• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:34
Jovas schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:26:
Iedereen weet dat je niet op GoT servers moet spelen voor leuke gameplay, zo niet, dan weet je het nu..

De enigen die er wel graag spelen zijn inderdaad de admins en sommige figuren die zich vervelen als het hockey seizoen afgelopen is. Enige voordeel is dat je je hockey underslang barrel mag gebruiken van achteren, en dan het liefst met de kromme kant..
_O-

Ik ervaar dat helemaal niet zo, maar goed, ik zit ook met GoT op Teamspeak altijd, prima gezellig. Er zit wel een aantal zuurpruimen bij GoT, maar ja, waar niet?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Jovas schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:26:
Iedereen weet dat je niet op GoT servers moet spelen voor leuke gameplay, zo niet, dan weet je het nu..

De enigen die er wel graag spelen zijn inderdaad de admins en sommige figuren die zich vervelen als het hockey seizoen afgelopen is. Enige voordeel is dat je je hockey underslang barrel mag gebruiken van achteren, en dan het liefst met de kromme kant..
Dan blijf je toch lekker weg ;) waarschijnlijk is de GoT server niks voorjou omdat mensen SAMENWERKEN/ COMMUNICEREN en dat kan je blijkbaar niet.
of je bent slecht in BF3 en maakt dan weinig kans op een server waar mensen met een redelijk niveau kunnen spelen.

en nee ben geen admin en nee ik geef niks om hockey ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 28-04-2012 10:44 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

Denk dat het nu al de 20e?? keer is dat ik dat hoor. Vrijwel iedereen die ik hoor, m'n eigen clan, en diegene waar we wel is tegen spelen mijden de GoT servers ten alle tijden.

Ook op onze clan servers zijn we fel tegen baserape, zodra je als team alle vlaggen hebt, dan blijf je ook bij de laatste vlag. Je hebt niks te zoeken bij de enemy spawn, zelf iets te vaak de richting op schieten wordt al bestraft. En dan dat gezeur van, laat ik ze wel gaan, en dan schieten ze mij af. Grow up!!! Je hebt met je team al alle vlaggen, je hebt hoogst waarschijnlijk het potje toch al gewonnen. Laat het andere team tenminste nog wat proberen.

Ook ik merk op de GoT servers, dat de regels wat minder streng gelden voor de mensen met de [GoT] tag voor hun naam. Admins grijpen vrijwel nooit in, en als ze het doen, is het vrijwel altijd in hun eigen voordeel.

Edit.

@pykow, jij bent met een andere discussie bezig?

[ Voor 3% gewijzigd door NoFearCreations op 28-04-2012 11:53 ]

---RAWE CEEK!!!---

• EvaluationCopy
NoFearCreations schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:52:

Ook ik merk op de GoT servers, dat de regels wat minder streng gelden voor de mensen met de [GoT] tag voor hun naam. Admins grijpen vrijwel nooit in, en als ze het doen, is het vrijwel altijd in hun eigen voordeel.
Daar herken ik echt helemaal niks in. Als je concrete voorbeelden hebt geef ze gerust, misschien kunnen we er dan iets aan doen. Dat er weinig ingegerepen wordt dat klopt, we hebben ook geen regels met betrekking op bepaalde type wapens of baserapen. Dat voorkomt dergelijk 'willekeurig' admin-gedrag eerder.

Ons vloek-filter werkt dan wel weer als een dolle O-)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bijvoordeeld dus het stukje uit een van de bovenstaande berichten over baserapen. Dat er dan wordt gezegd "zeur niet". Als er veel over dezelfde persoon wordt geklaagd, dan deze op z'n minst even een waarschuwing geven. Maar tis altijd gezellig op TS, als GoT'ers onder elkaar, en dan gaan we natuurlijk niks doen, straks wordt er nog iemand boos....

---RAWE CEEK!!!---

Gisterennacht eens TDM gespeeld! Ja, die noob game mode :+
Ik vond het eigelijk wel leuk.

- Er zit een soort van flow in de maps. Je loopt als teams precies in cirkeltje en botst zo tegen elkaar op.
- Maps zijn natuurlijk veel kleiner dan in andere modes (grappig om te zien op de minimap) maar ik vond het niet erg. Er zijn geen clusterfuck situaties.
- Ik zag geen of nauwelijks campers.
- Veel high levels spelen het ook. Zag nauwelijks BF3 beginnelingen met low levels.
- Je oefent echt op je reflexen. Dus dit is dé game mode voor daaraan te werken.
- Meer dan 1 ronde per map zou ik beu worden. Hier een server http://battlelog.battlefi...Oman-Sharqi-Karkand-Wake/ waar het 1 ronde/map is.

Wat leuke matches gehad:
http://battlelog.battlefi...how/30203203/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/30205783/1/189023879/

Ik speelde met de L85A1 + Heavy Barrel. En de M26 Mass (maar zonder glitch want L85A1 heeft geen underbarrel).

Gisteren ook zotte match gehad op 64p B2K server, maar spijtig genoeg speelde mijn team niet op mijn niveau >:)
Eindscore van 9702. Volgende persoon heeft 'slechts' 6158 en die erna 4555.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-04-27%2019-04-02-879.jpg

En een recon die aan het zonnebaden is op zijn buik. Want langs die kant zal je nooit enemies zien afkomen. Je komt wat raar volk tegen online :P
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-04-27%2019-52-23-270.jpg

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
Je kunt wel heel leuk rules maken die baserape tegen gaan (en zoals al eerder is vermeld, voor iedereen zijn die definities weer anders), maar als 1 team gewoon overduidelijk sterker is ontkom je er toch niet aan. Rapend team moet afwachten tot andere team gaat komen, maar 9 van de 10x komt de enemy niet meer waardoor rapende team gewoon naar voren schuift, omdat het allemaal te lang duurt en zo staat alles op slot met nog (1)500 tickets te gaan....

Als community kun je beter gewoon de skills verdelen over twee teams, is misschien vervelend dat je dan niet met je beste buddy kunt spelen, of moet zo wisselen dat het als nog gelijk blijft.

[ Voor 17% gewijzigd door Xant0r op 28-04-2012 13:21 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat klopt helemaal, maar is het dan nog leuk? Je speelt het spel als het goed is voor je plezier. Ik vraag dan regelmatig of de betere spelers willen team switchen. Wat gelukkig ook vrij vaak gebeurt, als het nog vroeg in de ronde is. Of als er totaal niet gereageerd wordt op waarschuwingen, dan een team-nuke. Als het echt over duidelijk is dat het andere team er niks van bakt, dan zorgen we in ieder geval dat de volgende ronde goed gebalanced worden.

---RAWE CEEK!!!---

• Xant0r
Nope leuker gaat het niet worden, dat is gewoon de pest van public servers. Nuke werkt inderdaad ook wel goed als je 1 team nuked ipv hele veld. Zijn altijd wel zeikers, of mensen die erdoor weggaan maar die mis je toch niet. Helemaal als server vol zit, dan is aanbod toch groter dan de leavers. Blijft een vervelend probleem, regel helemaal weghalen gaat het ook niet helpen. Makkelijkste blijft toch om een regel in te voeren die iedereen begrijpt, en dus niet eerst 4 pagina's aan rules moet doorlezen voor je kunt spelen. Voor airvoertuigen is het wel redelijk simpel, airborne = uit base opgestegen dus mag attacked worden. Voor tanks blijft het lastig aangezien je met chopper op bepaalde maps al vanuit je eigen base zowat enemy base in kan schieten en tank disablen.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jah het blijft lastig, maar met een goede actieve admin, die ook luistert naar de chat, wordt het spel gewoon een stuk beter. Niet met de instelling, er is niks aan te doen, mij te veel moeite om het te controleren, alles is toegestaan.

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:06:
Bijvoordeeld dus het stukje uit een van de bovenstaande berichten over baserapen. Dat er dan wordt gezegd "zeur niet". Als er veel over dezelfde persoon wordt geklaagd, dan deze op z'n minst even een waarschuwing geven. Maar tis altijd gezellig op TS, als GoT'ers onder elkaar, en dan gaan we natuurlijk niks doen, straks wordt er nog iemand boos....
Weer typisch gelul van iemand die geen idee heeft wat er werkelijk speelt. Houd dan gewoon je mond dicht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-12 19:43

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:38:
[...]

