Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:46:
Mannen, hier ééntje om voor eens en voor altijd van het hele no-life gezeur af te zijn als je een paar 100 uur gespeeld hebt.

We liepen deze kerel tegen het lijf, dit is echt next level in de categorie: De Lange Adem

http://battlelog.battlefi...p-sHi-SB/stats/366547317/

Hopla, zonder problemen ongeveer 7 uur spelen per dag sinds de launch, ELKE dag....

Ik weet niet wat voor contigent broertjes deze kerel heeft ingeschakeld om zoveel uur te maken maar: goddamnnnnnnnnn
Wacht even, hij heeft een KD van 4+, een SPM van bijna 1000 en hij speelt vrijwel alleen Conquest. Er klopt iets niet aan dit plaatje...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Wacht even, hij heeft een KD van 4+, een SPM van bijna 1000 en hij speelt vrijwel alleen Conquest. Er klopt iets niet aan dit plaatje...
Gezien de, niet subtiele, 40k aan m320 kills heb ik wel een vermoeden hoe en op welke map hij die uren gedraaid heeft...... Hoe hou het het vol zo lang in die meatgrinder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:52:
[...]

Gezien de, niet subtiele, 40k aan m320 kills heb ik wel een vermoeden hoe en op welke map hij die uren gedraaid heeft...... Hoe hou het het vol zo lang in die meatgrinder.....
Ik word al depressief na 5 minuten conquest op metro. :r

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mannen, hier ééntje om voor eens en voor altijd van het hele no-life gezeur af te zijn als je een paar 100 uur gespeeld hebt.

We liepen deze kerel tegen het lijf, dit is echt next level in de categorie: De Lange Adem

Hopla, zonder problemen ongeveer 7 uur spelen per dag sinds de launch, ELKE dag....

Ik weet niet wat voor contigent broertjes deze kerel heeft ingeschakeld om zoveel uur te maken maar: goddamnnnnnnnnn
whahaha, hoe is het mogelijk. Is er ook een mogelijkheid ergens om op "speeltijd' te selecteren :?

Dit is bijna werk.... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Chinese BF3 farmers misschien? :X

edit: lol het is een Chinese Amerikaan ook nog. :X

[ Voor 45% gewijzigd door Gundogan op 01-06-2012 23:11 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ben de AEK weer eens gaan gebruiken en op close range bevalt het me wel

http://battlelog.battlefi...how/33301605/1/351804938/

Je maait een enemy zo snel neer. Je merkt sterk dat je meer gevechten 1 on 1 wint als met een M416 of al helemaal een AK47m.

Toch is de M416 nog m'n favoriet.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
rickyy schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:44:
Ben de AEK weer eens gaan gebruiken en op close range bevalt het me wel

http://battlelog.battlefi...how/33301605/1/351804938/

Je maait een enemy zo snel neer. Je merkt sterk dat je meer gevechten 1 on 1 wint als met een M416 of al helemaal een AK47m.

Toch is de M416 nog m'n favoriet.
Idem, na de patch ben ik gestopt met het gebruik van de aek omdat hij niet meer zo lekker was op afstand maar sinds een week maak ik er weer gebruik van en het is nog steeds mijn beste wapen.
M16a3 is wel de makkelijkste te controleren en goed op lange afstand maar in close quarter is de aek toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:22:
ik ben een racistisch server tegen gekomen: [afbeelding]
Dat is niet racistisch. Het gaat namelijk niet om ras, maar om locatie.

En logisch ook. Vanuit Nederland heb je hoe dan ook toch een te hoge ping op een server in Australië en mensen met een te hoge ping verpesten het spel gewoon. Max. ping had ik op de BF2 server waar ik admin was destijds eerst op 150, later verlaagd naar 90 volgens mij. Zodra er meer dan 10 man met 100+ ping rondlopen is een groot deel van de lol al verdwenen. Niet zozeer vanwege die ping, maar een hoge ping gaat vaak samen met een hoge Packet Loss.

Gewoon samenwerken met zes man ofzo. Gewoon gezamenlijke account. Als je gaat spelen, kijk je of 'de' account online is, indien niet pak je die, anders je eigen.

