Werkt co-op wel? Potje samen doen in dat geval?Metro2002 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:03:
Ik kon weer inloggen maar helaas nu weer niet
1 potje co-op geprobeerd maar dat was echt suf. Teammate zit maar een beetje niks te doen , van afstand proberen iets te raken en ik kan al het werk doendat schiet niet op en uiteindelijk ging hij dood. Lekker dan.
Man die gast kan saai en arrogant zijn. Als ze willen dat EA naar de video kijkt kunnen ze beter de eerste 3 minuten knippen waar hij voortdurend het zelfde zit te zeggen.Pykow schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 08:41:
[video]
De community is weer begonnen met een nieuwe actie. Eerst was het Battlefield going black en nu hebben ze een video gemaakt, die ze willen spammen naar dice en alle BF3 spelers.
gaat vooral om de M26 glitch, Suppression, Private battlelog, ECM Jammer en flashlight.
ik denk dat het juist goed is dat ze dit doen, want dice lost niks op ze geven alleen maar aan dat ze er vanaf weten, maar verder doen ze niks. ik denk dat een spamvideo laat zien dat de BF3 spelers er klaar mee zijn.
net zoals Battlefield going black effect had.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Origin ervaart nogsteeds problemen, heb m'n password meerdere keren gewijzigd d.m.v. authenticatiecode, dat bleek het probleem niet te zijn. Er zal wel wat mis zijn met de verificatieserver. Op het moment dat ik wel kan inloggen klapt ie eruit zodra ik een multiplayerserver probeer te benaderen.
Hopelijk neemt Steam een keer DICE over.
Verwijderd
LOL, je weet van wie steam is toch?m0nkey schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:24:
Van Valve en het is een heel stuk stabieler dan dat )&*(^(^&&*)^Origin. En nee, ik kan ook niet inloggen. Wel in Steam. Dat kan altijd.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Inderdaad, ik denk echt dat EA een mega grote vergissing heeft gemaakt om Origin te gebruiken.
Dat stuk software is echt een onding, niemand gebruikt het behalve om BF3 te launchen. Nog zoiets, waarom de f*ck heb je een internetverbinding nodig om een singleplayerspel te starten? Da's toch gewoon belachelijk
Dat stuk software is echt een onding, niemand gebruikt het behalve om BF3 te launchen. Nog zoiets, waarom de f*ck heb je een internetverbinding nodig om een singleplayerspel te starten? Da's toch gewoon belachelijk
Android developer & dürüm-liefhebber
Het werkt hier weer, reboot en kon inloggen. Na 3x aanmelden bij een server kwam ik er in.
Never problemen gehad met Steam/Valve i.t.t. Origin en EA.
Dat is dus waarom ik nooit op de GoT TS kom. Elke keer als ik het probeer dan valt er binnen 5 seconden een scheldkanonnade, gerage, zeer puberale grappen die gewoon niet meer leuk zijn of gewoon elkaar echt zwaar beledigen...EvaluationCopy schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:01:
[...]
Als je tegen pubers kunt die denken dat heel de wereld tegen hun is (what's new) en de poep- en piesgrappen van een zeker ander individu, het gecommandeer van LeFox, Vlamingen (juk), het gerage van Pykow en mijn godverdomme's als ik weer eens van heel dichtbij heel erg mis schiet dan ben je van harte welkom
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha, ik sla teamspeak standaard over, er gaat niks boven een potje ongedwongen relaxt knallen..DanielWW2 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Dat is dus waarom ik nooit op de GoT TS kom. Elke keer als ik het probeer dan valt er binnen 5 seconden een scheldkanonnade, gerage, zeer puberale grappen die gewoon niet meer leuk zijn of gewoon elkaar echt zwaar beledigen...
Gisteravond ook weer genoten op de TerraNova server ofzo.. Was erg lachen met die Engelsen, paar leuke potten CQ en Rush 64 gehad..
Gewoon lekker pompen, relaxte mensen, goede squads, lekker samenwerken. BF3 is de enige game die ik speel, en daarom vind ik het zo tof plus dat het er natuurlijk ongelooflijk mindblowing vet uitziet..
Echt serieus FUCK EA het duurt fucking 10 minuten om hun website te laden. EA please vervang jullie servers

Ik log in op Battlelog en kennelijk kan ik niet inloggen omdat ik al ingelogd ben.
Logisch EA/DICE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik kreeg dit dus net ook, dacht eerst dat mijn account gehacked was lol.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik log in op Battlelog en kennelijk kan ik niet inloggen omdat ik al ingelogd ben.
Logisch EA/DICE.
Bij mij komt 'ie met een aantal voorstellen (soldiers van andere spellen ook), maar ook een random:
901cd50b.8709 ("." not allowed in Origin ID)
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ha eindelijks heb ik battlefield 3 kunnen activeren het duurde 15 minuten maar het is gelukt
De oplossing is tenminste simpel, gewoon opnieuw inloggen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Ik kreeg dit dus net ook, dacht eerst dat mijn account gehacked was lol.
DICE is dus weer aan het kloten geslagen en aangezien het zaterdag is zal het wel weer even duren voordat alles werkt.CodeCaster schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:23:
Bij mij komt 'ie met een aantal voorstellen (soldiers van andere spellen ook), maar ook een random:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-05-2012 14:25 ]
Was niet zo serieus, ik vind het wel meevallen. Dat weegt niet op tegen de leuke squad-play die er ook altijd wel te vinden is. Bovendien heeft TS een MUTE knop he voor echt vervelende personen.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Dat is dus waarom ik nooit op de GoT TS kom. Elke keer als ik het probeer dan valt er binnen 5 seconden een scheldkanonnade, gerage, zeer puberale grappen die gewoon niet meer leuk zijn of gewoon elkaar echt zwaar beledigen...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb het dus allemaal al meegemaakt in 3 keer dat ik op TS ben gekomen...EvaluationCopy schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:27:
[...]
Was niet zo serieus, ik vind het wel meevallen. Dat weegt niet op tegen de leuke squad-play die er ook altijd wel te vinden is. Bovendien heeft TS een MUTE knop he voor echt vervelende personen.
Als ik daar kom dan mute ik meteen iedereen.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-05-2012 14:29 ]
Voor mij is alleen knallen geen optie. Ik mis het TS gebeuren echt als ik in me eentje zit. Ook al is het schelden of afzeiken ofzo. Als ik het echt te erg vind dan mute ik gewoon degene tijdelijk. Of permanent
.
Iemand nog zin om te knallen trouwens zo?
Iemand nog zin om te knallen trouwens zo?
Over een half uurtje of zo, eerst even ontbijt scoren.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Die k*t Origin kapt er nog steeds randomly mee!
