• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Puur los naar de stats van een speler kijken heeft weinig zin.

Je moet naar het geheel kijken, iemand met een hele hoge K/D ratio maar 50% quit is zeker geen goede speler, gewoon een WT joiner en LT quiter. Of gewoon een statpadder.

Win/lose ratio zegt ook heel weinig omdat je in de meeste games modie weinig invloed kan uitoefenen.

Een hele hoge SPM zegt ook niet alles, om onze server vol te krijgen afkik heel vaak op onze eigen server.

Accuracy zegt ook weinig vooral met de huidige supression effect.

Echter als je alle stats bij elkaar bekijkt kun je al snel zien of iemand slecht, redelijk, goed of pro is in BF3. Al blijven er mensen die gewoon heel goed zijn in statpadden.

Ik zie mij zelf bijvoorbeeld als een redelijke goede speler, maar in Scrims en wars bak ik er weinig van. Ik ben het beste in BF3 als ik alleen ben. Ik speel vaak met een silencer of aanvallende recon. Dan wil ik niemand om mee heen. :)

Dus 'goed' zijn in BF3 is heel erg objectief, veel meer dan in bijvoorbeeld starcraft of counter-strike.

[ Voor 5% gewijzigd door Ploeg400 op 02-05-2012 16:38 ]

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:36:
[...]

Ik kan het ook niet exact verklaren.
Ik speel wel meestal op een vast aantal servers (die met Oscarmike.com in de naam) omdat die meestal vol zijn. En als ik dan gebaseraped word ben ik liever lui en denk ik "mja, volgende match zal het wel beteren en ik speel graag op deze server, dus blijf ik hier maar".

Achja, op zich stoort het me niet zoveel. Want zoals ik zei was mijn W/L vroeger 0.82 dus er is een positieve trend :D

(Die bijna vlakke curves komen doordat ik 2 maand geen BF3 had gespeeld)
[afbeelding]
Wil je aub eens zeggen hoe je aan die stats grafiek komt?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Wil je aub eens zeggen hoe je aan die stats grafiek komt?
Volgens mij staat onder het tabje "history" op BF3stats.com

~edit: wat Asgaro zegt dus...

[ Voor 30% gewijzigd door AdmiralSnipe op 02-05-2012 16:58 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:13

superwashandje

grofheid alom

Ploeg400 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:37:
Ik ben het beste in BF3 als ik alleen ben.
haha dat ben ik ook, en maar winnen in je eentje en nooit neergeschoten worden! heet ook wel statspadden :P :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• AdmiralSnipe
Asgaro hoe krijg je eigenlijk alleen dat grafiekje hier gepost?
Of heb je die grafiek eerst opgeslagen als afbeelding?

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Het lijkt mij dat je dat problem gecreeërd hebt door te zeggen dat je mensen niet serieus neemt als je hun stats niet goed genoeg vindt. Mensen, zoals ik, die gewoon spelen om de leut en hun stats niet zo boeiend vinden zullen niet genegen zijn élke ronde als een fanatiekeling tekeer te gaan, of om medic te spelen omdat je dan goed tegen infantry bent. Andere mensen in dit topic, die niet aan de "Tsurany's Pad der Ware Verlichting en Battlefield Goeroeschap" meedoen, voelen zich ook door jouw arrogante manier van mensen opzij schuiven aangevallen en schieten direct in de verdediging. Je maakt het niet werkelijk beter door jouw mening telkens wer als voldongen feit te presenteren.

Het idee van dit topic is discussie over BF3. Wat jij doet is dooddoeners posten en oordelen vellen, waarmee je het verdedigende in die posts dus gewoon uitlokt. Daarnaast praat je in mijn ogen dikke poep als je zegt dat je aan de stats wat kunt zien - ik speel misschien één op de drie rondjes echt serieus. Ik ben net zo goed in staat met één van mijn vaste meespeelmaten de Transport warfare medal te gaan halen met een jeepje op Caspian. Heb jij weleens een weekje alleen met de 870 +slug + red dot gespeeld omdat het shotgun snipen je gewoon een leuke afleiding en uitdaging lijkt? Ik speel met de M60 tegen infantry, juist omdat het geen goed wapen is, maar wel een leuk ding om lekker mee te sproeien en ik kan er redelijk mee uit de voeten, gezien het feit dat ik er op city maps regelmatig KDRs van 3+ mee overhoud. Het is toch veel toffer om met een minder wapen kont te schoppen dan gewoon de sterkste class te pakken en dan "goh, ik ben veel beter dan jullie" te komen schrijven?
Het is slecht voor je KDR, slecht voor je SPM, waardeloos voor je WLR, en goed voor je karakter: niet te serieus willen zijn de hele tijd, want het is een spelletje. Heb jij de laser designator adv medal? Die heb ik namelijk gehaald door 300 laserdot damage assists te krijgen voor de maart patch, toen dat ding nog super buggy was en je vrijwel nooit je punten kreeg. Ik heb daarvoor letterlijk duizenden javelins op doelen laten afvuren, hele volksstammen zijn door minj toedoen voetganger geworden, Caspian en firestorm zijn door mij avonden lang volkomen onbegaanbaar geweest voor wat voor voertuig dan ook, en dan komt Tsurany die daarvan zal zeggen "jou neem ik niet serieus, je KDR is slecht en je WL is niet bijster goed en je maakt te weinig kills per minuut" en hij gaat weer medicen. De meest zinloze klasse op grote maps en niet voor niets een class die vrijwel niet gebruikt wordt in CQL.
Ik vraag me toch af waarom jij denkt dat ik JOUW mening serieus zou moeten nemen, aangezien jij een ander spel schijnt te spelen dan ik. Maar door je manier waarop je je uit heb je de sfeer wel weer vrij duidelijk bepaald.
/me is weer een weekje uit dit topic weg.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Held
Ben echt blij dat iemand dit eens een keer goed verwoord heeft, durft en omdat het gewoon waar is.
Meelobee schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:46:
Tsurany als je nou eens stopt met je mening telkens weer als feit te verkondigen, dan zou het hier een stuk gezellig worden. Het is al meerdere keren tgen je gezegd / aan je gevraagd maar je blijft hoog van de toren blazen en vrij arrogant overkomen. Niet leuk.
Ook +1 voor jou

Exactly, ik lees hier bijna nooit meer vanwege bepaalde steeds terugkomende posts.....

