Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 12:55
The Zep Man schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:37:
[...]
Oh, that's evil! :o

Me like... ;) Alleen krijgt de recon als het goed is hier geen punten voor. Dat is jammer, want het toont weldegelijk aan dat men samenwerkt.
De recon krijgt juist punten, net zoals dat je als je C4 kapot schiet met een shotgun de credits naar de shotgun gaan en niet naar de C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Misschien kom ik met oud nieuws, maar de contact pack met alle dlc's en extra's lijkt 50 euro te gaan kosten en is vanaf 4juni in ieder geval op psn beschikbaar.
http://www.thesixthaxis.c...3-premium-date-and-price/

[ Voor 25% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 07:51
Ik heb al een lange tijd een paar pixels links boven aan het scherm (tijdens bf3) die soms geel, blauw of groen zijn of ze zijn ineens weg.
Wat is dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 17:02
Bekende bug, wat het is? Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:37

superwashandje

grofheid alom

er is mij verteld dat dat komt doordat punkbuster je pc scant omdat er verdachte files gevonden zijn op je pc...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 22:31
Vraagje

ik heb nu eindelijk een pc die bf3 goed aankan en wil hem kopen maar ik lees
dat volgende week de premium editie uitkomt met mogelijk 2 of 3 dlcs erbij voor dezelfde prijs
weten jullie hier al meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 20:31
Alleen als recon spelen en dan een assault medal krijgen.

http://battlelog.battlefi...how/33132601/1/319973726/

Nu zijn ze wel heel wonkey met hun stat updating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
flashback1989 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:08:
Vraagje

dat volgende week de premium editie uitkomt met mogelijk 2 of 3 dlcs erbij voor dezelfde prijs
Dit is de enige info tot nu toe, en schijnbaar vinden veel het niet zo heel erg interessant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flashback1989 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:08:
Vraagje

Het is nog niet duidelijk of het een premium edition wordt of gewoon premium als extra 'service'. Zoals ik het begrepen heb, koop je gewoon dan alle dlc in één keer, naast dat je de 'gewone' battlefield 3 moet kopen.

Ook lijkt het erop alsof ze de back to karkand dlc erbij rekenen en voor het gros van ons, die de limited edition hebben, betekent het dat je er dus helemaal niet zoveel nieuwe wapens en maps meer bijkrijgt . Die premium ga ik in elk geval niet halen ze bekijken het maar. Close quarters lijkt in elk geval veel te bieden van wat ik wil hebben, dat moet ik met die andere dlc's nog maar eens bekijken.

edit:

Na het lezen van de post van Asgaro heb ik maar 1 ding te zeggen. WHAT THE F*CK DICE! Helemaal van de pot gerukt die gasten......

2 weken eerder acces ook tot close quarters, exclusieve dubbel XP weekenden, stats resets???? Het is nog nét niet pay2win, maar stel er zit een gigantisch OP wapen in een DLC (gezien de geschiedenis van bf3 niet geheel onaannemelijk) dan wordt je dus 2 weken lang loeihard afgeknald. Dubbel betalen voor B2K... waardeloos dit.

pps en dus GVD op zijn vroegst dus pas 18 juni close quarters voor als je niet premium koopt???? Dat is toch niet normaal.... B2K was ook voor iedereen tegelijk beschikbaar....

[ Voor 23% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-05-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
LOL server queue priority ? WTF is dit?? Zijn ze nou helemaal gek geworden? En extra xp weekends?? 8)7 Waar gaat dit nog over?
Ben ik de enigste die hier zich afvraag waarom dit in godsnaam exclusief is voor mensen die een Abbo nemen?
Ik vond IW al erg maar dit slaat toch echt alles :(

[ Voor 16% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pay to win, das toch ideaal? Maar op die twee puntjes na is het een mooie pack. Hoef je hem niet kan je de DLC alsnog los kopen. En ach, voor veteranen maakt zo'n dubbel XP weekend ook geen kut meer uit en voor de noobs een mooi manier om betaald wat achterstand in te halen.
Alleen server queue priority slaat nergens op maar ach, geen server uitkiezen met een queue. In de rij staan is sowieso niet nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:38:
Pay to win, das toch ideaal? Maar op die twee puntjes na is het een mooie pack. Hoef je hem niet kan je de DLC alsnog los kopen. En ach, voor veteranen maakt zo'n dubbel XP weekend ook geen kut meer uit en voor de noobs een mooi manier om betaald wat achterstand in te halen.
Alleen server queue priority slaat nergens op maar ach, geen server uitkiezen met een queue. In de rij staan is sowieso niet nodig.
Ja maar het is toch ook een heel mooi pack zonder die dingen? Ik wil best dat pack kopen, een mooie deal maar als ze dit gaat doen sla ik het toch over. Als je game betaald maakt is het totaal oneerlijk als je ook "xp boost" kan kopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach XP boost is zo nutteloos, zou ik me niet zo druk om maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Totdat je vrienden wil joinen op een volle server.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Aan XP heb je toch niet zoveel? :)
BTW, ik zit nu in een server met 2 troll-cheaters. Iedereen die spawned = instakill. Geloof je toch niet. De cheaters zitten in tegengestelde teams

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan leave je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53
server queue priority is niet grappig

er zijn nog 4 wachtenden voor u..... er zijn nog 8 wachtenden voor u

[ Voor 49% gewijzigd door haarbal op 30-05-2012 18:44 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Two weeks early access to DLC. Ja, fantastisch, dan kunnen de betalende mensen de bugs eruit vissen. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:28:
[...]

LOL server queue priority ? WTF is dit?? Zijn ze nou helemaal gek geworden? En extra xp weekends?? 8)7 Waar gaat dit nog over?
Ben ik de enigste die hier zich afvraag waarom dit in godsnaam exclusief is voor mensen die een Abbo nemen?
Ik vond IW al erg maar dit slaat toch echt alles :(
Idd, die priority queue en exclusive double xp weekends vind ik er ook over...

Uit EA's oogpunt gaan zei zeggen "hé, maar kijk mensen, wees blij dat jullie zoveel voordelen hebben als je Premium neemt. Nu krijg je niet alleen maar wat DLC"
MAAR ze vergeten wel dat de community zo toch wat verdeeld wordt. En hierover zal nog veel geklaagd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
http://battlelog.battlefi...com-24-7TDM-Kharg-Canals/

Nee het is gwoon te grappig.
Edit: Ze zijn weggegaan nadat ze allebei de teams op 200 kills hadden gezet :z

[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 30-05-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:44:
[...]

Two weeks early access to DLC. Ja, fantastisch, dan kunnen de betalende mensen de bugs eruit vissen. :')
Die vervolgens de 3 maanden daarna toch niet gepatched worden....

Hoe je het ook wendt of keert, dit is gewoon een dieptepunt als het gaat om uitmelken, hopelijk schrikken ze van de reacties en passen ze het nog iets aan maar ik vertrouw er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Ik ga Premium wel kopen als blijkt dat het iets voordeliger is dan alle DLC individueel te kopen.

Wel ga ik me cheap voelen omdat je die andere lame voordelen hebt maarja.
Uit protest elke DLC apart kopen, vind ik ook wat erover...

edit: die 2 weken early access ik ook overdreven.
1 week kan ik nog inkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-05-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 20:31
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:47:
[...]

Inderdaad. Ik ga Premium wel kopen als blijkt dat het iets voordeliger is dan alle DLC individueel te kopen.

Wel ga ik me cheap voelen omdat je die andere lame voordelen hebt maarja.
Uit protest elke DLC apart kopen, vind ik ook wat erover...
4dlc aan 15 euro per stuk dan ben je idd goedkoper uit met de premium denk ik. Ik ga hem wsl ook wel halen maar op g2play of zo met een klein beetje extra korting nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
Lol, stats reset. Gewoon hacken en ze doen het gratis. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Wtf, dan hadden ze er ook wel extra soldiers aan toe kunnen voegen ipv stat reset. DAT had ik nou wel een mooie toevoeging voor premium gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Vage bullshit dit! Komop, nu ga ik echt kappen met BF3 hoor! Close Quarters, ok, die koop ik. Maar Premium? Er zitten wel wat goede functies in enzo. Maar de prijs moet toch echt wat omlaag, of er moet een korting zijn indien je al een bepaalde DLC hebt + de features met exclusief 2XP, stats reset en 2 weken eerder toegang vind ik er over.

Die 2 weken eerder toegang zou dan beter zijn toegang tot een betaversie ofzo. Maar dan moeten die 2 weken bv een maand voor het uitkomt er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:03:
Vage bullshit dit! Komop, nu ga ik echt kappen met BF3 hoor! Close Quarters, ok, die koop ik. Maar Premium? Er zitten wel wat goede functies in enzo. Maar de prijs moet toch echt wat omlaag, of er moet een korting zijn indien je al een bepaalde DLC hebt + de features met exclusief 2XP, stats reset en 2 weken eerder toegang vind ik er over.