**** stond 3e in queue en net 10 seconden voordat de ronde afgelopen is kom ik in het verliezende team!!
**** stond 3e in queue en net 10 seconden voordat de ronde afgelopen is kom ik in het verliezende team!!
[ Voor 53% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-05-2012 15:55 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
In het begin was steam ook niet het meest stabiele platform, de problemen waar origin nu ook tegenaan loopt. Alleen is het wat onhandig in elkaar gezet. 2x inloggen om bf3 te spelen.
Waar is origin dan voor bedoeld? Eigenlijk alleen om bf3 te installeren en patches te downloaden. Ik zie geen andere reden om het te gebruiken.
Waar is origin dan voor bedoeld? Eigenlijk alleen om bf3 te installeren en patches te downloaden. Ik zie geen andere reden om het te gebruiken.
huilie huilieDanielWW2 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:41:
[...]
gezellig man je kunt toch wel tegen een grapje vermaak me elke avond prima op gotbf3 TS
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Nou bij mij werkt alles nu wel. Ik heb gewoon belachelijk veel "geluk" met origin aangezien ik vrijwel nooit gedoe heb met het kloteprograma dat het helemaal niet werkt. Ik daarin tegen krijg dankzij het Battlelog/origin boot up systeem vrijwel elke keer een BF3 crash als ik begin met spelen. Dan moet ik dus zowel mijn browser als Origin afsluiten waarna het de tweede keer wel werkt.
En dan ook nog deze rare game die eigenlijk nergens over ging. Maar wel mooi 4 MCOMS gemolled.
http://battlelog.battlefi...how/30977959/1/184991456/
En dan ook nog deze rare game die eigenlijk nergens over ging. Maar wel mooi 4 MCOMS gemolled.
Klinkt goed. Zal waarschijnlijk morgen en anders een paar keer ´s avonds langskomenbeuker19 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:23:
[...]
huilie huilie
gezellig man je kunt toch wel tegen een grapje vermaak me elke avond prima op gotbf3 TS
Om beuker te kunnen verstaan moet je wel een beetje in accenten thuis zijn. In het begin dacht ik heel de tijd dat hij het had had over koemelktechnieken, kleisoorten, merken Combines, tractorpulling en Jovink en de Voederbietels maar hij blijkt dus wel degelijk over Battlefield te lullen. Het went.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
lolEvaluationCopy schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:20:
Om beuker te kunnen verstaan moet je wel een beetje in accenten thuis zijn. In het begin dacht ik heel de tijd dat hij het had had over koemelktechnieken, kleisoorten, merken Combines, tractorpulling en Jovink en de Voederbietels maar hij blijkt dus wel degelijk over Battlefield te lullen. Het went.
Die chopper pilot was wel mooi die minsten 2 keer een volle chopper liet crashen[b][message=38169634,noline]
En dan ook nog deze rare game die eigenlijk nergens over ging. Maar wel mooi 4 MCOMS gemolled.![]()
Snif sorry dat ik je wegjaagDanielWW2 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:41:
[...]
het is altijd gezellig op de teamspeak server.
mensen komen er niet alleen om te gamen, maar ook om wat gesprekken te voeren zoals over de Samsung galaxy 3 etc.
Er bestaat trouwens ook een mute knopje als je het even zat bent
want als de got server lekker vol zit met gotters dan is het altijd gezellig op teamspeak en wordt er ook goed gecommuniceert zelfs mij hoor je dan niet rage als we als een team samenspelen en is dat niet wat we allemaal willen hebben ?, samenspelen met andere spelers die de game begrijpen en we zien ook regelmatig nieuwe mensen komen die na een tijdje stukke beter gaan spelen door tips en hints die wij elkaar geven. Iedereen kan van elkaar leren
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het is een middel om piraterij tegen te gaan of het een suk moeilijker te maken.Mavamaarten schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:36:
Inderdaad, ik denk echt dat EA een mega grote vergissing heeft gemaakt om Origin te gebruiken.
Elke keer als origin problemen heeft vind ik dat ze het best wel snel oplossen.
Dat is Steam ook. Steam is in feite ook een DRM client alleen geeft steam nog voordelen voor de gebruiker.NLsandman schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:08:
[...]
Het is een middel om piraterij tegen te gaan of het een suk moeilijker te maken.
Origin schend alleen je privacy en is tot last van vele. Het gaat EA puur om de extra inkomsten die ze binnenhalen doordat ze het platform direct beheersen. Dat gamers Origin nou haten maakt ze niks uit.
Hoe hersenloos kunnen mensen zijn?
Ik speel een potje TDM in Noshahr Canals. Loop daar tussen de containers ligt er een gast met met M249 te campen in een hoekje die killed mij. Dus ik kom terug en schiet hem dood met mijn SVD volgende keer dat ik het hoekje omloop even kijken ligt hij weer ik kill hem weer. Dat ging door en ondanks dat hij me 4 keer wist te killen kilde ik hem 24 keer op de zelfde plek. oftewel eindresultaat 24-4
Hebben die mensen niet zoiets van Goh laat ik ergens anders gaan liggen want die gast met die SVD killed mij heel de tijd op deze plek?
Ik speel een potje TDM in Noshahr Canals. Loop daar tussen de containers ligt er een gast met met M249 te campen in een hoekje die killed mij. Dus ik kom terug en schiet hem dood met mijn SVD volgende keer dat ik het hoekje omloop even kijken ligt hij weer ik kill hem weer. Dat ging door en ondanks dat hij me 4 keer wist te killen kilde ik hem 24 keer op de zelfde plek. oftewel eindresultaat 24-4
Hebben die mensen niet zoiets van Goh laat ik ergens anders gaan liggen want die gast met die SVD killed mij heel de tijd op deze plek?
Nickname KasPlantje.
Is er al iets bekend over hoe Close Quarters gebalanced gaat worden? Na 2142 is er eigenlijk geen beta fase geweest voor maps maar dit is toch wel handig als je wat van je community laat spelen worden de wapens een stuk beter gefixed. Daarbij komt natuurlijk ook dat we dan niet tot de volgende dlc hoeven te wachten mocht er weer een wapen overpowerd zijn... Ik hoop echt dat het door de community getest gaat worden want Dice heeft toch wel echt bewezen dat ze daar niet meer echt tot instaat toe zijn.
Veder hoop ik dat ze een keer Origin en hun online servers gaan aanpakken, mensen met mass effect 3 hadden gister het probleem dat ze opeens een nieuwe key code moesten invoeren om weer te kunnen spelen omdat hun eigen 'verlopen was". En vandaag het gezeik dat je naam opeens bezet is echt wat een onzin. Ik heb zelf dat de ea servers denken dat ik uit Rusland kom... Zodra ik inlog op de site krijg ik alles is het Russisch, origin staat standaard in het Russisch en ik krijg het gewoon niet weg... heb nog nooit een Russische key gekocht...