[ Voor 7% gewijzigd door peakaboo op 02-05-2012 17:12 ]

Verwijderd

Hebben meer mensen last dat je eigen resultaten in Battlelog NIET terug te zien zijn?? :?
Afgelopen nacht zijn die WEER niet terug te zien van mij. :N
Net weer een van mn beste rondes ervan en bedoel er mee dat het verschil dat ik maakte in points < 3 a 4000 points .
Heb dat nu een paar keer mee gemaakt ook dat ik in rang gestegen was en dat ook niet terug te vinden is of word aangegeven. :(
Zie wel dat in ,hoe je het wil noemen, in het algemeen status wel is bij geschreven en ook dus mn nieuwe rang.
Baal er stevig van. :(
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:18:
Hebben meer mensen last dat je eigen resultaten in Battlelog NIET terug te zien zijn?? :?
Net weer een van mn beste rondes ervan en bedoel er mee dat het verschil dat ik maakte in points < 3 a 4000 points .
Heb dat nu een paar keer mee gemaakt ook dat ik in rang gestegen was en dat ook niet terug te vinden is of word aangegeven. :(
Zie wel dat in ,hoe je het wil noemen, in het algemeen status wel is bij geschreven en ook dus mn nieuwe rang.
Resultaten eigenlijk wel altijd maar de Battlereports verdwijnen soms. Je weet zeker dat je op ranked servers speelt?
Asgaro schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:36:
Ik kan het ook niet exact verklaren.
Ik speel wel meestal op een vast aantal servers (die met Oscarmike.com in de naam) omdat die meestal vol zijn. En als ik dan gebaseraped word ben ik liever lui en denk ik "mja, volgende match zal het wel beteren en ik speel graag op deze server, dus blijf ik hier maar".

Achja, op zich stoort het me niet zoveel. Want zoals ik zei was mijn W/L vroeger 0.82 dus er is een positieve trend :D

(Die bijna vlakke curves komen doordat ik 2 maand geen BF3 had gespeeld)
[afbeelding]
Wellicht een zeer crappy server met echt sucky balance? :+

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 02-05-2012 17:45 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Hey bedankt voor die graph! Haha op 27 maart was mijn skill zeer slecht :(

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1zdxqx.jpg

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:18:
(meer dan) 1000 ticket server? die komen niet in battlelog geloof ik.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Tsurany schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:41:
Wellicht een zeer crappy server met echt sucky balance? :+
GoT server 4 dus. :Y)
Vind het overging wel grappig dat je dan op die server gaat spelen. (Oscarmike) :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Heb eindelijk het laatste level in Co-Op gespeeld en man! Wat verlang ik naar Close Quarters, doet me enorm denken eraan, vooral het 4de level en 6de level zouden uit CQ kunnen zijn <3

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-12 07:03
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:04:
Heb eindelijk het laatste level in Co-Op gespeeld en man! Wat verlang ik naar Close Quarters, doet me enorm denken eraan, vooral het 4de level en 6de level zouden uit CQ kunnen zijn <3
Ja alleen in co-op heb je geen tegenstanders die met hun m320 door de gangetjes blazen, richten ook geen RPG op je terwijl je huppelend door de gangen gaat.

Ik betwijfel de fun factor van de DLC .. but we'll see. ik koop het ieder geval (nog) niet

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo irritant dat zo lang na release dat hele knife gebeuren nog zo bugged is :( Sta net 10 seconden achter iemand 5 keer te harken en er gebeurt niks. Hij draait zich om, knifed 1 keer en dan heeft ie mij ineens.. WTF

• osmosis
^ Te vaak meegemaakt.
Nu hou ik me aan de regel, 2x proberen -> fail = Kogel door de kop van me slachtoffer

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Ik heb het knifen ook al zo vaak mee gemaakt.
En dan sta je er ook echt bij van IK GA DIE DUDE STEKEN (Mes Omhoog)
Maar ach... na een keer schiet ik hem al neer :P

Suh dude

jterpstra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:07:
[...]

Ja alleen in co-op heb je geen tegenstanders die met hun m320 door de gangetjes blazen, richten ook geen RPG op je terwijl je huppelend door de gangen gaat.

Ik betwijfel de fun factor van de DLC .. but we'll see. ik koop het ieder geval (nog) niet
Ik ben al blij dat ik gewoon met mijn defibrillators door de gangen zal kunnen lopen, en om de 3 meter een teammate ga tegenkomen om te reviven. *O*
Asgaro schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:24:
[...]

Ik ben al blij dat ik gewoon met mijn defibrillators door de gangen zal kunnen lopen, en om de 3 meter een teammate ga tegenkomen om te reviven. *O*
Statpadder. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

[...]

Hehe true story. Maar als je de juiste timing gebruikt dan kan je wel effectief goed zijn (en voor je team). Ookal heb je een shitload aan explosies... Dus vanaf er een granaat ontploft of een rpg door de lucht vliegt, dan moet je toeslaan en heb je ongeveer 1 a 2 seconden om vlug te schieten en zodoende terug te sprinten/jumpen naar een veiligere plaats.

En gebruik natuurlijk Flak als essentiele optie

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

Android developer & dürüm-liefhebber

[...]

