• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
Wie heeft er een beetje een goede plug-in voor procon om wapens te verbieden? De huidige die wij gebruiken van insane limiters wil niet werken :S
1 BF3.
2.Teamspeak
3.Samenspelen met brillsmurf
4.Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/21cvwig.png
5. ????
6. Cheaters ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:13
Nice :)

[ Voor 25% gewijzigd door vinom op 29-04-2012 22:03 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:50:
Reactie op een artikel omtrent CoD Black Ops 2, dat zeer waarschijnlijk een futuristic setting zal hebben:
http://mp1st.com/2012/04/...gests-futuristic-setting/

Eeerm, dit is een Battlefield 3 topic right??
Straks gaan mensen weer ranten... :F

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik post ze niet gauw, maar dit was wel een lekker rondje in mijn jetje :)

http://battlelog.battlefi...how/30423319/1/247345849/

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:17:
1 BF3.
2.Teamspeak
3.Samenspelen met brillsmurf
4.[afbeelding]
5. ????
6. Cheaters ?
27/18 en dan verdacht worden van cheaten? En dan ook nog eens door een admin. :N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Momenteel speel ik bf3 met een GTX 560 op high @ 1920x1080, met 2xAA en mesh op Ultra. Nu zit er ik aan te denken om een HD7870 of 2x 560 in SLI te kopen om in Ultra te kunnen spelen op 4xAA. Maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen? Ziet alles er nog beter uit? Of is het gewoon bedrog?

• pvspvs604
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:20:
Momenteel speel ik bf3 met een GTX 560 op high @ 1920x1080, met 2xAA en mesh op Ultra. Nu zit er ik aan te denken om een HD7870 of 2x 560 in SLI te kopen om in Ultra te kunnen spelen op 4xAA. Maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen? Ziet alles er nog beter uit? Of is het gewoon bedrog?
Hey man kijk hier even om te kijken wat het verschil precies is ;)
http://www.geforce.com/op...beta-performance-guide/#3

Verwijderd

Hmm, eigenlijk zie ik geen verschil tussen Ultra en High :( Wil gewoon mijn bak wat futureproof maken, maar het lijkt zonde van het geld gezien er amper, geen verschil is. Enige wat anders/beter uitziet is 2xAA en 4xAA

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:36:
Hmm, eigenlijk zie ik geen verschil tussen Ultra en High :( Wil gewoon mijn bak wat futureproof maken, maar het lijkt zonde van het geld gezien er amper, geen verschil is. Enige wat anders/beter uitziet is 2xAA en 4xAA
jonge ik speel het spel tegenwoordig na de patch op low :P, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen last van die irritante (random?) framedrops heb op sommige stukken op de map...maar ja doe wat je niet laten kan weet je :D

edit: goed voor de economie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 00:47 ]

• pvspvs604
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
jonge ik speel het spel tegenwoordig na de patch op low :P, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen last van die irritante framedrops heb op sommige (random?) stukken op de map...maar ja doe wat je niet laten kan weet je :D
op welke map had je dat dan?
want ik heb dat probleem nog nooit gehad met mijn 580.

@skoftebok

Verwijderd

pvspvs604 schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:47:
[...]

op welke map had je dat dan?
want ik heb dat probleem nog nooit gehad met mijn 580.

@skoftebok
Heb na de patch op metro 64 mans heel veel crazy shit ervaren, in de vorm van framedrops maar ook random lagg waarbij ik gewoon niet meer kon bewegen als het ware, doordat het allemaal extreem schokkerig ging (en dat terwijl men fps in het groen rond de 40 schommelde :S) heb alles daarom nu lekker op low gezet en het speelt wat mij betreft prima. Denk dat mijn 6/7jaar ouwe trouwe Q6600 toch binnenkort maar eens vervangen moet worden met een leuk 1155 of 2011 chipje
Eindelijk is begonnen aan Recon :)
Aggressive recon spelen is echt nog leuk! Zonet 2de geëindigd in mijn team op Kharg Island 64players

Je moet niets meer hebben dan de normale crosshair ;)
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:13:
[...]

27/18 en dan verdacht worden van cheaten? En dan ook nog eens door een admin. :N
nee die score daar achter was van een andere match.
ik heb 2 rondjes rush gespeeld op die server waarbij we bij het eerste potje laat binnen kwamen.
http://battlelog.battlefi...how/30414464/1/172685289/
dit potje hadden we met zijn 2en echt gedomineerd
http://battlelog.battlefi...how/30417378/1/172685289/
potje daarna konden ze de eerste twee punten niet cappen omdat brilsmurf op b stond en ik met 3 man op A en iedereen neer haalde.
De admin had zelfs iedereen 1x gekilled om ervoor te zorgen om spawnrape tegen te gaan, maar binnen 1 minuut stonden we weer in positie en kwamen ze er weer niet langs ;)
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:20:
560 SLI zorgt dat je net 50 of 60 FPS haalt op ultra settings. drops zakt dus ook naar 40 ongeveer
1x HD 7850 doet ongeveer het zelfde.
2x HD7850 is een schaling van 90% en zover ik weet krijgt men tussen de 80 en 100 FPS met drops naar 60 fps.

website van Nvidia gaat ervan uit dat je een game op 30 FPS wilt spelen minimaal. daarom zeggen ze ook GTX460 op een 1680x1050 resolutie high om 40 - 50 fps te halen.
zelf speel ik alles op LOW settings. over 2 maandjes koop ik een nieuwe pc met een GTX680 erin om later ook max payne op volle kracht te spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Pykow op 30-04-2012 08:23 ]

Verwijderd

Ik zou sowieso die AA niet eens verhogen - eigenlijk helemaal uit laten. Op grote afstand vervaagt AA te veel en wordt het lastiger om mensjes te zien zitten. Zonder AA zie je de individuele pixeltjes duidelijk bewegen. Bij 2x AA wordt dat al merkbaar minder. Mijn voornaamste reden om het dus uit te houden is dat ik met AA aan, zelfs op 2x, ik niet meer kan snipen met m'n 3.4 scopeje en ik aan de x6 of x8 zou moeten. Met lens-glare.