Veder hoop ik dat ze een keer Origin en hun online servers gaan aanpakken, mensen met mass effect 3 hadden gister het probleem dat ze opeens een nieuwe key code moesten invoeren om weer te kunnen spelen omdat hun eigen 'verlopen was". En vandaag het gezeik dat je naam opeens bezet is echt wat een onzin. Ik heb zelf dat de ea servers denken dat ik uit Rusland kom... Zodra ik inlog op de site krijg ik alles is het Russisch, origin staat standaard in het Russisch en ik krijg het gewoon niet weg... heb nog nooit een Russische key gekocht...
Steam is een veel betere platform, waarbij je ook DLC kunt kopen met iDeal ( bij fifa moet je fifa points kopen via origin wat niet met iDeal werkt. dus DLC's of uitbreidingen zijn niet te koop)NLsandman schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:08:
[...]
Het is een middel om piraterij tegen te gaan of het een suk moeilijker te maken.
Verder heeft steam veel meer te bieden dan Origin. omdat steam een algemene platform is gemaakt door Valve. maar bijna alle games zijn te koop via de steamstore en bij origin heb je alleen EA games !!
Daarnaast heb je bij steam ook F2P games en heel wat aktie die het aantrekkelijk maakt om games te kopen.
Origin gaat slecht om met je privacy, heeft meestal problemen met inloggen of dat ze het wachtwoord kwijtraken.
Het komt ook gewoon door het bedrijf dat erachter zit. Valve luisterd gewoon naar zijn gamers !!!
Team fortress 2 had jaren lang een closed beta versie om wapens en maps te testen.
Later zijn deze public beta's geworden waar iedereen zijn mening kan posten.
dat ze met hoedjes kwamen was natuurlijk om geld te verdienen, maar ze bleven luisteren naar de gamers.
Als er 1 wapen overpowerd was geworden door een slechte beta test, dan was het na MAXIMAAL 3 dagen opgelost en kon je weer verder. Zelfs bij CS:S hebben ze opeens een Beta versie gemaakt omdat ze veel gingen aanpassen.
Valve luisterd naar zijn gamers en helpt ook mensen wanneer je problemen hebt met het aanschaffen van een game. zo had ik MW3 gekregen en kreeg ik een duitse versie van CoD4 erbij. na 1 mailtje en 4 dagen later kreeg ik keurig een engelse versie in mijn lijst en kon ik mijn duitse versie door ruilen tegen andere games.
EA wil alleen maar geld verdienen en DICE luisterd gewoon niet naar de gamers. het kan toch niet zo zijn dat ze al 2 maanden de m26 glitch erin laten zitten
EA heeft niets voor niets de prijs gewonnen als slechtste game bedrijf.
Kerel, je speelt TDM, dat word alleen door hersenlozen gespeeld.GvanGiessen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:35:
Hoe hersenloos kunnen mensen zijn?
Verwijderd
Ben deze game echt zat aan het worden niks anders als problemen.
Nu krijg ik deze melding:
You were disconnected from EA Online (1)
Kan gewoon met geen mogelijkheid meer spelen.
Nu krijg ik deze melding:
You were disconnected from EA Online (1)
Kan gewoon met geen mogelijkheid meer spelen.
Ik heb 1 keer gezeik met Valve gehad vanwege een ban door dat verschrikkelijk slechte stuk prutssoftware genaamd VAC. Door de uitermate irritante houding van Valve, die in de veronderstelling zijn dat hun software nooit een fout kan maken, terwijl zelfs virusscanners van gerenommeerde ondernemingen wel eens een false positive genereren.Pykow schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:04:
[...]
Steam is een veel betere platform, waarbij je ook DLC kunt kopen met iDeal ( bij fifa moet je fifa points kopen via origin wat niet met iDeal werkt. dus DLC's of uitbreidingen zijn niet te koop)
Verder heeft steam veel meer te bieden dan Origin. omdat steam een algemene platform is gemaakt door Valve. maar bijna alle games zijn te koop via de steamstore en bij origin heb je alleen EA games !!
Daarnaast heb je bij steam ook F2P games en heel wat aktie die het aantrekkelijk maakt om games te kopen.
Origin gaat slecht om met je privacy, heeft meestal problemen met inloggen of dat ze het wachtwoord kwijtraken.
Het komt ook gewoon door het bedrijf dat erachter zit. Valve luisterd gewoon naar zijn gamers !!!
Team fortress 2 had jaren lang een closed beta versie om wapens en maps te testen.
Later zijn deze public beta's geworden waar iedereen zijn mening kan posten.
dat ze met hoedjes kwamen was natuurlijk om geld te verdienen, maar ze bleven luisteren naar de gamers.
Als er 1 wapen overpowerd was geworden door een slechte beta test, dan was het na MAXIMAAL 3 dagen opgelost en kon je weer verder. Zelfs bij CS:S hebben ze opeens een Beta versie gemaakt omdat ze veel gingen aanpassen.
Valve luisterd naar zijn gamers en helpt ook mensen wanneer je problemen hebt met het aanschaffen van een game. zo had ik MW3 gekregen en kreeg ik een duitse versie van CoD4 erbij. na 1 mailtje en 4 dagen later kreeg ik keurig een engelse versie in mijn lijst en kon ik mijn duitse versie door ruilen tegen andere games.
EA wil alleen maar geld verdienen en DICE luisterd gewoon niet naar de gamers. het kan toch niet zo zijn dat ze al 2 maanden de m26 glitch erin laten zitten
EA heeft niets voor niets de prijs gewonnen als slechtste game bedrijf.
Daarbij was Steam ten tijde van MW2 uiterst onstabiel, de Steam Cloud lag er bij tijd en wijle dagelijks een half uur tot enkele uren uit waardoor MW2 niet speelbaar was. Erger dan ik tot dusver ben tegengekomen bij Origin, dat een stuk nieuwer is dan Steam destijds.
Niks dan lof over de betaalmogelijkheden, die zijn gewoon fantastisch en Steam heeft soms zeer aantrekkelijke aanbiedingen, maar zaligmakend is het niet.
LoL, net een random dude betrapt op hacken, en laten bannen van een server.
---RAWE CEEK!!!---
What the f*ck man, op sommige servers zijn admins echt de dikste mongolen ooit.
Op Strike@Karkand zit er een heel groepje mongols iedereen die spawnt in de base te killen. Ik zeg dat in de chat, ik doe votekick, niks gebeurt er. Dan komt de admin en kickt mij "stop whining"... WTF
!
Die fucking schijtkinderen zitten te de hele tijd te baserapen (en dat staat in de rules dat dat niet mag) en dan gaan ze mij kicken omdat ik "whine" omdat ik niet eens in een voertuig kan stappen?
