Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die weet wanneer de patch notes er komen? Ik hoop nog deze voormiddag en misschien, heel misschien zit Battlerecorder er tussen :D

Het zou super gaaf zijn als die patch lijst nog langer is dan de vorige met Battlerecorder en spectator mode. Want ze moeten toch ooit eens die Create match functie op Battlelog gaan gebruiken? En is het niet met deze patch, dan waarschijnlijk binnen 2 - 3 maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik had gelezen dat het aan de famas lag, als iemand in de server de famas gebruikt kan dat de hele stats van een potje verknallen... Was al gepost 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door bloodlynx op 31-05-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:19

The Zep Man

🏴‍☠️

bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:31:
Ik had gelezen dat het aan de famas lag, als iemand in de server de famas gebruikt kan dat de hele stats van een potje verknallen...
Is al gepost:
leosand schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:46:
We are aware that some players are experiencing a problem where their in-game stats and experience are not being recognized towards their progression on Battlelog or in-game. While we are working to resolve this issue we have also identified what can cause this problem to occur.

This issue only affects games in which a player uses the FAMAS weapon. In any game where the FAMAS is used there is a chance that player stats and experience will not be recognized after the game. We are temporarily recommending that players avoid using the FAMAS and spread the word to fellow players to avoid the problems this error can cause.

This advisory and problem are temporary and we expect to have them soon. Thank you for your patience.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NLsandman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Daar ben ik als bf veteraan het dus niet mee eens, jij vindt het team werk in bf3 goed, ik ben van mening dat er haast geen team werk is en je dit alleen kunt forceren als je met vrienden via team speak communiceerd.
Als je ziet hoeveel middelen bf2 had om team play te bevorderen, je had squad leader die via way points op de mini map kon aan geven wat de squad moest doen.
Er was een commander die over zicht over het hele speel veld had en wist wat de vijand ging doen en squad leaders kon aan sturen, hij kon ze ook helpen met spotten, arty en supply crates.

Het niveau is heel erg omlaag gebracht in bf3, de reden is dat dice een breder publiek wilde aan spreken, een casual gamer wil niet moeilijk doen en heeft al helemaal geen zin om tijd te besteden aan het leren van het spel.
Ook wilde EA graag een deel van de taart hebben genaamd cod dus ze hebben bf3 ook toegankelijker gemaakt voor die spelers groep.
De drempel van cod naar bf2 was veel te hoog, de drempel van cod naar bf3 is veel lager en het heeft klaar blijkelijk ook gewerk want zie waar cod naar toe gaat.
QFT ! d:)b

BF3 is een geweldig spel, zeker ook qua graphics, maar heeft imho nog maar weinig te maken met de oude BF series. Het is dumbed down jammer genoeg..

Vindt het te laat om nog op de ARMA 2 kar te springen maar als deel 3 eind dit jaar uitkomt ga ik er zeker naar kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 31-05-2012 11:10 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Pykow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Battlefield 3 heeft straks premium en als battlefield 4 uit gaat komen dan betaal je nog een keer voor premium. dus komt op het zelfde neer.
Onzin, hoeveel DLC brengt CoD uit, hoeveel DLC staat er op de planning voor battlefield 3?
Bovendien wordt je niet gedwongen om te stoppen met BF3 zodra er een BF4 of BFBC3 is, er zijn genoeg CoD spelers die oudere modern warfare of black ops titels spelen.

CoD elite shit is niet hetzelfde, al is het maar omdat het géén goedkoper alternatief is voor het kopen van alle DLC. BF3 premium is voor 90% een one time fee voor DLC en verder nog wat kleine doelloze meuk, net zoals je kleine doelloze meuk kreeg als je de special edition release van BF3 kocht.

Ik vind iedereen een beetje negatief. Ik snap dat dat vooral door de patch release cycle komt. Dat valt ook niet goed te praten maar het is een strategie die ze hebben gekozen en ze zullen er waarschijnlijk spijt van hebben. Zoals zo vaak gezegd, het komt door consoles. Dice heeft er voor gekozen niet vaker te patchen op PC's en die lijn zullen ze aanhouden. Wat ze wel zullen moeten veranderen is dat ze geen fouten moeten maken zoals de Dart. Juist de projectmatige aanpak van patches die ze nu gebruiken maakt het vermijden van dit soort bugs veel makkelijker dus het is zonde dat het toch gebeurd.

[ Voor 26% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 10:54 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:44:
[...]

Onzin, hoeveel DLC brengt CoD uit, hoeveel DLC staat er op de planning voor battlefield 3?
Bovendien wordt je niet gedwongen om te stoppen met BF3 zodra er een BF4 of BFBC3 is, er zijn genoeg CoD spelers die oudere modern warfare of black ops titels spelen.

CoD elite shit is niet hetzelfde, al is het maar omdat het géén goedkoper alternatief is voor het kopen van alle DLC. BF3 premium is voor 90% een one time fee voor DLC en verder nog wat kleine doelloze meuk, net zoals je kleine doelloze meuk kreeg als je de special edition release van BF3 kocht.

Ik vind iedereen een beetje negatief. Ik snap dat dat vooral door de patch release cycle komt. Dat valt ook niet goed te praten maar het is een strategie die ze hebben gekozen en ze zullen er waarschijnlijk spijt van hebben. Zoals zo vaak gezegd, het komt door consoles. Dice heeft er voor gekozen niet vaker te patchen op PC's en die lijn zullen ze aanhouden. Wat ze wel zullen moeten veranderen is dat ze geen fouten moeten maken zoals de Dart. Juist de projectmatige aanpak van patches die ze nu gebruiken maakt het vermijden van dit soort bugs veel makkelijker dus het is zonde dat het toch gebeurd.
Iedereen maakt fouten, maar je moet het ook weer zelf of met je team oplossen.
op mijn werk maken we ook wel eens fouten en dat lossen we dan binnen 1 dag op als er heel veel klanten last van hebben, dice laat de M26 dart nu al 2,5 maand in de game zitten :S

Ik denk dat het probleem inderdaad bij de consoles liggen en dat ze daarom de PC niet goed ondersteunen, wij PC nerdjes zijn gewent aan bugs en bug FIXING ! je gaat aan je PC tweaken, komt erachter dat het niet goed werkt en los het gelijk weer op, zonder toestemming van Microsoft of Sony, wat dus wel bij de consoles moet gebeuren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

7u5t1c3 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:44:
Ik heb sinds de patch dat als ik gekilled wordt, een hele korte zwarte flits krijg. Gister even de gpu drivers er opnieuw opgezet en de installatie van BF3 gerepareerd, maar dit mocht niet baten. Misschien maar de hele bf3 install eraf gooien en alles opnieuw installeren? Iemand anders hier ook last van?

Verder lijkt het spel iets soepeler te draaien bij mij.
Ik heb dit probleem ook en krijg het maar niet opgelost. Is het nou een anticheat mechanisme of is het een bug of is het iets dat ik zelf op kan lossen?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Techno Overlord schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Ik heb dit probleem ook en krijg het maar niet opgelost. Is het nou een anticheat mechanisme of is het een bug of is het iets dat ik zelf op kan lossen?
Staat niet meteen een fix op, maar blijkbaar nog mensen met dit probleem: http://battlelog.battlefi...view/2832654624954310637/

HOPA! een fix voor jullie beiden: FIX: In Video settings in game, I set my number of screens from 'undefined' to ' 1 '

[ Voor 12% gewijzigd door Qlii256 op 31-05-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 3 Premium lanceert hoogstwaarschijnlijk 4 juni. De betaalservice voor EA’s übershooter spartelde al langer in het roddelcircuit en de uitgever heeft het bestaan ervan nu bevestigd via Joystiq. Daarmee kunnen we de info van een gelekte fact sheet ook meteen voor lief nemen!

Via geruchten vanaf het PlayStation Blog en een gelekte fact sheet in handen van Joystiq, werd het bestaan van Battlefield 3 Premium eigenlijk al bevestigd. EA vermande zich en gaf het eerlijk toe tegenover de laatste:

“Looks like the excitement for Battlefield Premium cannot be contained. For details, please visit Battlefield.com on June 4."

De fact sheet geeft de volgende smakelijke informatie. Battlefield 3-gamers hoeven eenmalig 50 dollar (europrijs moet nog bevestigd worden) op te hoesten en daarvoor krijgen ze toegang tot vijf DLC packs, de pakketten die nu al beschikbaar zijn meegerekend. Je krijgt ook meteen twee weken early access tot de content, plus unieke wapens en items.

Het is echter niet allemaal happy happy joy joy, geeft ook Joystiq toe. Premium-gebruikers krijgen verder toegang tot “powerful features” zoals het resetten van statistieken én voorrang in de wachtrij voor drukke servers! Is natuurlijk niet heel erg netjes dat je daar geld voor moet betalen!

Afbeeldingslocatie: http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld2/battlefieldfactsheet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch denk ik dat het voorrang krijgen in een wachtlijst alleen voor de Consoles geld en niet op de PC.
Why? Simpel op de console heb je servers van EA/DiCE en servers die je in kan huren van DiCE/EA.
op die servers kunnen ze inderdaad spelen met de wachtrijen etc.

