Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:56:
[...]
Dat is dus aan DICE om te balancen bij de volgende patch. Het slaat nergens op dat je een deel van het spel uit moet schakelen omdat het anders niet fatsoenlijk speelt.
Al lijkt Wake zonder air me wel erg vet trouwens

Lekker met kleine bootjes het land assaulten om vervolgens daar hard te knokken. Zonder dat er een vervelende heli of jet over vliegt en je overhoop schiet.
Natuurlijk slaat het nergens op, maar ik vertrouw DICE niet met betrekking tot balancing, dat is de afgelopen paar patches ook niet goed gegaan.
Adanteh schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:12:
Logisch dat mensen er geld voor gaan vragen. Het is verdomme veel werk om zo'n ding te maken en DICE die verneukt steeds alles met elke update, dus je moet ook support blijven bieden. Een keer wat maken is leuk, elke nieuwe versie weer de bugs eruit halen is niet leuk. Dat geldt ook voor de mensen die servers onderhouden (Dat ben jij Tsurany). Een keer snel een server instellen kunnen wel meer mensen, maar om elke keer weer met alle plugins te klooien na een update vereist wat meer discipline.
Het is vanuit hun perspectief inderdaad logisch. Echter zal het voor de kwaliteit van de servers niet optimaal zijn aangezien management steeds meer geld gaat kosten en voor minder mensen beschikbaar komt.
Anyway, zou het echt niet kunnen werken? Als we bijvoorbeeld Firestorm hebben en de US heeft alle vlaggen. Doe een scramble en een nuke (Baselock komt vooral doordat één team beter samenwerkende spelers heeft). De RU begint op hun spawn en kan meteen alle voertuigen pakken die daar staan en dat zijn er nogal wat. De US is in één keer al zijn voertuigen bij de baselock kwijt en voor voertuigen zullen ze dus van de spawn af moeten komen. Dat zou de Russen genoeg tijd moeten geven om Charlie en Echo te cappen.
Scramble zal helpen ja, maar dat is ongewenst. Ik zou na een scramble direct de server verlaten, ik ga niet op een server spelen waarbij spelers die meehelpen aan een overwinning zo hard gestraft worden. Een nuke is leuk maar de Russen capturen echt niet meteen Charlie en Echo aangezien op die vlaggen gewoon infantry kan spawnen met Soflams en javalins of RPG's om die tanks weg te blazen. Grote kans dat je ook spelers killed die net stealthy bij een vlag aangekomen waren die ze anders konden cappen.
Misschien komt het omdat ik én veel heb gevlogen, maar de laatste tijd vooral infanterie persoon ben samen met een groepje GoTers. Enerzijds heb je de jet, die vooral handig is om tanks en helicopters uit te schakelen. Op een server waar de spawn rate vrij hoog staat (Zoals op server #4, daar gaat het in dit geval om) krijg je eigenlijk niet de tijd om constant met tanks killen bezig te zijn ZONDER dat je steeds de vijandige jets kapot schiet. De makkelijkste manier om dit te bereiken? Ze kapot schieten voordat ze zijn opgestegen. Zorg je dus dat mensen gewoon kunnen opstijgen, dan heb je als jet helemaal niet zoveel extra tijd om tanks kapot te schieten, laat staan infanterie. Nu speel ik de laatste tijd veel als engineer in Caspian Border en daar zie je dat je als infanterie squad helemaal geen last hebt van jets. B t/m E in Caspian Border kun je gewoon steeds overnemen zonder je echt ergens druk over te maken. Als je twee engineers hebt maken die tanks vaak ook geen kans. Dat je als enkele jet het complete spel kan bepalen is dus klinkklare onzin. Als helicopter ben je vaak ook niet bepalend genoeg. Zo zat ik gister het hele potje met HammerNL in een helicopter en wij deden het erg goed. Leuke hoeveelheid kills gemaakt en niet te vaak neer gehaald. Toch werden we dik ingemaakt.
Het is absoluut geen klinklare onzin, als je op Firestorm en Gulf of Oman je voertuigen niet de combat zone in krijgt tel je gewoon niet meer mee. Ook op Caspian Border kan US gewoon z'n voertuigen verliezen voordat ze ook maar in de chaos zijn. Als infantry met engineers kan je het van tanks winnen, echter als je als infantry met engineers tegen zowel tanks als een hele zooi aan infantry moet vechten ga je het niet redden. Een voertuig alleen wint het niet maar vergeet niet dat een leger van infantry tegenover een arsenaal aan voertuigen, helikopters, vliegtuigen en infantry weinig kans maakt.
Ik heb het gevoel dat alle kritiek op jets en helicopters vooral komt van mensen die die dingen nooit gebruiken. Ik ga niet ontkennen dat ze sterk zijn, maar als de vijand gewoon de kans krijgt om op te stijgen bepaal je veel meer het spel dan mensen willen geloven.
Als de vijand de kans krijgt op te stijgen en goede piloten hebben ja. Hebben ze alsnog geen goede piloten kunnen ze opstijgen wat ze willen, ze winnen niet. Je bent dan enorm afhankelijk van twee spelers die goed kunnen vliegen, als de ander echt air dominance heeft win je de grote mappen niet.
[
Voor 77% gewijzigd door
Tsurany op 04-05-2012 16:37
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N