Op Strike@Karkand zit er een heel groepje mongols iedereen die spawnt in de base te killen. Ik zeg dat in de chat, ik doe votekick, niks gebeurt er. Dan komt de admin en kickt mij "stop whining"... WTF
Die fucking schijtkinderen zitten te de hele tijd te baserapen (en dat staat in de rules dat dat niet mag) en dan gaan ze mij kicken omdat ik "whine" omdat ik niet eens in een voertuig kan stappen?
Waat zonet mn eerste karkand TDM ronde.
Heb daar ook veel last van gehad.Mavamaarten schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:08:
Op Strike@Karkand zit er een heel groepje mongols iedereen die spawnt in de base te killen. Ik zeg dat in de chat, ik doe votekick, niks gebeurt er. Dan komt de admin en kickt mij "stop whining"... WTF!
Die fucking schijtkinderen zitten te de hele tijd te baserapen (en dat staat in de rules dat dat niet mag) en dan gaan ze mij kicken omdat ik "whine" omdat ik niet eens in een voertuig kan stappen?![]()
Mijn tip: Word bevriend met de admin en ga op die servers spelen, scheelt echt veel gezeur. En is veel leuker.
Mijn tip: mijden die zooi!plob schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:23:
[...]
Heb daar ook veel last van gehad.
Mijn tip: Word bevriend met de admin en ga op die servers spelen, scheelt echt veel gezeur. En is veel leuker.
Ik ben vanmiddag nog gebanned vanwege vermeend "cheaten". Ik stond 40/10 oid, dus nog niet eens zo erg overpowered. 1 kereltje typete cheater in de chat en binnen 3 seconden had ik een ban aan mijn broek. Verhaal halen op de teamspeak mocht ook niet baten. Blijkbaar vonden deze Duitsers zichzelf te goed om mij te woord te staan. Jammer.
Ik had vandaag een cheater die geen damage van kogels nam. Hij had een normale K/D maar ik stond point blank, in zijn rug te schieten. Had denk iets van 15 à 20 kogels erin geknalt. Geen hitmarkers... Jammer genoeg niet goed kunnen opnemen om het te bewijzen.
Heb dat eerder gehad, is (ook) een bekende bug.LongBowNL schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:42:
Ik had vandaag een cheater die geen damage van kogels nam. Hij had een normale K/D maar ik stond point blank, in zijn rug te schieten. Had denk iets van 15 à 20 kogels erin geknalt. Geen hitmarkers... Jammer genoeg niet goed kunnen opnemen om het te bewijzen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Moet je me maar niet joinen je weet dat je dood gaatAdmiralSnipe schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:47:
Die k*t Origin kapt er nog steeds randomly mee!
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
N
God mode bestaat niet in multi player (shooters). Vroeger waren er spelen waarbij dat wel kon omdat je clientside health waardes kon aanpassen. Tegenwoordig kunnen alleen servers dit globaal instellen. Als iemand onsterfelijk is dan maakt de server een fout.LongBowNL schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:42:
Had net een gast van het andere team die een van onze su-35's had gejat waardoor hij ook onsterfelijk werd, hoe ik ook op em in maaide met de gatling gun van mijn jet. Hij deed niet eens de moeite om ontwijkende manouvres te makenreemprive schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:14:
N
[...]
God mode bestaat niet in multi player (shooters). Vroeger waren er spelen waarbij dat wel kon omdat je clientside health waardes kon aanpassen. Tegenwoordig kunnen alleen servers dit globaal instellen. Als iemand onsterfelijk is dan maakt de server een fout.
Ronde erna was wel lekker(Kadavertje): http://battlelog.battlefi...how/31065742/1/356429284/
[ Voor 8% gewijzigd door Terrz op 06-05-2012 11:03 ]
je hebt tegenwoordig trouwens spawn-protectieTsurany schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:48:
[...]
Heb dat eerder gehad, is (ook) een bekende bug.
Woah, kom hier overduidelijk een hacker tegen op Karkand TDM.
Loopt een enemy rond met MP7 en ik wordt steeds door 1 kogel gekilled,zelf van een afstand!
~edit: aan zijn battlelog profiel te zien houdt hij zijn accuracy laag, die staat namelijk op 9,9%.
Loopt een enemy rond met MP7 en ik wordt steeds door 1 kogel gekilled,zelf van een afstand!
~edit: aan zijn battlelog profiel te zien houdt hij zijn accuracy laag, die staat namelijk op 9,9%.
[ Voor 25% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-05-2012 12:25 ]
Verwijderd
Serieus...? Oeps! Dan heb ik iemand onterecht van een server gevote-banned
Vervelende bug, hoop dat ik 'm niet krijg, want iedereen denkt gelijk dat je een hacker bent.
Zit er bij Dice game ingebouwd vanaf BC2. Ze noemen het clientside hitregistrationreemprive schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:14:
N
[...]
God mode bestaat niet in multi player (shooters). Vroeger waren er spelen waarbij dat wel kon omdat je clientside health waardes kon aanpassen. Tegenwoordig kunnen alleen servers dit globaal instellen. Als iemand onsterfelijk is dan maakt de server een fout.
Kerel, wat een hersenloze opmerkingunfor schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:16:
[...]
Kerel, je speelt TDM, dat word alleen door hersenlozen gespeeld.
Verwijderd
Hersenloosception!
Maar ergens is het wel waar hoor: je komt dat soort campers vaker tegen op S-/TDM dan bijv. CQ. Of ik kom ze bij dat laatste minder vaak tegen, dat kan natuurlijk ook.
Dat is toch juist leuk, je weet ze altijd te vinden want ze liggen altijd in hetzelfde hoekje.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:25:
[...]
Hersenloosception!
Maar ergens is het wel waar hoor: je komt dat soort campers vaker tegen op S-/TDM dan bijv. CQ. Of ik kom ze bij dat laatste minder vaak tegen, dat kan natuurlijk ook.
Verwijderd
Ja, totdat die mensen bij jou in de squad (SDM) zitten... Heb er al een keer over geraged hier, maar dan ben je gewoon screwed; ik ben iig niet zo goed dat ik in m'n eentje van een hele squad kan winnen (maar dan wel 1e of 2e op de server zijn). Moet gewoon nog steeds wins voor die stomme assignment
Klopt ik speel TDM gewoon als potjes lekker tussendoor en voor het ranken van mijn semi sniper rifles waarmee ik per stuk meer dan 700 kills wil maken.AdmiralSnipe schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Dat is toch juist leuk, je weet ze altijd te vinden want ze liggen altijd in hetzelfde hoekje.
