l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:28:
edit: en trouwens als ik infantry only had gespeeld was ik nooit onder de 1.5 uit gekomen. Ik zoek UITDAGING en dat was het voor mij om de jets te masteren en ja: DAT geeft me een heel (!) goed gevoel, niet de K/D zozeer...
Same.

Ik ga gerust een halve minuut lang in een kraan klimmen of twee minuten omlopen om een sniper te knifen, dat is voor mij veel meer waard dan zo'n stom getalletje van SPM of K/D. Ik vind het leuk om te zien dat ze constant vooruit gaan, maar ik speel er absoluut niet naar.
Ook voertuigen goed leren beheersen kost veel tijd waarin je weinig punten scoort.
Om over het leren spelen van TDM op hardcore maar niet te spreken. 
Het loont zich uiteindelijk wel. Misschien niet direct in kills, hoewel dat er ook steeds meer worden, maar in tactisch inzicht: je weet dan ook steeds beter hoe moeilijk het voor de tegenstander is om een bepaalde actie uit te halen in een bepaald voertuig, en je kunt dergelijke acties dan steeds effectiever blokkeren.
Als je niet tegen campers kunt, moet je geen Battlefield spelen, en al helemaal geen admin worden. Als je werkelijk last hebt van campers, speel je zelf niet goed. Als je gekilld wordt door een zogenaamde camper, loop je om en knife je hem, of als hij op een onbereikbare plek ligt, pak je een voertuig, je sniper rifle of de M320.
Maar ja, maak dat die losers die niet tegen hun verlies kunnen maar eens wijs. Ik speelde eergisteren een potje TDM, waarbij een level-40-er van de tegenpartij na letterlijk iedere death "CAMPER!" in de chat tikte. Toen ik daar wat van zei en 'm vervolgens ging opjagen, verliet 'ie de server.
Ik ben verder in heel mijn "Battlefield-carrière" amper echte campers tegengekomen. Ten eerste lenen de maps zich zelden voor authentiek campen dankzij de vele wegen om een bepaald punt te bereiken (dat gedrocht van een Metro daargelaten...), en daarnaast is het "je tactisch ergens ophouden" gewoon een spelelement. Als je een overmacht tegenover je hebt, kun je beter een paar tellen wachten om vervolgens de vlag weer te cappen (of ze in de rug te schieten

) in plaats van de bij voorbaat verloren strijd full-frontal aan te gaan.
[
Voor 20% gewijzigd door
CodeCaster op 24-05-2012 11:18
]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?