Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Kijk, dat zocht ik, was benieuwd naar mijn screenshots :)
Heb er trouwens ook eentje tussen zitten die helemaal zwart is (onderin ergens), laadscherm-bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 06:55
Knijnemans schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Kijk, dat zocht ik, was benieuwd naar mijn screenshots :)
Heb er trouwens ook eentje tussen zitten die helemaal zwart is (onderin ergens), laadscherm-bug ofzo?
Ja want daar staat je naam ook niet bij

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:15:
[...]
Onderdeel van punkbuster is dat er regelmatig screenshots worden gemaakt, veel cheats intercepten die screen en geven een geheel zwart schem door. Zo is feitelijk niet te zien dat er wordt gescheat en hoe.
Hoe zit dat eigenlijk met firewalls dan?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Denk dat je dan zo een dropped packets error krijgt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:22
Ik kom ook best vaak mogelijke hackers tegen, nu net ook weer een gast met 4.59 k/d en elke keer als ik een hoekje om kwam had hij zowat een instant headshot.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:19:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met firewalls dan?
Volgens mij gaat dat gewoon over dezelfde port(s) en van programma's die je eerder toestemming hebt gegeven dus is een firewall niet echt im frage als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

GvanGiessen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:48:
Kijkende naar je stats

999 knifte kills das best indrukwekkend kom ik aan met mijn 200. voorderest speel je veel als sniper denk ik dan zijn die gasten op die kraan toch voer voor jou?
Eigenlijk is het meerendeel van die sniper kills vrij oud. Ik ben bezig met alle wapens naar 500 kills tillen, dus speel van alles wat. Ik vind het gewoon leuk om te knifen, dus daar richt ik me op. Dat loopt nogal eens slecht af, maar de voldoening van een vriend knifen en ze tegelijk op voice horen jammeren is gewoon te veel.

Als ik op een andere server zit waar iemand zit te crane campen dan zijn ze wel de mijne ja. Ik ben best rap met de sniper rifle, dus regelmatig liggen ze voordat ze een nieuwe spawnbeacon neer kunnen zetten. Dat doet echter niet af aan het feit dat het gewoon enorm laf is om ergens te gaan liggen campen waar men niet bij je kan komen om dat campen op gepaste manier kan afstraffen: een stuk staal in je mik of een pakketje C4 onder je reet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Dice moet die kranen gewoon vernietigbaar maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hahaha inderdaad. dat zou vet zijn zeg. Gewoon die crane opblazen..

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunt er toch gewoon een granaatje opgooien, als je weet dat er mensen opliggen? heb ik vaak genoeg kills mee gemaakt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:58:
kunt er toch gewoon een granaatje opgooien, als je weet dat er mensen opliggen? heb ik vaak genoeg kills mee gemaakt in ieder geval
Klopt, maar ook ervanaf schieten met vrijwel elke assault rifle vanuit elk punt op de map. Desalnietemin, behoorlijk lame actie om uberhaubt op de crane te willen zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:00:
[...]

Klopt, maar ook ervanaf schieten met vrijwel elke assault rifle vanuit elk punt op de map. Desalnietemin, behoorlijk lame actie om uberhaubt op de crane te willen zitten....
Dute TDM op neushaar kanalen zit vol met lame mensen. Spawn je, het eerste wat je ziet is een laser in je ogen en je bent dood door een support gast die op zijn gemak daar ligt of een sniper die daar zit. Dan rennen er nog zeker 1/3 van de mensen met een shotgun door de containers die je ook zo te pakken hebben omdat mikken niet echt uitmaakt. Maargoed ik heb het naar me zin die paar death die ik daar haal maak ik wel goed weet ik uit ervaring

Maar op een of andere marnier blijft he leuk om te spelen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:02
Ik heb een oplossing: geen tdm spelen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Het blijft leuk omdat de map ondanks alles redelijk gebalanceerd is. Je kunt met elke class op elke manier spelen en het goed doen. Vind het ook wel tof om met spawn beacon te parachuten en dan soms al 5 kills te hebben voordat je de grond raakt (RPG of m320 en granaten)

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 24-05-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Makkelijk schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:18:
Het blijft leuk omdat de map ondanks alles redelijk gebalanceerd is. Je kunt met elke class op elke manier spelen en het goed doen. Vind het ook wel tof om met spawn beacon te parachuten en dan soms al 5 kills te hebben voordat je de grond raakt (RPG of m320 en granaten)
C4 bombardement _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

don't forget the claymores... :)

De ideale manier om je servicestar en medal te halen.

[ Voor 47% gewijzigd door MeagaShira op 24-05-2012 14:22 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Kan dat met claymores??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Wat kan met claymores....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Vanuit je parachute neergooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

ja dat kan. hetzelfde als een nade werpen, c4 en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
[...]

Dute TDM op neushaar kanalen zit vol met lame mensen. Spawn je, het eerste wat je ziet is een laser in je ogen en je bent dood door een support gast die op zijn gemak daar ligt of een sniper die daar zit. Dan rennen er nog zeker 1/3 van de mensen met een shotgun door de containers die je ook zo te pakken hebben omdat mikken niet echt uitmaakt. Maargoed ik heb het naar me zin die paar death die ik daar haal maak ik wel goed weet ik uit ervaring

Maar op een of andere marnier blijft he leuk om te spelen
TDM is fantastisch, het maakt me niet zoveel uit waar iemand mee speelt of waar iemand campt. Accuracy en reactievermogen in combinatie met een hoog RPM wapen wint rondes. Het tempo waar de meeste mensen BF3 op spelen ligt vrij laag, ook op TDM, daardoor kan je veel mensen overrompelen omdat ze simpelweg niet verwachten dat iemand altijd naar voren loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Had gedacht dat het net zo als een T-UGS zou werken.. Gebruik ze nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

