Verwijderd

Jesus of was het karel :+ , wat is die M39 Enhanced Marksman Rifle (EMR) toch een beest van een wapen zeker op wat kortere afstand ( Metro ).
Dit wapen is voor mij een top 3 waard samen met de M249 . :Y
Ik vind het gewoon fijn om gelijk meerdere kogels af te vuren , zo maak ik ook kans om te killen.
HIj is op lange afstand al super maar als je goed staat in , voor mij dan, in de Metro kan je wel wat kills maken,
in die ronde kwam ik op 34 kills. en maar 4 keer dood gegaan. 8)
Enkel schots wapens zijn niet 1 2 3 voor mij, ik ben er gewoon TE langzaam voor om de vijand te killen. :o
Nu nog uitvissen welk vizier of hoe die allemaal heten voor de andere mappen te gebruiken, ik wil niet constant door die scoop kijken en verder niet ziet waar de vijand vandaan komt richting mij.
Zo ga wat ronden spelen om te ontspannen door met de tank te gaan rijden.

Over monitoren.......,ik heb de IIyama 27 inch Full HD heerlijk om er mee te gamen o.a

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 00:57 ]

SumBeam schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:03:
Wat?? 95 uur in die dingen zitten... Damn, als hij het leuk vindt, prima, maar ik weet wel wat anders te doen in die 95 uur, haha

*ziet edit bericht* Wel tof dat hij zich niet uit het veld laat slaan, maar op deze manier zijn lol weet te halen :)

Laatst had ik gewoon een potje van 1 uur en 15 minuten. Helaas moest ik 10 minuten van te voren weg :( Zelfs met voortijdig leaven, had ik nog mijn MVP3 ribbon gehad

[...]

Dankje :>
Hehe, np :3 Hoe meer vrouwen gamen als hobby, hoe liever! Zo wordt gaming zeker wat aantrekkelijker gemaakt, dat mag wel :)
En 350 uur gespeeld! :o

edit: haar andere vids zijn het ook waard!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:38:
Lol, ik heb dus de minst goeie computer in vergelijking met jullie (ati hd 6950 1 gb + oude intel q6600 3.0 ghz) maar wel de beste monitor :+
22 inch, res 1920x1080.
*kuch*
4850M, 27" 2560x1440 :+

Maar goed, binnenkort een normale PC om aan m'n iMac te hangen, want dit schiet niet op :P (speel dan ook op 1024)

Afgezien daarvan: blijf het mooi vinden om te zien hoe mensen zich uiterst prima met dit spel kunnen vermaken buiten de "gebaande paden"!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Het is maar goed dat mijn vriendin er geen zak aan vindt. Ik zie het al voor me, 's avonds na het eten samen inloggen ... ik zou het wel fantastisch vinden hoor maar ik denk dat er dan een twaalfjarig meisje enorm verwaarloosd gaat worden hier :+

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:49
Murphy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:39:
Het is maar goed dat mijn vriendin er geen zak aan vindt. Ik zie het al voor me, 's avonds na het eten samen inloggen ... ik zou het wel fantastisch vinden hoor maar ik denk dat er dan een twaalfjarig meisje enorm verwaarloosd gaat worden hier :+
Ik denk dat meer mensen daar last van hebben, hier zou ook een ventje van 6 maanden gaan rellen :)

Verwijderd

Is deze post al langsgekomen?

Dice/EA over cheaters:
http://battlelog.battlefi...view/2832654777784564141/

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Knijnemans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:11:
[...]

*kuch*
4850M, 27" 2560x1440 :+

Maar goed, binnenkort een normale PC om aan m'n iMac te hangen, want dit schiet niet op :P (speel dan ook op 1024)

Afgezien daarvan: blijf het mooi vinden om te zien hoe mensen zich uiterst prima met dit spel kunnen vermaken buiten de "gebaande paden"!
Kuch HP 30'' 2560x1600 (ik win). kuch

AMD quadcore 3ghz(geen idee welk type).
MSI HD6950 Twin frozer III
4 GB Ram

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Core 2 duo e8500 @ 4GHz + 4870 + 4GB RAM....

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 21:04

Vuurvoske

Nunquam cede!

Op het moment speel ik BF3 op de ps3, maar stel ik koop bf3 voor de pc? Kan ik dan met dezelfde account doorspelen zonder op lvl 1 te beginnen?