Je hebt wel servers die dat verbieden :) Maar dan mag het niet, het mag natuurlijk alleen als DICE het instelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:47:
Hey bedankt voor die graph! Haha op 27 maart was mijn skill zeer slecht :(

[afbeelding]
Mijn Skill grafiek op BF3stats ziet er echt gaar uit.

Zeker nooit bij Asgaro in een squad gezeten. ;)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
DanielWW2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Zeker nooit bij Asgaro in een squad gezeten. ;)
Excuse me? :o :9
Mijn revive-reflex is al veel verminderd :Y)

Nu nog werken aan mijn reload-reflex: na elke kill wil ik reloaden. WHY? :(

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 02-05-2012 19:49 ]

• osmosis
ja en nog twee episodes erna :+
Asgaro schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:47:
[...]

Nu nog werken aan mijn reload-reflex: na elke kill wil ik reload. WHY? :(
Ik zeg niks. :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Cartman! schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:11:
Zo irritant dat zo lang na release dat hele knife gebeuren nog zo bugged is :( Sta net 10 seconden achter iemand 5 keer te harken en er gebeurt niks. Hij draait zich om, knifed 1 keer en dan heeft ie mij ineens.. WTF
Ik zal je een mooiere vertellen, ik zit van de week op een trap naar boven te kijken, hoor ik ineens hetzelfde geluid als wanneer je geknifed wordt, ik draai me om en zie een tegenstander in het luchtledige iemand vasthouden(dat zou ik moeten zijn), toen schoot ik hem maar neer. Hij kreeg dus wel de knifeanimatie van mij, maar hij had mij niet vast :+

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Haha ik zag van de week een enemy voorbij "zweven". hij stond dus op zijn voeten en was waarschijnlijk aan het lopen, maar ik zag een stilstaand figuur over de grond zweven, alsof hij op schaatsen stond. Ik was zo verbouwereerd dat ik niet eens schoot. :D

[ Voor 6% gewijzigd door pafdaddy op 02-05-2012 20:00 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

pafdaddy schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:00:
Haha ik zag van de week een enemy voorbij "zweven". hij stond dus op zijn voeten en was waarschijnlijk aan het lopen, maar ik zag een stilstaand figuur over de grond zweven, alsof hij op schaatsen stond. Ik was zo verbouwereerd dat ik niet eens schoot. :D
You will like this one :P

Verwijderd

[...]

COD reflex... Zelfs met een LMG heb ik dat soms 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:28:
[...]

COD reflex... Zelfs met een LMG heb ik dat soms 8)7
Inderdaad. In CoD gebruikte ik altijd die perk om supersnel te reloaden, en toen is het allemaal begonnen :>

Verwijderd

[quote]Tsurany schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:41:
[...]

Resultaten eigenlijk wel altijd maar de Battlereports verdwijnen soms. Je weet zeker dat je op ranked servers speelt?

Nu het was de zelfde server waar ik NU wel gewoon bijgeschreven is. :+
Maar goed de vraag is of er meer hier van last hebben?
//
Die M26 dart is wel erg fijn als 2 de wapen erbij te hebben naast mn G3A3. :P 8) :9
Ik ben nu wat aangepast gaan game om meer tussen door ook te killen wat mn ratio wat meer in ballans houd. :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

pafdaddy schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:00:
Dit heb je altijd wel staand of crouched ... irritante bug om te zien.
Ik heb dat vanwege Counter-Strike heel erg ... daarnaast helpt die low damage crap van BF2 en BF3 ook niet echt... gelukkig hebben we hardcore mode en de G3A3 nog :Y)
DanielWW2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:08:
Oh en noob, blijf van die dart af. :/
Het zit je echt dwars hé ... :D

Ik stel voor dat DICE speciaal voor jou een Stg/MP 44 in het spel gooit als compensatie :+

[ Voor 15% gewijzigd door nero355 op 02-05-2012 21:11 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:58:
[quote]Tsurany schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:41:
[...]

Nu het was de zelfde server waar ik NU wel gewoon bijgeschreven is. :+
Maar goed de vraag is of er meer hier van last hebben?
//
Die M26 dart is wel erg fijn als 2 de wapen erbij te hebben naast mn G3A3. :P 8) :9
Ik ben nu wat aangepast gaan game om meer tussen door ook te killen wat mn ratio wat meer in ballans houd. :+
Die laatste zin snap ik dus voor geen meter. :?

Verwijderd

iemand dit al eens meegemaakt?

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/8067/naamloosxc.png

gaat weer lekker daar bij DICE / EA
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:10:

[afbeelding]

Ja maar dan in miljoenen. ;)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:08:
[...]

Die laatste zin snap ik dus voor geen meter. :?
Nu voor heen nam ik geen wapen in mn hand maar nu dus vort wel en zo krijgt mn ratio een beetje beter . :+
UUUHH als ik constant bestookt word door die dart zal ik hem ook zeker gebruiken >:)
nero355 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:07:

Het zit je echt dwars hé ... :D

Ik stel voor dat DICE speciaal voor jou een Stg/MP 44 in het spel gooit als compensatie :+
Op voorwaarde dat de STG44 34/20 damage doet. ;)
Dan mag iedereen de M26 glitch gebruiken. (voor zolang het nog duurt)

Ze zouden de M1 Garand erin moeten steken! Zoals ze bij BFBC2 deden.
Ik lachte me altijd krom in BFBC2 als ik iemand met dat houten antieke wapen zag lopen tussen al die andere met moderne wapens. _O-
Asgaro schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:01:
Ik lachte me altijd krom in BFBC2 als ik iemand met dat houten antieke wapen zag lopen tussen al die andere met moderne wapens. _O-
Dat deed ik als ik met de engi class speelde.
Echt geweldig was die op mappen met grote afstanden. :D

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Favo wapen in die game! :*)

Maar BF3 neemt zichzelf toch net iets te serieus om die wapens er in te stoppen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Grrr... vroeger gebruikte ik altijd proximity sensor + smoke of zwaardere armor maar laatste tijd speel ik veel met Thermal camo en thermal vision, je zou er van opkijken hoeveel mensen zich rotschrikken als je plots naast ze staat :)

Maar... spawnt er toch wel één in m'n tank die continue naar niks aan het schieten is.. lekker mijn cover verraden = snel dood......... yeey -O-

Zou ideaal thema zijn om een filmtje te maken in Battlefield Friends ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 22:06 ]

lol!

