• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 01:15

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:08:
[...]

ik kon t niet echt geluk noemenxd
jullie waren gewoon beter
beter?
We hebben verloren?

Als het over m'n eerste plaats gaat, ik was af en toe gewoon op de juiste plaats:)
Die gozer onder me uit dezelfde squad speelde met meer skill. Ik speel wat lomper...
Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:02:
[...]

Ja, SPM is niet echt feilloos.
Er is ook nog de Op Metro 64p conquest taktiek voor je SPM op te krikken. Kijk naar ons GoT leaderboard en zelfs tweakers vinden die taktiek leuk :+ Shame on you!! >:)

Maar toch, ik zou niet weten op welke andere criteria je zou kunnen filteren? Misschien W/L ratio? Maar dan nog: als je ongeluk hebt, zit je continu in een verliezend team. Heb ik al zoveel gehad...
Is dit een sneer jegens mijn persoon Asgaro? :P Ik heb al zovaak toegelicht in dit forum hoe het heel goed mogelijk is om 800+ te halen zonder Metro 64p conquest te spelen, gewoon iets beter je best doen :p

Verwijderd

Weet er iemand toevallig hoe je die bug reconstrueerd die je wapen doet verdwijnen?
kristan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:01:
Net een leuke ronde (mn eerste) op een GoT server, ik kon het niveau redelijk aan (Ik neem aan dat dit niet de besten waren), en zat gelukkig in de ace squad :)
Kwam iets later binnen maar ben met een beetje geluk eerste van het verliezende team geworden.

Miss blijf ik wel hangen op deze servers, was lekker objective based...

http://battlelog.battlefi...how/17354034/1/198735818/

/westernavenger
Dat is waarom ik zelden niet op de GoT servers zit. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:14:
[...]

Is dit een sneer jegens mijn persoon Asgaro? :P Ik heb al zovaak toegelicht in dit forum hoe het heel goed mogelijk is om 800+ te halen zonder Metro 64p conquest te spelen, gewoon iets beter je best doen :p
Er zijn meer hoor, die TGillay ook, ik hoef niet eens naar z'n logs te kijken om te zien dat het een 24/7 metro noob is.
300 flag caps en 5000 flag defends zegt genoeg. ;)

Daarom heb ik leaderboard ook op flag caps gesorteerd, iemand als Fonta respecteer ik 10x meer dan een k/d hoer die niet capped.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 20-01-2012 18:24 ]

Verwijderd

DanielWW2 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:20:
[...]

+1

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

DanielWW2 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:20:
[...]

ehh?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:19:
Weet er iemand toevallig hoe je die bug reconstrueerd die je wapen doet verdwijnen?
De meeste bugs die ik in BF3 tegenkom gebeuren in de overgang tussen animaties. Die jij beschrijft heb ik 1 a 2 keer gehad in 100+ uur en weet het niet precies hoe het gebeurde, maar als ik een gok zou moeten doen is het iets in de trant van ergens ten in de reload animatie een ander wapen oppakken of iets dergelijks.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:41

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Knijnemans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:02:
[...]

ui.drawenable 0 in de console.
Of dit opslaan in een user.cfg textbestand in je bf3 rootmap.
Of je stelt het in via de BF3 Settings Editor, dan hoef je niet handmatig te gaan prutsen :)
ik heb de editor eens geprobeerd. doet wat het moet doen.
echter, nu blijft mn fps standaard op 30, iets wat ik niet wil. heb alle opties weer terug gezet die ik veranderd heb, maar niks werkt. hij blijft op 30 fps staan ingame.....

iemand een idee?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Een quasi dubbele ontkenning: hij bedoelt "Dat is waarom ik bijna altijd" enzovoorts. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

CodeCaster schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:35:
[...]

Een quasi dubbele ontkenning: hij bedoelt "Dat is waarom ik bijna altijd" enzovoorts. :P
ah, ik wist niet of t een stijlfout was of dat hij t echt zo bedoelde:)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11 17:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

kristan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:01:
Net een leuke ronde (mn eerste) op een GoT server, ik kon het niveau redelijk aan (Ik neem aan dat dit niet de besten waren), en zat gelukkig in de ace squad :)
Kwam iets later binnen maar ben met een beetje geluk eerste van het verliezende team geworden.

