'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Mag ik vragen hoelang je BF3 hebt?jeffreypieksma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:48:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld in deze game vooral in back to karkand
en de gameplay van deze game..
Ik had de eerste paar weken dat ik BF3 had (heb m sinds release dag) dat ik de gameplay ook niet super vond.
In de meeste servers die ik joinde was het ieder voor zich terwijl ik in BC2 gewend was om vaak met een squad erop uit te gaan.
Ook de graphics vond ik op bepaalde vlakken best tegenvallen.
Maps zoals Metro, Grand Bazaar en Seine Crossing vond ik er erg mooi uitzien (woah! @ lichteffecten), maar de wat grotere maps als Tehran Highway en Operation Firestorm vielen mij een beetje tegen, ze leken een beetje kaal en gaar.
Vooral de flikkerende beelden als je bijvoorbeeld met een 12X ballistic Sniper scope inzoomt op gebouwen ergerden mij (nu eigenlijk nogsteeds).
Ook antennes die vanaf de verte uit een paar losse streepjes lijken te bestaan ondervond ik hinderlijk (BAM weer met de jet ertegenaan
Dacht eerst dat het aan mijn settings lag (had op medium staan), maar na alles op ultra te hebben gezet (ong. 20 FPS??
Nu ik BF3 al weer een tijdje speel erger ik al een stuk minder aan dit soort dingen omdat ik er al aardig aan gewend ben en als je een server joined waarbij goed gebruik wordt gemaakt van Squads (ja ze bestaan nog!), dan weet je weer waarom je Battlefield speelt.
Er zijn nog wel momenten waarop ik er geen flikker aan vind, maar dit komt dan meestal omdat ik servers met een paar open slots join waarbij ik in het verliezende team gedumpt word waarvan de meeste spelers het woord "teamplay" niet in hun vocabulaire hebben zitten (24 loses achter elkaar FTW
Wel zouden ze van mij die flickering van gebouwen als je vanuit de verte kijkt mogen verhelpen (of doe ik iets verkeerd) en het zou idd wel handig zijn als je net zoals in BC2 vanuit het laadscherm een squad kan joinen!
Oh en nu ik het over BC2 heb, ik vond opzich die tracer darts ook wel erg leuk, het was in ieder geval een uitdaging om een heli uit de lucht te halen terwijl je nu met je ogen dicht een Stinger op een heli kan richten.
Van mij zouden ze opzich de Stinger en die Igla mogen aanpassen dat ze alleen kunnen locken wanneer een Jet/Heli gelocked is door een Soflam, dan zijn er tenminste ook eens Recons die een Soflam planten.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik zeg ook niet dat je er niemand mee dood krijgt hehe. Maar te vaak (bij mij althans) won ik in CQB telkens nét niet, dus wilde ik een wapen dat net even die paar procent meer schade deed. Die paar procent waarmee de ander telkens wegliepPhyxion schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:34:
[...]
Ik win bijna alles met de UMP? Sowieso CQBOp afstand kan je overigens ook nog heel prima mensen neerschieten, gewoon burst ipv full auto.
Precies, zie ik iemand lopen op 100m afstand(is niet veel toch?). Je schiet en niks raakt maar dan ook gewoon niks. Leek wel of de range tot 100m was. Ook dichtbij veelste lang + teveel kogels nodig echt een kut wapen is hetRichard P schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:31:
[...]
Ik heb ook een tijdje met de UMP-45 gespeeld, maar (zoals je kan verwachten door de pistool munitie) damage voorbij een paar meter was om te huilen. En zelfs dichtbij heb je teveel nodig.
De M4A1 is echt het wapen voor mij nu als engineer! De hogere ROF vind ik in ieder geval heel erg nuttig ook heeft hij een stuk betere range.
[ Voor 11% gewijzigd door Facenoise op 30-01-2012 11:39 ]
100 meter is in ieder geval veel te veel om met een .45 een bewegend doel te raken. Het verschil tussen .45 met een korte loop en 5.56 met een langere loop is op papier al duidelijk genoeg. De P90 vind ik nog wel ok, die hou ik gewoon ingedrukt tot 'ie leeg is en er blauw-witte letters in beeld verschijnenerikvandenberg schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Precies, zie ik iemand lopen op 100m afstand(is niet veel toch?). Je schiet en niks raakt maar dan ook gewoon niks. Leek wel of de range tot 100m was. Ook dichtbij veelste lang + teveel kogels nodig echt een kut wapen is het
Vlieg ik op Wake Island in een F35, ben al 20 seconden niet meer gelocked en word ik opeens gekilled door een Javelin.
Zo leer ik toch nooit jet vliegen!!!
GRRRR
Hoe werken die platoons precies? Maakt het uit welke ik join?
Die ene, met die snor
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die ene, met die snor
Tja, ik kan niet wennen aan de slome geschiet van de UMP. De A91 heeft een hoge fire-rate en met een 4x/3.4x scope erop kan je er prima verre afstanden mee schieten. Ik speel engineer alleen met de A91, foregrip, laser-sight en 4x scope. Door de laser en foregrip kan je zonder in te zoomen behoorlijk zuiver schieten, dat spaart tijd.Tsurany schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:32:
[...]
Sowieso beste engineer wapen. A-91 is leuk maar mensen met wat meer ervaring zullen de trage reloadtime niet waarderen denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door -tom-562 op 30-01-2012 13:33 ]
Vaak bu'j te bang!
De M4A1 bedoelde ik he, niet de UMP-tom-562 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:33:
[...]
Tja, ik kan niet wennen aan de slome geschiet van de UMP. De A91 heeft een hoge fire-rate en met een 4x/3.4x scope erop kan je er prima verre afstanden mee schieten. Ik speel engineer alleen met de A91, foregrip, laser-sight en 4x scope. Door de laser en foregrip kan je zonder in te zoomen behoorlijk zuiver schieten, dat spaart tijd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het schijnt zelfs dat echte jets ook kunnen landenMavamaarten schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:36:
Ook net voor het eerst achter gekomen dat je jets kan landen. Nooit geweten...
