Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 07:19
jantje 2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:11:
Ik denk dat ik jullie alvast kan verzekeren dat we vanavond nog niet CQ kunnen spelen. Alleen al door het feit dat de Playstation 1 week early acces krijgt als compensatie van B2k ofso.

Dus jammer maar helaas het wordt dus nog even een weekje of meer huilen met de pet op. Hopelijk brengen ze al wel premium uit. Dan hebben we die maar alvast in onze zak.
Ik betwijfel of de playstation wel een week ealy acces krijgt tot de game voorop Battlefield premium. Dat raar zijn mensen latern betalen voor ealy acces en dan nog steeds onbetaalde mensen eerst de DLC geven. Daarnaast denk ik ook dat
week 0 playstation premium
week 1 pc en xbox premium
week 2 playstation normaal
week 3 pc en xbox normaal

Dat wordt ook een chaos dus mijn lijkt het eerst alle premium dan playstation normaal en dan xbox en pc normaal.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:24
mmm... top snelheid van 410K/M dat haalt die waarschijnlijk alleen als je sierlijk aan het 'neerstorten" bent. dat ding voelt altijd zo traag aan. en volgens vliegt die ingame geen eens 410.

Moet je nagaan hoe traag die Apache dan wel niet moet aanvoelen met z'n top an 295 K/M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Mannen... het is maar een spelleke hé... 8)
Blasphemy. ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:54:
[...]

Sorry sorry, de tijd dat ik de posters van militair materieel op mijn kamer had hangen en hele wapenarsenalen op kon dreunen is toch al een jaartje of 20 geleden ondertussen, en nee, ik ben nog geen 30 :)
Daar heb je Wiki voor. ;)
Maar je hebt wel een goed punt dat ik Metro wil verlaten, helaas bieden de andere maps/modes nog te weinig uitdaging en spanning om me lang te boeien. Zeker na de inbalances die er met de laatste patch in is gekomen. B2K bracht nog geen fractie van de spanning die wel in oudere BF's zaten met die maps. De Vanilla maps... tsja, het gros kan me niet echt boeien vergeleken met maps van 'vroeger'. Kennelijk ben ik niet alleen want de servers die altijd vol zijn, draaien meestal 1 map en 1 mode 24/7.
Ik word ook zo onderhand gek van metro. Voor de patch speelde ik heel veel conquest op Caspian border, Nieshaar kanalen, Kharg Island, Strike at Karkand en Golf of Oman. Eigenlijk zijn van die mappen alleen Caspian en Karkand nog speelbaar door de airrape.
Daarom hoop ik zo enorm op Close Quarters vanavond en niet pas medio/eind juni....
Ik gok op volgende week als je premium hebt en dan pas het einde van de maand zonder. Ik ga premium dus aanschaffen want ik word gek van de huidige mappen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:24:
mmm... top snelheid van 410K/M dat haalt die waarschijnlijk alleen als je sierlijk aan het 'neerstorten" bent. dat ding voelt altijd zo traag aan. en volgens vliegt die ingame geen eens 410.

Moet je nagaan hoe traag die Apache dan wel niet moet aanvoelen met z'n top an 295 K/M.
Och, zolang je 16 hellfire raketten mee kan nemen hoef je niet zo hard te vliegen, dat zijn 16 tanks minder van OTH (over the horizon) een fikse afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
@GvanGiessen

Kan niet editen vanaf hier, dus maar even zo.

Tjah ze hebben in elk filmpje van CQ laten zien dat PS3 1 week early acces hebben. Ze kunnen het denk ik dit keer niet maken tegenover de PS3 community om ze weer te laten vallen net als B2k( wat ze volgens mij te laat kregen ofso)

Het zou idd ook kunnen dat zij Bf3 premium een week early krijgen, maar dat zou dan ook weer fout zijn voor diegene die alleen CQ wil hebben.

Wss komen premium en CQ tegelijk uit. Waarbij PS3 1 week early acces heeft op CQ.

@Awesome.

een soort opgevoerde Guided rockets dus, zou idd leuk zijn. je kan nu als je al een beetje kan mikken( en stil in de lucht kan hangen ) je rockets van base naar base schieten en alles raken. Altijd leuk om zo vijandelijke AA neer te halen zonder dat ze je kunnen raken( ja TV guided kan ook, maar dit is net wat leuker )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:30:
@GvanGiessen

Kan niet editen vanaf hier, dus maar even zo.