Leuk om het weer te zien.
49.99 dollar en 49.99 euro, ze verdienen goed aan de europeanen zo.
het zou 10 euro goedkoper moeten zijn hier in europa.
Ze worden digitaal (via origin) vrij gegeven.
dus geen verzendkosten naar europa etc. gewoon gratis op internet zetten en geld in het laatje krijgen

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 31-05-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:03:
Battlefield 3 Premium lanceert hoogstwaarschijnlijk 4 juni. De betaalservice voor EA’s übershooter spartelde al langer in het roddelcircuit en de uitgever heeft het bestaan ervan nu bevestigd via Joystiq. Daarmee kunnen we de info van een gelekte fact sheet ook meteen voor lief nemen!

Via geruchten vanaf het PlayStation Blog en een gelekte fact sheet in handen van Joystiq, werd het bestaan van Battlefield 3 Premium eigenlijk al bevestigd. EA vermande zich en gaf het eerlijk toe tegenover de laatste:

“Looks like the excitement for Battlefield Premium cannot be contained. For details, please visit Battlefield.com on June 4."

De fact sheet geeft de volgende smakelijke informatie. Battlefield 3-gamers hoeven eenmalig 50 dollar (europrijs moet nog bevestigd worden) op te hoesten en daarvoor krijgen ze toegang tot vijf DLC packs, de pakketten die nu al beschikbaar zijn meegerekend. Je krijgt ook meteen twee weken early access tot de content, plus unieke wapens en items.

Het is echter niet allemaal happy happy joy joy, geeft ook Joystiq toe. Premium-gebruikers krijgen verder toegang tot “powerful features” zoals het resetten van statistieken én voorrang in de wachtrij voor drukke servers! Is natuurlijk niet heel erg netjes dat je daar geld voor moet betalen!

[afbeelding]
Maar de europrijs staat toch ook gewoon op die sheet?

Je krijgt een hoop extra maar volgens mij geen extra wapens als premium member. Wel weapon camo's wat zou moeten betekenen dat je die nu kan veranderen.

Ik ga premium wel halen denk ik. Dat wordt overigens wel de eerste keer dat ik dit doen maar goed hier heb ik baat bij.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:03:

[afbeelding]
misschien even terug lezen? Dit is al lang gepost...

Leuk die bugs eindelijk weer een leuk potje http://battlelog.battlefi...how/33183844/1/241795278/ komen er de stats er niet bij :X Khoop dat de verloren stats er alsnog bijkomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:18:
Special Firces aaaaaaaaaaaaaaaaaah nostalgie.. :P Wat een geweldige uitbreiding was dat. Night Vison, een haak met touw om een muurtje op te klimmen, ziplines waren ook erg vet.
Special Forces was epic _/-\o_ Ik speelde het wel enkel offline tegen bots. Was toen 15 jaar en ik had denkek schrik van online "met de pro's te spelen" :9

Ik was echt gefascineerd door die haak dat je naar eender welk gebouw in het level kon smijten. Was echt technologisch hoogstandje.
En night maps mogen zeker eens terugkeren! En liefst even donker, in plaats van zo schemerdonker zoals bij Nelson Bay in BFBC2 :r
NLsandman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Daar ben ik als bf veteraan het dus niet mee eens, jij vindt het team werk in bf3 goed, ik ben van mening dat er haast geen team werk is en je dit alleen kunt forceren als je met vrienden via team speak communiceerd.
Als je ziet hoeveel middelen bf2 had om team play te bevorderen, je had squad leader die via way points op de mini map kon aan geven wat de squad moest doen.
Er was een commander die over zicht over het hele speel veld had en wist wat de vijand ging doen en squad leaders kon aan sturen, hij kon ze ook helpen met spotten, arty en supply crates.

Het niveau is heel erg omlaag gebracht in bf3, de reden is dat dice een breder publiek wilde aan spreken, een casual gamer wil niet moeilijk doen en heeft al helemaal geen zin om tijd te besteden aan het leren van het spel.
Ook wilde EA graag een deel van de taart hebben genaamd cod dus ze hebben bf3 ook toegankelijker gemaakt voor die spelers groep.
De drempel van cod naar bf2 was veel te hoog, de drempel van cod naar bf3 is veel lager en het heeft klaar blijkelijk ook gewerk want zie waar cod naar toe gaat.
Hell yes, dat waypoint systeem is echt nodig. Biedt zoveel voordelen.
In Karkand zie je dan echt mensen in groepjes over het straat lopen, om dan een flag verderop te gaan capturen. :)

Alleen zou dit in de Karkand map in BF3 niet werken. In de BF2 versie is er veel "fog of war" toegevoegd waardoor je niet ver kunt zien op die map. Dat gaf echt een totaal andere dynamiek.
Als Dice nu eens die mist zou terugbrengen, het zou veel leuker zijn!

Ook de ingame voip is wel grappig. Enkele maanden terug nog is BF2 gespeeld: werd ik ingame uitgescholden door een Indiër (denk ik) die Engelse probeerde te praten.
We waren aan het sneaken naar een flag helemaal achter in Karkand, en blijkbaar stond ik teveel in het zicht en zouden we te snel gezien worden. :P Maar die situaties zijn net episch aan BF2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:18:
[...]

misschien even terug lezen? Dit is al lang gepost...

Leuk die bugs eindelijk weer een leuk potje http://battlelog.battlefi...how/33183844/1/241795278/ komen er de stats er niet bij :X
je meent het :
http://battlelog.battlefi...how/33138662/1/172685289/
en
http://battlelog.battlefi...how/33078763/1/172685289/
en geen punten erbij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
De nieuwe patch waarvan vandaag normaal de patch notes uitkomen zal waarschijnlijk een aantal UI changes met zich meebrengen. Want weapon camo's, daar zal weer een extra knop voor moeten komen. En ik hoop dat ze dit keer een save voor de camo hebben, zodat je die niet telkens opnieuw moet gaan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:17:
[...]

Maar de europrijs staat toch ook gewoon op die sheet?

Je krijgt een hoop extra maar volgens mij geen extra wapens als premium member. Wel weapon camo's wat zou moeten betekenen dat je die nu kan veranderen.

Ik ga premium wel halen denk ik. Dat wordt overigens wel de eerste keer dat ik dit doen maar goed hier heb ik baat bij.
Maar worden die camo's dan wel onthouden of moet je nog steeds om de haverklap dat instellen? >:)

Ik wacht nog even af hoe het zich allemaal gaat ontvouwen rond dat premium gebeuren. Het zure is dat ik ontzettend toe ben aan close quarters, of in elk geval iets nieuws. Niet over 3 weken, maar nu. Dit geldt voor mijn hele bf3 omgeving, ze worden allemaal een beetje bf3 moe gezien hoe de meeste potjes zich nu ontvouwen. Maar dit 'premium' gedrag aanmoedigen stuit me ook wel enorm tegen de borst terwijl ik met liefde 15 euro neerleg voor goede DLC.

Wat ik ook niet snap is dat ze aanvankelijk zo zwaar inzetten op die stats en leaderboards als super speciale feature. Vervolgens zijn die stats en leaderboard feitelijk nutteloos voor anderen dan jezelf, want het is zo afhankelijk van wat je speelt en het is door cheaters totaal vernacheld. Dan nu de optie tot stats resetten....
Hoe kan je dan nog fatsoenlijk stats interpreteren? hacken wordt ermee aangemoedigd of in elk geval niet bemoeilijkt, maak het spul dan meteen private, dan zijn we van een heleboel gezeur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 18:35
Ok BF3 premium is de druppel voor mij.
geeft oneerlijke voordelen tegenover normale spelers die het niet aanschaffen
daarnaast het voelt veelste veel als mw serie achtige praktijken.

Speelde de afgelopen 3 maanden al zeer weinig bf3, vind het nu helemaal wel leuk geweest

Gaat vrolijk verder met dayZ en gaat wachten op arma 3
howdoe bf3 !

