Ik heb hem ongeveer in het midden staan meestalvinom schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:32:
[...]
Staat heel toevallig jou latency meter (of hoe dat ding heet) helemaal naar links? Dan krijg je dat namelijk.
@hardwarejunk ik heb je een friend request gestuurd. Mijn naam is dpthepcgamer op bf3
OMG! Biggest map ever seen!Asgaro schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:49:
JJJAAAAAAA here it is![]()
Youtube: BF3 DLC Armored Kill E3 trailer
En wat een teamwork dat daar te zien is! Iedereen werkt echt samen in groepjes. Was het maar zo bij elke match...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Kdrbd3MZFk0&feature=context-shows&list=SL]
Oh, en kan iemand die belg even een mep verkopen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En toch vind ik de battlefield 3 video's niet in de buurt komen van deze , let ook vooral op de tekst
[ Voor 11% gewijzigd door bloodlynx op 03-06-2012 00:55 ]
Zijn er hier mensen die een joystick gebruiken voor jets en zo ja, welke dan ?
ben gewoon wat even rondneuzen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ja ik, ik gebruik de Logitech extreme 3D Pro, en die werkt geweldig voor mij.Pykow schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:59:
logitech EXTREME 3D ProPykow schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:59:
Thrustmaster T16000Pykow schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:59:
Logitech Extreme 3D pro en de Saitek x52 Pro.. vind de logitech fijner!
Verwijderd
Ik verspil geen vehicles, ik vernietig zeDanielWW2 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:20:
[video]
[YouTube: http://youtu.be/XvGhvzJkvmc]
*Nieuwe video hinthint*
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 12:49 ]
Belgische wapens zijn echt verschrikkelijk.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:46:
[...]
Ik verspil geen vehicles, ik vernietig ze![]()
[video]
*Nieuwe video hinthint*
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Please don't mind my pronunciation errors" . First pronunciation error he makes is the pronunciation of 'pronuciation' xDVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:46:
[...]
Ik verspil geen vehicles, ik vernietig ze![]()
[video]
*Nieuwe video hinthint*
Iemand zin/tijd om me even te helpen mijn laatste assignment te halen (DPV Jeep + BTR-90 IVR)?
Ja, ik moet ook nog een SQDM ronde winnen, lukt me ook niet. Voeg me toe: lolleflikker.Sypher schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:27:
Iemand zin/tijd om me even te helpen mijn laatste assignment te halen (DPV Jeep + BTR-90 IVR)?
Verwijderd
same herekevz schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:03:
Heb er nu constant last van, als ik uit sleep modus kom dan werkt Origin gewoon niet, ctrl alt del en afsluiten, opnieuw opstarten, en hij werkt weer.
Thanks, dat was explosiefQlii256 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:51:
[...]
Ja, ik moet ook nog een SQDM ronde winnen, lukt me ook niet. Voeg me toe: lolleflikker.
Iemand zin om in een lege server met mij leren te vliegen?
Ik krijg steeds maar niemand gekilled in een Jet.
Naam: DaanDH
Ik krijg steeds maar niemand gekilled in een Jet.
Naam: DaanDH
[ Voor 6% gewijzigd door DaanDH op 03-06-2012 15:09 ]
Hier ook, verwijderen, opschonen en opnieuw installeren werkt helaas niet.
Zal wel een bug zijn in de laatste versie, de volgende update dan maar afwachten
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Heb ik ook nadat ik de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd had, krijg even een zwart scherm als ik gekilled ben.reemprive schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:30:
Verdomme, probeer ik BF3 helemaal opnieuw te installeren heb ik nog steeds die Recon gadget 1 bug en daarbij 2 seconden een zwart scherm na elke keer dat ik word gekilled.
Ik wordt heeelemaal gestoord van die bug. Ik heb nu 1 keer BF3 gerepareerd zonder succes, 3 keer helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd(de laatste keer zelfs elk spoortje op mijn schijf verwijderd) maar ik heb gewoon geen gadget 1 bij de Recon class. Kan selecteren ik wil, er deployed niks. Geen MAV, geen T-Ugs, geen Soflam. Lijkt net alsof het op "no gadget" staat. Morgen maar even DICE stalken.
Dat probleem is nu wel opgelost, na installatie nummer 3smoothz schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:07:
[...]
Heb ik ook nadat ik de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd had, krijg even een zwart scherm als ik gekilled ben.
[ Voor 27% gewijzigd door codex op 03-06-2012 17:09 ]
Dus, ik wou weer eens een keer conquest spelen...
Na 2 minuten wist ik weer waarom ik dit niet meer speel sinds de laatste patch. Airrape alom...
Ik vind het echt geweldig dat DICE er geen f*ck aan gaat doen bij de volgende patch. Hopelijk wel voor armoured kill want die mappen worden compleet onspeelbaar voor iedereen die niet in een chopper/jet zit op deze manier.
Na 2 minuten wist ik weer waarom ik dit niet meer speel sinds de laatste patch. Airrape alom...
Ik vind het echt geweldig dat DICE er geen f*ck aan gaat doen bij de volgende patch. Hopelijk wel voor armoured kill want die mappen worden compleet onspeelbaar voor iedereen die niet in een chopper/jet zit op deze manier.

Lid worden van dat GoT platoon, gaat dat ooit nog lukken of niet trouwens. Of is dat definitief dood? 'you cannot apply with your current soldier'
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Dat had ik vanaf de release meteen, met de 1e patch was het in 1x weg. Lekker wazig allemaalreemprive schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:08:
Ik wordt heeelemaal gestoord van die bug. ... maar ik heb gewoon geen gadget 1 bij de Recon class. Kan selecteren ik wil, er deployed niks. Geen MAV, geen T-Ugs, geen Soflam. ...

Heb je dit al geprobeerd?reemprive schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:08:
Ik wordt heeelemaal gestoord van die bug. Ik heb nu 1 keer BF3 gerepareerd zonder succes, 3 keer helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd(de laatste keer zelfs elk spoortje op mijn schijf verwijderd) maar ik heb gewoon geen gadget 1 bij de Recon class. Kan selecteren ik wil, er deployed niks. Geen MAV, geen T-Ugs, geen Soflam. Lijkt net alsof het op "no gadget" staat. Morgen maar even DICE stalken.