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Probeer dan de AS Val eens: imo. een ideaal CQB-wapen met een zeer hoge ROF, grote nauwkeurigheid (zeker icm. red dot of holo scope) en weinig spread. Maar ook op langere afstand doet-ie het heel verdienstelijk (headshots op 125m. en verder zijn prima mogelijk). Ik ben momenteel bezig de Team Deatchmatch medal te scoren, en de AS Val is daarbij mijn absolute weapon of choice.Richard P schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:36:
[...]
Ik zeg ook niet dat je er niemand mee dood krijgt hehe. Maar te vaak (bij mij althans) won ik in CQB telkens nét niet, dus wilde ik een wapen dat net even die paar procent meer schade deed. Die paar procent waarmee de ander telkens wegliep
Nadeel is de kleine capaciteit van het magazijn (21 kogels, als ik me niet vergis), dus veel reloaden is een must: door de hoge ROF ben je namelijk, ook wanneer je in korte bursts schiet, snel door je kogels heen. Verder kun je door het ontwerp geen taclight, laser of underslung bevestigen (al kan me dat persoonlijk een bal jeuken, want ik gebruik die niet).
---
Probeer dit eens:Tsurany schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:49:
[...]
De M4A1 bedoelde ik he, niet de UMPDe UMP vind ik zelf niet ideaal maar wellicht dat ik er nog wat meer mee moet spelen.
Op Sharqi CQ (64/32), als verdediger, spawnen op B (surveillance point volgens mij, de vlag ten oosten van de stadsingang). Equipment: MAV, Beacon, Ammo of Supr perk. UMP met Tac Light, IRNV en Suppressor. Grief uitrusting misschien, maar het is niet om als noob te gebruiken.
Je gaat het gebouw binnen ten westen van de vlag. Op de eerste verdieping zet je de beacon neer, vervolgens ga je bovenop het dak liggen en de MAV besturen en alles spotten. Het voordeel van de MAV hierin is dat Sharqi CQ Assault is, en dat de gevechten in de beginfase dus centraal aan de stadsingang zitten. Aangezien je precies hierachter zit, ben je veilig en kan je de hele omgeving in de gaten houden. Alles dat voorbij de eerste vlag komt kan jij neerhalen. Het voordeel van de UMP is dat hij redelijk geschikt is voor elke range. Met de tac light ben je enemies die jouw gebouw binnendringen te snel af, en met de IRNV kan je alles binnen 25 meter het eerste zien (op Sharqi lijkt de IRNV beter te werken). Samen met de MAV heb je zo altijd het voordeel dat je als eerste schiet, en je verdedigt een heel centrale positie. Zelfs als de vijand de TV toren pakt kan je rustig blijven liggen en B verdedigen. Het is zo'n centrale vlag dat allies die er spawnen makkelijk toegang hebben tot de omringende vlaggen.
Ik heb tientallen surveillance ribbons gekregen op deze manier, en meerdere malen rondes ermee gewonnen. Het werkt nog beter als je een mannetje of twee op Teamspeak hebt in je squad, die Search & Destroy doen met behulp van jouw MAV.
-UMP .45 was fantastisch, maar lang niet OP, in de beta. Toen is de foregrip weggehaald na veel gewhine en nu het een middelmatig wapen. Te onnauwkeurig, te lage firerate en te weinig damage om een serieuze optie te zijn als je ook andere wapens tot je beschikking hebt.
-De MP7, is nu zwaar overpowered vanuit de heup. Wordt ook wel de Red Laser Beam of Death genoemd. Extended mag en laser sight en gáán met die banaan. Heeft minste full-auto spread van alle wapens, hoef je niet mee te zoomen. Geniet ervan zolang het nog kan, die gaat hard generfd worden.
-P90, hemels op alle afstanden, enige PDW waar je het in een kamer van 4 of meer tegenstanders kan winnen met 1 clip. Laser erop en de silencer, hoofdhoogte en strafen/bukken maar. Kan alle wapens 1vs1 verslaan tot 100 meter.
-PDW-R, Tsja, mijn vrienden kunnen er helemaal niets mee, maar ik heb er de hoogste kill/minute mee van alle wapens in de game. Sinds de laatste patch erg lekker op afstanden met de 5.56mm, ook accuraat al springend en daardoor heel erg lekker om hard mee te rushen. Met de extended mag zijn 3/4 kills per clip goed mogelijk. Reload in no-time en doorrammen!
Deze wapens verslaan alle shotguns makkelijk, tuurlijk je kan vol in een slug lopen, maar op de lange termijn zal je het altijd winnen van mensen met shotguns. Zeker nu het shotgun-campen weer op volle toeren begint te komen is het zo prettig om met een PDW al schietend een hoekje om te kunnen schieten. Tempo wint het altijd van campers.
De AS-VAL is een beetje hit or miss. Soms is het een scheermes als de spread nét lekekr valt en soms loop je echt achter de feiten aan door de te kleine clip. Tegenover twee tegenstanders is het lastig door de hoge rof hou je vaak niet genoeg kogels over voor de tweede.
De M4A1 is wel echt mijn weapon of choice, zo lekker ten opzichte van alle assault rifles/ LMG's en carbines. Heel eenvoudig om de spread te compenseren met de muis zodat je relatief makkelijk je kogels on target houdt.
Maar al met al het allerbeste wapen in het spel schijnt de M16A3 te zijn als ik de pro's mag geloven maar dat wapen is mij veel te lelijk.
Mee eens, maar full-auto de recoil van de M416 en de M4A1 gaat omhoog, links en rechts. Bij de M16A3 is het altijd in 1 rechte lijn rechts omhoog. Zodoende kan je het met de muis veel eenvoudiger corrigeren en dus tot 50% accuracy behalen en dan is de praktische Time-To-Kill het allerlaagst van alle wapens.Tsurany schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:31:
M16A3 is idd wel het beste wapen te noemen, alleen de marge waarmee het die titel wint is gigantisch klein. M416 is praktisch net zo goed en de M4A1 doet ook amper onder. Alle echt goede wapens verschillen onderling erg weinig.
