For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Verwijderd
Daarna van: Ehm, wat ga ik daarmee doen? Ik heb toch alles unlocked
Conclusie: PORTAL 2 FTW!
Best handige Add-on:Mu.siQ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:51:
Zijn er meer mensen die better battlelog gebruiken?
http://getbblog.com/en/
Ben best benieuwd naar de functies, is het echt handig en beter?
[YouTube: http://youtu.be/w7l5bgD4uLE]
---RAWE CEEK!!!---
Of Bad Company 2, daar kun jij nog genoeg in levelenVerwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:56:
Eerst had ik zo iets van: Juuj dubbel XP!
Daarna van: Ehm, wat ga ik daarmee doen? Ik heb toch alles unlocked
Conclusie: PORTAL 2 FTW!
Ik ga zelf wel er gebruik van maken denk ik, niet voor de wapens maar voor de jets bijvoorbeeld. Heb nog steeds alleen maar flares geloof ik, nog niet eens de heatseekers...
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Dan weten we direct hoe het zit
Joene. zegt: "zoals hij heeft meegemaakt", dus dan weten we het al. Dooie mus dan, die volgende kolonelrang komt vanzelf wel...evil kim schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:27:
Heeft er al iemand punten bij gekregen ?
Dan weten we direct hoe het zit
Dus alleen interessant voor de lagere rangen die die punten nog wel nodig hebben voor de unlocks.
Idd, jij bent wakkerder dan ik.bvk schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Joene. zegt: "zoals hij heeft meegemaakt", dus dan weten we het al. Dooie mus dan, die volgende kolonelrang komt vanzelf wel...
Dus alleen interessant voor de lagere rangen die die punten nog wel nodig hebben voor de unlocks.
Kan ook liggen aan de hoeveelheid dafalgan en andere zooi in mijn lijf om toch te gaan werken vandaag
Verwijderd
Ja, 2 many games in 2 little timebvk schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:17:
[...]
Of Bad Company 2, daar kun jij nog genoeg in levelen![]()
Ik ga zelf wel er gebruik van maken denk ik, niet voor de wapens maar voor de jets bijvoorbeeld. Heb nog steeds alleen maar flares geloof ik, nog niet eens de heatseekers...
Wordt een redelijk drukke week voor mij dus weinig gegame, beetje afkicken dus
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja, zoals ik inderdaad ietwat verkapt zei heb ik vanmorgen 2 potjes gespeeld, waarbij ik mijn totale score nogmaals als 'additional points' kreeg aan het einde van de ronde..bvk schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Joene. zegt: "zoals hij heeft meegemaakt", dus dan weten we het al. Dooie mus dan, die volgende kolonelrang komt vanzelf wel...
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
I haz no see either!Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:23:
nou ik heb nog geen één additional point gehad dus ik neem aan dat Joene. die potjes op de xbox of ps3 gespeeld heeft?
Nouja, ga toch niet veel spelen dit weekend, en de extra punten helpen wss toch niet om unlocks sneller te unlocken.
Verwijderd
nee unlocks gaan ongetwijfeld niet sneller zal je alsnog hetzelfde aantal kills voor moeten maken alleen beetje sneller levelen had ik wel leuk gevonden maar goed EA/DICE kennende had ik ook niet moeten verwachten dat die shit zou werkenAdmiralSnipe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:27:
[...]
I haz no see either!
Nouja, ga toch niet veel spelen dit weekend, en de extra punten helpen wss toch niet om unlocks sneller te unlocken.
Ja is ook zo, je moet natuurlijk evenveel kills maken om iets te unlocken...Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:38:
[...]
nee unlocks gaan ongetwijfeld niet sneller zal je alsnog hetzelfde aantal kills voor moeten maken alleen beetje sneller levelen had ik wel leuk gevonden maar goed EA/DICE kennende had ik ook niet moeten verwachten dat die shit zou werken
Helpt wel als je nog niet rang 45+ bent want dan heb je nog wapens die je nog kunt unlocken op een bepaald lvl.
Ik ga niet spelen om sneller in rang te stijgen want het kan best zijn dat wanneer ik rang 145 ben dat ik dan stop met spelen.
Heb vaak met spellen dat wanneer er niks meer te behalen valt, dat ik er dan mee stop.
Denk dat het wel zal meevallen, nog 3 extra uitbreidingen met wss ook assignments in.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:13:
[...]
Ja is ook zo, je moet natuurlijk evenveel kills maken om iets te unlocken...![]()
Helpt wel als je nog niet rang 45+ bent want dan heb je nog wapens die je nog kunt unlocken op een bepaald lvl.
Ik ga niet spelen om sneller in rang te stijgen want het kan best zijn dat wanneer ik rang 145 ben dat ik dan stop met spelen.
Heb vaak met spellen dat wanneer er niks meer te behalen valt, dat ik er dan mee stop.
En daarna dan Bf4 or bc3
Ja valt ook wel mee, maar ik ga echt niet extra spelen als er 2x zoveel punten te behalen zijn om eerder rang 145 te zijn.evil kim schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:19:
[...]
Denk dat het wel zal meevallen, nog 3 extra uitbreidingen met wss ook assignments in.
En daarna dan Bf4 or bc3
Er is nog niks over bekend, het kan ook eenmalig zijn om bijv je wapens te kunnen customizen net zoals je outfit ala call of duty. Er word veel gespeculeerd maar er nog niks bevestigd. Zo zou er ook een extra dlc pack komen en een content drop die gratis wordt maar zolang er niks word aangekondigd kan je toch niet beslissen of je het wel of niet koopt.Phntm schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:44:
Battlefield premium, wie gaat dit halen? Als het een vergelijkbare systeem heeft als CoD Elite, free DLC dus, zal ik er misschien voor gaan. Heb ook gelezen dat je black dogtags, een nieuwe knife en camo krijgt als abbonee. Meeste mensen zullen hier weer tegen zijn, maar vind het niet zo een slecht idee, ze verplichten toch niemand.
http://battlelog.battlefi...view/2832654348017465758/
Las toch echt dat het op alle platformen zou zijn, lekkere faal weer.evil kim schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:06:
Schijnt dat het voor console wel werkt, maar bij pc niet.
http://battlelog.battlefi...view/2832654348017465758/
Heb 'k ook gelezen, maar t'is niet de eerste keer dat ze falen bij EA/DiceAdmiralSnipe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:12:
[...]
