Geen idee, eigenlijk. Volgens mij staat het onder Resolution.Techno Overlord schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:24:
[...]
Hmmm ik kan dat nergens vinden? Is die optie niet alleen beschikbaar als je meerdere monitors hebt?
Verwijderd
Inderdaad echt, kheb ondanks dat wel al 500 kills met die gun gemaakt, maar wat een hell was dat zeg. Werd je ge-revived stond dat klote ding weer op burst, echt extreem irritantRobbertjan94 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:09:
[...]
Haha, dit is precies waarom ik er nooit mee speelde, had wel echt een launch option moeten zijn, maar fijn dat 't er nu is...
De patch notes zien er op het eerste gezicht wel goed uit. Ik ben benieuwd hoe de shotties straks zijn, want daar hebben ze redelijk aan zitten sleutelen. Maar wederom staat er niets over het onthouden van de camo. Ook mis ik een fix voor de L96 scope. Nadat je geschoten hebt verandert de zoom bij het herladen met de straight pull bolt. De verminderde suppressie en de M26 fix ben ik wel het meest blij mee. Hopelijk vermindert dit het gespam met die support guns in close combat.
Ik denk het volgende:tobitronics schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:00:
Wat bedoelen ze met "Removed the direct damage from aircraft launched guided missiles. Players will need to have laser designated targets for full effectiveness." ?? Dat je laser guided's alleen kan vuren met een soflam???
In een attack heli met als pilot die laser locker en als gunner die missle die daarop lockt minder sterk is.
Edit:
En die combinatie in de scout heli?
[ Voor 4% gewijzigd door plob op 31-05-2012 18:43 ]
5 rondes na elkaar nu al in SQDM. Nog geen enkele gewonnen. Komop man, hoe kan ik dan ooit die assignments uitspelen
Iemand die mij wil helpen ofzo?
Verwijderd
moet je even je filters resetten en goed zoeken, er zijn een paar servers die maar tot 1 ticket gaan... oftewel degene die de eerste kill maakt wint het potjeQlii256 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:00:
5 rondes na elkaar nu al in SQDM. Nog geen enkele gewonnen. Komop man, hoe kan ik dan ooit die assignments uitspelenIemand die mij wil helpen ofzo?
zoiets bijvoorbeeld
http://battlelog.battlefi...QDM-FAST-UNLOCKS-LOW-TKT/
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 19:05 ]
http://www.reddit.com/r/reactiongifs/ en http://www.reddit.com/r/gifs/A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:11:
[...]
Dude, waar haal je toch non-stop die gifjes vandaan
Zo ze zien worden assault rifles weer wat gevarieerder, dat kan ik alleen maar toejuichen. De F2000 en Famas zijn op dit moment praktisch nutteloos, al is de AEK al een verschrikkelijk beest!
Al met al alleen maar gunstige tweaks op papier, laat close quarters maar komen! Het enige waar ik wel wat bedenkingen bij heb is dat de M26 gelijk wordt getrokken aan de 870 qua effectiveness... Dit maakt een Assault wellicht nog sterker ten opzichte van de andere klasses!
Het is een prettig tijdsverdrijf verslaving...
Ik weet nu al dat ik me nog steeds ga irriteren aan die suppression. Vooral op Close Quarters, wordt een sprayfestijn waarbij je kogels random door beeld vliegen, behalve achter je crosshair. Ik blijf erbij suppression is om noobies te plezieren.
Jij hebt anders wel 2441 kills met de M320 en 2203 kills met de M26 Mass, die worden meestal ook als noobwapens gezien (vooral nu met de M26 bug).reemprive schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:00:
Ik weet nu al dat ik me nog steeds ga irriteren aan die suppression. Vooral op Close Quarters, wordt een sprayfestijn waarbij je kogels random door beeld vliegen, behalve achter je crosshair. Ik blijf erbij suppression is om noobies te plezieren.
Maar waarschijnlijk blijf ik de suppression ook irritant vinden want zulk soort vormen van suppression moedigt alleen maar aan om sprayend rond te gaan rennen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
M320 vind ik een legit wapen!AdmiralSnipe schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:19:
[...]
Jij hebt anders wel 2441 kills met de M320 en 2203 kills met de M26 Mass, die worden meestal ook als noobwapens gezien (vooral nu met de M26 bug).![]()
Maar waarschijnlijk blijf ik de suppression ook irritant vinden want zulk soort vormen van suppression moedigt alleen maar aan om sprayend rond te gaan rennen.
Tactisch gebruikAdmiralSnipe schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:19:
[...]
Jij hebt anders wel 2441 kills met de M320 en 2203 kills met de M26 Mass, die worden meestal ook als noobwapens gezien (vooral nu met de M26 bug).![]()
Ik gebruik eigenlijk nagenoeg nooit meer iets anders dan een medkit, de M26 gebruik ik na de patch alleen als ik er gestoord van wordt dat de tegenstander het gebruikt, hoewel dat meestal een kettingreactie teweeg brengt dus ik nu ook wel achterwege laat.
Nu een kill krijgen met een M320 is een stuk moeilijker dan sprayend rondrennen met een LMG. Misschien niet aardig, maar de slechtste spelers spelen vaak met een LMG. Lekker sproeien, lekker veel kogels en je vijanden kunnen jou toch niet raken.
Als ze die blur zouden vergroten dan zou het eerlijk en realistisch zijn, nu is het imho een oplossing voor mensen met een accuracy van 10%.
M320 is een legit wapen, bedoel waarom zou je in operation metro met 64 man niet een granaat op elke hoekje schieten? Wetende dat daar toch 10 man granaten staan te gooien xD
'I reject your reality and substitute my own'
Als ik tegenover een sniper of iemand met een LMG sta, is het eerste wat die richting uitgaat een M320. M320 doet geen drol tegen vehicles buiten een jeep en je moet spot on zitten voor een kill.theburninglink schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:29:
M320 is een legit wapen, bedoel waarom zou je in operation metro met 64 man niet een granaat op elke hoekje schieten? Wetende dat daar toch 10 man granaten staan te gooien xD
Wat dacht je ervan als ze ipv van allerlei veel te dure en overrated ongewenste DLC te ontwikkelen gewoon de base game ns ff afgingen maken....plob schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:17:
Als je 6 jaar dezelfde engine gebruikt zijn de patches natuurlijk makkelijker te doen. Frostbite 2 is nog nieuw en er werd al eerder ergens in dit topic aangegeven dat ze de enigine nog niet helemaal onder controle hebben.