TDM vind ik inderdaad ook telkens leuker worden alleen ik merk wel dat op het moment dat ik een paar potjes TDM heb gespeeld en daarna conquest ga spelen dat ik dan een stuk slechter ben.... :(
TDM speel ik behoorlijk agressief en dat voer ik dan door in cq. Beetje dom van me en ik moet dan echt weer even omschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ik speel altijd veel te agressief... Soort van high risk high reward :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
MeagaShira schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:33:
TDM vind ik inderdaad ook telkens leuker worden alleen ik merk wel dat op het moment dat ik een paar potjes TDM heb gespeeld en daarna conquest ga spelen dat ik dan een stuk slechter ben.... :(
TDM speel ik behoorlijk agressief en dat voer ik dan door in cq. Beetje dom van me en ik moet dan echt weer even omschakelen.
Valt inderdaad tegen als je vervolgens op conquest als een soort rambo een gebouw binnenloopt om vervolgens te constateren dat het een stuk rustiger is, door een camper neergelegd te worden en weer een eind te moeten lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Even een kort offtopic vraagje.
Heb net Dxtory (versie 2.0.111) geinstalleerd als mogelijke vervanger van fraps (oude versie uit 2010).
Draaide net even een HDD benchmark en zag dat mn schijf gemiddeld op zo'n 75 MB/sec uitkwam.
Heb ooit eens gelezen dat je het beste een schijf van 100 MB/s of sneller kon hebben.
Dus een vraag aan degenen die ook Dxtory gebruiken: hoe snel is jullie schijf in de benchmark van Dxtory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:30:
[...]

TDM is fantastisch, het maakt me niet zoveel uit waar iemand mee speelt of waar iemand campt. Accuracy en reactievermogen in combinatie met een hoog RPM wapen wint rondes. Het tempo waar de meeste mensen BF3 op spelen ligt vrij laag, ook op TDM, daardoor kan je veel mensen overrompelen omdat ze simpelweg niet verwachten dat iemand altijd naar voren loopt.
Gedeeltelijk mee eens. Vergeet niet dat ik nu al mijn games als recon speel met een sniper rifle. Uit ervaring weet ik dat de supression van die dingen verschikkelijk erg is en dus heb ik niet zo'n hoog RPM gehalte te hebben. Als ik een beetje mijn best doen sta ik wel in de top 10. Dat heeft dan wel te maken met mijn accurarcy en reactievermogen. Dus daar ben ik het me eens maar veel RPM maakt niet echt uit. Die is in combinatie met damage wel redelijk gelijk.

Het maakt me weinig uit waar mensen campen maar wel als deze mensen 100% op je spawnpunten zitten te campen. Zoals bij de waterramp in het water gaan staan zodat je voor hun spawnedt of op bij de treinrails achter tegen het hek gaan liggen. dat vind ik gewoon laag spel

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
AdmiralSnipe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:38:
Heb net Dxtory (versie 2.0.111) geinstalleerd als mogelijke vervanger van fraps (oude versie uit 2010).
Draaide net even een HDD benchmark en zag dat mn schijf gemiddeld op zo'n 75 MB/sec uitkwam.
Heb ooit eens gelezen dat je het beste een schijf van 100 MB/s of sneller kon hebben.
Dus een vraag aan degenen die ook Dxtory gebruiken: hoe snel is jullie schijf in de benchmark van Dxtory?
Ik heb gewoon gemeten met hd tune, 110 MB/s op het eerste stukje, zakt af tot 70 bij de binnenste sectoren, is een 1TB 7200rpm schijf.

overigens kan je met dxtory's codecs ook met een veel lagere bitrate opnemen, maar dat zal of mindere kwaliteit of meer processorkracht kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
haarbal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Ik heb gewoon gemeten met hd tune, 110 MB/s op het eerste stukje, zakt af tot 70 bij de binnenste sectoren, is een 1TB 7200rpm schijf.

overigens kan je met dxtory's codecs ook met een veel lagere bitrate opnemen, maar dat zal of mindere kwaliteit of meer processorkracht kosten.
Ik heb dus een 1TB 5400 RPM schijf, wat best wel traag is vandaag de dag.
Maar ik zal zo even testen dan kom ik er vanzelf wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Er wordt hier veel teveel gewhined door ('goede') spelers. Als je goed bent, reken je ook wel af met een sniper op een crane. Lekker belangrijk.

Anderen proberen weer voordeel te halen door altijd in dezelfde squad te spelen of met TS aan. Zo is er altijd wat ' oneerlijks'.

Gewoon spelen en niet zoveel zeiken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Ik heb dus een 1TB 5400 RPM schijf, wat best wel traag is vandaag de dag.
Maar ik zal zo even testen dan kom ik er vanzelf wel achter.
Een 5400 rpm schijf als primaire system schijf is sowieso niet zo slim. Nu niet, gisteren niet, een jaar geleden niet en ook drie jaar geleden niet.

5400 rpm schijven zijn maar goed in één ding: goedkope opslag; zowel in aanschaf als gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Een 5400 rpm schijf als primaire system schijf is sowieso niet zo slim. Nu niet, gisteren niet, een jaar geleden niet en ook drie jaar geleden niet.

5400 rpm schijven zijn maar goed in één ding: goedkope opslag; zowel in aanschaf als gebruik
zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet. Het is merkbaar, maar zeker geen wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:56:
[...]

zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet. Het is merkbaar, maar zeker geen wereld van verschil.
In Windows en voor de meeste spellen maakt het echt een wereld van verschil tussen een trage 5400 en snelle 7200 schijf, maar voor BF 3 waag ik het ook wel te betwijfelen.

Zelf heb ik twee loeisnelle schijven in RAID 0 die perfect gedefragmentered zijn en ik ben helemaal niets sneller, sterker nog vaak trager, in het laden van maps dan vrienden met vergelijkbare pc's met enkele 72k schijven....

Sinds de beta lijkt het laden wel 2x zo lang te duren en ik snap er geen klap van. M'n windows is behoorlijk gestript en goed onderhouden dus daar zou het niet aan moeten liggen. Zit te twijfelen om toch eens een algehele reïnstall te proberen al kan ik absoluut niet bedeken wat daar anders/sneller van zou moeten worden/zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Bij mij is na een reinstall van windows het laden van BF3 langzamer geworden... Snap er niks van :P

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberwarmacine op 24-05-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Dat krijg je dus als je geen zelfbouw systeem neemt.
Heb 2 HDD's van 1 TB per stuk met elk 5400 RPM in mn PC zitten en ze zijn niet het snelste van het snelste kan ik wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:20:
[...]