Miss blijf ik wel hangen op deze servers, was lekker objective based...

http://battlelog.battlefi...how/17354034/1/198735818/

/westernavenger
Inderdaad lekker potje, liep een tijdje aardig gelijk op. Mis echt fatsoenlijke AA op die map, chopper whorage was weer overdreven, en met die Isla? valt niks te raken.

---RAWE CEEK!!!---

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 21:23
de balans was weer ver te zoeken daarnet op gotbf3 #1, ben je 1e van je team en 11e algemeen, aan het eind met 6 man minder.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Terranova
  • Laatst online: 13-11 17:02
yay! De eerste keer dat ik voor hacker uitgemaakt ben :D

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 22:40
Net de 'Destroy enemy vehicle with repair torch' gehaald op een EOD bot :+ Ik zag hem onder de tank van een vriend zitten, dus ik ga er rustig naast zitten met m'n torch. Was er heilig van overtuigd dat ie me zou overrijden, maar ondanks dat ie me zag bleef ie gewoon zitten. Ach ja, vind ik niet erg :P

PS5 PSN: UnrealKazu

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

NoFearCreations schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:16:
[...]

Inderdaad lekker potje, liep een tijdje aardig gelijk op. Mis echt fatsoenlijke AA op die map, chopper whorage was weer overdreven, en met die Isla? valt niks te raken.
Dat is waar, het ging op een gegeven moment echt lekker, alleen toen kakte het weer in.
En idd het was telkens rennen als een gek voor die rottige choppers, al zaten ze vaak aan mijn kant :)
Ik vond dat er te weinig spelers waren, het was simpelweg lopen naar de base, goede positie zoeken en naar de volgende base.

Nog gefeliciteerd met je best support Role :)
zeker als je bedenkt dat je het niet de hele tijd was...

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 20-01-2012 20:29 ]

• haarbal
Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:03:
[...]

http://www.gamerscomm.net...eld-3-hud-completely.html

maar er was ook nog een manier om dit voor elkaar te krijgen door een bestandje te bewerken.
Kan dat alleen even niet vinden.
als je in de bf3 directory een textfile aanmaakt en die "user.cfg" noemt kan je daar alle console commands intypen en worden ze elke keer als bf3 start uitgevoerd.

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
hallo ik zit hier met al mn vrienden (geen): http://battlelog.battlefi...k-to-Karkand-175-tickets/
iemand die nog wil komen? (zit nu een beetje te trollen met c4's :P)

edit: ik ga maar weer ;)

[ Voor 13% gewijzigd door megadoom op 20-01-2012 21:46 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

God wat heb ik een lamme poot. Moest bij meerdere wapens nog maar een paar kills, dus ik dacht, pak ff een metro server dan heb ik die zo. Niet opgelet, zat ik in een 4000Ticket server. Waarvan we 3000+ tickets het andere team aan het spawnrapen waren. En dat duuuuuuurrrtttt....

Eerste en gelijk laatste keer, maar wel even lekker veel unlocked. Zie niet wat mensen bezield om in zo'n server te spelen, zit totaal geen tactiek achter, COD to the max.

---RAWE CEEK!!!---

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

NoFearCreations schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:14:
God wat heb ik een lamme poot. Moest bij meerdere wapens nog maar een paar kills, dus ik dacht, pak ff een metro server dan heb ik die zo. Niet opgelet, zat ik in een 4000Ticket server. Waarvan we 3000+ tickets het andere team aan het spawnrapen waren. En dat duuuuuuurrrtttt....
:D

Steam || Diablo 3

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:23:
[...]

De meeste bugs die ik in BF3 tegenkom gebeuren in de overgang tussen animaties. Die jij beschrijft heb ik 1 a 2 keer gehad in 100+ uur en weet het niet precies hoe het gebeurde, maar als ik een gok zou moeten doen is het iets in de trant van ergens ten in de reload animatie een ander wapen oppakken of iets dergelijks.
Ikzelf ka me nog levendig herinneren wanneer ik die bug tegen kwam, het was damavand conquest en ik werd net gerevived. Nu ben ik al heel erg veel gerevived en is dit maar 1 keer gebeurt bij mij. Zo jammer dat bugs er nooit zijn wanneer je ze wél nodig hebt...
[...]

