Kan je is F2000 proberen? (mits het je interesseert)
Liefst met Kobra vizier + Heavy Barrel + Foregrip eventueel.
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 16-05-2012 19:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 16-05-2012 19:06 ]
ik heb een shotgun filmpje gemaakt op neushaar canals maar dat wat jij zegt kan ik ook nog wel eens een flimpje van makenAsgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:05:
[...]
Liefst met Kobra vizier + Heavy Barrel + Foregrip eventueel.
Jeuj shotgun op neushaar!hardcoresmurf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:19:
[...]
ik heb een shotgun filmpje gemaakt op neushaar canals maar dat wat jij zegt kan ik ook nog wel eens een flimpje van maken
filmpje word nu gerenderd.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
renderen duurt nog 11 minuten en het uploaden wel een uur
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
In tdm kan je niet op squadmembers spawnen.Mavamaarten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:28:
Pff, net hardcore tdm op neushaar kanalen. Dat was echt abnormaal. Squadmates waren mongols, kon ik niet op spawnen. Elke keer ik "Random Spawn" deed, spawnde ik op dezelfde plek, 2 meter van een enemy. Leuk zeg, fucking schijt
hij word nog verwerkt -_-
[ Voor 6% gewijzigd door hardcoresmurf op 16-05-2012 21:07 ]
met een rpk-74m met bipod kan je aardig precies mikken hoor, je kunt er zelfs mee snipen als je een rifle scope hebtJay-P schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:10:
[url=http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Blade-VdsL/weapons/391925167/pc/[/url]
Iemand anders die de accuracy van een aantal wapens (RPK-74M, AKS-74u -> 33%) verdacht hoog acht ?
[ Voor 50% gewijzigd door Jay-P op 16-05-2012 21:59 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dacht eerst: wat is die map klein, maar je had de map verder uitgezoomed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oh ja op harvest day hahah ik was echt erg daaroAsgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:04:
[...]
Ik wou zeggen: maak een filmpje waar je naar de achterkant van de enemy base sneakt, maar dat is niet mogelijk in BF3![]()
Dit mis ik echt van uit BFBC2: bijvoorbeeld op Harvest Day kon je gewoon in de enemy base rijden en hun quads stelenOok kon je daar in die gebouwen at enemy base vanboven op de zolder gaan chillen met andere teammates, en zie je de enemies gewoon wegrijden. Was wel leuk
[ Voor 38% gewijzigd door osmosis op 17-05-2012 17:09 ]
Nee. ze hebben de BF2 mappen ( DLC ) ook al verpestchris10r schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:16:
Zou het echt geweldig vinden als DICE de BC2 mappen poort naar de BF3 engine
Ik krijg binnenkort BF3 binnen met mn pc maar, wake island is verpest?jterpstra schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:24:
[...]
Nee. ze hebben de BF2 mappen ( DLC ) ook al verpest
wake island en de rest
dus laat ze maar niet los op bfbc2 mappen
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Nooit van gehoord maar heb je al geprobeerd om BF3 zijn installatie te repareren of BF3 opnieuw te installeren?speedyjules07 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:13:
Krijg net de error:
invalid license reason code 0x0006
Niets veranderd aan PC, gisteren werkte alles nog. Ik lees al dat meerdere mensen hier last van hebben gehad en dat het niet bepaald makkelijk te fixen is. Origin deinstalleren en weer opnieuw heeft in ieder geval niet gewerkt.
Iemand anders deze error gekregen en kunnen oplossen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij doet het gelukkig weer. Moest een licensing file (71067.dlf) deleten en even rebooten. Las wel al dat dit bij veel mensen niet geholpen heeft, dus ik hoop niet dat het terugkomt.DanielWW2 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:19:
[...]
Nooit van gehoord maar heb je al geprobeerd om BF3 zijn installatie te repareren of BF3 opnieuw te installeren?
