Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:31:
[...]

SV98 is juist een mooie middenweg. De extra kogel snelheid tegenover de M40 maakt het net wat makkelijker in het spelen. De snellere firerate tegenover de m98 lijkt me een duidelijk voordeel.

De L96 zou wel weer beter zijn als die scopes er eens goed opgezet zouden worden :F
Die nieuwe sniper rifle van CC lijkt me ook erg goed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Mag ik vragen waarom? Heb nog niet echt naar de details van de nieuwe DLCs gekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:42:
[...]

Ik bedoelde wel KPM omdat in TDM (wil jij een hoge en positieve K/D) halen, je in korte tijd veel neer moet kunnen sabelen. Elke keer als je spawnt moet je proberen tenminste 2 mensen neer krijgen aangezien je ook gegarandeed een X aantal keer bij iemand voor de loop spawnt.

Er is geen tijdslimiet, maar door de drukte en hectiek van TDM moet je dus niet alleen méér kills maken dan deaths, je moet ze ook sneller kunnen maken dan de tegenpartij (en je eigen teamgenoten als je voor de MVP wilt gaan).
oh zo, dan misschien wel KPM maar dat is dan om de rest van je team (met een negatieve KDR) te compenseren. zodra jou hele team het rustig aan doet maar wel een positieve KDR heeft win je gewoon omdat jouw team dan meer kills heeft dan het andere.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:40:
Mag ik vragen waarom? Heb nog niet echt naar de details van de nieuwe DLCs gekeken..
Als ze de specs hetzelfde houden als de orginele gun

Cartridge 7.62x51mm NATO
Action bolt-action
Muzzle velocity 860 m/s
Effective range 1000 m
Feed system 10-round magazine
Sights day or night optics

zie ik goede mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

thanx voor alle feedback, er zit veel nuttige informatie in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:02
Yep, met het meeste ben ik het wel eens, hopelijk krijgen we nu minder nutteloze bushwookies :P
Al speel ik als recon wel behoorlijk dicht bij de frontline en ga ik ook voor MCOM's, Assaults reviven me maar nadat ik een MCOM ge-armed heb :)
Weapons of choice: m40a5+8x of als er meer actie is, qbu88+pk-a.
reemprive schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:07:
Oke, dit is de recording(beeld is een beetje grauw, maar misschien heeft dat met de FXAA injector te maken):
[video]
Snipen op noshahr TDM kan best, je moet alleen passive agressive spelen en dan kun je ook makkelijk close quarters combat doen :)

L96 in actie, maar zoals iedereen weet zijn die scopes scheef gemonteerd :+ Ik speel nu bijna alleen maar met de M40A5, 10 rounds, goede reload, goede bullet velocity etcetc. van Kobra tot PK-A 3.4x tot 8x gaat prima.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:42:
[...]
Er is geen tijdslimiet, maar door de drukte en hectiek van TDM moet je dus niet alleen méér kills maken dan deaths, je moet ze ook sneller kunnen maken dan de tegenpartij (en je eigen teamgenoten als je voor de MVP wilt gaan).
Ehmm, simple math says: KPM is niet relevant, het team met het hoogste Kill/Death ratio wint deathmatch altijd.
Alleen om zelf, individueel zoveel mogelijk invloed te hebben moet je natuurlijk een zo hoog mogelijk KPM hebben. De spelers met een negatief of neutraal KDR zijn bij deatmatch altijd letterlijk een last voor het team (ik hoor er vaak bij hoor..)

Maar als je het hoogste KPM van het spel hebt maar je gaat nog steeds net zo veel dood als dat je killed (shotgun sprayers tussen containers bijvoorbeeld..) ben je ook niet echt van waarde in TDM.

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 15-05-2012 14:30 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Makkelijk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Ehmm, simple math says: KPM is niet relevant, het team met het hoogste Kill/Death ratio wint deathmatch altijd.
Alleen om zelf, individueel zoveel mogelijk invloed te hebben moet je natuurlijk een zo hoog mogelijk KPM hebben. De spelers met een negatief of neutraal KDR zijn bij deatmatch altijd letterlijk een last voor het team (ik hoor er vaak bij hoor..)

Maar als je het hoogste KPM van het spel hebt maar je gaat nog steeds net zo veel dood als dat je killed (shotgun sprayers tussen containers bijvoorbeeld..) ben je ook niet echt van waarde in TDM.
Zo belangrijk dit, ik vind echt dat het scoreboard voor TDM aangepast moet worden. 'NETTO' als eerste in het rijtje en daarop sorteren, niet score. Een assault kan de hele match achter een teamy aanlopen met een medkit en reviven, maar geen enkele kill maken en alleen maar dood gaan, super nutteloos in TDM :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo naar die filmjes kijk kom ik wel achter dat ik die snelle coördinatie echt wel mis .
Word er tureluurs van , mijn ogen kunnen dat gewoon niet aan dat is duidelijk.
Mijn ogen zijn nu eenmaal op mn 57 ste jaar niet wat jullie jongeren wel veel beter nog hebben.
Maar wel goede tips om die sniper gun Niet alleen met die grote scoop vort te gaan gebruiken, ben er zelf ook achter gekomen dat dan veel meer tijd in zit te "zoeken " naar vijanden en dus vaak te langzaam ben en die andere scoops ook veel meer over zicht je geven en behouden.
Ik vind het wel knap om zo snel te reageren en dan nog eens gelijk te schieten.
Merk vaak op bij mij dat ik eerst "denk "en dan pas reageer wat mij dus Geen vooroordeel geeft.
Ik zal eens ook meer zo gaan richten op de manier wat ik in die 2 filmjes heb gezien wat voor mij een zeer goede tip is.
Ik heb wat vrienden die ook op dat soort maps spelen en ben altijd die gene die het minst hebt gescoort dus zal me eens anders in het spel gaan bewegen .
Maar geniet elke dag nog om te game en ben me meer van bewust van de game hoe het werkt en dus mn ratio langzaam omhoog gaat vergeleken dan voorheen waar ik totaal niet mee bezig hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
@Zoltan

Het is allemaal herhaling herhaling herhaling. Veel ervaring. Heb er nu 400 uur opzitten in bf3, en 10 jaar Quake 3 Arena. Ik heb nu wel door hoe alles werkt en het gaat voor mij automatisch, als ik teveel nadenk merk ik dat het inderdaad teveel tijd kost en mij en mijn team niet tegoed komt.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005

codex

Geen OpenAI agent :)

Een bewijs dat je best een hoge SPM kunt halen in TDM Noshahr Canals 64P met een sniperrifle:
http://battlelog.battlefi...how/31924668/1/247903762/
Ik moet zeggen dat ik wel heel aanvallend heb gespeeld, maar het kan absoluut.

ps
Die SV98 is stiekem wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Thorack schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:22:
Opmerkingen en Tips pour vous:

- Maak gebruikt van T-UGS of de MAV.
De T-UGS en MAV zijn beiden een motionsensor met uitzondering dat de MAV kan vliegen.
De MAV (wanneer op de grond gezet) dient ook als sensor echter heeft deze een minder refreshrate en (as far as i know) kan die geen stilstaande targets detecteren.
De T-UGS hebben een hogere refreshrate en zijn kleiner dus moeilijker te detecteren.
Hou er rekening mee dat de MAV (wanneer in de lucht) recon gadgets kan vernietigen.
Je kan deze ook terug oppakken, doe dit wanneer er geen ammobox in de buurt is.
Probeer ook de T-UGS zo gunstig mogelijk neer te zetten voor de rest van het team (wanneer mogelijk).
T-UGS en MAV registreren geen stilstaande, prone of kruipende spelers, alleen lopende of rennende spelers.
Vergeet niet dat de MAV "massa" heeft: je kunt er niet doorheen lopen, dit kan wel met de T-UGS. Ik pak vaker de T-UGS daardoor, en ook omdat hij idd kleiner is en dus minder snel opvalt (plus moeilijker stuk te schieten, moet op de base)
MAV alleen als ik op afstand intel wil voorzien/ergens een spawn beacon of andere mav neer wil halen (ook leuk: c4/claymore slopen). Ik ben niet zo vaak op afstand ;)
- Plaats je spawnbeacon.
Doe dit wel op een plaats waar enemy's niet zo snel langskomen.
Hou er ook rekening mee dat een spawn beacon onder een afdakje er voor zorgt dat je niet parachuteert. Op Noshar zet ik hem dan ook graag in de containers op de "1e verdieping" neer: snel weer in de actie. Anderzijds kan het bij een stevig blok bij de tegenpartij juist beter zijn om de boel in open veld neer te gooien: zo kun je achter vijandelijke linies droppen.
- Gebruik geen supressor op de bolt action rifles.
De bulletdrop + damage decrease is het niet waard.
Bolt snipers hebben geen damage dropoff decrease met silencer. Bullet drop is aan te leren, en de stealth kan het in sommige gevallen zeker wel waard zijn (als je achter vijandelijke linies weet te sneaken bijv.)
- Blijf niet langer dan nodig ingezoomd.
Scope glint geeft je positie weg aan enemy's en belangrijker nog, andere recon.
Scope glint is ook zichtbaar als je niet bent ingezoomd, als je een oversteek wil doen en stealthy wil zijn met een 7x of hoger, switch naar je sidearm.
- Je bent geen frontline soldier.
Een recon class hoort over het algemeen achter de meatshields( assault, support) te staan.
Daar ben ik dus ook niet zo van, maar goed, als ik echt aggressive speel pak ik ook meestal niet de bolt action, tenzij de tegenpartij ver achterin de no-cap staat.
- Ken je attachments.
Supressor = no go op een bolt action rifle
Niet mee eens dus, zie boven.
Straight pull bolt = Persoonlijk gebruik ik deze niet, langer inzoomen maakt je een makkelijker target en het niet gebruiken van een straight pull bolt leert je het spammen van schoten af.
Langer inzoomen maakt je niet een makkelijker target, stilstaan maakt je een makkelijker target, net als een 7x of hoger scope op je wapen hebben. Als ik mijn headshot mis, vind ik het erg prettig om snel die 2e in de chest te krijgen, en daarvoor duurt het uizoomen-herladen-inzoomen me echt veel te lang. Je bent al in het nadeel als bolter vanwege de lage RoF, ik zou mezelf niet nog meer handicappen.
- ken je secondary guns.
Sprayguns: G18
Vergeet de M93R niet, kun je iets zuiniger zijn met je kogels dan met de g18 (en dus meer man neer met één clip)
- Weet wanneer je outgunned bent.
Tegen een overpowerd m16 red je het niet met je boltaction.
Hangt van degene die em vasthoud af: AWSME-0 met een m16 ga ik no way op close range te lijf met een bolt, maar er zijn genoeg knuppels die niet kunnen schieten. Pas je gewoon aan aan je tegenstand :)
- Ken je taak.
Recon moet spotten, gevaarlijke targets uitschakelen en cover geven aan de rest van het team wanneer nodig.
Cappen van objectives is secondary.
Voor mij als aggressive recon zou ik zeggen dat het de taak van de recon is om aan de frontlinie spawns te verzorgen en intel te vergaren: die beacons zo ver mogelijk achter de vijandelijke linies en die motion sensors op de objectives. Cover is imho meer iets voor de supports, heb me nog nooit tegen laten houden om een squad aan te pakken omdat er toevallig een sniper af en toe een potshot mijn kant op neemt. Als er een dude 200 kogels uit z'n LMG mijn kant op sprayt heb ik sneller de neiging om even terug te trekken.

Voor de rest: prima advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:50:
Als ik zo naar die filmjes kijk kom ik wel achter dat ik die snelle coördinatie echt wel mis .
Mijn ogen zijn nu eenmaal op mn 57 ste jaar niet wat jullie jongeren wel veel beter nog hebben.
Maar wel goede tips om die sniper gun Niet alleen met die grote scoop vort te gaan gebruiken, ben er zelf ook achter gekomen dat dan veel meer tijd in zit te "zoeken " naar vijanden en dus vaak te langzaam ben en die andere scoops ook veel meer over zicht je geven en behouden.
Merk vaak op bij mij dat ik eerst "denk "en dan pas reageer wat mij dus Geen vooroordeel geeft.
Ik zal eens ook meer zo gaan richten op de manier wat ik in die 2 filmjes heb gezien wat voor mij een zeer goede tip is.
Ik heb wat vrienden die ook op dat soort maps spelen en ben altijd die gene die het minst hebt gescoort dus zal me eens anders in het spel gaan bewegen .
Maar geniet elke dag nog om te game en ben me meer van bewust van de game hoe het werkt en dus mn ratio langzaam omhoog gaat vergeleken dan voorheen waar ik totaal niet mee bezig hield.
Mijn vader speelt ook die is dan nog geen 57 maar 46 en die speelt het spel ook met veel plezier die is ook niet de snelste meer maar hij zegt ook zolang ik nog plezier heb in het spel zal ik blijven spelen. En zo hoort het ook te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:02
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:50:
het is ook grotendeels settings, met vsync uit, pre rendered frames op 0 en de mouse acceleration uit (met de markC mouse fix) heb je pas echte controle. Als je dat niet doet zal je nooit weten of je zo kan spelen, mij lukt het instant-mikken iig niet als ik vsync aan heb staan of prerendered frames te hoog.

je hebt ook nog mensen met een woest snel systeem en een 120hz monitor, toch weer net dat beetje sneller.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

kevz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:35:
Zo belangrijk dit, ik vind echt dat het scoreboard voor TDM aangepast moet worden. 'NETTO' als eerste in het rijtje en daarop sorteren, niet score. Een assault kan de hele match achter een teamy aanlopen met een medkit en reviven, maar geen enkele kill maken en alleen maar dood gaan, super nutteloos in TDM :D
Hoewel ik zelf ook meer van de keiharde actie ben, is dit juist niet nutteloos in TDM: Het gaat om de uiteindelijke hoeveelheid deaths. Als jij als assault voor elke keer dat je doodgaat 2 man revived, draag je net zo veel bij als iemand die een KDR van 2:1 heeft. ;) (Mede daarom is alleen KDR niet genoeg om mee te rekenen: als jij iemand neerschiet krijg je de kill wel, maar als hij gerevived wordt krijgt jullie team geen ticket, dus als jij een ronde lang een keer neergaat en 100 keer dezelfde dude neerschiet maar hij steeds revived wordt, heb je misschien een KDR van 100, maar wint je team daardoor niet)
haarbal schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:02:
het is ook grotendeels settings, met vsync uit, pre rendered frames op 0 en de mouse acceleration uit (met de markC mouse fix) heb je pas echte controle. Als je dat niet doet zal je nooit weten of je zo kan spelen, mij lukt het instant-mikken iig niet als ik vsync aan heb staan of prerendered frames te hoog.

je hebt ook nog mensen met een woest snel systeem en een 120hz monitor, toch weer net dat beetje sneller.
Vind ik dat ik nog best aardig mee kan komen met m'n 25-35 fps met alles op low.. :P Tuurlijk, als ik af en toe bij AWSME-0 speel gaat 't wel soepeler, maar om nou te zeggen dat het een verschil van dag en nacht is..
Volgens mij is het ook vooral oefening: als je jezelf constant in situaties brengt waar je wel moet werken met je reactievermogen, wordt je daar vanzelf beter in. Ik ben ook de jongste niet meer, en zal wel het een en ander ingeboet hebben (na je 25e takel je als man per definitie af...), maar work & perseverance helpen altijd :P

[ Voor 34% gewijzigd door Knijnemans op 15-05-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Je snapt wel wat ik bedoel, ik gebruikt een over the top voorbeeld :P

Netto score = all that matters in TDM. En ja reviven dring wat deaths terug dus het heeft wel nut.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
haarbal schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Denk dat ik die mouse fix ook maar eens ga proberen.. nu maar even de zoekoptie gebruiken! Of heeft iemand de link bijdehand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Denk dat ik die mouse fix ook maar eens ga proberen.. nu maar even de zoekoptie gebruiken! Of heeft iemand de link bijdehand?
http://lmgtfy.com/?q=Mark+c+mouse+fix

TDM is alleen bedoelt om unlocks vrij te spelen of mensen die dan trots kunnen roepen dat ze een hoge SPM hebben ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:06:
[...]

