http://www.twitch.tv/jannustitannus
Even hierop terug te komen dit is standaard en je bent je punten helemaal niet kwijtQlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:42:
Dus mijn score update niet. Maar net lv 4 geworden (rank 49) en mijn score staat op
-13840 / 230000. WTF
Jij hebt een nieuwe rank gehaald aan het einde van de map.
Daarna ben je waarschijnlijk gestopt. hierdoor heeft Dice jou profiel nog niet goed geupdate.
Zodra je vandaag een server joined is het opgelost en begin je gelijk met je nieuwe rank.
Dit komt vaker voor als je na een ronde stopt en net een nieuwe level hebt gehaald.
kan het nog erger ? ach jaSn3gG3l schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Nu hij geen admin meer is is de arrogantie btw nog erger dan eerst.... Zwaar leven IRL?
EDIT: had beter beide posts samen kunnen voegen, excuus, zal er beter op letten
EDIT knopje gebruiken inderdaad
Angelo NL / Global Cargo VTC
Willen de mensen die anderen cheaters noemen dan ook gelijk krijgen? Willen ze horen dat de anderen cheaters zijn zodat ze weten dat ze enkel door cheaters verslagen zijn en niet door mensen die beter zijn?
We gaan die onzin het komende EK ook elke keer weer zien. Verliest Nederland of een andere favoriet dan moet door een bepaalde groep mensen elk detail aangehaald worden om te bewijzen dat Nederland onterecht verloren heeft. Geen eigen verantwoordelijkheid nemen, altijd een ander de schuld kunnen geven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wtf man waar haal je de tijd vandaan, zit zon beetje me halve dag al post van je te lezenTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:55:
Heeft niks met arrogantie te maken, ik snap niet waarom constant overal cheats en hacks achter gezocht worden. Er heeft een keer een cheater gezegd dat hij in elke game wel 3 of 4 cheaters bij de tegenstander ziet zitten. Dat zou betekenen dat meer dan 10% van de spelers cheat. Sindsdien zie ik dat getal overal aangehaald worden omdat het een keer door een cheater gezegd is. Gebaseerd op zijn vermoedens en verder op geen enkel feit. Sterker nog, hij kan het allemaal verzonnen hebben om aandacht te krijgen, wat hem in ieder geval prima gelukt is.
Willen de mensen die anderen cheaters noemen dan ook gelijk krijgen? Willen ze horen dat de anderen cheaters zijn zodat ze weten dat ze enkel door cheaters verslagen zijn en niet door mensen die beter zijn?
We gaan die onzin het komende EK ook elke keer weer zien. Verliest Nederland of een andere favoriet dan moet door een bepaalde groep mensen elk detail aangehaald worden om te bewijzen dat Nederland onterecht verloren heeft. Geen eigen verantwoordelijkheid nemen, altijd een ander de schuld kunnen geven.
Wederom (niet dat je altijd gelijk hebt) heb je wel gelijk, dat aantal wat die dude noemde is bullshit als je dat doorberekent naar de hele playerbase, tenzij hij op oost-blok servers zat.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
There is your problem. Laten we een norm opstellen. Alleen AWESOME mag klagen over cheaters want als hij geownt word dan moet het haast wel een cheater zijn. Oke probleem opgelost, moving on.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:55:
Heeft niks met arrogantie te maken, ik snap niet waarom constant overal cheats en hacks achter gezocht worden. Er heeft een keer een cheater gezegd dat hij in elke game wel 3 of 4 cheaters bij de tegenstander ziet zitten. Dat zou betekenen dat meer dan 10% van de spelers cheat. Sindsdien zie ik dat getal overal aangehaald worden omdat het een keer door een cheater gezegd is. Gebaseerd op zijn vermoedens en verder op geen enkel feit. Sterker nog, hij kan het allemaal verzonnen hebben om aandacht te krijgen, wat hem in ieder geval prima gelukt is.
Damn Germans.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik stem voor: AWESOME wordt de Cheater gerelateerde Opperklager.DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:13:
[...]
There is your problem. Laten we een norm opstellen. Alleen AWESOME mag klagen over cheaters want als hij geownt word dan moet het haast wel een cheater zijn. Oke probleem opgelost, moving on.
Waarom zijn de GoT servers zo leeg tegenwoordig? of heb ik dan de verkeerde
Nickname KasPlantje.
Tjah, hij roept ook wel eens dat ie sommige dingen niet vertrouwd. Heb ik zelf ook, in the heat of the moment kan frustratie soms wel eens de boventoon voeren. Maar als je dan gewoon terugdenkt aan een van de epische potten van jezelf waar elke kogel raak gaat en je het regelmatig head-on wint van 4 of 5 man tegelijk (soms met meer geluk dan wijsheid), dan snap je wel waarom de hackusations je af en toe om de oren vliegen. En dan heb je toch wel zoiets van "goh, misschien heeft die andere speler ook gewoon een goeie dag". Of misschien is het toch wel een hacker, we hebben allebei een paar bekende spelers op servers waar wij veel komen die we niet helemaal 100% vertrouwen. Maakt het wel des te bevredigender als je van ze wintDanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:13:
There is your problem. Laten we een norm opstellen. Alleen AWESOME mag klagen over cheaters want als hij geownt word dan moet het haast wel een cheater zijn. Oke probleem opgelost, moving on.
Owh, en hij is de 1000 spm inmiddels gepasseerd, maar tot dusverre nog geen autokicks/bans
[ Voor 8% gewijzigd door Knijnemans op 29-05-2012 14:32 ]

Hoe lang moet dit topic nog over het al dan niet cheaten gaan, ik geloof gewoon niet dat er zoveel cheaters zijn.
a) Cheats zijn vet duur
b) Kent iemand een cheater? De gemiddelde cheater schreeuwt het van de daken hoor. Ik ken cheaters in andere spellen en die vinden het in elk geval leuk en normaal.
c) Het is allemaal gebaseerd op 1 blogpost van iemand die net zo n00b is als ik en een keer een cheattool probeert. Ik denk dat zijn cheater recognizition skillz gewoon tegenvallen eerlijk gezegd. (Plus dat het net zo goed een troll kan zijn)
[ Voor 83% gewijzigd door Makkelijk op 29-05-2012 14:33 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Een SPM van 1000 is ook niet opmerkelijk hoog. Weinig spelers halen het maar het is prima mogelijk zoals AWSME-0 bewijst. Ik zou pas gaan kicken vanaf een SPM of 1500. Maar wellicht dat spelers dat nu ook al halen en de grens nog wat hoger gezocht moet worden.Knijnemans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:29:
Owh, en hij is de 1000 spm inmiddels gepasseerd, maar tot dusverre nog geen autokicks/bans
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En bedenk je wel dat een groot deel van de top wel hackers zijn.Knijnemans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:
Heb een puur-TDM en gericht-op-SPM speler gezien die legit leek, had rond de 1600. Maar sommige mensen verdenken je al als je boven de 500 zit. Overigens vind ik boven de 1000 stiekem best wel opmerkelijk hoog, volgens mij staat AWSME op #1400-ish in worldwide ranking, op een paar miljoen spelers doet ie dat best netjes
Een SPM 1000 is gewoon erg hoog en dat samen met de accuracy van 19+ bewijst wel dat je iets goed doet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is haalbaar als je alleen maar metro speelt, maar DAMN hoe hou je dat volDanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:17:
[...]
