Kijk filmpje nog eens terug en let vooral niet op infantry, maar wat er naast gebeurd. Je kan alle kogel inslagen zien.Mavamaarten schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:36:
[...]
Dan nog? Tuurlijk is er meer spread, weet ik ook, maar toch niet in zo'n mate dat 99% van je kogels missen?
Wat een kortzichtigheid zegbeuker19 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:43:
[...]
Wat een flauwekul als je een goed jet piloot hebt =
alle tank van team a kapot dus andere team heerst met tanks = winwant tank vs infanterie is lol
Goede spelers springen er na de disable ronde alweer uit en gaan te voet de flags cappen. Dat levert me dus geen kills op, op die paar na die ik met een boordkanon nog een keer neerhaal. En dus wint het team dat met goede infanterie squads de flags capt het alsnog. En daarom zit ik 90% van de tijd in servers waar geen kwaad woord wordt gezegd via de console omdat er daar waarschijnlijk mensen spelen die het spel gewoon accepteren zoals het is en zich eraan aanpassen... Simpel toch? En wat dat aanpassen betreft geeft Jay-P je een hele goede raad lees ik net: neem eens de tijd om zelf in jets te leren vliegen, dan kun je je wat minder ergeren. Ik heb het gedaan omdat het zoals ik al eerder schreef een uitdaging voor me was omdat ik schieten wel beheers na alle voorgaande FPS games. Ik heb het niet gedaan omdat ik me ergerde want die keren dat ik in een tank door een jet werd gekilled kan ik op twee handen tellen.
die hit detection is gewoon prima, een lmg heeft gewoon een enorme spread als je staand zonder bipod vuurt.Mavamaarten schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:49:
Hoezo fail hit detection?![]()
[video]
Zelfs al heb ik veel spread dankzij full auto, dit is en blijft belachelijk.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Pfft vandaag 5 keer "KILL ASSIST 100" meegemaakt... maar ze gingen niet dood

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 04:36 ]
Nouja, het filmpje wat Pykow heeft gepost geeft wel een beetje aan wat een enorme impact air op het spel kan hebben. De heli's doden zo'n beetje alle infantery (ok, hun stijl zou je wel baserapen kunnen noemen dus dat kun je verbieden) en de jet pilot die het heeft gefilmd schakelt wel degelijk elke tank, AA en heli uit die de basis ook maar uitrijdt.l0n3w012ph schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:21:
[...]
Wat een kortzichtigheid zegHoeveel tanks zijn er? Juist ja: veel en met fast vehicle spawn servers helemaal. Die kan 1 jet lang niet allemaal kapot maken. Daarom zit ik vaak in een team met enorme air superiority en winnen we niet (en dat maakt me ook geen niks uit, ik ben geen whiner (zelfs kickende admins ontnemen me het spelplezier niet al word ik soms wel ff pissig
Maar je hebt verder wel gelijk, want deze ownage heeft geen zin zonder een team wat van hun kant wel met vehicles de capture points bewaakt / verovert. Maar toch, een held in een tank of een goeie assault gaat in elk geval niet zoveel impact op het spel hebben als deze jet pilot.
Ik weet alleen niet of het overpowered is. Ik bedoel, je kunt air blijven nerfen, iemand die goed is moet gewoon in een jet kunnen blijven zitten voor een match, zoals iemand die goed is ook in een tank moet kunnen blijven zitten voor een match. Het concept van een ding wat over het hele slagveld kan vliegen en van alle hoeken kan aanvallen maakt het ook automatisch een vrij krachtig wapen, dat houdt je niet tegen
[ Voor 41% gewijzigd door Makkelijk op 28-05-2012 10:07 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Jets en heli's zijn bewust (te) sterk gemaakt. EA hoopt zo meer close combat dlc te verkopen.
Trouwens, ik word uit een game gegooid, blijkt er een battlelog update plaats te vinden. Was deze gepland?
Trouwens, ik word uit een game gegooid, blijkt er een battlelog update plaats te vinden. Was deze gepland?
[ Voor 37% gewijzigd door pafdaddy op 28-05-2012 10:07 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Rolletje aluminium folie kopen ?pafdaddy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:04:
Jets en heli's zijn bewust (te) sterk gemaakt. EA hoopt zo meer close combat dlc te verkopen.

edit: On a more serious note, meer dan de helft van de maps bevat geen jets en in maps met alleen heli's zijn ze ook zelden superieur. Wat ook onderdeel van het probleem is, bepaalde wapens zijn sterker op bepaalde maps en als je daar veel speelt wil je ze generfd zien, terwijl ze op andere maps juist te zwak zijn. Zie ook explosieven met close combat
[ Voor 42% gewijzigd door Makkelijk op 28-05-2012 10:10 ]
Verwijderd
Ik zie nu dat de battlelog wordt geupdate. Is daar van te voren een aankondiging van geweest?
Juist heerlijk man, lekker maaien en iedereen suppresen met squad suppresion perk op Metro in die gangen.....Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:11:
[...]
Je moet niet op zo'n afstand gaan sprayen met een LMG wat dan ook. Erbij bewegen helpt idd al helemaal niet mee. Er is ook gewoon prima te zien dat je totaal geen hitmakers krijgt. En als je dat niet ziet, dan zie je wel de kogels overal om het gastje in de grond vliegen.
Dit heeft niks te maken met lag of hitdetectie, maar met spread.
(zal wel vloeken in de kerk zijn
ps: is er ook nog een manier om ervoor te zorgen dat dat vergierde Origin gewoon in My Games opent niet in de Store...
[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 28-05-2012 10:19 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Niet dat ik weet maar ik wilde ook net spelen en kon er niet opVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:12:
Ik zie nu dat de battlelog wordt geupdate. Is daar van te voren een aankondiging van geweest?