Over die gast hij was vandaag weer op de server maar nu had die naar 10 keer afgeschoten te worden toch maar besloten om in mijn squad te komen zitten. Daar ben was ik dus mooi klaar mee. Geen bijna gratis kills meer
Nickname KasPlantje.
god mode is niet veranderd hoor en is nog steeds aanwezig in de games van valvereemprive schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:14:
N
[...]
http://www.wegame.com/watch/Pykow_old_montage/ hoezo God mode ?
eerste deel was left4 dead op een private server met god mode aan xD (sv_cheats)
en oude gameplay beelden van TF2 nog voor de hoedjes
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 06-05-2012 15:07 ]
Verwijderd
Ik woon in Belgie en alles staat default in het Frans, en ik kan niet eens Fransbloodlynx schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:37:
uit Rusland kom... Zodra ik inlog op de site krijg ik alles is het Russisch, origin staat standaard in het Russisch en ik krijg het gewoon niet weg... heb nog nooit een Russische key gekocht...
Half Life 2 engine, daar noem je ook wel watPykow schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:02:
[...]
god mode is niet veranderd hoor en is nog steeds aanwezig in de games van valve
http://www.wegame.com/watch/Pykow_old_montage/ hoezo God mode ?
eerste deel was left4 dead op een private server met god mode aan xD (sv_cheats)
en oude gameplay beelden van TF2 nog voor de hoedjes
Huh? Dus het is bullshit omdat jij boven de 700 zit? Er staat nergens dat alle spelers met een SPM boven de 700 hackers zijn hoor. Er staat alleen dat er een grote kans is... Niet zo zwart/wit doen jij.StealthyPeanut schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:36:
[...]
Eerste deel is interessant. Tweede deel is bullshit. Mijn SPM is 687 en stijgende. Ik speel alleen maar conquest en mijn SPM komt binnenkort boven de 700 uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 06-05-2012 16:28 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
SPM zegt toch ook helemaal niks jongens xD
je kan iemand pas een hacker noemen als je het zelf hebt meegemaakt.
ga Conquest Metro spelen en je SPM stijgt echt snel.
ik ben nu van plan om lekker te gaan levelen tot 21 of zo en dat gaat echt wel snel op een metro server
64 man metro is hersenloos schieten en als ik dat paar matches ga doen om een hoge level te halen of om wapens vrij te spelen is dat leuk om te doen, na paar potjes heb je het toch wel weer gehad
beetje recon class spelen met tugs
http://battlelog.battlefi...how/30974307/1/172685289/
krijg je 30 punten per motion kill
+ ik doe het ook voor de spawn beacon award
zit ik nu op de helft en op metro spawnen mensen meer dan in andere maps
je kan iemand pas een hacker noemen als je het zelf hebt meegemaakt.
ga Conquest Metro spelen en je SPM stijgt echt snel.
ik ben nu van plan om lekker te gaan levelen tot 21 of zo en dat gaat echt wel snel op een metro server
64 man metro is hersenloos schieten en als ik dat paar matches ga doen om een hoge level te halen of om wapens vrij te spelen is dat leuk om te doen, na paar potjes heb je het toch wel weer gehad
beetje recon class spelen met tugs
krijg je 30 punten per motion kill
+ ik doe het ook voor de spawn beacon award
[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 06-05-2012 17:31 ]
Weet iemand waarom bf3 stottert zodra de fps een klein beetje onder de 60 komt? Als ik het spel op 50 fps lock loopt het spel heel zwaar. Crysis 2 heb ik ook gelockt op 50 fps en die loopt wel heel soepel.
Verwijderd
Ik zat op een server waarvan de admin enkel in de jet zat op Firestorm en die iedereen kickte die hem achtervolgde voorbij de berg en hem neerhaalde.Mavamaarten schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:08:
Op Strike@Karkand zit er een heel groepje mongols iedereen die spawnt in de base te killen. Ik zeg dat in de chat, ik doe votekick, niks gebeurt er. Dan komt de admin en kickt mij "stop whining"... WTF!
Die fucking schijtkinderen zitten te de hele tijd te baserapen (en dat staat in de rules dat dat niet mag) en dan gaan ze mij kicken omdat ik "whine" omdat ik niet eens in een voertuig kan stappen?![]()
Dan was het opeens base-attack of iets dergelijks, waar een aanval op een basis nooit sprake van kan zijn.
Joinde je weer om je beklag te doen of haalde je hem wéér neer, dan werd je geband. Triest.
Het kan nog een stuk erger allemaal.
Verwijderd
De meeste hackers laten niet zien dat ze hacken, zodat de vermoedens laag blijven.AdmiralSnipe schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:24:
Woah, kom hier overduidelijk een hacker tegen op Karkand TDM.
Zie deze post van een hacker zelf: http://www.reddit.com/r/b...some_information_for_the/
Als het een beetje waar is wat hij zegt, dan is het hacker-probleem zéér groot.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 17:54 ]
Ja idd, vaak geeft hun battlelog profiel een middelmatige of slechte speler weer.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:53:
[...]
De meeste hackers laten niet zien dat ze hacken, zodat de vermoedens laag blijven.
Zie deze post van een hacker zelf: http://www.reddit.com/r/b...some_information_for_the/
Deze gozer had ook een k/d van rond de 1.3 en een SPM van rond de 300.
Vraag me echt af wat nou de lol is van hacken in zo'n game.
Betaal je 50 dollar voor een game en ga je vervolgens een beetje anderen irriteren met hacks waar je ook nog iets van 60 dollar voor neer moet tellen, nou leuk hoor...
Lol jij reposterVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:53:
[...]
De meeste hackers laten niet zien dat ze hacken, zodat de vermoedens laag blijven.
Mag ik vragen waarom je, in hemelsnaam, je fps zou willen locken op 50 fps? Of speel je nog op een 50 hz monitor?arjankol schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:47:
Weet iemand waarom bf3 stottert zodra de fps een klein beetje onder de 60 komt? Als ik het spel op 50 fps lock loopt het spel heel zwaar. Crysis 2 heb ik ook gelockt op 50 fps en die loopt wel heel soepel.
Mja, ik heb die post nog eens doorgelezen en het zijn vooral de rare cheat mogelijkheden die me opvallen, zoals spawnen in vijandelijke base etc. Dit lijken me zaken die wel op te lossen zijn door DICE in de, waarschijnlijk verre, toekomst. Ook het verhaal met speciale JAVA applets die direct in het geheugen geladen wordt en wat niet te traceren zou zijn vind ik maar vaag maar ik ben dan ook geen programmeur expert.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:53:
[...]
Ach, zolang men voor dergelijke cheats moet betalen hoop ik maar dat het % spelers wat hier geld voor overheeft wel redelijk laag is. Het is voor mij in elk geval nog geen dealbreaker, zo heel veel overduidelijke cheaters heb ik nog niet gezien in 300 uur. Er zijn natuurlijk een paar gevallen die ik nog niet helemaal vertrouw maar wie tegelijkertijd ook gewoon echt heel goed kunnen zijn.
De echt goede spelers herken je overigens sneller aan de looproutes, hoe/waar ze uit dekking komen in een direct vuurgevecht en de asynchrone timing van rush/camp dan aan de aiming skills. Iemand die dat allemaal belabberd doet maar wel iets te strakke aim heeft, is snel verdacht.