Die 2 weken eerder toegang zou dan beter zijn toegang tot een betaversie ofzo. Maar dan moeten die 2 weken bv een maand voor het uitkomt er zijn.
Feit is: zelfs als je de B2K DLC al hebt, kom je nog altijd voordeliger uit :P

Want 4 DLC * 15 euro = 60 euro, dus 10 euro dat je bespaart.

Als je B2K nog niet hebt, bespaar je zelfs 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:07:
[...]

Feit is: zelfs als je de B2K DLC al hebt, kom je nog altijd voordeliger uit :P

Want 4 DLC * 15 euro = 60 euro, dus 10 euro dat je bespaart.

Als je B2K nog niet hebt, bespaar je 25 euro.
Feit is dat je je beste klanten (degene die de limited edition hebben gepre-ordered) een wrange nasmaak geeft door nieuwe betalende klanten te bevoordelen boven je al bestaande betalende klanten. Ja, dit is short term profit maximalisatie maar op de lange termijn is dit echt killing voor je customer loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Beetje jammer, ik merkte dat alles niet meer zo soepel liep. Blijkt dat mijn FPS inmiddels nog maar 15 is, het was nooit veel (30, 40) maar ook na wat reboots en een driver update krijg ik het nu niet meer boven de 15 @ 1920P en 30 @ 720P :( Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
Ja, ik zou ook eerst een GOEDE patch willen zien voordat ik nog geld uit ga geven. Echt verschrikkelijk is dat om met sommige bugs te spelen.

Trouwens wel grappig, ik heb 38 euro voor bf3 LE betaald en dan moet je meer uitgeven aan uitbreidingen met minder maps en wapens dan in de basis zit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Is er eigenlijk al wat bekend over Aftermath en End Game? Heb ik nog nooit van gehoord o.0

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
Avioto schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:17:
[...]

Is er eigenlijk al wat bekend over Aftermath en End Game? Heb ik nog nooit van gehoord o.0
Daar moet je premium voor kopen, dan krijg je meer details. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
plob schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:18:
[...]

Daar moet je premium voor kopen, dan krijg je meer details. _O-
en twee weken eerder dan de rest van ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind alleen die server queue bullshit, de rest vind ik wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:17:
[...]

Nop, nog niets over bekend, die zijn nog veraf :)

Stiekem hoop ik dat een van die DLC's in een totaal nieuwe tijdsperiode zal zijn. Zoals ze bij de BFBC2 DLC voor Vietnam war tijdsperiode kozen.
Ik hoop een WWII setting want dat mis ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik probeerde de enemy te flanken en toen gebeurde dit: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=inKngkp2MJI&feature=youtu.be] _O- oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:20:
Ik probeerde de enemy te flanken en toen gebeurde dit: [video] _O- oOo
Haha, dat had ik in BFBC2 wel is voor.
Om ter 't snelst naar een laddertje zwemmen om de andere te kunnen killen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Nop, nog niets over bekend, die zijn nog veraf :)
Ok thanks
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Stiekem hoop ik dat een van die DLC's in een totaal nieuwe tijdsperiode zal zijn. Zoals ze bij de BFBC2 DLC voor Vietnam war tijdsperiode kozen.
Ik hoop een WWII setting want dat mis ik wel.
WWII met deze engine zou zou gruwelijk zijn :D

Maar als al die DLC evenveel content heeft als Back to Karkand heb je uiteindelijk wel een heel erg uitgebreide game, dat is echt vet :)

Nu nog een patch en ik ben tevreden :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe pijnlijk het ook is ik koop BF premium wel. Laten we eerlijk zijn, het is minder dan alle DLC's bij elkaar zelfs als je B2K al hebt en je krijgt er wel wat voor. Oke, ik laat mijn stats niet resetten ofzo en de server voortrekkerij is ook BS en een aantal dingen zijn leuk om te hebben zoals extra camo maar ik weet al dat ik elke DLC koop dus er is geen reden voor mij om het niet te kopen behalve uit protest maar als je toch de DLC wel koopt dat krijgt EA meer geld en dan is al helemaal niet de bedoeling.

Het is klote maar er valt niks aan te doen ben ik bang. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 22-09 12:55
DanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:27:
Hoe pijnlijk het ook is ik koop BF premium wel. Laten we eerlijk zijn, het is minder dan alle DLC's bij elkaar zelfs als je B2K al hebt en je krijgt er wel wat voor. Oke, ik laat mijn stats niet resetten ofzo en de server voortrekkerij is ook BS en een aantal dingen zijn leuk om te hebben zoals extra camo maar ik weet al dat ik elke DLC koop dus er is geen reden voor mij om het niet te kopen behalve uit protest maar als je toch de DLC wel koopt dat krijgt EA meer geld en dan is al helemaal niet de bedoeling.

Klopt, ik had hetzelfde idee in mijn hoofd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Ok thanks

[...]

WWII met deze engine zou zou gruwelijk zijn :D

Maar als al die DLC evenveel content heeft als Back to Karkand heb je uiteindelijk wel een heel erg uitgebreide game, dat is echt vet :)

Nu nog een patch en ik ben tevreden :P
Dit in de Frostbite 2.0 engine zou zo epic zijn. _/-\o_
Ook zou de sfeer zoveel beter zijn met de huidige engine zijn capaciteiten.
Afbeeldingslocatie: http://screenshots.nl.sftcdn.net/nl/scrn/18000/18739/3_18739.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/medalofhonor/achtergrond/medalOfHonor-spearhead-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.emuparadise.me/reviews/mohaa/mohaa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.fpsguru.com/features/15/MoH5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/images/mods/1/16/15370/31050_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

Ik vind het pakket oke, en zou het ook zeker kopen mits dat server queue priority eruit wordt gehaald dit slaat echt gewoon nergens op. En het liefst zou ik ook het dubbel xp eruit gehaald zien worden. Er zijn genoeg die niet zomaar 50 euro ophoesten. En die worden dus benadeeld. |:(
Daarnaast is zou er ook nog een free content drop komen tussen Amored Kill en End Game. :| Dus het kan ook goed zijn dat je voor 3 dlc's 50 euro betaald dan is het opeens niet meer zo voordelig.

[ Voor 9% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Voor mij sowieso geen Close Quarters DLC of Battlefield Premium geouwehoer.

DICE moet eerst maar zorgen dat BF3 meer een echte sequel wordt van BF2. BF3 is teveel gericht op de casual gamer dan de gamer die Battlefield kent zoals die t/m Battlefield 2142 was. En ze kunnen het makkelijk combineren door een classic mode toe te voegen en het voor iedereen aantrekkelijk te maken.

Dit valt alleen bij EA en DICE duidelijk te maken door het niet te kopen. Alles boycotten is ook niet goed, maar een punt maken wel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Larrs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:59:
[...]

Voor mij sowieso geen Close Quarters DLC of Battlefield Premium geouwehoer.

DICE moet eerst maar zorgen dat BF3 meer een echte sequel wordt van BF2. BF3 is teveel gericht op de casual gamer dan de gamer die Battlefield kent zoals die t/m Battlefield 2142 was. En ze kunnen het makkelijk combineren door een classic mode toe te voegen en het voor iedereen aantrekkelijk te maken.

Dit valt alleen bij EA en DICE duidelijk te maken door het niet te kopen. Alles boycotten is ook niet goed, maar een punt maken wel.
Dat gaat dus nooit gebeuren, wil je dit hebben dan moet je toch echt andere shooters gaan spelen (helaas). Er zijn nog genoeg shooters die niet vriendelijk zijn gemaakt voor de gemiddelde vette Amerikaan van 14.
Want face it, mensen die actief met deze game op forums of een andere manier bezig zijn met de game dat zijn toch echt minderheden helaas. :'(
Het spel is gewoon zeer makkelijk te balance door voertuigen Ammo mee te geven zoals eigenlijk in elke 'echte' Battlefield game het geval was. Nu kunnen Choppers en Jets maar onbeperkt spammen. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Larrs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:59:
Nee, want iedereen die van snelle shooters houdt waarbij tactiek ondergeschikt is, gaat juist de aankomende DLC kopen. Die omzet gaan ze toch wel halen, zelfs al kopen "we" (als in: de fans van het eerste uur) met z'n tienduizenden deze DLC niet.

[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 30-05-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:01:
[...]