Tjah ze hebben in elk filmpje van CQ laten zien dat PS3 1 week early acces hebben. Ze kunnen het denk ik dit keer niet maken tegenover de PS3 community om ze weer te laten vallen net als B2k( wat ze volgens mij te laat kregen ofso)

Het zou idd ook kunnen dat zij Bf3 premium een week early krijgen, maar dat zou dan ook weer fout zijn voor diegene die alleen CQ wil hebben.

Wss komen premium en CQ tegelijk uit. Waarbij PS3 1 week early acces heeft op CQ.

@Awesome.

een soort opgevoerde Guided rockets dus, zou idd leuk zijn. je kan nu als je al een beetje kan mikken( en stil in de lucht kan hangen ) je rockets van base naar base schieten en alles raken. Altijd leuk om zo vijandelijke AA neer te halen zonder dat ze je kunnen raken( ja TV guided kan ook, maar dit is net wat leuker )
Alleen zijn de hellfire missles al in de game. Ze heten guided missles. ;)
Ja, dat zijn die zwarte dingen die in 2 groepen van 4 aan een Viper hangen.
De Mi 28 Havok heeft zijn eigen systeem.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds te hopen dat stingers een keer gaan werken... Dan gaan choppers zo uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:41:
Ik zit nog steeds te hopen dat stingers een keer gaan werken... Dan gaan choppers zo uit de lucht.
nou die vind ik persoonlijk nog niet zo irri meer irri zijn die flyboys die je echt in 1 run kapot hebben.
maar idd stingers beter en net zoals in bf2 meer stationary stingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
> Jet & helicopter ECM Jammer should now deflect missiles more reliably when it is active.

> Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.
Kan beide kanten opgaan, in ieder geval komt de patch vandaag. ;)

http://blogs.battlefield....bf3-june-update-announce/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of dat .50 CAL's significant damage gaan doen. Sowieso missen er veel te veel stationaire wapens: stingers, atgm en machinegeweren in BF3. Al was het alleen maar om de eigen base te bewaken als je er wordt terug gedrongen: a) je verkleint de kans op baserapes en b) je kan je met behulp van die stationaire wapens wellicht weer makkelijker uit de base vechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Nooit opgelet om eerlijk te zijn, heb ook nog nooit een guided missle gebruikt, niet op een chopper en niet op een tank enzo..

Vind die dingen maar raar. heb vaak genoeg een halve lock en dan is ineens me chopper weg. Blijkt dan dus een guided missle te zijn van een tank of dergelijke.

@timmehbeheer wss doe jij dan wat fout met je stingers aangezien die dingen mij regelmatig raken. Echter is wel het zo dat 1 stinger inderdaad niets uithaalt. echter 2-3 stingers en een soflammtje of AA kunnen echt super vervelend zijn. Als je goed aimed en timed dan raak je een chopper met gemak. Zelfde met MAA.

Gister ff potje caspain. telkens als heli binnen sight was hup rockets en machinegun= chopper down. Eindresultaat niemand durfde meer in de chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er nog niet over uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 20:40
Zit sowieso weapon camo op.. Like :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
@ awesome.

Noshar canals US side.. die stationary raped altijd de RU base. Heb ook altijd haat als ik aan de RU side zit want je kan daar net zo goed niet gaan chopperen, doordat die centurion heel de map kan ragen met z'n machinegun. Die map is zo overpowered to US side dat alleen een uberslecht team het je een loss oplevert voor de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Als ik dit bovenkant van dat wapen vergelijk met deze foto zou ik zeggen de Tavor.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_ej5kQwZWlzM/TUzocnjTxqI/AAAAAAAABjo/95iU53pffQc/s1600/Israeli_IWI_Tavor-X95_Sub-Machine_Gun.jpg

De Micro Tavor X95 (5.56mm, compact assault rifle with 330mm/13" barrel) om preciezer te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Thr!lls op 04-06-2012 15:53 ]

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thr!lls schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Als ik dit bovenkant van dat wapen vergelijk met deze foto zou ik zeggen de Tavor.