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

;)

Ik zat nog eens te kijken naar die prachtige pre alpha footage van ruim een jaar geleden en er vallen mij toch wat dingen op die DICE heeft veranderd. (ja ook goede dingen) ;)

De graphics zijn echt beter geworden. Dit lijkt wel medium van wat nu de retailversie is. Alleen was er toen nog kleur in BF3...
Wat ik wel jammer vind zijn de animaties die gewoon beter waren dan in de retail versie.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Pykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:10:
[...]

TDM is alleen bedoelt om unlocks vrij te spelen of mensen die dan trots kunnen roepen dat ze een hoge SPM hebben ;)
Ook je gunplay wordt er een stukje beter van: ik speel vaak TDM aan het begin van een sessie om even op te warmen, relatief veel vuurgevechten in weinig tijd zorgt er voor dat je weer ff lekker scherp bent. Laatste tijd wel iets meer TDM gespeeld om inderdaad die laatste paar unlocks even vrij te spelen, moet nog 4 van de engie (kill of 750) en dan zijn we er ein-duh-luk doorheen. Er zaten me toch een paar junk wapens tussen, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkC_Windows7_MouseFix heb ik al in gebruik . ;)
En met mn R.A.T. 7 muis heb ik ook goed ingesteld.
Zal wat worden als ik ,als goed loopt, deze maand een nieuwe pc laat bouwen :Y om al die settings weer erin te voeren , ik hoop dat dat gelijk goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
thanks voor de links jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Pykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Tdm is voor mij gewoon een valide game mode. Ik heb nonstop actie nodig anders zak ik in en begin in me ook te vervelen. Daarom alleen metro rush 32 en tdm 32 voor mij. Ook is het handig als warming up om een beetje in de zone te komen voordat ik ga rushen. Ja mijn SPM gaat er door omhoog, so what? Ik doe nou eenmaal 1200 SPM omdat ik dat kan :P

Overgens die mouse fix, ik gebruik dat al 6 jaar ofzo, acceleratie is opzich niet erg want het is tenslotte gewenning, maar ik vind ook dat je het beter uit kan zetten en met met games zelf acceleratie instelt. Zo speel ik op BF3 met een lage sens, geen accel. Maar ik QuakeLive speel ik met een hele lage sens, en medium acceleratie, past bij het spel en de guns voor nog meer controle. Maar het blijft allemaal gewenning.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Voor de goede orde, met een hoge KPM bedoel ik dus een KPM van 4 of hoger. (edit: afhankelijk van de map)

Verder:

Ehmm, simple math says also: Een KPM van boven de 3 / 4 / 5 / 6 (afhankelijk van de map en de playercount) is niet mogelijk als je vaak dood gaat (en dus een lage K/D hebt). Een dergelijke hoge KPM betekent dat je veel moet rondlopen (ze spawnen simpelweg niet vaak genoeg voor je) en op heeeel veel mensen moet schieten. Dat betekent veel niet alleen veel kills, ook veel spots, veel kill assists en veel supression assists. Oftewel, meer kills voor je team.

Plus je geeft de tegenpartij niet de kans om zich in te graven (hoeveel van die laffe barries wel niet op de bipod zitten). TDM is naar mijn smaak run and gun. Zoveel mogelijk mensen neer vlammen in zo'n kort mogelijke tijd. Dan is de tegenstander ook sneller door de tickets heen en dat betekent weer hogere SPM.

Een hoge K/D kan iedereen halen door lafjes ergens in een verre uithoek te campen. Voor een KPM van 5+ is strakke gun-play vereist en erg tactische bewegingen in zeer korte tijd. Perfecte training voor Rush en CQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Voor de goede orde, met een hoge KPM bedoel ik dus een KPM van 4 of hoger. (edit: afhankelijk van de map)

Verder:

Ehmm, simple math says also: Een KPM van boven de 3 / 4 / 5 / 6 (afhankelijk van de map en de playercount) is niet mogelijk als je vaak dood gaat (en dus een lage K/D hebt). Een dergelijke hoge KPM betekent dat je veel moet rondlopen (ze spawnen simpelweg niet vaak genoeg voor je) en op heeeel veel mensen moet schieten. Dat betekent veel niet alleen veel kills, ook veel spots, veel kill assists en veel supression assists. Oftewel, meer kills voor je team.

Plus je geeft de tegenpartij niet de kans om zich in te graven (hoeveel van die laffe barries wel niet op de bipod zitten). TDM is naar mijn smaak run and gun. Zoveel mogelijk mensen neer vlammen in zo'n kort mogelijke tijd. Dan is de tegenstander ook sneller door de tickets heen en dat betekent weer hogere SPM.

Een hoge K/D kan iedereen halen door lafjes ergens in een verre uithoek te campen. Voor een KPM van 5+ is strakke gun-play vereist en erg tactische bewegingen in zeer korte tijd. Perfecte training voor Rush en CQ.
Ik moet zeggen, ik kom praktisch nooit boven de 5 KPM op TDM, en dan sta ik in 8 van de 10 gevallen op de eerste plaats(tenzij ik later join uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:38:
[...]

Ik moet zeggen, ik kom praktisch nooit boven de 5 KPM op TDM, en dan sta ik in 8 van de 10 gevallen op de eerste plaats(tenzij ik later join uiteraard).
Het is voor mij ook niet standaard, het hangt natuurlijk ook af van de spelers en de team balance (plus, soms gaat ALLES fout en soms zit ALLES mee), maar ik streef er altijd naar en kom toch vaak in de buurt. :)

Bovendien wordt de KPM aan het einde van de ronde ook niet goed weergegeven he (daar wordt totaal aantal kills in een ronde gedeeld door de duur van de ronde), in battlelog wordt kills / werkelijke speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Knijnemans schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:57:
[...]

T-UGS en MAV registreren geen stilstaande, prone of kruipende spelers, alleen lopende of rennende spelers.
Vergeet niet dat de MAV "massa" heeft: je kunt er niet doorheen lopen, dit kan wel met de T-UGS. Ik pak vaker de T-UGS daardoor, en ook omdat hij idd kleiner is en dus minder snel opvalt (plus moeilijker stuk te schieten, moet op de base)
MAV alleen als ik op afstand intel wil voorzien/ergens een spawn beacon of andere mav neer wil halen (ook leuk: c4/claymore slopen). Ik ben niet zo vaak op afstand ;)
Helemaal gelijk, ik gebruik over het algemeen bijna nooit MAV.
T-UGS en SOFTLAM zijn beter.
Ik vind wel dat ze wat aan die punten mogen doen van SOFTLAM, is waarschijnlijk ook de reden dat veel mensen dat ding niet gebruiken.
[...]