[ Voor 11% gewijzigd door osmosis op 31-05-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik denk dat we gewoon de patch notes van vandaag moeten afwachten en dan pas spreken. Wie weet zitten er veel nieuwe features en bug fixes in die we niet verwacht hadden. Als dat zo is, dan zal ik DICE nog een kans geven, indien niet, bye BF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Qlii256 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:36:
Ik denk dat we gewoon de patch notes van vandaag moeten afwachten en dan pas spreken. Wie weet zitten er veel nieuwe features en bug fixes in die we niet verwacht hadden. Als dat zo is, dan zal ik DICE nog een kans geven, indien niet, bye BF!
Je kan nu xp packs kopen en als je wil kanje per wapen geld betalen om er extra wapen mods op te zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Pykow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:17:
het zou 10 euro goedkoper moeten zijn hier in europa.
BTW

[ Voor 60% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Je kan nu xp packs kopen en als je kan per wapen geld betalen om er extra wapen mods op te zetten. :+
Dan koop ik de M26 DART :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ze zouden eigenlijk ook wel een keer iets mogen doen met die gunclub van ze of die veteran status. Die afbeeldingen op mijn battlelog vind ik niet zo heel boeiend, zou liever wat klassieke wapens krijgen (underpowered) maar toch leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dice is eigenlijk echt super chill bezig! Al die whiners, die het spel meer vernachelen dan cheaters en glitchers, rotten ineens allemaal vanzelf op dankzij Premium! Toevallige bijkomstigheid? Ik denk het niet >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:51:
Dice is eigenlijk echt super chill bezig! Al die whiners, die het spel meer vernachelen dan cheaters en glitchers, rotten ineens allemaal vanzelf op dankzij Premium! Toevallige bijkomstigheid? Ik denk het niet >:)
Mooi gezegd! Al dat gezaag en geklaag... hoeveel geef je per week uit aan, ik zeg maar wat, rookwaren, café bezoek, andere 'hobby's'? Ik beleef, persoonlijk, héél veel plezier aan BF3 en geef hiervoor graag 50 EUR aan uit. Laat maar komen die Premium! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We are aware that some players are experiencing a problem where their in-game stats and experience are not being recognized towards their progression on Battlelog or in-game. While we are working to resolve this issue we have also identified what can cause this problem to occur.

This issue only affects games in which a player uses the FAMAS weapon. In any game where the FAMAS is used there is a chance that player stats and experience will not be recognized after the game. We are temporarily recommending that players avoid using the FAMAS and spread the word to fellow players to avoid the problems this error can cause.

This advisory and problem are temporary and we expect to have them soon. Thank you for your patience.
Via Battlefield Facebook.
*zucht* waarom plaatst Dice deze informatie niet op Battlelog??

Via Twitter hebben ze ook gezegd dat morgen de patch notes komen.
Terug, waarom niet via Battlelog ook bekendmaken?

Stelletje incompetente apen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uitleg ? want ik betaal nog steeds 50 euro.
9,5 BTW ? in amerika heb je toch ook gewoon BTW
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Je kan nu xp packs kopen en als je wil kanje per wapen geld betalen om er extra wapen mods op te zetten. :+
Sinds wanneer kan je XP packs kopen dan ? ik weet wel dat je unlock packs kan kopen voor iedere class, voertuig of alles in 1 voor 30 euro. maar ik koop dan geen XP want me rank blijft laag en overal staat dat je hem hebt gekocht en niet hebt gehaald door te spelen.
Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:51:
waarom zouden ze oprotten :P het is maar 50 euro en voordat er weer een leuke game uitkomt zijn we weer paar maanden verder, want in de zomer komt nooit wat uit. ja GTA V volgend jaar
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Mooi gezegd! Al dat gezaag en geklaag... hoeveel geef je per week uit aan, ik zeg maar wat, rookwaren, café bezoek, andere 'hobby's'? Ik beleef, persoonlijk, héél veel plezier aan BF3 en geef hiervoor graag 50 EUR aan uit. Laat maar komen die Premium! 8)
Ik ga de premium ook aanschaffen, ben je gelijk van het gezeik af om iedere DLC los te gaan kopen.
als ik een CoD speler was, dan had ik waarschijnlijk ook CoD Elite gekocht. wat is nu 50 euro ;)
blijft wel nog steeds 10 euro duurder en dat zijn toch heel wat euroknallers bij de mc donalds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Pykow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:06:
[...]

btw is verschillend per staat in de VS,prijzen zie je altijd zonder btw en wordt pas bij de kassa erbij berekend.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
mrsar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:19:
[...]

btw is verschillend per staat in de VS,prijzen zie je altijd zonder btw en wordt pas bij de kassa erbij berekend.
Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het natuurlijk veel geld kost om via Amerika het naar jou Nederlandse Origin die game te transporteren. :+ Moet je na gaan wat voor extra energie dat kost via zo'n internet kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:27:
Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het natuurlijk veel geld kost om via Amerika het naar jou Nederlandse Origin die game te transporteren. :+ Moet je na gaan wat voor extra energie dat kost via zo'n internet kabel.
Dit blijft een discussie die zo oud is als de weg naar Rome.

Als grote uitgevers een extra zakcentje uit de wisselkoers kunnen halen, dan doen ze dat.

Wat mij tegen de borst stuit is dat ook de 1e DLC via deze bundel verkocht wordt, gezien de mensen die vanaf de launch spelen deze allang in bezit hebben.
Doe daar dan ook iets voor in de plaats voor die mensen...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

In Amerika heb je een soort BTW, de Value Added Tax (VAT)Sales Tax. Deze verschilt echter per staat: in sommige staten betaal je niets, in andere kun je tot ±13% aan Sales Tax en andere belastingen er bovenop krijgen. Hierdoor vermelden ze in de VS de prijs online altijd zonder de Sales Tax, omdat afhankelijk van waar je woont dit verschilt. Een soort prijs ex BTW dus.

Als we even uitgaan van de (NL) ex BTW prijs, €42.00 (€49.99 / 1.19), dan kom je volgens google uit op $52.10, wat concreet betekend dat EA $2.11 (€1.70) meer verdiend aan Europeanen dan Amerikanen. (BTW/Sales Tax wordt tenslotte direct afgedragen aan de overheden) En dan "klinkt" (vnl. voor EA's marketing afdeling) €49.99 net wat "ronder" dan €48.29.
Dan laten we overigens wel even buiten beschouwing dat handel drijven EU-breed wat kosten-intensiever is dan handel drijven in de VS, ivm een wirwar aan wetgeving, belastingen, talen etc.
Uiteindelijk valt het dus best wel mee, mede dankzij het feit dat de euro toch ook echt wel ingeboet heeft t.o.v. de dollar. Wat niet heel ongunstig is voor onze export, maar als je dingen uit de VS haalt zijn de mega kortingen van vroeger niet helemaal meer aan de orde :)

[ Voor 1% gewijzigd door Knijnemans op 31-05-2012 13:36 . Reden: Correctie met dank aan Makkelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
[...]
Je zou het zeggen, maar nee dat hebben ze dus niet :). Er is wel sales tax in de meeste staten, maar die geld niet op on-line aankopen.

@Knijnemans, Sales tax is officieel geen vorm van VAT, het verschil is dat sales tax alleen in de laatste schakel (retail) wordt betaald en afgedragen terwijl value added tax (wat btw ook is) vanaf het begin van de keten wordt afgedragen (overigens betalen consumenten het uiteindelijk alsnog, maar de afdracht gebeurd op diverse plekken)

Overigens moet EA die euro's in principe ook weer omwisselen voor dollars, en dat kost hoe dan ook ook nog geld.

[ Voor 40% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Renquin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:29:
[...]

Dit blijft een discussie die zo oud is als de weg naar Rome.

Als grote uitgevers een extra zakcentje uit de wisselkoers kunnen halen, dan doen ze dat.

Wat mij tegen de borst stuit is dat ook de 1e DLC via deze bundel verkocht wordt, gezien de mensen die vanaf de launch spelen deze allang in bezit hebben.
Doe daar dan ook iets voor in de plaats voor die mensen...
Er zit een verschil tussen een zakcentje en gewoon onwijs veel winst, wat dat ze het doen met 15euro -15 dollar oke, maar ze doen het ook met 2000 euro/ 2000dollar (althans genoeg merken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Knijnemans schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:29:
[...]

In Amerika heb je een soort BTW, de Value Added Tax (VAT). Deze verschilt echter per staat: in sommige staten betaal je niets, in andere kun je tot ±13% aan VAT en andere belastingen er bovenop krijgen. Hierdoor vermelden ze in de VS de prijs online altijd zonder de VAT, omdat afhankelijk van waar je woont dit verschilt. Een soort prijs ex BTW dus.
is voor iedere winkel trouwens.

Als toerist kan je deze belasting terug vragen :) de meeste malls hebben hier een winkeltje voor in malls waar veel touristen komen. En in bv new york (manhattan) rekenen ze de VAT er helemaal niet bij als je laat zien dat je buitenlands bent :) altijd erg fijn shoppen daar,want rek-prijs is kostprijs terwijl overal anders met shoppen de schapprijs altijd minder is dan je betaald.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:31:
[...]