Ik heb de M16A3 de eerste paar weken erg vaak gebruikt en ik vond m lekker handlen.Tsurany schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:31:
M16A3 is idd wel het beste wapen te noemen, alleen de marge waarmee het die titel wint is gigantisch klein. M416 is praktisch net zo goed en de M4A1 doet ook amper onder. Alle echt goede wapens verschillen onderling erg weinig.
De reden waarom ik er nu geen gebruik van maak is omdat hij elke keer als ik een server join terug geswitched wordt naar de AK-74M wat ik echt kl
Als ze dat terugswitchen met een aankomende patch gaan fixen (had iets gelezen op het forum van battlelog dat ze dit zouden verhelpen) dan ga ik de M16A3 wss weer eens gebruiken (en dan heeft mn AEK-971 ook eens wat rust

"Windows XP is not fully supported
You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game."
Terwijl ik toch echt Win7 64B draai
---RAWE CEEK!!!---
Compatibility mode misschien?NoFearCreations schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:17:
Ik krijg sinds gister iedere keer deze melding als ik battlelog open:
[afbeelding]
"Windows XP is not fully supported
You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game."
Terwijl ik toch echt Win7 64B draai
De PDW-R is qua stats beter dan de UMP, maar moeilijker te gebruiken. Het heeft een kleinere clip en een langere reload-tijd. Daarnaast heeft de PDW-R iets meer spread als je het vanaf de heup vuurt terwijl je loopt, vergeleken met de UMP. Al met al dus iets voor de gevorderde gebruiker, met wat meer range.
De MP7 is met een laser sight en ext. mags een beest op CQC. Proppenschieter van jewelste, maar te veel recoil en spread op langere range.
De AS VAL is meer een Assault Rifle dan een SMG. Het heeft 0.0 spread als je stilstaat en zoomt, het laagste van alle wapens. Daarnaast heeft het de hoogste minimum damage van alle SMG's. Beter op range dan alle andere SMG's dus. Tegelijkertijd heeft het de hoogste spread van alle SMG's als je vanaf de heup vuurt en loopt, en een kleine clipsize. Dit, gecombineerd met het feit dat de maximum damage van 22 lager is dan die van AR's, betekent dat hij op CQC zelfs slechter is dan een gewone AR.
De MP7 is goddelijk op CQC met een laser en extended mags.
Dus op volgorde van range: MP7 -> UMP -> PDW-R -> AS VAL
Overigens is de P90 praktisch identiek aan de MP7, afgezien van de standaard grotere clip en de iets lagere RoF. Wil je in CQC een suppressor op je SMG, dan moet je dus voor de P90 gaan in plaats van de MP7, aangezien de P90 geen ext. mags nodig heeft.
Hij is pas begonnen met het spel.
Oh man lachen was dat! Op GOT Operation Firestorm, wij als russen naar Offices, dat gecapped, komen daar plots 3 tanks naartoe rijden.
Hadden geen RPG's ofzo dus gewoon rustig blijven zitten en dekking zoeken.
Dan uiteindelijk dood gegaan, dan van ergens anders gekomen richting Offices, zat er daar sniper op een berg, hij ernaar toe, ik volgen, knifed hij hem, ziet hij er nog een liggen, nog een mesdode, daarna nog eentje beetje verder. Oh man heb nog nooit zo hard gelachen als toen.
Ga dit echt zoveel meer doen!
Maakt het 20 keer leuker zo
[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 30-01-2012 15:59 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DanielWW2 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:33:
Tsurany for über banlord?![]()
nieuws: DICE op zoek naar anticheat-administrator
*hint* Teamspeak *hint*Fantasma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:53:
Ga dit echt zoveel meer doen!
Maakt het 20 keer leuker zo
Bwa, dat is met mensen die ik helemaal niet ken...
Ben er al wel opgeweest en gwn luisteren, maar helft van de tijd versta ik het toch niet
[ Voor 19% gewijzigd door Fantasma op 30-01-2012 16:41 ]
Verwijderd
Wat versta je dan niet? Ik heb vaak ook wel dat probleem, maar nu staat m'n TS geluid 2 tot 3 keer luider dan Battlefield, en dan lukt het al beter.Fantasma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:40:
[...]
Bwa, dat is met mensen die ik helemaal niet ken...
Ben er al wel opgeweest en gwn luisteren, maar helft van de tijd versta ik het toch niet
Ik denk sowieso dat mensen mij (Belg, West-Vlaams dan nog...) mij minder verstaan dan ik hun.
Dat dacht ik dus ook, toen ik gister op de TS mee zat te luisteren voor de GOTBF3 movie viel me op dat zowat iedereen Belgisch klonk.Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:29:
[...]
Ik denk sowieso dat mensen mij (Belg, West-Vlaams dan nog...) mij minder verstaan dan ik hun.
Dan Metro, onze mapkeuze. We begonnen als US. We hadden besloten A te negeren, we wilden het ticket office als linie gebruiken. Dat ging verbazingwekkend goed en we hadden dus een ruime 200 tickets over. Daarna als russen, de trappen dicht houden, niet heel spannend dus.
Maar dan, een teamfoto maken... Een video zegt meer dan woorden..
YouTube: BSM pic Pose.mp4
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Meer mensen hier last van of misschien een oplossing. Alvast bedankt.
ps: Het youtube filmpje over de update van punkbuster heb ik al uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen
Thanx ik ga daar verder..
http://battlelog.battlefi...how/19002678/1/198735818/
Wel verloren, maar was nog best close
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 30-01-2012 19:47 ]
Enorm? Volgens mij was die een paar maanden geleden nog twee keer zo groot.MueR schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:05:
Heb je die enorme topic warning over het hoofd gezien? [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja die wil ik inderdaad snel proberen, probleem is dat ik pas bijna rank 42 ben. De AS Val is pas beschikbaar vanaf Colonel toch? Je ziet er weinig mensen mee, en ik vroeg me af waarom. Maar als ik dat zo lees klinkt het zeker niet slecht. Even hard doorspelen dus, bedankt voor de tip.w00t00w schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:07:
[...]