Weer typisch gelul van iemand die geen idee heeft wat er werkelijk speelt. Houd dan gewoon je mond dicht.
Hij had wel gelijk over dat er iemand boos wordt. :+

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NoFearCreations schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:35:
Jah het blijft lastig, maar met een goede actieve admin, die ook luistert naar de chat, wordt het spel gewoon een stuk beter. Niet met de instelling, er is niks aan te doen, mij te veel moeite om het te controleren, alles is toegestaan.
Natuurlijk is dat lastig, maar jij stelt nu dat we helemaal niets doen lijkt het. We willen het spel spelen zoals Dice het gemaakt heeft en daarbij is baserapen nog steeds mogelijk ondanks de forbidden areas.

Dus so be it, inclusief het toestaan van alle wapens etc. De nu geldende regels zijn opgesteld na overleg met de clanleden, polls, evaluaties en dergelijke en komen dus niet zomaar uit de lucht vallen.

Wat jij wil is een scheidsrechter die constant alles in de gaten houd, maar als je zelf intensief meespeelt als mod/admin kun je eenvoudigweg niet alles in de gaten houden. Ik denk zelf dat we momenteel alles doen om het leuk en gezellig te houden.
Phntm schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:56:
[...]

Hij had wel gelijk over dat er iemand boos wordt. :+
Ja, gek hé? We proberen constant om tot een goede gameplay te komen, maar wat we ook doen, het is nooit goed...

[ Voor 12% gewijzigd door bvk op 28-04-2012 14:00 ]

Specs

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tsu negeer ik maar, op ze teentjes getrapt omdat hij weet dat ik gelijk heb, en reactie zonder onderbouwing weer.

@bvk:
Ik heb persoonlijk ervaren dat er in de GoT server niet echt actief admins bezig zijn. En op het 2e punt, je kiest ervoor om admin te zijn, je weet van te voren dat je dan niet 100% voor jezelf bezig moet zijn, je bent op dat moment ook de "scheidsrechter". Dat betekent niet dat je maar ergens op de map moet gaan liggen en niks doen, maar wel zeer actief de chat in de gaten houden, en de spelers in de buurt in de gaten houden. Als admin ben jij op dat moment verantwoordelijk voor het spel plezier van diegene die jouw server bezoeken.

---RAWE CEEK!!!---

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
Tsurany schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:48:
[...]

Ze hebben daar inderdaad niets te zoeken op baserapen na, maar hoe moeten wij dat gaan controleren? Immers er komen wel tanks uit de enemy base, heli's stijgen er op en vliegtuigen ook. Die wil je dood hebben voor ze jou te pakken hebben, dan zal je ze toch moeten schieten als ze uit de base komen. Wat is dan uit de base en wat is dan nog in de base? En hoe controleer je dat?
Als het zone systeem uit Bad Company 2 er in zat was het heel simpel geweest om te bestraffen en zouden we het ook zeker gedaan hebben. Dan kon je gewoon een bepaald gebied markeren als base en een kill daar maken is zelf gekilled worden. Met Battlefield 3 kan dat gewoon niet en is het echt een kwestie van handwerk.
In het echt is het is een goede en officiele strategie ja, vliegtuigen weg voordat ze in de lucht zijn :)
Volgens mij moet er wel iets tegen te doen zijn als je als team samenwerkt...

btw iemand zin om te spelen? Zit nu op de OMG server...64p metro :X

[ Voor 3% gewijzigd door D-Day op 28-04-2012 14:08 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:10:
Gisteren ook zotte match gehad op 64p B2K server, maar spijtig genoeg speelde mijn team niet op mijn niveau >:)
Eindscore van 9702. Volgende persoon heeft 'slechts' 6158 en die erna 4555.
[afbeelding]
Nou fantastisch hoor. Jij bent echt goed. Heeft er al iemand een veer in je reet geduwd? :O

@ iedereen met minder goede ervaringen op GoT servers... ik heb het al vaker gezegd... negeer deze servers gewoon. Ze worden over het algemeen beheerd door kinderachtige, onvolwassen admins, die vaak ook nog eens een ego hebben die niet goed in hun hoofd past (Tsurany is daar één van) Ik speel er inmiddels niet meer op. Het is alleen leuk en aardig als je een GoT tag voor je naam hebt, anders kun je dus beter weg blijven. NoFearCreations heeft gewoon gelijk, punt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 14:38 ]

Verwijderd

In before the lock:
Ik begin te denken dat BF3 slecht is voor je geheugen, want na alle locks (en bijbehorende boze mods) wordt het hier toch steeds weer grimmig. Als je iets uit wil vechten, doe je dat maar in BF3. Dan kunnen we het hier gewoon leuk houden, want ik zou het erg jammer vinden als dit topic permanent dicht gaat.

Het feest is toch al compleet dus het maakt toch niet meer uit of ik dit wel of niet post. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NoFearCreations schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:04:
Tsu negeer ik maar, op ze teentjes getrapt omdat hij weet dat ik gelijk heb, en reactie zonder onderbouwing weer.

@bvk:
Ik heb persoonlijk ervaren dat er in de GoT server niet echt actief admins bezig zijn. En op het 2e punt, je kiest ervoor om admin te zijn, je weet van te voren dat je dan niet 100% voor jezelf bezig moet zijn, je bent op dat moment ook de "scheidsrechter". Dat betekent niet dat je maar ergens op de map moet gaan liggen en niks doen, maar wel zeer actief de chat in de gaten houden, en de spelers in de buurt in de gaten houden. Als admin ben jij op dat moment verantwoordelijk voor het spel plezier van diegene die jouw server bezoeken.
Dat doen we mijn inziens dan ook. Soms is er 1, soms zijn er 5 admins actief, daar doe je weinig tegen. En 5 zien meer dan 1 natuurlijk, maar het is altijd de bedoeling om de gameplay leuk te houden. Daarbij is het de eerste prioriteit om cheaters en ander ongewenst volk te weren en het leuk te houden.

Maar daar heeft die ene admin dan ook zijn handen vol aan zeg maar, die kan echt niet ook nog het baserapen tegengaan.

Specs

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hebben jullie nu nog veel last van cheaters? Merk zelf dat de meeste er nu toch wel uitgepikt worden door PB?
En een goede blacklist hebben helpt ook. Helaas komen ze er heel af en toe nog wel is doorheen, maar voor mijn gevoel is het wel minder geworden.

Maar als je een beetje mee leest in dit topic, merk je toch dat er een boel kritiek is op de GoT servers, betreft actieve admins.

---RAWE CEEK!!!---

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Om me even in de baserape discussie te mengen:

Op het moment dat piloot (GOT-admin) in kwestie zelf aangeeft dat hij/zij aan het baserapen is, lijkt me dat de definitie niet ter discussie staat. Ook gaat het argument van "te druk om iets aan baserapen te doen" niet op als het de admin is die ermee bezig is.
Nog afgezien van het feit dat een admin op basis van eigen inzicht/feedback van spelers best die beslissing op dat moment kan nemen. Ervan uitgaande dat de admin in kwestie enigszins de verantwoordelijkheid aankan. Op het moment dat je heel specifiek gaat omschrijven wat baserape nou precies is, krijg je mazen. Als je zegt: baserape verboden, je krijgt 2 waarschuwingen, daarna kick, is wat de admin zegt gewoon "the law", klaar. Als je bang bent voor discrepanties in de beoordeling door admins, zou ik eerder zorgen dat je admins ongeveer op één lijn zitten, dan dat je het dan maar gewoon toestaat "omdat we het niet exact kunnen definieren". Als je exacte definities nodig hebt om je admins zich goed te kunnen laten gedragen, heb je misschien niet de juiste admins zitten.

Ik heb zelf geen probleem met spawnlocken/outcappen van de tegenpartij, doe het zelf vaak genoeg en krijg het ook zeker wel eens voor de kiezen. Doorgaans betekend dat gewoon dat wij als team niet hard genoeg gepushed hebben, en dan krijg je vanzelf tikken.
Echter was daar gister geen sprake van: groot gedeelte van de tijd was het merendeel van de vlaggen in handen van het team wiens jets/helis bij de runway weggeschoten werd. Team stond zelfs voor in ticketcount, en dan zou ik me als piloot eerst maar eens op andere dingen gaan richten dan alleen de te easy targets wegschieten bij de basis.