Overigens waren bij mij de framedrops ook weg toen AA uit stond, maar of dat een succesformule gaat zijn voor iedereen betwijfel ik.

Verwijderd

Vanwege examens zojuist de game eraf gegooid. :'(
Als je alle andere games op maximum settings kunt draaien (en waarschijnlijk is dit wel zo), dan zie ik niet in waarom je zou upgraden. :)

Zelf zit ik met een relatief oude CPU (Intel Q6600 3.0Ghz) maar BF3 valt er nog op te draaien. Pas als de nieuwe consoles er zijn ga ik een upgrade doen (dus nieuw moederbord + nieuwe CPU + nieuw geheugen want heb nog DDR2 hier...).
Want als de nieuwe consoles er zijn, zullen ook de PC games ineens een pak veeleisender worden.

• NoFearCreations
  • Laatst online: 20:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:47:
En wat heeft dat voor een nut? Niet meer kunnen spelen? Gooi je dan ook je I-Net verbinding eraf?

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Dafuq? Zo drastisch, zo weinig zelfcontrole? ;)

• AdmiralSnipe
Maar je moet tussen het leren door toch ook voor een beetje ontspanning zorgen??
Ik kan dus echt niet een hele dag zitten blokken, met een muziekje op gaat het nog wel maar echt niet de hele dag! :o

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12 20:29
Misschien zorgt BF3 voor ZOG :P

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26

Cheezus

Luiaard

Zaadlozing Ontwijkend Gedrag?

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:17:
[...]

Als je alle andere games op maximum settings kunt draaien (en waarschijnlijk is dit wel zo), dan zie ik niet in waarom je zou upgraden. :)

Zelf zit ik met een relatief oude CPU (Intel Q6600 3.0Ghz) maar BF3 valt er nog op te draaien. Pas als de nieuwe consoles er zijn ga ik een upgrade doen (dus nieuw moederbord + nieuwe CPU + nieuw geheugen want heb nog DDR2 hier...).
Want als de nieuwe consoles er zijn, zullen ook de PC games ineens een pak veeleisender worden.
Ik ben misschien een geek en wil tegenwoordig het nieuwste van het nieuwste hebben :p Heb 6 jaar een macbook gehad met een onboard vga, de Intel GMA930 ofzo dat was bij nader inzien de grootste miskoop ooit.

Aan de andere kant wil ik nu wat investeren in goeie hardware zodat ik voor minstens even lang zoals mijn Mac allerlei games etc kan draaien. Maar als ik nu zo'n HD7870 of GTX 680 of wat weet ik niet allemaal koop dan ben ik bang dat ik binnen 2 jaar weer met oude hardware zit omdat DirectX 12 dan zal uitkomen, maarja, zo kan je blijven aankopen en het is inderdaad goed voor de economie

Nochtans ben ik wel tevreden met mijn GTX 560, hij draait nu op high @ 1080p, maar de kaart is welliswaar overgeclockt, 910mhz ipv 810mhz. Standaard had ik +-30 fps. Nu minstens 40. Dus vanaf de korste keren zal die kaart nieuwere games niet meer kunnen bijhouden

En ergens vraag ik mij ook af, zal ik nog gamen binnen x aantal jaar? Ik ben er nu 22 en (hopelijk) vind ik binnen een tijdje een vrouwtje voor huisje, tuintje, kindje te stichten. Zal ik dan nog tijd hebben om te gamen? Hopelijk wel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 13:50 ]

@ diegene met veel Recon ervaring:
Kunnen jullie eens de semi-auto rifles geven in volgorde van meest geliefd naar meest gehaat.
Keuze uit:
MK11
SVD
M39
QBU-88
SKS

Gisteren ook de MAV unlocked. (Ook al ben ik al Colonel level 13 >:) )

Ik zie soms mensen hun MAV gewoon op de map plaatsen. Is dit beter dan dat tripodje om enemies te detecteren?

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12 09:54
Asgaro schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:50:
Kunnen jullie eens de semi-auto rifles geven in volgorde van meest geliefd naar meest gehaat.
Keuze uit:
MK11
SVD
M39
QBU-88
SKS

Ik zie soms mensen hun MAV gewoon op de map plaatsen. Is dit beter dan dat tripodje om enemies te detecteren?
Heeft hetzelfde effect geloof ik. Alleen kan je em op moeilijk te raken plekken neerzetten natuurlijk ;)

Verwijderd

Keuze uit:
MK11
SVD
M39
QBU-88
SKS

van slecht naar goed: (vindt ik)
qbu-88,svd,mk11,sks,m39

ik vindt ook dat de m39 echt onderschat wordt

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
Keuze uit:
MK11
SVD
M39
QBU-88
SKS

MAV kan je zelf ergens heen vliegen en op daken zetten zodat ze uit zicht van enemy zijn en dus moeilijk kapot te maken is. De T-UGS update sneller, en is vrij klein dus makkelijker ergens in hoekje te proppen. Persoonlijk gebruik ik altijd de MAV als ik recon speel, voordat je verschuift van omgeving, eerst even met MAV erna toevliegen en MAV alvast neerzetten, dan weet je dus min of meer al of er mensen zijn :). Op zijn zachts gezegd dus gewoon een soft minimap hack :P

Uiteraard ook erg handig voor je team en points...MAV in een hotspot/bottleneck plaatsen en voila :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xant0r op 30-04-2012 15:01 ]

Verwijderd

QBU-88 is de enigste semi die ik gebruik, de rest zijn ongeveer het zelfde, behalve de svd en sks, die zijn echt verschrikkelijk.