Probeer dan de AS Val eens: imo. een ideaal CQB-wapen met een zeer hoge ROF, grote nauwkeurigheid (zeker icm. red dot of holo scope) en weinig spread. Maar ook op langere afstand doet-ie het heel verdienstelijk (headshots op 125m. en verder zijn prima mogelijk). Ik ben momenteel bezig de Team Deatchmatch medal te scoren, en de AS Val is daarbij mijn absolute weapon of choice.
Nadeel is de kleine capaciteit van het magazijn (21 kogels, als ik me niet vergis), dus veel reloaden is een must: door de hoge ROF ben je namelijk, ook wanneer je in korte bursts schiet, snel door je kogels heen. Verder kun je door het ontwerp geen taclight, laser of underslung bevestigen (al kan me dat persoonlijk een bal jeuken, want ik gebruik die niet).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kTa4Ww_euMM]
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
Het is gewoon z'n wapen dat veel mensen negeren omdat ze al een andere favoriet hebben.Richard P schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Ja die wil ik inderdaad snel proberen, probleem is dat ik pas bijna rank 42 ben. De AS Val is pas beschikbaar vanaf Colonel toch? Je ziet er weinig mensen mee, en ik vroeg me af waarom. Maar als ik dat zo lees klinkt het zeker niet slecht. Even hard doorspelen dus, bedankt voor de tip.
Ik negeer hem ook een beetje terwijl het wel degelijk een dodelijk wapen is.
Voor de Recon class is die in ieder geval wel geweldig.
Dan vraag ik me af: hij zit in een semi prof team en zal dus wel geen hacker zijn maar ik las wel een post op het Battlelog forum dat hij wel voor teamkiller werd uitgemaakt omdat hij ALTIJD in de Apache chopper wil vliegen (en daarvoor dus teammates afschiet die in de chopper willen vliegen) en dat het een statpadder zou zijn.
Zou je ueberhaupt anders al zo belachelijk veel kills kunnen hebben?
[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 30-01-2012 21:39 . Reden: typo's ]
Mjah, als ik als redelijke vlieger en redelijke tot goede gunner (in totaal net geen 6 uur in attack heli, verre van pro oid) al een chopper-KPM van ~0,94 kan hebben, dan is zijn KPM van ~0.90 volgens mij prima te doen na zoveel uurtjes vliegen. (Ok, het wordt iets hoger als die 645 uur niet 100% heli tijd is, maar dan nog is het niet verschrikkelijk buiten proporties)l0n3w012ph schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:38:
Ik zat eens te kijken op de world #1's voor de air classes en dan heeft die |||blut||| van teamthermaltake.de met 645 uur speeltijd al bijna 35.000 (!!!) kills met de attack chopper op zijn naam staan.
Dan vraag ik me af: hij zit in een semi prof team en zal dus wel geen hacker zijn maar ik las wel een post op het Battlelog forum dat hij wel voor teamkiller werd uitgemaakt omdat hij ALTIJD in de Apache chopper wil vliegen (en daarvoor dus teammates afschiet die in de chopper willen vliegen) en dat het een statpadder zou zijn.
Zou je ueberhaupt anders al zo belachelijk veel kills kunnen hebben?
645 uur is wel een idiote hoeveelheid though..
[edit] ff z'n stats gecheckt, met zijn uren in de heli komt ie op een KPM van ~1,58. Is wel stevig, maar als je bedenkt dat hij al ~360 uur in die krengen heeft zitten... Da's 3 keer zoveel als mijn totale speeltijd, ik wil wel geloven dat hij dan aardig met die dingen om kan gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Knijnemans op 30-01-2012 22:00 ]
zit nu op 44% met de recon class dus heb nog even te gaan voor de medal.
speel vooral met de UMP speelt voor mij wat fijner dan de PDW-R omdat je soms vanuit de hip wil schieten en dan heeft de PDW-R minder effect dan de UMP
nog 6 ranks te gaan voor de AS VAL
UMP trouwens ook al helemaal vrijgespeeld met alle unlocks nog 42 kills.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Misschien wel m'n nieuwe favoriet dan. Hopelijk wordt dit wapen gespaard als suppressors worden generfed in een aankomende patch. Hij is er als enige wapen in het spel op ontworpen om 'stil' te zijn.DanielWW2 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:22:
[...]
Het is gewoon z'n wapen dat veel mensen negeren omdat ze al een andere favoriet hebben.![]()
Ik negeer hem ook een beetje terwijl het wel degelijk een dodelijk wapen is.
Voor de Recon class is die in ieder geval wel geweldig.
Verwijderd
Zelf kan ik (IMO) redelijk vliegen en heb nu een KPM van ongeveer .53 in heli's (over 13 uur). Als hij een KPM van over de 1.5 kan halen als piloot is het een baas en zou ik graag een video van 'm willen zien. Zelf krijg ik meestal wel een disable op tanks met m'n rockets, waarna m'n gunner (meestal maat van me) de kill krijgt. Zo krijg je natuurlijk nooit een dikke KPM; tegen voetsoldaatjes ben je als piloot niet echt effectief.Knijnemans schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:55:
[...]
Mjah, als ik als redelijke vlieger en redelijke tot goede gunner (in totaal net geen 6 uur in attack heli, verre van pro oid) al een chopper-KPM van ~0,94 kan hebben, dan is zijn KPM van ~0.90 volgens mij prima te doen na zoveel uurtjes vliegen. (Ok, het wordt iets hoger als die 645 uur niet 100% heli tijd is, maar dan nog is het niet verschrikkelijk buiten proporties)
Begrijp me niet verkeerd; ik vind vliegen heerlijk, maar het is niet goed voor je kills.
Als gunner kun je natuurlijk wel zieke KPM-waardes halen. Zeker op een map als Sharqi (mijn fav heli-map) is het soms makkelijk kills farmen, omdat er maar een paar plekjes zijn waar je enemies tegen zult komen. Zo vloog ik vandaag een minuut of 5 en had m'n gunner (random persoon) 11 kills gemaakt. Jammer genoeg kwam ik vrij laat in de server, dus veel meer hebben we niet kunnen doen. Dat was met 49 man op de server; op een 64 man server en een heli-team dat wel samenwerkt over voice-chat kun je daar makkelijk overheen gaan.