Dat gaat dus nooit gebeuren, wil je dit hebben dan moet je toch echt andere shooters gaan spelen (helaas). Er zijn nog genoeg shooters die niet vriendelijk zijn gemaakt voor de gemiddelde vette Amerikaan van 14.
Want face it, mensen die actief met deze game op forums of een andere manier bezig zijn met de game dat zijn toch echt minderheden helaas. :'(
Het spel is gewoon zeer makkelijk te balance door voertuigen Ammo mee te geven zoals eigenlijk in elke 'echte' Battlefield game het geval was. Nu kunnen Choppers en Jets maar onbeperkt spammen. 8)7
Alhoewel ik limited ammo ook wel zie zitten zoals in BF2 gaat daar je balance probleem echt niet mee opgelost worden. Probleem is ook deels gewoon de instelling van de spelers, tegenwoordig moet alles fast paced zijn, 2min. lopen is al te veel. Dan heb ik het nog niet eens over dat zo ongeveer 98% van de servers fast spawns hebben want ja, wachten op een vehicle is zo saai, even vergetende dat de jets en choppers je dan ook continu om de oren vliegen. Fallobstclan is nog steeds een van mijn favo servers ondanks dat ik van jet en heli's houd. Totaal andere gameplay zodra je vehicles spawn OMLAAAG gooit ipv omhoog en vehicles daadwerkelijk belangrijk zijn om te ondersteunen en in leven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:01:
[...]

En ik schaar BF3 toch nog echt onder de skill based shooters. Speel maar eens MW2 of een andere recente CoD. Dan zie je het verschil pas.
Hier ben ik het wel mee eens. Geef de jets/ en heli's maar een bepaalt aantal raketten en je lost al een deel van het probleem op. Maar dan moet alsnog de range van de stinger naar 500m van nu 300m en de MAA moet terug naar hoe die was bij release. Alleen de damage tegen tanks laag houden en de snelle locktijd en dan is die weer nuttig.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:26:

Hier ben ik het wel mee eens. Geef de jets/ en heli's maar een bepaalt aantal raketten en je lost al een deel van het probleem op. Maar dan moet alsnog de range van de stinger naar 500m van nu 300m en de MAA moet terug naar hoe die was bij release. Alleen de damage tegen tanks laag houden en de snelle locktijd en dan is die weer nuttig.
Ze moeten gewoon net zoals battlefield 2 en zelf bad company gewoon een aantal vaste aa guns hebben en een aantal vaste missle launchers die niet achter heuvels staan maar waar je wat aan hebt :+

[ Voor 10% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:28:
[...]

Ze moeten gewoon net zoals battlefield 2 en zelf bad company gewoon een aantal vaste aa guns hebben en een aantal vaste missle launchers die niet achter heuvels staan maar waar je wat aan hebt :+
Breng de VADS van BFBC2 maar terug. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:30:
[...]

Breng de VADS van BFBC2 maar terug. >:)
Of the dalian sucker 2000 })

[ Voor 12% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:21:
[...]

Alhoewel ik limited ammo ook wel zie zitten zoals in BF2 gaat daar je balance probleem echt niet mee opgelost worden. Probleem is ook deels gewoon de instelling van de spelers, tegenwoordig moet alles fast paced zijn, 2min. lopen is al te veel. Dan heb ik het nog niet eens over dat zo ongeveer 98% van de servers fast spawns hebben want ja, wachten op een vehicle is zo saai, even vergetende dat de jets en choppers je dan ook continu om de oren vliegen. Fallobstclan is nog steeds een van mijn favo servers ondanks dat ik van jet en heli's houd. Totaal andere gameplay zodra je vehicles spawn OMLAAAG gooit ipv omhoog en vehicles daadwerkelijk belangrijk zijn om te ondersteunen en in leven te houden.
/ rant

Daar ligt net het probleem: klopt die veronderstelling wel? Verkoopt een game ECHT ineens massaal zoveel meer als de game van een slow paced en tactisch gevoel, naar een fact paced gevoel gebracht wordt?
Ik snap dit niet! Hebben de devs en publishers hier onderzoek over gedaan? Om even naar COD te kijken: vroeger hadden de wapens in CoD degelijke recoil. Maar nu al lang niet meer.
Denken de devs en publishers heus dat er gamers zullen zijn die zeggen "Hmm, ik ga de game niet kopen want er is teveel recoil. Ik wil dat er minder recoil is en dan pas koop ik een COD game".
Dit kan toch niet? Mensen gaan heus niet een game NIET kopen omdat bijvoorbeeld de recoil hun niet aanstaat.
Waar ik naartoe wil: game developers denken dat gamers ECHT letten op details als "hoeveel recoil hebben de guns in een bepaalde game" vooraleer ze die game overwegen te kopen. Dit slaat toch nergens op?
COD is populair geworden omwille van de perks. COD verkoopt omwille van de mond op mond reclame. Niet omwille van dat een bepaalde feature oh zo casual geworden is ten opzichte van oudere games in de franchise.
Waarom moeten ze dan beginnen wriemelen met andere factoren om de game nog meer casual te maken? Hebben ze echt statistieken dat toont dat, moest COD games meer recoil hebben ,dat de game MINDER zou verkopen? Ik denk het niet.

En wat ik hierboven zet, geldt dus voor BIJNA ALLE developers. Waarom games meer en meer casual maken naarmate hun game franchise beter verkoopt?
Waarom niet alleen nieuwe elementen toevoegen MAAR tegelijkertijd NIETS aan de oude mechanismen wijzigen? Dit kan toch niet zo moeilijk zijn?

Dit frustreert me wel want dit zie je in alle game franchises: de eerste games zijn leuk en uitdagend, en hoe bekender een franchise wordt, hoe meer casual elke game mechanic wordt.
Kijk naar CoD, Splinter Cell, Rainbow Six, Far Cry, etc.
Echt elke bekende franchise kampt met dit probleem.

En om nu een tegenvoorbeeld te geven dat NON-casual games wel degelijk verkopen:
sinds een paar maand is er een mod voor ARMA 2. Day-Z. (er is ook topic op GoT)
Dit is een hardcore zombie survival mod. Een grote wereld waar mensen online elkaar kunnen ontmoeten, en samen moeten overleven. Je moet proviand zoeken, eten, drinken, kledij zoeken, tentjes opzetten, etc.
De game is zeer hardcore en unforgiving: ga je dood, ben je alles kwijt. En spawn je terug aan de kustlijn.
Als je rent horen zombies je veel beter en rennen ze achter je, en kan je het wel vergeten.
Andere spelers kunnen elkaar doodschieten, waardoor je de status Bandit krijgt. Het is echt survival of the fittest.

Wat blijkt nu: ARMA 2 staat al wekenlang (!!) in de top 5 (!) best verkochte games op Steam! Aan de devs: kom mij nu niet zeggen dat er geen markt is voor hardcore games! |:(
Zelfs de Arma 2 devs hebben al officieel de populariteit van hun game erkend omwille van deze ene mod. Ze gaan zelfs actief samenwerken met de Day-Z devs.
En geloof me, je game moet zéér goed verkopen om zo lang in de top 5 te kunnen staan op Steam.

Daarom snap ik niet waarom devs en publishers zo met oogkleppen oplopen en denken "Oooh, kijk onze franchise wordt populair, laten we EVERY single game mechanic mooi casual maken!"
Waarom niet the best of both worlds?
- Game mechanics houden zoals ze zijn: dus behoudt recoil, behoudt Commander in BF2, behoudt dat je jets moeten landen om terug ammo te krijgen.
- En voeg daarna nieuwe elementen toe.
- Voor de rest zorgt mond op mond reclame en pure marketing wel dat je nieuwe game in de franchise meer zal verkopen dan de vorige.
Dit kan toch niet moeilijk zijn? En ik ben 100% gegarandeerd dat de game franchise populairder zal worden hoor.

Maar zelfs DICE vond het toch maar goed om zaken als Commander te schrappen, pff.

/ end rant

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-05-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik hoop dat een keer die hebzucht is afgelopen, en dat mensen een voorbeeld gaan nemen aan valve en andere studio's en dan gewoon keer die ceo's de deur uit doen die veel te veel betaald krijgen voor werk wat daarvoor ook al prima gebeurde namelijk gamers tevreden stellen en games verkopen. Want de meeste programmeurs bij dice krijgen echt niet heel veel meer geld dan dat ze eerst kregen het is voor van dat zelf ingenomen **** volk wat nooit genoegen neemt met de luxe die ze al hebben en altijd maar meer en meer willen hebben.

[ Voor 78% gewijzigd door bloodlynx op 30-05-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij ook geen DLC of premium.
Eerst moeten ze de game maar eens fixen. m26 dart zit er nu wel heeeeel erg lang in.

YouTube: Battlefield 3: Herp Derp ლ(ಠ益ಠლ) Patch

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Pykow schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:45:
Voor mij ook geen DLC of premium.
Eerst moeten ze de game maar eens fixen. m26 dart zit er nu wel heeeeel erg lang in.

YouTube: Battlefield 3: Herp Derp ლ(ಠ益ಠლ) Patch
De patch komt met de dlc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:37:
[...]

/ rant
........

Daarom snap ik niet waarom devs en publishers zo met oogkleppen oplopen en denken "Oooh, kijk onze franchise wordt populair, laten we EVERY single game mechanic mooi casual maken!"
Waarom niet the best of both world?
- Game mechanics houden zoals ze zijn: dus behoudt recoil, behoudt Commander in BF2, behoudt dat je jets moeten landen om terug ammo te krijgen.
- En voeg daarna nieuwe elementen toe.
Dit kan toch niet moeilijk zijn? En ik ben 100% gegarandeerd dat de game franchise populairder zal worden.

