Asgaro schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:49:
[...]
![]()
![]()
O, en wat is dat hier: nieuw emoticon? Nu nog een Belgische versie aub!
IK EIS EEN BELGISCHE OF DIT IS REGELRECHTE DISCRIMINATIE![]()
![]()
Dat... dat is wel een brug te verDanielWW2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:51:
[...]
Moet België eerst een eens EK of WK halen.
True
Als wij nou Vlaanderen mogen annexeren dan heb je twee vliegen in een klap. Spelen er eens Vlamingen een EK en hebben wij eens verdedigers...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Och, zolang ze zulke goede pinten brouwen in Vlaanderen dan hebben ze geen Ek nodig hoor, dat zijn eeuwige winnaars. Vlaanderen is van harte welkom bij Nederland hoor, maar gezien hun bier staan wij in de onderhandelingen over een samenvoeging al bij voorbaat 27-3 achter....DanielWW2 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:02:
[...]
Als wij nou Vlaanderen mogen annexeren dan heb je twee vliegen in een klap. Spelen er eens Vlamingen een EK en hebben wij eens verdedigers...
Verwijderd
Ik gebruik altijd GP30MrDummy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:39:
Ik wil even aan toevoegen dat sfeer op servers met no-explosions-regels vaak slecht is.
Vooral Conquest Metro gaat erg veel mis:
- game breaking met M67 gooien (rond B vlag) zodat ene team kant ineens veel doden vallen en zaak wordt omgedraaid. Dit is oneerlijke verloop van zaken door regels te gaan breken, eigenlijk misbruik, om M67 tegenaan te gooien en kun je niks meer aan doen omdat jij netjes speelt en anderen juist niet.
- cheaters zijn er overal, om regels te omleiden en door te breken
- grove taal en gemopper om regels breken, en vooral: "JIJ DOET DAT OOK, DUS IK DOE OOK HET" zodat regels alsmaar overtreden worden.
- admins zijn vaak automatisch, niet altijd human admin aanwezig. Kicken gebeurt weinig met M67.
- Met kicken worden de fouten in game niet goedgemaakt, bv ruimte geven
- zelden lezen de spelers de regels .... bijna altijd gooien ze gelijk M67
- teveel noobs....
- als admin weg is ..... dan gelijk M67 gooien!
- veelvuldig gebruik van ongebalanceerde wapens zoals Dart. "Het is fout van BF3/Dice, niet mijn fout!" is bekende smoesje.
Ik zou bijna zeggen: zolang BF3 geen speciale server features kent om verboden wapens uit te schakelen zijn de regels praktisch nutteloos, niet iedereen speelt eerlijk en verpesten de spel sfeer.
Het is echt ongelooflijk hoeveel spelers graag regels willen overtreden om game te winnen.
Een aantal wapens zijn ook niet goed gebalanceerd, Dart is bekendste glitched wapen. Bijna altijd one-shot.
Ik ben er steeds kwaad om hoe vaal regels worden verbroken. Dat is geen spelen meer.
Dat.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:08:
Vlaanderen .. bier
Ik moet wel toegeven dat ik tamelijk veel La Chouffe drink. Wel ironisch dat ik alleen van dat Waals bier altijd hoofdpijn krijg.
En niks mis met conquest metro, maar wel gewoon no rules spelen en proberen er tussendoor te sneaken en van achteren aan te vallen.
[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 25-05-2012 08:42 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Metro speel ik rambo stijl met de kit waar ik zin in heb. Het is maar zelden dat je team snapt hoe je moet spelen in metro. Rambo stijl en proberen zoveel mogelijk te killen. Hopen dat je squad bij je spawned en je breekt door.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Het eerste wat ik deed toen ik dit verhaal las, was KAI HARD LACHEN !!!.MrDummy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:39:
Ik wil even aan toevoegen dat sfeer op servers met no-explosions-regels vaak slecht is.
Vooral Conquest Metro gaat erg veel mis:
- game breaking met M67 gooien (rond B vlag) zodat ene team kant ineens veel doden vallen en zaak wordt omgedraaid. Dit is oneerlijke verloop van zaken door regels te gaan breken, eigenlijk misbruik, om M67 tegenaan te gooien en kun je niks meer aan doen omdat jij netjes speelt en anderen juist niet.
- cheaters zijn er overal, om regels te omleiden en door te breken
- grove taal en gemopper om regels breken, en vooral: "JIJ DOET DAT OOK, DUS IK DOE OOK HET" zodat regels alsmaar overtreden worden.
- admins zijn vaak automatisch, niet altijd human admin aanwezig. Kicken gebeurt weinig met M67.
- Met kicken worden de fouten in game niet goedgemaakt, bv ruimte geven
- zelden lezen de spelers de regels .... bijna altijd gooien ze gelijk M67
- teveel noobs....
- als admin weg is ..... dan gelijk M67 gooien!
- veelvuldig gebruik van ongebalanceerde wapens zoals Dart. "Het is fout van BF3/Dice, niet mijn fout!" is bekende smoesje.
Ik zou bijna zeggen: zolang BF3 geen speciale server features kent om verboden wapens uit te schakelen zijn de regels praktisch nutteloos, niet iedereen speelt eerlijk en verpesten de spel sfeer.
Het is echt ongelooflijk hoeveel spelers graag regels willen overtreden om game te winnen.
Een aantal wapens zijn ook niet goed gebalanceerd, Dart is bekendste glitched wapen. Bijna altijd one-shot.
Ik ben er steeds kwaad om hoe vaal regels worden verbroken. Dat is geen spelen meer.
Je speelt metro waar iedereen granaten gooit en waar iedereen alleen maar speelt om te trollen of om veel punten te score. No-Explosions servers zijn inderdaad slechte servers of er nu een actieve admin aanwezig is of niet. Waarom zou je explosions gaan verbieden ? omdat mensen gaan janken als te vaak dood gaan.
Daarnaast zeg je nog te veel noobs WHAHAHA Dude het is METROOOOOOOOOO. daar ramt iedereen gewoon op zijn knoppen om punten te krijgen. Deze rage ontstaat alleen maar als je rambo naar voren rent, te vaak dood gaat en zelfs de map metro serieus gaat nemen. Dude bespaar je geld en koop de nieuwe DLC maar niet, dit wordt voor jou 1 en al rage
No explosions servers op de nieuwe CC-maps is echt om je kapot te lachen, want dat is nou net was DiCE wilt. alle muren en etc eruit te kunnen blazen.
Ik ben het met je eens dat granaten bij vlag B in metro een gamebreeker zijn en dat het super irritant is om er doorheen te komen en ik ben het ook met je eens dat de m26 dart glitch eruit gehaald moet worden. maar je moet er gewoon mee leren omgaan en als het echt zo erg is, speel je toch op een andere server.
Daarnaast slaat dit gerage nergens op, want de Dart glitch kom je alleen tegen in kleine maps en TDM mode.
granaten heb je in geen enkele map last van. ja je wordt wel eens neergehaald, maar dat is vrij logisch.
Stop gewoon met metro spelen en dan pas weet je hoe leuk BF3 is, kom uit je kelder en geniet van de game.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Gisteren wel een leuk truukje op Metro CQ. 1 man breekt door, squad spawnt op hem. Vervolgens creëren de gespawnde squadleden allemaal een nieuwe squad waarbij andere spelers aansluiten. Van 1 naar 16 vijanden in je rug, geniaal!
Eww Metro clusterfuck.reemprive schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:07:
Gisteren wel een leuk truukje op Metro CQ. 1 man breekt door, squad spawnt op hem. Vervolgens creëren de gespawnde squadleden allemaal een nieuwe squad waarbij andere spelers aansluiten. Van 1 naar 16 vijanden in je rug, geniaal!
Klopt de Dart kom je ook veel tegen in TDM neushaar kanalen. Maar ik erger er me niet meer aan das slecht voor me. Ik moest gisteren wel lachen bij een portje ik werd een aantal keer uitgescholden voor:Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:23:
[...]
ik ben het ook met je eens dat de m26 dart glitch eruit gehaald moet worden. maar je moet er gewoon mee leren omgaan en als het echt zo erg is, speel je toch op een andere server.
Daarnaast slaat dit gerage nergens op, want de Dart glitch kom je alleen tegen in kleine maps en TDM mode.
granaten heb je in geen enkele map last van. ja je wordt wel eens neergehaald, maar dat is vrij logisch.
Stop gewoon met metro spelen en dan pas weet je hoe leuk BF3 is, kom uit je kelder en geniet van de game.
sks noob / Dus

