Vanmiddag een paar heerlijke potjes TDM gedaan. Wel met de regels dat je de M320, RPG en andere soortgelijke dingen niet op infanterie mocht gebruiken. Uiteindelijk toch m'n M320 een paar keer tactisch gebruikt waarbij de vijand meer dan eens om kwam. Ben er niet voor gekilled door de admin ofzo, en niemand begon te klagen dat het niet mocht. Er was geen gespam met granaten, er werd heerlijk geflanked door beide teams en tot het einde was het spannend wie er zou gaan winnen.
Net echter, een TDM server zónder regels. Gevolg: iedereen loopt granaten, raketten en mortieren te spammen. Het gevolg daarvan was weer dat de beide teams de complete tijd op dezelfde plekken zaten en je er gewoon niet door kwam vanwege de vele snipers en alle granaten die in het rond vlogen. Ook deed eigenlijk niemand echt aan teamwork en slechts een enkeling speelde écht z'n rol (de medic bijvoorbeeld). Ben uiteindelijk halverwege gestopt want ik werd er helemaal gek van.
Maar dat is ook gelijk wat ik zo jammer vindt. Als je geluk hebt zit je in een server waar iedereen gewoon leuk speelt en als je pech hebt (en dat heb je vaak) dan zit je in een server waar explosieven je om de oren vliegen. Je hebt meer geluk in de servers met regels en met een klein spelersaantal, maar dan kun je je M320 bijvoorbeeld weer nauwelijks gebruiken ook al doe je het alleen voor een tactisch voordeel.
Ik ben dus redelijk #$@#&* momenteel en daarom ga ik mijn stress verlichten met een stukje Monchou taart die ik vanmiddag samen met m'n vriendin heb gemaakt

Ow, en als iemand me toe wil voegen: NL-SomerenV is de naam!