In Windows en voor de meeste spellen maakt het echt een wereld van verschil tussen een trage 5400 en snelle 7200 schijf, maar voor BF 3 waag ik het ook wel te betwijfelen.

Zelf heb ik twee loeisnelle schijven in RAID 0 die perfect gedefragmentered zijn en ik ben helemaal niets sneller, sterker nog vaak trager, in het laden van maps dan vrienden met vergelijkbare pc's met enkele 72k schijven....

Sinds de beta lijkt het laden wel 2x zo lang te duren en ik snap er geen klap van. M'n windows is behoorlijk gestript en goed onderhouden dus daar zou het niet aan moeten liggen. Zit te twijfelen om toch eens een algehele reïnstall te proberen al kan ik absoluut niet bedeken wat daar anders/sneller van zou moeten worden/zijn.
heb je die RAID0 ruimte ook nodig? anders zou je kunnen overwegen om het spul in RAID1 (mirror) te zetten, die heeft nog steeds de sequentiele leessnelheid van RAID0 maar veel betere random acces prestaties. Je verliest alleen je schrijfsnelheid.

Een flinke sloot ram en je pc niet uitzetten (maar sleep) helpt ook, dan houdt windows de bf3 data gebufferd in het ram geheugen.

[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 24-05-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:24:
[...]

heb je die RAID0 ruimte ook nodig? anders zou je kunnen overwegen om het spul in RAID1 (mirror) te zetten, die heeft nog steeds de sequentiele leessnelheid van RAID0 maar veel betere random acces prestaties. Je verliest alleen je schrijfsnelheid.

Een flinke sloot ram en je pc niet uitzetten (maar sleep) helpt ook, dan houdt windows de bf3 data gebufferd in het ram geheugen.
Interessant punt, maar die miliseconden snellere ramdom access zou toch niet moeten kunnen verklaren dat ik seconden later in BF3 ben? Helemaal als alle BF3 files strak bij elkaar geclusterd zijn?

Andere optie zou kunnen zijn dat meer geheugen zou kunnen helpen, maar mijn 4 gb komt in de verste verte nooit vol. Het is mij een raadsel, helemaal omdat er ook mensen sneller zijn met evenveel geheugen en langzamere proc's die sneller laden. Vooral omdat het in de Beta dus wel vloog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Interessant punt, maar die miliseconden snellere ramdom access zou toch niet moeten kunnen verklaren dat ik seconden later in BF3 ben? Helemaal als alle BF3 files strak bij elkaar geclusterd zijn?

Andere optie zou kunnen zijn dat meer geheugen zou kunnen helpen, maar mijn 4 gb komt in de verste verte nooit vol. Het is mij een raadsel, helemaal omdat er ook mensen sneller zijn met evenveel geheugen en langzamere proc's die sneller laden. Vooral omdat het in de Beta dus wel vloog....
Prik er eens 4GB ram bij. Dat doet wonderen voor je load speed. BF3 houd nou eenmaal van RAM en VRAM. BF3 is net koekiemonster maar dan voor ram. :+ (oh en ook voor GPU shaders, CPU kernen en hoge clocks van beide)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RAM hangt ook erg af van de settings bij mijn weten. Ik kom makkelijk boven de 5GB bij tijd en wijle.

Maar als je alles op low en of lage resolutie speelt zal het ws stuk lager zijn.

Dus gewoon eerst even testen op een zware 64player buitenmap voordat je geld uitgeeft. (sowieso werkt meer ram alleen op 64bits OS, ook niet onbelangrijk. :P )

[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2012 15:55 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
[...]

memory use

bijna niks open, 7GB vol, als ik gister battlefield heb gespeeld staan er gewoon een paar maps in memory. Alles wat "standby" is zie je niet met de task manager.

de mensen die sneller zijn met een 7200rpm schijf zullen waarschijnlijk meer ram hebben. het is niet alsof het langzamer wordt bij raid0, behalve misschien bij pure random acces, maar dat is een map laden niet.

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 24-05-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 11:30
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:20:
Daar mag je trots op zijn! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

ik ben een racistisch server tegen gekomen: Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/oarqmg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

hardcoresmurf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:22:
ik ben een racistisch server tegen gekomen: [afbeelding]
Ook wel eens gehad.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
als nederlander heb je ook niks te zoeken op een australische server, kijk naar die ping man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 10:37
AdmiralSnipe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:38:
Ergens oud 2dehands schijfje op de kop tikken als het enkel daarvoor moet dienen, kan je dxtory via de rawcap gewoon op beide schijven tegelijk laten schrijven, ik schrijf naar 3 schijven tegelijk, heb nooit hinder van iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:46:
[...]

Prik er eens 4GB ram bij. Dat doet wonderen voor je load speed. BF3 houd nou eenmaal van RAM en VRAM. BF3 is net koekiemonster maar dan voor ram. :+ (oh en ook voor GPU shaders, CPU kernen en hoge clocks van beide)
Er 'even' 8 GB bijprikken is wel een kostbaar grapje wat snel richting 100 euro kost (DDR2 1066 en ja, ik ben al bezig in de price watch :P ) aangezien ik er al 4x 1 Gb in heb. An sich geen ramp, maar ik geloof niet direct in dat ik er voor 100 euro meer prestaties uit haal aangezien ik die 4GB nog nooit volgezien heb en ik nagenoeg nooit swaps zie.

De rest is overigens al behoorlijk overgeclocked ;)
haarbal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:58:
[...]

bijna niks open, 7GB vol, als ik gister battlefield heb gespeeld staan er gewoon een paar maps in memory. Alles wat "standby" is zie je niet met de task manager.

de mensen die sneller zijn met een 7200rpm schijf zullen waarschijnlijk meer ram hebben. het is niet alsof het langzamer wordt bij raid0, behalve misschien bij pure random acces, maar dat is een map laden niet.
Zo ver kom ik dus absoluut niet, mijn windows kaal gebruikt nog lang geen Gb, na opstarten is het meestal 18%/19% memory in use. Dus doe daar nog 200 firefox (ruim) bij en 110 skype dan nog zou er nog bijna 3 gb over zijn voor BF3. Daarbij speel ik alles op low en laden mensen die ook 4 gb hebben beduidend sneller, heel vaag allemaal, vooral omdat het alleen speelt met bf3.
Snorro schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Daar mag je trots op zijn! :Y)
Lol, het klonk juist zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
hehe lol als wij op onze server mensen met een ping van over de 300 hebben krijgen ze ook netjes een kick. Dat kan heel de server beinvloeden.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Mijn server kom je ook niet op vanuit bepaalde landen hoor. Ik heb geen trek in mensen met pings van 250+

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
MueR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:50:
[...]