Zolang het andere team je niet raped met Soflams natuurlijk
EDIT: Dit is nog wel een leuk topic dat ik had gevonden. Zo te horen kan Blutt niet echt tegen z'n verlies.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 00:51 ]
Verwijderd
Ik moet ook zeggen dat mijn KPM zo "hoog" is omdat ik regelmatig/alleen maar met een vrij goede piloot samen speel, ik denk dat 3/4e van mijn tijd in de heli als gunner doorgebracht is.
Ik ken die gozer verder niet, heb hem nog nooit zien spelen dus wil niet op basis van 3e hands info oordelen, maar hij heeft inderdaad niet de schijn mee dat het een plezante kerel is om mee / tegen te spelen...EDIT: Dit is nog wel een leuk topic dat ik had gevonden. Zo te horen kan Blutt niet echt tegen z'n verlies.
Ja en nee, als je als beginnend speler een maand of 2 na launch in het spel komt en je geen schijn van kans maakt totdat je de eerste 30+ uur in het spel hebt gestoken, nodigt dat voor de gemiddelde speler waarschijnlijk ook niet heel erg uit om door te blijven buffelen. Een fijn allround starterswapen is wat dat betreft wel een must om als beginner in ieder geval een fighting chance te hebben. Daarna wapens/equipment unlocken die wat meer op een bepaalde speelstijl/situatie afgestemd is.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 00:37:
Na een beetje op internet lezen word ik toch wel treurig over het nerfen enzo. Je werkt er juist toch voor om wapens te unlocken? Ik vind het niet erg dat er OP wapens zijn. Anders kan je net zo goed gewoon met de standaard wapens blijven spelen, de rest heeft dan toch geen nut.
Dat gezegd hebbende, vraag ik me ook af of ze niet al te veel aan het nerfen zijn. Zoals anderen hier al aangegeven hebben, zijn verschillende wapens geschikt voor verschillende doeleinden/maps/gamemodes. Het lijkt soms wel of alle wapens vooral aangepast worden op basis van één situatie (CQB). Wat er eigenlijk voor zorgt dat men voor alle maps en gamemodes hetzelfde wapen kan gaan gebruiken, wat imho leidt tot minder ipv meer diversiteit. Ik vind het juist wel tof om m'n wapenkeuze op de situatie aan te passen, maar als alles doodgebalanceerd wordt maakt het straks dus geen fluit meer uit. Met dank aan de vocal minority..
Ik snap dat wapens die compleet OP zijn op alle ranges ietwat minder effectief gemaakt moeten worden (f2000/IR scopes als prime example), maar het wordt wat teveel doorgetrokken. Riekt naar teveel leunen op metrics-based design, en dat is imho nooit goed nieuws in game development.
Maar goed, dit is allemaal speculatie, want er is nog helemaal niet bekend welke buffs/nerfs daadwerkelijk doorgang gaan vinden en wat die dan precies inhouden. Tot die tijd vermaak ik me wel met de huidige staat van de game, en t.z.t. passen we ons gewoon weer aan, je moet toch wat
[ Voor 60% gewijzigd door Knijnemans op 31-01-2012 02:06 ]
Gisteren weer eens even een mapje infantry only gespeeld op Seine crossing en voor de verandering de P90 maar eens gepakt, meteen 4 unlocks ermee en een k/d ratio van 1.4. Zo ken ik mezelf weer
Maar dat is het mooie van dit spel, als ik de infantry weer zat ben, pak ik een tank en als dat niet leuk meer is ga ik piloten irriteren in een AA vehicle en anders pak ik zelf wel weer eens een jet. En straks drie medals CQ binnen en dan ga ik voor Rush wat ik in BFBC2 altijd nog het mooist vond. Afwisseling genoeg mogelijk in deze topgame
Voor degenen die een beetje Duits kunnen lezen, dit zegt alles over de persoon, en ik neem zijn statistieken dan ook echt niet meer serieus... Hij kickt alles en iedereen die hem killt en statpad alleen maar vanuit zijn base... ja dan kan iedereen 35.000 kills makenVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 00:10:
[...]
EDIT: Dit is nog wel een leuk topic dat ik had gevonden. Zo te horen kan Blutt niet echt tegen z'n verlies.
http://ttdragons.com/index/board/thread/where/50/start/0
DAN ZOEK JE LEKKER EEN ANDERE SERVER !@#@$!$!@e%%#!!@$
Damn, en dat bij een professionele clan....
--------------
Wat is het toch leuk om met een goed samenwerkende squad te spelen
http://battlelog.battlefi...how/19024947/1/174263452/
[ Voor 36% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-01-2012 08:56 ]
Cheers.. heb het News helemaal niet gecheckt.Tsurany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:51:
EA’s servers will be undergoing maintenance this Tuesday from 12:00 a.m. to 3:00 a.m. PST. Your ability to access Battlefield 3 online services during this time may be affected.
Meer dan 50% van mijn PDW-R kills zijn "from the hip". Laser erop zetten voor extra accuracy en gaan met die banaan. Mijn accuracy zit bij de PDW-R volgens mij nog boven de 20%, dus niet verkeerd. Vind het persoonlijk juist het beste wapen daarvoor.Pykow schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:20:
was weer een leuke avond, alleen jammer van het laatste potje van mij in parijs. teveel spelers met een 0.2 k/d in mijn team, waardoor we er echt gruwelijk aangingen. wel weer paar mooie MAV kills kunnen maken
zit nu op 44% met de recon class dus heb nog even te gaan voor de medal.
speel vooral met de UMP speelt voor mij wat fijner dan de PDW-R omdat je soms vanuit de hip wil schieten en dan heeft de PDW-R minder effect dan de UMP
nog 6 ranks te gaan voor de AS VALmaar binnen die 6 ranks heb ik mijn recon class wel uitgespeeld en ga ik weer mijn medic class spelen.