Niet dat dan 2+ maanden moet duren voor een simpele patch (kugh* m26 kugh*).
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
En nog steeds een accuracy penelty als je suppressen word. Leuk DICE.
Oh en de MAA is op deze manier nog steeds bagger, zeker omdat ECM ook nog eens effectiever word...
Ben wel blij met de dart fix maar ik vind suppression en de air rape erger dan de dart.
Oh en de MAA is op deze manier nog steeds bagger, zeker omdat ECM ook nog eens effectiever word...
Ben wel blij met de dart fix maar ik vind suppression en de air rape erger dan de dart.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die gasten van dice zijn helemaal gek geworden een update van 5.6 gig.
Waar haal je die informatie vandaan als ik vragen mag? Het staat niet in de patch notes post op de BF3-blog. Het lijkt me sterk dat de update zo groot zal zijn, misschien is dat inclusief de CQ-dlc?goosche schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:02:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:11:
[...]
Dude, waar haal je toch non-stop die gifjes vandaan
Zo ze zien worden assault rifles weer wat gevarieerder, dat kan ik alleen maar toejuichen. De F2000 en Famas zijn op dit moment praktisch nutteloos, al is de AEK al een verschrikkelijk beest!
Al met al alleen maar gunstige tweaks op papier, laat close quarters maar komen! Het enige waar ik wel wat bedenkingen bij heb is dat de M26 gelijk wordt getrokken aan de 870 qua effectiveness... Dit maakt een Assault wellicht nog sterker ten opzichte van de andere klasses!

De F2000 is pratisch compleet nutteloos.
Kom maar met je GIFje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DanielWW2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:46:
[...]
De F2000 is pratisch compleet nutteloos.
Kom maar met je GIFje.

just kidding
Maar het schietgedrag van de F2000 lijkt toch zeer sterk op dat van de AEK-971. Waarom is dat wapen dan wel goed en de F2000 niet?
Van alle assault wapens heb ik het meeste succes met de F2000 en de L85A2. Vraag mij niet waarom: ik heb al genoeg geëxperimenteerd met alles hoor, maar telkens haal ik betere K/D's met die wapens en sta ik veel meer in de top 5 in een match.
It's a mystery
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 31-05-2012 21:54 ]
Ik heb best wat M320 kills op tanks hoor. Ten opzichte van een RPG kun je ook wat verdekter schieten met een M320.gerre22 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:31:
[...]
Als ik tegenover een sniper of iemand met een LMG sta, is het eerste wat die richting uitgaat een M320. M320 doet geen drol tegen vehicles buiten een jeep en je moet spot on zitten voor een kill.
Wel fijn dat ze de M16A3 niet aanraken maar gewoon alle mindere assault rifles wat hanteerbaarder maken.
[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 31-05-2012 21:59 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik zit hier nu in, iemand die me ff wil helpen met de unlock? Hij is namelijk voor de rest leeg atm.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:01:
[...]
moet je even je filters resetten en goed zoeken, er zijn een paar servers die maar tot 1 ticket gaan... oftewel degene die de eerste kill maakt wint het potje
zoiets bijvoorbeeld
http://battlelog.battlefi...QDM-FAST-UNLOCKS-LOW-TKT/
CTO van Appeal
http://symthic.com/compar...e&wep2=AEK-971&attc2=NoneAsgaro schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:53:
[...]
[afbeelding]
just kidding
Maar het schietgedrag van de F2000 lijkt toch zeer sterk op dat van de AEK-971. Waarom is dat wapen dan wel goed en de F2000 niet?
Van alle assault wapens heb ik het meeste succes met de F2000 en de L85A2. Vraag mij niet waarom: ik heb al genoeg geëxperimenteerd met alles hoor, maar telkens haal ik betere K/D's met die wapens en sta ik veel meer in de top 5 in een match.
It's a mystery
Meer recoil en een lagere RPM. De F2000 is gewoon de baggerversie van de AEK die net iets beter hipfired.
En het is geen mysterie, je bent gewoon een rare belg die alleen met slechte wapens om kan gaan.
Battlelog will be down for maintenance tomorrow Friday at 08:00 UTC to fix problems with stats not saving correctly.
Joepie!
Joepie!
Zolang je die dingen tactisch gebruikt maakt het niet uit hoor!reemprive schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:27:
[...]
Tactisch gebruik
Ik gebruik eigenlijk nagenoeg nooit meer iets anders dan een medkit, de M26 gebruik ik na de patch alleen als ik er gestoord van wordt dat de tegenstander het gebruikt, hoewel dat meestal een kettingreactie teweeg brengt dus ik nu ook wel achterwege laat.
Nu een kill krijgen met een M320 is een stuk moeilijker dan sprayend rondrennen met een LMG. Misschien niet aardig, maar de slechtste spelers spelen vaak met een LMG. Lekker sproeien, lekker veel kogels en je vijanden kunnen jou toch niet raken.
Als ze die blur zouden vergroten dan zou het eerlijk en realistisch zijn, nu is het imho een oplossing voor mensen met een accuracy van 10%.
Maar de M26 Dart glitch gebruik ik zo nu en dan ook wel, heb de laatste tijd vooral TDM gedaan en daar heb je altijd wel een groep die dat ding gebruikt.
Vaak wordt er toch niks aan gedaan dus dan pak ik dat ding er ook maar bij (zolang het nog kan).
Stond dat op twitter ofzo? Op Battlelog zag ik het nog niet staan.Qlii256 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:04:
Battlelog will be down for maintenance tomorrow Friday at 08:00 UTC to fix problems with stats not saving correctly.