[...]
Dat probleem is nu wel opgelost, na installatie nummer 3
Select Gadget 1 en Select Underslung Weapon horen op de één of andere manier bij elkaarBind "Select Underslung Weapon" to the same key as "Select Gadget 1" key.
It seems by default both "Select Gadget 1" and "Select Underslung Weapon" are the same key. I dunno why they did it this way... D:

[edit]
Natuurlijk... ik join net bij jou in de server en meteen Your team lost

[ Voor 4% gewijzigd door Bee.nl op 03-06-2012 21:38 ]
Ik ben eruit, ga ff tv kijken. Ik heb het geprobeerd, werkt nog steeds nietBee.nl schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:35:
[...]
Heb je dit al geprobeerd?
[...]
Select Gadget 1 en Select Underslung Weapon horen op de één of andere manier bij elkaar
[edit]
Natuurlijk... ik join net bij jou in de server en meteen Your team lost
Ik denk dat het spel registreert dat ik geen gadget heb geselecteerd, vage rommel.
Heren, bij het fine tunen van mijn settings zo op de late zondagavond, zie ik opeens dat ik macro's kan instellen op mijn Razer. Nooit bij gestil gestaan en al jaren nooit mee gerommeld, maar dat zou best nasty kunnen zijn in BF3 en dat zou sommige iets te lompe autosnipers kunnen verklaren die ik ben tegengekomen.
Gebruiken jullie een macro? Mag het uberhaubt gebruikt worden?
Nu we toch in dat genre zitten, weet iemand ook of het mogelijk is, en zoja hoe, dat je met 1 knop heen en weer kan switchen tussen primary en pistol?
Nu we toch in dat genre zitten, weet iemand ook of het mogelijk is, en zoja hoe, dat je met 1 knop heen en weer kan switchen tussen primary en pistol?
Ik heb ook een Deathadder, ik heb het scrollwheel gebonden aan P en O. In BF3 primary gebonden aan P en secondary aan O, als ik omhoog scroll ga ik naar mijn primary naar beneden heb ik pistol. De zijknoppen heb ik gadget 1 en gadget 2, enige wat ik nu qua kit niet aan mijn muis heb gebonden is knife, maar die gebruik ik toch amper(zit nu op toetsenbord op 2). Voordeel van die manier is dat je nooit hoeft te scrollen door al je wapens, en dan soms met het verkeerde in je hand staat.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:42:
Heren, bij het fine tunen van mijn settings zo op de late zondagavond, zie ik opeens dat ik macro's kan instellen op mijn Razer. Nooit bij gestil gestaan en al jaren nooit mee gerommeld, maar dat zou best nasty kunnen zijn in BF3 en dat zou sommige iets te lompe autosnipers kunnen verklaren die ik ben tegengekomen.
Echte macro's zou ik niet gebruiken, ik kon dat bij SoF2 in mijn config file maken maar het kwam mij niet ten goede(burstfire bijvoorbeeld).
[ Voor 5% gewijzigd door codex op 03-06-2012 22:49 ]
Nog geen last van gehad bij Recon eigenlijk.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:44:
[...]
Dat had ik vanaf de release meteen, met de 1e patch was het in 1x weg. Lekker wazig allemaal
Teven wil ik CodeCaster even bedanken die mij aangeraden heeft op Oldmangaming.de te spelen;
http://battlelog.battlefi...of-Oman-1000-g-portal-de/
Het is een Gulf of Oman 24/7 server en het gaat hierom
Mijn eerste game daar:
Punt E is veelvuldig onder aanval en we liggen veel onder vuur vanuit Hote met snipers. Dus ik als recon besluit met mijn M40A5 de kraan in te klimmen om wat snipers te gaan killen. Boven aangekomen heb ik mijn spawn becon uitgezet boven in de kraan en mijn Soflam om tanks en andere voertuigen te kunnen locken welke van het strank komen. Deze stond dan ook voorop de kraan. Nadat ik de snipers van het Hotel te grazen had genomen werd ik gekilled door iemand die boven in de construction zit. Dus ik kan spawnen op mijn becon en met mijn parachute naar het gebouw glijden. Omdat ik vanaf daar verdere kill kan maken omdat ik meer overzicht heb neem ik een M98B mee met bipod en 12x scope. Dus ik kill de sniper op de construction en snipe die gasten weer van het hotel af. Dat was laatste punt wat ze in bezit hadden en dat werd snel overgenomen. Dus ze moesten nu vanaf het vliegdekschip komen dus ik zet mijn soflam daar neer om vliegtuigen te kunnen locken en ga zelf als sniper in de construction liggen. Kijk naar die boot en zie dat er een aantal snipers op die boot liggen. Na drie schoten had ik nummer 1 op 1293 meter. nieuwe record. Daarna nummer 2 op 1296 meter. en tot slot nummer 3 op 1298 meter.
Dus mijn headshot distance record is weer verhoogd.
Trouwens een vraagje heeft iemand al de laser designation dogtag gehaalt. Die 300 damage assists die je daarvoor moet halen zijn echt een ramp omdat je weer eens afhankelijk bent van ieamand anders.
Daarnaast weet iemand misschien hoe het kan dat ik met mijn MAV dogtag 199 kills heb staan maar dat ik er nog geen man mee heb gekilled?
Nickname KasPlantje.
Wow! http://mp1st.com/2012/06/...m-announced-first-trailer
Het filmpje werkt even niet, maar MP1st zou het zometeen moeten oplossen!
Filmpje werkt weer! Armored kill gameplay te zien!!
EDIT: die armored kill gameplay ziet er echt gaaf uit!
EDIT: die armored kill gameplay ziet er echt gaaf uit!