[afbeelding]
Dat is de MTAR-21, die komt bij close quarters in BF3.
Meteen het mysterie opgelost. ;)

Ik zit nog eens te kijken naar de afbeelding en er zit wel wat interessants tussen.
Het lijkt namelijk wel zo dat er meerdere MAA's zijn. Zo ja dan is de air unbalance al redelijk opgelost wat een jet in zijn huidige status gaat het niet winnen van meerdere MAA's. :9~

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar moeten we toch eenvoudig achter kunnen komen? Het is geen van de huidige wapens, het is geen SCAR of AUG, het is geen te releasen PDW (MP5K) dus moet het een carbine zijn. Oftewel MTAR want de ACW-R is langer en egaler opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Is er iemand die NIET? Uitkijkt naar Amored kill? Zo ja kan dan stel ik voor een fonds op te zetten zodat deze arme stakker eindelijk call of duty kan halen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:54:
Is er iemand die NIET? Uitkijkt naar Amored kill? Zo ja kan dan stel ik voor een fonds op te zetten zodat deze arme stakker eindelijk call of duty kan halen :+.
MUST HAZ MORE TANKS. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Thr!lls schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:51:
[...]

[afbeelding]

De Micro Tavor X95 (5.56mm, compact assault rifle with 330mm/13" barrel) om preciezer te zijn.
dar kan toch geen 217 kogels in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leosand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Ammo perk geeft voor alle wapens met 30+1 magazines 217 kogels.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-06-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
leosand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Zitten ook niet 'fysiek' 217 kogels in, die draag je als soldier in extra mags op je lijf. Plus zo te zien heeft er iemand de squad ammo perk dus zijn er al meer.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Thr!lls schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:58:
[...]

Zitten ook niet 'fysiek' 217 kogels in, die draag je als soldier in extra mags op je lijf. Plus zo te zien heeft er iemand de squad ammo perk dus zijn er al meer.
ah tuurlijk is ook zo
wel snel wapen gevonden btw :) kuddos

maar lijkt me een zeer gave map en ook groooot
leuk ook die mountain outpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 21:13
Als ik nou zeg dat ik niet uitkijk naar Armored Kill, gaan jullie dan een fonds voor bij opzetten?? (zodat ik van dat geld stiekem BF premium kan kopen :+ ).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:04:
[...]

Als ik nou zeg dat ik niet uitkijk naar Armored Kill, gaan jullie dan een fonds voor bij opzetten?? (zodat ik van dat geld stiekem BF premium kan kopen :+ ).
Nee, we geven steam codes van MW3 weg. En we laten je meteen bannen van BF3. :+
edit: Battlelog is down voor een update. Daar gaan we, f*ck you suppression en dart glitchers. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:05:
[...]

Nee, we geven steam codes van MW3 weg. En we laten je meteen bannen van BF3. :+
Oh, in dat geval kijk ik wel uit naar Armored kill...

~edit: ja zou net op Battlelog kijken en zag hetzelfde.

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-06-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik kijk meer uit naar CQ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:09:
[...]

Ik kijk meer uit naar CQ....
Kill it, kill it. :Y) (ja ik ook wel een beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
Ik ook hoor, ik hou niet van grote mappen, dan moet ik mijn handgranaten zo ver gooien.
Niets beter dan campen met granaten en een ammo pack :P

[ Voor 24% gewijzigd door Makkelijk op 04-06-2012 16:19 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
spam nades...

Nuff said...

wel leuk op z'n tijd tenzij het metro is, daar is geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik zal beargumenteren waarom ik minder zit te wachten op Armored Kill:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/6863/stinkdier.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:30:
[afbeelding]
Dan moet je een voertuig pakken bro. :P
Vind hem wel goed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 17:06
http://img403.imageshack....412266106b45ff9aacd31.png

Hm, der is iets vreemd aan deze afbeelding. Lijkt me meer body armor achtig te zijn dan standard military equipment.

EDIT: even een url van de afbeelding gemaakt, volgens tweakers issie te groot.

[ Voor 20% gewijzigd door gerre22 op 04-06-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Enig idee rond welk tijdstip battlelog weer beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

gerre22 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:32:
[afbeelding]

Hm, der is iets vreemd aan deze afbeelding. Lijkt me meer body armor achtig te zijn dan standard military equipment.
Als je heel snel kijkt naar het plaatje + tekst....