Joepie!
Als het zo is, is het nog best verrassend!
Een fix nog voor de DLC!! Hoe is het mogelijk!!

[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 31-05-2012 22:12 ]
DanielWW2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:03:
[...]
http://symthic.com/compar...e&wep2=AEK-971&attc2=None
Meer recoil en een lagere RPM. De F2000 is gewoon de baggerversie van de AEK die net iets beter hipfired.
En het is geen mysterie, je bent gewoon een rare belg die alleen met slechte wapens om kan gaan.

Ik vind het toch eerder Pro dat ik dan met slechtere wapens kan omgaan, waar anderen niets mee raken
Recoil bedwingen: it's a skill indeed!
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 31-05-2012 22:13 ]
Ik snap er helemaal niks van, ik heb een SSD geinstalleerd en dus BF3 opnieuw en kan nu bij de Recon class geen MAV/soflam meer deployen. Bij Assault kan ik wel zowel mijn defib als medkit gebruiken, maar bij Recon alleen de spawnbeacon.
Edit:
En bij support werkt het ook gewoon, wtf?
Edit:
En bij support werkt het ook gewoon, wtf?
[ Voor 15% gewijzigd door codex op 31-05-2012 22:16 ]
http://battlelog.battlefi...r/Asgaro/stats/189023879/Asgaro schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:11:
[...]
[afbeelding]
Ik vind het toch eerder Pro dat ik dan met slechtere wapens kan omgaan, waar anderen niets mee raken
Recoil bedwingen: it's a skill indeed!
Merk het.
M320 doet iets van een 10%-20% max op een tank meen ik me te herinneren. Ik heb welgeteld 3 tanks er mee kunnen mollen, allemaal gedisabled door iemand anders.Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:58:
[...]
Ik heb best wat M320 kills op tanks hoor. Ten opzichte van een RPG kun je ook wat verdekter schieten met een M320.
Wel fijn dat ze de M16A3 niet aanraken maar gewoon alle mindere assault rifles wat hanteerbaarder maken.
Wapens zijn misschien beter hanteerbaar, alleen de m16a3 heeft snelste reload time, snelste bullet velocity. En 1 van de hoogste rpm. Als hun de reload time iets langer hadden gemaakt en bullet velocity iets trager hadden gemaakt net zo als bijna alle ander assault rifles die op 600 staan krijg je meer variatie.Makkelijk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:58:
[...]
Dit maakt te time to kill iets langer, en hebben andere assault rifles in mijn ogen een eerlijker kans dan iemand die van plaats 1.80 seconden moet reloaden 3.5 seconden.
Zo meteen na de patch proberen mensen de F2000 en AEK, en dan is het na 2 uurtjes spelen fuck it m16a3 is beter.
Voor de rest ben ik wel tevreden met de changes, hoop niet dat er al te grote major bugs bijkomen. En kan niet wachten om te kijken hoe ze suppression effect nu hebben aangepakt.
Eigenlijks had ik ook nog gehoopt dat jets op low speeds moeilijker te besturen waren, heli's uit de lucht halen is zo makkelijk nu.
Ik ben pas na de patch gaan spelen en heb dus alles daarvoor niet meegemaakt.
Ik zie nu in de patch notes dit voorbij komen:
Adjusted the helicopter rockets to their original prepatch damage value against armored vehicles. This is a reduction; a revert of a knock on effect that was introduced accidentally.
Wat moet ik hiervan denken? Hoe erg is deze chopper nerf( die in mijn ogen niet echt nodig was) waar is die JET NERF( eens zien hoeveel haat comments ik kan verzamelen) en dan bedoel ik machinegun vs choppper. Speel zelf aardig wat chopper, maar echt overpowered mag je hem niet noemen als je tegen een "normaal" team speelt.
Ik zie nu in de patch notes dit voorbij komen:
Adjusted the helicopter rockets to their original prepatch damage value against armored vehicles. This is a reduction; a revert of a knock on effect that was introduced accidentally.
Wat moet ik hiervan denken? Hoe erg is deze chopper nerf( die in mijn ogen niet echt nodig was) waar is die JET NERF( eens zien hoeveel haat comments ik kan verzamelen) en dan bedoel ik machinegun vs choppper. Speel zelf aardig wat chopper, maar echt overpowered mag je hem niet noemen als je tegen een "normaal" team speelt.
Ja chopper rockets doen wel wat te veel dmg, en je kan heel makkelijk 2e run maken over een tank. Nu is na 1 goede run Tank al gedestroyed. Laat staan dat je hem van te voren disabled met een tv missle.
Als je chopper zit met iemand met voip kan je echt battlefield dominaten.
Ronden van chopper 5 dagen geleden, ik ben zelf nooit gunner ik vlieg altijd, een clanmember zit altijd in gunner positie. Wij joinde de game toen er nog 550 tickets waren.
http://battlelog.battlefi...how/32920901/1/363169527/
Als je chopper zit met iemand met voip kan je echt battlefield dominaten.
Ronden van chopper 5 dagen geleden, ik ben zelf nooit gunner ik vlieg altijd, een clanmember zit altijd in gunner positie. Wij joinde de game toen er nog 550 tickets waren.
http://battlelog.battlefi...how/32920901/1/363169527/
[ Voor 5% gewijzigd door QPeter op 31-05-2012 23:02 ]
Verwijderd
Tot er een jet in het andere team zit dat weet wat 'ie doet: dan heb je echt een probleem als heli. Bij chopper domination is het vaak zo dat het andere team niet echt snugger bezig is. En zoals je zelf al zegt, voice-chat is noodzakelijk, anders gaat het je nooit lukken.
Jets waren die ronde(s) lekker met elkaar aan het klooien wat het stukken makkelijker maakte voor ons, het was geen fast spawn vehicle server, (want dat vindt ik persoonlijk niks aan) dus heb je minder chaos in aircombat. Enemy chopper had geen voip communicatie dus dan is het meestal game over voor tegen partij, en dan kan je makkelijk focussen op ground units. Tanks met canister shells en rpg´s van infantry waren het grootste gevaar.