Dat was met die lame games als Omerta ook dé manier om snel een leuk profiel te krijgen...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft heb het de voorbije dagen zoveel meegemaakt, ik word beschoten en loop vlug een hoekje om maar ben nadat ik die hoek omgegaan ben plots neergeschoten... Dit terwijl mijn ping +- 20 is en de aanvaller altijd een ping heeft van +- 200

Is dit de befaamde netcode die op niks trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52

Zou dit veel gebruikt worden? Ik ga niet zeggen dat ik het dagelijks heb maar ik kom soms in servers waar ik me best kan voorstellen dat iemand het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:51
Als ik hem dus mag geloven ben ik 50% beter dan de gemmidelde speler. Ik heb namelijk ook zo'n 15% hitratio op mijn topguns. LOL :o

Ik vraag me af hoe dat voor snipers geld, ik haal daar zo'n 50% mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
plob schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:04:
Als ik hem dus mag geloven ben ik 50% beter dan de gemmidelde speler. Ik heb namelijk ook zo'n 15% hitratio op mijn topguns. LOL :o

Ik vraag me af hoe dat voor snipers geld, ik haal daar zo'n 50% mee.
Maar +50% op een m16 kan echt niet met 8000 kills :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Maar +50% op een m16 kan echt niet met 8000 kills :X
Dat snap ik, maar dan moet zo'n hacker gewoon 24/7 sniper spelen, dan kun je hem op deze manier dus niet achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

zijn er meer mensen die er last van hebben dat Battlelog op joining server blijft staan en dat bf3 dan niet opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
hardcoresmurf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:14:
zijn er meer mensen die er last van hebben dat Battlelog op joining server blijft staan en dat bf3 dan niet opstart?
Ja, dan denkt origin dan bf3 al opgestart is omdat je via origin op battlelog bent gekomen (wss).

- Origin afsluiten, veel kans dat die zeurt omdat bf3 nog ''draaid''.
- Origin opstarten
- Via de browser op battlelog inloggen (NIET via origin)

Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

plob schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Ja, dan denkt origin dan bf3 al opgestart is omdat je via origin op battlelog bent gekomen (wss).

- Origin afsluiten, veel kans dat die zeurt omdat bf3 nog ''draaid''.
- Origin opstarten
- Via de browser op battlelog inloggen (NIET via origin)

Dan moet het werken.
hij doet het weer thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
Bekende bug, die er al lang inzit en tot op heden nog niet opgelost is. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
plob schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:42:
[...]

Bekende bug, die er al lang inzit en tot op heden nog niet opgelost is. :N
Wat had je anders verwacht? :P Als je Premium aanschaft heb je misschien 2 weken vroeger kans op 'n patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 09:42
Zijn er meer mensen die problemen hebben met SLI en BF3. Ik heb alleen tijdens bf3 vastlopers. Meestal 1 per avond. Heeft iemand een mooie oplossing??
Speelde ook BC2 en die liep nooit vast op SLI.

Wat ik al geprobeerd heb:
-nieuwe windows herinstallatie
-alle drivers nieuw
-bf3 opnieuw
-bios update
-temperatuur controle. Met 3dmark of furmark wordt pc warmer dan met bf3 en loopt niet vast.

Als ik SLI uitzet loopt hij niet vast. Grrr maar dan is framerate +60 fps. Met sli is hij 150 fps.

Mijn pc specs:
moederbord gigabyte ud7. cpu 980x i7 (geen overclock). 2 keer 580gtx videokaart. voeding antec 1200 watt
6 gig ddr3 triple channel ram. windows 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik blijf dat probleem met die Recon class houden. Ik kan met geen mogelijkheid gadget 1 selecteren, dus geen T Ugs, MAV of Soflam. Ik heb al verschillende toetsen geprobeerd te assignen maar het werkt gewoon niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 08:57:
Pfft heb het de voorbije dagen zoveel meegemaakt, ik word beschoten en loop vlug een hoekje om maar ben nadat ik die hoek omgegaan ben plots neergeschoten... Dit terwijl mijn ping +- 20 is en de aanvaller altijd een ping heeft van +- 200

Is dit de befaamde netcode die op niks trekt?
Client side hit registration is de oorzaak, op zijn pc ben je nog niet het hoekje om en hij schiet je dood, jouw client ontvangt deze info van de server veel te laat en laat je als nog dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:34

thommich

Belg

Hoe lang blijft die Premium beschikbaar?