Verwijderd
Battlefield 3 Multiplayer access will be unavailable for scheduled maintenance Monday May 28th, starting at 8 UTC. The maintenance will affect all platforms, but only one platform will be offline at a time. PC will go offline first, Xbox 360 second, and PS3 will be the last platform to go offline. Estimated down time per platform is 2 hours.
zoals gevonden op http://www.facebook.com/battlefield/posts/10150847211487672.
Belachelijk dat EA dit wel op facebook zetten en niet ook even op battlelog.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 10:19 ]
Meen wel dat ik zoiets gelezen heb.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:18:
Battlefield 3 Multiplayer access will be unavailable for scheduled maintenance Monday May 28th, starting at 8 UTC. The maintenance will affect all platforms, but only one platform will be offline at a time. PC will go offline first, Xbox 360 second, and PS3 will be the last platform to go offline. Estimated down time per platform is 2 hours.
BTW dat XP weekend heb ik gisteren goed van kunnen profiteren. Ben maar even naar een 64p Metro server gegaan. Lekker veel wapens e.d. vrijgespeelt.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Als ze de M26 fixen vind ik het goed
Verwijderd
Rustig afwachten dan maarVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:18:
Ik had gisteren een leuk potje TDM Noshar Canal. Stond tweede van mijn team en spel liep vast. Kan dit door een admin of een hacker gebeuren? Beetje lullig als je halverweg een potje op een 5000 slots server zit
Ik heb wel vaker een vastloper, misschien 1x per week, maar ook meestal pas na langere tijd gamen.
Huh? Dacht dat het maximum 64 was? Ik zie in mijn overzicht sowieso ook niets hoger dan dat, zie ik iets over het hoofd of...?Roy36NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:49:5000 slots server
Tja, als je vaker vastlopers hebt dan moet je er gewoon van uitgaan dat dit ook een (random) vastloper was. En zover ik weet kan iemand anders niet jouw client laten crashen (of het moet een ddos'ende admin zijn, maar lijkt mij dat die kans klein is, en dan zou je hoogstens lag krijgen).Roy36NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:49:
Ik had gisteren een leuk potje TDM Noshar Canal. Stond tweede van mijn team en spel liep vast. Kan dit door een admin of een hacker gebeuren? Beetje lullig als je halverweg een potje op een 5000 slots server zitIk heb wel vaker een vastloper, misschien 1x per week, maar ook meestal pas na langere tijd gamen.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
Die support guy had een dikke aimbot.
Verder ben ik verbaast dat er nog kwaliteit op Machinima is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:41:
Een beetje nadenken kan ook geen kwaad hé5000 tickets had 'ie het natuurlijk over.

Ik wil het bekijken maar ik kan/mag niet

Verwijderd
Holy. Fucking. Shit. Dat is een episch filmpje. Jammer van de 720p dan weer
Moet echt een megaklus zijn geweest om dat allemaal goed te krijgen!
YES, eindelijk is mijn k/d 1.0 (zelfde voor w/l)
you can call me a noob, but I'm happy
Holy crap! Dat was een episch filmpje. Je krijgt er spontaan goesting van om BF te starten.
Iemand al servers tegengekomen waarbij inf en tanks goed samenspelen? (Zoals in het filmpje
)
Iemand al servers tegengekomen waarbij inf en tanks goed samenspelen? (Zoals in het filmpje
Zelden, want zonder communicatie is het gewoon doodsaai als gunner in een tank. Het is dus lastig mensen vinden die met je mee willen rijden en je repareren.gerre22 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:15:
Iemand al servers tegengekomen waarbij inf en tanks goed samenspelen? (Zoals in het filmpje)
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Woah, ziet er netjes uit!!
Op z'n kanaal staat ook dat hij als cinematic designer werkt voor de film en game industrie.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Whooaah wat een fijne binnenkomer om mee wakker te worden! Misschien moet ik nog nog maar een videokaartje erbij prikken om ultra settings te kunnen draaien, damn wat mooi
Heel af en toe heb je wel van die potjes dat BF3 het echt net een film lijkt. Als vrijwel iedereen ptfo en squads echt een rol voor zichzelf op de map lijken te hebben gekozen. Die paar potjes maken alle spawnrapes/locks weer helemaal goed.
Wanneer ik gunner ben in een tank probeer ik altijd de rearside in de gaten te houden. Maar inf die samen oprukt met een tank heb ik dus werkelijk nog nooit gezien.CodeCaster schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:18:
[...]
Zelden, want zonder communicatie is het gewoon doodsaai als gunner in een tank. Het is dus lastig mensen vinden die met je mee willen rijden en je repareren.
Probeer op Kharg vaak met tanks mee te lopen, probleem is dat de tanks niet op je wachten / niet bij te houden zijngerre22 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Wanneer ik gunner ben in een tank probeer ik altijd de rearside in de gaten te houden. Maar inf die samen oprukt met een tank heb ik dus werkelijk nog nooit gezien.
leuk fimpje maar de heli op 0:46 komt helemaal niet voor op Caspian Border daar heb je toch alleen de attack heli en 2 planes? en niet de UH-1Y VENOM of zie ik het helemaal verkeerd?
Wel in Rush, dus ik vermoed dat hier rush footage bijzit.leosand schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:54:
[...]
leuk fimpje maar de heli op 0:46 komt helemaal niet voor op Caspian Border daar heb je toch alleen de attack heli en 2 planes? en niet de UH-1Y VENOM of zie ik het helemaal verkeerd?
Zelfde voor één van de planes die een bombing run uitvoert.
[ Voor 8% gewijzigd door gerre22 op 28-05-2012 13:55 ]
Dit, in rush is de Viper vervangen door een transport heli en zijn de 2 F18's en de 2 SU-35's vervangen door een Frogfoot en een Thunderbolt.gerre22 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:54:
[...]
Wel in Rush, dus ik vermoed dat hier rush footage bijzit.
Zelfde voor één van de planes die een bombing run uitvoert.
[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-05-2012 14:00 ]
Haha, België en downloadlimieten.Asgaro schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:53:
[...]
Ik wil het bekijken maar ik kan/mag nietZit bijna aan mijn downloadlimiet van 150GB/maand en er zijn nog 4 dagen te gaan ...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog een week wachten voor mij.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:42:
[...]
Whooaah wat een fijne binnenkomer om mee wakker te worden! Misschien moet ik nog nog maar een videokaartje erbij prikken om ultra settings te kunnen draaien, damn wat mooi
Oh, dat had een edit moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-05-2012 14:56 ]
Er zit rush footage in, want je ziet ook de A-10 jet op het laatst erbij komen en die heb je niet in conquest.leosand schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:54:
[...]
Muziek op het eind is wel een leuke remix.
iemand nog tips hoe je een jet kan vliegen met muis en toetsenboard ?
want dag fights kan ik niet richten en moet ik blij zijn dat ik iets raak,
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 28-05-2012 15:02 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd

Dat zijn mijn controls; niet helemaal optimized voor de F35, maar die zijn toch kut
Nee, dat is minder mooi.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:00:
[...]
Vanaf dan lig je alleen nog maar in het gras naar de bloemetjes te kijken?
Moet ook maar eens een 7850 gaan bestellen, van ASUS dan wel te verstaanDanielWW2 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:56:
[...]
Nog een week wachten voor mij.
Oh, dat had een edit moeten zijn.
Nee, Jets zijn toch overpowered. Flikker toch op met je tyfusvliegtuigen.
#ragequit.
#ragequit.
[ Voor 86% gewijzigd door Makkelijk op 28-05-2012 15:24 ]
Ik doe alleen een 7950 erin.tobitronics schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:19:
[...]
Moet ook maar eens een 7850 gaan bestellen, van ASUS dan wel te verstaan, kan ik ook eens ultra spelen op 1080p en kan mijn trouwe 5770 de deur uit. Jammer dat die kaart slecht leverbaar is
pricewatch: MSI R7950 Twin Frozr 3GD5/OC
En voordat ik bestormt word met NVIDIA's GTX670 is veel beter meld ik meteen maar even dat ik ook veel andere games speel dan BF3 (ja echt) waaronder Total War wat weer beter draait op AMD. En ik vertrouw NVIDIA voor geen meter/mag ze niet...
(zie 8000 serie topic of de geruchten van performance degradatie van de GTX600 serie)
Vanwaar de dubbel binds voor pitch up/pitch down? Ik heb geprobeerd met muis en tobo te vliegen, het gaat maar ik merk dat ik beter ben met joystick.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:13:
[afbeelding]
Dat zijn mijn controls; niet helemaal optimized voor de F35, maar die zijn toch kutLinkerhand doet al het vliegwerk, rechts mikt.
Verwijderd
Een joystick is er natuurlijk ook voor gemaakt. En zowel het tobo als de muis doen idd pitch up/down, omdat je het zowel nodig hebt om te mikken als om te vliegen. Soms gaat dat idd mis, want BF kan er maar één tegelijk verwerken. Dus als je je muis een beetje beweegt terwijl je hard optrekt (na een strafing run bijv), dan vlieg je gewoon rechtdoor de grond in 
Het alternatief is dat je moet mikken met links (kan ik niet), of moet vliegen met rechts (dan zijn je bochten vaak niet scherp genoeg in dogfights). Of natuurlijk het oude vertrouwde switchen tussen muis en tobo, maar dat werkt ook niet lekker.
Het alternatief is dat je moet mikken met links (kan ik niet), of moet vliegen met rechts (dan zijn je bochten vaak niet scherp genoeg in dogfights). Of natuurlijk het oude vertrouwde switchen tussen muis en tobo, maar dat werkt ook niet lekker.
Ik zat eerst ook te denken aan een 7950 maar medetweakers hebben mij weten te overtuigen om voor een 7850 te gaan (met een gemiddelde OC is ie even goed als jouw 150 euro duurdere 7950DanielWW2 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:26:
[...]
Ik doe alleen een 7950 erin.(MSI twinfrozr)
pricewatch: MSI R7950 Twin Frozr 3GD5/OC
En voordat ik bestormt word met NVIDIA's GTX670 is veel beter meld ik meteen maar even dat ik ook veel andere games speel dan BF3 (ja echt) waaronder Total War wat weer beter draait op AMD. En ik vertrouw NVIDIA voor geen meter/mag ze niet...
(zie 8000 serie topic of de geruchten van performance degradatie van de GTX600 serie)
Als ik dit ding OC gaat die met gemak voorbij een 7970 en kom ik wel aan de GTX680. (als het even mee zit)tobitronics schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Ik zat eerst ook te denken aan een 7950 maar medetweakers hebben mij weten te overtuigen om voor een 7850 te gaan (met een gemiddelde OC is ie even goed als jouw 150 euro duurdere 7950) En AMD FTW, for sure
Nog steeds AMD FTW ja.
nog meer mensen punten verloren vandaag? Ik ben net ca 70.000 punten kwijtgeraakt omdat battlelog ze niet opsloeg.......... thx dice -.-
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Weet niet wanneer je die potjes speelde, maar het Double XP weekend liep tot maandag-ochtend 9 uur (zie: http://battlelog.battlefi...view/2832654782526170143/).
Heb er helaas weinig gebruik van kunnen maken: heb het hele weekend al knetterende koppijn
Gisteren even een paar rondjes kunnen spelen, wat me een aardige spm-boost opleverde (het gaat normaliter echt tergend langzaam gaat), plus de koppositie voor de G3A3 in mijn proppenschieter-top40 (wat een beest van een wapen is dat
) Oh well, nu blijven iig. mijn stats min of meer zuiver....
Heb er helaas weinig gebruik van kunnen maken: heb het hele weekend al knetterende koppijn

Gisteren even een paar rondjes kunnen spelen, wat me een aardige spm-boost opleverde (het gaat normaliter echt tergend langzaam gaat), plus de koppositie voor de G3A3 in mijn proppenschieter-top40 (wat een beest van een wapen is dat
---
heeft niks met die boost te maken, net weer een pot 60 duizend punten en niet geregistreerd. Heb nu al 3x support service star gehaald en moet weer opnieuw omdat er niks wordt opgeslagen, kutdice
Zeker dat je wel op een ranked server zit?Sn3gG3l schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:28:
heeft niks met die boost te maken, net weer een pot 60 duizend punten en niet geregistreerd. Heb nu al 3x support service star gehaald en moet weer opnieuw omdat er niks wordt opgeslagen, kutdice
Ik heb het zelf ook al wel meegemaakt, daar niet van.
Android developer & dürüm-liefhebber
De punten heb ik geen problemen mee, alleen met het unlocken van attachments.Sn3gG3l schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:21:
nog meer mensen punten verloren vandaag? Ik ben net ca 70.000 punten kwijtgeraakt omdat battlelog ze niet opsloeg.......... thx dice -.-
Heb de PKA-S (HOLO) voor de L85A2 twee keer vrijgespeeld volgens de Battle Feed, maar als ik onder het tabje Weapons kijk op mijn profiel, dan heb ik die scope nog niet unlocked...
Resupply Medal gok ik, want anders was je 300 uur lang aan het spelen en dat lijkt me niet gezondSn3gG3l schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:28:

Sowieso snap ik de lol niet van al die lange rondes... voor mij wordt het al rond de 1500 tickets saai laat staan NOG langer per map/ronde

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik zat vandaag een filmpje te kijken van iemand en daar vielen me wat dingen op. Het lijkt wel of hij geen recoil heeft hij sproeit behoorlijk maar crosshair blijft behoorlijk stabiel.
Ook bij 4.50 - 4.58 komt er een actie die lijkt op een aimbot. Als je kijkt zie hem op de sniper mikken en razendsnel van aim veranderen alsof er iets gelocked word. Dit is ook het geval bij 2.23 / 2.25 alleen daar zie ik het iets minder.
Is deze speler fishy of gewoon goed?
Ook bij 4.50 - 4.58 komt er een actie die lijkt op een aimbot. Als je kijkt zie hem op de sniper mikken en razendsnel van aim veranderen alsof er iets gelocked word. Dit is ook het geval bij 2.23 / 2.25 alleen daar zie ik het iets minder.
hoi
Jij ziet spoken denk ik.
Android developer & dürüm-liefhebber
Geen hacks, wel een te hoge sensitivity.
Over cheaten gesproken, zo zat ik gisteravond op een US server, ik ben bezig met mijn laatste 2 wapens te unlocken de M98B en de SVD en dan ben ik klaar voor nu dan tenminste
dus ik maak headshot na headsnot, want als sniper heb je maar 1 kogel nodig en heb je ook maar 1 kogel om je enemy te raken anders loop je kans dat je zelf de sjaak bent.
Anyways na de 10 headshot, klats word ik gekicked, zie ik doodleuk op battlelog staan:
Player has been kicked due to suspicious headshot percentage!
WTF!!!! daar heb je weer zo'n admin/server... je bent te 'goed' dus je moet wel een cheater zijn. te triest voor woorden.
dus ik maak headshot na headsnot, want als sniper heb je maar 1 kogel nodig en heb je ook maar 1 kogel om je enemy te raken anders loop je kans dat je zelf de sjaak bent.
Anyways na de 10 headshot, klats word ik gekicked, zie ik doodleuk op battlelog staan:
Player has been kicked due to suspicious headshot percentage!
Als je eerst naast je target zit en als je iemand die rent niet on target houd maar voorbij schiet dan staat je sensitivity te hoog. Kijk zelf maar.DMZ schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Is natuurlijk relatief, ik heb lekker gespeeld op max sensitivity.
de "max" sensitivity hangt af van de DPI van je muis. En is ook niet altijd aan te raden. Hoge precisie wel, dus DPI omhoog en met de sensitivity spelen tot het "prettig" voelt.
Veel onterecht gerichte frustratie in je reactie.loewie1984 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:55:
Over cheaten gesproken, zo zat ik gisteravond op een US server, ik ben bezig met mijn laatste 2 wapens te unlocken de M98B en de SVD en dan ben ik klaar voor nu dan tenminste
Player has been kicked due to suspicious headshot percentage!WTF!!!! daar heb je weer zo'n admin/server... je bent te 'goed' dus je moet wel een cheater zijn. te triest voor woorden.
Niemand heeft gezegd dat jij een cheater bent, alleen dat je gedrag verdacht is. Tien headshots achter elkaar komt statistisch op de legitieme manier zo weinig voor dat het verdacht is.
Geef hiervoor niet de schuld aan de server of de admin, maar eerder aan de vele cheaters in Battlefield 3 en aan DICE. Cheaters kunnen elkaar herkennen en een cheater op Reddit gaf toe dat hij gemiddeld 1-3 cheaters (maar zelden 0) in het vijandelijke team ziet op 64 speler servers. Deze cheaters verzieken het voor de spelers die wel goed zijn, zoals je zelf hebt ondervonden. DICE gaat ook niet vrijuit: hoewel cheaters herkennen een uitdaging kan zijn, is het zeker niet onmogelijk om hier actie tegen te ondernemen. Helaas vertrouwen zij op het falende PunkBuster en doen zelf niets tegen cheaters.
Dat de serveradmins dit soort maatregelen implementeren, doen zij omdat ze voor de rest machteloos staan. Die ene goede speler zal hier helaas de dupe van zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 28-05-2012 22:19 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik vraag me ook echt af wat voor dingen de jet spelers gebruiken. Overdag gaat het nog wel, maar in de avond wordt ik echt met de grond gelijk gemaakt zodra ik opstijg. Hoe ik ook draai of loopings maak, ik krijg ze gewoon niet van me af. En als ik probeer hen neer te halen, dan maken zij doodleuk een hoek van 90 graden, waardoor ik ze niet bij kan houden met draaien, zelfs al gebruik je de brake/afterburner methode in bochten..Pykow schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:01:
[...]
Er zit rush footage in, want je ziet ook de A-10 jet op het laatst erbij komen en die heb je niet in conquest.
Muziek op het eind is wel een leuke remix.
iemand nog tips hoe je een jet kan vliegen met muis en toetsenboard ?
want dag fights kan ik niet richten en moet ik blij zijn dat ik iets raak,
Ervaring of trucjes?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb het filmpje even bekeken maar ik heb niets gezien wat persé op cheaten wijst. Vrijwel alle enemies die hij pakt zijn zichtbaar op de minimap, hij gebruikt redelijk goede looproutes (hij komt weinig vijanden head on tegen) en de verdedigende partij is ook niet opperbest bezig en dat gecombineerd kan hele hele leuke rondes opleveren in Metro Rush.Kr44nVogel schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:19:
Ik zat vandaag een filmpje te kijken van iemand en daar vielen me wat dingen op. Het lijkt wel of hij geen recoil heeft hij sproeit behoorlijk maar crosshair blijft behoorlijk stabiel.
[video]
De crosshair stabiel houden is met de M16A3 niet zo heel gekke lastig, als je de hoek en snelheid van de verticale recoil eenmaal door hebt. Die 10+ round bursts van hem, tsja, vind ik lastig om te beoordelen. Hij mist op afstand >50 meter wel erg veel waar hij (denk ik) misschien meer kills zou hebben gehad als hij iets strakker zou bursten, 2 series van 5 of 3 van 4 heeft mijn voorkeur. Aan de andere kant, als je Rivalxfactor ziet spelen, die schiet ook van die lange bursts dus misschien zit daar toch wel iets in.
Dat schokkerige lijkt me een combinatie zijn van de sensitivity en het versneld afspelen van het filmpje.
Mijn conclusie: leuke speler en leuke ronde!