Maar zelfs DICE vond het toch maar goed om zaken als Commander te schrappen, pff.

/ end rant
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat EA met BF3 iets van de COD franchiche af heeft willen snoepen (met succes denk ik) door bijv. maps als metro/seine toe te voegen. Het argument van ik vind CQ niks omdat je zo lang moet lopen en/of je komt zo weinig enemys tegen is hier al veelvuldig langsgekomen. Prima niks mis mee zolang mensen ook door hebben dat CQ =! TDM Metro. Het lijkt er gewoon op dat door die doelgroep toe te voegen er meer conflicten tussen die twee groepen ontstaan over hoe de game gebalanced zou moeten worden etc. Daardoor is BF3 meer richting COD type play geschoven dan dat het lijkt op de oude BF2 stijl game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:45:
Eerst moeten ze de game maar eens fixen.
Dat zegt die gast in dat filmpje inderdaad ook. Hoe lang duurde het bij BF2 ook alweer tussen 1.3 en 1.4? En tussen 1.41 en 1.50? Een jaar? En ja, toen was het ook al EA. BF1942 had ook nog bugs toen de eerste DLC expansion uitkwam, en dan hebben we het al helemaal over ruim tien jaar geleden.

Ik wil ook graag een patch zien, daar niet van, maar het is niet alsof het vroeger allemaal veel sneller ging.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 30-05-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:47:
[...]

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat EA met BF3 iets van de COD franchiche af heeft willen snoepen (met succes denk ik) door bijv. maps als metro/seine toe te voegen. Het argument van ik vind CQ niks omdat je zo lang moet lopen en/of je komt zo weinig enemys tegen is hier al veelvuldig langsgekomen. Prima niks mis mee zolang mensen ook door hebben dat CQ =! TDM Metro. Het lijkt er gewoon op dat door die doelgroep toe te voegen er meer conflicten tussen die twee groepen ontstaan over hoe de game gebalanced zou moeten worden etc. Daardoor is BF3 meer richting COD type play geschoven dan dat het lijkt op de oude BF2 stijl game.
Feit is ook dat EA nog een andere franchise heeft: Medal of Honor. Het is vooral die franchise waarmee ze CoD volk willen trekken. De laatste MoH had zeer veel weg van de CoD games qua feeling enzo. (voor zover ik heb gelezen. heb die bucht game nooit gekocht)

Als EA zo verder gaat, zitten ze straks met 2 COD-copycat-franchises en weten gamers niet wat te kiezen. Beter 1 franchise voor COD fans, en 1 voor fans van meer tactische gameplay.

Daarnaast vind ik dat men ook met de vinger naar DICE mag wijzen. Je moet me heus niet komen zeggen dat Commander eruit werd gehaald omdat 1 of andere EA CEO pippo dat nodig vond!
Gameplay mechanics worden nog altijd door DICE zelf intern besproken. Daar heb je een zogenaamde Lead Game Designer en Lead Gameplay Designer voor, die alle ideeën op tafel leggen. En vervolgens beslissen die welk idee strookt met wat ze willen bereiken met de game, en wat niet.

Het zijn dus vooral de topmannen bij de DICE studio zelf, die eerder mogen op de vingers getikt worden! Ik denk niet dat een of andere hoge EA clown geeft om het al dan niet hebben van een Commander functie in BF3. Zolang de game maar op tijd de deur uit kan en goed verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik denk dat ik dan toch maar voor Battlefield Premium ga. De prijzen zijn nog niet eens officieel bevestigt (alhoewel ik er van overtuigt ben dat ze wel zullen kloppen). Er is ook zonet bekend gemaakt via Twitter (https://twitter.com/Battlefield/status/207883147747143680) dat er op 4 juni (maandag nacht waarschijnlijk) meer informatie zal komen.

Volgens mij zal Battlefield Premium dan ook uit gaan komen samen met Close Quarters (indien je natuurlijk die Premium koopt, anders moet je nog eens 1 week wachten voor PS en 2 weken voor PC en XBOX360). En ok, buiten die server queu en 2XP exclusief (er zullen volgens mij ook nog 2XP weekends zijn voor spelers zonder Premium, maar ook gewoon extra 2XP weekends die alleen voor Premium zijn). Maar al-bij-al valt de package redelijk mee qua inhoud. Je krijgt alle DLC (B2K hebben de meesten onder ons al, maar je doet alsnog zo'n 10 euro winst!), je krijgt nieuwe gametypes (verwacht zeker nog een free-for-all COD-alike :'(), extra camoflages (dit is nog wel leuk, maar fix dan eerst eens dat je camoflage opgeslagen wordt!), nieuwe wapens (mag ook wel) en nog een aantal dingen.

Zoals je ziet zal de package toch redelijk wat content en nieuwigheden met zich meebrengen. Maar mag ik er wel nog even op wijzen dat als Battlefield 3 zo'n 5 jaar geleden uit kwam we deze volledige Premium package gratis zouden gekregen hebben. Inclusief de maps en de DLC. In die tijd waren wat nieuwe wapens, maps, 2XP weekends en server que's nog gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Feit is ook dat EA nog een andere franchise heeft: Medal of Honor. Het is vooral die franchise waarmee ze CoD volk willen trekken. De laatste MoH had zeer veel weg van de CoD games qua feeling enzo.

Als EA zo verder gaat, zitten ze straks met 2 COD-copycat-franchises en weten gamers niet wat te kiezen. Beter 1 franchise voor COD fans, en 1 voor fans van meer tactische gameplay.
Helemaal mee eens, aan de andere kant kan je je ook afvragen of BF3 net zo een groot succes was geweest als het meer richting BF2 was gegaan en er minder CQB maps waren. In het verlengde daarvan ligt de terechte vraag of we wel net zo veel DLC hadden gekregen als het succes van BF3 minder was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice is gewoon een fan van telfort ;)
Van een BMW X5 naar buslijn 5.

Van dubbel XP naar geen punten.

Feit blijft gewoon, dat ze de game niet goed ondersteunen.
ik game al 15 jaar nu en de laatste jaren worden games goed ondersteund.
ik ga BF3 niet vergelijken met BF2 omdat je ook met de tijd mee moet gaan.
maar alle games die uitkomen worden gepatch binnen 1 a 2 dagen en krijgen veel dure DLC pakketten.

Dice heeft de M26 glitch nu meer dan een maand in de game zitten.
Daarnaast voor de mensen die voor punten spelen of unlocks (en dat is 90% van de spelers) hebben ze geen fix kunnen uitbrengen voor 3 dagen :S (voor ons 2 dagen in EU)

maar goed mijn haat naar dice komt mede door mijn 6 jaren Valve ondersteuning.
2 jaar CSS gespeeld, waarbij er goede servers waren en Valve zorgde voor goede hardware als gameplay fixes. daarna 4 jaar TF2, ook daar maakte valve veel fouten door patches altijd met bugs uit te leveren, maar als ik dat nu vergelijk met DiCE , dan hebben ze het bij Valve echt goed voorelkaar. de langste en meest irritantse bug (overpowerd shield) heeft er 1 week ingezeten en de overige patches / updates waren binnen 1 maximaal 2 dagen opgelost en Dice is dus al een maand bezig om 1 glitch op te lossen.
Heeft dat te maken dat ze hun engine nog niet aan de gang hebben ? of omdat ze multi platform zijn ?
waarom gene PC team en een console team ?

[ Voor 86% gewijzigd door Pykow op 30-05-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Pykow schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:15:

maar goed mijn haat naar dice komt mede door mijn 6 jaren Valve ondersteuning.
2 jaar CSS gespeeld, waarbij er goede servers waren en Valve zorgde voor goede hardware als gameplay fixes. daarna 4 jaar TF2, ook daar maakte valve veel fouten door patches altijd met bugs uit te leveren, maar als ik dat nu vergelijk met DiCE , dan hebben ze het bij Valve echt goed voorelkaar. de langste en meest irritantse bug (overpowerd shield) heeft er 1 week ingezeten en de overige patches / updates waren binnen 1 maximaal 2 dagen opgelost en Dice is dus al een maand bezig om 1 glitch op te lossen.
Heeft dat te maken dat ze hun engine nog niet aan de gang hebben ? of omdat ze multi platform zijn ?
waarom gene PC team en een console team ?
Dice is nergens een maand mee bezig, ze hebben het al lang gefixed alleen gaat het niet uitbrengen omdat ze niet geld willen betalen voor een hotfix door te voeren op de consoles wat eigenlijk belachelijk is al je game 12 miljoen keer verkoopt. Daarnaast moet je natuurlijk de complexiteit van de frostbyte engine niet onderschatten dat is toch wel een strak staaltje programmeren en ik kan begrijpen dat ze nog niet alles helemaal door hebben. Want ze gebruiken ofc nog niet al 6 jaar lang dezelfde engine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 12:08
is er iets met punkbuster? ik word steeds gekicked? moet ik PB updaten? ik kan dat programmatje niet eens vinden op mijn pc. hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
murky123 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:49:
is er iets met punkbuster? ik word steeds gekicked? moet ik PB updaten? ik kan dat programmatje niet eens vinden op mijn pc. hoe werkt dat?
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php

edit

eh sorry deze
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

[ Voor 12% gewijzigd door plob op 30-05-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 12:08
jep daar had ik al wc002292 vandaan maar geen soelaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
Ik zou verwachten dat battlerecorder een premium feature zou worden. Maar dat word een beetje in de doofpot gestopt geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zo, iedereen gaat dus dat achterlijke Premium kopen -O-

Ik zou graag eens zien dat er massaal geen DLC en/of uitgemelkte franchises worden gekocht. Gewoon om ze eens te laten voelen dat de consumenten uiteindelijk hun winst of verlies kunnen bepalen en dat er wel degelijk eens serieus geluisterd moet worden naar de community.