Dat werkt meestal wel tegen errors.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Toch jammer dat ik hiervoor altijd een COD speler was en BF2 wel had maar nooit echt een kans heb gegeven, want wat is BF toch zoveel beter als COD en als ik dan inderdaad mappen bekijk als Kubra Dam bekijk, denk ik: zulke grote mappen zouden pas echt een aanvulling op BF3 zijn, dus laat die maar komenrickyy schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:33:
Ik zou Operation Road Rage en Kurbra Dam terug willen zien. Dan ben ik happy.
En natuurlijk Highway Tampa.
[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 17-05-2012 20:55 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
dice dogtags huntenMu.siQ schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:54:
Ik vind het erg jammer dat ik niet meerdere soldiers kan aanmaken. Heb nu alles unlocked met alle wapens dus ja, wat is nu een leuke (redelijk haalbare) doelstelling?
- alle ribbons? Moet alleen nog mcom defender
- alle medals? Die komen vanzelf wel
- alle dogtags? Niet echt aan te beginnen, komen ook wel vanzelf![]()
Wil dingen unlocken! Laat mij maar lekker weer opnieuw beginnen tot de nieuwe DLC.
En nee, ik ga niet nog een keer code halen met een andere e-mail adres ;-)
---RAWE CEEK!!!---
En dan als reason opgeven "Doesn't hack, wants his stats reset"NoFearCreations schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:09:
Ga hacken wordt je account gereset
Kan ook vragen of iedereen hier je massaal wil reporten
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Steel de dogtag van elke spelerMu.siQ schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:54:
Ik vind het erg jammer dat ik niet meerdere soldiers kan aanmaken. Heb nu alles unlocked met alle wapens dus ja, wat is nu een leuke (redelijk haalbare) doelstelling?
Wil dingen unlocken! Laat mij maar lekker weer opnieuw beginnen tot de nieuwe DLC.
---
Dit zal wel voor eenieder verschillen maar ik ben verschrikkelijk blij dat ik dit gevoel niet met je deel.Mu.siQ schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:54:
[ Voor 10% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 18-05-2012 11:54 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Help!!!! schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:08:
@ sommigen hierboven
En ik maar denken dat het maar een spelletje is.......
Kwartetten en memory zijn ook spelletjes, toch haal je uit die spelletjes nét weer iets andere soorten van voldoending en uitdagingenHelp!!!! schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:08:
@ sommigen hierboven
Welcome to the dark side son.Metro2002 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:48:
Ik speel uiteindelijk toch het meest met de AK74M (kobra) alhoewel ik de M16A3 (met kobra) steeds meer begin te waarderen, alleen vervelend dat die iron sights ook met de kobra addon telkens in beeld blijft.
Moeilijk moeilijk, ik wissel nu alles af en alles werkt wel, maar wat nu de optimale combi is?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:15:
[...]
Kwartetten en memory zijn ook spelletjes, toch haal je uit die spelletjes nét weer iets andere soorten van voldoending en uitdagingen
[...]
Welcome to the dark side son.
Met wat voor attachments speel je op de M16A3?
Ik schiet het liefst van een redelijke afstand (zeg 10 tot max 50 meter) mensen neer en dan zijn zaken als flash suppresor en silencers geen goede optie om te hebben. Ook wil ik liever niet ontdekt worden dus staan zaken als flashlights en lasersights uit. Alleen bij de AEK971 wil ik die nog wel eens aanzetten als het echt close combat wordt zodat ik wat sneller vanaf de heup kan schieten.Wat doen jullie?
[ Voor 43% gewijzigd door Metro2002 op 18-05-2012 13:34 ]
Nickname KasPlantje.
Ik gebruik bolt action snipers in TDM en opzicht werkt dat uitstekend kijk maar naar dit battle reportGvanGiessen schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:33:
Ik gebruik semi snipers in TDM en opzicht werkt dat uitstekend kijk maar naar dit battle report
http://battlelog.battlefi...how/32151491/1/190387818/
Ja maar ik ben aan het proberen met alle semi sniper 700 kills te halenAdmiralSnipe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:32:
[...]