Uiteraard: wie betaalt, bepaalt. Dus in die zin moet je vooral doen waar je zin in hebt op je eigen server. Maar tussen de desbetreffende admin's in-game acties en zijn/haar gedrag op de chat zodra iemand er wat van zegt (terwijl je als admin op zo'n moment de GOT-community vertegenwoordigt), snap ik best dat mensen weggaan/wegblijven. In die zin ben ik het niet helemaal met bvk eens, dat er alles aan gedaan wordt om het leuk en gezellig te houden. Die vibe kreeg ik zeker niet gisteravond, en ben dan ook maar weggegaan (ondanks het feit dat ik me amper bezig hield met jets/base en vooral vlaggen aan 't cappen was). Niet omdat we het "niet konden winnen" o.i.d. (was duidelijk niet het geval), maar omdat de sfeer imho niet bepaald gezellig was.

Ik zou in ieder geval zorgen dat je beleid aan alle kanten helder is (dus bij admins,webmasters en het publiek), dan voorkom je een flink deel van de discussies. Ik vermaak me bij tijd en weilen prima op de GOT servers, maar dat hangt meer af van wie er wel (en soms juist ook: niet?) aanwezig is op de servers, dan dat het gegarandeerd plezier is omdat het de GOT servers zijn. Zal wel liggen aan het feit dat ik niet helemaal op een lijn zit qua ideeën met de gotbf3'ers, maar toch vind ik het jammer dat ik er op die manier in sta, zou toch tof zijn als de GOT servers een fantastische naam en bijbehorende permanente queue hadden, ipv vrijwel altijd leeg te staan.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

NoFearCreations schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:04:

@bvk:
Je reactie richting bvk is zo 100% waar!!! Daar kun je echt geen speld tussen krijgen maar er zal wel weer van alles uit de kast getrokken worden om het recht te praten maar inderdaad: als je admin bent, ben je admin. Ik heb genoeg servers gehad waar je dan als admin gewoon NIET kunt spelen als anderen druk bezig zijn. Dat is je keuze geweest om admin te worden. Als je dan kritiek krijgt, kun je daar wat mee doen of naast je neer leggen. Dat laatste zie ik hier maar als enige gebeuren. Dat is jammer en getuigt niet van enige volwassenheid. Maar ook dat is een keuze maar voor het voortbestaan van een server niet de beste keuze.

En alle voorgaande reacties over het niet kunnen tegengaan van baserapen ten spijt, in mijn ogen is dat pure onzin. Ik herken het in ieder geval onmiddellijk. Jets of ander materieel rapen in de base terwijl ze er nog staan: baserape. Jets of choppers die net opstijgen en nog boven de base hangen: baserape. Rollend materieel dat uit de base komt: vrij. Rollend materieel dat in de base staat te schieten: baserape. Simpele regels die makkelijk te volgen zijn en in de console kunnen worden vertoond. Houdt iemand zich er niet aan: kick / ban. Maar dan moet er wel een admin zijn natuurlijk die die ronde NIET speelt maar de tijd heeft om die personen te bekijken en de kick of ban te geven.

Steam || Diablo 3

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12 21:39
Even een vraag over Dxtory. Als ik met Fraps capture lijkt de output veel meer 1op1 met wat ik daadwerkelijk zie tijdens het spelen, alleen heb ik hier toch best last van drops. Met Dxtory heb ik geen last van drops, maar de output wijkt meer af en het beeld stottert nogal.

Als ik met Fraps zou capturen, dan opende ik de raw footage met Virtualdub en compressde het met de XviD coded. De raw footage zelf kon nooit vloeiend afspelen, maar nadat ik het bestand met Virtualdub had gecompressed dan had ik gewoon een normaal vloeiend spelend filmpje. Met Dxtory speelt deze raw footage ook niet vloeiend af, maar als ik het dan in Virtualdub compress met de XviD codec, dan komt hier ook een stotterend filmpje uit. Gebruiken jullie hier een andere codec om te compressen? Of sowieso al een ander programma?

Ik heb voor het capturen gespeeld met de Dxtory codec en de Lagarith codec met verschillende settings, maar ik krijg er maar geen vloeiend filmpje uit. De XviD coded werkt voor mij ook niet. Als ik de capture knop druk begint het beeld te knipperen alsof het continu wil minimaliseren/maximaliseren. Als ik dan de capture stop wordt het beeld wel weer normaal, maar is er ook niet daadwerkelijk iets opgenomen. Tevens gebruik ik ook een FXAA injector, maar als ik deze uitzet dan blijft dit probleem.

Qua settings heb ik min of meer het eerder gepostte youtube filmpje gevolgd en hier verschillende settings geprobeerd, maar het wil niet echt lukken. Ik denk toch dat het iets met de compressie te maken heeft, aangezien de raw footage altijd al wat hakelig is geweest, ook met Fraps. De daadwerkelijke output hier uit was dat dan niet.

Voor de rest heb ik een i7 860, gtx 570, speel op m'n SSD en capture op m'n HDD met een gemeten 69MB/sec write speed.

Heeft iemand enig idee wat dit verschil met Fraps kan zijn of enige tips qua compressie?

Sorry als dit offtopic is, maar dacht toch dat hier meer mensen Dxtory gebruiken dan in het Problemen topic :o

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:38:
[...]

Weet jij wel wat er speelt dan? Ik zat toevallig in het 'goeie' team, maar het halve vijandelijke team zien vertrekken omdat er één goeie piloot alle voertuigen vernielt voordat ze van hun plek zijn... Ik zie de lol daar niet van in.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

CodeCaster schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:36:
het halve vijandelijke team zien vertrekken omdat er één goeie piloot alle voertuigen vernielt voordat ze van hun plek zijn... Ik zie de lol daar niet van in.
Je kunt je natuurlijk afvragen of het zin heeft om dan grenzen af te spreken, want dan gaan de voertuigen dood nadat ze die grens over zijn. Voor het gevoel mss beter, maar uiteindelijk maakt het geen fluit uit.
Ik heb geen issues met zelfs het bekijken van raw footage.
Gebruik ook Dxtory + Lagarith codec. En heb een relatief oude CPU, Intel Q6600 3.0Ghz.

- Welke codec pack heb je op je PC geïnstalleerd? Het zou altijd kunnen dat daar een conflict zit. Misschien eens http://www.cccp-project.net/ of http://shark007.net/win7codecs.html (ik gebruik deze) proberen.

- Soms ligt het aan de video player zelf dat het niet vloeiend gaat. Probeer dus WMP, VLC Player en Media player classic Home Cinema eens.

- Zet bij Dxtory is Processing Threads op 2 en record nog eens.
1 is misschien te laag voor een quad core, en 4 is wat teveel had ik is gelezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-04-2012 14:43 ]

• Xant0r
speedyjules07 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:33:
Even een vraag over Dxtory. Als ik met Fraps capture lijkt de output veel meer 1op1 met wat ik daadwerkelijk zie tijdens het spelen, alleen heb ik hier toch best last van drops. Met Dxtory heb ik geen last van drops, maar de output wijkt meer af en het beeld stottert nogal.

Als ik met Fraps zou capturen, dan opende ik de raw footage met Virtualdub en compressde het met de XviD coded. De raw footage zelf kon nooit vloeiend afspelen, maar nadat ik het bestand met Virtualdub had gecompressed dan had ik gewoon een normaal vloeiend spelend filmpje. Met Dxtory speelt deze raw footage ook niet vloeiend af, maar als ik het dan in Virtualdub compress met de XviD codec, dan komt hier ook een stotterend filmpje uit. Gebruiken jullie hier een andere codec om te compressen? Of sowieso al een ander programma?

Ik heb voor het capturen gespeeld met de Dxtory codec en de Lagarith codec met verschillende settings, maar ik krijg er maar geen vloeiend filmpje uit. De XviD coded werkt voor mij ook niet. Als ik de capture knop druk begint het beeld te knipperen alsof het continu wil minimaliseren/maximaliseren. Als ik dan de capture stop wordt het beeld wel weer normaal, maar is er ook niet daadwerkelijk iets opgenomen. Tevens gebruik ik ook een FXAA injector, maar als ik deze uitzet dan blijft dit probleem.