En bedenk je wel dat een groot deel van de top wel hackers zijn.![]()
Een SPM 1000 is gewoon erg hoog en dat samen met de accuracy van 19+ bewijst wel dat je iets goed doet.
alleen maar granaat spammen of spawncampen.
Veel punten binnen halen met ammo/health packs, reviven , spawn beacon en tugs/mav
vindt het niet zo bijzonder, maar ik denk dat hij vaak gekicked gaat worden op andere maps dan metro.
want als hij daar 1x goedspeelt is hij gelijk verdacht van hacker.
maar goed, metro staat hier bekend om. heel veel mensen spelen alleen maar metro (nolife) en weten ieder hoekje en gaatje van de map, omdat het een kleine map is en heel simpel. terwijl grote maps veel meer variaties hebben.
Die bewegingen op 2:23 is fishy, die op 4:50 lijkt fishy maar is het niet omdat zijn beeld beweegt door een explosie. Als ik naar de rest kijk mist hij eigenlijk behoorlijk wat schoten. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat hij cheat.Kr44nVogel schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:19:
Ik zat vandaag een filmpje te kijken van iemand en daar vielen me wat dingen op. Het lijkt wel of hij geen recoil heeft hij sproeit behoorlijk maar crosshair blijft behoorlijk stabiel.
Ook bij 4.50 - 4.58 komt er een actie die lijkt op een aimbot. Als je kijkt zie hem op de sniper mikken en razendsnel van aim veranderen alsof er iets gelocked word. Dit is ook het geval bij 2.23 / 2.25 alleen daar zie ik het iets minder.
Is deze speler fishy of gewoon goed?
[video]
Maar die momenten die jij 'fishy' noemt zijn geen kills. Hoe kan iets 'fishy' zijn als hij niet eens raak schiet en enkel assists krijgt?reemprive schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:39:
[...]
Die bewegingen op 2:23 is fishy, die op 4:50 lijkt fishy maar is het niet omdat zijn beeld beweegt door een explosie. Als ik naar de rest kijk mist hij eigenlijk behoorlijk wat schoten. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat hij cheat.
Omdat BF3 faalt op dat moment ?? Ik durf te wedden dat zelfs met de beste hacks die je kan verzinnen de hitdetection/hitboxes/whatever... ook aardig wat keren faaltTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:41:
Maar die momenten die jij 'fishy' noemt zijn geen kills. Hoe kan iets 'fishy' zijn als hij niet eens raak schiet en enkel assists krijgt?
Verder weet ik wel zeker dat er aardig wat hackers/cheaters in BF3 rondhangen : Het gebeurt TE vaak dat een server ineens overspoeld raakt met een aantal gasten die opeens joinen en idioot hoge K/D's halen in infantry only mode, terwijl daarvoor elke ronde heel spannend was en de scores enigzins normaal waren. Dan krijg je ook ineens veel momenten waarop je niemand kan raken en diezelfde persoon jou met 1 of 2 kogels naar 4 HP of zo schiet, terwijl dat helemaal niet kan met een Assault Rifle...
Dat ik ingemaakt word door iemand anders vind ik helemaal niet erg, maar dan moet het wel eerlijk gebeuren en dat gebeurt IMHO vaak genoeg niet. Lang leve de nieuwe Quit button
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Moet wel bij gezegd worden dat we eigenlijk alleen maar 32p rush spelen, en dat niet eens alleen op Metro, hoewel dat zeker de meest gespeelde map is. Kleine map met relatief veel confrontaties per minuut, dat zorgt er ook voor dat je SPM omhoog gaat (hoewel je die confrontaties dan nog steeds wel moet winnenPykow schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:35:
[...]
Het is haalbaar als je alleen maar metro speelt, maar DAMN hoe hou je dat volalleen maar metro is zo saai.
Veel punten binnen halen met ammo/health packs, reviven , spawn beacon en tugs/mav
vindt het niet zo bijzonder, maar ik denk dat hij vaak gekicked gaat worden op andere maps dan metro.
maar goed, metro staat hier bekend om. heel veel mensen spelen alleen maar metro (nolife) en weten ieder hoekje en gaatje van de map, omdat het een kleine map is en heel simpel. terwijl grote maps veel meer variaties hebben.
Metro 64 Conquest is idd clusterfuck, maar is dan ook officieel niet ondersteund door DICE (er is ook geen Metro CQ Large versie).
Kleine maps zijn voor infantry spelers nog steeds het boeiendst, ik hou wel van de gigantische openheid van sommige maps, maar als ik altijd een minuut lang moet klossen voordat ik weer eens iets voor de loop krijg ga ik me op een gegeven moment ook wel vervelen. Komt wellicht omdat wij nog uit de Quake 2 (AQ, RA, etc.) tijd komen, toen shooters nog iets beweeglijker waren
Oh en 1000 SPM is nog steeds idioot hoog, ik speel tenslotte vrijwel dezelfde hoeveelheid Metro en speel niet bepaald terughoudend, maar ik zit in de 700..
En "nolife" ach, de enige mensen waarvan je imho het vermoeden "nolife" mag uitspreken zijn de mensen die 1000+ uur in BF3 hebben zitten, en zelfs dat kunnen best gezellige mensen in de kroeg zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Knijnemans op 29-05-2012 15:56 ]
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:13:
[...]
There is your problem. Laten we een norm opstellen. Alleen AWESOME mag klagen over cheaters want als hij geownt word dan moet het haast wel een cheater zijn. Oke probleem opgelost, moving on.![]()
Damn Germans.(ben alvast iedereen voor in het blaimen)
Dank voor de veer in m'n reet (denk ik) maar ik wordt nog dagelijks ge-ownd dus dat zou niet veel goed voorspellen.... Zeker als er voertuigen aan te pas komen.GvanGiessen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Ik stem voor: AWESOME wordt de Cheater gerelateerde Opperklager.
Het aantal cheaters valt naar mijn mening nog heel erg mee, af en is iemand wel heel verdacht maar die kan zoals knijnemans ook zegt net alles mee hebben. Soms hoef je bij wijze van spreken maar te kijken en iets valt al neer, soms ben je na 3 clips nog steeds nergens. Blijft een apart fenomeen.
Ik had verwacht dat door het dubbel XP weekend het aantal 1000+ers zou exploderen, maar kennelijk was het overal lekker weer. Ik heb alleen zaterdagochtend nog een paar potjes gespeeld maar dat ging echt gruwelijk hard. Toch, buiten TDM en Metro CQ om geloof ik erg niets van dat een consequente SPM van 1500+ mogelijk is.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:34:
[...]
