Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:22
Asgaro schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:20:
[...]

Hé, ik ook vorige week per toeval!
Check linksboven :')
en check ook rechtsboven: mij een noob noemen en dan met de M16A3 spelen :')
Maar zijn video's zijn wel leuk :P
[afbeelding]
Was leuke match wel voor de rest :)
[afbeelding]
Snap niet waarom ze opeens zo boos moeten doen (ook steeds wanneer ik 1 van hen killde verscheen er weer iets in de chat 8)7 ).
Denk dat ze footage aan het opnemen waren ofzo want ze staten ook steeds met z'n 3en in een scout heli (om te repairen als ze geraakt werden).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DrumandBass schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:13:
Graphics maken niet de game ;)
(gezellig met een aantal mensen al knallend, schreeuwend en vloekend op teamspeak zitten wel O+ )
U bent welkom 8) O+ :+

En nou gauw die Mac zooi eruit schoppen en weer zo'n 1337ass OC bakkie maken jij zoals "vroegah" :P
Metro2002 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:48:
Helaas ook een paar aimbotters gespot. 100% van de keren een headshot krijgen met wapens als een M27 JAR, pecheneg en andere support weapons is gewoon niet meer realistisch.
JAR?! Is dat de jampot versie of zo ?? :+
Ik twijfel alleen nog steeds over welk wapen ik het fijnst vind. De Ak74m is zo lekker precies op een middelange afstand terwijl de M16A3 weer een fijne allrounder is en veel beter is op de korte afstand (meer rounds per minute). M416 ten slot is bij korte bursts icm de holo sight ook mooi precies maar bij korte afstand een beetje tussen de AK en de M16A3 in qua dodelijkheid.
100% de AK-74M => Gek ding lijkt wel een Instagib rifle uit UT '99 :X Is dit sinds de laatste patch of zo ?!

Zag ook nog iemand iets posten over BF3 maps die precies klein genoeg zijn en BF2 maps te groot ... WTF ?!

DAT geeft juist PRECIES aan wat er mis is met BF3 !! Zelfs de BF2 maps waren te klein :P Het moet juist GROTER >:) VEEL GROTER d:)b

Ren eens een tijdje rond in ArmA II : Passen alle maps uit alle Battlefield games zo'n beetje in en dan nog hou je ruimte over denk ik :9~ _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 12:55
Lol weer een Dice dogtag fail: Bij de 1 service star AKs74u staat dat wapen met een supressor afgebeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Wees blij : Voor 500 kills met de M9 Tactical krijg je helemaal niks -O-

- Geen Dogtag.
- Geen 2000 punten.
- Alleen een +1 bij het sterren aantal ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Tijdje geen BF3 gespeeld, laatste potje is van voor de grote patch. Kom ik vandaag terug op het battlefield, is m'n FPS bijna gehalveerd. 40fps is toch niet fijn spelen, vooral niet als het naar 30 zakt in voertuigen :(

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het was me weer het avondje, Vrijwel elke game gedumped bij teams die ik niet anders dan beschrijven dan compleet waardeloos. :/
En nog op zeer verschillende manieren ook zoals:
De recon op de heuvel die niks raakt.
Voertuigbestuurders die niet richting een objective gaan.
Campen vlak bij een MCOM maar aan/uit zetten ho maar.
Eerst wel goed spelen als team en het dan gigantisch hard verpesten als je bijna gewonnen hebt.
Etc... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
DanielWW2 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:06:
Nou het was me weer het avondje, Vrijwel elke game gedumped bij teams die ik niet anders dan beschrijven dan compleet waardeloos. :/
En nog op zeer verschillende manieren ook zoals:
De recon op de heuvel die niks raakt.
Voertuigbestuurders die niet richting een objective gaan.
Campen vlak bij een MCOM maar aan/uit zetten ho maar.
Eerst wel goed spelen als team en het dan gigantisch hard verpesten als je bijna gewonnen hebt.
Etc... :/
De balans is ver te zoeken op diverse servers, 1 team met rank 50+ en een ander team met overwegend lage ranks, dan is een rondje seine crossing niet leuk als je vast zit in spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
NLsandman schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:44:
[...]

De balans is ver te zoeken op diverse servers, 1 team met rank 50+ en een ander team met overwegend lage ranks, dan is een rondje seine crossing niet leuk als je vast zit in spawn.
Heel veel spelers doen aan teamswitching, ze moeten dat er gewoon uithalen en zorgen dat mensen als teams ofzo kunnen joinen zodat mensen toch nog samen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit toch nog wat leuks tussen. Misschien krijgen we in de toekomst eerder patches dan de consoles. :9
En mijn avond was ongeveer dit:
1/3 van beide partijen 50+ en de rest onder de 30. Ik zat alleen steeds met de bush wookiez en als ik eens in het goede team zat dan werd ik geautobalanced. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefi...how/32309952/1/351804938/

Weer lekker potje gehad. Werd weer uitgemaakt voor hacker door een aantal mensen. Voelt goed :D.

Jammer dat ik op het laatst weer een instant spawn death en 2 gaymores in mn achterwerk kreeg.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:03:
Had gister best tof potje met mijn NFOHump clan, heb paar leuke momenten eruit gehaald :D
En ohja, let niet op de eerste 15 seconden, dat was mijn eerste poging voor een live commentary lol :P
[video]
Clan? Dude, je campt zoals ik kan zien constant op de zelfde plaats, en je vliegt zonder gunner?? wtf. Wel is het muziekje leuk gevondne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:03:
Had gister best tof potje met mijn NFOHump clan, heb paar leuke momenten eruit gehaald :D
En ohja, let niet op de eerste 15 seconden, dat was mijn eerste poging voor een live commentary lol :P
[video]
NFOHump is waarschijnlijk geen clan haha,
je zit alleen maar te campen en je mist regelmatig.
NFOhump is een vrienden groep of een forum/gamecommunity waar ik nog nooit van gehoord heb.
muziek is zo damn vaak gebruikt in BF3 clips. wees eens orgineel.

en nu weer terug naar diablo :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Pykow schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:18:
[...]

NFOhump is een vrienden groep of een forum/gamecommunity waar ik nog nooit van gehoord heb.