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-12 14:59
Keuze uit:
MK11
SVD
M39
QBU-88
SKS

M39 staat ook bovenaan mijn lijstje. De SKS sowieso onderaan. De rest heb ik weinig gebruikt / geen voorkeur.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:19
De sks is niet zo superaccuraat meer, maar de dps is geniaal. Als ik recon speel dan pak ik de sks.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Keuze uit:
MK11
SVD
M39
QBU-88
SKS

Speel met 1 recon wapen en wissel niet te veel van wapens.
alle wapens hebben een bullut drop en die moet je onder de knie krijgen.
mijn lijstje is:
SVD
SKS
M11

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:50
m26 dart glitch? I dunno what you talkin' about :+ O-) 8) :*)

http://battlelog.battlefi...how/30502373/1/354742908/

[ Voor 5% gewijzigd door tobitronics op 30-04-2012 18:13 ]

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-12 22:56
Pff verkoop ik mn GTX580 omdat ie nu nog aardig wat waard is, waarmee ik met alles op ultra speelde, en in afwachting van plaatsen nieuwe bestelling even een HD5770 erin gedrukt..

Alles moet dan op low om het speelbaar te houden, maar ik val echt om van verbazing hoe goed het er nog uitziet zeg! Zo'n klein verschil tussen low en ultra ik nog nooit gezien in een game, ik zit zelfs te denken om de HD5770 een tijdje te blijven gebruiken tot prijzen nieuwe kaarten wat dalen. Gaat prima:-\

anathema

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:50
anathema schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:23:
Pff verkoop ik mn GTX580 omdat ie nu nog aardig wat waard is, waarmee ik met alles op ultra speelde, en in afwachting van plaatsen nieuwe bestelling even een HD5770 erin gedrukt..

Alles moet dan op low om het speelbaar te houden, maar ik val echt om van verbazing hoe goed het er nog uitziet zeg! Zo'n klein verschil tussen low en ultra ik nog nooit gezien in een game, ik zit zelfs te denken om de HD5770 een tijdje te blijven gebruiken tot prijzen nieuwe kaarten wat dalen. Gaat prima:-\
Ik speel met een 5770 op full hd op alles medium, krijg netjes 50 fps

Verwijderd

tobitronics schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:33:
[...]

Ik speel met een 5770 op full hd op alles medium, krijg netjes 50 fps
ik heb zelf een hd7770 en draai nu alles op high (op een full hd beeldscherm)

Verschil tussen High en Ultra is totaal niet zichtbaar. Zie ook http://www.geforce.com/Op...tlefield-3-tweak-guide/#1 voor screens.

Verschil tussen Medium en High is wel te zien als je screens naast elkaar legt, maar is ook verwaarloosbaar. Ikzelf speel op Medium om toch ietsje betere performantie te hebben. Het ziet er nog altijd zeer goed uit, en zeker met de FXAA injector! :9~

Verschil tussen Low en Medium is wel te zien want bv. de vegetatie en schaduwen is drastisch verminderd.

• anathema
Asgaro schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:42:
[...]

Verschil tussen Low en Medium is wel te zien want bv. de vegetatie en schaduwen is drastisch verminderd.
Ja, dat zal ook wel. Je ziet als je SSAO of HBAO uitzet ook gelijk best grote verschillen als je het naast elkaar ziet. Maar toch, de basis blijft erg goed zelfs op low. Heel anders dan anders spellen waar het dan echt niet om aan te zien is. Hebben ze goed gedaan die engine, hoewel het aan de andere kant wel jammer is dat je van high naar ultra wel performance verliest maar niet/nauwelijks mooiere beelden terugkrijgt. Hadden ze wel een wat andere ultra setting mogen bedenken..

anathema

anathema schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:16:
[...]

Ja, dat zal ook wel. Je ziet als je SSAO of HBAO uitzet ook gelijk best grote verschillen als je het naast elkaar ziet. Maar toch, de basis blijft erg goed zelfs op low. Heel anders dan anders spellen waar het dan echt niet om aan te zien is. Hebben ze goed gedaan die engine, hoewel het aan de andere kant wel jammer is dat je van high naar ultra wel performance verliest maar niet/nauwelijks mooiere beelden terugkrijgt. Hadden ze wel een wat andere ultra setting mogen bedenken..
Inderdaad, in vergelijking met andere games ziet Low er super uit. En qua performantie is de game ook zeer goed: De game loopt veel stabieler (qua framerate) dan BFBC2 bij mij :P

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Tussen high en ultra vind ook weinig verschil tussen frames per seconde plaats.
High 75 Ultra 73 :P

Suh dude

wat ben je van een GTX580 naar een HD5770 gegaan ? dan ben je echt niet goed wijs ;)
een high-end gpu van vorigjaar tegen een mid-range AMD kaartje van 2 jaar terug.

ik wacht nog 1 maand of 2 maandjes en dan ga ik een nieuwe PC halen
dan is de Z77 al een tijdje uit en zijn de bugs gefix. de nieuwe i5 is dan beter leverbaar of ik ga toch voor de nieuwe i7
en de GTX680 is dan ook beter leverbaar ;)
Morgen komt waarschijnlijk ook mijn Logitech G13 binnen ;) lekker bindings gaan maken voor diablo in de toekomst. en de G13 wordt nog maar een halfjaar gemaakt en dan kappen ze ermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 30-04-2012 19:55 ]

• Avioto
  • Laatst online: 22-12 19:26
Zo.