Las toch echt dat het op alle platformen zou zijn, lekkere faal weer.
Die gebruikte ik al maanden niet meer.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ghehe,zit vaak in onze DSC server.
Hacks geloof ik niet,is erg goede teamplayer
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Antwoord:
I sincerely regret any difficulties you are experiencing. We are aware of the issue and our engineers are working towards a solution to fix this. Unfortunately, we do not have an ETA for when they will deploy a fix.
EA is zoon K bedrijf!!!! Is mijn mening hoor
[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 12-05-2012 14:35 ]
Terwijl score gigantisch meevalt.
Dacht spring eens in een potje TDM, ging ntuurlijk ook veel dood omdat ik rondrende als een malle.
Helaas wel verloren.
[ Voor 4% gewijzigd door S.J_84 op 12-05-2012 14:48 ]
Daarnaast komt er een Battlefield premium. waarbij je unlocks krijgt zoals dogtags en camo's .
ik had zelfs begrepen camo's voor je wapens en zwarte dogtags. 4 juni is de release (DICE BEVESTIGD)
12 juni komt de nieuwe DLC uit en voor de PC is dit 1 week later, zoals gebruikelijk
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het is opvallend dat er nog altijd zoveel mensen zijn die dit min of meer goed proberen te praten. Choppers hoeven niet perse zwakker, maar het eeuwig doorvliegen moet gewoon sterk ontmoedigd worden.reemprive schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:11:
[...]
Daar is geen hack voor nodig, als ik dat speel met mijn broertje(die altijd de chopper induikt) haalt hij ook dat soort scores. Moet zeggen dat dit niks met de patch oid te maken heeft, het is altijd al een goede chopper map.
Met mij zullen er ongetwijfeld een hoop spelers zijn die hier steeds meer genoeg van krijgen, de aankomende DLC is wat dat betreft een perfecte aanvulling. De maps zonder of met minder vehicles lijken ook steeds populairder te worden, als de aakomende DLC een enorm succes gaat worden dan wordt de spoeling voor de volgende DLC een stuk dunner.
Verwijderd
Ik praat het niet goed, ik speel nagenoeg nooit meer vehicle maps.Cresso schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:12:
[...]
Het is opvallend dat er nog altijd zoveel mensen zijn die dit min of meer goed proberen te praten. Choppers hoeven niet perse zwakker, maar het eeuwig doorvliegen moet gewoon sterk ontmoedigd worden.
Met mij zullen er ongetwijfeld een hoop spelers zijn die hier steeds meer genoeg van krijgen, de aankomende DLC is wat dat betreft een perfecte aanvulling. De maps zonder of met minder vehicles lijken ook steeds populairder te worden, als de aakomende DLC een enorm succes gaat worden dan wordt de spoeling voor de volgende DLC een stuk dunner.
A.W.E.S.O.M.-0 3000
Jullie hebben een leuke server met DSC, sowieso is een server met een actieve admin echt een enorme verademing! Spelen jullie ook ESL etc en zoja, wat voor modes spelen jullie?fragcompany schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:19:
Zit AWSME-0 ook op got?
Ghehe,zit vaak in onze DSC server.
Hacks geloof ik niet,is erg goede teamplayer
Het lijkt in elk geval niet op alle servers te werken, maar deze hele 'actie' van DICE geeft me wel te denken. Als ze dus achteraf (vanuit de back-end) extra punten toe kunnen kennen, dan moet het ook mogelijk zijn om punten af te trekken. Ik zit dan te denken aan bijvoorbeeld bugged m26 kills niet te laten tellen, geen punten aan toe te kennen, geen ribbons aan toe te wijzen en desnoods strafpunten aan toe te kennen. Hier is geen grote patch voor nodig die door Microsoft of Sony geoetst moet worden, dit zou relatief simpel te doen moeten zijn en daarmee ontneem je een hele hoop glitchers al de lust om dit te misbruiken.....goosche schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:33:
Ik heb het even gevraagd.
Antwoord:
I sincerely regret any difficulties you are experiencing. We are aware of the issue and our engineers are working towards a solution to fix this. Unfortunately, we do not have an ETA for when they will deploy a fix.
Verwijderd
yeah right zitten gewoon lekker bier te zuipen en pagga te slaan daar fuckin wankers daar bij DICE
Toch snap ik het niet, dus leg mij eens uit met een goed gefundeerde reactie en met valide argumenten waarom de air maps zo'n groot probleem voor sommigen zijn. En wel hierom.reemprive schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Ik praat het niet goed, ik speel nagenoeg nooit meer vehicle maps.
Ik ben slechts vanaf BFBC2 een BF-speler, dus ik kan geen oordeel geven over BF2 maar waar zit hem het verschil in met BF3 qua air superiority? Waren er destijds dan geen ace pilots die het verschil konden maken qua jets en choppers? Ik volg deze thread vanaf het begin en ken zo langzamerhand de namen van Zennappi (jet) en Johnyoutofmoney (chopper) en hun prestaties in BF2. Ik kan me toch niet anders voorstellen dat als deze jongens in een vehicle map zaten er ook niets tegen te beginnen was. En zij zullen niet de enige ace pilots geweest zijn... Toch?
Ik beschouw mezelf beslist (nog) niet als ace pilot maar wat ik tegenkom biedt me vaak niet veel tegenstand meer, dus als die beginnende jet of chopper pilots er zijn, kun je er ook niet veel last van hebben lijkt mij... Toch?