Dus je kwam alleen even terug op dit forum om te trollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 02:00:
[video]

Zit toch nog wat leuks tussen. Misschien krijgen we in de toekomst eerder patches dan de consoles. :9
En mijn avond was ongeveer dit:
1/3 van beide partijen 50+ en de rest onder de 30. Ik zat alleen steeds met de bush wookiez en als ik eens in het goede team zat dan werd ik geautobalanced. :F
Ik geloof al lang helemaal niets meer van wat ze bij dice zeggen.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:40
Heerlijke potjes weer gisteren, waar ik me op een moment echt kapot gelachen heb :P
Heb het gelukkig opgenomen! :D Moet je even skippen naar 3:20, volgens mij was een andere van GoT er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:54
[...]

NFOHump is een "releaselog" van gecrackte meuk
ging vroeger altijd onder een andere naam,
http://www.nfohump.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
[...]

Platoon dan, whatever. En ik hoop wel dat je gemerkt hebt dat het conquest was? Dan mag jij mij zeggen of het campen was of gewoon de objective spelen? En /care about the music...probeerde het gewoon wat boeiender te maken om naar te kijken, niet om iets orgineels te maken.

@Wietkop, je ziet dat ik even wacht of er iemand spawnt op mijn chopper...maar er kwam niemand, dan ga ik liever zelf vliegen en dat een squadmate vanzelf in de chopper spawnt.

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 20-05-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

SomerenV

It's something!

jterpstra schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:31:
[...]

NFOHump is een "releaselog" van gecrackte meuk
ging vroeger altijd onder een andere naam,
http://www.nfohump.com/
Het releaselog is de achterliggende gedachte, maar het is ook gewoon een hecht clubje game-liefhebbers :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
vinom schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:38:
[...]

Platoon dan, whatever. En ik hoop wel dat je gemerkt hebt dat het conquest was? Dan mag jij mij zeggen of het campen was of gewoon de objective spelen? En /care about the music...probeerde het gewoon wat boeiender te maken om naar te kijken, niet om iets orgineels te maken.

@Wietkop, je ziet dat ik even wacht of er iemand spawnt op mijn chopper...maar er kwam niemand, dan ga ik liever zelf vliegen en dat een squadmate vanzelf in de chopper spawnt.
Jij zit gewoon met jouw vrienden in een clan. :)

Een gaming clan (of guild, van het Engelse woord voor gilde) is een groep mensen die regelmatig met elkaar online een computerspel spelen. De grootte van deze groeperingen varieert van clans van over de 1000 personen met een grote hiërarchie en vele spellen die ondersteund worden tot kleine groepjes mensen die alleen maar actief zijn in 1 spel. Er zijn clans die alleen uit vrienden bestaan (meestal kleinere clans van 5-20 personen) en echt professionele clans. Met een clan kan men meedoen aan cups, en zo zelfs geldprijzen winnen. Het gebeurt ook dat meerdere gamers (in clanverband) samen naar LAN's gaan. Anno 2007 zijn er clans voor vrijwel elk denkbaar spel. Dit geldt voornamelijk voor first-person shooters, massive multiplayer games, role-playing games en strategy games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik had een tijdje niet meer gespeeld sinds de laatste (paar?) updates. Nu probeerde ik met de IGLA een chopper neer te halen, maar dat ding is compleet waardeloos. Ten eerste moet je maar hopen dat je toevallig een keer een lock krijgt en daarna mis je meestal of het doet blijkbaar geen schade.
Nu las ik al meerdere berichten over dat de IGLA waardeloos is, en ook iemand die zegt dat je wat langer moet "proberen". Ik zie niet in wat ìk kan verbeteren aan een wapen dat niet altijd locked en wat makkelijk verdedigbaar is met diverse countermeasures die blijkbaar sneller herladen dan dat ik kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 21:28
BounceMeister schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:28:
Ik had een tijdje niet meer gespeeld sinds de laatste (paar?) updates. Nu probeerde ik met de IGLA een chopper neer te halen, maar dat ding is compleet waardeloos. Ten eerste moet je maar hopen dat je toevallig een keer een lock krijgt en daarna mis je meestal of het doet blijkbaar geen schade.
Nu las ik al meerdere berichten over dat de IGLA waardeloos is, en ook iemand die zegt dat je wat langer moet "proberen". Ik zie niet in wat ìk kan verbeteren aan een wapen dat niet altijd locked en wat makkelijk verdedigbaar is met diverse countermeasures die blijkbaar sneller herladen dan dat ik kan schieten.
Igla is naar mijn inziens compleet waardeloos geworden, als je te dichtbij staat kun je geen lock krijgen, sta je te ver er vanaf, locked ie niks. Dan komt er nog een keer het moment dat je een lock hebt, weg is het met flares. Not of any use na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
godsamme kutspawnsysteem: ik spawn, word gelijk geknifed, ik spawn, staat gastje naast me met usas, ik spawn, weer iemand die 1-shot-kill heeft :( :( :( en dan ook nog eens van die subtiele hackers die altijd weten waar je bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSoft06 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Igla is naar mijn inziens compleet waardeloos geworden, als je te dichtbij staat kun je geen lock krijgen, sta je te ver er vanaf, locked ie niks. Dan komt er nog een keer het moment dat je een lock hebt, weg is het met flares. Not of any use na de update
De Stinger / Igla is in mijn beleving alleen bruikbaar in Sharqi. Wel moet je minimaal 2 raketten achter elkaar kunnen afvuren, wil je überhaupt een hit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BounceMeister schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:28:
You're doing it wrong. ;)
IGLA/Stinger hebben 300 meter bereik en locken niet als het doel below radar heeft. Zorg er dus voor dat je een beetje afgezonderd staat van groepen infanterie of tanks. Verder is de lock tijd 1.5 seconden en duurt ECM 5 seconden en daarna nog 5 seconden als cooldown. In die periode van cool down kan jij je tweede afschieten en dan is de heli by by. >:)

Tegen jets is het nog leuker. Dan moet je gewoon z'n 10 meter achter een tank gaan staan en wachten totdat een jet op de tank duikt, locken en als de jet boven de tank hangt schieten. Zowel flares als ECM is dan nutteloos en de jet gaan eraan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Aha, ik was in Davamond Peak (Rush) aan het schieten op twee heli's die dus vaak erg laag vlogen.
Dan zal dat de reden zijn van het niet willen locken. Dat het verder makkelijk af te weren is en weinig schade doet is wel jammer. Want je kunt verder niets met een IGLA, in tegenstelling tot een RPG, die overal goed voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Vanmiddag een paar heerlijke potjes TDM gedaan. Wel met de regels dat je de M320, RPG en andere soortgelijke dingen niet op infanterie mocht gebruiken. Uiteindelijk toch m'n M320 een paar keer tactisch gebruikt waarbij de vijand meer dan eens om kwam. Ben er niet voor gekilled door de admin ofzo, en niemand begon te klagen dat het niet mocht. Er was geen gespam met granaten, er werd heerlijk geflanked door beide teams en tot het einde was het spannend wie er zou gaan winnen.