Qua settings heb ik min of meer het eerder gepostte youtube filmpje gevolgd en hier verschillende settings geprobeerd, maar het wil niet echt lukken. Ik denk toch dat het iets met de compressie te maken heeft, aangezien de raw footage altijd al wat hakelig is geweest, ook met Fraps. De daadwerkelijke output hier uit was dat dan niet.

Voor de rest heb ik een i7 860, gtx 570, speel op m'n SSD en capture op m'n HDD met een gemeten 69MB/sec write speed.

Heeft iemand enig idee wat dit verschil met Fraps kan zijn of enige tips qua compressie?

Sorry als dit offtopic is, maar dacht toch dat hier meer mensen Dxtory gebruiken dan in het Problemen topic :o
Onder movie tabje, dan naast codec even op settings drukken (ik gebruik de DXtory video codec). Krijg je nieuw schermpje met DXtory Video Codec format, die even op medium quality zetten en kijken of het dan opgelost is. High lukt misschien nog wel, maar kan je in elk geval zien of dat het is :)

• speedyjules07
Asgaro schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:41:
[...]

- Welke codec pack heb je op je PC geïnstalleerd? Het zou altijd kunnen dat daar een conflict zit. Misschien eens http://www.cccp-project.net/ of http://shark007.net/win7codecs.html (ik gebruik deze) proberen.

- Soms ligt het aan de video player zelf dat het niet vloeiend gaat. Probeer dus WMP, VLC Player en Media player classic Home Cinema eens.

- Zet bij Dxtory is Processing Threads op 2 en record nog eens.
1 is misschien te laag voor een quad core, en 4 is wat teveel had ik is gelezen.
Ik had nog geen codec pack denk ik, alleen de XviD codec etc. Ik heb nu wel net de win7 codecs geinstalleerd en er zijn in Dxtory nu ook een aantal toegevoegd. Ik zal wel even kijken of het nu beter werkt.

De raw footage had ik geprobeerd met VLC en WMP maar bij allebei hetzelfde probleem.

Processing Threads had ik al op 2 staan.
Xant0r schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:41:
[...]

Onder movie tabje, dan naast codec even op settings drukken (ik gebruik de DXtory video codec). Krijg je nieuw schermpje met DXtory Video Codec format, die even op medium quality zetten en kijken of het dan opgelost is. High lukt misschien nog wel, maar kan je in elk geval zien of dat het is :)
Hier had ik alle opties al geprobeerd met en zonder Compress, zonder resultaat.

Wat gebruiken jullie om de raw footage te comprimeren?

Bedankt in ieder geval, ik heb weer wat om te proberen.

speedyjules07 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:49:
[...]

Ik had nog geen codec pack denk ik, alleen de XviD codec etc. Ik heb nu wel net de win7 codecs geinstalleerd en er zijn in Dxtory nu ook een aantal toegevoegd. Ik zal wel even kijken of het nu beter werkt.

De raw footage had ik geprobeerd met VLC en WMP maar bij allebei hetzelfde probleem.

Processing Threads had ik al op 2 staan.
Aangezien je praat over Xvid: misschien heeft dit er iets mee te maken: de devs raden aan van bepaalde DivX codecs volledig te verwijderen wegens conflicten: http://forum.dxtory.com/index.php?topic=915.0
(maar dit is Divx, en niet Xvid dus wrsl niet relevant...)

Betreffende die Win7 codec pack.
Inderdaad, in Dxtory zal je nieuwe codecs zien, maar je zou nog altijd met Lagarith codec moeten werken.

Maar in VirtualDub zal je ook die nieuwe codecs zien. En daar moet je een van de nieuwe kiezen.
Ik gebruik de geselecteerde:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/vids/recording/Capture.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 28-04-2012 14:56 ]

• speedyjules07
Asgaro schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:52:
[...]
...
Maar in VirtualDub zal je ook die nieuwe codecs zien. En daar moet je een van de nieuwe kiezen.
Ik gebruik de geselecteerde:
[afbeelding]..
Inderdaad, dat is DivX, die heb ik ook op dit moment niet.

Duidelijk, ga ik toch even Lagarith gebruiken met x264 compressie in Virtual Dub.

Capture je trouwens op size of op 100%? Ik heb hier al wel meerdere opties geprobeerd, maar staat nu op size 1920 x 1080, aangezien dat mij het meeste lijkt op hoe Fraps het normaliter zou capturen.

speedyjules07 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:01:
[...]

Inderdaad, dat is DivX, die heb ik ook op dit moment niet.

Duidelijk, ga ik toch even Lagarith gebruiken met x264 compressie in Virtual Dub.

Capture je trouwens op size of op 100%? Ik heb hier al wel meerdere opties geprobeerd, maar staat nu op size 1920 x 1080, aangezien dat mij het meeste lijkt op hoe Fraps het normaliter zou capturen.
Bij Lagarith gebruik ik mode YV12. Dit is de kwalitatief gezien de minst goede van de 4 modes. Maar is nog steeds zeer goed. Had is opgezocht wat dit allemaal betekende, en blijkbaar gebruiken gewone films op DVD deze modus ook.

Ik speel op 1920x1080 maar capture op 1280x720.

Ik lees zonet dat je op je HDD captured. Capture is op je SSD? Ik denk dat het hieraan kan liggen, omdat her en der wordt verteld dat bij Dxtory aangeraden wordt om op
- ofwel SSD
- ofwel 2 HDDs in RAID te capturen.

Die 69 MB/sec is onvoldoende waarschijnlijk.

(Ik capture ook op de SSD waar BF3 staat, en dit is geen probleem.)

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 28-04-2012 15:08 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Waat volgens mij hebben ze de M26 Dart bug gefixed! :)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12 08:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zag zovaak mensen met de M16A3 spelen maar besefte nooit dat ik hem zelf ook gewoon had.
Heerlijk wapen! Net echt wat mensen verkracht op TDM, met echt een paar epische momenten.

5 kills met 1 lader, 2 revives en dan nog iemand met een pistol afgemaakt :')

Android developer & dürüm-liefhebber

• speedyjules07
Asgaro schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:05:
[...]

Bij Lagarith gebruik ik mode YV12. Dit is de kwalitatief gezien de minst goede van de 4 modes. Maar is nog steeds zeer goed. Had is opgezocht wat dit allemaal betekende, en blijkbaar gebruiken gewone films op DVD deze modus ook.

Ik speel op 1920x1080 maar capture op 1280x720.

Ik lees zonet dat je op je HDD captured. Capture is op je SSD? Ik denk dat het hieraan kan liggen, omdat her en der wordt verteld dat bij Dxtory aangeraden wordt om op
- ofwel SSD
- ofwel 2 HDDs in RAID te capturen.

Die 69 MB/sec is onvoldoende waarschijnlijk.

(Ik capture ook op de SSD waar BF3 staat, en dit is geen probleem.)
Lagarith met YV12 ziet er nu wel een stuk vloeiender uit, alleen nog steeds niet zoals het met Fraps gecaptured wordt. Het beeld lijkt donkerder en het gehele beeld lijkt nog steeds wat te stotteren. Ik ga wel even echt spelen en dan wat dingen capturen, in plaats van telkens een lege server met korte clips.

Ik heb ook op m'n SSD gecaptured in plaats van op HDD, dit geeft niet veel verschil. Het uiteindelijke write speed resultaat is 65MB/sec op de SSD. Dit lijkt ook nogal laag voor een SSD, betreft wel een oudere intel G2 SSD. Toch denk ik ook niet dat het hier aan kan liggen, want als ik met Fraps capture op de HDD geeft dit wel een redelijk resultaat.

Het stomme is dat ik in principe alleen even een clip wil opnemen zo goed mogelijk als dat het in-game er ook uit ziet. Dit om een ander probleem dat ik heb zo goed mogelijk te laten zien :O

Met beide programma's heb ik fps drops, maar als het resultaat met Dxtory anders is dan het daadwerkelijk in-game is, dan kan ik beter Fraps gebruiken.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mavamaarten schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:02:
Ik zag zovaak mensen met de M16A3 spelen maar besefte nooit dat ik hem zelf ook gewoon had.
Heerlijk wapen! Net echt wat mensen verkracht op TDM, met echt een paar epische momenten.