P.S: Zie trouwens niks staan over Soflams trouwens in patch notes, maakt niet uit hoeveel je er op schiet met heli met rocket pods of gunner kogels ding gaat niet neer, tv missle is enige manier.
P.S: Zie trouwens niks staan over Soflams trouwens in patch notes, maakt niet uit hoeveel je er op schiet met heli met rocket pods of gunner kogels ding gaat niet neer, tv missle is enige manier.
Waarom snipen zoveel gasten... voegen echt niets toe... net even lekker al mijn eigen snipers geteamkilled...
ik hoop dat ze snel met een sniper limit komen in de server opties...
Snipers kunnen van waarde zijn, zolang het beprekt blijft. Stuk of 2/3, zolang ze maar waarde toevoegen. Spotten, soflam, vijand uitdunnen voordat ze je daadwerkelijk bereiken.
'I reject your reality and substitute my own'
Verwijderd
Wat??? Je meent het toch niet! Heb nog maar 25GB over op mijn SSDgoosche schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:02:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 01:57 ]
Hoeft niet te betekenen dat je echt 5.6 gb kwijt bent na installatie, wellicht overwrite hij files waar enkele MB's aan toegevoegd zijn bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:42:
[...]
Wat??? Je meent het toch niet! Heb nog maar 25GB over op mijn SSDen ik had graag minstens 20gb overgelaten zodat Windows optimaal werkt
Vandaag weer geïrriteerd aan bugs m.b.t. damage e.d. Ik heb het zo vaak dat ik met 1 of soms 2 kogels neerval terwijl ik 100% health heb en die persoon geen HS maakt.
http://battlelog.battlefi...how/33238740/1/351804938/
Hier ook weer een paar keer. Je komt iemand tegen en begint een 1 on 1 en ik val na 1 kogel al neer zonder HS. Gebeurd niet alleen in HC.
Ging trouwens weer lekker, die bug in combinatie met 4 teamkills op het laatst
http://battlelog.battlefi...how/33238740/1/351804938/
Hier ook weer een paar keer. Je komt iemand tegen en begint een 1 on 1 en ik val na 1 kogel al neer zonder HS. Gebeurd niet alleen in HC.
Ging trouwens weer lekker, die bug in combinatie met 4 teamkills op het laatst
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
ik vindt alleen dat de support wapens ook een bug moeten krijgen en dan heb ik het vooral over de M27 IAR. Heel veel spread, waardoor het lastig wordt op lange afstanden. hij moet eigenlijk gelijk zijn aan de m4a1 en de m16a3
En dice heeft weer een dieptepunt bereikt !!!
We are temporarily recommending that players avoid using the FAMAS and spread the word to fellow players to avoid the problems this error can cause.
Waarom fixen ze het gewoon niet
En dice heeft weer een dieptepunt bereikt !!!
We are temporarily recommending that players avoid using the FAMAS and spread the word to fellow players to avoid the problems this error can cause.
Waarom fixen ze het gewoon niet
[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 01-06-2012 09:18 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
De M27 doet het prima op lange afstanden als je gewoon 2 / 3 kogels per keer burst.. en met een bipod lukt het zeker..
Scientia potentia est
Fijn... klagen over snipers maar wel zelf teamkillen. Jij mag snipen dan wel lame vinden, teamkillen verneukt pas echt het spel en is net zo fout als cheaten....Jedi Geub schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:29:
Waarom snipen zoveel gasten... voegen echt niets toe... net even lekker al mijn eigen snipers geteamkilled...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hij mag gewoon een kleine buffje hebben van mij, zodat hij goed mee kan gaan met de m4a1 etc.Kapiteiniglo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:34:
De M27 doet het prima op lange afstanden als je gewoon 2 / 3 kogels per keer burst.. en met een bipod lukt het zeker..
heb ik 1800 kills mee, net zoveel als met de m4a1. Heerlijk wapen, maar een kleine buff, dus iets minder spread zal geweldig zijn.
Waar zie jij een update van 5.6 GB??goosche schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:02:
Ik heb nu net BF3 opgestart maar Origin ging niet updaten bij mij.
Of bedoel je dat die patch van 4-5 juni 5.6 GB wordt??
~edit: die statfix is al geweest toch??
Mn stats zijn echter niet geupdate, dus die stats zullen we wel kwijt zijn dan. O.o
[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 01-06-2012 11:42 ]
Als de patch 5.6GB is dan zal de DLC er wel weer in verwerkt zitten.. Maar ik kan zelf niet zo vinden waar de grootte van de patch staat..
Het zit hem voornamelijk in de combinatie met foregrip en heavy barrel dat de AEK echt veel beter wordt. Hieronder zie je aan de spread met de foregrip dat de AEK (veel nauwkeuriger is). Als je er nog een heavy barrel aan toe voegt neemt de spread nog eens met 75% af en de verticale recoil is minder sterk dan de F2000.Asgaro schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:53:
[...]
just kidding
It's a mystery
http://symthic.com/compar...p2=AEK-971&attc2=Foregrip
Kortom: minder spread dus accurater in bursts op afstand (=kortere time to kill), de recoil van de AEK is makkelijker te compenseren (zelfde als M16a3 maar dan omgedraaid), hogere RPM dus een gehaktmolen op close range.
De F2000 is volgens mij op alle fronten minder dan de AEK qua stats, daarom kan ik ook niet wachten op de buff, de F2000 was tot de eerste patch een van m'n favoriete wapens namelijk die daarna alleen maar meer verkracht is....
statsfix is er nog steeds niet geweest, ze hebben alleen een officiele waarschuwing dat je de famas niet moet gebruiken, want soms zorgt dat voor stats problemen.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:39:
[...]
Waar zie jij een update van 5.6 GB??
Ik heb nu net BF3 opgestart maar Origin ging niet updaten bij mij.
Of bedoel je dat die patch van 4-5 juni 5.6 GB wordt??
~edit: die statfix is al geweest toch??