Ik gebruik bolt action snipers in TDM en opzicht werkt dat uitstekend kijk maar naar dit battle report
http://battlelog.battlefi...how/32163275/1/336464702/
Nickname KasPlantje.
Ik ga binnenkort denk ik ook maar eens proberen om alle attachments voor alle wapens te unlocken.GvanGiessen schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:14:
[...]
Ja maar ik ben aan het proberen met alle semi sniper 700 kills te halen
Nou het is soms best een pain in the ass, maargoed houd je van de straatAdmiralSnipe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:23:
[...]
Ik ga binnenkort denk ik ook maar eens proberen om alle attachments voor alle wapens te unlocken.
[ Voor 8% gewijzigd door S.J_84 op 18-05-2012 18:17 ]
Verwijderd
Nosehair canals + Team Deathmatch + Shotgun = WIN!S.J_84 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:02:
[...]
Nou het is soms best een pain in the ass, maargoed houd je van de straat
Ben nu met shotguns bezig, en dan Recon wapens nog.
Er zijn ook shotty only servers en daar hang ik nu veel rond puur om alles vrij te spelen.
Als je van een afstandje tegenover een m16 gebruiker komt bv, is het bijna geen doen dus zijn deze servers voor even een uitkomst.
Dus inderdaad. Hoe goed ik ben kan me niet heel erg uitmaken. Dus m'n k/d opkrikken, mvp zijn en accuracy ophogen is leuk, maar ja, voor mij niet een ontzettend doel.Help!!!! schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:08:
@ sommigen hierboven
Ik speel de laatste tijd wel veel Neushaar TDM met Doa maar dan gaan spelers steeds zeuren dat dat een "noob" wapen is.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:11:
[...]
Nosehair canals + Team Deathmatch + Shotgun = WIN!
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje lame om dan nog naar een shotty only server te gaan
Die accuracy vind ik ook maar vaag.Mu.siQ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:19:
[...]
Dus inderdaad. Hoe goed ik ben kan me niet heel erg uitmaken. Dus m'n k/d opkrikken, mvp zijn en accuracy ophogen is leuk, maar ja, voor mij niet een ontzettend doel.
Overigens @ AWESOME-O; "Accuracy op 20% nastreven?"
Ik zit op 19,7%19,6%, prima wat mij betreft
[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 18-05-2012 17:27 ]
Nou dan heb ik 't toch mooi met een 19,6% overall accuraatie? Mijn speelstijl komt uiteindelijk daarop neer in ieder gevalAdmiralSnipe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Die accuracy vind ik ook maar vaag.
Heb bijna elk wapen boven de 18% accuracy (top 5 zit boven 19%) en toch zit mijn overall accuracy op 16.9%.
Dacht eerst dat alleen de accuracy van guns meetelden maar blijkbaar tellen vehicles ook mee.
Opzich wel raar want als je bijv. veel met scout heli's speelt, die dingen sprayen als een malle zodat je accuracy sneller daalt dan wanneer je bijvoorbeeld alleen maar infantry only doet.
~edit: hmmm deze post had ook wel bij die ander in gekund bij nader inzien...
[ Voor 48% gewijzigd door pauldegroot op 18-05-2012 17:39 ]
Haha, het was ook niet voor jou specifiek bedoelt hoor, meer doelen die ik zelf nastreef om een betere speler te worden (de 25% heb ik opgegeven), ik blijf het moeilijk vinden om consequent accuracies te halen boven de 20%.Mu.siQ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:19:
[...]
Dus inderdaad. Hoe goed ik ben kan me niet heel erg uitmaken. Dus m'n k/d opkrikken, mvp zijn en accuracy ophogen is leuk, maar ja, voor mij niet een ontzettend doel.
Overigens @ AWESOME-O; "Accuracy op 20% nastreven?"