Beroeps brabander

• mhoogendam
Vuurvoske schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:06:
Op het moment speel ik BF3 op de ps3, maar stel ik koop bf3 voor de pc? Kan ik dan met dezelfde account doorspelen zonder op lvl 1 te beginnen?
Maatje van me heeft BF3 zowel op PC als op XBOX. De 2 profielen zijn aan 1 account gebonden maar zijn niet over te dragen.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

haha gister op een server (niet een van mijn standaard servers) met wat vrienden in een squad lekker aan het rammen :P

zitten in een tank en opeens zijn we dood (bad luck) dus beetje vaag,ga er niet verder op in.maar heb wel bedenkingen bij de admin die online is (en in andere team) en we flink aan het winnen waren

Daarna een rush level,ging redelijk rap op een gegeven moment,laatste mcom moest nog en 1 voor 1 kregen we een bad luck.......en niet 1x,maar meerdere keren...like wtf....adminnetje die niet tegen verlies kan :(

dus maar geleaved :P sommige mensen....jammer dat mijn standaard servers allemaal vol zaten....

verder nog steeds lol in het spel,weinig cheaters tegengekomen gelukkig in de 110 uur speeltijd

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

offtopic:
Opmerking van Asgaro was over slechtste systeem icm met beste beeldscherm, kom jij aan met je 6950 TF3 :+

Mijn vriendin is nog steeds niet bij Plants vs. Zombies weg te slaan, en als ze Age of Empires opstart ben ik er ook een uur of wat kwijt. Gelukkig hebben we maar één computer en alleen een kat, dus de schade valt te overzien ;)

• Facenoise
Knijnemans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:26:
[...]

offtopic:
Opmerking van Asgaro was over slechtste systeem icm met beste beeldscherm, kom jij aan met je 6950 TF3 :+

Mijn vriendin is nog steeds niet bij Plants vs. Zombies weg te slaan, en als ze Age of Empires opstart ben ik er ook een uur of wat kwijt. Gelukkig hebben we maar één computer en alleen een kat, dus de schade valt te overzien ;)
I know, kmoest alleen ook even me e-penis bevredigen...

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
erikvandenberg schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:54:
[...]

Kuch HP 30'' 2560x1600 (ik win). kuch

AMD quadcore 3ghz(geen idee welk type).
MSI HD6950 Twin frozer III
4 GB Ram
Damn :o . Op welke instellingen speel jij dan?

Ik heb een;
AMD 1090T 6 cores @ 3,6Ghz
MSI HD6950 Twin Frozr III @ 6970 speeds
8 GB Ram
Samsung 1680/1050

En ik speel alles op Ultra/High/Medium. Beetje afhankelijk per instelling om 50fps te halen.

Wat voor frames haal je met zo'n scherm? 8)7

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik speel lekker op een 15.6" laptop scherm 8)7 Maar heeft natuurlijk wel een resolutie van 1900x1080, maar speel met 1600x1050 ofzo.

Qua bulletdrop, de M98b heeft het minder dan de L96 toch? Op internet zie ik verschillende dingen staan.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Michielodc schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:40:
Qua bulletdrop, de M98b heeft het minder dan de L96 toch? Op internet zie ik verschillende dingen staan.
M98B > L96 > SV98 > M40A5 (qua bulletdrop dan)

edit: Of <, net hoe je het bekijkt :P

edit 2: Voor de volledigheid:
Bulletdrop: M98B > M39 EMR > MK11 / QBU88 > L96 > SVD > SV98 > M40A5 > SKS
ROF: SKS > SVD / MK11 / M39 EMR / QBU88 > L96 / M40A5 > SV98 > M98B
Reload: MK11 > M39 EMR > SKS > SVD / SV98 > L96 > M40A5 > QBU-85 > M98B
Reload Empty: MK11 > M39 EMR / SVD > SKS > QBU-85 > M40A5 > M98B > SV98 / L96

Speel met het offensieve bolt-action werk dan ook graag met de L96: hoge ROF, redelijk lage bulletdrop en redelijk korte reload. Echte lange-afstandswerk is het nog steeds de M98B, maar dat doe ik vrijwel nooit meer :P

[ Voor 54% gewijzigd door Knijnemans op 20-01-2012 10:28 ]

• Facenoise
StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Damn :o . Op welke instellingen speel jij dan?

Ik heb een;
AMD 1090T 6 cores @ 3,6Ghz
MSI HD6950 Twin Frozr III @ 6970 speeds
8 GB Ram
Samsung 1680/1050

En ik speel alles op Ultra/High/Medium. Beetje afhankelijk per instelling om 50fps te halen.

Wat voor frames haal je met zo'n scherm? 8)7
Ik heb gewoon alles op Ultra draaien + de FXAA injector Performance versie. Haal meestal rond de 50 frames. Moet wel zeggen dat ik het maar 2-3x gechecked heb. Als het voor mij vloeiend aanvoelt vind ik het al goed.

Jouw proc is beter evenals je vid kaart, mijne is niet geflashed naar de 6970 ook heb je meer ram en lagere resolutie maar toch halen we dezelfde frames, beetje vreemd..

Kan het misschien zo zijn dat het bij mij op een SSD staat dat dat het verschil maakt?

EDIT: soms wilt me vriendin meekijken en sluit ik ook me TV er op aan, 32 inch full HD, Dit zorgt voor 10 fps minder gemiddelt, zit dan meestal rond de 40 maar nog steeds voelt het vloeiend aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Facenoise op 20-01-2012 10:33 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

erikvandenberg schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:28:
[...]