Een SPM van 1000 is ook niet opmerkelijk hoog. Weinig spelers halen het maar het is prima mogelijk zoals AWSME-0 bewijst. Ik zou pas gaan kicken vanaf een SPM of 1500. Maar wellicht dat spelers dat nu ook al halen en de grens nog wat hoger gezocht moet worden.
Ik ben blij dat je geen waardeoordeel geeft over hoe andere mensen spelen zonder dat je weet hoe ze spelen.Pykow schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:35:
[...]
Het is haalbaar als je alleen maar metro speelt, maar DAMN hoe hou je dat volalleen maar metro is zo saai.
Maar goed:
Spawn beacon en tugs/mav leveren in verhouding nauwelijks punten op in 32p servers.
Reviven kan lang niet in alle gevallen veilig, veel meer dan 20 revives in een rush ronde is lastig. Oftewel, die 2000 punten zetten ook niet echt zoden aan de dijk.
Spawnlocks schieten ook voor geen meter op, zie maar eens een KPM van 2,5+ te halen (ongeveer nodig om rond de 1000 SPM uit te komen in een ronde) in een spawnlock. Dat lukt je alleen met maximaal rushen en non stop op de front-linie te zitten.
Granaten, tsja, ik gebruik ze om ruimte te creëren voor een push, mensen die in die clusterf*ck blijven zitten/spelen halen ook niet de benodigde kills per minuut, zeker niet met granaten.
Hoe meer je een map speelt, hoe tactischer het wordt, juist omdat je alle ins en outs kent (en de tegenpartij ook) en dus alles uit de kast moet halen om de mcoms te pakken. Juist omdat hij klein is moet je super tactisch spelen, je kan niet eenvoudig omlopen zoals op de meeste maps....
Action Quake 2 had team jungle
Counter-Strike heeft de_dust
Team Fortress heeft dustbowl
etc. etc.
Er zal voor iedereen altijd een map zijn die het meest gespeeld wordt en waar de potjes het spannendste en meest tactisch zijn omdat je daar het beste in kan spelen. Op grotere mappen met meer spelers is het lastiger om je stempel op een potje te kunnen drukken. Hoe goed je ookt bent, je maakt geen schijn van kans als de rest van je team echt loopt te falen. In Metro Rush kan nog een heel eind komen in je eentje/met je squad.
En je weet zeker dat de anderen hacks hebben en jij niet gewoon op een matige server zit waar opeens een paar goede spelers bij komen?nero355 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:50:
Dat ik ingemaakt word door iemand anders vind ik helemaal niet erg, maar dan moet het wel eerlijk gebeuren en dat gebeurt IMHO vaak genoeg niet. Lang leve de nieuwe Quit button
Graag gedaan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:04:
[...]
[...]
Dank voor de veer in m'n reet (denk ik) maar ik wordt nog dagelijks ge-ownd dus dat zou niet veel goed voorspellen.... Zeker als er voertuigen aan te pas komen.
Kennelijk zijn er z'n 90.000 cheaters volgens Artificial Aiming. Met een korretje zout erbij zit je dan alsnog op veel te veel.
En voertuigen zijn zo makkelijk om te outsmarten. Gewoon goed opletten waar de turret op mikt en manoeuvreren. Alleen als de tank bestuurd word door iemand die weet wat hij doet zijn ze echt gevaarlijk. (dat ben ik dus)
Ik keek ook even naar het Diablo topic en ja hoor. Pagina's van discussie over iets dat Tsu zei.evilpin0 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
Haha de twee topics die ik lees op got worden aangevoerd door Tsu![]()
zwaar off topic maar vind het wel grappig
Triest is het eigenlijk... just ignore if trolling...DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:20:
Ik keek ook even naar het Diablo topic en ja hoor. Pagina's van discussie over iets dat Tsu zei.
Een bot hoeft niet alleen te schieten, het kan ook enemies picken met een hotkey zonder dat er automatisch wordt geschoten.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:41:
[...]
Maar die momenten die jij 'fishy' noemt zijn geen kills. Hoe kan iets 'fishy' zijn als hij niet eens raak schiet en enkel assists krijgt?
Tuurlijk kan dat. Maar het is toch vreemd dat de 'fishy' momenten geen kills zijn terwijl hij wel genoeg andere kills maakt?reemprive schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:45:
[...]
Een bot hoeft niet alleen te schieten, het kan ook enemies picken met een hotkey zonder dat er automatisch wordt geschoten.
ow zekerKnijnemans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:51:
[...]
Moet wel bij gezegd worden dat we eigenlijk alleen maar 32p rush spelen, en dat niet eens alleen op Metro, hoewel dat zeker de meest gespeelde map is. Kleine map met relatief veel confrontaties per minuut, dat zorgt er ook voor dat je SPM omhoog gaat (hoewel je die confrontaties dan nog steeds wel moet winnen)
Metro 64 Conquest is idd clusterfuck, maar is dan ook officieel niet ondersteund door DICE (er is ook geen Metro CQ Large versie).
Kleine maps zijn voor infantry spelers nog steeds het boeiendst, ik hou wel van de gigantische openheid van sommige maps, maar als ik altijd een minuut lang moet klossen voordat ik weer eens iets voor de loop krijg ga ik me op een gegeven moment ook wel vervelen. Komt wellicht omdat wij nog uit de Quake 2 (AQ, RA, etc.) tijd komen, toen shooters nog iets beweeglijker waren
Oh en 1000 SPM is nog steeds idioot hoog, ik speel tenslotte vrijwel dezelfde hoeveelheid Metro en speel niet bepaald terughoudend, maar ik zit in de 700..
En "nolife" ach, de enige mensen waarvan je imho het vermoeden "nolife" mag uitspreken zijn de mensen die 1000+ uur in BF3 hebben zitten, en zelfs dat kunnen best gezellige mensen in de kroeg zijn
ik kom zelf uit de tijd van Quake 3 en CS dus ben het alle 2 wel gewent, snelle gameplay of langzame gameplay. Caspian border is voor mij BIJNA de meest ideale map om te spelen. alleen punt A moeten ze verplaatsen, zodat je geen last hebt van snipers. Killerbeuker had gisteren een goede server
ik ben het met je eens dat je wel een tactische inzicht moet hebben in metro en dat het geen shipyard is zoals in CodA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:04:
Ik ben blij dat je geen waardeoordeel geeft over hoe andere mensen spelen zonder dat je weet hoe ze spelen.
Hoe meer je een map speelt, hoe tactischer het wordt, juist omdat je alle ins en outs kent (en de tegenpartij ook) en dus alles uit de kast moet halen om de mcoms te pakken. Juist omdat hij klein is moet je super tactisch spelen, je kan niet eenvoudig omlopen zoals op de meeste maps....
Action Quake 2 had team jungle
Counter-Strike heeft de_dust
Team Fortress heeft dustbowl
etc. etc.