Jij bent eerder een ontzondering!

*gaat naar awesom-0's profile*
*ziet de reeks Operation Metro icons*
*BLOED BEGINT TE KOKEN, close to 100°C*
*hovert met de muis over de icoontjes*
*game mode: RUSH*
*nja, zal éénmaal Rush zijn, en al de rest Conquest 64p natuurlijk*
*gaat naar ander icoontje: game mode RUSH*
*checkt alle icoontjes: allemaal RUSH*
WWTTTFFFFF 8)7 :o

Ik weet niet hoe je het doet, maar zou graag is filmpje van jou zien, mits dat mogelijk is. Gewoon uit nieuwsgierigheid want je SPM is de hoogste vd tweakers :)
Of anders wat tips die je zou kunnen geven?

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:48:
[...]

Ik weet niet hoe je het doet, maar zou graag is filmpje van jou zien, mits dat mogelijk is. Gewoon uit nieuwsgierigheid want je SPM is de hoogste vd tweakers :)
Als rush net zoals in BC2 je een hogere SPM geeft dan CQ, dan is Metro rush niet eens zo'n slechte manier van grinden. Zelfs ten opzichte van Metro 64p CQ kennelijk.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Gundogan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:51:
[...]

Als rush net zoals in BC2 je een hogere SPM geeft dan CQ, dan is Metro rush niet eens zo'n slechte manier van grinden. Zelf ten opzichte van Metro 64p CQ kennelijk.
Wel bizar hé.

Normaal zou Rush mode DE beste methode zijn om een SPM op te krikken.
Alleen is er nu dat speciaal geval: operation metro 64 player Conquest.
Dus alle SPM-whores zitten daar dan.

Maar awesom-0 doorbreekt die logica met zijn Operation Metro RUSH :o

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-11 22:13
Proxx schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:49:
AEK-971 is indeed wel een goeie keus
Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:51:
AEK-971 is de beste keuze imho als assault wapen
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:48:
AEK-971 is een heeeel goeie assault rifle.

Als je echt accuracy nodig hebt moet je de M416 pakken volgens mij.
Nou de achievement is binnen, die AEK is inderdaad erg goed, zeker als je eenmaal de foregrip en heavy barrel hebt kan je op flinke afstand nog mensen raken met de standaard iron sight! Thanks

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:40
Goron schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:32:
[...]

[...]

[...]

Nou de achievement is binnen, die AEK is inderdaad erg goed, zeker als je eenmaal de foregrip en heavy barrel hebt kan je op flinke afstand nog mensen raken met de standaard iron sight! Thanks
Er komt een nerf aan voor de aek+foregrip, gebruik em nu die nog licht overpowered is :P

Mijn YouTube

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
YouTube: Super Battlefield 3

Geniaal filmpje. Toch maar een keer oefenen met jet/heli :D

• Terranova
wtf die is goed

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

even zo anders kan ik em niet op me werk zien ;)
Ik heb em aan al me collega's laten zien.. hylarisch haha.. (al snapte de helft mijn humor niet omdat ze niet online gamen)
Die geluidjes ook :+

[ Voor 32% gewijzigd door ApC_IcE op 21-01-2012 04:34 ]

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Dit is toch wel één van de leukste filmpjes. Dat muziekje is geweldig en die geluidjes :+

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:57

Rudios

Lost in space?

LOL, geweldig! (past denk ik wel beter in het funny bf3 video topic)

[ Voor 24% gewijzigd door Rudios op 21-01-2012 09:32 ]

Whole lot of stars ***

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 11:43
Ik zit even stevig te balen. Krijg al een paar dagen de melding "You were disconnected from EA online (1)"
Heb van alles geprobeerd, reïnstall game, origin, punkbuster, UPnP op router uitzetten...kom er niet uit.
Er heeft zelfs iemand van Dice/Origin meegekeken (interactive desktop) met hoe en wat ik aan het doen was maar die kwam er ook niet uit.
Hij zij dat mijn account verder in orde was en hij voor de zekerheid een aantal waarden heeft gereset.
Maar niets helpt :(

Heb hier ook al gezocht maar kon niet direct iets vinden, anyone else een idee?