Wel, ik heb zonet toch al de suggestie gegeven dat BF3 ook op Steam moet...
Daarnaast ook de optie om een online Origin profile te hebben ,gelijkaardig aan je Steam profile waarop je ziet welke games je hebt + hoelang je hebt gespeeld.

Verwijderd

Moehahaha >:)

Enneuh... Wat zijn shermans eigenlijk? :+
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Moehahaha >:)

Enneuh... Wat zijn shermans eigenlijk? :+
Zielig excuus van een tank. (VS, WW2) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.strijdbewijs.nl/tanks/sherman/105g.jpg

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:51

The.Terminator

Un boer met bier

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:10:

[afbeelding]

Een collega van mij heeft dat ook meegemaakt. Volgens @Battlefield op Twitter is het bij een volgende complete rond weer goed.

Verwijderd

In BF3 heb je een /nuke command, hoe awesome zou het niet zijn moest er dan ook echt zo'n bomber een fatman laten vallen? :9

Hail M26 Dart, iemand? :+

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:33
@Tsurany, vind je ongezouten meningen top om te lezen zit waarheid in zonder bullshit.
Beeje de John McEnroe van vroeger, brengt leven in het forum _/-\o_

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

heuy! op 2 puntjes na geen mvp 1 in het team met awesome (weet het fout maar makkelijker typen) daniel en drdday http://battlelog.battlefi...how/30739095/1/346505394/

edit: hoezo ik help mijn team niet met mijn lage spm kdr en slechte stats :P

[ Voor 16% gewijzigd door superwashandje op 02-05-2012 23:48 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Target practice @ TDM. Net een leuke pot op Kharg Island(helaas wel verloren):
http://battlelog.battlefi...how/30739624/1/247903762/

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Misschien een offtopic vraag, maar kan een iMac 27'' met: 2,7Ghz i5 CPU, 8GB Ram & AMD 6970M 2GB DDR5 Battlefield 3 op ultra (1920x1080) runnen?

Heb op internet nog nergens echte benchmarks kunnen vinden...

An  a day keeps the doctor away.

Ik heb niet zo'n snor helaas :'(

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

HardCoreGamer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:23:
Misschien een offtopic vraag, maar kan een iMac 27'' met: 2,7Ghz i5 CPU, 8GB Ram & AMD 6970M 2GB DDR5 Battlefield 3 op ultra (1920x1080) runnen?

Heb op internet nog nergens echte benchmarks kunnen vinden...
Als mijn (late 2009) iMac 27" met een 4850M met 512 mb het kan, moet die van jou het ook kunnen. Granted, dat is wel op 1024, alles op low en een gemiddelde fps tussen de 30 en 40 (met af en toe een dip naar de 20-25 (lees: Seine Crossing, laatste deel Metro)), maar dat mag de pret niet drukken. Speelbaar is het, en je kunt er best aardig mensen mee neerleggen..

Althans, tot vandaag, toen ik opeens op 15 fps mocht rekenen, en dan wordt het toch echt wel lastig spelen :+ Gelukkig bracht Fan Control de oplossing (en het bijbehorende lawaai)!

Ik moet echt eens een (nieuwe) PC... :|

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:34:
[...]

Ik heb niet zo'n snor helaas :'(
Eerder zo

Afbeeldingslocatie: http://www.askreamaor.com/images/Lulz_Sec_logo.png

Verwijderd

als we dan toch weer met memes aan het gooien gaan

http://9gag.com/gag/4059939

:)

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11 11:49

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ik miste Tsu eigenlijk wel op het potje BF3 op de GoTBF3 server #4 gisterenavond :-) Het was weer na een uurtje ongeveer volle bak en we hebben geweldig lekker gegamed, Nog een keertje GWAR vol onder mijn landingsgestel uit kunnen smeren ... na 10 pogingen lukte er 1.

Eerlijkheidshalve wel even credits voor GWAR dat hij mij denk ik 10x had in 1 potje.

Maar ook Helox, Evaluation Copy, Killerbeuker en de rest waren er en het was vanouds ! Thanks people !

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat geluid als de clip eruit schoot met de reload vond ik fantastisch.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 13:33
Eerste snapte ik niet waarom ik zo vaak gekilled werd door een M16A3, totdat ik gisteren er eens zelf goed mee ging spelen! Je hoeft niet eens moeite te doen met die gun, RDS + Heavy Barrel + Grip.
voila ... resultaat!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
gertjanvdheuvel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 07:50:
Ik miste Tsu eigenlijk wel op het potje BF3 op de GoTBF3 server #4 gisterenavond :-) Het was weer na een uurtje ongeveer volle bak en we hebben geweldig lekker gegamed...
...
Maar ook Helox, Evaluation Copy, Killerbeuker en de rest waren er en het was vanouds ! Thanks people !
Ik was ook weer s 2 potjes op GoT aanwezig. Was wel lekker balanced op dat moment
http://battlelog.battlefi...how/30728811/1/189028372/
The_Greater schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:10:
Eerste snapte ik niet waarom ik zo vaak gekilled werd door een M16A3, totdat ik gisteren er eens zelf goed mee ging spelen! Je hoeft niet eens moeite te doen met die gun, RDS + Heavy Barrel + Grip.
voila ... resultaat!
M16A3, M4A1 en ook de M27 IAR zijn gewoon hele sterke wapens.
Er zijn ook genoeg kinderen die aangeven dat het wapen overpowerd is tegenover de rest, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens.
De recoil is best wel lastig onder de knie te krijgen, waarbij een AK-74 hier veel minder last van heeft en ook beter schiet op lange afstanden. ik speel nu vooral met de support class om een medal te halen en je kan er flink wat punten mee vangen zonder veel kills te hoeven maken.