Er zal voor iedereen altijd een map zijn die het meest gespeeld wordt en waar de potjes het spannendste en meest tactisch zijn omdat je daar het beste in kan spelen. Op grotere mappen met meer spelers is het lastiger om je stempel op een potje te kunnen drukken. Hoe goed je ookt bent, je maakt geen schijn van kans als de rest van je team echt loopt te falen. In Metro Rush kan nog een heel eind komen in je eentje/met je squad.
en inderdaad er zijn meer games die maps als Metro kennen, zoals CP_dustbowl inderdaad. meest gehaatte map door clan / competitie spelers 6vs6
Trouwens nog terug te komen op dat filmpje en cheaten.
Er zit 1 actie bij waarbij hij heel snel omdraait en gelijk zijn in de buurt heeft van de tegenstander.
ik weet dat er een hack bestaat (tenminste in TF2) waarbij je een afwijking kan instellen waardoor je niet gelijk een headshot maakt, maar wel gelijk richting de target kijkt. omdat je dan nog steeds zelf moet reageren is het mogelijk dat je niet altijd de kill hebt en dus een assist krijgt. hiermee dekken ze zich eigen in, maar het blijft cheaten. maar goed zoveel cheaters kom je niet tegen in BF3 en TF2
Misschien een redelijk hoge sensitivity (dat ook deels de "vreemde" bewegingen verklaart), maar echt geen cheat hoor. Zogezegd zie je hem "locken", maar als je verder kijkt zit daar helemaal niemand.
Android developer & dürüm-liefhebber
Zou je een aimbotter kunnen suppressen?
Dat lijkt me namelijk wel hilarisch.

Ja. Dat ding zorgt ervoor dat je muis perfect op iemands hoofd (of ergens anders) terechtkomt. Hij raakt natuurlijk surpressed, maar omdat hij perfect mikt is de kans dat hij raakt nog steeds grootDanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:00:
Ik vraag me het volgende nu al een tijdje af.
Zou je een aimbotter kunnen suppressen?![]()
Dat lijkt me namelijk wel hilarisch.
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Ik game lang genoeg om het verschil te zien tussen normaal en ongeloofwaardig ingemaakt wordenTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:19:
En je weet zeker dat de anderen hacks hebben en jij niet gewoon op een matige server zit waar opeens een paar goede spelers bij komen?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:18:
[...]
He is back to troll you, your stats, your thoughts and your mind.![]()
Wat is er gebeurd Tsu? Een error bij Diablo 3?

Haha, wel wat hilarisch. Een zeker individu genaamd Tsurany begint terug in dit topic te posten, en opeens is het topic terug springlevend!
Achja, ik vind het beter zo dan dat er maar een paar posts per dag zijn.
Jammer dat de GoT server atm leeg is
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat is al 2 maanden zo.D4NG3R schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:48:
* D4NG3R heeft B2K maar eens gekocht.
Jammer dat de GoT server atm leeg is.

Die nerdjes zitten hier allemaal plaatjes te posten haha..
Heb trouwens best wel zin in de CQC DLC en BF premium lijkt me ook wel interessant (nog paar daagjes tot E3).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Geniaal dat je nerd in een negatieve manier gebruikt op een forum vol met "computernerds" en dan ook nog eens in de games sectie van dit forum.Jovas schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:55:
[...]
Die nerdjes zitten hier allemaal plaatjes te posten haha..
Je hebt absoluut geen idee hoe erg je zojuist faalde.
http://battlelog.battlefi.../AWSME-0/stats/351973533/
Ja 1000 SPM gratz! Wel was er double xp dit weekend, begrijp me niet verkeerd hij weet zeker wat hij doet. Maar bij iedereen die dit weekend heeft gespeeld is SPM om hoog gegaan. (Die van mij ook van 722 naar 757 nu)
Wat ik wel jammer vind, dat hij vooral metro/medic/m16a3 speelt 20k kills met alleen dat wapen.
Maar dat is voor iedereen zijn eigen keuze.
Ja op de map Metro is de meeste actie / Ja met de Medic class haal je het snelste punten, En ja de m16a3 is het beste wapen. Maar een beetje variatie kan geen kwaad in mijn ogen.
Een all-round Battlefield speler moet een beetje van alles kunnen vindt ik en niet 24/7 het zelfde doen.
Maar als je zijn profiel ziet kan je wel een beeld schetsen.
Wel moet ik zeggen als niemand van mijn vrienden online is Metro wel leuker speelt als een conquest large map.
Bij de volgende patch hoop ik dat ze de bullet velocity van de m16a3/a4 veranderen i.p.v 650m/s naar 600m/s. En misschien de reload time 0.30 seconden langer maken met een kogel in magazijn, en als het magazijn leeg is ook + 0.30. En de M416 hier ook op aanpassen. Ik ben van mening dat de gameplay dan meer is gebalanced. (Onder de assault wapens dan)
P.S: Geen haat naar AWSME-0, wellicht kritiek.
Met de M16A3 ben ik het eens maar de M416 heeft echt geen nerf/buff nodig. Het wapen is nu goed, niet zo goed als de M16A3 maar zeker niet OP.QPeter schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:59:
Bij de volgende patch hoop ik dat ze de bullet velocity van de m16a3/a4 veranderen i.p.v 650m/s naar 600m/s. En misschien de reload time 0.30 seconden langer maken met een kogel in magazijn, en als het magazijn leeg is ook + 0.30. En de M416 hier ook op aanpassen. Ik ben van mening dat de gameplay dan meer is gebalanced. (Onder de assault wapens dan)
En ja de M16A3 en M416 zijn mijn 2 meestgebruikte wapens.

Speel nu alleen nog maar met de AN-94.
Zet je hem dan ook op full-auto of speel je alleen met burst? In close combat leg je het bijna altijd af met burst mode en daarom speel ik daar zelden mee. De AN-94 gaat nog wel, maar de KH2002 raak ik niet aan.DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:02:
Speel nu alleen nog maar met de AN-94.(is veel leuker)
Maar als ik hem opstart wordt de internet browser geopend met battlelog? Is dit normaal?
Als ik dan campaign druk, staat er dat ik nog geen active soldier heb...
Alleen maar burst en ook in close quarters is die dodelijk effectief. Je moet het wapen niet zien als een AR die 2 round bursts geeft met 25-18.4 damage per kogel maar als als een semi auto (sniper) is met een damage van 50-36.8 relatief lage recoil en feitelijk geen firecap rate. (1200 RPM) Het wapen heeft juist een zeer precieze hipfire, de eerste 12.5 meter is een headshot een OHK (met HB) en recoil is vergelijkbaar met een AK-74M. Het wapen is alleen niet voor iedereen, je moet precies zijn en meteen on target. Missen en je bent dood. Vergelijk het maar met de SKS, zeer dodelijk als je weet hoe je er mee om moet gaan.Bee.nl schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:06:
[...]
