• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11 11:49

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Waarom is dat kortzichtig? In het geval van baserapen zijn dat enkel de vliegtuigen en de helikopters die dat echt effectief kunnen doen. Helikopters kan je met soflams, guided shells en AA wel afmaken omdat ze zo traag zijn. Vliegtuigen kunnen een run maken van 500 meter hoogte en binnen een paar seconde hun doel vernietigd hebben en weer weg zijn.
Dat jij niet zo goed bent met vliegtuigen is heel wat anders.
Neemt voor geen meter weg dat je ze redelijk makkelijk de lucht uit krijgt, ik schiet er regelmatig neer. Als je dat niet kan, kan je ook denken 'dat is niet mijn schuld dat je niet zo goed bent op de grond tegen jets' ... wederom te makkelijk gedacht.

En ook wat Awesom-o zegt, ze cappen geen vlaggen healen niemand en armen geen MCOM's. Dus je bent echt niet lekker aan het spelen als je alleen maar tegen het plafond aan blijft hangen en air-down-sniped met je jet heel de tijd.

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

kevz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:31:
Al die regeltjes klinken als dweilen met de kraan open. Alleen een fatsoenlijke shuffle gebaseerd op statistieken per speler of squad zou dit probleem kunnen verminderen denk ik. Tot die tijd, ragequitten en TDM spelen zoals hierboven aangegeven :P

Is dat niet wat Tsurany? GoT TDM server? :+
We hebben een server die TDM in de rotatie heeft tezamen met rush en conquest.
gertjanvdheuvel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:35:
Neemt voor geen meter weg dat je ze redelijk makkelijk de lucht uit krijgt, ik schiet er regelmatig neer. Als je dat niet kan, kan je ook denken 'dat is niet mijn schuld dat je niet zo goed bent op de grond tegen jets' ... wederom te makkelijk gedacht.
Sucky piloten kan je neer halen ja, als de piloot goed genoeg is haal jij hem niet neer.
En ook wat Awesom-o zegt, ze cappen geen vlaggen healen niemand en armen geen MCOM's. Dus je bent echt niet lekker aan het spelen als je alleen maar tegen het plafond aan blijft hangen en air-down-sniped met je jet heel de tijd.
En toch zorg je op conquest zeer eenvoudig voor winst als je goed kan vliegen en die tactic gebruikt.

[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2012 14:37 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:35:
[...]

We hebben een server die TDM in de rotatie heeft tezamen met rush en conquest.
En die is echt wel lekker ook, was pas geleden echt een megaslachting potje TDM daar 8-)

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Knijnemans schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:28:
The Three Laws of No Base-raping :+
1) Players may not occupy the airspace around the enemy uncap area.
Lijkt me duidelijk, hierdoor voorkom je dat heli's/jets al op de korrel worden genomen als ze 1 centimeter van de startbaan af zijn.

2) If fired upon by the enemy, players are allowed to return fire, except where such orders would conflict with the First Law.
Als er een tank vanuit de uncap staat te blazen, mag die best aan schroot, maar gewoon lekker buiten die basis blijven..

3) Players are not allowed to fire into the enemy uncap area, unless the Second Law applies.
Gewoon niet op die uncap gaan schieten, tenzij je er vandaan beschoten wordt: geeft mensen de kans om in ieder geval non-violent de basis uit te komen voordat ze "fair game" zijn..
Mooie set regels, klinkt erg goed.

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

En toch zorg je op conquest zeer eenvoudig voor winst als je goed kan vliegen en die tactic gebruikt.
Vervang in die zin 'vliegen' door 'tankbesturen' of 'LAV-en' of desnoods 'Javelin-h0ereren' en het klopt nog.
Als je goeie tactics gebruikt en je hebt een paar goeie mensen die misschien ook nog eens op elkaar ingespeeld zijn win je ... dat is nog steeds geen harde definitie dat het team met de betere jet-piloot wint.

kevz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:33:
[...]

Als ik dat ding voor de grap erbij pak om te trollen dan krijg ik voordat mijn eerste frag round op iemands knar land al 'USAS NOOB' naar m'n hoofd geslingerd. Mensen hebben niet door dat dat ding absurd slecht is nu haha!
Haha heel herkenbaar, maar goed, die mensen die de chat volspammen met noob-dit of noob-dat kan je sowieso niet serieus nemen. Ik heb van letterlijk ELK wapen wel voorbij zien komen dat het verchrikkelijk n00b zou zijn....
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:30:

EDIT:

Maar als het andere team geen vehicles meer kan in zetten is het niet lastig voor de rest van je team. Ik heb het trouwens over de goede jet spelers, niet de gemiddelde jan-met-de-vliegenierspet. Een goed persoon die assault speelt kan ook hard op het andere team inhakken, maar deze kan niet overal tegelijk zijn en krijgt problemen als 'ie een tank of heli op z'n dak krijgt.
Hier heb je wel gelijk in als je kijkt naar 1 piloot vs 1 infantrist. Echter er zijn ongeveer 5 voertuigen per kant beschikbaar (2x jets, 1x heli, 2x tank, de rest is niet zo boeiend). Dat houdt nog minimaal 24 infantry over die met een beetje coördinatie makkelijk alles neer zouden moeten kunnen halen.

Dat gezegd hebbende ben ik het wel met je eens hoor dat de jets momenteel een kleine nerf of AA een kleine buff kan gebruiken. Ik mis ook enorm de vaste stinger sites zoals bijvoorbeeld in BF P4F, dat zou ook een hoop oplossen wat mij betreft!

Ps. Mede door de nadruk op airpower, slechte (zeg maar gerust geen) verdediging van individuele infantry tegen air en een groot gebrek aan transportvoertuigen zodat je als infantry 90% van de tijd van vlag naar vlag moet sjouwen door open veld, speel ik ook hoofdzakelijk Rush.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-05-2012 14:48 ]

gertjanvdheuvel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:42:
Vervang in die zin 'vliegen' door 'tankbesturen' of 'LAV-en' of desnoods 'Javelin-h0ereren' en het klopt nog.
Als je goeie tactics gebruikt en je hebt een paar goeie mensen die misschien ook nog eens op elkaar ingespeeld zijn win je ... dat is nog steeds geen harde definitie dat het team met de betere jet-piloot wint.
Nee, dat klopt toch niet.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:44:
Hier heb je wel gelijk in als je kijkt naar 1 piloot vs 1 infantrist. Echter er zijn ongeveer 5 voertuigen per kant beschikbaar (2x jets, 1x heli, 2x tank, de rest is niet zo boeiend). Dat houdt nog minimaal 24 infantry over die met een beetje coördinatie makkelijk alles neer zouden moeten kunnen halen.
Grondunits haal je als infantry wel neer maar een vliegtuig haal je gewoon niet neer als die piloot weet wat hij doet. Portable AA is een lachertje, soflam en javalin is leuk maar lang niet altijd garantie voor een succesvolle hit.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2012 14:47 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

gertjanvdheuvel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Sorry Pykow, maar dat is te simpel gezegd, je bent meer een stat-speler en dat geeft je het volste recht om te quitten wanneer jij wilt, maar je kan niet zo kort door de bocht zeggen dat de jet te overpowered is. Dat is te kortzichtig.
De meeste jet pilots zijn gewoon baserapers. ze vliegen naar je basis toe schieten je tanks af die net uit de basis komen en vliegen weer weg.
heli's daarin tegen zijn langzamer en dus eerder te raken en heb je er minder last van als ze naar je basis toe komen.

Tegen baserape kan je weinig doen, maar tegen jets die alles afschiet wat net uit je basis komt wel en daar ligt volgens mij heel het probleem.

er moet gewoon een regel zijn die het niet toelaat om voertuigen op de basis te vernietigen.
Je mag ze van mij alleen vernietigen als ze vanaf hun basis jou aan het beschieten zijn, maar 9 van de 10x zie je jet pilots boven de basis vliegen en zodra er 1 opstijgt halen ze die weer neer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

In my humble opinion zijn van meet af aan die #@{#[| jets to-tààl overpowered en zorgen ze voor een ongelofelijke unbalance. Eén goede jet pilot kan de volledige match naar de fillistijnen helpen. Op sommige servers heb je geen AA voertuigen, probeer ze dan maar eens down te krijgen...
Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Grondunits haal je als infantry wel neer maar een vliegtuig haal je gewoon niet neer als die piloot weet wat hij doet. Portable AA is een lachertje, soflam en javalin is leuk maar lang niet altijd garantie voor een succesvolle hit.
100% mee eens, heb ik boven ook nog in een ps toegevoegd. Infantry moet zich gewoon kunnen weren of in elk geval het jets moeilijk maken, dat kan het beste met de volgende 2 opties volgens mij:

1) Stingers sterker maken of in elk geval bedreigender zodat je jets uit de buurt kan houden
2) Vaste stinger sites met 2 raketten

Edit: Dat mag zeker Tsurany!