Zombies! :o

Zal wel niet zo zijn. Lijkt me een beetje debiel voor BF.
[afbeelding]
Yup, geef mij maar meer mappen zoals Caspian, Kargh en Firestorm. Precies goed voor voertuigen en infanterie.

[ Voor 36% gewijzigd door Gundogan op 04-06-2012 16:37 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixellBox schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:33:
Enig idee rond welk tijdstip battlelog wee beschikbaar is?
Volgens mij zou het tot 21:00 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:33:
[...]
Pf tjeumig, kom je thuis na een dag hard werken kun je niet ff BF3 doen (Ja singleplayer, maar dat is ook niet alles...)

Dan maar batman / max payne 3

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Thank you, dan ga ik even wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]
AWSME-0 daarentegen is per ongeluk weer eens gespawned op een campende sniper uit zijn squad die met zijn 12x tegen de achtergrens van de eigen base zit en die is nog wel een half uur aan het lopen om weer enigszins in het zicht en bij enige actie in de buurt te komen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:34:
[...]

Pf tjeumig, kom je thuis na een dag hard werken kun je niet ff BF3 doen (Ja singleplayer, maar dat is ook niet alles...)

Dan maar batman / max payne 3
Er komt een nieuwe patch vandaag hoor, even geduld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 11-10 16:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9lives.be ‏@9lives

Tijd voor geruchten: de mannen van Battlefield zouden straks tijdens de EA persconferentie iets speciaals voorstellen. #Battlefield4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

DanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:35:
[...]
Er komt een nieuwe patch vandaag hoor, even geduld. ;)
Daarvan was ik wel op de hoogte, maar dat die zo lang duurde? Ik moet er vanavond ook weer een beetje op tijd inliggen want de wekker gaat om 6uur.

Lang leven het 'altijd online' gebeuren :'(

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:37:
9lives.be ‏@9lives

Tijd voor geruchten: de mannen van Battlefield zouden straks tijdens de EA persconferentie iets speciaals voorstellen. #Battlefield4?
Te vroeg. Ze laten wel Armored kill zien maar of het meer word dan de trailer is te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Als ik het me goed herinner heeft Dice toegezegd dat zowel CQ als AK in speelbare versie te bewonderen zijn.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Call it E-Triple, Electronic Entertainment Expo or E3. We’re going there, and we’re bringing both Close Quarters and Armored Kill in playable form!.
http://blogs.battlefield.com/2012/06/going-to-e3-2012/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:37:
9lives.be ‏@9lives

Dan zou eerst BC3 nog moeten komen toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
En nu maar weer afwachten of bf3 het weer doet na de update,er is iedere keer wat mis na de update,ben er ook al een beetje op uitgekeken eigenlijk,tijd voor wat nieuws!

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Jammer, na een dag stage denk je lekker thuis bf3 te kunnen spelen....
NOOOTTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Heeft iemand anders ook vernomen dat BF3 Premium vanavond om 22:00 (onze tijd) online gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
iLikeNoobies schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:45:
Heeft iemand anders ook vernomen dat BF3 Premium vanavond om 22:00 (onze tijd) online gaat?
Volgens mij niet, eerst komt de PS3 aan de beurt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het tegelijk met de pers conferentie van Dice op E3 online ging. Helaas kan ik niet meer vinden waar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Gundogan schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Als je heel snel kijkt naar het plaatje + tekst....

Zombies! :o

Zal wel niet zo zijn. Lijkt me een beetje debiel voor BF.

[...]
Ik vermoed ergens wel dat Aftermath een poging wordt tot het maken van een goede singleplayer campaign, er is namelijk een prima engine en game om dit in te doen. Ik denk gezien de tekst wel aan iets post-apocalyptisch. Maar omdat het BF3 is eerder nucleaire oorlog dan zombies ;)

Ik denk dat we dan qua multiplayer nergens op moeten rekenen. Wellicht een of 2 maps uit de singleplayer campaign en wat kleinigheidjes die functioneel zijn voor de campaign :).

Maar er moest haast wel een singleplayer campaign DLC komen en ik denk dat het aftermath is gezien de subtitle.