Zet je hem dan ook op full-auto of speel je alleen met burst? In close combat leg je het bijna altijd af met burst mode en daarom speel ik daar zelden mee. De AN-94 gaat nog wel, maar de KH2002 raak ik niet aan.
Klopt, maar stel je voor ze increasen reload time met 0.30 van de m16a3 + en verminderen bullet velocity met 0.50DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:02:
[...]
maar de M416 heeft echt geen nerf/buff nodig. Het wapen is nu goed, niet zo goed als de M16A3 maar zeker niet OP.
En ze veranderen niks aan M416 dan gaat iedereen bijna over op dat wapen, omdat reload tijd sneller is van dat wapen en bijna identiek dan is aan de m16a3, na druk op 'bijna'. Weapon balance is altijd lastig, maar dit zou het wel eerlijker maken imo. Als ik met m16a3 schiet verbaas ik me soms hoe ik kills maak. Van wtf dat ik die nog heb, geeft beetje dirty gevoel
AN-94 heeft in burstfire mode veel hogere firerate dan full auto. Je moet er alleen van houden om op je muis te klikken. Ik hou persoonlijk ook niet van burstfire wapens, omdat ik full auto gewend ben is switchen lastig.Bee.nl schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:06:
[...]
Zet je hem dan ook op full-auto of speel je alleen met burst? In close combat leg je het bijna altijd af met burst mode en daarom speel ik daar zelden mee. De AN-94 gaat nog wel, maar de KH2002 raak ik niet aan.
P.S: Bij vorige post vergeten mijn eigen profiel/stats mee te posten. Kritiek leveren op iemand anders moet je ook eigen profiel tonen imo
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Boangek/
Ja dat is normaal, als je in Origin BF3 aanklikt wordt idd battlelog geopend van waaruit je een server kunt joinen.DaanDH schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:14:
Zojuist BF3 gekocht voor de PC!
Maar als ik hem opstart wordt de internet browser geopend met battlelog? Is dit normaal?
Als ik dan campaign druk, staat er dat ik nog geen active soldier heb...
~edit: wss moet je eerst op Battlelog een soldier aanmaken om de SP te kunnen spelen ofzo.
Voor de SP heb je trouwens geen battlelog nodig, wanneer je geen internet connectie hebt kun je namelijk vanuit Origin gelijk de SP starten.
[ Voor 21% gewijzigd door AdmiralSnipe op 29-05-2012 18:21 ]
edit: Duurt het altijd zo lang voordat je een match hebt als je op Quick Match drukt?
[ Voor 35% gewijzigd door DaanDH op 29-05-2012 18:34 ]
Ze werken altijd, maar er komt nooit wat. Ik hoop dat ze volgende week een patch uitbrengen (grote) met veel fixes en goede nieuwigheden + dat die Battlefield Premium maar maximum 45 euro mag gaan kosten en iedereen die al een bepaalde DLC heeft (Back2Karkand) krijgt een prijsverlaging. Eerlijker kan het toch niet zijn...?
EDIT: Ik zit net dit te lezen, http://www.computerandvid...e-date-and-cost-revealed/. Dan toch 35 euro? Dat zou wel eens leuk zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Qlii256 op 29-05-2012 18:38 ]
ik hoop gewoon dat DICE een keer iets doetQlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:36:
Altijd leuk die berichtjes bovenaan in Battlelog: NOTICE We are aware of the stats losses occuring and are working on a fix.
Ze werken altijd, maar er komt nooit wat. Ik hoop dat ze volgende week een patch uitbrengen (grote) met veel fixes en goede nieuwigheden + dat die Battlefield Premium maar maximum 45 euro mag gaan kosten en iedereen die al een bepaalde DLC heeft (Back2Karkand) krijgt een prijsverlaging. Eerlijker kan het toch niet zijn...?
EDIT: Ik zit net dit te lezen, http://www.computerandvid...e-date-and-cost-revealed/. Dan toch 35 euro? Dat zou wel eens leuk zijn
de usas was minder erg dan de M26 mass/dart nu.
Pff beter stoppen ze met dat Premium, en trouwens max 45 euro, voor dat geld heb je een nieuwe game? Heb voor limited edition maar 32€ betaald bij pre-order op G2Play!Qlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:36:
Dat die Battlefield Premium maar maximum 45 euro mag gaan kosten
Ze mogen eerst de bugs er wel eens uithalen voordat ze overal geld voor gaan vragen: zoals m26 glitch, en air combat op veel aspecten veranderen, want het is er niet beter op geworden na de patch 27 April, in het speciaal noem ik "Jets".
En hopelijk gaan ze niet meer te veel met weapon balance fucken anders spelen we over paar weken weer een compleet nieuw spel, en dat zou de 3e keer worden. Zit ik persoonlijk niet echt op te wachten.
44 dan toch.Qlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:36:
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
* CodeCaster mompelt iets over CoD...reemprive schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:09:
Ik vind infantry battles het meest uitdagend en boeiend. Ik kijk uit naar de komende DLC!
Ze hebben aangegeven dat premium 4 juni uit gaat komen (officieel) hun beweren 29 juni en dat zou helemaal niet kunnen. ik denk dat de BF3 community dit niet gaat accepteren. mensen willen nu wel de premium kopen om alle DLC's te krijgen en extra items. maar niet 1 DLC midden juni en daarna nog eens in de zelfde maand 44 euro neertellen voor de DLC. als dit wel zo is, dan gaan ze de kant van Call of duty op. gasten in mijn vriendenlijst begin BF3 helemaal zat te raken, slechte ondersteuning (suppression en M26 glitch) en dan ook nog eens 2 DLC's in 1 maand. Hopelijk blijft het een gerucht. anders wordt het een stuk rustiger hierQlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:36:
Altijd leuk die berichtjes bovenaan in Battlelog: NOTICE We are aware of the stats losses occuring and are working on a fix.
Ik lees wel op meer sites dat het wss op 29 juni verschijnt.Pykow schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:36:
[...]
Ze hebben aangegeven dat premium 4 juni uit gaat komen (officieel) hun beweren 29 juni en dat zou helemaal niet kunnen. ik denk dat de BF3 community dit niet gaat accepteren. mensen willen nu wel de premium kopen om alle DLC's te krijgen en extra items. maar niet 1 DLC midden juni en daarna nog eens in de zelfde maand 44 euro neertellen voor de DLC. als dit wel zo is, dan gaan ze de kant van Call of duty op. gasten in mijn vriendenlijst begin BF3 helemaal zat te raken, slechte ondersteuning (suppression en M26 glitch) en dan ook nog eens 2 DLC's in 1 maand. Hopelijk blijft het een gerucht. anders wordt het een stuk rustiger hier
Ze gaan BF Premium op 4 juni tijdens de E3 aankondigen.
Het lijkt me sterk dat ze op de dag van de aankondiging gelijk BF Premium te koop aanbieden.