3) Mogelijkheid om attack helikopters en vliegtuigen serverside uit te schakelen.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-05-2012 15:01 ]

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:57:
[...]

100% mee eens, heb ik boven ook nog in een ps toegevoegd. Infantry moet zich gewoon kunnen weren of in elk geval het jets moeilijk maken, dat kan het beste met de volgende 2 opties volgens mij:

1) Stingers sterker maken of in elk geval bedreigender zodat je jets uit de buurt kan houden
2) Vaste stinger sites met 2 raketten
Mag ik optie 3 introduceren?
3) Mogelijkheid om attack helikopters en vliegtuigen serverside uit te schakelen.

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:00:
[...]

kun je dit niet met ProconRulz voor elkaar krijgen ?

of zijn alle voertuigen nog als 'death' gegroepeerd ?

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

@Tsurany, kwestie van weten wie er vliegt, en dan een 'kill' issue-en :D

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:00:

Dat is een goed lapmiddel om de unbalance weg te halen, maar het is natuurlijk gewoon de bedoeling dat het spel, inclusief air, balanced is.

Nog even mijn mening over het baserapen: als je gebaselocked bent, vinden veel van jullie het 'je eigen schuld'. Toch ben je afhankelijk van je team, aangezien je daar zelf maar een klein deeltje van bent. Jij kan dan wel goed je best doen om vlaggen te pakken, als de rest van je team in de base blijft snipen kun je niks beginnen. Het is dan aan de admin om te zorgen dat het weer balanced wordt. Een nuke werkt niet, want het ene team is blijkbaar gewoon veel slechter. Uit zichzelf wordt zoiets nooit beter, want in het slechte team zullen alle goede spelers op den duur ragequitten.
Een /resign-vote zou mooi zijn, als dat mogelijk is. Dan kan het team eens goed gescambled worden terwijl het goede team nog wel de winst pakt.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:02:
kun je dit niet met ProconRulz voor elkaar krijgen ?

of zijn alle voertuigen nog als 'death' gegroepeerd ?
Dunno, maar het probleem is dan dat je enkel nadat de kill heeft plaatsgevonden kan reageren. Dat is precies waarom ik zo'n plugin niet zou willen gebruiken. Spelers zien een vliegtuig staan en springen er in en pas nadat ze na een minuutje spannend vliegen hun eerste kill hebben gemaakt worden ze gestraft.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:05:
Dat is een goed lapmiddel om de unbalance weg te halen, maar het is natuurlijk gewoon de bedoeling dat het spel, inclusief air, balanced is.
Kan wel de bedoeling zijn maar dat is het gewoon niet. Dan zie ik liever de optie om air uit te schakelen voor bepaalde servers zodat spelers rustig kunnen spelen zonder die wannabe vlieghelden te moeten tolereren.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2012 15:07 ]

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Okee maar serieus bedankt iig allemaal voor deze nuttige input op mijn vraag over baserapen, ik had niet verwacht dat het zulke grote meningsverschillen oproept. Wel goed te lezen dat er een tweaker community is die hier serieus op in wil gaan.

Thanks allemaal ! en tot op de battlefield en dan met name die van GoT of het nou TDM/Rush of Airmaps is 8-)

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 20:24
Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:06:
Kan wel de bedoeling zijn maar dat is het gewoon niet. Dan zie ik liever de optie om air uit te schakelen voor bepaalde servers zodat spelers rustig kunnen spelen zonder die wannabe vlieghelden te moeten tolereren.
De discussie blijft maar over balancen gaan. Volgens mij is het grootste probleem voor een spel als battlefield 3 dat balancing afhangt van meerdere factoren. In het geval van air hadden we al geconcludeerd dat de kracht van air enorm afhangt van het aantal spelers op een server. Niet zo gek als je je bedenkt dat het aantal vliegtuigen vast ligt maar het aantal spelers niet. Supression is vooral overpowered in kleine overzichtelijke maps en explosieven zijn overpowered op plekken van bottlenecks. Het zijn allemaal dingen die balancing niet echt op gaat lossen, het probleem zit denk ik eerder in de maps..

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 04-05-2012 15:17 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:55
Makkelijk schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:17:
[...]

De discussie blijft maar over balancen gaan. Volgens mij is het grootste probleem voor een spel als battlefield 3 dat balancing afhangt van meerdere factoren. In het geval van air hadden we al geconcludeerd dat de kracht van air enorm afhangt van het aantal spelers op een server. Niet zo gek als je je bedenkt dat het aantal vliegtuigen vast ligt maar het aantal spelers niet. Supression is vooral overpowered in kleine overzichtelijke maps en explosieven zijn overpowered op plekken van bottlenecks. Het zijn allemaal dingen die balancing niet echt op gaat lossen, het probleem zit denk ik eerder in de maps..
Super mooi gezegd man. Dynamic adjustment is toch iets waar in de toekomst absoluut mee geëxperimenteer mag worden. En de maps zijn zoals gezegd niet allemaal even goed.

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:06:

Dat is dus aan DICE om te balancen bij de volgende patch. Het slaat nergens op dat je een deel van het spel uit moet schakelen omdat het anders niet fatsoenlijk speelt.
Al lijkt Wake zonder air me wel erg vet trouwens :D Lekker met kleine bootjes het land assaulten om vervolgens daar hard te knokken. Zonder dat er een vervelende heli of jet over vliegt en je overhoop schiet.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:57:
In my humble opinion zijn van meet af aan die #@{#[| jets to-tààl overpowered en zorgen ze voor een ongelofelijke unbalance. Eén goede jet pilot kan de volledige match naar de fillistijnen helpen. Op sommige servers heb je geen AA voertuigen, probeer ze dan maar eens down te krijgen...
Dit soort onzin roepen meestal mensen die alleen 1 ding goed kunnen in Battlefield 3 en dat is meestal als Infantry of Armor spelen ...

Probeer eens alles te kunnen en je hebt er geen last van :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Dit soort onzin roepen meestal mensen die alleen 1 ding goed kunnen in Battlefield 3 en dat is meestal als Infantry of Armor spelen ...

Probeer eens alles te kunnen en je hebt er geen last van :)
Ik speel alles hoor, behalve jets. Lijkt me ongelofelijk boring om constant toertjes te draaien rond de maps...

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:03
^ ironisch,
zegt de man met als avatar van een piloot xD

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 04-05-2012 16:09 ]

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:09:
^ ironisch,
zegt de man met als avatar van een piloot xD
Chopper pilot! 8)

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-12 10:31
Auto balance vind ik altijd belachelijk.
Zit je net met je hele clan aan een kant. Eindelijk goede squads ingedeeld met de juiste perks te pakken als wel geoliede machine te spelen. Daarnaast ook communiceren via TS, meestal wordt de tegenstand weggevaagd onder deze druk. Zeker als we met acht spelers zijn en soms tien, maar dan komt de "auto balancer"/ teamscrambler. Die gooit de teams door elkaar heen en dan is er voor ons de lol er wel vanaf, want het gaat om het samen spelen.

Alle vragen hebben een antwoord

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12 17:27
Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:01:
Werkt niet, dan zal het winnende team weer direct bij de eerste vlag spawnen terwijl het verliezende team alle mogelijke ontsnappingspogingen direct in rook ziet opgaan en met z'n allen op de basis spawnen waardoor een baselock helemaal niet meer te voorkomen is.
Logisch dat mensen er geld voor gaan vragen. Het is verdomme veel werk om zo'n ding te maken en DICE die verneukt steeds alles met elke update, dus je moet ook support blijven bieden. Een keer wat maken is leuk, elke nieuwe versie weer de bugs eruit halen is niet leuk. Dat geldt ook voor de mensen die servers onderhouden (Dat ben jij Tsurany). Een keer snel een server instellen kunnen wel meer mensen, maar om elke keer weer met alle plugins te klooien na een update vereist wat meer discipline.

Anyway, zou het echt niet kunnen werken? Als we bijvoorbeeld Firestorm hebben en de US heeft alle vlaggen. Doe een scramble en een nuke (Baselock komt vooral doordat één team beter samenwerkende spelers heeft). De RU begint op hun spawn en kan meteen alle voertuigen pakken die daar staan en dat zijn er nogal wat. De US is in één keer al zijn voertuigen bij de baselock kwijt en voor voertuigen zullen ze dus van de spawn af moeten komen. Dat zou de Russen genoeg tijd moeten geven om Charlie en Echo te cappen.