[ Voor 36% gewijzigd door Qlii256 op 03-06-2012 23:30 ]
BF3 Premium trailer
YouTube: Battlefield 3 - Premium Trailer [HD]
Deze doet het sowieso. Zitten paar hele fijne hints naar nog te komen voertuigen in: motoren, quads, mobile missle artillery en meer!
Wat macro's betreft zat ik ook aan dergelijke scripts te denken die mensen zouden kunnen gebruiken: ads + schieten, bursts etc. Lijkt me zelf redelijk lame, maar er zijn vast genoeg die wel zoiets proberen. Ik mag graag weten waar ik tegenover sta
btw, heb je bij de reïnstall echt alles helemaal goed gewiped, ook in my documents folder etc?
YouTube: Battlefield 3 - Premium Trailer [HD]
Deze doet het sowieso. Zitten paar hele fijne hints naar nog te komen voertuigen in: motoren, quads, mobile missle artillery en meer!
Thanks, die oplossing gaat voor mij helaas niet werken, de huidige controls zijn er al zo ingesleten, switchen met de scrollwheel is geen optie, ik wil het het liefst aan 1 key toewijzen, soortemet van quick switch.reemprive schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:48:
[...]
Ik heb ook een Deathadder, ik heb het scrollwheel gebonden aan P en O. In BF3 primary gebonden aan P en secondary aan O, als ik omhoog scroll ga ik naar mijn primary naar beneden heb ik pistol. De zijknoppen heb ik gadget 1 en gadget 2, enige wat ik nu qua kit niet aan mijn muis heb gebonden is knife, maar die gebruik ik toch amper(zit nu op toetsenbord op 2). Voordeel van die manier is dat je nooit hoeft te scrollen door al je wapens, en dan soms met het verkeerde in je hand staat.
Echte macro's zou ik niet gebruiken, ik kon dat bij SoF2 in mijn config file maken maar het kwam mij niet ten goede(burstfire bijvoorbeeld).
Wat macro's betreft zat ik ook aan dergelijke scripts te denken die mensen zouden kunnen gebruiken: ads + schieten, bursts etc. Lijkt me zelf redelijk lame, maar er zijn vast genoeg die wel zoiets proberen. Ik mag graag weten waar ik tegenover sta
btw, heb je bij de reïnstall echt alles helemaal goed gewiped, ook in my documents folder etc?
[ Voor 71% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-06-2012 23:47 ]
Qlii256 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:25:

Verwijderd
BF3 Premium = HEBBON!!Qlii256 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:25:
Verwijderd
Oh, crap. Ik wilde het eigenlijk niet kopen, maar nu wordt het natuurlijk wel erg verleidelijk... QUADS!
Ligt het trouwens aan mij of heeft de machinegun in de jet een heel ander geluid in de trailer? Is wel gewoon een super hornet zo te zien.
Ligt het trouwens aan mij of heeft de machinegun in de jet een heel ander geluid in de trailer? Is wel gewoon een super hornet zo te zien.
Hier nog een met een Razer Deathadder. Het enige wat ik extra heb ingesteld is van die twee knoppen aan de zijkant is de voorste gadget 1 en de achterste is knive omdat ik dat snel wil kunnen doen en tegelijkertijd wil kunnen blijven lopenreemprive schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:48:
[...]
Ik heb ook een Deathadder, ik heb het scrollwheel gebonden aan P en O. In BF3 primary gebonden aan P en secondary aan O, als ik omhoog scroll ga ik naar mijn primary naar beneden heb ik pistol. De zijknoppen heb ik gadget 1 en gadget 2, enige wat ik nu qua kit niet aan mijn muis heb gebonden is knife, maar die gebruik ik toch amper(zit nu op toetsenbord op 2). Voordeel van die manier is dat je nooit hoeft te scrollen door al je wapens, en dan soms met het verkeerde in je hand staat.
Nickname KasPlantje.
Alleen jammer dat we nog steeds niets gezien hebben met effecten:
- regen
- sneeuw
- night map
Een van die elementen in een map zou echt leuk zijn!
- regen
- sneeuw
- night map
Je kunt gewoon "Toggle primary weapon" binden hier voorA.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:42:
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
http://www.insidegamer.nl...-en-5e-map-pack-bevestigd
Even een filmpje dat buiten YT gaat. Werkt wat beter.
En ik denk dat ik zojuist de merkava heb gezien. Daar gaat de Leopard 2A6.
Oh en het lijkt er inderdaad op dat de AC 130 erin zit...
Dat is pas airrape.
(wel friggin awesome als je erin zit)
Even een filmpje dat buiten YT gaat. Werkt wat beter.
En ik denk dat ik zojuist de merkava heb gezien. Daar gaat de Leopard 2A6.
Oh en het lijkt er inderdaad op dat de AC 130 erin zit...
Dat is pas airrape.

Yep, register opgeschoond, map in Origin Games verwijderd en in mijn documents weggegooid.[b]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:42:
Gisteravond potje Rush met Bee_nl opgenomen, was voornamelijk bij de 2e set MCOMS wel spannend. Voor de liefhebbers(let niet op mijn slechte aim, moet settings weer krijgen zoals voor reinstall):
Regen zit in Bazaar, nacht in Teheran Highway.Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:47:
Alleen jammer dat we nog steeds niets gezien hebben met effecten:
- regen
- sneeuw
- night map
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Nou probleem met die gadget is opgelost hoor! Echt zo stom, ik had een backup gemaakt van mijn BF3 maps inclusief die map in mijn documenten op een heel andere partitie, ik bedacht me ineens dat die misschien de settings vernagelden. Backup weg gegooid en gadget 1 werkt weer bij Recon. Wel bizar.
Ik kan niet meer wachten tot September !!
Die 2e DLC zien er echt heftig uit en in de trailer zie je al wat nieuwe voertuigen:
m1128 stryker bijvoorbeeld is een nieuwe IFV.
en de nieuwe mes die je krijgt is ook bekend:
ACB-90, dat zou de premium mesje kunnen zijn.
Digital camoflage voor je wapen, ziet er ook wel leuk uit.