Mn stats zijn echter niet geupdate, dus die stats zullen we wel kwijt zijn dan. O.o
ZE gaan het niet fixen voorlopig, want maandag komt er een grote fix uit en dus ook de Famas wordt hierin aangepast.
De patch van maandag/dinsdag is geen kleine patch, want er gaan inderdaad geruchten dat de patch gelijk de items en unlocks van BF3 premium bevatten. want 1 week later komt de nieuwe DLC beschikbaar voor premium users (2 weken later voor normaal) 5.6GB lijkt me dus wel kloppen.
Ja toen liep iedereen met dat ding met INRV scope foregrip en silencer met de f2000, & toen ging iedereen huilie huilie doen en werd hij generfd =]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:06:
[...]
de F2000 was tot de eerste patch een van m'n favoriete wapens namelijk die daarna alleen maar meer verkracht is....
Hij is nu vrijwel nutteloos!
Ik ben benieuwd naar 4 juni. Hoewel het vast wel ergens uitmelkerij is, ga ik er toch wel wat voor neerleggen. Kom maar op met die nieuwe content!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Check anders in Origin of deze de installatiefiles bewaart. Kan al heel wat GB's schelenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:42:
[...]
Wat??? Je meent het toch niet! Heb nog maar 25GB over op mijn SSDen ik had graag minstens 20gb overgelaten zodat Windows optimaal werkt
Sneu figuur met je Teamkillen. Wie ben jij dan helemaal om voor een ander te gaan bepalen hoe die moet spelen.Jedi Geub schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:29:
Als alles wat 'men' irritant vindt tot teamkillen leidt of eruit gesloopt wordt door Dice houdt je helemaal geen game meer over.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Haha ja, toch had het erger kunnen zijn als iedereen toen met de M16 liep ipv de F2000, ik had echt pas heel laat door dat de M16A3 zo goed was, ergens wel jammer dat ik de INRV, foregrip+silencer niet in optima forma met de M16A3 heb ervarenQPeter schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:11:
[...]
Ja toen liep iedereen met dat ding met INRV scope foregrip en silencer met de f2000, & toen ging iedereen huilie huilie doen en werd hij generfd =]
Hij is nu vrijwel nutteloos!
Al was The Expendables-style USAS+Frag ook niet verkeerd zolang het duurde. ^^
Mehhh, nu moet ik toch aan de BF3 migratie gaan beginnen. Heb nog maar 10 GB over op me C:/ waar hij nu geinstalleerd staat, en 4-5GB over op me C;/ vind ik toch iets te weinig.
Speciaal voor BF3(en mogelijk andere games) een aparte SSD ingebouwd. Ben benieuwd of ik nog snellere laadtijden krijg omdat het geen system schijf is en dus compleet door BF3 benut kan worden.
And so the migrate begins...
Speciaal voor BF3(en mogelijk andere games) een aparte SSD ingebouwd. Ben benieuwd of ik nog snellere laadtijden krijg omdat het geen system schijf is en dus compleet door BF3 benut kan worden.
Verwijderd
See you in two weeks...erikvandenberg schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:42:
Mehhh, nu moet ik toch aan de BF3 migratie gaan beginnen. Heb nog maar 10 GB over op me C:/ waar hij nu geinstalleerd staat, en 4-5GB over op me C;/ vind ik toch iets te weinig.
Battlefield 3 multiplayer will be unavailable on all platforms June 1st from 8 to 9 AM UTC for an update that addresses a recent problem that has prevented some players from recognizing experience and rank progressions (tied the use of the FAMAS by any player in a match).
Ik las vanochtend ik zat net als met mensen in de server die de famas gebruikte helaas kwamen de stats erbij (het ging niet echt lekkerDaanDH schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:11:
NOOOO, dus vanavond geen BF3?
I can control day... and night!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:18:
Zucht... lesje klokkijken:DaanDH schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:11:
NOOOO, dus vanavond geen BF3?
Aangenomen dat je in de Nederlandse tijdzone zit (UTC+2 dankzij CEST) zou dat tussen 10 en 11 vanochtend geweest moeten zijn.bloodlynx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:03:
Battlefield 3 multiplayer will be unavailable on all platforms June 1st from 8 to 9 AM UTC for an update that addresses a recent problem that has prevented some players from recognizing experience and rank progressions (tied the use of the FAMAS by any player in a match).
[ Voor 17% gewijzigd door The Zep Man op 01-06-2012 14:16 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik hoop dat we onze stats nog terugkrijgenThe Zep Man schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:13:
[...]
Zucht... lesje klokkijken:
[...]
Aangenomen dat je in de Nederlandse tijdzone zit (UTC+2 dankzij CEST) zou dat tussen 10 en 11 vanochtend geweest moeten zijn.
Oww jammer, als het vanavond was geweest had ik misschien eindelijk tijd voor Diablo3
Pluspunten van de F2000 tegenover de AEK zijnA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:06:
[...]
De F2000 is volgens mij op alle fronten minder dan de AEK qua stats, daarom kan ik ook niet wachten op de buff, de F2000 was tot de eerste patch een van m'n favoriete wapens namelijk die daarna alleen maar meer verkracht is....
- Snellere beweging tijdens ADS (aiming down sights)
- Minder hip spread
- Minder spread terwijl je beweegt tijdens ADS
- Minder recoil omhoog en naar rechts
- Minder spread als je stilstaat bij ADS
- Iets hogere rate of fire (900 vs 850)
Het was in 30 mins gepiept, de volledige 15gb gedownload binnen 17 minuten en toen de installatie binnen 10 minuten, very nice!
Wat zijn het ook een stel lamzakken zeg, de stats staan gewoon in mijn battlereport...defusion schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:23:
[...]
https://twitter.com/mi7ch/status/208278442465165312
blijkbaar niet...
[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 01-06-2012 14:29 ]
Ja idd, had een paar redelijke potjes die gewoon tussen mn battlereports staan.bloodlynx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:27:
[...]
Wat zijn het ook een stel lamzakken zeg, de stats staan gewoon in mijn battlereport...En daarnaast is het hun fout niet de onze..