5 kills met 1 lader, 2 revives en dan nog iemand met een pistol afgemaakt :')
Met de M16A3 begin je het spel in het US team.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:53:
Serieus? Ik kreeg wel een update net idd.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:53:
Die patch was van gisteren en die deed geen f*ck aan de M26 glitch... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:51
http://battlelog.battlefi...view/2832654625003817066/

Denk niet dat ik daar antwoord krijg dus nog een keer hier:

Hoe kan ik in de console mijn muis sensitivity instellen, en hoe kan ik dat dubbel-tap = sprint uitzetten? :)

Mijn YouTube

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

Heb geen idee of dit in de console kan, mocht dit nou niet lukken. Het is ook mogelijk om het aan te passen in de config file (documents > battlefield 3 > settings > PROF_SAVE_profile).

Rupsen, Rapsen.

• kevz
Metian schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:54:
Heb geen idee of dit in de console kan, mocht dit nou niet lukken. Het is ook mogelijk om het aan te passen in de config file (documents > battlefield 3 > settings > PROF_SAVE_profile).
Even in gekeken, zo te zien moet ik hem gaan backuppen voordat ik hier aan ga zitten :P

GstInput.Deadzone 0.300000
GstInput.HoldButtonToZoom 1
GstInput.HoldForBreathControl 1
GstInput.MouseRawInput 1
GstInput.MouseSensitivity 0.098837
GstInput.MouseSensitivityVehicle 0.400465
GstInput.Scheme0Buttons 0
GstInput.Scheme0FlipCameraY 0
GstInput.Scheme0FlipY 0
GstInput.Scheme0Sensitivity 0.395349
GstInput.Scheme0Sticks 0
GstInput.Scheme1Buttons 0
GstInput.Scheme1FlipCameraY 0
GstInput.Scheme1FlipY 0
GstInput.Scheme1Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme1Sticks 0
GstInput.Scheme2Buttons 0
GstInput.Scheme2FlipCameraY 0
GstInput.Scheme2FlipY 0
GstInput.Scheme2Sensitivity 0.500000
GstInput.Scheme2Sticks 0
GstInput.Scheme3Buttons 0
GstInput.Scheme3FlipCameraY 0
GstInput.Scheme3FlipY 0
GstInput.Scheme3Sticks 0
GstInput.Vibration 1

[ Voor 196% gewijzigd door kevz op 28-04-2012 18:59 ]

Mijn YouTube

kevz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:46:
http://battlelog.battlefi...view/2832654625003817066/

Denk niet dat ik daar antwoord krijg dus nog een keer hier:

Hoe kan ik in de console mijn muis sensitivity instellen, en hoe kan ik dat dubbel-tap = sprint uitzetten? :)
Is alleen mogelijk in de config in te stellen of via de optie menu gewoon.
als je de config aanpast, moet je BF3 opnieuwe opstarten om de settings door te voeren.

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:38:
[...]

Die patch was van gisteren en die deed geen f*ck aan de M26 glitch... :/
Ik had net even uitgeprobeerd op Neushaar kanalen maar ik moest steeds meerdere keren raak schieten voordat ik iemand killde.
Kan nog wel eens proberen.

~edit: nog een keer getest op Neushaar TDM met G3A3 + underslung + heavy barrel + M26 Dart en moet steeds meerdere keren raak schieten op niet zo heel veel afstand.
Kan dus best dat ze het gefixed hebben.
Misschien dat iemand anders ff kan proberen?

[ Voor 26% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-04-2012 19:56 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zo te zien heeft mijn reactie van gisteravond behoorlijk wat discussie teweeg gebracht, maar ik heb nog niet eerder kunnen reageren. Tot nu toe is er vrij netjes gereageerd, dus dat moeten we erin houden :)
Tsurany schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:29:
Nog niemand heeft een goede definitie gegeven van baserapen die praktisch uitvoerbaar is. Zolang er geen auto systeem is tegen baserapen zal het op menselijk oordeel aankomen en dan is het gewoon erg lastig om een lijn te trekken wat betreft baseraping. Wanneer is het wel baseraping en wanneer niet?
Een waterdichte definitie is er niet, daar ben ik het 100% met je eens. Maar... als de sfeer nadelig wordt beïnvloed door de acties/gedrag van een bepaald persoon dan ben ik van mening dat er ingegrepen moet worden. Beheren doe je veelal op gevoel en niet zo zeer op strakke definities.
En als die vragen beantwoord zijn, hoe gaan we dat controleren? Hoe moeten wij kunnen zien of iemand wel de ander liet opstijgen of niet? Zelfs al heb je een definitie is het nog niet praktisch uitvoerbaar om die te handhaven.
Door de admins op één lijn te krijgen en elke individuele situatie zo goed mogelijk te beoordelen. De ene situatie is immers de andere niet. Dat is het punt waarop goede admins zich onderscheiden van de rest. Daarnaast hoort er bij een dergelijk rechtenpakket ook een bepaalde verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie (en een gezonde dosis geduld!). Niet iedereen kan dat aan of is daar geschikt voor. Dat is iets wat ik wel geleerd heb in mijn jaren als admin van verschillende gameservers. Onze servers waren altijd mateloos populair vanwege de goede regulatie. Motto: proberen zoveel mogelijk mensen het naar de zin te maken binnen redelijke grenzen.
Geen idee wie die tekst in onze regels heeft gezet maar die hoort daar niet.
Ik vind het jammer dat de regel even snel van de website is gehaald. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je meer mijn mening zou delen in dezen. Dit is misschien de weg van de minste weerstand voor de admins, maar het creëert des te meer weerstand bij het publiek. En publiek willen we juist hebben!
Tsurany schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:48:
Met Battlefield 3 kan dat gewoon niet en is het echt een kwestie van handwerk.
En toch is dat de sleutel tot een succesvolle server ;)
Help!!!! schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:25:
Slap hoor. Omdat definities moeilijk te geven en handhaven zijn doen we er maar niks aan. Sterker we doen gewoon lekker mee. :+

Het is een kwestie van sfeer en gevoel. Zo moeilijk is dat niet. Maar ja als je zelf rapen leuk vindt dan vindt je al snel een excuus om niks te hoeven doen.

Ik speel regelmatig op een Metro conquest server en als het gerape daar uit de hand loopt dan waarschuwt de admin even dat het rape team terug moet vallen naar vlag X en zoniet wordt dat hele team genuked.

Werkt prima. En eerlijk gezegd, als ik zo'n waarschuwing zie dan heb ik eigenlijk nooit het gevoel dat het onterecht is.

Maar goed wie betaald bepaalt en als ik iets irritant vindt, schuif ik gewoon een servertje op. :)
Dit vind ik ook een sterke reactie d:)b Ervaring leert dat deze manier van beheren je server een goede naam geeft.
Knijnemans schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:27:
Om me even in de baserape discussie te mengen:
Jammer dat niemand je quote, want wat ben ik het weer enorm met je eens zeg _O_
Ik zou in ieder geval zorgen dat je beleid aan alle kanten helder is (dus bij admins,webmasters en het publiek), dan voorkom je een flink deel van de discussies. [..] zou toch tof zijn als de GOT servers een fantastische naam en bijbehorende permanente queue hadden, ipv vrijwel altijd leeg te staan.
Precies. Deze discussie is imho ook bedoeld om goede en bruikbare feedback te geven aan de admins en te zorgen dat het voor iedereen leuk blijft. Hoewel ik niet meebetaal en verder geen zeggenschap heb over de servers, wil ik toch mijn steentje bijdragen aan het verbeteren van de GoT-servers.