1 groot nadeel:
20 nieuwe wapens blijkt dus ook inclusief B2K te zijn.
de volgende DLC bevat ook 10 wapens, dat wil dus zeggen dat we geen nieuwe wapens meer krijgen in de volgende expension packs. De trailer laat ook zien dat dit het geval is, want bij het stukje dat ze het aangeven zie je de L96 langskomen van B2K.
Me bankpasje is al klaar voor gebruik om BF3 premium aan te schaffen.
Vanavond is Battlelog plat dus kan je geen BF3 spelen, voor de mensen die het nog niet wisten.
Gelukkig ben ik vandaag ook laat terug haha
Die 2e DLC zien er echt heftig uit en in de trailer zie je al wat nieuwe voertuigen:
1 groot nadeel:
de volgende DLC bevat ook 10 wapens, dat wil dus zeggen dat we geen nieuwe wapens meer krijgen in de volgende expension packs. De trailer laat ook zien dat dit het geval is, want bij het stukje dat ze het aangeven zie je de L96 langskomen van B2K.
Vanavond is Battlelog plat dus kan je geen BF3 spelen, voor de mensen die het nog niet wisten.
[ Voor 56% gewijzigd door Pykow op 04-06-2012 10:04 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Even een beetje offtopic vraag: Heeft iemand tips om kwaliteitsverlies naar YouTube te voorkomen. Ik heb de originele avi geupload die van stukken betere kwaliteit was als bovenstaand filmpje. Is er een methode om dit te voorkomen?
Dat is als het goed is van vanmiddag 15.00 uur tot vanavond 20.00 uur. zag ik ergens op battlelogPykow schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:18:
Ik kan niet meer wachten tot September !!
1 groot nadeel:
Nickname KasPlantje.
Don't miss the EA press conference
The E3 showfloor officially opens up on Tuesday June 5th, but Electronic Arts is giving its press conference the day before, Monday June 4th. If you're a Battlefield fan, you don't want to miss the EA press conference at SPIKE TV on Monday, June 4 at 4:00 PM ET/1:00 PM PT or streamed at http://www.ea.com/e3.
Verwijderd
Krijg je die wapens niet sowieso? Het kan niet zo zijn dat mensen die Premium gekocht hebben alleen nog kunnen spelen met andere Premium klanten omdat de rest van de wereld hun wapens niet kan zien, dus de guns moeten bij iedereen in het spel zitten, net als de B2K wapens ook te zien zijn bij mensen die geen B2K hebben. Voor de wapens het Premum pack kopen lijkt me dan ook niet heel zinvol. (voor de maps en gamemodi is een ander verhaal.Pykow schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:18:
Ja, die krijg je sowieso, maar je kunt ze natuurlijk niet unlocken zonder de DLC. Voor de wapens heb je dus geen premium nodig maar zou de CQ en B2K DLC voldoende zijn. Dat er bij Armored Kill geen wapens komen lijkt me logisch met al die voertuigen. Ik kan me voorstellen dat ze nu 20 wapens zeggen maar dat ze daadwerkelijk nog niet weten hoe aftermath en end game er uit gaan zien. Dus dat ze ook nog niet weten of er nog wapens bij komen. Wellicht nog wel dan
Verwijderd
Weet je zeker dat je ze ook niet kunt unlocken? Was de T-88 LMG niet zo'n gun die je alleen kreeg bij je pre-order bijvoorbeeld? Ik weet zeker dat die later nog is vrijgeschakeld want ik heb het spel pas na Januari gekocht en toch die T88...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 10:54 ]
Je zult de dlc-wapens niet zelf kunnen selecteren, maar wel op kunnen pakken van iemand die dood is gegaan. Hetzelfde zoals ze met BF3:B2K en BF2:SF hebben gedaan.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:44:
[...]
Krijg je die wapens niet sowieso? Het kan niet zo zijn dat mensen die Premium gekocht hebben alleen nog kunnen spelen met andere Premium klanten omdat de rest van de wereld hun wapens niet kan zien, dus de guns moeten bij iedereen in het spel zitten, net als de B2K wapens ook te zien zijn bij mensen die geen B2K hebben. Voor de wapens het Premum pack kopen lijkt me dan ook niet heel zinvol. (voor de maps en gamemodi is een ander verhaal.
Leuk filmpje, was inderdaad een spannende ronde (battlereport). Bij mcom B in het tweede gedeelte raakte ik even een beetje gefrustreerd. Ik had tot 3x toe heel dat mcom-hoekje omgelegd en de mcom gearmed, maar het team verzaakte om de boel te defenden. De laatste twee zones walsten we er dik overheenreemprive schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:05:
Gisteravond potje Rush met Bee_nl opgenomen, was voornamelijk bij de 2e set MCOMS wel spannend. Voor de liefhebbers(let niet op mijn slechte aim, moet settings weer krijgen zoals voor reinstall):
[video]
Hmm, het filmpje laadt heel slecht op Youtube
Fijn dat je je gadget-probleem opgelost hebt!
B2K wapens zijn toch ook niet beschikbaar voor iedereen, ik zie niet in waarom ze dat wel zullen doen. LE wapens, zijn die niet unlockable gemaakt verderop in de progress, omdat ze anders nooit meer verkrijgbaar zouden zijn?Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:49:
Weet je zeker dat je ze ook niet kunt unlocken? Was de T-88 LMG niet zo'n gun die je alleen kreeg bij je pre-order bijvoorbeeld? Ik weet zeker dat die later nog is vrijgeschakeld want ik heb het spel pas na Januari gekocht en toch die T88...
Heb er ook een, hoe heb je die ingesteld voor heli en jet?Ircghost schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:17:
Logitech Extreme 3D pro en de Saitek x52 Pro.. vind de logitech fijner!
Thanks, dat zou inderdaad heel goed kunnen zijn. Ik had het al geprobered maar dubbel gebind zie ik, vanavond gelik nog eens uitproberen!speedyjules07 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:52:
[...]