Hou er ook rekening mee dat een spawn beacon onder een afdakje er voor zorgt dat je niet parachuteert. Op Noshar zet ik hem dan ook graag in de containers op de "1e verdieping" neer: snel weer in de actie. Anderzijds kan het bij een stevig blok bij de tegenpartij juist beter zijn om de boel in open veld neer te gooien: zo kun je achter vijandelijke linies droppen.
Yup al is dit met de nieuwe parachute mechanic niet meer zo heel belangrijk
[...]

Bolt snipers hebben geen damage dropoff decrease met silencer. Bullet drop is aan te leren, en de stealth kan het in sommige gevallen zeker wel waard zijn (als je achter vijandelijke linies weet te sneaken bijv.)
Je moet het inderdaad opnieuw aanleren waar je moet schieten voor zowel running als stilstaande targets.
Voor mij persoonlijk is het de tijd niet waard.
Dat stealth valt ook wel mee, een beetje goede speler spot een speler die achter de frontline rondloopt, weg stealth.
Maar al met al blijft het iets persoonlijks.
[...]

Scope glint is ook zichtbaar als je niet bent ingezoomd, als je een oversteek wil doen en stealthy wil zijn met een 7x of hoger, switch naar je sidearm.
Eens, daarbij geeft het je ook een goede verdedigingsmogelijkheid tegen enemy's die close tot medium range opduiken.
Bij long range enemies heb je (meestal) nog de tijd om naar je rifle te switchen.
[...]

Langer inzoomen maakt je niet een makkelijker target, stilstaan maakt je een makkelijker target, net als een 7x of hoger scope op je wapen hebben. Als ik mijn headshot mis, vind ik het erg prettig om snel die 2e in de chest te krijgen, en daarvoor duurt het uizoomen-herladen-inzoomen me echt veel te lang. Je bent al in het nadeel als bolter vanwege de lage RoF, ik zou mezelf niet nog meer handicappen.
Stilstaan is absoluut dodelijk.

De kans voor dat 2de shot krijg je niet vaak, een beetje speler duikt achter cover, engaged jou of maakt het je zo moeilijk dat het 2de shot een flinke uitdaging wordt.
Daarbij prefereer ik de mobiliteit na het lossen van een shot en switch ik naar mijn magnum om het karwij af te maken.
Daarnaast heb je ook nog de supression die je 2de shot bijna onmogelijk maakt.
[...]

Vergeet de M93R niet, kun je iets zuiniger zijn met je kogels dan met de g18 (en dus meer man neer met één clip)
Helemaal vergeten, komt waarschijnlijk omdat ik hem zelf nog niet unlocked heb.
[...]

Hangt van degene die em vasthoud af: AWSME-0 met een m16 ga ik no way op close range te lijf met een bolt, maar er zijn genoeg knuppels die niet kunnen schieten. Pas je gewoon aan aan je tegenstand :)
Ligt aan de scope die je erop hebt.
x7 en hoger moet je niet gebruiken in close range gevechten, daar heb je je sidearm voor.
x4 scope is een ander verhaal.
Daarbij kan je wel noscoppen in close range encounters echter moet je daar geluk bij hebben.
[...]

Voor mij als aggressive recon zou ik zeggen dat het de taak van de recon is om aan de frontlinie spawns te verzorgen en intel te vergaren: die beacons zo ver mogelijk achter de vijandelijke linies en die motion sensors op de objectives. Cover is imho meer iets voor de supports, heb me nog nooit tegen laten houden om een squad aan te pakken omdat er toevallig een sniper af en toe een potshot mijn kant op neemt. Als er een dude 200 kogels uit z'n LMG mijn kant op sprayt heb ik sneller de neiging om even terug te trekken.
Supressen met je sniper rifle, recon speler afknallen en spotten met je MAV valt bij mij allemaal onder het kopje cover.
Voor de rest: prima advies!
Thanks.
Bij de Recon class is er niet 1 manier dat je naar Rome leidt.
Het is allemaal persoonlijke voorkeur.
Ik denkt dat diegene die de vraag stelde genoeg info heeft gekregen om een nuttige recon te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie ben jij?
Afbeeldingslocatie: http://wheresmysammich.com/images/13551.jpg
Geef mij maar lawfull evil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:22
zeker weten die chaotic good wanneer ik weer eens hard geraped wordt als ik spawn!
als alles normaal verloopt( wat 90% van de gevallen niet zo is) ben ik neutral good.

maar stiekem gewoon altijd chaotic!@@

geinige plaatjes btw:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta er niet tussen. Het is namelijk een "console peasant" lijst. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/0/6075/1217664-gloriouspcgamingrace_super.jpg

Ben in een elitaire bui vandaag. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
meestal de true neutral
en soms slaat die om naar chaotic good

@ Daniel :
What you say BROMIGO

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Op de één of andere manier voel ik me altijd aangesproken als ik lees: "" Glorious PC gaming Master Race".....

:D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds ik een jaar geleden BFBC2 voor de PC kocht staat mijn XBOX360 stof te verzamelen. Af en toe moet ik het eraf zuigen omdat het wel veel word en dan kan het in mijn PC komen. :P (zeer ernstig)
PC is gewoon beter. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Een vraag:

ik had 1 keer de Nemesis medal, dus 50 keer de Nemesis ribbon gehaald (dan staat er dus rechtsonder niks aangezien het de eerste medal was en linksboven weer het aantal ribbons tot de nieuwe medal (50 dus). Twee dagen geleden stond er met Better Battlelog bij de Nemesis medal linksboven een 1 en bij de ribbons 47, m.a.w. ik moest nog 3 keer een Nemesis ribbon halen.

Nu was die ronde ten einde en ik had een van mijn beste jet rondes en 55 ribbons en enkele medals gehaald. In die ronde zaten inderdaad meerdere Nemesis ribbons (zeker drie). En nou zou er dus bij de Nemesis medal rechtsonder moeten staan "2x" en linksboven 50 en bij de Nemesis ribbons 100.

Maar... Ik ben die echter volkomen kwijt. Nu zou jullie reactie kunnen zijn "je had die eerste Nemesis medal nog niet zeker", maar die had ik echt wel. Ik heb dus in totaal 100 keer de Nemesis ribbon gehaald maar ik zie niet dat ik twee medals heb... Zowel de medal staat op 50 linksboven en de ribbons geven ook 50 aan...

http://battlelog.battlefi...0lph/awards/247345849/pc/

Is dit een bug en heeft iemand anders dit ook al gehad?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:18:
Een vraag:

ik had 1 keer de Nemesis medal, dus 50 keer de Nemesis ribbon gehaald (dan staat er dus rechtsonder niks aangezien het de eerste medal was en linksboven weer het aantal ribbons tot de nieuwe medal (50 dus). Twee dagen geleden stond er met Better Battlelog bij de Nemesis medal linksboven een 1 en bij de ribbons 47, m.a.w. ik moest nog 3 keer een Nemesis ribbon halen.

Nu was die ronde ten einde en ik had een van mijn beste jet rondes en 55 ribbons en enkele medals gehaald. In die ronde zaten inderdaad meerdere Nemesis ribbons (zeker drie). En nou zou er dus bij de Nemesis medal rechtsonder moeten staan "2x" en linksboven 50 en bij de Nemesis ribbons 100.

Maar... Ik ben die echter volkomen kwijt. Nu zou jullie reactie kunnen zijn "je had die eerste Nemesis medal nog niet zeker", maar die had ik echt wel. Ik heb dus in totaal 100 keer de Nemesis ribbon gehaald maar ik zie niet dat ik twee medals heb... Zowel de medal staat op 50 linksboven en de ribbons geven ook 50 aan...

http://battlelog.battlefi...0lph/awards/247345849/pc/

Is dit een bug en heeft iemand anders dit ook al gehad?
Je krijgt die medal toch echt voor elke 30 ribbons. ;)
Volgens mij ben je jezelf in de war aan het brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er dat je 50 ribbons hebt, 1 medal en nog 10 ribbons nodig voor de volgende medal... Dat klopt, want je hebt 30 ribbons nodig voor een medal. De tekst in Battlelog klopt niet, die is nog niet geüpdate (zoals alle tekst in Battlelog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:58:
Wie ben jij?
[afbeelding]
Alle drie de lawful's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie ben jij?
[afbeelding]
Chaotic good!

Want ja, ik teabag nog soms. Maturiteit = 0% but who cares :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:21:
[...]

Je krijgt die medal toch echt voor elke 30 ribbons. ;)
Volgens mij ben je jezelf in de war aan het brengen.
ok, dat zou dan heel goed kunnen maar... dan zou er met Better Battlelog toch in de linker bovenhoek "10" moeten staan en geen "50"??? Iets klopt er echt niet hoor... maar wat? :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:11:
Sinds ik een jaar geleden BFBC2 voor de PC kocht staat mijn XBOX360 stof te verzamelen. Af en toe moet ik het eraf zuigen omdat het wel veel word en dan kan het in mijn PC komen. :P (zeer ernstig)
Waarom een 360? Wij Europeanen zijn toch vooral fan van Playstation? :Y)
En PS3 is veel beter dan 360, want daar moet je online voor betalen. En op de gehele levensduur van je console, komt dat neer op een pak geld :X

My story: eerst PC gamer => dan een dik jaartje voor console gamer geweest (Red Dead Redemption enzo) met mijn PS3 Slim => terug PC gamer, voor eeuwig!
Nu gebruik ik mijn PS3 enkel nog voor exclusives, want Steam is gewoon te zalig (saaales!!1!1!) om multiplatform games toch op de PS3 te kopen (echt veel te duur daar, zelf een jaar na release vd game):
Te spelen
Killzone 3

Te kopen
Uncharted 3

UNRELEASED (PS3)
Overstrike
The Last of Us
Transformers Fall of Cybertron
Agent

Te kopen op PSN
Castle Crashers
Journey

UNRELEASED (PSN)
BattleBlock Theater (PSN)
Vergelijk dit met mn PC lijst:

What did you say there, console gamers? PC gaming is dead?
hahahaa!
TO PLAY

SINGLEPLAYER
Desktop Defender
Die2Nite
HL2 Episode 2
Mini Ninjas (verder doen)
Rainbow Six Vegas 2 (Challenges ofzo) (mods?)
Far Cry 2 (verder doen)
The Witcher 2 (opnieuw met nieuwe DLC, of beter: vanaf de splitsing in verhaallijn? :) ) (mods?)
SC2 Starter Edition
Sanctum
Splinter Cell Chaos Theory (mods?)
Stalker CoP + mods
Rage (mods?)
Amnesia MODS
Portal 2 (mods?)
Just Cause 2 (mods?)
Saint’s Row 3 (mods?)
GTA VC SP (als doenbaar met mods)
GTA IV SP + mods
Anno 1404 + Venice
Batman: Arkham Asylum
-- web games --

MULTIPLAYER
Casus Belli
Crysis 2 MP (en SP opnieuw :)) (mods?)
Arma II demo ⇒ Arma II kopen voor Day-Z mod
Day-Z
Blacklight Retribution
Realm of the Mad God
CoD 4
BF2
BF3

TO BUY
Doom 3 (mods?)
GRAW 2 (mods?)
Alan Wake (mods?)
Alan Wake’s American Nightmare
The Walking Dead
L.A. Noire (mods?)
Fallout: New Vegas (mods?)
Dead Island (mods?)
Diablo 3
Sniper Elite 2 (mods?)
Skyrim (mods?)
Max Payne 3
Braid
Anno 2070
The Heist (mods?)
Nexuiz
Mass Effect 1 (mods?)
Mass Effect 2 (mods?)
Mass Effect 3 (mods?)
Batman: Arkham City (mods?)
Red Orchestra 2
Minecraft

UNRELEASED
Firefall (F2P)
Ghost Recon Online (F2P)
Far Cry 3
Metro: Last Light
Sniper: Ghost Warrior 2
Warface (F2P)
Counter Strike GO
Guild Wars 2
Bioshock Infinite
Spec Ops: The Line
Dishonored
Resident Evil 6
Aliens: Colonial Marines
Medal of Honor: Warfighter
Tomb Raider
Hitman Absolution
Assassin's Creed 3
Ghost Recon Future Soldier
Crysis 3
Mercenary Ops (F2P)
Heroes & Generals (F2P)
Doom 4
Black Mesa
Brothers in Arms: Furious 4
The Witcher 3
Splinter Cell: Retribution
Amnesia: A Machine for Pigs
Quantum Conundrum
SimCity
Thief 4
Dead Space 3
Zwei
Survarium
Reset
GTA V
Rainbow Six: Patriots
DARK
Everybody's Gone to the Rapture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:22:
Bij mij staat er dat je 50 ribbons hebt, 1 medal en nog 10 ribbons nodig voor de volgende medal... Dat klopt, want je hebt 30 ribbons nodig voor een medal. De tekst in Battlelog klopt niet, die is nog niet geüpdate (zoals alle tekst in Battlelog)
Jij ziet dus wel "10"??? Wat vreemd... ben al meerdere keren in- en uitgelogd... Dan hebben jij en Daniel dus toch gelijk (tnx!) maar update dat ding gewoon constant niet...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

kevz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:28:
Snipen op noshahr TDM kan best, je moet alleen passive agressive spelen en dan kun je ook makkelijk close quarters combat doen :)

[video]

L96 in actie, maar zoals iedereen weet zijn die scopes scheef gemonteerd :+ Ik speel nu bijna alleen maar met de M40A5, 10 rounds, goede reload, goede bullet velocity etcetc. van Kobra tot PK-A 3.4x tot 8x gaat prima.
Duidelijk Hardcore. Elk schot, zelfs in een schouder, is instant kill. Misschien ook maar eens proberen als warming-up... :9

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Waarom een 360? Wij Europeanen zijn toch vooral fan van Playstation? :Y)
En PS3 is veel beter dan 360, want daar moet je online voor betalen. En op de gehele levensduur van je console, komt dat neer op een pak geld :X

My story: eerst PC gamer => dan een dik jaartje voor console gamer geweest (Red Dead Redemption enzo) met mijn PS3 Slim => terug PC gamer, voor eeuwig!
Nu gebruik ik mijn PS3 enkel nog voor exclusives, want Steam is gewoon te zalig (saaales!!1!1!) om multiplatform games toch op de PS3 te kopen (echt veel te duur daar, zelf een jaar na release vd game):
Ik kocht dat ding half 2006. Dat was dus voordat er een PS3 was. Verder vind ik de PS3 controller verschrikkelijk en moet ik wel melden dat ik op XBOX360 nummer 7 zit maar wel elke keer een vervangend apparaat kreeg voor niks. 8)7
Dat is eigenlijk wel cool van MS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
CodeCaster schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Duidelijk Hardcore. Elk schot, zelfs in een schouder, is instant kill. Misschien ook maar eens proberen als warming-up... :9
Ohja, vergeten dat de meeste mensen normal spelen haha. Duurt mij allemaal te lang op normal, 20 kogels in iemand jagen die vrolijk verder huppelt, voelt niet normaal aan :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:26:
20 kogels in iemand jagen die vrolijk verder huppelt
Alleen zijn dat er vaak maar 5. Tenminste, dat heb je theoretisch nodig voor een kill op een beetje afstand met een automatisch geweer. Dat het voelt als veel meer komt door alle k*tlag in BF... Ja, ook met de network smoothing helemaal naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn you DICE.
Must play BF3 again, to addicting, to good game even with flaws. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:43:
[...]
Alleen zijn dat er vaak maar 5. Tenminste, dat heb je theoretisch nodig voor een kill op een beetje afstand met een automatisch geweer. Dat het voelt als veel meer komt door alle k*tlag in BF... Ja, ook met de network smoothing helemaal naar links.
Tja de netcode is inderdaad iets vanuit de oertijd. Ook merk ik dat grotere servers (48 slots of meer) vaak een stuk trager reageren, ze draaien dan waarschijnlijk ook op een brakke server maar dan nog ik hou het liever op 32, dat loopt het beste :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:46
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:11:
Ligt er tussen het stof op je Xbox misschien ook een "t"?
Kun je die achter word plakken. >:)
DanielWW2 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Blabla...
blabla
En ik denk dat ik maar eens een lange pauze van BF3 ga nemen. blabla...
blabala... Ik denk dat ik dus maar even weg blijf van BF3. ;)