Mijn server kom je ook niet op vanuit bepaalde landen hoor. Ik heb geen trek in mensen met pings van 250+
inderdaad ik zou dit geen racisme noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

erwin10 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:51:
[...]

inderdaad ik zou dit geen racisme noemen :)
maar ik speel wel vaker op australische server met een ping van 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
waarom eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

ik zoek meestal gewoon servers met de gamemode en map die ik wil. en vaak zijn dat buitenlandse servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
hardcoresmurf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Ik denk eerder een Oostenrijkse server, want de latency naar Australië is gewoon al 100ms. En in het engels lijkt de vertaling Oostenrijk best wel op Australië :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Freezerator schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:55:
[...]

Ik denk eerder een Oostenrijkse server, want de latency naar Australië is gewoon al 100ms. En in het engels lijkt de vertaling Oostenrijk best wel op Australië :)
ik weet het verschil tussen australia en austria wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
hardcoresmurf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:52:
[...]

sneller dan het licht, damn, waar kan je zo'n verbinding krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
als ik bepaalde voorkeuren selecteer heb ik nogsteeds 3 pagina's europese servers :)
wat speel je ., squad rush ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik doe eigenlijk altijd "set region" filter en dan alleen Europa met Georgie en Cyprus uitgevinkt. Zit zelf ook niet te wachten op servers met hoge pings. Aanbod genoeg wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
valt me trouwens op dat ze in rusland wel erg veel metro spelen.. met hoge tickets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Er 'even' 8 GB bijprikken is wel een kostbaar grapje wat snel richting 100 euro kost (DDR2 1066 en ja, ik ben al bezig in de price watch :P ) aangezien ik er al 4x 1 Gb in heb. An sich geen ramp, maar ik geloof niet direct in dat ik er voor 100 euro meer prestaties uit haal aangezien ik die 4GB nog nooit volgezien heb en ik nagenoeg nooit swaps zie.

[...]

Zo ver kom ik dus absoluut niet, mijn windows kaal gebruikt nog lang geen Gb, na opstarten is het meestal 18%/19% memory in use. Dus doe daar nog 200 firefox (ruim) bij en 110 skype dan nog zou er nog bijna 3 gb over zijn voor BF3. Daarbij speel ik alles op low en laden mensen die ook 4 gb hebben beduidend sneller, heel vaag allemaal, vooral omdat het alleen speelt met bf3.

[...]

Mensen met meer RAM verbruiken ook meer geheugen in een kale windows.
dat komt omdat windows meer kan inladen in je interne geheugen, waardoor je systeem sneller kan reageren.
in verhouding doen ze allemaal het zelfde. in mijn laptop waar ik nu heel veel programma's en verbindingen heb openstaan verbruikt nu 2GB van de 4GB.
Thuis heb ik 6GB en verbruikt mijn pc al standaard 1,5 GB zonder dat ik iets heb openstaan.
Nee geen achtergrond programma's ;) pc is 2,5 week geleden opnieuw geïnstalleerd op een SSD ;)

maar FB 2.0 engine staat bekend om zijn geheugen verbruik. of hoe dice dat heeft gezegt.
De meeste engines laden hun plaatjes pas in, wanneer het nodig is een soort van live streaming.
Wij hebben het live streaming verlaagd en laden veel meer plaatjes in je geheugen en VRAM. zodat de game stabieler en sneller kan lopen. Zonder deze technologie was het vrij lastig om gebouwen etc op te laten blazen en zowel lucht als ground er goed uit te laten zien. BF3 laat nog niet alles zien wat Frosebite 2.0 kan.
Close quaters heeft kleinere maps, dus kunnen ze meer spektakel op het scherm laten zien.
Helaas kunnen ze niet alles op het geheugen laten afvangen wat ze moeten namelijk ook de xbox360 en PS3 ondersteunen.De PC is ons hoofdplatform .

Later is dus gebleken dat sony veel geld heeft betaald en dat PS3 overal een week eerder erbij kan ;)

en dus omdat Frosebite 2.0 veel met het geheugen doet, is het niet onverstandig om een geheugen update uit te voeren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

There is you're problem. En wat er niet is kan BF3 ook niet gebruiken. Ik kom namelijk over de 4GB als ik BF3 speel. (high op 1440x900 reso. Ja dat is laag en ik denk dat er binnekort een AMD7950 in de PC komt) :Y)
Het lijkt wel alsof BF3 bij 4GB gewoon niet al je RAM vol laat lopen om een map te laden. Best wel slim eigenlijk. Laat je de map, zit je op 4GB en dan draait je game voor geen meter omdat je geen RAM meer hebt voor de game. (de eerste secondes dan) ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Weet iemand nog efficiënte settings voor Dxtory??
Heb net een ronde geDx't maar de footage is super choppy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

erwin10 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:13:
als ik bepaalde voorkeuren selecteer heb ik nogsteeds 3 pagina's europese servers :)
wat speel je ., squad rush ofzo :)
squad dm op metro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal

Ik zou er ook geen cent meer aan uitgeven. Gewoon op den duur upgraden naar een 1155 setje met een i5 K proc en 8GB ram.
AdmiralSnipe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:35:
je moet even uitzoeken waar je bottleneck zit. Als je processorkracht te kort komt kan je bijvoorbeeld battlefield op een frame limiter zetten om processortijd vrij te maken. Als je harde schijf niet snel genoeg is zal je een codec met een lagere bitrate moeten kiezen, als je battlefield van dezelfde schijf draait zou ik zorgen dat je niet meer dan 15MB/s weg hoeft te schrijven aangezien je schrijfacties de hele tijd onderbroken worden.

