• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Sow, hele dag metro rush 20v20 hardcore, genoeg wapens gebruikt en ben nu echt van mening dat assault koning is.

Close combat: AEK+Kobra+Foregrip+ laser/flashlight/heavy barrel naar keuze
Close/mid combat: M16A3+Kobra/PK-A+Heavy Barrel
Mid/long combat FullAuto: L84A5+PK-A+Heavy Barrel
Mid/long combat Burst: AK-94+PK-A+Heavy Barrel

Altijd M320 Smoke meenemen, ook als defense. Heel af en toe medkit als er flink vast gelopen word waarbij heals nodig zijn.

Kwa squad perks, Cover > Sprint > Suppression > Nades (krijg je ook meer smoke rounds van)

Helaas niks opgenomen vanavond, maar alles ging wel smooth zeg, 950-1200+ SPM elke ronde :)

Mijn YouTube

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Probeer voor de fun maar eens aek 971 met underslung,flash erop,en gewoon iron sight >:)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Help!!!! schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:06:
^
Ok dus omdat niemand op jouw lange post reageert valt het dus wel mee.... Ja zo kun je het ook bekijken... :)
Nee hoor, dat maakt me niet uit (en logisch en te verwachten dat er zo'n reactie zou komen als deze) maar wel HEEL frappant dat er ellenlange posts geschreven worden over allerlei frustraties over airmaps. Daar neemt men de moeite wel voor, maar als er dan gevraagd wordt waarom BF2 hierin zoveel beter was qua airmaps, blijft het akelig stil... En als er allerlei argumenten gegeven worden waarom het wel meevalt en airmaps nog altijd vol zitten en helemaal niet leeglopen en er voldoende te doen is tegen choppers en jets (zie ook de post van Jay-P), komt er ook niet veel reactie...

Dus ja, dan denk ik dat het allemaal wel heel erg meevalt met de air maps en de bezetting ervan :) Die blijven wel vol. Zeer waarschijnlijk ook omdat ik vaak op air maps servers kom (CoE of Buzzin Hornets) waar de mensen die daar spelen die tips van Jay-P dus wel overnemen (althans al lang zelf hadden uitgevonden). Dat betekent dat ik met mijn jet me dus soms idd rot zoek naar de MAA vanwege de thermal camo, deze niet kan vinden, de lock vaak al mij weer doet omkeren, degenen die in de MAA zit slim met heatseekers schieten en iets tekort erop voor je tweede salvo rockets en ze switchen naar de main canon en je bent er geweest.

Steam || Diablo 3

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
l0n3w012ph schreef op zondag 13 mei 2012 @ 08:12:
[...]
Nee hoor, dat maakt me niet uit (en logisch en te verwachten dat er zo'n reactie zou komen als deze) maar wel HEEL frappant dat er ellenlange posts geschreven worden over allerlei frustraties over airmaps. Daar neemt men de moeite wel voor, maar als er dan gevraagd wordt waarom BF2 hierin zoveel beter was qua airmaps, blijft het akelig stil... En als er allerlei argumenten gegeven worden waarom het wel meevalt en airmaps nog altijd vol zitten en helemaal niet leeglopen en er voldoende te doen is tegen choppers en jets (zie ook de post van Jay-P), komt er ook niet veel reactie...
Ik heb een goed beargumenteerde post neergezet, maar daar wordt dan ook weer niet op gereageerd. Tsja dan houdt het gewoon op hoor, maar mij heb je niet overtuigd. Ik snap ook niet waarom jij zo zit te hammeren op het verschil tussen BF2 en BF3 dit zijn gewoon twee verschillende games laat dat toch los.

Mensen zijn gewoon gefrustreerd omdat er gewoon niks gedaan wordt door DICE. Eens in de paar weken of zelfs maanden een patch uitbrengen is gewoon niet genoeg. Met name als het om bugs gaat zoals nu met de m26, maar dit geld natuurlijk ook voor de balans in het spel.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cresso schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:13:
[...]

Ik heb een goed beargumenteerde post neergezet, maar daar wordt dan ook weer niet op gereageerd. Tsja dan houdt het gewoon op hoor, maar mij heb je niet overtuigd. Ik snap ook niet waarom jij zo zit te hammeren op het verschil tussen BF2 en BF3 dit zijn gewoon twee verschillende games laat dat toch los.

Mensen zijn gewoon gefrustreerd omdat er gewoon niks gedaan wordt door DICE. Eens in de paar weken of zelfs maanden een patch uitbrengen is gewoon niet genoeg. Met name als het om bugs gaat zoals nu met de m26, maar dit geld natuurlijk ook voor de balans in het spel.
Dat is wederzijds hoor Cresso :) Ik ben namelijk ook nog lang niet overtuigd dat air maps een ramp zijn voor BF3. En ik zit niet te hameren op het verschil in BF2 en BF3 hoor. Ik vind alleen dat er altijd lyrisch wordt gedaan over BF2 want het schijnt dat werkelijk alles daar beter was en in BF3 is alles wat flying vehicles betreft kloten...

Maar als ik de BF3 forums lees, kom ik daar ook passages tegen als "not even close to what it was in bf2. Jets were so dominant in bf2 it was retarded. Choppers are OP in these ill agree but i think to fix this, more stationary AA needs to be places around the maps".

Hopeloze discussie dus weer. Maar tnx voor het nemen van de moeite voor een uitgebreide en goede post! Heb hem zeker wel met belangstelling gelezen.

Steam || Diablo 3

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
l0n3w012ph schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Dat is wederzijds hoor Cresso :) Ik ben namelijk ook nog lang niet overtuigd dat air maps een ramp zijn voor BF3. En ik zit niet te hameren op het verschil in BF2 en BF3 hoor. Ik vind alleen dat er altijd lyrisch wordt gedaan over BF2 want het schijnt dat werkelijk alles daar beter was en in BF3 is alles wat flying vehicles betreft kloten...
Een ramp is wel een beetje een overstatement hoor. Mijn punt is vooral dat wanneer iemand in een jet/chopper het gemiddelde niveau bovengaat deze gewoon te dominant het spelbeeld bepaalt. Wanneer iemand erg goed is als infantry is het effect op het spel lang niet zo groot op het spel als iemand die heel erg goed is in een jet of chopper. Dit is wat mij betreft waar DICE gewoon de plank mis slaat. Jets en choppers horen gewoon bij battlefield dat staat vast maar een 1 goede speler mag niet zo'n dominante rol krijgen.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Speel nu alles best snel vrij per wapen, en waarom doe ik dat?
Gewoon omdat het kan.

http://battlelog.battlefi...how/31738723/1/342416067/
Ging lekker deze match :D

Wel zin in de nieuwe DLC, nog maar paar weekjes gelukkig!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:56
Het schijnt dat er in Maart 2013 na End Game nog een DLC voor BF3 komt.. Weet niet meer waar ik het las, even zoeken..

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-12 14:41
Jovas schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:39:
Het schijnt dat er in Maart 2012 na End Game nog een DLC voor BF3 komt.. Weet niet meer waar ik het las, even zoeken..
maart 2012 is al geweest ;)
Het schijnt dat er in Maart 2012 na End Game nog een DLC voor BF3 komt.. Weet niet meer waar ik het las, even zoeken..
Volgens mij is DICE dan te laat voor zijn eigen DLC. :o
Dat zal EA niet leuk vinden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

kevz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:45:
Sow, hele dag metro rush 20v20 hardcore, genoeg wapens gebruikt en ben nu echt van mening dat assault koning is.