Samenwerkende squads kom je sowieso niet veel tegen maar degenen die het wel doen en goede countermeasures nemen (thermal camo op de MAA en SOFLAM en Stingers/IGLA's (en inderdaad is dat zoals DanielWW2 als scheef een kwestie van leren omgaan met die dingen tegen met name choppers en hun ECM een kwestie van tijd nemen ervoor) kunnen wel degelijk het choppers en jets heel lastig maken... Toch?
En als ik dan eens binnenval in een match en veel vehicles destroy, levert me dat in de meeste gevallen nog niet eens een match-win op. Omdat de tegenpartij wel de flags capt en een jet of chopper daar toch weinig tegen kan doen, zeker als ze gewoon met infantry gecapt worden. Dus daar maken ze al helemaal niet het verschil mee... Toch?
Is het dan de irritatie over baserape? Dat is inderdaad zwaar irritant maar gebeurt dat niet op infantry-only servers? Ik dacht het toch wel want dat is me in Seine Crossing en Grand Bazaar vaak genoeg overkomen... Toch?
Is het dan de irritatie alleen maar dat je met een tank niet veel meer kunt doen op vehicle maps? Dan pak je toch een jeep en scheur je naar de flags om op die manier te cappen... Toch?
Dus waar zit nu het enorme verschil in qua vehicle maps met BF2? Ik vermaak me zowel als jet pilot als daarvoor als tank driver nog altijd prima met vehicle maps en, zoals ik al in een reactie op AWSME-0's post schreef dat er nog altijd heel veel vehicle maps gewoon volzitten en ik geen moeite heb die te vinden, vele anderen met mij.
Ben benieuwd naar jullie reacties
Verwijderd
NOTICE PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:20:
NOTICE We are aware of 2XP weekend not being recognized on PC and are investigating!
yeah right zitten gewoon lekker bier te zuipen en pagga te slaan daar fuckin wankers daar bij DICE
hahahah omfg WHO WOULD HAVE THOUGHT ......... DERP
Pagga?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:20:
NOTICE We are aware of 2XP weekend not being recognized on PC and are investigating!
Het is best een pain in the ass om alles vrij te spelen voor alle wapens, maar met een paar potjes tdm merk ik dat het nu wel redelijk vlot gaat.
Speelde het niet zoveel, maar als mij dit helpt alles eerder te unlocken kan ik er wel mee leven.
Verwijderd
'pagga slaan' nog nooit van gehoord?S.J_84 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:35:
[...]
Pagga?
Het is best een pain in the ass om alles vrij te spelen voor alle wapens, maar met een paar potjes tdm merk ik dat het nu wel redelijk vlot gaat.
Speelde het niet zoveel, maar als mij dit helpt alles eerder te unlocken kan ik er wel mee leven.
Jonge het gaat mij helemaal niet om het unlocken, kheb alles wel, behalve paar assignment wapens die me aan men reet kunnen roesten... en sowieso unlock je niks meer of minder als je eenmaal prestige levels (of hoe dat ook heet) ingaat, want je moet nog steeds hetzelfde aantal kills maken... je krijgt alleen 2 keer exp na afloop van het potje... oftewel je kan ietsje sneller die laatste 100 levels halen.
Verwijderd
hahahahahah
Komt erop neer dat ze aan het wanken zijn...S.J_84 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:35:
[...]
Pagga?
Pagga slaan? Ik wist het ook niet, nu wel, maar het feit dat Google me daarvoor naar een site als www.kindertent.nl verwijst, zegt me wel genoeg...Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:42:
[...]
'pagga slaan' nog nooit van gehoord?
Jonge het gaat mij helemaal niet om het unlocken, kheb alles wel, behalve paar assignment wapens die me aan men reet kunnen roesten... en sowieso unlock je niks meer of minder als je eenmaal prestige levels (of hoe dat ook heet) ingaat, want je moet nog steeds hetzelfde aantal kills maken... je krijgt alleen 2 keer exp na afloop van het potje... oftewel je kan ietsje sneller die laatste 100 levels halen.
DiCE krijgt denk ik steeds meer vijanden. Ze begonnen met de berichten dat ze terug waren gegaan naar de basis en dat PC hun hoofdplatform zou gaan worden. zo konden grote maps maken met 64 man etc.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:45:
PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27
hahahahahah
en gelijk na de release is het huilen met de pet op. Wij als pc gamers moeten steeds langer wachten, omdat ze de PS3 een voorsprong geven. zucht was er maar een 2e valve studio die zich vooral richt op pc gameing.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Tsja, als Sony steeds met zakken geld voor de ramen van het hoofdkantoor van Dice staat te wapperen is het opzich wel logisch dat de PS3 steeds een week voorsprong heeft.Pykow schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:50:
[...]
DiCE krijgt denk ik steeds meer vijanden. Ze begonnen met de berichten dat ze terug waren gegaan naar de basis en dat PC hun hoofdplatform zou gaan worden. zo konden grote maps maken met 64 man etc.
en gelijk na de release is het huilen met de pet op. Wij als pc gamers moeten steeds langer wachten, omdat ze de PS3 een voorsprong geven. zucht was er maar een 2e valve studio die zich vooral richt op pc gameing.
Ik lig er persoonlijk niet wakker van dat we een week later de DLC krijgen maar ik vind het wel onzuiver dat ze de PC community zo weinig support geven.
Zeuren is ook een kunst hoorPykow schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:50:
[...]
DiCE krijgt denk ik steeds meer vijanden. Ze begonnen met de berichten dat ze terug waren gegaan naar de basis en dat PC hun hoofdplatform zou gaan worden. zo konden grote maps maken met 64 man etc.
Hadden Dice/EA ook niet moeten roepen dat ze voor PC ontwikkelen. Met de PC hebben we tot dusver het nakijken gehad.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:55:
[...]