[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 04-06-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Iemand enig idee wanneer battlelog weer online gaat dan ? ik zit al een uur zonder :p

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
BaatZ schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:48:
Iemand enig idee wanneer battlelog weer online gaat dan ? ik zit al een uur zonder :p
Nee niemand heeft een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaanDH schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:46:
[...]

Volgens mij niet, eerst komt de PS3 aan de beurt ;(
in de gelekte trailer staat 'Available Now'. Kortom ,dat zou in theorie vanavond live moeten gaan en aangezien er niet gespecificeerd wordt dat het een PS3 trailer was, ga ik ervanuit dat iedereen tegelijk los gaat qua premium. (staat ook op Bf3 blog), maar het is de vraag wanneer close quarters live gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Maar er was toch een afspraak met Playstation dat hun het altijd een week eerder kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
DaanDH schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:51:
Maar er was toch een afspraak met Playstation dat hun het altijd een week eerder kregen?
De dlc miss, bf3 premium is meer dan alleen dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
That's true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Battlefield Premium is naar verwachting verkrijgbaar zodra Electronic Arts zijn E3-persconferentie houdt: maandag 4 juni om 22:00 (Nederlandse tijd). Dat is het moment waarop de trailer eigenlijk voor het eerste getoond had moeten worden.
Van nu.nl

Of we nu.nl ook echt kunnen vertrouwen wat betreft game nieuws is dan nog de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
BaatZ schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:48:
als je mazzel hebt morgenvroeg.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
beta-ark schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:01:
[...]

kidding me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
iLikeNoobies schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Van nu.nl

Of we nu.nl ook echt kunnen vertrouwen wat betreft game nieuws is dan nog de vraag.
NU.nl heeft het bericht van ''Gamer.nl'' dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Voordat er nog meer mensen gaan vragen hoelang de maintenance duurt:
Battlelog will be down for maintenance on the 4th of June during these hours:
7- 12 PDT
10-15 EST
15-20 GMT
16-21 CET
Op Battlefieldo.com staat meer informatie over de dlc's:
DLC:
Close Quarters: Maps named Ziba Tower, Donya Fortress, Operation 925, Scrapmetal
Armored Kill gameplay with a couple maps shown.
Aftermath: Fight for Survival; DLC cover art concept
End Game: Lethal High Speed Action; DLC cover art concep

It shows DLC dates
June 4 - CQ
Sept 2012 - Armored Kill
Dec 2012 - Aftermath
March 2013 - End Game
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mZpP1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:47:
[...]
Ik vermoed ergens wel dat Aftermath een poging wordt tot het maken van een goede singleplayer campaign, er is namelijk een prima engine en game om dit in te doen. Ik denk gezien de tekst wel aan iets post-apocalyptisch. Maar omdat het BF3 is eerder nucleaire oorlog dan zombies ;)
Zombies kan prima toch?
Zoiets:
Team Survival, waarin je in twee teams onderverdeeld in een grote kaart spawnt en tickets verliest elke keer dat één van je mensen geschoten wordt door het andere team of door de grote horde zombies gegrepen wordt die in alle gebouwen spawnt en je van alle kanten in golven rusht; Squad Survival waar je in een kleinere stad, nog steeds vol zombies, rond doolt met je squad en winnaar de laatste squad is die nog tickets heeft, ook hier weer tickets kwijt als je gevangen wordt door een zombie of afgeschoten door een andere speler;Survival of the Fastest waar beide teams aan verschillende kanten van een scheidslijn starten, op de lijn spawnen zombies die naar beide kampen aanvallen. Elke zombie die je neerschiet spawnt aan de andere kant van de lijn en valt het andere team aan zodat het team dat het snelste zombies omlegt het andere team overrompeld laat worden - vroeger met Tetris deed je dit met blokjes, nu met zombies. De vraag is even of headshots vereist zijn voor een kill (of totale vernietiging met C4 of RPGs, evt tank shells en rocket strikes uit een heli) maar verder ie ik niet in waarom dat niet kan werken, en waarom het niet tof zou kunnen zijn. Dus ik stel voor dat we een petitie gaan starten voor zombies in plaats van singleplayer. Singleplayer is veel te saai voor een DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:33
Close Quarters komt beschikbaar voor Premium op 12-06-2012. Dus twee weken later voor de rest.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UZ2d7l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik zei tegen iedereen in de chat; verlaat de server niet, want ze zijn bezig met updaten. Halfuur later zaten we er nog met 6 op uiteindelijk heb ik knife fight voorgesteld 1 per 1 en het was grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
maar hoezo zegt gametracker dat nu in 1 GoT server 3 players zitten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Als je nog aan het spelen was toen de update begon kan je gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zombies zijn voor COD-spelers. Wij willen dino's :) Maar verder klinken die gamemodes van je wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 07-10 10:33
en de bm-21 en de M142 zijn twee totaal verschillende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
beta-ark schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:01:
[...]