[ Voor 34% gewijzigd door haarbal op 24-05-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ik gebruik de standaard DXtory Video Codec, dan ff settings aanklikken (blokje rechts naast video codec dropdown menu) en heb dan YUV420(2x2) medium quality en compress aangevinkt.

Neem tegenwoordig op in 720p aangezien meeste mensen dat nog steeds het meest gebruiken op youtube, scheelt je ook weer wat tijd met encoden en uploaden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xant0r op 24-05-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- verkeerde topic -

[ Voor 87% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2012 17:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DanielWW2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:25:
[...]

There is you're problem. En wat er niet is kan BF3 ook niet gebruiken. Ik kom namelijk over de 4GB als ik BF3 speel. (high op 1440x900 reso. Ja dat is laag en ik denk dat er binnekort een AMD7950 in de PC komt) :Y)
Het lijkt wel alsof BF3 bij 4GB gewoon niet al je RAM vol laat lopen om een map te laden. Best wel slim eigenlijk. Laat je de map, zit je op 4GB en dan draait je game voor geen meter omdat je geen RAM meer hebt voor de game. (de eerste secondes dan) ;)
Lijkt me best aannemelijk. Maar dan gebruikt ie dus de swapfile wat zeker het verschil in snelheid kan verklaren..
[...]

[...]

[...]

100 eur voor DDR2 lijkt me redelijke kapitaalvernietiging. Kijk evt. liever in V&A.

Beter nog, spaar om te updaten naar een nieuwere pc. Alhoewel Haswell volgend jaar een beter moment is denk ik, als je het nog even vol houdt.

Maar heb je nou een 64bits OS of 32bits want 32bits kan niet meer dan iets van 3 a3.5gb addresseren.
LOL. Je was van de BF3 aardbodem verdwenen en nu deze post hahaha _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2012 17:56 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsu is still alive!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke CPU heb je?

Ik ben quasi zeker dat het aan je tragere HDD zal liggen...
Mijn CPU is waarschijnlijk de oudste van alle BF3 Gotters :P A good old and dusty Intel Q6600 3.0 Ghz.

Maar ik heb nooit slowdowns. Maar feit is: ik heb een SSD.
Bij die benchmark haal ik 179 MB/sec, dus das een groot verschil ;)

Betreffende het RAM verhaal:
ik heb 4 GB RAM.
Bij opstarten PC zit ik meestal rond de 1.3 GB zonder iets te openen.
Als ik BF3 speel (op Conquest 64p) dan zit ik nooit aan mijn limiet. Ik denk dat totaal verbruik dan rond de 3.5 GB komt te zitten.
Ook bij Alt-Tabben heb ik niet echt grote vertraging, dus das teken dat er niet teveel geswapt moet worden (wegens geheugengebrek).

Ben nog niet van plan om 4 GB bij te kopen, hoewel het wel relatief goedkoop is. :)
Ik zit nog met een wat ouder moederbord en heb dus DDR2.
Zolang alle games vloeiend draaien, ga ik niet even 4 GB RAM van het oude DDR2 type bijkopen voor die ene Battlefield game. :P Want volgende jaar ben ik toch van plan nieuw moederbord + DDR3 RAM + nieuwe CPU te kopen.
Kans is groot dat de next gen consoles er dan stilaan aankomen, en dan kunnen ook PC games ineens veel zwaardere "minimum specs" krijgen waardoor een upgrade sowieso nodig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:20:
[...]

Mensen met meer RAM verbruiken ook meer geheugen in een kale windows.
dat komt omdat windows meer kan inladen in je interne geheugen, waardoor je systeem sneller kan reageren.
in verhouding doen ze allemaal het zelfde. in mijn laptop waar ik nu heel veel programma's en verbindingen heb openstaan verbruikt nu 2GB van de 4GB.
Thuis heb ik 6GB en verbruikt mijn pc al standaard 1,5 GB zonder dat ik iets heb openstaan.
Nee geen achtergrond programma's ;) pc is 2,5 week geleden opnieuw geïnstalleerd op een SSD ;)

maar FB 2.0 engine staat bekend om zijn geheugen verbruik. of hoe dice dat heeft gezegt.
De meeste engines laden hun plaatjes pas in, wanneer het nodig is een soort van live streaming.
Wij hebben het live streaming verlaagd en laden veel meer plaatjes in je geheugen en VRAM. zodat de game stabieler en sneller kan lopen. Zonder deze technologie was het vrij lastig om gebouwen etc op te laten blazen en zowel lucht als ground er goed uit te laten zien. BF3 laat nog niet alles zien wat Frosebite 2.0 kan.
Close quaters heeft kleinere maps, dus kunnen ze meer spektakel op het scherm laten zien.
Helaas kunnen ze niet alles op het geheugen laten afvangen wat ze moeten namelijk ook de xbox360 en PS3 ondersteunen.De PC is ons hoofdplatform .

Later is dus gebleken dat sony veel geld heeft betaald en dat PS3 overal een week eerder erbij kan ;)

en dus omdat Frosebite 2.0 veel met het geheugen doet, is het niet onverstandig om een geheugen update uit te voeren.
Dat snap ik helemaal maar toch... Mijn in-game performance is top-notch al zeg ik het zelf, 80 fps+ met uitzondering van enorme madness (tanks, explosies en veel infantry tegelijk op Karkand) maar ik heb nog nooit een dip beneden de 55 gezien.

VRAM is sowieso het probleem niet met mijn settings.

