Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:19:
[...]

BF2 zit op 1.5 toch ? met hoge resolutie ondersteuning.
[...]
Link please ;)
Hij bedoelt BF3 ;)

Optie 1
http://www.moddb.com/mods/vice-cry

Optie 2
http://www.moddb.com/mods/gta-vice-city-retextured
Deze is veel mooier, maar wordt nog aan gewerkt... (Mod is niet dood want laatste post is van vorige maand)
Heb beneden in de comments gevraagd naar een release date.

[ Voor 44% gewijzigd door Asgaro op 26-05-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:56
Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Ja, maar die patch was dachtek om widescreen support toe te voegen + alle DLC werd gratis toen :)
Betekend dat, dat als we lang genoeg wachten de DLC van BF3 ook gratis wordt?? O.o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:45

The Zep Man

🏴‍☠️

bloodlynx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:26:
De enigste reden waarom er geen hotfixes komen is denk ik dat ze nog steeds moeten betalen aan Sony en Ms. Ik vind het dan toch vreemd als je game zo vaak verkocht heeft op beiden platformen dat je geen deal sluit net zoals call of duty EN zelfs minecraft dat je vaker mag updaten en niet elke keer hoeft voor te lappen.
Dan breng je toch gewoon wel kleinere patches uit om te testen op de PC en maak je eens in de zoveel tijd een grote patch op consoles waarin alleen de succesvolle patches vanuit de PC versie worden meegenomen? Dat maakt het testen een stuk makkelijker en het verspreiden een stuk economischer. En kleine patches voor de PC die het probleem niet oplossen of meer problemen introduceren kunnen dan bijvoorbeeld teruggedraaid worden en nooit het daglicht zien op consoles.

Ik zie hier wel wat in voor de PC versie. Balance fixes kunnen dan een stuk vlotter worden doorgevoerd, en als het ergens een keer fout gaat zal er maar heel kort misbruik van worden gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 26-05-2012 14:34 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
The Zep Man schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:29:
[...]
Dan breng je toch gewoon wel kleinere patches uit om te testen op de PC en maak je eens in de zoveel tijd een grote patch op consoles waarin alleen de succesvolle patches vanuit de PC versie worden meegenomen? Dat maakt het testen een stuk makkelijker en het verspreiden een stuk economischer. En kleine patches voor de PC die het probleem niet oplossen of meer problemen introduceren kunnen dan bijvoorbeeld teruggedraaid worden en nooit het daglicht zien op consoles.

Ik zie hier wel wat in voor de PC versie. Balance fixes kunnen dan een stuk vlotter worden doorgevoerd, en als het ergens een keer fout gaat zal er maar heel kort misbruik van worden gemaakt.
Maar dan krijg je consolewhores die gaan zeiken bij DICE over waarom zij iets niet krijgen en wij wel (PC Gaming FTW >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Maar dan krijg je consolewhores die gaan zeiken bij DICE over waarom zij iets niet krijgen en wij wel (PC Gaming FTW >:) )
Afbeeldingslocatie: http://i438.photobucket.com/albums/qq102/Airborne82nd/pc_gaming_master_race.jpg

Blijft een goeie oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ben je lekker je tanden aan het flossen? -> oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Die moeten juist niet zeiken. Wij dienen namelijk als beta testers voor hun als wij de patches eerder krijgen.
En voor PC gamers is dat toch al niet erg gezien de released van FPS games de laatse jaren.

MW2 = Zo ongeveer de slechts AAA game die op PC is verschenen als port. :Y)
BO = Versloeg MW2 zowel sales als in status van de game. (nog veel erger) :+
Crisis 2 = Hoe bedoel je geen DX11 en een shitlading aan bugs?
MW3 = Dat ze die nog hebben durven uitbrengen voor PC na MW2/BO.

Dan doet BF3 het nog aardig goed hoor mensen. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
DanielWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:19:
[...]
Crisis 2 = Hoe bedoel je geen DX11 en een shitlading aan bugs?
MW3 = Dat ze die nog hebben durven uitbrengen voor PC na MW2/BO.

Dan doet BF3 het nog aardig goed hoor mensen. oOo
Ga jij eens heel snel de DirectX11 patch + High res textures voor Crysis 2 downloaden... veel bugs zitten er niet meer in, en het ziet er awesome uit @ Ultra!

MW3: zelf alleen de single player doorgespeeld, achteraf zonde van het geld... ik vond de MP niks na MW2...

BF3: een blijvertje op het moment... een game die ik 100+ uren speel is zeldzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorn1986 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Ga jij eens heel snel de DirectX11 patch + High res textures voor Crysis 2 downloaden... veel bugs zitten er niet meer in, en het ziet er awesome uit @ Ultra!

MW3: zelf alleen de single player doorgespeeld, achteraf zonde van het geld... ik vond de MP niks na MW2...