Nu alleen nog een game die als vervanger kan dienen vinden. :X
Ik blijf hier alleen wel rondhagen om lekker mijn mening door te drukken. :+
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:44:
Damn you DICE.
En lekker lange pauze trouwens.
Wb! :9

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Laatst online: 23-09 21:21
Wie ben jij?
[afbeelding]
Chaotic good. Maart chaotic evil komt ook nog wel eens voor, reden dat ik ook een goedkoop toetsenbord err ramplank heb. Dit is nummer 3 al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:44:
Damn you DICE.
Eensch :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:10:
[...]

Ligt er tussen het stof op je Xbox misschien ook een "t"?
Kun je die achter word plakken. >:)
Ben dyslectisch, niet cool bro, niet cool. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:30:
[...]

Ben dyslectisch, niet cool bro, niet cool. ;)
Niet te serieus nemen hoor. ;)
Was een beetje aan het trollen en d/t fouten zijn snel gemaakt, doe ik ook vaak als ik snel typ.

En over BF breaks gesproken: heb al 2 dagen niet gegamed dus ook geen BF3 gespeeld(!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
CodeCaster schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Moet je doen, deed ik gisteren ook eens voor de gein. TDM hardcore == 75% van de mensen loopt met bolt action rond te huppelen.

Voordeel: weinig shotguns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:44:
[...]

Niet te serieus nemen hoor. ;)
Was een beetje aan het trollen en d/t fouten zijn snel gemaakt, doe ik ook vaak als ik snel typ.

En over BF breaks gesproken: heb al 2 dagen niet gegamed dus ook geen BF3 gespeeld(!).
Doe ik ook niet. Het is gewoon niet cool. ;)
Asgaro moet je wel trollen om overduidelijke redenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:50:
[...]

Doe ik ook niet. Het is gewoon niet cool. ;)
Asgaro moet je wel trollen om overduidelijke redenen. :+
Heb al een keer een lap tekst van hem zitten ontleden en verbeteren, doe ik niet weer! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Wat een klotepot zeg in OLMG en sorry nog knijnemans. Was er op het gegeven moment echt klaar mee, ben je eindelijk door en dan zit er zo'n klotedarter te campen in een hoekje. Maar zelf die dart gebruiken is lastig, je moet inschatten wie je wel dart en wie niet, support en recon dus niet maar op het gegeven moment kan je het niet meer coördineren om snel te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet weer waarom ik helemaal klaar was met BF3. Jawel iedereen zijn favoriet de M26 dart. :(
Wat een teringzooi was het deze hele avond op OLMG 5 Metro rush...
Elk potje bestond uit wie heeft de meeste dart noobs in zijn team.

Het enige goede was nog dat de dart eikels geen MVP ribbons hebben bemachtigt. Die zijn namelijk terecht naar een hoop Tweakers gegaan. ;)

http://battlelog.battlefi...how/31964734/1/184991456/

Oh en ik heb een nieuw speeltje ontdekt waar ik nog wel even mee zoet ben. Man wat is de AN-94 eigenlijk geweldig als je ermee kan omgaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ja hoor, vlucht maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jij joinde net server 4 zeker? Sorry, bedtijd. ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

reemprive schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:02:
Wat een klotepot zeg in OLMG en sorry nog knijnemans. Was er op het gegeven moment echt klaar mee, ben je eindelijk door en dan zit er zo'n klotedarter te campen in een hoekje. Maar zelf die dart gebruiken is lastig, je moet inschatten wie je wel dart en wie niet, support en recon dus niet maar op het gegeven moment kan je het niet meer coördineren om snel te switchen.
Ja dat was grappig, ik joinde jullie, maar team zat vol, dus spawnde als defender, loop 2 meter => *PLUNK* gedart door St1nkDi3r :P

Maar ik hoorde idd een redelijke hoeveelheid dart geluidjes, voornl. van eigen team. Aan het einde was er eindelijk plek bij jullie, maar toen kon ik niet switchen, server deed moeilijk. Vervolgens op een andere server kon ik steeds niet op AWSME-0 spawnen omdat hij geautobalanced was. BF3 doet niet lief mee vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Heb al een keer een lap tekst van hem zitten ontleden en verbeteren, doe ik niet weer! :+
:+

Sinds vorige maand van Grammarnazi naar Spellingsnazi gegaan.
Toen ik mijn allereerste post maakte in het Diablo 3 topic, konden mensen het duidelijk niet laten om over mijn grammatica te beginnen. Dusja begonnen ze mijn zinsbouw te ontleden enal...
Sindsdien is het Spellingsnazi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 01:10:
[...]

:+

Sinds vorige maand van Grammarnazi naar Spellingsnazi gegaan.
Toen ik mijn allereerste post maakte in het Diablo 3 topic, konden mensen het duidelijk niet laten om over mijn grammatica te beginnen. Dusja begonnen ze mijn zinsbouw te ontleden enal...
Sindsdien is het Spellingsnazi :P
Moet ik je ook nog herinneren dat ik je een keer flink heb verbeterd het grammar nazi zijn waarna je het helemaal weg haalde? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 01:14:
[...]

Moet ik je ook nog herinneren dat ik je een keer flink heb verbeterd het grammar nazi zijn waarna je het helemaal weg haalde? :+
Of had ik het niet aangepast daarna? Je kan gelijk hebben hoor. Achja, soms heb ik ook eens geen zin als ik gehumeurd ben :P

Ontopic:
HO-LY-SHIT:
Zoveel commentators dat eraan meedoen (oja, en check hoeveel bij PC in vgl met consoles hehe)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eLdGIfhs_xk&feature=uploademail]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Cyberwarmacine schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:19:
Laatst uit mijn jet geschoten door een RPG... niets is onmogelijk.
Omdat je tegenwoordig meer kans maakt om een air unit neer te halen met een RPG dan met een stinger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

[YouTube: http://youtu.be/Sj62XWeccaQ]

Toch ook wel weer masterlijk :)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 01:32:
[...]

Of had ik het niet aangepast daarna? Je kan gelijk hebben hoor. Achja, soms heb ik ook eens geen zin als ik gehumeurd ben :P

Ontopic:
HO-LY-SHIT:
Zoveel commentators dat eraan meedoen (oja, en check hoeveel bij PC in vgl met consoles hehe)
[video]
Dat zijn best veel commentators.
Ken ze trouwens lang niet allemaal moet ik toegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Beste mede server#4 bevolkers,

De laatste tijd blijkt er van meerdere online gamers zowel van binnen als van buiten de GoT-clan een verhoogde vraag te zijn naar het optreden tegen baseraping door Administrators en Moderators.

Na een onderlinge discussie binnen het Administrator/Moderator team zijn wel met de volgende stelling gekomen, ter verduidelijking wat baseraping nou precies is.

