Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:38:
[...]

Aha, bedankt! Had de zelfde vraag gesteld op de officiele facebook page en dit kreeg ik als antwoord:
"Hi Dennis. We certainly appreciate your anticipation, however at this time, we do not have an exact date. Looking forward to the up-close and personal fire-fights? ^sd"

Ze willen het natuurlijk officieel houden..

Zie er trouwens wel naar uit, is eerste keer dat ik meerdere keren zal betalen voor een spel. Heb het maandelijks betalen voor Wow en meerdere malen betalen van CoD altijd dom gevonden, gewoon puur een manier om geld uit iemand zijn zakken te halen maar voor dit spel heb ik het spijtig genoeg wel over, en dat weten ze maar al te goed
Ik weet niet of het al bekend is, ik heb het hier in elk geval nog niet voorbij zien komen, maar Close Quarters is al te koop by MyCom voor € 12,95, heel schappelijke prijs!

Even afwachten wat Premium gaat kosten, maar als dat alleen via Origin gekocht kan worden dan wordt dat hem sowieso niet.

Man, wat ben ik toe aan nieuwe wapens, ik heb het idee dat het nu weer redelijk status quo is in-game qua wapens en attachments, het mag wel weer even opgeschud worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:04:

Man, wat ben ik toe aan nieuwe wapens, ik heb het idee dat het nu weer redelijk status quo is in-game qua wapens en attachments, het mag wel weer even opgeschud worden :)
Iedereen met de M16A3 ja...
Ik hoop dat de ACR er verandering in kan brengen. Ik verwacht namelijk een wapen van rond de 850RPM met zeer lage recoil. Kijken wat die doet tegen de M16A3. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:22
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:04:
[...]

Ik weet niet of het al bekend is, ik heb het hier in elk geval nog niet voorbij zien komen, maar Close Quarters is al te koop by MyCom voor € 12,95, heel schappelijke prijs!

Even afwachten wat Premium gaat kosten, maar als dat alleen via Origin gekocht kan worden dan wordt dat hem sowieso niet.

15 dollar dus dan is 12.95 euro wel netjes, vaak wordt het in Europa dan gewoon 15 euro.

http://battlefieldo.com/t...ers-30-no-its-a-lie.5706/

[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-05-2012 21:34 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:33:
[...]

15 dollar dus dan is 12.95 euro wel netjes, vaak wordt het in Europa dan gewoon 15 euro.

http://battlefieldo.com/t...ers-30-no-its-a-lie.5706/
Als je in google het volgende typt: "15 usd to euro" krijg je toch wel netjes 11.778563 Euros te zien hoor. Dus die 12,95 euro klopt gewoon. Maar het gebeurt inderdaad erg vaak dat ze er dan van gaan profiteren en in Europa toch evenveel te vragen als in USD. Wat dus eigenlijk niet eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:08:
[...]

Iedereen met de M16A3 ja...
Ik hoop dat de ACR er verandering in kan brengen. Ik verwacht namelijk een wapen van rond de 850RPM met zeer lage recoil. Kijken wat die doet tegen de M16A3. ;)
De ACR was mijn favoriet wapen in CoD MW2. :)
En die cross hair is echt epic. Hoop dat DICE dezelfde neemt.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-123131-1268073289.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

nee man, je ziet veel te weinig door dat ding!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:48:
[...]

[afbeelding]
Ga daar maar niet van uit. Ik weet nu eigenlijk al dat DICE hun default sight erop gooien. Dus die van de MK11 MOD 0 of de P90. ;)
Oh en MW2. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iets gevonden voor unlimited ammo:

Je killt een support guy, je pakt zijn gear, drop een ammopack en dan pak je terug je eigen gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:01:
[...]

Ga daar maar niet van uit. Ik weet nu eigenlijk al dat DICE hun default sight erop gooien. Dus die van de MK11 MOD 0 of de P90. ;)
Oh en MW2. :')
I know :') maar heb even mn stats bekeken:
Heb slechts +- 100 uur in MW2 en dan bij release BFBC2 onmiddellijk overgestapt naar die game hoor :P
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/statswakoopa.JPG

I feel proud for abandoning CoD :Y)

(btw, "Battlefield" betekent daar de tijd van BF2 én BF3 samen dus daarom staat dat zo hoog)

edit: en vooraleer iemand vraagt met welke tool je dat allemaal trackt: http://social.wakoopa.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 22-05-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:40
Oh come Asgaro, die stats zijn beschamend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:56:
Oh come Asgaro, die stats zijn beschamend :P
Lawl, en ik dacht dat dit al veel was, als ik dat allemaal is goed bekijk :P

Maar ik speel nog andere games ook he. Maar natuurlijk zijn de MP shooters mijn favorieten en steken die er bovenaan uit ;)

GTA IV: 34u
Anno 1404: 32u
Fallout 3: 31u
The Witcher 2: 31u
Deus Ex Human Revolution: 25u
Far Cry 2: 25u
MoH Airborne: 18u
GTA SA: 13u (feitelijk veeel meer, maar toen had ik die tracker nog niet)
Left 4 Dead: 13u
Bioshock: 12u
Metro 2033: 11u
(MoH Allied Assault en Pacific Assault ook zeeer veel, maar had tracker niet...)

Dat zijn zowat mijn andere meest gespeelde games, dus zo loopt het wel op in uurtjes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 22-05-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:35:

Je killt een support guy, je pakt zijn gear, drop een ammopack en dan pak je terug je eigen gear :)
Nou dat had nog niemand bedacht. ;)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik ben weer klaar voor de avond. Lekker gespeeld met Awesome en Knijnemans, Superwashandje en DrDDAY die overging wel heel vaak door mij is afgeschoten. Dank u voor de 5 nemesis ribbons die ik op je heb gescoord in een game. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja, je kon wel zien wat de beste squad was...:P ik denk nog steeds dat een goede squad je eigen score ook omhoog helpt door op de goede momenten op de goede plek te zijn.

wel goed gespeeld overigens!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:59

Phntm

Tlingelingeling

Hmm mijn uurtjes... http://www.xfire.com/profile/wolfxsoul/

Heb veel CoD4 en MW2 gespeeld met een clan. :( Ik zet nu al mijn tijd in BF3. :D
Maar tot 30 mei speel ik niet. Examens. Lawl,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:35:

Welkom bij Battlefield. ;)

Dat is overigens niet het enige nut van kits oppakken, wat ik verder zelden iemand zie doen. Even een medic-kitje pakken om mensen snel te reviven, recon pakken voor een T-UGS / MAV als het druk is maar je niet weet waar precies, support voor de ammo en de engineer ... nou ja, die hoef ik nooit op te pakken, want die speel ik altijd zelf al. :P Het kan ook wel eens goed van pas komen wanneer je kogels op zijn.