Ik zit op 19,7%19,6%, prima wat mij betreft
Dat gezeur over wapens is inderdaad vervelend. Welk wapen je ook pakt, er zijn altijd mensen die iets te zeuren hebben. Vooral als je er op dat moment lekker mee bezig bent. Daar trek ik me echt niets meer van aan hoor. Het rare is dat men nog steeds USAS noob!! roept, terwijl dat ding na de patch nog geen deuk in een pak boter kan schieten. Sommigen weten echt niet waar ze het over hebben.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:21:
[...]
Ik speel de laatste tijd wel veel Neushaar TDM met Doa maar dan gaan spelers steeds zeuren dat dat een "noob" wapen is.
Als ik dan naar M98B of G3A3+underslung+Dart switch () is het weer niet goed want snipen is ook "noob" en de M26 is bugged...
Grappig, ik streef ook >20% accuracy na. Het is inderdaad verdomd lastig om elk potje >20% te halen. Vooral met sproeiwapens (met name supportwapens en pdw's) gaat de accuraatheid er snel aan. Momenteel zit ik op 20.75% en stijgendeA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:40:
[...]
Haha, het was ook niet voor jou specifiek bedoelt hoor, meer doelen die ik zelf nastreef om een betere speler te worden (de 25% heb ik opgegeven), ik blijf het moeilijk vinden om consequent accuracies te halen boven de 20%.
Zoals gezegd verschilt het voor iedereen wat je uit een spel haalt of wil halen.
De kill-to-death ratio is in zekere zin wel belangrijk. Als je vaker doodgaat dan dat je iemand neerhaalt doe je iets verkeerdJovas schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:57:
Hahaahahahaahahaha, jullie Tweakertjes zijn ook allemaal hetzelfde hé met die stats.. Allemaal op K/D spelen..
Vroeger had je geen stats, dus daar hoefde je je ook niet druk om te maken. Het bijhouden van stats heeft in zekere zin dus ook een nadeel. Zie bijvoorbeeld het k/d-verhaal.Ze moet die stats verwijderen uit shooters, en snel ook..
B2K speel ik zelden. De mappen zijn op de een of andere manier niet fijn om te spelen. Sowieso trekken vehicle-maps mij niet echt vanwege de air-dominantie. Ik vermaak me prima met infantry onlyEven wat anders; Sharqi, wat is dat een hel van een map zeg.. Ik probeer hem nog wel eens te spelen, maar keer op keer is het weer een drama met de heli's..
Altijd fijn, lekker generaliseren...Jovas schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:57:
Hahaahahahaahahaha, jullie Tweakertjes zijn ook allemaal hetzelfde hé met die stats.. Allemaal op K/D spelen..
Ze moet die stats verwijderen uit shooters, en snel ook..
Even wat anders; Sharqi, wat is dat een hel van een map zeg.. Ik probeer hem nog wel eens te spelen, maar keer op keer is het weer een drama met de heli's..
Verwijderd
Dus teamplay is niet belangrijk? Stel, iemand revived alleen maar, dan doet ie iets verkeerd? Gewoon plezier in het spel hebben joh, stats zijn totaal niet belangrijk. Het is tenslotte een spel.Bee.nl schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:27:
[...]
De kill-to-death ratio is in zekere zin wel belangrijk. Als je vaker doodgaat dan dat je iemand neerhaalt doe je iets verkeerdExtreem op k/d spelen is ook niet wat je wilt natuurlijk, want dan gaat iedereen de bush wookie uithangen (lees: snipen).
Hmm, ik had het een beetje ongelukkig verwoord. De insteek is dat het team met gemiddeld betere k/d's over het algemeen de overhand in een match heeft. Reviven draagt daar alleen maar aan bij. Overigens zegt iemands k/d niet direct iets over zijn teamwork en andersom.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:56:
[...]
Dus teamplay is niet belangrijk? Stel, iemand revived alleen maar, dan doet ie iets verkeerd? Gewoon plezier in het spel hebben joh, stats zijn totaal niet belangrijk. Het is tenslotte een spel.