Onder geen enkele omstandigheid zal iemand aangevallen mogen worden in de eigen 'deployment'. Dit geldt ook voor lege voertuigen. Tenzij die iemand vanuit die deployment zelf het vuur opent op een vijand buiten het gebied.

Wanneer een Administrator of Moderator constateert dat dit wel het geval is dan zal deze de persoon in kwestie waarschuwen en op de regel wijzen, bij herhaling mag een kill/kick of zelfs ban worden uitgedeeld bij meervoudige herhaling.

Zie ook http://www.gotbf3.nl/rules

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistreren moeten wachten voordat ik Diablo III kon spelen.
3 potjes TDM gespeeld met alleen maar Magnum ;)
het andere team was een stuk beter, maar gelukkig haalde ik met alleen de .44 Magnum nog een positieve score eruit.

Ik ben bezig met de award voor de handguns. zit nu op 41 van de 50 en elke ribon is 4 kills.
Daarna ga ik voor de shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Pykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:31:
Gistreren moeten wachten voordat ik Diablo III kon spelen.
3 potjes TDM gespeeld met alleen maar Magnum ;)
het andere team was een stuk beter, maar gelukkig haalde ik met alleen de .44 Magnum nog een positieve score eruit.

Ik ben bezig met de award voor de handguns. zit nu op 41 van de 50 en elke ribon is 4 kills.
Daarna ga ik voor de shotgun.
haha dat is wel een goed idee, ik zal het ook eens proberen! .44 scoped magnum ofzo :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:33:
[...]

haha dat is wel een goed idee, ik zal het ook eens proberen! .44 scoped magnum ofzo :)
nee ik ben geen fan van scopes. Alleen als sniper zal ik een zoom scope gebruiken en dan ook nog de minste acog 4x. Verder gebruik ik altijd kobra of RDS en als ik deze nog niet heb, dan gewoon zonder scope.

F2000 is ook best wel een leuk wapen op TDM en kleine maps. vergelijkbaar met de AEK alleen iets minder recoil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Pykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:38:
[...]

nee ik ben geen fan van scopes. Alleen als sniper zal ik een zoom scope gebruiken en dan ook nog de minste acog 4x. Verder gebruik ik altijd kobra of RDS en als ik deze nog niet heb, dan gewoon zonder scope.

F2000 is ook best wel een leuk wapen op TDM en kleine maps. vergelijkbaar met de AEK alleen iets minder recoil
Ik heb gister toevallig de F2000 nog een kans gegeven, werkte best aardig en inderdaad vergelijkbaar met de AEK. Toch blijft de M16A3 de beste gun in het spel!

En kwa scopes, tja dat is personal preference. Zelf switch ik nonstop tussen scopes, Kobra of PK-A 3.4x. Ik vind het wel irritant richten met een Kobra als je een sniper ergens ziet staan waar alleen de bovenste 3 pixels te zien zijn van z'n hoofd, dan is een scope wel handig :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Ik heb gister toevallig de F2000 nog een kans gegeven, werkte best aardig en inderdaad vergelijkbaar met de AEK. Toch blijft de M16A3 de beste gun in het spel!

En kwa scopes, tja dat is personal preference. Zelf switch ik nonstop tussen scopes, Kobra of PK-A 3.4x. Ik vind het wel irritant richten met een Kobra als je een sniper ergens ziet staan waar alleen de bovenste 3 pixels te zien zijn van z'n hoofd, dan is een scope wel handig :P
Kobra is de snelste scope die je kan gebruiken en ik zoom vaak in, ipv dat ik ga hipfiren. (slecht I know)
maar goed als ik gemiddeld deze score haal, maakt hipfire ook weinig uit. ja je bent gewoon iets sneller.
http://battlelog.battlefi...how/31786667/1/172685289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 13:53
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:58:

De laatste tijd blijkt er van meerdere online gamers zowel van binnen als van buiten de GoT-clan een verhoogde vraag te zijn naar het optreden tegen baseraping door Administrators en Moderators.

Na een onderlinge discussie binnen het Administrator/Moderator team zijn wel met de volgende stelling gekomen, ter verduidelijking wat baseraping nou precies is.

Onder geen enkele omstandigheid zal iemand aangevallen mogen worden in de eigen 'deployment'. Dit geldt ook voor lege voertuigen. Tenzij die iemand vanuit die deployment zelf het vuur opent op een vijand buiten het gebied.

Wanneer een Administrator of Moderator constateert dat dit wel het geval is dan zal deze de persoon in kwestie waarschuwen en op de regel wijzen, bij herhaling mag een kill/kick of zelfs ban worden uitgedeeld bij meervoudige herhaling.

Werd wel tijd ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:58:

Dat duurde ook maar een paar maanden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DanielWW2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:02:
[...]

Dat duurde ook maar een paar maanden. :/
Let wel, het is een proef en alleen op onze server #4 van toepassing. Enige verdere discussie graag op ons eigen forum, daar is dit topic niet voor bedoeld. Bij voorbaat dank ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Weet er iemand waar ik het goedkoopste battlefield 3 in combinatie met back to karkand kan kopen? Ik ben aan het twijfelen om cd key only te gaan of met een doosje. Ik speel nu nog bf3 op de playstation, maar ik heb een pc besteld met een Asus GTX670 CU2, die binnen een maand ongeveer zal klaar zijn (levertijd gpu is 10-20 dagen). De pc heeft trouwens geen cd drive, dus is het mogelijk als je het spel koopt dat je met de key het kan downloaden? En wanneer die nieuwe map pack uit komt zou er dan een nieuwe bundle uitkomen, of moet ik toch alles apart gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:01
BF3 met Karkand (Limited Edition) zal je denk ik niet meer vinden.
De goedkoopste winkels staan in de Pricewatch: pricewatch: Battlefield 3, PC
Voor webwinkels kan je ook http://www.g2play.net proberen, die is niet al te duur.
Je kan Karkand en elke volgende DLC via Origin krijgen.

Tip: zet gewoon een brander in je PC voor die 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 13:22
verwachting jullie dat er bij de launch van close quarters een bundel komt met zowel back to karkand als die CQ mappen?

Heb op daarover nog niets kunnen terugvinden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

je kan die code die bij de dvd zit gewoon activeren op origin, dat heb ik ook namelijk gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Zat even wat op BF3stats te kijken.
Die patch waarin de suppression veranderde was ergens in april toch??
Heeeel toevalig is mijn suppression assist sinds die tijd sneller gestegen dan daarvoor. :o

Desbetreffende stats op BF3stats.

En over dat battlefield premium: er gaan geruchten dat dit pakket ook alle DLC gaat bevatten, maar hoe zit het dan als je B2K al gekocht hebt, zit die er dan ook gewoon bij in zodat je die dan kunt giften ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:07:
Zat even wat op BF3stats te kijken.
Die patch waarin de suppression veranderde was ergens in april toch??
Heeeel toevalig is mijn suppression assist sinds die tijd sneller gestegen dan daarvoor. :o

Desbetreffende stats op BF3stats.