Net héérlijk gespeeld op Oman, m'n team was dik aan het verliezen, stonden al met iets van 800/300 achter en uiteindelijk met 97 tickets over toch gewonnen dankzij een goede squadmate, wij waren telkens achter de linies de vlaggen aan het cappen terwijl onze teammates telkens met de heli probeerden op de gebouwen bij E te komen om vanaf daar te liggen snipen. :')

Laat die air-jongens maar met elkaar spelen, dan zorg ik wel dat de tanks niet ver komen. >:)

[ Voor 69% gewijzigd door CodeCaster op 23-05-2012 00:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Dit laat nog eens zien dat een goede pilot en een overpowerd jet een match kan verzieken.
Leuk voor je stats, maar niet leuk voor de match.
Jay-P schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:36:
[...]

Anders kijk je nog is ff goed wie nou eigenlijk die match heeft gewonnen en met welke score ;)
Exact! Heb ik ook al eerder vermeld. Zulke scores zijn geen uitzondering meer met de jets bij mij en ik ben er nog niet om gebanned of gekicked en dat komt denk ik omdat veel jet/chopper pilots niet echt in dienst van het team vliegen maar veel voor zichzelf (hoeveel tanks en choppers je ook uitschakelt en hoe veel je ook spot waar je team best veel aan heeft). De rest doet het echte werk, het cappen van de flags, op de grond en die bepalen wie er wel of niet wint. Ik kan me de dag niet meer herinneren dat ik een slechte K/D ratio had maar bijna elke ronde eindigt bij mij in verlies omdat je wel je team helpt met het uitschakelen van de armour van de tegenstander maar de infantry het laat afweten.

Dus nee, hier is maar weer eens mee bewezen dat een goede jet piloot HEEL irritant kan zijn voor de tegenstander maar bij lange na niet altijd het verschil uitmaakt tussen verliezen of winnen.

[ Voor 10% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-05-2012 08:13 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:10:
[...]

[...]

Exact! Heb ik ook al eerder vermeld. Zulke scores zijn geen uitzondering meer met de jets bij mij en ik ben er nog niet om gebanned of gekicked en dat komt denk ik omdat veel jet/chopper pilots niet echt in dienst van het team vliegen maar veel voor zichzelf (hoeveel tanks en choppers je ook uitschakelt en hoe veel je ook spot waar je team best veel aan heeft). De rest doet het echte werk, het cappen van de flags, op de grond en die bepalen wie er wel of niet wint. Ik kan me de dag niet meer herinneren dat ik een slechte K/D ratio had maar bijna elke ronde eindigt bij mij in verlies omdat je wel je team helpt met het uitschakelen van de armour van de tegenstander maar de infantry het laat afweten.

Dus nee, hier is maar weer eens mee bewezen dat een goede jet piloot HEEL irritant kan zijn voor de tegenstander maar bij lange na niet altijd het verschil uitmaakt tussen verliezen of winnen.
Een goede jet of heli pilot is het halve werk de mensen op de grond moeten ook goed hun werk doen. Ik heb wel op het moment dat de jets in mijn team hun jets tanks etc snel uitschakelen ik zo snel mogelijk probeer de vlaggen te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Uit mijn ervaring is het juist dat de mensen die in de air beter zijn meestal verliezen, de reden lijkt mij omdat de degene die aan het verliezen zijn toch maar als infantry gaan spelen. En op alleen kills win je het niet je moet ook de vlaggen hebben.

EDIT: dit gebeurt lang niet altijd natuurlijk, als je echt beter bent kill je alles en iedereen met je heli of jet. En win je de pot ook gewoon.

Wat ik me wel afvraag aan de jet piloten hier, is het makkelijk voor jullie om een infantry neer te schieten? Heb soms in sommige servers dat jets mij constant killen terwijl ik in dekking zit of gewoon ren. Vraag me dan echt af of ze cheaten of niet. In een heli is het makkelijk maar ik vraag me af of dat met een jet ook zo is, en dan heb ik het over het boordkanon.

[ Voor 53% gewijzigd door Facenoise op 23-05-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
^ vraag ik me inderdaad ook af. Soms word ik wel heel vaak gekilled door een jet, zelfs als ik in een gebouw zit ofzo.

En ik ben zelf ook nog eens heel slecht met jets, dus ik kan er weinig aan doen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
erikvandenberg schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:35:
Uit mijn ervaring is het juist dat de mensen die in de air beter zijn meestal verliezen, de reden lijkt mij omdat de degene die aan het verliezen zijn toch maar als infantry gaan spelen. En op alleen kills win je het niet je moet ook de vlaggen hebben.

EDIT: dit gebeurt lang niet altijd natuurlijk, als je echt beter bent kill je alles en iedereen met je heli of jet. En win je de pot ook gewoon.

Wat ik me wel afvraag aan de jet piloten hier, is het makkelijk voor jullie om een infantry neer te schieten? Heb soms in sommige servers dat jets mij constant killen terwijl ik in dekking zit of gewoon ren. Vraag me dan echt af of ze cheaten of niet. In een heli is het makkelijk maar ik vraag me af of dat met een jet ook zo is, en dan heb ik het over het boordkanon.
Het richten kan nog wel eens lastig zijn, je gaat snel over dat poppetje heen. Als je goed richt is dat poppetje binnen 0.01 seconden dood :9

Rockets zijn een heel ander verhaal. Je hebt er een aantal nodig om inf te doden maar raken is erg simpel.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyberwarmacine op 23-05-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Cyberwarmacine schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Het richten kan nog wel eens lastig zijn, je gaat snel over dat poppetje heen. Als je goed richt is dat poppetje binnen 0.01 seconden dood :9

Rockets zijn een heel ander verhaal. Je hebt er een aantal nodig om inf te doden maar raken is erg simpel.
Het probleem wat ik alleen heb is dat de tijd dat je een poppetje gaat zien en de tijd die je hebt om hem dood te schieten eigenlijk veel te klein is? Je gaat iemand pas zien op 1000 meter ofzo? En met de jet heb je niet eens de tijd om 2-3 rockets af te schieten. Of ligt dat aan mijn onkunde met de jet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41

het is meer zo dat een team dat goed is in de lucht (team A) er voor zorgt dat het ander team (Team B ) geen tanks of andere voertuigen heeft. en team A zal dus ook altijd meer tanks op de grond hebben.
Team B heeft dan meer engineers nodig, en legt daarom weer vaker af man tegen man.
team A heeft dan wel iets minder infantry, maar op 32vs32 en hoger gaat je het verschil in infantry niet echt merken

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
tof! deze had ik nog niet gevonden..
nu ook een weekje of anderhalf aan het spelen,
ik vind hem wel ERG goed, maar voor een knap recon wapen, moet je al heel veel punten hebben..

gewoon on rustig te levellen, vind ik de map: norshar canals wel grappig, tussen alle containers..

zoiezo volgende week back to karkand downloaden..