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:06
ghehehe.. dat eerste videootje moest ik wel even hartelijk om lachen... :P

2e.. mooi gedaan, maar mij iets te "episch"...

• Gotcha92
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2023
ApC_IcE schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 04:24:
[video]

Ik heb em aan al me collega's laten zien.. hylarisch haha.. (al snapte de helft mijn humor niet omdat ze niet online gamen)
Geweldig! _/-\o_ _/-\o_ "birgirpall" heeft trouwens nog meer grappige videos.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

t!n0 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:41:
Ik zit even stevig te balen. Krijg al een paar dagen de melding "You were disconnected from EA online (1)"
Heb van alles geprobeerd, reïnstall game, origin, punkbuster, UPnP op router uitzetten...kom er niet uit.
Er heeft zelfs iemand van Dice/Origin meegekeken (interactive desktop) met hoe en wat ik aan het doen was maar die kwam er ook niet uit.
Hij zij dat mijn account verder in orde was en hij voor de zekerheid een aantal waarden heeft gereset.
Maar niets helpt :(

Heb hier ook al gezocht maar kon niet direct iets vinden, anyone else een idee?
Dat kan je in dit topic vragen

[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
ApC_IcE schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 04:24:
[video]

Whaha echt top !

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 21-01-2012 11:00 ]

Liefhebber van Tweakers

mensen al meegemaakt dat je een server joint en opeens kijk je omhoog en draai je steeds rondjes zonder dat je iets aanraakt ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

http://battlelog.battlefi...how/17482960/1/198735818/ niets erger dan een slecht team

[ Voor 39% gewijzigd door StrongArmLance op 21-01-2012 11:15 ]

Verwijderd

Ik denk dat ik de soundtrack voor m'n volgend liedje heb gevonden...

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 18:34
Co-op is gewoon vreselijk zeg.. Ik heb het nu zo'n tien keer geprobeerd, maar telkens verlaat de ander voor de missie uberhaupt begint. Nog geen enkel potje afgemaakt, dus de M39 is vrijwel onbereikbaar.. Wat ik me afvraag, hoeveel punten krijg je voor een complete missie in co-op?

• MSoft06
  • Laatst online: 08-11 21:10
ik wil best ff helpen in je coop missies hoor, H3llSp4wn_M

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:40
[...]

800? Ik blijf hier toch echt steken op 579 nu en ik speel alleen maar metro 32 rush hardcore de laatste tijd :)
Ik switch wel constant tussen alle kits, smoke wanneer nodig, sks 3.4x pk-a over het algemeen veel, of mg36+c4. Engineer speel ik niet want rpg/m320/mortar is autokill op mijn favo server (wat ik heerlijk vind overgens)

Ik sta op #14 in die GoTPC rank lijst, gefiltered op SPM, niet slecht :P

[ Voor 5% gewijzigd door kevz op 21-01-2012 12:24 ]

Mijn YouTube

• MSoft06
  • Laatst online: 08-11 21:10
Richard P schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:07:
Co-op is gewoon vreselijk zeg.. Ik heb het nu zo'n tien keer geprobeerd, maar telkens verlaat de ander voor de missie uberhaupt begint. Nog geen enkel potje afgemaakt, dus de M39 is vrijwel onbereikbaar.. Wat ik me afvraag, hoeveel punten krijg je voor een complete missie in co-op?
Geen hulp nodig ? Anders ga ik lekker online spelen, die punten zijn afhankelijk van een paar dingen: hoe snel speel je het level uit, hoeveel mannetjes je dood schiet etc etc
M39 is haalbaar met wat hulp ;)
ik wil je wel helpen ? kom maar even op teamspeak

Angelo NL / Global Cargo VTC

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
[...]

Niet zo moeilijk natuurlijk. Met Rush heb je veel meer geconcentreerde gevechten. Het gaat altijd om 2 punten waar iedereen op is gefocust. Zeker op een kleine map als Metro met heel veel chokepoints waar 80% van de spelers blind in rent.