Straks ligt weer de hele rimram in de winkel, wordt de prijs in euro - zoals altijd - weer helemaal gelijkgesteld aan de prijs in dollar en worden er weer bugs geïntroduceerd die er na máanden nog in zitten. Verder gaat iedereen blijven klagen over de franchise en de dure prijs van DLC, maar blijft iedereen het toch lekker kopen. Tja, zo gaat er nooit iets veranderen.

Ik ga het er in ieder geval bij laten. DLC wordt nu (veel) duurder dan de game zelf en er verandert verder toch niets aan het spel. Kan ik beter nog maar eens wat single player games uitspelen die ik hier nog heb staan.

Fuck nostalgie, ik wou dat het me niet zo deed terugdenken aan hoe games in het algemeen vroeger waren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:29:
[...]

Dice is nergens een maand mee bezig, ze hebben het al lang gefixed alleen gaat het niet uitbrengen omdat ze niet geld willen betalen voor een hotfix door te voeren op de consoles wat eigenlijk belachelijk is al je game 12 miljoen keer verkoopt. Daarnaast moet je natuurlijk de complexiteit van de frostbyte engine niet onderschatten dat is toch wel een strak staaltje programmeren en ik kan begrijpen dat ze nog niet alles helemaal door hebben. Want ze gebruiken ofc nog niet al 6 jaar lang dezelfde engine ;)
Daar zit denk ik ook het probleem. DICE heeft volgens mij gewoon een monster van een engine geschapen waar ze zelf nauwelijks controle over hebben. De graphics, de animaties, de physics, de destructie etc samen zorgt voor een enorme hoeveelheid code en krijg alles dan nog maar eens bugvrij. Dit verklaart denk ik ook de mega patches, volgens mij moeten ze ook grote stukken coden vervangen voor een bug omdat het gewoon complexer ligt dan de meeste games. Alleen zou DICE wat meer openheid moeten verschaffen om wat begrip op te wekken waarom het zo lang duurt.

Verder vind ik de casual discussie ook wel overtrokken. In ruil voor commander heeft BF3 toch echt recoil, destructie, zeer goede animaties. Verder is er nu een functionele commo rose die ik ook echt gebruik wat ik nooit had gedacht dat ik die zou gebruiken, camo is echt een gameplay-verdieper en werkt ook echt en dat merk ik wel, de vele attachments en hun herbalancering zorgen ook voor meer diepgang en zo kan ik nog wel doorgaan.

DICE is naar mijn mening naar de volgende formule gegaan bij BF3: Realisme zolang het de gameplay niet schaad. Oke ze zijn te ver gegaan met suppression en ik denk dat ze het memo hebben gekregen wat de meeste hier van vinden en ja ze mogen nog wat doen aan de air vehicles hun balans. Maar dit neemt niet weg dat ik BF3 nog steeds een van de beste FPS games ooit gemaakt vind. Het is niet perfect maar het gras is veel groener aan deze kant van de straat, uiteraard zodra je een FXAA injector hebt geinstaleed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

PixelShooter schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:13:
Zo, iedereen gaat dus dat achterlijke Premium kopen -O-

Ik zou graag eens zien dat er massaal geen DLC en/of uitgemelkte franchises worden gekocht. Gewoon om ze eens te laten voelen dat de consumenten uiteindelijk hun winst of verlies kunnen bepalen en dat er wel degelijk eens serieus geluisterd moet worden naar de community.

Straks ligt weer de hele rimram in de winkel, wordt de prijs in euro - zoals altijd - weer helemaal gelijkgesteld aan de prijs in dollar en worden er weer bugs geïntroduceerd die er na máanden nog in zitten. Verder gaat iedereen blijven klagen over de franchise en de dure prijs van DLC, maar blijft iedereen het toch lekker kopen. Tja, zo gaat er nooit iets veranderen.

Ik ga het er in ieder geval bij laten. DLC wordt nu (veel) duurder dan de game zelf en er verandert verder toch niets aan het spel. Kan ik beter nog maar eens wat single player games uitspelen die ik hier nog heb staan.

Fuck nostalgie, ik wou dat het me niet zo deed terugdenken aan hoe games in het algemeen vroeger waren. :(
Give this man a beer _O_

Gelukkig zijn er nog mensen die NEE! durven te zeggen in dit topic! Het is dat ik BF3:LE gratis heb kunnen spelen tot nu toe en de Bèta enigzins wat beloofde voor infantry mode, maar anders had ik het gewoon helemaal niet gespeeld/gekocht vanwege de troep die DICE ervan had gemaakt met BF2 :|

Hierboven post iemand wat MoH:AA plaatjes : Dat was nog eens een game !! Quake III engine met destruction hier en daar en veel betere gameplay dan BF1942 :P
Daar komen ook de CoD developers vandaan voor een deel, echter is dat gruwelijk misgegaan na CoD 2 helaas :/

Eigenlijk zouden we met zijn allen ArmA II moeten gaan spelen, maar velen vinden dat saai omdat het niet snel genoeg is allemaal : In feite hetzelfde volk dat Battlefield verpest heeft dus...
Triest ook dat het nu opeens populair is vanwege een Zombie mod :F Het spel zelf in zijn Vanilla vorm is zoo gaaf !!

Dit jaar komen zowel CS:GO als ArmA III uit en ik hoop stiekem dat iedereen vanaf dat moment Battlefield 3 lekker laat stof happen in Origin >:)
Patch support van Valve en Bohemia Interactive is iets waar DICE flink wat van kan leren : Fatsoenlijk contact met de spelers en lekker snel patchen wat gepatcht moet worden :Y)

"Say NO! to DLC crap & crappy support!" d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Komen jullie wel in games?
Bij mij blijft hij de hele tijd op loading level hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mod? Welk spel? En waar kan ik dat kopen?
Ik wil mods! Een zombie (of nog beter: dino) mod voor BF3 zou ik gelijk downloaden hoor! Gewoon weer eens wat anders. Maar dat mag natuurlijk weer niet van EA, want dan kunnen ze het niet zelf verkopen. En ondertussen maakt DICE er een potje van.

BF premium ga ik ook echt niet kopen; ze kunnen de pot op. Zolang het basisspel niet eens fatsoenlijk werkt heb ik er geen vertrouwen in dat het in DLC opeens wel allemaal koek en ei is. Zoveel speel ik trouwens ook niet meer, het wordt een beetje eentonig en sinds de patch draait het ook niet meer zo lekker hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alstublieft, iets beters zul je niet vinden!
Afbeeldingslocatie: http://www.duvelmoortgat.be/data/uploads/brands/packshots_DMC_duvel.jpg
Gelukkig zijn er nog mensen die NEE! durven te zeggen in dit topic! Het is dat ik BF3:LE gratis heb kunnen spelen tot nu toe en de Bèta enigzins wat beloofde voor infantry mode, maar anders had ik het gewoon helemaal niet gespeeld/gekocht vanwege de troep die DICE ervan had gemaakt met BF2 :|

Hierboven post iemand wat MoH:AA plaatjes : Dat was nog eens een game !! Quake III engine met destruction hier en daar en veel betere gameplay dan BF1942 :P
Daar komen ook de CoD developers vandaan voor een deel, echter is dat gruwelijk misgegaan na CoD 2 helaas :/

Eigenlijk zouden we met zijn allen ArmA II moeten gaan spelen, maar velen vinden dat saai omdat het niet snel genoeg is allemaal : In feite hetzelfde volk dat Battlefield verpest heeft dus...
Triest ook dat het nu opeens populair is vanwege een Zombie mod :F Het spel zelf in zijn Vanilla vorm is zoo gaaf !!