EDIT: soms wilt me vriendin meekijken en sluit ik ook me TV er op aan, 32 inch full HD, Dit zorgt voor 10 fps minder gemiddelt, zit dan meestal rond de 40 maar nog steeds voelt het vloeiend aan.
Wut?! Waarom zorgt het aansluiten van je tv (in principe dus gewoon een monitor) voor een drop van 10fps?!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Facenoise
Meelobee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Wut?! Waarom zorgt het aansluiten van je tv (in principe dus gewoon een monitor) voor een drop van 10fps?!
Moet je niet aan mij vragen, ik constateer alleen wat er gebeurt. Maar het lijkt mij dat hoe meer schermen je aansluit hoe lager je fps wordt. Of praat ik nu onzin?

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, ik sluit de TV aan als extra scherm, dus heb dan 2 schermen draaien me eigen monitor 30'' op 2560x1600 en me full HD tv op 1920x1080(zodat me vriendin lekker op bed kan blijven liggen).

[ Voor 5% gewijzigd door Facenoise op 20-01-2012 10:48 ]

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Dit komt omdat je grafische kaart nu meer moet weergeven. Meer werk = meer belasting.

Dit kost extra rekenkracht van je kaart. Hierdoor zal je wat minder FPS krijgen.

• StealthyPeanut
erikvandenberg schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:28:
[...]

Ik heb gewoon alles op Ultra draaien + de FXAA injector Performance versie. Haal meestal rond de 50 frames. Moet wel zeggen dat ik het maar 2-3x gechecked heb. Als het voor mij vloeiend aanvoelt vind ik het al goed.

Jouw proc is beter evenals je vid kaart, mijne is niet geflashed naar de 6970 ook heb je meer ram en lagere resolutie maar toch halen we dezelfde frames, beetje vreemd..

Kan het misschien zo zijn dat het bij mij op een SSD staat dat dat het verschil maakt?

EDIT: soms wilt me vriendin meekijken en sluit ik ook me TV er op aan, 32 inch full HD, Dit zorgt voor 10 fps minder gemiddeld, zit dan meestal rond de 40 maar nog steeds voelt het vloeiend aan.
Raar inderdaad. Zeker op zo'n resolutie. Hoe heb je je FPS gemeten? Ik via de ingame command en haal op grote mappen vaak 50 fps. Op de kleine rond de 80. Ik heb alles op High, 3 dingen op Ultra, 1 op Medium en MXAA uit. AA staat op 16x.

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

erikvandenberg schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Moet je niet aan mij vragen, ik constateer alleen wat er gebeurt. Maar het lijkt mij dat hoe meer schermen je aansluit hoe lager je fps wordt. Of praat ik nu onzin?

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, ik sluit de TV aan als extra scherm, dus heb dan 2 schermen draaien me eigen monitor 30'' op 2560x1600 en me full HD tv op 1920x1080(zodat me vriendin lekker op bed kan blijven liggen).
Het zou niets moeten uitmaken, op je tv zie je een kopie van de beelden die je op je monitor ziet. Een videokaart stuurt altijd signaal naar alle aansluitingen, ongeacht of er nou een monitor aan hangt of niet. Vandaar dat ik het raar vind dat je een drop van 10fps hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:24:
[...]

Dit komt omdat je grafische kaart nu meer moet weergeven. Meer werk = meer belasting.

Dit kost extra rekenkracht van je kaart. Hierdoor zal je wat minder FPS krijgen.
Nope de videokaart geeft exact hetzelfde weer. Wat jij zegt is wel zo, maar alleen als je het beeld stretched over 2 schermen. Bij gecloned beeld zou het niet moeten uitmaken.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Facenoise
StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:36:
[...]

Raar inderdaad. Zeker op zo'n resolutie. Hoe heb je je FPS gemeten? Ik via de ingame command en haal op grote mappen vaak 50 fps. Op de kleine rond de 80. Ik heb alles op High, 3 dingen op Ultra, 1 op Medium en MXAA uit. AA staat op 16x.
Via het ingame commando ook. Zoals ik zei heb ik het maar 2-3 getest en heb niet onthouden op welke mappen dat waren. Ik zal vanmiddag nog eens kijken.
Meelobee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Het zou niets moeten uitmaken, op je tv zie je een kopie van de beelden die je op je monitor ziet. Een videokaart stuurt altijd signaal naar alle aansluitingen, ongeacht of er nou een monitor aan hangt of niet. Vandaar dat ik het raar vind dat je een drop van 10fps hebt.

[...]

Nope de videokaart geeft exact hetzelfde weer. Wat jij zegt is wel zo, maar alleen als je het beeld stretched over 2 schermen. Bij gecloned beeld zou het niet moeten uitmaken.
Misschien dat het verschil hem zit in de map die ik destijds speelde. Zoals ik al aangaf ik heb het niet uitvoerig getest. Ik zal het vanmiddag nog eens testen over verschillende maps.

Weet je dat ook zeker wat je zegt? Ikzelf heb geen verstand daarvan.

EDIT: wat was het commando ook alweer? render.drawfps 1?