Het hele pre-load gebeuren snap ik volkomen, maar aangezien ik niet zo gekke veel doe op deze pc buiten BF3 om is er niet zoveel anders te prefetchen en het verklaart mij nog niet het enorme prestatieverschil ten opzichte van de Beta waar er niet zoveel aan de engine veranderd is lijkt me. Ietwat verschil kan ik begrijpen maar het is echt meer dan 10 seconden verschil alleen al op Metro Rush.
DanielWW2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Het verschil in bandbreedte met DDR 3 is minimaal en dat kan nooit zoveel seconden verklaren en het is alleen het initiële laden wat zo lang duurt, zoals gezegd heb ik in-game geen enkel probleem. Ook is de schijfactiviteit minimaal tijdens het laden wat ik zo vaag vind als hij de hele tijd van en naar het geheugen moet laden en ik haal die 4GB dus al nooit. Ook het verschil ten opzichte van andere pc's die ook maar 4 GB hebben en verder mindere specs blijf ik maar raar vinden.
haarbal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:40:
[...]
Ik zou er ook geen cent meer aan uitgeven. Gewoon op den duur upgraden naar een 1155 setje met een i5 K proc en 8GB ram.
Dit denk ik dus ook, met uitzondering van het laden van BF3 is deze C2Q 9550 @ 4 ghz nog meer dan goed genoeg en ik zoek het probleem dus ook nog niet in de hardware.
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:54:
[...]

Lijkt me best aannemelijk. Maar dan gebruikt ie dus de swapfile.

[...]

100 eur voor DDR2 lijkt me redelijke kapitaalvernietiging. Kijk evt. liever in V&A.
Beter nog, spaar om te updaten naar een nieuwere pc. Alhoewel Haswell volgend jaar een beter moment is denk ik, als je het nog even vol houdt.

Maar heb je nou een 64bits OS of 32bits want 32bits kan niet meer dan iets van 3 a3.5gb addresseren.
Precies wat mij dus zo vreemd overkomt, er wordt niet geswapped voor zover ik kan zien dus ik zoek het niet direct in het geheugen, ook omdat alt-tabben direct gaat en ik ook niet hoef te wachten om tijdens het spelen andere programma's op te starten.

100 euro voor 8gb performance DDR2 is via de pricewatch btw :) Nieuw zijn de prijzen nog veel naarder :+

Overigens heb ik 64bt win7 en ben ik niet geheel onbekend met het tweaken en optimaliseren van windows, mijn pc draait een stuk soepeler dan menig i5/i7 systeem wat ik gezien heb dus ik ben nog niet bezig met een nieuwe pc. Zonde van het geld :)
Asgaro schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:03:
[...]

Welke CPU heb je?

Mijn CPU is waarschijnlijk de oudste van alle BF3 Gotters :P A good old and dusty Intel Q6600 3.0 Ghz.

ik heb 4 GB RAM.
Als ik BF3 speel (op Conquest 64p) dan zit ik nooit aan mijn limiet. Ik denk dat totaal verbruik dan rond de 3.5 GB komt te zitten.
Ook bij Alt-Tabben heb ik niet echt grote vertraging, dus das teken dat er niet teveel geswapt moet worden (wegens geheugengebrek).

Ben nog niet van plan om 4 GB bij te kopen, hoewel het wel relatief goedkoop is. :)
Zolang alle games vloeiend draaien, ga ik niet even 4 GB RAM bijkopen voor die ene Battlefield game. :P Want volgende jaar ben ik toch van plan nieuw moederbord + DDR3 RAM + nieuwe CPU te kopen.
Kans is groot dat de next gen consoles er dan stilaan aankomen, en dan kunnen ook PC games ineens veel zwaardere "minimum specs" krijgen waardoor een upgrade sowieso nodig wordt.
Ik zit op een Q9550 @ 4 Ghz en voor de rest deel ik jouw verhaal compleet ware het niet dat ik die 1,3 GB dus niet eens haal, nog geen 750 MB om precies te zijn :) Ik wacht ook wel even op de nieuwe consoles eer ik ga updaten.

Het blijft een mysterie voor mij, het is ook absoluut geen ramp want ik ben nog altijd ruim op tijd in een map, maar ik wil zo graag begrijpen HOE het nou precies zo komt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
[...]

Welke CPU heb je?

ik heb 4 GB RAM.

Zolang alle games vloeiend draaien, ga ik niet even 4 GB RAM van het oude DDR2 type bijkopen voor die ene Battlefield game. :P Want volgende jaar ben ik toch van plan nieuw moederbord + DDR3 RAM + nieuwe CPU te kopen.
Zo dankzij mij zijn we weer lekker offtopic gegaan! >:)
Maar ik denk ook dat het door mijn harde schijf komt dat de footage zo schokkerig was.
Daar komt ook nog bij dat ik zowel Dxtory als BF3 op de D drive heb staan en de footage ook op D opsla, dus die schijf moet zowel BF3 als het opnemen tegelijk handlen wat wss ook invloed heeft op de framerate van de footage.
Denk niet dat het aan mn andere hardware ligt: i7 920, HD5850 en 6 GB Ram moet wel genoeg zijn toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:07:
[...]

Ik zit op een Q9550 @ 4 Ghz en voor de rest deel ik jouw verhaal compleet ware het niet dat ik die 1,3 GB dus niet eens haal, nog geen 750 MB om precies te zijn :) Ik wacht ook wel even op de nieuwe consoles eer ik ga updaten.

Het blijft een mysterie voor mij, het is ook absoluut geen ramp want ik ben nog altijd ruim op tijd in een map, maar ik wil zo graag begrijpen HOE het nou precies zo komt. O-)
Ik haal ongeveer 750 à 800 MB na BF3 af te sluiten. :) Dat toont dus dat Windows automatisch toch wat files of whatever prefetcht als je je PC opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb die CPU ook nog steeds hoor, heb er al bijna 8 jaar lol van. Bij mij loopt hij zelfs nog op stockspeed van 2.4 ghz aangezien het B3 stepping is. Ik heb er echter wel 8 gb ddr3 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:21:
[...]

Ik heb die CPU ook nog steeds hoor, heb er al bijna 8 jaar lol van. Bij mij loopt hij zelfs nog op stockspeed van 2.4 ghz aangezien het B3 stepping is. Ik heb er echter wel 8 gb ddr3 bij.
Mijn heb ik in 2007 gekocht, dus heb ook nog de B3 stepping (ipv de nieuwere G0). Mijn CPU cores zitten op ongeveer 50 - 60 °C bij normal load. (cooler Scythe Infinity) Dit is wel relatief hoog voor normal load, maar ik heb nog nooit last gehad instabiliteit dus hou het daar maar bij :)
En nu met dat warm weer zet ik gewoon mijn fans van mijn case op High als het moet.