Wil niet zeggen natuurlijk dat het geen mooie SPM is, zeker weten.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Iemand zin in de GoT server? nu maar 7 mensen

Saai, netjes laatste geworden -.- http://battlelog.battlefi...how/17499221/1/198735818/

[ Voor 55% gewijzigd door StrongArmLance op 21-01-2012 13:26 ]

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Pykow schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:04:
mensen al meegemaakt dat je een server joint en opeens kijk je omhoog en draai je steeds rondjes zonder dat je iets aanraakt ?
Heb je een joystick aangesloten? zo ja ff er uit halen en alles doet het weer. :)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben net voor het eerst is een keer zelf van team geswitched. Zat in een team wat alleen maar aan het tank whoren was, geen enkel punt cappen. Na een scheld partij van 3 min kreeg ik geen reactie, dus toen ben ik maar omgegaan.

---RAWE CEEK!!!---

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Blijven proberen, soms moet ook wel 5-6 keer proberen voor het lukt.
Maar daar erger 'k mij niet zo aan, 't is maar als ze in het spel zelf er mee stoppen dat het frustrerend wordt.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik moet nog 5 x SQDM winnen voor assignment. Er is een paar keer een server gepost waar je maar 1 kill nodig hebt om te winnen. Weet iemand nog welke dat is? Kan die namelijk niet vinden.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand nu een potje Co-Op proberen, de 3e missie?

---RAWE CEEK!!!---

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Net een uur gebaserapet... 1-18 :( 10 daarvan in mn eigen base...
http://battlelog.battlefi...how/17506759/1/198735818/

Niet te geloven

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-11 16:48

yzx

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• F r a n k D
  • Laatst online: 07-11 09:29
Moet je er ook uit komen he >:) Jet FTW

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01
F r a n k D schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:19:
Moet je er ook uit komen he >:) Jet FTW
eum na meter te lopen na spawn neergeschoten in mainbase zonder andere base wordt lastig he
ging nergens over alleen camping and raping daarom maar gequit

• F r a n k D
  • Laatst online: 07-11 09:29
leosand schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:21:
[...]

eum na meter te lopen na spawn neergeschoten in mainbase zonder andere base wordt lastig he
ging nergens over alleen camping and raping daarom maar gequit
Hoe moeilijk is het om een jeepje te pakken en te 'bursten' naar B?

• leosand
F r a n k D schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:22:
[...]

lezen is al lastig of niet?
NA EEN METER NA SPAWN AL DOOD! hoe wil je jeep pakken? als geest?

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
F r a n k D schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Als er 3 personen staan te wachten aan de spawnpoint vrij moeilijk denk 'k dan.

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 18:34
@MSoft09 en Pykow: sorry ik was even de stad ingegaan en aan het lunchen. Ik heb inmiddels twee halve potjes gedaan en al 10800 punten. Ze komen dus echt aanwaaien. Ik moet nu weer verder met de verplichte bezigheden op zaterdag, daarna ga ik het wel weer proberen. Bedankt voor de hulp in ieder geval!

• yzx

yzx

Het gaat er weer liefde vol aan toe op het GoT nummertje 1 server :+

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

yzx schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:40:
Het gaat er weer liefde vol aan toe op het GoT nummertje 1 server :+
Haha ik zag het net: http://battlelog.battlefi...how/17510606/1/198735818/

Zeiken, zeiken, whinen.
Het was hier onmogelijk te baserapen en toch zeikte mensen dat ze geen base mochten overnemen :)
Spawn dan niet in de base :)
Ik zat in het zeik team

Verwijderd

Oew yeah eindelijk m'n laatste shot van de antenna die neervalt :) Jullie mogen binnenkort een filmpje van me verwachten... :9

• leosand
kristan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Haha ik zag het net: http://battlelog.battlefi...how/17510606/1/198735818/

Zeiken, zeiken, whinen.
Het was hier onmogelijk te baserapen en toch zeikte mensen dat ze geen base mochten overnemen :)
Spawn dan niet in de base :)
Ik zat in het zeik team
en je had squad wipe ribbon...... haal ik steeds net niet .....

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat ik de soundtrack voor m'n volgend liedje heb gevonden...
Klinkt echt gruwelijk zeg!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 22:40
Gisteren zat ik in een tank met man en macht de B vlag op Caspian Border te verdedigen. Op een gegeven moment werd ik elke keer gelocked als ik op een bepaald stuk naast de vlag stond, dus ik wist dat er ergens iemand met een Javelin stond. Ik driftig op zoek, elke keer smoken om de lock te ontwijken, en na een keer of drie smoken had ik 'm gevonden en schoot 'm dood.