Net echter, een TDM server zónder regels. Gevolg: iedereen loopt granaten, raketten en mortieren te spammen. Het gevolg daarvan was weer dat de beide teams de complete tijd op dezelfde plekken zaten en je er gewoon niet door kwam vanwege de vele snipers en alle granaten die in het rond vlogen. Ook deed eigenlijk niemand echt aan teamwork en slechts een enkeling speelde écht z'n rol (de medic bijvoorbeeld). Ben uiteindelijk halverwege gestopt want ik werd er helemaal gek van.

Maar dat is ook gelijk wat ik zo jammer vindt. Als je geluk hebt zit je in een server waar iedereen gewoon leuk speelt en als je pech hebt (en dat heb je vaak) dan zit je in een server waar explosieven je om de oren vliegen. Je hebt meer geluk in de servers met regels en met een klein spelersaantal, maar dan kun je je M320 bijvoorbeeld weer nauwelijks gebruiken ook al doe je het alleen voor een tactisch voordeel.

Ik ben dus redelijk #$@#&* momenteel en daarom ga ik mijn stress verlichten met een stukje Monchou taart die ik vanmiddag samen met m'n vriendin heb gemaakt :+ Ow, en als iemand me toe wil voegen: NL-SomerenV is de naam! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:32

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speelde net een potje met een bewonderenswaardige YouTube poster(totale runover op Metro, maar dat ter zijde): http://battlelog.battlefi...show/32379424/1/247903762
TheRoyalVegas, oftewel van dit kanaal: YouTube: TheRoyalVegas
Meteen even een veer in zijn reet gestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Lol net conquest op neushaar, het RU team had alle bases omdat de US teveel snipers op dat feggetbootje van hun had. Oftewel elke attempt om aan land te komen werd verwelkomd met 5 mijnen, 20 rpg's en eeen heleboel geknal >:)

Moraal van het verhaal: campers zijn fegget's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Neushaar kanalen is ook echt te makkelijk om te spawnlocken, en als je het geluk heb dat je in de tank zit is het gewoon punten harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 06:55
tobitronics schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:10:
Lol net conquest op neushaar, het RU team had alle bases omdat de US teveel snipers op dat feggetbootje van hun had. Oftewel elke attempt om aan land te komen werd verwelkomd met 5 mijnen, 20 rpg's en eeen heleboel geknal >:)

Moraal van het verhaal: campers zijn fegget's :P
Ja mensen die met een sniper op dat schip gaan liggen campen zijn niet erg handig voor het team omdat ze:
#1 ze niet bijdragen aan de spelmodus
#2 ze een gemakkelijk target zijn. Mijn 1027 meter headshot was in golf of oman op iemand die met een
sniper op de boot lag.
#3 ze bijzonder weinig schade doen.

Bij mappen zoals neushaar kanalen ja wat zal ik zeggen. ik schiet ze wel van die boot af hoor makkelijk verdienbare punten voor mij. Maargoed dit zie je bijvoorbeeld ook met operation firestorm waar mensen op een van die heuvels gaan campen met een sniper. Ik heb meestal zoiets van waarom zou je een kill willen maken van grote afstand als je veel makkelijker een aantal kills kan halen op medium afstand waarbij je je team helpt door ook nog voor de vlaggen te gaan.

Maargoed nog alleen nog met de SKS en de Mk11 mod 0 nog 700 kills halen en dan weer gaan raggen met bold action sniper rifles

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Omdat het gewoon leuk is. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 21-05-2012 09:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
theburninglink schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:05:
Tijdje geen BF3 gespeeld, laatste potje is van voor de grote patch. Kom ik vandaag terug op het battlefield, is m'n FPS bijna gehalveerd. 40fps is toch niet fijn spelen, vooral niet als het naar 30 zakt in voertuigen :(
Voor zover ik weet is er niks veranderd qua performance hoor. Ik denk eerder dat je wat driver issues hebt?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
theburninglink schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:05:
Ik speel constant op 25-30 fps. Nergens last van :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Cyberwarmacine schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:46:
[...]

Ik speel constant op 25-30 fps. Nergens last van :w
25 tot 30 fps? Kan je daar serieus mee spelen? Zodra ik onder de 40 zit begin ik er echt hinder van te ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 11:30
Makkelijk schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:26:
[...]

Voor zover ik weet is er niks veranderd qua performance hoor. Ik denk eerder dat je wat driver issues hebt?
Ik moet zeggen dat ik ook sinds de patch meer pc-lag ervaar, heel erg storend. (Driver-issues uitgesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:09:
[...]

25 tot 30 fps? Kan je daar serieus mee spelen? Zodra ik onder de 40 zit begin ik er echt hinder van te ondervinden.
Het zal van de map en de gamemode afhangen plus, het is maar wat je gewend bent (kennelijk, ik kan het me ook niet voorstellen :p). Knijnemans zit ook al vanaf de Beta te harken met < 50 / 60 fps met af en toe hele nare framedrops en toch doet hij nog behoorlijk leuk mee in BF3 (understatement btw). Ik zou gillend gek worden en het beïnvloed mijn gameplay echt direct als ik onder de 60 fps kom.
Snorro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook sinds de patch meer pc-lag ervaar, heel erg storend. (Driver-issues uitgesloten)
Daar heb ik gelukkig geen last van, maar de laadtijden van de maps lijkt wel nóg iets langer geworden na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:25:
[...]

Het zal van de map en de gamemode afhangen plus, het is maar wat je gewend bent (kennelijk, ik kan het me ook niet voorstellen :p). Knijnemans zit ook al vanaf de Beta te harken met < 50 / 60 fps met af en toe hele nare framedrops en toch doet hij nog behoorlijk leuk mee in BF3 (understatement btw). Ik zou gillend gek worden en het beïnvloed mijn gameplay echt direct als ik onder de 60 fps kom.

[...]