Je kunt gewoon "Toggle primary weapon" binden hier voor
Relaxed! Wel vaag dat bestanden die formeel geen koppeling hebben met je nieuwe install daarop van invloed kunnen zijn???reemprive schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:54:
Nou probleem met die gadget is opgelost hoor! Echt zo stom, ik had een backup gemaakt van mijn BF3 maps inclusief die map in mijn documenten op een heel andere partitie, ik bedacht me ineens dat die misschien de settings vernagelden. Backup weg gegooid en gadget 1 werkt weer bij Recon. Wel bizar.
De exusives die je bij (bepaalde, niet alle) limited editions kreeg waren inderdaad tijdelijk. De B2K wapens zijn dat niet net zo min als de Close quarters wapens dat zijn. Wel al heb je alle benodigde data wel op je hd staan dus als je ze oppakt kan je er gewoon mee spelen.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:49:
Overigens, B2K had ook al 3 nieuwe voertuigen:
F35B fighter jet
BTR-90 infantry fighting vehicle
DPV fast transport vehicle
Die kunnen we dus ook al aftrekken van het lijstje '10+ new vehicles' net zoals de B2K weapons.
Bring it on vanavond! Het is me nog steeds niet 100% duidelijk of Close Quarters vanavond ook meteen beschikbaar komt tegelijk met premium. Daarnaast zal het wel weer dikke chaos worden met alle Origin downloads en betalingen, zoals gewoonlijk, maar ik ga er goed voor zitten vanavond!
Weer een marketingtrucje natuurlijkA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:47:
F35B fighter jet
Die kunnen we dus ook al aftrekken van het lijstje '10+ new vehicles' net zoals de B2K weapons.
Er heerst inderdaad nog veel onduidelijkheid over de release van CQ. Ik denk dat er pas laat in de avond meer bekend/beschikbaar zal zijn. De maintenance is sowieso niet eerder klaar dan 21u.Bring it on vanavond! Het is me nog steeds niet 100% duidelijk of Close Quarters vanavond ook meteen beschikbaar komt tegelijk met premium. Daarnaast zal het wel weer dikke chaos worden met alle Origin downloads en betalingen, zoals gewoonlijk, maar ik ga er goed voor zitten vanavond!
Vergeet dat kleine bobcat voertuigje nietA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:47:
[...]
F35B fighter jet
nou idd maar hoe ze dat gaan doen? vliegt dat ding uit zich zelf? of kun je er alleen in spawnen?vinom schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:02:
W000t, een AC-130!
lijkt me als je er wel in kunt vliegen de punten ook veranderd gaat worden omdat je steeds maar paar punten bij kill kan krijgen lijkt me niet dat je als piloot de guns kunt bedienen maar daar je crew voor nodig bent.
maar lijkt me wel heel erg gaaf en is dit wel iets wat me over de streep trekt.
die close quaters gaat me echt niet boeien dat wordt 1 groot sproei festijn met rpgs en de rest van de easy kill schiettuig
Kan natuurlijk ook een C-130 zijn. Transportvliegtuig.
ha voor deploy troepen? met auto;s en tanks zo die bak uitCyberwarmacine schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:19:
Kan natuurlijk ook een C-130 zijn. Transportvliegtuig.
Als het een AC-130 is, ik moet nog zien hoe geweldig dat werkt. Je moet namelijk sowieso een squad hebben, want dat ding blijft niet lang leven zonder minstens 1 jet en nog een jet of heli om hem te beschermen tegen jets. Daarbij kun je als pilot niet schieten, dus heb je inderdaad sowieso een gunner nodig. Maar als hij er in zit, en als je een lekker functionerend squad met een goeie jet-pilot in je team hebt kun je natuurlijk wel flink tanks rapen.
Ik kan me voorstellen dat het een AC-130 is, omdat die maps ook verschrikkelijk veel voertuigen hebben, daar mag best wat air tegenover staan.
Of de US deploy van map X is een hercules
Ook niet onwaarschijnlijk
Ik kan me voorstellen dat het een AC-130 is, omdat die maps ook verschrikkelijk veel voertuigen hebben, daar mag best wat air tegenover staan.
Of de US deploy van map X is een hercules
[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 04-06-2012 12:34 ]
Ik weet niet of mensen hier Desert Combat gespeeld hebben maar de AC-130 zat daar ook in en dat ging verder prima.Makkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:33:
Als het een AC-130 is, ik moet nog zien hoe geweldig dat werkt. Je moet namelijk sowieso een squad hebben, want dat ding blijft niet lang leven zonder minstens 1 jet en nog een jet of heli om hem te beschermen tegen jets. Daarbij kun je als pilot niet schieten, dus heb je inderdaad sowieso een gunner nodig. Maar als hij er in zit, en als je een lekker functionerend squad met een goeie jet-pilot in je team hebt kun je natuurlijk wel flink tanks rapen.
Of de US deploy van map X is een herculesOok niet onwaarschijnlijk
Volgens mij kon je dat ding met 3 of 4 man bemannen en hij had zieke firepower. Verder diende hij idd als mobiel spawnpoint. Hij vloog uiteraard niet snel, zie eerste paar seconden onderstaande clip:
Verwijderd
Woot!!!
Gelekte trailer en je ziet duidelijk beelden van Armored Kill, hopelijk is dit in grootte zoals bf2 Fushi Pass
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CReGk-swCq0]
Hier Analysis:
En vanavond beste vrienden om 22u livestream van de E3 beurs over CQ en Armored Kill
Gelekte trailer en je ziet duidelijk beelden van Armored Kill, hopelijk is dit in grootte zoals bf2 Fushi Pass

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CReGk-swCq0]
Hier Analysis:
En vanavond beste vrienden om 22u livestream van de E3 beurs over CQ en Armored Kill

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 13:00 ]
Verwijderd
In de transport helis kun je als piloot ook best veel punten verdienen door kills te laten maken als je twee redelijk capabele gunners op voice hebt, althans tot er een jet wakker wordt. Je kunt er a door goed samen te werken lekker mee rampagen. Noshar Canals Large is bij uitstek een map waar rondjes cirkelen om een vlag (met name C) fors in de punten gaat lopen, met kills van beide gunners (die, als de Squad bonus erbij komt, voor de piloot 70 punten per kill opleveren) en eventueel nog wat toevalstreffers van de passagiers achterin (bij voorkeur met Stingers tegen de jet en heli.)leosand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:18:
[...]
lijkt me als je er wel in kunt vliegen de punten ook veranderd gaat worden omdat je steeds maar paar punten bij kill kan krijgen lijkt me niet dat je als piloot de guns kunt bedienen maar daar je crew voor nodig bent.