wat zijn nu de wapens die ECHT iets toevoegen ?
m26 mass als shotgunn bijvoorbeeld, ik zuig echt keihard met dat kreng

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

erikvandenberg schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Het probleem wat ik alleen heb is dat de tijd dat je een poppetje gaat zien en de tijd die je hebt om hem dood te schieten eigenlijk veel te klein is? Je gaat iemand pas zien op 1000 meter ofzo? En met de jet heb je niet eens de tijd om 2-3 rockets af te schieten. Of ligt dat aan mijn onkunde met de jet?
Soms wel en soms niet. Ik begin al te spotten vanaf het moment dat ik weer naar beneden duik. Ik hoor dan meteen al "yeah we have an enemy soldier" maar zie hem nog niet, dus ik blijf door spotten en dan zie je hem idd pas op het laatst. Dan is het vaak met het boordkanon heel simpel hem uit te schakelen (uiteraard rem ik de hele tijd als ik naar beneden duik om me extra tijd te geven). Rocketpods gaat nog simpeler maar die vuur ik vaak af als (ik denk) iemand anders hem gespot heeft en hij dus voor mij al halverwege de duikvlucht zichtbaar is. Dan is een kill met die 14 rockets bijna gegarandeerd :)

[ Voor 4% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-05-2012 13:18 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:17:
[...]

Soms wel en soms niet. Ik begin al te spotten vanaf het moment dat ik weer naar beneden duik. Ik hoor dan meteen al "yeah we have an enemy soldier" maar zie hem nog niet, dus ik blijf door spotten en dan zie je hem idd pas op het laatst. Dan is het vaak met het boordkanon heel simpel hem uit te schakelen (uiteraard rem ik de hele tijd als ik naar beneden duik om me extra tijd te geven). Rocketpods gaat nog simpeler maar die vuur ik vaak af als (ik denk) iemand anders hem gespot heeft en hij dus voor mij al halverwege de duikvlucht zichtbaar is. Dan is een kill met die 14 rockets bijna gegarandeerd :)
Ja in de chopper doe ik dat ook en lukt het me ook, alleen met de jet heb ik er te weinig tijd voor omdat hij te snel vliegt. Maar blijkbaar ligt het dus gewoon aan mijn onkunde in de jet :+ en cheaten die gasten dus toch niet en zijn ze gewoon goed. Thanks voor de opheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Ja in de chopper doe ik dat ook en lukt het me ook, alleen met de jet heb ik er te weinig tijd voor omdat hij te snel vliegt. Maar blijkbaar ligt het dus gewoon aan mijn onkunde in de jet :+ en cheaten die gasten dus toch niet en zijn ze gewoon goed. Thanks voor de opheldering!
Face, ik denk dat er meer gecheat wordt dan we denken hoor... bekijk anders maar eens een paar filmpjes op Youtube. Degoutant dat soort zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
erikvandenberg schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Mesh quality op ultra zetten schijnt wel te werken hiervoor. Voor mij is dit bijna niet speelbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Cyberwarmacine schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Mesh quality op ultra zetten schijnt wel te werken hiervoor. Voor mij is dit bijna niet speelbaar helaas.
Ik vergeet dit altijd tot op het punt dat we het er weer over hebben en dan denk ik hmzzz toch maar weer gaan kijken (insert vergeet).

Zat net voor de grap eens te kijken op die cheat websites wat nou allemaal mogelijk is. En met sommige cheats kan je dus iedereen overal zien enz.. Oftewel ze kunnen wel ''sneaky'' cheaten. Maar damn wat is het toch duur voor bv een maand. Kan niet begrijpen dat sommige mensen dat ervoor over hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Wat zijn de prijzen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 06:55
Asgaro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:03:
[...]

Maar ik speel nog andere games ook he. Maar natuurlijk zijn de MP shooters mijn favorieten en steken die er bovenaan uit ;)

(MoH Allied Assault en Pacific Assault ook zeeer veel, maar had tracker niet...)

Dat zijn zowat mijn andere meest gespeelde games, dus zo loopt het wel op in uurtjes ;)
Geen Anno 2070?
Asgaro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:48:
[...]

[afbeelding]
Inderdaad dat was een heerlijk wapen in CoD MW2. Alleen als sniper kun je die twee geweldige snipers niet laten liggen. De .50 cal en de Intervention M200. Die mis ik wel in battlefield.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
20 tot 35 dollar per maand, werkt via een abbo als ik het goed gezien heb. Hoeveel cheats je krijgt ligt van het abbo af. Maar als je die filmpjes eens kijkt snap je ook veel beter wat mogelijk is en spot je eventueel cheaters veel eerder. Ik stond in ieder geval verbaast te kijken met wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Dat is best lekker binnenkomen voor die gasten dan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Je moet er wel een spel voor kunnen hacken, en continu in de gaten houden wat de developers en punkbuster doen dus ach..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

weet iemand nog een cinematic muziek nummer? ik ga namelijk een jihad-jeep montage maken! :)

[ Voor 3% gewijzigd door hardcoresmurf op 23-05-2012 15:16 . Reden: grammar fail :F ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
In een jet is het zelfs makkelijker om infantry te killen, 2 man in een run is zelfs geen uitzondering. Als je je mesh quality idd hoog hebt en textures low kan je ze al van vrij ver zien lopen zonder dat ze gespot hoeven te zijn. Mijn favo ding in een jet is bush wookiez neermaaien die ergens ver in de heuvels of in de tower op caspian lopen te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
erikvandenberg schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:48:
[...]

20 tot 35 dollar per maand, werkt via een abbo als ik het goed gezien heb. Hoeveel cheats je krijgt ligt van het abbo af. Maar als je die filmpjes eens kijkt snap je ook veel beter wat mogelijk is en spot je eventueel cheaters veel eerder. Ik stond in ieder geval verbaast te kijken met wat mogelijk is.
Klopt die gasten lopen op deze marnier aardig binnen en Oja verpesten het spel voor anderen. Waar roem en geld mensen brengt het is ongelofelijk. Maargoed ik zag een sniperfilmpje en ik dacht dat kan ik ook zonder cheat en met zelfwaarde, skill en voldoening.

Cheaten is net makeup. Je kunt een lelijke vrouw zoveel makeup op laten doen als je wil en ze zo mooi laten lijken als dat je wil. Maar als je het weghaalt is het nogsteeds een lelijk wijf. Bedoel je kunt met cheaten nog zulke hoge scores halen. Je kunt er aan het einde van de dag nogsteeds geen klote van.

[ Voor 18% gewijzigd door GerGio op 23-05-2012 15:02 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
hardcoresmurf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:57:
weet iemand nog wat nog een cinematic muziek nummer? ik ga namelijk een jihad-jeep montage maken! :)
Probeer eens iets van E.S. Posthumus, hun muziek wordt vaak in films gebruikt en ik vind het erg fijn om naar te luisteren!

Youtube staat zat op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Cyberwarmacine schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:00:
[...]

