l0n3w012ph schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:58:
Precies, dat schreef ik ook al en nergens had je het in die eerste post over dat het zo OP was. Je was gewoon blij dat je zon lekkere score haalde en als het je dan een keer tegen zit moet alles generfed worden? Ik weet wel genoeg

hoge scores in een heli geven toch gewoon aan dat het OP is

en daarnaast kan je helaas niet de teamchat erbij halen , want iedereen had het erover dat ik cheat en dat wil dus zeggen dat de heli OP is als je beetje skill hebt.
Tuurlijk ben ik blij met zulke scores, maar aan de andere kant laat ik jullie zien dat het echt vreselijk unbalanced is met zo score alleen maar in een heli.
En gasten hoe kunnen jullie het ontkennen dat jets en heli's niet OP zijn ? leg mij dat maar eens uit ?
Hoe kan je een jet neerhalen, zondat dat je ook in een jet moet stappen ?
jevalin ? jet te snel
Stringers ? Range te kort en jet te snel
rocketlauncher ? Jet te snel
Zoek op google/youtube en je ziet zoveel fimpjes over mensen die domineren met de jets. als je eenmaal weet hoe zo ding vlieg en dat is het lastigste, dan zijn jets in 1 run over neer.
Het is gewoon zo jammer dat DiCE niets aanpakt

ik nijg weer terug te gaan naar Team Fortress 2.
Als je problemen had met een bepaalde wapen, dan was het 2 dagen later opgelost, dat zie je bij DiCE niet gebeuren. AKA M26 Glitch, Suppression fail en balance tussen air en ground.
[
Voor 27% gewijzigd door
Pykow op 27-05-2012 21:29
]