Daar heb ik gelukkig geen last van, maar de laadtijden van de maps lijkt wel nóg iets langer geworden na de patch.
FPS onder de 60 is not done for me.
Als ik al terug schiet naar 50 fps merk ik al problemen, waardoor mijn aim niet precies doet wat ik zeg.
Voor de patch zat ik al op 60 fps en nu ook ;)
Speel op low settings op 1920x1080 als ik medium speel heb ik al drops onder de 60 en dus onspeelbaar.

Maps laden inderdaad vrij lang, maar sinds 2,5 week heb ik er een goedkope ssd erin gezet en binnen 1 minuut zit ik al op de server.

Ik zit nu te wachten op de DLC en battlefield premium. nu ben ik nog volop bezig met diablo 3

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 21-05-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de patch zat ik altijd op 30-40, wat wel speelbaar is. Als m'n hardware het zou trekken zou ik natuurlijk 60+ willen, maargoed ;) Na de patch ben ik blij als ik de 35 aantik en zit ik ook regelmatig op 25 met drops naar 20-. Dát is wel heel lastig spelen en ik merk vaak genoeg dat ik het daardoor afleg. Het is een CPU bottleneck en daar doe je niet zoveel aan; behalve je halve pc vervangen, waar ik het geld niet voor heb.
Maar gezien ik altijd wel in de top 50% kom (MVP ribbons helaas niet meer zoveel) en een positieve K/D blijf hebben valt het uiteindelijk ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GvanGiessen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:04:
Maargoed nog alleen nog met de SKS en de Mk11 mod 0 nog 700 kills halen en dan weer gaan raggen met bold action sniper rifles
Heb je niet alles (unlocks / dogtags) per wapen geunlocked bij 500 kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:02
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:20:
[...]

350 per wapen geloof ik. het is wel stil geworden hier sinds diablo 3 uit is haha, maar ik kijk nog wel uit naar de close quarters dlc! :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

reemprive schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Och ja, ik zet m'n fans wat harder en dan blijft hij redelijk stabiel op 30-35 zitten. Destruction heavy maps gaat m'n compu wel aan onderdoor: Laatste deel Metro, Seine, of 64p servers met hoge ticketcount (dus veel destruction tegen het einde van de ronde) gaat het behoorlijk lastig. Gek genoeg is Karkand doorgaans prima speelbaar. Tot 25 fps is speelbaar, maar in dit soort situaties wil het nog wel eens richting de 12-15 tikken, en dan verlies je toch echt wel de meeste gevechten :P

Reden waarom ik toch ook wel weer erg zit te denken over het kopen van een PC, de laatste tijd (post-patch) lijkt de performance wel iets gedropt, en daar ik al niet een al te ruime marge heb, denk ik dat ik er binnenkort toch maar eens aan moet gaan geloven. Iemand nog een 2500k over die toch wil overstappen naar ivy bridge? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Nee, toevallig wel een C2D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tjah, eigenlijk is m'n processor (i7 quad) hardstikke prima voor BF3, maar ja, zo'n 4850M red het toch niet helemaal, en probeer de grafische kaart in je iMac maar eens te upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Jawel bij 270 heb je alle unlocks behalve bij de SKS daarbij is het 300 omdat die als extra nog heavy barrel heeft. bij 100 kills heb je de proficiency dogtag welke naast je naam staat (Links) daarop staat zijaanzicht van wapen. Bij 500 heb je een master dogtag met kills daarbij (Rechts) is geschetst plaatje.

Maar daar zit een andere reden aan. Ik wil alle dogtags en unlocks voor snipers halen. De rest kan me gestolen worden was leuk om te proberen en alle wapens te halen maar daar blijft het bij. Daarvoor moet ik dus de beoogte 500 kills halen. Maar omdat ik als tweede doelstelling heb om alle snipers boven aan de wapen lijst te hebben staan moet ik de ze allemaal voor de pdw-r spelen welke nu 678 kills heeft. dan kun je die paar extra kills naar de 700 ook wel maken is weer een extra serves star.

Daarbij als je TDM speelt: de PDW-R is echt een beest. zet er een kobra, Red Dot of Holo op met flashlight en extended mag en je komt gegarandeert hoog uit. ik vind dat beter werken dan een shotgun.
Maar ik ben me nu aan het focussen op snelheid en precisie dus ben ik alleen nog maar met snipers aan het spelen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knijnemans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:34:
Tjah, eigenlijk is m'n processor (i7 quad) hardstikke prima voor BF3, maar ja, zo'n 4850M red het toch niet helemaal, en probeer de grafische kaart in je iMac maar eens te upgraden ;)
Windows game draaien onder een mac ? zorgt natuurlijk ook voor problemen.
Heb hier zelf een i7-860 en een GTX460 en speel alles op low want ik wil constant 60 fps halen en wil geen lsat hebben van drops.
kevz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:28:
[...]

350 per wapen geloof ik. het is wel stil geworden hier sinds diablo 3 uit is haha, maar ik kijk nog wel uit naar de close quarters dlc! :)
Het is inderdaad stiller geworden sinds diablo 3 uit gekomen is en ik ben er daar ook eentje van ;)
Maar goed, ik denk dat ik weer vollop BF3 speel wanneer de DLC eraan komt of/en wanneer ik D3 heb uitgespeeld op hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:58:
Heb hier zelf een i7-860 en een GTX460 en speel alles op low want ik wil constant 60 fps halen en wil geen lsat hebben van drops.
Op een Mac kan je gewoon Windows draaien :P

Verder inderdaad "Alles op LOW FTW!!!" en i.c.m. 2x 5870 ziet je zomaar af en toe naar 178 fps te staren :+

Maar ehh... die Dog Tags hé ... is er ook maar iemand hier die ze echt serieus mooi vindt ??
Lijkt wel door een kleuter getekend allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
nero355 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Verder inderdaad "Alles op LOW FTW!!!" en i.c.m. 2x 5870 ziet je zomaar af en toe naar 178 fps te staren :+
Ja.. ik ook als ik recht omhoog vlieg in mijn jet, dan wil het wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:58:
Owh het werkt prima hoor, gewoon rebooten naar Windows in bootcamp, werkt net zo goed als een "gewone" PC. Enige nadeel is dat Apple hardware vooral op videokaart gebied nog wel eens wil achterlopen, en wat dat betreft zit ik nu in BF3 tegen de absolute ondergrens aan. Gelukkig kan ik m'n iMac ook nog als scherm gebruiken, dus zelfs als ie ooit compleet afgetrapt is, is t nog steeds een verdomd fijne 27" monitor :)
nero355 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:12:
Op een Mac kan je gewoon Windows draaien :P
What he said!
Wrijf het er maar weer in... Enige keer dat ik 60 of hoger haal is tijdens de laadschermen etc. :P
Maar ehh... die Dog Tags hé ... is er ook maar iemand hier die ze echt serieus mooi vindt ??
Lijkt wel door een kleuter getekend allemaal :X
Ik vermoed dat het moet ogen alsof het in het staal gekrast is, en dat is nu eenmaal wat minder makkelijk. En mooi, ach, ik speel BF op low in 1024; als ik me door mooi zou moeten laten tegenhouden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Knijnemans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:17:
[...]