BF3: een blijvertje op het moment... een game die ik 100+ uren speel is zeldzaam :P
Crysis is niet mijn ding dus ik heb die game niet.
Gewoon een voorbeeld van releases op de PC die nou niet echt geweldig waren. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:02
Jorn1986 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:31:
Ik vind crysis 1 en warhead een stuk leuker, grotere levels vooral, en je kan die hutjes helemaal de vernieling in slaan als je strenght aan zet.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Mijn processor en graka tikken met dit weer ook al snel de 75 °C aan maar ik heb nog niet echt last gehad van framedrops.
70 graden zou toch geen probleem moeten zijn voor een processor??
Ik zei dus net dat ik geen last had van framedrops maar net flipte mn PC m aardig.
Zat in een 5000 ticket server, wat ik niet zo vaak doe om dat ik meer van kortere potjes hou.
Met ongeveer 2000 tickets te gaan begon mn beeld steeds op random momenten te schokkeren (iedere 10 seconden ofzo).
Mn aim ging daardoor hard achteruit maar wou wel even de ronde afmaken.
Heb mn graka fan naar 50% gezet maar het schokkerde nog steeds.
Processor koeling weet ik zo niet hoe ik dat moet regelen (zit ook waterkoeling in) en in speedfan leek dat ook niet te werken.

Aan het begin van de ronde waren er al verscheidene spelers die aan het darten waren dus heb ik m'n DOA ook maar voor een Dart ingewisseld. :)F
Toch wel een lekkere exp boost gekregen die ronde:

http://battlelog.battlefi...how/32786442/1/336464702/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Ik zei dus net dat ik geen last had van framedrops maar net flipte mn PC m aardig.
Zat in een 5000 ticket server, wat ik niet zo vaak doe om dat ik meer van kortere potjes hou.
Met ongeveer 2000 tickets te gaan begon mn beeld steeds op random momenten te schokkeren (iedere 10 seconden ofzo).
Mn aim ging daardoor hard achteruit maar wou wel even de ronde afmaken.
Heb mn graka fan naar 50% gezet maar het schokkerde nog steeds.
Processor koeling kan ik zo niet regelen en in speedfan leek dat ook niet te werken.

Aan het begin van de ronde waren er al verscheidene spelers die aan het darten waren dus heb ik m'n DOA ook maar voor een Dart ingewisseld. :)F
Toch wel een lekkere exp boost gekregen die ronde:

http://battlelog.battlefi...how/32786442/1/336464702/
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=35TbGjt-weA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik ook:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/15000453/Capture.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Zou die 2 keer de game gekocht hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:22:
[...]

Zou die 2 keer de game gekocht hebben???
Als je die kunt activeren op het zelfde origin account. Heb geen idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wil er iemand mee spelen op gotbf3 #3 ?

http://battlelog.battlefi...y-Mapvote-Adaptive-Slots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Heeft iemand nog nieuws om de hitreg te verbeteren? Ik word er gek van... Ik stat op iemand te schieten het duurt echt letterlijk bijna 10 seconde voordat ik een hitmark krijg (ook al staat hij recht voor me) vervolgens draaien ze zich dan om en ben ik instant dood elke keer maar weer. Het enigste waar ik mensen goed kan raken is servers waar ik een ping van 80 of meer heb... Als ik in Nederlandse servers speel dan verlies ik gewoon elke one on one ik snap er echt niks meer van. En als ik in een Amerikaanse server zit gaat alles gewoon prima (oke ik heb een beetje lag) maar mensen gaan tenminste dood. Ik raak de mensen wel maar 9 van de 10 heb ik gewoon steeds 95-98 dmg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

bloodlynx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:27:
Heeft iemand nog nieuws om de hitreg te verbeteren? Ik word er gek van... Ik stat op iemand te schieten het duurt echt letterlijk bijna 10 seconde voordat ik een hitmark krijg (ook al staat hij recht voor me) vervolgens draaien ze zich dan om en ben ik instant dood elke keer maar weer. Het enigste waar ik mensen goed kan raken is servers waar ik een ping van 80 of meer heb... Als ik in Nederlandse servers speel dan verlies ik gewoon elke one on one ik snap er echt niks meer van. En als ik in een Amerikaanse server zit gaat alles gewoon prima (oke ik heb een beetje lag) maar mensen gaan tenminste dood. Ik raak de mensen wel maar 9 van de 10 heb ik gewoon steeds 95-98 dmg gedaan.
op het hoofd mikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Snap ik ook wel en ik ben zeker niet een noob die geen shooters kan maar mijn hitreg klopt gewoon helemaal niks meer van bij low-middle ping servers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik speel altijd op servers met een lage ping en heb dit probleem niet. Vaak duurt het na je laatste schot nog heel even voor de tegenstander dood is, een beetje vertraging is er altijd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
haarbal schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:31:
Ik speel altijd op servers met een lage ping en heb dit probleem niet. Vaak duurt het na je laatste schot nog heel even voor de tegenstander dood is, een beetje vertraging is er altijd natuurlijk.
Ja dat snap ik wel maar ik moet echt veel te lang wachten, ter vergelijking ik hit iemand eerder op een Amerikaanse server dan een Nederlandse waar ik 18-20 ping heb. En elke keer maar weer ben ik instant dood , ik krijg nooit verspreide dmg zoals voor de patch maar zodra ik geraakt wordt ben ik dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
film het eens zou ik zeggen, msi afterburner filmt gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem. Het is dan wel niet 10 seconde, maar ook een seconde vertraging in de hitreg is heel kut; ik ben blij als ik twee personen neerhaal op een clip van 31. Dan kun je natuurlijk zeggen dat ik minder moet schieten, want de persoon zou vanzelf wel dood moeten gaan, maar dan zul je natuurlijk net zien dat ik te vroeg stop (ook al zijn er op mijn scherm minstens 8 raak) en zelf alsnog neerga.
Het is ook geen probleem van ping (als ik boven de 10ms zit is dat veel) of die rare slider (staat helemaal naar links). Wel duik ik regelmatig onder de 30fps, dat maakt het allemaal extra vervelend natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou die double XP werkt ook voor geen meter.