Tsja, als Sony steeds met zakken geld voor de ramen van het hoofdkantoor van Dice staat te wapperen is het opzich wel logisch dat de PS3 steeds een week voorsprong heeft.
Ik lig er persoonlijk niet wakker van dat we een week later de DLC krijgen maar ik vind het wel onzuiver dat ze de PC community zo weinig support geven.
LOL? Ooit BF3 gespeeld? Ik vind de Frostbite engine een van de slechts draaiende engines die er zijn. Het ziet er redelijk uit, maar kost veel teveel power voor wat er op het beeld komt.brilsmurfffje schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:55:
[...]
Zeuren is ook een kunst hoorKijk eens hoe goed de engine van BF loopt op de pc, er zijn speciale maps voor de pc omdat de pc meer dan 24 players heeft. De pc heeft mooiere graphics en de pc heeft battlelog. Vergeet niet dat Sony met enorme zakken geld naar Dice gaat om updates eerder voor de PS3 te krijgen. Voor de pc is er niemand die dat doet.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja ook esl. (moment nog niet erg actief ivm problemen server)
Sinds vandaag weer problemen met de server,1 al lag (voor de zoveelste keer zucht)
De host al gemaild erover.
Hopelijk snel opgelost anders denk ik dat het een andere host word.
Tot de volgende ronde maar weer
Er is op dit moment geen een shooter die ook maar in de buurt komt van de grafische kwaliteit van BF3 op de PC. De enige twee bekende engines die op een groot scala aan PC's draaien zijn de Source engine en de Unreal engine, maar games daarvoor komen niet in de buurt van wat de Frostbite engine allemaal op het scherm weet te toveren. Animaties, destructie, een scala aan high-end postprocessing en het draait (hier in ieder geval) als een zonnetje op 1080pPhyxion schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:57:
[...]
LOL? Ooit BF3 gespeeld? Ik vind de Frostbite engine een van de slechts draaiende engines die er zijn. Het ziet er redelijk uit, maar kost veel teveel power voor wat er op het beeld komt.
Ik hoop overigens nog steeds op een SDK inclusief map-editor voor BF3 op de PC. Als ze dev's écht een community willen creeëren (en de PC écht willen supporten op de manier zoals dat vroeger ging) dan moeten ze daarmee aan komen zetten. En dan geen slap excuus over dat het te moeilijk zou zijn ofzo, want 9/10 mensen die er écht mee aan de slag gaat vogelt toch wel uit hoe het werkt
[ Voor 18% gewijzigd door SomerenV op 12-05-2012 18:04 ]
pagga zegt mij ook niets, we spreken hier niet allemaal 'straattaal'...Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:42:
'pagga slaan' nog nooit van gehoord?
Dice : PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27
[ Voor 6% gewijzigd door Ruffzz op 12-05-2012 18:17 ]
Ja erg fijn. Waarom 2 (!) weken later? Doe het dan volgende week.Ruffzz schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:07:
Dice : PC is leading platform !
Dice : PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27
![]()
Elke keer wordt het argument 'samenwerken' erbij gehaald. Nou is dat een heel mooi streven, en iets waar ik absoluut voorstander van ben, echter in de praktijk komt daar gewoon heel erg weinig van terecht. Er is altijd wel een minimale hoeveelheid teamplay aanwezig daar niet van, maar om met een willkeurig aantal mensen een gecoordineerde aanval op te zetten dat gebeurt gewoon niet. Daarentegen kan een goede jet pilot of chopper in z'n eentje of met 1 enkele andere persoon het hele spel bepalen. Dat is waar de balans dan weg is. Dit heeft enerzijds gewoon mee te maken dat het een vrij 'casual' spelletje is, maar met name ook met het feit dat er geen ingame voip is, de chat functionaliteit is ook enorm slecht, je kan niet eens door de chat heen scrollen. Bovendien wordt de chat ook op de meeste servers vervuild met berichten over rules, reclame (powerd by, websites, etc) en noem maar op. De gemiddelde communicatie zit gewoon op een absoluut minimum.l0n3w012ph schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Toch snap ik het niet, dus leg mij eens uit met een goed gefundeerde reactie en met valide argumenten waarom de air maps zo'n groot probleem voor sommigen zijn. En wel hierom.
Nog een ander argument, de effectiveit van met name stingers is nu momenteel op een absoluut minimum. Een stinger heeft bijna geen bereik, het duurt anderzijds te lang om te locken of ze zijn gewoon niet snel genoeg in snelheid zodat je waarne je er eindelijk in staat bent geweest om er 1 af te vuren dat choppers en met name jets nog te veel tijd hebben om een stinger te ontwijken. Ik zie zo goed als niemand meer stingers gebruiken, en de paar keer dat ik het zelf nog probeer kom ik van een koude kermis thuis.
Ok dan blijft het argument van de soflam nog over. Hier zijn ook meerdere problemen mee, enerzijds valt deze te veel op, maar anderzijds is deze gewoon veel te makkelijk uit te schakelen. Een enkele andere sniper kan met een enkel schot (of twee) de soflam uitschakelen, ook is de soflam heel erg makkelijk te zien vanuit de lucht. Wanneer een soflam eenmal is uitgeschakeld is kan een recon niks meer doen tenzij hij dood gaat en weer een nieuwe krijgt of ergens bij een ammo crate staat. In een wat realistische situatie heb je dan al snel 3 man nodig om deze operatie van de grond te krijgen en dan is het success nog steeds niet gegarandeerd, want zonder soflam begin je niks. 1 enkele tegensiper kan wat dat betreft al roet in het eten gooien. Dit alles om 1 persoon in een jet (of 2 in een chopper) uit te kunnen schakelen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de kleine hoeveelheid punten die je als recon krijgt voor het opzetten van een soflam, veel snipers vinden het de moeite niet om deze op te zetten..... en ach die chopper of die jet daar hebben de recons toch het minst last van. Recons worden op deze manier totaal niet gestimuleerd om een soflam neer te zetten
Wanneer een Jet of Chopper bijna ongestoord de boel kan slopen zorgt dat gewoon voor een kettingreactie op het 'battlefield'. Er staat geen tank of lav meer overeind bij de tegenstander. Terwijl de tanks en lavs in het team van de desbetreffende pilot in veel gevallen nog overeind staan of tenminste nog voor een bepaalde tijd de kans hebben om iets te kunnen betekenen voor het team. De reactie daarop dan weer is dat veel mensen weg afdruipen waardoor het nog slechter gaat met het team.