verschrikkelijk goed wapen
Low ping lucker / Wat low ping ik heb zo ongeveer het beroerdste internet wat je kunt krijgen.
Nickname KasPlantje.
Lol werd je voor "low ping lucker" uitgemaakt?GvanGiessen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:59:
[...]
Klopt de Dart kom je ook veel tegen in TDM neushaar kanalen. Maar ik erger er me niet meer aan das slecht voor me. Ik moest gisteren wel lachen bij een portje ik werd een aantal keer uitgescholden voor:
sks noob / Dusdie kwam hard aan. In een map met veel shotguns / LMG's is natuurlijk de sks echt een
verschrikkelijk goed wapen
Low ping lucker / Wat low ping ik heb zo ongeveer het beroerdste internet wat je kunt krijgen.
Gaan ze nou ook al whinen als je lage ping hebt?
Dat is nieuw voor me.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Klopt de Dart kom je ook veel tegen in TDM neushaar kanalen. Maar ik erger er me niet meer aan das slecht voor me. Ik moest gisteren wel lachen bij een portje ik werd een aantal keer uitgescholden voor:Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:23:
[...]
ik ben het ook met je eens dat de m26 dart glitch eruit gehaald moet worden. maar je moet er gewoon mee leren omgaan en als het echt zo erg is, speel je toch op een andere server.
sks noob / Dus

een verschrikkelijk goed wapen
Low ping lucker / Wat low ping ik heb zo ongeveer het beroerdste internet wat je kunt krijgen
Magnum noob/ euhm ja ls ik met een semi sniper loop kies ik voor power en presisie welk handwapen denk
je dan dat ik heb

