Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:48:
[...]
Jij bent eerder een ontzondering!
*gaat naar awesom-0's profile*
*ziet de reeks Operation Metro icons*
*BLOED BEGINT TE KOKEN, close to 100°C*
*hovert met de muis over de icoontjes*
*game mode: RUSH*
*nja, zal éénmaal Rush zijn, en al de rest Conquest 64p natuurlijk*
*gaat naar ander icoontje: game mode RUSH*
*checkt alle icoontjes: allemaal RUSH*
WWTTTFFFFF
Ik weet niet hoe je het doet, maar zou graag is filmpje van jou zien, mits dat mogelijk is. Gewoon uit nieuwsgierigheid want je SPM is de hoogste vd tweakers

Of anders wat tips die je zou kunnen geven?
Thanks Asgaro! Ik zal eens gaan stoeien met FRAPS binnenkort, kijken of er iets fatsoenlijks van te halen valt (al geef ik dan wel gelijk al mijn looplijnen weg en daar komen de meeste kills uit voort denk ik

).
Maar het scheelt gewoon dat ik meestal met een vijf/zestal (in verschillende samenstellingen) mannen speel die het spelletje erg goed beheersen, als je dan ultra-offensief speelt met goede back-up is het relatief goed te doen om de aanval/verdediging van de tegenpartij constant te ontregelen. Als de andere partij dan de hele tijd achter de feiten aanloopt is het goed te doen om a) snel het potje te winnen en b) veel kills te maken in korte tijd.
Maar mijn tips voor Metro rush zouden zijn:
-Speel met M4A1, FAMAS, L85A2 of de P90/PDW-R (afhankelijk van het gedeelte van de map en of je aanvalt of verdedigt), dit levert ook veel service stars op als je veel met dezelfde wapens speelt.
-Silencer, foregrip en RDS/Kobra
-Urban camo
-Gebruik de minimap constant
-Sqd sprint is noodzaak
-De spawnbeacon zo ver mogelijk naar voren, dit vereist of zelf recon spelen met een PDW of een recon in je squad die niet sniped.
-Altijd spotten voor je schiet
-Consequent met team orders
-Non-stop rennen naar voren, stil staan=death
-Consequent met dezelfde wapens/kits spelen dan hark je het snelst medailles binnen
Kortom, tips in de categorie open deuren