Met alle respect voor de spelers die enorm veel tijd hebben gestoken in het goed leren vliegen van choppers/jets en dergelijke, het moet toch echter niet zo zijn dat een match pas gebalanceerd is wanneer er alleen maar matige spelers in choppers en jets rondvliegen. Het verschil in skill mag er absoluut zijn, maar op een gegeven moment moet het gebruik ervan sterk ontmoedigd worden hoe langer je een chopper/jet rondvliegt. Een chopper of jet die 1 tot 3 wordt neergehaald in een pot van een halfuur dat is gewoon niet goed voor het spel.
Waar heb je het over.Phyxion schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:57:
[...]
LOL? Ooit BF3 gespeeld? Ik vind de Frostbite engine een van de slechts draaiende engines die er zijn. Het ziet er redelijk uit, maar kost veel teveel power voor wat er op het beeld komt.
BF3 is waanzinnig goed. Op ultra ziet het er briljant uit en als je naar lagere IQ gaat nog steeds en dan draait het ook prima.
Je kunt veel over DICE zeggen maar ze weten wel hoe ze een engine moeten bouwen.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Als ik een review zou maken dan had het er wss zo uitgezien: GFX 8/10 - Audio 8/10 - Gameplay 7/10 - Balancing 5/10 - Bugs 4/10 etc. Er blijft niet zo veel over zonder de graphics en het geluid
En welke game zou dan 10/10 bij gfx hebben staan?kevz schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:19:
Tis leuk en aardig dat alles er mooi uitziet maar het spel loopt echt niet soepeltjes hoor, er zijn zoveel issues die gefixed moeten worden en er zal wss nooit naar gekeken worden. Vind 't altijd maar een makkelijke manier om bf3 te prijzen door de gfx.
Als ik een review zou maken dan had het er wss zo uitgezien: GFX 8/10 - Audio 8/10 - Gameplay 7/10 - Balancing 5/10 - Bugs 4/10 etc. Er blijft niet zo veel over zonder de graphics en het geluid
Mag ik jou nick ff dan check ik ff hoeveel uur je deze fuckup gespeeld hebtkevz schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:19:
Tis leuk en aardig dat alles er mooi uitziet maar het spel loopt echt niet soepeltjes hoor, er zijn zoveel issues die gefixed moeten worden en er zal wss nooit naar gekeken worden. Vind 't altijd maar een makkelijke manier om bf3 te prijzen door de gfx.
Oh wacht ik zie het al: 142 uur. Zo kut is het dus vast niet...
Moet zijn 386 uur
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 12-05-2012 18:28 ]
Tegen de tijd dat alles er net zo realistisch uit ziet als real life geef ik een 10 wegplob schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:21:
[...]
En welke game zou dan 10/10 bij gfx hebben staan?
en http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/kevzeh/ + YouTube: kevzeh
Hé, ga je nou naar mijn stats kijken?Help!!!! schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:21:
[...]
Mag ik jou nick ff dan check ik ff hoeveel uur je deze fuckup gespeeld hebt![]()
Oh wacht ik zie het al: 142 uur. Zo kut is het dus vast niet...
haha shit, had niet goed gekeken
Ik vind het wel grappig, PC IS LEADING PLATFORM.Ruffzz schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:07:
Dice : PC is leading platform !
Dice : PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27![]()
Hoe zit dat dan met updates die eerder op de consoles komen?
En dan we nog steeds vast zitten aan origin bèta?
En dat we nu dus 2 weken later een xp weekend kijgen?
En dat de dlc eerder op de ps3 komt?
't zal wel aan mij liggen.
Dat is ook waarom Valve/Blizzard door iedereen word gezien als "goden". Valve/Blizzard geeft hun eigen games uit en die hebben dus geen last van publishers. Dat Valve/Blizzard nou alles uitstelt komt door dezelfde reden. De enige reden waarom ze dit overging kunnen is omdat Blizzard WoW heeft en nu een autonoom deel van Activision is en Valve heeft steam. Zonder waren ze allang ingelijfd en dan waren ze helemaal niet zo geweldig als iedereen vind.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ten tijde van BF1942 was DICE nog zelfstandig en toen was er precies hetzelfde gezeik/klachten.
Niet dat het gezeik niet terecht is (voor een belangrijk deel) maar het is ook gewoon lastig om een game als dit met zoveel wapens, spelers, klassen, typen gameplay perfect af te tunen zonder dat je failliet gaat.
Tuurlijk is er altijd geklaag. Maar deze keer hebben ze het geklaag gewoon zelf veroorzaakt.Help!!!! schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:23:
^
Ten tijde van BF1942 was DICE nog zelfstandig en toen was er precies hetzelfde gezeik/klachten.
Niet dat het gezeik niet terecht is (voor een belangrijk deel) maar het is ook gewoon lastig om een game als dit met zoveel wapens, spelers, klassen, typen gameplay perfect af te tunen zonder dat je failliet gaat.
De surpression is belachelijk, dat hebben ze toch zelf veroorzaakt?
De M26 MASS bug is natuurlijk per ongeluk gekomen, maar dat wil niet zeggen dat je zomaar even een aantal maanden moet gaan wachten om zo'n gameplay-verpestende bug te gaan fixen.