Owh het werkt prima hoor, gewoon rebooten naar Windows in bootcamp, werkt net zo goed als een "gewone" PC. Enige nadeel is dat Apple hardware vooral op videokaart gebied nog wel eens wil achterlopen, en wat dat betreft zit ik nu in BF3 tegen de absolute ondergrens aan. Gelukkig kan ik m'n iMac ook nog als scherm gebruiken, dus zelfs als ie ooit compleet afgetrapt is, is t nog steeds een verdomd fijne 27" monitor :)
Ken je er geen nieuwe in proppen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Cyberwarmacine schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Ken je er geen nieuwe in proppen dan?
iMacs hebben geen fysieke videokaart zoals in een PC, tenzij je heel goed bent met een soldeerbout gaat het niet lukken.
http://farm5.static.flick...4751258919_608ab692f9.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door codex op 21-05-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
aha...
Cursusje solderen volgen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

reemprive schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:21:
[...]

iMacs hebben geen fysieke videokaart zoals in een PC, tenzij je heel goed bent met een soldeerbout gaat het niet lukken.
http://farm5.static.flick...4751258919_608ab692f9.jpg
Valt opzich nog mee, ze zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvwarehouse.com/images/661-5315.jpg
Probleem is alleen dat er niet heel veel boeiends in die form-factor te krijgen is (beste wat ik beschikbaar heb gezien is een 5870M, maar die kost al iets van 500$ ), laat staan hoeveel gezeik het is om er een nieuwe in te krijgen. Veel krachtiger gaat niet werken ivm koeling, dus in die zin blijf ik daar wel van af.

Dan koop ik net zo lief een aparte PC, ook al is het dan alleen maar voor games (wat op dit moment concreet betekend alleen voor BF3 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Als je een OSX gebruiker bent maar ook graag een Windows spelletje speelt á la BF3, is het dan niet handiger zelf een systeem in elkaar te zetten met dual-boot? Kijken waar de specs aan moeten voldoen voor OSX, Hackintosh erop, Windows 7 erop en knallen maar! Of je moet een Mac Pro kopen, maar daar zitten standaard ook geen geweldige videokaarten in volgens mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

SomerenV schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:50:
Als je een OSX gebruiker bent maar ook graag een Windows spelletje speelt á la BF3, is het dan niet handiger zelf een systeem in elkaar te zetten met dual-boot? Kijken waar de specs aan moeten voldoen voor OSX, Hackintosh erop, Windows 7 erop en knallen maar! Of je moet een Mac Pro kopen, maar daar zitten standaard ook geen geweldige videokaarten in volgens mij. :+
Hackintosh is voor mij een no-go: het lekkere aan Apple is dat het doorgaans gewoon werkt: geen gezeik met drivers of andere onzin, boel draait gewoon, punt. Verder vind ik de esthetiek en de soliditeit van hun hardware ook erg prettig. Dat valt beide ietwat weg bij een hackintosh.
Ik hoef ook helemaal geen nieuwe machine, mijn iMac voldoet nog prima. Komt wel zeer binnenkort weer een laptop bij, ik merk dat ik die toch wel erg mis, zeker nu de temperatuur een beetje mee lijkt te helpen zit ik toch liever in een strandtent te werken dan in de studeerkamer :P

Maar voor games is het toch wel leuk om weer eens ouderwets een PC in elkaar te zetten, en ik hoef niet meteen een 680 in SLI te rammen, ik zou het allang prima vinden als ik de native reso van mn display kan pakken en solide 60+ frames kan draaien, al is het op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Zeg gaat het hier nu nog over het spel bf3 of over macs, hackintosh noem maar op? Daar is een hardware topic voor.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Knijnemans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:04:
[...]

Maar voor games is het toch wel leuk om weer eens ouderwets een PC in elkaar te zetten, en ik hoef niet meteen een 680 in SLI te rammen, ik zou het allang prima vinden als ik de native reso van mn display kan pakken en solide 60+ frames kan draaien, al is het op low.
Ben van plan mijn 4870 te upgraden naar een 670. Die haalt op zichzelf al gemiddeld 60+ fps op ultra :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Stonden nog 152 platoon requests bij mn platoon, heb ik gelijk maar ff doorgespit. :o

[ Voor 9% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-05-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik had mn platoon request voor GoT maar weer weggehaald geloof ik :X

[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 21-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Makkelijk schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:24:
Ik had mn platoon request voor GoT maar weer weggehaald geloof ik :X
Oh sry, had het over mn eigen platoon, niet over die van GoT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

loewie1984 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:07:
Zeg gaat het hier nu nog over het spel bf3 of over macs, hackintosh noem maar op? Daar is een hardware topic voor.
Kleine zijsprong van de gebruikelijke posters, als het je niet aanstaat post dan zelf iets inhoudelijks over de game dat het gesprek weer de juiste richting op stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
AdmiralSnipe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Oh sry, had het over mn eigen platoon, niet over die van GoT. :P
Message still counts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds de laatste patch krijg ik op geen enkele manier meer een mortar op de grond. In de eigen base niet (was een wijziging) maar ook niet midden op een open veld op de map. Is er een bepaalde key om hem neer te zetten nu oif wat ik gemist heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Je kunt de mortar sinds de patch niet meer in de uncap plaatsen, en het terrein moet relatief vlak zijn. Geen speciale toets, als ie niet roodgekleurd is kun je hem deployen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hij is gewoon donker gekleurd (nog nooit rood gezien) maar hij zet hem gewoon niet neer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
Cartman! schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:30:
Hij is gewoon donker gekleurd (nog nooit rood gezien) maar hij zet hem gewoon niet neer :{
hij moet geel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Nou ja, hij is niet knalrood, maar idd een donkere gloed eroverheen. Als hij een beetje groengelig is, dan kun je hem wel plaatsen. Probeer hem eens te plaatsen op een vlak stuk in de buurt van een vlag, daar zou het sowieso moeten werken..