Dirty mind maar dat is gewoon normaal op een zeecontainer hoor..... ("Cubic Meters")hardcoresmurf schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:51:
ik heb een easter egg op neushaar kanalen gevonden: [afbeelding]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
oh ok lolHelp!!!! schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:08:
[...]
Dirty mind maar dat is gewoon normaal op een zeecontainer hoor..... ("Cubic Meters")
[ Voor 9% gewijzigd door hardcoresmurf op 18-05-2012 21:27 ]
only sniper servers... Dus voor de meest belabberde klasse in de game hebben ze nog aparte servers ook nog?hardcoresmurf schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:27:
het ging weer goed zonet: http://battlelog.battlefi...how/32192451/1/542837036/
alweer de beste recon
bijna iedereen gebruikte assault gunsM2M schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:37:
[...]
only sniper servers... Dus voor de meest belabberde klasse in de game hebben ze nog aparte servers ook nog?
Dat ding is zeker nice, gebruik m altijd met ironsight.tobitronics schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:52:
Total G3A3 victim superiorityhttp://battlelog.battlefi...how/32201357/1/354742908/ Had gewoon een 11 nemesis kill streak op 2 noobs, daarna kwamen wel wat pro's in de game, maar die g3a3 is zo goed geworden, niet normaal
Dat is ook het goede eraan: long range, med rpm, veel kracht. Dat bij elkaar is noob headhunting at 500mAdmiralSnipe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:57:
[...]
Dat ding is zeker nice, gebruik m altijd met ironsight.
Vaak knal ik er snipers mee neer van een aardige afstand door snel naar burst mode te switchen dan zijn ze meestal na 3/4 kogels deaud.
Verwijderd
Met een shotgun op Neushaar Kanalen is dat niet zo moeilijk.
[ Voor 61% gewijzigd door pauldegroot op 19-05-2012 01:08 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Kill death ratio kan je echt niet serieus nemen. Als je wordt neergeknald en weer revived heb je geen death maar de persoon die jou heeft neergeknald wel een kill.Bee.nl schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:27:
[...]
De kill-to-death ratio is in zekere zin wel belangrijk. Als je vaker doodgaat dan dat je iemand neerhaalt doe je iets verkeerdExtreem op k/d spelen is ook niet wat je wilt natuurlijk, want dan gaat iedereen de bush wookie uithangen (lees: snipen).
Hoe kan deze vent alle unlocks voor alle classes hebben zonder ook maar een kill te maken????Cresso schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 04:10:
[...]
Kill death ratio kan je echt niet serieus nemen. Als je wordt neergeknald en weer revived heb je geen death maar de persoon die jou heeft neergeknald wel een kill.
Is er iemand die toevallig deze speler al is tegengekomen. Die heeft vast enorm zin in de DLC
Shortcut gekochttobitronics schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:57:
[...]
Hoe kan deze vent alle unlocks voor alle classes hebben zonder ook maar een kill te maken????
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Waarom zou je die shortcuts voor wapens kopen als je ze vervolgens toch niet gebruikt??
LOL!!! Wat een statsCresso schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 04:10:
[...]
Kill death ratio kan je echt niet serieus nemen. Als je wordt neergeknald en weer revived heb je geen death maar de persoon die jou heeft neergeknald wel een kill.
Is er iemand die toevallig deze speler al is tegengekomen. Die heeft vast enorm zin in de DLC
Verwijderd
Het is zo afhankelijk van je tegenspelers, als je spelers hebt die constant stil blijven staan is het geen kunst nee maar als je goede teams tegen je hebt, ben je toch wel kansloos met sniper riflesVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:53:
Man, was is die M98B toch makkelijk!
Waar je met andere geweren wat zit te worstelen voor je raak schiet heb je met de M98 meteen headshots.
Nauwelijks drop op dat ding, meeste dmg,
En dan de semi-auto geweren, met laser erop, QBU en je hebt de beste assault rifle met de verhoogde dmg die ze recon hebben gegeven voor dichtbij.