[ Voor 13% gewijzigd door Mavamaarten op 12-05-2012 19:37 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb niet zo'n problemen met die suppression. Iets minder is beter maar ben er al aan gewend. Air dominance etc is ergerlijker net zoals Dart. Maar zelfs dat laatste merk ik amper.
[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 12-05-2012 19:38 ]
Daar heb ik danweer niet zoveel van gemerkt. Surpression op close quarters zoals TDM op Noshahr canals, dat is gewoon belachelijker. Ik heb liever dat ik geraakt word (dan heb je géén surpression, wtf?) dan dat iemand mist en me compleet retarded achterlaat.Help!!!! schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:37:
Alles is uiteindelijk 'zelf veroorzaakt'.
Ik heb niet zo'n problemen met die suppression. Iets minder is beter maar ben er al aan gewend. Air dominance etc is ergerlijker.
Wat ik bedoelde is dat men niet moet zeggen dat de pc leading platform is, want dat is het niet (op gfx na). Wss zou dat altijd bij de ''verouderde'' console liggen. Zo betaal je daar minstens 10 euro per game meer en dat geld word gedeeltelijk geïnvesteerd in dingen die de console eerst krijgen. vb:
XBOX -> mw3
Ps3 -> Bf3
Iedereen weet dat daar veel geld in zit.
[ Voor 91% gewijzigd door LosGieros op 12-05-2012 20:08 ]
Rapapa...
Die bugs van BF3 vind ik echt zwaar overschat, ja de suppression is irritant en de M26 is wel een forse bug, maar als je kijkt naar de releasenotes van de laatste patch is er in elk geval geprobeerd een hoop te verbeteren.
Even een vergelijking tussen patchnotes van Black Ops(waar echt veel bugs in zaten) in vergelijking met BF3:
http://www.callofduty-bla...ieuwe-black-ops-pc-patch/
http://bf3blog.com/2012/0...ming-march-27-on-the-ps3/
[ Voor 24% gewijzigd door codex op 12-05-2012 21:25 ]
Ik wist trouwens niet dat er uberhoupt wat aan mw2 gedaan word.
Iemand de mp7 met laser al geprobeerd? Man wat is dat een fijn dingetje.
[ Voor 5% gewijzigd door plob op 12-05-2012 21:23 ]
Ja wel fijn, maar ik ben toch maar naar de P90 met laser gegaan. Door de suppression is het tamelijk makkelijk om kills te maken zonder gebruik te maken van ADS.plob schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:22:
Haha ik heb ook veel cod gespeeld. Hoeveel hacked lobby's ik daar wel niet ben tegen gekomen.
Ik wist trouwens niet dat er uberhoupt wat aan mw2 gedaan word.
Iemand de mp7 met laser al geprobeerd? Man wat is dat een fijn dingetje.
Daarom ben ik net pissed. Ik kom ook van COD af. Ik ging net naar BF3 omdat het een veelbelovende game leek te zijn voor PC. Ik dacht, o kijk, DICE beschouwt PC als volwaardig tegenover consoles, allen daarheen! In het begin leek het ook goed te gaan, maar nu gaat DICE echt de verkeerde kant op. Ja, ze hebben veel gedaan bij de laatste patch, maar echt 90% van dat was totaal overbodig. Ik heb liever dat ze elke 2 weken een bugfix patch doen, en om de 3 - 4 maanden een dikke patch zoals de laatste. Zolang je je bugs maar op orde krijgt, bugs zoals de M26 laat je toch niet 3 maanden zitten? Dat kost hoogstens 10 minuten om te fixen.reemprive schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:20:
Ik snap al die klachten ook niet, maar ik kom dan ook van COD af. De support daar is pas crap, de PC community wordt sinds MW2 compleet genegeerd, DLC komt pas een maand later uit en patches zijn complete rotzooi. ...
[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 12-05-2012 21:25 ]
Ik denk dat DICE in bepaalde opzichten wat minder naar de community moet luisteren. Hierdoor gaan ze overpatchen waardoor de game naar elke patch weer compleet verandert. Bij COD was er niet eens een mogelijkheid om te klagen, ja je kon Bowling een tweet sturen maar luisteren ho maar.Mavamaarten schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:25:
[...]
Daarom ben ik net pissed. Ik kom ook van COD af. Ik ging net naar BF3 omdat het een veelbelovende game leek te zijn voor PC. Ik dacht, o kijk, DICE beschouwt PC als volwaardig tegenover consoles, allen daarheen! In het begin leek het ook goed te gaan, maar nu gaat DICE echt de verkeerde kant op. Ja, ze hebben veel gedaan bij de laatste patch, maar echt 90% van dat was totaal overbodig. Ik heb liever dat ze elke 2 weken een bugfix patch doen, en om de 3 - 4 maanden een dikke patch zoals de laatste. Zolang je je bugs maar op orde krijgt, bugs zoals de M26 laat je toch niet 3 maanden zitten? Dat kost hoogstens 10 minuten om te fixen.
Ben het wel met je eens hoor, vaker kleine patches is prettiger dan eens in de zoveel tijd een grote patch. Ik ga er wel van uit dat patches voor de PC lastiger zijn dan voor de consoles, gezien je te maken hebt met meer hardware configuraties.
Nog een kleine toevoeging, BF3 draait natuurlijk wel op een nieuwe engine, waardoor zaken misschien iets ingewikkelder zijn als bv bij COD dat al sinds mensheugenis op dezelfde engine draait.
[ Voor 6% gewijzigd door codex op 12-05-2012 21:31 ]
@reem
Het lukt me na de patch niet meer zo goed om kills met de p90 te krijgen.
Ik heb trouwens ook liever kleine patches, die zijn dan weer makkelijker te her-patchen wanneer het mis gaat (denk: m26 underbarrel).
Ik denk eerlijk gezegd juist van nietreemprive schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:28:
[...]