Close combat: AEK+Kobra+Foregrip+ laser/flashlight/heavy barrel naar keuze
Close/mid combat: M16A3+Kobra/PK-A+Heavy Barrel
Mid/long combat FullAuto: L84A5+PK-A+Heavy Barrel
Mid/long combat Burst: AK-94+PK-A+Heavy Barrel

Altijd M320 Smoke meenemen, ook als defense. Heel af en toe medkit als er flink vast gelopen word waarbij heals nodig zijn.

Kwa squad perks, Cover > Sprint > Suppression > Nades (krijg je ook meer smoke rounds van)

Helaas niks opgenomen vanavond, maar alles ging wel smooth zeg, 950-1200+ SPM elke ronde :)
Ik vind Assault ook het leukste. Daarna Engineer. Maar Support en Recon liggen mij echt niet.
Assault speel ik vooral omwille van de leuke assault rifles (L85A1 en F2000 zijn mijn favorieten) en omdat je kan reviven! (Ook in BFBC2 speelde ik vooral Assault en Engineer)
Reviven doe ik zo graag, omdat ik weet dat het echt bijdraagt aan je team. En dat geeft een leuk gevoel van voldoening. :) Jammer dat je weinig in een squad komt met allemaal Assaults. Dat zou pas leuk zijn, want dan kan je als squad bijna nooit volledig uitgemoord worden en kan je blijven pushen :D

Wel mooi meegenomen dat een revive 100 points op levert, maar zelfs als het maar 50 points waren, zou ik het dus nog doen.

Daarnaast vind ik de M26 Mass zeer handig in close combat. Niet omwille van de OP glitch want die gebruik ik niet: de F2000 en L85A1 hebben zelfs geen underbarrel dus je kan het er niet aanhangen. ;)

Met de Assault class sta ik veel in de top 5 maar met Support en Recon heb ik daar echt problemen mee...
Het schijnt dat er in Maart 2013 na End Game nog een DLC voor BF3 komt.. Weet niet meer waar ik het las, even zoeken..
Ben echt benieuwd hiernaar.
Ik hoop dat ze spelen met andere tijdsperiodes, dus:
- ofwel naar futuristic setting
- ofwel terug naar WWII (die games mis ik _/-\o_ )

Met de BFBC2 Vietnam expansion pack hebben ze ook een volledig andere tijdsperiode gekozen, dus ik denk dat de kans groot is dat we andere tijdsperiode zullen zien in ofwel de End Game DLC, ofwel dus die van Maart 2013. :)

Verwijderd

Ik snap eigenlijk niet wat er leuk is aan die back to karkand mappen is. De enigste map die nog een beetje redelijk is, is die strike at karkand. Bij die andere mappen kan ik m'n weg dus echt niet vinden. Vlaggen staan veel te ver van elkaar, zelfs bij de gewone conquest. Ik hou van grote mappen, maar die karkandmappen zijn echt niks.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:57
Probleem in b2k is dat de maps een nog slechtere balans hebben.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Help!!!! schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:14:
[...]

Waar heb je het over. :?

BF3 is waanzinnig goed. Op ultra ziet het er briljant uit en als je naar lagere IQ gaat nog steeds en dan draait het ook prima.

Je kunt veel over DICE zeggen maar ze weten wel hoe ze een engine moeten bouwen.
Mwah zo bijzonder is btf3 ook weer niet. Vergeet niet dat games al bijna 5 jaar stilstaan, omdat developpers alleen maar naar game-consoles kijken. Btf3 vind ik veel te veel power vragen in verhouding tot de grafische kwaliteit. Haal de tech-demo's van AMD van slordige 4 tot 8 jaar geleden er is bij, dan valt pas echt goed op hoe weinig vooruit gang bij de games aanwezig is.

BTF3 lijkt toch echt ontwikkeld voor de gameconsoles die niet zo krachtig zijn. Het is wel 1 van de weinige games die iets beter gebruikt maakt van de moderne pc's. Spel zit echter wel vol met bugs, grafische bugs, gameplay bugs, balance bugs, en totale arcade-stijl aanpassingen om balans te krijgen in game die oogt om beoogt realistisch te zijn. Probeer maar is met AAA een soldaat neer te schieten op 200meter afstand met 4x20mm machine-guns of een 12.7mm Gatling gun .... soldaat wint >:)

Genoeg geklaagt, ik ga zo toch weer lekker potje btf3 spelen, bij gebrek aan beter op pc-platform :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:18:
Ik snap eigenlijk niet wat er leuk is aan die back to karkand mappen is. De enigste map die nog een beetje redelijk is, is die strike at karkand. Bij die andere mappen kan ik m'n weg dus echt niet vinden. Vlaggen staan veel te ver van elkaar, zelfs bij de gewone conquest. Ik hou van grote mappen, maar die karkandmappen zijn echt niks.
Wel? Dat is toch de bedoeling? Hoe verder hoe beter!
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:18:
Ik heb niets tegen de DLC maps, en niets tegen de grote maps... maar wat ik wel mis zijn meer voertuigen. Er moeten echt meer buggy's en quads zijn.

En ik bewonder je voor het "de weg kwijt zijn"-gevoel, want ik heb dat niet :D
In BF2 had ik wel soms voor dat ik echt verdwaald was, maar in BF3 zijn de maps toch drastisch kleiner gemaakt waardoor ik alles direct herken...

Verwijderd

Hey, ik heb effe een vraagje: Daarnet was ik met de javelin een tank aan het locken maar net voor ik schiet activeert hij z'n smoke. Meteen daarna rijd hij door maar ik heb hem nog steeds in lock. Ik laat effe de lock 'vallen' en mik dan terug, vanaf ik schiet ging de raket rechtstreeks naar de smoke.. Nochtans had ik mijn lock verbroken en opnieuw gelockt maar hij blijft het oude doel zoeken

Is dit een bug? Of iets normaals?
Asgaro schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Ik vind Assault ook het leukste. Daarna Engineer. Maar Support en Recon liggen mij echt niet.
Assault speel ik vooral omwille van de leuke assault rifles (L85A1 en F2000 zijn mijn favorieten) en omdat je kan reviven! (Ook in BFBC2 speelde ik vooral Assault en Engineer)
Reviven doe ik zo graag, omdat ik weet dat het echt bijdraagt aan je team. En dat geeft een leuk gevoel van voldoening. :) Jammer dat je weinig in een squad komt met allemaal Assaults. Dat zou pas leuk zijn, want dan kan je als squad bijna nooit volledig uitgemoord worden en kan je blijven pushen :D

Wel mooi meegenomen dat een revive 100 points op levert, maar zelfs als het maar 50 points waren, zou ik het dus nog doen.

Daarnaast vind ik de M26 Mass zeer handig in close combat. Niet omwille van de OP glitch want die gebruik ik niet: de F2000 en L85A1 hebben zelfs geen underbarrel dus je kan het er niet aanhangen. ;)

Met de Assault class sta ik veel in de top 5 maar met Support en Recon heb ik daar echt problemen mee...
Bij mij is het niet zozeer de class die ik speel, maar de wapens maken het verschil in de game.
als ik dan toch de slechte class moet kiezen voor mij, dan is dat de Recon class. Deze class is vooral bedoelt om te snipen of om te spotten. Ik zie liever een goede carbine wapen voor de Recon class.