Speel sinds gisteren met de Logitech G13 gamebordje, omdat ik straks diablo ga spelen vindt ik het wel fijn dat ik veel hotkeys heb. maar ook BF3 is er redelijk goed op te spelen. alleen heb je maar 24 knoppen en daardoor kom ik de knop om van positie te wisselen in een voertuig te kort.
Bij dat joystickje heb je 2 knoppen die gebruik ik voor Ammo/health drop en om C4 of mensen te revive.
Kwam gisteren 1x in de knoei met de knoppen waardoor ik niet goed van mijn C4 terug naar mijn eerste wapen ging. op dat moment heb ik gewoon mijn C4 gegooid en suicide kill gemaakt ;) waren 3 kills bij elkaar gelukkig.
Gisteren dus 1 avondje gespeeld als infitry en moet nog een profile maken voor voertuigen, want het is lastig om snel van wapen 1 en 2 te wisselen.
Wat wel erg vervelend is zijn de key bindings in BF3 zelf :S als je een key gaat unbinden en daarna wilt vervangen dan moet je BF3 opnieuw opstarten anders doet hij helemaal niets met je instellingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 03-05-2012 09:27 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12 11:41
Ik miste Tsu eigenlijk wel op het potje BF3 op de GoTBF3 server #4 gisterenavond :-) Het was weer na een uurtje ongeveer volle bak en we hebben geweldig lekker gegamed, Nog een keertje GWAR vol onder mijn landingsgestel uit kunnen smeren ... na 10 pogingen lukte er 1.

Eerlijkheidshalve wel even credits voor GWAR dat hij mij denk ik 10x had in 1 potje.

Ik word er allemaal een beetje emotioneel van :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Gwar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:05

Was zeker gezellig op GoT server 4 vanavond maar eens kijken of we dat weer voor voor elkaar kunnen krijgen

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

priemt schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:21:
[...]

Ik was ook weer s 2 potjes op GoT aanwezig. Was wel lekker balanced op dat moment
http://battlelog.battlefi...how/30728811/1/189028372/
Hey ETNL, ja inderdaad, was best goed he ... nou was ik ook wel ff een keer of twee geswitched om de balance wat te helpen. Maar dat mag de pret niet drukken. Wel jammer dat ik je in je tank op hiltop niet echt kapot kreeg met de guided missiles onder mijn jet. Wel disables, maar kill is toch zwaar merk ik.
Gwar schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:09:
[...]

Was zeker gezellig op GoT server 4 vanavond maar eens kijken of we dat weer voor voor elkaar kunnen krijgen
We gaan er zekers voor, maar niet meer zo vaak in mijn gezicht blaffen please hahaha.
EvaluationCopy schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Ik word er allemaal een beetje emotioneel van :P
Ik hou ook van jou Eval :D kom je vanavond ook weer ff mee foempen om je weekend in te luiden ?

superwashandje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:43:
heuy! op 2 puntjes na geen mvp 1 in het team met awesome (weet het fout maar makkelijker typen) daniel en drdday http://battlelog.battlefi...how/30739095/1/346505394/

edit: hoezo ik help mijn team niet met mijn lage spm kdr en slechte stats :P
Verslagen door een meisje ook nog :P

Nee, was een leuke snelle serie potten, helaas was de teambalance niet elke pot even spannend, maar 't kon zeker minder! Al hielpen die witbiertjes aan het begin van de avond niet mee aan de performance, maar met zo'n sterrenteam was dat gelukkig ook niet nodig :)
The_Greater schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:10:
voila ... resultaat!
Het kan ook nog beter worden ook! De RDS kan je vervangen door de KOBRA (heb je nét even iets meer overzicht als je in ADS mode zit).

De foregrip kan je beter weglaten op alle assault rifles muv de FAMAS en de F2000 (de horizontale recoil van de M16A3 is al te verwaarlozen en de 50% hogere RDS spread van de foregrip maakt het grootste voordeel van de heavy barrel ongedaan.)

Zelf gebruik ik ook de Heavy Barrel niet omdat de minimum spread van de M16A3 al erg laag is en dit wapen met enig oefenen heel goed te corrigeren valt met de muis. (En dat je bursts van 5/6 kogels nagenoeg altijd in een 'tight grouping' plek terecht komen). Maar dit is ook een kwestie van smaak en speelstijl.
Pykow schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:25:
[...]
Wat wel erg vervelend is zijn de key bindings in BF3 zelf :S als je een key gaat unbinden en daarna wilt vervangen dan moet je BF3 opnieuw opstarten anders doet hij helemaal niets met je instellingen.
Hiervoor kan je BF3 Settings Editor van harte aanbevelen.

http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/

Hiermee kan je heel eenvoudg op je gemak offline alle settings instellen en opslaan. Je kan verschillende profielen aanmaken voor als je met meerdere spelers op 1 pc speelt, je krijgt net wat meer grafische opties en er zijn nog een aantal nieuwe keybinds zoals bv de Heavy Break die je niet via de settings in-game kan aanpassen.