En afgelopen weekend heerlijk Rush moment gehad zeg, adrenaline als een gek! De match ging echt zwaar k*t en op een gegeven moment hadden we nog maar 4 tickets en toen kwam het! Begint vanaf 1:30, de rest is opzich ook wel geinig.
Klopt ook, ik speel BF3 nu in een modus die meer lijkt op COD. Tot de laatste patch vond ik vehicle maps best leuk om te spelen, ik vind het nu geen ruk meer aan. Sowieso vond ik Rush al leuker bij BFBC2(de eerste BF die ik echt speelde) en ik vind Rush ook leuker bij BF3. Meer snelheid, tactiek is belangrijker dan bij Conquest, waar je van de ene vlag naar de andere kunt struinen omdat er vrijwel altijd wel ruimte is om rustig te kunnen spelen. Rush is meer een adrenalinerush
Enige nadeel bij Rush is dat je kansloos bent als je in je eentje speelt in een team met aanvallers die vanuit de spawnarea gaan snipen en een tegenstander hebt die goed weet waar ze mee bezig zijn.
Ik weet niet of jij het al weet, maar die ribbon ben je kwijt. DICE heeft wat gekl**d met de back-end servers waardoor stats, wapens, unlocks en ribbons niet opgeslagen worden. Veel plezier met het telkens opnieuw uitspelen van die ribbon!l0n3w012ph schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:56:
Net mijn tweede squa wipe ribbon gekregen. Die haal ik dus niet zo vaak en ik vind hem wel mooi
dat zijn de stukjes waar je het om doet inderdaad. erg gaaf om te spelen.vinom schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:21:
Ik twijfel nog sterk over Battlefield Premium, maar aan de andere kant heeft de game mij nog maar slechts €25,- euro gekost inclusief Back To Karkand, dus dan kan dat premium gebeuren er ook wel bij. Het is ook vrijwel de enige game die ik momenteel speel.
En afgelopen weekend heerlijk Rush moment gehad zeg, adrenaline als een gek! De match ging echt zwaar k*t en op een gegeven moment hadden we nog maar 4 tickets en toen kwam het! Begint vanaf 1:30, de rest is opzich ook wel geinig.
[video]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Was ik wel van plan ja. Even wachten op een vriend en dan gaan we sqdm doen, waar is nog de vraag helaasGvanGiessen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:
Gaan jullie vanavond nog spelen zo ja waar?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik denk dat het wel zal meevallen als de M16A3 een kleine nerf zou krijgen. Met die M16 nerf die ik zelf ook zou doen krijg je de keuze tussen snellere reload, lagere RPM en een lagere initial recoil met meer climb (M416) tegen langzamere reload, hogere RPM en hogere initial recoil met minder climb. (M16A3)QPeter schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:17:
[...]
Klopt, maar stel je voor ze increasen reload time met 0.30 van de m16a3 + en verminderen bullet velocity met 0.50
En ze veranderen niks aan M416 dan gaat iedereen bijna over op dat wapen, omdat reload tijd sneller is van dat wapen en bijna identiek dan is aan de m16a3, na druk op 'bijna'. Weapon balance is altijd lastig, maar dit zou het wel eerlijker maken imo. Als ik met m16a3 schiet verbaas ik me soms hoe ik kills maak. Van wtf dat ik die nog heb, geeft beetje dirty gevoel
Ik denk dat redelijk wat mensen naar de M416 zullen gaan maar er zullen er ook genoeg bij de M16A3 blijven omdat het een extreme nerf is.
"Quick match" is alweer een tijdje een bug die in battlelog zit, quick match blijft dan ook oneindig hangen op "joining server"DaanDH schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:33:
Oke ik heb het al, wel een beetje vreemd maarja, ik moet het er maar mee doen...
edit: Duurt het altijd zo lang voordat je een match hebt als je op Quick Match drukt?
Dit kan je beter niet aan klikken en gewoon "configure server filter" aan klikken en vervolgens een server te zoeken doormiddel van jou voorkeuren in te stellen via het filter.
Hier had ik dus vanavond heel erg last van samen met Pykow & Sprankie, had ik de ene TDM op Seine crossing net de m26 mass, heavy barrel én een ACOG x4 gehaald, volgende match, alles weg, ook mn punten, m'n ranks ALLES!Qlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Ik weet niet of jij het al weet, maar die ribbon ben je kwijt. DICE heeft wat gekl**d met de back-end servers waardoor stats, wapens, unlocks en ribbons niet opgeslagen worden. Veel plezier met het telkens opnieuw uitspelen van die ribbon!
Bijzonde irritant dit Dice! Moeten ze echt snel gaan patchen dit.
(en die daarbij dan ook gelijk die 500% damage van die m26 mass/dart glitch en ik ben tevreden)
Sorry voor de dubbelpost mensen!
Ik weet dat DICE wel eens dingen verkloot, maar ik heb nergens last van tot nu toe. De ribbon is er gewoon bij geteld en de rest ook...Qlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Ik weet niet of jij het al weet, maar die ribbon ben je kwijt. DICE heeft wat gekl**d met de back-end servers waardoor stats, wapens, unlocks en ribbons niet opgeslagen worden. Veel plezier met het telkens opnieuw uitspelen van die ribbon!
Mja, dan heb je geluk gehad. Het staat zelfs als announcement op battlelog, dus het probleem is er wel degelijk.l0n3w012ph schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 06:51:
[...]
Ik weet dat DICE wel eens dingen verkloot, maar ik heb nergens last van tot nu toe. De ribbon is er gewoon bij geteld en de rest ook...
hmm ik heb er ook geen last van gehad eigenlijk. Maar het lijkt me wel knap vervelend.Makkelijk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:09:
[...]
Mja, dan heb je geluk gehad. Het staat zelfs als announcement op battlelog, dus het probleem is er wel degelijk.
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Als je daar er meer van wilt, Conquest 64 op Bazaar spelen en dan óf C4 óf AT mines op je kit, de uitgang van de vijandelijke basis volstrooien en wachten tot er een volle IFV over je verassingspakketje heen rijdt. Gisteren vijf squad wipe ribbons in één rondje (en drie nemesis ribbons, omdat diezelfde kerel telkens maar weer ging proberen clever mijn mijnen te missen en dan ontdekte dat er bij de omrijroute óók mijnen lagen. En op 5 meter voor de versgespawnde IFVl0n3w012ph schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:56:
Net mijn tweede squa wipe ribbon gekregen. Die haal ik dus niet zo vaak en ik vind hem wel mooi

dan wil ik snel de shotgun ribbon halen op die server van gisteren, waar je de M26 gewoon mocht gebruiken en daarna mogen ze hem patchen
gisteren heeft hij het volgende niet meegerekend ( HAAT DICE !!)
http://battlelog.battlefi...how/33078763/1/172685289/
EindbaasVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:55:
[...]