Er zit een verschil tussen een zakcentje en gewoon onwijs veel winst, wat dat ze het doen met 15euro -15 dollar oke, maar ze doen het ook met 2000 euro/ 2000dollar (althans genoeg merken).
Jup, maar als je aan de andere kant van de lijn, dus in Amerika, zat, had je dan ook geklaagd dat je 20% minder betaald dan de mensen in de EU?
In Amerika heb je een soort BTW, de Value Added Tax (VAT).
BTW = Belasting Toegevoegde Waarde = Value Added Tax = VAT.
Is gewoon 100% hetzelfde princiepe, alleen kunnen de percentages die gehanteerd worden per staat anders zijn.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Maar stel dat het een key code is, net zoals alle andere dlc. Dan ga je het toch sowieso online kopen? Ik hoop stiekem dat dat het geval zal zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Tjah, als bf3 speler kom je eigenlijk niet onder Battlefield premium uit. Stel ik wil de hoesjes van de DLC ook (staat mooi in de kast), dan moet ik elke keer 2 weken sowieso wachten. Daarnaast is de extra content voor mij ook wel leuk, gezien het feit dat ik graag alles unlock. Daarbij ben ik nog s student, dus wat ik kan besparen bespaar ik graag! Brengt mij in een lastig pakket.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:31:
@Knijnemans, Sales tax is officieel geen vorm van VAT, het verschil is dat sales tax alleen in de laatste schakel (retail) wordt betaald en afgedragen terwijl value added tax (wat btw ook is) vanaf het begin van de keten wordt afgedragen (overigens betalen consumenten het uiteindelijk alsnog, maar de afdracht gebeurd op diverse plekken)
Je hebt geheel gelijk, ik was even in de warrig :)
Renquin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:35:
BTW = Belasting Toegevoegde Waarde = Value Added Tax = VAT.
Is gewoon 100% hetzelfde princiepe, alleen kunnen de percentages die gehanteerd worden per staat anders zijn.
Idd, was even in de war, moest natuurlijk Sales Tax zijn ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Knijnemans op 31-05-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Het leuke van Sales tax is dat het in de regel alleen voor fysieke goederen geld. Dus alleen als je een battlefield CD besteld in de VS betaal je het ;)

Het is sowieso veel makkelijker voor een bedrijf als EA om aankopen gewoon in dollars te laten gebeuren. Scheelt iedereen werk, je betaald alleen een hogere wisselkoers dan een EA voor de dollars uiteraard. Dat het vaak niet zo gebeurd geeft wel aan dat bedrijven toch graag een slaatje slaan uit andere valuta, dus de discussie blijft vrij terecht en ja toen €1,00 nog $1,60 waard was sloeg 50 dollar == 50 euro nergens op (terwijl het wel gebeurde). Alleen met de huidige wisselkoers is het niet meer echt van toepassing.

Edit..

Trouwens, ik denk dat ze op toeleggen. In de meeste Europese landen is de BTW 21% :)

[ Voor 15% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:41:
Het leuke van Sales tax is dat het in de regel alleen voor fysieke goederen geld. Dus alleen als je een battlefield CD besteld in de VS betaal je het ;)
Overigens is dat nog niet helemaal uitgekristalliseerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Taxation_of_Digital_Goods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Die factsheet is best wel fake. Plaatje is afgeknipt en de copyright faalt ook als je dit vergelijkt met Battlelog
quote: Battlelog
© 2011 EA DIGITAL ILLUSIONS CE AB. All rights reserved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:36:
De patch note komt morgen....

Tenminste, dat zeggen ze op facebook, als je twitter mag geloven komt het vandaag.... battlelog is zoals gewoonlijk weer blanco, hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar :+

[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 31-05-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
LongBowNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:44:
Die factsheet is best wel fake. Plaatje is afgeknipt en de copyright faalt ook als je dit vergelijkt met Battlelog

[...]
Daarom is er ook een community opgeheven voor het lekken van het document? :? Of was dat onzin? En is dit gewoon fake?:o Nvm kan het nergens meer terug vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door bloodlynx op 31-05-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:
[...]

De patch note komt morgen....

Tenminste, dat zeggen ze op facebook, als je twitter mag geloven komt het vandaag.... battlelog is zoals gewoonlijk weer blanco, hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar :+
Toch niet hoor: https://twitter.com/zh1nt0/status/208114999804178432

En op Facebook ook een post van gisteren, patch new tomorrow staat er, dus dat is vandaag.

[ Voor 10% gewijzigd door Qlii256 op 31-05-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Daarom is er ook een community opgeheven voor het lekken van het document? :? Of was dat onzin? En is dit gewoon fake?:o Nvm kan het nergens meer terug vinden.
Hehe, ik was ook het topic aan het doorzoeken. Kon niets vinden.

Denk wel dat ik Premium ga kopen, alleen voor de DLC. De rest boeit me niet echt, stats-reset (als het waar is) ga ik niet gebruiken. Doe je al die moeite op hoger te komen, wis je het zelf weer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Nog nooit een DLC gekocht en mezelf ook voorgehouden dit nooit te doen.
Maar nu bij BF3 begin ik wel te twijfelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

In Amerika heb je een soort BTW, de Value Added Tax (VAT)Sales Tax. Deze verschilt echter per staat: in sommige staten betaal je niets, in andere kun je tot ±13% aan Sales Tax en andere belastingen er bovenop krijgen. Hierdoor vermelden ze in de VS de prijs online altijd zonder de Sales Tax, omdat afhankelijk van waar je woont dit verschilt. Een soort prijs ex BTW dus.

Als we even uitgaan van de (NL) ex BTW prijs, €42.00 (€49.99 / 1.19), dan kom je volgens google uit op $52.10, wat concreet betekend dat EA $2.11 (€1.70) meer verdiend aan Europeanen dan Amerikanen. (BTW/Sales Tax wordt tenslotte direct afgedragen aan de overheden) En dan "klinkt" (vnl. voor EA's marketing afdeling) €49.99 net wat "ronder" dan €48.29.
Dan laten we overigens wel even buiten beschouwing dat handel drijven EU-breed wat kosten-intensiever is dan handel drijven in de VS, ivm een wirwar aan wetgeving, belastingen, talen etc.
Uiteindelijk valt het dus best wel mee, mede dankzij het feit dat de euro toch ook echt wel ingeboet heeft t.o.v. de dollar. Wat niet heel ongunstig is voor onze export, maar als je dingen uit de VS haalt zijn de mega kortingen van vroeger niet helemaal meer aan de orde :)
Jammer dan :( heb toch leuke games op steam gekocht vroeger in dollars met flinke korting dan hier in de winkels haha.
DaanDH schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:08:
Nog nooit een DLC gekocht en mezelf ook voorgehouden dit nooit te doen.
Maar nu bij BF3 begin ik wel te twijfelen.......
Ik heb regelmatig DLC gekocht van games die ik in die tijd lang speelde.
ik was ook van plan om de DLC van Fifa 12 te halen om het EK na te spelen, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Origin ondersteund iDeal, maar bij fifa heb je Fifa points nodig , die je niet kan aanschaffen met iDeal dus moet je paypal etc gaan gebruiken.
Hopelijk kan ik BF3 premium gewoon met iDeal betalen, anders heb ik er niks aan.
ik ga geen paypal of andere zaken gebruiken, iDeal is een stuk veiliger en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Ja dat mag ik ook hopen dat ze iDeal ondersteunen anders komt BF3 premium er bij mij helemaal niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:34
Eh, die handel koop je ongetwijfeld gewoon in de Origin store en die heeft een scala aan betaalmethodes (waaronder iDeal). Niets om je druk over te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Pykow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:20:
Jammer dan :( heb toch leuke games op steam gekocht vroeger in dollars met flinke korting dan hier in de winkels haha.
Tjah, de belastingen liggen hier wel hoger dan in de VS, dus voor ons als consument is het goedkoper om iets in de VS aan te schaffen, mits het om digitale producten gaat. Fysieke producten win je met de huidige wisselkoers en bijkomende verzendkosten meestal te weinig op.

Maar ik ben sowieso benieuwd hoe het zal gaan met de kopers van de Russische versie: kan ik überhaupt een premium kopen in EU versie, of moet ik weer voor de .ru meuk gaan? En als je wel de EU versie kunt kopen, zou je dan via een omweg (US account) ook een amerikaanse versie zonder sales tax kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:29:
[...]

Hierboven post iemand wat MoH:AA plaatjes : Dat was nog eens een game !! Quake III engine met destruction hier en daar en veel betere gameplay dan BF1942 :P
Daar komen ook de CoD developers vandaan voor een deel, echter is dat gruwelijk misgegaan na CoD 2 helaas :/
Je kunt zeggen wat je wilt over CoD maar niet dat CoD 4 een slechte game was. Heb meer dan 1000 uur in die game zitten en dat heeft een reden. En niet alleen de multiplayer was vernieuwend maar juist ook de singleplayer gaf je een compleet nieuwe ervaring. En dat die aanpak succesvol is geweest is wel gebleken. Het is natuurlijk niet voor niets dat DICE met de BF3 campaign ook geprobeerd heeft zo'n spectaculaire filmachtige ervaring te bieden. Helaas is dat wat minder goed uitgepakt. Overigens kreeg je destijds (als pc gamer iig) ook gewoon nog nieuwe content (zoals maps) gewoon gratis zodra je de nieuwste patch installeerde. (Geloof dat ze hier op de consoles wel geld voor vroegen overigens).
Mu.siQ schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:36:
Tjah, als bf3 speler kom je eigenlijk niet onder Battlefield premium uit. Stel ik wil de hoesjes van de DLC ook (staat mooi in de kast), dan moet ik elke keer 2 weken sowieso wachten. Daarnaast is de extra content voor mij ook wel leuk, gezien het feit dat ik graag alles unlock. Daarbij ben ik nog s student, dus wat ik kan besparen bespaar ik graag! Brengt mij in een lastig pakket.
Ga er maar vanuit dat je de dlc alleen maar via origin/xbox live/psn store kunt gaan kopen en dat het uberhaupt niet los (of in doosjes) in de winkel komt te liggen.