edit: vergeet ik bijna het belangrijkste, de settings editor pakt ook enkele bugs in het spel aan zodat je ook een andere functie kan toewijzen aan Q onder andere.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-05-2012 10:35 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:42

Metian

Snert is vies

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:32:

Hiervoor kan je BF3 Settings Editor van harte aanbevelen.

http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/

Hiermee kan je heel eenvoudg op je gemak offline alle settings instellen en opslaan. Je kan verschillende profielen aanmaken voor als je met meerdere spelers op 1 pc speelt, je krijgt net wat meer grafische opties en er zijn nog een aantal nieuwe keybinds zoals bv de Heavy Break die je niet via de settings in-game kan aanpassen.

edit: vergeet ik bijna het belangrijkste, de settings editor pakt ook enkele bugs in het spel aan zodat je ook een andere functie kan toewijzen aan Q onder andere.
Werkt de "Heavy Break" überhaupt nog, want ik merk er namelijk helemaal niks van, of het kan aan mij liggen.

Rupsen, Rapsen.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:09
Metian schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Werkt de "Heavy Break" überhaupt nog, want ik merk er namelijk helemaal niks van, of het kan aan mij liggen.
Is die niet nu standaard geworden?

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:32:
[...]

Verslagen door een meisje ook nog :P

Nee, was een leuke snelle serie potten, helaas was de teambalance niet elke pot even spannend, maar 't kon zeker minder! Al hielpen die witbiertjes aan het begin van de avond niet mee aan de performance, maar met zo'n sterrenteam was dat gelukkig ook niet nodig :)
ik leer graag van ervaren vrouwen :+

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

superwashandje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:33:
[...]

ik leer graag van ervaren vrouwen :+
LOLz, game-MiLF ?

• Metian

Metian

Snert is vies

tobitronics schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Is die niet nu standaard geworden?
Heb even gekeken, maar het ziet er niet naar uit. Wanneer ik (default settings) de S in druk. Rem ik af naar 200 en niet naar 100 zoals Heavy Break. Zou wel jammer zijn als HB niet werkt, had toch in mijn geval verschil kunnen maken denk ik.

Maar goed, ik hoop ook nog steeds dat DICE de mogelijkheid geeft om sensitivity aan te passen per voertuig.

Rupsen, Rapsen.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik weet dat dit het PC topic is maar ik ben toch wel benieuwd; zit de M26 glitch ook op de console versies?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Metian schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:39:
[...]

Heb even gekeken, maar het ziet er niet naar uit. Wanneer ik (default settings) de S in druk. Rem ik af naar 200 en niet naar 100 zoals Heavy Break. Zou wel jammer zijn als HB niet werkt, had toch in mijn geval verschil kunnen maken denk ik.

Maar goed, ik hoop ook nog steeds dat DICE de mogelijkheid geeft om sensitivity aan te passen per voertuig.
Volgens mij is er een bug in geslopen dat de heavy break en de light break aan dezelfde key worden toegewezen en deze functioneert als de light break. Via de boven geposte bf3 settings editor kan deze bug omzeild worden zodat je nog wel een heavy break kan toewijzen.

Wellicht dat één van de ervaren vliegtuigboys dit kan bevestigen of ontkennen?

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 14:41
Thr!lls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:40:
Ik weet dat dit het PC topic is maar ik ben toch wel benieuwd; zit de M26 glitch ook op de console versies?
Denk dat je meer kans hebt op een antwoord in een topic waar de console versie besproken wordt :?

• Metian

Metian

Snert is vies

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Volgens mij is er een bug in geslopen dat de heavy break en de light break aan dezelfde key worden toegewezen en deze functioneerd als de light break. Via de boven geposte bf3 settings editor kan deze bug omzeild worden zodat je nog wel een heavy break kan toewijzen.

Ik heb het ook met BF3 settings editor geprobeerd. Vandaar mijn vraag ook, want ik merkte namelijk dat ik helemaal niet meer kon afremmen, maar wel light break kon gebruiken. Maar inderdaad, eens zien van de pro's hier van roepen.

Rupsen, Rapsen.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 08:24
Thr!lls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:40:
Ik wil niet vervelend zijn hoor maar waarom denk je daar hier antwoord op te krijgen aangezien het zeer waarschijnlijk is dat de mensen hier dit spel enkel op de PC spelen
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Volgens mij is er een bug in geslopen dat de heavy break en de light break aan dezelfde key worden toegewezen en deze functioneerd als de light break. Via de boven geposte bf3 settings editor kan deze bug omzeild worden zodat je nog wel een heavy break kan toewijzen.

Hoe zit dat eigenlijk met die heavy break kun je dat ergens instellen of wat?

Nickname KasPlantje.

• Metian

Metian

Snert is vies

GvanGiessen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met die heavy break kun je dat ergens instellen of wat?
Wanneer je iets naar boven scrolt kom je link tegen naar BF3 setting editor. Daarin zou het mogelijk moeten zijn, echter dan moet het wel gewoon werken :P.

Rupsen, Rapsen.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik heb mijn antwoord, dank voor alle hulp nog. ;)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Metian schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:46:
[...]

Ik heb het ook met BF3 settings editor geprobeerd. Vandaar mijn vraag ook, want ik merkte namelijk dat ik helemaal niet meer kon afremmen, maar wel light break kon gebruiken. Maar inderdaad, eens zien van de pro's hier van roepen.
Als ik de nieuwe release note van de settings editor bekijk:

BF3 Settings Editor 2.3 released!

We have now released version 2.3 of our BF3 Settings Editor! This release contains many new features, as well as some important bug fixes. We now have a fix for the jet brake, as well as support for themes and translations!