http://battlelog.battlefi...how/32793569/1/184991456/

Krijg er 4100 punten extra bij die score...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

bloodlynx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:27:
Heb ik ook vaak. Schiet je met een shotgun op iemand die echt een meter voor je staat, krijg je niet eens een hitmarker. Persoon draait zich om en instant-killt je met een M4A1 ofzo. Het rare is dat zo'n dingen altijd gebeuren als ik ping 50 ofzo heb (da's redelijk goed voor mijn internet), nooit als ik ping 100 ofzo heb :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:45:
Hier hetzelfde probleem. Het is dan wel niet 10 seconde, maar ook een seconde vertraging in de hitreg is heel kut; ik ben blij als ik twee personen neerhaal op een clip van 31. Dan kun je natuurlijk zeggen dat ik minder moet schieten, want de persoon zou vanzelf wel dood moeten gaan, maar dan zul je natuurlijk net zien dat ik te vroeg stop (ook al zijn er op mijn scherm minstens 8 raak) en zelf alsnog neerga.
Het is ook geen probleem van ping (als ik boven de 10ms zit is dat veel) of die rare slider (staat helemaal naar links). Wel duik ik regelmatig onder de 30fps, dat maakt het allemaal extra vervelend natuurlijk ;)
gewoon een beetje vertrouwen hebben in je gunplay joh :P

nah, ik schiet af en toe ook bijna een hele mag af terwijl al m'n g3a3 kogels perfect raak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:15
Misschien denken jullie dat je raakschiet, maar is het helemaal niet zo, gezien de bulletspread. Merk je vooral als je full auto gaat schieten om iemand en je denkt alles te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
vinom schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:05:
Misschien denken jullie dat je raakschiet, maar is het helemaal niet zo, gezien de bulletspread. Merk je vooral als je full auto gaat schieten om iemand en je denkt alles te raken.
De G3 met heavy barrel en foregrip heeft nauwelijks spread, ik vuur in 2 a 4 schoten bursts. Soms is m'n mag bijna leeg en denk ik "kut" als ie ophoudt maar dan komt even later toch de kill binnen. Als ik denk alles raak te schieten dan schiet ik op een midrange target die stilstaat.

Op zich is er niks mis met de hitreg, er is gewoon een zeer merkbare vertraging tussen wanneer je schiet en wanneer je de kill op je beeldscherm ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heck, mensen gaan vaak niet dood als je ze met een shotgun raakt vanop 2 meter afstand. Hitreg is wel degelijk brak, vooral bij shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ja, de shotguns is een verhaal apart, met rifles heb ik vrijwel nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha iemand de laatste al gezien?? oOo

Typisch van die admins die u bannen of kicken voor banale redenen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oAp7VyGgqhc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
REPOST!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:22:
Hahaha iemand de laatste al gezien?? oOo

Typisch van die admins die u bannen of kicken voor banale redenen

[video]
Afbeeldingslocatie: http://narwhaler.com/img/jq/q/its-just-a-repost-back-to-the-future-JqqHyE.jpg

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja zeg dit topic gaat een beetje te snel voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

bloodlynx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:37:
Ja dat snap ik wel maar ik moet echt veel te lang wachten, ter vergelijking ik hit iemand eerder op een Amerikaanse server dan een Nederlandse waar ik 18-20 ping heb. En elke keer maar weer ben ik instant dood , ik krijg nooit verspreide dmg zoals voor de patch maar zodra ik geraakt wordt ben ik dood...
Dat had ik in BF2 vooral :

USA servers = Ik knal iedereen overhoop met wat dan ook.
EU servers = Alleen de G3 werkt goed of gewoon een vehicle pakken 8)7

In BF3 gaat het soms goed, soms fout en zelfs als het goed gaat dan zie ik vijanden met een flinke lagstoot neervallen terwijl de kill melding ook fijn meelagt :/

Maar... dit is weer niet op ELKE server en heeft niks met de ping te maken tussen mij en de server _O-
Ik gok dus nog steeds op de server load en ping van anderen die de hele boel beinvloed... of zo!

Leuk side effect van dit lag gedoe : Frag nades in plaats van "Timed" nades of hoe je dat ook noemt => Pas als je ze ziet ontploffen ze of je ziet ze helemaal niet en ze ontploffen meteen :') AWESOME...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vervelend kan het zijn, dat je een tank battle hebt die 2 repair gastjes heeft. 2 RPG's tegen je aan hebt zitten en dan toch steeds je eigen tank moet repairen terwijl er 5 engineers om je heen staan en allemaal mijnen hebben, ipv repair torch :S
http://battlelog.battlefi...how/32811817/1/172685289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:08:
Hoe vervelend kan het zijn, dat je een tank battle hebt die 2 repair gastjes heeft. 2 RPG's tegen je aan hebt zitten en dan toch steeds je eigen tank moet repairen terwijl er 5 engineers om je heen staan en allemaal mijnen hebben, ipv repair torch :S
http://battlelog.battlefi...how/32811817/1/172685289/
Wahahaha !!! Dat noem "Welcome to Battlefield" momenten :D :X _O-