Vervolgens word ik in de chat uitgemaakt voor 'fag' en 'coward' omdat ik smoke gebruik om z'n locks te ontwijken. Say what? 8)7

Ik heb 'm hard uitgelachen en ben daarna verder gegaan met het verdedigen van B :P

PS5 PSN: UnrealKazu

• Remz
  • Laatst online: 13-11 10:26
Wie heeft er hier ervaring met het opnemen van matches in BF3?
Momenteel gebruik ik Afterburner, maar deze werkt alleen soepel als ik hem op uncompressed zet, zodra ik compressie ga gebruiken lijkt het wel alsof de helft van de frames missen, FPS omhoog halen helpt ook niet.
Deze stotterige beelden zie je alleen in de video zelf, niet ingame, daar draait alles 60-70 fps.

Zou Fraps een oplossing zijn, of doe ik wat fout?

Het gaat hier om dit systeem:
i5 2400
8GB RAM
XFX HD6870 1GB
OCZ Vertex 3 60GB
Samsung Spinpoint F3 1TB

Battlefield 3 & Afterburner staan op de SSD, de output locatie is de Spinpoint.

Verwijderd

Remz schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:05:
Momenteel gebruik ik Afterburner, maar deze werkt alleen soepel als ik hem op uncompressed zet, zodra ik compressie ga gebruiken lijkt het wel alsof de helft van de frames missen, FPS omhoog halen helpt ook niet.
Deze stotterige beelden zie je alleen in de video zelf, niet ingame, daar draait alles 60-70 fps.

i5 2400
8GB RAM
XFX HD6870 1GB
OCZ Vertex 3 60GB
Samsung Spinpoint F3 1TB

Probeer de demo eens van fraps, je weet het snel genoeg...

Verwijderd

Gruwelijk slecht of gruwelijk epic? :+

Sorry, dubbelpost *scheld zichzelf uit*

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 15:21 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

leosand schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:45:
[...]

en je had squad wipe ribbon...... haal ik steeds net niet .....
Die had ik met een beetje mazzel :)
Double kill en dat was m alweer

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 21-01-2012 15:21 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 18:50
DICE moet omgevingen en levels uit Co-Op en Singleplayer gebruiken voor nieuwe gratis multiplayer maps, zit best goeie shit bij..
leosand schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:24:
[...]

lezen is al lastig of niet?
NA EEN METER NA SPAWN AL DOOD! hoe wil je jeep pakken? als geest?
Ghostfield 3. You are on to something!
Denk dat dit nog meer zou verkopen dan het idee dat rondgaat van een DLC pack rond dino's.

• yzx

yzx

Asgaro schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:24:
[...]

Ghostfield 3. You are on to something!
Denk dat dit nog meer zou verkopen dan het idee dat rondgaat van een DLC pack rond dino's.
Mja ik vind het idee van dinos in BF3wel wat raar 8)7 past er niet zo direct bij haha

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

yzx schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Mja ik vind het idee van dinos in BF3wel wat raar 8)7 past er niet zo direct bij haha
Als het zombie idee al bezet is ;)

• yzx

yzx

kristan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:27:
[...]

Als het zombie idee al bezet is ;)
Dead island zombies ok, CoD zombies vond ik altijd meh
En ik ga echt niet Jurrasic Park spelen terwijl ik met mijn geweren rond loop hoor 8)7

• haarbal

i5 2400
8GB RAM
XFX HD6870 1GB
OCZ Vertex 3 60GB
Samsung Spinpoint F3 1TB

Hoeveel compressiethreads bij settings? En met welke kwaliteit?

Ik weet ook niet wat je ingame settings zijn? mischien mesh omlaag doen om processortijd vrij te maken?

Verwijderd

Juplaa filmpje klaar, zeg me wat jullie ervan vinden:

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik werd gisteren in een potje voor cheater uitgemaakt, ik had speelde kharq island.. en ik had een Javelin (net vrij gespeeld dat potje overigens) en ik schoot een tank neer in 1x (raket kwam van boven en raakte achter). Iedereen meteen cheater cheater! Kan dat eigenlijk, iemand in 1x killen met een Javelin? ik was er natuurlijk heel blij mee (double kill), maar was het niet een bug ofso?