Dan lijkt het erop dat het nu weer zou moeten werken, maar we wachten de Top Guns wel even af :)

• GerGio
Metian schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Wanneer je iets naar boven scrolt kom je link tegen naar BF3 setting editor. Daarin zou het mogelijk moeten zijn, echter dan moet het wel gewoon werken :P.
Bedankt ik zal er eens naar kijken. Als in elk geval die man van de KPN een langs komt om mijn internet te fixen ik zit nu al een week zonder internet.

Nickname KasPlantje.

• summetje
  • Laatst online: 17:23
Versie 2.3 van de settings editor is uitgekomen voor de laatste grote patch.
In die patch is de light brake verbeterd en de heavy brake uitgeschakeld of er uit gehaald.
Ik kan hem niet meer gebruiken sinds die patch.

Wat ik nog kan proberen is de heavy brake proberen opnieuw te binden maar ik denk dat het niet meer werkt.
Misschien dat een nieuwe versie van de editor de heavy brake weer kan inschakelen.

Echt missen doe ik het niet, light brake werkt nu goed genoeg.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mag ik degene die met alle wapens alles probeert te unlocken iets aanraden (wat ik dus nu aan 't doen ben)

1. pak de semi automatische snipers eerst
2. sla deze over

Ik gun niemand, maar dan ook niemand de frustraties die erbij komen. Ik word echt he-le-maal gek. wat een ondingen zijn het. G*dv*r de g*dv*r. Je moet iemand echt 3 / 4 keer goed raken willen ze gaan liggen. Normale wapens zijn veel sneller dus reken maar uit waar het eindigt. In een hoge bloeddruk v@@)%@&^@)#$&)!@)$&?.

En m'n k/d en scores en shits worden er ook totaaaaal niet beter om.

Kortom, take my advice en laat die @T^@)#$@#($ semi-automatische (@#snipers links liggen

Groetjes :D

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• MueR
  • Laatst online: 13:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ga op een hardcore server spelen. Enkel schot van de M39 (mits headshot) en ze liggen. Twee non-headshots en ze liggen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• summetje
  • Laatst online: 17:23
hmmm daar ben ik ook mee bezig, heb nog niet met alle snipers gespeelt maar ik zie er redelijk tegenop.
speel liever engineer / assault en nu en dan support.
succes ermee.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12 17:27
Of je moet gewoon battle-rifle team deathmatch gaan spelen. Laatst enkele potjes met de SKS gedaan en dat werkte prima. Upper body aimen en je hebt ze zo dood.

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:30:
Mag ik degene die met alle wapens alles probeert te unlocken iets aanraden (wat ik dus nu aan 't doen ben)

2. sla deze over

Ik gun niemand, maar dan ook niemand de frustraties die erbij komen. Ik word echt he-le-maal gek. wat een ondingen zijn het. G*dv*r de g*dv*r. Je moet iemand echt 3 / 4 keer goed raken willen ze gaan liggen. Normale wapens zijn veel sneller dus reken maar uit waar het eindigt. In een hoge bloeddruk v@@)%@&^@)#$&)!@)$&?.

Kortom, take my advice en laat die @T^@)#$@#($ semi-automatische (@#snipers links liggen
cheap ass way: Boven aan de trap op metro, iron sights...

En ja, ik vond t leuk O-)

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nou ik word echt he-le-maal gek. Ben al TDM gaan doen. RDS er op en gaan. Maar die MK11-mod en SVD zijn echt te belachelijk voor woorden.

De rest is nog wel te doen. SKS zeker maar god god. Wat een hopeloze troep. Als ik hiermee klaar ben raak ik ze echt nooooit meer aan. Nog 2 te gaan in ieder geval ;-)

En hardcore heb ik ook weinig trek in.

Waar ik mij misschien nog wel het meeste aan stoor is het principe dat (niet alleen met deze wapens maar alle) een headshot gewoon GEEN instant kill is ?!?!!?!?!?!?! DICE, uh, hallo? Als je kogel niet sterk genoeg is en de MP niet genoeg is een hoofdschot gewoon niet in één keer dood. Daar erger ik me dus ook groen en geel aan. Een HS moet gewoon een HS zijn. Klaar. Geen discussie.

Mu.siQ schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:30:

2. sla deze over

Groetjes :D
?

Ik, als ultieme anti-sniper, moet zelfs toegeven dat de SKS een goddelijk wapen is. Kobra en laser erop en gáán met die banaan. Vrijwel geen recoil, zieke firerate, lompe damage, marksman punten, groot kogelmagazijn, supressed als een dolle etc. etc.

Het is geen M16A3, maar desalniettemin behoorlijk potent wapentje hoor die SKS. De rest heb ik nog niet geprobeerd en ik mijd de SKS ook zoveel mogelijk uit principe, maar damn wat loeit dat wapen erover!

• GerGio
Mu.siQ schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:37:
Nou ik word echt he-le-maal gek. Ben al TDM gaan doen. RDS er op en gaan. Maar die MK11-mod en SVD zijn echt te belachelijk voor woorden.

De rest is nog wel te doen. SKS zeker maar god god. Wat een hopeloze troep. Als ik hiermee klaar ben raak ik ze echt nooooit meer aan. Nog 2 te gaan in ieder geval ;-)

En hardcore heb ik ook weinig trek in.

Waar ik mij misschien nog wel het meeste aan stoor is het principe dat (niet alleen met deze wapens maar alle) een headshot gewoon GEEN instant kill is ?!?!!?!?!?!?! DICE, uh, hallo? Als je kogel niet sterk genoeg is en de MP niet genoeg is een hoofdschot gewoon niet in één keer dood. Daar erger ik me dus ook groen en geel aan. Een HS moet gewoon een HS zijn. Klaar. Geen discussie.
Ach ik ben bezig met de QBU-88 een daar had ik een keer een headshot gehaalt waarna ik gekilled werd door die gast welke 0% leven over heeft dan baal je niet een heel klein beetje.
Ik ga al die semi snipers halen als battlerifle gewoon foregrip silencer en kobra erop een gaan.
Het is even oefenen maar dan heb je ook wat in TDM.