Nog leuker is als diezelfde gasten gewoon mijnen rond gaan strooien tijdens een Infantry Only ronde :+ Ik snap het wel dat ze het proberen, maar je zou toch zoiets wel door moeten hebben als je Level 20 bent of zo :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
heerlijk potje rush op kharg drnet: http://battlelog.battlefi...how/32814766/1/354742908/ ben nadat de 1e basis kapot was blijven 'hangen' en heb behalve dat ik mijn javelin goed heb gebruikt ook nog eens een tank uit de hovercraft gejat en de tank die ervoor stond (met dubbele inhoud ;) ) aan gort geknald, plus een paar gastjes in een hoekje die elkaar aan t reviven waren en RPG's aan het spammen waren (die b*tchez, my canister shell is coming for you >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 20:40
Kunnen mensen misschien stoppen met het posten van kinderachtige plaatjes? Dit gaat over BF3, meldt dus iets over BF3 en geen puberale onzin.. Jullie spammen gewoon het halve internet vol met plaatjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:16:
Kunnen mensen misschien stoppen met het posten van kinderachtige plaatjes? Dit gaat over BF3, meldt dus iets over BF3 en geen puberale onzin.. Jullie spammen gewoon het halve internet vol met plaatjes.....
offtopic:
Sinds wanneer staat er een leeftijd op humor? Het is niet omdat jij het niet grappig vindt, dat het automatisch kinderachtig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Haha, ooit Duke Nukem DayZ zien spelen? Ik nu wel :P
YouTube: Epic Voice Guy: Let's Play DayZ
EDIT: Oh kak, verkeerde topic!

@Jovas, zo blijft het topic fris ;)

[ Voor 21% gewijzigd door vinom op 26-05-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kleine compilatie gemaakt van een rondje, niet speciaal maar ik ben gewoon blij dat ik eindelijk ingame kan recorden zonder extreme lag :D

[ Voor 34% gewijzigd door Mavamaarten op 26-05-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 05:46:
Jezus DAMN! Heb ondertussen al 6000 kills met de AEK waar ik altijd een flash supressor op stak om een beetje ninja stealth te spelen... maar ik voelde dat het dringend tijd was voor iets anders..

Ben nu sinds een dag overgeschakeld op de M16A3 met heavy barrel en MAN! Ik maak echt de ene kill na de andere.. Mijn aim was sowieso al redelijk goed maar met de AEK gingen ze moeilijker dood, ookal zat ik er recht op. Zeker op afstand en mijn magazijn was meestal al bijna op door slechts 1 kill. Met de m16a3 kan ik met gemak 3 in één magazijn neerschieten <3

Voor engineer ben ik ook overgestapt van de A-91 en SCAR naar de M4A1 en dat wapen is even godly zoals de m16a3
misschien is de AS VAL ook wel wat voor jou. Moet je wel even 200 kills maken, want dan pas krijg je extended mags :P kheb vandaag bijna 1000 kills met dat ding gemaakt, alleen maar potjes TDM gespeeld op neushaar :P Heerlijk die double xp ^.^
DanielWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:53:
Nou die double XP werkt ook voor geen meter.

http://battlelog.battlefi...how/32793569/1/184991456/

Krijg er 4100 punten extra bij die score...
lees anders eerst eens een keer voor je iets post, het klopt namelijk echt wel hoor.

http://battlelog.battlefi...view/2832654348031400616/

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:13:

lees anders eerst eens een keer voor je iets post, het klopt namelijk echt wel hoor.

Lees zelf eens een keer iets voordat je iets post. :/
En bij andere games die ik erna speelde werkte het wel...

14636 punten x 2 is toch echt 29272 en niet 22836...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:48:
[...]

Lees zelf eens een keer iets voordat je iets post. :/
En bij andere games die ik erna speelde werkte het wel...

14636 punten x 2 is toch echt 29272 en niet 22836...
heb je ws paar keer een service star of iets gehaald die worden niet 2 x geteld
zzzzzzzzzzzz weet je hoe laat het is gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Jovas schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:16:
Over kinderachtige plaatjes gesproken:
Die gast lijkt wel een beetje op "The Law" uit Video Game High School.

~edit: De bonusscore op battlelog, geeft die de dubbele punten weer??
~nog een edit: zie net dat ik voor de double exp ook al bij sommige rondes bonusscore heb, wat houdt dat eigenlijk in??

[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-05-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:22:
[...]

[...]

Over kinderachtige plaatjes gesproken:
Die gast lijkt wel een beetje op "The Law" uit Video Game High School.

~nog een edit: zie net dat ik voor de double exp ook al bij sommige rondes bonusscore heb, wat houdt dat eigenlijk in??
FreddieW ownt inderdaad serieus ;)

Btw, het afgebeelde fragment (if anyone's interested) is van IMDB: Footloose (1984) (Ja, ik heb deze film al gezien en hij valt nog goed mee :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 27-05-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
:o Zat net in een server waar de AEK, M16, DAO, Saiga, USAS, en volgens mij de M320 verboden waren.
Wie verzint die regels. O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
banned !! come back 2morrow for repair tool only!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:18:
:o Zat net in een server waar de AEK, M16, DAO, Saiga, USAS, en volgens mij de M320 verboden waren.
Wie verzint die regels. O.o
Een noob die admin is en er absoluut niks van bakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
AdmiralSnipe schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:22:
Ik zou het ook niet weten, maar had gisteren wel een ongelofelijke score @ Metro Only :P : meer dan 100.000 punten voor een uurtje metro spelen... Alweer een rang omhoog gegaan _/-\o_

