Ik weet niet of het al bekend is, ik heb het hier in elk geval nog niet voorbij zien komen, maar Close Quarters is al te koop by MyCom voor € 12,95, heel schappelijke prijs!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:38:
[...]
Aha, bedankt! Had de zelfde vraag gesteld op de officiele facebook page en dit kreeg ik als antwoord:
"Hi Dennis. We certainly appreciate your anticipation, however at this time, we do not have an exact date. Looking forward to the up-close and personal fire-fights? ^sd"
Ze willen het natuurlijk officieel houden..
Zie er trouwens wel naar uit, is eerste keer dat ik meerdere keren zal betalen voor een spel. Heb het maandelijks betalen voor Wow en meerdere malen betalen van CoD altijd dom gevonden, gewoon puur een manier om geld uit iemand zijn zakken te halen maar voor dit spel heb ik het spijtig genoeg wel over, en dat weten ze maar al te goed
Even afwachten wat Premium gaat kosten, maar als dat alleen via Origin gekocht kan worden dan wordt dat hem sowieso niet.
Man, wat ben ik toe aan nieuwe wapens, ik heb het idee dat het nu weer redelijk status quo is in-game qua wapens en attachments, het mag wel weer even opgeschud worden