Ik vrees dat ze recon overpowered hebben met de snipergeweren, maar ik zie nog heel weinig mensen die dat door hebben. Zelfs ik, met de minste recontijd van alle 4 klassen haal met gemak 30-4 op Karkand en Sharqi.
Met recon spelers win je geen ronde. De SKS is monsterlijk, bold action snipers zijn goed(M98 voor lange afstand, de rest voor mid lang) maar uiteindelijk ga je het echt afleggen tegen supportspeler(suppression) en aanvallende Assault class spelers.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:53:
Man, was is die M98B toch makkelijk!
Waar je met andere geweren wat zit te worstelen voor je raak schiet heb je met de M98 meteen headshots.
Nauwelijks drop op dat ding, meeste dmg,
En dan de semi-auto geweren, met laser erop, QBU en je hebt de beste assault rifle met de verhoogde dmg die ze recon hebben gegeven voor dichtbij.
Ik vrees dat ze recon overpowered hebben met de snipergeweren, maar ik zie nog heel weinig mensen die dat door hebben. Zelfs ik, met de minste recontijd van alle 4 klassen haal met gemak 30-4 op Karkand en Sharqi.
[ Voor 22% gewijzigd door hardcoresmurf op 19-05-2012 13:09 ]
Verwijderd
NEE hij is dan geactiveerd op zijn origin accountVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:31:
Heb even een vraagje als je battlefield 3 tweedehands koopt,kan je dan die cd-key nog gebruiken,als de vorige eigenaar hem al gebruikt heeft?
En dan heb ik het over de pc versie.
Verwijderd
En als je de game van dat account verwijderd?hardcoresmurf schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:34:
[...]
NEE hij is dan geactiveerd op zijn origin account
nee je moet zijn/haar account overnemen om het te kunnen spelenVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:43:
[...]
En als je de game van dat account verwijderd?
[ Voor 24% gewijzigd door vinom op 19-05-2012 15:03 ]
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
BF3 op een uber lage reso.DrumandBass schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:25:
Als ik zo al die filmpjes kijk krijg ik toch een beetje een dubbel gevoel bij mijn hardware op dit moment, 640X480 is niet ideaal zie ik al![]()
Lol is 640x480 mogelijk bij BF3??DrumandBass schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:25:
Als ik zo al die filmpjes kijk krijg ik toch een beetje een dubbel gevoel bij mijn hardware op dit moment, 640X480 is niet ideaal zie ik al![]()
[ Voor 9% gewijzigd door AdmiralSnipe op 19-05-2012 16:12 ]
Dat muziekje in de chopper bij 2:30 blijft epischvinom schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:03:
Had gister best tof potje met mijn NFOHump clan, heb paar leuke momenten eruit gehaald
En ohja, let niet op de eerste 15 seconden, dat was mijn eerste poging voor een live commentary lol
[video]
Graphics maken niet de game
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Inderdaad, de resolutie wel
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hé, ik ook vorige week per toeval!AdmiralSnipe schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:10:
Lol, zat net 2 rondes bij lllGamebaklll, th3sentinel en C1intbeastwood.
Eeerst op een server met Karkand.
Ik probeerde een sniper te knifen die iemand anders aan het knifen was.
Zijn knife actie was nog net niet klaar waardoor mijn knife faalde zodat hij me neer kon schieten.
Bleek het dus C1intbeastwood te zijn die dacht dat ik zijn dogtag wou.
Hij zei: you won't get my dogtag bra.
Toen probeerde hij mij een aantal keer te knifen maar dat lukte ook niet dus zei ik: you won't get mine either.
Op het laatst gingen ze round switchen dus ik ging ook ff in die server.
Elke keer als ik een van hen killde gingen ze in de chat roepen dat ik hun zat te stalken etc. terwijl dat mn 2e ronde ooit was dat ik bij hen in de server zat...
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 19-05-2012 22:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq