doodgaan? speel je over Wifi? iemand anders die aan het downloade is of YT aan het kijken is..?Michielodc schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:34:
Gister begon ik met een game en stond al snel 14-4. (Een double kill door javelin op heli te schieten) Stond mooi bovenaan, maar toen begon mijn provider weer te laggen... zat in een tank en het kanon schoot alle kanten op. Toen maar gestopt en was ff Sim City 4 gaan spelen xD Vandaag overstap regelen en hopelijk dan geen lag meer...
zoveel mogelijke opties...
Het is al een tijdje zo. Dacht even dat het mijn router was, maar een vriend heeft dezelfde provider en ook dezelfde router. Het lagt niet altijd. Maar wij hebben altijd op hetzelfde moment lag. Hij woont een paar straten verder. Als het aan de router ligt, lijkt het mij dat die altijd moet laggen. Maar ze zeiden wel dat de ping 11-13 was zonder router en 150 - 200 met router eraan xD.roboreaper schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:52:
[...]
dat je provider lagt geloof ik niet. is je router niet aan het doodgaan? speel je over Wifi? iemand anders die aan het downloade is of YT aan het kijken is..?
zoveel mogelijke opties...
WiFi signaal niet sterk genoeg.
Te veel mensen op 1 netwerk
Youtube,download,streaming, uitzending gemist etc.
router niet meer optimaal
maar goed
Dit weekend lekker engineer uit kunnen spelen en ben nu druk bezig met support
Daarnaast moet ik nog 2 co-op missies uitspelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Bij de sniper missie werd 5 van de 5 keer dat ik het geprobeerd heb met randoms al geschoten voordat de flashbangs gepopt waren.
Anders ben je ff sneu bezig ofzo...madmaxnl schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:02:
Zojuist even een potje gespeeld. Het potje hebben we verloren doordat iemand het leuk vond om met de AA auto in de basis te blijven staan. Dit was Ossi2k11, door hem hebben we het potje verloren want ze hadden constanten luchtmacht dominantie. Votekick was handig geweest...
Als je per se als een pro wilt spelen ga je maar lekker met je clan tegen een andere clan spelen en niet op public servers.
Het is een public server en je kan dus inderdaad allerlei speelwijzen zien van users.
Ik had dit weekend een perfecte run met een gunner erbij die werkelijk alles kapot schoot. Tja je moet het maar treffen in zulke gevallen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.