Maar we zien het wel - eerst maar eens kijken of er überhaupt wapens op dat vliegding zitten en je er wat meer mee kan dan alleen er op spawnen om te airdroppen.
zag ik nou een C-130 ? ( hopelijk een gunship )

en en een M124 ?

rest herken ik niet zo snel @ 1:01
behalve the obvious ATV

en en een M124 ?

rest herken ik niet zo snel @ 1:01
behalve the obvious ATV
Nofi, maarehhh doe jij het er om, dit is al de zoveelste spuit 11 postVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:50:
Woot!!!
Gelekte trailer en je ziet duidelijk beelden van Armored Kill, hopelijk is dit in grootte zoals bf2 Fushi Pass![]()
![]()
[video]
En vanavond beste vrienden om 22u livestream van de E3 beurs over CQ en Armored Kill![]()
![]()
Verwijderd
zal nog moeilijk worden met een c130, aangezien als ik in de tegenpartij zou zitten en zodra ik dat ding zie er voor ga, voor kills en slow flying target gemak ( als ik ook airborne ben)
Desert Combat....Jesh schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:45:
[...]
Ik weet niet of mensen hier Desert Combat gespeeld hebben maar de AC-130 zat daar ook in en dat ging verder prima.
Volgens mij kon je dat ding met 3 of 4 man bemannen en hij had zieke firepower. Verder diende hij idd als mobiel spawnpoint. Hij vloog uiteraard niet snel, zie eerste paar seconden onderstaande clip:
[video]
Ziet er wel slick uit die nieuwe footage!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Haha, goed punt!
Effectief komen er sowieso veel minder 'nieuwe' voertuigen beschikbaar aangezien er meestal een US en RUS/CHN tegenhanger in moet zitten. Oftewel ik zet in op motor/quad, 2 x tanks, en 2x mobile artillery en 2x 2 persoons bommenwerpers (hier kijk ik echt naar uit!).
Waarom kijkt iedereen uit naar die bommenwerper? 
Zodra 1 team air superiority heeft en dan ding nonstop in de lucht kan houden is het met de balance op de grond ook snel gedaan.
Maargoed, dit zal Dice ook wel beseffen dus hoop dat ze er wat op verzonnen hebben (als er daadwerkelijk een AC130-achtig iets in het spel komt.
Zodra 1 team air superiority heeft en dan ding nonstop in de lucht kan houden is het met de balance op de grond ook snel gedaan.
Maargoed, dit zal Dice ook wel beseffen dus hoop dat ze er wat op verzonnen hebben (als er daadwerkelijk een AC130-achtig iets in het spel komt.
Ik hoop stiekem het meest op een crossmotor
Ik kon al niet echt begrijpen waarom die niet in B2K al zaten.
Nu "moet" je met een hele jeep verkloten als je alleen maar vervoer wilt hebben.
Nu "moet" je met een hele jeep verkloten als je alleen maar vervoer wilt hebben.
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Omdat bommen werpen gewoon zo'n oergevoel oproept denk ikSnorro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:35:
Plus ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan implementeren. Maar goed, de balance is nu ook al redelijk zoek in de meeste potjes op conquest airmaps. Of je hebt een ace jet whore in je eigen team nodig tegen een ace jet whore. Of er moeten 4 of 5 man intensief samenwerken om één ace jet whore het spel onmogelijk te maken. Oftewel op de meeste publics onmogelijk.
Nu ik er overna denk heb ik uberhaubt niet heel veel conquest potten meegemaakt waar 2 goed gebalanceeerde team gedurende het hele potje tegenover elkaar staan. Weet iemand een server waar je dat wel vaak hebt? Dit weerhoudt me namelijk enorm om weer eens conquest op te starten.....
daarom heeft men de m142 ook ingame geplempt.Snorro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:35:
De AC 130 gaat gewoon zeer realistisch worden. Oftewel die gaat alles en iedereen afslachten op de grond zonder dat er ook maar iets aan gedaan kan worden. Zie het maar zo, dat ding vliegt op de maximale hoogte en in een z'n groot mogelijke cirkel en heeft flares. Zo krijg je nog de situatie dat een AC 130 jets aan stukken schiet met z'n miniguns...
Ik hoop echt dat DICE de MAA een uber buff geeft voor dit ding er komt want die mappen worden compleet onspeelbaar als een team betere piloten heeft.
Ik hoop echt dat DICE de MAA een uber buff geeft voor dit ding er komt want die mappen worden compleet onspeelbaar als een team betere piloten heeft.
Waarop is dit eigenlijk gebaseerd? Er is helemaal niks zeer realistisch in BF3. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat een eventuele AC 130 een realistische range heeft en dat de AC130 1200rpm LMG's heeft die een realistische damage tegen andere air doen. Verwacht eerder zoiets als de side cannons van een transport chopper + een main cannon (10 RPM dus niet meer AA geschikt dan een tank op de grond).DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:56:
De AC 130 gaat gewoon zeer realistisch worden. Oftewel die gaat alles en iedereen afslachten op de grond zonder dat er ook maar iets aan gedaan kan worden. Zie het maar zo, dat ding vliegt op de maximale hoogte en in een z'n groot mogelijke cirkel en heeft flares. Zo krijg je nog de situatie dat een AC 130 jets aan stukken schiet met z'n miniguns...
Doordat er ook nog eens (realistisch) alleen opzij kan worden geschoten kan een Jet een AC130 (realistisch gezien) heel makkelijk van achteren te grazen nemen. Pas als er eenmaal air superiority is heeft een AC130 in je team dus uberhaubt zin.