Hij is niet eens echt goed man, zie je hoeveel schoten hij mist en hoe weinig er direct raak gaat? Denk je echt dat hij cheat? Hoe speel je zelf dan wel niet?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Yep, bij mij update de boel ook niet, na elke ronde krijg ik weer eenzelfde medal ook nog eens.Sn3gG3l schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:21:
@Awesome
Sluit ik me bij aan, btw de actie op 4:50-4:58 komt door een explosie die zijn aim een zetje geeft.
@Jeroenneman
Eerste wat je onder de knie moet krijgen is het snel draaien, pak een unranked server ga horizontaal rondjes draaien en speel met je gas/rem. Op een gegeven moment zit je op de ideale speed en zie je je neus een stukje versnellen/vertragen/versnellen/vertragen etc. Dat is de snelste manier om te draaien (al zijn verticale loops sneller en wil beetje yaw ook wel s helpen)
Zodra je below radar en air radar hebt geunlocked heb je nog iets meer hulpmiddelen in dogfights die eigenlijk altijd wel noodzakelijk zijn, tenzij je echt geen tegenstand in de air hebt.
Voor de rest is het grotendeels oefenen, oefenen en oefenen. Jets lijken misschien alleen maar rondjes te draaien maar het zijn imho de voertuigen waar je het meest je brains en tactisch inzicht nodig hebt. Jij in je uppie in de air en je ziet MAA en twee jets rondjes draaien aan de andere kant van de map ? NIET head on op afgaan want dat leg je meestal af. Jets met heatseekers on ur ass ? horizontaal draaien en laag blijven (below radar). Pro jets die je continu met cannon in 2 sec kapotschieten, probeer achter ze te komen door below radar te blijven (anders zien ze je direct op hun radar) en ze te verrassen. Helis NOOIT head on aanvallen maar altijd proberen van boven te attacken en anders van opzij/achteren. En sowieso als je ziet dat je twee (of een die je niet af kunt schudden) jets hebt die het op je gemumt hebben, terugtrekken, hopen dat je team een goeie MAA ergens heeft staan en daarboven rondjes draaien, anders hopen op een bemande FAA of een heli/gunner combo.
Sluit ik me bij aan, btw de actie op 4:50-4:58 komt door een explosie die zijn aim een zetje geeft.
@Jeroenneman
Eerste wat je onder de knie moet krijgen is het snel draaien, pak een unranked server ga horizontaal rondjes draaien en speel met je gas/rem. Op een gegeven moment zit je op de ideale speed en zie je je neus een stukje versnellen/vertragen/versnellen/vertragen etc. Dat is de snelste manier om te draaien (al zijn verticale loops sneller en wil beetje yaw ook wel s helpen)
Zodra je below radar en air radar hebt geunlocked heb je nog iets meer hulpmiddelen in dogfights die eigenlijk altijd wel noodzakelijk zijn, tenzij je echt geen tegenstand in de air hebt.
Voor de rest is het grotendeels oefenen, oefenen en oefenen. Jets lijken misschien alleen maar rondjes te draaien maar het zijn imho de voertuigen waar je het meest je brains en tactisch inzicht nodig hebt. Jij in je uppie in de air en je ziet MAA en twee jets rondjes draaien aan de andere kant van de map ? NIET head on op afgaan want dat leg je meestal af. Jets met heatseekers on ur ass ? horizontaal draaien en laag blijven (below radar). Pro jets die je continu met cannon in 2 sec kapotschieten, probeer achter ze te komen door below radar te blijven (anders zien ze je direct op hun radar) en ze te verrassen. Helis NOOIT head on aanvallen maar altijd proberen van boven te attacken en anders van opzij/achteren. En sowieso als je ziet dat je twee (of een die je niet af kunt schudden) jets hebt die het op je gemumt hebben, terugtrekken, hopen dat je team een goeie MAA ergens heeft staan en daarboven rondjes draaien, anders hopen op een bemande FAA of een heli/gunner combo.
Battlefield Premium waarschijnlijk 50$ 
Niet voor mij helaas. Maar aan de andere kant, 50$ is minder dan alle DLC samen kopen. Waar wel, Back2Karkand heeft (bijna) iedereen al dus heb je eigenlijk al betaald. Ik hoop wel dat je dan een bedrag er af krijgt. Als dit niet zo is, dan hebben ze gewoon pure winst.
BRON: http://bf3blog.com/2012/0...premium-details-revealed/
Niet voor mij helaas. Maar aan de andere kant, 50$ is minder dan alle DLC samen kopen. Waar wel, Back2Karkand heeft (bijna) iedereen al dus heb je eigenlijk al betaald. Ik hoop wel dat je dan een bedrag er af krijgt. Als dit niet zo is, dan hebben ze gewoon pure winst.
BRON: http://bf3blog.com/2012/0...premium-details-revealed/
[ Voor 11% gewijzigd door Qlii256 op 28-05-2012 22:33 ]
Kon je nog net dat filmpje zien tijdens je Diablo pauze Tsu??Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:18:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is niet eens echt goed man, zie je hoeveel schoten hij mist en hoe weinig er direct raak gaat? Denk je echt dat hij cheat? Hoe speel je zelf dan wel niet?
En idd, de gameplay uit dat filmpje ziet er niet echt als hacken uit.
Hij heeft erg lange bursts wat ik persoonlijk niet zo handig vind op langere afstand.
Dat het wat "hackerig" lijkt komt waarschijnlijk doordat hij/zij zo schokkerig beweegt, maar dan heb je mij nog niet gezien op Neushaar kanalen.
heb vandaag ook alweer een paar duizend punten misgelopen omdat m'n punkbuster begon te janken na 5 minuten in game -_-'Sn3gG3l schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:21:
uiteindelijk van wat medetweakers via teamspeak ff een linkje gekregen naar de evenbalance website met de goeie versie van punkbuster
everything up and running
70000 punten... half uurtje knallen. Valt toch wel mee?
het zijn wel punten die je gewoon mis loopt -,-'M2M schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:01:
M2M schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:01:

Gewoon niet op US servers spelen dat zijn echt allemaal noob admins , misschien moeten ze nog een keer naar irak of zo dan leren ze nog wat.loewie1984 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:55:
Player has been kicked due to suspicious headshot percentage!WTF!!!! daar heb je weer zo'n admin/server... je bent te 'goed' dus je moet wel een cheater zijn. te triest voor woorden.
wat ik vandaag wel heel veel had is dat wanneer ik op een server belandde met Operation Metro met 64 spelers en conquest game mode, en iedereen was aan het spammen met m26 darts, rpg's, smaws etc. etc.
dus ik loop zo die crowd enemy's in met m'n RPG7

schiet ik m'n RPG in die groep enemy's, krijg ik 1 kill en word ik kapot geschoten en duizend keer gerivived en ge-revive-killed -_-'
of dat ik ineens stil lig zonder enige RPG/SMAW en er ineens een T90A loop in m'n gezicht word gedrukt krijg ik altijd zo'n gevoel

//////
dus ik loop zo die crowd enemy's in met m'n RPG7

schiet ik m'n RPG in die groep enemy's, krijg ik 1 kill en word ik kapot geschoten en duizend keer gerivived en ge-revive-killed -_-'
of dat ik ineens stil lig zonder enige RPG/SMAW en er ineens een T90A loop in m'n gezicht word gedrukt krijg ik altijd zo'n gevoel