Uiteindelijk kom je zoals Pykow zegt op meerde scenarios uit:
  1. Je doet niks aan de baselock (en unbalance) wat resulteerd in erg veel ragequitende mensen en een verre van vermakelijk potje voor het verliezende team (En vaak even saai voor het winnende team)
  2. Je doet een nuke en een scramble, waardoor je goede spelers eigenlijk afstraft voor hun teamwork.
  3. Je schakelt lucht voertuigen uit (Wat naar mijn idee totaal niet samenhangt met baselocks)
Misschien komt het omdat ik én veel heb gevlogen, maar de laatste tijd vooral infanterie persoon ben samen met een groepje GoTers. Enerzijds heb je de jet, die vooral handig is om tanks en helicopters uit te schakelen. Op een server waar de spawn rate vrij hoog staat (Zoals op server #4, daar gaat het in dit geval om) krijg je eigenlijk niet de tijd om constant met tanks killen bezig te zijn ZONDER dat je steeds de vijandige jets kapot schiet. De makkelijkste manier om dit te bereiken? Ze kapot schieten voordat ze zijn opgestegen. Zorg je dus dat mensen gewoon kunnen opstijgen, dan heb je als jet helemaal niet zoveel extra tijd om tanks kapot te schieten, laat staan infanterie. Nu speel ik de laatste tijd veel als engineer in Caspian Border en daar zie je dat je als infanterie squad helemaal geen last hebt van jets. B t/m E in Caspian Border kun je gewoon steeds overnemen zonder je echt ergens druk over te maken. Als je twee engineers hebt maken die tanks vaak ook geen kans. Dat je als enkele jet het complete spel kan bepalen is dus klinkklare onzin. Als helicopter ben je vaak ook niet bepalend genoeg. Zo zat ik gister het hele potje met HammerNL in een helicopter en wij deden het erg goed. Leuke hoeveelheid kills gemaakt en niet te vaak neer gehaald. Toch werden we dik ingemaakt.

Ik heb het gevoel dat alle kritiek op jets en helicopters vooral komt van mensen die die dingen nooit gebruiken. Ik ga niet ontkennen dat ze sterk zijn, maar als de vijand gewoon de kans krijgt om op te stijgen bepaal je veel meer het spel dan mensen willen geloven.

Anyway, Gert jan, ik denk dat het wel duidelijk moet zijn dat baselock en baserape dus totaal niet hetzelfde zijn. Als je alle vlagen hebt mag je je best op stellen rond de safezone, zodat ze eigenlijk nergens heen kunnen komen. Dat betekent niet dat je dan in één keer wel vrij spel hebt om met je helicopter boven de spawn te gaan hangen. Ik denk dat het niet-baserapen vooral belangrijk is om de lucht overmacht binnen de acceptabele grenzen te houden.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:07:
Ik speel alles hoor, behalve jets. Lijkt me ongelofelijk boring om constant toertjes te draaien rond de maps...
Dat kan je van alle classes en voertuigen ook zeggen ... en ik kan het weten, want ik speel echt ALLES ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

mhindrik schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:12:
Zit je net met je hele clan aan een kant. Eindelijk goede squads ingedeeld met de juiste perks te pakken als wel geoliede machine te spelen. Daarnaast ook communiceren via TS, meestal wordt de tegenstand weggevaagd onder deze druk. Zeker als we met acht spelers zijn en soms tien, maar dan komt de "auto balancer"/ teamscrambler. Die gooit de teams door elkaar heen en dan is er voor ons de lol er wel vanaf, want het gaat om het samen spelen.
Ik speel zelden met vrienden/clan, maar zit wel altijd in een squad.
Wat ik bijvoorbeeld haat aan autobalance, is dat je soms een heel rondje super hard ownt in je team en alle vlaggen capped de hele tijd. Dan opeens spawn je in het enemy team, autobalance :? Dat vind ik dus niet kunnen, je hebt dus eigenlijk de hele tijd TEGEN jezelf gespeeld...

Veel servers waar ik CQ op speel, daar is de regel dat de mensen die het laatst joinden autobalanced worden. Zo heb je dit probleem veel minder, en da's veel aangenamer :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:56:
[...]
Dat is dus aan DICE om te balancen bij de volgende patch. Het slaat nergens op dat je een deel van het spel uit moet schakelen omdat het anders niet fatsoenlijk speelt.
Al lijkt Wake zonder air me wel erg vet trouwens :D Lekker met kleine bootjes het land assaulten om vervolgens daar hard te knokken. Zonder dat er een vervelende heli of jet over vliegt en je overhoop schiet.
Natuurlijk slaat het nergens op, maar ik vertrouw DICE niet met betrekking tot balancing, dat is de afgelopen paar patches ook niet goed gegaan.
Adanteh schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:12:
Logisch dat mensen er geld voor gaan vragen. Het is verdomme veel werk om zo'n ding te maken en DICE die verneukt steeds alles met elke update, dus je moet ook support blijven bieden. Een keer wat maken is leuk, elke nieuwe versie weer de bugs eruit halen is niet leuk. Dat geldt ook voor de mensen die servers onderhouden (Dat ben jij Tsurany). Een keer snel een server instellen kunnen wel meer mensen, maar om elke keer weer met alle plugins te klooien na een update vereist wat meer discipline.
Het is vanuit hun perspectief inderdaad logisch. Echter zal het voor de kwaliteit van de servers niet optimaal zijn aangezien management steeds meer geld gaat kosten en voor minder mensen beschikbaar komt.
Anyway, zou het echt niet kunnen werken? Als we bijvoorbeeld Firestorm hebben en de US heeft alle vlaggen. Doe een scramble en een nuke (Baselock komt vooral doordat één team beter samenwerkende spelers heeft). De RU begint op hun spawn en kan meteen alle voertuigen pakken die daar staan en dat zijn er nogal wat. De US is in één keer al zijn voertuigen bij de baselock kwijt en voor voertuigen zullen ze dus van de spawn af moeten komen. Dat zou de Russen genoeg tijd moeten geven om Charlie en Echo te cappen.
Scramble zal helpen ja, maar dat is ongewenst. Ik zou na een scramble direct de server verlaten, ik ga niet op een server spelen waarbij spelers die meehelpen aan een overwinning zo hard gestraft worden. Een nuke is leuk maar de Russen capturen echt niet meteen Charlie en Echo aangezien op die vlaggen gewoon infantry kan spawnen met Soflams en javalins of RPG's om die tanks weg te blazen. Grote kans dat je ook spelers killed die net stealthy bij een vlag aangekomen waren die ze anders konden cappen.
Misschien komt het omdat ik én veel heb gevlogen, maar de laatste tijd vooral infanterie persoon ben samen met een groepje GoTers. Enerzijds heb je de jet, die vooral handig is om tanks en helicopters uit te schakelen. Op een server waar de spawn rate vrij hoog staat (Zoals op server #4, daar gaat het in dit geval om) krijg je eigenlijk niet de tijd om constant met tanks killen bezig te zijn ZONDER dat je steeds de vijandige jets kapot schiet. De makkelijkste manier om dit te bereiken? Ze kapot schieten voordat ze zijn opgestegen. Zorg je dus dat mensen gewoon kunnen opstijgen, dan heb je als jet helemaal niet zoveel extra tijd om tanks kapot te schieten, laat staan infanterie. Nu speel ik de laatste tijd veel als engineer in Caspian Border en daar zie je dat je als infanterie squad helemaal geen last hebt van jets. B t/m E in Caspian Border kun je gewoon steeds overnemen zonder je echt ergens druk over te maken. Als je twee engineers hebt maken die tanks vaak ook geen kans. Dat je als enkele jet het complete spel kan bepalen is dus klinkklare onzin. Als helicopter ben je vaak ook niet bepalend genoeg. Zo zat ik gister het hele potje met HammerNL in een helicopter en wij deden het erg goed. Leuke hoeveelheid kills gemaakt en niet te vaak neer gehaald. Toch werden we dik ingemaakt.
Het is absoluut geen klinklare onzin, als je op Firestorm en Gulf of Oman je voertuigen niet de combat zone in krijgt tel je gewoon niet meer mee. Ook op Caspian Border kan US gewoon z'n voertuigen verliezen voordat ze ook maar in de chaos zijn. Als infantry met engineers kan je het van tanks winnen, echter als je als infantry met engineers tegen zowel tanks als een hele zooi aan infantry moet vechten ga je het niet redden. Een voertuig alleen wint het niet maar vergeet niet dat een leger van infantry tegenover een arsenaal aan voertuigen, helikopters, vliegtuigen en infantry weinig kans maakt.
Ik heb het gevoel dat alle kritiek op jets en helicopters vooral komt van mensen die die dingen nooit gebruiken. Ik ga niet ontkennen dat ze sterk zijn, maar als de vijand gewoon de kans krijgt om op te stijgen bepaal je veel meer het spel dan mensen willen geloven.
Als de vijand de kans krijgt op te stijgen en goede piloten hebben ja. Hebben ze alsnog geen goede piloten kunnen ze opstijgen wat ze willen, ze winnen niet. Je bent dan enorm afhankelijk van twee spelers die goed kunnen vliegen, als de ander echt air dominance heeft win je de grote mappen niet.