Vanavond laatste kans met dubbele exp points, waarom is het juist dit weekend veel te mooi weer om te gamen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Jorn1986 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Ik zou het ook niet weten, maar had gisteren wel een ongelofelijke score @ Metro Only :P : meer dan 100.000 punten voor een uurtje metro spelen... Alweer een rang omhoog gegaan _/-\o_

Vanavond laatste kans met dubbele exp points, waarom is het juist dit weekend veel te mooi weer om te gamen? |:(
Ja had ik gister ook op Neushaar TDM: 343.000 punten en ik was net een rang omhoog, dus gelijk nog een erbij. ;D
Maar net had ik meer dan 10.000 punten waar aan het eind van de ronden nog ribbons en medals etc. bij opkwamen.
Daarbovenop kwamen er nog 5400 additional points bij.
Klopt dat dan wel?? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:05:
[...]

Ja had ik gister ook op Neushaar TDM: 343.000 punten en ik was net een rang omhoog, dus gelijk nog een erbij. ;D
Maar net had ik meer dan 10.000 punten waar aan het eind van de ronden nog ribbons en medals etc. bij opkwamen.
Daarbovenop kwamen er nog 5400 additional points bij.
Klopt dat dan wel?? O.o
Nee dat klopt niet. Dit had ik gister dus ook. Er zijn servers/games waar het niet goed werkt zoals we gewent zijn van DICE. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:57:
[...]

Nee dat klopt niet. Dit had ik gister dus ook. Er zijn servers/games waar het niet goed werkt zoals we gewent zijn van DICE. ;)
Hmm, blijf het een beetje vaag vinden dat dubbele punten gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-05-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EINDELIJK EINDEEEELIJK een teammaat gehad die wist hoe hij moest vliegen. Zonder microfone, gewoon een random gast op een server en echt lekker gedommineerd die handel.
Jammer dat wij ook echt de enige waren die iets deden.

http://battlelog.battlefi...how/32884170/1/172685289/

En dat in een dubbel XP weekend is lekker meegenomen ;)

oja credits to the pilot ;)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Psyflesh/

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 27-05-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

zijn er meer mensen die er last van hebben dat je knife niet altijd werkt als je hem vast houd? ik vind dat namelijk heel irritant, staat er bvb een vijand vlak bij mij, wil ik hem knifen en dan werkt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
hardcoresmurf schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:47:
zijn er meer mensen die er last van hebben dat je knife niet altijd werkt als je hem vast houd? ik vind dat namelijk heel irritant, staat er bvb een vijand vlak bij mij, wil ik hem knifen en dan werkt het niet :(
Moet wel van achteren knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

G*dverre!!!! Het overkomt me niet vaak maar nu werd ik echt twee keer gekicked door zo'n onbenul van een admin (oriigy) op de MIA flight maps server. Ik killde hem 5 keer of zo en dat was waarschijnlijk teveel voor hem als Level 97 zijnde asshole!! :( Zal wel niet goed zijn voor zijn stats of zo. Er was ook nog niks aan de hand maar ze stonden 400 tickets voor en de rollen begonnen langzaam om te draaien.

Op mijn vraag waarom ik was gekicked kwam er allen maar: Cuz your such a loser... Tja, toen had ik mss niet moeten typen: LOL, I killed you only 5 times, maar toch... Wat een zielepoten zijn er toch ook qua admins soms. Meteen op de radar list gezet...

Moest ik gewoon ff kwijt om af te koelen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Dat kan anders ook prima van de voor of zijkant. Filmpjes genoeg over de tig verschillende manieren waarop je dat kunt doen.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
MadMan schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:37:
Dat kan anders ook prima van de voor of zijkant. Filmpjes genoeg over de tig verschillende manieren waarop je dat kunt doen.
Dacht dat het om dogtag-afpak-knifekill ging, dat werkt namelijk wel alleen van achteren (werkt soms ook vanaf zijkant).
Maar gewoon knifen zou altijd moeten werken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ga maar voor de grap even 5 minuutjes een Knife only server op, dan merk je pas echt hoe klote de knife werkt ;)

Mensen die in een knife animatie zitten kan je niet schieten of knifen, erna heeft ie nog een seconde de tijd oid om weg te lopen, al sta je daar met je mes in je handen. Mes omhoog, in positie waar je normaal gesproken iemand dus mee kan knifen, maar er gebeurt niks :D.

Was de knife in BC2 toch een stuk prettiger, helemaal als je squadje tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Voorkant,achterkant, zijkant.. zo kun je mensen in één keer knifen. Bij voorkant moet je wel geluk hebben dat de speler net nergens mee bezig is, dat hij bijvoorbeeld aan het herladen is.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:08:
[...]

Dacht dat het om dogtag-afpak-knifekill ging, dat werkt namelijk wel alleen van achteren (werkt soms ook vanaf zijkant).
Maar gewoon knifen zou altijd moeten werken ja.
Via de voorkant kan je ook dogtags afpakken. Dan wordt ie van je nek getrokken met de hand, in plaats van met de mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:27:
[...]