• StealthyPeanut
Je hebt met een Javelin 60% kill. Dus als hij nog niet disabled was, maar wel 60% ofzo, dan heb je meteen een kill.

Of iemand schoot precies tegelijk een RPG?
Of iemand had precies op die plek een mine liggen?
Of iemand had precies op die plek C4 liggen en liet dit afgaan?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:40:
[video]
Briljant, Vooral die met de parachute en die laatste :)

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

StealthyPeanut schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:42:
Je hebt met een Javelin 60% kill. Dus als hij nog niet disabled was, maar wel 60% ofzo, dan heb je meteen een kill.

Of iemand schoot precies tegelijk een RPG?
Of iemand had precies op die plek een mine liggen?
Of iemand had precies op die plek C4 liggen en liet dit afgaan?
Ik dacht dat er een heli op hem schoot net daarvoor, dus daarom wachtte ik even. Maar hij zij dat hij nog 100% was na de heli aanval.. wat dus gewoon niet kan (blijkbaar). En ik was de enige in de buurt, dus geen rpg of javelin en er waren waar hij stond ook geen mijnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 21-01-2012 15:45 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 00:27
Jeuj, na 24 potjes achter elkaar te hebben verloren heb ik vandaag eindelijk weer een potje gewonnen.
W/L ratio is in 3 dagen tijd van 0.96 naar 0.87 gegaan.

Waar ik me nog wel aan erger zijn de vele bugs die nog steeds in het spel zitten.
Zonet ook, ik wil in een vliegtuig spawnen maar zit net iemand anders in, hij vliegt weg en ik kreeg gelijk "bad luck" in beeld. |:(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:58
Wat is dit???
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OCzfPkA2nTs]

check deze gozer ahahhaha

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bu1paVujeSE&feature=youtube_gdata]

Run for you life!!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 21-01-2012 15:51 ]

• Terranova
Met die heli zag ik net met een vliegtuig op hetzelfde punt

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

AIAIAI Na al dat verliezen op de GoT server komt mn W/L bijna onder de 1

Verwijderd

kristan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:44:
[...]

Briljant, Vooral die met de parachute en die laatste :)
Dankje, die shot heeft me zeker een uur gekost. Telkens shoot er een of andere sniper me van dat dak... (om nog maar te zwijgen over het aantal pogingen ik deed om er op te geraken).

Maar ik ben super blij met het resultaat. Bedankt Elbaceever voor de epic muziek!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Ehhh. WTF.. Net op got1 server. Ik stond achter een tank, lockte met een javelin en schoot.. De tank gebruikte smoke en de javelin draait 180 graden en vliegt tegen mij aan.. aiicaramba commited suicide -.-
Ik heb wel vaker te dicht ergens bij gestaan en daar dan tegenaan geschoten, maar nog niet dat de javelin 180 graden omdraait, om daarna tegen mezelf aan te vliegen.

[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 21-01-2012 16:22 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:58
aicaramba schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:18:
Ehhh. WTF.. Net op got1 server. Ik stond achter een tank, lockte met een javelin en schoot.. De tank gebruikte smoke en de javelin draait 180 graden en vliegt tegen mij aan.. aiicaramba commited suicide -.-
Ik heb wel vaker te dicht ergens bij gestaan en daar dan tegenaan geschoten, maar nog niet dat de javelin 180 graden omdraait, om daarna tegen mezelf aan te vliegen.
hahahhah serieus fail heb je dat gefilmt?

• aicaramba
goosche schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:25:
[...]

hahahhah serieus fail heb je dat gefilmt?
Nee :(

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Ook niet gefilmd? :*)

• aicaramba
Nee ook niet... En ook niet gefilmdt :P

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:40:
[video]
Leuke muziek goede bewerking van het BF theme. Ik vind het altijd erg vet als die toren omgaat trouwens :D

~ Mijn prog blog!