[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2012 16:37 ]

Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Natuurlijk slaat het nergens op, maar ik vertrouw DICE niet met betrekking tot balancing, dat is de afgelopen paar patches ook niet goed gegaan.
Klopt helemaal, DICE lijkt uitsluitend te balancen op 'skill' maar dat gaat bij mij echt alle kanten op. Op één avond wil dat nog wel eens varieren van 250 tot 800 terwijl de k/d etc. etc. echt niet zoveel varieert... met andere woorden, zolang DICE daarop balanced blijft het gewoon ruk.
mhindrik schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:12:
Precies, daarom heb je autobalance. Sterker nog, als het mogelijk was een clan op te splitsen zodra er 4 of meer in de server zouden zitten zou ik het direct invoeren. Leuk dat je met je clan bij elkaar zit maar dan is het zo enorm eenvoudig een server te domineren. Als je met 8 spelers bij elkaar zit en de enemy heeft geen goed samenwerkende clan kunnen ze niks meer, dan is het in principe al een overwinning.
Uitzondering hierop is als je een waardeloze clan hebt, dan gaat het natuurlijk niet op. Maar elke vorm van communicatie wint het al snel van geen communicatie.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 14:41
Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Als je zelf niet in staat bent een verschil te maken komt het altijd neer op goed geluk aangezien je dan mee moet liften op het succes van je team. Als je zelf in staat bent het spel naar je eigen hand te zetten en invloed uit te oefenen op het spel verloop is geluk maar een kleine factor.
Ben maar een middelmatige speler, dus het verschil maken zit er niet echt in.
Maar zelfs al ben je enorm goed hangt het nog van u team af, je mag dan nog zoveel vlagjes gaan veroveren als je wilt, eens je je rug gedraaid hebt laten vertikt je team het om deze te verdedigen

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
Knijnemans schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:28:
The Three Laws of No Base-raping :+
1) Players may not occupy the airspace around the enemy uncap area.
Lijkt me duidelijk, hierdoor voorkom je dat heli's/jets al op de korrel worden genomen als ze 1 centimeter van de startbaan af zijn.

2) If fired upon by the enemy, players are allowed to return fire, except where such orders would conflict with the First Law.
Als er een tank vanuit de uncap staat te blazen, mag die best aan schroot, maar gewoon lekker buiten die basis blijven..

3) Players are not allowed to fire into the enemy uncap area, unless the Second Law applies.
Gewoon niet op die uncap gaan schieten, tenzij je er vandaan beschoten wordt: geeft mensen de kans om in ieder geval non-violent de basis uit te komen voordat ze "fair game" zijn..

......

Gisteren ook een potje waarbij we op Metro Rush de attackers weer eens spawnlocked hadden. Zowaar met het grootste deel van het team teruggetrokken, een enkeling spawnde zelfs niet eens. Duurde verdomd lang voordat die lui überhaupt een beetje naar voren liepen. Meeste mensen die tegenstand te dicht bij de basis tegenkomen gaan meteen de schildpad uithangen, en dat is nu juist het slechtste wat je kunt doen. Ook wel eens verdedigers meegemaakt die zo'n beetje als één man van achter de mcoms aan het verdedigen zijn: daar win je die oorlog nooit mee. Zoals AWSME-0 al zei: als wij door kunnen breken, kunnen er meer dat. Plus als de boel aan de achterkant ontregeld wordt, laat die lui aan de voorkant dan eens doorpushen, dan heb je dat team zo stuk.
......
Volgens mij kun je beter rock-scissor-paper aanhouden en (veel) betere anti-air installeren bij de basis, die voor de verdere gameplay niet interessant is behalve bij "baserape" :)

Teambalance is de enige oplossing, was ook bij dat metro-potje. En inderdaad, het hele vijandelijke team zat te snipen terwijl wij allemaal tot achter waren teruggetrokken. En nog steeds kwamen ze niet, werkelijk te zot voor woorden :)

Edit: kun je pas balancen bij bijvoorbeeld een spawnlock van een paar minuten?

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

evil kim schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:23:
[...]

Ben maar een middelmatige speler, dus het verschil maken zit er niet echt in.
Maar zelfs al ben je enorm goed hangt het nog van u team af, je mag dan nog zoveel vlagjes gaan veroveren als je wilt, eens je je rug gedraaid hebt laten vertikt je team het om deze te verdedigen
Iedereen hier is een middelmatige gamer, sommige zijn beter in tanks andere zijn weer goed met heli's of jets.
Als ik in een tank zit, kan ik zeker veel kills maken en een potje de andere kant opdraaien, maar als er geen goede engineer meeloopt, dan doe je ook niks tegen 32 man en dan kan je nog zo goed zijn, maar dan verlies je alsnog heel de match.

1 speler kan het verschil niet maken, je hebt minimaal 4 spelers (1 squad) nodig om iets terug te doen en dan praat ik over conquest.
In rush (city maps) kan je zelfs met 2 man heel de match winnen (toch brillsmurffff ;) cheater haha)

Blijf gewoon voor de fun spelen klaar en ik weet dat het raar klinkt uit mijn mond ;) maar ondanks mijn geklaag heb ik nog steeds veel fun in BF3. want er zijn genoeg avonden bij waarbij er teamwork is op teamspeak en daar doe ik het voor. Lekker in teamverband een game spelen en niet als een solo gastje rond lopen. Alleen zijn er ook genoeg avonden bij zoals gisteren het laatste potje, dat je gewoon alles in je eentje moet doen en dat geen enkele teammaat helpt en dus meer dan 20x dood gaat.

• evil kim
Pykow schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:38:
[...]

Iedereen hier is een middelmatige gamer, sommige zijn beter in tanks andere zijn weer goed met heli's of jets.
Als ik in een tank zit, kan ik zeker veel kills maken en een potje de andere kant opdraaien, maar als er geen goede engineer meeloopt, dan doe je ook niks tegen 32 man en dan kan je nog zo goed zijn, maar dan verlies je alsnog heel de match.

1 speler kan het verschil niet maken, je hebt minimaal 4 spelers (1 squad) nodig om iets terug te doen en dan praat ik over conquest.
In rush (city maps) kan je zelfs met 2 man heel de match winnen (toch brillsmurffff ;) cheater haha)

Blijf gewoon voor de fun spelen klaar en ik weet dat het raar klinkt uit mijn mond ;) maar ondanks mijn geklaag heb ik nog steeds veel fun in BF3. want er zijn genoeg avonden bij waarbij er teamwork is op teamspeak en daar doe ik het voor. Lekker in teamverband een game spelen en niet als een solo gastje rond lopen. Alleen zijn er ook genoeg avonden bij zoals gisteren het laatste potje, dat je gewoon alles in je eentje moet doen en dat geen enkele teammaat helpt en dus meer dan 20x dood gaat.
Denk ik eigenlijk ook,
Maar ik durf niet zo direct tegen Tsurany in gaan :+
evil kim schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:40:
[...]

Denk ik eigenlijk ook,
Maar ik durf niet zo direct tegen Tsurany in gaan :+
ik heb soms ook streaks erbij zitte van 10+ kills maar dan blijven er nog 22 man over en dat ga je echt niet reden in je eentje ;) dus heb je 3 tot 4 spelers bij elkaar die goed communiceert, dan kan je per persoon 5 kills maken en dan zijn er nog maar 12 over. moet wel heel gek lopen dat de rest van jou team geen enkele kill maakt ;)
Dus je kan het echt niet alleen.