Stel nou dat iedereen gewoon die premium bullshit aanschaft en EA en DICE lekker hun geld binnenharken. Dan kunnen ze van dat geld op zen minst wel even een team samenstellen dat zich puur en alleen bezighoudt met het uitbrengen van patches en het fixxen van bugs/glitches en dergelijke. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:29:
[...]

Je kunt zeggen wat je wilt over CoD maar niet dat CoD 4 een slechte game was. Heb meer dan 1000 uur in die game zitten en dat heeft een reden. En niet alleen de multiplayer was vernieuwend maar juist ook de singleplayer gaf je een compleet nieuwe ervaring. En dat die aanpak succesvol is geweest is wel gebleken. Het is natuurlijk niet voor niets dat DICE met de BF3 campaign ook geprobeerd heeft zo'n spectaculaire filmachtige ervaring te bieden. Helaas is dat wat minder goed uitgepakt. Overigens kreeg je destijds (als pc gamer iig) ook gewoon nog nieuwe content (zoals maps) gewoon gratis zodra je de nieuwste patch installeerde. (Geloof dat ze hier op de consoles wel geld voor vroegen overigens).

[...]

Ga er maar vanuit dat je de dlc alleen maar via origin/xbox live/psn store kunt gaan kopen en dat het uberhaupt niet los (of in doosjes) in de winkel komt te liggen.

Stel nou dat iedereen gewoon die premium bullshit aanschaft en EA en DICE lekker hun geld binnenharken. Dan kunnen ze van dat geld op zen minst wel even een team samenstellen dat zich puur en alleen bezighoudt met het uitbrengen van patches en het fixxen van bugs/glitches en dergelijke. Toch?
Code in a box:

http://www.mycom.nl/Produ...D-3-Code-in-a-BOX/1353630

Ik haal zelf wel altijd liever dergelijke zaken bij de lokale middenstand dan ik spul online koop, het scheelt mij heel weinig en ik help liever mensen hier aan omzet dan dat alles richting de VS gaat. Maar als ik daar 2 weken lange op moet wachten wordt het toch moeilijk....

Overigens stellen ze zo'n team niet samen op basis van daadwerkelijk binnengehaald geld, maar doen ze gewoon een verwachtte kosten/baten analyse waar deze inkomsten al lang zijn meegerekend. Alles wat ze nu extra binnen halen is gouden handel. 50 euro nu is EA meer waard dan 60 euro verspreid over 3, misschien wel 2, jaar. (rente, inflatie, toekomstige financieringskosten en risicoopslagen meegerekend). Niets meer, niets minder.

Kortom, verwacht maar niet dat er iets gaat veranderen omdat ze nu plotseling geld krijgen, dat is al lang ingecalculeerd en verdisconteerd in de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:53
[...]

Idd, ik geef per week al bijna 50 Euro uit aan schijtpapier door al dat gewhine.
Maar even serieus, opzich vind ik die 50 euro voor BF premium nog niet zo verkeerd.
DLC is sowieso duur tegenwoordig en als je alle 5 DLC's los zou kopen ben je meer kwijt dan wanneer je premium koopt terwijl je ook nog extra's krijgt (stat reset en queue voorrang zuigt idd wel).
En de inhoud van alle 5 DLC's (ook al hebben velen als B2K) komen neer op 20 nieuwe maps, 20 wapens, 10 vehicles, 4 nieuwe game modes, 30 assignments en 20 dogtags.
Als je nagaat dat in vanilla BF3 9 maps zaten, krijg je bij BF premium meer dan 2x zo veel multiplayer maps dan bij vanilla BF3 zaten.
Ik wacht eerst de E3 wel even af en dan zie ik nog wel of ik het ga halen of niet.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Laatst online: 19-09 07:51
Beschikbaar over 2-4 dagen. Interessant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
plob schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Bij wehkamp pas op 21-6 en voor € 13,99.
Ik vind het wel tof om de code in een doosje erbij te hebben, denk dat ik ook voor MyCom ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik heb ook liever doosje erbij, staat toch altijd leuk vind ik en het is bijna altijd goedkoper dan wanneer je het online via Origin koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

plob schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Als alle dlc's €13 à €14 gaan kosten dan is het goedkoper om BF3 Premium aan te schaffen. Want vier maal €13 is nog altijd €52 en dus duurder dan de €49,99 voor Premium. Daarnaast krijg je er bij laatstgenoemde nog allerlei extra dingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:37

superwashandje

grofheid alom

dat is natuurlijk ook de bedoeling he? en daarbij zijn ze dan geloof ik nog steeds goedkoper dan de grote concurrent volgens mij.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Bee.nl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Als alle dlc's €13 à €14 gaan kosten dan is het goedkoper om BF3 Premium aan te schaffen. Want vier maal €13 is nog altijd €52 en dus duurder dan de €49,99 voor Premium. Daarnaast krijg je er bij laatstgenoemde nog allerlei extra dingen bij.
True, maar een stats-reset zit ik echt niet op te wachten. Dan knal ik dat spel in de hoek en dan is het afgelopen met DICE en BF3, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld (als het waar is..) Ik zit hier f0cking 260 uur te gamen om al die wapens te unlocken én enigzins PTFO te spelen om daarna weer volledig PTFO te spelen, en dan moet DICE niet denken van "Hey, als we die stats reset noodzakelijk maken bij de DLC, dan zullen vast en zeker weer jantjes zijn die weer alles geünlocked willen hebben = 2 x BF3 speeltijd"

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
loewie1984 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:08:
[...]

True, maar een stats-reset zit ik echt niet op te wachten. Dan knal ik dat spel in de hoek en dan is het afgelopen met DICE en BF3, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld (als het waar is..) Ik zit hier f0cking 260 uur te gamen om al die wapens te unlocken én enigzins PTFO te spelen om daarna weer volledig PTFO te spelen, en dan moet DICE niet denken van "Hey, als we die stats reset noodzakelijk maken bij de DLC, dan zullen vast en zeker weer jantjes zijn die weer alles geünlocked willen hebben = 2 x BF3 speeltijd"
Je hebt de mogelijkheid tot, je bent niet verplicht je stats te resetten, tenminste zoals ik het las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

[...]

Ik denk dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt. Je krijgt als Premium-user nu de mogelijkheid om je eigen stats te resetten als je dat wilt. Sommige mensen willen overnieuw beginnen om een of andere reden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02

ThunderNet

Flits!

[...]

Je hoeft ook geen stats-reset te doen, het wordt een optie.. Want de enige optie die je nu hebt als je overnieuw alles wilt unlocken is BF3 opnieuw kopen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Qlii256 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Toch niet hoor: https://twitter.com/zh1nt0/status/208114999804178432

En op Facebook ook een post van gisteren, patch new tomorrow staat er, dus dat is vandaag.
Waarschijnlijkt net als de vorige keer een aankondiging met twee notes erin en een melding dat de rest "soon" komt, om daar vervolgens nog vijf weken op te wachten, waarna de patch pas twee maanden later uitkomt :')

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
[...]

En toch voelt het aan als "veel" terwijl als je om de 3 maanden 15 euro uitgeeft aan 4 map packs het een stuk minder duur aanvoelt :X . Maar ja zo werkt het nou eenmaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:27:
[...]

En toch voelt het aan als "veel" terwijl als je om de 3 maanden 15 euro uitgeeft aan 4 map packs het een stuk minder duur aanvoelt :X . Maar ja zo werkt het nou eenmaal ;)
Mensen zeiken gewoon teveel, punt. Als je ziet hoelang/hoeveel sommige mensen gamen en dat vergelijkt met een willekeurig ander uitje is niks zo goedkoop als gamen. Zelfs een avondje bios is duurder, en dan heb je maar 1 avond.

We staan niet voor niks bekent als gierig, iets waar ik me nogal aan kan irriteren(de mensen die het zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - ..."
[...]

Geweldige reactie Loewie, die kwam echt uit de tenen, een dikke glimlach heb je me in elk geval bezorgd! +1
Bee.nl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Het zou niet best geweest zijn als het duurder zou zijn geweest ;) Ik denk dat weinig zullen vallen over het geld, het is niet uitzonderlijk veel geld voor de uren vermaak die je er naar alle waarschijnlijkheid voor terug krijgt. Zeker als je werkt is het peanuts.

Redenen om het niet allemaal in 1 keer te kopen zijn dan ook niet persé financieel, bv:

a) spelen jij en je vrienden over 1,5 jaar nog BF3?
b) niet elke dlc zal je even tof vinden/eerst even aan willen kijken
c) principekwestie (slecht gedrag niet willen belonen)
d) wil je losse doosjes?

Het zit me zelf wel enigszins dwars merk ik, dat ze het verschil tussen premium en losse dlc's wel heel groot (lijken te) maken en dat je er eigenlijk niet onderuit komt gezien het kostenvoordeel en extra content dat je er voor/bij krijgt. Een manier van bedrijfsvoering die me niet aan staat, maar dat staat eenieder helemaal vrij om dat zelf te beslissen. Ik ga sowieso voor de bijl en het kopen (zoals het er nu voor staat) maar daarom mag ik de gang van zaken nog wel afkeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
erikvandenberg schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:33:
[...]