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 18:34
Iemand die met een slechtere PC dan ik speel? AMD Athlon X2 64 6000+, Club3D 9600GT, 2GB RAM? Alles op Off of Low, 1280x720p. Geen geld nog voor een nieuwe PC, maar dat wordt toch pas Ivy Bridge en een nieuwe videokaart. Tot die tijd speelt het nog op zo'n 25-30 FPS in kleinere TDM potjes.

• StealthyPeanut
[...]

[...]

Maar zijn vriendin kijkt op de 2e aansluiting NIET naar zijn BF3 spel natuurlijk. Zij kijkt daar TV op en daardoor moet je pc / vga-kaart harder werken.

@ Erik
render.drawfps 1 idd

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:45:
[...]

Maar zijn vriendin kijkt op de 2e aansluiting NIET naar zijn BF3 spel natuurlijk. Zij kijkt daar TV op en daardoor moet je pc / vga-kaart harder werken.

@ Erik
render.drawfps 1 idd
Aha! dat verklaard een hoop :D Nope...Hij zegt volgens mij toch echt dat z'n vriendin wilt meekijken en dat dat via de tv gaat. Niet dat ze tv kijkt via de pc waar hij Bf3 op speelt..

[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 20-01-2012 11:52 ]

Verwijderd

[...]

Zijn 2 monitoren draaien op een verschillende resolutie. Ook al is het beeld gecloned hebben de uitgangen
een andere output. Toch? :o

• Facenoise
Meelobee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:51:
[...]

Aha! dat verklaard een hoop :D Nope...Hij zegt volgens mij toch echt dat z'n vriendin wilt meekijken en dat dat via de tv gaat. Niet dat ze tv kijkt via de pc waar hij Bf3 op speelt..
Je hebt gelijk, ze wilt dan even meekijken hoe ik speel, het scherm wordt dus duplicated naar me TV.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:58:
[...]

Zijn 2 monitoren draaien op een verschillende resolutie. Ook al is het beeld gecloned hebben de uitgangen
een andere output. Toch? :o
Nee, hij pakt de slechtste resolutie, oftewel op mijn monitor springt hij ook naar full HD. Dus ze hebben wel dezelfde output, zoals iemand hierboven al aangaf als je het dus extended doet dan wel dan kan je dus 2 verschillende resoluties hebben. Ik game echter niet graag zo, heb liever me 2560x1600 :+
Petertje750 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:02:
"(zodat me vriendin lekker op bed kan blijven liggen)"

Aha dus pc in de slaap kamer, ja schat kom zo ff spelletje afmaken :)
Ik woon nog thuis, dus helaas in me enige kamer :p

[ Voor 52% gewijzigd door Facenoise op 20-01-2012 12:05 ]

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 10:04
"(zodat me vriendin lekker op bed kan blijven liggen)"

Aha dus pc in de slaap kamer, ja schat kom zo ff spelletje afmaken :)

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:06
Lagere FPS met 2 schermen? In het videokaarten/beeldschermen topic wordt hierover ook eea gepost... dit vond ik er ook over op internet.

"Dual monitors will keep the card from switching down to 2D clocks because the clock change would cause one of the two monitors to flash. I saw a post where AMD explained why recently, the way they do it for a single screen is wait for the DVI sync signal and then change the memory clock, this way the screen blink occurs during the sync signal and doesnt show on the screen, with two monitors the chances of their syncs being lined up is effectively zero so it doesnt drop down to idle clocks because everytime it has to switch the screens would blink quickly. "

maw. de kaart werkt harder dan "normaal" / minder overhead denk ik dus... ? en wordt dus warmer... Een eigen verklaring heb ik verder ook niet, maar bovenstaande klinkt me niet geheel onwaarschijnlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 20-01-2012 12:23 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 00:27
Ik heb nu alles op medium staan met een ati HD5850, i7 920 @ 2.6Ghz en 6 Gig RAM.
Op momenten dat er veel gebeurd of op grote maps zit ik vaak rond de 30-35 FPS (gemeten met Fraps dat natuurlijk ook wat FPS er vanaf snoept.
vooral als ik snel met mn muis heen en weer beweeg voelt het niet echt responsief aan.
Had gedacht dat mn PC medium wel op 50 FPS zou moeten kunnen draaien...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• GeeEs
  • Laatst online: 00:06
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:24:
Ik heb nu alles op medium staan met een ati HD5850, i7 920 @ 2.6Ghz en 6 Gig RAM.
Op momenten dat er veel gebeurd of op grote maps zit ik vaak rond de 30-35 FPS (gemeten met Fraps dat natuurlijk ook wat FPS er vanaf snoept.
vooral als ik snel met mn muis heen en weer beweeg voelt het niet echt responsief aan.
Had gedacht dat mn PC medium wel op 50 FPS zou moeten kunnen draaien...
Je systeem is absoluut niks mis mee volgens mij, maar je videokaart is wel de bottleneck in dit geval vrees ik. (niet dat hij slecht is ofzo, maar niet meer het snelste) Welke resolutie game je? Want dat maakt ook nogal veel uit. Om fraps evt uit te sluiten.. gebruik het console command ingame: render.drawfps 1

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 20-01-2012 12:37 ]

Verwijderd

Ik denk dat er nu wel erg diep in word gegaan op de hardware aangezien er een appart topic voor is.