Hangt compleet van de situatie af maar ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat ik in m'n eentje het centrum van Caspian Border domineer en daardoor Hilltop en Forest constant onder controle houd. Heb je die twee dan heb je sowieso het centrum van de map en dan kan je echt een verschil maken. Natuurlijk heb je dan medespelers die helpen maar als jij de helft van de kills maakt terwijl je er met 4-5 man zit dan mag je toch wel zeggen dat je echt een verschil maakt.
Ook kan je het verschil maken door net een tank op te blazen die erg vervelend bezig is of net een doorbraak te forceren op een dood punt of net een vlag achterin te cappen waardoor je team weer een spawnpunt heeft. Het verschil maken hoeft niet te betekenen dat je als een godlike figuur in de server zit maar juist de gene de sneaky caps uitvoeren en dat punt even weten te houden hebben meer invloed dan ze wellicht zelf denken.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DrDDay schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:33:
Volgens mij kun je beter rock-scissor-paper aanhouden en (veel) betere anti-air installeren bij de basis, die voor de verdere gameplay niet interessant is behalve bij "baserape" :)
Dat zou imho ook de oplossing zijn: die static AA gewoon idioot sterk maken, maar ze geen zicht/range geven op de battlefield, alleen boven de eigen basis. Dan blijf je wel weg als vijandelijke jet.
Maar ja, totdat DICE dit implementeert (als ze het überhaupt ooit doen), moeten we roeien met de riemen die we hebben. Ik speel niet zo gek veel airmaps (speel sowieso niet zo gek veel air, chopper alleen met een bevriende piloot af en toe), maar ik wilde gewoon een voorbeeldje geven van hoe je volgens mij no baserape in de regels kunt afdekken. Uiteraard moet een admin hier naar eigen inzicht mee omgaan (als je bijv. tijdens een dogfight van een paar minuten per ongeluk de airspace van enemy uncap invliegt is het geen baserape), maar als basis lijkt het me aardig ;)

Verwijderd

Klopt het dat er alleen nog maar goT 1,3 en 4 zijn waar van 1 en 4 5/6 player mappen?

• evil kim
Tsurany schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:52:
Hangt compleet van de situatie af maar ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat ik in m'n eentje het centrum van Caspian Border domineer en daardoor Hilltop en Forest constant onder controle houd. Heb je die twee dan heb je sowieso het centrum van de map en dan kan je echt een verschil maken. Natuurlijk heb je dan medespelers die helpen maar als jij de helft van de kills maakt terwijl je er met 4-5 man zit dan mag je toch wel zeggen dat je echt een verschil maakt.
Ook kan je het verschil maken door net een tank op te blazen die erg vervelend bezig is of net een doorbraak te forceren op een dood punt of net een vlag achterin te cappen waardoor je team weer een spawnpunt heeft. Het verschil maken hoeft niet te betekenen dat je als een godlike figuur in de server zit maar juist de gene de sneaky caps uitvoeren en dat punt even weten te houden hebben meer invloed dan ze wellicht zelf denken.
Maar dan krijg je dezelfde situatie als jij geschetst hebt bij het baserapen.
Je kan dan wel een punt gaan cappen in je eentje, maar het andere team pakt dit dan heel snel terug in.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:55:
Klopt het dat er alleen nog maar goT 1,3 en 4 zijn waar van 1 en 4 5/6 player mappen?
Passen zich automatisch aan als er meer spelers in zitten.
evil kim schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:55:
Maar dan krijg je dezelfde situatie als jij geschetst hebt bij het baserapen.
Je kan dan wel een punt gaan cappen in je eentje, maar het andere team pakt dit dan heel snel terug in.
Klopt, je moet wel even stand weten te houden en je team moet er op spawnen. Ik zeg niet dat het een garantie op succes is maar een enkele speler kan zo prima A en wellicht zelfs B cappen op Damavand Peak Conquest als de enemy bezig is D te pressen en E daarna aan te vallen. Dan moeten ze toch de pressie verlichten om A en B terug te cappen. Zeker als jou team daarna spawned bij dat punt. Het is nooit zeker dat het gaat werken maar als jij de speler bent die dat punt capt dan maak jij wel een redelijk verschil. Lang niet altijd heb je spelers die zo te werk gaan en die punten cappen. Velen storten zich vol in de actie om met grof geweld de vijand terug te drukken in plaats van tactisch te werk te gaan.
Knijnemans schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:54:
Dat zou imho ook de oplossing zijn: die static AA gewoon idioot sterk maken, maar ze geen zicht/range geven op de battlefield, alleen boven de eigen basis. Dan blijf je wel weg als vijandelijke jet.
Maar ja, totdat DICE dit implementeert (als ze het überhaupt ooit doen), moeten we roeien met de riemen die we hebben. Ik speel niet zo gek veel airmaps (speel sowieso niet zo gek veel air, chopper alleen met een bevriende piloot af en toe), maar ik wilde gewoon een voorbeeldje geven van hoe je volgens mij no baserape in de regels kunt afdekken. Uiteraard moet een admin hier naar eigen inzicht mee omgaan (als je bijv. tijdens een dogfight van een paar minuten per ongeluk de airspace van enemy uncap invliegt is het geen baserape), maar als basis lijkt het me aardig ;)
We zitten naar die drie wetten te kijken maar er moet nog een beter beleid omheen komen aangezien je inderdaad duidelijkheid wilt wat we wel en niet onder de regels scharen. Immers die plekken bij zowel de RU als de US op Firestorm zijn ideaal om snel doorheen te vliegen om vijanden af te schudden. Als die vijanden dan ook nog eens een kick voor baserapen krijgen is het helemaal ideaal.

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
Het zou toch voor Dice mogelijk moeten zijn om te registreren dat een jet, binnen bepaalde grenzen (bv. De basis) iets of iemand neermaait zonder dat die een schot heeft gelost?
Dan zou je er ook een sanctie op kunnen zetten, bv. niet de punten van de kill, en instant dead van de veroorzaker?
Lijkt mij dat bv jets of choppers het dan wel uit hun hoofd laten om dit soort "easy kills" te pakken, omdat het dan een dead oplevert en er geen punt verdient word.

Ik weet wel dat het nooit zal geïmplementeerd worden maar zou een redelijke oplossing zijn toch?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

OnyxNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:31:
Het zou toch voor Dice mogelijk moeten zijn om te registreren dat een jet, binnen bepaalde grenzen (bv. De basis) iets of iemand neermaait zonder dat die een schot heeft gelost?
Dan zou je er ook een sanctie op kunnen zetten, bv. niet de punten van de kill, en instant dead van de veroorzaker?
Lijkt mij dat bv jets of choppers het dan wel uit hun hoofd laten om dit soort "easy kills" te pakken, omdat het dan een dead oplevert en er geen punt verdient word.

Ik weet wel dat het nooit zal geïmplementeerd worden maar zou een redelijke oplossing zijn toch?
En als je middenin een dogfight zit en de ander nèt boven hun basis in het vizier krijgt?

Ik was net lekker bezig op Oman van OldMenGaming.de, gaat m'n PC weer backuppen. Eerst flink veel stotteren doordat de harddisk druk bezig was, daarna lag omdat 'ie m'n netwerk aan het volstouwen was en toen had ik een zwart scherm voor me. :')

Misschien toch maar eens een andere tijd instellen. Direct na het opstarten of zo. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

ik weet dat dit ff Oftopic is maar kom er niet uit waar ik precies moet zijn om te vragen een nieuwe PC te laten bouwen met mijn ideeen en van de leden van de site.
Kan iemand mij even die juiste link geven waar ik moet precies zijn??
al vast bedankt

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 10:10

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:16:
ik weet dat dit ff Oftopic is maar kom er niet uit waar ik precies moet zijn om te vragen een nieuwe PC te laten bouwen met mijn ideeen en van de leden van de site.
Kan iemand mij even die juiste link geven waar ik moet precies zijn??
al vast bedankt
Probeer het hier > Complete Systemen & Laptops < eens

Rupsen, Rapsen.

• OnyxNL
CodeCaster schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:16:
[...]

En als je middenin een dogfight zit en de ander nèt boven hun basis in het vizier krijgt?

...
Er zijn uiteraard altijd grijze gebieden te vinden.
De jet of heli waar je achteraan zat heeft vast ondertussen wel tenminste een schot gelost dus dat zou geen probleem zijn.
Voor de vlieg/voertuigen die (nog) in de basis staan zou je kunnen instellen dat een of 2 rake patronen van je boordkanon dan weer niet gelden.
De kans dat je een vol salvo, tijdens zo'n dogfight, in een AA, heli of stilstaande jet pompt is verwaarloosbaar klein.
In elk geval zou ik die ene kleine kans graag opgeofferd zien als dat het veel vaker voorkomende baserapen zou voorkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door OnyxNL op 04-05-2012 20:30 ]

[YouTube: http://youtu.be/eNnRjcX5tQw]

[YouTube: http://youtu.be/Z_J04GRYfBQ]
Een weer een nieuwe versie van BFF

[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 04-05-2012 20:37 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Jongens, het is zoooooo simpel: als je echt last hebt van jets en je wilt er iets tegen doen dan pak je de MAA en equip je die met Thermal Camo. DAT is de enige combi die mij als jet piloot echt angst aanjaagt omdat je die PRECIES moet spotten en dat lukt natuurlijk niet zo makkelijk dus komen de locks en de kogelregens ergens vandaan maar waar...? Dat kost je dan vaak meerdere strafe runs en dat gecombineerd met choppers met hun locks, andere jets en de static AA maakt het toch wel tot een hele moeilijke opgave soms.

