StealthyPeanut schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:33:
....
Nogmaals, zoals hierboven aangegeven; als je het laat komen tot een baserape mogelijkheid, heb je dat echt over jezelf afgeroepen. Dat het niet leuk is als je in de verliezende partij terecht komt, is een ander verhaal.
Dus is het vanaf dat punt toegestaan om te baserapen?
Ongeacht het aantal nog te spelen punten is het dan "jammer maar helaas, eigen schuld"??
Rustig de resterende speeltijd uitzitten als kanonnenvoer, puntjes inleveren bij de spawnkillers/baserapers (want dat is goed voor de skill, k/d ratio's,etc van de rapende partij)..
Als iemand een aimbot gebruikt om punten bij elkaar te sprokkelen en je als tegenpartij zonder kans keer op keer word afgeschoten door zo iemand dan vinden we het allemaal lame, niet fair, ban, en weet ik veel.
Omgekeerd is het voor iemand die goed is, of zichzelf goed vind, kennelijk wel toegestaan om een tegenstander keer op keer kansloos af te schieten, vaak nog voordat de basis goed en wel verlaten is.
Zo stromen voor die "overheersers" de punten en ribbons ook binnen, en voor de zwakkere tegenpartij is de lol er snel af.
Het "team" wat het dan zover heeft laten komen is tegen die tijd er allang klaar mee en vervolgens zie je nieuw kanonnenvoer inloggen en, hoe kan het ook anders, geplaatst worden in het verliezende team.
Hoelang kan je dan nog verkopen dat het "team" het zelf zover heeft laten komen..
Wat ik niet snap is dat er types zijn die er op zo'n moment toch mee door blijven gaan.
Even de AA weer lam leggen.
Even de uitrijdende stroom tanks alvast plat leggen, even een run over de startbaan want de jet en chopper leveren ook simpel punten op, en wie weet zitten er al een paar in -> bingo, nog meer punten en ribbons.
Voor de duidelijkheid, ik heb het hier niet over het punt dat een AA of heli vanuit de basis al op je begint het schieten.
Aan de andere kant, als je de kans geeft ze uit de basis te komen zal een lock vanuit de basis niet eens lukken of nodig zijn.
Het zou toch veel leuker (moeten) zijn als je na een run over zo'n basis, terwijl jou team alle vlaggen in handen heeft, je weer terug trekt en het verliezende team weer laat opkomen?
Heb je tenminste weer een beetje tegenstand over een groter deel van de map, ipv voor de basis te wachten met soflam, javelin en havoc's tot iemand zo dom is om in te stappen.
Het geeft mij een beter gevoel als ik in het veld van iemand win dan ze op een rijtje te zetten en een voor een af te slachten, kan je net zo goed een aimbot nemen, net zoveel voldoening lijkt mij.
Ik heb het hier wel over public's uiteraard maar velen hier op dit forum spelen ook regelmatig op public's, dus zeker van toepassing lijkt mij.
Mocht iemand er anders over denken dan is het ook best maar geef dan toe dat je, als de kans zich voor doet, je fijn je puntjes aanvult middels baserape, of om welke reden dan ook.
Edit: ik gebruik nu even als start de quote van Loonens maar dat is niet persoonlijk, het word door meerdere op soortgelijke manier uitgelegd.