Als ik bvb in september (voor Armored Kill) Premium wil worden, zou dat dan nog kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommich schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:41:
Hoe lang blijft die Premium beschikbaar?

Als ik bvb in september (voor Armored Kill) Premium wil worden, zou dat dan nog kunnen?
Ik denk dat premium permanent is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
hardcoresmurf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:14:
sinds vanochtend een aantal keer gebeurt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Heb er nu constant last van, als ik uit sleep modus kom dan werkt Origin gewoon niet, ctrl alt del en afsluiten, opnieuw opstarten, en hij werkt weer.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
tweakerharrie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:17:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met SLI en BF3. Ik heb alleen tijdens bf3 vastlopers. Meestal 1 per avond. Heeft iemand een mooie oplossing??
Speelde ook BC2 en die liep nooit vast op SLI.

Wat ik al geprobeerd heb:
-nieuwe windows herinstallatie
-alle drivers nieuw
-bf3 opnieuw
-bios update
-temperatuur controle. Met 3dmark of furmark wordt pc warmer dan met bf3 en loopt niet vast.

Als ik SLI uitzet loopt hij niet vast. Grrr maar dan is framerate +60 fps. Met sli is hij 150 fps.

Mijn pc specs:
moederbord gigabyte ud7. cpu 980x i7 (geen overclock). 2 keer 580gtx videokaart. voeding antec 1200 watt
6 gig ddr3 triple channel ram. windows 64 bit
daarvoor moet je hier even terecht: [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

//////
ik was gister middag echt heel erg blij toen ik op school even op battlelog keek en er in beeld verscheen:

Battlelog is under maintenance, come back later soldier (of iets in die zin ;) )

//////

ik ga nu weer even proberen te spelen, misschien ben ik lucky :/

[ Voor 13% gewijzigd door w4v3g0d op 02-06-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat ik een nieuwe pc heb gebouwt, alles weer opnieuw geinstaleerd te hebben dus ook BF3, weet ik even niet meer waar ik die fxaa injector danoc1 v1.25 performance in BF 3 moet zetten, kan iemand mij dat vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opent doos, stopt MSI 7950 twin frozr in computer, installeert juiste driver, start BF3 op...

EYEGASM op ultra met 4xMSAA @ 60 FPS op Caspian Border. :D

Gaat weer BF3 spelen, in stijl. 8)
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:22:
Na dat ik een nieuwe pc heb gebouwt, alles weer opnieuw geinstaleerd te hebben dus ook BF3, weet ik even niet meer waar ik die fxaa injector danoc1 v1.25 performance in BF 3 moet zetten, kan iemand mij dat vertellen
Locale schijf/Origin/Downloads/BF3

Daar moeten de files in. ;)
Dan moet het er zo uitzien:

FXAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2.
Bedankt,ik heb maar gelijk het plaatje opgeslagen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:40:
[video]
Zou dit veel gebruikt worden? Ik ga niet zeggen dat ik het dagelijks heb maar ik kom soms in servers waar ik me best kan voorstellen dat iemand het gebruikt.
YES, ik heb 20,1% op mn M416 :9

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:49
rickyy schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:16:
[...]

YES, ik heb 20,1% op mn M416 :9
Zeker niet slecht! Ik ben van pre-patch 21% naar 18% gegaan met de M16a3. Thank god for suppression....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Admiralsnipe, daniel, rien en ik maken een lekkere squad :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:22:
Agree'd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je wel wat raken. Ultra is te mooi. :o
Dat word even flink wennen, voornamelijk de MSAA maakt het moeilijker. :P

Luxeprobleem extreme. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Dan moet je wel wat raken. Ultra is te mooi. :o
Dat word even flink wennen, voornamelijk de MSAA maakt het moeilijker. :P

Luxeprobleem extreme. :+
Joh heb me contrast volledig open help t ook heel veel >:)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verdomme, probeer ik BF3 helemaal opnieuw te installeren heb ik nog steeds die Recon gadget 1 bug en daarbij 2 seconden een zwart scherm na elke keer dat ik word gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Joh heb me contrast volledig open help t ook heel veel >:)
Dan is het niet ultra meer maar ultra lelijk. :+
Oh en hoe de f*ck heb ik 50% accuracy gehaald dat laatste potje? :o

http://battlelog.battlefi...how/33347193/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
Ja ging wel lekker ja!
Dit was voor mij trouwens wel even een LoL momentje. :*)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GArxALs70GQ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Ja ging wel lekker ja!
Dit was voor mij trouwens wel even een LoL momentje. :*)