Overigens is de uncap van jezelf niet te zien op de minimap, dus als je niet precies weet waar die zit, kan dat wel eens het probleem vormen.

[ Voor 23% gewijzigd door Knijnemans op 21-05-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
reemprive schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Kleine zijsprong van de gebruikelijke posters,
En dat heeft wat ermee te maken? Gebruikelijke posters mogen offtopic gaan? Ik zal de volgende keer wel weer een TR aanmaken ipv een opmerking om de boel weer ontopic te krijgen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Net weer een potje TDM gespeeld op 32 player Kharg. Wat zijn die spawnpunten verrekte kut daar! Iedere keer spawn ik vóór een schietende teammate, óf met m'n rug naar een vijand, en dit potje is niet het eerste waarbij dat telkens gebeurt.

Is dat op alle TDM-maps zo'n drama, of ligt het weer aan mij?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:20:
[...]

Hé, ik ook vorige week per toeval!
Check linksboven :')
en check ook rechtsboven: mij een noob noemen en dan met de M16A3 spelen :')
Maar zijn video's zijn wel leuk :P
Ben toch wel benieuw waarom met de M16A3 spelen voor noobs is. Het lijkt op papier toch wel een van de meest ideale wapens voor de assault class?

gr. een noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:11:
[...]

Ben toch wel benieuw waarom met de M16A3 spelen voor noobs is. Het lijkt op papier toch wel een van de meest ideale wapens voor de assault class?

gr. een noob
Het wapen is eigenlijk te goed in verhouding tot alle andere wapens in de game. En dan niet alleen de AR's maar elk wapen in de game. Niks is zo veelzijdig en dodelijk als de M16A3. Dat is waarom het wapen naar mijn mening OP is. Niet extreem OP maar wel degelijk OP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:11:
[...]

gr. een noob
Ok, "noob wapen" is misschien een foute bewoording...
De M16A3 en de M416 worden aanzien aan dé wapens in de Assault class die de kleinste learning curve hebben, wegens de lage recoil en de overall goede stats.
Het zijn typische all-round guns, en bijgevolg zie je veel mensen hiermee spelen. (Als ik iemand zie spelen met een wapen waar die 100 service stars voor heeft (het maximum), dan is het altijd een M16A3 :P )

Noob wapen was wat een voorbarige opmerking. Ik zou het een "relatief gezien makkelijker wapen" noemen. Maar daar is natuurlijk niets mis mee. Iedereen speelt uiteraard liefst met het wapen dat voor hem het beste werkt.
DanielWW2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:24:
[...]

Het wapen is eigenlijk te goed in verhouding tot alle andere wapens in de game. En dan niet alleen de AR's maar elk wapen in de game. Niks is zo veelzijdig en dodelijk als de M16A3. Dat is waarom het wapen naar mijn mening OP is. Niet extreem OP maar wel degelijk OP. ;)
Nuja, OP is het ook niet echt.
Het is eerder zo: de meeste wapens blinken uit in een bepaald gebied: ofwel zijn ze perfect voor close combat, ofwel zijn ze perfect voor medium tot long range.
De M16A3 blinkt niet uit in het ene of het andere gebied, maar biedt een degelijke basis voor alles een beetje. :)

Maar dat zeg je zelf ook. Pff, dat studeren maakt me onoplettend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:31:

Het is eerder zo: de meeste wapens blinken uit in een bepaald gebied: ofwel zijn ze perfect voor close combat, ofwel zijn ze perfect voor medium tot long range.
De M16A3 blinkt niet uit in het ene of het andere gebied, maar biedt een degelijke basis voor alles een beetje. :)

Je moet toch eens beter lezen. ;)
En ik bedoel OP als in DICE mag gaan balanceren. Dus echt OP ja.
Gebruiken mensen nog eens wat anders aangezien DICE kennende de M16A3 dan bagger word. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:31:
[...]

Ok, "noob wapen" is misschien een foute bewoording...
De M16A3 en de M416 worden aanzien aan dé wapens in de Assault class die de kleinste learning curve hebben, wegens de lage recoil en de overall goede stats.
Het zijn typische all-round guns, en bijgevolg zie je veel mensen hiermee spelen. (Als ik iemand zie spelen met een wapen waar die 100 service stars voor heeft (het maximum), dan is het altijd een M16A3 :P )

Noob wapen was wat een voorbarige opmerking. Ik zou het een "relatief gezien makkelijker wapen" noemen. Maar daar is natuurlijk niets mis mee. Iedereen speelt uiteraard liefst met het wapen dat voor hem het beste werkt.

[...]

DanielWW2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:55:
[...]

Je moet toch eens beter lezen. ;)
En ik bedoel OP als in DICE mag gaan balanceren. Dus echt OP ja.
Gebruiken mensen nog eens wat anders aangezien DICE kennende de M16A3 dan bagger word. :+
197 service stars & counting :P

Ja, het is de beste assault rifle en naar mijn mening ook het beste wapen in het spel, maar zo heel gekke veel doet hij ook niet onder voor de M416 of de AEK, maar zelfs met de Ak-74 of KH2002 win je nog loeiend vaak van andere classes 1 op 1. Ik hoop zelf dat de M16 niet generfed wordt maar dat alle andere wapens, van assault en andere classes, nog nét ietsje meer gespecialiseerd of beter worden. De TTK mag nog wel ietjse lager in BF3 zonder gelijk hardcore (waar de naam echt te kort schiet want HC is veeeeeeeeeels te makkelijk vergeleken met normal, mikken hoeft niet meer) taferelen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:10

ManiacsHouse

Scheisse!

Euhm geen idee of het hier kan/mag... Maar ik zoek nog een LEUKE en GEZELLIGE clan. :)
Roept u maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:01:
[...]

[...]