//////
wie speelt er uberhaupt op US servers?? die ping van US servers is toch veel te hoog om fatsoenlijk op te kunnen spelen?!!wow7 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:14:
[...]
Gewoon niet op US servers spelen dat zijn echt allemaal noob admins , misschien moeten ze nog een keer naar irak of zo dan leren ze nog wat.
[ Voor 39% gewijzigd door w4v3g0d op 29-05-2012 00:00 ]
Neem voorbeeld van deze: http://battlelog.battlefi...AW-RPG-7-and-C4-at-M-CON/
Deze server stelt aantal strenge regels op door geen snipers toe te laten, maar heeft een flaw:
- genoeg schade met andere wapens voor long range shots
- grenade gooien is behoorlijk wat damage, ook al duik je zoveel mogelijk weg, je kan niet goed wegkomen door weinig zicht
Zat net mee te spelen, iedereen is verspreid en gebruiken long range wapens met dikke vizier zoom erop. Je kan niet meer goed doorheen komen. Ze zijn net zo dodelijk als sniper geweren dankzij meer kogels vuur. Hierdoor krijg je dus indruk dat sniper regel bijna zinloos is als je ziet dat effect met andere wapens behoorlijk is.
Ook tref ik de servers aan met vreemde regels: wel grenade, maar geen C4. En andere server doet omgekeerd: geen grenade, wel C4. Beiden doen Metro level. C4 is iets lastiger omdat je dichtbij moet komen, grenade is stuk simpeler. Bovendien regent het gemiddeld meer grenades dan C4. C4 kan je disablen met andere explosie, maar grenades vreemd genoeg niet.
Gek he? Wat is er toch aan de hand met de rommelwerk van de regels... als je ziet dat er wat flaws in zitten.
En de laatste probleem: mijn minimap is ontregeld. Is dat een server of client instelling dat minimap zoom flink uitgezoomd is? Alles is nu heel erg klein. Weet iemand hoe minimap weer standaard zoom kan krijgen?
Deze server stelt aantal strenge regels op door geen snipers toe te laten, maar heeft een flaw:
- genoeg schade met andere wapens voor long range shots
- grenade gooien is behoorlijk wat damage, ook al duik je zoveel mogelijk weg, je kan niet goed wegkomen door weinig zicht
Zat net mee te spelen, iedereen is verspreid en gebruiken long range wapens met dikke vizier zoom erop. Je kan niet meer goed doorheen komen. Ze zijn net zo dodelijk als sniper geweren dankzij meer kogels vuur. Hierdoor krijg je dus indruk dat sniper regel bijna zinloos is als je ziet dat effect met andere wapens behoorlijk is.
Ook tref ik de servers aan met vreemde regels: wel grenade, maar geen C4. En andere server doet omgekeerd: geen grenade, wel C4. Beiden doen Metro level. C4 is iets lastiger omdat je dichtbij moet komen, grenade is stuk simpeler. Bovendien regent het gemiddeld meer grenades dan C4. C4 kan je disablen met andere explosie, maar grenades vreemd genoeg niet.
Gek he? Wat is er toch aan de hand met de rommelwerk van de regels... als je ziet dat er wat flaws in zitten.
En de laatste probleem: mijn minimap is ontregeld. Is dat een server of client instelling dat minimap zoom flink uitgezoomd is? Alles is nu heel erg klein. Weet iemand hoe minimap weer standaard zoom kan krijgen?
als je je minimap wilt instellen qua zoom dan moet je op B of N drukken, of in ieder geval iets in die richting qua toetsen, M is een hele grote map in je FOV maar daar om heen zit de knop voor zoomen in je minimap.MrDummy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 01:26:
Verwijderd
Dat is simpel op te lossen: in plaats van gelijk op te staan, blijf nog even liggen als je gerevived wordt. Je kunt dan wel met je pistol (soms krijg ik als support wel m'n LMG..?) schieten, maar als mensen jou neerhalen telt dat niet als kill. En je bent dan permanent dood, dus kun je niet meer gerevived worden. Scheelt een hele hoop frustratiehardwarejunk schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:38:
word ik kapot geschoten en duizend keer gerivived en ge-revive-killed -_-'
Klopt mensen die liggen kun je wel killen maar telt niet als kill. Weet ik namelijk omdat die mensen makkelijk af te schieten zijn met een sniper.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 01:44:
[...]
Dat is simpel op te lossen: in plaats van gelijk op te staan, blijf nog even liggen als je gerevived wordt. Je kunt dan wel met je pistol (soms krijg ik als support wel m'n LMG..?) schieten, maar als mensen jou neerhalen telt dat niet als kill. En je bent dan permanent dood, dus kun je niet meer gerevived worden. Scheelt een hele hoop frustratie
Ik vraag me overigens af waarom is het zo rustig op de GoT servers tegenwoordig?
Nickname KasPlantje.
O ja was vergeten dat jij de beste bent in BF3.Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:18:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is iig beter dan het gros wat ik tegen kom in BF3. Er waren gewoon wat acties die me opvielen en vroeg me af hoe andere mensen daar naar toe keken. Aangezien iedereen zegt dat het legit is ga ik daar ook gewoon van uit.
En hoe ik speel is niet relevant toch.
hoi
Nog mensen problemen dat punten niet meer opslaan? Zeker een bug na het 2-xp weekend? Ik zag dat mijn punten van gisterenavond weg waren. Net een rondje TDM gespeeld, ronde voorbij en ik kijk op Battlelog...
Weer die punten er niet bij. Hoe kan dat?
Weer die punten er niet bij. Hoe kan dat?
No worries, kan de beste overkomen. Of nouja, niet de beste, dat ben ik.Kr44nVogel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:22:
O ja was vergeten dat jij de beste bent in BF3.
Als je zelf had gekeken had je die conclusie ook moeten kunnen trekken. Al dat gezeur over cheaters hier, cheaters daar. Wordt altijd geuit door mensen die niet mee kunnen komen en niet snappen dat anderen dat wel kunnen. Dan moet er een andere oorzaak zijn en noemen ze het maar cheats.Hij is iig beter dan het gros wat ik tegen kom in BF3. Er waren gewoon wat acties die me opvielen en vroeg me af hoe andere mensen daar naar toe keken. Aangezien iedereen zegt dat het legit is ga ik daar ook gewoon van uit.
Voor jou niet, voor mij wel.En hoe ik speel is niet relevant toch.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dus mijn score update niet. Maar net lv 4 geworden (rank 49) en mijn score staat op
-13840 / 230000. WTF
-13840 / 230000. WTF
Met de vriendelijke groeten van Dice!Qlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:42:
Dus mijn score update niet. Maar net lv 4 geworden (rank 49) en mijn score staat op
-13840 / 230000. WTF
Het is bugged na het double xp gebeuren, soms krijg je de punten wel, soms krijg je de punten niet. In de battlelog fora was al aangegeven meende ik dat ze ervan op de hoogte zijn en natuurlijk 'we're looking into it'.
Oftewel: Jongens, we brengen eerst de nieuwe DLC uit met hopelijk wat kleine patches, daarna gaan we nog eens kijken naar de stat-registratie.
Hoe kan het voor hem zelf nu niet relevant zijn hoe hij speelt. Ik denk dat het niet relevant is voor de discussie.
De video is wel legid je ziet immers dat hij goed in cover loopt en niet als een malloot door het veld ren.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:26:
[...]
Als je zelf had gekeken had je die conclusie ook moeten kunnen trekken. Al dat gezeur over cheaters hier, cheaters daar. Wordt altijd geuit door mensen die niet mee kunnen komen en niet snappen dat anderen dat wel kunnen. Dan moet er een andere oorzaak zijn en noemen ze het maar cheats.
Al had hij wel wat spray en pray acties waarvan ik dacht dat had je wat beter kunnen doen.
Nickname KasPlantje.
Bedankt DICE, je bent geweldig!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:47:
[...]
Met de vriendelijke groeten van Dice!
Het is bugged na het double xp gebeuren, soms krijg je de punten wel, soms krijg je de punten niet. In de battlelog fora was al aangegeven meende ik dat ze ervan op de hoogte zijn en natuurlijk 'we're looking into it'.
Oftewel: Jongens, we brengen eerst de nieuwe DLC uit met hopelijk wat kleine patches, daarna gaan we nog eens kijken naar de stat-registratie.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:47:
[...]
Met de vriendelijke groeten van Dice!
Wat hebben jullie allemaal tegen DICE ik hoor steeds meer commentaar. Dit is niet goed, dat is niet goed. De patch was een ramp. De wapens zijn slechter geworden. Er zit een bug hier en dat is mis.
Ik vind eigenlijk dat DICE het helemaal niet slecht doet ze zijn immers bezig met DLC die echt wat toevoegen inplaats van alleen mappen. Ze proberen de game toegankelijker netter en geballanceerder te maken. Dat het niet iedereen daarover tevreden is is ten tweede. Ik hoor mensen over de 26 bug dat dat een ramp is. Dat is helemaal geen ramp als er maar niet van die Noobs waren die hem gebruikte was het probleem er ook niet.
Ik hoop dat de reden is dat de patch die er nu aankomt met de uitbreiding de kwaliteit van het spel gewoon weer ten goede komt net als de andere patches
Nickname KasPlantje.
Hij gebruikt helemaal geen aimbot, want doorvoor mist hij te veel schoten, maar er is zeker iets mis met deze speler.Kr44nVogel schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:19:
[video]
100% zeker dat hij een wallhack gebruikt en sommige acties, kon hij gewoon niet weten/zien dat iemand achter een rot zat.
BTW tsurany moet je niet serieus nemen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mijn probleem met DICE is de communicatie.GvanGiessen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:12:
[...]
Wat hebben jullie allemaal tegen DICE ik hoor steeds meer commentaar. Dit is niet goed, dat is niet goed. De patch was een ramp. De wapens zijn slechter geworden. Er zit een bug hier en dat is mis.
Ik vind eigenlijk dat DICE het helemaal niet slecht doet ze zijn immers bezig met DLC die echt wat toevoegen inplaats van alleen mappen. Ze proberen de game toegankelijker netter en geballanceerder te maken. Dat het niet iedereen daarover tevreden is is ten tweede. Ik hoor mensen over de 26 bug dat dat een ramp is. Dat is helemaal geen ramp als er maar niet van die Noobs waren die hem gebruikte was het probleem er ook niet.
Ik hoop dat de reden is dat de patch die er nu aankomt met de uitbreiding de kwaliteit van het spel gewoon weer ten goede komt net als de andere patches
Het is totaal geen ramp dat er nog foutjes in zitten, tuurlijk, dat moet kunnen. Maar laat dan in elk geval even weten, of geef een indicatie, van wanneer dat gefixed gaat worden. Zeker als er zulke gamebreakers in zitten als de DART. Bepaalde servers en maps zijn totaal onspeelbaar geworden zodra er meer dan 3 man gaan DARTEN. Natuurlijk zijn er meer servers met meer regels, maar dan moeten alsnog tientallen zich aanpassen aant een paar kiddo's die de boel verzieken. Helemaal omdat er maar een paar regels code nodig zijn om bv de DART aan te passen.
Maar nee, via Battlelog wordt totaal niet gecommuniceerd. BF3blog staat vol geruchten, soms moet het via twitter (weiger ik) of facebook (idem), soms wordt het weer ergens totaal anders een bericht geplaatst. Laat ons gewoon even weten wat we kunnen verwachten, er zijn bv (behalve de DLC) nog totaal GEEN patchnotes aangekondigd. Ik kan me niet voortstellen dat ze de launch van (uitgerekend) Close Quarters willen verzieken door dergelijke glitchers, maar hoeveel moeite is het nu om dat te sjeffen of in elk geval aan te kondigen?
Er zijn al genoeg mensen, al dan niet tijderlijk, afgehaakt met BF3 en dat is toch zonde.
Goed he hoe hij die wallhack ook weer heeft weg geedit in de nabewerkingPykow schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:12:
[...]
Hij gebruikt helemaal geen aimbot, want doorvoor mist hij te veel schoten, maar er is zeker iets mis met deze speler.
100% zeker dat hij een wallhack gebruikt en sommige acties, kon hij gewoon niet weten/zien dat iemand achter een rot zat.