Laatste tijd speel ik veel support om de 50 uur vol te krijgen van de support en daarna ga ik weer voor de recon, waarmee ik nu over de helft zit.
Het hangt er echt af welke map ik speel en hoe mijn team presteert.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 13-05-2012 20:45 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:14
Wat is een MMA? Voertuig?
Je bedoelt zeker MAA?
Dat is de mobile anti aircraft, dus de LAV-AD of de 9K22 TUNGUSKA-M.
Ze staan ook wel bekent als waardeloze schietschijven. :+

En ik denk dat ik maar eens een lange pauze van BF3 ga nemen. De suppression, M26 dart, de OP air, niemand die eens een stinger probeert, iedereen met de M16A3 en nog wat andere dingen worden mij een beetje te veel. Er is gewoon geen variatie meer in BF3 en om nou elke keer hetzelfde te doen word ook saai. Ik denk dat ik dus maar even weg blijf van BF3. ;)

Nu alleen nog een game die als vervanger kan dienen vinden. :X
Ik blijf hier alleen wel rondhagen om lekker mijn mening door te drukken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Je bedoelt zeker MAA?

En ik denk dat ik maar eens een lange pauze van BF3 ga nemen. De suppression, M26 dart, de OP air, niemand die eens een stinger probeert, iedereen met de M16A3 en nog wat andere dingen worden mij een beetje te veel. Er is gewoon geen variatie meer in BF3 en om nou elke keer hetzelfde te doen word ook saai. Ik denk dat ik dus maar even weg blijf van BF3. ;)

We zullen zien ;)
Ik heb dat gevoel ook soms, maar dan 2 dagen nadien op een avond, heb ik altijd terug zin om te gamen :9~

Maar jammer voor mij dat het terug bijna examens zijn :(
Wantja, dan gebeuren er natuurlijk allemaal interessante dingen in de tijd dat ik mij moet doodblokken!!
- release van Windows 8 RC (=> stortvloed van informatie)
- E3 game expo! (=> stortvloed van informatie, gameplay videos)
- release van BF3 Premium info + release DLC (=> stortvloed van informatie, gameplay videos)
- release Diablo 3 (die ik dus pas in Juli ga kopen, net zoals die zovele andere games :/ )
Asgaro schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:07:
[...]

We zullen zien ;)
Ik heb dat gevoel ook soms, maar dan 2 dagen nadien op een avond, heb ik altijd terug zin om te gamen :9~

Maar jammer voor mij dat het terug bijna examens zijn :(
Wantja, dan gebeuren er natuurlijk allemaal interessante dingen in de tijd dat ik mij moet doodblokken!!
- release van Windows 8 RC (=> stortvloed van informatie)
- E3 game expo! (=> stortvloed van informatie, gameplay videos)
- release van BF3 Premium info + release DLC (=> stortvloed van informatie, gameplay videos)
- release Diablo 3 (die ik dus pas in Juli ga kopen, net zoals die zovele andere games :/ )
Ik zit er al een tijdje mee. Oke ik ben vrijwel de hele komende week vrij maar ik denk niet dat ik ook maar twee potjes achter elkaar ga spelen. Ben er een beetje klaar mee. ;)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33
[...]

Je bedoelt zeker MAA?

Ik heb dat ook hoor, ben een beetje om me heen aan het kijken voor een andere game om eens wat aandacht aan te schenken. Maar ik kom toch altijd weer bij FPS-games uit.

Onlangs Nexuiz maar aangeschaft op Steam (UT3-ish op CryEngine 3). Opzich een leuke game, maar bijna geen servers. En de servers waar dan al iemand op speelt, heeft gigantisch veel lag.

Elke keer start ik toch Battlelog maar weer op en join een maat. Merk de laatste tijd wel dat ik TDM ook erg leuk ben gaan vinden.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:05

SomerenV

It's something!

Zojuist drie verschillende servers gejoined, alle drie met krankzinnig veel lag terwijl ik zelf gewoon een ping heb van ~30. Ik lijk ook steeds de enige te zijn die er last van heeft :\ Momenteel ben ik de enige hier thuis die op het internet zit, in het router-log gebeuren geen rare dingen en het enige op mijn PC dat internet gebruikt is Battlelog en BF3. Echt irritant want het is echt onspeelbaar zo.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
[...]

Je bedoelt zeker MAA?

Ik heb dat al een tijdje, ben er wel klaar mee.
Komende week D3, dan na de zomer GW2 ofzo :)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefi...how/31812771/1/351804938/

Zucht, bijna al die deaths waren instant spawn kills. Het had zoveel beter gekunt. Toch wel een lekker potje. Tickets gingen min of meer gelijk op.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:01:
Hey, ik heb effe een vraagje: Daarnet was ik met de javelin een tank aan het locken maar net voor ik schiet activeert hij z'n smoke. Meteen daarna rijd hij door maar ik heb hem nog steeds in lock. Ik laat effe de lock 'vallen' en mik dan terug, vanaf ik schiet ging de raket rechtstreeks naar de smoke.. Nochtans had ik mijn lock verbroken en opnieuw gelockt maar hij blijft het oude doel zoeken

Is dit een bug? Of iets normaals?
Iemand?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:39
Eeerm, reed hij niet terug de smoke in??
Volgens mij kun je zo lang de smoke er hangt, er gebruik van maken.
Misschien dat hij/zij weer door de smoke heenreed waardoor de raket naar de smoke wolk dook.
Of de Smoke wolk hing tussen jou en de enemy waardoor de raket zijn doel niet kon raken.
Of het is gewoon bugged as f*ck... :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
W/L Ratio 1.003

OMG eindelijk!!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:14

codex

Geen OpenAI agent :)

Het is mij toevallig gisteren is opgevallen is dat mensen met een hoge W/L ratio, en dan bedoel ik >2,5, vaak in servers spelen met een laag spelers aantal(24 man bijv). Daar kan je als individuele speler en helemaal als samenwerkende squad een grote invloed op het spel uitoefenen, had ik niet eerder bij stilgestaan.

Kennen jullie deze al? Aparte bug waar ik gisteren op stuitte:

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:54:
[...]
Eeerm, reed hij niet terug de smoke in??
Volgens mij kun je zo lang de smoke er hangt, er gebruik van maken.
Misschien dat hij/zij weer door de smoke heenreed waardoor de raket naar de smoke wolk dook.
Of de Smoke wolk hing tussen jou en de enemy waardoor de raket zijn doel niet kon raken.
Of het is gewoon bugged as f*ck... :o
Javelins willen nog wel eens de rookwolk grijpen die bij de tank hoort die je aanvalt als hij uit z'n eigen rookwolk wegrijdt. Precies hoe hier beschreven: de tank, welke volgas aanvalt, rookt maar blijft rijden. als je de tank dan lockt terwijl zijn wolk er nog hangt kan het soms voorkomen dat je raket besluit die wolk ipv de tank, die ondertussen al zowat op je tene staat, te pakken Dat is dus een bug.
Wat geen bug is is dat de rook blijft werken ook als de tank er niet staat. Op Hardcore hebben de meeste voertuigen Thermal ipv rook (omdat je anders de infantry niet vinden kunt) en dan wil je bij goed georganiseerde squads nog wel eens zien dat er twee tanks schouder aan schouder optrekken waarvan er één thermal, LMG en een proximity sensor gebruikt en de ander Reactive, Guided shells en Smoke. de anti-armor tank rookt dan ook als je de andere lockt, en ze kruipen broederlijk samen in dat ééne wolkje. Van de week op die manier op Caspian nog behoorlijk op m'n donder gekregen van vier man met twee tanks. Ze besluipen met C4 is ook behoorlijk lastig in z'n configuratie - ze kijken letterlijk alle windrichtingen uit als ze in de rook kruipen omdat ze ook wel doorhebben dat er iemand een pakje komt brengen als ze stil staan.

• AdmiralSnipe
reemprive schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:10:
Het is mij toevallig gisteren is opgevallen is dat mensen met een hoge W/L ratio, en dan bedoel ik >2,5, vaak in servers spelen met een laag spelers aantal(24 man bijv). Daar kan je als individuele speler en helemaal als samenwerkende squad een grote invloed op het spel uitoefenen, had ik niet eerder bij stilgestaan.

[video]
Hmm, die bug heb ik nog niet voorbij zien komen.
Kreeg je dat spontaan?? of heb je dat wapen stiekem in je keldertje zitten modden! >:)

Net trouwens ook iets vaags: werd gekilled dus ik ging wapens wisselen.
Net wanneer ik op spawn druk word ik gerevived, eerst was het vaak dat je dan het spawn scherm in beeld kreeg en niet kon bewegen maar dit keer kon ik wel gewoon verder spelen.
Ik had mn nieuwe wapen bij me die ik gewisseld had maar ik kreeg er ook een death bij. :o

• codex

codex

AdmiralSnipe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Hmm, die bug heb ik nog niet voorbij zien komen.
Kreeg je dat spontaan?? of heb je dat wapen stiekem in je keldertje zitten modden! >:)

Net trouwens ook iets vaags: werd gekilled dus ik ging wapens wisselen.
Net wanneer ik op spawn druk word ik gerevived, eerst was het vaak dat je dan het spawn scherm in beeld kreeg en niet kon bewegen maar dit keer kon ik wel gewoon verder spelen.
Ik had mn nieuwe wapen bij me die ik gewisseld had maar ik kreeg er ook een death bij. :o
Spontaan, heel vreemd :P

• AdmiralSnipe
Weird, had je wel gewoon dezelfde recoil?
Als de recoil en spread door die bug weg zouden zijn, dan was het echt een moordwapen! :9

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Asgaro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Nice one!

Mijn staat nog altijd op 0.97 ;(
Daar schommelde de mijne ook altijd, vrijdag alleen zooi potjes achter mekaar gewonnen en waaremepl over de 1!

Nu nog me K/D die is 0.934, ik heb elke keer goede potjes met K/D van 3-4 en dan ineens weer zooi slechte potjes met een K/D van 0.3 of 0.5 ofzo kan er geen touw aan vast knopen wanneer ik nou goed of slecht zal spelen.

Zie wel dat als ik puur infantry speel ik wel de beste K/D's haal, in tegenstelling tot voertuigen, hier ga ik toch een stuk vaker dood.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 20:39
Over dat air te overpowered is: Veel spelers zijn ook te lui om even van kit/wapen te veranderen.

Heb vaak genoeg gehad dat er sterke air spelers in een map zitten, kleine moeite om even te switchen naar engineer met stinger.
Zeker met z'n tweeën heb je zo al die heli's uit de lucht.

Jets zijn inderdaad wat moeilijker, maar niet onmogelijk.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Laatst uit mijn jet geschoten door een RPG... niets is onmogelijk.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

reemprive schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:10:

[video]
Het schietgeluid correspondeert niet met die van de M98B. Is dat niet gewoon de bug dat je soms een verkeerd wapen ziet? Dus dat hij eigenlijk een pistol vasthoudt, maar je de M98B ziet. Die bug heb ik namelijk al vaker last van gehad.

[edit]
Aan de comment bij het filmpje te zien is dat ook het geval. Je hebt er vrijwel niets aan; de damage en range blijft die van een pistol. Een keer door je wapenarsenaal scrollen en de bug is weer verdwenen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bee.nl op 14-05-2012 12:25 ]

Verwijderd

Bee.nl schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Het schietgeluid correspondeert niet met die van de M98B. Is dat niet gewoon de bug dat je soms een verkeerd wapen ziet? Dus dat hij eigenlijk een pistol vasthoudt, maar je de M98B ziet. Die bug heb ik namelijk al vaker last van gehad.
ja of helemaal geen wapen meer zien, die bug heb ik ook wel eens, bij doodgaan en dan weer revive zijn de wapens weer terug.
je kunt ze wel gewoon gebruiken maar je scherm is gewoon leeg..

• codex

codex

Bee.nl schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Yep, het is mijn pistool inderdaad, hoewel ik wel op mijn primary zat. Het was een mix van een model van de M98B met de firerate, damage(helaas :) en zoom van mijn secondary.

Deze is ook mooi: http://youtu.be/oW1Q4frawyQ

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 14-05-2012 12:25 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Vimana schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:17:
Over dat air te overpowered is: Veel spelers zijn ook te lui om even van kit/wapen te veranderen.

Heb vaak genoeg gehad dat er sterke air spelers in een map zitten, kleine moeite om even te switchen naar engineer met stinger.
Zeker met z'n tweeën heb je zo al die heli's uit de lucht.

Jets zijn inderdaad wat moeilijker, maar niet onmogelijk.
Eergisteren op CB tegen een heel goed ingestelde enemy gespeeld en was het met jets bijna onmogelijk wat te killen, de stationary AA van de US base was constant bemand. Dat levert je dus al meteen een nadeel op omdat je maar de helft van de vliegruimte tot je beschikking hebt en de persoon die erin zat kon goed ermee overweg... Dan was de MAA uitgerust met thermal camo dus lastig te vinden, werd er Soflam gebruikt en dus een constant gebeep van locks en afgevuurde heatseekers. De enemy chopper werd bemand INCL(!) een gunner en tenslotte waren er ook constant twee andere pilots in de lucht die weliswaar misschien niet al te goed waren maar er wel voor zorgden dat je je daar mee bezig moest houden i.p.v. je te vergrijpen aan de tanks en ander rijdend materieel.

Gevolg: air domination maar kansloos verloren... Maar wel hulde aan zo'n team dat gewoon goed samenwerkt _/-\o_

Steam || Diablo 3

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit is mijn eerste keer in dit topic en vroeg in de console versie naar de L96 in vergelijking met SV98 . nu door dit topic is het wel heeel mooi om te zien hoe het zit. erg chill start topic

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:30:
Dit is mijn eerste keer in dit topic en vroeg in de console versie naar de L96 in vergelijking met SV98 . nu door dit topic is het wel heeel mooi om te zien hoe het zit. erg chill start topic
Alleen klopt dat niet meer.
(is pre patch)
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-

Dit wel. ;)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:30:
Pas wel op met de L96, die heeft sinds de laatste patch een bug wat betreft ADS: kogels komen boven of onder je crosshair terecht afhankelijk van de scope die erop zit (buiten de standaard bullet drop). Is nogal vervelend als je je afvraagt waarom je zo weinig raakt :)

• Cyberwarmacine
Knijnemans schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Pas wel op met de L96, die heeft sinds de laatste patch een bug wat betreft ADS: kogels komen boven of onder je crosshair terecht afhankelijk van de scope die erop zit (buiten de standaard bullet drop). Is nogal vervelend als je je afvraagt waarom je zo weinig raakt :)
En ik maar denken waar ik al die headshots opeens vandaan haal. Blijkbaar richt ik altijd te laag :F
En er is weer een nieuwe poll van DICE op battlelog. Onderwerp: suppression.

Suppression poll

Onacceptabele hoeveelheid ja stemmers. Doe er eens wat aan mensen. :+

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DanielWW2 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:01:

[afbeelding]

Valt nog wel mee. 67% wil dat er wat aan gebeurd. ;)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

erikvandenberg schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
Zie wel dat als ik puur infantry speel ik wel de beste K/D's haal, in tegenstelling tot voertuigen, hier ga ik toch een stuk vaker dood.
Dat heb ik nou weer andersom. :+ In een APC of tank haal ik als ik geluk heb 5+ kills per death, en de disabled-ribbons stromen dan ook binnen.

Behalve in een potje op Seine, gisteren. Ik scheur met de tank direct na de start van de ronde naar C op de brug, in de hoop dat m'n teammates me wel achterna zouden lopen vanaf E. Maar nee hoor, er blijft tien (!) man E staan te cappen, waardoor ik in m'n eentje op de brug kwam te staan.

Had ik dat niet gedaan, dan had de vijandelijke tank hetzelfde gedaan, maar nu knalden we elkaar tegelijk kapot. Als dat niet was gebeurd, hadden zij C gehad en was hun halve team (het potje was immers nog maar net begonnen) op C gespawnd, instant voordeel.

Maar nee, meneer adelaartje 100 maakte me even voor noob uit, pakte de inmiddels weer gespawnde tank en ging vanaf E wat tegen de gebouwen bij B staan schieten. :')

Ging het nou om de kills, of tactisch vlaggen cappen?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• haarbal
het gaat niet om vlaggen cappen, het gaat om tickets. Maar goed, als je 1 vlag meer hebt kan je een hoop tickets verspillen en alsnog winnen.

ik speel meestal op de fallobstclan slow vehicle spawn server. Daar probeer ik toch wat voorzichtiger met voertuigen om te springen, als jij op seine of bazaar de armor hebt hebt en de tegenstander niet meer heb je een enorm voordeel.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

haarbal schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:31:
het gaat niet om vlaggen cappen, het gaat om tickets. Maar goed, als je 1 vlag meer hebt kan je een hoop tickets verspillen en alsnog winnen.
Ik durf te beweren dat flag caps belangrijker zijn dan kills. Als je alle vlaggen hebt, kan het andere team grofweg een ticket per seconde afschrijven. Zie dat met kills maar eens te halen...

• haarbal
ja, maar 2 tegen 3 vlaggen zou nog wel kunnen. Het is alleen onwaarschijnlijk dat een team wat zo efficient killt de andere vlaggen niet ook pakt.

en het gaat niet om the caps, maar om het hebben van meer vlaggen, er van uit gaande dat de kills ongeveer 50/50 zijn

[ Voor 28% gewijzigd door haarbal op 14-05-2012 17:40 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Natuurlijk, maar het scenario dat ik schetste ging over het cappen van een vlag, en dan nog aan het begin van de ronde. Juist dan is cappen veel belangrijker dan kills maken. Zie ook vlag B op Metro, C op Seine is haast net zo cruciaal.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

[afbeelding]

Die supression is goed zo, als je graag door kogels heel wil rennen moet je maar CoD gaan spelen. Dit is veel realistischer, nu kan je iemand namelijk ook cover geven etc.

[afbeelding]

Hoe kunnen mensen voor optie 1 kiezen ?
laat ze allemaal spelen met de FAMAS ;) 1x suppress is gegarandeerd mis schieten
het is te veel van het goede.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 06:26
Pykow schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:04:
[...]

Hoe kunnen mensen voor optie 1 kiezen ?
laat ze allemaal spelen met de FAMAS ;) 1x suppress is gegarandeerd mis schieten
het is te veel van het goede.
* plob heeft voor optie 1 gekozen :P

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

plob schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:27:
[...]

* plob heeft voor optie 1 gekozen :P
ikke voor 2: Like it but too much ATM. :P

'rent weg..'

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 14-05-2012 18:38 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:05

SomerenV

It's something!

brilsmurfffje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:51:
[...]

Die supression is goed zo, als je graag door kogels heel wil rennen moet je maar CoD gaan spelen. Dit is veel realistischer, nu kan je iemand namelijk ook cover geven etc.
+1 Ik heb er ook geen enkele problemen mee. Als ik iemand wil ondersteunen en ik weet niet waar achter muurtje A de vijand zich bevind kan ik hem alsnog helpen door gewoon in die richting een magazijn van machine-geweer X leeg te sproeien. In het echt zul je in een dergelijk situatie ook niet achter je muurtje vandaan komen om terug te schieten, en áls je het al doet dan pompt er zo gigantisch veel adrenaline door je aders en is de druk zó groot dat terugschieten niet bepaald lekker zal gaan.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• plob
Valt het niemand op dat de "weekly poll'' nu wel heel vaak veranderd?

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[...]

Weet je zeker dat het realistisch is? Ooit in Sirie of iets geweest of wat voor oorlogsland dan ook?

Het zou misschien realistisch kunnen zijn, maar daarom is het nog niet leuk. Ik vind het tergend.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• kevz
  • Nu online
Suppression terug draaien naar waar het was, nu is er geen aimen meer vereist, slechts het vuur openen is genoeg. For noobs by noobs ^^

Mijn YouTube

[...]

Realisme kan me gestolen worden als het betekent dat je beloond word omdat je niet kan mikken. :/

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het zou eigenlijk een soort van moeten afnemen als het langer duurt. Er wordt toch een schrikreactie gesimuleerd? Als je al vijf seconden lang beschoten wordt zonder geraakt te worden, weet jouw poppetje dat de ander blijkbaar niet kan mikken, dus verdwijnt de suppression weer en gaan met die counter-attack!

Supression zoals het nu is heeft voor- en nadelen afhankelijk van hoe je speelt imho. Als je goed bent in gun-play met hoge accuracy en snel reactievermogen is de RBS verschrikkelijk vervelend, het 'levelt het playingfield' een beetje en beloont spray-n'-pray teveel naar mijn smaak. Zelf irriteer ik me er bij vlagen verschrikkelijk aan maar aangezien ik vaak vrij snel en gericht schiet is het nou ook weer geen game-breaker voor mij.

Toch zou het zoveel beter en genuanceerder uitgewerkt kunnen worden. Als ze persé RBS willen doen, doe het dan in de eerste 1 a 2 seconden. Zoals CodeCaster ook aangeeft, herpak je je toch (als getrainde en ervaren commando ga ik even vanuit) na verloop van tijd.

Andere opties die ik zo zie:

-Ze meer doen met het geluid zodat het iets meer desorienterend werkt
-Ze zouden de tracer's wegkunnen laten zodat je niet direct ziet vanwaar je beschoten wordt
-De rode diamantjes (vijanden die gespot zijn) kunnen wegvallen zodat je de vijand minder makkelijk ziet
-De minimap kan tijdelijk geblurd worden
-Loopsnelheid kan verminderd worden zodat je automatisch voorzichtiger moet spelen
-Desnoods pak je onder heeeeeeeel zware supress even een foto van vrouw en kind erbij zodat je niet kan schieten, maar stop met de RBS!

• kevz
  • Nu online
-Loopsnelheid kan verminderd worden zodat je automatisch voorzichtiger moet spelen

alsjeblieft zeg :P

Suppression is iets wat zo dubbel op is, als je dit spel speelt mag je hartslag best een tandje hoger als je ineens beschoten word en je schrikt. DIT is suppression naar mijn mening, niet dat halve gare systeem dat DICE geïmplementeerd heeft. 't Is echt iets om noobs tevreden te stellen en heeft niets met balancing te maken. Hoop echt dat dit spel meer speelbaar word met een patch :)

Mijn YouTube

kevz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:39:

alsjeblieft zeg :P

Suppression is iets wat zo dubbel op is, als je dit spel speelt mag je hartslag best een tandje hoger als je ineens beschoten word en je schrikt. DIT is suppression naar mijn mening, niet dat halve gare systeem dat DICE geïmplementeerd heeft. 't Is echt iets om noobs tevreden te stellen en heeft niets met balancing te maken. Hoop echt dat dit spel meer speelbaar word met een patch :)
(onder supression he, niet in het algemeeen!)

• plob
Ik hoop iig dat er geen ongelofelijk drastische maatregel tegen supression word genomen. Want dan zou ik daar weer helemaal aan moeten wennen en daar heb ik echt geen trek in.

• kevz
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:40:
[...]

(onder supression he, niet in het algemeeen!)
Ja, dus initiatief nemen kan niet meer als dat gebeurt wat jij voorstelt. Complete camper en spammer noob zooi als dit gebeurt, nog meer snipers op elke metro server, alsof 10 vd 16 per kant niet genoeg is :P

Weg met al die troep, suppression dimmen totdat het alleen je gezichtsveld blurry maakt, niets van die 'oh oh ik kan ineens niet aimen' onzin. Beetje tempo in het spel mag ook wel.

Mijn YouTube

kevz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:44:
[...]

Ja, dus initiatief nemen kan niet meer als dat gebeurt wat jij voorstelt. Complete camper en spammer noob zooi als dit gebeurt, nog meer snipers op elke metro server, alsof 10 vd 16 per kant niet genoeg is :P

Weg met al die troep, suppression dimmen totdat het alleen je gezichtsveld blurry maakt, niets van die 'oh oh ik kan ineens niet aimen' onzin. Beetje tempo in het spel mag ook wel.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er ook geen voorstander van, persoonlijk ben ik ook van de all-out snelle aanval, maar supression blijft er toch wel, dan zie ik het liever beter uitgewerkt. Snipers heb ik geen problemen mee zolang ze maar niet in mijn team zitten :)

• kevz
  • Nu online
Het effect juist van dit soort suppression is dat mensen meer gaan campen, meer leunen naar recon, en dat er NOG minder teamplay uit voort komt. Ik snap echt niet dat dit effect in dit spel zit. Als iemand je ingame verrast dan is dat voor mij genoeg, hoef geen fancy effectjes om 'het realisme' (my ass dat dat realistisch is overgens)

Tja, schaf maar af of dim het tot een gfx effect zoals blur. Zelfs daar ben ik het niet echt mee eens.

Mijn YouTube

• AdmiralSnipe
kevz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:00:
Het effect juist van dit soort suppression is dat mensen meer gaan campen, meer leunen naar recon, en dat er NOG minder teamplay uit voort komt. Ik snap echt niet dat dit effect in dit spel zit. Als iemand je ingame verrast dan is dat voor mij genoeg, hoef geen fancy effectjes om 'het realisme' (my ass dat dat realistisch is overgens)

Tja, schaf maar af of dim het tot een gfx effect zoals blur. Zelfs daar ben ik het niet echt mee eens.
Mij lijkt het ook beter dat het blur effect gewoon blijft maar die idiote accuracy drop eruit gehaald wordt.
Als je scherm geblurred is, is het moeilijker om raak te schieten maar geeft je iig nog wel de kans om iets terug te doen.
Kom vaak genoeg tegenstanders tegen die als sprayend wat rond struinen.
Als je eenmaal gesuppressed bent kun je niet veel meer.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

AdmiralSnipe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:06:
[...]

Mij lijkt het ook beter dat het blur effect gewoon blijft maar die idiote accuracy drop eruit gehaald wordt.
Als je scherm geblurred is, is het moeilijker om raak te schieten maar geeft je iig nog wel de kans om iets terug te doen.
Kom vaak genoeg tegenstanders tegen die als sprayend wat rond struinen.
Als je eenmaal gesuppressed bent kun je niet veel meer.
Vind ik ook. Sinds een paar dagen eens begonnen met snipen en daar merk je die accuracy en spread verneuking echt hard. Ik speel liefst met een SV98 zonder scope, lekker close quarters mensen afslachten, totdat iemand naast je schiet. Dan raak je geen kat meer met dat ding, kogels vliegen alle kanten op. Belachelijk toch? De bedoeling van surpression is realisme, je "schrikt". Als je even schrikt zorgt dat er nog niet voor dat je op 2 meter afstand niemand meer kan raken met een sniper :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• kevz
  • Nu online
Mavamaarten schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:09:
[...]

Vind ik ook. Sinds een paar dagen eens begonnen met snipen en daar merk je die accuracy en spread verneuking echt hard. Ik speel liefst met een SV98 zonder scope, lekker close quarters mensen afslachten, totdat iemand naast je schiet. Dan raak je geen kat meer met dat ding, kogels vliegen alle kanten op. Belachelijk toch? De bedoeling van surpression is realisme, je "schrikt". Als je even schrikt zorgt dat er nog niet voor dat je op 2 meter afstand niemand meer kan raken met een sniper :F
Dit dus, maar ook meer als dit. Stel ik raak wel iemand met 1 kogel, DAN heeft hij wel ineens de kans om terug te schieten, hij is immers niet suppressed, want ik schoot raak. Echt er klopt helemaal niets van dit systeem volgens mij. En ik blijf erbij dat je in het echt al genoeg schrikt, daar is suppression niet voor nodig :+

Mijn YouTube

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wil iemand ff mee spelen op gotbf3 #3 ?

• plob
hardcoresmurf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:14:
wil iemand ff mee spelen op gotbf3 #3 ?
I loled :+

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

lol why?

ik voel me een beetje eenzaam zo alleen op het server :'(

[ Voor 18% gewijzigd door hardcoresmurf op 14-05-2012 20:23 ]

• plob
hardcoresmurf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:23:
[...]

lol why?

ik voel me een beetje eenzaam zo alleen op het server :'(
Dikke discussie over suspression hier en na je berichtje zegt geen hond meer wat. _O-
Ben net gestopt, anders was ik wel gekomen.

• codex

codex

Oplossing voor suppression: alleen blur in beeld. Dat is imho meer dan genoeg. Kogels die je loop in een hoek van 45 graden verlaten is totaal onrealistisch, en daar ging het DICE volgens mij om. Suppression is nu een bonus voor mensen die campen en niet kunnen richten(vaak support spelers).
reemprive schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:19:
Oplossing voor suppression: alleen blur in beeld. Dat is imho meer dan genoeg. Kogels die je loop in een hoek van 45 graden verlaten is totaal onrealistisch, en daar ging het DICE volgens mij om. Suppression is nu een bonus voor mensen die campen en niet kunnen richten(vaak support spelers).
Ik ben ook wel voor de blur oplossing. Blur is al irritant genoeg als je suppressed word zonder de random accuracy BS. Verder verpest blur je mogelijkheid om ver te kijken dus dan moet je wel in de dekking terwijl je bij close range nog wel wat ziet en terug kan schieten.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik zou het samen met de blur prima vinden als je een sway krijgt in je aim (net als bijvoorbeeld 6x scopes en hoger, maar dan wel flink meer). Dan heb je wel dat je minder accuraat kunt schieten, maar dan is de BS van die kogels die in waaiers uit je loop komen verdwenen. Plus dan heb je alsnog de kans om met oefening die sway te counteren, waardoor skill en ervaring weer meer beloond wordt.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach jullie cracks kunnen toch wel ff snel wegduiken of iets verzinnen. :X

Ik ga in ieder geval weer ff lekker suppressuh op Metro. Lekker maaiuh met me support machinegun :)

• tobitronics
  • Laatst online: 21-12 14:41
Help!!!! schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:01:
Ach jullie cracks kunnen toch wel ff snel wegduiken of iets verzinnen. :X

Ik ga in ieder geval weer ff lekker suppressuh op Metro. Lekker maaiuh met me support machinegun :)
Op de een of andere manier vind ik 64p metro en dan vol supressen ook ineens leuk geworden, kan ik tenminste mijn support eens bijranken (binnen 1 dag de achterstand van pas 3 dingen geunlockt wegegwerkt naar bijna 1e service star :) )

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Net een tweetal vermoedelijke aimbotters tegenover me. Ik stond #1 in ons team, zij #1 en #2 in het andere.

Ongeacht de afstand wisten ze me steeds te headshotten met G53 en A-91. Uiteraard gebeurde dit pas nadat ik hen een aantal keer had omgelegd. Toch hadden ze een net zo crappy SPM als ik, nog minder dan 400, getuige Battlelog. Of het is natuurlijk gewoon de lag, waar ik zelf dan alleen niks van merk.

Gaar spel is het toch ook. :')

Verwijderd

Woohoo, daarnet op Karkand, score: 70 - 8 ^^

Was Conquest Assault en op een gegeven moment had het andere team geen spawnplaatsen meer. Heb mijn team kunnen overtuigen om ze een paar vlaggen te laten cappen anders was het spel gedaan.

Heb nu voor de eerste keer een skill van 720 :o spijtig dat wanneer je eens een minder goed rondje speelt het cijfer vlug zakt... Als ik dan kijk op de Global Leaderbords is er iemand met een skill van 1800! Hoe fikt hij dat???

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 00:24 ]

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

hier een filmpje van mij aan het snipen met een SV98 op Noshahr Canals:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5Z4QUOQFC4Q]

feedback?

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 21:17

r_kluft

Hmmmmmm

hardcoresmurf schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 07:26:

[video]

feedback?
Tugs neerzetten en kleinere scope gebruiken.
Je verliest teveel tijd met zoomen nadat je iemand ziet. In de laatste 30 seconden spot ik 3 a 4 man bij de containers en voor je ernaartoe gezoomd bent zie je nog net 1 mannetje.

Ohja en waarom een bipod gebruiken als je hem toch nooit gebruikt?

[ Voor 6% gewijzigd door r_kluft op 15-05-2012 08:31 ]

• Cyberwarmacine
Mijn setup met de SV98 is 8x scope, straight pull bolt en laser sight. Lekker weinig hip spread voor chestshots in CQB en zat precisie voor de afstand. Soms wat problemen met middellange afstand, dan kwakken we er gewoon een ACOG op. :).

Maar voor TDM toch liever een F2000 met laser :)

[video]

feedback?
Komt 'ie, maar je hebt aan mij (de anti-sniper) wel een verkeerde, dat zeg ik er alvast even bij :o :

Waarom snipen op Noshahr Canals in TDM? In TDM gaat het allemaal om maximale KPM om te winnen en met een sniper heb je potentieel de laagste KPM van alle wapens in NC. Bovensdien staat je team al vanaf het begin achter, ik wil zelf elke ronde winnen maar that's just me. :)

Met een RDS/KOBRA loei je met een een assault rifle al mensen vrij makkleijk neer aan de uiteindes van de map, ik zou echt die dikke scope van je sniper afhalen, RDS of acog erop en gáán met die banaan als je dan toch wil snipen. Je bent nu heel vaak te laat en teveel aan het zoeken door de scope.

Owja, ik zou iets meer gaan lopen als je op 64p of iets bewegelijker 32p servers gaat spelen. Je kreeg nu wel heel veel tijd en ruimte om redelijk lange tijd op 1 plek te blijven snipen. Laat ik het zo zeggen, die tijd zou je van mij niet krijgen op die server :P

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34

[video]

feedback?
Voor CQB-midrange sniper:
Dump de 8x scope en de bipod

Neem RDS of 3.4x US scope (verticale richtlijn) + straight pull bolt + laser
Succes gegarandeerd ;)

Met de 3.4x headshot ik mensen zelfs nog op lange afstand >:)

• codex

codex

Ik ga nu een filmpje uploaden naar YouTube met sniping op TDM Canals met de SV98. Misschien heb je er wat aan.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-12 10:10

superwashandje

grofheid alom

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:58:
[...]
Waarom snipen op Noshahr Canals in TDM? In TDM gaat het allemaal om maximale KPM om te winnen en met een sniper heb je potentieel de laagste KPM van alle wapens in NC. Bovensdien staat je team al vanaf het begin achter, ik wil zelf elke ronde winnen maar that's just me. :)
helemaal eens maar ik denk dat je bij KPM iets anders bedoeld: KDR. je heb namelijk niet echt een tijdslimiet bij TDM. Zodra iedereen in jouw team een positieve KDR heeft win je omdat je dan eerder aan de killlimiet zit :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10

[video]

feedback?
Ik speel bijna uitsluitend de recon class bij BF3.
Mijn profiel:
http://battlelog.battlefi...horackNL/stats/333749464/

Persoonlijk speel ik agressive recon met bolt action.

Opmerkingen en Tips pour vous:

- Maak gebruikt van T-UGS of de MAV.
De T-UGS en MAV zijn beiden een motionsensor met uitzondering dat de MAV kan vliegen.
De MAV (wanneer op de grond gezet) dient ook als sensor echter heeft deze een minder refreshrate en (as far as i know) kan die geen stilstaande targets detecteren.
De T-UGS hebben een hogere refreshrate en zijn kleiner dus moeilijker te detecteren.
Hou er rekening mee dat de MAV (wanneer in de lucht) recon gadgets kan vernietigen.
Je kan deze ook terug oppakken, doe dit wanneer er geen ammobox in de buurt is.
Probeer ook de T-UGS zo gunstig mogelijk neer te zetten voor de rest van het team (wanneer mogelijk).

- Ben niet bang om andere spelers hun kit op te pakken als deze afgeknald zijn.
Ik pak regelmatig een assaultkit op om players die net neergeschoten zijn te reviven.

- Maak een keuze voor een scope, ga je voor de low powered scopes (x4 x3.4 KOBRA RDS) of voor de high powered scopes (x7 x8 x12).
Persoonlijk gebruik ik de 8x /x7 scope voor long - medium range.
De 12x scope heb je niks aan, geeft veel te veel glint, de 12x scope is alleen effectief als je een bushwookie bent.
Daarnaast geeft de 12x scope veel te veel informatie en kost het te lang om in te zoomen.
Als je een keuze hebt gemaakt probeer deze dan ook te blijven gebruiken aangezien je een nieuwe scope opnieuw moeten leren lezen en "feelen".

- Plaats je spawnbeacon.
Doe dit wel op een plaats waar enemy's niet zo snel langskomen.

- Ken je specialisations.
IMO zijn de belangrijkste specialisation voor de recon class: SPRINT, Supression en Cover.
Gebruik de squad specialisation als je deze unlocked hebt, ik zie veel te veel high level mensen rondlopen met geen squad specialisation.

- Als je supressed bent hoef je met een bolt action sniper rifle niet eens meer te proberen de enemy te raken.
Switch naar je secondary en wacht tot de supression uitgewerkt is.

- Oefen je dragshots.

- Leer je scope.
Weet waar je moet richten om bewegende targets te raken en hoe hoog je moet richten voor de verschillende afstanden.