UMP trouwens ook al helemaal vrijgespeeld met alle unlocks nog 42 kills.
Even los van hoe blut aan het statpadden is: dat is nu eenmaal zo. Ik snap het gerage van sommige mensen op kicks ook niet. Het is mijn server, daar betaal ik voor, dan heb jij je naar mijn regels te voegen. Als ik de server op Shotgun only zet, heb jij met je tengels van andere wapens af te blijven, anders krijg je een schop. Als ik je een waarschuwing geef voor onsportief gedrag en je gaat door, krijg je een ban. Bevallen de regels niet? Er zijn genoeg andere servers.StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:52:
En dan vooral zijn reacties op de bans.
Meeste patch rumors so far gaan eigenlijk alleen maar over balancing en andere in-game tweaks, dus ik verwacht persoonlijk niet veel van deze battlelog-update. Misschien een betere integratie met PB oid om de problemen van een paar dagen op te lossen/inzichtelijker te maken?RSD1982 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:27:
Iemand enig nieuws/bronnen over de verandering die eraan zitten te komen. Ivm met update op batllelog?
Of ze maken de boel klaar voor een in-game patch die later volgt, waarbij team/squad integratie, in-game team/squad-based VOIP de dingen zijn die denk ik o.a. via Battlelog zouden moeten gaan draaien.
Met die verstanden dat shotgun only verboden is door middel van de EA server regels voor server admins. Maar verder heb je gelijk. Het geeft je clan alleen wel een slechte naam.MueR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:45:
[...]
Even los van hoe blut aan het statpadden is: dat is nu eenmaal zo. Ik snap het gerage van sommige mensen op kicks ook niet. Het is mijn server, daar betaal ik voor, dan heb jij je naar mijn regels te voegen. Als ik de server op Shotgun only zet, heb jij met je tengels van andere wapens af te blijven, anders krijg je een schop. Als ik je een waarschuwing geef voor onsportief gedrag en je gaat door, krijg je een ban. Bevallen de regels niet? Er zijn genoeg andere servers.
Grappig, ik heb dit zelf ervaren met Blut. Heb wel eens een server gejoint waar hij op zat. Ik kwam daar via de ranking list terecht (hij staat #1) en dacht laat mijn chopper skills eens vergelijkenStealthyPeanut schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:52:
En dan vooral zijn reacties op de bans.
Damn, en dat bij een professionele clan....
--------------
Wat is het toch leuk om met een goed samenwerkende squad te spelen.
http://battlelog.battlefi...how/19024947/1/174263452/
Kwam er al vrij snel achter dat het een niet echt top of the bill pilot/gunner was en na hem te hebben neergehaald met een tv guided begon de ellende. Ik ging ineens dood, maar dacht nog; “achja bugfield”
Toen de ronde afgelopen was en ik van RU naar US ging zag ik al meteen dat Blut en ze buddy team change voor de cobra, iets wat ik lame vind. Ik zat er echter al in en jahoor ik voelde bui al hangen ik ging weer ineens dood. Werd overduidelijk elke keer gekilt voor de admin als ik in de corba zat of het lef had Blutt neer te halen in de Havoc. Na enige opmerkingen in de chat gemaakt te hebben heb ik de server verlaten en hem gereport.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
mijn accuracy zit bij rond de 20% wat ik bijna met alle wapens heb.reemprive schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:44:
[...]
Meer dan 50% van mijn PDW-R kills zijn "from the hip". Laser erop zetten voor extra accuracy en gaan met die banaan. Mijn accuracy zit bij de PDW-R volgens mij nog boven de 20%, dus niet verkeerd. Vind het persoonlijk juist het beste wapen daarvoor.
mijn gemiddelde accuracy staat op 13.1% omdat hij alle wapens bekijkt en niet naar de wapens die je gebruik hebt. dus mij AS VAL zal 0% opleveren, omdat ik deze nog niet geunlocked heb.
ik krijg net de melding dat ze aan het updaten zijn. iemand een links met de update informatie ?
ik kreeg gisteren een update van TF2 van 8 GB terwijl de game zelf 10GB is.reinier.sr schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:54:
ik hoop niet dat dit zon grote update is als de vorige 3,8 GB, voor de meeste miss wel te doen, maar niet als je ergens in de middle of nowhere woont
[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 31-01-2012 11:01 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
volgens mij alleen battlelog update,zal je niet veel voor binnen hoeven te halenreinier.sr schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:54:
ik hoop niet dat dit zon grote update is als de vorige 3,8 GB, voor de meeste miss wel te doen, maar niet als je ergens in de middle of nowhere woont
[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 31-01-2012 11:05 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Top! dat is beter, waarschijnlijk was de vorige update zo groot omdat er ook een mappack bij zat...mrsar schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:04:
[...]
volgens mij alleen battlelog update,zal je niet veel voor binnen hoeven te halen(dat is hoe ik het gisteravond las iig)
"Ik snap het gerage van sommige mensen op kicks ook niet. Het is mijn server, daar betaal ik voor, dan heb jij je naar mijn regels te voegen"
Het gaat over de kicks omdat je DE heli van de admin pakt of hem killed wat weer slecht voor zijn heli kd is en daar word terecht over geraged
Kicks op server rulles snap ik, shotgun only is shotgun only
True, alleen als een server ranked is moet het gewoon aan bepaalde eisen voldoen vind ik. Zoals eerlijk spel, dus niet iedereen kicken/killen, alleen omdat hij/zij jou iets te vaak gekilled heeft. Dat is waar het probleem zich bevind vind ik. Dice moet er gewoon iets aan doen dat ranked servers aan bepaalde eisen moeten voldoen, dus niet te veel beperkingen (zoals geen rpg on inf... wie dat bedacht heeft) en als teveel reports van onterechte kicks/kills binnen komen de ranked status van een server intrekken.MueR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:45:
[...]