Mensen zeiken gewoon teveel, punt. Als je ziet hoelang/hoeveel sommige mensen gamen en dat vergelijkt met een willekeurig ander uitje is niks zo goedkoop als gamen. Zelfs een avondje bios is duurder, en dan heb je maar 1 avond.

We staan niet voor niks bekent als gierig, iets waar ik me nogal aan kan irriteren(de mensen die het zijn).
Couldn't agree more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phyxion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Waarschijnlijkt net als de vorige keer een aankondiging met twee notes erin en een melding dat de rest "soon" komt, om daar vervolgens nog vijf weken op te wachten, waarna de patch pas twee maanden later uitkomt :')
Ik denk dat het grootste manco voor het patchen de consoles zijn. Aangezien elke patch gereviewd moet worden door de consolebouwers (duurt iets van 2 weken en zal vast niet gratis zijn), kan het devteam niet snel met updates komen. Voor het pc-platform kan dit natuurlijk wel, maar dat doen ze niet. Ze (Dice/EA) willen wellicht de console-spelers niet achterstellen om negatieve publiciteit te voorkomen of is het contractueel vastgelegd dat de console gelijk op moet gaan met de pc.

Dit zal ongetwijfeld ook een rol spelen in het gui-design en dan met name het spawn screen. Dit had zóveel uitgebreider kunnen zijn, maar dat is gewoon niet doenlijk op een console. First person shooters horen eigenlijk thuis op de pc. Met een controller kun je gewoonweg niet fatsoenlijk mikken zonder een vorm van auto-aim toe te passen in het spel. Dan heb ik liever dat ze voor de consoles een andere versie ontwerpen (zoals BF1942 <> BF1943).

Wat meer ontopic: Ik kan Close Quarters/BF3 Premium nog niet in de Origin store vinden. Je zou juist denken dat EA graag mensen al laat preorderen? Beetje hype creëren (en geld in het laatje brengen).
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:37:
Het zou niet best geweest zijn als het duurder zou zijn geweest ;) Ik denk dat weinig zullen vallen over het geld, het is niet uitzonderlijk veel geld voor de uren vermaak die je er naar alle waarschijnlijkheid voor terug krijgt. Zeker als je werkt is het peanuts.

Redenen om het niet allemaal in 1 keer te kopen zijn dan ook niet persé financieel, bv:

a) spelen jij en je vrienden over 1,5 jaar nog BF3? Zolang er dlc bij komt nog wel
b) niet elke dlc zal je even tof vinden/eerst even aan willen kijken Hangt erg af of ze iets aan de vehicle balance gaan doen. Met name de tankrepair buffen, jet nerfen en de stingers fixen.
c) principekwestie (slecht gedrag niet willen belonen) Is helaas alleen effectief met een grote groep
d) wil je losse doosjes? Is wel gaaf natuurlijk, maar dan ben je duurder uit en mis je je premium voordeel

Het zit me zelf wel enigszins dwars merk ik, dat ze het verschil tussen premium en losse dlc's wel heel groot (lijken te) maken en dat je er eigenlijk niet onderuit komt gezien het kostenvoordeel en extra content dat je er voor/bij krijgt. Een manier van bedrijfsvoering die me niet aan staat, maar dat staat eenieder helemaal vrij om dat zelf te beslissen. Ik ga sowieso voor de bijl en het kopen (zoals het er nu voor staat) maar daarom mag ik de gang van zaken nog wel afkeuren :P
Dat ben ik wel met je eens. Sommige features worden ook wel erg opgeblazen door EA. De knife, camo's en stats reset kunnen me weinig interesseren. De dogtags al helemaal. Voorrang in de queue daarentegen is wel handig, evenals toegang tot exclusieve 2XP weekends. Dus ik zal er ook voor zwichten en het gewoon aanschaffen.

Vroeger kwamen er tenminste nog echte uitbreidingen uit. Tegenwoordig is het meer een truc om zo veel mogelijk centen uit een spel te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:45
Tja, mee eens. En tegelijkertijd is dit spel nog steeds in de beta stage, wil je daar wel 60e voor neerleggen?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
Ja, dat blijkt wel hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Tja, mee eens. En tegelijkertijd is dit spel nog steeds in de beta stage, wil je daar wel 60e voor neerleggen?
Iets waar je plezier aan beleeft, is z'n geld waard, punt! Al de rest is zever in pakskes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bee.nl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat het grootste manco voor het patchen de consoles zijn. Aangezien elke patch gereviewd moet worden door de consolebouwers (duurt iets van 2 weken en zal vast niet gratis zijn), kan het devteam niet snel met updates komen. Voor het pc-platform kan dit natuurlijk wel, maar dat doen ze niet. Ze (Dice/EA) willen wellicht de console-spelers niet achterstellen om negatieve publiciteit te voorkomen of is het contractueel vastgelegd dat de console gelijk op moet gaan met de pc.

Dit zal ongetwijfeld ook een rol spelen in het gui-design en dan met name het spawn screen. Dit had zóveel uitgebreider kunnen zijn, maar dat is gewoon niet doenlijk op een console. First person shooters horen eigenlijk thuis op de pc. Met een controller kun je gewoonweg niet fatsoenlijk mikken zonder een vorm van auto/aim toe te passen in het spel. Dan heb ik liever dat ze voor de consoles een andere versie ontwerpen (zoals BF1942 <> BF1943).

Wat meer ontopic: Ik kan Close Quarters/BF3 Premium nog niet in de Origin store vinden. Je zou juist denken dat EA graag mensen al laat preorderen? Beetje hype creëren (en geld in het laatje brengen).
Patches op consoles zijn inderdaad niet gratis. Echter boeit mij dat helemaal niks, we zitten op de PC en ze kunnen hun waardeloze programma Origin prima gebruiken om elke twee weken of iets dergelijks wat te releasen. Ik vind de support gewoon wederom bedroevend en ik heb BF3 gewoon al tijden niet meer gespeeld. Inmiddels ben ik overgestapt naar Tribes: Ascend, leuk (en gratis) spel waarbij er gewoon bijna elke 14 dagen een patch uitkomt met fixes en nieuwe content (en waarbij er ook teamplay is, iets wat je meestal ver moet zoeken in BF3), net zoals Valve altijd doet met TF2. Ik verwacht echt veel meer van DICE qua patches. Ik heb niks met CoD/MW3, maar dit is toch gewoon triest:
MW3 support

MW3 patch 1.14 - May 22nd 2012
MW3 patch 1.13 - May 9th 2012
MW3 patch 1.12 - Apr 12th 2012
MW3 patch 1.11 - Mar 29th 2012
MW3 patch 1.10 - Feb 28th 2012
MW3 patch 1.09 - Feb 21st 2012
MW3 patch 1.08 - Feb 3rd 2012
MW3 patch 1.07 - Dec 17th 2011
MW3 patch 1.06 - Dec 7th 2011
MW3 patch 1.05 - Nov 24th 2011
MW3 patch 1.04 - Nov 19th 2011
MW3 patch 1.03 - Nov 11th 2011

BF3 support

BF3 patch 1.04 - 27th Mar 2012
BF3 patch 1.03 - 6th Feb 2012
BF3 patch 1.02 - 30th Nov 2011
MW3 mag dan niks zijn (nofi), maar ze doen tenminste hun best om het spel te patchen.
We wachten inmiddels alweer twee maanden op een patch en ik verwacht niet een patch te zien binnen een maand |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Laatst online: 19-09 07:51
Als je 6 jaar dezelfde engine gebruikt zijn de patches natuurlijk makkelijker te doen. Frostbite 2 is nog nieuw en er werd al eerder ergens in dit topic aangegeven dat ze de enigine nog niet helemaal onder controle hebben.

Niet dat dan 2+ maanden moet duren voor een simpele patch (kugh* m26 kugh*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:03:
[...]
Dat ben ik wel met je eens. Sommige features worden ook wel erg opgeblazen door EA. De knife, camo's en stats reset kunnen me weinig interesseren. De dogtags al helemaal. Voorrang in de queue daarentegen is wel handig, evenals toegang tot exclusieve 2XP weekends. Dus ik zal er ook voor zwichten en het gewoon aanschaffen.

Vroeger kwamen er tenminste nog echte uitbreidingen uit. Tegenwoordig is het meer een truc om zo veel mogelijk centen uit een spel te trekken.
De camo's, knifes, stat resets, dogtags, platoon ongein en 2xp weekend kunnen me ook de gestolen worden.

Maar als je veel met vrienden speelt (80 %) vd tijd is die voorrang in de queue prettig om a) zelf eerder te joinen en b) zorgen dat je niet de hele tijd in de queue blijf staan als anderen mét die priority de hele tijd voorlangs gaan. We staan nu met zijn allen wel lang in de queue op populaire servers. Wat dat betreft moet je haast wel voor premium kopen.

