• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:39

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Daar is gewoon een ribbon voor hoor (de enige die ik nog mis)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:19:
[...]
En trouwens, had je hier nog een verklaring voor? :+

*plaatje

Wij wel namelijk O-)
Lekker boeiend.... :X

Ik geef er helemaal niks om hoe iemand zijn rank, stats en unlocks krijgt. Als het maar niet met aimbots, bug abuse en andere hacks is.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Rub3s schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Lekker boeiend.... :X

Ik geef er helemaal niks om hoe iemand zijn rank, stats en unlocks krijgt. Als het maar niet met aimbots, bug abuse en andere hacks is.
Nouja, als iemand alleen maar loopt te zeuren over cheaters/statpadders maar het zelf ook doet.....
MueR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:05:
Daar is gewoon een ribbon voor hoor (de enige die ik nog mis)
:F.Dat weet ik, maar daar gaat het bij het statsoverzicht bij Zoltan niet om.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Rub3s schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:19:
Het zou leuk zijn als server admins in zou kunnen stellen dat sommige wapens niet gekozen kunnen worden of alleen bepaalde wapens. Dan heb je ook niet gezeik dat je af en toe toch gekilled wordt door een m320 in metro map, waar dat niet toegestaan is.

Bolt-action sniperrifles only zou ook lachen zijn :) Nu is het alleen hopen dat iedereen zich eraan houdt.
Helaas wil EA dit niet. Van EA mag je geen wapens bannen. Dus bijv een pistol/knife only server is eigenlijk ook al illegaal.

Wil niet zeggen dat ik het zelf niet wil... M320 en SMAW op infantrie is imo redelijk kansloos, dus van mij zouden die idd weg mogen blijven

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gropah schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:13:
[...]

Helaas wil EA dit niet. Van EA mag je geen wapens bannen. Dus bijv een pistol/knife only server is eigenlijk ook al illegaal.

Wil niet zeggen dat ik het zelf niet wil... M320 en SMAW op infantrie is imo redelijk kansloos, dus van mij zouden die idd weg mogen blijven
Een m320 op een tank is ook redelijk kansloos, wat moeten we dan met dat wapen? |:(

Juist als iemand het irritant vind pak ik dat wapen, en dan maar hopen dat het geen admin is. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 31-01-2012 14:18 ]

http://battlelog.battlefi...how/19098833/1/186401280/
Potje ging helemaal nergens over maar 64 man rush is gewoon zieke chaos en dat is soms ook wel heerlijk :D 32 man op zo'n klein stukje is ziekelijke clusterfuck.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
Na veel kritiek toch een positief puntje voor DICE!

:)

Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/7223/filterhj.jpg

Nadat we het via Twitter en Battlelog hadden gevraagd en aangedragen OOK een 48p filter :).

http://battlelog.battlefi...view/2832654624825996373/

[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-01-2012 14:41 ]

erikvandenberg schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Een m320 op een tank is ook redelijk kansloos, wat moeten we dan met dat wapen? |:(

Juist als iemand het irritant vind pak ik dat wapen, en dan maar hopen dat het geen admin is. :+
Natuurlijk, niets van aantrekken en gewoon gebruiken op de momenten dat je er het meeste aan hebt!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Dat is, zoals Tsurany zei, compleet onmogelijk. Stel: 32 players x 4 (15 seconde respawntijd) = 128 theoretische kills in 1 minuut.

En zelfs als de server de spawntijd heeft aangepast naar 1 seconde en iedereen meteen spawnt (2 seconde dus), dan zit je op 30 seconde x 32 players = 960 kills. Dus sorry, maar dat is onmogelijk ;)

En trouwens, had je hier nog een verklaring voor? :+

[afbeelding]

Wij wel namelijk O-)
Oké leg mij dat laatste eens dan uit??
Nu vandaag de dag weet ik waarom ik die ribbons krijg maar nog steeds weet ik zelf niet dat ik daarvan 0 heb??
Die zou ik krijgen als ik verdedigt maar ik probeer juist niet te veel daar bij die M com te staan omdat ik altijd van alle kanten gekillt word en dat schiet niet op om elke keer binnen een paar seconden gekillt te zijn.
ik heb in die soort game juist dat ik aan de buitenkant zo veel dat het mij mogelijk was de vijant te willen killen.
Zo lijkt het wel of jij mij van cheaten beschuldigt???
Wat en hoe ik dat moet doen waar ik geen weet van heb.

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Nu vandaag de dag weet ik waarom ik die ribbons krijg maar nog steeds weet ik zelf niet dat ik daarvan 0 heb??
Die zou ik krijgen als ik verdedigt maar ik probeer juist niet te veel daar bij die M com te staan omdat ik altijd van alle kanten gekillt word en dat schiet niet op om elke keer binnen een paar seconden gekillt te zijn.
ik heb in die soort game juist dat ik aan de buitenkant zo veel dat het mij mogelijk was de vijant te willen killen.
Hij beschuldigt je van statpadden niet cheaten. Maar je geeft zelf al een logische verklaring, sommige mensen zien dingen die er niet zijn. Of je liegt dat je barst maar ik geloof iedereen gewoon op zijn woord totdat het tegendeel bewezen is.

[ Voor 5% gewijzigd door Facenoise op 31-01-2012 15:07 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Hij beschuldigt je van statspadden gok ik zo, MCOMS armen op 1p start servers. Normaal gesproken zou je heus wel een 1 keer iemand bij de mcom weg moeten schieten op 600 arms.
Mits je goed kan mikken. Maar kan je voor geen meter mikken, zoals bij Zoltan, is het opzich niet vreemd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
Of je moet altijd switchen naar Attacker. Maar dat lijkt me ook sterk.

Als je meer dan 600 MCOMs hebt gearmed, schiet je echt wel 1 keer iemand weg. Dat bedoel ik te zeggen.

Dus ik vermoed inderdaad dat je op een 1p server alle MCOM's hebt gearmed. Je hebt ook meer dan 150 MVP Ribbons, maar aan de rest van je stats te zien is dit nagenoeg onmogelijk op een volle server.

Verwijderd

Geen idee waarom ik hier in meega, maargoed.
Die 604 - 0 kan dus nog. Wat ik bijzonderder vind is de 604 MCOM destroyed in 131+61+2+2 = 196 potjes rush. Ongeveer 18% quitted games, dus dat tellen we er vrolijk bij op. Zouden al die potjes als aanvaller zijn geweest, dan is dat een gemiddeld 2,61 MCOMs per potje. Ik ben geen rush-speler, maar een map heeft zo'n 6 - 8 MCOM's? 25 - 33% van de MCOM's destroyen is een zeer mooie score.