Hoe kan het dan dat dat wel opgeslagen wordt maar de stats niet. O.o
[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 01-06-2012 14:44 ]
Impressive...erikvandenberg schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:24:
[...]
Het was in 30 mins gepiept, de volledige 15gb gedownload binnen 17 minuten en toen de installatie binnen 10 minuten, very nice!
[ Voor 90% gewijzigd door Cyberwarmacine op 01-06-2012 15:08 ]
De stats zijn maar wat nummertjes. Die boeien me eerlijk gezegd niet zoveel.
Maar had dus uurtje team deathmatch gespeeld, alleen om een paar wapen unlocks te halen die me normaal te lang duren. En inderdaad niet gesaved.
Daarna ook niet meer gespeeld, ga het vanavond maar weer eens proberen.
Hoop wel voor iedereen dat ze zich nog bedenken, en het toch nog afteraf gaan doorvoeren. Al komt het een week later...
Maar had dus uurtje team deathmatch gespeeld, alleen om een paar wapen unlocks te halen die me normaal te lang duren. En inderdaad niet gesaved.
Hoop wel voor iedereen dat ze zich nog bedenken, en het toch nog afteraf gaan doorvoeren. Al komt het een week later...
Bedenken ? ze hebben nooit gezegd dat ze de stats terug gaan geven of niet terug gaan geven.defusion schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:37:
De stats zijn maar wat nummertjes. Die boeien me eerlijk gezegd niet zoveel.
Als er iets technisch fout gaat, kan je dat niet zomaar herstellen.
Dit is ongeveer het zelfde als. Mijn HDD(STATS) is kapot en ik ben mijn foto(UNLOCKS) kwijt. maar ik heb hem hier nog op de printer(BATTLEREPORT) liggen, dus dan kan ik hem zo terug zetten op mijn HDD(STATS)
Het is alleen belachelijk dat het 5 dagen heeft geduurd ipv dat ze een backup terug zetten.
Deze vergelijking staat natuurlijk nergens op want ze kunnen gewoon de account opnieuw laten syncen met de battlereports van de afgelopen 5 dagen.Pykow schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:57:
[...]
Bedenken ? ze hebben nooit gezegd dat ze de stats terug gaan geven of niet terug gaan geven.
Als er iets technisch fout gaat, kan je dat niet zomaar herstellen.
Dit is ongeveer het zelfde als. Mijn HDD(STATS) is kapot en ik ben mijn foto(UNLOCKS) kwijt. maar ik heb hem hier nog op de printer(BATTLEREPORT) liggen, dus dan kan ik hem zo terug zetten op mijn HDD(STATS)
Het is alleen belachelijk dat het 5 dagen heeft geduurd ipv dat ze een backup terug zetten.
Je kan het meer zien als foto's die je geïmporteerd hebt vanaf je camera maar niet in de juiste map zijn terecht gekomen.
[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 01-06-2012 15:29 ]
dus dan krijg je iedere unlock dubbel.bloodlynx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:28:
[...]
Deze vergelijking staat natuurlijk nergens op want ze kunnen gewoon de account opnieuw laten syncen met de battlereports van de afgelopen 5 dagen.
krijg je alle ribbons dubbel ?
Opnieuw niet dubbelPykow schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:29:
[...]
dus dan krijg je iedere unlock dubbel.
krijg je alle ribbons dubbel ?
Zo simpel zal het echt niet zijn hoor, kan me voorstellen dat unlocks kwijt zijn vervelend is maar voor de rest die paar cijfertjes, lekker boeiend man. Echt he, kritiek op DICE is niks mis mee maar sommige mensen zien het allemaal echt wel heel simpel.bloodlynx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:28:
[...]
Deze vergelijking staat natuurlijk nergens op want ze kunnen gewoon de account opnieuw laten syncen met de battlereports van de afgelopen 5 dagen.
Je kan het meer zien als foto's die je geïmporteerd hebt vanaf je camera maar niet in de juiste map zijn terecht gekomen.
Damn, hoe lang kan die update duren zeg.Battlelog will be down for maintenance on the 4th of June during these hours:
7- 12 PDT
10-15 EST
15-20 GMT
16-21 CET

Dat is dus 17:00 - 22:00 voor ons...
Erg jammer, kan ik die dag dus al niet spelen.. En de patch downloaden zal ook wel geweldig gaan worden, activatieservers enzo die weer over de zeik gaan.
* Sypher ziet het al helemaal mis gaan.
Het gaat mij er echt om die paar cijfertjes of die unlocks, maar wel dat Dice sinds EA geld overal ruikt lui is geworden. Als er gelijk een fix was, was er nu ook geen probleem geweest wel? Ze wisten dit al een aantal dagen. Net zoals die m26 dart dat zou gewoon een hotfix moeten zijn.Jay-P schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:33:
[...]
Zo simpel zal het echt niet zijn hoor, kan me voorstellen dat unlocks kwijt zijn vervelend is maar voor de rest die paar cijfertjes, lekker boeiend man. Echt he, kritiek op DICE is niks mis mee maar sommige mensen zien het allemaal echt wel heel simpel.
[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 01-06-2012 15:45 ]
Dus die extra xp dat we vorig weekend gekregen hebben zijn we dus weer kwijt.defusion schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:23:
[...]
https://twitter.com/mi7ch/status/208278442465165312
blijkbaar niet...

edit:
Niet dat mij het wat uitmaakt, maar het klinkt wel stom.
[ Voor 10% gewijzigd door plob op 01-06-2012 15:51 ]
Als het allemaal zo makkelijk zou zijn, zouden ze het dan niet al gedaan hebben?bloodlynx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:28:
[...]
Dice heeft echt wel door dat ze een flinke uitglijder hebben gemaakt en dat de community hier absoluut niet blij mee is. Als er een makkelijk oplossing was geweest, hadden ze die allang uitgevoerd....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dan hadden ze dat ook met de m26 kunnen doenn.ChojinZ schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:52:
[...]
Als het allemaal zo makkelijk zou zijn, zouden ze het dan niet al gedaan hebben?