Als je niet eens met een sks kan omgaan, dan weet ik het ook niet meer.. |:(

Steam/XBL: Avioto

• anathema
Pykow schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:53:
[...]

wat ben je van een GTX580 naar een HD5770 gegaan ? dan ben je echt niet goed wijs ;)
een high-end gpu van vorigjaar tegen een mid-range AMD kaartje van 2 jaar terug.
Nee nee ;) , die HD5770 had ik nog en fungeert even als tussenoplossing.

Ik moet nog een nieuwe bestellen, denk ook aan een GTX680 maar vind ze eigenlijk net wat te duur. Een HD7950 en overklokken tot de rook eruit komt lijkt me ook wel wat...tja, keuzes. Maar goed, meer iets voor het BBG geloof ik. GTX680 is wel weer erg goed voor BF3.

anathema

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Die 7950 van sapphire die is goddelijk....
Ik heb er toen 450 voor betaald en hij is nu 360 euro.
en de meeste kunnen overklokken, das niet normaal :P

Suh dude

• AdmiralSnipe
Heb het al vaker gezegd maar die suppression is echt fcked als je recon bent.
Schiet 5 keer op een enemy die met een bipod staat te sprayen vanaf ongeveer 60 meter afstand maar omdat ik gesuppressed ben raak ik heb alle 5 keer niet!!!!!!!!
Maait die sprayer mij neer!!!

!&*$*&%

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:51
Avioto schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:04:
[...]

Zo.

Als je niet eens met een sks kan omgaan, dan weet ik het ook niet meer.. |:(
De SKS is wel degelijk minder accuraat geworden. De QBU88 voelt naar mijn mening meer zoals de oude SKS was dus die gebruik ik nu, SKS in de prullebak :)

Verder snipe ik met een M40A5 voor de one hit kills indien nodig.

Mijn YouTube

AdmiralSnipe schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:15:
Schiet 5 keer op een enemy die met een bipod staat te sprayen vanaf ongeveer 60 meter afstand maar omdat ik gesuppressed ben raak ik heb alle 5 keer niet!!!!!!!!

!&*$*&%
Ik snap je frustratie, zeker nu ik net met Recon ben begonnen. Maar ik vind het wel leuk want je moet nu meer moeite doen door echt te flanken en zo kills te maken. :)

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:38:
[...]

Ik snap je frustratie, zeker nu ik net met Recon ben begonnen. Maar ik vind het wel leuk want je moet nu meer moeite doen door echt te flanken en zo kills te maken. :)
Ja dat is ook wel zo, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat sprayende bipodders nu nog makkelijker tegenstanders neer kunnen sprayen, zodra je gesuppressed bent kun je haast niks meer.
Ik zat achter een een klein hokje verscholen en daaromheen zat een leeg stuk zonder cover mogelijkheden dus bukken en daarna ergens anders heen rennen om daar cover te zoeken werkte ook niet want dan had hij me ook neer kunnen maaien (+ er was nog een tegenstander die ook op me begon te schieten).

AdmiralSnipe schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:50:
[...]

Ja dat is ook wel zo, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat sprayende bipodders nu nog makkelijker tegenstanders neer kunnen sprayen, zodra je gesuppressed bent kun je haast niks meer.
Ik zat achter een een klein hokje verscholen en daaromheen zat een leeg stuk zonder cover mogelijkheden dus bukken en daarna ergens anders heen rennen om daar cover te zoeken werkte ook niet want dan had hij me ook neer kunnen maaien (+ er was nog een tegenstander die ook op me begon te schieten).
Om te suppressen heb je echt geen bipod meer nodig. :P
Je hoeft alleen maar op de linkermuisknop te drukken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Meh, mn SPM is toch 2 puntjes al gedaald door dat Recon spelen. Wel alleen Conquest 64p en 32p gespeeld, straks is Rushen.
Maar die spawn beacon is wel ontzettend handig hehe.
Asgaro schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 00:04:
Meh, mn SPM is toch 2 puntjes al gedaald door dat Recon spelen. Wel alleen Conquest 64p en 32p gespeeld, straks is Rushen.
Maar die spawn beacon is wel ontzettend handig hehe.
Twee maar? :P
En rush zal denk ik wel wat meer punten opleveren dan conquest. Gewoon een MAV of TUGS bij een MCOM of chokepunt neerzetten en de punten stromen binnen.

En voor de wapenkeuze:

Ik kies zelf voor de SKS als ik recon speel. Welliswaar is de damage 43/30 maar de vuursnelheid die je kan halen met de SKS, de 20 kogel mag en de lagere recoil is dodelijk.

Verder zeggen de stats dat de M39 de beste is gevolgd door de MK11 en op een zeer kleine achterstand de SVD. De QBU is verder interesant met een lagere hipfire spread maar ook langere reload en iets meer recoil naar links. ;)

http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-

DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 00:13:
[...]

Twee maar? :P
En rush zal denk ik wel wat meer punten opleveren dan conquest. Gewoon een MAV of TUGS bij een MCOM of chokepunt neerzetten en de punten stromen binnen.

En voor de wapenkeuze:

Ik kies zelf voor de SKS als ik recon speel. Welliswaar is de damage 43/30 maar de vuursnelheid die je kan halen met de SKS, de 20 kogel mag en de lagere recoil is dodelijk.