Probeer eens iets van E.S. Posthumus, hun muziek wordt vaak in films gebruikt en ik vind het erg fijn om naar te luisteren!

Youtube staat zat op. ;)
ik denk dat ik deze dan ga gebruiken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Goeie keus :)

Je kunt ook Veigar proberen of Immediate Music. Veigar kon ik maar weinig van vinden toen ik zocht. Immediate Music wel maar ze hebben erg diverse muziek.

Dit youtube filmpje komen ze allemaal een keer in voor :)
YouTube: Epic Sample I - Veigar, Immediate Music, E.S. Posthumus

[ Voor 119% gewijzigd door Cyberwarmacine op 23-05-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno 2070 net dit weekend gekocht! want het was tijdelijk -50% op Steam ;)
Ik koop nauwelijks nog games at release. Wegens tijdsgebrek (ik loop achter op welke games ik wil uitspelen), en ook omdat alle games na een halfjaartje wel met een mooie korting (-33% of -50%) op Steam te vinden zijn. Kwestie van op Steam een wish list te onderhouden en te zorgen dat je regelmatig checkt voor kortingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Jay-P schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:58:
[...]

In een jet is het zelfs makkelijker om infantry te killen, 2 man in een run is zelfs geen uitzondering. Als je je mesh quality idd hoog hebt en textures low kan je ze al van vrij ver zien lopen zonder dat ze gespot hoeven te zijn. Mijn favo ding in een jet is bush wookiez neermaaien die ergens ver in de heuvels of in de tower op caspian lopen te campen.
Klopt, maar ook dan zie je ze nog niet vanaf hele grote hoogte, maar het helpt wel wat. Ik probeer iig zoveel mogelijk Red Dorito's :) te krijgen door maar op Q te blijven drukken, dat mikt wat makkelijker en@erikvandenberg: nee cheaten is er niet voor nodig al wordt je er bijna altijd meteen van beschuldigd als je iemand op de gond met je boordkanon neerschiet... :|

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:03:
[...]

Ik gebruik geen xfire meer en Steam had vroeger ook geen time tracer.
maar als ik een gokje moet doen van mijn meest gespeelde games ook qua uren:
Team Fortress 2 4167.3 uur
Diablo 3: 50 uur ongeveer nu
Counter-Strike 1.6: 800 uur kan ook meer zijn
Counter-Strike Source: 1200uur kan ook meer zijn
Battlefield 3 : 225 uur
Call of duty 4: 75 uur
CoD: MW2: 20 uur
CoD: MW3: 13 uur

ik zal maar niet al mijn games opnoemen die ik heb gespeeld, heb heel veel games uitgespeeld.
binnen 8 uurtjes en de wat oude games 10 uurtjes was je klaar. GTA deed ik alleen 30 uur over minimaal om hem uit te spelen.
aron225 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:01:
ik vind hem wel ERG goed, maar voor een knap recon wapen, moet je al heel veel punten hebben..

gewoon on rustig te levellen, vind ik de map: norshar canals wel grappig, tussen alle containers..

Hoe bedoel je met wapens die ECHT iets toevoegen ?
in B2K heb je genoeg leuke wapens, maar ze voegen allemaal niet echt iets toe, maar dat is vrij logisch, want en moet een balance blijven.
Alle wapens in de DLCzijn redelijk fijn, behalve de PP-19 (alleen voor TDM of kleine city maps handig) en de Famas (Is na de patch onbruikbaar, door de suppression en de recoil)

Maar goed, ik denk dat vrijwel iedereen B2K heeft. er zijn veel servers, waarbij ze 1 a 2 b2k maps erin hebben zitten, zonder de dlc kan je die servers al niet meer joinen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:16:
[...]

Klopt, maar ook dan zie je ze nog niet vanaf hele grote hoogte, maar het helpt wel wat. Ik probeer iig zoveel mogelijk Red Dorito's :) te krijgen door maar op Q te blijven drukken, dat mikt wat makkelijker en@erikvandenberg: nee cheaten is er niet voor nodig al wordt je er bijna altijd meteen van beschuldigd als je iemand op de gond met je boordkanon neerschiet... :|
Omdat het ons de ''jetn00bs'' niet lukt! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
aron225 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:01:

Het eerste "echte" recon weapon is de Sv98 en daar heb je 13000 punten voor nodig. Het nadeel voor een "beginner" is dat je steeds wisselt van weapons als je van team wisselt. Maar goed als je snel een Sv98 wil hebben is hier de tip; Speel TDM in Neushaar kanalen. pak een SVD of Mk11 haal de scope eraf en gebruik het als semi assault weapon. Zorg dat je niet helemaal front line vecht maar een beetje erachter. Dat betekend dat je wel met de frond line meeloopt maar tussen de containers eerst teammate door een gang laat lopen voordat je zelf gaat. ren niet door het level heen maar zorg dat je van cover naar cover loopt. Laatste tip gebruik de T-ugs zet die ergens voor de frontline en loop terug en hark de punten binnen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:43
Je kan ook wapens pakken die voor alle classes vrij zijn hoor. Tenminste als je echt niet van semi auto snipers houd, pak je lekker een shotgun @neushaar canals :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Hmm.. brengt het oppakken van een assault kit als je recon bent zeker gewoon assault punten op? Niet recon punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

erikvandenberg schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Omdat het ons de ''jetn00bs'' niet lukt! :p
Ach mss... :) Maar alles is een kwestie van tijd in steken. Ik heb MAANDENlang met een negatieve K/D ratio gespeeld, zelfs tot 0.6 aan toe, en nu (ja, net nu) had ik weer een ronde met 17-3 en nu eindelijk(!) staat mijn K/D ratio op 1.001 en die gaat nu alleen nog maar omhoog en goed ook :)

Maar dat heeft me dus meer dan 100 uur BF3 in jets gekost om zover te komen, dus ik was ook best heel lang een "jetnoob" ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Cyberwarmacine schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:59:
Hmm.. brengt het oppakken van een assault kit als je recon bent zeker gewoon assault punten op? Niet recon punten?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:22
Cyberwarmacine schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:59:
Ja, in Bad Company 2 was dit juist andersom. Daar kreeg je punten voor recon als je dit spawnde en later een assault pack oppakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:05:
[...]

Ach mss... :) Maar alles is een kwestie van tijd in steken. Ik heb MAANDENlang met een negatieve K/D ratio gespeeld, zelfs tot 0.6 aan toe, en nu (ja, net nu) had ik weer een ronde met 17-3 en nu eindelijk(!) staat mijn K/D ratio op 1.001 en die gaat nu alleen nog maar omhoog en goed ook :)

Maar dat heeft me dus meer dan 100 uur BF3 in jets gekost om zover te komen, dus ik was ook best heel lang een "jetnoob" ;)
maw:

Je hebt 100 uur lang het spel voor anderen ws. grotendeels lopen te verzieken en kunt nu eindelijk wel slapen omdat je middels jet je KD > 1 hebt.... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Help!!!! schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:23:
[...]

maw:

Je hebt 100 uur lang het spel voor anderen ws. grotendeels lopen te verzieken en kunt nu eindelijk wel slapen omdat je middels jet je KD > 1 hebt.... :+
Meningen zijn moeilijk te veranderen als je heel erg halsstarrig bent, maar lees ff een paar pagina's terug. Je ziet dan zelf wel dat een jet geen ENKELE invloed heeft op een spel als de rest gewoon goed infantry speelt.