Baserapen doe ik never nooit. Je voelt zelf wel aan wat dat is en ik begeef me alleen maar boven de enemy uncap als een jet van de tegenstander erover probeert te vluchten (iets dat ze vaak doen zodat ze dekking krijgen van de static AA). Als de tegenstander onze jets rapet word ik wel pissig maar ik zal zelf nooit op die manier wraak nemen, dan haal ik ze liever neer met de MAA en daarna weer met de jet.

De game is balanced genoeg, je moet alleen een team hebben die alle disciplines verenigt, dan is in infantry mappen zo, en in air mappen ook.

Steam || Diablo 3

• Adanteh
Als je als jet gekilled wordt door de mAA doe je iets goed fout. Met rocket pots heb je dat ding namelijk disabaled lang voordat je in de range bent van de mAA.

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 06:26
Pykow schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:35:
[video]

[video]
I NEED AMMO. ;)

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Adanteh schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:39:
Als je als jet gekilled wordt door de mAA doe je iets goed fout. Met rocket pots heb je dat ding namelijk disabaled lang voordat je in de range bent van de mAA.
Ja, dat weet ik ook wel, het gaat erom dat je dat ding niet kunt spotten! Dus die staat lekker ergens op je te knallen en te locken en jij moet met je crosshair EXACT spotten op die MAA. Ga dat maar doen vanaf 800 meter hoogte. Die zie je dan niet en je spot je de pleuris. Dus strafe run je ergens overheen en loop je weer in de kogelregen van de MAA, dan weet je "ongeveer" waar hij staat maar als het een slimme MAA speler is (die in Firestorm ook nog eens de MAA bug toepast en dus als een idioot over de woestijn kan scheuren) dan ben je hem na het keren alweer kwijt en weet je weer niet waar hij staat.

Steam || Diablo 3

Pykow schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:35:
[video]

[video]
Die eerste is echt geniaal. :D
I need ammo. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• OnyxNL
MAA-bug op Firestorm..?
Heb ik even gemist, iemand een snelle update?

[ Voor 10% gewijzigd door OnyxNL op 04-05-2012 20:57 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

OnyxNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:56:
MAA-bug op Firestorm..?
Heb ik even gemist, iemand een snelle update?
Ik zat met een persoon in Firestorm en die deed het me even voor: werkt alleen maar aan de US kant. ga gewoon full speed met die MAA over de woestijnbulten racen en iedere keer als je een jump maakt en weer op de grond komt geef je weer gas. Het is een kwestie van timing maar als je het goed doet haal je snelheden die 3 of 4 keer de normale snelheid zijn.

Steam || Diablo 3

• Adanteh
Maar waarom zou je hem willen spotten? Dat snap ik dus niet helemaal. Als je hem in één run al disabled hebt (En met een beetje normale ogen lukt dat wel zonder te spotten), dan kan hij vervolgens niet weg komen.

Verwijderd

De MAA zien zonder te spotten? Dan ben je goed bezig hoor, dat lukt mij vrijwel nooit. Ik ram altijd gewoon zoveel mogelijk op q als ik vlieg, dan verschijnt er vanzelf wel een target :9
Maar heeft thermal camo dan zo'n groot effect? Ik gebruik de perk al (vooral voor het minder lang gespot blijven, dat leek me wel handig), maar als 'ie ervoor zorgt dat je bijna niet meer gespot kan worden ga ik 'm zeker houden!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
l0n3w012ph schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:37:
Jongens, het is zoooooo simpel: als je echt last hebt van jets en je wilt er iets tegen doen dan pak je de MAA en equip je die met Thermal Camo. DAT is de enige combi die mij als jet piloot echt angst aanjaagt omdat je die PRECIES moet spotten en dat lukt natuurlijk niet zo makkelijk dus komen de locks en de kogelregens ergens vandaan maar waar...? Dat kost je dan vaak meerdere strafe runs en dat gecombineerd met choppers met hun locks, andere jets en de static AA maakt het toch wel tot een hele moeilijke opgave soms.
Ik had anders aardig veel moeite met een goede chopperpiloot en gunner met tv...10-1 was ik de pineut, mét thermal camo (nu ben ik niet de beste speler, maar 10-5 zou je uitkomen als je goed bent :) )

Edit: dat was wel die lousy russian maa, met de andere had ik alles raak, vreemd eigenlijk

[ Voor 5% gewijzigd door D-Day op 04-05-2012 22:17 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DrDDay schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:16:
[...]

Ik had anders aardig veel moeite met een goede chopperpiloot en gunner met tv...10-1 was ik de pineut, mét thermal camo (nu ben ik niet de beste speler, maar 10-5 zou je uitkomen als je goed bent :) )

Edit: dat was wel die lousy russian maa, met de andere had ik alles raak, vreemd eigenlijk
Dat kan goed kloppen. Choppers vliegen lager en zien vehicles wel bewegen, dan hoef je die eigenlijk niet meer te spotten en dan is een TVM niet te vermijden maar als jet van grote hoogte zie je ze niet zo goed (al weet je wel waar ze natuurlijk graag gaan staan) en dus worden ze pas rood als je je puntje van je crosshair er precies op richt en op de Q drukt. Zonder thermal camo lichten ze al vanaf het hoogste punt mooi rood op. Test het maar eens uit :)

Steam || Diablo 3

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-12 14:41
Ik weet niet of jullie dit al weten, ik in ieder geval niet, maar lees deze post op reddit eens even door. Heeft mij een hoop zaken verduidelijkt omtrent hacken in BF3 http://www.reddit.com/r/b...some_information_for_the/

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

tobitronics schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:04:
Ik weet niet of jullie dit al weten, ik in ieder geval niet, maar lees deze post op reddit eens even door. Heeft mij een hoop zaken verduidelijkt omtrent hacken in BF3 http://www.reddit.com/r/b...some_information_for_the/
Mijn vermoeden is -en dat denk ik al geruime tijd- dat er spelers zijn die selectief cheaten/hacken. Met andere woorden: spelers die wél gebruik maken van een hack, maar dit op zo'n manier doen dat het (net) niet genoeg opvalt om aangemerkt te worden als een cheater. Ik denk dat iedereen wel eens iemand is tegengekomen die verdacht goed schoot, maar geen bijzonder battlelog profiel had. Nu is dit alleen speculatie, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk. Vooral deze stukjes bevestigen mijn gedachte:
As you would imagine, holding a 100% aim on a moving target is nearly impossible. But I found people, time and again, who, once they 'took notice' of me - Could hold that 100% as long as they wanted.
Another clear way to tell is if someone was using the hack, is if I could sneak up on someone. Amazing players can be surprised, if you have the advantage of knowing where their entire team is, and what direction they are running and looking, at least some of the time. Hackers using the radar functions cannot be surprised. It was a dead giveaway
:/

De laatste tijd kom ik eigenlijk amper overduidelijke cheaters tegen; van die personen die onmogelijke k/d ratio's hebben.

Wel interessant om te lezen tot waartoe ze allemaal in staat zijn en met welk gemak de hacks worden gefabriceerd. Zou de clientside hit registratie het ze nog makkelijker maken? Wordt er uberhaupt serverside enige validatie gedaan op de data die een client verstuurt?

[ Voor 20% gewijzigd door Bee.nl op 04-05-2012 23:26 ]

• plob
Probleem is dat je het nooit zeker kan weten behalve als je zelf hackt. Tegen iemand spelen die 52-3 in een jet heeft, is dat mogelijk? Toevallig een van de beste jet spelers tegen het lijf lopen, of toch een hacker?
Hacks zullen er altijd wel zijn. Net als virussen, worden het steeds vervelendere dingen. Het begint met een makelijk herkenbare aimbot en eindigt met een moeilijk herkenbare ...

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12 20:33
so true! 1000000x tegen gekomen. Ze houden de Chat en geluid en het knipperende icoontje boven mijn hoofd blijkbaar niet in het oog.
Zelfs in hun face schieten met je gun en in hun sight staan helpt niet.