Maar die 2 (of 3, afhankelijk hoe ze met de playstation omgaan) weken eerder dlc kunnen spelen is een persoonlijke must. Zit me al zo lang te verheugen op die nieuwe close quarters dlc..... Juli verhuizen en op vakantie, dan wordt het pas augustus en dat duurt me echt veel te lang om full pull te rossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

plob schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:17:
Als je 6 jaar dezelfde engine gebruikt zijn de patches natuurlijk makkelijker te doen. Frostbite 2 is nog nieuw en er werd al eerder ergens in dit topic aangegeven dat ze de enigine nog niet helemaal onder controle hebben.

Niet dat dan 2+ maanden moet duren voor een simpele patch (kugh* m26 kugh*).
Dat is echt een argument van niks, in Frostbite 2 kunnen ze net zo goed fixes oplossen dan een andere engine. Ik heb hier en daar wat gezien van de code van de engine en het zit echt zeer goed in elkaar en het is echt enorm makkelijk om daar wat in aan te passen, zeker de stats van de weapons zijn enorm makkelijk aan te passen en hoeft niet meer te kosten dan een minuut wanneer je weet wat je aan wilt passen.

Zeker met de resources van DICE had er veel meer ontwikkeld en gepatched kunnen worden, het is gewoon de slechtste support die ik in jaren gezien heb.

* Phyxion is blij met de support van TF2 en Tribes: Ascend, zoals het hoort!

[ Voor 19% gewijzigd door Phyxion op 31-05-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phyxion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Dat is echt een argument van niks, in Frostbite 2 kunnen ze net zo goed fixes oplossen dan een andere engine. Ik heb hier en daar wat gezien van de code van de engine en het zit echt zeer goed in elkaar en het is echt enorm makkelijk om daar wat in aan te passen, zeker de stats van de weapons zijn enorm makkelijk aan te passen en hoeft niet meer te kosten dan een minuut wanneer je weet wat je aan wilt passen.

Zeker met de resources van DICE had er veel meer ontwikkeld en gepatched kunnen worden, het is gewoon de slechtste support die ik in jaren gezien heb.

* Phyxion is blij met de support van TF2 en Tribes: Ascend, zoals het hoort!
Het feit dat ze het wel makkelijk kunnen, maar niet doen zal waarschijnlijk iets met de consoles te maken hebben. Ofwel een eigen keuze van Dice/EA ofwel vloeit het voort uit gemaakte afspraken met MS/Sony. Ik snap dat wij pc-gamers daar niets mee te maken hebben, maar ik vermoed dat de vork zo in de steel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bee.nl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:43:
[...]

Het feit dat ze het wel makkelijk kunnen, maar niet doen zal waarschijnlijk iets met de consoles te maken hebben. Ofwel een eigen keuze van Dice/EA ofwel vloeit het voort uit gemaakte afspraken met MS/Sony. Ik snap dat wij pc-gamers daar niets mee te maken hebben, maar ik vermoed dat de vork zo in de steel zit.
Ongetwijfeld, maar is de support van DICE ooit goed geweest? Ik ben met BF2 gestopt door hun patches, elke keer sloopte het meer dan het fixte en het kwam zo ver dat ik het spel niet eens meer op kon starten.

BF2:
Patch v1.01 on release week.
Patch v1.02 (07-15-2005)
Patch v1.03 (10-04-2005)
Patch v1.12 (11-22-2005)
Patch v1.2 (02-14-2006)
Patch v1.21 (03-09-2006)
Patch v1.22 (03-28-2006)
Patch v1.3 (05-23-2006)
Patch v1.4 (09-05-2006)
Patch v1.41 (11-15-2006)
Patch v1.5 (09-01-2009)
= net zo waardeloos als met BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
Stats points bug, m26 dart glitch and 1000 other bugs fixed? No? Sorry, going to skip this one then!

Premium cancelled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phyxion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:58:
[...]

Ongetwijfeld, maar is de support van DICE ooit goed geweest? Ik ben met BF2 gestopt door hun patches, elke keer sloopte het meer dan het fixte en het kwam zo ver dat ik het spel niet eens meer op kon starten.

BF2:

[...]

= net zo waardeloos als met BF3.
Bij BF2 zat er gemiddeld 21/2 maand tussen de (major) patches (behalve 1.5, maar dat waren de gratis booster packs) en toen deden ze in ieder geval nog aan hotfixes (1.21, 1.22 en 1.41). Het was inderdaad regelmatig drama, vooral de serverbrowser :X Maar ik snap de strekking van je verhaal ;)

Zoals het er nu naar uitziet vermoed ik dat we telkens een patch krijgen bij de release van een dlc.

[ Voor 4% gewijzigd door Bee.nl op 31-05-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Ik wacht wel af.

[ Voor 181% gewijzigd door noud op 31-05-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

En vanuit die pagina:
FULL JUNE (“MULTIPLAYER UPDATE 3″) CHANGE LIST BELOW
Vehicle related changes

> Tweaked the F35 handling to more closely resemble that of the SU35 (see above).
> Jet & helicopter ECM Jammer should now deflect missiles more reliably when it is active.
> Fixed an issue where vehicles wouldn’t spawn if their intended space was occupied by a deployable gadget. The vehicle will now spawn as intended and the gadget will be destroyed in the process.
> Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.
> Reduced the direct damage from unguided Javelins to require better side hits for a 1 hit disable. This was previously too forgiving and easy to accomplish.
> Removed the direct damage from aircraft launched guided missiles. Players will need to have laser designated targets for full effectiveness.
> Adjusted the helicopter rockets to their original prepatch damage value against armored vehicles. This is a reduction; a revert of a knock on effect that was introduced accidentally.
> Fixed the US Tank Guided Shell doing the reverse damage values when guided and unguided.
> Adjusted the M224 mortar damage against vehicles. Some tweaks and adjustments in a previous update accidentally increased its effectiveness greater than intended.
> Increased the range on the AA guns so they can reach vehicles hovering at the maximum height in select maps.
> Replaced the VDV buggy on Gulf of Oman (Back to Karkand) with the DPV buggy for both teams at the City flag.
> Fixed a bug where some vehicle unlocks were still enabled after the player left the vehicle.

Soldier and gadget related changes
> Reduced the inaccuracy added when in suppression. There is still an enhanced suppression compared to the initial state in the game, but the effect is now less than it was in the last patch (see above).
> Reduced input lag for gamepads/joysticks on all platforms. Aiming as a soldier when using a gamepad or joystick should now be more responsive.
> Tweaked the deploy times on gadgets to be faster to deploy in high stress combat situations.
> Greatly improved the responsiveness when deploying a bipod when going prone and shortly after moving. The bipod deploy should no longer abort if the player deploys the bipod immediately after stopping.
> Fixed bug where you couldn’t deploy the mortar anywhere on Grand Bazaar.
> When changing the accessories of a weapon in the Customize screen, the weapon previously selected in the Deploy screen will now automatically be selected when entering the Accessories screen.
> Increased the effectiveness of the Aim Assist at close range. Testing in Close Quarters proved our current assist to be inadequate in tight quarters. This is a global change, and will improve the effectiveness of Aim Assist for all modes and maps. Aim Assist over distance is still significantly less effective. This is console only, as Aim Assist is not present on PC. If you prefer, you can also turn it off on console.
> Players will now spawn on the Radio Beacon looking in the same direction the Beacon is facing. The Beacon always faces in the direction the player is facing when it is planted. Previously the Beacon’s direction had no impact on the player’s spawn direction.
> The Spawn Preview camera on the Spawn Beacon has been updated to better reflect the direction the player will be looking when he spawns.
> 40mm smoke now stays longer again.
> Tweaked some tracers on sniper rounds to have better visibility at range (the tracers are smaller).
> Tweaked the flashlight so it is less blinding at the edge of the screen.
> Fixed bug where you couldn’t pick up your deployed gadgets after being revived.

Weapons related changes
> Fixed a bug where Heavy Barrels and Underslung Shotguns could be over powered. (This is the so called M26 dart issue, see above)
> All semi-automatic sniper rifles now properly have shorter range when using a suppressor.
> The L96 now properly shoots where the iron sights are aimed. The position was previously offset.
> The SKS now has the proper damage values when using a suppressor. The damage was previously too low at close range.
> Slightly reduced the suppression effect of SKS rounds.
> Decreased the long range damage of the SKS to highlight its close to medium range role.
> Slightly decreased the foregrip aimed accuracy penalty on the M4A1 to bring it in line with other guns.
> Slightly increased the foregrip aimed accuracy penalty on the SCAR-H to bring it in line with other guns.
> Reduced some of the vertical recoil and zoomed accuracy penalties added to the FAMAS in the previous update.
> F2000 foregrip accuracy penalty reduced and recoil reduction bonus increased.
> AEK971 foregrip recoil reduction bonus increased.
> SG553 foregrip recoil reduction bonus increased.
> FAMAS foregrip recoil reduction bonus increased.
> Fixed the M416’s M26 with Flechettes not having a name in the kill log.
> Fixed so all clip based LMGs have Extended Mags as an available unlock.
> All semi-automatic shotguns now fire at 220rpm. There was previously simply a small difference between them, whereas now they have different pellet counts instead of rates of fire.
> Improved the recoil and accuracy of the M26 to match the 870.
> Reduced the impact suppression has on shotguns. Shotguns are still affected by Suppression but it should no longer significantly impact their accuracy from the hip as it previously did.
> The 870’s pump speed has been increased slightly from 0.55 seconds to 0.48 seconds. The empty reload time for the 870 has also been reduced slightly.
> Improved the accuracy of aimed shotguns when on the move.
> The Saiga’s recoil has been reduced.
> The M1014 now fires 10 projectiles. The other semi auto shotguns have 9 pellets, and since the M1014 has a lower mag size and a slower reload it now fires 10 pellets to give it some edge.
> The USAS-12 now fires 7 projectiles.
> The MK3A1 now fires 8 projectiles.
> Fixed so the weapon’s fire mode is saved between spawns.