Ben het wel met je eens hoor, vaker kleine patches is prettiger dan eens in de zoveel tijd een grote patch. Ik ga er wel van uit dat patches voor de PC lastiger zijn dan voor de consoles, gezien je te maken hebt met meer hardware configuraties.
Wapen stats veranderen heeft niets met compatibility te maken, da's gewoon een paar values aanpassen en hercompileren die handel.
Qua patches vind ik dit systeem idéaal:
- Bugfixes: elke 2 weken
- Inhoudpatches: langere tijd tussen zoals ze nu patchen
Zo blijft de game redelijk bugvrij en kunnen er snel dingen gefixt worden. Inhoudsfixes zijn minder belangrijk.
Op PC's zou dit echt geen probleem mogen zijn, op consoles is het echter lastig om altijd te updaten. Hier zouden de consoles dan maar eens mee moeten leren leven.
/rantmode
Haha ondanks alle bullshit, bugs, geklaag, gezaag, whatever, het blijft gewoon de leukste game van het moment
Erger vind ik potjes 64p Rush, Operation Metro. Dat constante gespam van granaten is echt om ziek van te worden. Toon wat ballen en gebruik je wapen in plaats van laf granaatjes lopen gooien. Vervolgens, als je d'r iets van zegt dan vliegen de votekicks ook geregeld om je oren heen of moet je niet zo zeuren. Blegh
[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 12-05-2012 21:33 ]
Ik vond 1 mod geniaal in Black Ops, RCXD racing. Niet voor heel lang, maar het was wel echt grappig. Bij MW2 was er een MOD waar je serieus een hack kreeg voor een bepaalde periode, dus 20 seconden een aimbot, dan 20 seconden no clip, 20 seconden no recoil afgewisseld door een wallhack. Te bizar, maar niet gevaarlijk gezien het serverside draaide(in geval van MW2 dus bij de host zelf).plob schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:30:
Ach de mods in mw2 waren best leuk. Lekker hide 'n seek, one in the chamber of zombies. Ziets zou ik graag in bf3 (als unranked) terug willen zien. Of bf2's mods die waren ook heerlijk. Ik snap gewoon niet waarom ea dat niet in de games wil.
@reem
Het lukt me na de patch niet meer zo goed om kills met de p90 te krijgen.
Ik heb trouwens ook liever kleine patches, die zijn dan weer makkelijker te her-patchen wanneer het mis gaat (denk: m26 underbarrel).
Ik gebruik de P90 met laser en flash suppressor, werkt best aardig bij hipfire.
[ Voor 4% gewijzigd door codex op 12-05-2012 21:34 ]
Geld. Als de community mods kan maken verleng je speelduur van een game, is er minder reden om betaalde DLC te kopen en ga zo maar door. Jammer dat het tegenwoordig zo moetplob schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:30:
Ach de mods in mw2 waren best leuk. Lekker hide 'n seek, one in the chamber of zombies. Ziets zou ik graag in bf3 (als unranked) terug willen zien. Of bf2's mods die waren ook heerlijk. Ik snap gewoon niet waarom ea dat niet in de games wil.
De redden om ook eens in de zoveel tijd een HC Metro te doen ik zie daar over het algemeen een stuk minder granaten vliegenSomerenV schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:32:
Net mijn eerste votekick gehadZat Strike at Karkand te spelen (24vs24) en blies iemand op met m'n RPG. Vervolgens zag ik in de chat dat hij me wilde kicken om die reden. Ik dacht dus dat RPG vs Infantery verboden zou zijn en bood excuses aan. Vervolgens zegt iemand anders weer dat ie 'butthurt' is. Was wel geinig
![]()
Erger vind ik potjes 64p Rush, Operation Metro. Dat constante gespam van granaten is echt om ziek van te worden. Toon wat ballen en gebruik je wapen in plaats van laf granaatjes lopen gooien. Vervolgens, als je d'r iets van zegt dan vliegen de votekicks ook geregeld om je oren heen of moet je niet zo zeuren. Blegh
Wat is HC Metro?Jaguar645 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:42:
[...]
De redden om ook eens in de zoveel tijd een HC Metro te doen ik zie daar over het algemeen een stuk minder granaten vliegen
Ik stap net even in een MAA op Firestorm na behoorlijk te worden geraped door twee jets (ik kan zelf behoorlijk goed dogfighten maar tegen twee goede jets begin je niet zoveel). Resultaat 14 kills (air!) binnen een kwartier en beide jet pros uiteindelijk de zaal verlaten. Ik snap echt niet wat mensen met die MAA uitspoken dat ze hem zo waardeloos vinden want dat ding knalt jets echt achterlijk snel uit de lucht. Zelfde verhaal w.b. die 113-3 heli ownage op Sharqi, granted als US en zonder TV tower en tegen een goede pilot kan die wel is onmogelijk uit de lucht geschoten worden maar voor de rest heb je opties genoeg om zo'n gast uit de lucht te schieten of op zijn minst op afstand te houden: stinger, rpg, mg op de armor, tank. Vooral de MG op tanks worden zo zwaar onderschat. Na de patch heb ik daar al ettele keren een heli van 100% tot dubbel kills gebracht, ok het duurt even (sec. of 15-20 gok ik) en je hebt een niet echt snuggere piloot nodig, maar toch. Mensen gebruiken meestal de AA mogelijkheden die ze hebben gewoon te weinig of op een verkeerde manier, balancetweaks aint gonna fix that!
Paar tips voor de MAA:
- Thermal camo !
- Burst voor long range shots
- Schakel naar canon voor jets die het op jou gemumt hebben, burst voor long range, als ze dichterbij zijn sprayen
-Zolang je niet gespot bent heat seekers gebruiken (1 voor 1 uiteraard)
-Komt er een jet erg dichtbij/laag overvliegen, cannon en dat ding ligt na 2 sec brandend voor je voeten.