• kevz
Bah, heb helemaal geen zin meer. Shift om adem in te houden werkt voor geen meter, suppression nonstop, je kan gewoon niet fatsoenlijk aimen meer. BattleAssaultrifle 3 :')

Tot de volgende patch maar weer :F

Mijn YouTube

• AdmiralSnipe
kevz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:39:
Bah, heb helemaal geen zin meer. Shift om adem in te houden werkt voor geen meter, suppression nonstop, je kan gewoon niet fatsoenlijk aimen meer. BattleAssaultrifle 3 :')

Tot de volgende patch maar weer :F
Ik ben opzich aardig gewend aan de patch, maar die suppression slaat idd nergens op.

• kevz
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:41:
[...]

Ik ben opzich aardig gewend aan de patch, maar die suppression slaat idd nergens op.
Ik vind er echt geen kak aan, aimen maakt niets meer uit, skill eruit, spam erin. De enige guns waarmee je nog mee kan komen zijn de super accurate assault rifles. ak47, l85, an94, m16 en dat was het. Alle pdw's komen niet mee, snipen is ontiegelijk vervelend geworden door die breathe onzin + suppression. LMG's meestal te inaccuraat om mee te komen. Engineer speel ik niet want de servers waar ik op zitten zijn toch infantry only.
Maargoed, compleet unbalanced shitspel is het, heb het echt lang geprobeerd met alle guns maar Assault is de absolute koning op het moment, en dat is niet wat ik 24/7 wil spelen.

Mijn YouTube

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:41:
[...]
Inderdaad, ik vind de patch best goed behalve het feit dat ze de M26 dart OP hebben gemaakt, en de surpression.
Toegegeven, het mocht wat meer zijn dan pre-patch, maar dit is werkelijk belachelijk. Eens je iemand gesurpressed hebt kan je die kerel zelfs gewoon gaan knifen, hij kan toch niet meer fatsoenlijk terugschieten -O-

Ik ben blij met hoe suppression nu is.
Of anders gezegd: hoe moeilijker en meer gefrustreerd je aan een game kan geraken, hoe liever.
Er zijn al genoeg games die zo casual worden in deze tijd.

BF3 is easy in vergelijking met BF2. Aangezien BF3 een spiritual successor moest worden van BF2, ben ik blij met de suppression. :)
Asgaro schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:57:
Ik ben blij met hoe suppression nu is.
Of anders gezegd: hoe moeilijker en meer gefrustreerd je aan een game kan geraken, hoe liever.
Er zijn al genoeg games die zo casual worden in deze tijd.

BF3 is easy in vergelijking met BF2. Aangezien BF3 een spiritual successor moest worden van BF2, ben ik blij met de suppression. :)
Ik ga jou dus compleet kapot suppressen als ik weer eens tegen jou speel. :P
Suppression geeft momenteel toch echt een groter voordeel aan iemand die niet kan mikken dan aan iemand die dat wel kan. :/

Even ter vergelijking van hoe gestoord suppression is.
Vanaf de release tot de laatste grote patch heb ik geen suppression medal gehaald. Ik zit nu bijna aan mijn 4de medal. 8)7

Dit omdat ik een ongekend "talent" heb om mijn kills voor mijn neus gestolen te zien worden. :')
Dus altijd suppression kill assist + puntjes voor de damage. Op een bepaalde manier is het handig omdat het vaak meer dan 100 punten zijn. :P

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zo wilde ik vanmiddag een rpg op een tank schieten, maar net voor dat ik schoot, werd ik gesupressed. Resultaat, een raket die 15m te hoog ging... (FACEPALM!)

[ Voor 194% gewijzigd door NoFearCreations op 28-04-2012 22:19 ]

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:31:
Zo wilde ik vanmiddag een rpg op een tank schieten, maar net voor dat ik schoot, werd ik gesupressed. Resultaat, een raket die 15m te hoog ging... (FACEPALM!)
Only in BF3. :Y)

• AdmiralSnipe
Wow, net iets vaags joh!
Ik kreeg opeens suicide in beeld terwijl ik aan het schieten was en vervolgens wordt ik ergens anders op de map gerevived. :?

It's magic isn't it??

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:38:
Wow, net iets vaags joh!
Ik kreeg opeens suicide in beeld terwijl ik aan het schieten was en vervolgens wordt ik ergens anders op de map gerevived. :?

It's magic isn't it??
Jongeh, ik werd gister plots tegen een muur geklapt/gegooid door helemaal niks in een kamer op Kharg Island. Ook suicide. Nooit eerder gebeurd. Spooky.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wow, net iets vaags joh!

It's magic isn't it??
Ik heb mezelf ook eens neergeschoten met explosive shotgun ammo...
Toen ik gerevived werd stond ik opeens op een container waar je normaal gezien niet op kan.. whuuut :+

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
Wow, net iets vaags joh!

It's magic isn't it??
heb je zeker de star trek mod geinstalleerd :+

• AdmiralSnipe
Woah, scary stories!
Deze game is eng!!

~edit: heb de laatste paar dagen bijna alleen maar Neushaar kanalen TDM gespeeld.
Vind die snelle actie wel lekker en had ook steeds een hele hoop puntjes! :)

[ Voor 67% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-04-2012 22:12 ]

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:14:
[...]

Ik ga jou dus compleet kapot suppressen als ik weer eens tegen jou speel. :P
Suppression geeft momenteel toch echt een groter voordeel aan iemand die niet kan mikken dan aan iemand die dat wel kan. :/

Even ter vergelijking van hoe gestoord suppression is.
Vanaf de release tot de laatste grote patch heb ik geen suppression medal gehaald. Ik zit nu bijna aan mijn 4de medal. 8)7

Dit omdat ik een ongekend "talent" heb om mijn kills voor mijn neus gestolen te zien worden. :')
Dus altijd suppression kill assist + puntjes voor de damage. Op een bepaalde manier is het handig omdat het vaak meer dan 100 punten zijn. :P
De kans dat wij is tegen elkaar spelen, is laatste weken wat kleiner geworden want ik speel even niet meer op GoT servers... Sinds ik die verhalen hier tegenkom van "ja maar, die doet het ook!" en "pff, wat een M26 festijn terug" :D

Ja, het is inderdaad handiger voor mensen die wat minder goed mikken. Maar meestal is het wel opgelost door even te gaan liggen, en trachten via een ander plekje terug op hem te mikken.
Alleen bij echt baserapen (zoals wij is een match hadden op Karkand een week of 2 geleden), is het vervelend. Want dan kan je niet even een andere route gaan nemen.

Maar baserapen heb je niet zoveel, tenzij de server "GoT" in zijn naam heeft... d:)b

Dan is er nog Rush: die game mode heb ik enkele weken niet gespeeld, maar vannacht ga ik die nog is doen. Daar zal het wel erger zijn dan bij Conquest, maar op meeste maps heb je wel nog flankopties als een LMG daar met zijn bipod gezellig ligt te chillen. :>
Wow, net iets vaags joh!

It's magic isn't it??
Don't we all love Dice Magic <3
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:07:
Woah, scary stories!
Deze game is eng!!
Amnesia The Dark Descent (topgame overigens!) is er niets tegen! :D

[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 28-04-2012 22:20 ]

Asgaro schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:18:
[...]

De kans dat wij is tegen elkaar spelen, is laatste weken wat kleiner geworden want ik speel even niet meer op GoT servers... Sinds ik die verhalen hier tegenkom van "ja maar, die doet het ook!" en "pff, wat een M26 festijn terug" :D
Nou ik probeerde dus net even een GoT server en raad eens, jets en heli's die aan het baserapen waren...
Dus maar even niet. Ik ga rush spelen op servers waar tenminste een beetje aandacht is voor de balans i.p.v we kunnen er niks aan door DICE doen dus proberen we het niet. :/

Feitelijk zou Dice is werk moeten maken van een goede balancer.
Echt bizar dat dit altijd vanuit de community moet komen.

• Avioto
  • Laatst online: 22-12 19:26
Ik vind de suppression ook heel fijn nu :) Ik vind zoiezo de game een stuk leuker na de patch, ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren.

Het enige waar ik me nog aan irriteer is de m26 bug. Gelukkig kicken/bannen veel servers hiervoor. Jammer dat ze hier niet ff een fix voor uitbrengen.

Het baserapen valt opzich mee in de gemiddelde match, het is wel erg extreem op GoT servers.