Daarbij komt dat deze situatie er nu al is, als een team air superiority heeft en je je dus geen zorgen hoeft te maken over jets van de tegenstander zit je op dit moment in een heli ook verrekte goed tegen tanks.. Een AC130 gebruik je waarschijnlijk niet veel anders dan een heli op dit moment. Een AC130 kan waarschijnlijk iets flexibeler aanvallen, een heli kan dan weer AA doen.
Ik verwacht op de armored kill maps ook meer mobiele en stationary AA eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 04-06-2012 14:09 ]
En waar zijn dan de nieuwe attack choppers??A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:33:
[...]
Haha, goed punt!
Effectief komen er sowieso veel minder 'nieuwe' voertuigen beschikbaar aangezien er meestal een US en RUS/CHN tegenhanger in moet zitten. Oftewel ik zet in op motor/quad, 2 x tanks, en 2x mobile artillery en 2x 2 persoons bommenwerpers (hier kijk ik echt naar uit!).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Welke attack choppers zjin er feitelijk nog? De H1 Cobra, De Eurocopter Tiger en de Commanche kan ik nog bedenken. Die Chinezen zullen ook vast wel een omgedraaide grasmaaier in de lucht kunnen houden maar hoe indrukwekkend kan dat zijn?AdmiralSnipe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:09:
[...]
En waar zijn dan de nieuwe attack choppers??
edit: hmmm... iets te overmoedig. de CAIC WZ-10 ziet er best wel vet/naar uit... afhankelijk van hoe je er naar kijkt.
[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-06-2012 14:22 ]
Verwijderd
Many updates today… patch is 1.3GB and will be making its way across the pond in about an hour. Confirmed downloads in AU and EU
De Viper is ene geupgrade Cobra dus die valt af.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:20:
[...]
Welke attack choppers zjin er feitelijk nog? De H1 Cobra, De Eurocopter Tiger en de Commanche kan ik nog bedenken. Die Chinezen zullen ook vast wel een omgedraaide grasmaaier in de lucht kunnen houden maar hoe indrukwekkend kan dat zijn?
edit: hmmm... iets te overmoedig. de CAIC WZ-10 ziet er best wel vet/naar uit... afhankelijk van hoe je er naar kijkt.
De eurocopter kan maar die ziet er nou ook niet indrukwekkend uit en er zijn er niet veel van gemaakt.
De Comanche is gecancelled.
Don't diss the Chinese bro. Ze hebben echt wel wat leuk wapentuig daar. Dat willen we alleen niet toegeven als NAVO zijnde. Je bent pas een grootmacht als de door de andere grootmachten word erkent.
En ik mis het beestje dat we allemaal wel kennen, de Apache.
De BM21 zat in de SP: http://battlefield.wikia.com/wiki/BM-21
Alleen is de BM21 een verschrikkelijk inaccuraat wapen.Sinus_rhythm schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:27:
[...]
De BM21 zat in de SP: http://battlefield.wikia.com/wiki/BM-21
Het zal wel Smerch worden, Russische tegenhanger.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2012 14:41 ]
Cobra, Apache, Mi-24/Mi-28, A129/T129, WZ-10, AH02, Tiger, HAL, Ka-50/Ka-52, RAH-66 (Comanche), PANHA, maar gelukkig zijn er bijna geen types meerA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:20:
[...]
Welke attack choppers zjin er feitelijk nog? De H1 Cobra, De Eurocopter Tiger en de Commanche kan ik nog bedenken. Die Chinezen zullen ook vast wel een omgedraaide grasmaaier in de lucht kunnen houden maar hoe indrukwekkend kan dat zijn?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Die ik doorgestreept heb verwacht ik niet of zitten al in de game.Phyxion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:29:
[...]
Cobra, Apache, Mi-24/Mi-28, A129/T129, WZ-10, AH02, Tiger, HAL, Ka-50/Ka-52, RAH-66 (Comanche), PANHA, maar gelukkig zijn er bijna geen types meer
Ik ga persoonlijk voor een Chinese chopper en de Apache omdat ik ook de Mekrava van Israël in die trailer zag en Israel ook Apaches gebruikt. Verder stromen er ook langzaam Israëlische en Chinese wapens in BF3 dus zo gek ik het niet om die als facties te verwachten.
Maar hoeveel van die jongens zijn serieuze contenders voor BF3? Verouderde Mi-hind's? Die Italiaanse augusta's zijn sowieso hopeloos ouderwets.Phyxion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:29:
[...]
Cobra, Apache, Mi-24/Mi-28, A129/T129, WZ-10, AH02, Tiger, HAL, Ka-50/Ka-52, RAH-66 (Comanche), PANHA, maar gelukkig zijn er bijna geen types meer
De Kamov's zijn nog totaal onbewezen en hebben nog niet een herkenbaar silhouet, maar zijn wel een serieuze mogelijkheid om toe te voegen aan BF3. Vooral de single pilot versie lijkt me wel gaaf.
De HAL is Indiaas.... daar kunnen we dus kort over zijn: niet relevant voor een US vs RUS/CHN battle.
De PANHA is een slappe Iraanse kloon van de Cobra.
Samenvattend verwacht ik voor de US: Apache Longbow of de Commanche (ook al is die gecanceld)
Rus: CAIC WZ-10 of KA-52.
Eerlijk gezegd had ik nog niet eens door dat de Viper geen Appache was.
Jij moet echt eens uit je Metro wagon komen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:38:
[...]
Maar hoeveel van die jongens zijn serieuze contenders voor BF3? Verouderde Mi-hind's? Die Italiaanse augusta's zijn sowieso hopeloos ouderwets.
De Kamov's zijn nog totaal onbewezen en hebben nog niet een herkenbaar silhouet, maar zijn wel een serieuze mogelijkheid om toe te voegen aan BF3. Vooral de single pilot versie lijkt me wel gaaf.
De HAL is Indiaas.... daar kunnen we dus kort over zijn: niet relevant voor een US vs RUS/CHN battle.
De PANHA is een slappe Iraanse kloon van de Cobra.