Dit jaar komen zowel CS:GO als ArmA III uit en ik hoop stiekem dat iedereen vanaf dat moment Battlefield 3 lekker laat stof happen in Origin >:)
Patch support van Valve en Bohemia Interactive is iets waar DICE flink wat van kan leren : Fatsoenlijk contact met de spelers en lekker snel patchen wat gepatcht moet worden :Y)

"Say NO! to DLC crap & crappy support!" d:)b
Glorious game. _/-\o_ Was mijn eerste shooter ooit. Toen betekende single player nog iets in shooters. Met een degelijk verhaal en niet puur lineair. En de muziek was ook fantastisch.
Blij dat Deus Ex Human Revolution dit in deze tijd ook nog kan waarmaken. Een zeldzaam pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Alstublieft, iets beters zul je niet vinden!
[afbeelding]
Hmm, dat gaat er altijd wel in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik ben ook wel een Battlefield-fan. Maar ik moet zeggen dat ik me de laatste tijd meer kan vinden bij TDM. Daarom zal volgens mij Close Quarters zeker niet mis zijn hoor. Het zijn geen grote maps/gevechten met voertuigen enzovoort, maar ik vindt dat Battlefield 3 hiervoor juist beter is. Jammer dan weer wel dat het Battlefield 2 gevoel weg is. Maar dat komt dan misschien met de volgende DLC.

Ik denk dat iedereen een klein beetje begint te overdrijven. Oke, DICE communiceert weinig. Maar we mogen niet vergeten dat de vorige grote patch ook veel nieuwigheden met zich mee bracht die niet eens in de patch notes stonden. Denk maar aan de large-conquest (extra vlag) voor consoles, de palen waarvan de bovenkant afbreekt, je eigen ping kunnen zien. Het zijn allemaal maar kleine dingen, maar het zijn juist die details die het afwerken. Ik hoop dat DICE binnenkort weer een mooie supergrote patch kan afleveren en ditmaal zonder bugs of fouten en dat we hierdoor met z'n allen eindelijk kunnen gaan genieten van mooie balanced matches in zowel de nieuwe (CQ) als de vanilla en B2K mappen. Vergeet ook niet dat CQ een aantal nieuwe wapens met zich mee zal brengen.

Met CQ zijn we dan weer een tijdje zoet tot Armored Kill dan uit komt. Het zou de grootste map in de Battlefield historie bevatten (hadden ze dat voor de release van Battlefield ook niet gezegt?) en zal meer gericht zijn op de echte Battlefield spelers. Waarbij teamplay crusiaal is, en voertuigen onmisbaar zijn.

Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik ook vind dat de prijs redelijk duur is. Maar dat is nu eenmaal zo. Elke game vraagt tegenwoordig (veel) geld voor DLC. Wees blij dat DICE nog DLC (mappen, wapens, camo's enz.) uitbrengt. Bij veel games is het de laatste jaren slechter gesteld en moet je zelfs voor alleen maar een aantal mappen (COD-alike) gaan betalen, en dit voor zeer grote bedragen. En ook al heb je B2K al, je spaart nog altijd 10 euro uit! En wil je een bepaalde DLC niet, koop het dan gewoon los en geniet niet van de extra features die Premium zal bieden.

Ik hoop dat we dus op 4 juni meer informatie krijgen omtrent dit alles.

EDIT: Nog even meedelen dat DICE zonet hun NOTICE bericht aangepast hebben op Battlelog. Er is nu het volgende te lezen: We are aware of a problem wherein some players' stats and XP are not being recognized against their profiles after matches. We are investigating and working to resolve this issue. Thank you for your patience.

Eigenlijk is dit precies hetzelfde als voordien, alleen denken spelers nu nog meer dat ze echt hard hun best doen om het te fixen NOT!

[ Voor 9% gewijzigd door Qlii256 op 30-05-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
We are aware that some players are experiencing a problem where their in-game stats and experience are not being recognized towards their progression on Battlelog or in-game. While we are working to resolve this issue we have also identified what can cause this problem to occur.

This issue only affects games in which a player uses the FAMAS weapon. In any game where the FAMAS is used there is a chance that player stats and experience will not be recognized after the game. We are temporarily recommending that players avoid using the FAMAS and spread the word to fellow players to avoid the problems this error can cause.

This advisory and problem are temporary and we expect to have them soon. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine extra dingen zijn natuurlijk leuk, maar als er dan een bug van het kaliber M26 in zit, worden deze totaal overschaduwd. We overdrijven natuurlijk wel, maar ik verwacht voor m'n geld wel een spel dat niet broken is zonder 3rd party tools.

Die Day-Z mod klinkt trouwens über episch! Toch maar eens even Arma gaan *proberen* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ga jij nu een beetje ea's betalende klanten weghalen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:46:
Kleine extra dingen zijn natuurlijk leuk, maar als er dan een bug van het kaliber M26 in zit, worden deze totaal overschaduwd. We overdrijven natuurlijk wel, maar ik verwacht voor m'n geld wel een spel dat niet broken is zonder 3rd party tools.

Die Day-Z mod klinkt trouwens über episch! Toch maar eens even Arma gaan *proberen* O-)
Er is een legale Arma 2 Free versie, maar dit is niet perfect compatibel met de mod. Zie http://cl.ly/002k1k2k20461g2j3334/o (2de paragraaf).
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:51:
[...]

Ga jij nu een beetje ea's betalende klanten weghalen? >:)
Haha, neen hoor. Day-Z is echt veel meer hardcore dan BF3, dus in principe richt het zich niet op zelfde publiek ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 30-05-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist nog ffe BF3 geprobeerd, ik ben nog altijd goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
DanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:15:
[...]

Daar zit denk ik ook het probleem. DICE heeft volgens mij gewoon een monster van een engine geschapen waar ze zelf nauwelijks controle over hebben. De graphics, de animaties, de physics, de destructie etc samen zorgt voor een enorme hoeveelheid code en krijg alles dan nog maar eens bugvrij. Dit verklaart denk ik ook de mega patches, volgens mij moeten ze ook grote stukken coden vervangen voor een bug omdat het gewoon complexer ligt dan de meeste games. Alleen zou DICE wat meer openheid moeten verschaffen om wat begrip op te wekken waarom het zo lang duurt.

Verder vind ik de casual discussie ook wel overtrokken. In ruil voor commander heeft BF3 toch echt recoil, destructie, zeer goede animaties. Verder is er nu een functionele commo rose die ik ook echt gebruik wat ik nooit had gedacht dat ik die zou gebruiken, camo is echt een gameplay-verdieper en werkt ook echt en dat merk ik wel, de vele attachments en hun herbalancering zorgen ook voor meer diepgang en zo kan ik nog wel doorgaan.

DICE is naar mijn mening naar de volgende formule gegaan bij BF3: Realisme zolang het de gameplay niet schaad. Oke ze zijn te ver gegaan met suppression en ik denk dat ze het memo hebben gekregen wat de meeste hier van vinden en ja ze mogen nog wat doen aan de air vehicles hun balans. Maar dit neemt niet weg dat ik BF3 nog steeds een van de beste FPS games ooit gemaakt vind. Het is niet perfect maar het gras is veel groener aan deze kant van de straat, uiteraard zodra je een FXAA injector hebt geinstaleed. :+
Daniel ik ben het volledig met je eens.

Laten we voorop stellen dat ik van Call of Duty afkom en ze allemaal heb gespeeld tot aan Black Ops. Ik heb Modern Warfare 3 dan ook nog geen seconden gespeeld. Toen ik de Beta van Battlefield 3 ging spelen vond ik het geweldig. Waarom wat een realisme met de flashlights en de Lasers die je verblinden de animaties de vernietiging van gebouwen ect. Toen ik de echte game ging spelen was ik nog steeds weggeblazen door het geweld van voertuigen en de vernietiging van gebouwen.

De engine is geweldig en ziet er goed uit alleen net als Daniel aangeeft zal het wel enige moeite kosten om alle bugs eruit te halen. Het daarom ook logisch dat men eerst Close Quarters uitbrengt en dan pas Armored Assault. Dit is simpel weg omdat als jij de grootste map ooit in battlefield uitbrengt je zeker wilt weten dat hij goed is en als je dan toch de game twee kanten op gaat uitbreiden dan kun je net zo goed eerst de kleine relatief wat makkelijker te maken mappen maken en ondertussen zorgen dat de grote mappen ook goed worden en deze wat later uitbrengen. Daarnaast zullen er nieuwe voertuigen zitten in de Armored Assault DLC dus die moeten ook goed getest worden.

Over Nieuwe Wapens gesproken ik heb nog nooit bij call of duty nieuwe wapens gehad. Kijk
Je koopt er ongeveer 20 tot 30 nieuwe wapens bij dus je hebt ongeveer een compleet nieuw spel gekocht in plaats van alleen nieuwe mappen. Daarnaast komen er met de DLC ook nieuwe voertuigen.