Wat wel werkt is dit: zorg dat ze dood gaan, steel hun kit, drop een ammo box, pak uw eigen kit terug en revive (100 points :D anders deed ik het ni lol).

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:46

NoFearCreations

3DPrint the world!

Here's how I was able to know (not surmise) that people were hacking.
The hack can be set so that when you aim near someone (whether you have line of sight or not), it will show you how close they are aiming to you - in a percentage.
100% means that they are aiming at you, perfectly. Running around, watching people, I could instantly see some issues.
As you would imagine, holding a 100% aim on a moving target is nearly impossible. But I found people, time and again, who, once they 'took notice' of me - Could hold that 100% as long as they wanted.
In other words, they were seeing me (in many cases across the map from spawn, through buildings and the like) as soon as I spawned - and they had me dialed in, even as I ran, and changed directions.
They were using their own hack to hold an aim on my head, as they got into range/line of sight.
But furthermore, I started to notice something with lots of the vehicles and aircraft: plenty of those would be flying around, but as soon as they got anywhere near me, the aim percentage would go from 0% straight to 100% - and not release until they had fired all their rockets/guns/etc.
If you are over 700 SPM, you are probably (50-60% of the time) hacking.
If you are over 900 SPM, the number is even higher- perhaps as high as 70%.
The vast majority of hackers aren't using most features of their respective hacks, the most popular hack I saw was the 'radar' or spothack. Aimbots are the second most popular - especially among snipers and engineers.
Moreover, almost all hackers are 'closet' hackers. They aren't obvious. Also, I would call these people out, and almost universally they would turn it off instantly. (example, I find a hacker, call him one over chat, and he would call me a noob, or insult me. But after that, the hack in most cases would be disengaged - and often the person would leave the next round.)
Most people using hacks, once they turn them off, are no good. In fact, a reasonably good person (250~ spm or above) , given this hack, is absolutely unstoppable. I could easily go into a 64 man server, and have a KDR of 20-1 or more in that round, against even insanely good players.
Dit ze je toch aan het denken, toch zeggen sommige hier dat ze dit makkelijk? op een " legale" manier halen.
Zou willen dat de mensen die dit maken, ook een of ander tooltje konden maken, die alleen maar de info uit de eerste quote laat zien, en alleen door admin gebruikt kan worden op hun eigen server. Zou alle twijfels weghalen als je iemand verdenkt.

---RAWE CEEK!!!---

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

AWSME-0, jij hacker :D ;)

Steam || Diablo 3

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:09

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zekers, uk heb met iemand in een tank gezeten en hij had 84-4
map was die franse met bruggen

ora et labora

l0n3w012ph schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:16:

AWSME-0, jij hacker :D ;)
Haha ja, dank je dank je :P Ik heb die post ook gelezen eerder vanavond en het zette me toch wel even aan het denken. Aan de ene kant was het verhaal wel behoorlijk angstig maar het had ook veel herkenbare verdenkingen die ik tegen spelers heb gehad.

Er zijn ook wel filmpjes van een Russische (naar het schijnt) topclan die naar het lijkt een script gebruiken en met de AEK-full auto rammen zonder recoil en nauwelijks spread. Toch kunnen ze wel meedoen allemaal tournaments, lastig lastig want kan het dan echt? Zovaak gebeurt het wel dat je op een onmogelijke manier wordt doodgemaakt waarna (ik in elk geval) even sceptisch ga kijken. Te makkelijk vergeet ik dan wel weer even dat ik soms ook op onmogelijke manieren door lag/geluk/grenade mensen neer leg.

Aan de (verhouding tussen de) medals en ribbons is vaak wel te zien of het echt verdacht is of een lucky streak. SPM is ook niet alles maar ik vraag me ook af waar de max zou kunnen liggen, ik denk nu dat het met full pull TDM met een nieuw gekochte account wel mogelijk is om volkomen legit vanaf het begin met de M16a3 ruim boven de 1200 te komen.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
1200 makkelijk inderdaad. Zelfs met wat infantry only rush tussendoor blijf je makkelijk boven de 1200 hangen denk ik.

Toevallig net voor die post mijn eigen stats zitten bekijken, yay over 700 spm :+

http://bf3stats.com/stats_pc/kevzeh/history#spm,kdr,wlr

Mijn YouTube

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Toevallig vandaag paar minuten zelfde server als AWSME-0 en Knijnemans gezeten maar was al end-round en ben zelf niet lang blijven hangen door de hoeveelheid M26 DART users. De reddit post bevestigd voor mij een vermoeden wat ik al een beetje had, dat er veel hackers zijn die 'onopvallend' hacken, onopvallend genoeg om niet 100-1 te spelen in een round maar wel af en toe mij te killen op manieren die mij laten fronsen. Maar deel wel de gedachte van AWSME-0 dat ik soms ook kills maak die mij verrassen. Wel erg jammer dat het hacken/cheaten op zo'n grote schaal plaats vindt.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Of mensen zuigen zo hard maar durven dat niet toe te geven. Dan geven ze liever de tegenstander de schuld. Liever een tegenstander beschuldigen van cheaten en hacken dan zelf toe moeten geven niet goed genoeg te zijn.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:09

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tsurany schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 02:44:
Of mensen zuigen zo hard maar durven dat niet toe te geven. Dan geven ze liever de tegenstander de schuld. Liever een tegenstander beschuldigen van cheaten en hacken dan zelf toe moeten geven niet goed genoeg te zijn.
zekers.
de teambalance werkt vaak ook niet mee. noobs vs pro's is de uitslag altijd vast: pro's winnen
door de noobs kijhard te ownen. en te spawnkillen.
als je net een server joind heb je een grote kans dat een ragequitter is geweest en jou team, en jij op die plaats zit. oftewel, je gaat die ronde verliezen.

heel af en toe sta ik aan de pro kant, en zijn de tegenstanders een stel hersenloze dummy's en dan willen de kills wel komen, helaas wel met zoveel gemak dat er ook geen bal aan is, maar wel goed voor de score 8)

ik word natuurlijk gekilled, de ene keer zeg ik "nice kill". de andere keer ben ik rood van woede.en uit dat in de chat.
maar de ander een cheater noemen, nee dat niet.

ora et labora

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 02:44:
Dcat klopt inderdaad. Tegenwoordig zie ik scores tot 2000pm als legit mogelijk. Het is altijd makkelijk om met een vingertje te wijzen als je het af legt tegen een tegenstander. Van de week wil ik een potje spelen met mijn jongste broertje, join een server, gelijk een kick. Staat er als boodschap bij ons allebei "Kill steak to high. Can't fool us." Op basis van onze hoogste killstreaks(60 en 63) wordt maar de aanname gemaakt dat we hacken.
kevz schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 02:12:
1200 makkelijk inderdaad. Zelfs met wat infantry only rush tussendoor blijf je makkelijk boven de 1200 hangen denk ik.

Toevallig net voor die post mijn eigen stats zitten bekijken, yay over 700 spm :+

http://bf3stats.com/stats_pc/kevzeh/history#spm,kdr,wlr
Met heel TDM en Rush kan je inderdaad een hoge SPM halen.
gemiddeld zit iemand tussen de 300 en 400 voor de mensen die veel conquest spelen.
Zijn maar stats ;) iemand die heel veel in een tank zit heeft ook een veel hogere stats, dan infitry only op grote maps. Who give a shit about stats ;) behalve mensen die denken dat je hacked kijken naar je stats ;)

De community is weer begonnen met een nieuwe actie. Eerst was het Battlefield going black en nu hebben ze een video gemaakt, die ze willen spammen naar dice en alle BF3 spelers.
gaat vooral om de M26 glitch, Suppression, Private battlelog, ECM Jammer en flashlight.
ik denk dat het juist goed is dat ze dit doen, want dice lost niks op ze geven alleen maar aan dat ze er vanaf weten, maar verder doen ze niks. ik denk dat een spamvideo laat zien dat de BF3 spelers er klaar mee zijn.
net zoals Battlefield going black effect had.

[ Voor 29% gewijzigd door Pykow op 05-05-2012 10:23 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:00:
[...]

Haha ja, dank je dank je :P Ik heb die post ook gelezen eerder vanavond en het zette me toch wel even aan het denken. Aan de ene kant was het verhaal wel behoorlijk angstig maar het had ook veel herkenbare verdenkingen die ik tegen spelers heb gehad.