Wat me opvalt is hoeveel mensen een hoek om rennen zonder eerst even snel te kijken he staat er toevallig een vijand achter deze hoek. Ik kijk meestal even snel voor ik me verplaats maar dat zie ik dus een hoop mensen niet doen.
Nickname KasPlantje.
Aimen jullie de sight down met de .44??
Voor de patch kon ik er wel aardig mee overweg maar na de patch schoot ik zelfs van korte afstand redelijk veel mis als ik snel achter elkaar schoot met de .44.
Ben toen eens gaan proberen te hipfiren met dat ding en dat lijkt beter te werken dan de ironsight te gebruiken.
Voor de patch kon ik er wel aardig mee overweg maar na de patch schoot ik zelfs van korte afstand redelijk veel mis als ik snel achter elkaar schoot met de .44.
Ben toen eens gaan proberen te hipfiren met dat ding en dat lijkt beter te werken dan de ironsight te gebruiken.
ADS gebruik ik op afstanden meer dan zeg 20 meter. Je moet nét een miliseconde langer wachten dan je kan schieten met je tweede shot in ADS, dan is hij nagenoeg 100% accuraat.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:13:
Aimen jullie de sight down met de .44??
Maar van dichtbij, gewoon uit de heup en zo snel mogelijk loeien op borsthoogte, dankzij de chest multiplier is 1 shot meestal voldoende (aannemende dat je er ook al wat kogels op had zitten met je primary).
Wat ook nog wel een goede tip is, pistolen zijn voor zover ik weet niet beïnvloed door supression. Dus als je zwaar supressed bent kan het in sommige situaties echt helpen om even de .44 erbij te pakken in 1 vs 1 gevechten in plaats van te proberen nog 2 kogels erop te krijgen met je primary rifle met fikse RBS.
Lijkt trouwens wel dat de hitdetection van de 870MCS nog meer fcked up is dan de andere wapens.
Soms van 1 meter afstand registreert dat ding de hit niet eens.
[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 25-05-2012 13:10 ]
Heb ik inderdaad ook last van met de 870. Soms registreerd hij helemaal niks terwijl je hem toch vol in zijn bruine anjer pompt.
Heb na de Origin updat trouwens ook weer last van hitreg problemen. Moet toch maar weer is gaan kloten met de network smoothing. op 50% zetten...? Staat nu op ong. 35%
Heb na de Origin updat trouwens ook weer last van hitreg problemen. Moet toch maar weer is gaan kloten met de network smoothing. op 50% zetten...? Staat nu op ong. 35%
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Heb sinds een paar maanden weer eens de M16A3 gebruikt.
Is nog steeds een heerlijk wapen!!
Kills maken lijkt veel makkelijker te gaan dan met bepaalde andere wapens.
~edit: bijna elke keer dat ik rush doe kom ik in zo'n verlept **** k*t team terecht *ragequits*.
Is nog steeds een heerlijk wapen!!
Kills maken lijkt veel makkelijker te gaan dan met bepaalde andere wapens.
~edit: bijna elke keer dat ik rush doe kom ik in zo'n verlept **** k*t team terecht *ragequits*.
[ Voor 23% gewijzigd door AdmiralSnipe op 25-05-2012 14:33 ]
Verwijderd
Waarom zou je explosions gaan verbieden? Om de noobs die niet anders dan via tubes/rpg/etc aan kills kunnen komen eruit te filteren. Daarnaast is metro een map die te makkelijk op lockdown komt. Gebruik van explosieven maakt dit alleen maar makkelijker.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:23:
[...]
Het eerste wat ik deed toen ik dit verhaal las, was KAI HARD LACHEN !!!.
Je speelt metro waar iedereen granaten gooit en waar iedereen alleen maar speelt om te trollen of om veel punten te score. No-Explosions servers zijn inderdaad slechte servers of er nu een actieve admin aanwezig is of niet. Waarom zou je explosions gaan verbieden ? omdat mensen gaan janken als te vaak dood gaan.
Daarnaast zeg je nog te veel noobs WHAHAHA Dude het is METROOOOOOOOOO. daar ramt iedereen gewoon op zijn knoppen om punten te krijgen. Deze rage ontstaat alleen maar als je rambo naar voren rent, te vaak dood gaat en zelfs de map metro serieus gaat nemen. Dude bespaar je geld en koop de nieuwe DLC maar niet, dit wordt voor jou 1 en al rage
No explosions servers op de nieuwe CC-maps is echt om je kapot te lachen, want dat is nou net was DiCE wilt. alle muren en etc eruit te kunnen blazen.
Ik ben het met je eens dat granaten bij vlag B in metro een gamebreeker zijn en dat het super irritant is om er doorheen te komen en ik ben het ook met je eens dat de m26 dart glitch eruit gehaald moet worden. maar je moet er gewoon mee leren omgaan en als het echt zo erg is, speel je toch op een andere server.
Daarnaast begrijp ik niet helemaal waarop jij baseert dat iedereen metro speelt om te trollen dan wel te stat-whoren. Naar mijn mening is het één van de leukste maps in bf3 helaas dat het vaak wordt verpest door een groot campfest van beide teams. Hiervoor zijn nou juist die no explosive servers bedoeld, om eens mensen te trekken die niet alleen metro joinen om hun dagelijkse dosis punten binnen te krijgen.
Waarom zou men metro niet serieus mogen nemen? Er zijn zat mensen who play to win.Juist het feit dat mensen niet "rambo" gaan rushen is de oorzaak dat alles na 2 minuten vast zit.
Hoe is het relevant wat DICE wil? Het gaat er juist om wat de gebruikers willen. Wil DICE iets waar niemand op wacht dan koopt niemand het.
Het komt ook nogal neerbuigend over dat uitlachen van mensen die meer plezier hebben in een server zonder explosieven.
@MrDummy, probeer de volgende server eens.
http://battlelog.battlefi...ro-Bazaar-Seine-Rotation/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 15:03 ]
Ik zou zeggen; try eens zonder grenades. Dan krijg je heel andere spel beeld van. Mensen kunnen dan doorbreken of niet. Meer kansen. En meer nadenken over schieten.
Mensen die regels niet respecteren weten totaal niet hoe het gaat zonder grenades. Ik heb ooit paar rondjes gedaan waar vrijwel iedereen keurig aan regels houdt en het wordt opeens veel spannender met meer doorbreek kansen. Het schuift soms op met de veroverde plaatsen!
Er is ook no-sniper regel op Rush server waar ik eens op speel. Dat levert ook meer speelkansen op. Hoewel, er zijn nogal wat wapens die op afstand kan zoomen. Dat wordt meer opletten en ontwijken.
Verder bestaan er knife-only servers en nog wat servers met strenge wapen regels. Dat vraagt meer dodge en nadenk werk, maar dat maakt wel spannender. Iedereen is dan meer in actie en er zijn bijna geen campers meer.
Ik zal die server in vorige post eens bekijken.
Mensen die regels niet respecteren weten totaal niet hoe het gaat zonder grenades. Ik heb ooit paar rondjes gedaan waar vrijwel iedereen keurig aan regels houdt en het wordt opeens veel spannender met meer doorbreek kansen. Het schuift soms op met de veroverde plaatsen!
Er is ook no-sniper regel op Rush server waar ik eens op speel. Dat levert ook meer speelkansen op. Hoewel, er zijn nogal wat wapens die op afstand kan zoomen. Dat wordt meer opletten en ontwijken.
Verder bestaan er knife-only servers en nog wat servers met strenge wapen regels. Dat vraagt meer dodge en nadenk werk, maar dat maakt wel spannender. Iedereen is dan meer in actie en er zijn bijna geen campers meer.
Ik zal die server in vorige post eens bekijken.
lol tdm op neushaar kanalen word heel epic als je dit draait:
Alle infantry meuk heeft daar last van... zelfs de M26 DART bugAdmiralSnipe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:24:
Lijkt trouwens wel dat de hitdetection van de 870MCS nog meer fcked up is dan de andere wapens.
Komt naar mijn mening door lag op de server of lag die door een van de spelers wordt veroorzaakt. Als die weg zijn dan klopt alles ineens weer 99% van de tijd ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
M16 wordt massaal gebruikt op infantry server. Ze raken erg snel voordat ik nog kan schieten.
Spelers pakken dus deze "exploit" om punten te scoren. Dice zou op hoogte zijn, dat is goed, maar wanneer patch komt is de vraag.
Spelers pakken dus deze "exploit" om punten te scoren. Dice zou op hoogte zijn, dat is goed, maar wanneer patch komt is de vraag.
https://twitter.com/BATTLEFIELDO/status/206033207550939136MrDummy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:14:
M16 wordt massaal gebruikt op infantry server. Ze raken erg snel voordat ik nog kan schieten.
Er komt zo meteen nieuws? Zal wel met de Close Quarters DLC te maken hebben.
En het niets is (niet officieel, mar ik verwacht dit):
Close Quarters komt pas een maand later omdat we teveel werk hebben. Wegens het mooie weer zijn veel DICE developers met vakantie. Sorry hiervoor, we gaan wel van start met het Double XP weekend!
Even later opnieuw een bericht:
Sorry, we hebben het Double XP weekend een maand verlaat omdat we dit samen willen laten vallen met de Close Quarters DLC
EDIT: Als ik het goed heb komt het nieuws op 22u00 GMT+1?
[ Voor 3% gewijzigd door Qlii256 op 25-05-2012 17:23 ]
nouja exploit., ik gebruik hem regelmatig sinds release., probleem is dat na patch veel wapens net iets minderMrDummy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:14:
zijn geworden., en de m16 is nog net zo fijn.. zeker in de infantry servers met de wat betere spelers zie je hem bijna alleen maar., een beetje zielig vind ik dat ik wissel hem dan gelijk om voor wat anders., vind persoonlijk trouwens dat ze andere wapens net wat beter moeten maken., en niet de m16 minder..
Ghehe, inmiddels over de 1k views, dus ik mag niet klagen en je tips zal ik zeker in acht nemen.DanielWW2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:43:
[...]
20% van de YT monniez please.![]()
Verder moet ik zeggen dat het voor een eerste commentary zo slecht niet is. Dat het meer op Engels dan NL lijkt is namelijk al heel wat. Alleen een tikje zenuwachtig/monotoon maar dat heeft vrijwel iedereen in het begin.
[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 25-05-2012 18:14 ]
Goed filmpje!, Ik moet zeggen dat ik nog steeds me verbaas hoe geweldig veel detail in battlefield 3 zit, je ziet de game eigenlijk pas echt als je in slomo gameplay terug kijkt want er gaat zoveel tegelijk kapot en er gebeurd zoveel wat er echt geweldig uitziet dat het eigenlijk zonde is dat het maar 2 seconde op je monitor te zien isvinom schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:13:
[...]
Ghehe, inmiddels over de 1k views, dus ik mag niet klagen en je tips zal ik zeker in acht nemen.
Verwijderd
Welke exploit? M16 is één van de beste wapens voor assault. Is niet heel vreemd vergeleken met andere games zoals cs waar awp en ak toch vrijwel door de meeste mensen word gebruikt, call of duty 4 zelfde verhaal.MrDummy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:14:
Qlii256 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:20:
[...]
https://twitter.com/BATTLEFIELDO/status/206033207550939136
Er komt zo meteen nieuws? Zal wel met de Close Quarters DLC te maken hebben.
En het niets is (niet officieel, mar ik verwacht dit):
Close Quarters komt pas een maand later omdat we teveel werk hebben. Wegens het mooie weer zijn veel DICE developers met vakantie. Sorry hiervoor, we gaan wel van start met het Double XP weekend!
Even later opnieuw een bericht:
Sorry, we hebben het Double XP weekend een maand verlaat omdat we dit samen willen laten vallen met de Close Quarters DLC
EDIT: Als ik het goed heb komt het nieuws op 22u00 GMT+1?