...diezelfde kerel telkens maar weer ging proberen clever mijn mijnen te missen en dan ontdekte dat er bij de omrijroute óók mijnen lagen. En op 5 meter voor de versgespawnde IFV)
Heel slecht om zo te spawncampen, maar ik moest hard lachen om je post!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
No offense taken Qpeter.QPeter schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:59:
AWSME-0
http://battlelog.battlefi.../AWSME-0/stats/351973533/
Ja 1000 SPM gratz! Wel was er double xp dit weekend, begrijp me niet verkeerd hij weet zeker wat hij doet. Maar bij iedereen die dit weekend heeft gespeeld is SPM om hoog gegaan. (Die van mij ook van 722 naar 757 nu)
Wat ik wel jammer vind, dat hij vooral metro/medic/m16a3 speelt 20k kills met alleen dat wapen.
Maar dat is voor iedereen zijn eigen keuze.
Ja op de map Metro is de meeste actie / Ja met de Medic class haal je het snelste punten, En ja de m16a3 is het beste wapen. Maar een beetje variatie kan geen kwaad in mijn ogen.
Een all-round Battlefield speler moet een beetje van alles kunnen vindt ik en niet 24/7 het zelfde doen.
Maar als je zijn profiel ziet kan je wel een beeld schetsen.
Wel moet ik zeggen als niemand van mijn vrienden online is Metro wel leuker speelt als een conquest large map.
P.S: Geen haat naar AWSME-0, wellicht kritiek.
Toch wil ik wel een kleine nuance plaatsen. Als je mijn stats bekijkt zie je dat de performance (accuracy, kpm, hk%) met alle wapens behoorlijk in elkaars verlengde ligt. De suggestie dat ik alleen maar met de m16 om zou kunnen gaan, deel ik dus niet. Wel hoort bij elk wapen een 'optimale' speelstijl om gebruik te maken van de sterktes en zwaktes, de speelstijl die met een m16 mogelijk is bevalt me gewoon het allerbeste: full-pull en non-stop aanvallen. Daar komt bij dat ik bijna altijd met en tegen kerels speel die zo niet nog veel beter zijn dan ik en dan moet je gewoon het beste wapen hebben wil je kunnen winnen.
Welke maps/modes jij het leukste vindt en hoe je meent dat BF3 gespeelt moet worden, hoeft niet hetzelfde te zijn dan die van mij. Zolang Metro Rush*de meeste spannende potten oplevert en daar de beste spelers rondhangen, blijft dat voor mij het gaafste aan Rush. Eerlijk gezegd zijn de CQ mappen in Bf3 een kleine teleurstelling geweest en zijn Bazaar (ook subtiel gesloopt met de tank) en Seine het beste wat er over blijft.
Je bedoelt medal en ehh... zo'n K/D met een M26 DARTPykow schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:59:
Eerst de rank systeem weer updaten,
dan wil ik snel de shotgun ribbon halen op die server van gisteren, waar je de M26 gewoon mocht gebruiken en daarna mogen ze hem patchenmoet nog 175 kills maken met shotguns.
gisteren heeft hij het volgende niet meegerekend ( HAAT DICE !!)
http://battlelog.battlefi...how/33078763/1/172685289/
Overigens allemaal heel goed te doen met een M870 dus ook al fixen ze de bug dan is er niks aan de hand
Ik gebruik de M26 gewoon op het moment mits de server het toelaat. Gebruik verder toch nooit heavy barrel dus is niet eens bugged.nero355 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:51:
[...]
Je bedoelt medal en ehh... zo'n K/D met een M26 DARTHoort eerder iets van 100-10 te zijn
Overigens allemaal heel goed te doen met een M870 dus ook al fixen ze de bug dan is er niks aan de hand
- willen spelen met Assault wapen
- een Heavy Barrel willen
- de M26 als extra wapen willen
- maar NIET de exploit willen gebruiken:
neem een Assault wapen zonder underbarrel.
Dus dan kan daar een Heavy Barrel op maar (wegens het missen van underbarrel) zal je de M26 standalone hanteren. (ipv onder het wapen te hangen) En dus gebruik je zo NIET de glitch.
Verwijderd
Ik heb de Dart ammo versie niet eens geunlocked, kan ook niet want ik speel pas sinds de patch en als ik met een M26 buck speel wordt ik zo gehaat dat ik er geen zin in heb.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:31:
Wel leuk trouwens dat sommige mensen helemaal flippen als je de M26 gebruikt, ook zonder te buggen.
Gebruik wel vaak de gehate, trage M320 buck in city maps omdat het gewoon een prima wapen is om een kamer mee binnen te komen. Moet je m alleen daarna even op je gemak reloaden.
wow ik heb er 12 ook al enige tijd voor de patchDanielWW2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:07:
Ik heb een kill met de M26 MASS en dat was maanden voor de patch.
Nickname KasPlantje.
Ieder zo zijn stijl, toch.reemprive schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:30:
[...]
Klopt ook, ik speel BF3 nu in een modus die meer lijkt op COD. Tot de laatste patch vond ik vehicle maps best leuk om te spelen, ik vind het nu geen ruk meer aan. Sowieso vond ik Rush al leuker bij BFBC2(de eerste BF die ik echt speelde) en ik vind Rush ook leuker bij BF3. Meer snelheid, tactiek is belangrijker dan bij Conquest, waar je van de ene vlag naar de andere kunt struinen omdat er vrijwel altijd wel ruimte is om rustig te kunnen spelen. Rush is meer een adrenalinerush
Gisteren een tweetal heerlijke potjes gespeeld. Ik zat de eerste ronde bij een briljante helipiloot in de chopper, terwijl het vijandelijke team zoals gebruikelijk meer moeite deed het dak van het hoge gebouw bij E in bezit te houden dan om het even welke vlag. Mijn piloot ging steeds langzaam omhoog langs het gebouw, waarna ik met mijn gun *ratatatatat* één voor één de snipers wegveegde, en daarna hun spawnbeacons. Na twee voltreffers met mijn TV-missile op hun attack-heli kwam de derde Viper er wel weer doorheen, en wat doet die klapmongool? Hij zweeft even boven het gebouw, springt uit z'n heli en gaat weer vanaf het dak zitten campen.
Wij vlogen ondertussen lekker verder, om en om ECM en flares droppend, en veegden de ene na de andere tank, APC en heli van de kaart, terwijl de jets werden beziggehouden door onze tanks met laser painter en de jets.
Die chaos vind ik heerlijk, ook als ik een beter team tegenover me heb waardoor ik zelf aan het verliezen ben. Ik geniet echt van de hackusations die ik dan in de chat naar m'n kop krijg geslingerd als ik weer eens een volle transport-heli naar beneden laat donderen met een welgemikt schot vanuit m'n tank. Helaas zijn die choppers meestal slechts disabled, maar met een beetje geluk maakt m'n team (of zelfs m'n gunner, als ik niet eens een josti aan boord heb die alleen op planten schiet) de klus dan wel af. Jets neerhalen met een RPG blijft ook episch om te oefenen, gewoon even tactisch schuilen als ze aan hun bombing run beginnen, en één in de tien keer schiet ik wel raak.