Via de voorkant kan je ook dogtags afpakken. Dan wordt ie van je nek getrokken met de hand, in plaats van met de mes.
Heb het even nagezocht:

http://battlefield.wikia.com/wiki/Knife

Moet je bij tabje van BF3 kijken.
Als het goed is kun je alleen een "takedown" performen als je naast of achter iemand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lmaoooo. Ne gast gaat in een bepaalde match vandaag met al die wapens een kill maken om zo allemaal service stars te krijgen. Brilliant, zeker met dat double XP weekend :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g10WU.png

http://www.reddit.com/r/b...99weapons_today_im_gonna/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

wat vinden jullie hier van?: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hphNAVnfThQ]

epic m320 kill @ 10:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:13:
[...]

misschien is de AS VAL ook wel wat voor jou. Moet je wel even 200 kills maken, want dan pas krijg je extended mags :P kheb vandaag bijna 1000 kills met dat ding gemaakt, alleen maar potjes TDM gespeeld op neushaar :P Heerlijk die double xp ^.^

[...]

Heb ik inderdaad al eens wat mee geschoten maar nooit echt verder mee gedaan. Ik neem dan liever een echt e assault gun met silencer. De AS VAL heeft welliswaar een silencer maar je bent wel te zien op de minimap.. :(

En kinderachtige plaatjes? BF3 is nu ook een spel en moest iedereen de zelfde opinie hebben daarover dan zouden MEME plaatjes niet eens bestaan en zouden we nog altijd in een irc like communicatie stijl leven

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik wordt echt stront ziek van spelers die express de heli van je eigen team afgeven en daarna gaan team switchen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:02:
ik wordt echt stront ziek van spelers die express de heli van je eigen team afgeven en daarna gaan team switchen :S
Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/178/515/131696930712.gif
hardcoresmurf schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:40:
wat vinden jullie hier van?: [video]

Ik kan wel aanraden om bij medium rangen trachten in bursts te schieten. Je verbruikt meestal een magazine per kill, terwijl je via bursten 2 personen kunt killen met 1 magazine. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Asgaro op 27-05-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hahaha Asgaro, expres de plaatsjes aan het posten? :D :D Ik vind ze wel leuk

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt DiCE moet die jets en heli nerfen als een malle :S
Ben vandaag helemaal klaar met deze fly simulator !!
Wat een klote game is het geworden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:23
hardcoresmurf schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:40:
wat vinden jullie hier van?: [video]

Dat is op neushaar TDM echt niet moeilijk! :D Gebeurt verschillende keren per match dat ik daar zo kills maak.

EDIT: is wel leuk om ze zo te zien vliegen dan!

[ Voor 6% gewijzigd door gerre22 op 27-05-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hey Pykow, ik kan me herinneren dat je vandaag vol trots (!) je megascore liet zien van 95-17 of zoiets door een goede heli piloot wiens naam je zelfs nog genoemd hebt en waardoor je als gunner prachtige resultaten neerzette, dus niet zeuren als je nu opeens die als tegenstander hebt. Dat is wel enorm hypocriet!

edit: het was 91-15 volgens je eigen post http://battlelog.battlefi...how/32884170/1/172685289/

[ Voor 16% gewijzigd door l0n3w012ph op 27-05-2012 20:18 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/memes_bear_grylls_knife_Meme_base_12-s313x293-155524-580.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:15:
Hey Pykow, ik kan me herinneren dat je vandaag vol trots (!) je megascore liet zien van 95-17 of zoiets door een goede heli piloot wiens naam je zelfs nog genoemd hebt en waardoor je als gunner prachtige resultaten neerzette, dus niet zeuren als je nu opeens die als tegenstander hebt. Dat is wel enorm hypocriet!

edit: het was 91-15 volgens je eigen post http://battlelog.battlefi...how/32884170/1/172685289/
nope ik gad toen ook aan dat het OP was.
Hoe denk je anders dat ik aan zo score kom :S
ik wacht wel tot de patch die over 2 weken komt en hopelijk fixen ze het.
Anders kan ik net zo goed CoD spelen als voertuigen OP zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Woah BF3 crashed elke keer als ik in DXtory de Fraps videocodec kies...
En met de DXtory codec moet ik alles op laagste kwaliteit zetten en dan nog lijkt het schokkerig. T.T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:28:
EINDELIJK EINDEEEELIJK een teammaat gehad die wist hoe hij moest vliegen. Zonder microfone, gewoon een random gast op een server en echt lekker gedommineerd die handel.
Jammer dat wij ook echt de enige waren die iets deden.

http://battlelog.battlefi...how/32884170/1/172685289/

En dat in een dubbel XP weekend is lekker meegenomen ;)