[video]
En ik werd achtergelaten, zonder ammo en ging dood. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
reemprive schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:30:
Verdomme, probeer ik BF3 helemaal opnieuw te installeren heb ik nog steeds die Recon gadget 1 bug en daarbij 2 seconden een zwart scherm na elke keer dat ik word gekilled.
Stel je scherm monitor eens in in de instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:49:
[...]

En ik werd achtergelaten, zonder ammo en ging dood. :')
Ooooh wat zielig (zag het in de chat). :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

holy f*ck ik zat met Thesyndicateproject van youtube in een match: Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2mzl8j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Even een vraag voor de, laat ik het maar zo zeggen, meer dan gemiddelde speler onder ons en zonder anderen tekort te doen maar gezien de posts bedoel ik mensen hiermee (niet limitatief!) als Tsurany, AWSME-0, Knijnenmans, reemprive, DanielWW-II en Jay-P:

Ik heb me de jets nu behoorlijk eigen gemaakt en had net weer een hele goede pot: http://battlelog.battlefi...how/33347314/1/247345849/

Nu zat daar vanaf de allereerste keer dat ik hem killde meteen iemand te schreeuwen dat ik een aimbot gebruikte en aan het hacken was (freddytje9500) en later deed zijn maatje helpu2hell-trd ook nog mee. Ik heb iedere keer maar fatsoenlijk antwoord gegeven maar ze bleven maar doorgaan en op het laatst waren ze weg met de mededeling dat ze mij wel zouden reporten...

Ik neem aan dat jullie (of anderen) hier ook wel eens last van hebben gehad. Gezien mijn stats ben ik hier niet benauwd voor maar hoe merk je dat EA je onderzoekt? Een gezond persoon bij EA zal, als hij mijn stats ziet, logische conclusies trekken maar ik heb geen zin om die 28 jet service stars opnieuw te moeten halen. En ik heb ook geen zin om mijn speelstijl zodanig aan te passen dat ik de helft van mijn salvo's maar misschiet om dit soort ergernissen te voorkomen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:38:
Even een vraag voor de, laat ik het maar zo zeggen, meer dan gemiddelde speler onder ons en zonder anderen tekort te doen maar gezien de posts bedoel ik mensen hiermee (niet limitatief!) als Tsurany, AWSME-0, Knijnenmans, reemprive, DanielWW-II en Jay-P:

Ik heb me de jets nu behoorlijk eigen gemaakt en had net weer een hele goede pot: http://battlelog.battlefi...how/33347314/1/247345849/

Nu zat daar vanaf de allereerste keer dat ik hem killde meteen iemand te schreeuwen dat ik een aimbot gebruikte en aan het hacken was (freddytje9500) en later deed zijn maatje helpu2hell-trd ook nog mee. Ik heb iedere keer maar fatsoenlijk antwoord gegeven maar ze bleven maar doorgaan en op het laatst waren ze weg met de mededeling dat ze mij wel zouden reporten...

Ik neem aan dat jullie (of anderen) hier ook wel eens last van hebben gehad. Gezien mijn stats ben ik hier niet benauwd voor maar hoe merk je dat EA je onderzoekt? Een gezond persoon bij EA zal, als hij mijn stats ziet, logische conclusies trekken maar ik heb geen zin om die 28 jet service stars opnieuw te moeten halen. En ik heb ook geen zin om mijn speelstijl zodanig aan te passen dat ik de helft van mijn salvo's maar misschiet om dit soort ergernissen te voorkomen.
Ik doe er niet veel mee als ik hackusations krijg. DICE let wel op meer dat alleen rauwe stats. Oke, als je een accuracy van 30% en een SMP van 2000 hebt dan ben je gewoon een hacker maar bij twijfel lijkt mij het raar als je een ban/stat reset krijgt. Verder werkt DICE ook op het principe van hoe goed je reports zijn, als je veel report en ze kloppen niet dan worden ze gewoon genegeerd. En als laatste is er ook nog PB, als hun zeggen dat je niet hackt dan is er geen reden om je te bannen/ stat resetten.