Ja, want het is niet mogelijk dat je, als je veel verschillende maps en verschillende speltypes speelt, je toch bepaalde patronen gaat herkennen?Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:26:
Als je zelf had gekeken had je die conclusie ook moeten kunnen trekken. Al dat gezeur over cheaters hier, cheaters daar. Wordt altijd geuit door mensen die niet mee kunnen komen en niet snappen dat anderen dat wel kunnen. Dan moet er een andere oorzaak zijn en noemen ze het maar cheats.
Ik noem een APC die met 60/2 bovenaan staat en die je op een instant headshot trakteert zodra je je hoofd om de hoek steekt ... 150 meter verderop. En dat meerdere malen. Geen T-UGS of MAV in de buurt. Of snipers die je direct headshotten als je (zelf zonder scope en onder redelijke cover) op ze richt, ook al liggen ze eerst totaal de andere kant op te kijken.
Ik geloof de helft van de 'cleane' headshots op close range niet, zeker niet omdat ik zelden stilsta, amper buiten cover kom en nog minder vaak recht vooruit loop. Als je eerst suppressed wordt, of eerst door ander kogels wordt geraakt, soit, maar het begint wel steeds meer op te vallen.
Of ik word gewoon steeds slechter terwijl de rest beter wordt, dat kan natuurlijk ook.
wat is close range? ik haal de meeste headshots op close range hoor. zodra iemand echt close is (wat natuurlijk nooit de bedoeling is maar als je zo naar voren rent als ik komt dat nog wel eens voorCodeCaster schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Ja, want het is niet mogelijk dat je, als je veel verschillende maps en verschillende speltypes speelt, je toch bepaalde patronen gaat herkennen?
Ik geloof de helft van de 'cleane' headshots op close range niet, zeker niet omdat ik zelden stilsta, amper buiten cover kom en nog minder vaak recht vooruit loop. Als je eerst suppressed wordt, of eerst door ander kogels wordt geraakt, soit, maar het begint wel steeds meer op te vallen.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ja, maar dan zie je dus kogels vliegen. Het gebeurt me soms net even te vaak dat ik tegenover iemand sta (pakweg 5-25 meter) en dan met één kogel word gedood, zeker als ik ook nog op hen aan het schieten ben.superwashandje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:01:
schiet ik gewoon zo zijn kant op (nog wel in bursts). De meeste headshots krijg ik op die manier
Maar dat zeg ik, dat kan ook gewoon aan mij liggen, of aan de lag, of ...
En nee, het is helemaal niet de bedoeling zo dicht bij elkaar te komen, maar ik ben als engineer ook constant aan het front te vinden. Een tank opblazen mag ons ook best een ticket kosten.
[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 29-05-2012 11:07 ]
Hier is echt geen wallhack voor nodig hoor: bijna alles is zichtbaar op de minimap, geluid doet de andere helft, uit de deaths van je teammates kan je een hoop afleiden en op Metro zitten een paar plekken waar ALTIJD mensen zitten en je dus gratis kills kan harken door te pre-fireen oid.Pykow schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:12:
[...]
Hij gebruikt helemaal geen aimbot, want doorvoor mist hij te veel schoten, maar er is zeker iets mis met deze speler.
Nu hoeft dit niet persé. Wat capturing software record en je daadwerkelijk op je scherm ziet hoeft niet hetzelfde te zijn met zeer geavanceerde cheats, maar goed, het speelt hier geen rol.Makkelijk schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:00:
[...]
Goed he hoe hij die wallhack ook weer heeft weg geedit in de nabewerking
Tegen bijvoorbeeld de m16A3, of andere wapens met een belachelijke hoge firerate, kan het lijken alsof het een 1 hitter was terwijl er in werkelijkheid 3 of 4 kogels op zitten. Dit wordt niet beter gemaakt door de client side hit detection en relatief lage updaterate van Bf3.CodeCaster schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:06:
[...]
Ja, maar dan zie je dus kogels vliegen. Het gebeurt me soms net even te vaak dat ik tegenover iemand sta (pakweg 5-25 meter) en dan met één kogel word gedood, zeker als ik ook nog op hen aan het schieten ben.
Maar dat zeg ik, dat kan ook gewoon aan mij liggen, of aan de lag, of ...
En nee, het is helemaal niet de bedoeling zo dicht bij elkaar te komen, maar ik ben als engineer ook constant aan het front te vinden. Een tank opblazen mag ons ook best een ticket kosten.
He is back to troll you, your stats, your thoughts and your mind.Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:18:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er gebeurd Tsu? Een error bij Diablo 3?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Sn3gG3l/Qlii256 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:42:
-13840 / 230000. WTF
Zelfde verhaal hier, gisteren kwamen er wel later op de dag weer wat punten bij maar medals en scopes ed update battlellog niet goed. Op battlelog staat ook dat ik binnen 6 uurtjes ofzo 2x accuracy medal gehaald heb. Zo goed ben ik echt niet
Hopelijk fixed dice dit snel, anders laten zie die dubbele xp maar gewoon zitten. Zal me overigens niets verbazen als ze binnenkort level 100 ook voor een paar euro aanbieden.......
Nu hij geen admin meer is is de arrogantie btw nog erger dan eerst.... Zwaar leven IRL?DanielWW2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:18:
[...]
He is back to troll you, your stats, your thoughts and your mind.![]()
Wat is er gebeurd Tsu? Een error bij Diablo 3?
EDIT: had beter beide posts samen kunnen voegen, excuus, zal er beter op letten
[ Voor 11% gewijzigd door Sn3gG3l op 29-05-2012 13:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.