Steam/XBL: Avioto

• EvaluationCopy
Weer paar potjes op GoT, heerlijk gespeeld. Prima in evenwicht, geen baserapers, geen enkel probleem. Ik had nog nooit een potje met 1-0 verloren maar nu dus wel kak dat deed even zeer. 70-40 voor, 30-15 voor, 9-7, 5-2, 2-2, 1-1, 1-0 aaaaaargh

http://battlelog.battlefi...how/30321124/1/209871176/

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:15:
[video]

Het feest is toch al compleet dus het maakt toch niet meer uit of ik dit wel of niet post. :')
Laat mooi zien hoe bugged de hitboxes soms zijn als die bij E op 3 RU Engineers zit te schieten en geen eene gaat neer :F

Ik heb net iets positiefs ontdekt aan de patch : Die gekke Minimap blijft EINDELIJK in beeld staan zoals jij wil, terwijl je van vehicle naar vehicle jumpt en als je teamgenoten in en uitstappen :*)

Ik ben echt zoo blij dat dit gefixt is *O*

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12 15:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Voor mij is het heel simpel: speel alleen nog maar Rush, TDM of CQ Infantry only. Met jets en heli's baserapen kom ik niet alleen op de GOT servers tegen maar nagenoeg overal. Sowieso is de air vs infantry balance compleet weg, dat kan een admin niet oplossen

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 29-04-2012 07:12 ]

• EvaluationCopy
Kunnen ze niet gewoon die stinger weer fixen dan is dat toch ook op te lossen? Die stinger is niet bruikbaar op gronddoelen dus het verstoort andere papier/steen/schaar mechanieken niet.

Voor de patch was het ook niet makkelijk om heli's neer te halen (jets waren al onmogelijk), maar toen kon je ze in ieder geval wel van de frontlinie weghouden. Twee engineers met stinger/igla waren genoeg en één vaak ook nog wel.

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:09:
Kunnen ze niet gewoon die stinger weer fixen dan is dat toch ook op te lossen? Die stinger is niet bruikbaar op gronddoelen dus het verstoort andere papier/steen/schaar mechanieken niet.

Voor de patch was het ook niet makkelijk om heli's neer te halen (jets waren al onmogelijk), maar toen kon je ze in ieder geval wel van de frontlinie weghouden. Twee engineers met stinger/igla waren genoeg en één vaak ook nog wel.
nou, ik heb gisteren nog een jet neergehaald met een stinger 8)

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ben idd gisteren ook nog een keer neergehaald door een stinger in mijn jet...

Dwergwerpen in BF3 :)

Steam || Diablo 3

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

reemprive schreef op zondag 29 april 2012 @ 07:09:
Voor mij is het heel simpel: speel alleen nog maar Rush, TDM of CQ Infantry only. Met jets en heli's baserapen kom ik niet alleen op de GOT servers tegen maar nagenoeg overal. Sowieso is de air vs infantry balance compleet weg, dat kan een admin niet oplossen
Hier precies hetzelfde. Voorheen was het goed te doen met (air)vehicles erbij, maar na de patch drukken die een enorme stempel op de match waardoor het onbegonnen werk is als er een paar goede piloten meedoen. Goh, het begint al aardig op BF2 te lijken zo :o Daar speelde ik uiteindelijk ook alleen nog maar infantry only en
dan het liefst op Karkand, Warlord of Ghost Town. Die matches waren altijd spannend! Ik was vooral te vinden op de SUPER@ servers. Ze hebben nu ook BF3-servers, maar daar ben ik nog niet geweest.
nero355 schreef op zondag 29 april 2012 @ 04:01:
[...]

Ik heb net iets positiefs ontdekt aan de patch : Die gekke Minimap blijft EINDELIJK in beeld staan zoals jij wil, terwijl je van vehicle naar vehicle jumpt en als je teamgenoten in en uitstappen :*)

Ik ben echt zoo blij dat dit gefixt is *O*
is de squad leader nu eindelijk ook zichtbaar op je minimap ?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Een vraag voor de jet pilots: hebben jullie ook het idee dat de F18 veel wendbaarder is dan de SU35?
Volgens de spelers op het Battlelog forum schijnt dat toch echt niet zo te zijn, maar ik heb altijd het idee dat ik in de F18 veel sneller kan draaien...

Steam || Diablo 3

Verwijderd

De F18 is een stuk lichter dan de SU35. Zal dus daar mee te maken hebben.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
Iemand zin in een potje op de henk server? Hij moet net als gisteren even gevuld worden, maar ben op t moment alleen dus dat lukt niet zo goed.

http://battlelog.battlefi...e/24-7-City-Rush-by-H3nK/

Hopelijk zie ik jullie hier zo!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11 11:49

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Gisteren avond een heerlijke set games gespeeld op de GoTBF3.nl #4 server. In welgeteld 1 potje was er tien minuutjes een sprake van baserapes, maar de hoofdzaak lag bij het feit dat de autobalancer niet helemaal oplette hoe de teamverhouding zat en dat de 4 man minder aan de andere kant ook nog eens ondergecompenseerd werd door aanwezige snipers ... Lekker nuttig, gaan snipen als je al achterstaat qua flags.

Verder een heerlijk potje gespeeld met de vaste personen zoals Druw, Buutcracker, killerbeuker, Pykow , mr_c4_nl ... altijd leuk om ook weer nieuwe gasten te zien zoals Bobbe en petertje van DSC die het ook erg gezellig hadden.

Happy happy Joy joy ... YouTube: Ren & Stimpy - Origin of 'Happy Happy Joy Joy'

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net van 2 servers gekickt voor trolling. Chopper pro's pesten, eentje zat zelfs in de ESL league? Raam vol met C4 plakken, andere chopper erop parkeren, tank op de spawnplek zetten, in de chopper spawnen maar niet opstijgen, C4 erop plakken, en zodra hij opstijgt op blazen. Heerlijk gelachen!! Beide keren werdt het potje volledig gedomineerd door de chopper, andere team was al aan het ragequiten, dus was weinig aan.

Beide keren kwamen de "ragetears" bijna het scherm afgespat, tot dat de admin ze maar hielp.

---RAWE CEEK!!!---

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12 09:54
NoFearCreations schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:59:
Net van 2 servers gekickt voor trolling. Chopper pro's pesten, eentje zat zelfs in de ESL league? Raam vol met C4 plakken, andere chopper erop parkeren, tank op de spawnplek zetten, in de chopper spawnen maar niet opstijgen, C4 erop plakken, en zodra hij opstijgt op blazen. Heerlijk gelachen!! Beide keren werdt het potje volledig gedomineerd door de chopper, andere team was al aan het ragequiten, dus was weinig aan.

Beide keren kwamen de "ragetears" bijna het scherm afgespat, tot dat de admin ze maar hielp.
Evil you ;P
Relevant, voor mensen die recorden:
-------------------------
FRAPS 3.5.0 RELEASE NOTES
-------------------------

Fraps 3.5 adds the much requested feature to allow AVI movie files larger than 4 gigabytes. Fraps will now write hybrid OpenDML/AVI files and allow large movies on NTFS drives. There's still an option to split at 4 gigabytes for legacy AVI 1.0 support.

Please be aware that the minimum system requirements have changed in Fraps 3.5.0. We now require a CPU with SSE2 instructions (Pentium 4 & above). Windows XP or higher is also now required. If you have an older system (Win2K or non-SSE2 CPU) you can still download the previous Fraps 3.4.7 release from the Members Area.

---------
CHANGELOG
---------

Fraps 3.5.0 - 26th April 2012
- Support for large AVI movie files (above 4 Gigabytes) on NTFS drives
- Added option to split AVIs at 4 Gigabytes for legacy AVI 1.0 support
- Fixed loop recording using large amounts of disk space for short clips
- Fixed benchmark logs not being saved if game was quit before benchmark ended
- Fixed View folder not opening window on some machines

- NEW MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: CPU with SSE2 required (Pentium 4 & above)
- Windows 2000 is no longer supported (Windows XP & above)

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:05:
Relevant, voor mensen die recorden:
[...]
Pfuh, DXTory en MSI Afterburner beta ftw :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mavamaarten op 29-04-2012 14:06 ]

• haarbal
  • Laatst online: 22:19
Hebben jullie die nieuwe fraps al geprobeerd dan?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
l0n3w012ph schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:12:
Ben idd gisteren ook nog een keer neergehaald door een stinger in mijn jet...