Ik heb me weer eens laten verleiden te reageren maar dat is ook wel de laatste keer :) Gelukkig zeggen de overbevolkte airmaps MET infantry genoeg om je post te weerleggen, maar je mag natuurlijk denken wat je wilt :)

edit: en trouwens als ik infantry only had gespeeld was ik nooit onder de 1.5 uit gekomen. Ik zoek UITDAGING en dat was het voor mij om de jets te masteren en ja: DAT geeft me een heel (!) goed gevoel, niet de K/D zozeer...

[ Voor 13% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-05-2012 17:29 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had weer eens een keertje lol met de usas met frag rounds. Werkt nog aardig goed als je mensen direct raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Cyberwarmacine schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:00:
[...]

Youtube staat zat op. ;)
Haha E.S. Posthumus is echt bruut.
Alles wat je doet lijkt vet episch als je die muziek op hebt staan. ;D
Kwam er laatst ook achter dat de muziek van hen (een van de 2 broers is trouwens overleden) ook in de trailers van Sherlock Holmes gebruikt worden.
hardcoresmurf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:57:
weet iemand nog een cinematic muziek nummer? ik ga namelijk een jihad-jeep montage maken! :)
Mark Petrie maakt trouwens ook wel goede muziek vind ik.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CrFxW8M4Ec4]

~edit: dit nummer van E.S. Posthumus vind ik ook erg sterk trouwens:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FMuj8SP6zwc&feature=relmfu]

~edit: hebben jullie ook wel eens dat dogtags of ribbons gewoon de hele ronde in beeld blijven (of totdat je dood gaat)?

[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 23-05-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the FUCK zelfs :(
Mensen gingen echt niet dood, zelfs niet met de M26 Dart. Dit spel is echt bullshit soms :( :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

zijn er hier nog mensen die meedoen met die PTFO directors cut competitie? lijkt me wel leuk om in de gaten te houden (er zullen vast geen replays van te zien komen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die na de origin update nog kan spelen? Ik kan niks meer. Dacht dat ze alles nu een btje op orde hadden, maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit, xMissyChrissyx is gebanned!

Voor mensen die ze niet kennen: is bekende Youtube BF3 director. Haar channel YouTube: AnglSummer4
En ze doet ook mee aan die PTFO directors cut competitie normaal :D

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/xMissyChrissyx/ Ze zegt dat het komt door FXAA Injector.
Iemand issues gehad?

Ik ben al lang op haar Youtube channel gesubbed en kan echt moeilijk geloven dat ze cheat. Ze geeft niet echt om stats as far as i know.

En Reddit gaat los: http://www.reddit.com/r/b.../u19uu/this_just_happend/
Ze heeft haar Reddit account zelfs verwijderd dus nu wordt er zeker met verwijten gesmeten daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Dan moet ze toch wel een slechte cheater zijn, tenminste is niet aan stats af te lezen. Denk ook niet dat je gaat cheaten om average scores te krijgen he xD

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Asgaro schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:50:

Voor mensen die ze niet kennen: is bekende Youtube BF3 director. Haar channel YouTube: AnglSummer4

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/xMissyChrissyx/ Ze zegt dat het komt door FXAA Injector.
Iemand issues gehad?

Ik ben al lang op haar Youtube channel gesubbed en kan echt moeilijk geloven dat ze cheat. Ze geeft niet echt om stats as far as i know.

Ze heeft haar Reddit account zelfs verwijderd dus nu wordt er zeker met verwijten gesmeten daar :P
Ze geeft niet om stats? Kijk naar die W/L ratio. Dat is onmogelijk te doen op de natuurlijke manier. Tenzij je Guus Geluk bent maybe.

Ik kijk liever naar ijustine :*)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
W/L heeft nog nooit wat gezegd over iemands kwaliteit, tenzij hij elk potje met dezelfde squad speelt. In je eentje kan je geen match carryen xD

Enige wat ik raar vind is dat ze zo ontiechelijk veel knifekills heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door theburninglink op 24-05-2012 01:41 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 01:27:
[...]
Ze geeft niet om stats? Kijk naar die W/L ratio. Dat is onmogelijk te doen op de natuurlijke manier. Tenzij je Guus Geluk bent maybe.

Ik kijk liever naar ijustine :*)
Das inderdaad zeer raar en had ik over het hoofd gezien.
Nuja, in haar vids zie je ze altijd wel met dezelfde mensen spelen, dus misschien zit ze altijd in een sterke squad. Maar dan nog, blijft idd zeer hoog...

En betreffende haar aantal knife kills: daar is ze net bekend voor en maakt ze altijd filmpjes van. Ze kickt op knife kills >:)
Check hier, krijgt ze bijna een orgasme omdat ze een DICE dev heeft geknifed.

Misschien heeft ze net een cheat om iets makkelijker te kunnen kniven. Maar als ik haar enthousiasme zo hoor na iemand te kniven, kan ik moeilijk geloven dat ze het op niet legitieme wijze doet.
Of ze kan wallhack hebben waardoor ze iemand gunstiger kan benaderen, om een takedown van vanachter te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 24-05-2012 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uh care?
Ze is gepakt voor een aimbot en PB bant niet voor de FXAA mod. Hoogstens een kick. PB bant alleen voor hacks die PB zelf saboteert. Ze is gepakt tijdens een banwave, einde verhaal...

Bigigigigi. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog

Iemand issues gehad?

Lol owned by Punkbuster.

Maar als de ban onterecht is kan ze hem met succes aanvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Als ik het goed lees op het BF3 forum ziet het ernaar uit dat ze ook op een account speelde met de naam AnEvilToaster. Daar heeft ze mee gehacked en zo kwam het aan het licht.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Hier is haar verklaring erover voor wie geinteresseert is.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I1VxKIw2qgg&feature=plcp]

[ Voor 14% gewijzigd door GerGio op 24-05-2012 09:41 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
GvanGiessen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:39:
Hier is haar verklaring erover voor wie geinteresseert is.

[video]
Even snel doorheen geklikt, komt vaak neer op 'zie mijn stats ik hack niet'. Ze heeft de bewijzen alleen tegen zich, ze hebben al bewezen dat ze ook onder AnEvilToaster speelt, een account waarop wel degelijk gehacked is (om even in de stijl te blijven, die stats bewijzen al wel iets meer). Hoe het dan precies zit met PBbans dat ook haar 'eerlijke' account gebanned is weet ik niet.