Weer een nieuwe versie van BFF
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oAp7VyGgqhc&feature=g-u-u]
BAN !!
hmmz misschien is het gerucht toch waar ?
Suppression fix
M26 fix
eind mei
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oAp7VyGgqhc&feature=g-u-u]
BAN !!
Suppression fix
M26 fix
eind mei
[ Voor 29% gewijzigd door Pykow op 25-05-2012 19:28 ]
Meesterlijk
Jip hier > http://battlelog.battlefi...ehicle-spawn-High-Ticket/GvanGiessen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:31:
Gaan jullie vanavond nog battlefield doen zo ja op welke server?
ff mijn laatste 3 wapens unlocken dan nog 3 vehicle perks en dan wachten tot de nieuwe DLC er is, cause then i'm ready!!!!
Complimenten aan deze gast !
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Noesgaard/
vieze hacker die zijn stats laag weet te houden
Of mijn team was echt bagger slecht.
leek erop of hij iedereen neerhaalde van heel mijn team
[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 25-05-2012 19:54 ]
Aan de laatste battlereport te zien zat hij de hele ronde zowat in een tank.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:53:
Complimenten aan deze gast !
Dat kan ook een hoop verklaren...
Voordat de DLC komt moet DICE toch eerst even wat patchen om de DLC toe te laten in de game.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:24:
Weer een nieuwe versie van BFF
[video]
BAN !!
Suppression fix
M26 fix
eind mei
Ik denk dat we eerst een patch krijgen en binnen een week erna de DLC.
Oh en BAN.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
kijk eens naar mijn score :D: http://battlelog.battlefi...how/32713766/1/542837036/
44 ribbons gehaalt en veel dingen geunlocked voor mijn dao-12
44 ribbons gehaalt en veel dingen geunlocked voor mijn dao-12
Als een baas!
Volgens mij is alleen nummer een hacks. Valt dus mee.
Er zit trouwens wel wat moois tussen.
Er zal ALTIJD een 'beste' wapen zijn voor een bepaalde map (gedeelte) of mode tenzij je all wapens 100% identiek maakt. Goede spelers vinden altijd het optimale wapen en zullen daarmee 9 van de 10 keer blijven winnen van 'mindere' spelers met 'mindere' wapens. Puur omdat ze de speelstijl aanpassen op de sterktes en zwaktes van het 'beste'wapen.MrDummy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:14:
De M16 is geen exploit en ook niet OP, er zijn voldoende situaties waarin andere wapens beter zijn.
Offtopic: als iemand ervaring heeft met magic bullet looks voor After Effects, kan diegene me dan ff een DM sturen met instructies hoe ik die shyt werkend kan krijgen??
Ben heel google en youtube al afgestruind maar niks lijkt te werken, heb al met mapjes zitten copy en pasten.
Als ik m voor Sony Vegas installeer doet ie het wel maar als ik AE aanvink verschijnt het niet bij de effects tab.
Alvast bedankt.
Ben heel google en youtube al afgestruind maar niks lijkt te werken, heb al met mapjes zitten copy en pasten.
Als ik m voor Sony Vegas installeer doet ie het wel maar als ik AE aanvink verschijnt het niet bij de effects tab.
Alvast bedankt.
Er is altijd wel gezeik, weetje hoe dat komt? Omdat serieuze pc gamers niet sporen. Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat je het NOOIT iedereen naar de zin kan maken. PC gamers die massaal zeiken, zoals je dat bijvoorbeeld op EA BF3 forums ziet, die sporen niet. Die mensen hebben geen reëel beeld meer van de werkelijkheid, en denken serieus dat een game developer een game precies zal maken zoals hun dat willen..A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:00:
[...]
Er zal ALTIJD een 'beste' wapen zijn voor een bepaalde map (gedeelte) of mode tenzij je all wapens 100% identiek maakt. Goede spelers vinden altijd het optimale wapen en zullen daarmee 9 van de 10 keer blijven winnen van 'mindere' spelers met 'mindere' wapens. Puur omdat ze de speelstijl aanpassen op de sterktes en zwaktes van het 'beste'wapen.
De M16 is geen exploit en ook niet OP, er zijn voldoende situaties waarin andere wapens beter zijn.
De werkelijkheid ligt dus duidelijk anders, en het is jammer dat veel pc gamers dat niet inzien..
Ik zou niet durven stellen dat het iets is van pc gamers, maar op de BF3 fora is het inderdaad wel lachen geblazen om de redenen die ze aanvoeren om veranderingen te eisen. Tegelijkertijd wordt er toch wel naar geluisterd, want de shitstorm aan klachten van de zgn 'jet whores' sinds de release tot de laatste patch hebben wel geleid tot nasty sterke jets.......Jovas schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:11:
[...]
Er is altijd wel gezeik, weetje hoe dat komt? Omdat serieuze pc gamers niet sporen. Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat je het NOOIT iedereen naar de zin kan maken. PC gamers die massaal zeiken, zoals je dat bijvoorbeeld op EA BF3 forums ziet, die sporen niet. Die mensen hebben geen reëel beeld meer van de werkelijkheid, en denken serieus dat een game developer een game precies zal maken zoals hun dat willen..
De werkelijkheid ligt dus duidelijk anders, en het is jammer dat veel pc gamers dat niet inzien..
Jets zijn eerder zwakker dan sterker geworden, maar jets nu vs. jets lauch zit amper verschil in. Dat lijkt alleen maar zo omdat er steeds meer mensen kunnen vliegen en er nog steeds tergend weinig mensen aan AA doen.
Jets zijn nu langer met elkaar bezig (cannon voor jet vs jet is minder geworden)
Heli's hebben betere defence tegen jets (lock on tijd voor heatseekers is flink omlaag gegaan al mag van mij de armor voor heli's tegen jetcannon ook wel iets omhoog)
Tanks is nog steeds (en eigenlijk altijd al zodra je enigzins goed kunt mikken) één run = kill (volle rocketpod + 3/4sec cannon)