En over dat battlefield premium: er gaan geruchten dat dit pakket ook alle DLC gaat bevatten, maar hoe zit het dan als je B2K al gekocht hebt, zit die er dan ook gewoon bij in zodat je die dan kunt giften ofzo??
http://battlelog.battlefi...lWW2/awards/184991456/pc/

Voor de patch geen suppressian medals gehaald. Sinds de patch al bijna 5. :')

En het lijkt me logisch dat je voor BF premium ook de DLC's krijgt. Als het dan ook ngo voordeliger is net zoals bij CoD dan neem ik dan wel. Ik koop toch alle DLC van BF3, dat weet ik nu al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:14:
[...]

http://battlelog.battlefi...lWW2/awards/184991456/pc/

Voor de patch geen suppressian medals gehaald. Sinds de patch al bijna 5. :')

En het lijkt me logisch dat je voor BF premium ook de DLC's krijgt. Als het dan ook ngo voordeliger is net zoals bij CoD dan neem ik dan wel. Ik koop toch alle DLC van BF3, dat weet ik nu al. ;)
Haha die 4 medals heb je iig binnen! :)
En als het niet te duur is ga ik BF premium wss ook wel halen, anders zou ik toch alle DLC wel halen denk ik.
Maar dat lulverhaal dat je nu anders dan anderen kunt zijn met je "exclusive black dogtag" en "weapon cammo" die "not available anywhere else" zijn vat ik niet helemaal.
Als een hele meuk BF premium koopt zijn die black dogtag en weapon cammo helemaal niet zo exclusive meer.
Maar wel leuk dat je je character dan wat meer kan customizen en personaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:21:
[...]

Haha die 4 medals heb je iig binnen! :)
En als het niet te duur is ga ik BF premium wss ook wel halen, anders zou ik toch alle DLC wel halen denk ik.
Maar dat lulverhaal dat je nu anders dan anderen kunt zijn met je "exclusive black dogtag" en "weapon cammo" die "not available anywhere else" zijn vat ik niet helemaal.
Als een hele meuk BF premium koopt zijn die black dogtag en weapon cammo helemaal niet zo exclusive meer.
Maar wel leuk dat je je character dan wat meer kan customizen en personaliseren.
Zaken beloven kan DICE als de beste, maar de uitvoer.....

Dat customizen van je character is leuk, maar dan moet BF3 het ook onthouden en dat gaat nu nog steeds lang niet altijd goed... Ben elke paar potjes, zegge en schrijven een half jaar na de relase, nog steeds aan het kl*ten met die camouflage. |:(

Dat ik premium aanschaf kunnen ze in elk geval vergeten en zodra BF3 pay2win wordt, ben ik ook weg, hopelijk kunnen ze de geldwolven bij EA nog even rustig houden met waarde toevoegende DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Zaken beloven kan DICE als de beste, maar de uitvoer.....

Dat customizen van je character is leuk, maar dan moet BF3 het ook onthouden en dat gaat nu nog steeds lang niet altijd goed... Ben elke paar potjes, zegge en schrijven een half jaar na de relase, nog steeds aan het kl*ten met die camouflage. |:(

Dat ik premium aanschaf kunnen ze in elk geval vergeten en zodra BF3 pay2win wordt, ben ik ook weg, hopelijk kunnen ze de geldwolven bij EA nog even rustig houden met waarde toevoegende DLC.
Die cammo pas ik dus nooit aan, heb echt geen zin om dat altijd weer te veranderen omdat het toch niet onthouden wordt.
Was ook zo met de M16A3 (weet niet of dat nog zo is).
Speelde een tijdje met dat wapen maar elke keer als je een nieuwe server joinde en in het RU team kwam kreeg je een AK-74M in je handen geduwd.
Vond het een goed wapen maar doordat ik elke keer als ik een potje joinde weer van wapen moest wisselen heb ik dat ding gewoon een hele tijd gemeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:17:
[...]

Die cammo pas ik dus nooit aan, heb echt geen zin om dat altijd weer te veranderen omdat het toch niet onthouden wordt.
Speelde een tijdje met dat wapen maar elke keer als je een nieuwe server joinde en in het RU team kwam kreeg je een AK-74M in je handen geduwd.
Vond het een goed wapen maar doordat ik elke keer als ik een potje joinde weer van wapen moest wisselen heb ik dat ding gewoon een hele tijd gemeden.
Die start wapen bug is nu gefixed en verder lijkt het camo langzaam voor mij te werken.
Ik hoef nu niet iedere keer het aan te passen wat ik toch vergeet. Nu is het maar de helft van de tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]
Dat van de M16A3 ben ik inderdaad tegengekomen in het begin, maar nu niet meer. Camo's voegen inderdaad niet al te veel toe, zeker niet als ze niet onthouden worden.

Heb trouwens net eens BF3 op de PS3 van een vriend gespeeld. Ik heb geen idee wat er gaande was, maar ik had input lag van bijna een seconde :o Op mijn PC en Xdoos werkt het perfect, maar dat was echt onspeelbaar...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De M16A3/AK-74m worden bij mij nu wel goed onthouden, maar ik weet ook dat dit nog niet voor iedereen geldt. Wat de camoflage betreft, ik vloek er ook elke paar rondes weer op, maar pas het wel altijd aan de map aan zodra ik het me herinner om aan te passen. Ik merk namelijk zelf dat ik tegenstanders met de default camo in de meeste maps veel makkelijker zie dan als ze wel passende camoflage dragen. Ik ga er dan maar van uit dat ze mij ook minder makkelijk zien met de juiste camo en dat levert uiteindelijk weer extra kills en wins op! (is het idee :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

iemand nog een idee voor een bf3 filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

hardcoresmurf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:45:
Maak een filmpje waar mensen in neergeschoten worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Mavamaarten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Maak een filmpje waar mensen in neergeschoten worden :o
met welk wapen en welke map?

[ Voor 3% gewijzigd door hardcoresmurf op 16-05-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:43:
[...]

De M16A3/AK-74m worden bij mij nu wel goed onthouden, maar ik weet ook dat dit nog niet voor iedereen geldt. Wat de camoflage betreft, ik vloek er ook elke paar rondes weer op, maar pas het wel altijd aan de map aan zodra ik het me herinner om aan te passen. Ik merk namelijk zelf dat ik tegenstanders met de default camo in de meeste maps veel makkelijker zie dan als ze wel passende camoflage dragen. Ik ga er dan maar van uit dat ze mij ook minder makkelijk zien met de juiste camo en dat levert uiteindelijk weer extra kills en wins op! (is het idee :))
Ik merk dat Urban echt werkt op Metro en de andere urban maps en paratrooper werkt op Caspian. Voor de rest heb je er niet veel aan. In ieder geval is black camo echt waardeloos. :+
Ik vind het zo leuk als mensen met black camo door een woestijnmap lopen. Wees eens lief voor je character mensen. Hij word al steeds neergeschoten en dan moet hij ook nog creperen van de hitte. :P

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Paperclip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]
Neushaar kanalen met pistol only ofzo, mijn favoriete speelstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Mavamaarten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:52:
[...]

Neushaar kanalen met pistol only ofzo, mijn favoriete speelstijl :)
komt voor de bakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

64 player conquest, Caspian border, UMP 45 met silencer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

DanielWW2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:53:
[...]

64 player conquest, Caspian border, UMP 45 met silencer. >:)
ik doe eerst ff noshahr canals pistol only

EDIT: DIT WORD HEM NIET REDEN: ik fail met pistols

[ Voor 10% gewijzigd door hardcoresmurf op 16-05-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
hardcoresmurf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:54:
[...]

ik doe eerst ff noshahr canals pistol only

EDIT: DIT WORD HEM NIET REDEN: ik fail met pistols
Of doe een "shittyshotgun" ronde op neushaar, dat moet niet zo moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:19:
[...]

Of doe een "shittyshotgun" ronde op neushaar, dat moet niet zo moeilijk zijn?
goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan hardcore en teamkill only >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:45:
Ik wou zeggen: maak een filmpje waar je naar de achterkant van de enemy base sneakt, maar dat is niet mogelijk in BF3 :(

Dit mis ik echt van uit BFBC2: bijvoorbeeld op Harvest Day kon je gewoon in de enemy base rijden en hun quads stelen _O- Ook kon je daar in die gebouwen at enemy base vanboven op de zolder gaan chillen met andere teammates, en zie je de enemies gewoon wegrijden. Was wel leuk O-)
Pagina: 1 ... 196 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.