Dat iemand statpad door in een lege server MCOM's te armen zal mij trouwens een worst wezen; mss dat ik dat ook nog even doe om m'n assignment te halen (moet nog 2 MCOM's armen ofzo). Ga het dan alleen niet met man en macht ontkennen.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, bij mij gaat het ook wat meer gelijk op:
MCOMs destroyed 42
MCOM defend kills 12

Dunno, ik blijf 70% van de tijd m'n arm wel verdedigen... 600 destroyed is gewoon erg veel. Mits je natuurlijk 700 potjes 8-8 (dus 16p) rush doet. Vind ik ook leuk, maar die zijn niet zo erg te vinden, vaak vind je in dat soort servers alleen padders of gewoon helemaal niemand. :-(

• Facenoise
StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:22:

Als je meer dan 600 MCOMs hebt gearmed, schiet je echt wel 1 keer iemand weg. Dat bedoel ik te zeggen.

Dus ik vermoed inderdaad dat je op een 1p server alle MCOM's hebt gearmed. Je hebt ook meer dan 170 MVP Ribbons, maar aan de rest van je stats te zien is dit nagenoeg onmogelijk op een volle server.
Dat van die MVP ribbons is wel een beetje eigenaardig ja... Maar als je kijkt naar hoe vaak hij speelt is het nog wel mogelijk, zeker als hij 16p servers joined.

Ik weet bv dat ik in het begin veel 16p TDM speelde, hier kwamen ook mijn meeste MVP awards door binnen.
StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:22:

Dus ik vermoed inderdaad dat je op een 1p server alle MCOM's hebt gearmed. Je hebt ook meer dan 170 MVP Ribbons, maar aan de rest van je stats te zien is dit nagenoeg onmogelijk op een volle server.
Tsja, maar zelfs als dat het geval is kan je je nog afvragen hoe erg het is. Ook al ben ik eerder in de thread nogal van leer getrokken tegen het hele stats gebeuren, moet ik dat toch wat nuanceren.

Wie zijn wij om mensen te zeggen dat ze geen trucje uit mogen halen om toch alle wapens en camo's te unlocken maar gewoon 600 uur daarin zouden moeten steken met alle frustratie die daarbij hoort.

Als je niet zo goed bent maar toch wapens wil unlocken, is statpadden op lege servers dan zo erg? Die nieuwe BTK assignments vragen deels toch ook om statpadden.

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Tsja, maar zelfs als dat het geval is kan je je nog afvragen hoe erg het is. Ook al ben ik eerder in de thread nogal van leer getrokken tegen het hele stats gebeuren, moet ik dat toch wat nuanceren.

Wie zijn wij om mensen te zeggen dat ze geen trucje uit mogen halen om toch alle wapens en camo's te unlocken maar gewoon 600 uur daarin zouden moeten steken met alle frustratie die daarbij hoort.

Als je niet zo goed bent maar toch wapens wil unlocken, is statpadden op lege servers dan zo erg? Die nieuwe BTK assignments vragen deels toch ook om statpadden.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben zo iemand die dus niet genoeg tijd ervoor heeft. Heb het nog niet gedaan maar ben dit zeker wel van plan in de toekomst alleen om het feit dat ik alle wapens wil hebben maar dus echt niet genoeg tijd over heb of er uberhaupt in willen steken.

Maar zoals boven ook al werd aangegeven, ontken het dan ook niet.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Om even terug te komen over geen RPG op infanterie. Normaal ben ik er ook fel op tegen, maar heb op CP toch al een boel snipers uit die toren geschoten met een RPG. Ik kan niet snipen/vliegen, dus hoe moet ik die lui anders dood krijgen?

Met het stats padden verhaal, heb er in het begin ook wel is aan gedacht, maar na mate je langer speelt, hoger level/beter wordt, vind IK het totaal niet meer nodig. Ik heb nog steeds een K/D van niks, maar wel een W/L van bijna 2. Vind ik IMO veel belangrijker.

---RAWE CEEK!!!---

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
Over RPG op infantry: ik heb eerst alle service medals op Recon, Support en Assault gehaald, en werd er gek van dat je altijd in een hagel van RPGs liep op de knelpunten. M'n PC is erg sloom, dus grotere Conquest games enzo zijn bijna onspeelbaar. Daarom speel ik veel TDM, waar ik wel snap dat je geen RPGs mag gebruiken. Maar nu ik als Engineer aan het spelen ben is het heel frustrerend dat je eigenlijk alleen je primary weapon hebt.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 23:49
NoFearCreations schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:34:
Om even terug te komen over geen RPG op infanterie. Normaal ben ik er ook fel op tegen, maar heb op CP toch al een boel snipers uit die toren geschoten met een RPG. Ik kan niet snipen/vliegen, dus hoe moet ik die lui anders dood krijgen?
Eens.. Vind het trouwens sowieso erg dubbel. Ik vind het vervelend om als infantry door een rpg in the face te worden neergeschoten, maar ik vind het stiekem ook best leuk om zelf iemand op die manier neer te knallen.. :P Ik lig er daarom ook niet echt meer wakker van.. af en toe even vloeken als het je overkomt en dan weer door. *Iets met als je het zelf doet moet je ook niet zeuren als het je overkomt* :)

Verwijderd

Herkenbaar: ik had ook altijd een hekel aan RGP's op inf, totdat ik zelf met m'n RPG rond ging lopen. Als ik ergens een campende support zie liggen op afstand, dan kan ik daar met m'n M36C niet tegenop. Een RPG erop en je komt er zonder schade vanaf.
Ergens is het laf, maar soms kun je gewoon niet anders.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:44:
Herkenbaar: ik had ook altijd een hekel aan RGP's op inf, totdat ik zelf met m'n RPG rond ging lopen. Als ik ergens een campende support zie liggen op afstand, dan kan ik daar met m'n M36C niet tegenop. Een RPG erop en je komt er zonder schade vanaf.
Dat heet tactiek, waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan?
erikvandenberg schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben zo iemand die dus niet genoeg tijd ervoor heeft. Heb het nog niet gedaan maar ben dit zeker wel van plan in de toekomst alleen om het feit dat ik alle wapens wil hebben maar dus echt niet genoeg tijd over heb of er uberhaupt in willen steken.

Maar zoals boven ook al werd aangegeven, ontken het dan ook niet.
Van de BTK wapens heb ik alleen de assault rifles en de LMG's spelenderwijs ge-unlocked. De overige wapens hebben weer van die domme eisen zoals de repair torch kill, of de sqd tdm, of 50 rpg kills of weet ik veel hoeveel uur op bepaalde maps. Voegt nul komma nul toe naar mijn mening. Mis nu nog 4 wapens ofzo, maar betwijfel of ik daar ooit nog m'n best voor ga doen. Russisch/Chinees spul laat ik toch altijd links liggen, veels te lelijk naar mijn smaak.

Statpadden ontkennen en het op (pure) skills gooien is inderdaad wat jammer maar Tsurany had natuurlijk wel een goed punt in het geval van Zoltan :P. De hele discussie rond Kittenlefty was vele malen grappiger vond ik zelf, dat praatten toch ook nog een hoop mensen goed terwijl het zo extreem overduidelijk was.
NoFearCreations schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:34:

Met het stats padden verhaal, heb er in het begin ook wel is aan gedacht, maar na mate je langer speelt, hoger level/beter wordt, vind IK het totaal niet meer nodig. Ik heb nog steeds een K/D van niks, maar wel een W/L van bijna 2. Vind ik IMO veel belangrijker.
Trek je er toch niets vandaan wat anderen zeggen over die RPG. Als jij mensen in een bepaalde situatie sneller neer kan leggen met een RPG, moet je dat ten allen tijden doen. Overall kan je toch niet 24/7 met een RPG lopen, ze zijn makkelijk te ontwijken en 1-on-1 verlies je het met een RPG nagenoeg altijd.

Je KPM/SPM/Caps/Arms gaan niet omhoog met RPG's ten opzichte van gewone rifles waar maakt men zich druk om?

Verwijderd

Nu ga ik vast als een enorm NOOB uit de hoek komen,
volledig terecht als je daar dan ook voor uitmaakt.

Maar hoe in godsnaam selecteer je de 60mm smoke shells voor de mortar?
in die laad teksten word daar wel eens naar verwezen, en ik zie ze ook wel eens vallen denk ik dan.
Maar geen benul hoe je dat voor elkaar krijgt
RPG's zijn ideaal tegen gebouwen, smalle gangetjes en tegenstanders die weigeren te bewegen. Tja, dan vraag je er gewoon om. Als je niet als een mongool rondloopt zul je zelden door een RPG gedood worden.

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:46:
Nu ga ik vast als een enorm NOOB uit de hoek komen,
volledig terecht als je daar dan ook voor uitmaakt.

Maar hoe in godsnaam selecteer je de 60mm smoke shells voor de mortar?
in die laad teksten word daar wel eens naar verwezen, en ik zie ze ook wel eens vallen denk ik dan.
Maar geen benul hoe je dat voor elkaar krijgt
Weapon fire mode select (single-burst-full auto), bij mij is het Z, geen idee wat normaal is.
Tsurany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:46:
RPG's zijn ideaal tegen gebouwen, smalle gangetjes en tegenstanders die weigeren te bewegen. Tja, dan vraag je er gewoon om. Als je niet als een mongool rondloopt zul je zelden door een RPG gedood worden.
Een waarheid die niet iedereen wil horen :)

[ Voor 25% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 31-01-2012 15:48 ]

djunicron schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:26:
Tja, bij mij gaat het ook wat meer gelijk op:
MCOMs destroyed 42
MCOM defend kills 12

Dunno, ik blijf 70% van de tijd m'n arm wel verdedigen... 600 destroyed is gewoon erg veel. Mits je natuurlijk 700 potjes 8-8 (dus 16p) rush doet. Vind ik ook leuk, maar die zijn niet zo erg te vinden, vaak vind je in dat soort servers alleen padders of gewoon helemaal niemand. :-(
bij mij gaat het ook gelijk op ;)

MCOMs destroyed 1
MCOM defend kills 1

Rush
gewonnen 14
verloren 19
gemiddeld 0.74

volgens mij zijn de stats van BF3 beta ermee opgeteld want ik speel vrijwel nooit meer Rush, omdat het maar 1 richting op gaat en ik hou van meer dynamische gameplay in BF3.
Attack/defense mode ben ik nooit een fan van geweest. (bij TF2 heb je ook zulke maps als cp_dustbowl, die speel ik ook liever nooit)

speel alleen maar conquest.
ook nog geen enkele squad game gedaan, hoewel ik nog 5 TDMS moet winnen voor een wapen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Weapon fire mode select (single-burst-full auto), bij mij is het Z, geen idee wat normaal is.
Default geloof ik V
y muchas gracias, dan ga ik eens een keertje cover leggen in rush.

Verwijderd

Val mij wel op dat ik als ik wat schrijf > bijna < elke Tsurany en Loonens over mij heen krijg en gelijk mij in twijfel brengen waarom dat , en ja weet dat ik geen goede schutter breng maar mij weer eens af te gaan zeiken ?????????

Gisteren met het uit proberen die dag met de PKP PECHENEG meer dan 100 kils maak???
Mijn Rang heb ik wel mijn uren erin zitten om die te halen op MIJN manier NIET met cheaten en NIET met statpadden

Van dat cheaten van die meid...ik zeg alleen wat ik daar zag en mee maakte, hoe het mogelijk is maakt mij verder NIET uit maar het gebeurde wel.
Kan je met rekensommetjes aankomen , ik zeg wat ik zag niet meer en niet minder.

Het is omdat het mij werd aangekaart dat OOK daarvoor een ribbon bestond.
Ik begrijp dan ook niet waarom ik niet 1 ervan heb ??

statpadden uuhh ik ben op 1 start servers 10 tal keren geweest om de maps vooral toen die nieuwe maps uitkwamen om die te leren kennen en mij voor te bereiden als ik daar ga spelen te weten waar die coms staan en de map eruit ziet.
dat kan je niet als je vol in de game bent.
dat is ondertussen een paar weken geleden geweest .
Als ik echt mijn punten wil halen ga ik gewoon naar de Metro en dat MET PLEZIER omdat ik graag probeer mijn team te laten winnen , wat niet altijd lukt. ( Support en Assault )

Ze komen over bij mij met alles wat ik lees alleen maar HUN verhalen en regeltjes die gelden en de anderen zich maar MOETEN aanpassen.
Ik loop dan ook niet te zeiken over jullie wel of niet goed vinden.
Of jullie de alles echt zo goed weten en hier als een God proberen te reageren omdat jullie die servers hebben .
NEE aan SLIJMEN doe ik zeker NIET mee bij jullie, laat dat aan andere over anders worden ze gekickt worden op jullie servers.
In de midden 20 en doen of ze de wijsheid in pacht hebben.ba ba
ik stop er maar mee, het heeft toch geen nut eigen erover eens de bek verder over open te doen.
Wand dan ........................

O ja die stats site update gewoon altijd dagen erna .

• Grimmie187
Pykow schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:47:
[...]

bij mij gaat het ook gelijk op ;)

MCOMs destroyed 1
MCOM defend kills 1

Rush
gewonnen 14
verloren 19
gemiddeld 0.74

volgens mij zijn de stats van BF3 beta ermee opgeteld want ik speel vrijwel nooit meer Rush, omdat het maar 1 richting op gaat en ik hou van meer dynamische gameplay in BF3.
Attack/defense mode ben ik nooit een fan van geweest. (bij TF2 heb je ook zulke maps als cp_dustbowl, die speel ik ook liever nooit)

speel alleen maar conquest.
ook nog geen enkele squad game gedaan, hoewel ik nog 5 TDMS moet winnen voor een wapen.
Als ik je een tip mag geven: Verder terug in dit forum zijn een aantal servers gepost met squad DM waar je maar 2 of 5 kills nodig hebt om te winnen. Is gelijk de enige keer dat ik gestatpad heb, maar het leek mij vrij onmogelijk om het op normale servers te halen..

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:44:
Laf? En met een tank een infantry schieten is niet laf? Of met een helicopter? Of met een mortar? Of met een sniper (lig je lekker veilig op 600 m afstand)? Zo kan ik alles wel laf noemen.

En rpg hoort er bij zoals alle andere wapens, zolang je hem maar niet abused (een paar rpgs schieten in bazaar zodat je op kan schuiven naar B is tactisch, een half uur rpgs spammen op de alleyway zonder enig voortgang is abuse)! Ik schiet vaak genoeg mensen neer met RPG, waarom niet? Hij gaat verstoppen achter een muurtje met nog maar weinig leven. Of hij zit lekker 'veilig' vanuit een raam te snipen, dan heb ik alle recht om een rpg op zijn hoofd te mikken. Alle wapens zijn toegestaan vind ik, zolang je het niet abused. Ik haat het ook om door de M320 of rpg gekilled te worden, maar ik haat het uberhaupt om gekilled te worden :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:50:
statpadden uuhh ik ben op 1 start servers 10 tal keren geweest om de maps vooral toen die nieuwe maps uitkwamen om die te leren kennen en mij voor te bereiden als ik daar ga spelen te weten waar die coms staan en de map eruit ziet.
Probleem opgelost zou ik zeggen. Daar komt (een deel van) je hoge MCOM destory vandaan en niemand zal dat je kwalijk nemen. Iedereen ging pas echt moeilijk doen nadat je het ontkende ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Default geloof ik V
y muchas gracias, dan ga ik eens een keertje cover leggen in rush.
Graag gedaan! Dan nog een tip, mik niet OP de mcom, maar er een paar meter achter. Dit geeft de aanvallers nog een veel groter voordeel zowel bij het armen, maar ook het verdedigen als hij eenmaal gearmded is.

A) je schakelt ALLE snipers uit die op de mcom liggen te loeren (en het lijkt alsof 50% altijd sniped/camped dus dat scheelt behoorlijk)
B) verdedigers zijn extra kwetsbaar zodra ze de smoke uitkomen
C) je kan verdedigers van te voren aan zien komen aangezien je kan spotten door smoke heen
D) Je kan in één keer oprukken naar de base van de verdedigers om zo snel mogelijk het volgende gebied in te gaan. Dankzij de smoke kan je veel meer routes gebruiken die normaal gesproken instant death zijn.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Grimmie187 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Als ik je een tip mag geven: Verder terug in dit forum zijn een aantal servers gepost met squad DM waar je maar 2 of 5 kills nodig hebt om te winnen. Is gelijk de enige keer dat ik gestatpad heb, maar het leek mij vrij onmogelijk om het op normale servers te halen..
Gisteren is het me zowaar gelukt om 4 potjes te winnen.

Ik had mijn team wel mee >:) Zelf heb ik die potjes alleen maar met een MAV tegenstanders gespot die bij hun in de buurt waren, geen idee of ik ze daar erg mee heb geholpen. Het vijfde potje ga ik waarschijnlijk ook zo proberen te doen (ben niet zo heel goed met wapens als ik lopend ga schieten, kan alleen maar campen :o ).

Tip is wel om niet al te volle servers te kiezen. Gewoon SQDM servers met 5-12 spelers is genoeg, maakt de kans ook weer groter dat je in het winnende team zit.
Tsurany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:38:
http://battlelog.battlefi...how/19098833/1/186401280/
Potje ging helemaal nergens over maar 64 man rush is gewoon zieke chaos en dat is soms ook wel heerlijk :D 32 man op zo'n klein stukje is ziekelijke clusterfuck.
Moet je eens 64 player rush op metro spelen. :+
Laten we er het op houden dan het voor de verdedigers prijsschieten was. Beide teams hadden verder 6 mortars dus het was een uitdaging om in leven te blijven.

En voor de RPG:
Ik ga mensen in rondlopen niet opblazen met een RPG, ook niet als ik ze achter dekking kan neerschieten maar bush wookiez en campers krijgen gewoon een RPG in hun gezicht. :P

Verder heb ik wel een hekel aan de M320 omdat mensen met een M320 geen health packs hebben. Voor de rest mag je rondlopen met je noobtube van mij. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/19050093/1/364033930/

Ik ben deze tegen gekomen en wat is dat heelijk om NIET door o.a 1 RPG of zo opgeblazen te worden.
:: No Explosives ::
Vind dit veel eerlijker gaan dan met al die Explosives .
Maar ja wie ben ik he :+ ;)

Met juist die nieuwe gun uit te proberen en wat betere k/d te krijgen is die PKP PECHENEG heerlijk mee te werken.
Wil niet zeggen dat ik niet op die andere servers kom wand als ik echt wil score als Support en Assault haal ik daar meer punten. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 16:15 ]

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 13:47
Als je maar plezier in het spel hebt, eneh zie ik je lopen en ik heb een rpg in me hand, tja pech gehad (voor de ander) ;)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:07

StrongArmLance

Endless flow

Net een kd van 7 ;)
Zat 3 minuten in het potje en knal er zo een paar neer, helaas verloren :)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:03:
http://battlelog.battlefi...how/19050093/1/364033930/

Ik ben deze tegen gekomen en wat is dat heelijk om NIET door o.a 1 RPG of zo opgeblazen te worden.
:: No Explosives ::
Vind dit veel eerlijker gaan dan met al die Explosives .
Maar ja wie ben ik he :+ ;)
wow wel zielig als je daarop gaat spelen.
zijn dus allemaal spelers die rage als ze een explosie op hun gezicht krijgen.
maar goed zijn vast van die pubertjes. vooral die killer-007 whaha
die zal zich eigen wel super pro voelen met zijn 93 kills XD maar gewoon 0 skills als je het mij vraagt.
zeker ook zo spelers die voor stats speelt, of zijn scoreboard deelt via forums en social media whahaha

BF3 gaat toch om de oorlog, het gevoel als je opeens 1 tegen 1 met een tank sta is gewoon geweldig en dat maakt deze game zo tof. je moet juist nadenken wat je gaat doen.
als je dan op een server gaat met inf. only en geen explosies dan speel je echt op een NOOB server met ragende pubers ;)

Als no-explosives betekent dat er ook geen claymores neergelegd kunnen worden kan ik je nu al beloven dat het voor het andere team zeker niet makkelijker op wordt.

De m320 en de RPG ga ik zelden tot nooit dood door, maar die claymore.... gruwelijke gruwelijke hoevaak ik daar wel niet op loop als ik weer eens al een dolle naar een mcom sprint! Nog erger zijn die kerels die op meest onlogische plekken (bijvoorbeeld in het open veld) of in de eigen spawn (toegegeven, daar wil ik nog wel eens komen) claymores neerleggen. Iets met BLOED EN NAGELS als ik daar weer eens op sjouw.

Aan de andere kant, het is wel donders effectief want anders had ik al veel meer mcoms kunnen pakken. Kortom, goed van hen, stom van mij. Dat maakt het niet noob maar gewoon listig. Zelfde als je 3 man pakt met 1 M320 of RPG, dikke kans dat ze daar al eventjes zaten en dan verdienen ze het ook!

• Facenoise
Val mij wel op dat ik als ik wat schrijf > bijna < elke Tsurany en Loonens over mij heen krijg en gelijk mij in twijfel brengen waarom dat , en ja weet dat ik geen goede schutter breng maar mij weer eens af te gaan zeiken ?????????

Gisteren met het uit proberen die dag met de PKP PECHENEG meer dan 100 kils maak???
Mijn Rang heb ik wel mijn uren erin zitten om die te halen op MIJN manier NIET met cheaten en NIET met statpadden

Van dat cheaten van die meid...ik zeg alleen wat ik daar zag en mee maakte, hoe het mogelijk is maakt mij verder NIET uit maar het gebeurde wel.
Kan je met rekensommetjes aankomen , ik zeg wat ik zag niet meer en niet minder.

Het is omdat het mij werd aangekaart dat OOK daarvoor een ribbon bestond.
Ik begrijp dan ook niet waarom ik niet 1 ervan heb ??

Als ik echt mijn punten wil halen ga ik gewoon naar de Metro en dat MET PLEZIER omdat ik graag probeer mijn team te laten winnen , wat niet altijd lukt. ( Support en Assault )

Ze komen over bij mij met alles wat ik lees alleen maar HUN verhalen en regeltjes die gelden en de anderen zich maar MOETEN aanpassen.
Ik loop dan ook niet te zeiken over jullie wel of niet goed vinden.
Of jullie de alles echt zo goed weten en hier als een God proberen te reageren omdat jullie die servers hebben .
NEE aan SLIJMEN doe ik zeker NIET mee bij jullie, laat dat aan andere over anders worden ze gekickt worden op jullie servers.
ik stop er maar mee, het heeft toch geen nut eigen erover eens de bek verder over open te doen.

Dude, je bloeddruk! Zolang je het zelf maar naar je zin heb toch! Daar gaat het om!

• peakaboo
  • Niet online
Wat erikvandenberg zegt, niks van aantrekken Zoltan, lekker spelen hoe jij het spel wilt spelen. Het is jou spel en jij bepaald wat je ermee doet :-)

• shenr
peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:19:
Wat erikvandenberg zegt, niks van aantrekken Zoltan, lekker spelen hoe jij het spel wilt spelen. Het is jou spel en jij bepaald wat je ermee doet :-)
Zeg je dat ook tegen cheaters? :P

• peakaboo
  • Niet online
shenr schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Zeg je dat ook tegen cheaters? :P
Tegen cheaters zeg ik niks, die ram ik een RPG in hun bakkes en daarna druk ik op QUIT server :+

• Grimmie187
peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Tegen cheaters zeg ik niks, die ram ik een RPG in hun bakkes en daarna druk ik op QUIT server :+
Ik vraag altijd heel lief of ze alsjeblieft willen ophouden met valsspelen.. O-)
Grimmie187 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Ik vraag altijd heel lief of ze alsjeblieft willen ophouden met valsspelen.. O-)
Mama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze zijn gemeen tegen mij op internet! :P

• Facenoise
Zo en nu eerst even achteraan sluiten op de parkeerplaats ook wel genaamd weg.
iedereen mag de game spelen hoe zij of hij het wilt.
vindt het alleen zonde van je geld om op een inf. only server of no explosion server te spelen.

misschien ben ik blind of heb ik veel geluk. maar ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen ;)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

http://battlelog.battlefi...how/19112192/1/198735818/

Kan er niet tegen als mn team er niets van bakt :(

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

2 kills te kort? Is dat alles? :o
Dat is gewoon pech...

Rondje van mij daarstraks:
http://battlelog.battlefi...how/19095978/1/355111851/

Spoiler!: 88/100

Andere team suckte dus super hard of wat? :/
( ik kwam er pas laat bij ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door Fantasma op 31-01-2012 16:34 ]

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

erikvandenberg schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:30:
Zo en nu eerst even achteraan sluiten op de parkeerplaats ook wel genaamd weg.
Ambtenaar? O-)

Iemand nog een tip om de stationary ribbon te halen? :) Vreemd genoeg heb ik die nog steeds niet (naast nog 3 andere)

Verwijderd

De meeste ronden waarin ik zat zijn verloren maar ja , dat ik daar ondersteund werk doet duurde het gewoon wel langer de ronde en daarmee de kans toch om ( proberen ) te winnen.

Mijn eigen profiel is gewoon door iedereen te bekijken en heb niets te verbergen.
Zo zie je ook dat ik alles uitprobeer aan mijn sterren en de guns waarmee ik gedood heb.
En natuurlijk heerlijk rond te scheuren met de tank.
Dit geld vooral voor Pykow dat die ziet dat ik niet alleen op die laatst genoemde server speel.
http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/

• Facenoise
Rub3s schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:32:
[...]

Ambtenaar? O-)

Iemand nog een tip om de stationary ribbon te halen? :) Vreemd genoeg heb ik die nog steeds niet (naast nog 3 andere)
Nope ICT-er, hoe kwam je daarbij? sorry voor offtopic

@Tsurany,

Volgens zoltan zijn laatste award kan hij wel degelijk schieten! Accuracy medal JONGUH BAM! :+

[ Voor 15% gewijzigd door Facenoise op 31-01-2012 16:36 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fantasma schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:32:
[...]

2 kills te kort? Is dat alles? :o
Dat is gewoon pech...