197 service stars & counting :P

Ja, het is de beste assault rifle en naar mijn mening ook het beste wapen in het spel, maar zo heel gekke veel doet hij ook niet onder voor de M416 of de AEK, maar zelfs met de Ak-74 of KH2002 win je nog loeiend vaak van andere classes 1 op 1. Ik hoop zelf dat de M16 niet generfed wordt maar dat alle andere wapens, van assault en andere classes, nog nét ietsje meer gespecialiseerd of beter worden. De TTK mag nog wel ietjse lager in BF3 zonder gelijk hardcore (waar de naam echt te kort schiet want HC is veeeeeeeeeels te makkelijk vergeleken met normal, mikken hoeft niet meer) taferelen te krijgen.
Op zich hoeft de M16A3 ook geen mega nerf maar bijvoorbeeld de bullet speed van 650 naar 600 meter/sec kan denk ik al heel wat verschil maken. Recoil verhogen heeft denk ik geen zin omdat iedereen dan gewoon naar de M416 gaat. Het zit ook gewoon net op het randje, die M16A3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
zo lekker rondje jet hoeren (kadavertje): http://battlelog.battlefi...how/32459853/1/356429284/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ManiacsHouse schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:02:
Euhm geen idee of het hier kan/mag... Maar ik zoek nog een LEUKE en GEZELLIGE clan. :)
Roept u maar!!
United Elite Force is altijd op zoek naar gezellige leden: het is als het ware een verzameling van gezellige mensen!

Neem eens een kijkje op onze homepage uefclan.nl

Of kom gerust eens langs op een van onze [UEF] servers: er is altijd wel iemand van ons online die je eventueel verder kan helpen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 11:30
Nu het toch (weer eens :P) over wapens gaat:
De AK-S74U voor Engineer, wat een heerlijke gun is dat geworden post-patch! Heb een tijdje het Engineer wezen de rug toegekeerd vanwege de fikse M4A1-nerf; weet niet hoe ik er ineens op ben gekomen maar heb de AKS een spin gegeven en wat bevalt dat goed! Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:09:
De AK-S74U voor Engineer, wat een heerlijke gun is dat geworden post-patch! Heb een tijdje het Engineer wezen de rug toegekeerd vanwege de fikse M4A1-nerf; weet niet hoe ik er ineens op ben gekomen maar heb de AKS een spin gegeven en wat bevalt dat goed! Any thoughts?
Uh, de M4A1 is niet eens generfed. ;)
En ja, de AKS74u is nu eindelijk nuttig. Het is gewoon een baby AK74M en sinds die nuttig is is de AKS het ook. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer Close Quarters nu uitkomt? 1 juni? Midden juni? Eind juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mazzelaar, met zulke scores heb je zo'n gigantische kans dat je gekickt of gebanned wordt.

Althans; het is mij al zo vaak overkomen dat ik het niet eens een prettig gevoel vind om met zo'n score rond te lopen/vliegen }:O

Maar hulde voor je ronde.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
rickyy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 02:43:
[...]

Mazzelaar, met zulke scores heb je zo'n gigantische kans dat je gekickt of gebanned wordt.

Althans; het is mij al zo vaak overkomen dat ik het niet eens een prettig gevoel vind om met zo'n score rond te lopen/vliegen }:O

Maar hulde voor je ronde.
Dan moet je gewoon een server hebben zonder 16 jarige admins die kickgeil zijn.

Maar zeker mooie score:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die AKS74U is nooit slecht geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit laat nog eens zien dat een goede pilot en een overpowerd jet een match kan verzieken.
Leuk voor je stats, maar niet leuk voor de match.
DanielWW2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:24:
[...]

OP wapens, zijn voor mij de wapens die je echt heel vaak tegenkomt en die je het ook heel lastig maken.
zoals de M26 en usas voor de patch. de m16 is zelfs generfed door de patch. niet het wapen zelf, maar de forgrip etc. hierdoor kan je met een ak74m heel accuraat schieten en win je op mid range makkelijker van een m16a3.
Snorro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:09:
wapen is zeker goed, maar de M4A1 blijft toch beter.
de M4A1 heeft wat meer recoil dan de aks-74u. waardoor het ene wapen meer accuraat is.
Soms heb ik van die dagen erbij dat ik de recoil niet onder de knie krijg van de M16A3,M4A1 en M27 IAR. dan ga ik gelijk voor de AKS wapens.Easy to learn dus 'noob' wapens zoals mensen dat hier boven noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

DanielWW2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 02:19:
[...]

Uh, de M4A1 is niet eens generfed. ;)
En ja, de AKS74u is nu eindelijk nuttig. Het is gewoon een baby AK74M en sinds die nuttig is is de AKS het ook. :Y)
Klopt, ik vind de M4A1 nog steeds een erg prettig wapen. Enige engineer wapen dat ik nog gebruik na alles te hebben getest is de Scar, mochten er veel vijanden op de lange afstand zitten. Voor alle andere afstanden is de M4A1 het beste wapen, alleen heb ik tegenwoordig een bipod ipv de foregrip die voor de patch de beste attachment was(op alle wapens eigenlijk).
loewie1984 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:05:
[...]

En dat heeft wat ermee te maken? Gebruikelijke posters mogen offtopic gaan? Ik zal de volgende keer wel weer een TR aanmaken ipv een opmerking om de boel weer ontopic te krijgen.
Vooral doen, als je zelf alleen maar dat soort post plaatst zie ik het nut er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
loewie1984 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Soms is het beter gewoon niks te zeggen dan komen mensen er ook niet op terug en wordt het geen zinloze discussie die afdwaalt van het onderwerp zoals nu gebeurt. oftewel je creeert iets wat je probeert te voorkomen.

De opmerking van gebruikelijke posters is meer bedoelt in de zin dat men weleens kan afdwalen van het kern onderwerp. Dat is opzich niet echt erg omdat omdat het toch altijd weer terug komen op het kern onderwerp omdat iemand er weer een andere post doorheen gooit. Daarnaast zie ik niet in waarom we het niet zouden kunnen hebben over BF3 op een mac het is toch een PC en dit is het PC topic.
Daarnaast dreigen of melden met een TR wordt afgeraden in de polici van de TR en is dus nooit handig.

Ik stel voor dit onderwerp af te sluiten bij deze.
reemprive schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Klopt, ik vind de M4A1 nog steeds een erg prettig wapen. Enige engineer wapen dat ik nog gebruik na alles te hebben getest is de Scar, mochten er veel vijanden op de lange afstand zitten. Voor alle andere afstanden is de M4A1 het beste wapen, alleen heb ik tegenwoordig een bipod ipv de foregrip die voor de patch de beste attachment was(op alle wapens eigenlijk).
Ik speelde als engineer veel met de G53 op de SG553. Maar goed door het teveel als sniper spelen ben ik verpest en wil ik altijd vijanden op een te grote afstand killen. Dus ik blijf bij mijn roots en speel uitsluitend sniper.
Overigens speelt een van jullie met een rifle scope op zijn wapen. ik zie er nog wel eens mensen mee rondlopen maar persoonlijk vond/vind ik dat maar onhandig op asault wapens.