Dice heeft echt wel door dat ze een flinke uitglijder hebben gemaakt en dat de community hier absoluut niet blij mee is. Als er een makkelijk oplossing was geweest, hadden ze die allang uitgevoerd....

[ Voor 0% gewijzigd door plob op 01-06-2012 15:54 . Reden: typo ]
Volgens mij is hier al tientallen keren uitgelegd waarom die patches zo lang duren, en eerlijk gezegd begrijp ik dat enigszins ook wel al is het voor PC spelers niet ideaal. Begrijp ook niet waarom hier continu dezelfde whine herhaald word. Ja m26 bug is f* up, maar ik ben er al héél lang geen meer tegengekomen, kwestie van niet op slechte servers spelen en/of servers zonder actieve admins. Deal with it or find another server....
[ Voor 4% gewijzigd door Jay-P op 01-06-2012 15:58 ]
Tja, wellicht is het probleem met de m26 helemaal niet zo makkelijk op te lossen.
Kijk naar de Famas: een kleine aanpassingen, waarvan je zou verwachten dat dit nooit grote invloed kan hebben op andere zaken, heeft er toch voor gezorgd dat stats niet meer goed geregistreerd worden.
De gebruikers zien alleen de consequentie's van de aanpassingen maar weten zelden tot nooit wat de oorzaak is van een nieuwe bug. Mijns inziens kan je dan ook nooit oordelen of iets makkelijk of niet op te lossen is...
[ Voor 19% gewijzigd door ChojinZ op 01-06-2012 16:02 ]
leuk tijdstipSypher schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:37:
[...]
Damn, hoe lang kan die update duren zeg..
Erg jammer, kan ik die dag dus al niet spelen.. En de patch downloaden zal ook wel geweldig gaan worden, activatieservers enzo die weer over de zeik gaan.
ach ja TF2 is ook leuk
Voor de eerste patch was bf3 toch beetje cod gameplay (bursten was niet nodig), je kon met elk wapen sprayen, suppression effect was er niet tot nauwelijks, niemand gebruikte bijna de squadperks cover/suppression bijna iedereen gebruikte de squadperks ammo/sprint/nades! Recoil van de aek was hoger dan die van de F2000. F2000 heeft hogere RPM dan m16a3. Dus daarom speelde iedereen denk ik met de F2000.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:18:
[...]
ergens wel jammer dat ik de INRV, foregrip+silencer niet in optima forma met de M16A3 heb ervaren.
Vind het alleen beetje balen dat ik zolang met een sniper heb lopen klooien om die unlocks te halen.
Als ik alleen speel, dan speel ik tegenwoordig met de sniper. Die punten daar geef ik niet veel voor om.
Maar winnen wil ik dan weer wel!
Als ik alleen speel, dan speel ik tegenwoordig met de sniper. Die punten daar geef ik niet veel voor om.
Maar winnen wil ik dan weer wel!
Lol, valt er iemand iets op als je naar de bf3 forum's kijkt. http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/
(iets met inick2g
)
(iets met inick2g
oeps... ik zie net dat dit hier niet hoort... excuus!
[ Voor 94% gewijzigd door MicGlou op 01-06-2012 16:54 ]
Ook handig, staat op Battlelog dat ik 3 dagen geleden Colonel Service Star 49 ben geworden en 20 uur geleden ook nog eens.
En @MicGlou ik weet zo niet wat het probleem is dat je broertje na een minuut of 10 gekicked wordt maar ik heb ook op random momenten dat ik dezelfde melding krijg.
Vandaag ook nog bijna aan het eind van een ronde.
Heb het niet elke ronde dus ik let er niet zo heel erg op maar naar mijn weten krijg ik die melding vaak als ik langer dan 30 minuten met dezelfde match bezig ben, heb het meestal niet al na 10 minuten.
En @MicGlou ik weet zo niet wat het probleem is dat je broertje na een minuut of 10 gekicked wordt maar ik heb ook op random momenten dat ik dezelfde melding krijg.
Vandaag ook nog bijna aan het eind van een ronde.
Heb het niet elke ronde dus ik let er niet zo heel erg op maar naar mijn weten krijg ik die melding vaak als ik langer dan 30 minuten met dezelfde match bezig ben, heb het meestal niet al na 10 minuten.
Zijn die stats nu al gefixed? Ik dacht van wel toch? Ik heb mijn scores niet terug, maar dat had ik wel verwacht. Want een score die niet opgeslagen is kan je ook niet terug halen he
Wat dat betreft zijn de maintenance windows voor de Amerikanen meestal gunstiger. Je zou denken dat ze het erom doenSypher schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:37:
[...]
Damn, hoe lang kan die update duren zeg..
De Battlelog-update zal wel nodig zijn in verband met de opkomende dlc. Wel raar dat Dice/EA nog steeds weinig ruchtbaarheid heeft gegeven aan het beschikbaar komen van CQ en Premium, terwijl beiden al a.s. dinsdag 4 juni uitkomen (aldus battlefieldo.com)
Dat is nog niks. Ik ben afgelopen dagen 5(!) maal Colonel Service Star 49 geworden. Toevallig dezelfde rankAdmiralSnipe schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:54:
Ook handig, staat op Battlelog dat ik 3 dagen geleden Colonel Service Star 49 ben geworden en 20 uur geleden ook nog eens.
[ Voor 19% gewijzigd door Bee.nl op 01-06-2012 17:42 ]
Zijn er hier mensen die toevallig Battlefield Play 4 Free spelen?
Kreeg in email dit, je doet er maar je goesting mee
nederlands? waar? dat is belgisch!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Asgaro + F2000 =Asgaro schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:03:
[afbeelding]
Dat weten ze bij EA.
Door jou die code te sturen proberen ze je naar Play4Free te lokken.
Zo hee, dat doe je goed.Bee.nl schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:35:
Dat is nog niks. Ik ben afgelopen dagen 5(!) maal Colonel Service Star 49 geworden. Toevallig dezelfde rank
Als we nou ook eens 5 maal punten zouden krijgen zou het helemaal mooi zijn.