Rondje van mij daarstraks:
http://battlelog.battlefi...how/19095978/1/355111851/

Spoiler!: 88/100

Andere team suckte dus super hard of wat? :/
( ik kwam er pas laat bij ;) )
De ronde daarvoor werden we van de map geveegd deze viel nog mee :)
Maar oke ik ben whiney

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

erikvandenberg schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:34:
[...]
Nope ICT-er, hoe kwam je daarbij? sorry voor offtopic
Omdat het echt stipt 16:30 was (vooroordelen m.b.t. ambtenaren). Maakt me opzich verder weinig uit hoor. :+

Is er al iets bekend over wanneer de volgende echte update komt? (geen maintenance)

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Die claymores zie je ook niet. Je hebt gewoon geen kans als deze goed geplaatst is.
Heeft ook een patch nodig vind ik

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Nielz1990
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11 07:59
ronalddus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:42:
Die claymores zie je ook niet. Je hebt gewoon geen kans als deze goed geplaatst is.
Heeft ook een patch nodig vind ik
Haha constant crouchen, dan ontploffen ze niet xD. Maar inderdaad, net als die hekjes/rekken in sommige mappen waar je niet doorheen kan schieten. Ben ook wel benieuwd naar wanneer de nieuwe patch komt.

Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w

Verwijderd

erikvandenberg BF3 tag: FaceNoise
MAAAAAAAR dat zien zij niet ook niet dat mijn spel steeds beter word enne snippere NEE enkel schots gun is inderdaad Niets voor mij en zeker niet in een ronde al de tijd ergens verscholen te gaan liggen, daar heb ik niet het geduld voor, ik wil wel voorin mijn best mogelijke doen en dat ik meer dood gaat , zal me een ruk zijn.

Die Accuracy medal heb ik met die PKP PECHENEG gehaald. :Y
Die is nu wel mij favorieten Support wapen geworden nu ik weet hoe ermee om te gaan. :Y

Mijn Engels is niet echt goed dus de vraag van mij is,
Stationary emplacement ribbon
in a round, kill 2 enemies with Emplaced Waopons

Maakt het niet uit welke map of zo??
Omdat er Stationary emplacement staat.
Dus ik pak een gun van een dode tegestander of eigen teamlid en dood er 2 tegenstanders mee.

Oké bedankt voor de antwoorden ;) :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 17:21 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Nielz1990 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:45:
[...]

Haha constant crouchen, dan ontploffen ze niet xD. Maar inderdaad, net als die hekjes/rekken in sommige mappen waar je niet doorheen kan schieten. Ben ook wel benieuwd naar wanneer de nieuwe patch komt.
FLAK, ik ren er vaak gewoon doorheen en heb nog 5/10 over:)

Verwijderd

Claymores zie je wel toch..? Schiet er zo nu en dan eentje neer. Als ze goed geplaatst zijn vallen ze zonder thermal idd niet erg op, maar anders zouden ze ook wel héél nutteloos zijn.
Heb er zelf gemengde gevoelens over: je kunt er zeker leuke dingen mee doen, maar het betekend wel dat je geen C4 mee kunt nemen, wat toch wel érg handig is tegen tanks. Ook kun je er maar 2 neerzetten, dus het is niet zo dat je de halve map kunt bezaaien met die dingen. Op tactische punten (zoals hoekjes bij vlaggen) is het wel vaak gratis kills.

• Grimmie187
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:47:
Claymores zie je wel toch..? Schiet er zo nu en dan eentje neer. Als ze goed geplaatst zijn vallen ze zonder thermal idd niet erg op, maar anders zouden ze ook wel héél nutteloos zijn.
Heb er zelf gemengde gevoelens over: je kunt er zeker leuke dingen mee doen, maar het betekend wel dat je geen C4 mee kunt nemen, wat toch wel érg handig is tegen tanks. Ook kun je er maar 2 neerzetten, dus het is niet zo dat je de halve map kunt bezaaien met die dingen. Op tactische punten (zoals hoekjes bij vlaggen) is het wel vaak gratis kills.
Voor mij C4>>>Claymores, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Ik kan absoluut niet zonder C4 als ik suppression speel. De rush die het geeft om als suicidebomber op een tank af te rennen, vol te plakken, weg te sprinten in de hoop het net lang genoeg te overleven om te kunnen detonaten is voor mij een van de hoogtepunten van het spel.. _/-\o_

Verwijderd

Als je na het plaatsen van de C4 doodgeschoten wordt: je C4 blijft, dus je kunt het na het spawnen alsnog opblazen.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Net 2 knife kills op dezelfde persoon ;P

• Nielz1990
kristan schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:54:
Net 2 knife kills op dezelfde persoon ;P
Haha, die zijn altijd smerig, helemaal als ze achter je spawnen, wat mij te vaak overkomt :9

Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:39

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Gisteravond eindelijk m'n Melee Medal :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Grimmie187
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:54:
Als je na het plaatsen van de C4 doodgeschoten wordt: je C4 blijft, dus je kunt het na het spawnen alsnog opblazen.
I know, maar je probeert natuurlijk altijd het te overleven.. af en toe pleeg ik wel eens suicide om te kunnen detonaten omdat het onmogelijk is om weg te komen. Liever een suicide dan een kill voor je tegenstander + het risico dat de tank al opgeblazen is door iemand anders tegen de tijd dat je respawnt..

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:45:
Dus ik pak een gun van een dode tegestander of eigen teamlid en dood er 2 tegenstanders mee.[/u]
Nee, het gaat om vaststaande wapens, bijvoorbeeld een TOW

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Nielz1990 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Haha, die zijn altijd smerig, helemaal als ze achter je spawnen, wat mij te vaak overkomt :9
Ik ga altijd op canals, als die viezerikken gaan snipen achter die cover loop ik lekker om en knife er zo 3 achter elkaar ;)
Zo kom ik aan de are those subtitles en de battlefield 2 tags.. altijd lekker al vind ik mijn Bye Kitty nog steeds mooi
Zeker als iemand op mij voorstaat in een persoonlijke battle ga ik ze altijd proberen te knifen, koste wat het kost

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 31-01-2012 17:06 ]

• shenr

Dus ik pak een gun van een dode tegestander of eigen teamlid en dood er 2 tegenstanders mee.
Dit betekent 2 kills maken met een stationaire wapen, dus zo'n vaste AA die in de meeste bases staan of zo'n vaste rocketlauncher die bij veel vlaggen staan. Bij metro komen ze niet voor by the way.

• Nielz1990
kristan schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:04:
[...]