Samenvattend verwacht ik voor de US: Apache Longbow of de Commanche (ook al is die gecanceld)
Rus: CAIC WZ-10 of KA-52.
Eerlijk gezegd had ik nog niet eens door dat de Viper geen Appache was.

Haha, ik heb er toch al wel aardig wat uurtjes in beide attack Heli's gemaakt, maar wie verwacht nu ook dat ze zo'n fossiel in Bf3 stoppen en niet een Apache?DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:39:
[...]
Jij moet echt eens uit je Metro wagon komen.![]()
Denk geen AC-130. Dan heb je nl het volgende arsenaal waarmee je geslacht gaat worden:
AC-130U Spooky II
1× General Dynamics 25 mm (0.984 in) GAU-12/U Equalizer 5-barreled gatling cannon
1× 40 mm (1.58 in) L/60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer
Lijkt mij nogal overpowerd. Volgens mij vliegen AC-130 ook voornamlijk in de nacht vanwege de lage snelheid en kwetsbaarheid van het vliegtuig.
AC-130U Spooky II
1× General Dynamics 25 mm (0.984 in) GAU-12/U Equalizer 5-barreled gatling cannon
1× 40 mm (1.58 in) L/60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer
Lijkt mij nogal overpowerd. Volgens mij vliegen AC-130 ook voornamlijk in de nacht vanwege de lage snelheid en kwetsbaarheid van het vliegtuig.
De USMC gebruikt dus nog steeds de Viper en niet de Apache.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:41:
[...]
Haha, ik heb er toch al wel aardig wat uurtjes in beide attack Heli's gemaakt, maar wie verwacht nu ook dat ze zo'n fossiel in Bf3 stoppen en niet een Apache?
Als we nou de Apache Block C in de game krijgen. Die kunnen namelijk op afstand UAV's overnemen
Sorry sorry, de tijd dat ik de posters van militair materieel op mijn kamer had hangen en hele wapenarsenalen op kon dreunen is toch al een jaartje of 20 geleden ondertussen, en nee, ik ben nog geen 30DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:41:
[...]
De USMC gebruikt dus nog steeds de Viper en niet de Apache.
Maar je hebt wel een goed punt dat ik Metro wil verlaten, helaas bieden de andere maps/modes nog te weinig uitdaging en spanning om me lang te boeien. Zeker na de inbalances die er met de laatste patch in is gekomen. B2K bracht nog geen fractie van de spanning die wel in oudere BF's zaten met die maps. De Vanilla maps... tsja, het gros kan me niet echt boeien vergeleken met maps van 'vroeger'. Kennelijk ben ik niet alleen want de servers die altijd vol zijn, draaien meestal 1 map en 1 mode 24/7.
Daarom hoop ik zo enorm op Close Quarters vanavond en niet pas medio/eind juni....
En dat is logisch, de viper is ook een veel moderne helicopter en outperformed eigenlijk alle andere attack heli's in elke specDanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:41:
[...]
De USMC gebruikt dus nog steeds de Viper en niet de Apache.
De viper is pas een jaar of 2 in dienst. De apache longbow alweer 15.
@AWESOME, ik hoop ook dat vanavond all premium te koop is, mét direct close quarters en niet alleen voor consoles..
[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 04-06-2012 15:00 ]
Behalve dat een viper niet veel meer is dan een omgebouwde cobra, welke uit het vietnam-tijdperk stamt.Makkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:00:
[...]
En dat is logisch, de viper is ook een veel moderne helicopter en outperformed eigenlijk alle andere attack heli's in elke spec
De viper is pas een jaar of 2 in dienst. De apache longbow alweer 15.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
De regen mag wel iets zichtbaarder zijn... Je ziet wel de regen op de grond spatten maar het zou leuk zijn moest je echt de vlagen regen zo kunt zien. Mits dit performantie-gewijs doenbaar is, maar ik denk van wel met deze engine.
Enjah, Teheran Highway is inderdaad nacht. Maar ik bedoel dus een night map waar het op sommige plaatsen zo donker is, dat een night vision nodig wordt. Ja, dat gadget moeten ze dan maar implementeren
BF2 Special Forces had zo'n maps en dit was zeer leuk.
Ik denk dat ik jullie alvast kan verzekeren dat we vanavond nog niet CQ kunnen spelen. Alleen al door het feit dat de Playstation 1 week early acces krijgt als compensatie van B2k ofso.
Dus jammer maar helaas het wordt dus nog even een weekje of meer huilen met de pet op. Hopelijk brengen ze al wel premium uit. Dan hebben we die maar alvast in onze zak.
Dus jammer maar helaas het wordt dus nog even een weekje of meer huilen met de pet op. Hopelijk brengen ze al wel premium uit. Dan hebben we die maar alvast in onze zak.
De oorspronkelijke Apache is natuurlijk ook al uit de jaren 70.ThunderNet schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:02:
[...]
Behalve dat een viper niet veel meer is dan een omgebouwde cobra, welke uit het vietnam-tijdperk stamt.
Is de Viper nou echt 'niet meer dan' een omgebouwde cobra?
Cobra:
Gewicht: 2600kg
Motor: 1x 820kW
Max snelheid: 230km/u
Actieradius: 570km
Klimsnelheid: 6.3m/s
Viper:
Gewicht: 5600kg
Motor: 2x 1340kW
Max snelheid: 410km/u
Actieradius: 690km
Klimsnelheid: 14.2m/s
Apache Longbow:
Gewicht: 5200kg
Motor: 2x 1490kW
Max snelheid: 290km/u
Actieradius: 480km
Klimsnelheid: 12.7m/s
Verwijderd
Mannen... het is maar een spelleke hé...Makkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:13:
[...]
De oorspronkelijke Apache is natuurlijk ook al uit de jaren 70.
Is de Viper nou echt 'niet meer dan' een omgebouwde cobra?
Just sayin, uiterlijk is niet alles. Het zijn gewoon 2 zwaar vergelijkbare choppers en het zal leuk zijn als ze er beiden in zaten, maar ze zullen al snel gebalanceerd zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.