Je vergeet de stationary, die kan ook erg handig zijn tegen heli's.
tegen een goeie piloot doe je niks, die houdt genoeg afstand en vliegt snel genoeg om weg te komen, als je de meeste schoten ontwijkt probeert ie het later gewoon opnieuw. Uiteindelijk ben je altijd de sjaak. thermal camo is idd een goeie tip.Jay-P schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:01:
Nog even terugkomend op het air is OP verhaal:
Ik stap net even in een MAA op Firestorm na behoorlijk te worden geraped door twee jets (ik kan zelf behoorlijk goed dogfighten maar tegen twee goede jets begin je niet zoveel). Resultaat 14 kills (air!) binnen een kwartier en beide jet pros uiteindelijk de zaal verlaten. Ik snap echt niet wat mensen met die MAA uitspoken dat ze hem zo waardeloos vinden want dat ding knalt jets echt achterlijk snel uit de lucht. Zelfde verhaal w.b. die 113-3 heli ownage op Sharqi, granted als US en zonder TV tower en tegen een goede pilot kan die wel is onmogelijk uit de lucht geschoten worden maar voor de rest heb je opties genoeg om zo'n gast uit de lucht te schieten of op zijn minst op afstand te houden: stinger, rpg, mg op de armor, tank. Vooral de MG op tanks worden zo zwaar onderschat. Na de patch heb ik daar al ettele keren een heli van 100% tot dubbel kills gebracht, ok het duurt even (sec. of 15-20 gok ik) en je hebt een niet echt snuggere piloot nodig, maar toch. Mensen gebruiken meestal de AA mogelijkheden die ze hebben gewoon te weinig of op een verkeerde manier, balancetweaks aint gonna fix that!
Paar tips voor de MAA:
- Thermal camo !
- Schakel naar canon voor jets die het op jou gemumt hebben, burst voor long range, als ze dichterbij zijn sprayen
-Komt er een jet erg dichtbij/laag overvliegen, cannon en dat ding ligt na 2 sec brandend voor je voeten.
de meeste piloten zijn slecht genoeg dat ze in 1x een allout run doen waarbij ze dichtbij komen, die zijn idd snel neer.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Naar aanleiding van je post heb ik het zojuist even geprobeerd met DrDday, maar holy crap, dat mag echt geen hardcore heten hoor. veels te makkelijk.Jaguar645 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:42:
[...]
De redden om ook eens in de zoveel tijd een HC Metro te doen ik zie daar over het algemeen een stuk minder granaten vliegen
Aimen is niet nodig, elke 3 kogels is een kill, 50%+ is aan het snipen, alleen maar victory crawlers...
Nee, als je écht aan je KD/SPM/KPM wil werken dan is metro rush HC the way to go!
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
AmenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:18:
[...]
Naar aanleiding van je post heb ik het zojuist even geprobeerd met DrDday, maar holy crap, dat mag echt geen hardcore heten hoor. veels te makkelijk.
Aimen is niet nodig, elke 3 kogels is een kill, 50%+ is aan het snipen, alleen maar victory crawlers...
Nee, als je écht aan je KD/SPM/KPM wil werken dan is metro rush HC the way to go!
Hoewel ik nog steeds mn k/d op 0,5 had btw
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
@Haarbal, Ik vind dat dat wel meevalt. Die jetpilot waar ik het net over had was iets van rank 50 en een dogtag met 4 sterren (meer dan 5025? jetstars dus). Ook een jet zal uiteindelijk in de buurt moeten komen om damage te doen. Blijven ze continu uit de range van je MAA heatseekers dan doen ze hoogstwaarschijnlijk ook weinig damage. Soms is het ook gewoon van belang om druk te zetten met de MAA om je eigen jets een kans te geven (zoals bij helis op Sharqi). Zodra je met thermal op Caspian bijv. vlakbij B blijft maar uit het zicht van grondunits kan je de jets met alleen je heatseekers het leven zuur maken. Alleen locken is voldoende om ze op afstand te houden en je eigen jets een voordeel te gunnen. Resultaat: waarschijnlijk amper kilss en nog minder punten maar wel een belangrijke taak vervult voor je team en de overwinning. Ik denk ook dat een deel van het probleem is dat de MAA te weinig kills/punten oplevert voor het gros om er vaak in te stappen. Plus dat het ook niet echt spannende gameplay is uiteraard.
reemprive schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:41:
Zat net in een TDM Caspian Border server, ik dacht even lekker een potje snipen. Zat er een gast de hele tijd te ragen in de chat [...] Zo mooi mensen die je dapper gaan uitdagen en dan het onderspit delven.
d:)b :henk d:)b
Klopt helemaal Jay-P, heb vanmiddag nog een lange post besteed met de vraag om eens goed te beargumenteren waarom vehicle maps nu zo verschikkelijk zijn en vooral waarom BF3 zo veel slechter is t.o.v. BF2 voor wat betreft de fly-maps (want dat spel is toch wel heilig volgens mij als ik de reacties over BF3 vergelijk met BF2). Er kwam welgeteld een (1...!!!) uitgebreide reactie van Cresso en that's it... Conclusie: het valt allemaal HEEL erg mee met de jets en heli'sJay-P schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:01:
Nog even terugkomend op het air is OP verhaal:
Paar tips voor de MAA:
- Thermal camo !
De tip van de thermal camo heb ik ook al meerdere malen gegeven en dat is echt DE countermeasure tegen jets en choppers. Als je dat dan niet deployed en stug blijft volhouden met andere upgrades moet je het zelf weten maar daar doe je jezelf wel mee tekort... De bursts klopt ook allemaal, ik doe precies hetzelfde en dan is een jet echt niet veilig meer hoor. Je moet je gewoon goed aanpassen en dan kom je echt wel een heel eind.
Ok dus omdat niemand op jouw lange post reageert valt het dus wel mee.... Ja zo kun je het ook bekijken...
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.