MAA is sterker geworden op meerdere punten (ik weet dat er mensen zijn die denken dat ie waardeloos is maar dan gebruik je hem gewoon verkeerd of je equipt de verkeerde perks)
Jets zijn nu langer met elkaar bezig (cannon voor jet vs jet is minder geworden)
Heli's hebben betere defence tegen jets (lock on tijd voor heatseekers is flink omlaag gegaan al mag van mij de armor voor heli's tegen jetcannon ook wel iets omhoog)
Tanks is nog steeds (en eigenlijk altijd al zodra je enigzins goed kunt mikken) één run = kill (volle rocketpod + 3/4sec cannon)
MAA is sterker geworden op meerdere punten (ik weet dat er mensen zijn die denken dat ie waardeloos is maar dan gebruik je hem gewoon verkeerd of je equipt de verkeerde perks)
[ Voor 4% gewijzigd door Jay-P op 25-05-2012 21:52 ]
Het kanon van de MAA is zwakker geworden tegen jets, dat de aa missiles nu werken is leuk hoor maar een goeie piloot komt niet lang genoeg in range.Jay-P schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:50:
Jets zijn eerder zwakker dan sterker geworden, maar jets nu vs. jets lauch zit amper verschil in. Dat lijkt alleen maar zo omdat er steeds meer mensen kunnen vliegen en er nog steeds tergend weinig mensen aan AA doen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik weet vrij zeker dat zowel de FAA als de MAA cannons sterker zijn geworden alleen het punt is dat ze spread hebben toegevoegd, waar je dus voor de patch gewoon kon blijven sprayen gaat dat nu te koste van de accuracy, zodra je burst gaat gebruiken kan je veel meer damage doen.
Overigens is het niet alleen dat de missiles nu überhaupt werken maar ook van de MAA is de lock on tijd drastisch verlaagd en gaat ECM en flares je lock on niet meer ongedaan maken. Maw, je kan nu veel sneller na elkaar (dus eerst wachtend op de flares van de jet) twee rockets schieten en 9/10 keer heb je nu wel 1 hit, klein beetje cannon erachteraan en de jet is gedisabled.
Dat een goeie piloot dat vaak kan ontwijken ontken ik niet maar dat vind ik ook geen argument. Een goeie tankdriver kan ook een hele ronde ownen idem voor een goeie heli/gunner combo, so what. Het lijkt me niet de bedoeling om alles zo te nerven dat iedereen onafhankelijk van skill evenveel kans maakt.
Overigens is het niet alleen dat de missiles nu überhaupt werken maar ook van de MAA is de lock on tijd drastisch verlaagd en gaat ECM en flares je lock on niet meer ongedaan maken. Maw, je kan nu veel sneller na elkaar (dus eerst wachtend op de flares van de jet) twee rockets schieten en 9/10 keer heb je nu wel 1 hit, klein beetje cannon erachteraan en de jet is gedisabled.
Dat een goeie piloot dat vaak kan ontwijken ontken ik niet maar dat vind ik ook geen argument. Een goeie tankdriver kan ook een hele ronde ownen idem voor een goeie heli/gunner combo, so what. Het lijkt me niet de bedoeling om alles zo te nerven dat iedereen onafhankelijk van skill evenveel kans maakt.
20 new maps (across all 5 DLCs? 20 nieuwe maps? Tja, gelieve eerst 20 updates uit te brengen om de game wat beter te maken en dan pas aan die 20 maps beginnen?
More than 4 new game modes (across all 5 DLCs)
Ik hoop dat er iets unieks tussenzit.
- Conquest bestaat al sinds BF 1942 en BF2
- Rush sinds BFBC1
- TDM sinds BF3 (maar TDM is zo non-Battlefield...)
Ik hoop terug een geheel nieuw concept, zoals Rush ook nieuw was
Ik hoop dat er iets unieks tussenzit.
- Conquest bestaat al sinds BF 1942 en BF2
- Rush sinds BFBC1
- TDM sinds BF3 (maar TDM is zo non-Battlefield...)
Ik hoop terug een geheel nieuw concept, zoals Rush ook nieuw was
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 25-05-2012 22:26 ]
Dus 20 wapens, 10 van B2K en 10 van QC.
Dus geen nieuwe wapens meer na QC. Dammit, ik wil de G36 hebben voor assault.
Voor de rest ligt het aan de prijs of ik het neem. Als het een voordeelbundel is dan ja, anders nee.
Waren ze daar nou niet mee gekapt ? Hoop niet dat dat weer van die onzin assignments zijn.More than 30 new Assignments
Anyway, als het rond de 30-35 zal zijn koop ik het wel, 12,95 voor CQ vind ik namelijk nog wel te doen wbt prijs, al vind ik 10,-/7,50 een eerlijkere prijs voor 4 maps en 4 wapens.
Het werden toch 10 nieuwe wapens?Jay-P schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:03:
[...]
Waren ze daar nou niet mee gekapt ? Hoop niet dat dat weer van die onzin assignments zijn.
Anyway, als het rond de 30-35 zal zijn koop ik het wel, 12,95 voor CQ vind ik namelijk nog wel te doen wbt prijs, al vind ik 10,-/7,50 een eerlijkere prijs voor 4 maps en 4 wapens.
Mja ik reken dan even per dlc. Al weet ik niet of ik daar dan nog de B2K mapsvan af moet trekken.
Edit: oh wacht, je had het over de wapens. I dunno, dacht idd ook 10 weapons voor CQ.
Edit: oh wacht, je had het over de wapens. I dunno, dacht idd ook 10 weapons voor CQ.
[ Voor 41% gewijzigd door Jay-P op 25-05-2012 23:25 ]
Ik weet niet what the fuck er weer mis is met BF3, maar niemand gaat niet dood. SV98 at close range (2 meter) in de chest area is normaal gezien toch 1 hit kill? Mensen slaan erin om een schot daarvan, 2 magnum hits en een knife hitmarker te krijgen en nog 5% over te hebben.
Android developer & dürüm-liefhebber
Dus iedereen gaat dood?Mavamaarten schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:37:
Ik weet niet what the fuck er weer mis is met BF3, maar niemand gaat niet dood. SV98 at close range (2 meter) in de chest area is normaal gezien toch 1 hit kill? Mensen slaan erin om een schot daarvan, 2 magnum hits en een knife hitmarker te krijgen en nog 5% over te hebben.