Gewoon lachen om hackusations en als andere mensen vragen in de chat stellen gewoon kalm neertypen waarom het onzin is. ;)

Oh en dit is waarom ik de G36C zo awesome vind. :D
http://battlelog.battlefi...how/33358042/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik zeg altijd alleen maar "thanks for the compliment", als je een paar reports krijgt zullen ze hooguit naar je statistieken kijken en als er niks bijzonders te zien is is er niets aan de hand. Ik zou me daar in het geval van DICE niet druk over maken(ik heb wel eens andere ervaringen gehad, maar dat ter zijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

jammer dat de gotbf3 vaak zo leeg zijn, ik heb de meese van jullie niet in mn vriendenijst en speel daarom ook niet veel bf3

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
l0n3w012ph schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:38:

Dat gebeurt wel vaker in shooters.
Niks van aan trekken joh.
Je wordt echt niet gebanned als 2 random gastjes je reporten (wat ze wss toch niet doen).
Er wordt heus wel gekeken of de reports legit zijn en of je stats boven-humaan zijn.
Kan dit soort opmerkingen beter als compliment zien want blijkbaar ben je zo goed dat het niet meer van hacken te onderscheiden is! :P
Zou zeker niet je speelstijl aanpassen of met opzet mis schieten omdat iemand random gaat roepen dat je hacked.

~edit:
mrc4nl schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:49:
jammer dat de gotbf3 vaak zo leeg zijn, ik heb de meese van jullie niet in mn vriendenijst en speel daarom ook niet veel bf3
Nu heb je mij wel in je vriendenlijst. :D

[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 02-06-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tnx allemaal voor de reacties. Het komt overeen met wat ik al dacht maar altijd goed te lezen dat het ook zo is en idd zie ik het meestal maar als compliment maar deze werden echt vervelend. Maar dan laat ik dat soort report-dreigingen ook maar mooi links liggen :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ander nieuws, ik zit eigenlijk met smart te wachten op de volgende patch/DLC.
Ben wel een beetje klaar om telkens suppressed te worden en qua mappen ben ik zo klaar met de huidige set dat ik Teheran wil spelen. Ja echt. :+

En ik wil gewoon mijn nieuwe GPU eens flink laten werken en ik denk dat de close quarters mappen daar wel geschikt voor zullen zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

l0n3w012ph schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:58:
Tnx allemaal voor de reacties. Het komt overeen met wat ik al dacht maar altijd goed te lezen dat het ook zo is en idd zie ik het meestal maar als compliment maar deze werden echt vervelend. Maar dan laat ik dat soort report-dreigingen ook maar mooi links liggen :)
Je moet het inderdaad gewoon als een compliment zien. Ik krijg ook geregeld hackusations en ik zeg altijd precies hetzelfde als reemprive/stinkdi3r. Meestal komt het van gefrustreerde spelers die geen flauw benul hebben van wat wel en wat niet onder hacken/cheaten valt.

Laatst nog een potje tdm met stinkdi3r gespeeld en toen hadden we ook weer dat gezeur. Niet veel later kwam er iemand op de server die overduidelijk aan het cheaten was.
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:13:
In ander nieuws, ik zit eigenlijk met smart te wachten op de volgende patch/DLC.
Ben wel een beetje klaar om telkens suppressed te worden en qua mappen ben ik zo klaar met de huidige set dat ik Teheran wil spelen. Ja echt. :+

En ik wil gewoon mijn nieuwe GPU eens flink laten werken en ik denk dat de close quarters mappen daar wel geschikt voor zullen zijn. >:)
Hier ook, laat die Close Quarters-mappen maar komen! Hopelijk kan er weer meer offensief gespeeld worden door de verminderde suppressie, want dat is nu echt een show-stopper voor mooie rush/rambo-acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 18-09 21:20
Sorry, dit was dus nep..

[ Voor 125% gewijzigd door Jovas op 02-06-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:25:
die Closer Quarters zijn niks vergeleken met Armored Kill, check dit maar eens, vette snow map met 60 vehicles:

http://www.gamestar.de/sp...ield_3,45612,2568458.html

YouTube: Battlefield 3 Armored Kill first screenshots, new details! - 1080p Trailer Fan Made.