Er zijn ook wel filmpjes van een Russische (naar het schijnt) topclan die naar het lijkt een script gebruiken en met de AEK-full auto rammen zonder recoil en nauwelijks spread. Toch kunnen ze wel meedoen allemaal tournaments, lastig lastig want kan het dan echt? Zovaak gebeurt het wel dat je op een onmogelijke manier wordt doodgemaakt waarna (ik in elk geval) even sceptisch ga kijken. Te makkelijk vergeet ik dan wel weer even dat ik soms ook op onmogelijke manieren door lag/geluk/grenade mensen neer leg.

Aan de (verhouding tussen de) medals en ribbons is vaak wel te zien of het echt verdacht is of een lucky streak. SPM is ook niet alles maar ik vraag me ook af waar de max zou kunnen liggen, ik denk nu dat het met full pull TDM met een nieuw gekochte account wel mogelijk is om volkomen legit vanaf het begin met de M16a3 ruim boven de 1200 te komen.
Tja, bijzonder vervelend als je zulke verdenkingen hebt en ze niet hard kunt maken bij zulke lui. Wat was het vroeger dan toch een stuk makkelijker met duidelijke aimbots en wallhacks... Alhoewel duidelijk?

Toen wij nog in Clanbase speelden met COD4 viel er ook zo'n clan door de mand toen je verplicht X-Ray moest hebben draaien tijdens matches en die random screen shots maakte tijdens je matches. We verloren voordat die tool verplicht was een keer dik van de Phantasmagoria clan en ik werd daar tijdens die war ook soms op de meest onmogelijke manieren verslagen. Een paar maanden later werden er 3 of 4 uit Clanbase gedonderd doordat die screenshots overduidelijk wallhacks aantoonden. Dus ook die lui gebruikten een tool die niet door PB en GCC onderschept werden, en zou het me niets verbazen als sommigen ook nu tools gebruiken die niet gedetecteerd kunnen worden. En als je die tool dan ook nog eens kunt an/uitzetten op de momenten dat jij het wilt, wordt het ook voor een admin een bijna onmogelijke taak om zoiets te herkennen...

Steam || Diablo 3

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-12 14:41
Ik kan weer eens niet inloggen in origin, iemand van jullie t zelfde probleem?

• plob
Er is een onbekende fout opgetreden, probeer het later eens.

Jup, kan ook niet inloggen.

[edit]
Ik kom ook niet op battelog. :+

[ Voor 19% gewijzigd door plob op 05-05-2012 10:47 ]

• Gwar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:43
Hier ook het zelfde kan niet inloggen :(

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Ik ben al ingelogt :)
Waar slaat dit op ? ik wil inloggen en dan vraagt hij om mijn origin id :S
pykow already used WTF !!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:59:
jups hier ook dat mijn! username al is ingenomen.. ja duh.. door mij!
even uitloggen en inloggen deed voor mij de truuk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 11:14 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
NoFearCreations schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:12:
[...]
Dit zet je toch aan het denken, toch zeggen sommige hier dat ze dit makkelijk? op een " legale" manier halen.
Zou willen dat de mensen die dit maken, ook een of ander tooltje konden maken, die alleen maar de info uit de eerste quote laat zien, en alleen door admin gebruikt kan worden op hun eigen server. Zou alle twijfels weghalen als je iemand verdenkt.
Eerste deel is interessant. Tweede deel is bullshit. Mijn SPM is 687 en stijgende. Ik speel alleen maar conquest en mijn SPM komt binnenkort boven de 700 uit.

Ik heb nog nooit een cheat gebruikt en op het moment dat ik die "moet" gaan gebruiken om mee te komen, zoek ik een andere game op. Het plezier en de uitdaging is zo lame.

Ik vergelijk het weleens met vals spelen bij Monopoly ofzo. Ben je met 3 vrienden bezig en dan pak je extra geld uit de kas terwijl niemand het ziet. Jij wint, maar je weet dat het totaal betekenisloos is. De voldoening is compleet weg.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:41
Grappig dat je dat zegt, ik was altijd Koning Valsspeel bij Monopoly (toevallig altijd bank :P ), gelukkig heb ik online die drang nooit gehad.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:36
Pykow schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:59:
Hier ook, steeds als ik een server wil joinen moet ik opnieuw mn gegevens invullen op het inlog scherm van Origin.
Faalt weer lekker...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-12 08:33
Gekke is dat ik op C&C Tiberium Alliances wel kan inloggen met mijn Origin ID.

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Origin kan ik niet inloggen,maar bij battelog wel.....zucht.

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12 08:52
fragcompany schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:19:
Origin kan ik niet inloggen,maar bij battelog wel.....zucht.
Precies hetzelfde probleem, nog nooit eerder last van gehad.
Gebeurt dit vaker?

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
k4kl44s schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Gebeurt dit vaker?
Minsten 1 x in de maand |:(

• AdmiralSnipe
Waarschijnlijk heeft er weer iemand koffie zitten morsen.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:59

DjVe

Hatsaflats!

KAK! Wachtwoord veranderen werkt ook niet.....

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
k4kl44s schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Gebeurt dit vaker?
Geen idee,ook nog nooit eerder gehad.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:46

Metro2002

Memento mori

Ik kan ook niet inloggen bij origin momenteel. Hij controleert wel iets want als ik een verkeerd wachtwoord intik geeft ie dat aan maar zodra je het juiste ww intikt geeft hij alleen maar aan dat er een onbekende fout is opgetreden ;( lekker duidelijk.

• k4kl44s
@Hierboven, shit, ik wilde net ff de examenstress vergeten door een potje Battlefield, krijg je dit...

• AdmiralSnipe
k4kl44s schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:25:
@Hierboven, shit, ik wilde net ff de examenstress vergeten door een potje Battlefield, krijg je dit...
Hee dat is toevallig!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
Zit er nog een beetje volk op TS zo 's avonds door de week of in het weekend?

Onze clan begint een klein beetje BF3-af te zijn, maar ik heb nog wel vaak zin om te knallen en beetje te ouwehoeren op TS.

Zal binnenkort wel wat vaker te vinden zijn op de TS van Tweakers denk ik :)

• OnyxNL
Ah, Origin is vrouwelijk ;)

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

wtf ik kan ook de single player niet starten als origin het niet doet. Leuk als EA de stekker er een keer uittrekt, kan je het hele spel in de prullenbak gooien :r

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:28

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Inloggen werkt hier weer

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• k4kl44s
Bij mij ook!
Mensen die zin hebben om samen te spelen; Mad-Profess0r, of noem een server zonder BTK.

edit: toch niet, zelfde als hieronder...

[ Voor 8% gewijzigd door k4kl44s op 05-05-2012 12:48 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-12 08:33
Hier ook!*

*even afkloppen, straks houdt Origin er meteen weer mee op :p

Shit :'( :
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/E2pOMnn/capture.png

Eindelijk een server gejoined...alles lijkt wel gereset :O

[ Voor 22% gewijzigd door agoNITE op 05-05-2012 12:55 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:41
StealthyPeanut schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:27:
Zit er nog een beetje volk op TS zo 's avonds door de week of in het weekend?

Onze clan begint een klein beetje BF3-af te zijn, maar ik heb nog wel vaak zin om te knallen en beetje te ouwehoeren op TS.

Zal binnenkort wel wat vaker te vinden zijn op de TS van Tweakers denk ik :)
Als je tegen pubers kunt die denken dat heel de wereld tegen hun is (what's new) en de poep- en piesgrappen van een zeker ander individu, het gecommandeer van LeFox, Vlamingen (juk), het gerage van Pykow en mijn godverdomme's als ik weer eens van heel dichtbij heel erg mis schiet dan ben je van harte welkom :P

[ Voor 3% gewijzigd door EvaluationCopy op 05-05-2012 13:02 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 11:03
Pykow schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 08:41:

De community is weer begonnen met een nieuwe actie. Eerst was het Battlefield going black en nu hebben ze een video gemaakt, die ze willen spammen naar dice en alle BF3 spelers.
gaat vooral om de M26 glitch, Suppression, Private battlelog, ECM Jammer en flashlight.
ik denk dat het juist goed is dat ze dit doen, want dice lost niks op ze geven alleen maar aan dat ze er vanaf weten, maar verder doen ze niks. ik denk dat een spamvideo laat zien dat de BF3 spelers er klaar mee zijn.
net zoals Battlefield going black effect had.
Als je dit dan toch wil waarom dan niet de uiterst belabberde hitreg aanpakken? 8)7

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Ik kon weer inloggen maar helaas nu weer niet :/
1 potje co-op geprobeerd maar dat was echt suf. Teammate zit maar een beetje niks te doen , van afstand proberen iets te raken en ik kan al het werk doen :+ dat schiet niet op en uiteindelijk ging hij dood. Lekker dan.
Pagina: 1 ... 188 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.