Ik ben het er dan ook niet mee eens dat Battlefield 3 steeds meer op CoD gaat lijken omdat ik van menig Dice meer bezig is vernieuwing voor iedereen te brengen aan de ene kant door met een DLC te komen waarbij mensen te vrede worden gesteld die neushaar kanalen spelen en metro en grand bazar. Aan de andere kant mensen te vrede stellen die graag capian border enzo spelen. Dus wat kleinere snellere actie of wat langzamere grote actie.

Als laatste zijn het toch echt de mensen die vaak games niet leuk maken. En dat zie je voornamelijk bij COD waar mensen echt kapot worden gescholden en noobs rondlopen om mensen te irriteren. Dat valt bij Battlefield nog realtief mee. Maar om een voorbeeld te noemen neem de M26 Dart Bug die zou niet erg zijn als er niet van die Noobs rondliepen die kosten wat kost willen winnen. Ook al bederf je daarmee het spelplezier van andere. Bedoel iedereen hier moet toegeven dat de beste games zijn de games die je net wint of verliest omdat je team net wat tactiek had of wat te weinig. Games waarbij elke seconde een gevecht is. Waarbij een team goed omgaat met zijn voertuigen en waarbij het _/-\o_ is voor alle spelers. Vechten tot aan de laatste man. Games waarbij je constant mooie airbattles ziet en tank battles. Dat maakt battlefield gewoon een goed spel De actie in combinatie met het gevoel van eenheid met je team waarbij iedereen zijn skills inzet om te winnen. Als je een server hebt waar het daarom gaat heb je de beste gameplay ter wereld en dat mag best wat kosten en best wat schoonheidsfoutjes hebben.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, binnen 5 minuten door 2 mensen voor hacker uitgemaakt. Ik speelde dan ook echt goddelijk goed. :+

http://battlelog.battlefi...how/33157646/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Trouwens nog wat vergeten te vragen : Is er een nieuwe bug @ Grand Bazaar bekend waarbij je tussen A en D op dat lage dak kan komen ?? Laatste keer dat ik speelde werd het constant door een groepje misbruikt en heel het potje was totaal naar de klote : 0,0 lol :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
GvanGiessen schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:54:
[...]

Daniel ik ben het volledig met je eens.

Laten we voorop stellen dat ik van Call of Duty afkom en ze allemaal heb gespeeld tot aan Black Ops. Ik heb Modern Warfare 3 dan ook nog geen seconden gespeeld. Toen ik de Beta van Battlefield 3 ging spelen vond ik het geweldig. Waarom wat een realisme met de flashlights en de Lasers die je verblinden de animaties de vernietiging van gebouwen ect. Toen ik de echte game ging spelen was ik nog steeds weggeblazen door het geweld van voertuigen en de vernietiging van gebouwen.

De engine is geweldig en ziet er goed uit alleen net als Daniel aangeeft zal het wel enige moeite kosten om alle bugs eruit te halen. Het daarom ook logisch dat men eerst Close Quarters uitbrengt en dan pas Armored Assault. Dit is simpel weg omdat als jij de grootste map ooit in battlefield uitbrengt je zeker wilt weten dat hij goed is en als je dan toch de game twee kanten op gaat uitbreiden dan kun je net zo goed eerst de kleine relatief wat makkelijker te maken mappen maken en ondertussen zorgen dat de grote mappen ook goed worden en deze wat later uitbrengen. Daarnaast zullen er nieuwe voertuigen zitten in de Armored Assault DLC dus die moeten ook goed getest worden.

Over Nieuwe Wapens gesproken ik heb nog nooit bij call of duty nieuwe wapens gehad. Kijk
Je koopt er ongeveer 20 tot 30 nieuwe wapens bij dus je hebt ongeveer een compleet nieuw spel gekocht in plaats van alleen nieuwe mappen. Daarnaast komen er met de DLC ook nieuwe voertuigen.

Ik ben het er dan ook niet mee eens dat Battlefield 3 steeds meer op CoD gaat lijken omdat ik van menig Dice meer bezig is vernieuwing voor iedereen te brengen aan de ene kant door met een DLC te komen waarbij mensen te vrede worden gesteld die neushaar kanalen spelen en metro en grand bazar. Aan de andere kant mensen te vrede stellen die graag capian border enzo spelen. Dus wat kleinere snellere actie of wat langzamere grote actie.

Als laatste zijn het toch echt de mensen die vaak games niet leuk maken. En dat zie je voornamelijk bij COD waar mensen echt kapot worden gescholden en noobs rondlopen om mensen te irriteren. Dat valt bij Battlefield nog realtief mee. Maar om een voorbeeld te noemen neem de M26 Dart Bug die zou niet erg zijn als er niet van die Noobs rondliepen die kosten wat kost willen winnen. Ook al bederf je daarmee het spelplezier van andere. Bedoel iedereen hier moet toegeven dat de beste games zijn de games die je net wint of verliest omdat je team net wat tactiek had of wat te weinig. Games waarbij elke seconde een gevecht is. Waarbij een team goed omgaat met zijn voertuigen en waarbij het _/-\o_ is voor alle spelers. Vechten tot aan de laatste man. Games waarbij je constant mooie airbattles ziet en tank battles. Dat maakt battlefield gewoon een goed spel De actie in combinatie met het gevoel van eenheid met je team waarbij iedereen zijn skills inzet om te winnen. Als je een server hebt waar het daarom gaat heb je de beste gameplay ter wereld en dat mag best wat kosten en best wat schoonheidsfoutjes hebben.
Daar ben ik als bf veteraan het dus niet mee eens, jij vindt het team werk in bf3 goed, ik ben van mening dat er haast geen team werk is en je dit alleen kunt forceren als je met vrienden via team speak communiceerd.
Als je ziet hoeveel middelen bf2 had om team play te bevorderen, je had squad leader die via way points op de mini map kon aan geven wat de squad moest doen.
Er was een commander die over zicht over het hele speel veld had en wist wat de vijand ging doen en squad leaders kon aan sturen, hij kon ze ook helpen met spotten, arty en supply crates.

Het niveau is heel erg omlaag gebracht in bf3, de reden is dat dice een breder publiek wilde aan spreken, een casual gamer wil niet moeilijk doen en heeft al helemaal geen zin om tijd te besteden aan het leren van het spel.
Ook wilde EA graag een deel van de taart hebben genaamd cod dus ze hebben bf3 ook toegankelijker gemaakt voor die spelers groep.
De drempel van cod naar bf2 was veel te hoog, de drempel van cod naar bf3 is veel lager en het heeft klaar blijkelijk ook gewerk want zie waar cod naar toe gaat.
nero355 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:14:
Trouwens nog wat vergeten te vragen : Is er een nieuwe bug @ Grand Bazaar bekend waarbij je tussen A en D op dat lage dak kan komen ?? Laatste keer dat ik speelde werd het constant door een groepje misbruikt en heel het potje was totaal naar de klote : 0,0 lol :/
Tip bekijk die bomen eens om de hoek :)

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 30-05-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:07:
Ha, binnen 5 minuten door 2 mensen voor hacker uitgemaakt. Ik speelde dan ook echt goddelijk goed. :+

http://battlelog.battlefi...how/33157646/1/184991456/
DanielWW2 = man
Enemy team = meloen

They couldn't handle it.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-ept0W7RdOxc/Tw3mJuZctoI/AAAAAAAAAjo/U4bV6GEaWGg/s1600/gif-man-eating-water-melon.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:24:
[...]

DanielWW2 = man
Enemy team = meloen

They couldn't handle it.

[afbeelding]
Mis ik iets of zie ik echt gewoon maar 'n K/D van 6/1 staan en een score van 807? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixelShooter schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:38:
[...]

Mis ik iets of zie ik echt gewoon maar 'n K/D van 6/1 staan en een score van 807? :?
Ja, ze waren nogal butthurt. En ik joinde wel laat in de game vandaar de score. :+
Maar als ik een hacker was dan zou het toch wel ietsje beter zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:40:
[...]

Ja, ze waren nogal butthurt. En ik joinde wel laat in de game vandaar de score. :+
Maar als ik een hacker was dan zou het toch wel ietsje beter zijn geweest.
Of je bent gewoon een hele slechte hacker die heb je ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:57:
[...]

Of je bent gewoon een hele slechte hacker die heb je ook :+
Dat kan natuurlijk ook nog.
Je faalt dan alleen wel heel erg, heb je hacks en dan bak je er alsnog niks van. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Het werkt hierzo. Als je unlocks wilt behouden. Moet je voor dat de ronde is afgelopen afsluiten en een andere server zoeken. Dus uitloggen en op een andere server voor paar seconde inloggen/spelen.
Ik wacht totdat Steam de Arma uitbreidingen weer in de sales gooien. Die zombie mod, waar iedereen maar overheeft... ik ben getriggerd. Kan ik gelijk Project Reality eens oppakken.