Wooohoooooo!! :)
Eindelijk een noordelijke map en dan ook nog eens op z'n manier. :9~
Wil hebben, HEBBEN. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

die Closer Quarters zijn niks vergeleken met Armored Kill, check dit maar eens, vette snow map met 60 vehicles:

YouTube: Battlefield 3 Armored Kill first screenshots, new details! - 1080p Trailer Fan Made.

Prachtig!!! Eindelijk sneeuw! 60 vehicles in 1 map... Dat wordt pas echt total warfare :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Die Closer Quarters zijn niks vergeleken met Armored Kill, check dit maar eens, vette snow map met 60 vehicles:

EDIT: Grote kans dat dit nep is, en showcase materiaal van FB2..
Ziet er niet verkeerd uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik ga nu een mooie voorspelling doen:
De MTB's worden de Chinesche T98 (staat op de cover van de DLC) en ik denk dat de andere de Leopard 2A6 word. Leopard 2A6. :9~

Verder komt de black hawk vrijwel zeker in BF3 en ik denk dat er ook nog een mooie kans is op een F16 als 2 seater of een F18 als 2 seater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:54:
En ik ga nu een mooie voorspelling doen:
De MTB's worden de Chinesche T98 (staat op de cover van de DLC) en ik denk dat de andere de Leopard 2A6 word. Leopard 2A6. :9~

Verder komt de black hawk vrijwel zeker in BF3 en ik denk dat er ook nog een mooie kans is op een F16 als 2 seater of een F18 als 2 seater.
Op die duitse site stond volgens mij ook dat de black hawk terug komt.
Maar komen er dan geen nieuwe attack choppers (mag van mij wel namelijk),

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:56:
[...]

Op die duitse site stond volgens mij ook dat de black hawk terug komt.
Maar komen er dan geen nieuwe attack choppers (mag van mij wel namelijk),
Kijk dat filmpje eens, kennelijk ook nieuwe attack choppers. Dus de Apache en een Chinese waarvan ik niks weet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:57:
[...]

Kijk dat filmpje eens, kennelijk ook nieuwe attack choppers. Dus de Apache en een Chinese waarvan ik niks weet. ;)
Dat filmpje op die duitse site??
Heb geen zin om 7 minuten naar die duitser te luisteren, ik wacht wel af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:04:
[...]

Dat filmpje op die duitse site??
Heb geen zin om 7 minuten naar die duitser te luisteren, ik wacht wel af. :+

0.36. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ooooooooooooooooooooooooooh, helicopter gunships!
Dat ik daar nou net over heen lees. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:08:
[...]

Ooooooooooooooooooooooooooh, helicopter gunships!
Dat ik daar nou net over heen lees. :o
Nu nog een AC130 en dan word het heel leuk om de forums op battlelog te volgen.
RU side = uberairraped. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Die AK screenshot en info was dus nep, sorry, kwam er te laat achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:23:
Die AK screenshot en info was dus nep, sorry, kwam er te laat achter..

Let the hate begin. :Y)

LAME. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:21:
[...]

Nu nog een AC130 en dan word het heel leuk om de forums op battlelog te volgen.
RU side = uberairraped. :*)
Bommentapijtje over de hele map heen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:24:
[...]

Bommentapijtje over de hele map heen. :+
Stel je Caspian border eens voor met een AC130. Die hele Russische spawn word aan gort geschoten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:24:
[...]

Let the hate begin. :Y)

LAME. :/
Ja ik dacht laat ik ook eens zinloze plaatjes posten, MUUUHAHAHAAHAHAHAHAAHAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik hoop dat amored kill dan wel meer dan 4 maps gaat bevatten want je wil natuurlijk die nieuwe voertuigen vaak kunnen gebruiken! Man wat heb ik hier zin in. Mobile Artillery+frostbite word sowieso win :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:28:
Ik hoop dat amored kill dan wel meer dan 4 maps gaat bevatten want je wil natuurlijk die nieuwe voertuigen vaak kunnen gebruiken! Man wat heb ik hier zin in. Mobile Artillery+frostbite word sowieso win :D
Baserape was nog nooit zo erg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:29:
[...]

Baserape was nog nooit zo erg. :+
Geen opstijgend vliegtuig is meer veilig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:30:
[...]