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Nee toch?
Niet morgen ochtend vroeg pas toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:25:
[...]
Zombies zijn voor COD-spelers. Wij willen dino's :) Maar verder klinken die gamemodes van je wel tof.
Ik vind dat maar ambitieloos. Ik hoor net dat we de zombie-modes tot Infantry Survival moetne omdopen, en hetelfde op grotere kaarten met meer speelruimte, voertuigen en antitankmateriaal dunnetjes over moeten doen met grote hagedissen.

Een versie met zombie-dinos waar ze alleen doodgaan als je ze headshot met een tank voor de échte die-hards? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 11-10 16:17
DaanDH schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:54:
Nee toch?
NOTICE Battlelog will be back online at 12 PDT/15 EST/20 GMT/21 CEST. Stay tuned, soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K07pz.jpg
Glitch of krijgen we 2man jets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 18:33
Geen glitch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Wat balen, ik verwachte zoveel vandaag. BF3 patch die al uit zou zijn voor ik thuis kwam op alle platformen. BF3 Premium die uit ging zijn en CQ die je dan al kon spelen. Maar neen hoor, pc nog geen update, Battlelog is down, geen premium nog vandaag en ook geen CQ.

EDIT: Heb ik het goed en gaat Battlelog pas online om 22u00 Belgische tijd? (GMT +1)
NOTICE Battlelog will be back online at 12 PDT/15 EST/20 GMT/21 CEST. Stay tuned, soldier.

Ownee, ik had verkeerd gelezen. Sorry. Er staat 20 GMT wat dus 21u00 is in België en NL.

[ Voor 34% gewijzigd door Qlii256 op 04-06-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
heb ik ooit tegen je gelogen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bommenwerpers ;)
Qlii256 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:12:
Wat balen, ik verwachte zoveel vandaag. BF3 patch die al uit zou zijn voor ik thuis kwam op alle platformen. BF3 Premium die uit ging zijn en CQ die je dan al kon spelen. Maar neen hoor, pc nog geen update, Battlelog is down, geen premium nog vandaag en ook geen CQ.

EDIT: Heb ik het goed en gaat Battlelog pas online om 22u00 Belgische tijd? (GMT +1)

Ownee, ik had verkeerd gelezen. Sorry. Er staat 20 GMT wat dus 21u00 is in België en NL.
Same here... Helaas weer eens teveel verwacht, nu maar hopen dat de patch in elk geval wel wordt doorgevoerd EN dat iedereen hem kan downloaden of uberhaubt in kan loggen op origin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
DaanDH schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:54:
Nee toch?
heb ik ooit tegen jou gelogen???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
http://battlefieldo.com/t...ails-video-overview.5989/
Kijk op 0:50 en je ziet staat: CQ 04/06/2012. Dus toch vandaag? Maar niet voor pc dan? Ik snap het niet.

Premium geeft 2 weken eerder toegang. PS3 1 week eerder. Dus dan moet iedereen met Premium (dus ook pc en xbox) CQ vandaag al kunnen spelen toch? En dan volgendeweek alle PS3 users die geen premium hebben en nog een week later XBOX spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Qlii256 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:12:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:16:
Same here... Helaas weer eens teveel verwacht, nu maar hopen dat de patch in elk geval wel wordt doorgevoerd EN dat iedereen hem kan downloaden of uberhaubt in kan loggen op origin....
Ik snap niet zo goed dat de verwachtingen tegenvallen, want de maintenance schedule stond al dagenlang op Battlelog aangegeven. Dan hebben jullie niet goed gelezen ;) Zolang die maintenance aan de gang is tot 21u kun je toch niet spelen, ook al zou je de patch al hebben. Na de E3 persconferentie zal er meer duidelijkheid zijn. Ik verwacht dat -naast de patch- Premium vandaag vrijgegeven wordt en dat CQ volgende week pas voor de PC beschikbaar zal zijn (PS3 krijgt 1 week early access).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
Battlelog login is currently disabled, please try again over 1 year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:58

Mavamaarten

Omdat het kan!