[ Voor 3% gewijzigd door GerGio op 22-05-2012 10:43 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
GvanGiessen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:38:

Ik speelde als engineer veel met de G53 op de SG553. Maar goed door het teveel als sniper spelen ben ik verpest en wil ik altijd vijanden op een te grote afstand killen. Dus ik blijf bij mijn roots en speel uitsluitend sniper.
Overigens speelt een van jullie met een rifle scope op zijn wapen. ik zie er nog wel eens mensen mee rondlopen maar persoonlijk vond/vind ik dat maar onhandig op asault wapens.
Kobra scope op al mijn wapens voor de assault/engi class.

Voor de Snipers heb ik het volgende momenteel:
SV98 -> 4x acog
M40A5 -> 4x acog
M98B -> 12x

Afhankelijk van de map, TDM of conquest neem ik dan iets met een 4x of een 12x. Dan moet ik ook niet de hele tijd mijn loadout wisselen enkel een wapen kiezen.

Ik ben pas begonnen voor alle unlocks te halen op de wapens: de FAMAS haat ik het hardste ondertussen. Sprayen gelijk gek en maar 26 bullets. 351 kills en ik denk niet dat ik het nog aanraak, AEK doet hetzelfde maar met minder spray en ongeveer dezelfde fire rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
gerre22 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:02:
[...]

Kobra scope op al mijn wapens voor de assault/engi class.

Voor de Snipers heb ik het volgende momenteel:
SV98 -> 4x acog
M40A5 -> 4x acog
M98B -> 12x

Afhankelijk van de map, TDM of conquest neem ik dan iets met een 4x of een 12x. Dan moet ik ook niet de hele tijd mijn loadout wisselen enkel een wapen kiezen.

Ik ben pas begonnen voor alle unlocks te halen op de wapens: de FAMAS haat ik het hardste ondertussen. Sprayen gelijk gek en maar 26 bullets. 351 kills en ik denk niet dat ik het nog aanraak, AEK doet hetzelfde maar met minder spray en ongeveer dezelfde fire rate.
Heb zelf geen ervaring met da FAMAS maar probeer eens met een laser en hip-fire op TDM maps. Heb je in ieder geval de dogtag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 02:33:
Iemand een idee wanneer Close Quarters nu uitkomt? 1 juni? Midden juni? Eind juni?
04-06-2012 – Battlefield Premium
12-06-2012 – Close Quarters
XX-06-2012 – Guide
XX-08-2012 – Bonus Content
http://mp1st.com/2012/05/...nt-and-double-xp-weekend/

(Premium wordt hoogstwaarschijnlijk aangekondigd op de E3 expo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

gerre22 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:02:
Ik ben pas begonnen voor alle unlocks te halen op de wapens: de FAMAS haat ik het hardste ondertussen. Sprayen gelijk gek en maar 26 bullets. 351 kills en ik denk niet dat ik het nog aanraak
Apart... die heb ik heel snel unlocked. Ik denk zelfs het snelst van alle wapens! Was wel voor de laatste patch, maar ook erna vind ik het een fijn ding :)
#2 en #3 zijn de MG36 en G3A3 die ook heel hard gingen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
nero355 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:00:
[...]

Apart... die heb ik heel snel unlocked. Ik denk zelfs het snelst van alle wapens! Was wel voor de laatste patch, maar ook erna vind ik het een fijn ding :)
#2 en #3 zijn de MG36 en G3A3 die ook heel hard gingen !!
Ik hou mijn engagements redelijk mid to long range en de initiële kick+ spray van de FAMAS maakt het voor mij een zeer moeilijk wapen om mee te bursten, zelfs met een heavy barrel.
G3A3, AN-94 (wel op auto, niet op die freaky burst mode), KH2002 (eerst haatte ik dat ding, als je er mee omkan is het heerlijk mid to long range) zijn heel vlot gegaan.

EDIT: ik verkies blijkbaar een gigantische lineaire verticale recoil over ook maar iets of wat spray.

[ Voor 7% gewijzigd door gerre22 op 22-05-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Pykow schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Dit laat nog eens zien dat een goede pilot en een overpowerd jet een match kan verzieken.
Leuk voor je stats, maar niet leuk voor de match.
Anders kijk je nog is ff goed wie nou eigenlijk die match heeft gewonnen en met welke score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Lol kwam dit net tegen.
Gaar. :o

~edit: met uitleg:

[ Voor 31% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-05-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ideaal om campers in de bergen @ Kharg Island te pesten denk ik >:) Doen ze misschien ook eens een keer normaal mee daarna met een normale kit/wapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
nero355 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:38:
Ideaal om campers in de bergen @ Kharg Island te pesten denk ik >:) Doen ze misschien ook eens een keer normaal mee daarna met een normale kit/wapen :P
They see me trollin' , they hatin' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:
[...]

04-06-2012 – Battlefield Premium
12-06-2012 – Close Quarters
XX-06-2012 – Guide
XX-08-2012 – Bonus Content
http://mp1st.com/2012/05/...nt-and-double-xp-weekend/

(Premium wordt hoogstwaarschijnlijk aangekondigd op de E3 expo)
Aha, bedankt! Had de zelfde vraag gesteld op de officiele facebook page en dit kreeg ik als antwoord:
"Hi Dennis. We certainly appreciate your anticipation, however at this time, we do not have an exact date. Looking forward to the up-close and personal fire-fights? ^sd"

Ze willen het natuurlijk officieel houden..

Zie er trouwens wel naar uit, is eerste keer dat ik meerdere keren zal betalen voor een spel. Heb het maandelijks betalen voor Wow en meerdere malen betalen van CoD altijd dom gevonden, gewoon puur een manier om geld uit iemand zijn zakken te halen maar voor dit spel heb ik het spijtig genoeg wel over, en dat weten ze maar al te goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:25:
Lol kwam dit net tegen.
Gaar. :o

[video]

~edit: met uitleg:

[video]
Awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Laatst online: 11-08 20:43
Toch wel jammer dat elk eerste potje van de dag een baserape potje is, waar ik dan ook nog in het verkeerde team zit. Nummer 1 van de tegenstander met 40-0, dan klopt er toch iets niet.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de volgende BF is waarschijnlijk: ;)

http://mp1st.com/2012/05/...rding-to-employee-resume/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Laat maar komen hoor :)
Pagina: 1 ... 198 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.