Wie weet er nog Infantry only hardcore conquest servers?

Ik had een tijdje terug een hele leuke gevonden. Was een duitse clan iets met NGR of NRG infantry only no sniper rifles. Heerlijke potjes gespeeld met uitstekende teamwork! Helaas kan ik hem niet meer vinden :(

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 10:04

• AdmiralSnipe
GeeEs schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:35:
[...]

Je systeem is absoluut niks mis mee volgens mij, maar je videokaart is wel de bottleneck in dit geval vrees ik. (niet dat hij slecht is ofzo, maar niet meer het snelste) Welke resolutie game je? Want dat maakt ook nogal veel uit. Om fraps evt uit te sluiten.. gebruik het console command ingame: render.drawfps 1
Ik speel op dit moment op 1920 X 1080, dacht er al eens aan om op 1680 X 1050 te proberen (ga ik gelijk ff doen) omdat ik dan wel wat FPS winst boek.
En die Ati HD5850 is idd niet meer de nieuwste dus ik denk dat het vooral daar aan ligt.

Ik zal er verder maar over op houden want zoals vondyk al zei, dit is meer iets voor het hardware topic.

I need this!
http://www.reddit.com/r/b...estion_for_assault_class/
edit:
This is indeed a neat idea.
Will pass it along.
Van BF3 community manager!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FboQz.png

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 20-01-2012 13:02 ]

• mhoogendam

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 20:37
mhoogendam schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:03:
[...]

Dit zou inderdaad een briljant iets zijn.
Ja dat is wel een ingenieus idee! :)

• Facenoise
Terrz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Ja dat is wel een ingenieus idee! :)
Ja best wel geniaal!

Hebben we er nog meer woorden voor? :+

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
erikvandenberg schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:12:
[...]

Ja best wel geniaal!

Hebben we er nog meer woorden voor? :+
:Y

Supercalifragilisticexpialidocious

• rgarretsen
  • Laatst online: 04-11 07:53
Nou me monitor had ik ff opgeruimd om wat meer ruimte in me hok te hebben (en speel ook bf3 op de xdoos) dus ik denk ff op me pc spelen en dan hang ik hem wel ff aan een 51" plasma.

Dat is dus echt geen doen als je er vanachter een bureau achter zit op +- 1 meter :)

Groter is dus niet altijd beter.

Draaide echter nog beter dan ik verwacht had op een oudere 4870x2.

toch maar weer even mijn monitor pakken :)

Toch moet ik weer erg wennen om van een controller weer terug te gaan naar tobo en muis.

maar... omg wat is 64 man chaotisch zeg.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• StealthyPeanut
We willen Procon gaan gebruiken voor onze server. Het aantal plugins is gigantisch, maar moet deze plugin altijd draaien om actief te zijn?

Wij gebruiken nu een webbased Admin Tool en dat is altijd actief, omdat deze online staat en altijd in verbinding staat met de server. Maar ik denk dat dit bij Procon niet zo is toch? Deze moet volgens mij altijd draaien op een pc toch?

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Procon moet inderdaad altijd actief zijn om de plugins actief te hebben.
Ook kan je procon niet als service installeren en dus moet de pc waar procon op draait, altijd ingelogd zijn.
Misschien dat hier verbetering in komt wanneer versie 2 uit komt.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:58

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Euh, nee? Procon draait gewoon op je server. De lokale client op je PC is alleen maar een client.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:40
Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:01:
I need this!
edit:
Will pass it along.
[afbeelding]
Leuk idee, maar nergens voor nodig. Wellicht zou het toegevoegd kunnen worden maar dan alleen op normal servers, hardcore mag van mij gewoon hardcore blijven, ie geen details nergens niks, alles in je hoofd doen en onthouden :)

Mijn YouTube

• StealthyPeanut
kevz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Leuk idee, maar nergens voor nodig. Wellicht zou het toegevoegd kunnen worden maar dan alleen op normal servers, hardcore mag van mij gewoon hardcore blijven, ie geen details nergens niks, alles in je hoofd doen en onthouden :)
Leuk idee, heel hard nodig! Zeker als je op drukke servers en drukke punten je leven waagt om een ticket te sparen. Als je er net bent en het icoontje is weg....