:o Da's wel facking awesome! :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:24:
[...]

[...]

Ik snap niet zo goed dat de verwachtingen tegenvallen, want de maintenance schedule stond al dagenlang op Battlelog aangegeven. Dan hebben jullie niet goed gelezen ;) Zolang die maintenance aan de gang is tot 21u kun je toch niet spelen, ook al zou je de patch al hebben. Na de E3 persconferentie zal er meer duidelijkheid zijn. Ik verwacht dat -naast de patch- Premium vandaag vrijgegeven wordt en dat CQ volgende week pas voor de PC beschikbaar zal zijn (PS3 krijgt 1 week early access).
Het zat hem puur in het deze week willen spelen van close quarters.... :+

Een andere uitleg die wel leuk was geweest: Niet-premium PS3 krijgt 1 week early acces t.o.v. niet-premium pc/xbox maar alle premium gebruikers op alle platformen krijgen 2 weken early acces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Twitter Battlelog:
First minor improvement, filter for full servers in the server browser:
https://twitter.com/battl...09683185443942401/photo/1

Ooh... wtf? hoe dom is dat nu weer niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Qlii256 op 04-06-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 22:41

Metro2002

Memento mori

9u vanavond zou de boel weer online moeten zijn. Dat wordt afkicken :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:29:
[...]

Het zat hem puur in het deze week willen spelen van close quarters.... :+

Een andere uitleg die wel leuk was geweest: Niet-premium PS3 krijgt 1 week early acces t.o.v. niet-premium pc/xbox maar alle premium gebruikers op alle platformen krijgen 2 weken early acces :)
Na link en rechts wat gelezen te hebben denk ik het volgende over de release van CQ:

vandaag: Premium (PS3)
+1 week: Premium (PC/Xbox)
+2 weken: Non-Premium (PS3)
+3 weken: Non-Premium (PC/Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik snap niet waarom PS3 alsnog 1 week eerder krijgt. Dit betekend dat mensen op een XBOX360 of PC die geen Premium kopen pas 3 weken later kunnen spelen. Dit noem ik nou nog eens discriminatie! Zo wordt je bijna verplicht om Premium te kopen. En waarom PS3 alsnog een extra week krijgt. Waarom dan niet gewoon die 2 weken eerder access voor pc gelijk stellen aan die 1 week eerder voor PS3?

Nou goed, we horen het zo wel op de E3! Hoe laat start dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bee.nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:32:
[...]

Na link en rechts wat gelezen te hebben denk ik het volgende over de release van CQ:

Heb je ook bronnen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Bee.nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:32:
[...]

Exact wat ik vermoed, meest logische stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Terwijl DICE en EA weer leuk alles vertragen en offline houden...

http://e3.gamespot.com/press-conferences/!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 19:35

thommich

Belg

Zou wel héél erg vet zijn mochten ze voor Armored Kill enorme mappen hebben met 128 players!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

more is niet equal aan better bij games helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de single player kan starten? Nu we niet op battlelog kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:50:
Weet iemand hoe je de single player kan starten? Nu we niet op battlelog kunnen komen...
Als je je internet uitschakelt en dan Origin opent, gaat Origin als het goed is in offline mode (wss kun je Origin ook wel op offline mode zetten terwijl internet aan staat).
Als je op BF3 klikt terwijl Origin op offline modus staat, start als het goed is de SP op.

~edit: ik ga ff BC2 spelen, duurt minimaal nog 2 uur voordat BF3 weer online is.

[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-06-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 19:35

thommich

Belg

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:46:
more is niet equal aan better bij games helaas
Feit. Maar op uitgestrekte mappen met heel erg veel voertuigen en catchline "Allout War" zou het wel mooi zijn denk ik!

Beeld je 4 tanks in convooi in, met 2 choppers erboven voor Close Air Support! :9~
Pagina: 1 ... 210 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.