Omdat mijn fps soms dropt naar b.v. 55 en dan merk je dat het minder soepel loopt. Ik wil de fps graag cappen op 50, omdat hij bijna nooit onder de 50 komt. Bij crysis 2 werkt dit prima, maar bij bf3 gaat alles stotteren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:05:
[...]
Mag ik vragen waarom je, in hemelsnaam, je fps zou willen locken op 50 fps? Of speel je nog op een 50 hz monitor?
Verdacht zijn is niet zo'n ramp, maar de hoeveelheid keren dat ik gekicked of gebanned ben vanwege vermeend cheaten begint een beetje de pan uit te rijzen. Ik kom regelmatig servers tegen waar ik al een ban heb lopen en dan dus ergens anders naar toe moet. En alleen omdat ik bovengemiddeld goed ben in het spelletje (lees: actief rondrennen, beetje tactisch inzicht en al een kleine 15 jaar ervaring met hand-oog-muis coordinatie).A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:05:
Mja, ik heb die post nog eens doorgelezen en het zijn vooral de rare cheat mogelijkheden die me opvallen, zoals spawnen in vijandelijke base etc. Dit lijken me zaken die wel op te lossen zijn door DICE in de, waarschijnlijk verre, toekomst. Ook het verhaal met speciale JAVA applets die direct in het geheugen geladen wordt en wat niet te traceren zou zijn vind ik maar vaag maar ik ben dan ook geen programmeur expert.
Ach, zolang men voor dergelijke cheats moet betalen hoop ik maar dat het % spelers wat hier geld voor overheeft wel redelijk laag is. Het is voor mij in elk geval nog geen dealbreaker, zo heel veel overduidelijke cheaters heb ik nog niet gezien in 300 uur. Er zijn natuurlijk een paar gevallen die ik nog niet helemaal vertrouw maar wie tegelijkertijd ook gewoon echt heel goed kunnen zijn.
De echt goede spelers herken je overigens sneller aan de looproutes, hoe/waar ze uit dekking komen in een direct vuurgevecht en de asynchrone timing van rush/camp dan aan de aiming skills. Iemand die dat allemaal belabberd doet maar wel iets te strakke aim heeft, is snel verdacht.
Maar je hebt gelijk dat er cheatende kereltjes rondlopen die de boel zo goed afgesteld hebben dat ze nagenoeg ontraceerbaar zijn. K/D is dan niet bruikbaar (en vrij zelden bruikbaar imho. Regelmatig een K/D >10 dus als dat een criteria is zou ik nergens meer mogen komen) en automatisch 100% headshot ook niet. En dan heb ik het alleen nog maar over de aimbots. Simpele wallhack of radarhack is voldoende om niet op te vallen tussen de rest (kan lucky kill zijn als je de hoek om komt zetten). Een lastig verhaal, dus misschien is het voor DICE een idee om het budget voor anti-cheat eens te verdubbelen...
Dit is al zo lang bekent, snap niet waarom dit nieuws is voor sommige mensen. Juist het doel van betaalde cheats is om zo pro mogelijk eruit te zien zonder dat het 'fishy' word.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:53:
[...]
Point taken. Was een beetje in een slechte mood gisterenMakkelijk schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:22:
[...]
Huh? Dus het is bullshit omdat jij boven de 700 zit? Er staat nergens dat alle spelers met een SPM boven de 700 hackers zijn hoor. Er staat alleen dat er een grote kans is... Niet zo zwart/wit doen jij.
Hopelijk is hier door DICE iets aan te doen. Als het echt zo simpel is als in dat artikel wordt beweerd.... damn
Onterecht gekicked/gebanned worden heb ik gelukkig nog niet heel vaak gehad, hackusations komen wel regelmatig voorbij maar dat zijn meestal de boys die zo onvoorstelbaar slecht spelen. Ik snap heel goed dat heel veel mensen casual spelen en niet de tijd of zin hebben om echt te investeren in BF3. Maar hoeveel mensen er nog zijn die constant op dezelfde plek gaan/blijven zitten of compleet niet naar de minimap/kill-feed kijken, blijft me verbazen. Als je achter een groepje komt en je kan ze 1 voor 1 neerschieten, reloaden en de laatste pakken zonder dat ze omkijken of opmerken dat 4 vriendjes achter ze al neergaan, tsja, dan verdien je het ook...M2M schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:17:
[...]
Verdacht zijn is niet zo'n ramp, maar de hoeveelheid keren dat ik gekicked of gebanned ben vanwege vermeend cheaten begint een beetje de pan uit te rijzen. Ik kom regelmatig servers tegen waar ik al een ban heb lopen en dan dus ergens anders naar toe moet. En alleen omdat ik bovengemiddeld goed ben in het spelletje (lees: actief rondrennen, beetje tactisch inzicht en al een kleine 15 jaar ervaring met hand-oog-muis coordinatie).
Maar je hebt gelijk dat er cheatende kereltjes rondlopen die de boel zo goed afgesteld hebben dat ze nagenoeg ontraceerbaar zijn. K/D is dan niet bruikbaar (en vrij zelden bruikbaar imho. Regelmatig een K/D >10 dus als dat een criteria is zou ik nergens meer mogen komen) en automatisch 100% headshot ook niet. En dan heb ik het alleen nog maar over de aimbots. Simpele wallhack of radarhack is voldoende om niet op te vallen tussen de rest (kan lucky kill zijn als je de hoek om komt zetten). Een lastig verhaal, dus misschien is het voor DICE een idee om het budget voor anti-cheat eens te verdubbelen...
Wallhacks en radarhacks zijn inderdaad heel erg lastig te vinden maar als je een keer of 5 strak wordt opgezocht op een onlogische manier/route terwijl iemand absoluut niet kan weten dat jij daar zit, zegt vaak ook wel voldoende.
Natuurlijk moet de anti-cheat effort verhoogd worden maar ik vraag me af in hoeverre er wel niet zulke grote design flaws zitten in BF3 door multi-platform te willen programmeren. Het zal al een heleboel schelen als mensen daadwerkelijk gebanned worden in plaats van alleen de stats te resetten, want dat zet natuurlijk absoluut geen zoden aan de dijk.....
Is het dan geen optie om de instellingen iets lager te zetten zodat je wel 60 fps+ haalt? Het is niet genoeg te benadrukken dat je dat echt gaat helpen in je aim/kills/sprongen etc in shooters.arjankol schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:15:
[...]
Omdat mijn fps soms dropt naar b.v. 55 en dan merk je dat het minder soepel loopt. Ik wil de fps graag cappen op 50, omdat hij bijna nooit onder de 50 komt. Bij crysis 2 werkt dit prima, maar bij bf3 gaat alles stotteren.