Ik weet dat het een bericht van gisteren is, maar ik ben dus regelmatig te vinden op OldMenGaming.de-7- Gulf of Oman /1000+|g-portal.de, als GoTBF3 #4 leeg is tenminste (meestal dusGvanGiessen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:
Gaan jullie vanavond nog spelen zo ja waar?
Die van de AN-94 werkt helemaal niet dus die is sowieso een veilige keuzeAsgaro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:28:
neem een Assault wapen zonder underbarrel.Ik ken niet alle wapens die daaraan voldoen maar de F2000 en L85A2 zeker al wel.
DICE is imo de grootste glitch noob.
no j/k
ik zal eens kijken mocht ik vanavond tijd hebben na het leren.CodeCaster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:40:
[...]
Ik weet dat het een bericht van gisteren is, maar ik ben dus regelmatig te vinden op OldMenGaming.de-7- Gulf of Oman /1000+|g-portal.de, als GoTBF3 #4 leeg is tenminste (meestal dus). Voor de afwisseling speel ik ook wel eens Firestorm of Kharg.
Nickname KasPlantje.
Speler meldt dat hij een GUID ban van PunkBuster heeft ontvangen, maar geeft aan dat hij niet gecheat heeft. Ondertussen zijn er zoveel aanwijzingen verzameld dat hij wel gecheat heeft (onder andere een post onder dezelfde naam op een cheatersforum waarin aangegeven wordt dat hij een cheat subscription zal kopen, net voor de dag dat zijn stats plots de lucht inschieten), dat je jezelf af zit te vragen waar deze domheid vandaan komt.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Die is wel echt meestelijk grappigThe Zep Man schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:25:
En net als je dacht dat cheaters niet dommer kunnen worden...
Speler meldt dat hij een GUID ban van PunkBuster heeft ontvangen, maar geeft aan dat hij niet gecheat heeft. Ondertussen zijn er zoveel aanwijzingen verzameld dat hij wel gecheat heeft (onder andere een post onder dezelfde naam op een cheatersforum aangegeven wordt dat hij een cheat subscription zal kopen, net voor de dag dat zijn stats plots de lucht inschieten), dat je jezelf af zit te vragen waar deze domheid vandaan komt.
Vooral als je het googled: http://www.google.nl/#hl=...53900e3b&biw=1366&bih=587 Dan zie bij zijn derde post gewoon staan dat hij het gaat kopen. Man als je zo hersenloos bent verdien je echt wel een ban. Wie gaat er nu op een cheat forum posten onder zijn eigen game naam dat je een cheat wil kopen. Ik zeg dan ben je echt dom.
[ Voor 4% gewijzigd door GerGio op 30-05-2012 14:40 ]
Nickname KasPlantje.
Sommige mensen hebben echt geld teveel... Spendeer het dan aan andere dingen, ipv aan games dat je nooit speelt of aan cheats...

[ Voor 48% gewijzigd door CodeCaster op 30-05-2012 15:13 ]
Had net een paar rondes waarin ik veel in een heli zat (deze bijv.)en in totaal meer dan 100 heli kills erbij gekregen heb, maar op battlelog zijn deze kills er niet bij opgekomen.
Denk dat het ALLE stats betreft. Hier ook een rang, twee service stars en wat losse medals die niet toegevoegd zijn.AdmiralSnipe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:40:
Klopt het dat vehicle stats op dit moment ook bugged zijn??
Had net een paar rondes waarin ik veel in een heli zat (deze bijv.)en in totaal meer dan 100 heli kills erbij gekregen heb, maar op battlelog zijn deze kills er niet bij opgekomen.
Terwijl ik gister al de 8x scope had vrijgespeeld en die komt pas met 125 kills.
Nu staat die kobra niet vrijgespeeld in de wapen chart, hopelijk gauw een fix van Dice.
Voor de verandering heb ik net de kobra weer vrijgespeeld
[ Voor 11% gewijzigd door S.J_84 op 30-05-2012 16:23 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb al een paar dagen niet gespeeld vanwege tentamens maar vrijdag wil ik wel spelen op een normale manier.
Soms niet, soms wel. Ik snap er ook niks meer van en ik probeer me altijd op de hoogte te houden van alle miskleunen van DICE.DaanDH schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:11:
Wat ik nu dus begrijp uit de posts is dat ik nu sinds dat ik het spel heb (maandag). Dat mijn voortgang niet wordt opgeslagen? =O
Verwijderd

Ik ben zelf gelukkig afgekickt van het statwhoren, al ben ik natuurlijk wel elke keer blij als ik een goede score neerzet.
Het is vervelender voor 'beginnende' spelers die net na een lang potje denken dat ze die leuie uitbreiding hebben voor dat wapen waar ze al die tijd al mee spelen. Of je zal als engineer maar net voor de eerste keer de Javelin ge-unlocked hebben.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:18:
Want na rank 45 maakt het ook echt heel veel uit![]()
Ik ben zelf gelukkig afgekickt van het statwhoren, al ben ik natuurlijk wel elke keer blij als ik een goede score neerzet.
Ja, een RPG blijft veelzijdiger, maar om echt voertuigen te mollen op de lange afstand en om recons het gevoel te geven dat ze ook nog iets nuttigs doen (
[ Voor 20% gewijzigd door The Zep Man op 30-05-2012 17:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik zat me er ook binja voor te schamen, maar aangezien de ticket redelijk gelijk opliepen en één oplettende handgranaat het probleem voor hem hadden kunnen oplossen, en we zo lekker aan het campen waren in het hoge gebouw boven hun spawn bij A, bsloten we er toch maar mee door te gaan tot het einde van de ronde.d_star schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:59:
[...]
Heel slecht om zo te spawncampen, maar ik moest hard lachen om je post!
Ik speel op Bazaar ook weleens het spel, maar meestal zit ik met wat maten te lamballen. Slecht voor je Tsurany-punten, goed voor je ziel. En voor je anti-vehicle ribbons, nemesis ribbons (het zijn altijd dezelfde die het niet kunnen hebben dat je zit te campen, en dat zijn meestal degenen die niet in staat zijn je er weg te jagen), stationary AT ribbons (je kunt er ook best goed mensen mee van A af boppen...) en natuurlijk is het een droom om in goed overleg twee AT mijnen in een trappenhuis te leggen alwaar je teammate met z'n sniper ze af laat gaan als je aangevallen wordt. Dubbelkill met een AT-mijn op de eerste verdieping kan gebitch opleveren
Oh, that's evil!Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:16:
en natuurlijk is het een droom om in goed overleg twee AT mijnen in een trappenhuis te leggen alwaar je teammate met z'n sniper ze af laat gaan als je aangevallen wordt. Dubbelkill met een AT-mijn op de eerste verdieping kan gebitch opleveren
Me like...
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.