Verder zeggen de stats dat de M39 de beste is gevolgd door de MK11 en op een zeer kleine achterstand de SVD. De QBU is verder interesant met een lagere hipfire spread maar ook langere reload en iets meer recoil naar links. ;)

http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
Ja, was straks van plan de SKS is te testen.
Lage recoil heb ik wel nodig, want soms spam ik nogal eens. (suppression whore right here.)

Ik heb nu ook een silencer want enkel met dat attachment kan ik precies mijn kogel zien vliegen? Zonder silencer zie ik de kogel niet vliegen en weet ik echt niet of ik iets te hoog of te laag zit.
En ik gebruik Kobra of Holo. Wil niet sterkere scopes usen omdat ik meer aggressive recon doe.

+ met de silencer heb je een een recoil decrease wat altijd welkom is.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-05-2012 00:20 ]

AdmiralSnipe schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:15:

!&*$*&%
Klopt, aiming skill is niet meer relevant als ze eenmaal op je schieten. Het spel bepaald dat zou skills daarvoor zwichten en je niet meer kan raken. Het is echt waardeloos geworden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Waarom doen jullie zo moeilijk met al die nooby auto-sniper dingen ?? Recon is het leukst met een PDW/Shotgun en een leuke pistol die je zelf leeg moet clicken i.c.m. de T-UGS >:)

Have some honor FFS :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Keynote van de GTX 590, er zitten een paar in game fragmenten in om U tegen te zeggen, kwaliteit is wel niet denderend.......

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gsLB6u5097U]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 05:16:
Keynote van de GTX 590, er zitten een paar in game fragmenten in om U tegen te zeggen, kwaliteit is wel niet denderend.......
Allemaal leuk en aardig maar dit is niet de plek om dit soort zaken te posten.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 08:57 ]

nero355 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 03:28:
Waarom doen jullie zo moeilijk met al die nooby auto-sniper dingen ?? Recon is het leukst met een PDW/Shotgun en een leuke pistol die je zelf leeg moet clicken i.c.m. de T-UGS >:)

Have some honor FFS :P
Have some honor... met een gigantisch groot spraywapen in plaats van een wapen dat skill vereist?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 08:24
Tsurany schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:27:
[...]

Have some honor... met een gigantisch groot spraywapen in plaats van een wapen dat skill vereist?
Daar kan ik me dus helemaal in vinden. Ik speelde meestal met een Semi auto sniper als aanvalswapen. in closecombad mappen Bold action is dan voor wat langere afstanden.

Overigens moeten ze bij ons thuis eerst het internet fixen voordat ik weer kan spelen. Woon je binnen de bebouwdekom maar fatsoenlijk internet is niet te krijgen |:(

Nickname KasPlantje.

Niet dat semi auto's nou echt goed werken.
Suppressed... :F

Verder ben ik zo onderhand wel klaar met BF3. Steeds meer mensen gaan gewoon opzettelijk sprayen met een LMG. Schiet dan nog maar eens terug. ;(

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:29:

Verder ben ik zo onderhand wel klaar met BF3. Steeds meer mensen gaan gewoon opzettelijk sprayen met een LMG. Schiet dan nog maar eens terug. ;(
ik vindt er ook niks meer aan ;w

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12 08:42
Oh nog meer mensen die dit als een probleem zien dus, vond het al behoorlijk irritant worden afgelopen lange weekend zeg. Niks anders dan van die noobs die beetje lopen te sprayen met M240 en andere wapens :'(

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MSoft06 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:16:
Oh nog meer mensen die dit als een probleem zien dus, vond het al behoorlijk irritant worden afgelopen lange weekend zeg. Niks anders dan van die noobs die beetje lopen te sprayen met M240 en andere wapens :'(
Als je zo l33t bent dan vindt je daar toch wel een oplossing voor. 8)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• GerGio
DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:29:

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:59:
[...]

ik vindt er ook niks meer aan ;w
Dat is de wereld van vandaag de dag heren. Ik zeg niet dat vroeger alles beter was.
Wat ik jammer vind in veel spellen en dus ook in Battlefield 3 is dat mensen geen waarde meer hebben voor skill. Dat betekend dat waneer een m26 dart een bug heeft mensen niet zoiets hebben van "kom die is bugged das oneerlijk daar spelen we niet mee" Maar dat mensen dat wapen gaan gebruiken.
Als sprayen goed werkt dan doen we dat. Als we weten dat mensen ergens spawnen en we kunnen daar bij gaan liggen en de daar meteen spawnkillen dan doen we dat. Er is veel minder respect voor de medespeler.
Als ik vroeger iemand van afstand neerschoot met een headshot terwijl hij aan het rennen was kreeg ik bijna altijd een Nice Shot vermeld via de chat nu is dat niet meer.

Misschien heeft DICE een aantal dingen verkeert gedaan met deze patch. Is dan meteen het spel niet leuk meer. Ik denk dat je er gewoon luchting in moet staan. Het gebrek aan respect is jammer. Maar goed als jij een M26 dart gebruikt is dat prima dan ben jij dus de genen waarop ik ga jagen met mijn sniper, gewoon omdat ik dat kan. Als mensen aan het sprayen zijn vanaf een punt prima pak een sniper en jaag hem een kogel door zijn hoofd want je ziet hem van een kilometer afstand zitten.

Ik vind bepaalde dingen jammer ik hoop dat DICE bepaalde dingen weer verandert en ik bekijk alles van de positive kant. Op die marnier hou je plezier in je spel.

(Nu alleen nog internet KOM OP KPN WAAR BLIJFT DIE MONTEUR :P )

Nickname KasPlantje.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:19
Ze zouden iets moeten implementeren waar supression weer wegtrekt als je veilig in cover zit maar er nog steeds kogels naast je inslaan. dat je er aan went als het ware, een soort counter-supression.