Mijn conclusie op basis van zijn verhaal is dat hij omdat hij een maandje heeft gehacked denkt een expert te zijn. Uit zijn verhaal blijkt ook dat hij eigenlijk geen idee heeft wat legaal mogelijk is, gezien hij in de eerste instantie iedereen met een score boven de 700 pm al had bestempeld als hacker. Ik blijf bij wat ik eerder heb gezegd, goede anti cheat software gecombineerd met goede data analyse stopt 99% van de hackers.
Ook zijn verhaal van het aantal hackers is ongeloofwaardig, ik wil niet zeggen dat ik de beste speler ben maar kom heel weinig spelers tegen die mij een dermate hard pak slaag geven dat de gedachte door mijn hoofd speelt dat ze misschien wel hacken. Ik ben wel eens een enkele speler tegengekomen die niet obvious aan het hacken was maar die ik toch niet vertrouwde, maar dan hebben wel het in ruim 400 uur BF3 over hooguit 30 man.
Ook zijn verhaal van het aantal hackers is ongeloofwaardig, ik wil niet zeggen dat ik de beste speler ben maar kom heel weinig spelers tegen die mij een dermate hard pak slaag geven dat de gedachte door mijn hoofd speelt dat ze misschien wel hacken. Ik ben wel eens een enkele speler tegengekomen die niet obvious aan het hacken was maar die ik toch niet vertrouwde, maar dan hebben wel het in ruim 400 uur BF3 over hooguit 30 man.
A.W.E.S.O.M.-0, jij bent ook stiekem een hacker.

Echt als jij los gaat op het andere team dan ben je haast niet te stoppen. Zijn gewoon hacks, die skills van jou.
Echt als jij los gaat op het andere team dan ben je haast niet te stoppen. Zijn gewoon hacks, die skills van jou.
Helaas staat alles al op low. Een lagere resolutie heeft ook geen effect op de minimale fps. De standaard mappen draaien trouwens prima. Ik heb dit probleem vooral op Karkand en Oman.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:44:
Is het dan geen optie om de instellingen iets lager te zetten zodat je wel 60 fps+ haalt? Het is niet genoeg te benadrukken dat je dat echt gaat helpen in je aim/kills/sprongen etc in shooters.
[ Voor 10% gewijzigd door arjankol op 06-05-2012 19:14 ]
Dat hij mensen met een SPM van ±250 al redelijk goed noemt vind ik niet echt geweldig. Overigens ben ik door dat verhaal wel bang dat er nu nog meer hackusations voorbij komen. Bij BF3 heb ik het gelukkig niet echt, eigenlijk ook omdat qua KDR lang niet goed genoeg sta. Misschien kan een rampzalige speler met een simpele settings uit een hack hetzelfde presteren als Awesome.
Weet iemand nog wat vette filmpjes van veel actie? Ga binnen een maand over van de console naar de PC. Dus dan speel ik eindelijk levels met 64 spelers ipv 32 spelers.
Voor YT filmpjes heb je niet echt iets epics.Versteegrob schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:39:
Weet iemand nog wat vette filmpjes van veel actie? Ga binnen een maand over van de console naar de PC. Dus dan speel ik eindelijk levels met 64 spelers ipv 32 spelers.
Wel heb je veel tipvideo's waarvan RivalXfactor met afstand de beste is.
YouTube: rivaLxfactor
YouTube: BF3: mouse settings part 1
YouTube: BF3: Mouse settings part 2
Die twee zijn voor je muisinstellingen wat zeer belangrijk is om goed te doen. Dat helpt je enorm met spelen.
En dan heb je ook nog LevelCapGaming wat ook wel vermakelijk is en nog een beetje leerzaam.
YouTube: LevelCapGaming
Waarom altijd die Rival, heb laatst een filmpje van hem gekeken maar vind m nogal arrogant overkomen...DanielWW2 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:52:
[...]
Voor YT filmpjes heb je niet echt iets epics.
Wel heb je veel tipvideo's waarvan RivalXfactor met afstand de beste is.
YouTube: rivaLxfactor
YouTube: BF3: mouse settings part 1
YouTube: BF3: Mouse settings part 2
Die twee zijn voor je muisinstellingen wat zeer belangrijk is om goed te doen. Dat helpt je enorm met spelen.![]()
En dan heb je ook nog LevelCapGaming wat ook wel vermakelijk is en nog een beetje leerzaam.![]()
YouTube: LevelCapGaming
100% mee eens, dit is ook iets wat eenvoudig vanuit de back-end achteraf te controleren moet zijn. Kills met een medpack registreren = instaban, 100% accuracy full-auto vanaf meer dan een x aantal meter = isntaban, kill zonder line of sight (moet te berekenen zijn) = instaban etc. etc. Daar pak je de meest blatant gasten in elk geval al mee.reemprive schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:03:
Ik blijf bij wat ik eerder heb gezegd, goede anti cheat software gecombineerd met goede data analyse stopt 99% van de hackers.
Ik beken, ik beken!DanielWW2 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:03:
A.W.E.S.O.M.-0, jij bent ook stiekem een hacker.![]()
Het scheelt heel veel dat Knijnemans en m'n broertje als een dolle reviven en listige beacons blijven plaatsen. Daarbij speel ik metro rush helemaal grijs, dat maakt het makkelijker om te voorspellen hoe het andere team gaat lopen en me daarop op aan te passen. In CQ of andere niet infantry-only maps moet ik al heel snel mijn meerdere erkennen in mensen die voertuigen goed beheersen, zo heeft iedereen wel zijn fortes.
Heb je ook al geprobeert om dit toe te voegen in je user.cfg in je BF3 map?arjankol schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:13:
[...]
Helaas staat alles al op low. Een lagere resolutie heeft ook geen effect op de minimale fps. De standaard mappen draaien trouwens prima. Ik heb dit probleem vooral op Karkand en Oman.
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Scheelt ook weer een aantal fps
Hij is loeiend arrogant maar hij geeft wel goede tips voor zowel beginners als meer ervaren spelers. Het meeste is wel heel logisch maar het kan nieuwe spelers wel een stuk op weg helpen zonder uren te trial-and-erroren.AdmiralSnipe schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:54:
[...]
Waarom altijd die Rival, heb laatst een filmpje van hem gekeken maar vind m nogal arrogant overkomen...
Paar voorbeelden waar ik zelf toch nog wel wat aan gehad heb onder andere: a) (video)settings, b) eenvoudige zaken zoals pre-fire wat je maar even moet weten (ik pre-fire pas na zijn filmpje zodra ik zag hoe loeiend effectief het kan zijn), c) de medkit/ammo jump-worp (scheelt heel puntjes, deaths en zorgt voor een sterker team), d) niet pronen uit cover, e) mapkennis (waar zitten de burns en de spawnpoints), f) punten waar je een perfecte bounce granaat kan gooien.
Daarom kijk ik ook alleen de tip video's en niet zijn gameplays.AdmiralSnipe schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:54:
[...]