[ Voor 76% gewijzigd door noud op 31-05-2012 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
PixelShooter schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:13:
Straks ligt weer de hele rimram in de winkel, wordt de prijs in euro - zoals altijd - weer helemaal gelijkgesteld aan de prijs in dollar
Op dit moment is dat met inachtneming van BTW ook wel terecht hoor. 50 dollar is ongeveer 41 euro, daar komt dan weer 19% bij, maar in veel landen 21% en dan heb je 49 euro. Die 4 euro per transactie ben je gedeeltelijk ook al weer kwijt bij het terugwisselen naar dollars.

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAG nummero 4 zonder stats en xp.
Toch maar een kijkje nemen naar ARMA ? als die wel onderhouden wordt.

Battlefield 3 en MW3 zitten nu heel dicht bijelkaar qua games.
Beide vragen heel veel geld van je door dure DLC's te maken met weinig content die je meestal toch gaat kopen.
BF3 Premium en CoD Elite zijn ongeveer de zelfde systemen
BF3 krijgt nu kleine maps als in CoD, dus waar battlefield om bekend stond, grote open maps met voertuigen is een stuk minder geworden. Mensen spelen alleen nog maar TDM en city maps op uitzonderingen na.
Na het uitbrengen van de game gaan ze reclame maken voor een nieuwe titel (Black ops 2 , MoH en laat ze hun game gewoon weg roesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
NLsandman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Daar ben ik als bf veteraan het dus niet mee eens, jij vindt het team werk in bf3 goed, ik ben van mening dat er haast geen team werk is en je dit alleen kunt forceren als je met vrienden via team speak communiceerd.
Als je ziet hoeveel middelen bf2 had om team play te bevorderen, je had squad leader die via way points op de mini map kon aan geven wat de squad moest doen.
Er was een commander die over zicht over het hele speel veld had en wist wat de vijand ging doen en squad leaders kon aan sturen, hij kon ze ook helpen met spotten, arty en supply crates.

Het niveau is heel erg omlaag gebracht in bf3, de reden is dat dice een breder publiek wilde aan spreken, een casual gamer wil niet moeilijk doen en heeft al helemaal geen zin om tijd te besteden aan het leren van het spel.
Ook wilde EA graag een deel van de taart hebben genaamd cod dus ze hebben bf3 ook toegankelijker gemaakt voor die spelers groep.
De drempel van cod naar bf2 was veel te hoog, de drempel van cod naar bf3 is veel lager en het heeft klaar blijkelijk ook gewerk want zie waar cod naar toe gaat.
Ik zeg niet dat het teamwerk goed is in BF3. Het is namelijk eerder niet goed dan wel goed. Ik zeg dat waneer je in een server zit waar het teamspel wel goed is dat je je erg kunt vermaken en totaal moet knokken voor de overwinning. Ik kan niet zeggen of het met een commander beter of slechter is omdat ik bf2 niet heb gespeeld. Wat ik soms zie is dat mensen communiseren en dat dat een hoop scheelt.
Als ik iets toe zou mogen voegen aan dit spel dan is het een marnier waarop je je server joint en direct op een teamspeak zit van de desbetreffende server waardoor twee teams goed en snel met elkaar kunnen communiseren dat zou al een hoop schelen

Ik ben het met je eens dat het spel misschien net iets te toegankelijk is geworden. Dat is aan de ene kant jammer. Maar aan de andere kant is er de trent van je moet iets ineens kunnen die steeds meer opduikt in games.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Vandaag kom de patch notes voor volgende patch! Ik hoop dat hij volgende week samen met CQ uit komt.
“Stay tuned, Battlefield fans – We’ve got details on the upcoming patch coming tomorrow.”

[ Voor 36% gewijzigd door Qlii256 op 31-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zijn die nieuwe wapens dan alleen op de nieuwe mappen te gebruiken? Of krijgen wij ze ook in een patch?
Ik twijfel er niet over om de DLC aan te schaffen, dus loop ik dan alle nieuwe wapens mis?
En als die beter zijn, gaat iedereen ze natuurlijk gebruiken.

Nu inmiddels al 4 weken BF3 niet aangeraakt, en wat ik zo lees, is er nog niks verbeterd.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wou gisteren eens lekker bf3 in 3d spelen met xbox controller op me nieuwe 47”3d. Maar het spel crashed
dus heel leuk als je de 3d mode aanzet. Achja me stats wel behoud van een freefall (controller + 3d) denk ik :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 22-09 16:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Pykow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:11:
DAG nummero 4 zonder stats en xp.
Toch maar een kijkje nemen naar ARMA ? als die wel onderhouden wordt.

Battlefield 3 en MW3 zitten nu heel dicht bijelkaar qua games.
Beide vragen heel veel geld van je door dure DLC's te maken met weinig content die je meestal toch gaat kopen.
BF3 Premium en CoD Elite zijn ongeveer de zelfde systemen
Met het verschil (als het uitgelekte materiaal klopt) dat 'Premium' bij Battlefield 3 een one-time fee is, waar het bij CoD Elite een dienst is waar jaarlijks geld voor opgehoest moet worden.
BF3 krijgt nu kleine maps als in CoD, dus waar battlefield om bekend stond, grote open maps met voertuigen is een stuk minder geworden.
Dat klopt, voor de eerstvolgende DLC. Daarna zouden ook weer grote maps aan de beurt moeten zijn.
Mensen spelen alleen nog maar TDM en city maps op uitzonderingen na.
Dit is erg overdreven. Ik heb nooit problemen om goed gevulde servers te vinden met grote maps. En dat zijn echt geen uitzonderingen.
Na het uitbrengen van de game gaan ze reclame maken voor een nieuwe titel (Black ops 2 , MoH en laat ze hun game gewoon weg roesten)
Black Ops 2 komt niet van DICE/EA, maar van Treyarch/Activision. Blaat niet.

Als Battlefield 3 Premium een eenmalige aanschaf is, dan zie ik het eerder niet als DLC of als een betaalde dienst, maar meer als een grote uitbreiding net zoals men die in een ver verleden voor spellen had (kent iemand Battlefield 2: Special Force nog?). De voorrang op queues moet eruit en double XP weekends moeten gewoon voor iedereen gelden, maar voor de rest zie ik hier geen problemen mee.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Special Firces aaaaaaaaaaaaaaaaaah nostalgie.. :P Wat een geweldige uitbreiding was dat. Night Vison, een haak met touw om een muurtje op te klimmen, ziplines waren ook erg vet.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Zep Man schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Met het verschil (als het uitgelekte materiaal klopt) dat 'Premium' bij Battlefield 3 een one-time fee is, waar het bij CoD Elite een dienst is waar jaarlijks geld voor opgehoest moet worden.

[...]
Dat klopt, voor de eerstvolgende DLC. Daarna zouden ook weer grote maps aan de beurt moeten zijn.

[...]
Dit is erg overdreven. Ik heb nooit problemen om goed gevulde servers te vinden met grote maps. En dat zijn echt geen uitzonderingen.

[...]
Black Ops 2 komt niet van DICE/EA, maar van Treyarch/Activision. Blaat niet.

Als Battlefield 3 Premium een eenmalige aanschaf is, dan zie ik het eerder niet als DLC of als een betaalde dienst, maar meer als een grote uitbreiding net zoals men die in een ver verleden voor spellen had (kent iemand Battlefield 2: Special Force nog?). De voorrang op queues moet eruit en double XP weekends moeten gewoon voor iedereen gelden, maar voor de rest zie ik hier geen problemen mee.
Alsof ik niet weet dat black ops 2 niet van EA is damn, ik heb het er toch over dat BF3 en MW3 (daarmee bedoel ik dus ook de ontwikkelaars) dicht bij elkaar komen met dezelfde patch.

CoD elite hoef je ook maar 1x voor te betalen :S want ieder jaar komt er een nieuwe CoD dus ook nieuwe CoD elite.
Battlefield 3 heeft straks premium en als battlefield 4 uit gaat komen dan betaal je nog een keer voor premium. dus komt op het zelfde neer. Ik ben het met je eens dat ze exclusief Double XP en voorrang geven op servers moet vervallen en eigenlijk mensen dwingt om het te kopen. Ik denk dat je echt super veel commentaar gaat krijgen als je zonder premium zit te wachten en opeens merkt dat je achter in de rij komt te staan omdat er wat premium gastjes voor je komen. Waarschijnlijk komt dice dan met een bericht dat ze ermee bezig zijn en 5 maanden later komt er dan waarschijnlijk een patch.

Toch verwacht ik dat heel veel BF3 gamers die premium pack gaan kopen.
als is het maar om extra content te hebben op 4 juni.

paar post terug hadden we het nog over de release datum en wanneer Premium uit zou komen.
Ik hoor nu steeds meer berichten en details dat het gewoon 4 juni gaat worden. Morgen krijgen we meer detail over de patch en Maandag / Dinsdag komt dan de Premium patch

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 31-05-2012 10:29 ]

Pagina: 1 ... 205 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.