(overigens zijn ook al haar PB screenshots van beide accounts zwart, dit wijst al meer op hacks en werkt gigantisch tegen haar)

[ Voor 9% gewijzigd door Thr!lls op 24-05-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Ik heb jaren met PBBans gewerkt en die werken echt heel eerlijk en 99% van de bans is ook gewoon terecht ze heeft gegokt en verloren.

Cheaters en hackers moet je publiekelijk aan de schandpaal nagelen en dan bekoggelen met eieren en tomaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:55:
Ik heb jaren met PBBans gewerkt en die werken echt heel eerlijk en 99% van de bans is ook gewoon terecht ze heeft gegokt en verloren.

Cheaters en hackers moet je publiekelijk aan de schandpaal nagelen en dan bekoggelen met eieren en tomaten.
Hier is de schandpaal. ;)

http://battlelog.battlefi...ew/2832654625040296557/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Appeal is denies, zou wel heel graag willen weten wat het excuus was voor de appeal. Maar idd daar is de schandpaal.

Ik snap het niet je hebt zoveel youtube vieuws je speelt met veel plezier...waarom ga je cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand issues gehad?

Hehe die banwave lijkt dan toch wel een redelijk groot succes te worden :) Battlelog staat rammend vol met mensen die jammeren 'onterecht' geband te zijn. Ze hebben gewoon de nieuwste betaalde Artificial Aiming hacks en de grootste 'gratis' hacks weten te detecteren en ze gaan nu met bosjes te gelijk. Nog niet die duizenden cheaters waar sommigen het over hebben, maar toch zijn er al enkele 100en gepakt..

Online lijkt het in elk geval allemaal een stuk makkelijker geworden sinds de banwave, ook heb ik al een aantal mensen een tijdje niet meer online gezien die al een tikkeltje verdacht waren. Ik ben zeer benieuwd, of er ook voor mij 'bekende' spelers daadwerkelijk gepakt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

jij bent toch ook nog steeds online awesome? :+

maar wat is nou eigenlijk het bewijs dan? ik kan aan de hand van wat internetberichtjes niet zien of zij echt hacked of niet? Ik geloof namelijk best dat software ook wel vals positieven kan genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:09:
[...]

Hehe die banwave lijkt dan toch wel een redelijk groot succes te worden :) Battlelog staat rammend vol met mensen die jammeren 'onterecht' geband te zijn. Ze hebben gewoon de nieuwste betaalde Artificial Aiming hacks en de grootste 'gratis' hacks weten te detecteren en ze gaan nu met bosjes te gelijk. Nog niet die duizenden cheaters waar sommigen het over hebben, maar toch zijn er al enkele 100en gepakt..

Online lijkt het in elk geval allemaal een stuk makkelijker geworden sinds de banwave, ook heb ik al een aantal mensen een tijdje niet meer online gezien die al een tikkeltje verdacht waren. Ik ben zeer benieuwd, of er ook voor mij 'bekende' spelers daadwerkelijk gepakt zijn!
Mischien is de nieuwe anti cheat manager aangesteld bij Dice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben hier heel voorzichtig in aangezien ik een keer onterecht ben gebanned door VAC, maar misschien is ze wel niet zo slim en heeft ze met 1 account gecheat en met 1 account niet. PB detecteert iets dat ze had bedoeld voor haar andere account. In dat geval uiteraard ook niet janken. Sowieso heb ik altijd wel vertrouwen gehad in PB, als er iets werd gedetecteerd(zoals nieuwe video capture software) kreeg je eerst alleen een kick met een waarschuwing.

Maar het feit dat er alleen maar zwarte pb shots zijn, dat zegt natuurlijk ook wel wat.

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 24-05-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:11:
jij bent toch ook nog steeds online awesome? :+

maar wat is nou eigenlijk het bewijs dan? ik kan aan de hand van wat internetberichtjes niet zien of zij echt hacked of niet? Ik geloof namelijk best dat software ook wel vals positieven kan genereren.
Hell yeah!! :+

Zonder gekheid, ik heb geen idee hoe je het kan "bewijzen", behalve dat er memory injecties gedetecteerd zijn die er niet horen en wiens 'signature' overeenkomt met een bij PB bekende cheat. Maar van wat ik zo heel snel gelezen heb, lijkt het er op dat PB screenshots in elk geval al zwart waren en dat is op zijn zachtst gezegd, redelijk verdacht.
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Zou kunnen dat de samenwerking met EvenBalance van PB inderdaad behoorlijk opgeschroefd is maar zo heel moeilijk kan het niet zijn om cheats te detecteren lijkt me. Gewoon alle cheats opkopen en PB updaten :) Cheats voorkomen is in elk geval onmogelijk dus je loopt sowieso achter de feiten aan.
reemprive schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:13:
Ik ben hier heel voorzichtig in aangezien ik een keer onterecht ben gebanned door VAC, maar misschien is ze wel niet zo slim en heeft ze met 1 account gecheat en met 1 account niet. PB detecteert iets dat ze had bedoeld voor haar andere account. In dat geval uiteraard ook niet janken. Sowieso heb ik altijd wel vertrouwen gehad in PB, als er iets werd gedetecteerd(zoals nieuwe video capture software) kreeg je eerst alleen een kick met een waarschuwing.
De kans op een false positive is er natuurlijk, maar punkbuster detecteerd tot op zekere hoogte ook geinstalleerde cheats of sporen daarvan. Ik denk dat wat jij zegt heel goed zou kunnen kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik had me gister toch een behoorlijk grote wtf op een DW tdm server.
Ik was als support op neushaar kanalen en zette op lekkere strategische plekken mijn claymores neer. Twee plekken gedekt door de claymores, 1 plek afschermen met mijn gun. Ammo pakje neerploppen en punten schrapen dacht ik zo. Wil namelijk mijn claymore medal halen. Er stond in de server tekst helemaal niks over campen of wat dan ook dus ik dacht dat dit wel een goede server was om mijn medal te gaan halen. Had welgeteld nog geen 5 claymore kills en ik kreeg gewoon een ban met als tekst camper. Waith, wut, wtf }:O 8)7 :? :F is dit voor een poep dan. Een 15 jarige admin zeker die met zijn domme hoofd 2 keer in mijn claymore loopt. Bah......echt een goede reden om iemand meteen te bannen zonder eerst een waarschuwing te geven of wat dan ook.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
MeagaShira schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:45:
Ik was als support op neushaar kanalen en zette op lekkere strategische plekken mijn claymores neer. Twee plekken gedekt door de claymores, 1 plek afschermen met mijn gun. Ammo pakje neerploppen en punten schrapen dacht ik zo. Wil namelijk mijn claymore medal halen. Er stond in de server tekst helemaal niks over campen of wat dan ook dus ik dacht dat dit wel een goede server was om mijn medal te gaan halen. Had welgeteld nog geen 5 claymore kills en ik kreeg gewoon een ban met als tekst camper. Waith, wut, wtf }:O 8)7 :? :F is dit voor een poep dan. Een 15 jarige admin zeker die met zijn domme hoofd 2 keer in mijn claymore loopt. Bah......echt een goede reden om iemand meteen te bannen zonder eerst een waarschuwing te geven of wat dan ook.
Je moet ook geen admins doden dat is ook verboden:) maar er zijn helaas te weinig goede servers met goede en volwassen admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ja inderdaad. Als ik vanavond thuis ben dan ga ik die dw clan is even opzoeken en is kontakten over hun waardeloze admins. Waarom doe ik dit...? Gewoon omdat ik zin heb om te trollen en omdat het kan... :P