Waarom altijd die Rival, heb laatst een filmpje van hem gekeken maar vind m nogal arrogant overkomen...
Dat hij arrogant is kan mij niks schelen maar die tips helpen wel.
BattleFail 3, Windows 7 komt na Windows Vista en niet andersom 
[ Voor 19% gewijzigd door Mavamaarten op 06-05-2012 20:26 ]
komt door zijn stem waarschijnlijk, ik volg zijn channel altijd ook die van lvlcap en metimio.AdmiralSnipe schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:54:
[...]
die gasten bevestigen altijd de problemen waar ik me aan erger, dus blijkbaar ben ik dan niet de enigste.
Daarnaast geven ze ook wat tips voor nieuwe spelers.
en 9 van de 10 zijn het tips die ik paar jaar geleden al heb geleerd van andere games, maar meeste kunnen het nog niet toepassen en dan noemen ze je een hacker/cheater.
Dat is ook de reden waarom ik vaak kwaad wordt, want als iets voor jou normaal is, dan denk je dat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld in het verkeer weet iedereen dat rechtsvoorang heeft, maar als iemand het negeert of niet snapt (vooral op de fiets) dan erger je aan die persoon die voorrang neemt.
dat heb ik dus met gamen, dan loop ik naar punten toe om te verdedigen en dan zie je de rest van het team de andere kant op lopen en 1 voor 1 dood gaan. terwijl ik dan denk van, hoe stom kan je zijn.
Er is geen support voor directx9. Dit is in Windows Vista wel ondersteund. Windows 7 komt inderdaad na Windows Vista. Vandaar staat er ook Windows Vista or LaterMavamaarten schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:26:
BattleFail 3, Windows 7 komt na Windows Vista en niet andersom
[afbeelding]
Dat probeer ik dus voor alle mappen te leren. Oke sommigen zoals Caspian of Firestorm zijn daar een beetje groot voor maar voor de meeste weet ik wel hoe mensen lopen. Is zeer handig, zeker als je weet hoe je met een tank moet omgaan zoals velen weten dat ik dat wel kan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:11:
Ik beken, ik beken!![]()
Het scheelt heel veel dat Knijnemans en m'n broertje als een dolle reviven en listige beacons blijven plaatsen. Daarbij speel ik metro rush helemaal grijs, dat maakt het makkelijker om te voorspellen hoe het andere team gaat lopen en me daarop op aan te passen. In CQ of andere niet infantry-only maps moet ik al heel snel mijn meerdere erkennen in mensen die voertuigen goed beheersen, zo heeft iedereen wel zijn fortes.
Ik zelf heb de volgende overgenomen; crosshair hoog houden, pre fire, definitief voor de kobra kiezen, ammo/med jump, geen prone meer voor cover, spawnpunten en stilstaan bij long range fire. Dat helpt zeer goed aangezien ik regelmatig een duel aan ga met snipers en win. Lang leven suppression/lens glare.Paar voorbeelden waar ik zelf toch nog wel wat aan gehad heb onder andere: a) (video)settings, b) eenvoudige zaken zoals pre-fire wat je maar even moet weten (ik pre-fire pas na zijn filmpje zodra ik zag hoe loeiend effectief het kan zijn), c) de medkit/ammo jump-worp (scheelt heel puntjes, deaths en zorgt voor een sterker team), d) niet pronen uit cover, e) mapkennis (waar zitten de burns en de spawnpoints), f) punten waar je een perfecte bounce granaat kan gooien.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-05-2012 21:32 ]
Schaamteloze zelfreclame en dan ook nog eens het copyright van Viacom schenden.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:48:
Geen BF3 filmpje, dus alleen de link: http://youtu.be/eYC9pe8XL6k
Gewoon eens zot doen
I like it.
Verwijderd
I like you like itDanielWW2 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:56:
[...]
Schaamteloze zelfreclame en dan ook nog eens het copyright van Viacom schenden.
I like it.
Waarom heb ik Viacom's copyright gestolen? De Nyan Cat song of het spel? Of BEIDE
Spongebob is van Nickelodeon en dat is weer van Viacom.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:59:
[...]
I like you like it![]()
Waarom heb ik Viacom's copyright gestolen? De Nyan Cat song of het spel? Of BEIDE
En weer ontopic.
Verwijderd
Oh dat, nee die heb ik dan weer van ene ander filmpje op youtube geriptDanielWW2 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:00:
[...]
Spongebob is van Nickelodeon en dat is weer van Viacom.![]()
En weer ontopic.
Laatst heb ik nog eens met de M26 Dart gespeeld (zonder G3A3 of HBR), gewoon voor de reacties ^^
had hier net een noob die met een ak-74 met heavy barrel en daaronder zijn m26 dart iedereen zat te ownen. Een aantal waaronder ik maakten opmerkingen hierover via de chat, maar hij hield maar stug vol dat het niet OP is, hij niet van een glitch af weet, dat hij gewoon shotgun ribbons krijgt (na een opmerking dat het geen echte shotgun is, wat het ook niet isVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Oh dat, nee die heb ik dan weer van ene ander filmpje op youtube geript![]()
Laatst heb ik nog eens met de M26 Dart gespeeld (zonder G3A3 of HBR), gewoon voor de reacties ^^

[ Voor 22% gewijzigd door tobitronics op 06-05-2012 22:06 ]
Verwijderd
tobitronics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:05:
[...]
had hier net een noob die met een ak-74 met heavy barrel en daaronder zijn m26 dart iedereen zat te ownen. Een aantal waaronder ik maakten opmerkingen hierover via de chat, maar hij hield maar stug vol dat het niet OP is, hij niet van een glitch af weet, dat hij gewoon shotgun ribbons krijgt (na een opmerking dat het geen echte shotgun is, wat het ook niet is) en dat een m1014 hetzelfde effect had gehad.Hier heb ik maar een woord voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de usas-12 1 service star dog tag eigenlijk een spas-12 is?
Verwijderd
Als je een linkje geeft kunnen we dat verifierentobitronics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:08:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de usas-12 1 service star dog tag eigenlijk een spas-12 is?
Nope, niet dat ik ook maar een kill heb met de USAS-12.tobitronics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:08:
Ja echt, 0 kills met dat ding.
Verwijderd
Ach, gewoon negeren dat soort volk. Ik zat net bij iemand die iedereen voor noob X (vul het wapen in waarmee hij gekilled werd) uitmaakte en zelf vrolijk zat te M26 glitchen ("Zo heeft DICE het gemaakt."). Heb hem maar gewoon wat zitten trollen, meer kun je er toch niet mee als er geen admin is
http://battlelog.battlefi...tags/354742908/cem_ea_id/ en dan ergens in het midden bij alle wapensVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:09:
[...]
Als je een linkje geeft kunnen we dat verifieren
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.