Hardcore speel ik niet, daar heb ik ook geen mening over :).
Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:29:
Procon moet inderdaad altijd actief zijn om de plugins actief te hebben.
Ook kan je procon niet als service installeren en dus moet de pc waar procon op draait, altijd ingelogd zijn.
Misschien dat hier verbetering in komt wanneer versie 2 uit komt.
MueR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:38:
Euh, nee? Procon draait gewoon op je server. De lokale client op je PC is alleen maar een client.
Ja, wat is het nou?? :'(

[ Voor 34% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-01-2012 13:43 ]

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:01:
I need this!
edit:
Will pass it along.
[afbeelding]
Zou enorm handig zijn!
GIMME NOW!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
MueR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:38:
Procon draait op een procon server. Bij Clanhost kan je deze erbij krijgen maar wij draaien onze eigen, dit draait op een pc bij CptChaos thuis en gaat binnenkort verhuizen naar een dedicated. Dit is dan de layerserver waar een client naar verbind, echter kan je in principe gewoon op de layerserver werken. Enige waar wij die layerserver voor gebruiken is om slechts twee admins toegang te geven tot plugin configuraties omdat de rest daar niet kundig genoeg voor is of we daar niet mee in aanraking willen laten komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Fonta
Dat bedoelde ik dus inderdaad.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 14:12
Mooi gedaan! Zou nog kunnen doorgaan voor een promotiefilmpje voor bf3! :)
God zit ik weer met zo'n retard team vol met mensen die waardeloos zijn in combat. Andere team natuurlijk weer vol mensen die wel goed zijn, wordt je twee rondes achter elkaar ingemaakt. Echt zo zuigend is dat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MueR

MueR

is niet lief

Tsurany schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:51:
Enige waar wij die layerserver voor gebruiken is om slechts twee admins toegang te geven tot plugin configuraties omdat de rest daar niet kundig genoeg voor is of we daar niet mee in aanraking willen laten komen.
Je weet dat je andere admins daar gewoon geen toegang toe kan geven?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20838908/procon.png

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:20:
God zit ik weer met zo'n retard team vol met mensen die waardeloos zijn in combat. Andere team natuurlijk weer vol mensen die wel goed zijn, wordt je twee rondes achter elkaar ingemaakt. Echt zo zuigend is dat.
Had ik ook net.
was een squad waar 1 figuur in zat, rest probeerde zo snel mogelijk in jeeps/heli te hoppen om als eerste vlag te capturen dus scheuren ze alleen weg.
Vervolgens kom ik bij een gozert in een Viper vliegt hij recht op de AA guns van de tegenstanders af...
Na 4 rondes achter elkaar te hebben verloren ben ik er maar weer uit gegaan.

MueR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:23:
[...]

Je weet dat je andere admins daar gewoon geen toegang toe kan geven?
[afbeelding]
Moet je dus de layerserver gebruiken. Als iedereen zijn eigen procon installatie gaat draaien is dat dus niet mogelijk.

• MueR

MueR

is niet lief

Overigens is BFCommander voor jullie misschien ook nog wel handig. Die richt zich meer op grotere servers en bijbehorende grote sets admins, al weet ik niet hoe hun plugin ondersteuning is.

Thnx for zhe tip! Gaan we die binnenkort ook eens testen :)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Wat een klote filmpje zeg... je wordt toch compleet gestoord van die beelden?

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:08

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het begin van het filmpje ging nog een beetje, maar hoe verder naar het einde, hoe meer reloads je gaat zien XD.

Is dat een tech-filmpje om te laten zien hoe lang het herladen duurt voor elk wapen? :)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:01
Ossi schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Wat een klote filmpje zeg... je wordt toch compleet gestoord van die beelden?
Ditto. Alhoewel ik het wel erg tof vind als hier goede filmpjes langskomen. Er is zoveel te vinden, en de pareltjes mogen hier zeker wel gedeeld worden! :)

Zin in squad teamplay? @ Teamspeak nu! Samen squadje vullen. :)

• AdmiralSnipe
lekker dan, de laatste 18 rondes die ik gespeeld heb allemaal verloren.
Misschien wat minder servers joinen met iets van 2 plaatsen vrij...

~edit: maak er maar 23 van :F

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-01-2012 19:57 ]

De gamegoden willen niet dat ik BF3 speel vandaag.
Het begon met een crash van BF3. Hierna moest de software van mijn G13 zo nodig crashen waarna mijn PC het leuk vond om 3 minuten om de 3 seconden van BF3 scherm naar Windows naar BF3 scherm te gaan. En toen ook nog kansloos verloren.

Ik weet wanneer ik het moet opgeven. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

kevz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:39:
[...]
Laat me raden, jij speelt nooit als assault?
Vroeger deed ik het nooit maar met reviven & healen scoor je veel meer punten voor jezelf, en je helpt je team enorm. Vooral bij drukke gangen (metro, ...) kan het heel handig zijn als je enkele assaults hebt die je team helpt. Heel vaak loop je naar een dooie, kom je aan, en dan gaat het revive icoontje weg... frustrerend 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Wij gebruiken nu de Insane Balencer als ProCon plugin.

Kent iemand nog meer goede balancers, ik heb er eens een gezien die ging balencen op skill als er een to groot ticket verschil was ofzo. Gezien wij een 1000 ticket server hebben kan dat nog wel handig zijn :)

Suggesties zijn welkom
Het is niet mogelijk met een plugin je server te balancen, dat is mijn ervaring tot nu toe.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tsurany schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:21:
Het is niet mogelijk met een plugin je server te balancen, dat is mijn ervaring tot nu toe.
Op de GoT server gebeurt er toch zoiets?
Als het verschil op het einde van een game groot is dan worden de teams gescrambled, niet?