• StealthyPeanut
Vandaag een nieuwe plugin aan het uitproberen. Deze past het aantal slots aan van de server. Hij begint op 8, dan 16 en dan 32. Op deze manier vinden meer mensen de server (1-5 free slots) en loopt hij sneller vol. Er zijn genoeg mensen die met weinig man wil spelen, maar er zijn amper spelers die in een 32p server gaan zitten met 3 man.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

StealthyPeanut schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:46:
Vandaag een nieuwe plugin aan het uitproberen. Deze past het aantal slots aan van de server. Hij begint op 8, dan 16 en dan 32. Op deze manier vinden meer mensen de server (1-5 free slots) en loopt hij sneller vol. Er zijn genoeg mensen die met weinig man wil spelen, maar er zijn amper spelers die in een 32p server gaan zitten met 3 man.
Goed nieuws, goed idee!
Kijk er naar uit, ik ga morgen spelen

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
roy-t schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:32:
[...]

Leuke muziek goede bewerking van het BF theme. Ik vind het altijd erg vet als die toren omgaat trouwens :D
Haha, ja, ik weet nog wel dat ik dat voor het eerst zag en echt flabbergasted was dat dat hele ding naar beneden donderde.

• haarbal

i5 2400
8GB RAM
XFX HD6870 1GB
OCZ Vertex 3 60GB
Samsung Spinpoint F3 1TB

Nog een tip:
Wat je ook kan proberen is de RTV1 codec te selecteren in afterburner. De beeldkwaliteit wordt er wel een beetje digitenne-achtig van, dus op zich goed maar vooral text ziet er wat minder uit. Deze compressie is dusdanig licht dat je 60fps fullhd kan opnemen met relatief lage processorbelasting. Je moet wel wat schijfruimte vrij hebben want je neemt dan op met ~35 MB/s.

• StealthyPeanut
kristan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:58:
[...]

Goed nieuws, goed idee!
Kijk er naar uit, ik ga morgen spelen
Het werkt ook nog erg goed ook. We hebben nu de Vanilla maps op Rush + Conquest32 gezet. 2 ronde rush en 1 ronde conquest32. Vanaf 5 uur is de server al vol. Misschien krijgen we de server zo ook richting de 40 spelers. Maar dat gaan we morgen uitgebreid testen :*)
[...]

Thanks Asgaro! Ik zal eens gaan stoeien met FRAPS binnenkort, kijken of er iets fatsoenlijks van te halen valt (al geef ik dan wel gelijk al mijn looplijnen weg en daar komen de meeste kills uit voort denk ik :P).

Maar het scheelt gewoon dat ik meestal met een vijf/zestal (in verschillende samenstellingen) mannen speel die het spelletje erg goed beheersen, als je dan ultra-offensief speelt met goede back-up is het relatief goed te doen om de aanval/verdediging van de tegenpartij constant te ontregelen. Als de andere partij dan de hele tijd achter de feiten aanloopt is het goed te doen om a) snel het potje te winnen en b) veel kills te maken in korte tijd.

Maar mijn tips voor Metro rush zouden zijn:
-Speel met M4A1, FAMAS, L85A2 of de P90/PDW-R (afhankelijk van het gedeelte van de map en of je aanvalt of verdedigt), dit levert ook veel service stars op als je veel met dezelfde wapens speelt.
-Silencer, foregrip en RDS/Kobra
-Urban camo
-Gebruik de minimap constant
-Sqd sprint is noodzaak
-De spawnbeacon zo ver mogelijk naar voren, dit vereist of zelf recon spelen met een PDW of een recon in je squad die niet sniped.
-Altijd spotten voor je schiet
-Consequent met team orders
-Non-stop rennen naar voren, stil staan=death
-Consequent met dezelfde wapens/kits spelen dan hark je het snelst medailles binnen

Kortom, tips in de categorie open deuren :D

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 22:14

**

Start je toevallig die bestanden op met mpc-hc? dat doet hij bij mij wel, met VLC geen problemen.
Wellicht moet je hem eerst even converten naar mp4 30fps?

Verwijderd

Knijnemans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:02:
[...]

ui.drawenable 0 in de console.
Of dit opslaan in een user.cfg textbestand in je bf3 rootmap.
Of je stelt het in via de BF3 Settings Editor, dan hoef je niet handmatig te gaan prutsen :)
Die Battlelog Standalone lijkt me een handig tooltje, alleen vertrouw hem niet zo :(
Pagina: 1 ... 63 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.