Ps ik ga voor 500 kills per sniper omdat ik alle sniper dogtags wil hebben

Nickname KasPlantje.

• Mu.siQ

Mu.siQ

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:40:
[...]

?

Ik, als ultieme anti-sniper, moet zelfs toegeven dat de SKS een goddelijk wapen is. Kobra en laser erop en gáán met die banaan. Vrijwel geen recoil, zieke firerate, lompe damage, marksman punten, groot kogelmagazijn, supressed als een dolle etc. etc.

Het is geen M16A3, maar desalniettemin behoorlijk potent wapentje hoor die SKS. De rest heb ik nog niet geprobeerd en ik mijd de SKS ook zoveel mogelijk uit principe, maar damn wat loeit dat wapen erover!
De sks is dan ook de enige uitzondering in mijn hele verhaal, hehe. Rest is hopeloos >:)

Maar zie het verhaal hierboven. Headshot is dus niet altijd meteen dood en dat is te achterlijk voor woorden. Daarnaast heb ik in 8 van de 10 gevallen gewoon 3 beste shots nodig om iemand neer te leggen, upper body of niet. Met wat pech hebben ze dan ergens tussen de 0 - 10% over ook, uh?

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12 17:27
Dat is puur gedaan vanwege balancing. Of een gun wel of niet genoeg 'echte' damage doet kan je heel lang over discusieren, maar dan zou de hele balans weg zijn. Dan zou ook met andere guns headshots instant kills horen te zijn. Dan is het gewoon een kwestie van een P90 pakken en op dat hoofd sprayen. Dat is net zoals dat je met een M26 Frag ook iets van vier direct hits nodig hebt. Ik ken weinig mensen die vier granaten op hun lichaam zouden kunnen overleven, maar anders worden dat soort guns gewoon ziekelijk overpowered. Al met al vind ik de balancing na de patch redelijk sterk. Moet wel zeggen dat in grote maps al snel een overmacht voor een team ontstaat als er een goede piloot aanwezig is. Als je namelijk één goede piloot hebt, kun je het andere team hun jets uit de lucht houden. Daardoor kan je je heli goed gebruiken en gaan je tanks veel minder snel kapot.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Adanteh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:54:
Dat is puur gedaan vanwege balancing. Of een gun wel of niet genoeg 'echte' damage doet kan je heel lang over discusieren, maar dan zou de hele balans weg zijn. Dan zou ook met andere guns headshots instant kills horen te zijn. Dan is het gewoon een kwestie van een P90 pakken en op dat hoofd sprayen. Dat is net zoals dat je met een M26 Frag ook iets van vier direct hits nodig hebt. Ik ken weinig mensen die vier granaten op hun lichaam zouden kunnen overleven, maar anders worden dat soort guns gewoon ziekelijk overpowered. Al met al vind ik de balancing na de patch redelijk sterk. Moet wel zeggen dat in grote maps al snel een overmacht voor een team ontstaat als er een goede piloot aanwezig is. Als je namelijk één goede piloot hebt, kun je het andere team hun jets uit de lucht houden. Daardoor kan je je heli goed gebruiken en gaan je tanks veel minder snel kapot.
Ik ben er ook juist voor dat met alle wapens een headshot, een headshot is. Dus dood. Ongeacht welk wapen. Gaat me niet alleen om deze snipers.

Overigens kun je beter met je handgun knallen dan die snipers kom ik net nog achter lol

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
summetje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:24:
Echt missen doe ik het niet, light brake werkt nu goed genoeg.
Is sowieso al zwaar overhypt dat heavy braken. Mensen die niet kunnen vliegen denken nog steeds dat het een of andere uber knop is waar je in een keer een pro piloot van wordt. Voor de patch werd die al amper gebruikt en het ding vond ik eigenlijk alleen handig voor het hoveren pre patch.

• haarbal
  • Laatst online: 14:32
Ja, maar toch zou hij verwijderd moeten worden, of in de normale opties moeten verschijnen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Mu.siQ schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:43:
[...]

De sks is dan ook de enige uitzondering in mijn hele verhaal, hehe. Rest is hopeloos >:)

Maar zie het verhaal hierboven. Headshot is dus niet altijd meteen dood en dat is te achterlijk voor woorden. Daarnaast heb ik in 8 van de 10 gevallen gewoon 3 beste shots nodig om iemand neer te leggen, upper body of niet. Met wat pech hebben ze dan ergens tussen de 0 - 10% over ook, uh?
http://symthic.com/compar...ep2=SKS&attc2=Laser+sight

Hmm, toch apart dat het zo aanvoelt (zo voel ik het ook als ik ze per ongeluk in de handen heb). Op de stats afgaande is, met uitzondering van de verticale recoil, de M39 op alle fronten beter nog dan de SKS lijkt het, hezelfde geldt voor de MK11. Ook wordt ik voor mijn gevoel nog best wel vaak neergehaald door zo'n jongen.

Wat de headshot=geen instaklil betreft, de TTK is al behoorlijk laag vergeleken met andere shooters. Het zou van mij ook nog wel een tikje lager mogen, maar dit is volgens mij wel een goede combinatie tussen vereiste skill en random geluk. (de hele supression discussie daargelaten).

• AdmiralSnipe
Van mij mogen ze wel een paar jungle maps in BF3 gooien.
Net even BC2 Vietnam gespeeld, vermaak me er nog steeds prima mee.
Snipen voelt wel heel anders aan dan in BF3 maar die maps in de Vietnam uitbreiding zijn perfect om in te snipen, zulk soort maps mis ik nog in BF3.

Pagina: 1 ... 186 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.