Even los van hoe blut aan het statpadden is: dat is nu eenmaal zo. Ik snap het gerage van sommige mensen op kicks ook niet. Het is mijn server, daar betaal ik voor, dan heb jij je naar mijn regels te voegen. Als ik de server op Shotgun only zet, heb jij met je tengels van andere wapens af te blijven, anders krijg je een schop. Als ik je een waarschuwing geef voor onsportief gedrag en je gaat door, krijg je een ban. Bevallen de regels niet? Er zijn genoeg andere servers.
Bolt-action sniperrifles only zou ook lachen zijn
Zoiets bestaat al wel, zij het in iets andere vorm: Je hebt plug-ins die je killen/kicken als je iemand killt met een "gebanned" wapen. Wordt ook veel gebruikt door sniper only servers, die je met die keywords weer op battlelog kunt vinden.Rub3s schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:19:
Het zou leuk zijn als server admins in zou kunnen stellen dat sommige wapens niet gekozen kunnen worden of alleen bepaalde wapens. Dan heb je ook niet gezeik dat je af en toe toch gekilled wordt door een m320 in metro map, waar dat niet toegestaan is.
Bolt-action sniperrifles only zou ook lachen zijnNu is het alleen hopen dat iedereen zich eraan houdt.
Dan maar eentje gejoined "all weapons ok"
Was even bang dat de ronde snel zou voorbij zijn toen we alle vlaggen hadden, maar ineens hadden ze het platform terug ingenomen
Helemaal mee eens. Regels zijn regels en de admin betaalt ervoor dus dat is zijn goed recht.MueR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:45:
[...]
MAAR, als iemand de speler BLUT neerhaalt dan wordt deze speler gekilled, gebanned of gekicked. Dat heeft niks met regels te maken, dat is gewoon in en in triest.
Gedeeltelijk mee eens.MueR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:45:
[...]
Alhoewel admins natuurlijk vrij moeten zijn in hun doen en laten, moeten er wel grenzen aan zijn. Die chopper-piloot waar over gepraat wordt is het ultieme voorbeeld. Als een particulier persoon een ranked server kan huren bij EA dan mag je als community verwachten dat EA zijn verantwoordelijkheden neemt en dit soort excessen voorkomt ('u zult geen admin abuse plegen'). De gehuurde ranked server wordt immers direct een sleutelonderdeel in de online Battlefield community-omgeving, net als de leaderboards dit al zijn. EA moet de verantwoordelijkheid nemen om een gezonde speelomgeving te creëeren.
Een admin die iedereen kickt die hem killt, tast niet alleen de leaderboards aan door zijn admin-machten in te zetten voor eigen gewin, hij tast ook de community als geheel op etterlijke wijze aan.
Dit staat wat mij betreft verder los van custom rulesets die servers mogen hanteren. Wangedrag blijft wangedrag. Admins moeten wangedrag voorkomen, en vertonen admins wangedrag dan moet EA dit doen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Als k buiten het plezier voor iets speel is het voor een unlock. kwa leaderbord kijk 'k enkel naar ditA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:40:
Om al dit gezeik te voorkomen zouden stats gewoon uberhaubt niet openlijk toegankelijk moeten zijn maar alleen voor je zelf/vrienden. Het hele systeem moedigt hacken, statspadden en server abuse aan. Iedereen wil wel in de leaderboards hoog eindigen, nu dat het hoogst haalbare lijkt in BF3. Als ze (EA/DICE) het systeem niet (nagenoeg) waterdicht kunnen maken, doe het dan niet. Het levert geen grijntje meer game plezier op om elke dag weer te constateren dat alle top geklasseerden gewoon hard cheaten/statpadden.
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC
Mee eens hoor, dat geldt voor mij ook, maar je bent wel met me eens hoop ik dat dit niet voor iedereen geldt en dat juist die boys hierdoor aangemoedigd worden tot te cheaten/statpadden/admin abuse?evil kim schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:53:
[...]
Als k buiten het plezier voor iets speel is het voor een unlock. kwa leaderbord kijk 'k enkel naar dit
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC
Verwijderd
Daar staat mijn rang op 20 en ben al op COLONEL SERVICE STAR 22 .
En dus de Upcoming unlocks kloppen zo ook niet.
Beroeps brabander
Tuurlijk zijn er altijd mensen die op hoge stats kicken. (ze zouden eigenlijk speciale servers moeten opzetten voor die mensen, best nog waar alles automatisch gaat, heeft iedereen op zijn beurt 20 kills ineens, en blijven ze weg op de "normale" servers)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:00:
[...]
Mee eens hoor, dat geldt voor mij ook, maar je bent wel met me eens hoop ik dat dit niet voor iedereen geldt en dat juist die boys hierdoor aangemoedigd worden tot te cheaten/statpadden/admin abuse?
Maar ik zelf snap de lol van cheaten niet, als je alle uitdaging wegneemt zou het spel mij geen 10min kunnen boeien.
Zou ik niet zo zeggen. Als je een hardloopevent van Amsterdam naar Eindhoven organiseert, langs de A2, dan doe je dat voor de mensen die van hardlopen houden. Als je er vervolgens besluit om er een wedstrijd van te maken, dan kunnen mensen die eerlijk meedoen het tegen elkaar op nemen om de beste tijd neer te zetten, voor de lol en de competitie.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:00:
[...]
Mee eens hoor, dat geldt voor mij ook, maar je bent wel met me eens hoop ik dat dit niet voor iedereen geldt en dat juist die boys hierdoor aangemoedigd worden tot te cheaten/statpadden/admin abuse?
Het feit dat je het langs de A2 organiseert betekent niet dat je door het een wedstijd te maken automatisch hardlopers aanmoedigt om vals te spelen door in een auto te springen de A2 de pakken naar Eindhoven. Het is hun keus om het spel te bederven, niet die van jou.
Wat mij betreft cheaten mensen toch wel.
oké............ShortsNL schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:11:
[...]
Zou ik niet zo zeggen. Als je een hardloopevent van Amsterdam naar Eindhoven organiseert, langs de A2, dan doe je dat voor de mensen die van hardlopen houden. Als je er vervolgens besluit om er een wedstrijd van te maken, dan kunnen mensen die eerlijk meedoen het tegen elkaar op nemen om de beste tijd neer te zetten, voor de lol en de competitie.
