Jesus of was het karel
, wat is die M39 Enhanced Marksman Rifle (EMR) toch een beest van een wapen zeker op wat kortere afstand ( Metro ).
Dit wapen is voor mij een top 3 waard samen met de M249 .
Ik vind het gewoon fijn om gelijk meerdere kogels af te vuren , zo maak ik ook kans om te killen.
HIj is op lange afstand al super maar als je goed staat in , voor mij dan, in de Metro kan je wel wat kills maken,
in die ronde kwam ik op 34 kills. en maar 4 keer dood gegaan.
Enkel schots wapens zijn niet 1 2 3 voor mij, ik ben er gewoon TE langzaam voor om de vijand te killen.
Nu nog uitvissen welk vizier of hoe die allemaal heten voor de andere mappen te gebruiken, ik wil niet constant door die scoop kijken en verder niet ziet waar de vijand vandaan komt richting mij.
Zo ga wat ronden spelen om te ontspannen door met de tank te gaan rijden.
Over monitoren.......,ik heb de IIyama 27 inch Full HD heerlijk om er mee te gamen o.a
Dit wapen is voor mij een top 3 waard samen met de M249 .
Ik vind het gewoon fijn om gelijk meerdere kogels af te vuren , zo maak ik ook kans om te killen.
HIj is op lange afstand al super maar als je goed staat in , voor mij dan, in de Metro kan je wel wat kills maken,
in die ronde kwam ik op 34 kills. en maar 4 keer dood gegaan.
Enkel schots wapens zijn niet 1 2 3 voor mij, ik ben er gewoon TE langzaam voor om de vijand te killen.
Nu nog uitvissen welk vizier of hoe die allemaal heten voor de andere mappen te gebruiken, ik wil niet constant door die scoop kijken en verder niet ziet waar de vijand vandaan komt richting mij.
Zo ga wat ronden spelen om te ontspannen door met de tank te gaan rijden.
Over monitoren.......,ik heb de IIyama 27 inch Full HD heerlijk om er mee te gamen o.a
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 00:57 ]