oja credits to the pilot ;)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Psyflesh/
Pykow schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:13:
Echt DiCE moet die jets en heli nerfen als een malle :S
Ben vandaag helemaal klaar met deze fly simulator !!
Wat een klote game is het geworden !!!
De hypocrisie zelfe... :/
En je kan een heli mollen met stingers. Alleen moet je weten wat je doet en even in de chat vragen of nog een paar mensen helpen. Dan is die zo weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Precies, dat schreef ik ook al en nergens had je het in die eerste post over dat het zo OP was. Je was gewoon blij dat je zon lekkere score haalde en als het je dan een keer tegen zit moet alles generfed worden? Ik weet wel genoeg :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Ben sinds kort overgestapt van PS3 op PC, ben erg blij dat ik het heb gedaan. Wat een verchil! Nu vond ik het op PS3 jammer dat je niet altijd kon communiceren met anderen dan je squadmembers. Op PC heb je de teamchat maar ik merk tot nu toe dat er te vaak niet gereageerd wordt, met een paar simpele instructies en heads ups kun je makkelijker flanken en aanvallen. Toch zonde dat niet iedereen er gebruik van maakt, laat staat het leest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:58:
Precies, dat schreef ik ook al en nergens had je het in die eerste post over dat het zo OP was. Je was gewoon blij dat je zon lekkere score haalde en als het je dan een keer tegen zit moet alles generfed worden? Ik weet wel genoeg :)
hoge scores in een heli geven toch gewoon aan dat het OP is :S
en daarnaast kan je helaas niet de teamchat erbij halen , want iedereen had het erover dat ik cheat en dat wil dus zeggen dat de heli OP is als je beetje skill hebt.
Tuurlijk ben ik blij met zulke scores, maar aan de andere kant laat ik jullie zien dat het echt vreselijk unbalanced is met zo score alleen maar in een heli.

En gasten hoe kunnen jullie het ontkennen dat jets en heli's niet OP zijn ? leg mij dat maar eens uit ?
Hoe kan je een jet neerhalen, zondat dat je ook in een jet moet stappen ?
jevalin ? jet te snel
Stringers ? Range te kort en jet te snel
rocketlauncher ? Jet te snel
Zoek op google/youtube en je ziet zoveel fimpjes over mensen die domineren met de jets. als je eenmaal weet hoe zo ding vlieg en dat is het lastigste, dan zijn jets in 1 run over neer.

Het is gewoon zo jammer dat DiCE niets aanpakt :( ik nijg weer terug te gaan naar Team Fortress 2.
Als je problemen had met een bepaalde wapen, dan was het 2 dagen later opgelost, dat zie je bij DiCE niet gebeuren. AKA M26 Glitch, Suppression fail en balance tussen air en ground.

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 27-05-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Heli's zijn makkelijk neer te halen, snap het probleem niet zo hoor? Bedoel je hebt één tank met laser guided missile nodig en klaar ben je, of paar kereltjes verspreid over het slagveld met Stingers. Als ik in een degelijke squad zit en we communiceren dan is een heli zo verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Moet ik je dat nog uitleggen? Heel simpel:

Heli's zijn niet OP want als ik in die ronde had meegedaan had ik mett mijn jet je ass zo vaak uit die heli-gunnerseat geschoten dat je voortijdig gerage-quit was en nooit zo had kunnen lopen pronken met je score. Een voordeel had je dan wel gehad: je had trouw kunnen blijven aan je geklaag over het feit dat heli's en jets zo OP zijn. Nu was het opeens de omgekeerde situatie en je begint meteen dat alles generfed moet worden... :)

En dat jets zo OP zijn is vaak genoeg hier weerlegd. Die bepalen de uitkomst van een match niet, dat doet de infanterie die flags capt. Dat kun je namelijk met een jet niet. Rolling armour bestrijdt de infanterie. De heli's zijn er om de rolling armour te bestrijden en de jets bestrijden de heli's EN andere jets maar zijn behoorlijk nutteloos tegen infanterie. En als je dat spelletje eenmaal snapt, win je iedere match met een goede infanterie squad want daar doet geen enkele jet piloot ook maar ene ruk aan. Punt.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

l0n3w012ph schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:35:

Heli's zijn niet OP want als ik in die ronde had meegedaan had ik mett mijn jet je ass zo vaak uit die heli-gunnerseat geschoten dat je voortijdig gerage-quit was en nooit zo had kunnen lopen pronken met je score. Een voordeel had je dan wel gehad: je had trouw kunnen blijven aan je geklaag over het feit dat heli's en jets zo OP zijn. Nu was het opeens de omgekeerde situatie en je begint meteen dat alles generfed moet worden... :)

En dat jets zo OP zijn is vaak genoeg hier weerlegd. Die bepalen de uitkomst van een match niet, dat doet de infanterie die flags capt. Dat kun je namelijk met een jet niet. Rolling armour bestrijdt de infanterie. De heli's zijn er om de rolling armour te bestrijden en de jets bestrijden de heli's EN andere jets maar zijn behoorlijk nutteloos tegen infanterie. En als je dat spelletje eenmaal snapt, win je iedere match met een goede infanterie squad want daar doet geen enkele jet piloot ook maar ene ruk aan. Punt.
Wat een flauwekul als je een goed jet piloot hebt =
alle tank van team a kapot dus andere team heerst met tanks = win ;) want tank vs infanterie is lol

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:35:

Heli's zijn niet OP want als ik in die ronde had meegedaan had ik mett mijn jet je ass zo vaak uit die heli-gunnerseat geschoten dat je voortijdig gerage-quit was en nooit zo had kunnen lopen pronken met je score.
hier geef je zelf het antwoord dankje wel ;)
Jets winnen van Heli's met gemak.
Heli's kan je alleen neer halen als je in een goed team zit ja, want anders is het niet te doen in je eentje.
waarbij een tank of andere grondtroepen wel in je eentje op te lossen zijn.

en daarom moet je mij maar eens uitleggen hoe je als mannetje een heli kunt neerhalen die van hoge afstand op je schiet ? jevalins werken niet ;) want dan moet je een teammaat hebben die laserpaint en dat gebeurd vrijwel nooit. Stingers halen het niet, want die worden zo weg geflared of de range speelt weer een rol.