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:28:
edit: en trouwens als ik infantry only had gespeeld was ik nooit onder de 1.5 uit gekomen. Ik zoek UITDAGING en dat was het voor mij om de jets te masteren en ja: DAT geeft me een heel (!) goed gevoel, niet de K/D zozeer...
Same. :) Ik ga gerust een halve minuut lang in een kraan klimmen of twee minuten omlopen om een sniper te knifen, dat is voor mij veel meer waard dan zo'n stom getalletje van SPM of K/D. Ik vind het leuk om te zien dat ze constant vooruit gaan, maar ik speel er absoluut niet naar.

Ook voertuigen goed leren beheersen kost veel tijd waarin je weinig punten scoort. Om over het leren spelen van TDM op hardcore maar niet te spreken. :X Het loont zich uiteindelijk wel. Misschien niet direct in kills, hoewel dat er ook steeds meer worden, maar in tactisch inzicht: je weet dan ook steeds beter hoe moeilijk het voor de tegenstander is om een bepaalde actie uit te halen in een bepaald voertuig, en je kunt dergelijke acties dan steeds effectiever blokkeren.
Als je niet tegen campers kunt, moet je geen Battlefield spelen, en al helemaal geen admin worden. Als je werkelijk last hebt van campers, speel je zelf niet goed. Als je gekilld wordt door een zogenaamde camper, loop je om en knife je hem, of als hij op een onbereikbare plek ligt, pak je een voertuig, je sniper rifle of de M320.

Maar ja, maak dat die losers die niet tegen hun verlies kunnen maar eens wijs. Ik speelde eergisteren een potje TDM, waarbij een level-40-er van de tegenpartij na letterlijk iedere death "CAMPER!" in de chat tikte. Toen ik daar wat van zei en 'm vervolgens ging opjagen, verliet 'ie de server. :')

Ik ben verder in heel mijn "Battlefield-carrière" amper echte campers tegengekomen. Ten eerste lenen de maps zich zelden voor authentiek campen dankzij de vele wegen om een bepaald punt te bereiken (dat gedrocht van een Metro daargelaten...), en daarnaast is het "je tactisch ergens ophouden" gewoon een spelelement. Als je een overmacht tegenover je hebt, kun je beter een paar tellen wachten om vervolgens de vlag weer te cappen (of ze in de rug te schieten >:)) in plaats van de bij voorbaat verloren strijd full-frontal aan te gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 24-05-2012 11:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Thr!lls schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:29:
Als ik het goed lees op het BF3 forum ziet het ernaar uit dat ze ook op een account speelde met de naam AnEvilToaster. Daar heeft ze mee gehacked en zo kwam het aan het licht.
Als dat zo is dan is die ban zeeeeeer terecht.
Als je dan ook nog gaat volhouden dat het door een FXAA injector komt waardoor naar mijn weten nog niemand gebanned is, dan is dat best wel zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:45:
Lastig, regels moeten duidelijk zijn van te voren dat ben ik met je eens. Maar campen op TDM en dan nog wel met claymores, dan verdien je het ook wel een beetje :P

Zolang je in mijn team zit met die speelstijl zou ik me er ook aan irriteren, als je in de tegenpartij zit: ga vooral je gang. Met campen maak je simpelweg niet genoeg kills in TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Als meerdere mensen die FXAA injector gebruiken hebben die allemaal dezelfde sporen die worden dan allemaal door Evenbalance zelf verbannen. En als je dan de enigste bent tja....wat heb je dan gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:26:

Zou kunnen dat de samenwerking met EvenBalance van PB inderdaad behoorlijk opgeschroefd is maar zo heel moeilijk kan het niet zijn om cheats te detecteren lijkt me. Gewoon alle cheats opkopen en PB updaten :) Cheats voorkomen is in elk geval onmogelijk dus je loopt sowieso achter de feiten aan.

[...]

De kans op een false positive is er natuurlijk, maar punkbuster detecteerd tot op zekere hoogte ook geinstalleerde cheats of sporen daarvan. Ik denk dat wat jij zegt heel goed zou kunnen kloppen. :)
Klopt helemaal cheats voorkomen doe je toch niet. Als jij PB update zijn er alweer nieuwe Cheats uit.
Helemaal voorkomen is het dus niet maar beperken is in elk geval zeker nodig.

Dat er fouten worden gemaakt in de bans dat kan zeker gebreuren maar ik denk dat dat alleen de echte twijfelgevallen zijn. Ik vind daarom ook dat als er echt veel te gekke scores zijn en overduidelijk is dat de gene cheat deze een waarschuwing krijgt. Doet hij dat opnieuw Ban for live. Het is namelijk zo dat leuk spelen tegen andere mensen veel hoger gewaardeert wordt en ik denk meer mee te verdienen valt dan wanneer je cheater hun leven lang spellen laat kopen en vergallen. Dat is een van de Redenen dat ik CoD niet meer aanraak ik werd gek van die cheaters

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Ik ging gisteren even wat shotgun kills maken op TDM canals. Ik haat shotguns maar 870 dart is toch best aardig. Zeker als assault met een M320 voor de afstand of een RPG engineer om alle snipers van de kraan af te knallen.

Maar goed, in TDM canals zijn campers awesome, je weet namelijk altijd waar ze zitten dus kills for grabs. Op een gegeven moment stond ik achter 6 snipers en kon ik ze op mn gemak afknallen.