Miscellaneous changes
> Added colorblind option for consoles (see above).
> Added colorblind icon for squad leader (all formats).
> Added the option for console server admins to show a symbol in the server browser signifying custom rules are in effect (see above).
> Fixed an issue where footsteps couldn’t be heard behind you.
> Fixed so that the arming of an M-COM station will not be cancelled if you look at a dropped weapon.
> Fixed exploit where you could teleport to the AA gun on carriers by firing an EOD bot at its door.
> Fixed co-op ammo HUD not showing on first enter.
> Fixed so you get prompted if you really want to switch team when pressing the Switch team button.
> Fixed so that Assignments are being correctly sorted on the My Soldier\Assignments screen.
> Fixed issue with commorose not working on soldiers in vehicles (PC).
> Added blinking capture point icons in the 3D HUD, and added blinking neutral icons in objectives bar.
> Composed a more informative error message for when a console player attempts to rent a server in a location where there are currently no servers available.
> Fix for dog tag icons in the My Soldier/Assignments screen appearing slightly stretched.
> Fixed some tracers appearing behind the soldier or vehicle that fired them.
> Potential random audio crash fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Quote dan alles :p
M26 dart situation resolved
Some of you have noticed lately how a certain loadout has been overpowered. When the M26 Lightweight Shotgun System was mounted under an assault rifle with a heavy barrel, the M26 would accidentally fire assault rifle bullets instead of shotgun pellets. This is fixed in the June update.

Somewhat reduced suppression effect
Since the last update, there has been an interesting debate on the increased suppression effect we introduced. While a lot of players like the increased effect and the possibilities it introduced, some players felt suppression was becoming too powerful. Now, we are dialing the suppression effect back a notch. It will still be higher than it was prior to any of our patches. Let us know what you think of this tweak.

Improved VTOL fighter jet (F35) performance
Based on community feedback, we have improved the performance of the F35 in Back to Karkand to better match that of the SU35, particularly when it comes to turning speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
Premium concidered!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Mooie patch lijst, maar veel korter dan de vorige moet ik zeggen (vorige had dan ook wel veel wapen tweaks). Maar ik mis toch echt een aantal dingen. Waar is spectator mode gebleven? En wat met die Matches die je kan aanmaken (werkt nog niet) via Battlelog (eSports) enz.

Ik hoop dat er weer een aantal dingen inzitten die niet in de patch lijst staat, net zoals de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Op zich staan die dingen die jij post ook gewoon in de Full Change List die ik postte ;)

Al met al niet geheel ontevreden (jammer van de lichte SKS nerf), ben alleen benieuwd hoe de vehicle balance post-patch is, want dat kan ik er nog niet helemaal uithalen. Je kunt ook wel merken dat ze met close quarters bezig zijn, als je kijkt naar de hoeveelheid shotgun tweaks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo nu al een patch !!!!!!!! na 2,5 maand gaan ze eindelijk de m26 dart fixen en de overige tweaks zijn niet belangrijk. ja suppression wordt minder en de famas wordt weer bruikbaar.
Maar wanneer doen ze iets aan de recoil van de M27 IAR ? in plaats daarvan updaten ze de M4A1 zodat die weer sterker wordt.

IPV een persbericht te schrijven over hun Alweer te late patch no.2 hebben ze nog steeds niks gefix aan de stats en ranking.
Met andere worden, de famas wordt 4-5juni gepatch en pas dan hebben we weer een ranking systeem !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Waarschijnlijk gaan ze het "niet-onthouden-van-de-stats-gebeuren" ook pas in de patch van 4-5 juni fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
AdmiralSnipe schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:56:
Waarschijnlijk gaan ze het "niet-onthouden-van-de-stats-gebeuren" ook pas in de patch van 4-5 juni fixen.
Prima zolang je ze maar terug krijgt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 12:55
Wat bedoelen ze met "Removed the direct damage from aircraft launched guided missiles. Players will need to have laser designated targets for full effectiveness." ?? Dat je laser guided's alleen kan vuren met een soflam :? ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, even er van uit gaand dat die fact sheet legit is... Daar staat dat je in totaal 20 nieuwe wapens krijgt. Dit zijn dus de 10 achievement wapens uit B2K en de andere 10 die in de CQ dlc zullen zitten. Oftewel die andere drie DLC pakketten hoef je voor nieuwe wapens in ieder geval al niet meer aan te schaffen....? Als dat het geval is haal ik die close quarters wel los. Ik zie namelijk die queue voorrang nog niet zo snel gebeuren op de PC servers, zoals hier eerder al gezegd wordt dat waarschijnlijk puur een optie voor de consoles. Dan maar geen mes en dogtags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Volgens mij heeft (het kans zelfs niet) de FAMAS als client-side wapen daar helemaal niets mee te maken hoor. Het moet iets zijn in het back-end systeem van Battlelog die de gegevens opslaat. We hebben al geen client-side patch meer gehad sinds uhm... (te lang geleden :p) dus is het onmogelijk dat er daar wat mis gelopen is. Het moet iets met de 2XP weekend te maken hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F2000 foregrip accuracy penalty reduced and recoil reduction bonus increased.

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-kqAdBumQCwg/T751amxxtjI/AAAAAAAABPA/0v6-CQ2kNQE/s1600/nets-fan.gif

Kijk is aan: de vorige patch gaf de F2000 een buff, en nu volgt er nogmaals een buff!
Always welcome for my most precious gun haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

tobitronics schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:00:
Wat bedoelen ze met "Removed the direct damage from aircraft launched guided missiles. Players will need to have laser designated targets for full effectiveness." ?? Dat je laser guided's alleen kan vuren met een soflam :? ???
Ik denk dat die simpelweg meer damage doen als ze getarget zijn door een soflam, laser painter op aircraft of CCTV station in tanks. Net zoals de andere laser-guided wapens dat doen (Javelin had dat al, tank guided hoorde dat te hebben maar die waardes zijn volgens de patch-notes per ongeluk omgedraaid)

Dus je kunt wel vuren, maar de meeste damage (en dus hoogste effectiviteit) krijg je als iets van tevoren al gepaint is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 12:55
AAAAAWWWWWW YEAAAA eindelijk wordt je fire mode onthouden tussen spawns, kan ik eindelijk met de an-94 spelen. Kan er namelijk geen klote mee raken op burst mode :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
tobitronics schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:05:
AAAAAWWWWWW YEAAAA eindelijk wordt je fire mode onthouden tussen spawns, kan ik eindelijk met de an-94 spelen. Kan er namelijk geen klote mee raken op burst mode :D :D :D
Haha, dit is precies waarom ik er nooit mee speelde, had wel echt een launch option moeten zijn, maar fijn dat 't er nu is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:03:
F2000 foregrip accuracy penalty reduced and recoil reduction bonus increased.

[afbeelding]

Kijk is aan: de vorige patch gaf de F2000 een buff, en nu volgt er nogmaals een buff!
Always welcome for my most precious gun haha!
Dude, waar haal je toch non-stop die gifjes vandaan :P

Zo ze zien worden assault rifles weer wat gevarieerder, dat kan ik alleen maar toejuichen. De F2000 en Famas zijn op dit moment praktisch nutteloos, al is de AEK al een verschrikkelijk beest!

Al met al alleen maar gunstige tweaks op papier, laat close quarters maar komen! Het enige waar ik wel wat bedenkingen bij heb is dat de M26 gelijk wordt getrokken aan de 870 qua effectiveness... Dit maakt een Assault wellicht nog sterker ten opzichte van de andere klasses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Robbertjan94 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:09:
[...]

Haha, dit is precies waarom ik er nooit mee speelde, had wel echt een launch option moeten zijn, maar fijn dat 't er nu is...
Zelfde hier, zou het beter vinden als hij op full auto zou staan wanneer je spawned met dat wapen.
Maar het is dus niet zo dat de fire mode wordt onthouden tussen verschillende rondes door toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Qlii256 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:53:
[...]

Staat niet meteen een fix op, maar blijkbaar nog mensen met dit probleem: http://battlelog.battlefi...view/2832654624954310637/

HOPA! een fix voor jullie beiden: FIX: In Video settings in game, I set my number of screens from 'undefined' to ' 1 '
Hmmm ik kan dat nergens vinden? Is die optie niet alleen beschikbaar als je meerdere monitors hebt?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Pagina: 1 ... 206 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.