Een tank kan de match niet helemaal overnemen, want je hebt genoeg tanks in de game zitten om iets terug tedoen, + C4 + Rocketlaunchers + Jevalins en iedereen raakt de tank toch wel op de grond.

Maar in de lucht ben je afhankelijk van een goede jet pilot in je eigen team, want anders schakkeld hun jets alle tanks uit en vervolgens hebben hun dus ook weer meer voordeel op de grond.
een goede tank kan inderdaad veel schade aanrichten, maar is vrij kansloos tegen een jet die uit een positie komt, waar je niet bij kunt komen.
en een mooi voorbeeld hoe een jet en 1 heli de map kunnen domineren (en ja Kargh island altijd)
YouTube: AIR DOMINATION EP.1 feat. Matimi0 and Lvlcap

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 27-05-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Pykow schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:43:
[...]

Maar in de lucht ben je afhankelijk van een goede jet pilot in je eigen team, want anders schakkeld hun jets alle tanks uit en vervolgens hebben hun dus ook weer meer voordeel op de grond.
een goede tank kan inderdaad veel schade aanrichten, maar is vrij kansloos tegen een jet die uit een positie komt, waar je niet bij kunt komen.
en een mooi voorbeeld hoe een jet en 1 heli de map kunnen domineren (en ja Kargh island altijd)
YouTube: AIR DOMINATION EP.1 feat. Matimi0 and Lvlcap
Dat is gewoon noobs killen, hun zijn ook weer niet zo goed er zijn veel betere pilots.En als je in klote team zit leave je toch lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik had drnet een potje op metro 64p conquest (I know, metro=noob, maar voor de points ;) ) en er waren een paar vijanden onder de map gekomen en zaten vervolgens usas frags tegen de grond aan te knallen en heel veel kills te maken. Het was bij/onder point C. Het leek een beetje op die kharg boat glitch. Gelukkig werden ze gekickt en draaide het hele spel uit in 1 groot voor de US baserapefestijn (uiteindelijke score 60-12 :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik ga niet weer een heel verhaal voor je typen wat je toch niet leest om vervolgens 2 posts later weer te whinen dat air OP is. Maar voor alle infantristen hier:

wat dacht je van je K/D fetish is opzij te zetten en zelf is lekker jets te gaan leren ??

Is nog altijd de beste verdediging tegen jets, met heat seekers hoef je niet eens skill te hebben om jets neer te halen, beetje kunnen vliegen is alles wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hoezo fail hit detection? :F :+

Zelfs al heb ik veel spread dankzij full auto, dit is en blijft belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Mavamaarten schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:49:
[video]
Het valt me wel op dat je beweegt tijdens het schieten. Dat is funest voor de nauwkeurigheid van je gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
:')
Je moet niet op zo'n afstand gaan sprayen met een LMG wat dan ook. Erbij bewegen helpt idd al helemaal niet mee. Er is ook gewoon prima te zien dat je totaal geen hitmakers krijgt. En als je dat niet ziet, dan zie je wel de kogels overal om het gastje in de grond vliegen.
Dit heeft niks te maken met lag of hitdetectie, maar met spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Bee.nl schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:52:
[...]

Het valt me wel op dat je beweegt tijdens het schieten. Dat is funest voor de nauwkeurigheid van je gun.
Did not know, really >:)
Merkte de laatste dagen wel dat een assault rifle op single shot best veel dodelijker is op long range dan in bursts van 3

[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 27-05-2012 23:13 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:11:
[...]
Je moet niet op zo'n afstand gaan sprayen met een LMG wat dan ook. Erbij bewegen helpt idd al helemaal niet mee. Er is ook gewoon prima te zien dat je totaal geen hitmakers krijgt. En als je dat niet ziet, dan zie je wel de kogels overal om het gastje in de grond vliegen.
Ik heb meer last van falende hitdetection bij snelle actie van dichtbij.
Als je bijvoorbeeld snel een hoek om komt en een enemy op 1-10 meter tegenkomt, dan registreert de game de hits vaak niet goed wat echt heeeeeeel irritant is. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
hmmm er showt 1 potje niet bij mij op Blog, incl. bijvbehorende awards in de feed. Maar ik heb ze wel als ik bij medals kijk, en de punten heb ik ook :? Kan het kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik vind dat sinds de laatste patch de mg's wel HEEL erg veel bullet spread hebben, neem een m60 als je daar 2 meter voor iemand staat en je gaat gewoon full auto heb je bijna 30 kogels nodig waarvan 3 a 4 raken. Nerf dan gewoond de kogels i.p.v. dat ze overal naartoe gaan behalve waar je aimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
tobitronics schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:17:
hmmm er showt 1 potje niet bij mij op Blog, incl. bijvbehorende awards in de feed. Maar ik heb ze wel als ik bij medals kijk, en de punten heb ik ook :? Kan het kwaad?
Dunno, al je huisarts geraadpleegd ??

Nee, komt nog wel tevoorschijn waarschijnlijk, Blog loopt soms beetje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:11:
[...]
Dan nog? Tuurlijk is er meer spread, weet ik ook, maar toch niet in zo'n mate dat 99% van je kogels missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[video]
Ooit van burst firing gehoord? Een LMG is eigelijk gemaakt om te surpressen waarbij met met een bipod op de grond ligt.

2 - 4 kogels per burst max.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Pagina: 1 ... 202 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.