Of bedoel je echt de goeien bij slechtere spelers zetten?

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

nou met insane balencer kun je ook al op SPM enzo balencen als de teams niet gelijk zijn.
het enige wat ze even erbij moeten maken is om team te kunnen balen zodat in beide teams mensen met skill zitten :)
Wij doen een poging tot maar in de praktijk werkt elke balancer waardeloos en komt er geen goede balance uit, het wordt hoogstens wat minder rampzalig.

Verwijderd

Welke gebruiken jullie ?
Tsurany schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:23:
Wij doen een poging tot maar in de praktijk werkt elke balancer waardeloos en komt er geen goede balance uit, het wordt hoogstens wat minder rampzalig.
Je bedoeld zeker hoogstens net zo rampzalig. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Fonta
Over rampzalig gesproken... Kan de aankomende paar uur nog geen BF3 spelen omdat ik uit eten met de zaak ga!
Hahaha :+

Verwijderd

Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:28:
Over rampzalig gesproken... Kan de aankomende paar uur nog geen BF3 spelen omdat ik uit eten met de zaak ga!
Hahaha :+
Bekijk het aan de positieve kant: eten à volonté... Ik had zoiets opgepikt op TS Of een leuke foodfight is ook wel ontspannend, kwestie van teambuilding 8)7
True Balancer, hebben hiervoor insane balancer gebruikt maar beiden vallen tegen.

• Fonta
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:30:
[...]
Bekijk het aan de positieve kant: eten à volonté... Ik had zoiets opgepikt op TS Of een leuke foodfight is ook wel ontspannend, kwestie van teambuilding 8)7
Hehehe ik denk niet dat het appriciatie gehalte hoog ligt als ik aan een foodfight begin.
Zou best kunnen dat ik op TS er iets over gezegd heb.

Ik blijf iig niet te lang hangen en voemp hem dan epic naar huis.
*moet bf3 spelen... :+ *

Verwijderd

Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:33:
[...]

Hehehe ik denk niet dat het appriciatie gehalte hoog ligt als ik aan een foodfight begin.
Zou best kunnen dat ik op TS er iets over gezegd heb.

Zit je dan heel de tijd als een malle zenuwachtige trekjes te tonen. Afkickverschijnselen...

Maar weer ONTOPIC: In dat filmpje, A Million Ducks zijn er soms fragmenten die als 'spectator' of zoiets gefilmd zijn, iemand een idee hoe je dat doet? Ik ben al op dit filmpje gebotst maar de uitleg is ook nogal pover...

• Fonta
Je kan de complete gui uitzetten met een kleine tweak in een profile save bestandje.

Verwijderd

Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:38:
Je kan de complete gui uitzetten met een kleine tweak in een profile save bestandje.
Hmm... klinkt simpel, maar ik ga eens zoeken of dit echt zo simpel is... :p

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-11 22:13
Ik ben nu bezig met de 100 kills assault rifle assignment, maar welke assault rifle is nou echt goed? Ik snap het voordeel van die dingen niet, de recoil is veel te hoog voor long range, en short range zijn pdw's beter... (heb merendeel engineer en support gespeeld, dus assault rifles nog niet veel gebruikt). Met een mp7 met ACOG en extended mag kan je echt zoveel meer killen dan met eender welke rifles ik geprobeerd heb?

Heb al geprobeerd: Single shot van long range, kan je wel goed hitten maar de damage is crap.
Burst/auto fire long range, door recoil geen accuracy.

Het enige wat me nu goed lukt is close quarters met de FAMAS sprayen, maar dan heb ik steeds het gevoel dat ik beter m'n mp7 of mk3a1 kan pakken...

Verwijderd

[b]

"Offtopic"
Haha straks hoor je onder het eten het woord "battlefield" vallen krijg je dit!
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-WyT5OtNSKUw/TsF_5AZx5JI/AAAAAAAAAG8/_XnP83kZFOw/s1600/CerealSpitting.png

• Cyberwarmacine
AEK-971 is een heeeel goeie assault rifle.

Als je echt accuracy nodig hebt moet je de M416 pakken volgens mij.

[ Voor 45% gewijzigd door Cyberwarmacine op 20-01-2012 16:50 ]

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
AEK-971 is indeed wel een goeie keus

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Fonta
AEK-971 is de beste keuze imho als assault wapen

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-11 22:13
Wat een eensgezindheid haha, die ga ik dan zeker even proberen.
Mij lijkt hij niets.

Bij medium to long range targets moet je beginnen tappen op je muisknop gelijk een gek, om niet teveel recoil te hebben!
Je kan dus de gulden middenweg kiezen: de f2000. Die heeft ook een relatief hogere rounds_per_minute dan andere wapens (wel iets minder dan aek-971) en de recoil is daar nog te bedwingen.