Ik kan je wel aanraden om te overclocken. Het zou toch de bottleneck op je grafische kaart wat kunnen verminderen waardoor je meer fps zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blogs.battlefield....-dice-close-quarters-vfx/

Volgens mij wil DICE de consoles gewoon vermoorden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt er nog iemand BF3 ? begin beetje ziek te worden van de hoeveelheid noobs die niet pushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik krijg de hele tijd: Could not join server ()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhmmm start BF 3 orgin op kreeg een melding dat er een nieuwere versie te downloaden is, wil ik die instaleren zegt die van , zit al erin ????
Toch maar instaleren ??

ff oftopic,
iemand die in of vlakbij Breda woont?
Heb mn nieuwe PC onderdelen in huis maar zou heel graag wel iemand erbij willen hebben die dat PC zelf bouwen gewent is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:04:
hhmmm start BF 3 orgin op kreeg een melding dat er een nieuwere versie te downloaden is, wil ik die instaleren zegt die van , zit al erin ????
Toch maar instaleren ??

ff oftopic,
iemand die in of vlakbij Breda woont?
Heb mn nieuwe PC onderdelen in huis maar zou heel graag wel iemand erbij willen hebben die dat PC zelf bouwen gewent is ??
kom uit de buurt van breda ;) alleen val ik wel op vrouwen dus kom uit tilburg en niet breda :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet niet op mij "vallen "hoor . :o
En ik val ook niet op (jonge) mannen. :o >:)
En ik zoek geen date . :+
Tilburg mij wel bekent, ik heb 30 jaar in Oisterwijk gewoond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik wil even aan toevoegen dat sfeer op servers met no-explosions-regels vaak slecht is.
Vooral Conquest Metro gaat erg veel mis:
- game breaking met M67 gooien (rond B vlag) zodat ene team kant ineens veel doden vallen en zaak wordt omgedraaid. Dit is oneerlijke verloop van zaken door regels te gaan breken, eigenlijk misbruik, om M67 tegenaan te gooien en kun je niks meer aan doen omdat jij netjes speelt en anderen juist niet.
- cheaters zijn er overal, om regels te omleiden en door te breken
- grove taal en gemopper om regels breken, en vooral: "JIJ DOET DAT OOK, DUS IK DOE OOK HET" zodat regels alsmaar overtreden worden.
- admins zijn vaak automatisch, niet altijd human admin aanwezig. Kicken gebeurt weinig met M67.
- Met kicken worden de fouten in game niet goedgemaakt, bv ruimte geven
- zelden lezen de spelers de regels .... bijna altijd gooien ze gelijk M67
- teveel noobs....
- als admin weg is ..... dan gelijk M67 gooien!
- veelvuldig gebruik van ongebalanceerde wapens zoals Dart. "Het is fout van BF3/Dice, niet mijn fout!" is bekende smoesje.

Ik zou bijna zeggen: zolang BF3 geen speciale server features kent om verboden wapens uit te schakelen zijn de regels praktisch nutteloos, niet iedereen speelt eerlijk en verpesten de spel sfeer.

Het is echt ongelooflijk hoeveel spelers graag regels willen overtreden om game te winnen.
Een aantal wapens zijn ook niet goed gebalanceerd, Dart is bekendste glitched wapen. Bijna altijd one-shot.
Ik ben er steeds kwaad om hoe vaal regels worden verbroken. Dat is geen spelen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Hmm blijkbaar moet ik Dxtory op low quallity zetten om een FPS van rond de 40 FPS te krijgen bij 1680x1050 resolutie.
Hoe doen jullie dat trouwens als je een bepaalde clip uit een match willen hebben voor bijvoorbeeld een montage?
Bij Fraps bewaarde ik gewoon het stukje waar de desbetreffende killstreak of iets anders in zat en verwijderde ik de andere delen (Fraps splitst alle footage op in stukjes van 4GB).

Ga denk ik ook nog een nieuwere versie van Fraps proberen om te kijken of die wat efficiënter te werk gaat dan de versie uit 2010 die ik nu gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel dan ook geen Conquest op Metro... :/

[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-05-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

wat duurt een montage maken lang zeg :o

maar mijn jihad jeep montage komt er wel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
MrDummy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:39:
Ik wil even aan toevoegen dat sfeer op servers met no-explosions-regels vaak slecht is.
Vooral Conquest Metro gaat erg veel mis:
- game breaking met M67 gooien (rond B vlag) zodat ene team kant ineens veel doden vallen en zaak wordt omgedraaid. Dit is oneerlijke verloop van zaken door regels te gaan breken, eigenlijk misbruik, om M67 tegenaan te gooien en kun je niks meer aan doen omdat jij netjes speelt en anderen juist niet.
- cheaters zijn er overal, om regels te omleiden en door te breken
- grove taal en gemopper om regels breken, en vooral: "JIJ DOET DAT OOK, DUS IK DOE OOK HET" zodat regels alsmaar overtreden worden.
- admins zijn vaak automatisch, niet altijd human admin aanwezig. Kicken gebeurt weinig met M67.
- Met kicken worden de fouten in game niet goedgemaakt, bv ruimte geven
- zelden lezen de spelers de regels .... bijna altijd gooien ze gelijk M67
- teveel noobs....
- als admin weg is ..... dan gelijk M67 gooien!
- veelvuldig gebruik van ongebalanceerde wapens zoals Dart. "Het is fout van BF3/Dice, niet mijn fout!" is bekende smoesje.

Ik zou bijna zeggen: zolang BF3 geen speciale server features kent om verboden wapens uit te schakelen zijn de regels praktisch nutteloos, niet iedereen speelt eerlijk en verpesten de spel sfeer.