Ik vind supression op zich nog wel een aardig idee, het zorgt dat cover belangrijk blijft ook tegen matige spelers.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-12 13:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Korte vraag, kan ik vast wel ergens vinden maar ben even wat lui:

BF3 kun je voor 90% wel vergelijken met BF:BC2 qua multiplayer toch?
Het lijkt alsof er weinig open maps zijn, in BC2 had je eigenlijk alleen maar open maps, heerlijk voor Recon :)
Zijn de grenadelauncher overflows een issue in BF3? :P

Heb tot nu toe sinds zaterdag alleen nog maar de campaign en co-op missies uitgespeeld, dus misschien vanavond ff kijken of ik nog net zo fijn kan killen als in BF:BC2

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 01-05-2012 13:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:26:
Korte vraag, kan ik vast wel ergens vinden maar ben even wat lui:

BF3 kun je voor 90% wel vergelijken met BF:BC2 qua multiplayer toch?
Het lijkt alsof er weinig open maps zijn, in BC2 had je eigenlijk alleen maar open maps, heerlijk voor Recon :)
Zijn de grenadelauncher overflows een issue in BF3? :P

Heb tot nu toe sinds zaterdag alleen nog maar de campaign en co-op missies uitgespeeld, dus misschien vanavond ff kijken of ik nog net zo fijn kan killen als in BF:BC2
Uh nee...
BF3 is veel sneller qua gameplay, de meeste kills vallen na 4 of 5 kogels al, jets zijn godvergeten godvoertuigen, heli's gevlogen door mensen die weten wat ze doen zijn ook godsvoertuigen. (oke dat was ook in BFBC2)
Verder word je nu ook nog beloond als je mis schiet. 8)7

Nog iets vergeten mensen? :P

Einde rant.

De game is eigenlijk wel leuk op zijn eigen manier alleen heeft DICE een paar flinke f*ck ups gedaan met de laatste patch waardoor gameplay nu bestaat uit de grootste klootzak zijn. :/
Maar als je in een server komt waar mensen fatsoenlijk spelen en met elkaar omgaan dan is het veel leuker dan BFBC2. Helaas zijn die servers zeldzaam. ;)

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08
haarbal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:22:
Ze zouden iets moeten implementeren waar supression weer wegtrekt als je veilig in cover zit maar er nog steeds kogels naast je inslaan. dat je er aan went als het ware, een soort counter-supression.

Ik vind supression op zich nog wel een aardig idee, het zorgt dat cover belangrijk blijft ook tegen matige spelers.
Dat is inderdaad de beste oplossing. Supression zo laten maar als je cover zoekt snel weg en niet direct weer supressed zijn. Dat is vrij makkelijk te implementeren. Bij verliezen supression gewoon een timer met supression protection. Is ook niet heel onrealistisch. Supression is de verassing. Als je die omzeilt door cover of doordat de schutter niet meer schiet ben je gefocust op je schutter en wordt je niet meer verrast.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• GerGio
DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:48:
[...]
Uh nee...
BF3 is veel sneller qua gameplay, de meeste kills vallen na 4 of 5 kogels al, jets zijn godvergeten godvoertuigen, heli's gevlogen door mensen die weten wat ze doen zijn ook godsvoertuigen. (oke dat was ook in BFBC2)

Nog iets vergeten mensen? :P
Ja een s in godvoertuigen of je moet hem weglagen in godsvoertuigen.

Ja je bent vergenten dat het sniperen meer lijkt op medal of honor dan op BF BC2.
Dat je als sniper goed keuze hebt uit veel scopes (slot 1). Dat een bipod ook echt uitgezet wordt en je wapen mooi stabiel houd alleen dat je uit je scope moet komen na elk schot. Of je moet een straight pull bold gebruiken maar die gaat ten kosten van je bipod (Slot 2). Slot 3 eigenlijk waardeloos is voor lange afstand snipers. want suppressor remt je kogels af en bulleddrop neemt toe. en lazer of flashlight laat je teveel opvallen.

Bold action snipers eigenlijk weer het beste beste zijn niet als in BFBC2

Nickname KasPlantje.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-12 13:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Uh nee...
Ik speelde BFBC2 op Hardcore servers, dus ook daar was je snel dood. Verwacht niet dat dat hier heel anders zal zijn.
Voertuigen waren ook in BC2 bitches, maar volgens mij zijn er ook No Vehicle servers :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Ik speelde BFBC2 op Hardcore servers, dus ook daar was je snel dood. Verwacht niet dat dat hier heel anders zal zijn.
Voertuigen waren ook in BC2 bitches, maar volgens mij zijn er ook No Vehicle servers :)
Tanks waren vervelend in BFBC2, nu zijn het haast schietschijven voor jets. :X
No vehicle en dan de urban maps zijn wel te doen tenzij je natuurlijk suppressed word. :/
GvanGiessen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:06:
[...]

Ja een s in godvoertuigen of je moet hem weglagen in godsvoertuigen.

Ja je bent vergenten dat het sniperen meer lijkt op medal of honor dan op BF BC2.
Dat je als sniper goed keuze hebt uit veel scopes (slot 1). Dat een bipod ook echt uitgezet wordt en je wapen mooi stabiel houd alleen dat je uit je scope moet komen na elk schot. Of je moet een straight pull bold gebruiken maar die gaat ten kosten van je bipod (Slot 2). Slot 3 eigenlijk waardeloos is voor lange afstand snipers. want suppressor remt je kogels af en bulleddrop neemt toe. en lazer of flashlight laat je teveel opvallen.