Het feit dat je het langs de A2 organiseert betekent niet dat je door het een wedstijd te maken automatisch hardlopers aanmoedigt om vals te spelen door in een auto te springen de A2 de pakken naar Eindhoven. Het is hun keus om het spel te bederven, niet die van jou.
Wat mij betreft cheaten mensen toch wel.
dat is wel een 4 tegen 4 he, bovendien is een groot deel op fast forward.Sjoohnnie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:09:
Weer is een goed voorbeeld van teamwork, rush ronde dat ongeveer ~5 minuten heeft geduurd:
[video]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
vorige week of zo kwam ik op een server waar een "dame "lekker aan het cheate was.
begin van de ronde binnen 1 minuut meer dan 1400 kills..............................
ik zat eens te kijken bij mij teamleden die gedood waren en dat waren er nog geen 20 .
zij stond aan de andere kant van de Metro alles bij onze base te killen.
na een minuut of 5 was de server leeg, bleek vriendinnetjes van de admin te zijn.
1400 Kills... Lijkt me een beetje TE...Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:16:
Het zijn Niet eens de mannnen die alleen cheaten ,
vorige week of zo kwam ik op een server waar een "dame "lekker aan het cheate was.![]()
begin van de ronde binnen 1 minuut meer dan 1400 kills..............................![]()
ik zat eens te kijken bij mij teamleden die gedood waren en dat waren er nog geen 20 .
zij stond aan de andere kant van de Metro alles bij onze base te killen.![]()
na een minuut of 5 was de server leeg, bleek vriendinnetjes van de admin te zijn.![]()
Ik heb ook regelmatig cheaters in BF3... Misterfopje.... hij is ook een cheater, metro, iedere keer een score van 87-3, 92-5, 73-1. Wij spawnen en gingen meteeen dood, mijn score was ook 23-3, 18-5 & 15-2..Iedereen ging weg... Maar die score zit wel gewoon bijgeteld bij mijn K/D, maak me der niet echt druk op, .. Maar het is wel een beetje annying.
Is +/- een maand gelden..
http://battlelog.battlefield.com/#!/bf3/user/misterfopje/
Kills 1023
Deaths 136
Lijkt wel of hij al gevonden is
[ Voor 7% gewijzigd door da_PSI op 31-01-2012 12:25 ]
Nee, dat is niet expliciet verboden. Zie ook https://twitter.com/#!/Battlefield/status/134680095058165760. Wat je niet mag doen met wapen limiteringen zijn bijvoorbeeld de helikopters van de Russen verbieden, waar de Amerikanen ze wel mogen gebruiken.Uthog schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:53:
Met die verstanden dat shotgun only verboden is door middel van de EA server regels voor server admins. Maar verder heb je gelijk. Het geeft je clan alleen wel een slechte naam.
[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 31-01-2012 12:26 ]
In een buggy gaan zitten en dan even de andere view nemen ?Richard P schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:02:
Ik zie lang niet altijd mijn personage in de game, als ik bijvoorbeeld wapens of camo selecteer. Is dat ingesteld per server of ligt het ergens anders aan? Net spec-ops camo unlocked, maar ik kan niet zien hoe het staat.
Dat is een idee, maar hoort je personage niet gewoon in het deploy-screen bij customize zichtbaar te zijn?evil kim schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:05:
[...]
In een buggy gaan zitten en dan even de andere view nemen ?
Daar is de update knop voor...Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:01:
Op bf3stats zie ik weer dat die hopeloos achter loopt.
Daar staat mijn rang op 20 en ben al op COLONEL SERVICE STAR 22 .![]()
En dus de Upcoming unlocks kloppen zo ook niet.
Onmogelijk, 1400 kills in 1 minuut is niet mogelijk op welke manier dan ook.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:16:
vorige week of zo kwam ik op een server waar een "dame "lekker aan het cheate was.![]()
begin van de ronde binnen 1 minuut meer dan 1400 kills..............................
Dat is, zoals Tsurany zei, compleet onmogelijk. Stel: 32 players x 4 (15 seconde respawntijd) = 128 theoretische kills in 1 minuut.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:16:
begin van de ronde binnen 1 minuut meer dan 1400 kills..............................![]()
zij stond aan de andere kant van de Metro alles bij onze base te killen.![]()
na een minuut of 5 was de server leeg, bleek vriendinnetjes van de admin te zijn.![]()
En zelfs als de server de spawntijd heeft aangepast naar 1 seconde en iedereen meteen spawnt (2 seconde dus), dan zit je op 30 seconde x 32 players = 960 kills. Dus sorry, maar dat is onmogelijk
En trouwens, had je hier nog een verklaring voor?

Wij wel namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-01-2012 13:24 ]
In 1 keer gehaald toen ik hem probeerde te halen. Uiteraard speelt geluk wel een rol, maar het is zeker niet onmogelijk...
http://steamcommunity.com/id/nijn
Verwijderd
Zoiets als PRO mod in CoD 4Rub3s schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:19:
Het zou leuk zijn als server admins in zou kunnen stellen dat sommige wapens niet gekozen kunnen worden of alleen bepaalde wapens. Dan heb je ook niet gezeik dat je af en toe toch gekilled wordt door een m320 in metro map, waar dat niet toegestaan is.
Bolt-action sniperrifles only zou ook lachen zijnNu is het alleen hopen dat iedereen zich eraan houdt.
Nah battlefield moet blijven zoals het is. Ook al heeft BF3 10 x meer kinderziektes dan BFBC2 het blijft battlefield! Ik heb me met elk BF deel nog kunnen vermaken
Het is geen ribbon, maar een "Mcom Defend".Dikkie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:37:
MCOM Defend kills is niet een alledaags dingetje. Ribbon is vrijwel onhaalbaar, en de kills zelf is meer een teken van bad teamplay(je moet iemand de MCOM laten 'armen' en dan pas neerschieten....in plaats van voorkomen dat die persoon zelfs in de buurt komt.)
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.