- Gebruik geen supressor op de bolt action rifles.
De bulletdrop + damage decrease is het niet waard.

- Weet wanneer je wel op een target moet schieten en wanneer niet.
Stilstaande targets = free points, bushwookies = free points.

- mark targets
Een van de onderdelen van de recon class is het spotten van targets.
Je moet jezelf aanleren eerst te marken en dan pas met je bolt action te schieten, mocht je missen en je target is weg dan help je in ieder geval je teammates.
Spotten moet elke class doen, al worden recons er op afgerekend als ze dit niet doen.

- Blijf niet langer dan nodig ingezoomd.
Scope glint geeft je positie weg aan enemy's en belangrijker nog, andere recon.
Wat andere spelers niet realiseren is dat wanneer ze in een game weinig last hebben van andere recon dat hun eigen recon een van hun taken goed uitvoeren. namelijk het afschieten van andere recon en bushwookies.

- Leer je aan om te schieten met je bolt action en dan een zijstap/ duik te doen.
Dit heeft mijn leven zo vaak gered.

- leer met je secondary te no scopen.
Hiermee bedoel ik dat je niet altijd precies kan en hoeft te richten om toch een kill met je pistool te krijgen.

- Tank = Spotten en wegwezen.
Pretty obvious no?

- Je bent geen frontline soldier.
Een recon class hoort over het algemeen achter de meatshields( assault, support) te staan.

- Ken je attachments.
Supressor = no go op een bolt action rifle
Laser = uw keuze.
Straight pull bolt = Persoonlijk gebruik ik deze niet, langer inzoomen maakt je een makkelijker target en het niet gebruiken van een straight pull bolt leert je het spammen van schoten af.
Bipod = uw keuze.

- ken je secondary guns.
Sprayguns: G18
Cannons: .44 magnum en REX.
Semi auto: g17, m1911 etc.

Als je voor een gun gaat kies dan bij voorkeur de silenced variatie.
Ik speel met de magnum als mijn sidearm.

- Probeer altijd voor de headshots te gaan.

- Weet wanneer je outgunned bent.
Tegen een overpowerd m16 red je het niet met je boltaction.

- Ik zag in het filmpje dat je op een gegeven moment werd gezien door een engineer class met een lasersight.
Als zon ding jouw kant op wijst moet je kunnen inschatten of je moet duiken of moet vechten.
In jouw geval lag je enkele seconden later met je gezicht in de modder.

- Ken je taak.
Recon moet spotten, gevaarlijke targets uitschakelen en cover geven aan de rest van het team wanneer nodig.
Cappen van objectives is secondary.

- Als je een enemy recon glint ziet en je staat met een groep samen kan je er gif op innemen dat die scope op jouw is gericht.
Recon schieten graag andere recon af terwijl ze eigenlijk voor de medic moeten gaan.

- Je sniper schoten supressen een enemy.
Een sniper kogel langs de oren van een enemy supressed deze dermate dat het een teammate zijn leven kan redden.

Aantal tips waar ik zo 1-2-3 snel op kwam.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag.
superwashandje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:
[...]

helemaal eens maar ik denk dat je bij KPM iets anders bedoeld: KDR. je heb namelijk niet echt een tijdslimiet bij TDM. Zodra iedereen in jouw team een positieve KDR heeft win je omdat je dan eerder aan de killlimiet zit :)
Ik bedoelde wel KPM omdat in TDM (wil jij een hoge en positieve K/D) halen, je in korte tijd veel neer moet kunnen sabelen. Elke keer als je spawnt moet je proberen tenminste 2 mensen neer krijgen aangezien je ook gegarandeed een X aantal keer bij iemand voor de loop spawnt.

Er is geen tijdslimiet, maar door de drukte en hectiek van TDM moet je dus niet alleen méér kills maken dan deaths, je moet ze ook sneller kunnen maken dan de tegenpartij (en je eigen teamgenoten als je voor de MVP wilt gaan).

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21

WhySoSerious

Be the change.

Thorack schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Ik speel bijna uitsluitend de recon class bij BF3.
Mijn profiel:
http://battlelog.battlefi...horackNL/stats/333749464/

Persoonlijk speel ik agressive recon met bolt action.

Opmerkingen en Tips pour vous:

-
Kwaliteitspost _/-\o_

• codex

codex

Oke, dit is de recording(beeld is een beetje grauw, maar misschien heeft dat met de FXAA injector te maken):

Even vooraf wat commentaar/tips met name voor snipen op dergelijke maps:
Snipen op een dergelijke, drukke map en modus is nogal lastig. Er zijn 2 dingen die echt een no go zijn met een bold action sniperrifle: Schieten als je suppressed bent en close combat.

Als je de covr perk niet hebt(ik heb ook de ammo perk gekozen omdat jij die ook gebruikte in jouw clip) zoek dan een squad waarin iemand die perk wel heeft. Krijg je de enemy niet goed in vizier, schiet dan toch. De sniperrifle heeft een flinke suppression waardoor jij een grotere kans hebt dat jouw volgende schot zijn doel bereikt voordat de vijand jou kan omleggen.

Qua minimap, zet deze groter dan standaard waardoor je meer overzicht krijgt op het veld om je heen. Jouw ideale vijanden bevinden zich niet dichtbij, maar op afstand. Als je hun positie kunt bepalen aan de hand van jouw minimap en weet waar jouw teamleden zich bevinden is de ideale positie voor jou op de tweede lijn. Zie je doodshoofden op de minimap verschijnen in jouw buurt dan is er een grote kans dat er 1 of meer vijanden zich jou richting op bewegen. Neem dan snel weer afstand of switch naar je pistol als het als te dichtbij is.

Verder, blijf niet staan zodra je suppressed ben, je kan wel een kogel afvuren richting jouw vijand om hem te suppressen en jezelf de kans te geven om te vluchten. Maar probeer niet een vuurgevecht te winnen met een sniperrifle zodra er suppression is, dat verlies je in 95% van de gevallen. Blijf zoveel mogelijk op randen van de map als je naar een ander gebied loopt zorg dan dat er een aantal teamleden in jouw buurt zijn die jouw verplaatsing veiliger maken.

Qua setup, op een dergelijke map NOOIT met een 8x zoom spelen maar een scope nemen met maximaal 4x vergroting. Ik speel met de Kobra sight omdat ik daarmee goed overzicht hou en snel kan reageren. Lasersight kan prettig zijn bij close range, maar verraad wel je positie. Persoonlijk vind ik dat bij een sniperrifle niet de beste keuze, die ene keer dat je een vijand van dichtbij raakt weegt niet op tegen het nadeel.

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk de SV98 de minste bold action rifle vindt, de M40A5 heeft een hogere firerate en de M98B een hogere damage. Ook kan je beter scoren met de assault class ben ik overtuigd, al moet ik zeggen dat ik een potje snipen soms ook wel leuk vind(bovendien is een spawnbeacon en MAV ook wel handig).

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Helemaal eens. Perfecte post! Ik speel nooit recon maar heb hem met belangstelling gelezen en als je recon speelt kun je hier wel je voordeel mee doen.

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
reemprive schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:07:
Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk de SV98 de minste bold action rifle vindt, de M40A5 heeft een hogere firerate en de M98B een hogere damage.
SV98 is juist een mooie middenweg. De extra kogel snelheid tegenover de M40 maakt het net wat makkelijker in het spelen. De snellere firerate tegenover de m98 lijkt me een duidelijk voordeel.

De L96 zou wel weer beter zijn als die scopes er eens goed opgezet zouden worden :F
Pagina: 1 ... 195 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.