~edit: ben een beetje aan het experimenteren voor een aantal shots voor een eventuele montage maar daarvoor heb ik een tank en een heli nodig.
Elke keer als ik de tank laat staan > suicide doe om er vervolgens in de heli naar toe te vliegen explodeert dat ding.
Heeft er misschien nu of zo meteen iemand tijd om een stukje in de tank te rijden zodat dat ding niet explodeert?? (heb een unranked server gevonden zonder password).
En als het kan wou ik er ook gelijk een shot achteraan doen waarbij iemand bij de kraan op Sharqi omhoog klimt.
[ Voor 26% gewijzigd door AdmiralSnipe op 01-06-2012 18:21 ]
en voor wie goesting heeft @ 0.28Asgaro schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:03:
[afbeelding]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=phnlKo134PA&feature=player_detailpage#t=28s]
ik las in die patch notes niks over balance veranderingen qua airrape, jammer de bammer. Jets zijn echt alleen te counteren met een andere jet als de piloot een beetje skilled is.
[ Voor 17% gewijzigd door haarbal op 01-06-2012 18:34 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Ik ben beschikbaar, maar mss beetje laatAdmiralSnipe schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:17:
[...]
Asgaro + F2000 =![]()
Dat weten ze bij EA.
[...]
Zo hee, dat doe je goed.
Als we nou ook eens 5 maal punten zouden krijgen zou het helemaal mooi zijn.
~edit: ben een beetje aan het experimenteren voor een aantal shots voor een eventuele montage maar daarvoor heb ik een tank en een heli nodig.
Elke keer als ik de tank laat staan > suicide doe om er vervolgens in de heli naar toe te vliegen explodeert dat ding.
Heeft er misschien nu of zo meteen iemand tijd om een stukje in de tank te rijden zodat dat ding niet explodeert?? (heb een unranked server gevonden zonder password).
En als het kan wou ik er ook gelijk een shot achteraan doen waarbij iemand bij de kraan op Sharqi omhoog klimt.
Verwijderd
Maandag 4 juni om 22u Belgische tijd allemaal kijken naar de livestream op http://www.ea.com/e3
Ze gaan beelden tonen van Close Quarters en Armored Kill!
PDT timezone naar CET timzone, juist toch?
http://www.timeanddate.co...in=0&sec=0&p1=137&p2=1246
Ze gaan beelden tonen van Close Quarters en Armored Kill!
Net 2 potjes metro gespeeld, wel beide keren dik verloren maar in je 1tje is het vrij lastig om wat te doen als ze aardig op slot zetten op metro.
Als ik assault speel, speel ik meestal met ak-74m. Dacht 2e potje met de AEK spelen, sinds de patch op 27 maart niet meer mee gespeeld, en aangezien hij recoil reduction krijg bij de volgende patch, wou ik wel eens kijken hoe erg het nu was. Ging buiten gewoon goed alleen op long range vind ik het wel lastiger schieten dan met andere assault rifles die ik gebruik.
http://battlelog.battlefi...how/33282771/1/331626279/
Zal na de patch wel in mijn top 3 komen van assault rifles, toch jammer van die lange reload time! Wel mooiste reload animatie van de assault rifles, but hmm who care ?
Als ik assault speel, speel ik meestal met ak-74m. Dacht 2e potje met de AEK spelen, sinds de patch op 27 maart niet meer mee gespeeld, en aangezien hij recoil reduction krijg bij de volgende patch, wou ik wel eens kijken hoe erg het nu was. Ging buiten gewoon goed alleen op long range vind ik het wel lastiger schieten dan met andere assault rifles die ik gebruik.
http://battlelog.battlefi...how/33282771/1/331626279/
Zal na de patch wel in mijn top 3 komen van assault rifles, toch jammer van die lange reload time! Wel mooiste reload animatie van de assault rifles, but hmm who care ?
armored kill kan me weer verkopen aan bf3Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:55:
Maandag 4 juni om 22u Belgische tijd allemaal kijken naar de livestream op http://www.ea.com/e3
Ze gaan beelden tonen van Close Quarters en Armored Kill!![]()
darn u EA !
Das beetje het nadeel van die lagere capaciteiten. Maar langs de andere kant ook een voordeel: het "verplicht" mij om games volledig uit te spelen, of ze te spelen tot ik ze beu ben, zodat ik ze kan verwijderen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:42:
[...]
Jedi Geub schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:29:

Je moet het me niet zeggen, hier de gehele mail. Hoe komen ze er soms op

Inderdaad, mijn eerste reactie:AdmiralSnipe schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:17:
[...]
Asgaro + F2000 =![]()
Dat weten ze bij EA.

Maar toch, zo ver krijgen ze me niet
haarbal schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:19:
[...]
en voor wie goesting heeft @ 0.28
[video]
ik las in die patch notes niks over balance veranderingen qua airrape, jammer de bammer. Jets zijn echt alleen te counteren met een andere jet als de piloot een beetje skilled is.

"goesting" is een kewl woord
[ Voor 25% gewijzigd door Asgaro op 01-06-2012 22:18 ]
Mannen, hier ééntje om voor eens en voor altijd van het hele no-life gezeur af te zijn als je een paar 100 uur gespeeld hebt.
We liepen deze kerel tegen het lijf, dit is echt next level in de categorie: De Lange Adem
http://battlelog.battlefi...p-sHi-SB/stats/366547317/
Hopla, zonder problemen ongeveer 7 uur spelen per dag sinds de launch, ELKE dag....
Ik weet niet wat voor contigent broertjes deze kerel heeft ingeschakeld om zoveel uur te maken maar: goddamnnnnnnnnn
We liepen deze kerel tegen het lijf, dit is echt next level in de categorie: De Lange Adem
http://battlelog.battlefi...p-sHi-SB/stats/366547317/
Hopla, zonder problemen ongeveer 7 uur spelen per dag sinds de launch, ELKE dag....
Ik weet niet wat voor contigent broertjes deze kerel heeft ingeschakeld om zoveel uur te maken maar: goddamnnnnnnnnn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.