Dwergwerpen in BF3 :)

[video]
Hilarisch. Dat commentaar ook echt _O-

• vinom
  • Laatst online: 22:13
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:21:
[...]

Idd, Dxtory blijft mijn topper :)
Misschien heb je het al eens gezegd, maar ik ben te lui om terug te zoeken (:P), maar hoe is de filesize met Dxtory?
haarbal schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:42:
Hebben jullie die nieuwe fraps al geprobeerd dan?
Nog niet, maar bij vorige Fraps versies voelde ik dat de performantie drastisch vertraagde tijdens het recorden. Ook bij Infrarecorder heb ik dit. Maar bij Dxtory niet.
vinom schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:51:
[...]

Misschien heb je het al eens gezegd, maar ik ben te lui om terug te zoeken (:P), maar hoe is de filesize met Dxtory?
Hangt ook nog af van wat je instelt in Dxtory zelf. Maar ik heb voor raw footage van 17min 14 sec, een size van 15.9 GB. :)

• AdmiralSnipe
vinom schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:51:
[...]

Hangt natuurlijk ook van je settings af, als je 30 FPS filmpt op 720P neemt het natuurlijk minder in beslag dan wanneer je 60 FPS @ 1080P filmt.

~edit: oh staat hierboven ook al.
Sorry! :)

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 29-04-2012 15:34 ]

• haarbal
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:15:
Nog niet, maar bij vorige Fraps versies voelde ik dat de performantie drastisch vertraagde tijdens het recorden.
Dus je test hem niet en gaat er van uit dat de nieuwe versie net zo is als de ouwe? :X

haarbal schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:52:
[...]

Dus je test hem niet en gaat er van uit dat de nieuwe versie net zo is als de ouwe? :X
Mja, als er een verschil in performance zou zijn, zouden ze dit wel in de changelog zetten...

• haarbal
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:54:
[...]

Mja, als er een verschil in performance zou zijn, zouden ze dit wel in de changelog zetten...
dat sse 2 nu verplicht is geeft toch wel een vermoeden dat de efficientie verbeterd is.
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:15:
Hangt ook nog af van wat je instelt in Dxtory zelf. Maar ik heb voor raw footage van 17min 14 sec, een size van 15.9 GB. :)
maar ~16 MB/s ? das toch niet raw?

[ Voor 31% gewijzigd door haarbal op 29-04-2012 16:01 ]

haarbal schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:00:
[...]

dat sse 2 nu verplicht is geeft toch wel een vermoeden dat de efficientie verbeterd is.
[...]

maar ~16 MB/s ? das toch niet raw?
Is wel degelijk raw footage. :) En de kwaliteit is goed. Ik moest wel wat zoeken om zo een lage filesize te krijgen.
Hier mijn uitleg:
CREATION METHOD If you have an old CPU like me (Intel Q6600 3.0Ghz) and you want to record gameplay, it's not fluid with common software like Fraps. Let alone if you play on a full 64 player server.

After some research I found that this gave me the best results:
Capture Software: DXTORY. See http://dxtory.com/v2-home-en.html
(Necessary: an SSD or 2 fast HDDs(in RAID))
Within Dxtory you can choose which video codec to record with (a unique feature of Dxtory). I can recommend Lagarith Lossless Video Codec (downloadable at https://lags.leetcode.net/codec.html ).
After installing, go into Dxtory, and go into Lagarith Codec's settings:
- Put multithreading on
- Mode: YV12 (it's the least demanding one from the list, but still very good qualitative wise)
Also, in Dxtory: go to tab Advanced, and choose "2" for Processing Threads.

After recording, you need to convert the captured file (= raw footage). You should notice that the raw footage file is rather small in comparison to what you get with similar software like Fraps, Afterburner, etc. That's due to the codec I mentioned above.
edit: Resolutie is 720p. En op 30 fps.

• haarbal
dat is niet raw, dat is een lossless codec, waarschijnlijk vrij intensief qua cpu. vandaar dat je niet op 1080p kan capturen

raw is gewoon alle pixels wegschrijven, kost amper cpu, maar je hebt wel ~250MB/s nodig voor fullhd 30 fps. Een paar 3TB 7200 toeren schijven in raid is geen overbodige luxe dus. Een ssd zal ook wel werken, maar met zo'n data rate zit ie snel vol.

[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 29-04-2012 16:31 ]

Verwijderd

Sinds die ''bekende battlefield spelers'' leuke video's plaatsten over die supercoole dart glitch, loopt er in elk potje 20 man met dat irritante wapen. Kent er iemand goeie servers waar die dingen verbannen zijn??????

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
haarbal schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:27:
dat is niet raw, dat is een lossless codec, waarschijnlijk vrij intensief qua cpu. vandaar dat je niet op 1080p kan capturen

raw is gewoon alle pixels wegschrijven, kost amper cpu, maar je hebt wel ~250MB/s nodig voor fullhd 30 fps. Een paar 3TB 7200 toeren schijven in raid is geen overbodige luxe dus. Een ssd zal ook wel werken, maar met zo'n data rate zit ie snel vol.
Ik kan wel 1080p recorden maar doe het gewoon niet omdat 720p voor mij al voldoende is.

En ik dacht dat raw footage gewoon de output betekent van je capture software? Nuja, ik ben nog nieuw in capturing toestanden en ga het niet zoveel doen, dus weet er niet alles over.
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:38:
Sinds die ''bekende battlefield spelers'' leuke video's plaatsten over die supercoole dart glitch, loopt er in elk potje 20 man met dat irritante wapen. Kent er iemand goeie servers waar die dingen verbannen zijn??????
Voor Rush raad ik deze aan http://battlelog.battlefi...rmike-com-4-Vanilla-Rush/
Gisterennacht 5-tal matches gespeeld en nooit door M26 gekilled geweest.

Heb ik nu altijd geluk bij het kiezen van servers, of wat is dit? Iedere dag zie ik hier mensen klagen over de M26 maar ik kom er nooit tegen :?
gertjanvdheuvel schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:54:

Verder een heerlijk potje gespeeld met de vaste personen zoals Druw, Buutcracker, killerbeuker, Pykow , mr_c4_nl ... altijd leuk om ook weer nieuwe gasten te zien zoals Bobbe en petertje van DSC die het ook erg gezellig hadden.
Altijd goed om nieuwe mensen langs te zien komen. je zal altijd wel merken dat BF3 een stuk leuker is met wat teammaten over teamspeak ;)
even voor de server admins, waarom doen we Highway niet terug in de map rotatie ?
de glitch van de MAV is eruit, waardoor de map weer speelbaar is.
Kharg island heeft net zoveel last van snipers dan highway. alleen bij highway is de gameplay wel wat sneller.
en unbalanced kan je het niet meer noemen, want grand bazaar en sein crossing hebben het zelfde probleem.

• haarbal
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:56:
[...]

Ik kan wel 1080p recorden maar doe het gewoon niet omdat 720p voor mij al voldoende is.

En ik dacht dat raw footage gewoon de output betekent van je capture software? Nuja, ik ben nog nieuw in capturing toestanden en ga het niet zoveel doen, dus weet er niet alles over.
raw betekent dat je elke pixel wegschrijft, zonder dat je uberhaupt iets aan compressie doet. Maar goed, je kan beter met je lossless of semi lossless codec werken als je cpu snel genoeg is. Een lossless codec lijkt me eigenlijk al wat overdreven aangezien youtube de kwaliteit toch verneukt als je hem daar wil bekijken.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:59:
is de squad leader nu eindelijk ook zichtbaar op je minimap ?
Friendly of enemy of gewoon dat er een tekentje bij staat ??

Leg mij eens uit wat je precies bedoelt dan ga ik er eens op letten :)

Als dit een BC2 achtig iets is dan is het waarschijnlijk iets waar ik geen last van heb omdat ik het nooit heb gespeeld en dus niet op let :+ BF2 FTW

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Xant0r
Maakt het wat uit dan dat je squadleader wel of niet kan zien? 1 op de 10.000 servers draaien squadleader only spawn :P.

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01

Suh dude

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/300snpj.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 183 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.