Net als een sniper op enige afstand (teveel voor shotgun) en hij schoot terug waarop ik eerst een M320 grenaat schoot, daarna rustig mijn DAO leegde, daarna mijn M9 leegde, daarna rustig mijn M320 kon reloaden en hem nog kon killen. Ik ben niet bepaald een BF3 held, maar sommige recon spelers zijn wel heel genant :')

Kun je trouwens C4 op een MAV zetten? :')

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Hmm toen je dit zei moest ik gelijk hier aan denken.

nieuws: DICE op zoek naar anticheat-administrator

Misschien hebben ze iemand gevonden, of was hij al aangenomen maar moest hij eerst een paar maanden lang koffie zuipen in de kantine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Lastig, regels moeten duidelijk zijn van te voren dat ben ik met je eens. Maar campen op TDM en dan nog wel met claymores, dan verdien je het ook wel een beetje :P

Zolang je in mijn team zit met die speelstijl zou ik me er ook aan irriteren, als je in de tegenpartij zit: ga vooral je gang. Met campen maak je simpelweg niet genoeg kills in TDM.
Hmmzzz gedeeltelijk met je eens.
Doordat ik ervoor zorgde dat het gedeelte tussen de containers vrij was van enemies had mijn team een vrije doorgang tussen de containers. Hierdoor konden hun via deze weg de vijand van achter aanvallen. Ik camp normaal gesproken nooit en had was ook niet zo dat ik daar al 5 minuten in een hoekje zat ofzo. Met campen maak je nergens veel kills maar op tdm neushaar kanalen je claymores neerzetten tussen de containers is gewoon punten harken. Je wordt eigenlijk gedwongen om in de buurt van de claymores te blijven want elke 15 sec. loopt er wel iemand tegen je claymore aan.
Die gasten die continu op die kraan willen landen en van daaruit een paar gasten willen neerknallen dat zijn pas de tdm campers en makkelijke doelwitten.
Waarom verdien ik het dan wel een beetje omdat ik claymores neerzet en hun zo dom zijn om er elke keer in volle vaart in te lopen?
Die claymores kan je gewoon zien en zijn heel makkelijk te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Makkelijk schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:20:
Ik ging gisteren even wat shotgun kills maken op TDM canals. Ik haat shotguns maar 870 dart is toch best aardig. Zeker als assault met een M320 voor de afstand of een RPG engineer om alle snipers van de kraan af te knallen.

Maar goed, in TDM canals zijn campers awesome, je weet namelijk altijd waar ze zitten dus kills for grabs. Op een gegeven moment stond ik achter 6 snipers en kon ik ze op mn gemak afknallen.

Net als een sniper op enige afstand (teveel voor shotgun) en hij schoot terug waarop ik eerst een M320 grenaat schoot, daarna rustig mijn DAO leegde, daarna mijn M9 leegde, daarna rustig mijn M320 kon reloaden en hem nog kon killen. Ik ben niet bepaald een BF3 held, maar sommige recon spelers zijn wel heel genant :')

Kun je trouwens C4 op een MAV zetten? :')
Ja daar heb je aardig gelijk in campers zijn makkelijk te vinden. Bijvoorbeeld in de container waar je maar aan een kant in kan lopen welke naast de vrachtwagen staat bij de spoorlijn.
Campers die daarin zitten zijn makkelijk te killen de containers sluiten namelijk niet goed aan en aangezien campers meestal tegen de achterkant zitten kun je ze door die kier heen zien en doden.

Wat ik over recon kan zeggen. Ja sommige zijn makkelijk te killen sommige niet kijk maar naar deze ronde.
Ik ben beste recon met een MK11 mod 0 en de nummer 3 van hun gebruikte ook een Mk11 mod 0. Dat zijn dan wel recon waar je aardig rekening mee moet houden. Overigens onze nummer 1 gebruikte m26 dart.

Overigens zet een t-ugs tussen de containers en hark de punten bijeen

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/KasPlantje_GvG/#!/bf3/battlereport/show/32590046/1/190387818/

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
GvanGiessen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Overigens zet een t-ugs tussen de containers en hark de punten bijeen
Ik land meestal een MAV in zo'n container in het midden, zodat de enemy kan m niet kapot kan schieten (tenzij ze er een granaat in gooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Op Noshahr/Damavand kan ik me altijd gruwelijk ergeren aan crane campers. Op m'n eigen server krijgen ze 1 waarschuwing dmv /kill, daarna is het /kick (en als ze terugkomen om te zeuren of campen is het /ban). Ik snap niet waarom Dice de TDM maps niet aanpast. Als je er niet naar toe kan lopen, is het geen legale plek imho.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
MueR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:43:
Op Noshahr/Damavand kan ik me altijd gruwelijk ergeren aan crane campers. Op m'n eigen server krijgen ze 1 waarschuwing dmv /kill, daarna is het /kick (en als ze terugkomen om te zeuren of campen is het /ban). Ik snap niet waarom Dice de TDM maps niet aanpast. Als je er niet naar toe kan lopen, is het geen legale plek imho.
Kijkende naar je stats

999 knifte kills das best indrukwekkend kom ik aan met mijn 200. voorderest speel je veel als sniper denk ik dan zijn die gasten op die kraan toch voer voor jou?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Waarschijnlijk is ze gewoon vaak vals gerapporteerd door haters/kleine kinderen/aandachts zieke monsters/flamers/jaloerze kippen/domme mensen of andere figuren.

Ik snap niet dat mensen zoveel om het spel geven. Ik vind het best naar dat ze nu bedreigd wordt. Dat is gewoon belachelijk. Niemand verdiend dat door een spel. Zeker niet een meisje.

Cheaters die cheaten om te cheaten en express andere mensen het leven zuur maken daarbuiten gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat zou het toch heerlijk zijn als al die cheatertjes met wortel en tak uitgeroeid werden.

"Keeps dreaming......" :p

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Weinig verstand van. Wat valt er op te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
rickyy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:13:
[...]

niks dat is het punt haar screenshots zijn zwart. Als je bij zijn screenshots kijkt staan er gewoon spelmomenten op

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Niets...... en dat is precies het probleem.

Onderdeel van punkbuster is dat er regelmatig screenshots worden gemaakt, veel cheats intercepten die screen en geven een geheel zwart schem door. Zo is feitelijk niet te zien dat er wordt gescheat en hoe.

Maar snoeihard busted in dit geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Niets...... en dat is precies het probleem.

Onderdeel van punkbuster is dat er regelmatig screenshots worden gemaakt, veel cheats intercepten die screen en geven een geheel zwart schem door. Zo is feitelijk niet te zien dat er wordt gescheat en hoe.

Maar snoeihard busted in dit geval!
O ik wist wel dat het niet goed was maar niet waarom nu weet ik dus ook waarom Awesom bedankt

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweet van Daniel Matros ‏@zh1nt0:

'The explanation for the sun glare in BF3 is that we swedes don´t see the sun that often and when we do, we can´t get enough'

Right! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:27:
Tweet van Daniel Matros ‏@zh1nt0:

'The explanation for the sun glare in BF3 is that we swedes don´t see the sun that often and when we do, we can´t get enough'

Right! 8)
Nou, dan kunnen we er nog blij mee zijn ook dat het bij sun glare gebleven is. Als het aan de Zweedse 'man' ligt droegen de soldaten gewoon roze skinny jeans en een V-hals tot net onder de knieën......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Dit al gelezen? http://battlelog.battlefi...view/2832654625040995433/

Let vooral op de Double XP take 2 :p
Pagina: 1 ... 199 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.