Of ik suck gewoon met aek-971: want ik verbruik altijd een volle clip daarmee om iemand op langere afstand te killen :-(
Pff begin het spel aardig zat te worden. Zit constant met de grootste retards in een team die gewoon echt geen skill hebben. Zo zuigend irritant.

• Fonta
Tsu.... speel dan ook niet op die kiddy servers juh
Kan je met de RCON tools niet instellen dat je pas vanaf bepaalde SPM op een server kan?
Natuurlijk maar op 1 server toepassen, want discriminatie is niet de bedoeling.
SPM zegt alleen niks over skill. Zijn van die nutteloze medics die gigantisch veel punten krijgen door te reviven maar ondertussen geen kill maken en enkel zorgen dat mensen nog een keer op dezelfde plek dood gaan.
Van die retards die de enemy ook keurig overal doorheen laten walsen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 20-01-2012 17:00 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 01:15

StrongArmLance

Endless flow

Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:51:
AEK-971 is de beste keuze imho als assault wapen
Vind de F2000 ook prima...
Tsurany schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:59:
SPM zegt alleen niks over skill. Zijn van die nutteloze medics die gigantisch veel punten krijgen door te reviven maar ondertussen geen kill maken en enkel zorgen dat mensen nog een keer op dezelfde plek dood gaan.
Ja, SPM is niet echt feilloos.
Er is ook nog de Op Metro 64p conquest taktiek voor je SPM op te krikken. Kijk naar ons GoT leaderboard en zelfs tweakers vinden die taktiek leuk :+ Shame on you!! >:)

Maar toch, ik zou niet weten op welke andere criteria je zou kunnen filteren? Misschien W/L ratio? Maar dan nog: als je ongeluk hebt, zit je continu in een verliezend team. Heb ik al zoveel gehad...

• Fonta
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:42:
[...]

http://www.gamerscomm.net...eld-3-hud-completely.html

maar er was ook nog een manier om dit voor elkaar te krijgen door een bestandje te bewerken.
Kan dat alleen even niet vinden.

Verwijderd

Fonta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:03:
[...]

http://www.gamerscomm.net...eld-3-hud-completely.html

maar er was ook nog een manier om dit voor elkaar te krijgen door een bestandje te bewerken.
Kan dat alleen even niet vinden.
Oke bedankt. Let's get to work with that... :9

Verwijderd

zal die aek-971 ook is proberen
Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:55:
Mij lijkt hij niets.

Bij medium to long range targets moet je beginnen tappen op je muisknop gelijk een gek, om niet teveel recoil te hebben!
Je kan dus de gulden middenweg kiezen: de f2000. Die heeft ook een relatief hogere rounds_per_minute dan andere wapens (wel iets minder dan aek-971) en de recoil is daar nog te bedwingen.

Of ik suck gewoon met aek-971: want ik verbruik altijd een volle clip daarmee om iemand op langere afstand te killen :-(
Ja jij zuigt als je niks kan killen met een AEK-971. :P
Dat is mijn serieus business wapen. Als ik de AEK pak wil ik gewoon killen.
En als ik de G36C heb ga ik voor slachten. De F2000 en de M4A1 for the lolz, de M416 als ik tegen noobs moet en de M16A3 als ik eens aan het wapen denk. :+

• Cyberwarmacine
De M16 is mijn tweede keus na de AEK... Is echt geen slecht geweer heur...
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:51:
De M16 is mijn tweede keus na de AEK... Is echt geen slecht geweer heur...
De M16A3 is ook goed, ik vergeet het ding alleen altijd. :P

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:55:
Mij lijkt hij niets.

Volgens mij moet je zowat bij elk wapen bij medium to long range gaan "tappen op je muisknop als een gek".
Het werkt zowieso niet om van een afstand die knop ingedrukt te houden want dan raak je nog eerder een voorbij vliegende fruitvlieg dan de enemy. :+

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 01:15

StrongArmLance

Endless flow

Net een leuke ronde (mn eerste) op een GoT server, ik kon het niveau redelijk aan (Ik neem aan dat dit niet de besten waren), en zat gelukkig in de ace squad :)
Kwam iets later binnen maar ben met een beetje geluk eerste van het verliezende team geworden.

Miss blijf ik wel hangen op deze servers, was lekker objective based...

http://battlelog.battlefi...how/17354034/1/198735818/

/westernavenger

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 20-01-2012 18:10 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:42:
[...]

ui.drawenable 0 in de console.
Of dit opslaan in een user.cfg textbestand in je bf3 rootmap.
Of je stelt het in via de BF3 Settings Editor, dan hoef je niet handmatig te gaan prutsen :)

Verwijderd

kristan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:01:
Net een leuke ronde (mn eerste) op een GoT server, ik kon het niveau redelijk aan, en zat gelukkig in de ace squad :)
Kwam iets later binnen maar ben met een beetje geluk eerste van het verliezende team geworden.

Miss blijf ik wel hangen op deze servers, was lekker objective based...

http://battlelog.battlefi...how/17354034/1/198735818/

/westernavenger
ik kon t niet echt geluk noemenxd
jullie waren gewoon beter
Pagina: 1 ... 62 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.