Die nieuwe smiley.
eigenlijk zouden ze dat friendly fire mogen uit zetten.
als je een cheater hebt kun je hem tenminste zelf killen
en wat te denken van die c4 lovers. zij plakken het op je tankje je stapt uit staat op zelfde plaats als hun, ze laten de boel ontploffen jij dood en zij lekker spring in het veld...
als je een cheater hebt kun je hem tenminste zelf killen
en wat te denken van die c4 lovers. zij plakken het op je tankje je stapt uit staat op zelfde plaats als hun, ze laten de boel ontploffen jij dood en zij lekker spring in het veld...

..

edit: lol, dat topic is wel leuk om te lezen
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 26-05-2012 01:36 ]
ik burst gewoon hoor, maar als een jet recht op je af komt met rockets zie je geen flikker. voor de patch won je zo'n head to head altijd, nu is het nog maar de vraag.Jay-P schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:17:
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik weet vrij zeker dat zowel de FAA als de MAA cannons sterker zijn geworden alleen het punt is dat ze spread hebben toegevoegd, waar je dus voor de patch gewoon kon blijven sprayen gaat dat nu te koste van de accuracy, zodra je burst gaat gebruiken kan je veel meer damage doen.
en een flare maakt de lock effectief wel ongedaan, na de flare moet je nog 4 seconden ofzo wachten anders gaat de raket alsnog niet achter de jet aan. useless tegen redelijke piloten.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Dus, eindelijk eens de reconclass uitgespeeld. Duurde ook maar even.
Verwijderd
Jezus DAMN! Heb ondertussen al 6000 kills met de AEK waar ik altijd een flash supressor op stak om een beetje ninja stealth te spelen... maar ik voelde dat het dringend tijd was voor iets anders..
Ben nu sinds een dag overgeschakeld op de M16A3 met heavy barrel en MAN! Ik maak echt de ene kill na de andere.. Mijn aim was sowieso al redelijk goed maar met de AEK gingen ze moeilijker dood, ookal zat ik er recht op. Zeker op afstand en mijn magazijn was meestal al bijna op door slechts 1 kill. Met de m16a3 kan ik met gemak 3 in één magazijn neerschieten
Voor engineer ben ik ook overgestapt van de A-91 en SCAR naar de M4A1 en dat wapen is even godly zoals de m16a3
Ben nu sinds een dag overgeschakeld op de M16A3 met heavy barrel en MAN! Ik maak echt de ene kill na de andere.. Mijn aim was sowieso al redelijk goed maar met de AEK gingen ze moeilijker dood, ookal zat ik er recht op. Zeker op afstand en mijn magazijn was meestal al bijna op door slechts 1 kill. Met de m16a3 kan ik met gemak 3 in één magazijn neerschieten

Voor engineer ben ik ook overgestapt van de A-91 en SCAR naar de M4A1 en dat wapen is even godly zoals de m16a3
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 05:48 ]
Laat ze die nieuwe smiley's maar snel weer weg halen.
ik wil troll smileysAdmiralSnipe schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Laat ze die nieuwe smiley's maar snel weer weg halen.
Is deze niet troll genoeg dan? 