Bold action snipers eigenlijk weer het beste beste zijn niet als in BFBC2
Ik vind het anders dat MoH snipers meer lijken op BFBC2 aangezien je daar OHK kan maken zonder een headshot. ;(
Oh en ik ben dyslectisch, y no grammar nazi me. ;)

• GerGio
DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:16:

[...]

Ik vind het anders dat MoH snipers meer lijken op BFBC2 aangezien je daar OHK kan maken zonder een headshot. ;(
Oh en ik ben dyslectisch, y no grammar nazi me. ;)
Klopt alleen kon je daar voor het eerst je adem inhouden bij het sniperen toch? Daarnaast had ik ook het idee dat de snipers wat minder schokkerig schoten net als bij BF3 nu. Zegmaar dat het schietproces wat soepeler verloopt.

Daarnaast maakt niet uit ik ben ook dyslectisch. (p.s.Waarom zo'n lastig woordt voor mensen die toch al slecht kunnen lezen en schrijven :P )

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

GvanGiessen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:20:
[...]

(p.s.Waarom zo'n lastig woordt voor mensen die toch al slecht kunnen lezen en schrijven :P )
dyslectisch of niet, woord met dt, vind ik toch wel een +1 waard
GvanGiessen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Klopt alleen kon je daar voor het eerst je adem inhouden bij het sniperen toch? Daarnaast had ik ook het idee dat de snipers wat minder schokkerig schoten net als bij BF3 nu. Zegmaar dat het schietproces wat soepeler verloopt.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik heb MoH 2 uur gespeeld en daarna ben ik zo gigantisch hard geraged vanwege alle campers/bush wookiez dan ik het nooit meer heb gespeeld. ;)

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
Speelt er hier nu echt he-le-maal niemand met die anti-suppression squad-perk?
Dit scheelt echt meer dan genoeg om het spel speelbaar te hebben.

Ik zorg altijd dat er iemand in de squad waar ik in zit deze heeft, of ik het nu zelf ben of niet.

Want a cookie?!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 20:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb het op alle klasses ingesteld, maar merk der geen reet van.

---RAWE CEEK!!!---

• Renquin
NoFearCreations schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:48:
Heb het op alle klasses ingesteld, maar merk der geen reet van.
Dan zou ik het toch even gaan uittesten met een vriend op een lege server.
Geloof me, je merkt er echt wel wat van.

Want a cookie?!

Renquin schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:34:
Speelt er hier nu echt he-le-maal niemand met die anti-suppression squad-perk?
Dit scheelt echt meer dan genoeg om het spel speelbaar te hebben.

Ik zorg altijd dat er iemand in de squad waar ik in zit deze heeft, of ik het nu zelf ben of niet.
Standaard ingesteld.
Het enige effect is dat je een extra kogel voorbij je moet hebben vliegen voordat suppression inzet. In feite is het niet veel maar het is beter dan niks.

En als iemand counter sup al heeft dan gewoon suppression. Je moet vuur met vuur bestrijden dus LMG spray noobs krijgen een mooie lading precies vuur van een AR terug. ;)

• Renquin
DanielWW2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:56:

Standaard ingesteld.
Het enige effect is dat je een extra kogel voorbij je moet hebben vliegen voordat suppression inzet. In feite is het niet veel maar het is beter dan niks.

En als iemand counter sup al heeft dan gewoon suppression. Je moet vuur met vuur bestrijden dus LMG spray noobs krijgen een mooie lading precies vuur van een AR terug. ;)
Persoonlijk vind ik granaten ook heel erg effectief tegen sproeiende mensen. Dan moeten ze wel weg rennen en zijn ze running ducks :)

Want a cookie?!

• kevz
Renquin schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Persoonlijk vind ik granaten ook heel erg effectief tegen sproeiende mensen. Dan moeten ze wel weg rennen en zijn ze running ducks :)
Hoe gooi jij ze dan zonder 20 kogels op te vangen? :P

Mijn YouTube

Renquin schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Dan moet je wel binnen bereik zijn. Is wel leuk ja. ;)

En hoe weet je dat het andere team nutteloos is, nou als ik in een jet kan vliegen en twee keer een andere jet kan neerknallen. :P

http://battlelog.battlefi...how/30594909/1/184991456/

Alleen jammer van de score, stond eerste voordat ik in de jet ging. :+

• Renquin
kevz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:13:
Ligt nogal aan de positionering idd, dat ben ik met je eens.
Meestal lukt het me wel aardig om deze truc uit te halen. Anders is het gewoon wachten tot ze moeten herladen :)

Want a cookie?!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-11 16:44
[...]

Grenade vastpakken, dan aan de gooi beginnen snel het hoekje om en gooien en weer weg. Met een beetje geluk kom je er zonder (of met maar een paar ;) ) kleerscheuren van af.

Even in darkest of time, there will always be light.

• kevz
Skydream schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Grenade vastpakken, dan aan de gooi beginnen snel het hoekje om en gooien en weer weg. Met een beetje geluk kom je er zonder (of met maar een paar ;) ) kleerscheuren van af.
Tja zo doe ik het ook vaak, maar dan nog vang ik er wel 1 of 2, wat tegen een PKP echt wel pijn doet (speel trouwens alleen maar hardcore)

Daarbovenop liggen sommige LMG'ers ruim 50 meter ver weg met een scope op hun wapen, dan kan je alleen maar een sks/qbu88 pakken op vlug een headshot te maken, meestal terwijl hij reload. Maar ik vind wel dat het spel belabberd traag word door dit soort praktijken. Ik hoop echt dat met de close quarters DLC de suppression naar beneden geschroefd word.