Ik ga altijd op canals, als die viezerikken gaan snipen achter die cover loop ik lekker om en knife er zo 3 achter elkaar ;)
Zo kom ik aan de are those subtitles en de battlefield 2 tags.. altijd lekker al vind ik mijn Bye Kitty nog steeds mooi
Viezerik? Jammer hoor :P. Ik snipe ook meestal, maar ik ben een klein beetje een uitzondering op de gemiddelde sniper, loop vaak als een malle door een map te hobbelen met m'n m98b! :+

Nielz1990 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:08:
[...]

Viezerik? Jammer hoor :P. Ik snipe ook meestal, maar ik ben een klein beetje een uitzondering op de gemiddelde sniper, loop vaak als een malle door een map te hobbelen met m'n m98b! :+
De tegenpartij kan nooit teveel snipers hebben, ga vooral zo door!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hell yeah!!!

Eerste keer 1e geworden in een potje! Reviven als een malle!
http://battlelog.battlefi...how/19118027/1/352330830/

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Oké bedankt voor de antwoorden ;) :)
Dit deed ik gisteren, ik had er 11 kills mee, maar geen enkele ribbon?

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:17:
Hell yeah!!!

Van je team, niet de ronde

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:14:
[...]

De tegenpartij kan nooit teveel snipers hebben, ga vooral zo door!
Snipers zijn altijd wel lachen, soms snipe ik lekker terug. Maar je hebt ook van die spawn beacon snipers he:)
Die dan net niet out of bound gaan zitten :) altijd even zoeken waar ze zitten en dan begint de epische battle :)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Maakt niet uit, nog steeds erg happy er mee!

---RAWE CEEK!!!---

Misschien omdat je zelf ook constant moet melden dat je oh zo oud bent en daarom voor geen meter kan mikken? Enige wat ik zeg is dat het daardoor zou kunnen komen, door iets wat je zelf nota bene elke keer roept. Verder hoor je mij niet hoor, ik nuanceer echter graag nogal wat onzin die hier soms langs komt. Absoluut niet persoonlijk bedoeld.
Als jij iets ziet wat onmogelijk is dan heb je het gewoon niet goed gezien. De server houd het aantal kills bij en laat zich wat dat betreft niet zo eenvoudig foppen. Zelfs al zouden mensen in 3 seconde respawnen en instant gekilled worden betekent dat in een minuut tijd maximaal 20x32 kills oftewel 640 kills.
Iemand met jou leeftijd zou toch moeten weten zich niet zo te laten opwinden?
www.bf3stats.com update gewoon altijd als je op de update knop drukt. Ik update hem handmatig elke dag omdat ik zo keurig voortgang kan bijhouden.
Pykow schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:14:
wow wel zielig als je daarop gaat spelen.
zijn dus allemaal spelers die rage als ze een explosie op hun gezicht krijgen.
maar goed zijn vast van die pubertjes. vooral die killer-007 whaha
die zal zich eigen wel super pro voelen met zijn 93 kills XD maar gewoon 0 skills als je het mij vraagt.
zeker ook zo spelers die voor stats speelt, of zijn scoreboard deelt via forums en social media whahaha
Hoeft absoluut niet. Ik vind het ook wel eens leuk om niet constant weg te hoeven duiken voor granaten of andere vormen van explosives. Betekent niet dat ik ga ragen als ik een explosief op m'n gezicht krijg, ik schiet ze zelf net zo hard terug. Maar soms wil je wat meer tactische gun gameplay en dan is no explosives met infantry only best leuk om te spelen. Laat iedereen z'n voorkeur hebben en spelen waar hij of zij op dat moment zin in heeft.
BF3 gaat toch om de oorlog, het gevoel als je opeens 1 tegen 1 met een tank sta is gewoon geweldig en dat maakt deze game zo tof. je moet juist nadenken wat je gaat doen.
als je dan op een server gaat met inf. only en geen explosies dan speel je echt op een NOOB server met ragende pubers ;)
Dat is dus pure onzin. Ja, 64p chaos met voertuigen en vliegtuigen en al die meuk kan echt geweldig zijn maar dat betekent niet dat je enkel op die manier mag spelen. Ik speel graag rush, dat is ook oorlog maar dan meer op kleine schaal. Kleine covert operations bijvoorbeeld of een snelle infantry rush door de bergen heen. Oorlog bestaat uit veel meer dan met tanks op elkaar afstormen. Dat bewees BF2 met de Special Forces expansion ook, geweldige kleinschalige actie waarbij stealth een belangrijk aspect is.

Om eerlijk te zijn vind ik 32p rush soms een stuk leuker dan 64p conquest. Tanks zijn leuk maar vaak is het hersenloos rondjes rijden van vlag naar vlag zonder duidelijke frontline en iedereen die z'n ding doet. 32p Rush vind ik, zeker op infantry only, veel meer een vorm van oorlog. Twee teams die elk een doel hebben en zich puur richten op dat doel. Veel meer gecoördineerd.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 31-01-2012 18:06 ]

EA mag wel eens wat beginnen doen met hun Gun Club. Zonet is mijn account gecheckt en heb al redelijk wat rewards, maar je kan er dus niets voor krijgen 8)7
Bijvoorbeeld kortingscode op toekomstige DLC zou wel leuk zijn >:)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/origin/gunclub.JPG
Asgaro schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:04:
EA mag wel eens wat beginnen doen met hun Gun Club. Zonet is mijn account gecheckt en heb al redelijk wat rewards, maar je kan er dus niets voor krijgen 8)7
Bijvoorbeeld kortingscode op toekomstige DLC zou wel leuk zijn >:)

[afbeelding]
Oh ja, dat bestaat ook nog. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

kristan schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:34:
[...]

Snipers zijn altijd wel lachen, soms snipe ik lekker terug. Maar je hebt ook van die spawn beacon snipers he:)
Die dan net niet out of bound gaan zitten :) altijd even zoeken waar ze zitten en dan begint de epische battle :)
Inderdaad! Daar wil ik ook altijd wel rustig 2 deaths voor opofferen als het moet, maar die sniper gaat daar weg!

Haaienvin zig-zag, supressen, zig-zag, supressen, haaienvin en hopla ze gaan voor de bijl! Op een of andere manier houden ze op afstand vaak ook nog de zoom constant in en dan is het helemaal prijsschieten op de scope glare :D

KPM is gewoon te laag van snipers om echt gevaarlijk te zijn vandaar dat ze mij er nooit genoeg kunnen hebben!
Meeste snipers kunnen ook niet goed mikken wanneer het nodig is waardoor je met flink heen en weer bewegen erg dicht bij kan komen voor een snel salvo. Het quick bursten lukt ook steeds beter en menig sniper is daar gewoon erg gevoelig voor. Ze blijven ook keurig liggen na de eerste hit want wie kan ze toch raken? Immers zij hebben een sniper en de rest zal vast niet kunnen mikken. How foolish...