edit:
We really really really really need to go ontopic..
[ Voor 49% gewijzigd door Makkelijk op 26-05-2012 10:41 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
nee ik wil deze:Makkelijk schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:41:
Is deze niet troll genoeg dan?
edit:
Ik heb trouwens nog een tip voor de mensen die hun accuracy willen verhogen, ga in een 1000 ticket noshar canals TDM 32/48 players game en gebruik magnum 44. en m98b met acog sight en na verloop van tijd ga je echt merken dat je veel nauwkeuriger wordt!
ps: wat ik doe is gewoon lekker muziek op en battlefield heel zacht zetten dat ik er nog net iets van hoor, zodat je in een lekker flow komt
ps: wat ik doe is gewoon lekker muziek op en battlefield heel zacht zetten dat ik er nog net iets van hoor, zodat je in een lekker flow komt
[ Voor 22% gewijzigd door Robbertjan94 op 26-05-2012 11:45 ]
Een vraagje, ik heb sinds kort BF3, hiervoor had ik geen tijd i.v.m. de studie, maar ik vind het echt een super tof spel. Ik vroeg me alleen af of het spel nog leeft onder de GOTers. Ik zit nu op de teamspeak, en ik zie dat er bijna niemand op zit en het is een zaterdag.
M.a.w. heeft het nog zin om (betalend) lid te worden van de clan of wordt er nog maar weinig gespeeld?
M.a.w. heeft het nog zin om (betalend) lid te worden van de clan of wordt er nog maar weinig gespeeld?
Er spelen genoeg mensen nog BF3 bij GoT.krouwen schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:56:
Een vraagje, ik heb sinds kort BF3, hiervoor had ik geen tijd i.v.m. de studie, maar ik vind het echt een super tof spel. Ik vroeg me alleen af of het spel nog leeft onder de GOTers. Ik zit nu op de teamspeak, en ik zie dat er bijna niemand op zit en het is een zaterdag.
maak je maar niet druk. Sommige dagen is het rustig en vooral overdag.
Straks mijn kast maar openhalen
me processor is gewoon 70 graden, waardoor BF3 maar op 30 FPS draait ipv 60
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 26-05-2012 12:21 ]
shoot!!
helemaal de alien mee naar werk genomen.. rustigge dag.. idereen maar een tandje extra laten doen zodat ik kan spelen....
kapt mijn muis ermee :@:@
nu even snel een leen muis (hp standaard laser kreng)... daar gaat mijn dubbel xp..
helemaal de alien mee naar werk genomen.. rustigge dag.. idereen maar een tandje extra laten doen zodat ik kan spelen....
kapt mijn muis ermee :@:@
nu even snel een leen muis (hp standaard laser kreng)... daar gaat mijn dubbel xp..
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Mijn processor en graka tikken met dit weer ook al snel de 75 °C aan maar ik heb nog niet echt last gehad van framedrops.Pykow schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Er spelen genoeg mensen nog BF3 bij GoT.
maak je maar niet druk. Sommige dagen is het rustig en vooral overdag.
Straks mijn kast maar openhalen
me processor is gewoon 70 graden, waardoor BF3 maar op 30 FPS draait ipv 60
70 graden zou toch geen probleem moeten zijn voor een processor??
70c zou geen enkel probleem meoten zijn, of hij wordt zelfs 70c bij het terugklokken. Ik zou er toch wel een andere koeler opzetten dan, zelfs met dit weer komt een flink overgeclockte i5 niet boven de 45~50c uit. Me GPU daarintegen zit toch rond de 70.
En volgens mij is er iets mis met mijn PCI slot waar me WiFi insteekaart in zit. Gaat lekker als je willekeurig 1 seconde staat te uber laggen waarna het weer goed gaat. En ja, heb al een andere kaart gebruikt, was nog erger. Daar gaat het double XP weekend.
Ik heb ook soms last van lag spikes in BF3. En dit is pas sinds een paar maanden heb ik de indruk.DanielWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:55:
En volgens mij is er iets mis met mijn PCI slot waar me WiFi insteekaart in zit. Gaat lekker als je willekeurig 1 seconde staat te uber laggen waarna het weer goed gaat. En ja, heb al een andere kaart gebruikt, was nog erger. Daar gaat het double XP weekend.
Wat werkt bij mij: gewoon eens Alt Tabben naar bureaublad, en terug. Dan is het bij mij altijd opgelost.

Verwijderd
EA has confirmed the price of the upcoming Battlefield 3 Close Quarters DLC: the content pack will cost $15 on all platforms. Close Quarters includes 4 new maps, a new game mode, and 10 new weapons, including the AUG and SCAR assault rifles, and the SPAS-12 shotgun.
Regarding launch, the newest report suggests that Close Quarters will launch on June 1 for PlayStation 3 owners, and on June 11 for PC and Xbox 360 owners. EA and Sony have an agreement to bring Battlefield 3 DLC exclusively to the PS3 at least one week ahead of the other platforms.
http://bf3blog.com/2012/0...ming-june-1-priced-at-15/
Regarding launch, the newest report suggests that Close Quarters will launch on June 1 for PlayStation 3 owners, and on June 11 for PC and Xbox 360 owners. EA and Sony have an agreement to bring Battlefield 3 DLC exclusively to the PS3 at least one week ahead of the other platforms.
http://bf3blog.com/2012/0...ming-june-1-priced-at-15/
Ik heb het dus sinds de laatste origin patch. Dat zou ook nog kunnen en dat hoop ik maar want ik heb maar een PCI slot.Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:57:
[...]
Ik heb ook soms last van lag spikes in BF3. En dit is pas sinds een paar maanden heb ik de indruk.
Wat werkt bij mij: gewoon eens Alt Tabben naar bureaublad, en terug. Dan is het bij mij altijd opgelost.

En we gaan weer flink off topic.

15 dollar aka 15 euro, toch een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd 
maarja, ik koop hem waarschijnlijk toch wel omdat ik wel zin heb ik close quarters chaos, WP EA, WP