Geen opstijgend vliegtuig is meer veilig :+
Niks is meer veilig als een hacker in z'n ding zit. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:31:
[...]

Niks is meer veilig als een hacker in z'n ding zit. :Y)
Als je hacks koopt heb je geen geld meer voor een ssd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:32:
[...]

Als je hacks koopt heb je geen geld meer voor een ssd >:)
Daar heb je een goed punt. Toch maar even een SSD kopen. Arty FTW. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:50:
[...]

Dat gebeurt wel vaker in shooters.
Niks van aan trekken joh.
Je wordt echt niet gebanned als 2 random gastjes je reporten (wat ze wss toch niet doen).
Er wordt heus wel gekeken of de reports legit zijn en of je stats boven-humaan zijn.
Kan dit soort opmerkingen beter als compliment zien want blijkbaar ben je zo goed dat het niet meer van hacken te onderscheiden is! :P
Zou zeker niet je speelstijl aanpassen of met opzet mis schieten omdat iemand random gaat roepen dat je hacked.

~edit:

[...]

Nu heb je mij wel in je vriendenlijst. :D
2 random gasten niet nee. Maar als je elke keer als je in vehicle oid zit en 50+ kills haalt, dan krijg je vanzelf een aardige lijst aan ragers, haters die je reporten. Mijn Origin account is een maand of 4 geleden bevroren, voor onderzoek. Geen global guid ban, geen pbbban, geen ggc ban, geen metaban, helemaal noppes, niet eens statsreset oid en toch kon ik niet spelen, omdat mijn account bevoren was en dus niet kon inloggen. Week later werd ik pas unbanned, na dat ik echt door alle mogelijke kanalen die er zijn ben gaan vragen. Uiteraard heb je in dit geval dus helemaal niks aan de standaard helpdesk, aangezien die niet bevoegd zijn om accounts te unfreezen.

Als mensen gaan whinen in chat, gewoon lekker laten lullen. Desnoods chat hiden, en vooral niet gaan uitdagen. Al met al was ik dus week later gewoon weer te vinden op mijn eigen account en heb er nog gratis toegang tot aankomende DLC packs als compensatie aan over gehouden. Dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:34

thommich

Belg

Xant0r schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:36:
[...]
Al met al was ik dus week later gewoon weer te vinden op mijn eigen account en heb er nog gratis toegang tot aankomende DLC packs als compensatie aan over gehouden. Dat dan weer wel :)
Dude, dan wil ik ook wel een weekje een ban krijgen hoor.

Alleen jammer dat ik niet goed genoeg ben om als cheater aanzien te worden ;w

Hoewel, toch 1x gehad. (Don't let me get in a tank ;) )

Wordt er nog wat gegamed vnvnd? Sedert dat de GoT servers altijd leeg zijn vind ik het altijd moeilijk om gezellilge servers te vinden met wat teamplay. Zit er trouwens nog soms volk op TS die ook BF3 speelt, of is het ondertussen allemaal Diablo etc?

[ Voor 20% gewijzigd door thommich op 02-06-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
LOL, hij is weer terug hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, speel jij ook nog wel eens BF3 of kom jij alleen maar plaatjes spammen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:49:
[...]

Nee hij is druk aan het leren voor school :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Nee hij is druk aan het leren voor school :+
Dat worden herkansingen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:49:
[...]

Ik heb mezelf voorgenomen om geen enkele game te spelen tijdens de gehele examenperiode. Ontspanning bestaat nu dus uit films zien of surfen op internet, lees: GIFs zoeken voor de perfecte reply :P
(edit: en op café gaan zitten is momenteel geen goeie optie :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 02-06-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:54:
[...]

Ik heb mezelf voorgenomen om geen enkele game te spelen tijdens de gehele examenperiode. Ontspanning bestaat nu dus uit films zien of surfen op internet, lees: GIFs zoeken voor de perfecte reply :P
Herkansingen dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkansingen heb ik sowieso elk jaar. Daar maak ik me niet meer druk over. Maar het aantal herkansingen probeer ik te beperken, door dus niet te gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Dus dat filmpje is fake? En de info dus ook? Komop, het leek zo echt... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/bf3-armored-kill.jpg
Mobiele artillery :)