Het is echt ongelooflijk hoeveel spelers graag regels willen overtreden om game te winnen.
Een aantal wapens zijn ook niet goed gebalanceerd, Dart is bekendste glitched wapen. Bijna altijd one-shot.
Ik ben er steeds kwaad om hoe vaal regels worden verbroken. Dat is geen spelen meer.
Ik speel zelf geregeld op een 64 Metro conquest server waar men automatisch gekilled word bij gebruik van de 'verboden' wapens en bij de 2e keer volgt een automatische kick :) Grove taal, ach dat gebeurd in elke server ;)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb vandaag na een lange tijd weer eens even gespeeld , het verbaasde me gelijk eigenlijk al dat er nog steeds geen hotfix is voor de mass. En ik moet zeggen dat de game weer super vet is maar aan de andere kant ook niet want er zitten gewoon te veel dingen in die niet kloppen. Ik heb nog steeds het gevoel dat de game het best was voor de back to karkand patch. En begrijp me niet verkeerd er zijn een aantal aangename balance updates gedaan. Maar ik vind het o zo jammer dat dice niet gewoon voor de patches een aantal fanatieke battlefield 3 spelers dingen laat testen voordat ze het uitbrengen.

Ik hoop eigenlijk dat er een grote update bij de nieuwe dlc zit. (ik weet niet hoe dit werkt van volgens Dice zelf de mensen die aan de patch werken en aan de dlc werken aparte teams). Want wat ik zie van de dlc trailers kan het echt vet worden, maar ik ga het niet kopen als die suppression nog precies hetzelfde werkt en iedereen maar met die mass rond loopt te sproeien dan is er voor mij niks aan in ieder geval.

Of zijn er mensen die hier anders over denken het nu allemaal wel prima vinden zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

DanielWW2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:42:
[...]
Speel dan ook geen Conquest op Metro... :/
Mooie comment heb jij. Regels breken vind je zeker leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Houdt het even gezellig, dit topic is al zo vaak naar de knoppen gegaan. Er zijn inderdaad genoeg servers waar je gewoon gekilled wordt als je een verboden wapen gebruikt dus ik denk dat het ook een beetje aan de serverbeheerder ligt. Er zijn vast wel metro servers die auto killen.

Ik ben trouwens in 30 uur ongeveer 3x met een M26 glitch gekilled dus zo groot is het probleem ook niet lijkt me :P

[ Voor 17% gewijzigd door Makkelijk op 24-05-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrDummy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:03:
[...]

Mooie comment heb jij. Regels breken vind je zeker leuk?
Ik speel niet eens Conquest op metro...
Die map is een gigantische explosievenspam en al je "klachten" komen vrijwel alleen op die map in die gamemode voor. Verder is de Metro discussie al zo vaak gevoerd hier met hetzelfde resultaat. If you don't like, don't play...
Oh en Conquest op Metro is feitelijk voor noobs dus dan moet je niet komen klagen dat er allemaal noobs zijn die met granaten gooien of de Dart bug gebruiken. En ja, de Dart is zielig om te gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Daarom proberen er aantal servers met regels om geen grenades te gebruiken. Maar ja, mensen kunnen niet regels lezen en gaan de boel verpesten. Deze mensen denken alleen maar aan eigen plezier en niet aan spel plezier. Jammer. Regels opleggen kan iedereen, maar mensen houden gewoon niet aan.

Metro is zeker heftige map, dat ben ik mee eens. Weinig uitwijk routes, heel krap. Net alsof je in een flessenhals zit te vechten. De emotes kunnen heel hoog oplopen tussen ongebalanceerde wapens en noobs.

Het is wel 1 van de weinige maps waar je veel punten kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrDummy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:50:
Daarom proberen er aantal servers met regels om geen grenades te gebruiken. Maar ja, mensen kunnen niet regels lezen en gaan de boel verpesten. Deze mensen denken alleen maar aan eigen plezier en niet aan spel plezier. Jammer. Regels opleggen kan iedereen, maar mensen houden gewoon niet aan.

Metro is zeker heftige map, dat ben ik mee eens. Weinig uitwijk routes, heel krap. Net alsof je in een flessenhals zit te vechten. De emotes kunnen heel hoog oplopen tussen ongebalanceerde wapens en noobs.

Het is wel 1 van de weinige maps waar je veel punten kan scoren.
Geen admin, geen autokick = 90% laat de regels voor wat het is.
Dat ik me wel aan de regels van een server hou en aan general rules zoals niet de Dart glitch gebruiken is een tweede. Verder vind ik een granaat verbod alleen wel te extreem. Dart, M320 en RPG verbieden, oke maar de granaat gaat mij te ver. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:40
Dankzij jou heb ik dit bericht gezien en heb ik getracht mijne eerste commentary erover te maken en wat blijkt: een retweet van d0n7bl1nk (50K subs ofzo) :D Ondanks dat het lang niet een super goede commentary is ben ik er toch wel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Dankzij jou heb ik dit bericht gezien en heb ik getracht mijne eerste commentary erover te maken en wat blijkt: een retweet van d0n7bl1nk (50K subs ofzo) :D Ondanks dat het lang niet een super goede commentary is ben ik er toch wel blij mee!
[video]
20% van de YT monniez please. :P
Verder moet ik zeggen dat het voor een eerste commentary zo slecht niet is. Dat het meer op Engels dan NL lijkt is namelijk al heel wat. Alleen een tikje zenuwachtig/monotoon maar dat heeft vrijwel iedereen in het begin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:54:
LOL. Je was van de BF3 aardbodem verdwenen en nu deze post hahaha _/-\o_
Dacht dat ik in het Diablo 3 topic zat :+ Maar zodra de DLC komt of een nieuwe patch ga ik weer BF3 spelen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:52:
[...]

Dacht dat ik in het Diablo 3 topic zat :+ Maar zodra de DLC komt of een nieuwe patch ga ik weer BF3 spelen :)
See you in about 2 weeks then. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:52:
[...]

LOL. Als je maar niet hier weer de boel komt opruien.... ;) :P >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:07:
[...]

Juist wel, word het weer interessant hier. O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:07:
[...]

oOo oOo

O, en wat is dat hier: nieuw emoticon :)F ? Nu nog een Belgische versie aub!
IK EIS EEN BELGISCHE OF DIT IS REGELRECHTE DISCRIMINATIE :( :(
:P

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 24-05-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:49:
[...]

oOo oOo

O, en wat is dat hier: nieuw emoticon :)F ? Nu nog een Belgische versie aub!
Moet België eerst een eens EK of WK halen. ;)

Pagina: 1 ... 200 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.