maarja, ik koop hem waarschijnlijk toch wel omdat ik wel zin heb ik close quarters chaos, WP EA, WP
Nee, word €12.99 net als B2K.kevz schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:05:
15 dollar aka 15 euro, toch een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd
Evengoed, teveel voor wat je krijgt. Laat ze eerst maar is het spel fatsoenlijk optimaliseren en bugs fixen. Niet dat er onderuit te komen valt want het spel is zo populair mensen schaffen het ondanks de iets te hoge prijs toch wel aan. Goede market strategy, wel duidelijk te zien dat EA hier achter zit
Komt toch echt een patch aan voor close quarters. Ze gaan de smoke etc aanpassen voor QC en dat kan alleen via een patch.kevz schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:08:
[...]
Evengoed, teveel voor wat je krijgt. Laat ze eerst maar is het spel fatsoenlijk optimaliseren en bugs fixen. Niet dat er onderuit te komen valt want het spel is zo populair mensen schaffen het ondanks de iets te hoge prijs toch wel aan. Goede market strategy, wel duidelijk te zien dat EA hier achter zit
Tja, en hoe lang heeft dat geduurd sinds launch?DanielWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Komt toch echt een patch aan voor close quarters. Ze gaan de smoke etc aanpassen voor QC en dat kan alleen via een patch.
Het is allemaal _net_ genoeg wat ze doen zodat mensen het blijven spelen ondanks dat het gewoon een buggy beta game is (naar mijn mening)
Niet dat ik me niet vermaak hoor want ik vind BF3 best een tof spel om casual tussendoor te spelen
Verwijderd
Vraag me trouwens af hoevel GB's dit weer zal inpakken? De laatste update was al een paar GB groot..
Pfft heb nog maar 30GB over op mijn SSD en ik ben echt zuinig
Pfft heb nog maar 30GB over op mijn SSD en ik ben echt zuinig
Of ze maken BFBC3 wel bugvrij bij de release.kevz schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:11:
[...]
Tja, en hoe lang heeft dat geduurd sinds launch?
Het is allemaal _net_ genoeg wat ze doen zodat mensen het blijven spelen ondanks dat het gewoon een buggy beta game is (naar mijn mening)
Niet dat ik me niet vermaak hoor want ik vind BF3 best een tof spel om casual tussendoor te spelen
Ja, dat word zeer waarschijnlijk de volgende.
Ik vind ook dat ze wat frequenter patches mogen uitbrengen.
Niet zozeer omdat ik me irriteer aan de M26 bug, want daar irriteer ik me niet aan. (gewoon Rush servers mijden).
Maar wél omwille van het feit dat het patch proces ten tijde van Battlefield 2 zoveel sneller was. Ik denk dat ze de PC geen voorkeursbehandeling willen geven en alle patches op PC en consoles gelijktijdig willen brengen... Bijgevolg de extreem lage wachttijden...
Maar voor de rest ben ik blij met BF3. Er is gewoon geen enkele andere shooter dat me zo kan blijven boeien, dus ik zal alle DLC zeker kopen.
edit: Niet dat ik narrow minded ben. Ik speel ook shooters zoals Deus Ex en Far Cry 2, maar de multiplayer is daar niet zo verslavend en je moet het dus hebben van de singleplayer.

Maar wél omwille van het feit dat het patch proces ten tijde van Battlefield 2 zoveel sneller was. Ik denk dat ze de PC geen voorkeursbehandeling willen geven en alle patches op PC en consoles gelijktijdig willen brengen... Bijgevolg de extreem lage wachttijden...
Maar voor de rest ben ik blij met BF3. Er is gewoon geen enkele andere shooter dat me zo kan blijven boeien, dus ik zal alle DLC zeker kopen.
edit: Niet dat ik narrow minded ben. Ik speel ook shooters zoals Deus Ex en Far Cry 2, maar de multiplayer is daar niet zo verslavend en je moet het dus hebben van de singleplayer.
[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 26-05-2012 13:20 ]
Een van de beste games de laatste tijd, want afgelopen jaren kwam er gewoon geen goede FPS shooter uit.Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:14:
Ik vind ook dat ze wat frequenter patches mogen uitbrengen.Niet zozeer omdat ik me irriteer aan de M26 bug, want daar irriteer ik me niet aan. (gewoon Rush servers mijden).
het was ieder jaar alleen maar CoD en daar had ik echt geen zin in.
vorig jaar eindelijk een nieuwe shooter die wel leuk is om te spelen.
Volgende game waar ik op zit te wachten is Grand theft auto
Ik ga in Juli GTA Vice City replayen. Back to sunsets and palm treesPykow schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:18:
[...]
Een van de beste games de laatste tijd, want afgelopen jaren kwam er gewoon geen goede FPS shooter uit.
het was ieder jaar alleen maar CoD en daar had ik echt geen zin in.
vorig jaar eindelijk een nieuwe shooter die wel leuk is om te spelen.
Volgende game waar ik op zit te wachten is Grand theft auto
Die Daniel gaf ook al aan dat het beleid momenteel gewoon niet super is als je er over na denkt. Je kan alles wat je veranderd testen op de pc en als dat goed werkt brengen naar de consoles. Dan hoeft dice minder vaak te patchen op de consoles omdat als ze patchen de patch gewoon goed werkt en al van te voren uitgebreid getest is. De enigste reden waarom er geen hotfixes komen is denk ik dat ze nog steeds moeten betalen aan Sony en Ms. Ik vind het dan toch vreemd als je game zo vaak verkocht heeft op beiden platformen dat je geen deal sluit net zoals call of duty EN zelfs minecraft dat je vaker mag updaten en niet elke keer hoeft voor te lappen.Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:14:
Ik vind ook dat ze wat frequenter patches mogen uitbrengen.Niet zozeer omdat ik me irriteer aan de M26 bug, want daar irriteer ik me niet aan. (gewoon Rush servers mijden).
De laatste patch van bf2 hebben ze inderdaad maar 4 jaar over gedaan .... en er zat volgens mij 2 jaar tussen de 1.4 - 1.5 ...Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:14:
Ok ok, 1.3 naar 1.4 ...
[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 26-05-2012 14:25 ]
Oh sh*t, we zitten nu op 1.4.charrel schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:50:
[...]
De laatste patch van bf2 hebben ze inderdaad maar 4 jaar over gedaan .... en er zat volgens mij 2 jaar tussen de 1.4 - 1.5 ...

Ja, maar die patch was dachtek om widescreen support toe te voegen + alle DLC werd gratis toencharrel schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:50:
[...]
De laatste patch van bf2 hebben ze inderdaad maar 4 jaar over gedaan .... en er zat volgens mij 2 jaar tussen de 1.4 - 1.5 ...
BF2 zit op 1.5 toch ? met hoge resolutie ondersteuning.
Link pleaseAsgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:25:
[...]
Ik ga in Juli GTA Vice City replayen. Back to sunsets and palm treesWel met een graphics mod zodat alles er veel beter uitziet
BF3 zit op 1.4, dus nog 2 jaar wachten als we vergelijken met BF2.Pykow schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:19:
BF2 zit op 1.5 toch ? met hoge resolutie ondersteuning.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.