[ Voor 20% gewijzigd door vinom op 02-06-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was de link naar de EA press conference hier al gepost? If not:

http://www.ea.com/e3
Maandagavond om 21u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Asgaro schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:17:
Was de link naar de EA press conference hier al gepost? If not:

http://www.ea.com/e3
Maandagavond om 21u.
Er schijnt ook een speelbare demo te zijn van close quaters _/-\o_ armored kill natuurlijk :+

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 02-06-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Er schijnt ook een speelbare demo te zijn van close quaters én Armored kill! Die zou er ook bij zijn!_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Heeft er toevallig nog iemand zin om te spelen? 3 dagen speculaties posten heeft ook weinig zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zo ik speelde vandaag weer eens een rondje sinds een maand. Was ik hiervoor nagenoeg altijd 1,2 of 3... ging echt nergens over vandaag. Moest echt wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Qlii256 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:08:
Dus dat filmpje is fake? En de info dus ook? Komop, het leek zo echt... :s
Het waren screenshots van een Frostbyte 2 showcase. Die map loading screen weet ik niet, en wie weet gebruiken ze die omgeving met die bergen met sneeuw wel als map, laten we het hopen!

Wel balen dat ze niet nu AK relaasen en met CQ komen, CQ mogen ze van mij wel overslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin haast zelf te geloven dat ik een hacker ben. Nu al 3 keer voor hacker uitgemaakt vandaag.......
Echt waar komen die mensen vandaan zeg? Ik schiet iemand neer die de hoek om komt lopen en ik ben een hacker. Dat er toevallig een hele meute om die hoek stond waarvan ik er al een paar had afgeschoten zegt natuurlijk niks. :/
Als iedereen me report word ik in dit tempo nog wel gebanned zeg. :/
Gaat weer lekker, ik hoop dat er meer goede spelers terugkomen na de patch want de meeste zijn gewoon nutteloos en dan ben je al gouw een hacker.

Oh en dat was de game. ;)
http://battlelog.battlefi...how/33385046/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:09:
Ik begin haast zelf te geloven dat ik een hacker ben. Nu al 3 keer voor hacker uitgemaakt vandaag.......
Echt waar komen die mensen vandaan zeg? Ik schiet iemand neer die de hoek om komt lopen en ik ben een hacker. Dat er toevallig een hele meute om die hoek stond waarvan ik er al een paar had afgeschoten zegt natuurlijk niks. :/
Als iedereen me report word ik in dit tempo nog wel gebanned zeg. :/
Gaat weer lekker, ik hoop dat er meer goede spelers terugkomen na de patch want de meeste zijn gewoon nutteloos en dan ben je al gouw een hacker.

Oh en dat was de game. ;)
http://battlelog.battlefi...how/33385046/1/184991456/
Nou ik vind het toch wel verdacht als je voor me neus iemand omlegt die een hoekje omspringt waar jij in cover zit, dacht gelijk aan een wallhack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

mmmm sommige mensen maken wel erg rare geluiden: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6erraWhRrrk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
hardcoresmurf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:27:
mmmm sommige mensen maken wel erg rare geluiden: [video]
HEEEEYYYAAAAAAH, voeg je me wel toe op Steam en dan zeg je nooit wat tegen me :( xD
voeg me anders ff toe op Battlefield 3 (zelfde UN als op steam) dan kunnen we ook samen ff spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Hebben mensen toevallig ook als ze iemand bij de keel grijpen voor de dogtag dat de game dan *lagged* als in de hele animatie stottert. Vind dat nog steeds vreemd en meer mensen hadden er last van had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

hardwarejunk schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:29:
[...]

HEEEEYYYAAAAAAH, voeg je me wel toe op Steam en dan zeg je nooit wat tegen me :( xD
voeg me anders ff toe op Battlefield 3 (zelfde UN als op steam) dan kunnen we ook samen ff spelen :)
ik kijk niet zo vaak op steam, ik speel de laaste tijd veel battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
bloodlynx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:29:
Hebben mensen toevallig ook als ze iemand bij de keel grijpen voor de dogtag dat de game dan *lagged* als in de hele animatie stottert. Vind dat nog steeds vreemd en meer mensen hadden er last van had ik begrepen.
Staat heel toevallig jou latency meter (of hoe dat ding heet) helemaal naar links? Dan krijg je dat namelijk.
Pagina: 1 ... 208 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.