Tsurany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:13:
Meeste snipers kunnen ook niet goed mikken wanneer het nodig is waardoor je met flink heen en weer bewegen erg dicht bij kan komen voor een snel salvo. Het quick bursten lukt ook steeds beter en menig sniper is daar gewoon erg gevoelig voor. Ze blijven ook keurig liggen na de eerste hit want wie kan ze toch raken? Immers zij hebben een sniper en de rest zal vast niet kunnen mikken. How foolish...
En ik loop altijd tegen de sniper op die net wel kan mikken...
:/

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Of jij kan gewoon niet bewegen :P

Verwijderd

De Update van vandaag zie ik dat er vort ook op 48 ( hoe dat mag heten) kan spelen.
Weet niet zo ver wat er meer nieuw is??
Niks boeiends verder.

Here is the change log for Battlelog Update #5:
- The News section is now available without logging in.
- Changed browser detection to be less invasive (the yellow bar is no more). Instead, an inline popup will be displayed when trying to launch the game from unsupported software of devices, detailing what is wrong.
- Anyone who has played BF3 can now log in to Battlelog. Previously an Online Pass was required.
- When getting disconnected from the game, the Game Manager will display a "Reconnect" button.
- The game server detail page will now display the server description and server message, if available.
+ lots of bug fixes

• Nielz1990
Tsurany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:39:
Niks boeiends verder.

Here is the change log for Battlelog Update #5:
- The News section is now available without logging in.
- Changed browser detection to be less invasive (the yellow bar is no more). Instead, an inline popup will be displayed when trying to launch the game from unsupported software of devices, detailing what is wrong.
- Anyone who has played BF3 can now log in to Battlelog. Previously an Online Pass was required.
- When getting disconnected from the game, the Game Manager will display a "Reconnect" button.
- The game server detail page will now display the server description and server message, if available.
+ lots of bug fixes
Geweldig deze update, heb in geen weken "Disconnected from EA Online" Of "Something went wrong" gehad en nu de eerste 10 potjes die ik wil spelen 5x eruit met zo'n error.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel bijna nooit statisch met een sniperrifle. Maar agressive recon spelen is met die huidige suppression eigenlijk onbegonnen werk, tenzij je zo speelt dat jij de voordat je suppressed bent iedereen al neer hebt. Je kan zo goed mikken als mogelijik is maar omdat je kogel niet meer spot on is zodra je suppressed bent ga je met 4 snipers in een squad niet bij qcq maps de strijd winnen. Persoonlijk zou ik het kunnen waarderen als je wanneer je met een bolt action sniperrifle loopt alleen maar die blur ervaart en niet die slechte accuracy, nog veel meer dan een instant kill bij een schot op de borst.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:30:
[...]

Dit deed ik gisteren, ik had er 11 kills mee, maar geen enkele ribbon?
Ik denk dat dit alleen zo'n Stationary Anti Tank ofzo is?

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04

codex

Geen OpenAI agent :)

edit: laat maar!

[ Voor 92% gewijzigd door codex op 31-01-2012 20:16 ]

Hoe moeten wij weten of jou favorites verdwenen zijn? Als je je Battlelog credentials geeft kunnen we het checken.

En al de 5de BF3 crash vandaag. Ik geef het op... :/
Ik had tenminste nog een goed potje dat ik daadwerkelijk kon uitspelen.

http://battlelog.battlefi...how/19139926/1/184991456/

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 00:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:08:
[...]

KPM is gewoon te laag van snipers om echt gevaarlijk te zijn vandaar dat ze mij er nooit genoeg kunnen hebben!
Stop es even, dat moet je niet zomaar zeggen.
Ik heb juist vaak als recon (altijd standaard uitgerust met M98B + 12X ballistic) een redelijk hoge KPM.
Gewoon van een medium range enemies HS-en wanneer ze een vlag proberen te cappen of een bom proberen te armen/ontmantelen (in rush).
Ook op grotere maps sta ik qua K/D en KPM redelijk in de top door gewoon niet te ver weg te gaan maar door wat agressiever te spelen op medium range.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

Iemand een idee hoe je de killcam overlay kan plakken op een custom afbeelding of filmpje? (Niet ingame natuurlijk).
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Stop es even, dat moet je niet zomaar zeggen.
Ik heb juist vaak als recon (altijd standaard uitgerust met M98B + 12X ballistic) een redelijk hoge KPM.
Gewoon van een medium range enemies HS-en wanneer ze een vlag proberen te cappen of een bom proberen te armen/ontmantelen (in rush).
Ook op grotere maps sta ik qua K/D en KPM redelijk in de top door gewoon niet te ver weg te gaan maar door wat agressiever te spelen op medium range.
Als in een KPM van 2+?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 00:14
Ja eigenlijk wel

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
NoFearCreations schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:17:
Hell yeah!!!

Beste avatar ooit, ik lach me elke keer kapot :D _/-\o_

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-11 09:10
There have been many bits of information surrounding the upcoming Battlefield 3 patch, and we’ve taken to task to compile all the expected fixes and tweaks that DICE has confirmed will make their way into the new patch, which should be released in early February. The list of confirmed additions:

Commo Rose 2.0: a complete overhaul of the “Q”-button communications interface, with new commands, voice overs, and more.
Weapon specific accessory tweaks: accessories such as silencers, foregrips etc. will now be tweaked on a per weapon basis and not globally. All accessories are expected to be tweaked in this patch. For more, see a full list of accessory tweaks.
A fix for MAV riding will be applied
Random “Bad Luck” deaths will be fixed across all platforms.
PlayStation 3 users will see a VOIP fix
Drivers will now get 50 points for “vehicle assist kills”. Pilot assist points will be increased as well.
Sniper rifles will get increased accuracy after aiming-down with Red Dot or Holo sights.

And a few unconfirmed patch notes, but issues/features that DICE are looking into:
The USAS-12 with Frag rounds will be balanced (unconfirmed: DICE has said they are looking into it).
The resupply speed on the M320 grenade launcher might get increased, according to DICE.
Horn sounds will be added to Humvees and other transport vehicles.
Fall damage is being looked into as well.

[ Voor 0% gewijzigd door Zerosum op 31-01-2012 21:06 . Reden: leestekens edited ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Zerosum schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:04:
A fix for MAV riding will be applied
Hopelijk maken ze die ook wat zwakker. Volle vaart er tegen rijden met een jeep en dat ding blijft er gewoon staan!
(je hebt maar 5 kogels nodig om hem normaal neer te krijgen.)

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 12:32
Hopelijk fixen ze ook die MAV bug, zodat bij gebruik de game niet vastloopt!!!
Pagina: 1 ... 75 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.