Mijn YouTube

• DVDL
Wie heeft er verstand van de ProCon plugin Insame Limits? Ik heb namelijk de volgende situatie
Er zijn een aantal wapens verboden, eerst willen we de user daarvan een warning geven na een kill, daarna een kick. Maar als ik dat instel met insame limits krijgt de rest de message dat ik die kill heb gemaakt, maar wordt ook instant gekickt van de server. Het zou zo moeten zijn dus: 1e keer= message, 2e keer= kick.

Wie o wie kan even helpen? ;D

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/etcx02.png

[ Voor 5% gewijzigd door DVDL op 01-05-2012 15:36 ]

[...]

Dit lukt wel hoor.
De truc is om de nade toets in te duwen als je nog naar de muur kijkt. Dan is er een soort van delay, en in die tijd verplaats je je net naar de deuropening.
Hup, nade vliegt, en jij gaat terug uit de deuropening.

• AdmiralSnipe
kevz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Tja zo doe ik het ook vaak, maar dan nog vang ik er wel 1 of 2, wat tegen een PKP echt wel pijn doet (speel trouwens alleen maar hardcore)
Vaak als ik in hardcore servers speel (en dat is zelden tot nooit), word ik neergemaaid door teammates, dus ik mijd die servers vaak.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

D4NG3R

kiwi

:)

DennisM6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:33:
Wie heeft er verstand van de ProCon plugin Insame Limits? Ik heb namelijk de volgende situatie
Er zijn een aantal wapens verboden, eerst willen we de user daarvan een warning geven na een kill, daarna een kick. Maar als ik dat instel met insame limits krijgt de rest de message dat ik die kill heb gemaakt, maar wordt ook instant gekickt van de server. Het zou zo moeten zijn dus: 1e keer= message, 2e keer= kick.

[afbeelding]
No offence maar dit soort instellingen vind ik persoonlijk diep triest :') een verbod op RPG's, Shotguns etc... Waarom?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

D4NG3R schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:38:
[...]

No offence maar dit soort instellingen vind ik persoonlijk diep triest :') een verbod op RPG's, Shotguns etc... Waarom?
Metro only server? :P

• DVDL
[...]

Voor de mensen die dat niet fijn vinden, joinen een andere server. RPG's en shotguns hebben wij verboden omdat we een city+rush hebben zonder voertuigen, enkel 1x bij de 1e spawn. Maargoed, daar kun je een eindige discussie over houden, wij willen geen RPG+Shotguns op infantry ;)

• kevz
[...]

Er zit _nul_ skill in rpg's / m320 te spammen op de map metro, absoluut niets. Het voegt niets toe behalve ergernis. Ik hoop ook dat er een fatsoenlijke 'officiele' infantry modus komt waar explosieven niet in thuis te vinden zijn :) Misschien met de Close Quarters DLC ^^

Shotguns vind ik overgens prima, dan moet je maar niet om de hoek gaan staan wachten met je rifle, dan verdien je het om instagibbed te worden :P

[ Voor 12% gewijzigd door kevz op 01-05-2012 15:51 ]

Mijn YouTube

DennisM6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:33:

[afbeelding]
First check expresssion:
code:
1
Regex.Match(kill.Weapon, @"(m320|smaw|rpg)", RegexOptions.IgnoreCase).Success

Second check code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
 if (limit.Data.issetBool(player.Name))
  {
     plugin.SendGlobalMessage(plugin.R("%p_n% has been banned for using %w_n%, after a kick!"));
     plugin.PBBanPlayerWithMessage(PBBanDuration.Temporary, player.Name, 15, plugin.R("%p_n% you have been banned for 15 minutes for using %w_n%"));
     limit.Data.unsetBool(player.Name);
  }

int count = (int) limit.Activations(player.Name);

if (count == 1)
  {
      plugin.SendGlobalMessage(plugin.R("%p_n% do not use %w_n%!"));
      plugin.KillPlayer(player.Name);
  }
  else if (count == 2)
  {
     plugin.SendGlobalMessage(plugin.R("%p_n% has been kicked for using %w_n%"));
     plugin.KickPlayerWithMessage(player.Name, plugin.R("%p_n% you have been kicked for using %w_n%"));

if (!limit.Data.issetBool(player.Name))
         limit.Data.setBool(player.Name, true);
  }

Eventueel de SendGlobalMessage aanpassen met "plugin.ServerCommand("admin.yell", msg, "10", "player", killer.Name);" maar ik weet niet hoe goed dat werkt. Vind het persoonlijk alleen klunzig om GlobalMessage te gebruiken in plaats van de yell command naar een individuele speler.

• DVDL
Bedankt tsurany voor de info, ik ga t even uitproberen!

Hij komt dan op NotCompiled te staan, waarna de plugin niet meer werkt.

[ Voor 40% gewijzigd door DVDL op 01-05-2012 16:01 ]

• Renquin
kevz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:49:
Er zit _nul_ skill in rpg's / m320 te spammen op de map metro, absoluut niets. Het voegt niets toe behalve ergernis. Ik hoop ook dat er een fatsoenlijke 'officiele' infantry modus komt waar explosieven niet in thuis te vinden zijn :) Misschien met de Close Quarters DLC ^^

Shotguns vind ik overgens prima, dan moet je maar niet om de hoek gaan staan wachten met je rifle, dan verdien je het om instagibbed te worden :P
Kijk de trailer nog maar een keertje, komen genoeg RPG's langs...

Want a cookie?!

• kevz
Renquin schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Kijk de trailer nog maar een keertje, komen genoeg RPG's langs...
Hm tja, daar heb je me :+

Ach, er blijven vast ook servers die auto killen/kicken als explosieven gebruikt worden, daar zal ik te vinden zijn O-)

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 184 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.